lendvai | 123439 | 2019. január 11. 10:34 | Válasz erre: 123437 |
Félkézzel mentél hazáig???? És utána mi lett? Visszamentél a kezedért és megtaláltad? :-)))))
|
kawa550 | 123437 | 2019. január 11. 10:15 | Válasz erre: 123435 |
kawa550 | 123436 | 2019. január 11. 10:11 | Válasz erre: 123434 |
lendvai | 123435 | 2019. január 11. 09:55 | Válasz erre: 123434 |
Az lehet a gond az ilyen sufnituning kormánycserékkel, hogy a kínai csodáknak nincs semmiféle garanciájuk Európában, meg a minőségükről se nagyon tudunk sokat. Ha csere, akkor én már valami olyan minőségű cuccot raknék fel, aminek megvan a megfelelő minősítése, tekintve, hogy nálam a fék után a kormány a következő a sorban, mert ha a kezemben marad valami iba folytán, akkor lehet az volt az utolsó utam, ha meg én okozok galibát, megmaradok de kiderül, akkor megbasznak érte. Mindemellett leviszgáztatni legálisan nem lehet, de nálam nem az adminisztratív hülyeségek számítanak. Ami aftermarket kormányom van, annak ott van a TÜV-je nálam a motor dossziéjában, ahogy a kormánymagasítónak is, Biztos, ami biztos. :-))) Ide kapcsolódik: https://totalbike.hu/technika/nepperuzo/2019/01/08/lecserelnem_a_kormanyt_lesz-e_gond/ |
Tomchy | 123434 | 2019. január 11. 09:10 | Válasz erre: 123426 |
Séf úr! Kormánycsere nem játszik? Asszony Gs500-asán lekaptam a szarvakat, oldal 2-2 M8 csavar fogja a felső kiflibe, a villaszárak között levő 2 csavart kihajtottam, ezek rögzítik össze a Gs500 két részes felső kiflijét, ebbe a furatba meg éppen passzolt a legegyszerűbb ebay-es kormánytartó, ebbe meg már mehet akármilyen kormány. 2-3 centivel magasabb csak, minden vezeték elég, és az üléspozíció sem változik jelentősen. https://www.ebay.com/itm/2-x-7-8-22mm-Motorbike-Motorcycle-Handle-Bar-Risers-Clamp-Mount-Silver-I1Q4/282972766924?epid=2014524746&hash=item41e27dc2cc:g:CoAAAOSwBNtbAB3A:rk:23:pf:0&vxp=mtr |
Fido71 | 123433 | 2019. január 11. 08:52 | Válasz erre: 123432 |
Talicska nem való az ilyen trehány baromnak!!!!! Sokat "odaadnák az egyik veséjüket", ha lehetne egy ilyen motorjuk, de nem adatik meg nekik, ez a fasz meg nem becsüli semmire... :(
|
kawa550 | 123432 | 2019. január 10. 22:32 |
A kawás rész odabax, főleg hátsó fék! :)))))) https://www.sportmotor.hu/video/Zwkq0ZHUBtZ |
Flenegen | 123431 | 2019. január 10. 19:01 |
A RAM-nak van olyan tartó konzolja ami a fékolaj tartály fedél csavarjaivel a fedélre lehet felfogatni . https://www.amazon.com/RAM-Mounts-RAM-B-346U-Motorcycle-Reservoir-x/dp/B003CMNXIO Valami hasonló home made kialakításban. |
lendvai | 123430 | 2019. január 10. 17:10 | Válasz erre: 123428 |
A széttörő első felfüggesztésre gondolsz? :-))))) Az igaz, hogy onnantól nem nagyon gondolkodik azon az ember, hogy milyen töltőt biggyesszen a kormányra. :-))) Na meg Hitler idejében még a BMW-n se volt gyári USB, itt is korosodó gépek fölött gondolkodunk. Igaz ezeken géppuskaállvány se volt gyárilag, így a technológia más irányba fejlesztett konzolokat alkalmazott lehet ebből jönnek a korlátozott lehetőségek. :-))) |
mati12 | 123428 | 2019. január 10. 16:07 |
A kormány kiegészítős témáról jutott eszembe,hogy előbb-utóbb minden motorosnak arra van (lesz) szüksége amit a Bmw gyárilag zsigerből megoldott... Nem is értem.. (gondolkodó smyle)
|
lendvai | 123427 | 2019. január 10. 15:58 | Válasz erre: 123426 |
Rakd fel a tükörszárra vazze', vannak már kulturált konzolok hozzá. Nekem is ott van a kormányfűtés kapcsolója, ha emlékszel rá. :-)))
|
kawa550 | 123426 | 2019. január 10. 12:51 |
Amint látszik, elég korlátozott a mozgástér. A kormányra szinte semmi sem fér fel, és közötte sincs hely, mert az órák a kormány szintjében vagy az alatt vannak, így azokat teljesen kitakarná. A kormánycsutkákból kellene egy olyan ami 2-3 centivel hosszabb, de csak ugyan ilyen 28-29 centiseket találtam. vaami egyenes drag kormányt kéne venni aztán félbevágni.
|
lendvai | 123424 | 2019. január 10. 09:53 | Válasz erre: 123420 |
Nem kell kakadu, vihetné magával az udvarból a tyúkot. Akciókamera képstabilizálására köztudottan nincs jobb a tyúknyaknál. :-)
|
vasutas | 123422 | 2019. január 10. 09:22 | Válasz erre: 123418 |
Én meg abban a hitben éltem eddig, hogy minden rendes kormányon van ilyen átkötő.-:) Nálam az "érdekes" színű átkötőn, egy szivacs henger hivatott helyettesíteni a légzsákot.-:)
|
kawa550 | 123421 | 2019. január 10. 08:45 |
Ezennel kéretik az irányomban sérelmemre elkövetett komolytalankodási cselekmények abbafejezése! :))))))
|
Robi70 | 123420 | 2019. január 10. 01:15 | Válasz erre: 123419 |
Fílinges lenne! Egy kakaduval a kormányon, motorozni!:)
|
csanesz | 123419 | 2019. január 10. 00:46 | Válasz erre: 123418 |
Kisállatboltban is van ilyen. Ülőrúdnak híjják. :)))
|
Robi70 | 123418 | 2019. január 9. 23:28 | Válasz erre: 123416 |
Csanesznak igaza lehet. A kiegészítő kormány, létező dolog. A Givi drága pénzért csinál ilyet. De akinek jól felszerelt műhelye van, le is tudja gyártani magának. https://www.shox.hu/givi-kormany-kiegeszito-gps-hez-s900a/?p=575GS900A000000 |
csanesz | 123416 | 2019. január 9. 23:00 | Válasz erre: 123412 |
Hegeszthetnél rá még egy kormányt. Monyuk a másik fölé 'sakkor' minden elfér. Még egy Junoszty is! :))))
|
motorimado | 123415 | 2019. január 9. 18:51 |
Sztok! Búék. Mint exTdm-es bátorkodok ide írni. Tudom páran dolgoznak ósztriába akik használják illetve olvassák a TDM fórumot. Egy cimborám keres KTM-hez / most fog vásárolni valamelyik típusát/alkatrészeket, alu kiegészítőket, eloxált dolgokat, kipufogókat stb. Tudtok valamilyen netes felületet ahol érdemes szétnézni?! Előre is Köszi a válaszokat. |
lendvai | 123413 | 2019. január 9. 13:56 | Válasz erre: 123412 |
Hát ha ilyen kormányod van akkor miért akarod telepakolni olyasmivel, ami el se fér? :-))))) Ne légy telhetetlen! :-))))
|
kawa550 | 123412 | 2019. január 9. 10:07 | Válasz erre: 123411 |
Ja, egyszerűbb, csak ez ilyen konzolba fogott csutkakormányos motor, jobb oldalon semennyi hely nincs, bal oldalon is kevés, nem fér el és a villahíd is mélyen van meg közel a tank, ott se nagyon fér el.
|
csanesz | 123411 | 2019. január 9. 01:06 | Válasz erre: 123403 |
Amúgy Lendvai ötlete is nagyon jó! Az ő megoldása egyszerűbb. |
csanesz | 123410 | 2019. január 9. 01:01 | Válasz erre: 123403 |
Tisztelt Legfőbb Séf Úr! Én ennél lustább voltam. Kerestem egy pontot az ülés alatti reléken amelyik gyújtásra behúz. Arra tettem még egy relét, ami az akksiról küldött tápot csakis gyújtás alatt engedi tovább egy kötődobozba. Oda tettem egy biztit és két sorkapcsot (csokit). Egy sor a pozitívnak egy sor a negatívnak. Oszt mehet rá, ami tetszik. Az USB aljzat, ha kapcsolós nem lenne szabad lemerítenie az akksit. Stabilizátorral működik vagyis eldisszpálja a fölös energiát. A kapcsolót pedig a stabilizátor elé kellene rakni. Szerintem ez a kapcsolós megoldás amit linkeltél működik, de nem tudom meddig. Én ezért is használok szivargyújtó aljzatot és rakok bele kisméretű USB -s adaptert. Gyújtást leveszem és lekapcsol. Így vezeték zárlatom sem lehet, hogy reggelre egy leégett motorra ébredjek. Az X Ride letudja meríteni az akksit, mert itt is megy egy stabilizátor amíg tápot kap a bölcső. |
kawa550 | 123409 | 2019. január 8. 23:05 | Válasz erre: 123408 |
Ha már a lámpára kötöd, jobban jársz egy relével közvetlenül az akkura kötve, és a lámpa vezetéket csak a relé kapcsolószálának használva.
|
KTib962 | 123408 | 2019. január 8. 22:47 | Válasz erre: 123407 |
Akkor ezt is át kell kötni a lámpa körére, csak bírja a biztosíték.
|
kawa550 | 123407 | 2019. január 8. 22:19 | Válasz erre: 123406 |
Az enyém leszívta. Azóta soha nem hagyom bedugva, ha rajta is marad a bölcső, a vezetéket széthúzom a csatlakozónál. Azóta egyszer sem merült le az akkum.
|
KTib962 | 123406 | 2019. január 8. 22:14 | Válasz erre: 123403 |
Tényleg a navi bölcsője leszívja az aksit? Ez nekem új, de ha tényleg így van beiktatok egy kapcsolót. A kapcsolós usb viszont szerintem nem merít kikapcsolt állapotban, a kapcsoló nélkülinek meg az első lámpa égőjétől vittem be az ülés alá áramot és ott sorkapoccsal vittem tovább. |
lendvai | 123404 | 2019. január 8. 22:01 | Válasz erre: 123403 |
Vegyél egy gyújtós aljzatot, azt direktben kötöd az akkura, meg közvetlenül mellé egy USB-set, azt meg a kapcsolt ágra oszt' nem merít le semmit, maximum téged míg beszereled. :-))))
|
kawa550 | 123403 | 2019. január 8. 20:31 |
Csanesz professzor úr! https://goo.gl/oQGoru Az ilyesmi kombinált usb/szivar aljzatok ugyan úgy lemerítik állásban az akkut mint pl a wayteq xrider bölcsője, ami üresen, gps nélkül is 3 nap alatt lenullázza az akkut? A kikapcsoló rajta vajon pont ezért lehet hogy ne merítsen ha nem használod? Esetleg javaslat valami hasonló képességű cuccra? Gyerek motorjára kellene, jó lenne egy ilyen kombó, és az én mániám, hogy direktre kötöm az akkura, hogy tölteni is lehessen rajta keresztül a csepptöltővel. |
kawa550 | 123402 | 2019. január 8. 10:05 | Válasz erre: 123401 |
Nálam sok minden okoz bajt. Jövök haza az erdőből a kutyával, erre pont az én házam előtt, pont akkor dob egy hátast egy öregasszony, eltört a keze, kezdhettem kivakarni a kocsit a hó meg a jég alól hogy kórházba vigyem. Monnyuk hogy mi a faxomat balettozik a jeges úton, mikor ott a frissen letakarított járda, arra azért kíváncsi lennék. Kórházba menet az orrom előtt pörög a menő merci keresztbe kasba a főúton, mert menő verdára telik a fasznak, de rendes gumira, amivel hóban is lehet 70-el menni, arra már nem. Aztán mikor 10 különböző menetbiztonsági elektronika támogatásával nagy nehezen sikerül neki összeszedni és egyenesbe hozni, akkor meg vészvillogóval leáll pihenni a sáv közepén, mert szarik rá hogy minden őt kikerülni kényszerülőt hoz nehéz helyzetbe. Jól ledudáltam a köcsög fejét aztán toltam előttem Sopronig. |
lendvai | 123401 | 2019. január 8. 08:44 | Válasz erre: 123400 |
Tuti nem, mert abból van egy pár, neveletlen kutyák és macskák megregulázására. :-) Azok ha a piezo már nincs a helyzet magaslatán közelről hallhatő sziszegő hangot adnak, illetve a frekit lehet fülcsengés élmény közelébe csökkenteni. Ez egy kb 30 Hz frekvenciájú halk búgás, ami egy kb 0,5Hz-es jellel van amplitúdómodulálva, ha érthető a leírás, ennél pontosabban nem tudom megfogalmazni. Csak teljes csöndben hallom, de a jó jel, hogy igazából nem mindig. Meglehet, hogy a saját keringésem hangja a fülemben, ahogy Séf bácsi is mondja. Mondjuk ő már öreg, nála sok minden okozhatja. :-))))
|
Nmiki | 123400 | 2019. január 7. 23:35 | Válasz erre: 123385 |
Az általad hallott lüktetés nem lehet egy, a közeledben lévő rágcsálóriasztó, nyestüldöző, vagy rovarriasztó, stb? Azok is érdekes hangokat adnak, ami nagyon idegesítő tud lenni.
