sandryder | 99486 | 2015. október 3. 21:25 |
Estét! Ma aszfalt betyárkodtam a Zemplénben egy jó 210 km-es Gyöngyös-Sirok-Eger-Szilvásvárad-Lázbérc-Kazincbarcika-Miskolc-Lillafüred-Eger körúton századmagammal.Meglepõen jó tempóval kanyar vadásztunk,mert két csoportban lehetett gurulni, és én a gyorsabbakkal mentem és kurva jó ez a Misi PR4 mert tapad mint az állat.Az oda és hazaúttal együtt a mai táv kb. 525 km gurulás lett. |
kawa550 | 99485 | 2015. október 3. 21:01 |
A nemzetközi helyzet egyre fokozódik, a Zsuzsi már azt tervezi hogy õ fagyi helyett gesztenyepürét kér....:)))))
|
kawa550 | 99484 | 2015. október 3. 20:52 | Válasz erre: 99483 |
Én mostan nem viccülök. Ha megbeszélünk egy többfõs fagyizást Tihanyba, én lemegyek b+! :)
|
Karex | 99483 | 2015. október 3. 20:49 |
STt. Sajnos nekem is kerülnöm kell egyet holnap a motorral. Tihanyi fagyizásra gondoltam, az meg már egészen Balaton felvidék....... Esetleg egy sokadik idei találkozó?
|
csokabi | 99482 | 2015. október 3. 20:30 | Válasz erre: 99478 |
Romlik a látásod és már a memóriád sem a régi. Ezek bizony a korral járnak...:)))
|
csokabi | 99481 | 2015. október 3. 20:28 | Válasz erre: 99474 |
:))) Átsiklottam a hsz-ed felett. A "kis, sovány és csúnya" jelzõket nem éreztem magaménak:)))
|
kawa550 | 99480 | 2015. október 3. 20:24 | Válasz erre: 99479 |
Akkor én kiestem a kosárból mert senki kedvéért nem leszek kisebb állat! :) |
PalmBela | 99479 | 2015. október 3. 20:01 |
ST-t! Holnap mink is Balaton felvidéken kerengünk egyet!Indulás 9 körül SzFV-ról - Bodajk, Zirc, Pápa, Ajka, Vigándpettend (kaja) Aztán meglátjuk Bárkit hátba veregetek! Kivéve: nagy kemény zállatokat! CSá |
kawa550 | 99478 | 2015. október 3. 19:48 | Válasz erre: 99477 |
Nem nyitom ki, által mögyök rajta körösztül, mer kemény is vok minta zállat!:))
|
csokabi | 99477 | 2015. október 3. 19:47 | Válasz erre: 99471 |
Öregem, ekkora arccal akkor is ki kell nyitni a kertkapu mindkét szárnyát, ha csak motorral indulsz útnak...:)))
|
kawa550 | 99476 | 2015. október 3. 19:35 | Válasz erre: 99474 |
És aki nem sovány csak olyan izmosan szép karcsú mint én(Adonisz)? :)))))
|
kawa550 | 99475 | 2015. október 3. 19:34 | Válasz erre: 99472 |
Nem tom Füreden voltam a múltkor, oda ne. :)
|
Fido71 | 99474 | 2015. október 3. 19:33 | Válasz erre: 99471 |
Az Adonisz az én vagyok.... :))) Lett még egy irigyem a kisvörös személyében. Én mondtam, hogy aki sovány, az csúnya. ;) |
Flenegen | 99473 | 2015. október 3. 19:16 |
Találkkztam Eplény magasságában egy 5-6 motorból álló csapattal, középen egy ezüst 900-al. Innen volt valaki?
