29
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

csanesz 123542 2019. január 24. 23:45   Válasz erre: 123541
Bikakábelt, ha jót szeretnél magad csinálod. Sok a galvanizált alumínium vezetékes sz@r.
Az indítómotornál lehet, hogy csak terhelés alatt jön elő a hiba. Ellenőrizd a tekercsek épségét! Nagyon fontos, hogy a szénkefék akadálymentesen mozogjanak a fészkükbe.
    

pocak75 123541 2019. január 24. 23:13   Válasz erre: 123538
Hát gyertyát nem néztem, mivel ugye nem forgat gondoltam korábban van a hiba de megnézem azt is a következő turnusban...
Bent a helyén direktben megküldve nem próbáltam az önindítót csak kint külön...
A guta kerülget már eddig hosszabb állás után is mindig szépen indult...
Még egy hülye kört futok.... tippként írták a bikakábelt, lehet csak annak néz ki....
    

kawa550 123540 2019. január 24. 22:53   Válasz erre: 123531
Olyan próbát még nem olvastam a listádban, hogy beszerelve a helyére, de a vezetékeit meg a testet közvetlenül egy valóban jó, akkuról megküldve mit csinál, ha ott teker, akkor a probléma az önindító és az akku közt van, ha úgy sem teker, akkor vagy az önindító szar, vagy szorul valami, de azt meg kiszedett gyertyákkkal körbeforgatva meg lehet nézni könnyen.
    

csanesz 123539 2019. január 24. 22:49   Válasz erre: 123535
Láttam olyan indító motort, hogy a tekercs beleért a házba, de csak egy kis részen. Volt mikor át tudta pörgetni.
    

csanesz 123538 2019. január 24. 22:41   Válasz erre: 123531
Pocak!

Gyertyák rendben vannak? Elektródák nem érnek össze? Mivel vezetékszagra nem panaszkodsz, olyan helyen lenne érdemes keresni ezt a bődületes amper vesztést ahol nem tűnik fel.

Indító motor tekercseit nem mérted ki!!!
Kommutátoron egymással 180 fokot bezáró réz felületeket mérd ki szakadás vizsgálóval. Mint ahogy a szénkefe ér hozzá. Egyforma értékeknek kell lennie. És ugyanakkor az egyik kommutátor pont és vasmag között mérj szakadást. Majd másik kommutátor pont és vasmag között is. 20KOhm -os méréshatárral is ellenőrizd!!!
    

pocak75 123537 2019. január 24. 22:39   Válasz erre: 123536
Levettem emelőről, hogy be tudjak állni autóval, felpakoltam 5be egy picit megmozgattam úgy tűnik átfordul, bár 1,5 méteren nem sok..
Mielőtt letettem semmi gond nem volt...nem ette az olajat, nem zörgött, szóval mechanikus hibának előjele nem volt. Önindító könnyedén a helyére ment nem kellet feszegetni így elvileg nem feszül, benyúlva az önindító helyén a fogaskerék egyik irányban könnyen fut...
    

Nmiki 123536 2019. január 24. 22:11  
Nem ismerem a tdm-et, de a leírtak alapján csak mechanikus szorulásra tippelnék. Ha indításkor leesik a feszültség 5V körüli értékre, az nagy áramfelvételre utal. Ha próbapadon ( vagy üresen) szépen müxik az önindító, 8-11V közé esik a feszültség, akkor valszeg nem az önindító a hibás. A fogaskerekek nem akadhatnak, feszülhetnek össze? Áramfelvételt nem próbáltál mérni? Az önindító tengelye nem tud befeszülni összerakáskor?
    

lendvai 123535 2019. január 24. 21:13   Válasz erre: 123531
Ha a 12V leesik 5V-ra, az nekem azt jelenti, hogy nagyon magas az áramfelvétel, ergo a rendszer ellenállása kisebb, mint kéne.
Lehetséges ok: részleges tekercszárlat az indítómotoron: újratekercselés, vagy másik indítómotor. De az a néhány tized Ohm normálisnak tűnik, így lehet zárlathoz hasonló hiba máshol is a körben. Ha az összes csatlakozó tiszta, akkor az oxidrétegek miatti feszültségesés is kizárható. Igaz, hogy akkor nincs miért leesnie a feszültségnek, mert nem tud elegendő áram folyni.
Vagy ahogy írták szorul a mechanika a blokkban. Kevésbé tartom valószínűnek, mert álltában egy normálisan működő blokk nem szokott megszorulni, de ha ez lenne az ok az komolyabb beavatkozást igényel, egy alapos diagnosztikával kezdve.
    

Levi990 123533 2019. január 24. 21:04   Válasz erre: 123530
Ez megint egy olyan dolog, hogy hozzád hasonlók tudjanak belekötni a BMW-be. Ez egy nagyon rosszul megválogatott cím a cikknek.
Biztosan felkészült vagy már a Ducatiból így tudod, hogy egy telefonos appal azokba is bele lehet nyúlni, mindenbe. Hibatörléstől kezdve a térképeken át a diagnosztikáig. Pontosan nem tudom mettől meddig, talán 2010-12ig.

Nagyjából 10éve a címben lehetett volna Ducati szó is, vagy KTM, Triumph, MW....
    

