26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

sandryder 99486 2015. október 3. 21:25  
Estét!
Ma aszfalt betyárkodtam a Zemplénben egy jó 210 km-es Gyöngyös-Sirok-Eger-Szilvásvárad-Lázbérc-Kazincbarcika-Miskolc-Lillafüred-Eger körúton századmagammal.Meglepõen jó tempóval kanyar vadásztunk,mert két csoportban lehetett gurulni, és én a gyorsabbakkal mentem és kurva jó ez a Misi PR4 mert tapad mint az állat.Az oda és hazaúttal együtt a mai táv kb. 525 km gurulás lett.
    

kawa550 99485 2015. október 3. 21:01  
A nemzetközi helyzet egyre fokozódik, a Zsuzsi már azt tervezi hogy õ fagyi helyett gesztenyepürét kér....:)))))
    

kawa550 99484 2015. október 3. 20:52   Válasz erre: 99483
Én mostan nem viccülök. Ha megbeszélünk egy többfõs fagyizást Tihanyba, én lemegyek b+! :)
    

Karex 99483 2015. október 3. 20:49  
STt. Sajnos nekem is kerülnöm kell egyet holnap a motorral. Tihanyi fagyizásra gondoltam, az meg már egészen Balaton felvidék....... Esetleg egy sokadik idei találkozó?
    

csokabi 99482 2015. október 3. 20:30   Válasz erre: 99478
Romlik a látásod és már a memóriád sem a régi. Ezek bizony a korral járnak...:)))
    

csokabi 99481 2015. október 3. 20:28   Válasz erre: 99474
:))) Átsiklottam a hsz-ed felett. A "kis, sovány és csúnya" jelzõket nem éreztem magaménak:)))
    

kawa550 99480 2015. október 3. 20:24   Válasz erre: 99479
Akkor én kiestem a kosárból mert senki kedvéért nem leszek kisebb állat! :)

    

PalmBela 99479 2015. október 3. 20:01  
ST-t!
Holnap mink is Balaton felvidéken kerengünk egyet!Indulás 9 körül SzFV-ról - Bodajk, Zirc, Pápa, Ajka, Vigándpettend (kaja) Aztán meglátjuk

Bárkit hátba veregetek! Kivéve: nagy kemény zállatokat!

CSá


    

kawa550 99478 2015. október 3. 19:48   Válasz erre: 99477
Nem nyitom ki, által mögyök rajta körösztül, mer kemény is vok minta zállat!:))
    

csokabi 99477 2015. október 3. 19:47   Válasz erre: 99471
Öregem, ekkora arccal akkor is ki kell nyitni a kertkapu mindkét szárnyát, ha csak motorral indulsz útnak...:)))
    

kawa550 99476 2015. október 3. 19:35   Válasz erre: 99474
És aki nem sovány csak olyan izmosan szép karcsú mint én(Adonisz)? :)))))
    

kawa550 99475 2015. október 3. 19:34   Válasz erre: 99472
Nem tom Füreden voltam a múltkor, oda ne. :)
    

Fido71 99474 2015. október 3. 19:33   Válasz erre: 99471
Az Adonisz az én vagyok.... :)))
Lett még egy irigyem a kisvörös személyében.
Én mondtam, hogy aki sovány, az csúnya. ;)
    

Flenegen 99473 2015. október 3. 19:16  
Találkkztam Eplény magasságában egy 5-6 motorból álló csapattal, középen egy ezüst 900-al. Innen volt valaki?
    

Flenegen 99472 2015. október 3. 19:14   Válasz erre: 99470
Na és hová akarsz jönni:)

Csak hogy mi is arra menjünk:)
    

kawa550 99471 2015. október 3. 19:06   Válasz erre: 99468
Velem aztán nem személyeskedett! :D
    

kawa550 99470 2015. október 3. 19:06   Válasz erre: 99469
Bammeg, ráérek, szép idõ lesz, egy kiskört még a gumim is kibír, elmegyek hogy lássalak élõben! :))))))))
    

Flenegen 99469 2015. október 3. 18:51  
Hazaértünk szerencsésen 246km lett a mai nap vége. A gulyás és langalló még mindíg elsõ rangú! Az idõ odafele szeles volt még egy kis esõ is volt, de aztán szép idõ lett és kisütött a nap. Visszafelé még egy kis sütizés Zircen és irány haza....