|
Flenegen | 99472 | 2015. október 3. 19:14 | Válasz erre: 99470 |
Na és hová akarsz jönni:) Csak hogy mi is arra menjünk:) |
kawa550 | 99470 | 2015. október 3. 19:06 | Válasz erre: 99469 |
Bammeg, ráérek, szép idõ lesz, egy kiskört még a gumim is kibír, elmegyek hogy lássalak élõben! :))))))))
|
Flenegen | 99469 | 2015. október 3. 18:51 |
Hazaértünk szerencsésen 246km lett a mai nap vége. A gulyás és langalló még mindíg elsõ rangú! Az idõ odafele szeles volt még egy kis esõ is volt, de aztán szép idõ lett és kisütött a nap. Visszafelé még egy kis sütizés Zircen és irány haza.... A holnapi szlovákiai karikából balatoni kör lesz. Kényelmes még egy karika.... |
csokabi | 99468 | 2015. október 3. 18:21 | Válasz erre: 99467 |
És Pista keze már megint benne volt a vérengzésben, személyeskedett Adonisszal...:)
|
Fido71 | 99466 | 2015. október 3. 05:45 | Válasz erre: 99461 |
Ja, hogy ez nekem szólt! Akko kapppbe! :)))))) |
kawa550 | 99465 | 2015. október 2. 23:33 | Válasz erre: 99464 |
Szerintem sincs, azé mentünk inkább Pécsre.:)))))
|
kawa550 | 99463 | 2015. október 2. 22:59 | Válasz erre: 99461 |
Én nem, én szerencsére inkább motorozni mentem!:))))))
|
kawa550 | 99462 | 2015. október 2. 22:58 | Válasz erre: 99452 |
Én is ott vótam, én is az angollal érkeztem és én másképp emléxem a dologra...:)))))))))))))![]() |
cizi | 99461 | 2015. október 2. 21:23 | Válasz erre: 99460 |
... és Majsán ráadásul még a testedet is megláthattuk!
|
cizi | 99460 | 2015. október 2. 21:22 | Válasz erre: 99455 |
Nekem nem kellett még egy perc sem..., mert elsõ látásra dolog volt!:)))
|
norb1 | 99459 | 2015. október 2. 20:08 |
Teve palota bejáratánál itteni ember parkolt ma egy sárga 900as TDM-el. A bejárarhoz közel, lehet ottani dolgozó.
|
jobbkormanyos | 99458 | 2015. október 2. 18:47 | Válasz erre: 99446 |
Most már tudom mitõl van némelyiknek gumi arca.
|
Flenegen | 99456 | 2015. október 2. 18:13 | Válasz erre: 99455 |
Tudom én:) Szeretem is a nagyérdemût, de hát én ilyen virtuálrájder vagyok:). Majd csak összejön az a hátbaveregetés :) Ígérem vállalom:) Addig meg csak szíjátok a vérem, de ha erre jártok gyertek, ha segítség kell híjatok! |
Fido71 | 99455 | 2015. október 2. 17:53 | Válasz erre: 99452 |
Ilyesmit már más TDM tulajtól is hallottam és rohadtul nem értem... Mi Bettivel semmi ilyet nem tapasztaltunk, sõt!!! 5 perc után már úgy kezelt kivétel nélkül mindenki, mintha évek óta ismernénk egymást. Azóta már eltelt 3 éves tali /meg a többi évközi/ és "belülrõl" is azt látom, hogy igen befogadó a csapat. Lehet, hogy a hiba az Ön készülékében van? ;) |
lendvai | 99454 | 2015. október 2. 16:27 | Válasz erre: 99452 |
Szerintem ha nem csak a vasak körül keringtél volna, mint sokan mások, hanem odamész a nagyérdemûhöz, akkor vidám hátbaveregetést követõ beszélgetésben lett volna részed. :-) Honnan tudhatták volna, hogy te vagy az? :-) Tegyél még egy próbát! :-)
|
Flenegen | 99452 | 2015. október 2. 15:51 |
Veled majd az éves Miata találkozón találkozunk:) Egyébiránt mikor a TDM-et megvettem elmentem a Motorozz.hu évnyitóra... Angollal együtt indultunk Gyõrbõl, majd a meeting pointnál valahogy nem fogadott be a nagyérdemû, pedig ott nézegettem a vasakat.... |
lendvai | 99451 | 2015. október 2. 14:26 | Válasz erre: 99450 |
Te mindenkivel elmész motorozni, csak velünk nem? :-))))
|
Flenegen | 99450 | 2015. október 2. 14:09 | Válasz erre: 99448 |