Ferdzso 123532 2019. január 24. 20:55   Válasz erre: 123531
Nem szorul esetleg a főtengely?
    

pocak75 123531 2019. január 24. 20:26  
Továbbra sem indul a TDM, valakinek még valami tipp??
a tünetek még egyszer az önindító fordít egy picit és a solenoid átmegy kerregésbe fordít megint egy picit megint kerreg....
Amin túl vagyok eddig: aksi töltés, másik aksiról bika, járó autóról bika. test vezeték és csatlakozás csiszolva. Akkumulátor kikötve csak külsőről próbálva. Solenoid kiszedve csatlakozók csiszolva saruk összébb nyomva...
Solonoid kiszedve külső tápról egy határozott kattanás, ekkor a vezérelt oldalon ellenállás 0,4 ohm. Visszarakva önindítóra menő szál nélkül szintén egy határozott kattanás. Önindító finoman kocogtatva. Önindító leszedve kézzel átforog nem könnyen de forog, széthúzva kifújva tengely csúszó felületén 1-1 csepp olaj, összerakás után teszt külső tápról szépen forog.Önindító és testpont között ellenállás 0,4 ohm, solenoid és önindító között szintén...
de mindig csak egy minimális forgás és a kerregés..
Minden teszt külső autó akkumulátorról amit kiselejteztem 1,4 b autóból, forgatta indult, de 1-2 nap állás után ha indítottam nullázta a napi számlálót és a fogyasztásmérőt. Gyújtást ráadva 12.6V indítózáskor esik 5V körülire..
Merre kellene még keresgélni?
Hol veszhet el a feszültség?
    

lendvai 123530 2019. január 24. 20:10  
Mati kollégának: neked van már ilyened? :-)))

https://onroad.hu/2019/01/23/bmw-vel-motorozol-mindig-legyen-nalad-mobil-diagnosztika/

A kommentet akár én is írhattam volna, de ez csak annyit jelent, hogy a neten olvasgatva nekem ez jött le eddig. :-)))
    

lendvai 123529 2019. január 23. 20:54   Válasz erre: 123528
Hát már az egy tonnával is bajban lennék. Én fajtánként kb 25 kilóra gondoltam, az elég egy ideig és el is áll, ha nem zsizsikesedik meg. :-)
Ár nem számít, szívesen fizetek többet a jó minőségű cuccokért, amíg nem akarnak visszaélni vele, de téged nem olyannak ismerlek. :-)))
    

PalmBela 123528 2019. január 23. 20:48   Válasz erre: 123526
Okaj!
Mi zabot, rozsot nem vetünk, de van ismerős aki igen. Rozs tuti lesz, zab még kérdés.
Sajnos a tavalyiból nem tudok adni, mert az utolsó dekáig eladtuk, de idén akkor a jobb tételekből 5-6 kg félre teszek Neked.
:) Vagy ha nagyon beindulsz komolyabb tételt is tudok! De ott a minimum 24t.
    

lendvai 123527 2019. január 23. 20:48   Válasz erre: 123525
Hát ez elég butácska kérdés, mert attól függ épp milyen státuszban vannak a folyadékok meg egyéb cuccok a motorodon. Tessék letölteni valami javítási cuccot (Facebookon van, Séf bácsi mondta), ott vannak benne szép táblázatok is, hogy mikor mit illik ellenőrizni, cserélni stb.
Mert nincs univerzális tavaszi felkészítés.
Én most éppen lehúzom majd róla a ponyvát és beindítom. :-)
    

lendvai 123526 2019. január 23. 20:42   Válasz erre: 123523
Bélám, te vagy az én emberem! :-) Jelentkezem majd, köszönöm.
Ha zabot, rozst is vetsz azt is vennék.
A bio nem érdekel, az általában csak marketing maszlag a csomagoláson. :-) Amúgy meg minden búza bio, ki a tököm termesztene szintetikus anyagokból? :-))))
    

Itil900 123525 2019. január 23. 20:36  
Ezt szeretem! Jól háziasított vadmotorosok témára akadtunk...! :)))
Aprópopó!: Amihez viszont még rettentően kezdő vagyok: tavaszi felkészítés miről is szól? Aksi feltölt, fagyálló- olaj lecserél...és még?
    

Itil900 123524 2019. január 23. 20:32   Válasz erre: 123521
Te Gyula! Mióta lettél sértődékeny??? ☺
Igyen, szakmabeli vagyok: szobafestő- gipszkartonos...
Csakhogy már kb fél tonna kenyéren túl vagyok kenyérgéppel, villany sütővel, "ler"- ben, rácson, jénaiban, fehér lisztből, teljes kiörlésűből...ne soroljak mindent. Ezért merem mondani: nem nagy macera...bár nekem nincs nyújtó deszkám, ezért a tisztára törölt pulton gyúrom be
    

PalmBela 123523 2019. január 23. 20:04   Válasz erre: 123522
ST-t Mindenkinek!
Tibi!
Júliusban írj rám! Akkor friss, általad megadott paraméterű (nedvesség, sikér, fehérje, esés, zeleny stb) , persze ha van ilyenünk, "bármennyi" mennyiségű búzát tudok adni. Bio-ban nem tudok segíteni.
Én kíváncsi vagyok, hogy meddig jutsz el ebben! Hajrá!
    