A holnapi szlovákiai karikából balatoni kör lesz. Kényelmes még egy karika....
    

csokabi 99468 2015. október 3. 18:21   Válasz erre: 99467
És Pista keze már megint benne volt a vérengzésben, személyeskedett Adonisszal...:)
    

kawa550 99467 2015. október 3. 18:16  
Ahogy nézem, mára kivégeztük a fórumot!:))))
    

Fido71 99466 2015. október 3. 05:45   Válasz erre: 99461
Ja, hogy ez nekem szólt!
Akko kapppbe! :))))))
    

kawa550 99465 2015. október 2. 23:33   Válasz erre: 99464
Szerintem sincs, azé mentünk inkább Pécsre.:)))))
    

cizi 99464 2015. október 2. 23:06   Válasz erre: 99463
Nincs is jobb egy alföldi kanyarvadászatnál!
    

kawa550 99463 2015. október 2. 22:59   Válasz erre: 99461
Én nem, én szerencsére inkább motorozni mentem!:))))))
    

kawa550 99462 2015. október 2. 22:58   Válasz erre: 99452
Én is ott vótam, én is az angollal érkeztem és én másképp emléxem a dologra...:)))))))))))))

    

cizi 99461 2015. október 2. 21:23   Válasz erre: 99460
... és Majsán ráadásul még a testedet is megláthattuk!
    

cizi 99460 2015. október 2. 21:22   Válasz erre: 99455
Nekem nem kellett még egy perc sem..., mert elsõ látásra dolog volt!:)))
    

norb1 99459 2015. október 2. 20:08  
Teve palota bejáratánál itteni ember parkolt ma egy sárga 900as TDM-el. A bejárarhoz közel, lehet ottani dolgozó.
    

jobbkormanyos 99458 2015. október 2. 18:47   Válasz erre: 99446
Most már tudom mitõl van némelyiknek gumi arca.
    

Flenegen 99457 2015. október 2. 18:14   Válasz erre: 99453
Nem vagyok én sértõdõs:)
    

Flenegen 99456 2015. október 2. 18:13   Válasz erre: 99455
Tudom én:)

Szeretem is a nagyérdemût, de hát én ilyen virtuálrájder vagyok:).

Majd csak összejön az a hátbaveregetés :)

Ígérem vállalom:) Addig meg csak szíjátok a vérem, de ha erre jártok gyertek, ha segítség kell híjatok!



    

Fido71 99455 2015. október 2. 17:53   Válasz erre: 99452
Ilyesmit már más TDM tulajtól is hallottam és rohadtul nem értem...
Mi Bettivel semmi ilyet nem tapasztaltunk, sõt!!!
5 perc után már úgy kezelt kivétel nélkül mindenki, mintha évek óta ismernénk egymást.
Azóta már eltelt 3 éves tali /meg a többi évközi/ és "belülrõl" is azt látom, hogy igen befogadó a csapat.

Lehet, hogy a hiba az Ön készülékében van? ;)
    

lendvai 99454 2015. október 2. 16:27   Válasz erre: 99452
Szerintem ha nem csak a vasak körül keringtél volna, mint sokan mások, hanem odamész a nagyérdemûhöz, akkor vidám hátbaveregetést követõ beszélgetésben lett volna részed. :-) Honnan tudhatták volna, hogy te vagy az? :-) Tegyél még egy próbát! :-)
    

csokabi 99453 2015. október 2. 16:02   Válasz erre: 99452
Te aztán alaposan megsértõdtél...:)
    

Flenegen 99452 2015. október 2. 15:51  
Veled majd az éves Miata találkozón találkozunk:)

Egyébiránt mikor a TDM-et megvettem elmentem a Motorozz.hu évnyitóra... Angollal együtt indultunk Gyõrbõl, majd a meeting pointnál valahogy nem fogadott be a nagyérdemû, pedig ott nézegettem a vasakat....
    

lendvai 99451 2015. október 2. 14:26   Válasz erre: 99450
Te mindenkivel elmész motorozni, csak velünk nem? :-))))
    

Flenegen 99450 2015. október 2. 14:09   Válasz erre: 99448
Hát, elengedett a család,de úgy tervezem, hogy 5 körül hazaérünk és akkor még belenyalok én is a tortába.

Tudod, ha az ember feleségének a fõnökével kell menni motorozni....


    

ikim2025 99449 2015. október 2. 13:24   Válasz erre: 99445
Köszi a linket!

De azt hiszem,nekem nem ez van,de legalább most is okosodtam,hogy mi ,hol van
a gépen,ez is nagy segítség,ha gond van!El is mentem a linket.
    

mati12 99448 2015. október 2. 13:16   Válasz erre: 99436
A szülinapi tortát ki eszi meg akkor....?
    

Fido71 99446 2015. október 2. 12:41   Válasz erre: 99440
Avon terméket mifelénk csak a fehérnépek használnak. :))))
    

VidiApa 99445 2015. október 2. 12:04  
ikim2025!

Itt találod a javítás leírását:
http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=CST1

    

Flenegen 99444 2015. október 2. 11:56   Válasz erre: 99441
Én is a benzikúton szoktam mosni gõzborival, semmi gondom nem volt még .......

Tibi,

japán autó motorját nem mossuk, mert nem kell hozzányúlni, így koszos sem leszel! Ja és a karbantartást fehér kesztyûben, féktisztító támogatással akkor mosni sem kell!:)
    

ikim2025 99443 2015. október 2. 11:25   Válasz erre: 99442
VidiApa!

Esetleg el tudnád küldeni azt a leírást!
Ha igen megadom az email címem.
    

VidiApa 99442 2015. október 2. 10:52  
ikim2025!

Az a leállás lehet, hogy a szivató bûne (több levegõ több üzemanyag).
Nekem be volt rohadva és lendvai kolléga küldött egy javítási leírást. A szerelõm megcsinálta és azóta semmi probléma.

    

lendvai 99441 2015. október 2. 10:38   Válasz erre: 99428
Én rendszeresen használom a kis Karcher mosót, de elõtte vízpermet, szivacs, kefe, sampon, a mosóval csak leöblítem. Semmi bajt nem okoz, ha tart az ember egy minimum 30cm távolságot a festett részektõl, na meg a lánctól. Jut víz a mûszerfalra és a kapcsolókra is, eddig még semmi gond nem volt. A kapcsolók és a csatlakozások gyárilag zsírozva vannak, az ilyen nedvességbõl származó gonosz kis kúszóáramok miatt. :-) A többire ott a WD40. :-) Autót szintén így mosom, semmi baja nem lett még egyiknek sem, pedig én perverz módon a motorteret is kitisztítom évente egyszer. :-) Mivel én szoktam belemászni karbantartás végett ne legyek nyakig retkes. :-)
    

jobbkormanyos 99440 2015. október 2. 10:37  
Most vettem rá elõre ilyet .
http://www.revzilla.com/motorcycle/avon-av55-storm-2-ultra-front-radial-tires

    

jobbkormanyos 99439 2015. október 2. 10:34   Válasz erre: 99430
Meg én, meg a Predator Pali.
    

csinkampesz 99438 2015. október 2. 09:59   Válasz erre: 99428
na már én se fogom, az biztos.De azért fogkefével se!
    

furfarag 99437 2015. október 2. 09:47   Válasz erre: 99357
Ott a pont:-))))
    

Flenegen 99436 2015. október 2. 09:35  
Egyenlõre ismerõsökkel kell nekem is tartani a hétégén egy motorozós napot.

Szombat: Balaton-Felvidék egyik ismerõssel + feleségek
Vasárnap: Selmecbánya oda-vissza ismerõssel...

Szép levezetés lesz ha minden összejön...
    

Diravi 99435 2015. október 2. 08:35  
ikim2025: akkor majd legközelebb!

Ha valaki másnak kedve támadt egy szombati Zakopane látogatásra, szóljon, eddig 2en vagyunk.
    

Fido71 99434 2015. október 2. 08:34   Válasz erre: 99430
Meg még ócccssssóbb is! ;)
    

Fido71 99433 2015. október 2. 08:33   Válasz erre: 99427
Triálozni próbált vele.
Nem sikerült... :(
    

kawa550 99432 2015. október 2. 08:15   Válasz erre: 99431
Bármelyik márkás 10w40 jó. Az összes csak akkor jön ki belõle ha mindenhol leengeded, karter bal oldala, jobb oldalt a szûrõfedél és a tartály. 4 liter.
    

Rolidave007 99431 2015. október 2. 07:59  
Sziasztok! Olajcseréhez milyen olajat javasoltok, mi az ami bevált????? Ja és hány liter kell a gépbe???
    

kawa550 99430 2015. október 2. 07:58   Válasz erre: 99424
Szerintem én vagyok itt az egyetlen akinek 17"-os elsõ felnije van, asszem a tiéd is inkább 18". Nem kell a 4-hez ragaszkodni, a 3 semmivel sem rosszabb és tovább is tart, szóval vedd azt ha nincs a méretedben a 4.
    

csinkampesz 99429 2015. október 2. 06:46   Válasz erre: 99428
Na elol a kormánynál a bal kézen van egy konnektor, utólag bekotve, ami állítólag kulso akkutolto.Mértuk, de nem volt benne áram.Olyan 3 lukú, 3 cms és nincs rajta sapka, vagy védo vagy hogyis nevezitek ti.
    

sagipet 99428 2015. október 2. 06:09   Válasz erre: 99421
Ha van valami utólag bekötve, én ott kezdeném az ellenõrzést. Riasztó, szivargyújtó, markolatfûtés stb. Nem nagyon szoktak beázni ezek a gépek, de azért a magasnyomásúval tényleg óvatosan kell bánni. Én még nem mostam soha motort így.
    

ikim2025 99427 2015. október 2. 05:15   Válasz erre: 99425
Miért csórikám? Mi történt vele?
    

csokabi 99426 2015. október 2. 02:37   Válasz erre: 99416
És még engem KGCztek?!:)))
    

csokabi 99425 2015. október 2. 02:18   Válasz erre: 99415
2006-os volt csórikám...
    

Morchibald 99424 2015. október 1. 23:33  
Sziasztok!
Van valakinek 12/70ZR17 fenn 98 as tdm-en?
Michelin PR4 et szeretnék feltenni, de az nem gyártják 110/70 es méretben, csak a PR3 at. Vagy ennyi különbséget még elbír a felni?
Köszi!

    

Morchibald 99424 2015. október 1. 23:33  
Sziasztok!
Van valakinek 12/70ZR17 fenn 98 as tdm-en?
Michelin PR4 et szeretnék feltenni, de az nem gyártják 110/70 es méretben, csak a PR3 at. Vagy ennyi különbséget még elbír a felni?
Köszi!