Hát, elengedett a család,de úgy tervezem, hogy 5 körül hazaérünk és akkor még belenyalok én is a tortába. Tudod, ha az ember feleségének a fõnökével kell menni motorozni.... |
ikim2025 | 99449 | 2015. október 2. 13:24 | Válasz erre: 99445 |
Köszi a linket! De azt hiszem,nekem nem ez van,de legalább most is okosodtam,hogy mi ,hol van a gépen,ez is nagy segítség,ha gond van!El is mentem a linket. |
Fido71 | 99446 | 2015. október 2. 12:41 | Válasz erre: 99440 |
Avon terméket mifelénk csak a fehérnépek használnak. :))))
|
VidiApa | 99445 | 2015. október 2. 12:04 |
ikim2025! Itt találod a javítás leírását: http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=CST1 |
Flenegen | 99444 | 2015. október 2. 11:56 | Válasz erre: 99441 |
Én is a benzikúton szoktam mosni gõzborival, semmi gondom nem volt még ....... Tibi, japán autó motorját nem mossuk, mert nem kell hozzányúlni, így koszos sem leszel! Ja és a karbantartást fehér kesztyûben, féktisztító támogatással akkor mosni sem kell!:) |
ikim2025 | 99443 | 2015. október 2. 11:25 | Válasz erre: 99442 |
VidiApa! Esetleg el tudnád küldeni azt a leírást! Ha igen megadom az email címem. |
VidiApa | 99442 | 2015. október 2. 10:52 |
ikim2025! Az a leállás lehet, hogy a szivató bûne (több levegõ több üzemanyag). Nekem be volt rohadva és lendvai kolléga küldött egy javítási leírást. A szerelõm megcsinálta és azóta semmi probléma. |
lendvai | 99441 | 2015. október 2. 10:38 | Válasz erre: 99428 |
Én rendszeresen használom a kis Karcher mosót, de elõtte vízpermet, szivacs, kefe, sampon, a mosóval csak leöblítem. Semmi bajt nem okoz, ha tart az ember egy minimum 30cm távolságot a festett részektõl, na meg a lánctól. Jut víz a mûszerfalra és a kapcsolókra is, eddig még semmi gond nem volt. A kapcsolók és a csatlakozások gyárilag zsírozva vannak, az ilyen nedvességbõl származó gonosz kis kúszóáramok miatt. :-) A többire ott a WD40. :-) Autót szintén így mosom, semmi baja nem lett még egyiknek sem, pedig én perverz módon a motorteret is kitisztítom évente egyszer. :-) Mivel én szoktam belemászni karbantartás végett ne legyek nyakig retkes. :-)
|
jobbkormanyos | 99440 | 2015. október 2. 10:37 |
Most vettem rá elõre ilyet . http://www.revzilla.com/motorcycle/avon-av55-storm-2-ultra-front-radial-tires |
csinkampesz | 99438 | 2015. október 2. 09:59 | Válasz erre: 99428 |
na már én se fogom, az biztos.De azért fogkefével se!
|
Flenegen | 99436 | 2015. október 2. 09:35 |
Egyenlõre ismerõsökkel kell nekem is tartani a hétégén egy motorozós napot. Szombat: Balaton-Felvidék egyik ismerõssel + feleségek Vasárnap: Selmecbánya oda-vissza ismerõssel... Szép levezetés lesz ha minden összejön... |
Diravi | 99435 | 2015. október 2. 08:35 |
ikim2025: akkor majd legközelebb! Ha valaki másnak kedve támadt egy szombati Zakopane látogatásra, szóljon, eddig 2en vagyunk. |
kawa550 | 99432 | 2015. október 2. 08:15 | Válasz erre: 99431 |
Bármelyik márkás 10w40 jó. Az összes csak akkor jön ki belõle ha mindenhol leengeded, karter bal oldala, jobb oldalt a szûrõfedél és a tartály. 4 liter.
|
Rolidave007 | 99431 | 2015. október 2. 07:59 |
Sziasztok! Olajcseréhez milyen olajat javasoltok, mi az ami bevált????? Ja és hány liter kell a gépbe???
|
kawa550 | 99430 | 2015. október 2. 07:58 | Válasz erre: 99424 |
Szerintem én vagyok itt az egyetlen akinek 17"-os elsõ felnije van, asszem a tiéd is inkább 18". Nem kell a 4-hez ragaszkodni, a 3 semmivel sem rosszabb és tovább is tart, szóval vedd azt ha nincs a méretedben a 4.
|
csinkampesz | 99429 | 2015. október 2. 06:46 | Válasz erre: 99428 |
Na elol a kormánynál a bal kézen van egy konnektor, utólag bekotve, ami állítólag kulso akkutolto.Mértuk, de nem volt benne áram.Olyan 3 lukú, 3 cms és nincs rajta sapka, vagy védo vagy hogyis nevezitek ti.
|
sagipet | 99428 | 2015. október 2. 06:09 | Válasz erre: 99421 |
Ha van valami utólag bekötve, én ott kezdeném az ellenõrzést. Riasztó, szivargyújtó, markolatfûtés stb. Nem nagyon szoktak beázni ezek a gépek, de azért a magasnyomásúval tényleg óvatosan kell bánni. Én még nem mostam soha motort így.
|
Morchibald | 99424 | 2015. október 1. 23:33 |
Sziasztok! Van valakinek 12/70ZR17 fenn 98 as tdm-en? Michelin PR4 et szeretnék feltenni, de az nem gyártják 110/70 es méretben, csak a PR3 at. Vagy ennyi különbséget még elbír a felni? Köszi! |
Morchibald | 99424 | 2015. október 1. 23:33 |
Sziasztok! Van valakinek 12/70ZR17 fenn 98 as tdm-en? Michelin PR4 et szeretnék feltenni, de az nem gyártják 110/70 es méretben, csak a PR3 at. Vagy ennyi különbséget még elbír a felni? Köszi! |
csinkampesz | 99423 | 2015. október 1. 23:16 | Válasz erre: 99422 |
na de komolyabban, most minden ok a géppel, de most per pillanat is szokik az áram?Pedig bezártam a garázst, még a lakat is rajta van...
|
kawa550 | 99422 | 2015. október 1. 22:57 | Válasz erre: 99421 |
Mint tudjuk energia nem vész el csak átalakul. Ez esetben a következõ lehetõségek vannak, fénnyé alakul szikra formájában, hanggá szintén elektromos kisüléssel, vagy csak simán hõvé a kábelek melegítésével miközben szökik az akksiból kifele.:)) |
csinkampesz | 99421 | 2015. október 1. 22:39 |
Most nekem van bajom----- mint már említettem, vagy 2 napja magasnyomásúval alaposan megmostam a motort, utána nem iddult, csak 10 percre rá, mikor valamelyest kiszáradt, és o is úgy gondolta.Másnap reggel begyújtom, poccre beindul,minden OK. Szivató, 2 perc melegítés, valamit elfelejtettem, kikapcsoltam. 1 percre rá még 2 forgatott és lemerult az aksi annyira hogy már csak cvakkogott, de nem fordult a starter.Áttoltam a szerelomhoz,méricske. Volt az aksiban 11,9 volt azt mondta ez kevés. Feltoltottuk azonnal elindult, minden OK.14,35 volt-ot tolt, mondta a srác, hogy még majd áttisztítja a reléket, nedvességet kapott és lehúzta.Holnap elindul-E? Hova húzza le a nedves relé az áramot?
|
ikim2025 | 99420 | 2015. október 1. 21:04 | Válasz erre: 99418 |
Jé,tényleg tesóó! Hát vasárnap megyek egy 400 Km túrára,nem arra,amit Diravi szeretett volna, és majd letesztelem.Viszek szerszámot, és 10 perc ,ha nem jó. ![]() |
cizi | 99419 | 2015. október 1. 21:01 | Válasz erre: 99418 |
..., ja és Csabinak! Ez az a motor, mirõl telitalppal leérek, sõt lehetne még egy pár centivel magasabb is!:)) |
cizi | 99418 | 2015. október 1. 20:58 | Válasz erre: 99412 |
Akkor Õ a tesó? Nekem sohasem csinálta még ezt a leáll, elindul dolgot amirõl írsz. Igaz nem is elektromosan lett kiiktatva a flappantyú...
![]() |
Kilos | 99417 | 2015. október 1. 20:09 | Válasz erre: 99415 |
Tudtommal a 2007-es modell évtõl változtattak a ECU vezérlõ programon és kiküszöbölték a hibát. Tehát a 2007 év elõtti modelleknél van nagyobb jelentõsége a flappantyú kiiktatásának.
|
fazakas66 | 99416 | 2015. október 1. 20:00 |
Na erre én is kiváncsi vagyok milyen évjáratu a vasa hahaha:))) Hát ennek a lókötõnek nem hogy vasa még motorja se nincs. |
ikim2025 | 99415 | 2015. október 1. 19:17 | Válasz erre: 99413 |
Csokabi! Neked milyen évjáratú a vasad? Nekem 2002-es. Lehet,hogy a régebbi gépeknél nem kell ezt csinálni? |
Kilos | 99414 | 2015. október 1. 19:16 | Válasz erre: 99412 |
Semmi ilyen jelenség nem volt! Egy éven keresztül csak az ECU volt kikötve, de minden gond nélkül élveztem a flappantyú kiiktatás elõnyeit.
|
ikim2025 | 99412 | 2015. október 1. 18:39 |
Sziasztok! Na kikötöttem az ECUból a flappantyú figyelõ barna vezetéket. Hát,tényleg simábban megy,igaz csak az utcában próbáltam ki. De,mikor elõször elindítottam (hidegen),akkor pár másodperc múlva le állt.Ilyet még soha nem csinált,de utána simán elindult,mikor indítóztam.Utána mentem vele az utcában,minden oké. Aztán álló helyzetben felmelegítettem a vizet,hogy a ventillátor elinduljon,ez is oké. Aztán 2000 fordulat alatt picit huzogattam a gázt,és megint le állt.Utána megint simán indult. Most vagy az ECUnak kell tanulnia,és idõ kell neki,vagy ha ez ilyen lesz,akkor vissza az egész. Nektek mi volt a tapasztalatotok,mikor csináltátok ezt a vezeték kiiktatást? Csinált ilyet a vasatok? |
Flenegen | 99411 | 2015. október 1. 18:08 |
Nekem is van bekötve direkte az akksiról. Bitosítva egy 5A biztivel. Arról navi meg telefon vagy kamera használható, más5 meg úgysem kötök rá.
|
lendvai | 99410 | 2015. október 1. 15:28 | Válasz erre: 99409 |
Ez csak egy teszt volt, tudtam, hogy ráharaptok. :-) Én a kényelmes, komfortos országúti cirkálókat autónak hívom.:-) Motorozni más célból szoktam.:-) Vissza az elõzõ hozzászóláshoz: a markolatfûtés tápkörére kötni a töltõt lehetséges, csak érdemes kicsit izmosabbra venni a biztit. És ügyelni rá, hogy ne a kapcsolt tápra kösd, mert akkor csak hideg idõben tudsz tölteni, amikor a markolatfûtés is be van kapcsolva.:-) |
Suprati | 99409 | 2015. október 1. 15:15 | Válasz erre: 99405 |
Hol lehetnék máshol? :) Szerintem onnan van, akinek a nevét nem mondjuk ki.... :) " Abban a böszme csirkeszárnyas hodályban meg valószínûleg alapból izmosabb akksi van.:-):-) :-) " Ti így hívjátok a kényelmes, komfortos országúti cirkálókat? :) |
PalmBela | 99408 | 2015. október 1. 14:27 | Válasz erre: 99407 |
lendvai | 99407 | 2015. október 1. 13:21 | Válasz erre: 99405 |
Csatlakozom az elõttem szólóhoz, nagy bajt nem csinálhatsz olyan eszközökkel, amiknek 12V-os csatlakozásuk van. Szerintem 10A-t gond nélkül bírnia kell az akksinak, annál többet meg csak nem fogyaszt a cucc, amit használsz. Én a gyújtásra kötöttem, nekem túl nyitott egy ilyen aljzat ahhoz, hogy állandóan ott figyeljen benne a 12V. Bár vízzáró kupak van rajta, azért kerülhet bele nedvesség, eldurranhat a bizti, aztán lehet cserélgetni. Amikor megvettem a gépet volt az aljzatban egy kis rozsda, megkaparásztam, de természetesen nem ellenõriztem le elõtte, hogy van-e benne delej, el is durrantottam a biztit, utána kötöttem át a gyújtásra. Használni csak járó motornál szoktam, GPS táplálásra, állítólag van vízforraló is ilyen aljzathoz, de motorozás közben ritkán van szükségem forró vízre.:-) A markolatfûtésem nem tudom mennyit vesz fel, de a nagy fogyasztók közé tartozik és az akksi gond nélkül bírja. Abban a böszme csirkeszárnyas hodályban meg valószínûleg alapból izmosabb akksi van.:-):-) :-) |
Fido71 | 99406 | 2015. október 1. 12:37 |
Nekem is úgy van. Direktre kötve egy biztosítékkal. Ha csak nem akarsz inverterrel egy 220V-os láncfûrészt mûkodtetni, akkor semmi baja nem lesz. Gondolom csak a GPS-nek vagy telefont tölteni kell. Van nekem egy 12V-os ütve-csavarozóm /ütõmûves/, gond nélkül mûködik róla az is. |
PalmBela | 99405 | 2015. október 1. 12:15 |
Hali Urak! Akkor egy kis elektronyosság! Ma voltam egy boltban, mert szeretnék szép 12 V-os csatlakozót a masinára... Mondom az embernek, hogy mi kéne, közli, hogy nem tartanak, de megkérdi, hogy mit akarok rákötni? Mert tudnom kell, hogy a motorok elektromos rendszerét nem erre találták ki, és hogy kinyírhatja az aksit és elõfordulhat hogy egy túrán egyszer csak befosik az aksi és nem indul a masina. Kétkedve figyeltem emberünk okfejtését, majd elköszöntem, jó munkát kívántam oszt eljöttem... Kinek mi errõl a véleménye? Mennyire volt igaza a csókának? (Halkan jegyzem meg, hogy robogó szerviz és motorosbolt volt. Lehet robogóra gondolt inkább?) Egyébként a markolatfûtés is plusz fogyasztó, ennél relén keresztül jön elõre a delej közvetlen az aksiról...Az is kinyírhatja? A dug-aljt közvetlen az aksiról tervezem egy combosabb kábellel, meg biztivel, hogy lehessen róla visszatölteni... Javallatok, válaszok köszi! Suprati!!! (Tudom, hogy itt vagy!) A múltkor honnan volt az aljzat? Asszem Te intéztél nekem! Az olyan szép kis csinos volt! Amit most adnak nagy krumpli! Nem teccik! |
lendvai | 99404 | 2015. október 1. 11:29 | Válasz erre: 99400 |
Szerintem mindenki elment flappantyút szerelni. :-))))
|
ikim2025 | 99403 | 2015. szeptember 30. 22:21 | Válasz erre: 99402 |
Egy ivós nap után!? ÁÁÁÁÁÁHHH!!! NEM!!KÖSZI!! De komolyan,ez sok nekem! FELEZD MEG A KILÓMÉTERT!! :)) |
Diravi | 99402 | 2015. szeptember 30. 22:00 | Válasz erre: 99401 |
Inkább lesz az 650. Ha jó korán indulnánk, akkor Zakopane is bejátszhatna, azon a plusz 100km-en már ne múljon!
|
ikim2025 | 99401 | 2015. szeptember 30. 20:07 | Válasz erre: 99388 |
Diravi! Húú ,backi,én telóról olvastam a hozzászólásod és nem néztem és nem gondoltam,hogy 550 Km-es utat akarsz nyomatni.Csak most néztem itthon a gogliba. Hát bocsi,de ezt nem vállalom be.Nekem nem bír ennyit az arany erem :)) . Ha lerövidíted,mondjuk Breznóbányáig és másfelé vissza,az még belefér,max 350-400 Km.Meg már nincs nyár,kicsit hûvösebb az idõ. |
csokabi | 99400 | 2015. szeptember 30. 20:05 |
Na mi van, cizi hazavágta a fórumot?!:) Ejjj Pista Pista, ebbõl kukoricán térdeplés lesz elõbb-utóbb:))) |
cizi | 99399 | 2015. szeptember 30. 14:14 | Válasz erre: 99395 |
Csináld meg és kapsz egy más motort. Én évekig használtam "flappanyúsan" és utána lett a vákumcsõ dugózás egy levegõszûrõ csere alkalmával. Sokkal,sokkal jobb lett!
|
Fido71 | 99398 | 2015. szeptember 30. 14:00 | Válasz erre: 99395 |
Nekem a vákumcsõ lédugózása majdnem 15 percig tartott. Aki az elektromos részt választja, annak meg telik vagy 5 percbe. Nem placebó... ;) Ha a fülemnek nem is, a fordulatszámmérõnek hihetek. Ja, és mikor átül rá valaki /akinek nincs "megbelezve"/, megjegyzi, hogy: "ez milyen jól megy alul is". Háát, ennyi... ;) |
lendvai | 99397 | 2015. szeptember 30. 13:28 | Válasz erre: 99392 |
Ezért illik ledugózni azt a vákuumcsövet. :-) Nálam biztos, ami biztos ki van belezve a légszûrõház flappantyúilag, csak a membrán csupasz kampója meredezik a fedél alatt. :-)
|
Diravi | 99396 | 2015. szeptember 30. 10:53 | Válasz erre: 99393 |
ikim2025: jó a vasárnap, Fót útba esik :)
|
zolikv | 99395 | 2015. szeptember 30. 10:26 |
Azt a vákumos szarságot, még mikor elõször olvastam róla én is ki akartam iktatni. Akkor szerencsére elsõ lendületbõl nem lett megvalósítva, mert nem volt rá idõm. Azóta meg beláttam, hogy nem sok értelme van, mert úgyis csak az agytekervényeim fogják azt sugallani, hogy jobb lett a moci, holott nem hinném, hogy nagy változás lenne belõle. És persze egy csomó idõt elbaxnék vele, amit mondjuk akár motorozással is tölthetnék. Telefonokkal is elbaxakodok napokat, hogy rootoljam, meg flashaljem, meg hasonló szarságot, de azon kívül, hogy örülök neki, mint majom a farkának, hogy sikerült megcsinálnom, érdemi hasznát még sose vettem. |
ikim2025 | 99394 | 2015. szeptember 30. 08:47 | Válasz erre: 99392 |
NÉzd meg amit linkeltem,ott az elektromos szelep,de az csak nyit,zár.Rozi nincs otthon. :))
|
ikim2025 | 99393 | 2015. szeptember 30. 08:41 | Válasz erre: 99388 |
Én vasárnap lehet,hogy benne lennék,de az asszonnyal még egyeztetni kell,mert szomaton kerti parti nálunk.És akkor még másnapos se lehetek. :)) Én Fótról indulnék. |
kawa550 | 99392 | 2015. szeptember 30. 08:22 | Válasz erre: 99381 |
Szerintem meg egyikteknek sincs igaza, mert bár az tuti hogy nem mélytorok rozi szívja, de nem is valami elkrómágnyeses motrocska, hanem csak simán a szívócsõben kialakuló depresszijjó a moci beindítása után a szivócsõrõl, oszt az az ecu csak egy szelepet mûködtet ami vagy hagyja a rozit színi vagy nem. :)))
|
Diravi | 99390 | 2015. szeptember 30. 07:08 | Válasz erre: 99389 |
Ezért kell 1 naposra csinálni, hogy a család is örüljön :)
|
Flenegen | 99389 | 2015. szeptember 30. 06:42 |
Pont este szólt ismerós egy Tatra Lomnicig tartó ottalvós vasárnap hazajövõs túrára, de sajnos ki kell hagyni. Ha egyszer egész családos szülinapos program van vasárnap azal nincs mit tenni... |
Diravi | 99388 | 2015. szeptember 30. 06:28 |
Hétvégére szuper idõt mondanak, egy egész napos szlovák kanyargásra gondoltam, Cierny Balog, 72es, Vysoke Tatry, 66os, Dobsina, simán belefér egy hosszú napba. Én BPrõl indulok, de máshonnan is be lehetne csatlakozni a szlovák részen. Ha valakit érdelek, szóljon!
|
Kilos | 99386 | 2015. szeptember 30. 00:34 | Válasz erre: 99384 |
Valóban, az ábra szerint az ECU ezen része csak a "Soleonid" szelepet vezérli és nem avatkozik bele a keverékképzésbe. Így teljesen mindegy, hogy az ECU -nál szüntetjük meg a Soleonid vezérlését vagy a vákuumcsövet húzzuk le a membránról. Így sokkal egyszerûbb a dolog mint ahogy én elképzeltem mert a flappantyú zárt állásában a beszívott kevesebb levegõhöz a Lambda szonda érzékelése alapján csökkenti le a a befecskendezési mennyiséget az ECU. Csabinak igaza van! - de semmi rosszat nem csinálsz ha kiiktatod mind a két lehetõséget - legfeljebb az egyik felesleges. |