lendvai 123522 2019. január 23. 14:54   Válasz erre: 123520
Nálam nem fog megbukni, mert nem vagyunk kenyérfüggők és azt a mennyiséget, amit elfogyasztunk meg tudjuk sütni elektromos sütőben, aminek van egy csomó opciója, állítólag a légkeveréses a kedvező a kenyérnek.
A pékség jó dolog, nekem is megvan a magam jól bejáratott helye, de beszéltem egyszer a tulajjal és elmondta, hogy a teljes kiőrlésű kenyér sem teljes kiőrlésű gabonából készül, mert a hülye uniós szabályozások kötelezik őket arra, hogy fehér lisztet is tegyenek mindenbe. A magyar vásárlóközönség meg az élesztős fuffadt cuccot keresi, így a kedvenc bucink is másfélszer akkora már, mint azelőtt volt. :-)
Élesztőt én nem fogok használni, erre lesz majd a kovász. Mivel hobbiszintű sütögetésről van szó én amúgy is szeretek szöszmötölni, Séf bácsiék ismerik a kávékészítési folyamatot is nálunk, az sem fekszik mindenkinek, mert ugye azt sugallják manapság, hogy mindenhová rohanni kell, így nincs idő kézzel őrölni meg várni, hogy lefőjön a kávé szépen tamperelve.
Na a rohanást sugallók is bekaphatják, én annyit csinálok meg az életemben, amennyi belefér, rohanjon akinek két anyja van. Na meg az uniós szabályozások is megbaszhatják. Azt meg majd én eldöntöm, hogy miből sütök kenyeret és hogyan. :-)))))
    

kawa550 123521 2019. január 23. 10:08   Válasz erre: 123519
Látom -velem ellentétben- szakmabeli vagy, jobban tudod nálam hogy a konyhákban hogy mennek a dolgok, és hogy a való életben is úgy megy, mint Jamie 5 perces kajáiban a tv-ben. Pikpakk összeszórjuk a kimért alapanyagokat (ki, mikor mérte ki és készítette oda, az nem számít bele az időbe, ahogy az se hogy mennyi időt baszott el az alapanyag keresésre, beszerzésre, Tibikénk esetében az őrlésre és utána a takarításra, mert nálam pl az vált be hogy az udvaron használom a terménydarálót, hogy ne kelljen az egész garázst feporszívózni, mert ahol fát vágnak ott hullik a forgács, tudja ezt aki tanulóidejében többször is járt malomban meg kenyérgyárban mint pl én), nem kell a gyúródeszkát vakargatni utána meg sepregetni, mosogatni stb, csak úgy kész van és kész. Ahogy utálatos kolléganő is írta, kurvára nem mindegy a sütő sem, a miénk pl alul gyengébb, ezért még meg is kell fordítani sütés közben a kenyeret hogy egyformán süljön alul felül. De mint mondtam, igazad lehet, én az ilyesmihez tök hülye vagyok.....
    

Utalatos 123520 2019. január 23. 09:48   Válasz erre: 123513
A szándék nagyon szimpatikus és örvendetes. Abban viszont igaza van kawa550-nek, hogy a kezdeti lelkesedés sajnos nagyon sok esetben alábbhagy és utána csak idő és pénz pocsékolásnak tűnik az egész próbálkozás.(tapasztalatból mondom).
Nálam nem az alapanyagokon és az eljárás minél autentikusabb megvalósításán bukott meg a dolog, hanem a sütésen. A kenyérsütő gépek alkalmatlanok jó kenyér készítésére, a gázsütőt felejtsd el, az elektromosak már jobbak, de valami mégsem ua., mint az ipari vagy hagyományos kemencékben.
Ha esetleg mégis elállnál a megvalósítástól, tudok ajánlani egy igazán jó pékséget, ami számodra könnyen elérhető Pesten, míg nekem szinte csak kényeztető luxus, annak ellenére, hogy a Balcsi túloldalán szorgoskodnak.
Fonyódi Kézműves Pékség a nevük és gyakorlatilag ékszerbolti áron értékesítenek, de tényleg jó a "cucc":-))
Próbáld ki! Kenyér függő vagyok, mert szerencsére egyáltalán nem hízom tőle, ezért nagyon kifinomúlt az izlésem, magyarán lehet adni a véleményemre.
Ennek ellenére én is csak akkor jutok hozzá, ha Pesten járok és fizetésnap volt elötte:-)
    

Itil900 123519 2019. január 22. 21:57   Válasz erre: 123514
Te melyik csatornát nézed, Kawa? Milyen macera? 6 összetevőt összegyúrsz, 2x keleszted, kisütöd... Macera?
    

pocak75 123518 2019. január 22. 21:03   Válasz erre: 123515
Kérdezz rá a volt faludbelieknél... a "Csope" gyerekek viszik ugye a kézműves cukrászdát meg mellette kézműves pékséget S.tarjánban. Ők se nagy mennyiségben gyártanak, szerintem biztos segítenek..
    

kawa550 123517 2019. január 22. 13:10   Válasz erre: 123516
Rubicon? Mikor azt átlépik, abból mindig csak a baj van. Még akkor is, ha a kocka el van vetve.:)))))))))
    

Flenegen 123516 2019. január 22. 13:00  
Én most másban utazom:)
    

lendvai 123515 2019. január 22. 12:00   Válasz erre: 123514
Malmot beszerzem magamnak, más nem kell jelenleg. Nem lisztezek, egy szinttel jobb minőségért vagyok csak hajlandó belefogni, az meg a frissen őrölt magból jön. :-)
    

kawa550 123514 2019. január 22. 11:56   Válasz erre: 123513
Ha javasolhatom, először csak simán liszteket vegyél, aztán majd ha alább hagyott a kezdeti 3 napig tartó lelkesedés, akkor akarj egyből malmot létesíteni a spájzban.
Másrészt a Zsuzsika tegnap is sütött itthon kenyeret, és bizony kenterbe veri abolti levegővel fújt cuccokat, de azért van vele macera bőven. Ha mégis belecsapsz, van egy 16 kalapácsos terménydarálóm többféle szitamérettel, jöhetsz őrölni. :)
    

lendvai 123513 2019. január 22. 11:37  
Mivel úgy döntöttem, hogy azt a minimális kenyérmennyiséget, amit mi elfogyasztunk szeretném az élemiszeripari lobbi szemetének kizárásával magam elkészíteni az őrléstől a kovászon át a sütésig, mert most épp ilyen hangulatom van, ezért kérdésem, hogy tud-e valaki olyan gazdát, aki kis tételben is ad el jó minőségű gabonát. Alkalmanként 20-25kg-nál többet nem nagyon tudok tárolni. Búza, tönköly, rozs, zab érdekel.
Találtam fajlagosan egész jó áron cuccokat, de 1 tonnát tényleg nem tudok hová tenni, ha meg tudnék is rövid időb belül hízott egerekkel lenne tele a ház. :-))))
Ha nem tudtok az se baj, akkor elkezdek keresgélni. :-)
    

lendvai 123512 2019. január 21. 21:58   Válasz erre: 123511
Ja igen, azt is beleírom, hogy az én motoromon nincs visszatekerve a kilométeróra, mert nem nézem hülyének a vevőt. Aki meg amúgy hülye, azt távoltartja és nem kell nekem elzavarnom. :-)
    

mati12 123511 2019. január 21. 20:56  
Azért a kilométerfutást sem érdemes figyelmen kívül hagyni. Két opció lehetséges,vagy valami Japán papírmotoros vagy a Flenegen volt az előző gazdája.:-)
    

kawa550 123510 2019. január 21. 20:50   Válasz erre: 123509
Hát, a redbarom árainál magasabb áron csak akkor tudnád eladni, ha 0 km-es lenne, és azt a nullát is Steve McQueen tette volna bele a Bullit forgatási szünetében az esküvőjére menet. És erről pecsétes papírod is van. :)))))))))
    

lendvai 123509 2019. január 21. 20:30   Válasz erre: 123508
Akkor van még remény normális áron adni el az enyémet. Majd azt írom a hirdetésembe, hogy "mélyen a redbarom árai alatt". :-)))))
    

mati12 123508 2019. január 21. 19:52  
A napokban volt a kocsim szervizben,és amíg várakoztam rá átmentem a Redbaronba (Győr) szájat tátogatni. Mit mondjak...? Láthat ott csuda dolgokat az ember.
    

lajostrom 123506 2019. január 21. 17:56   Válasz erre: 123504
Már szekálom.
Tudod hova megyünk a nyáron?
    

gezasz 123505 2019. január 21. 17:28   Válasz erre: 123503
Megvan! Kösz!
    

varajani 123504 2019. január 21. 17:26   Válasz erre: 123494
Gratulálok Géza, nagyon szép motor! Széles utat!
    

kawa550 123503 2019. január 21. 17:24   Válasz erre: 123497
Én nem vagyok olyan jogkövető mint Tibike, így én simán feltöltöttem a facebookos tdm csoportba a fájlok közé a 900-as magyar kezelésit. Te is jársz arra, töltsd le magadnak.
    

gezasz 123502 2019. január 21. 17:13   Válasz erre: 123497
Ha eltudod küldeni email-ben megköszönném. gezasz65@gmail.com
    

gezasz 123501 2019. január 21. 17:08   Válasz erre: 123498
Köszi! Maradtam a régi márkánál, tartottam a Triumph különlegességétől, hogy nem lesz majd aki javítja
    

gezasz 123500 2019. január 21. 17:06   Válasz erre: 123499
900 km-t oda-vissza ,de ez egy 2012-es ABS-es gép
    

KTib962 123499 2019. január 21. 16:45   Válasz erre: 123494
Hány száz km-t mentél érte? Már csak azért kérdem, mert a makói cimborám is árulja a különleges színű gépét. Akár még haza is tolhattad volna.
    

Robi70 123498 2019. január 21. 16:23   Válasz erre: 123494
Gratula Géza!
    

lendvai 123497 2019. január 21. 16:09   Válasz erre: 123496
Jaja, ott minden fenn van. Angolul érdemes tudni hozzá.
Mivel az én motorom itt lett vásárolva ezért anno beszkenneltem a magyar nyelvű használati utasítást, mailben el tudom küldeni. Drive-ra nem töltöm fel, mert így is szerzői jogsértést követtem el és az ördög nem alszik. :-))))
    

jobbkormanyos 123496 2019. január 21. 16:02   Válasz erre: 123495
http://www.tdm-yamaha.heliohost.org/?page=SSP
    

gezasz 123495 2019. január 21. 14:08  
A hátsó rugóstag felső részén levő tartály tekerőjével mit állítok?
    

gezasz 123494 2019. január 21. 13:48  
Sziasztok! Megint TDM-es lettem! Olyan kérdésem lenne, hogy az olajszint ellenőrzés ennél a tipusnál hasonló mint a 4TX-nél. Azaz nem hidegen, hanem leállítás után pár percel történjen. Kicsit másabb a 900-as mint a 4TXelsőre de másodikra is
    

pocak75 123493 2019. január 20. 22:41   Válasz erre: 123492
Igen ezeken túl vagyok, érintkezők leszedve, átcsiszolva, összébbnyomva.. csak a solenoidnak adva áramot határozott kattanással húz be, a vezérelt csatlakozó között 0.4 ohm körül mérek. A kimenő ágat lekötve még letesztelem azért..
    