|
lendvai | 123399 | 2019. január 7. 20:34 | Válasz erre: 123398 |
Hát, remélem a látásod nem romlik olyan mértékben. :-)
|
lendvai | 123397 | 2019. január 7. 20:21 | Válasz erre: 123396 |
Van még egy éved, hogy gúnyolódj a gyerekmotoromon. :-) Úgyhogy gyűccsé' szépen ZZR-re. :-)))
|
kawa550 | 123396 | 2019. január 7. 20:08 | Válasz erre: 123395 |
Ja! Táp? Az van nekem is, darált kukorica, tojatótáp, ilyesmik....:)))))))) Megnéztem a tigrincset, há biza ölég ütős cucc, bajban leszek vele. A féktávokat baxhatom radiális abs ellen, az egyenesekbe is le vagyok maradva vagy 10 pacival, és még az upsidedown is ott lesz a kanyarokban, szóval szivacs. Még cseresznye hogy te gyerekmotorozol, Ati meg eladta az fjr-t, így legalább az egyenesekben nem én leszek az utolsó. :)))))))) |
lendvai | 123395 | 2019. január 7. 14:57 | Válasz erre: 123394 |
Az én hangom olaszul beszél és nem hajlandó elhallgatni addig, míg a garázsba nem gördül egy piros fenevad. :-) Amit meg nem értesz az népies nevén tápegység. :-)) |
kawa550 | 123394 | 2019. január 6. 22:57 | Válasz erre: 123385 |
Majd ha értem miről beszísz, akkor nekem is lesz a garázsban egy ilyen 12v acédécé izém!:))))) A lüktető zaj bizony tényleg lehet hogy fejben dől el, nekem is van néha és abból jöttem rá hogy igazából nincs, hogy senki más nem hallja csak én, én is csak nagyon nagy csendben, és akkor ha bizonyos szögben áll a nyakam. Sok oka lehet, csigolyakopás, merev nyak izomzat, meg még sok más is,addig jó, míg csak csendben halljuk, és amíg nem kezd el vitatkozni a többi hanggal, vagy nem mond olyanokat pl hogy vegyél egy béjemvét....:)))) |
csanesz | 123392 | 2019. január 6. 22:42 | Válasz erre: 123385 |
Legközelebb, ha kérdésem merülne fel tápellátással, majd téged kérdezlek! :)))) Ügyes vagy megoldottad! |
kawa550 | 123390 | 2019. január 6. 21:43 | Válasz erre: 123389 |
Meglátjuk, de biztosra nem igérem. Zsuzsi kocsijáért megyünk, ha sikerül összepofozni, akkor ő egyből jön vele haza én meg megyek tovább Pestre oszt haza, nem tom mikorra leszek meg. Ő biztos hogy a legrövidebb úton megy haza.
|
Robi70 | 123389 | 2019. január 6. 20:42 | Válasz erre: 123388 |
Ha belefér 1 kis kitérő, otthon vagyok holnap. Ugorj be egy jó ásványvízre.
|
kawa550 | 123388 | 2019. január 6. 18:35 | Válasz erre: 123386 |
lendvai | 123387 | 2019. január 6. 17:55 | Válasz erre: 123386 |
Köszönöm, Séf bácsi nevében is. :-) Azért én is lassan tanultam meg, hogy ha elég bátor vagyok ahhoz, hogy megmutassam a hibáimat attól még nem szárad le a pöcsöm. :-))) Úgy tartom, hogy ha valaki mindenáron meg akarja magyarázni a bizonyítványát amikor hibázik vagy téved, hárítván a felelősséget, az szimplán gyáva. :-))) |
Fido71 | 123386 | 2019. január 6. 17:29 |
Minden tiszteletem a Tied meg a szakácsé... Leírjátok, ha valamit elb@sztok, egy üzleten ráfaragtok stb. Nagyon kevesen merik felvállalni nyilvánosan, ha valami nem úgy jön össze, ahogy eltervezték. Minta szégyen lenne mostanában, hogy az embert érik kudacrok is néha. Pedig anélkül nem megy... ;) Le a kalappal! |
lendvai | 123385 | 2019. január 6. 17:11 | Válasz erre: 123384 |
Új-Zélandon magasabb az életszínvonal, valószínűleg azért adják drágán. :-)))) Én meg rövid úton megoldottam a trafó problémát. Sikerült ugyanis a primer tekercset elszakítani a fúróval. Jogos lehet a kérdés, hogy minek furkálok trafót? Hát mert másképp nem tudtam leszedni a falról. Ez a toroid ugyanis egy henger alakú műanyag házba van öntve, aminek a közepén van egy átmenő furat, hogy fel lehessen fúrni. A furat vége egy szép hatszögletű fészek, amibe pont beleillik egy 13-as csavar feje, besüllyedve. A túloldalon vannak a csatlakozások. Ha a csavart belecsusszantom a fészekbe, akkor csak a trafóval együtt forgatva tudom becsavarni a falban lévő tiplibe. De azt meg nem lehet, mert akkor körbe-körbe csavarom a kábeleket is. Tudta ezt az az előző tulaj is, aki ezt felrakta a falra, a jóisten áldja meg mindkét szorgalmas kezét. Ő megforrasztotta a kábeleket (a 12V-os oldalt annyi ónnal, amennyit csak egy csatornahegesztővel lehet megolvasztani), szépen elkezdte becsavarni a csavart, majd amikor már kezdte elérni a hengeres tok síkját, akkor odaigazította a fészek hatlapjához, majd valószínűleg néhány jól irányzott kalapácsütéssel beküldte azt a fészkébe. Ezzel csak annyi bibi volt, hogy onnantól se ki, se be, de biztos hosszú távra tervezett vele. Én viszont le akartam szedni a toroidot a falról, hogy alárakjam a polifoam kitöltést, így körbe kellett fúrnom a csavarfejet a műanyagban hogy odaférjek a dugókulccsal. Valószínűleg ekkor sikerült eltrafálni a tekercset, de mivel ott eleve kicsi az ellenállás, így a fúrófej nem okozott mást, csak szakadást, nem verte le a biztosítékot, nem pukkant, nem égette meg a fejet. Hát így esett a gyalázat. De mivel minden rendes férfiember pincéjében van kapcsolóüzemű 12V-os tápegység tartalékba, így a toroid kivégzésével együtt modernizáltam is a tápellátást. Eddig ugyanis 12V AC-t kaptak a LED fényforrásaink, amiken 12V DC felirat díszelgett. Na most már 12V DC-t kapnak. :-) És az 50Hz-es zúgás is megszűnt. Az alacsony frekis lüktetés viszont nem, így annak a forrása máshol van. Az is lehet, hogy a fejemben, mert Rita nem hallja. :-)))) |
csanesz | 123384 | 2019. január 6. 16:04 |
De van drágábban is: https://www.trademe.co.nz/motors/motorbikes/parts-for-sale/lights/listing-1892401516.htm Betegek... |
csanesz | 123383 | 2019. január 6. 15:49 | Válasz erre: 123382 |
Én meg megtaláltam azt, amit úgy 2 éve keresek. Szerintem most jelenhetett meg a palettán: https://www.banggood.com/12V-10V-48V-LED-Work-Fog-Light-Side-Shooter-Combo-Dual-Color-Driving-Offroad-SUV-Truck-p-1302386.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN |
lendvai | 123382 | 2019. január 6. 10:35 |
Ma volt idő egy kicsit ismét szöszmötölni a házban. Egy ideje hallok egy lüktető, alacsony frekvenciás zajt, aminek a helyét nem találtam. Hallgatóztam kinn is, hátha valami ipari zaj szűrődik el hozzánk, de nem. A normál nappali zaj mellett nem hallható, de éjszaka eléggé zavar. A ház egy részében 12V-os a világítás, amihez valamelyik előző tulaj a mosókonyhában egy disznó nagy toroid trafót rakott fel, aminek az 50Hz-es zaja pont úgy lüktet, mint ez az alacsonyabb frekis harmonikus, legalábbis feltételezem, hogy ennek egyik szubharmonikusát viszik át a falak. A trafó érdekes konstrukció, benne van egy műanyag tokban, nyakig öntve gyantával és felcsavarozva a falra. Most tettem alá két polifoam korongot, mert volt egy kb 1,5 centis üreg a fal és a trafó között. Meglátjuk elnyeli-e ezt a fránya hummogást. Ha nem, akkor megy a helyére egy kulturáltabb szünetmentes táp, hogy áramszünet idején is legyen világítás. Mivel motorozáshoz hideg van, így ezt a témát tudtam most felhozni, mostanában amúgy sincs, aki nyivákoljon az off topikok miatt. De hátha most megtalálnak. :-))) |
csanesz | 123381 | 2019. január 5. 20:17 | Válasz erre: 123379 |
Mondanám a bőrdíszművest, de abból kevesebb van, mint cipészből.
|
csanesz | 123380 | 2019. január 5. 20:15 | Válasz erre: 123379 |
Én egy motor versenyzőtől kapott Petrol -os bőrkabátba akartam bélést cseréltetni egy varró nővel. Azt a degenerált kontár balféket... Össze-vissza varrástól teljesen eltérő irányba és hullámosan gyakorlatilag szétvarrta a kabátot. Sötétbarna bőrkabátot kék cérnával. Na ezért van 7 szakmám. Azon vagyok hogy itthon a problémáim nagyobbik részéhez legyen gépem. A cipővarró gép régi álom... :) |
lendvai | 123379 | 2019. január 5. 13:46 | Válasz erre: 123378 |
Cipész lesz a kivitelező, a táskásokból elég volt egy időre. :-)))))
|
csanesz | 123378 | 2019. január 4. 23:29 | Válasz erre: 123377 |
Cipészhez vidd! Én is vele gyártattam le régen mobilhoz bőrből övtáskát. Cipővarró géppel lehet csak javítani. Azzal tudnak zippzárat belevarrni. |
lendvai | 123377 | 2019. január 4. 14:36 |
Elmentem ma a vecsési CBA Centerben lévő bőrdíszműveshez, aki büszkén hirdeti, hogy javítással, zippzárcserével, táskakészítéssel és egyedi dolgok készítésével is foglalkozik. A javítás alanya egy kis bőr kulcstartó lett volna, amin a motor kulcsait tartom. Gyakorlatilag egy féltenyérnyi bőr zacskó egy műanyag zippzárral, ami tönkrement. Hasonló méretet nem kapok. Terveim között szerepelt a zippzár cseréje, valamint egy ugyanilyen kulcstartó legyártatása. Na most: zippzárat nem tud cserélni, mert az ilyet félkész állapotban szokták rávarrni a cuccra. OK, de akkor táskán hogy cserél, ha már hirdeti? Készíteni egyet? Azt sem tud. Hö...egy három darabból összevarrt bőrzacskót nem tud elkészíteni, hogy készít akkor táskát? Ja, hogy esetleg nem nagy üzlet? Nem baj, a XXI. században könnyen híre megy az ilyen hozzáállásnak. :-) Most már küldetésemnek tekintem, hogy megjavíttassam ezt a kis bőrcuccot. :-))) |
lendvai | 123376 | 2019. január 4. 12:22 | Válasz erre: 123375 |
Robotunknak szeretettel küldöm az ABBA Fernando című slágerét. :-))) https://www.youtube.com/watch?v=dQsjAbZDx-4 |
Fido71 | 123375 | 2019. január 3. 22:07 |
A mai világban folyamatosan képezned kell magad, ha fent akarsz maradni. ;)
|
kawa550 | 123374 | 2019. január 3. 21:36 |
Baszki, fernandó már németül meg kínaiul is tud, beszarás!:)))))
|
kawa550 | 123373 | 2019. január 3. 19:46 | Válasz erre: 123372 |
Jóvanakkó, 29.5mm. Így már érthető a tanultaknak is? Mer' a többiek eddig is értették. :)))) Most már csak a szelepfedél új tömítését várom oszt megyen összefele az egész, mert a sosem mókoló osztrákok egy szarrá nyúlott szakadt tömítéssel rakták össze utoljára, jóféle ecetes sziloplasztal megtámogatva, nem csoda hogy szivárgott. A hírdetésből így utóla 2 dolog volt igaz, az érvényes műszaki, meg hogy nemrég tisztították a karburátort, mert az tényleg tiszta és jól is műxik, azon csak a fedél elnyalt + csavarjait cseréltem ki rozsdamentes imbuszra. Szerencsére a blokk belseje nem cáfol rá a motorka jóhírére, veztengelyek hibátlanok, a vezlánc is jó, a kompresszió is bőven határon belül van.
|
lendvai | 123372 | 2019. január 3. 17:32 | Válasz erre: 123370 |
Mivel nem tudtam, hogy azon a szép virágos munkaasztal terítőn mekkorák a szirmok nem tudhattam. :-) A 295 után se írtál mértékegységet, így bár sejtettem, hogy mm-ről van szó nem lehettem biztos benne, mert találkoztam már viszonyszámokkal megadott méretekkel. Na meg SI-n nevelkedtem. :-) Ennek ellenére szorgalmas embernek ismerlek, csak a bizonyság kedvéért kérdeztem rá, ne kelljen a bajai bontóból egy blokkot is beszerezni a kerék mellé. :-) Mer' egy szemétláda is vagyok. :-) |
kawa550 | 123371 | 2019. január 3. 15:45 | Válasz erre: 123369 |
Szerintem ne farigcsáld, nem ér annyit az egész, lehet rendelni nagyvasról meg a Roadridertől is, olyan ezeröccázé'.
|
kawa550 | 123370 | 2019. január 3. 15:41 | Válasz erre: 123368 |
Látod mekkora az a lapka? Kb mint egy 50ft-os, a tádé mind a 10 lapkája kijönne belőle. :)))) Nem esik az csak úgy be sehová, főleg mert a Gs hengerfeje ilyen H alakú és csak középen a láncnál tudna bárhova is beesni, az meg be van dugózva egy ronggyal.
|
jobbkormanyos | 123369 | 2019. január 3. 15:41 | Válasz erre: 123367 |
Most már tudom, hogy nem, a tt-é 25-ös, de a nagyobból lehet kisebbet csinálni. Kösz ! |
lendvai | 123368 | 2019. január 3. 14:49 | Válasz erre: 123363 |
Azt is belekalkuláltad, ha beleejted valahová a lapkát? :-))))) Vagy szokás szerint tapasztalatlan kisgyerek vagyok mert te már eleve mágnesből készítetted a kikanyarító szerszámot? :-)))) |
kawa550 | 123367 | 2019. január 3. 12:23 | Válasz erre: 123366 |
295, de a Suzuki GS meg a Yamaha tt megegyezik?
|
jobbkormanyos | 123366 | 2019. január 3. 12:07 | Válasz erre: 123362 |
Lapkaátmérőt meg tudnád, mondani, a TT-350-hez kellene ?!
|
kawa550 | 123363 | 2019. január 3. 11:20 |
Nem volt célszerszámom a gs lapkázásához, de már van! :))))) Úgy néz ki, működik is. Így nem kell kivenni a veztengelyt a lapkacseréhez, csak kitámasztani a szelepemelő csészét aztán le lehet kapni a tetejéről a lapkát, kb 10 másodperc kicerélni. :))))
|
Itil900 | 123361 | 2019. január 2. 23:11 | Válasz erre: 123357 |
http://motoroswebaruhaz.hu/shop_search.php?complex=ok&search=Kézvédő&type=2&subcat=0&in_what=11110110&min_price=&max_price=
|
Twin850 | 123360 | 2019. január 2. 21:13 | Válasz erre: 123359 |
Köszi a válaszokat! :) Átalakításba nem feltétlen fognék bele ha létezik plug&play verzió, de a szükség nagy úr. Ez az Acerbis csak végsúlynál rögzítendő egész közel van az elképzelésemhez, úgy látom ez a 'dual road'. Remélem sikerül tavaszra beszerezni. |
Robi70 | 123359 | 2019. január 2. 19:19 | Válasz erre: 123357 |
Az enyémen ilyen volt. Én szerettem. Elsősorban a kinézete miatt választottam. A kormányvégsúly helyére kel felszerelni. Vannak noname verziói kínai webshopokban, de azokról nem tudok nyilatkozni.
![]() |
lendvai | 123358 | 2019. január 2. 16:06 | Válasz erre: 123357 |
TDM-re senki nem gyártott típusspecifikus kézvédőt, így mindenképpen barkácsolni kell hozzá. Ez némi esztergamunkát is jelent pl a DL-650 kézvédője esetén, de az aránylag jó minőségű. Mivel nincs típusspecifikus verzió, így azt veheted meg rá, amelyik tetszik. :-) |
Twin850 | 123357 | 2019. január 2. 15:25 |
Sziasztok! TDM850 4TX-re tudtok ajánlani tapasztalatból kormányra szerelhető kézvédőt? Nézegettem online már több terméket is, de nem egyértelmű számomra, hogy egy az egyben fel tudom-e tenni vagy esetleg barkácsolni kell hozzá. Praktikus lenne, ha a szélvédő műanyag külön szerelhető lenne, azt csak hidegebb napokra szánnám.Nem feltétlen irányjelzős cuccokra gondolok; a lényeg, hogy buktánál lehetőleg megmaradjon a fék- és kuplungkar és hűvösebb időbben ne fagyjon szét a kezem :) Üdv |
kawa550 | 123356 | 2019. január 2. 15:24 |
Én nem vok olyan szorgalmas hogy élettelen topikokat is felhozzak, de azért a miénket csak csak. :)))))
|
Itil900 | 123355 | 2019. január 1. 18:05 |
https://www.vezess.hu/vezetunk/2019/01/01/magyar-autosok-mondtak-rendoroknek-ezektol-nagyon-ki-fogsz-fekudni/
|
Flenegen | 123346 | 2018. december 31. 09:19 |
Elérkezett az év utolsó napja, így megkezdem a sort. Békés Új Évet Kívánok Mindenkinek! |
Itil900 | 123345 | 2018. december 29. 18:55 | Válasz erre: 123344 |
Ünnepkor ne robotoljatok Van még humor, abból toljatok! |
lendvai | 123341 | 2018. december 28. 21:50 | Válasz erre: 123338 |
A tiéd az újabb, amit lehetett külön, a csúszka nélkül is kapni, de csak az 1999 utáni karbikhoz. Én ezzel szoptam be, mert rosszul értelmeztem a leírást, te meg ezzel jártál jól. :-)
|
kawa550 | 123340 | 2018. december 28. 13:42 | Válasz erre: 123337 |
Már néztem őket, a bécsi 60 eur-t akar az elsőkerékért tárcsa nélkül, tehát szét kell baszni az összes csavart kiszedés közben, aztán újakat venni 6eur/db, mert speciális peremes, semmivel sem lehet helyettesíteni. A tiroli meg a posta miatt nem annyira jó vétel + itt is a csavarok. Ebay-en van pár majdnem ennyiért tárcsával együtt, majd valami lesz, tavaszig van időnk.
|
csanesz | 123339 | 2018. december 28. 11:16 | Válasz erre: 123338 |
Karbi felépítésben voltak variációk a 850 -nél. Az enyém a korábbiakhoz képest egész egyszerű. Alkatrész mennyiségében töredéke. |
csanesz | 123338 | 2018. december 28. 11:13 | Válasz erre: 123336 |
Akkor kevertem. Bár arra emlékszem, hogy Budakalászon a Suzukinál próbáltam membránt szerezni. Volt ott egy segítőkész kolléga, aki méretei szerint utánajárt, de sikertelenül. Ha jól rémlik, akkor az enyémbe valami korábbi verzió lehet... |