29
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

lendvai 123439 2019. január 11. 10:34   Válasz erre: 123437
Félkézzel mentél hazáig???? És utána mi lett? Visszamentél a kezedért és megtaláltad? :-)))))
    

kawa550 123437 2019. január 11. 10:15   Válasz erre: 123435
A yamaha befogója valszeg megfelelő minőségű, és a zrx kormányról sincs kétségem.
Ettől güggetlenül a GPz-n annak idején nekem egy Pazzaz alu kormány volt a gyári helyett, ilyesmi csutka mint a gs kormánya. Na, az egy fékezés közben úgy letört, hogy lefejeltem a műszerfalat, aztán félkézzel jöttem hazáig. :))))))
    

kawa550 123436 2019. január 11. 10:11   Válasz erre: 123434
De, arra is gondoltam már, főleg mivel az erdőszéli motorunkon ilyen befogó van, csak még nem volt időm szétszedni őket, hogy megnézzem passzol-e. Kormány is van itthon. a zrx eredeti kormánya, mert én egy szélesebb LSL kormányt tettem fel. Amúgy is tervben van az átalakítás, langaléta a gyerek, kényelmesebb lenne egy ilyen mint a csutka.
    

lendvai 123435 2019. január 11. 09:55   Válasz erre: 123434
Az lehet a gond az ilyen sufnituning kormánycserékkel, hogy a kínai csodáknak nincs semmiféle garanciájuk Európában, meg a minőségükről se nagyon tudunk sokat. Ha csere, akkor én már valami olyan minőségű cuccot raknék fel, aminek megvan a megfelelő minősítése, tekintve, hogy nálam a fék után a kormány a következő a sorban, mert ha a kezemben marad valami iba folytán, akkor lehet az volt az utolsó utam, ha meg én okozok galibát, megmaradok de kiderül, akkor megbasznak érte.
Mindemellett leviszgáztatni legálisan nem lehet, de nálam nem az adminisztratív hülyeségek számítanak. Ami aftermarket kormányom van, annak ott van a TÜV-je nálam a motor dossziéjában, ahogy a kormánymagasítónak is, Biztos, ami biztos. :-)))
Ide kapcsolódik:

https://totalbike.hu/technika/nepperuzo/2019/01/08/lecserelnem_a_kormanyt_lesz-e_gond/
    

Tomchy 123434 2019. január 11. 09:10   Válasz erre: 123426
Séf úr!

Kormánycsere nem játszik? Asszony Gs500-asán lekaptam a szarvakat, oldal 2-2 M8 csavar fogja a felső kiflibe, a villaszárak között levő 2 csavart kihajtottam, ezek rögzítik össze a Gs500 két részes felső kiflijét, ebbe a furatba meg éppen passzolt a legegyszerűbb ebay-es kormánytartó, ebbe meg már mehet akármilyen kormány. 2-3 centivel magasabb csak, minden vezeték elég, és az üléspozíció sem változik jelentősen.

https://www.ebay.com/itm/2-x-7-8-22mm-Motorbike-Motorcycle-Handle-Bar-Risers-Clamp-Mount-Silver-I1Q4/282972766924?epid=2014524746&hash=item41e27dc2cc:g:CoAAAOSwBNtbAB3A:rk:23:pf:0&vxp=mtr
    

Fido71 123433 2019. január 11. 08:52   Válasz erre: 123432
Talicska nem való az ilyen trehány baromnak!!!!! Sokat "odaadnák az egyik veséjüket", ha lehetne egy ilyen motorjuk, de nem adatik meg nekik, ez a fasz meg nem becsüli semmire... :(
    

kawa550 123432 2019. január 10. 22:32  
A kawás rész odabax, főleg hátsó fék! :))))))
https://www.sportmotor.hu/video/Zwkq0ZHUBtZ
    

Flenegen 123431 2019. január 10. 19:01  
A RAM-nak van olyan tartó konzolja ami a fékolaj tartály fedél csavarjaivel a fedélre lehet felfogatni .

https://www.amazon.com/RAM-Mounts-RAM-B-346U-Motorcycle-Reservoir-x/dp/B003CMNXIO

Valami hasonló home made kialakításban.
    