csanesz 123492 2019. január 20. 22:34   Válasz erre: 123491
A biztosíték foglalata is lazulhat a solenoidon. Érdemes azt is kicsit összébb nyomni. Egy nagyon pici óráscsavarhúzóval megoldható. Ha ott nincs megfelelő kontaktus esik a feszültség és kerreg a solenoid.
Találtam neked valamit: https://www.youtube.com/watch?v=v92DhCobcng
    

csanesz 123491 2019. január 20. 22:20   Válasz erre: 123489
Mielőtt bármit is csinálnál azt a 4 -es csatlakozó papucsait nyomorgasd meg, hogy tutira legyen kontaktus. Ha nem változik kösd le róla az egyik combos vezetéket a solenoidról, hogy ne indítson és úgy indítsd. Közben mérd a feszültséget, hogy megkapja, ami jár neki a behúzáshoz. Ha még kerreg, akkor egy külön vezetékkel is csináld, hogy kizárjuk a solenoid táp hibát.
Hogy mely pontokra kell adni azt előtte ki tudod mérni.
    

Endruz 123490 2019. január 20. 22:06   Válasz erre: 123484
Mi szeretnénk ott lenni bárhol is lesz :-)
    

pocak75 123489 2019. január 20. 21:40   Válasz erre: 123488
Így van, egy az egyben ugyanez , vagy egy minimálissal kevesebbet forgat..
    

csanesz 123488 2019. január 20. 19:34   Válasz erre: 123483
Pocak!

Ezt csinálja: https://www.youtube.com/watch?v=FvuvtEV1cYE
    

csanesz 123487 2019. január 20. 19:29   Válasz erre: 123484
Nekem mindegy hol csak legyen tali! :)
    

csanesz 123486 2019. január 20. 19:21   Válasz erre: 123483
Még van remény, de nem sok.
Indítómotor szétszed, kitakarít. Kommutátor közöket kitisztítani felületet polirpapírral felcsiszolni. Ha lehetőség engedi állványos vagy asztali fúróba befogod a forgórészt, de ne a csapágyfelületnél fogva. Alacsony fordulaton "felcsiszolod". A nem indulást a kommutátor közök elszennyeződése is okozhatja. Amit a szénkefe és a kommutátor kopásából képződik. Baromi nagy ellenállása van és képes egy enyhe zárlatot okozni amitől nem ég le semmi, de nem is reagál indításnál. Ugyanakkor el is tudja nyomni a szénkefét a felülettől. Ez utóbbi miatt kell kocogtatni. 32 ezrednél már nem húz át a 15 volt sem.
Szénkefét ellenőrizd, ne legyen erősen barázdás és ne legyen a széle töredezett. Ha mégis ilyen szénkefe csere.
    

cizi 123485 2019. január 20. 12:02   Válasz erre: 123484
Igazad van Imi! Én is épp erre gondoltam Az említett három helyszín mindegyike nagyon jó volt, de valamilyen módon egyéni foglalással kellene, hogy ne varrjuk senki nyakába a szervezés nehézségét.
    

yamaszaki 123484 2019. január 20. 10:53   Válasz erre: 123480
Régi,nagy,klasszikus" mindenki jöjjön" találkozót még senki nem szervez! Sajnos a motorozz haláltusája miatt a fórumunk se úgy müxik mint régen,nem tudni hányan nem látogatják egyáltalán. Talán meg kéne próbálni egy régebbi helyszínt megismételni,úgy könnyebb lenne a szervezés ha még nincs teljes közöny ! (Felsőtárkány, Kiskunmajsa,Orfű,stb.)
    

pocak75 123483 2019. január 20. 10:08   Válasz erre: 123482
Szia köszi a tippet.
Ma úgy néz ki hó söprés lesz de holnap ha nem lesz mellette az autó és hozzáférek kocogtatok...
Ha ott van a hiba mi a teendő a leszedett motorral?
Takarítás, csapágy és kefe csere? Vagy rakjam olajba, aztán mártsam be szurokba utánna forgassam meg tolyúban és basszam ki a picsába
    

csanesz 123482 2019. január 20. 09:37   Válasz erre: 123481
Pocak!
Most olvastam megint vissza. Akkor a test is pipa.
Indítómotor bontás lesz ebből... De azért indításkor a kocogtatással, ha éledezik, akkor fog bebizonyosodni, hogy tényleg bontani kell, ha reagál a kocogtatásra.
Az indító motor reléjét nézted?
    

csanesz 123481 2019. január 20. 09:27   Válasz erre: 123477
Pocak!
Kocogtasd meg az indító motort kis kalapáccsal. De tényleg csak kocogtasd!
Egyik ismerős ráb@szott hármat a sajátjára és összetörte a mágnest.

Ellenőrizd, hogy van test kapcsolat. Gyakori hiba szokott lenni....
Akksin mérj feszültségesést indításkor vagy indító motoron mérj feszültségesést indításkor. Ha visszaesik a feszültség nincs elég áram, vagyis kontakt hiba.
    