    

csinkampesz 99423 2015. október 1. 23:16   Válasz erre: 99422
na de komolyabban, most minden ok a géppel, de most per pillanat is szokik az áram?Pedig bezártam a garázst, még a lakat is rajta van...
    

kawa550 99422 2015. október 1. 22:57   Válasz erre: 99421
Mint tudjuk energia nem vész el csak átalakul.
Ez esetben a következõ lehetõségek vannak, fénnyé alakul szikra formájában, hanggá szintén elektromos kisüléssel, vagy csak simán hõvé a kábelek melegítésével miközben szökik az akksiból kifele.:))
    

csinkampesz 99421 2015. október 1. 22:39  
Most nekem van bajom----- mint már említettem, vagy 2 napja magasnyomásúval alaposan megmostam a motort, utána nem iddult, csak 10 percre rá, mikor valamelyest kiszáradt, és o is úgy gondolta.Másnap reggel begyújtom, poccre beindul,minden OK. Szivató, 2 perc melegítés, valamit elfelejtettem, kikapcsoltam. 1 percre rá még 2 forgatott és lemerult az aksi annyira hogy már csak cvakkogott, de nem fordult a starter.Áttoltam a szerelomhoz,méricske. Volt az aksiban 11,9 volt azt mondta ez kevés. Feltoltottuk azonnal elindult, minden OK.14,35 volt-ot tolt, mondta a srác, hogy még majd áttisztítja a reléket, nedvességet kapott és lehúzta.Holnap elindul-E? Hova húzza le a nedves relé az áramot?
    

ikim2025 99420 2015. október 1. 21:04   Válasz erre: 99418
Jé,tényleg tesóó!

Hát vasárnap megyek egy 400 Km túrára,nem arra,amit Diravi szeretett volna,
és majd letesztelem.Viszek szerszámot, és 10 perc ,ha nem jó.


    

cizi 99419 2015. október 1. 21:01   Válasz erre: 99418
..., ja és Csabinak!
Ez az a motor, mirõl telitalppal leérek, sõt lehetne még egy pár centivel magasabb is!:))
    

cizi 99418 2015. október 1. 20:58   Válasz erre: 99412
Akkor Õ a tesó? Nekem sohasem csinálta még ezt a leáll, elindul dolgot amirõl írsz. Igaz nem is elektromosan lett kiiktatva a flappantyú...
    

Kilos 99417 2015. október 1. 20:09   Válasz erre: 99415
Tudtommal a 2007-es modell évtõl változtattak a ECU vezérlõ programon és kiküszöbölték a hibát. Tehát a 2007 év elõtti modelleknél van nagyobb jelentõsége a flappantyú kiiktatásának.
    

fazakas66 99416 2015. október 1. 20:00  
Na erre én is kiváncsi vagyok milyen évjáratu a vasa hahaha:)))
Hát ennek a lókötõnek nem hogy vasa még motorja se nincs.
    

ikim2025 99415 2015. október 1. 19:17   Válasz erre: 99413
Csokabi!

Neked milyen évjáratú a vasad?
Nekem 2002-es.
Lehet,hogy a régebbi gépeknél nem kell ezt csinálni?


    

Kilos 99414 2015. október 1. 19:16   Válasz erre: 99412
Semmi ilyen jelenség nem volt! Egy éven keresztül csak az ECU volt kikötve, de minden gond nélkül élveztem a flappantyú kiiktatás elõnyeit.
    

csokabi 99413 2015. október 1. 18:56   Válasz erre: 99412
Nem, semmi ilyesmi nem volt.
    

ikim2025 99412 2015. október 1. 18:39  
Sziasztok!

Na kikötöttem az ECUból a flappantyú figyelõ barna vezetéket.
Hát,tényleg simábban megy,igaz csak az utcában próbáltam ki.

De,mikor elõször elindítottam (hidegen),akkor pár másodperc múlva le állt.Ilyet még soha nem csinált,de utána simán elindult,mikor indítóztam.Utána mentem vele az utcában,minden oké.
Aztán álló helyzetben felmelegítettem a vizet,hogy a ventillátor elinduljon,ez is oké.
Aztán 2000 fordulat alatt picit huzogattam a gázt,és megint le állt.Utána megint simán indult.
Most vagy az ECUnak kell tanulnia,és idõ kell neki,vagy ha ez ilyen lesz,akkor vissza az egész.

Nektek mi volt a tapasztalatotok,mikor csináltátok ezt a vezeték kiiktatást?
Csinált ilyet a vasatok?
    

Flenegen 99411 2015. október 1. 18:08  
Nekem is van bekötve direkte az akksiról. Bitosítva egy 5A biztivel. Arról navi meg telefon vagy kamera használható, más5 meg úgysem kötök rá.
    

lendvai 99410 2015. október 1. 15:28   Válasz erre: 99409
Ez csak egy teszt volt, tudtam, hogy ráharaptok. :-)
Én a kényelmes, komfortos országúti cirkálókat autónak hívom.:-) Motorozni más célból szoktam.:-)
Vissza az elõzõ hozzászóláshoz: a markolatfûtés tápkörére kötni a töltõt lehetséges, csak érdemes kicsit izmosabbra venni a biztit. És ügyelni rá, hogy ne a kapcsolt tápra kösd, mert akkor csak hideg idõben tudsz tölteni, amikor a markolatfûtés is be van kapcsolva.:-)
    

Suprati 99409 2015. október 1. 15:15   Válasz erre: 99405
Hol lehetnék máshol? :)

Szerintem onnan van, akinek a nevét nem mondjuk ki.... :)

" Abban a böszme csirkeszárnyas hodályban meg valószínûleg alapból izmosabb akksi van.:-):-) :-) "

Ti így hívjátok a kényelmes, komfortos országúti cirkálókat? :)

    

PalmBela 99408 2015. október 1. 14:27   Válasz erre: 99407
" Abban a böszme csirkeszárnyas hodályban meg valószínûleg alapból izmosabb akksi van.:-):-) :-) "

Mire is gondoltál pontosan? :)

Akkor jöhet a következõ kérdés!

Ha a markolatfûtés deleje relével biztivel megy elõre, ott csúszósaruval csatlakozik a fûtés + és - csatlakozójához, ráköthetem-e oda az aljzatomat, monjuk így nem lehet majd onnan tölteni, de nem lesz állandó feszkó a csatiban...




    

lendvai 99407 2015. október 1. 13:21   Válasz erre: 99405
Csatlakozom az elõttem szólóhoz, nagy bajt nem csinálhatsz olyan eszközökkel, amiknek 12V-os csatlakozásuk van. Szerintem 10A-t gond nélkül bírnia kell az akksinak, annál többet meg csak nem fogyaszt a cucc, amit használsz.
Én a gyújtásra kötöttem, nekem túl nyitott egy ilyen aljzat ahhoz, hogy állandóan ott figyeljen benne a 12V. Bár vízzáró kupak van rajta, azért kerülhet bele nedvesség, eldurranhat a bizti, aztán lehet cserélgetni. Amikor megvettem a gépet volt az aljzatban egy kis rozsda, megkaparásztam, de természetesen nem ellenõriztem le elõtte, hogy van-e benne delej, el is durrantottam a biztit, utána kötöttem át a gyújtásra.
Használni csak járó motornál szoktam, GPS táplálásra, állítólag van vízforraló is ilyen aljzathoz, de motorozás közben ritkán van szükségem forró vízre.:-)
A markolatfûtésem nem tudom mennyit vesz fel, de a nagy fogyasztók közé tartozik és az akksi gond nélkül bírja. Abban a böszme csirkeszárnyas hodályban meg valószínûleg alapból izmosabb akksi van.:-):-) :-)
    

Fido71 99406 2015. október 1. 12:37  
Nekem is úgy van.
Direktre kötve egy biztosítékkal.
Ha csak nem akarsz inverterrel egy 220V-os láncfûrészt mûkodtetni, akkor semmi baja nem lesz.
Gondolom csak a GPS-nek vagy telefont tölteni kell.

Van nekem egy 12V-os ütve-csavarozóm /ütõmûves/, gond nélkül mûködik róla az is.
    

PalmBela 99405 2015. október 1. 12:15  
Hali Urak!