lendvai 123430 2019. január 10. 17:10   Válasz erre: 123428
A széttörő első felfüggesztésre gondolsz? :-))))) Az igaz, hogy onnantól nem nagyon gondolkodik azon az ember, hogy milyen töltőt biggyesszen a kormányra. :-)))
Na meg Hitler idejében még a BMW-n se volt gyári USB, itt is korosodó gépek fölött gondolkodunk. Igaz ezeken géppuskaállvány se volt gyárilag, így a technológia más irányba fejlesztett konzolokat alkalmazott lehet ebből jönnek a korlátozott lehetőségek. :-)))
    

mati12 123428 2019. január 10. 16:07  
A kormány kiegészítős témáról jutott eszembe,hogy előbb-utóbb minden motorosnak arra van (lesz) szüksége amit a Bmw gyárilag zsigerből megoldott... Nem is értem.. (gondolkodó smyle)
    

lendvai 123427 2019. január 10. 15:58   Válasz erre: 123426
Rakd fel a tükörszárra vazze', vannak már kulturált konzolok hozzá. Nekem is ott van a kormányfűtés kapcsolója, ha emlékszel rá. :-)))
    

kawa550 123426 2019. január 10. 12:51  
Amint látszik, elég korlátozott a mozgástér. A kormányra szinte semmi sem fér fel, és közötte sincs hely, mert az órák a kormány szintjében vagy az alatt vannak, így azokat teljesen kitakarná. A kormánycsutkákból kellene egy olyan ami 2-3 centivel hosszabb, de csak ugyan ilyen 28-29 centiseket találtam. vaami egyenes drag kormányt kéne venni aztán félbevágni.
    

kawa550 123425 2019. január 10. 12:44  

    

lendvai 123424 2019. január 10. 09:53   Válasz erre: 123420
Nem kell kakadu, vihetné magával az udvarból a tyúkot. Akciókamera képstabilizálására köztudottan nincs jobb a tyúknyaknál. :-)
    

vasutas 123423 2019. január 10. 09:31   Válasz erre: 123422
No és a lemaradt kép,,,
    

vasutas 123422 2019. január 10. 09:22   Válasz erre: 123418
Én meg abban a hitben éltem eddig, hogy minden rendes kormányon van ilyen átkötő.-:) Nálam az "érdekes" színű átkötőn, egy szivacs henger hivatott helyettesíteni a légzsákot.-:)
    

kawa550 123421 2019. január 10. 08:45  
Ezennel kéretik az irányomban sérelmemre elkövetett komolytalankodási cselekmények abbafejezése! :))))))
    

Robi70 123420 2019. január 10. 01:15   Válasz erre: 123419
Fílinges lenne! Egy kakaduval a kormányon, motorozni!:)
    

csanesz 123419 2019. január 10. 00:46   Válasz erre: 123418
Kisállatboltban is van ilyen. Ülőrúdnak híjják. :)))
    

Robi70 123418 2019. január 9. 23:28   Válasz erre: 123416
Csanesznak igaza lehet. A kiegészítő kormány, létező dolog. A Givi drága pénzért csinál ilyet. De akinek jól felszerelt műhelye van, le is tudja gyártani magának.
https://www.shox.hu/givi-kormany-kiegeszito-gps-hez-s900a/?p=575GS900A000000
    

csanesz 123417 2019. január 9. 23:01   Válasz erre: 123412
Amúgy kizárt, hogy ne tudd megoldani! :)
    

csanesz 123416 2019. január 9. 23:00   Válasz erre: 123412
Hegeszthetnél rá még egy kormányt. Monyuk a másik fölé 'sakkor' minden elfér. Még egy Junoszty is! :))))
    

motorimado 123415 2019. január 9. 18:51  
Sztok! Búék.
Mint exTdm-es bátorkodok ide írni. Tudom páran dolgoznak ósztriába akik használják illetve olvassák a TDM fórumot. Egy cimborám keres KTM-hez / most fog vásárolni valamelyik típusát/alkatrészeket, alu kiegészítőket, eloxált dolgokat, kipufogókat stb. Tudtok valamilyen netes felületet ahol érdemes szétnézni?! Előre is Köszi a válaszokat.
    

Fido71 123414 2019. január 9. 14:26   Válasz erre: 123407
Nálam is így van.
    

lendvai 123413 2019. január 9. 13:56   Válasz erre: 123412
Hát ha ilyen kormányod van akkor miért akarod telepakolni olyasmivel, ami el se fér? :-))))) Ne légy telhetetlen! :-))))
    

kawa550 123412 2019. január 9. 10:07   Válasz erre: 123411
Ja, egyszerűbb, csak ez ilyen konzolba fogott csutkakormányos motor, jobb oldalon semennyi hely nincs, bal oldalon is kevés, nem fér el és a villahíd is mélyen van meg közel a tank, ott se nagyon fér el.
    

csanesz 123411 2019. január 9. 01:06   Válasz erre: 123403
Amúgy Lendvai ötlete is nagyon jó!
Az ő megoldása egyszerűbb.
    

csanesz 123410 2019. január 9. 01:01   Válasz erre: 123403
Tisztelt Legfőbb Séf Úr!
Én ennél lustább voltam. Kerestem egy pontot az ülés alatti reléken amelyik gyújtásra behúz. Arra tettem még egy relét, ami az akksiról küldött tápot csakis gyújtás alatt engedi tovább egy kötődobozba. Oda tettem egy biztit és két sorkapcsot (csokit). Egy sor a pozitívnak egy sor a negatívnak. Oszt mehet rá, ami tetszik.
Az USB aljzat, ha kapcsolós nem lenne szabad lemerítenie az akksit. Stabilizátorral működik vagyis eldisszpálja a fölös energiát. A kapcsolót pedig a stabilizátor elé kellene rakni. Szerintem ez a kapcsolós megoldás amit linkeltél működik, de nem tudom meddig. Én ezért is használok szivargyújtó aljzatot és rakok bele kisméretű USB -s adaptert. Gyújtást leveszem és lekapcsol. Így vezeték zárlatom sem lehet, hogy reggelre egy leégett motorra ébredjek.

Az X Ride letudja meríteni az akksit, mert itt is megy egy stabilizátor amíg tápot kap a bölcső.
    

kawa550 123409 2019. január 8. 23:05   Válasz erre: 123408
Ha már a lámpára kötöd, jobban jársz egy relével közvetlenül az akkura kötve, és a lámpa vezetéket csak a relé kapcsolószálának használva.
    

KTib962 123408 2019. január 8. 22:47   Válasz erre: 123407
Akkor ezt is át kell kötni a lámpa körére, csak bírja a biztosíték.
    

kawa550 123407 2019. január 8. 22:19   Válasz erre: 123406
Az enyém leszívta. Azóta soha nem hagyom bedugva, ha rajta is marad a bölcső, a vezetéket széthúzom a csatlakozónál. Azóta egyszer sem merült le az akkum.
    

KTib962 123406 2019. január 8. 22:14   Válasz erre: 123403
Tényleg a navi bölcsője leszívja az aksit? Ez nekem új, de ha tényleg így van beiktatok egy kapcsolót.
A kapcsolós usb viszont szerintem nem merít kikapcsolt állapotban, a kapcsoló nélkülinek meg az első lámpa égőjétől vittem be az ülés alá áramot és ott sorkapoccsal vittem tovább.
    

kawa550 123405 2019. január 8. 22:08   Válasz erre: 123404
Ne bonyolítson kend! :))))))
    

lendvai 123404 2019. január 8. 22:01   Válasz erre: 123403
Vegyél egy gyújtós aljzatot, azt direktben kötöd az akkura, meg közvetlenül mellé egy USB-set, azt meg a kapcsolt ágra oszt' nem merít le semmit, maximum téged míg beszereled. :-))))
    

kawa550 123403 2019. január 8. 20:31  
Csanesz professzor úr!
https://goo.gl/oQGoru
Az ilyesmi kombinált usb/szivar aljzatok ugyan úgy lemerítik állásban az akkut mint pl a wayteq xrider bölcsője, ami üresen, gps nélkül is 3 nap alatt lenullázza az akkut?
A kikapcsoló rajta vajon pont ezért lehet hogy ne merítsen ha nem használod?
Esetleg javaslat valami hasonló képességű cuccra? Gyerek motorjára kellene, jó lenne egy ilyen kombó, és az én mániám, hogy direktre kötöm az akkura, hogy tölteni is lehessen rajta keresztül a csepptöltővel.
    

kawa550 123402 2019. január 8. 10:05   Válasz erre: 123401
Nálam sok minden okoz bajt. Jövök haza az erdőből a kutyával, erre pont az én házam előtt, pont akkor dob egy hátast egy öregasszony, eltört a keze, kezdhettem kivakarni a kocsit a hó meg a jég alól hogy kórházba vigyem. Monnyuk hogy mi a faxomat balettozik a jeges úton, mikor ott a frissen letakarított járda, arra azért kíváncsi lennék.
Kórházba menet az orrom előtt pörög a menő merci keresztbe kasba a főúton, mert menő verdára telik a fasznak, de rendes gumira, amivel hóban is lehet 70-el menni, arra már nem. Aztán mikor 10 különböző menetbiztonsági elektronika támogatásával nagy nehezen sikerül neki összeszedni és egyenesbe hozni, akkor meg vészvillogóval leáll pihenni a sáv közepén, mert szarik rá hogy minden őt kikerülni kényszerülőt hoz nehéz helyzetbe. Jól ledudáltam a köcsög fejét aztán toltam előttem Sopronig.
    