Kilos 123480 2019. január 19. 21:20  
Sziasztok!
Tud valaki valami infót az idei TDM Találkozóról? Ki szervezi? Meg van már a helyszín és az időpont? - jó lenne tudni a szabadság tervezése miatt.
    

gezasz 123479 2019. január 19. 17:00   Válasz erre: 123475
Köszi!
    

gezasz 123478 2019. január 19. 17:00   Válasz erre: 123475
Köszi!
    

pocak75 123477 2019. január 19. 15:48   Válasz erre: 123476
Közben levettem a relét, minden kontaktot átcsiszoltam, teszteltem kiszerelve szépen behúz 1 határozott kattanással a két póluson 0.5 ohm mérhető behúzott állapotban elvileg ez ok.. Testelés szempontjából a blokk hol van átvezetve vagy csak simán a rögzítőcsavar?
Most eléggé körbe van pakolva de lehet valamelyik nap megpróbálom az indítómotort lebontani....
    

pocak75 123476 2019. január 19. 14:33  
Sziasztok egy kis segítség kellene....850
Apróbb dolgokat megoldok a motoron de nagyobb javításokba nem nagyon megyek már bele főként idő hiányában....Megvétel után volt a motor Surinál átnézte cseréltettem vele vez láncot, szelephézagot állított meg hasonlók, de igazán ez mellékes....
Szóval a lényeg a motor nem indul...elektromos gubanc van valahol, kb 4 éve van nálam, eddig ilyen gond nem volt, 3 év után gyengélkedett az aksi ha több napig állt gyengén forgatta akkor raktam bele újat.
Azóta semmi probléma... A motor fűtött garázsban áll, +10-12C a napokban gondoltam kicsit gurulunk a száraz úton, de éppen egy picit fordult és csak a solenoid kerreg. Gondoltam aksi rátöltöttem másnap ugyanaz...Volt egy tartalék autó akku a benzines fiestát simán indítja, de minden indításkor nullázódott a fogyi meg a napi km azért cseréltem hogy ne akkor halljon meg végleg mikor a legjobban sietek, próbáltam erről bikázni ugyanaz, miután hazaért a párom próbáltam a fiestáról járó motornál, kicsit tovább fordult a motor, de megint csak a kattogás. Ma kikötöttem az aksit csak a pótról próbáltam így is ugyanaz...
Az akku kábelsarut testpontot megcsiszoltam de ugyanaz...
Mit hol merre nézzek még meg?
    

jobbkormanyos 123475 2019. január 19. 12:39   Válasz erre: 123474
http://www.tdm-yamaha.heliohost.org/
    

gezasz 123474 2019. január 19. 12:20  
Sziasztok! Valamikor volt fent egy link ahol meglehetett nézni a TDM-k szineit évjáratok szerint. Ezt ha valaki megtudná adni nekem azt megköszönném
    

lendvai 123473 2019. január 19. 11:03   Válasz erre: 123469
Köszönjük a hozzászólást, a viszontlátásra, én a magam részéről úgy vagyok ezzel, hogy a döntéseimet én hozom meg, nem mások. Akinek ez így nem jó, az elballag, akinek jó, az marad. :-)))))
    

Fido71 123472 2019. január 19. 10:32  
Veszprémben szintén.
    

Nmiki 123471 2019. január 19. 09:17   Válasz erre: 123463
Én a szombathelyi nkh-ra csak jókat tudok írni. Nagyon segítőkészek, korrektek. Érdemes rápróbálnod.
    

Hr.Geiger 123470 2019. január 19. 09:09  
Sziasztok!
Az NKH vizsgához: 2010-től motorozom újra, azóta voltam többször is náluk - sőt, kizárólag hozzájuk hordom vizsgáztatni a motorjaimat - de mindig személyesen kellett bejelentkeznem időpontra. Akár időszakos műszaki vizsgáról volt szó, akár kintről behozott, első forgalombahelyezés volt a téma. Nekem ennyi macerát megér az, hogy 4360 forintért megvan a vizsga. :-) Persze, olyan köcsög hozzáállást még nem tapasztaltam, mint amit a Séf úr leírt, inkább a segítőkész hozzáállás a jellemző rájuk. Nekem például megengedték, hogy amíg elmegyek a rendszámot meg a forgalmit intézni a hivatalokba, addig a motort a csarnok csendes szegletébe leparkoljam, nehogy valami böszme autós feldöntse a Divit a parkolóban. A haver motorjáról meg hiányzott a hátsó prizma, adtak neki egyet a szekrény tetejéről, hogy a kötelező fényképezésnél frankó legyen a gép. Utána természetesen pótolta a hiányosságot, de ilyen apróság miatt ne kellejen már újból " szopatni" magát az embernek. Szóval hozzáállás kérdése ez is, mint bármi más az életben.

Séf úr!
Szép lett a GS, jól kipofoztátok! Gratula!
:-)
    

Hanyistok 123469 2019. január 18. 23:50  
Ezért kár volt. Jobb lett volna halni hagyni tisztességben, mint lemenni kutyába, csak hogy legyen még két napig :/
    

lendvai 123468 2019. január 18. 23:13  
.
    

lendvai 123467 2019. január 18. 22:44   Válasz erre: 123466
Azt Csak Norisz tudja. :-))))
    

csanesz 123466 2019. január 18. 21:47   Válasz erre: 123465
Jaaaa????
Aszittem letöltöttem a netet. :)))
    

kawa550 123465 2019. január 18. 12:09  
He. Feléledt a halott. :)
Eztet itten nem én találtam ki(gondolom a nyelvből is látszik, nem beszélek ánglisul), hanem az amcsi(!!) rexisek szrint:
"HD = the most efficient way to transfer fossil fuels into noise , without any effect ..!"
    

lendvai 123464 2019. január 14. 21:28   Válasz erre: 123463
Érdekes az nkh arrafelé. Én simán bejelentkeztem egy vizsgára a Vas Gereben utcába, amikor még autókat is lehetett vizsgáztatni, közöltem, hogy honosítás, viszem a papírokat. Nem volt semmi gond.
    

kawa550 123463 2019. január 14. 20:37  
Na, a GS gyógyúltnak nyilvánítva, ma megjött minden hozzá, kész vagyunk.Kisebbik gyerek mindjárt el is repesztett vele csak úgy rendszám nélkül a szomszéd faluig, aszonta húz minta zállat(persze, a cbr125-jéhez képest). Én meg aszittem majd valamelyik nap viszem az nkh-ba szemlére. Aha, ahogy azt Móricka elképzelte. A köcsög aki felvette a telefont, olyan bicskanyitogató stílusban közölte hogy ez nem így megy, hogy én csak úgy betelefonálgatok időpontért, hanem menjek be az összes papírral, aztán azokat majd ő átnézi és eldönti hogy kb 3-4 hét múlva majd mehetek-e, hogy akkor már foglakozzon is a papírokkal meg a motorral, hát mit képzelek én, ő egyedül van ott. Asszem jobb is hogy telefonáltam először, mert ha ezt élőben adja elő, lehet hogy pofán baszom a szarházit. Asszem előbb felhívom a győri meg a szombathelyi állomást is, hátha azok kevésbé köcsögök mint ez a buzernyák.
Másrészt ha már ezzel végeztem, szétkaptam a rexit szelephézag ellenőrzésre (csak jelzem, tisztességes motoron 1 óra alatt probléma és szentségelés nélkül eljut az ember addig hogy mérni tudjon), meg akkor már lekaptam a kuplung fedelet is, hogy ránézzek erre a zrx mumus generátorlánc feszítőre. Hát, a feszítéssel nincs is gond, rendben van a rugó, helyén van minden, de a láncfeszítő sin egyik oldaláról egyból lepottyant az a kis él, ami a kopás miatt képződik, ami arra utal hogy oldalirányban is volt ott mozgás ami letörte, és hát szerintem ez a lötyögés sín tengelyénél már túl sok. Természetesen külön nem kapható, csak egyben a komplett feszítő. Valszeg cserés. Szerintetek?
https://youtu.be/E6zaInKXhfU
    

lendvai 123462 2019. január 13. 18:19   Válasz erre: 123460
Há' én ezt az LP bandát nem ismerem, de én meg tudok például AC-DC-t játszani Epiphone G-400 Pro-n. :-) Meg van lemezjátszóm is, az a régi, nagy fekete lemezes fajta: azon leginkább zenét hallgatok. :-))))
    

cizi 123461 2019. január 13. 18:04   Válasz erre: 123459
Sajnos csak S-M méret.
    

kawa550 123460 2019. január 13. 18:02   Válasz erre: 123456
Há' mennyi hifista van itten kéremszépen? :)))))) Én még tudok LP-t játszani, Projekt1 Audiotechnika AT95e hangszedővel, Arcam Alpha, meg jó kis magyar Preludium a HB 1 hangszóróival.
    

kawa550 123459 2019. január 13. 17:38   Válasz erre: 123454
A motoros kabátok a te méretedben vannak? A nagyobbik gyereknek kéne valami alapszintű kezdő kabát, aztán ha tényleg komolyan gondolja a motorozást, akkor jöhet a komolyabb bőr majd több pénzért. Magas, vékony, van vagy 190 centi, de csak olyan 75-80 kiló. Szóval valami karcsúsított XL. Van olyanod?
    

csanesz 123458 2019. január 13. 16:38  
Ha esetleg valaki motorra kottatartóban gondolkodik, itt egy alternatíva:

https://www.ebay.com/itm/272965502358?hlpht=true&ops=true&viphx=1&_trkparms=clkid%3D323607588008028513&_qi=RTM1763578
    

cizi 123456 2019. január 13. 14:44   Válasz erre: 123455
Én is szerencsés vagyok, mert itthon elviselik az őrűltségeimet. Lehet, hogy csak azért, mert nagy mínuszban még nem szálltam ki semmiből.
A Tannoy hangfalakat én is nézegettem, de nem szeretek sokat fizetni a prémium cuccokért.
Ezért lett egy ilyen és nagyon bejön, mert nem hittem, hogy mennyit jelent egy jó hangfallal jó zenét hallgatni.
    

lendvai 123455 2019. január 13. 14:31   Válasz erre: 123454
Ne is mondd, én is el tudnám költeni a világ összes pénzét ilyenekre. De mostanában használt cuccokat veszek. Egyik barátom most rendezi át a nappali hangosítását, szóba került, hogy a két Tannoy M2 dobozt eladja. El is vittem tőle azon nyomban. Ami eddig a dolgozóban volt két régi Bang&Olufsen "könyvespolc hangdoboz", kb. 30 évesek, mentek ki a garázsba, két Tannoy jött a helyére. A garázsban van egy szintén ősöreg Pioneer SA-540 erősítő, már egyre több ápolást igényel a kontaktosodó potméterek és kapcsolók miatt, de nagyon szeretem.
A nappaliban van egy Bose Acoustimass 10 rendszer, de nem a saját mélynyomójával, hanem egy hangmérnökkel épített falbontó szörnyeteggel, aminek a vágási frekijét feljebb akarom vinni kb 300Hz-re a Bose cube-ok miatt. Ahhoz keresek most egy panelerősítőt, amit a doboz seggébe tudok csavarozni a meglévő helyett. Szóval vigyázni kell, mert ha elkap a gépszíj abból könnyen lehet ajtócsapkodás otthon. :-)))
Engem az élet a tenyerén hordoz, mert Rita elviseli minden ilyen megszállottságomból származó költekezésemet. :-))))
    

cizi 123454 2019. január 13. 13:11   Válasz erre: 123453
Nålam ez a téli időszak alkalmas arra, hogy a rég nem hasznålt, vagy felesleges dolgokat selejtezzem és a használhatókat még eladjam. Nyolc motoros kabát és 5-6 nadrág.van a szekrényben.
Az a baj, hogy többet költöm mint ami az eladásokból bejön. Az egyik barátomnål magas minöségben hallottam zenét és most hangfalvásårlás volt..., ez még a motorozåsnål is költségesebb dolog.
    

lendvai 123453 2019. január 13. 08:54  
Tegnap én is megpróbáltam eladni Rita régi Wilson squash ütőjét. Nem volt használva kb tíz éve, de semmi baja, profi húrozással, új bandázzsal. A bandázs fehér, szürke elszíneződéssel a használattól. Megdörzsöltem, elkezdett lejönni, alatta fehér. Nosza, akkor tisztítsuk meg azért egy kicsit! Csak a dörzsöléssel nem a kosz jött le, hanem a bandázs! Az évek alatt instabillá vált az anyag és valami tapadós, nyúlós cucc lett belőle. Így letisztítottam a bandázst, az ütő így most kuka, én már nem szórakozok vele, most egyeztetek az ügyfélszolgálattal, hogy ne küldjék a háztól-házig futárt, mert baleset történt csomagolás közben. :-))))
    

csanesz 123452 2019. január 12. 23:59   Válasz erre: 123444
Szóval, akkor eladtál egy Yamaha kormányt, ami a GS -en volt? Meg egy pizzás doboztartót? Azért lemoshattad volna róla a pizzát.... :))))))))))))))))
    

lendvai 123451 2019. január 12. 19:26   Válasz erre: 123450
Ezt most kérdezted tőlem? :-)))) Mert én a magam részéről nem látok összefüggést a besült dugattyú és az között, hogy kell, vagy nem kell a kormány a motorral. :-)))))))) Amúgy se tudom, gyakorlatlan vagyok még a motoros témákban. :-))))
    

kawa550 123450 2019. január 12. 19:15   Válasz erre: 123448
Pl az, akinek besült a dugója, és egy új henger annyiba kerül, amennyinek a feléért én egy működő motort adok? :)))))
    

Robi70 123449 2019. január 12. 18:45   Válasz erre: 123443
Nyugi! Csak azért ilyen bizalmatlan, mert még nem látta a kezed alól kikerülő művészi alkotásokat. Amint megtekinti megenyhül. Vagy repül az egész hóbelebanc!:)))
    

lendvai 123448 2019. január 12. 17:38   Válasz erre: 123446
Amúgy meg miért emelted ki, hogy a kormányával együtt adtad el a Yamahát, ki lenne olyan szélütött, hogy elviszi a motort, de a kormányt otthagyja? :-)))))))
    

lendvai 123447 2019. január 12. 17:21   Válasz erre: 123446
Aztán én azt honnan tudhattam volna a mondatszerkezetből? Az alapján lapátra kerülhetett volna a GS, a tacskó meg a Yamaha kormány is. :-)
Én túl vagyok az airbrush tréningemen, egész jól ment, hamarabb be is lett fejezve. Most már saját felelősségemre nekifoghatok a modellfestésnek. :-) TIE vadászokkal kezdem, azok a legegyszerűbbek festésügyileg.
    

kawa550 123446 2019. január 12. 13:32   Válasz erre: 123445
Nem a gs került lapátra vakegér, hanem az erdőszéli csapatós yamaha a kormányával együtt, hogy ne kelljen itt kerülgetni.:))))))))
    

lendvai 123445 2019. január 12. 13:18   Válasz erre: 123444
Ilyen az, amikor érzelmi alapon hoz elhamarkodott döntést az ember. :-))))
Akarsz beszélni róla? Miért került lapátra? :-))))
    

kawa550 123444 2019. január 12. 12:08   Válasz erre: 123443
Ilyen az, amikor nem bíznak az ember képességeiben. :)))))))))
Nem lesz yamaha kormánya a gs-nek, tegnap felraktam eladásra azt a szart, meg a pizzásdobozt a gs-ről, egy fél óra alatt megjött mindegyikre a vevő. :D
    

lendvai 123443 2019. január 12. 12:05  
Van egy David Cole nevű figura, aki motoros túrázós műsorokat készít a brit szigetországban. Ahányszor belenéztem a figura esőben vagy vizes úton motorozott. Rettenetes egy környék lehet az. :-)
Ma délután megyek airbrush kezelés tréningre a pisztoly készítőjéhez. Aztán jöhetnek a modellek. Ritának megemlítettem, hogy ha jól megy akkor talán még a Ducatit is átpingálhatom a 2015-2017 Pikes Peak mintára. Ilyenkor határozottan a sarkára áll, megkaptam az utasítást: szó se lehet róla, veszek matricaszettet és egy profi matricással felrakatom. Ennyi. :-))))
    

lendvai 123442 2019. január 11. 20:28   Válasz erre: 123441
Naná, mint a képstabilizátor. :-))))

https://www.youtube.com/watch?v=0cOhnWYwdzI
    

csanesz 123441 2019. január 11. 20:09   Válasz erre: 123426
Nem a vicc kedvéért, de esetleg kottatartóban már gondolkodtál?

...mégis vicces... :)))))
    

Tomchy 123440 2019. január 11. 11:10   Válasz erre: 123435
Hát, én csak azt tudom elmondani tisztelt bíróság, hogy eddigi 3 évben, és egy vizsgán semmiféle fennforgást nem okozott a távol-keleti kormánybefogó, kiválóan működik. A minőségi kormánnyal egyébként egyet is értek, az természetesen itt is bótbú' (de szép szó! :D) származik, most hirtelen meg nem mondom, milyen márkájú..
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők