26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

mati12 99385 2015. szeptember 30. 00:01   Válasz erre: 99383
Esetleg: https://www.willhaben.at/iad vagy
http://www.automobile.at/ vagy http://www.car4you.at/Gebrauchtwagen
    

ikim2025 99384 2015. szeptember 29. 22:26  
Szerintem "csokabinak" van igaza,mert a múltkor valaki belinkelt egy linket:

http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=AIR

Itt mutat is egy képen egy elektromos szelepet.
Szerintem az ECU ezt kezeli.
A szöveg nekem nem teljesen tiszta,mert gogli fordítóval olvastam.
    

Flenegen 99383 2015. szeptember 29. 22:06  
Osztrákiába robotoló barátaim kérdezem, hogy használtautó keresésre van e valami jó kis oldal.

A genrauchtwagen.at és mobile.de kilõve.
    

Kilos 99382 2015. szeptember 29. 21:50   Válasz erre: 99381
Lehet, hogy neked van igazad, ebben az esetben viszont csak a vákuumcsõ lezárása nem lenne teljes megoldás. - vagy rosszul gondolom? -tényleg nem ismerem ilyen mélységben a szerkezetet.
    

csokabi 99381 2015. szeptember 29. 21:41   Válasz erre: 99378
Laci, ha legközelebb szétborítod a mocit, akkor nézd meg annak a vákuumcsõnek a másik végét is! Biztos vagyok benne, hogy nem Mélytorok Rozi az 51-esrõl szívogatja, hanem egy elektromágneses motor amit az ECU vezérel.:)
    

Kilos 99380 2015. szeptember 29. 21:30   Válasz erre: 99379
Alapból nyitva van, de amikor elindul a motor bezár és 4000-es fordulat környékén nyit ki újra.
Ha felemeled a tankot, hogy hozzáférj a membrán vákuumcsövéhez, meg fogod látni.
    

ikim2025 99379 2015. szeptember 29. 21:23  
" Az ECU ezt úgy éri el, hogy a légtorok-fojtószelep állását figyelmen kívül hagyva, 4000-es fordulat alatt, amikor a flappanttyú még zárva van, csökkenti a befecskendezett benzin mennyiségét. ""

Na,én ezért kérdeztem,hogy alap állapotban nyitva,vagy zárva van a csappantyú,mert szerintem ebbõl a szövegbõl kiindulva zárva.Namost,ha zárva,akkor moci szétkap,és csappantyú valahogy stabilan kitámaszt.
    

Kilos 99378 2015. szeptember 29. 21:09   Válasz erre: 99367
A flappanttyú :))) az EURO3 környezetvédelmi szabványnak való megfeleltetés miatt került bevezetésre. A levegõszûrõ torok fojtószelep 4000-es fordulatszám vagy 3000 m tengerszint magasság alatt korlátozza a beszívott levegõ mennyiségét, így csökkenti a motor zaj és káros-anyag kibocsátását. Könnyû belátni, hogy a flappantyú feladata a zaj kibocsátás korlátozása és ezzel összhangban az ECU feladata a káros-anyag kibocsátás csökkentése. Az ECU ezt úgy éri el, hogy a légtorok-fojtószelep állását figyelmen kívül hagyva, 4000-es fordulat alatt, amikor a flappanttyú még zárva van, csökkenti a befecskendezett benzin mennyiségét.
Való igaz, hogy én is mindenütt azt olvastam, hogy elegendõ csak az ECU szabályozás vagy csak a vákuum szabályozás kiiktatása.
Elõször én magam is csak az ECU-t iktattam ki és meg is voltam vele elégedve. Aztán a levegõszûrõ cseréjekor végig gondoltam a történetet. Ha megnézed a légátömlõ -fojtószelep mûködtetõ membránt, azt látod, hogy annak mûködését nem befolyásolja semmi más csak a vákuum. Nincs rajta semmiféle elektromos kütyü, de még egy darab rézdrót se, vagyis ha nincs kiiktatva akkor még mûködik a zajcsökkentõ funkció, zárja az átömlési keresztmetszetet. Gondoltam miért ne kapjon könnyebben levegõt a motor és miért ne legyen egy kicsit hangosabb ha úgyis olyan szééép hangja van.
Lehúztam és lezártam a gumicsövet - szerintem szépen szól ha húzom neki!:)))))