lendvai 123401 2019. január 8. 08:44   Válasz erre: 123400
Tuti nem, mert abból van egy pár, neveletlen kutyák és macskák megregulázására. :-) Azok ha a piezo már nincs a helyzet magaslatán közelről hallhatő sziszegő hangot adnak, illetve a frekit lehet fülcsengés élmény közelébe csökkenteni. Ez egy kb 30 Hz frekvenciájú halk búgás, ami egy kb 0,5Hz-es jellel van amplitúdómodulálva, ha érthető a leírás, ennél pontosabban nem tudom megfogalmazni. Csak teljes csöndben hallom, de a jó jel, hogy igazából nem mindig. Meglehet, hogy a saját keringésem hangja a fülemben, ahogy Séf bácsi is mondja. Mondjuk ő már öreg, nála sok minden okozhatja. :-))))
    

Nmiki 123400 2019. január 7. 23:35   Válasz erre: 123385
Az általad hallott lüktetés nem lehet egy, a közeledben lévő rágcsálóriasztó, nyestüldöző, vagy rovarriasztó, stb? Azok is érdekes hangokat adnak, ami nagyon idegesítő tud lenni.
    

lendvai 123399 2019. január 7. 20:34   Válasz erre: 123398
Hát, remélem a látásod nem romlik olyan mértékben. :-)
    

kawa550 123398 2019. január 7. 20:26   Válasz erre: 123397
Hiszem ha látom. :))))))
    

lendvai 123397 2019. január 7. 20:21   Válasz erre: 123396
Van még egy éved, hogy gúnyolódj a gyerekmotoromon. :-) Úgyhogy gyűccsé' szépen ZZR-re. :-)))
    

kawa550 123396 2019. január 7. 20:08   Válasz erre: 123395
Ja! Táp? Az van nekem is, darált kukorica, tojatótáp, ilyesmik....:))))))))
Megnéztem a tigrincset, há biza ölég ütős cucc, bajban leszek vele. A féktávokat baxhatom radiális abs ellen, az egyenesekbe is le vagyok maradva vagy 10 pacival, és még az upsidedown is ott lesz a kanyarokban, szóval szivacs. Még cseresznye hogy te gyerekmotorozol, Ati meg eladta az fjr-t, így legalább az egyenesekben nem én leszek az utolsó. :))))))))
    

lendvai 123395 2019. január 7. 14:57   Válasz erre: 123394
Az én hangom olaszul beszél és nem hajlandó elhallgatni addig, míg a garázsba nem gördül egy piros fenevad. :-)
Amit meg nem értesz az népies nevén tápegység. :-))
    

kawa550 123394 2019. január 6. 22:57   Válasz erre: 123385
Majd ha értem miről beszísz, akkor nekem is lesz a garázsban egy ilyen 12v acédécé izém!:)))))
A lüktető zaj bizony tényleg lehet hogy fejben dől el, nekem is van néha és abból jöttem rá hogy igazából nincs, hogy senki más nem hallja csak én, én is csak nagyon nagy csendben, és akkor ha bizonyos szögben áll a nyakam. Sok oka lehet, csigolyakopás, merev nyak izomzat, meg még sok más is,addig jó, míg csak csendben halljuk, és amíg nem kezd el vitatkozni a többi hanggal, vagy nem mond olyanokat pl hogy vegyél egy béjemvét....:))))
    

csanesz 123393 2019. január 6. 22:46   Válasz erre: 123388
Naon cíííp! :)))
    

csanesz 123392 2019. január 6. 22:42   Válasz erre: 123385
Legközelebb, ha kérdésem merülne fel tápellátással, majd téged kérdezlek! :))))
Ügyes vagy megoldottad!
    

Robi70 123391 2019. január 6. 21:46   Válasz erre: 123390
Oksa
    

kawa550 123390 2019. január 6. 21:43   Válasz erre: 123389
Meglátjuk, de biztosra nem igérem. Zsuzsi kocsijáért megyünk, ha sikerül összepofozni, akkor ő egyből jön vele haza én meg megyek tovább Pestre oszt haza, nem tom mikorra leszek meg. Ő biztos hogy a legrövidebb úton megy haza.
    

Robi70 123389 2019. január 6. 20:42   Válasz erre: 123388
Ha belefér 1 kis kitérő, otthon vagyok holnap. Ugorj be egy jó ásványvízre.
    

kawa550 123388 2019. január 6. 18:35   Válasz erre: 123386
Ó nem kő aggódni, csak az ül nyakig a szarban, aki nem akar vagy lusta kimászni, ezért nem sajnálom én az elesetteket meg a szegényket meg az stb hátrányos helyzetűeket. Ha gond van, nekimegyek oszt lesz valami. A suzi lassan sikertörténetté alakul, kész az újrafestés, a matricák egy része is megjött, teljesen kisuvickoltuk a motor kőrnyékén is a nem látható helyeken is, kifejezetten jó ránézni már bármilyen irányból. Első felnit is találtam olcsón, és mivel holnap úgyis mennünk kell Tatabányára, onnan már csak egy ugrás Budaörs, a csávőnak többis van, csavarokat iis ad hozzá a féktárcsához, úgyhogy minden faxa. Nagyvastól jön a jövő héten a lapka, szelepfedél tömítés, meg 2 normális eredeti formájú tükör a használhatatlan de kurva dizájnosak helyett, amik már a szemetes vödörben vannak. :))))))))))
    

lendvai 123387 2019. január 6. 17:55   Válasz erre: 123386
Köszönöm, Séf bácsi nevében is. :-)
Azért én is lassan tanultam meg, hogy ha elég bátor vagyok ahhoz, hogy megmutassam a hibáimat attól még nem szárad le a pöcsöm. :-)))
Úgy tartom, hogy ha valaki mindenáron meg akarja magyarázni a bizonyítványát amikor hibázik vagy téved, hárítván a felelősséget, az szimplán gyáva. :-)))
    

Fido71 123386 2019. január 6. 17:29  
Minden tiszteletem a Tied meg a szakácsé...
Leírjátok, ha valamit elb@sztok, egy üzleten ráfaragtok stb.
Nagyon kevesen merik felvállalni nyilvánosan, ha valami nem úgy jön össze, ahogy eltervezték. Minta szégyen lenne mostanában, hogy az embert érik kudacrok is néha. Pedig anélkül nem megy... ;)
Le a kalappal!
    

lendvai 123385 2019. január 6. 17:11   Válasz erre: 123384
Új-Zélandon magasabb az életszínvonal, valószínűleg azért adják drágán. :-))))
Én meg rövid úton megoldottam a trafó problémát. Sikerült ugyanis a primer tekercset elszakítani a fúróval.
Jogos lehet a kérdés, hogy minek furkálok trafót? Hát mert másképp nem tudtam leszedni a falról. Ez a toroid ugyanis egy henger alakú műanyag házba van öntve, aminek a közepén van egy átmenő furat, hogy fel lehessen fúrni. A furat vége egy szép hatszögletű fészek, amibe pont beleillik egy 13-as csavar feje, besüllyedve. A túloldalon vannak a csatlakozások. Ha a csavart belecsusszantom a fészekbe, akkor csak a trafóval együtt forgatva tudom becsavarni a falban lévő tiplibe. De azt meg nem lehet, mert akkor körbe-körbe csavarom a kábeleket is. Tudta ezt az az előző tulaj is, aki ezt felrakta a falra, a jóisten áldja meg mindkét szorgalmas kezét. Ő megforrasztotta a kábeleket (a 12V-os oldalt annyi ónnal, amennyit csak egy csatornahegesztővel lehet megolvasztani), szépen elkezdte becsavarni a csavart, majd amikor már kezdte elérni a hengeres tok síkját, akkor odaigazította a fészek hatlapjához, majd valószínűleg néhány jól irányzott kalapácsütéssel beküldte azt a fészkébe. Ezzel csak annyi bibi volt, hogy onnantól se ki, se be, de biztos hosszú távra tervezett vele. Én viszont le akartam szedni a toroidot a falról, hogy alárakjam a polifoam kitöltést, így körbe kellett fúrnom a csavarfejet a műanyagban hogy odaférjek a dugókulccsal. Valószínűleg ekkor sikerült eltrafálni a tekercset, de mivel ott eleve kicsi az ellenállás, így a fúrófej nem okozott mást, csak szakadást, nem verte le a biztosítékot, nem pukkant, nem égette meg a fejet.
Hát így esett a gyalázat. De mivel minden rendes férfiember pincéjében van kapcsolóüzemű 12V-os tápegység tartalékba, így a toroid kivégzésével együtt modernizáltam is a tápellátást. Eddig ugyanis 12V AC-t kaptak a LED fényforrásaink, amiken 12V DC felirat díszelgett. Na most már 12V DC-t kapnak. :-) És az 50Hz-es zúgás is megszűnt. Az alacsony frekis lüktetés viszont nem, így annak a forrása máshol van. Az is lehet, hogy a fejemben, mert Rita nem hallja. :-))))
    

csanesz 123384 2019. január 6. 16:04  
De van drágábban is: https://www.trademe.co.nz/motors/motorbikes/parts-for-sale/lights/listing-1892401516.htm

Betegek...
    

csanesz 123383 2019. január 6. 15:49   Válasz erre: 123382
Én meg megtaláltam azt, amit úgy 2 éve keresek. Szerintem most jelenhetett meg a palettán:
https://www.banggood.com/12V-10V-48V-LED-Work-Fog-Light-Side-Shooter-Combo-Dual-Color-Driving-Offroad-SUV-Truck-p-1302386.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN
    

lendvai 123382 2019. január 6. 10:35  
Ma volt idő egy kicsit ismét szöszmötölni a házban. Egy ideje hallok egy lüktető, alacsony frekvenciás zajt, aminek a helyét nem találtam. Hallgatóztam kinn is, hátha valami ipari zaj szűrődik el hozzánk, de nem. A normál nappali zaj mellett nem hallható, de éjszaka eléggé zavar.
A ház egy részében 12V-os a világítás, amihez valamelyik előző tulaj a mosókonyhában egy disznó nagy toroid trafót rakott fel, aminek az 50Hz-es zaja pont úgy lüktet, mint ez az alacsonyabb frekis harmonikus, legalábbis feltételezem, hogy ennek egyik szubharmonikusát viszik át a falak. A trafó érdekes konstrukció, benne van egy műanyag tokban, nyakig öntve gyantával és felcsavarozva a falra. Most tettem alá két polifoam korongot, mert volt egy kb 1,5 centis üreg a fal és a trafó között. Meglátjuk elnyeli-e ezt a fránya hummogást. Ha nem, akkor megy a helyére egy kulturáltabb szünetmentes táp, hogy áramszünet idején is legyen világítás.
Mivel motorozáshoz hideg van, így ezt a témát tudtam most felhozni, mostanában amúgy sincs, aki nyivákoljon az off topikok miatt. De hátha most megtalálnak. :-)))
    

csanesz 123381 2019. január 5. 20:17   Válasz erre: 123379
Mondanám a bőrdíszművest, de abból kevesebb van, mint cipészből.
    

csanesz 123380 2019. január 5. 20:15   Válasz erre: 123379
Én egy motor versenyzőtől kapott Petrol -os bőrkabátba akartam bélést cseréltetni egy varró nővel. Azt a degenerált kontár balféket...
Össze-vissza varrástól teljesen eltérő irányba és hullámosan gyakorlatilag szétvarrta a kabátot. Sötétbarna bőrkabátot kék cérnával.
Na ezért van 7 szakmám.
Azon vagyok hogy itthon a problémáim nagyobbik részéhez legyen gépem. A cipővarró gép régi álom... :)
    

lendvai 123379 2019. január 5. 13:46   Válasz erre: 123378
Cipész lesz a kivitelező, a táskásokból elég volt egy időre. :-)))))
    

csanesz 123378 2019. január 4. 23:29   Válasz erre: 123377
Cipészhez vidd!
Én is vele gyártattam le régen mobilhoz bőrből övtáskát. Cipővarró géppel lehet csak javítani. Azzal tudnak zippzárat belevarrni.
    

lendvai 123377 2019. január 4. 14:36  
Elmentem ma a vecsési CBA Centerben lévő bőrdíszműveshez, aki büszkén hirdeti, hogy javítással, zippzárcserével, táskakészítéssel és egyedi dolgok készítésével is foglalkozik.
A javítás alanya egy kis bőr kulcstartó lett volna, amin a motor kulcsait tartom. Gyakorlatilag egy féltenyérnyi bőr zacskó egy műanyag zippzárral, ami tönkrement. Hasonló méretet nem kapok. Terveim között szerepelt a zippzár cseréje, valamint egy ugyanilyen kulcstartó legyártatása.
Na most: zippzárat nem tud cserélni, mert az ilyet félkész állapotban szokták rávarrni a cuccra. OK, de akkor táskán hogy cserél, ha már hirdeti?
Készíteni egyet? Azt sem tud. Hö...egy három darabból összevarrt bőrzacskót nem tud elkészíteni, hogy készít akkor táskát?
Ja, hogy esetleg nem nagy üzlet? Nem baj, a XXI. században könnyen híre megy az ilyen hozzáállásnak. :-)
Most már küldetésemnek tekintem, hogy megjavíttassam ezt a kis bőrcuccot. :-)))
    

lendvai 123376 2019. január 4. 12:22   Válasz erre: 123375
Robotunknak szeretettel küldöm az ABBA Fernando című slágerét. :-)))
https://www.youtube.com/watch?v=dQsjAbZDx-4
    

Fido71 123375 2019. január 3. 22:07  
A mai világban folyamatosan képezned kell magad, ha fent akarsz maradni. ;)
    

kawa550 123374 2019. január 3. 21:36  
Baszki, fernandó már németül meg kínaiul is tud, beszarás!:)))))
    

kawa550 123373 2019. január 3. 19:46   Válasz erre: 123372
Jóvanakkó, 29.5mm. Így már érthető a tanultaknak is? Mer' a többiek eddig is értették. :)))) Most már csak a szelepfedél új tömítését várom oszt megyen összefele az egész, mert a sosem mókoló osztrákok egy szarrá nyúlott szakadt tömítéssel rakták össze utoljára, jóféle ecetes sziloplasztal megtámogatva, nem csoda hogy szivárgott. A hírdetésből így utóla 2 dolog volt igaz, az érvényes műszaki, meg hogy nemrég tisztították a karburátort, mert az tényleg tiszta és jól is műxik, azon csak a fedél elnyalt + csavarjait cseréltem ki rozsdamentes imbuszra. Szerencsére a blokk belseje nem cáfol rá a motorka jóhírére, veztengelyek hibátlanok, a vezlánc is jó, a kompresszió is bőven határon belül van.
    

lendvai 123372 2019. január 3. 17:32   Válasz erre: 123370
Mivel nem tudtam, hogy azon a szép virágos munkaasztal terítőn mekkorák a szirmok nem tudhattam. :-)
A 295 után se írtál mértékegységet, így bár sejtettem, hogy mm-ről van szó nem lehettem biztos benne, mert találkoztam már viszonyszámokkal megadott méretekkel. Na meg SI-n nevelkedtem. :-)
Ennek ellenére szorgalmas embernek ismerlek, csak a bizonyság kedvéért kérdeztem rá, ne kelljen a bajai bontóból egy blokkot is beszerezni a kerék mellé. :-) Mer' egy szemétláda is vagyok. :-)
    

kawa550 123371 2019. január 3. 15:45   Válasz erre: 123369
Szerintem ne farigcsáld, nem ér annyit az egész, lehet rendelni nagyvasról meg a Roadridertől is, olyan ezeröccázé'.
    

kawa550 123370 2019. január 3. 15:41   Válasz erre: 123368
Látod mekkora az a lapka? Kb mint egy 50ft-os, a tádé mind a 10 lapkája kijönne belőle. :)))) Nem esik az csak úgy be sehová, főleg mert a Gs hengerfeje ilyen H alakú és csak középen a láncnál tudna bárhova is beesni, az meg be van dugózva egy ronggyal.
    

jobbkormanyos 123369 2019. január 3. 15:41   Válasz erre: 123367
Most már tudom, hogy nem, a tt-é 25-ös, de a nagyobból lehet kisebbet csinálni.
Kösz !
    

lendvai 123368 2019. január 3. 14:49   Válasz erre: 123363
Azt is belekalkuláltad, ha beleejted valahová a lapkát? :-)))))
Vagy szokás szerint tapasztalatlan kisgyerek vagyok mert te már eleve mágnesből készítetted a kikanyarító szerszámot? :-))))
    

kawa550 123367 2019. január 3. 12:23   Válasz erre: 123366
295, de a Suzuki GS meg a Yamaha tt megegyezik?
    

jobbkormanyos 123366 2019. január 3. 12:07   Válasz erre: 123362
Lapkaátmérőt meg tudnád, mondani, a TT-350-hez kellene ?!
    

KTib962 123365 2019. január 3. 11:56   Válasz erre: 123359
Mutatom a noname verziót.
    

KTib962 123364 2019. január 3. 11:44   Válasz erre: 123363
...és kiCSerélni? :-)
    

kawa550 123363 2019. január 3. 11:20  
Nem volt célszerszámom a gs lapkázásához, de már van! :))))) Úgy néz ki, működik is. Így nem kell kivenni a veztengelyt a lapkacseréhez, csak kitámasztani a szelepemelő csészét aztán le lehet kapni a tetejéről a lapkát, kb 10 másodperc kicerélni. :))))
    

kawa550 123362 2019. január 3. 11:18  

    


Twin850 123360 2019. január 2. 21:13   Válasz erre: 123359
Köszi a válaszokat! :)
Átalakításba nem feltétlen fognék bele ha létezik plug&play verzió, de a szükség nagy úr.
Ez az Acerbis csak végsúlynál rögzítendő egész közel van az elképzelésemhez, úgy látom ez a 'dual road'. Remélem sikerül tavaszra beszerezni.
    