Akkor egy kis elektronyosság!

Ma voltam egy boltban, mert szeretnék szép 12 V-os csatlakozót a masinára...

Mondom az embernek, hogy mi kéne, közli, hogy nem tartanak, de megkérdi, hogy mit akarok rákötni? Mert tudnom kell, hogy a motorok elektromos rendszerét nem erre találták ki, és hogy kinyírhatja az aksit és elõfordulhat hogy egy túrán egyszer csak befosik az aksi és nem indul a masina.
Kétkedve figyeltem emberünk okfejtését, majd elköszöntem, jó munkát kívántam oszt eljöttem...
Kinek mi errõl a véleménye? Mennyire volt igaza a csókának?
(Halkan jegyzem meg, hogy robogó szerviz és motorosbolt volt. Lehet robogóra gondolt inkább?)

Egyébként a markolatfûtés is plusz fogyasztó, ennél relén keresztül jön elõre a delej közvetlen az aksiról...Az is kinyírhatja?
A dug-aljt közvetlen az aksiról tervezem egy combosabb kábellel, meg biztivel, hogy lehessen róla visszatölteni...

Javallatok, válaszok köszi!

Suprati!!! (Tudom, hogy itt vagy!)
A múltkor honnan volt az aljzat? Asszem Te intéztél nekem! Az olyan szép kis csinos volt! Amit most adnak nagy krumpli! Nem teccik!



    

lendvai 99404 2015. október 1. 11:29   Válasz erre: 99400
Szerintem mindenki elment flappantyút szerelni. :-))))
    

ikim2025 99403 2015. szeptember 30. 22:21   Válasz erre: 99402
Egy ivós nap után!?
ÁÁÁÁÁÁHHH!!!
NEM!!KÖSZI!!
De komolyan,ez sok nekem!
FELEZD MEG A KILÓMÉTERT!! :))
    

Diravi 99402 2015. szeptember 30. 22:00   Válasz erre: 99401
Inkább lesz az 650. Ha jó korán indulnánk, akkor Zakopane is bejátszhatna, azon a plusz 100km-en már ne múljon!
    

ikim2025 99401 2015. szeptember 30. 20:07   Válasz erre: 99388
Diravi!

Húú ,backi,én telóról olvastam a hozzászólásod és nem néztem és nem gondoltam,hogy 550 Km-es utat akarsz nyomatni.Csak most néztem itthon a gogliba.
Hát bocsi,de ezt nem vállalom be.Nekem nem bír ennyit az arany erem :)) .

Ha lerövidíted,mondjuk Breznóbányáig és másfelé vissza,az még belefér,max
350-400 Km.Meg már nincs nyár,kicsit hûvösebb az idõ.
    

csokabi 99400 2015. szeptember 30. 20:05  
Na mi van, cizi hazavágta a fórumot?!:)
Ejjj Pista Pista, ebbõl kukoricán térdeplés lesz elõbb-utóbb:)))
    

cizi 99399 2015. szeptember 30. 14:14   Válasz erre: 99395
Csináld meg és kapsz egy más motort. Én évekig használtam "flappanyúsan" és utána lett a vákumcsõ dugózás egy levegõszûrõ csere alkalmával. Sokkal,sokkal jobb lett!
    

Fido71 99398 2015. szeptember 30. 14:00   Válasz erre: 99395
Nekem a vákumcsõ lédugózása majdnem 15 percig tartott.
Aki az elektromos részt választja, annak meg telik vagy 5 percbe.

Nem placebó... ;)
Ha a fülemnek nem is, a fordulatszámmérõnek hihetek.

Ja, és mikor átül rá valaki /akinek nincs "megbelezve"/, megjegyzi, hogy: "ez milyen jól megy alul is".

Háát, ennyi... ;)


    

lendvai 99397 2015. szeptember 30. 13:28   Válasz erre: 99392
Ezért illik ledugózni azt a vákuumcsövet. :-) Nálam biztos, ami biztos ki van belezve a légszûrõház flappantyúilag, csak a membrán csupasz kampója meredezik a fedél alatt. :-)
    

Diravi 99396 2015. szeptember 30. 10:53   Válasz erre: 99393
ikim2025: jó a vasárnap, Fót útba esik :)
    

zolikv 99395 2015. szeptember 30. 10:26  
Azt a vákumos szarságot, még mikor elõször olvastam róla én is ki akartam iktatni. Akkor szerencsére elsõ lendületbõl nem lett megvalósítva, mert nem volt rá idõm. Azóta meg beláttam, hogy nem sok értelme van, mert úgyis csak az agytekervényeim fogják azt sugallani, hogy jobb lett a moci, holott nem hinném, hogy nagy változás lenne belõle. És persze egy csomó idõt elbaxnék vele, amit mondjuk akár motorozással is tölthetnék.
Telefonokkal is elbaxakodok napokat, hogy rootoljam, meg flashaljem, meg hasonló szarságot, de azon kívül, hogy örülök neki, mint majom a farkának, hogy sikerült megcsinálnom, érdemi hasznát még sose vettem.
    

ikim2025 99394 2015. szeptember 30. 08:47   Válasz erre: 99392
NÉzd meg amit linkeltem,ott az elektromos szelep,de az csak nyit,zár.Rozi nincs otthon. :))
    

ikim2025 99393 2015. szeptember 30. 08:41   Válasz erre: 99388
Én vasárnap lehet,hogy benne lennék,de az asszonnyal még egyeztetni kell,mert szomaton kerti parti nálunk.És akkor még másnapos se lehetek. :))
Én Fótról indulnék.
    

kawa550 99392 2015. szeptember 30. 08:22   Válasz erre: 99381
Szerintem meg egyikteknek sincs igaza, mert bár az tuti hogy nem mélytorok rozi szívja, de nem is valami elkrómágnyeses motrocska, hanem csak simán a szívócsõben kialakuló depresszijjó a moci beindítása után a szivócsõrõl, oszt az az ecu csak egy szelepet mûködtet ami vagy hagyja a rozit színi vagy nem. :)))
    

Diravi 99390 2015. szeptember 30. 07:08   Válasz erre: 99389
Ezért kell 1 naposra csinálni, hogy a család is örüljön :)
    

Flenegen 99389 2015. szeptember 30. 06:42  
Pont este szólt ismerós egy Tatra Lomnicig tartó ottalvós vasárnap hazajövõs túrára, de sajnos ki kell hagyni. Ha egyszer egész családos szülinapos program van vasárnap azal nincs mit tenni...

    

Diravi 99388 2015. szeptember 30. 06:28  
Hétvégére szuper idõt mondanak, egy egész napos szlovák kanyargásra gondoltam, Cierny Balog, 72es, Vysoke Tatry, 66os, Dobsina, simán belefér egy hosszú napba. Én BPrõl indulok, de máshonnan is be lehetne csatlakozni a szlovák részen. Ha valakit érdelek, szóljon!
    

Flenegen 99387 2015. szeptember 30. 06:01   Válasz erre: 99385
Thx!
    

Kilos 99386 2015. szeptember 30. 00:34   Válasz erre: 99384
Valóban, az ábra szerint az ECU ezen része csak a "Soleonid" szelepet vezérli és nem avatkozik bele a keverékképzésbe. Így teljesen mindegy, hogy az ECU -nál szüntetjük meg a Soleonid vezérlését vagy a vákuumcsövet húzzuk le a membránról.
Így sokkal egyszerûbb a dolog mint ahogy én elképzeltem mert a flappantyú zárt állásában a beszívott kevesebb levegõhöz a Lambda szonda érzékelése alapján csökkenti le a a befecskendezési mennyiséget az ECU.
Csabinak igaza van! - de semmi rosszat nem csinálsz ha kiiktatod mind a két lehetõséget - legfeljebb az egyik felesleges.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118