Lehet, hogy csak én érzem úgy, de talán még egy kicsi nyomatékot is nyertem vele alacsony fordulatszámon.
    

ikim2025 99377 2015. szeptember 29. 20:16   Válasz erre: 99376
A sok egy kicsit úgy értettem,hogy NAGYON SOK! :))
    

kawa550 99376 2015. szeptember 29. 20:14   Válasz erre: 99375
Egy felesleges zajkeltõért 400 ropi sok egy KICSIT? Baccki, asszem én lehetek itt a legcsóróbbb az osztrák fizetésemmel....
    

ikim2025 99375 2015. szeptember 29. 20:06   Válasz erre: 99374
Szépek!
A yutubon halgattam dobokat,és szép hangjuk van.
Igaz az Acrapovicsot nem szárnyalja túl,de az ha jól tudom 400 ropi.az sok egy kicsit!
    

sjanek 99374 2015. szeptember 29. 19:34   Válasz erre: 99370
A két dob az összekötõ csövekkel 130. A dobok készen vártak, az összekötõ csövek teljesen méretre készültek. Azt mondta a fickó, hogy TDM-re még nem kértek ilyen dobot, de szerinte ez áll legjobban a motornak. A kivitelezés nagyon jó minõségû, igényes munka. A piacon kapható dobok között ez van a legjobb áron.
    

cxkopi 99373 2015. szeptember 29. 19:26   Válasz erre: 99369
�Nem baj!
Én is egy sörrel jövök a "tempó"miatt.
Igaz a magyar gazdaság az EU-n felül tejsít, így minimális a kamat teher!
ui: a cicis felszolgálók elgondolkodtatóak:
Hogy bírnak a literes korsókból ennyit felszolgálni.
10 éve készülék a sörfesztiválra. .. maj egyszer..
    

csokabi 99372 2015. szeptember 29. 19:18   Válasz erre: 99366
Hidd el Endruz, elõbb vagy utóbb meglesz az a Yamaha!:)))
    

csokabi 99371 2015. szeptember 29. 19:16   Válasz erre: 99365
Húgom vezetett és szót fogadott sógoromnak, aki azt mondta neki, hogy ki kell kormolni a rendszert. 180 km/h körül volt az átlag és a 120-as korlátozások sem hatották meg túlságosan:) Alvást mímelve imádkoztam az út alatt...:)
    

ikim2025 99370 2015. szeptember 29. 19:13   Válasz erre: 99368
Meg szabad kérdezni,hogy mennyibe fájt a Raptor? :))
Tudom,hogy fájt,de mégis?!
    

csokabi 99369 2015. szeptember 29. 19:13   Válasz erre: 99357
Volt az emlegetett literes sörökbõl is pár a környéken, de nekem igazából másra folyt a nyálam...:)
Töredelmesen be kell vallanom, hogy sajnos soha nem fogok a "A sörhasamtól nem fér el a tanktáska!" nevû TDM-es belsõkörhöz tartozni, 38 éves koromra megutáltam a sört. Összesen egy pohár Augustiner Pilst rendeltem, de azt is ott hagytam két korty után.
    

sjanek 99368 2015. szeptember 29. 18:33  
Sziasztok!
Ma volt egy kis gurulásom Múcsony - Kecskemét - Múcsony ~590 km autópályán közben egy 4 órás pihenõ. A gyári nyeregben egyáltalán nem kockásodott ki a se..em, ez kellemes meglepetésként ért. Az utazásom célja az új Raptor dobok felszerelése. A hangjuk egyszerûen gyönyörû, sokkal "emberesebb".
Ami érdekesebb a gyári dobok hazahozatala, elég érdekesen nézhettem ki:

    

Fido71 99367 2015. szeptember 29. 18:26   Válasz erre: 99363
Az ECU kiiktatása után minek lezárni?
Nem vagy ez vagy az?
Én simán lehúztam a csövet, ledugóztam, azt annyi...
    

Endruz 99366 2015. szeptember 29. 17:48   Válasz erre: 99332
Látom Csabi tudod te, hogy mi a jó...mire kell ráülni :-))))

Ja és tessék venni egyet!!!
    

dinnyemag 99365 2015. szeptember 29. 16:57   Válasz erre: 99347
Mit nevezünk nagy távolságnak? Ha voltál Münchenben, menet- jövet kb. az ablakunk alatt autóztál. Nna magyarázd meg szépen....:-))))))))))
    

ikim2025 99364 2015. szeptember 29. 14:30  
OKÉ!
Köszönöm a segítséget!!
    

Kilos 99363 2015. szeptember 29. 14:15   Válasz erre: 99359
levegõ csatorna ajtócska = flappanttyú - mi ezt csak nemes egyszerûséggel, így nevezzük, alapból nyitva van. Az ECU kiiktatása után célszerû a flappanttyú mûködtetõ membránról a vákuumcsövet lehúzni, lezárni.

    

ikim2025 99362 2015. szeptember 29. 14:12   Válasz erre: 99361
Bocsi rosszul értelmeztem elõször! :))
nem kell szétszedni! :))
    

ikim2025 99361 2015. szeptember 29. 14:11   Válasz erre: 99360
Aahhh!Ettõl féltem!!
Akkor szét kell kapni a mocit!!
    

csokabi 99360 2015. szeptember 29. 14:04   Válasz erre: 99359
Nem, nyitott az alapállás. A kábelt és a helyét az ECU-ban ajánlott szigetelni.
    

ikim2025 99359 2015. szeptember 29. 13:43  
Sziasztok!
A 900-asnál,ha kikötöm az ECUból a levegõ csatorna ajtócska madzagját,hogy ne érzékelje (barna-fekete),akkor le kell kapni a légszûrõt is és kitámasztani az ajtócskát,mert az alapból zárva van?
    

fazakas66 99358 2015. szeptember 29. 11:33  
Bocs furfarag nem neked akartam ezt a hszt.
Van az a kis vörös na annak...
De ha már nem jó a szemem ott is jól van ahova írtam :)))
    

fazakas66 99357 2015. szeptember 29. 11:29   Válasz erre: 99353
Szrintem te a nagy literes sörökért mentél Münchenbe,ez a bmw kiállitás csak álca ....ismerd be!!:))
    

lendvai 99356 2015. szeptember 29. 11:16   Válasz erre: 99355
Hobbiesztergának tûnik. :-)))))
    

Fido71 99355 2015. szeptember 29. 05:54   Válasz erre: 99353
Az egy tengeralattjáró?
    

furfarag 99354 2015. szeptember 29. 00:07  
Én meg a Prágai,Technika múzeumot ajánlom.A zsebórától a repülõig minden van.
Egész napos elfoglaltság.
    

furfarag 99353 2015. szeptember 29. 00:00   Válasz erre: 99329
ilyen múzeumos,BMW-s képeim nekem is vannak:-))
    


csinkampesz 99351 2015. szeptember 28. 21:40   Válasz erre: 99350
Nekem megvallom nem nagyon van idom ,,nyalogatni,, a kozlekedési eszkozoket.Van egy 7 személyes családi autónk, amiben még most is ott van az ulésen az albán homok, az asszonynak egy Thaliája----egy nem rozsdásodó gumiautó,van egy ízig vérig keményterepesített Lada Nivánk, hétvégi ház, 70szer70 méteres kertel.Két gyerek, 3 szobás lakás.Ezt hobbi szinten uzom.
    

TIZ 99350 2015. szeptember 28. 21:22   Válasz erre: 99323
Saját garázs illetve kert híján én is benzinkútnál nagynyomásúval mosom a plexit, mûanyag idomokat, ülést, felnit, stb., és távolabbról hogy csak a vízpermet érje a hûtõt (hogy ne hajoljanak el a lamellák), motor kényesebb részeit és persze a láncra nem is irányítom a pisztolyt. Az mosás után otthoni ápolást kap.
    

csokabi 99349 2015. szeptember 28. 21:18   Válasz erre: 99348
Ez nem igaz. Hosszú, tengerparti nyaralás van betervezve, ami elviszi majdnem az összes napomat. A TDM pedig még nem teljesen lefutott történet...:)
    

Kilos 99348 2015. szeptember 28. 20:53   Válasz erre: 99343
Nincs TDM, már nem is fontos a találkozó? :((((
    

csokabi 99347 2015. szeptember 28. 20:41   Válasz erre: 99346
Rendben. Egy jó kávéért nagy távolságokat vagyok hajlandó leküzdeni:)
    

cizi 99346 2015. szeptember 28. 20:38   Válasz erre: 99345
Majd keresek új barátokat, de azért találkozó nélkül sem nagy távolság, ha esetleg itthon vagy!:))
    

csokabi 99345 2015. szeptember 28. 20:36   Válasz erre: 99344
Dehogynem! Ki fog neked cigánylétrát tartani, amikor majd fel akarsz mászni a motorodra?!:)
    

cizi 99344 2015. szeptember 28. 20:33   Válasz erre: 99343
Tudod mit???
Nem is fogsz hiányozni!
    

csokabi 99343 2015. szeptember 28. 20:28   Válasz erre: 99341
De igen, azt. Csak virtuálisan rontom nálatok a hangulatot:)))
Már szinte az egész, jövõ évi szabimra van program.
    

aramo69 99342 2015. szeptember 28. 20:25   Válasz erre: 99299
:))))))))) köszönöm. :) ezért is kell a nagy kijelzõ......
    

Kilos 99341 2015. szeptember 28. 20:15   Válasz erre: 99336
Remélem ez nem azt akarja jelenteni, hogy jövõre sem leszel ott a talin!

    

Muju 99340 2015. szeptember 28. 20:12  
De van olyan aki a 3vd-t ilyennel tunyingolta , mert az eredeti mûszer tönkre ment.
    

csokabi 99339 2015. szeptember 28. 20:12  
München egyébként nagyon szép és az emberek barátságosak. Rengeteg a látnivaló. Ha valakit érdekelnek a technikai kiállítások, akkor tudom ajánlani a Deutsches Museumot. Nem spóroltak a hellyel, telepakolták a termeket.
    

csokabi 99338 2015. szeptember 28. 20:03   Válasz erre: 99335
Hát az igaz, hogy rögzítve voltak, de nem tréleren...:)))
    

Muju 99337 2015. szeptember 28. 20:02   Válasz erre: 99333
Ez is jó, de valahová elmentettem egy itteni kolega kèpekkel megspèkelt beszerelèsi "utasítását" :)
    

csokabi 99336 2015. szeptember 28. 20:02   Válasz erre: 99334
Tetszett a GS, de nem annyira, hogy kiadjak érte 15000 eurót. Illetve, hogy a bank kiadjon érte annyit. Sokkal értelmesebben is el tudnám herdálni azt a lét.:)))
Nyugi, a talitokba nem zavarok bele.:)
    

mati12 99335 2015. szeptember 28. 19:56   Válasz erre: 99332
Nem.... ,hanem az érzésre ami semmi máshoz nem hasonlítható.:-)
    

Kilos 99334 2015. szeptember 28. 19:55   Válasz erre: 99326
Szerintem illik hozzád a GS, Csabi! Ha ezzel jönnél legközelebb a TDM talira, én csak szimplán irigykednék, és nem "színám" a véred, mint jó néhányan akik szintén ráülnének, ha megengedhetnék maguknak azt a luxust. :))))
    

MadBob 99333 2015. szeptember 28. 19:51   Válasz erre: 99331
Erre gondoltál? http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=GIND

    

csokabi 99332 2015. szeptember 28. 19:51   Válasz erre: 99328
A veszélyre gondolsz a TubiSheiße miatt?:)
    

Muju 99331 2015. szeptember 28. 19:48   Válasz erre: 99324
Teljesen jól mûxik, èn ez alapján csináltam meg. Ès ha az itt már korábban közzètett beszerelèsi linket megtalálom újra beillesztem. A kapcs rajzon minden megtalálható.
    

cizi 99330 2015. szeptember 28. 19:48   Válasz erre: 99317
Tudom, hogy nemrég vagy közöttünk, de ezután kérdezz mielõtt nekiállsz motort mosni!:))
    

csokabi 99329 2015. szeptember 28. 19:48   Válasz erre: 99327
Ki? Hol?
Én boldogságot hozok a fórumozók életébe. Kérdezd csak kormit!
Hát nem gyönyörû?!:)))
    

mati12 99328 2015. szeptember 28. 19:46   Válasz erre: 99326
És ugye érezted......??? :-))))))
    

Hr.Geiger 99327 2015. szeptember 28. 19:39   Válasz erre: 99326
Mi ez a vizuális környezetszennyezés? :-)))
    

csokabi 99326 2015. szeptember 28. 19:34   Válasz erre: 99300
Látom meghatottak az elõzõ képek, de csak is ezért rakok még fel párat:)
    

csinkampesz 99325 2015. szeptember 28. 18:58   Válasz erre: 99323
na nekem is ez volt a terv, de kicsit várni kellett míg kiszáradt.Gondolom belement a nedvesség a gyertyapipába
    

Hajtó 99324 2015. szeptember 28. 18:57  
Esetleg van valakinek 850-eshez való fokozatkijelzõvel kapcsolatban tapasztalata? Jól mûködõ típus, beszerelési tanács?
    

Hajtó 99323 2015. szeptember 28. 18:55  
Sziasztok.
Én mindig nagynyomásúval mosom a járgányt, otthon is van, de általában kúton vagy mosósban saját kezûleg esek neki a vasnak. Nem igazán kímélem egyetlen részét sem, kapni szokott minden rendesen de sosem volt, hogy ne indult volna elsõre, pedig szinte minden gurulás után mosni kell a bogarak miatt..
    

csinkampesz 99322 2015. szeptember 28. 18:51   Válasz erre: 99320
Mindent vittem, a Deauwille nek ez sose ártott, Alaposan a hutot, hengereket, muanyagokat, fékeket, pufogót.
    

csinkampesz 99321 2015. szeptember 28. 18:50   Válasz erre: 99318
Szóval senki nem mossa mosóban,magasnyomásún?Mondjuk én tanultam a mai esetbol, legkozelebb biztos nem fogom.
    

Fido71 99320 2015. szeptember 28. 18:49   Válasz erre: 99317
Még sosem mostam le magasnyomásúval.
Minek?
A láncnak meg pláne nem tesz jót, ha oda is verettél...
    

csinkampesz 99319 2015. szeptember 28. 18:44   Válasz erre: 99318
kimotoroztam egy horgásztóhoz szétnézni, a hozzávezeto majd 2 kms út igen sáros volt, kb. határeset a terepgumira. Tiszta sár lett a gép! Hát így volta mai délután.
    

PalmBela 99318 2015. szeptember 28. 18:37   Válasz erre: 99317
Há merre motorútá Te? Meg minek esel neki nagynyomásúval? Finoman kell bánni vele! Szivacs, sampon, langyos csobogó víz, nehezen hozzáférhetõ helyekre fogkefe, vagy ecset...hánemegy EMTÉZÉez hé!


    

csinkampesz 99317 2015. szeptember 28. 18:06  
Most jottem haza a motorozásról, és amióta megvan, eloszor mostam meg a TDMet magasnyomású mosóval.Mi lett az eredménye---- nem gyúlott be!!!! Csak 2 cigi után, 10 perc és 3 segélykéro telefon után.Gyakran van ez a gond veluk???

    

kormi1313 99316 2015. szeptember 28. 16:15   Válasz erre: 99297
Csabi!

Jól esett a képre nézni!
Itt tekergettem a csavarokat harminc hónapig!
Cserébe kaptam egy házat idehaza! :)
    

lendvai 99315 2015. szeptember 28. 15:58   Válasz erre: 99311
Ha a szerelõ örül az nem minden esetben jelenti azt, hogy jó a gép, de ebben az esetben úgy gondolom igen.:-) Az itt lévõk általában nehezen válnak meg a vasuktól, persze vannak kivételek, tavasszal rájuk számíthatsz.:-) Na meg némi segítségre is, ha itt-ott meg kell nézni egy konkrét gépet. Bár valóban nagyon jó gépek, azért a gondos gazdi és a karbantartás hiányosságai néha eredményeznek fura eseteket.:-)
    

lendvai 99314 2015. szeptember 28. 15:52   Válasz erre: 99312
Mármint a "szentéllyel"? Az az a hely, ahol sokszor hamis bálványokat szoktak imádni? :-) Azzal én is egyetértek.:-) De ez az én véleményem, én másik szentélyben imádok más bálványokat.:-)
    

csanesz 99313 2015. szeptember 28. 14:57   Válasz erre: 99310
Õ a mûanyagot nem tartja jó megoldásnak akár vízvezeték akár bármi másról legyen szó.
Ami még nála számításba jöhet az az 5 rétegû alumínium csõ, mert az hidegen jól hajlítható, kívül belül mûanyag és van tartása.

Abban igazat adok neki, hogy a fémes kötéseknél nincs jobb!

Csak a hibás csatlakozást vágd le! Aminek nincs baja azt természetesen ne bántsd!

Bár gondolom tudod, hogy van ez: Mindenki azt dicséri amihez szokott! :)


    

mati12 99312 2015. szeptember 28. 14:48   Válasz erre: 99297
Én maximálisan egyetértek a meglátásoddal....!!! :-)))
    

norb1 99311 2015. szeptember 28. 13:53  
Felhívtam elõbb a kedvenc szerelõmet, mit szólna ha TDM-et vennék. Örült, mert jó motorok stb. Nekem sokat jelent az õ véleménye, mert õ fogja szerelni ha gondja van, mûszakira felkészíteni.
Majd olyantól vennék, aki itt is fenn van, mert ellenõrizhetõbb a gép. Már csak a rávalót kell megszereznem, de az majd meglesz tavaszra.
    

lendvai 99310 2015. szeptember 28. 13:40   Válasz erre: 99298
Köszi az infót, tömítés csere lesz a megoldás úgy tûnik. Ez a "rakás fos" nekem tipikus mesterember válasz, elmondhatod miért, de a Rehau valamiért el tudja adni ezeket a "fosokat".:-) Biztosan vannak hátrányai más rendszerekhez képest, de azért nem fogom kidobni.:-) A szabadon lévõ szakaszokat lehet, hogy kicserélem majd (4-5 méternyi), mert elég ronda, nem lehet szépen, derékszögben hajlítani, hogy kövesse a fal szögleteit. A többi meg a padlóban van, az marad.
    

lendvai 99309 2015. szeptember 28. 13:32   Válasz erre: 99307
Foncsorhoz meg ilyesmihez lásd Google.:-) Gyorsabb és szemléletesebb is, mint sok esetben fórumos hozzászólásokra várni. :-) Arról nem is beszélve, hogy itt mindannyian fenntartjuk a tévedés jogát.:-)
    

csinkampesz 99308 2015. szeptember 28. 11:28   Válasz erre: 99306
sotétben ruhellek motorozni, de ezek még nappal is gyengék
    

csinkampesz 99307 2015. szeptember 28. 11:27   Válasz erre: 99306
mi a foncsor?
    

lendvai 99306 2015. szeptember 28. 11:15   Válasz erre: 99304
Autó- és motorkerékpár elektronika 12V, de ha elfelejted megnézed az akksin lévõ feliratot, vagy kiszedsz egy izzót és az azon lévõ feliratot.:-)
A piacon fellelhetõ legerõsebb cuccot ha a tápellátás bírja, attól a foncsor még megsülhet, szerintem nem érdemes túllõni a célon.:-) A 4TX világítása nem a legjobb, én ezen úgy javítottam, hogy ha csak tehettem nem motoroztam sötétben.:-) Ha meg muszáj volt, akkor meresztettem a szemem és féltem.:-) Egy jó kis LED-es kiegészítõ fényszóró lehet egy jó megoldás.
    

csinkampesz 99305 2015. szeptember 28. 11:05   Válasz erre: 99304
hány volton mukodik ami benne van?
    

csinkampesz 99304 2015. szeptember 28. 11:03   Válasz erre: 99296
ok, H1 és H3. Ha felhajtom a piacon lelheto két legerosebbet, bírni fogja az alternátor, generátor vagy minek nevezitek ti?
pl. ezt HS1 12V 35/35W PX43t OSRAM Night Racer 90
    

csanesz 99303 2015. szeptember 28. 10:59   Válasz erre: 99300
Már a Mini is hárombetûs?

...backi...
    

csanesz 99302 2015. szeptember 28. 10:55   Válasz erre: 99297
A szentély az ok!

De mi az a 3 betûs izé? :)))
Pl: Lada X-Ray nem vót?

...ja utólag néztem, itt nincs ilyen...
    

Flenegen 99301 2015. szeptember 28. 10:20   Válasz erre: 99297
Ez nem szentély, hanem fosgyár:)
    

kawa550 99300 2015. szeptember 28. 09:44   Válasz erre: 99297
Takaroggyá, nem ismerlek! :)))))))))))
    

kawa550 99299 2015. szeptember 28. 09:42   Válasz erre: 99296
Megy mi?! Izzó hosszú ó, bármi ás márkatárs egybe.:)))))))))))))
    

csanesz 99298 2015. szeptember 28. 09:22   Válasz erre: 99241
Lendvai kolléga!

Megkaptam a szakitól az infókat:

Alphacan Barbi rendszer és full mûanyag csõ!
Aszonta egy rakás fos!
És tényleg nagyon ügyes szaki, kicsit drágán dolgozik, de idõvel mindig belátják a megrendelõi, hogy nem bánták meg... ...mi sem bántuk meg!
Ha nem a tömítés a ludas, hanem az illesztés, akkor csatlakozó levág és másikat felrak!

Csatlakozóból meg, amit lehet csak ne ugyanazt!
    

csokabi 99297 2015. szeptember 28. 08:59  
Voltunk tegnap a szentélyben...:)
    

aramo69 99296 2015. szeptember 28. 08:41   Válasz erre: 99285
Szia! Na itt már megy a Magyar látom. Az izzok típusa 4tx nél rajta van a lámpaburán. Én is itt tudtam meg a múlthéten. Pedig már 6 éve ülöm meg a Tádét. :) H1 H3. Ahogy csanesz mondja, bár mi gondod van, segítség kell, itt tuti segítenek a márka társak!!!!!

    

aramo69 99295 2015. szeptember 28. 08:31   Válasz erre: 99279
Skacok! Ezekkel a párbeszédekkel, bearanyoztátok a napomat! :)))))))))))))))) Én kb. 20-25 éve voltam palócéknál vendégségben 2 napig. Hát az nem volt piskóta. Derültem is, sírtam is...... :)))))))))))))
Szép napot mindenkinek!
    

aramo69 99294 2015. szeptember 28. 08:25   Válasz erre: 99268
:))))))))))))))))))))))))))))))))) Ez jóóóóóó.. :)

    

Kawakarika 99293 2015. szeptember 28. 02:12   Válasz erre: 99251
Hú de ismerõs ez a moci!:)))))
    

csanesz 99292 2015. szeptember 28. 02:06   Válasz erre: 99290
Csak én hívom segédfényszórónak. Xenont nem akarok használni, mert vizsga elõtt macerás a visszaalakítás.

A segédfényszórók 2x6,5 watt (kb: 1 amper) úgynevezett COB ledes utólagosan átvariált fényszórással. Boltban 10 - 20 - 30 wattosnak adják. Egyik sem igaz, mert nem tud annyit 14 volton!

A lentebbi az nappali fény lenne az kb: 2x100 milliampert fogyaszt. Ebbe magam készítettem a led lámpát.

A hátsó helyzetjelzõ is ledes szintén saját fejlesztés 96db leddel ellátva (100 milliampert fogyaszt). Azon pár milliampert spóroltam.

Pár ampert elvisel többletben. 2 db ködlámpát fel lehetne rá pakolni, de nincs értelme. Mert vagy a generátornak ártok, ha túlterhelem vagy a feszültség szabályzónak ártok, ha elveszek a fogyasztók terheléseibõl (akkor jobban melegszik, mert több ampert kell elfûtenie).

Jelenleg egy parányit túl van terhelve, de az nem számottevõ.
2 ködlámpa hagyományos izzóval 110 Watt lenne (7,8 amper) az már nem kevés.
És esetleg egy telefon, mint navigáció közel 1 ampert vesz fel mûködés közben, ha töltõn van.
Meg még egy-két apróság és máris 10 ampernél vagyunk...
    

csinkampesz 99291 2015. szeptember 28. 01:15   Válasz erre: 99287
ja megnéztem a garázst is, ide már a motor mellett csak valami SMARt fér be
    

csinkampesz 99290 2015. szeptember 28. 01:13   Válasz erre: 99287
na de ott alul is látok kettot, bírja a toltést a gép?
    

csinkampesz 99289 2015. szeptember 28. 01:11   Válasz erre: 99287
nem nagyon értek én ehhez, az autón is az asszony cseréli az égot,az én vastag kezem nem fér be. Szépek ezek a hogy is mondjam.... plusszlámpák, vagy segédlámpák vagy minek mondjátok ti?
    

csinkampesz 99288 2015. szeptember 28. 01:08   Válasz erre: 99286
amugy nagyon orulok ,hogy van ilyen fórum. Van a cseheknek is, de azokat még nehezebb megérteni, foleg ezt a szakterminológiát...
    

csanesz 99287 2015. szeptember 28. 01:07   Válasz erre: 99285
Neked nincs rajta a burán a típus?

Aszem H1 és H3!

Én ledes segédfényt építettem a lámpák alá. Így magasabbról világít lefelé és jobb a szórása is!
Ráadásul a szembejövõket sem zavarja.
    

csanesz 99286 2015. szeptember 28. 01:03   Válasz erre: 99284
Ez még a jobbik, mert nekem át kell szerelni az indexet. :(

Nekem marad a gyári! Nem rakok fel rövidebbet, mert oldalról kitakarja az oldalsó doboz.

Én kiemelem a gyárit a doboz elé így nem lesz útban semminek.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118