Robi70 123359 2019. január 2. 19:19   Válasz erre: 123357
Az enyémen ilyen volt. Én szerettem. Elsősorban a kinézete miatt választottam. A kormányvégsúly helyére kel felszerelni. Vannak noname verziói kínai webshopokban, de azokról nem tudok nyilatkozni.
    

lendvai 123358 2019. január 2. 16:06   Válasz erre: 123357
TDM-re senki nem gyártott típusspecifikus kézvédőt, így mindenképpen barkácsolni kell hozzá. Ez némi esztergamunkát is jelent pl a DL-650 kézvédője esetén, de az aránylag jó minőségű.
Mivel nincs típusspecifikus verzió, így azt veheted meg rá, amelyik tetszik. :-)
    

Twin850 123357 2019. január 2. 15:25  
Sziasztok!

TDM850 4TX-re tudtok ajánlani tapasztalatból kormányra szerelhető kézvédőt?
Nézegettem online már több terméket is, de nem egyértelmű számomra, hogy egy az egyben fel tudom-e tenni vagy esetleg barkácsolni kell hozzá. Praktikus lenne, ha a szélvédő műanyag külön szerelhető lenne, azt csak hidegebb napokra szánnám.Nem feltétlen irányjelzős cuccokra gondolok; a lényeg, hogy buktánál lehetőleg megmaradjon a fék- és kuplungkar és hűvösebb időbben ne fagyjon szét a kezem :)

Üdv
    

kawa550 123356 2019. január 2. 15:24  
Én nem vok olyan szorgalmas hogy élettelen topikokat is felhozzak, de azért a miénket csak csak. :)))))
    


csanesz 123354 2019. január 1. 01:21  
Boldogulj...





Buék!
    

Flenegen 123353 2019. január 1. 00:25  
BUÉK
    

Robi70 123352 2018. december 31. 20:33  
A lehető legboldogabbat Mindenkinek a jövő évre!
Mindenből!
    

Muju 123351 2018. december 31. 19:12  
B.Ú.È.K!
    

Annonymus 123350 2018. december 31. 18:28  
Boldog ÙJÈVET FELEIM!!!
    

dinnyemag 123349 2018. december 31. 18:11  
Boldog Új Évet Kívánunk!!!!
    

Sander67 123348 2018. december 31. 12:21  
BÚÉK!
    

yamaszaki 123347 2018. december 31. 10:23  
B.U.É.K.
    

Flenegen 123346 2018. december 31. 09:19  
Elérkezett az év utolsó napja, így megkezdem a sort.

Békés Új Évet Kívánok Mindenkinek!
    

Itil900 123345 2018. december 29. 18:55   Válasz erre: 123344
Ünnepkor ne robotoljatok
Van még humor, abból toljatok!
    

lendvai 123344 2018. december 29. 18:10   Válasz erre: 123343
I, robot. :-) (Asimov)
    

kawa550 123343 2018. december 29. 12:47   Válasz erre: 123342
Málenkij robot. :))))
    

lendvai 123342 2018. december 29. 08:36  
Hülye robot. :-)
    

lendvai 123341 2018. december 28. 21:50   Válasz erre: 123338
A tiéd az újabb, amit lehetett külön, a csúszka nélkül is kapni, de csak az 1999 utáni karbikhoz. Én ezzel szoptam be, mert rosszul értelmeztem a leírást, te meg ezzel jártál jól. :-)
    

kawa550 123340 2018. december 28. 13:42   Válasz erre: 123337
Már néztem őket, a bécsi 60 eur-t akar az elsőkerékért tárcsa nélkül, tehát szét kell baszni az összes csavart kiszedés közben, aztán újakat venni 6eur/db, mert speciális peremes, semmivel sem lehet helyettesíteni. A tiroli meg a posta miatt nem annyira jó vétel + itt is a csavarok. Ebay-en van pár majdnem ennyiért tárcsával együtt, majd valami lesz, tavaszig van időnk.
    

csanesz 123339 2018. december 28. 11:16   Válasz erre: 123338
Karbi felépítésben voltak variációk a 850 -nél.
Az enyém a korábbiakhoz képest egész egyszerű. Alkatrész mennyiségében töredéke.
    

csanesz 123338 2018. december 28. 11:13   Válasz erre: 123336
Akkor kevertem. Bár arra emlékszem, hogy Budakalászon a Suzukinál próbáltam membránt szerezni. Volt ott egy segítőkész kolléga, aki méretei szerint utánajárt, de sikertelenül.
Ha jól rémlik, akkor az enyémbe valami korábbi verzió lehet...
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők