lendvai | 99587 | 2015. október 7. 09:05 | Válasz erre: 99586 |
Te mostan lenyúltad az én korábbi riposztomat amit a kényelmes országúti cirkálókra reagáltam? :-) Nem baj, hadd szokják.:-)
|
kawa550 | 99586 | 2015. október 7. 08:46 |
Van egy csomó motor aminek kiváló a szélvédelme, pl az új skyactiv vagy ecotec vagy a tdi vagy a common rail motorok, ezeken mind nem fúj a szél....:))))))))))))))))))))))))))))
|
Petya1988 | 99585 | 2015. október 7. 08:44 | Válasz erre: 99580 |
Szia Hitmanus! Éppen ez a szín összeállítás van nekem is, szép gép! Magasságom 193cm 105kg vagyok, és nincsen szélproblémám. A drága sisak nem vonzza magával a megfelelõ szélvédelmet, jelenleg Bayamo RC Sportster sisakot használok, amin van szélterelõ a stabilitás érdekében. Tökéletesen megvagyok elégedve vele, két személlyel csomagokkal sem mozdul meg a sisak menet közben. Gyári plexim van, a tükrök vannak megtoldva a magasságom miatt, így jobban látok hátrafelé. A végsebesség amit leírtál valós, nem is tudom mit vársz egy túramotortól ?!? http://www.gerecsemotor.hu/ruhazat/utcai-bukosisak/bukosisak-bayamo-rc-sportster-lazer/17799 ![]() |
zolikv | 99584 | 2015. október 7. 08:25 | Válasz erre: 99580 |
Hitmanus, nincs ezzel a motorral semmi gond, egyszerûen csak nem neked való. A szélvédelme pocsék, ez a fórumon mindig is téma volt. Tudom a motorrevü meg hason szõrû oldalakon én is olvastam a kitûnõ szélvédelemrõl. Kamu. Viszont együtt lehet élni vele. Ez a motor nem való a 180-as tempókra, nem arra tervezték. Tudni tudja, de szerintem kevesen csikarják ki belõle. Ha nem tudja a gyári 220-at (TDM 900 nekem ennyit ír a könyv), akkor vagy az áttétet buherálták meg nagyobb gyorsulás érdekében, vagy szar benzin volt benne. Nekem nemrég autópályán nem sikerült a 150-re sem felhúzni, mert annyira szar taknyot tankoltam bele. Annyit tudnék még mondani, hogy szerintem is add el, a következõ motorodnál meg vedd figyelembe azokat a szempontokat, amik számodra fontosak és ha megtaláltad a kiszemelt áldozatot, akkor a tulajoktók érdeklõdj, hogy valóban tudja-e a motor azt, amit a marketingesek állítanak róla. |
Petya1988 | 99583 | 2015. október 7. 08:17 | Válasz erre: 99565 |
Szia! Válaszoltam a hsz-re, azért mehetett rossz címre, az évjáratot meg nem figyeltem.... Beírtad az alvázszám keresõbe az adatokat amit belinkeltem? Mert kidobja a tutit. Nekem azt írta, hogy kérem minél hamarabb fáradjon be a legközelebbi márkaszervizbe.
|
cizi | 99582 | 2015. október 7. 07:22 | Válasz erre: 99580 |
Ha itt a fórumon érdeklõdtél és azután döntöttél a TDM mellett akkor sajnálom, hogy csalódnod kellett. Biztos vagyok abban, hogy senki nem akart félrevezetni a választásodnál. Ez valóban az a motor amit szeretni kell... Nagyon kevesen írják azt, hogy csalódást okozott Ha nem szereted akkor nagyon gyorsan váltani kell. Tudja és szerintem bõven tudja a kétszáz feletti tempót, de ott már mindegyik motoron nagyon fúj a szél....
|
cizi | 99581 | 2015. október 7. 07:08 | Válasz erre: 99580 |
Valami nem ok. akkor, nekem kétszáznál kéri a hatodikat!
|
Hitmanus | 99580 | 2015. október 7. 06:24 |
Sziasztok! Úgy néz ki jövõre megválok a TDM-tõl, ha addig találok méltó utódot helyette, vagy ha nem találok megoldást a kritikán aluli szélvédelemre. Nagy plexi+MRA vario kiegészítõ plexivel apró rezgések érik a sisakot és olyan ezáltal, mintha torzítana a plexi(három különbözõ 130-150ezres sisakkal próbáltam és ugyan az a jelenség)A gyári kis plexivel meg két személlyel még jobban élvezhetetlen a motorozás(oldal irányokban tépkedi a fejemet) Meg aztán eddig igazából nem is nõtt a szívemhez a vas.. Nem tudom miért van ez..talán mert minden utazás vele egy idegzsába az említett hibáktól.. Amúgy az normális, hogy egyedül kicsivel több, mint kétszáz a vége két személlyel meg alig éri el a 185-öt? |
Robi70 | 99577 | 2015. október 6. 22:44 | Válasz erre: 99558 |
Szasztok! Szerintem se foglalkozz vele Tibi. Nekem a PR3 és most a PR4 is ilyen érdekesen kopott. Annak idején, mikor beszéltünk róla, a két személlyel, kanyarból intenzív kigyorsítás számlájára írtuk. Nem rendellenes, csak furcsa. |
ikim2025 | 99575 | 2015. október 6. 21:33 |
Sziasztok! Hát nekem nem jött össze ez a flappantyú kikötés az ECUból! A hétvégén mentünk Kb 515 Km-t és menet közben vagy 3 x újra indult a compúter. Ez úgy jelentkezett,hogy menetben leállt a gép,és mutatók kiakadtak 1-2 másodpercre,addig leállt a gyújtás,és útána minden ment a tovább. Nem kínzom,inkább járok nagyobb fordulaton,az FZRen úgy is megszoktam már. Vissza kötöttem a vezetéket. |
Kilos | 99573 | 2015. október 6. 20:42 |
Szombaton (2015.10.10.) FoTa http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=forum&topic_id=1171&session_id=SESSION_ID&limit=100&offset=0&g=motorbike_forum_FoTa___a_F_rumok_Tal_lkoz_ja - írd fel magad! Közepesen felhõs idõ, 17-20 fok hõmérséklet várható! |
Kawakarika | 99572 | 2015. október 6. 20:36 | Válasz erre: 99571 |
Mivel pü.ben kérdeztél,pü.ben válaszoltam:))
|
Flenegen | 99570 | 2015. október 6. 20:04 | Válasz erre: 99557 |
eddig ez nálam is így volt Tibi. Mivel többen is ezt írtátok ezért nem is foglalkoztam vele. A hétvégén mentünk két nap alatt közel 700 km-t. Elsõ nap 2 személy 90-110 km/h között, mert a másik motor egy 650-es Burgman volt. Második nap egyedül voltam, egy F800 ST BMW-volt a partner. Tempósan meneteltünk. 5,36 és 5,41 lett a fogyasztás. A BMW-s sráccal voltam a nyáron a 4 napos úton, ott 6 - 6,3 közötti fogyasztás volt, s azonos tempót motoroztunk.Eddig egyébként a 4500 rpm / 130 km/h volt.
|
TIZ | 99569 | 2015. október 6. 19:41 | Válasz erre: 99568 |
A select és reset gombot hosszan nyomva tartva a reset gombbal lehet léptetni az órákat és egy újabb select kattintás után a percet.
![]() |
dufi71 | 99568 | 2015. október 6. 18:40 |
Sziasztok! Volna egy kérdésem. Vásároltam egy 2001-es 850-est. Az elözön nem volt de ezen van egy óra a napiszámlálók utáni pozicioban. Hogy lehet beálitani? Köszi a választ!
![]() |
Kilos | 99566 | 2015. október 6. 16:59 | Válasz erre: 99563 |
Ezt nekem írtad Peti? Tudtommal a TPS szenzor hiba miatti visszahívás a 2006 modellév elõttiekre vonatkozik. Vandis gépe 2007-es, persze attól még tehet egy próbát, és azzal sem veszít semmit ha -ahogy javasoltam - megnézik nem-e egyszerû érintkezési probléma generálta a hibát. |
Vandis | 99565 | 2015. október 6. 16:51 | Válasz erre: 99563 |
Köszi szépen! Sajnos az enyém nem érintett a garanciában, gondolom mert 2005 utáni (?). Nem baj, bontott kerül bele :) |
hamster | 99564 | 2015. október 6. 16:42 | Válasz erre: 99558 |
A kétszemélyes motorozás,és a minta kiképzés hozadéka.Majd szépen lekerekedik a barázda éle,aztán majd nem lesz olyan feltûnõ!
|
Petya1988 | 99563 | 2015. október 6. 16:28 | Válasz erre: 99562 |
Mielõtt költségbe vered magad, garanciában cserélik!!!! Most voltam én is 2 hónapja, sima volt az ügyintézés a márkaszervizben. Ha már ott voltam, és szét volt szedve a motor akkor csináltattam szinkront is. 16 ezer volt a szinkron, TPS ingyenes. Olvass utána a dolgoknak. Ide írd be a kért adatokat, és látod, hogy garanciában cserélik-e. SOk sikert. http://www.yamaha-motor.eu/hu/services/modification-checker/index.aspx |
Kilos | 99562 | 2015. október 6. 16:04 | Válasz erre: 99560 |
Mielõtt kicserélnéd a TPS szenzort, érdemes az elektromos csatlakozó érintkezõit alaposan megtisztítani és tenni vele egy próbát.
|
Kilos | 99561 | 2015. október 6. 16:00 | Válasz erre: 99558 |
Próbáld meg a guminyomást 2-3 tizeddel növelni. Most már hidegebb idõ van, nem melegszik fel annyira a gumi mint nyáron a forró aszfalton, ergo az üzemi nyomás is alacsonyabb lesz benne.
|
Vandis | 99560 | 2015. október 6. 15:30 |
Sziasztok, Úgy tûnik, TPS problémám van. Nézegettem a "tüneteket", és valóban, az utóbbi idõben volt, hogy M3 felhajtón gyorsításnál kifarolt alattam a motor - meg is lepõdtem, pedig tapasztalataim szerint még a hidegebb idõ ellenére sem adtam akkora gázt. Máskor olyan kelletlen volt, mintha mindkét kerék lapos lenne, majd hazafelé szintén M3 ráhajtásnál két fokozat között valahol elveszett vagy 3 másodperc, mire vette az adást, hogy menni kéne, de én ezeket mind a környezeti, vagy a saját vezetéstechnikai hibámnak gondoltam. Ami érdekes, hogy találtam egy hivatkozást arra, hogy bár visszahívás nem történt, felhívták rá a márkaszervizek figyelmét, és számos tádéban cseréltek TPS-t garanciálisan (Voluntary corrective actions), viszont a felhívás csak 2005-ig gyártott motorokra érvényes. "Throttle Position Sensor (TPS) in Yamaha motorcycle. Motorcycle Models: YZF-R1, FZ6-N/S, FJR1300/1300A, TDM900/900A, MT01, XV1700PC, XT660R/X. Description: Affected motorcycles were built until 2005." http://ec.europa.eu/consumers/safety/rapex/alerts/main/index.cfm?event=main.notification&search_term=0672/06&exclude_search_term=0&search_year=2006 |
csokabi | 99559 | 2015. október 6. 15:15 | Válasz erre: 99558 |
A Z8-on is találkoztam ezzel a jelenséggel. Ha jól emlékszem már beszéltünk itt róla és nem egy nagy probléma. De már elfelejtettem, hogy mit mondtak, miért van. Mit csináljak, meszesedik már...:)
|
lendvai | 99558 | 2015. október 6. 14:28 |
PR4 témában kérném a gumiban járatosabb kollégák véleményét: vállasodik a minta a kanyargós oldalakon a hátsó gumin. Olyan, mintha folyamatosan sodródna a gumi és mintegy felgyûrné a minta hátsó éleit. Az egyenes futás felületén nincs ilyen elváltozás. Fotóm most nincs, de teszek fel, ha szükséges. Valaki találkozott már ilyennel?
|
lendvai | 99557 | 2015. október 6. 14:23 | Válasz erre: 99529 |
Nekem anno a 4TX esetében óra szerint 140kmh/5000rpm volt a párosítás. Ezek szerint vagy az én akkori áttételem nem volt gyári, vagy a tiéd nem az. Járulékos infó, hogy stabilan 6,5-öt evett, akármit csináltam vele.
|
Flenegen | 99556 | 2015. október 6. 08:38 | Válasz erre: 99554 |
Ha az adott esetet kérded akkor semmit. Csak láncszett csere volt. Egyébként én mindent ott csonáltatok amióta 2010. 11.30-án megvettem 30. névnapom alkalmából a szerkezetet:) Azóta azon kívül, hogy a túraplekót felraktam, és kárpitos megcsinálta az ülésem mindent Õk csináltak. Gondolom más lett az áttételezés.Néztem egyébként a nagyvason is több lehetõség van a fogaskerékre és láncra, így lehet hogy a korábbi tulaj variált a gyárihoz képest valamit, de most nekem sokkal jobban tetszik. Igaz vannak még bajok, mert fordulatszám/ km -bõl szoktam kalkulálni a sebességfokozatot, így néha kapcsolnám a 6.at:) |
Fido71 | 99555 | 2015. október 6. 06:33 | Válasz erre: 99546 |
Szia! Köszönjük a linket /bár nekem nem jön be egyik sem/. Amúgy itt mindenki ismeri, mert ez a mi Bibliánk! ;) A JBX-bõl ítélve csak az lehet. |
Kucsi | 99554 | 2015. október 5. 21:41 | Válasz erre: 99529 |
Flenegen, mit csináltak még a Baronban a lánc cserén kívül?
|
csinkampesz | 99553 | 2015. október 5. 21:41 | Válasz erre: 99552 |
megvárom míg visszajelez kawakarika,neki pont ilyen van
|
csinkampesz | 99552 | 2015. október 5. 21:38 | Válasz erre: 99551 |
úgy raktuk fel,egyik oldal,másik oldal,a piros bakelit korbe,ez meg nem fér be. De nem kellene sok talán csak 1 cm.Nem voltak eredeti csavarjaink, de ez ilyen sokat nemcsinálhat.
|
Hr.Geiger | 99551 | 2015. október 5. 21:31 | Válasz erre: 99550 |
Nem tudom, nem ismerem a srácot! :-)) Szedd le a platnit, próbáljad meg a két oldalát külön-külön rögzíteni, aztán majd kiadja a végén, hol a bibi. Ha TDM-en volt fent, akkor annak a tiédre is fel kell mennie, hacsak nem hizlaltad fel a jószágot... :-))) |
csinkampesz | 99550 | 2015. október 5. 21:26 | Válasz erre: 99549 |
ott ahol szétszélesedik, nem fér el. Nem tett valami alátétet oda ez a ,,Jaczek,,?
|
Hr.Geiger | 99549 | 2015. október 5. 21:19 | Válasz erre: 99547 |
Akkor a tiédre is rá kell férnie... :-) Nézd meg a képeket, hátha segít eligazodni: http://olx.pl/oferta/yamaha-tdm-850-4tx-CID5-ID5yh43.html |
OrEn | 99548 | 2015. október 5. 21:17 |
http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=CST Egészen pontosan a fenti link az egyik elõforduló probléma megoldása Ez pedig a másik ami le van írva http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=CST1 |
OrEn | 99546 | 2015. október 5. 21:15 |
http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=TENS Sziasztok! Új vagyok itt...2008-as TDM900 Vanda hidegindítási gondjaira...és még sok másra lehet a fenti oldal a megoldás. |
csinkampesz | 99544 | 2015. október 5. 21:12 |
Sziasztok. Ma felszereltuk a 850 TX re a Wingrack 2 konzolokat, és nem fért fel a kapaszkodó--- az a hátsó szines vas vagy ontvényszeruség!!!Miért, hol rontottuk el, van valakinek valami otlete?
![]() |
Fido71 | 99543 | 2015. október 5. 20:59 |
Az igazság az, hogy el sem indult... :( Az okosok azt mondták, hogy ilyen nincs, mert tesztelik a szállítás elõtt, hogy ad-e szikrát. Na, ez a teszten átment, de mire hozzám került elfogyott belõle a delej... :( |
Kilos | 99541 | 2015. október 5. 19:38 | Válasz erre: 99540 |
Mennyit gurultál vele, amíg rájöttél a hibára? :)))))
|
Fido71 | 99540 | 2015. október 5. 18:05 | Válasz erre: 99537 |
Tettem én már be új gyertyát, ami gyárilag sz@r volt. Pedig NGK. :( Mondjuk az egyhengeresnél elég hamar rájöttem.... |
hamster | 99538 | 2015. október 5. 17:49 |
Urak! Valaki meg tudná nekem mérni hogy milyen átmérõjü furatok vannak a 4tx lengõvilla tengelyén!? |
Vandis | 99537 | 2015. október 5. 17:04 |
Köszi szépen a tippeket! A gyertya sem rossz ötlet, mert az is cserélve volt az olajjal együtt. Éreztem valami henger kimaradást is, de csak az elsõ alkalommal. Megnézzük. |
men | 99536 | 2015. október 5. 16:34 |
Sziasztok! Középsztendert szeretnék tdm 850-re "olcsón". Tudna valaki valamit? Sajnos "Petya nem áll szóba velem" |
Karex | 99535 | 2015. október 5. 15:12 | Válasz erre: 99533 |
Tünetek alapján hidegindító rendszer dugulására tippelek, viszont nektek olyan nincs, mert ugye az elektronika, meg a befecskendezés...... Szóval akár egy hõfokérzékelõ is lehet a ludas...
|
Kilos | 99534 | 2015. október 5. 12:39 | Válasz erre: 99533 |
Szia Vanda! A TDM-n nincs olajnyomás visszajelzés, a fordulatszámmérõben az a pici piros lámpa az alacsony olajszintet jelzi. Ha hideg indításnál újra jelentkezik az erõtlenség és leáll a motor, ÓVATOSAN nézd meg a leömlõket, hogy melegedett-e mind a kettõ. arra gondolok, hogy hidegen az egyik gyertya nem ad le szikrát és csak egy hengerrel jár a motor. Ha tapasztalsz még valamit írd meg, hátha ........ |
Vandis | 99533 | 2015. október 5. 12:11 |
Sziasztok! Van egy újra és újra felbukkanó anomália a motorral. Már szerelõnél van, de kíváncsi vagyok, van-e valami hasonló tapasztalatotok. Kb. egy hónapja történt, hogy indítás után nem vártam annyit a melegítéssel, ki akartam állni a garázsból (aránylag meredek és hosszú kiálló), de gázadásra elkezdett fulladni a motor. Hagytam melegedni, jó volt. Hazatérés után kb. egy-két óra múlva újra mentem volna vele, ekkor indítás után égve maradt az olajnyomás jelzõ lámpa, és a fordulatszám megemelésére megint fulladással reagált. Leállítottam, újra indítottam, elmúlt. Néztem olajszintet, jó volt. Két hete a zuram ment vele egy kört, mert én nem tudtam, arról nem tudok, hogy probléma lett volna. Most egy hét után kiálltam vele a garázsból, majd hagytam melegedni míg öltöztem, mire visszanéztem a kijelzõkre, égett az olajnyomás lámpa, egyébként normálisan járt a motor. Felpörgettem 4000-ig, errõl rögtön leesett kb. 500-ra, majd a 3. pörgetésnél le is fulladt. Gyújtás levesz, visszarak, és onnantól azzal a gyújtással nem tudtam beindítani, mert elindult ugyan a motor, de még 1000-ig sem pörgött fel, hanem lefulladt. Kis gázadással elindult ugyan, de csúnya mély, hörgõ hangot adott, majd újra leállt. Gyújtás levesz, pár másodperc utána visszarak, ekkor elindult. Az 1100-as alapjárat 1000-en volt, ezért feltekertem 1100-ra. Közben néztünk olajat, az olaj habos volt, és minimum szintnél, de állítólag a hab normális, míg átforog az olaj. Így merészkedtem elindulni a motorral, miután stabilnak tûnt a járása, egész nap mentem vele, semmi különöset nem tapasztaltam, kivéve, hogy nap közben már 1200 volt az alapjárat (minthogy reggel felvettem egy 100-assal), így újra vissza vettem belõle. Estére vittük a szerelõhöz, ott néztünk olajszintet, se hab nem volt benne, és a szint is normális volt. Kb. 3000 km-el ezelõtt volt cserélve az olaj, szûrõvel együtt. |
Flenegen | 99532 | 2015. október 5. 09:03 | Válasz erre: 99531 |
A régi fogaim a szervizben maradtak.....Szerintewm meg inkább kevesebb lett...
|
Fido71 | 99531 | 2015. október 5. 08:13 | Válasz erre: 99529 |
Hát akkor számold meg a régi "fogaid". Biztosan kinõtt pár darab azóta... ;) |
lendvai | 99530 | 2015. október 5. 08:06 | Válasz erre: 99519 |
Az igazat megvallva nem néztük az órát, de akkortájt lehetett. Úgy tûnik hajszál híján kerültük el egymást, hat motorral voltunk, biztos észrevettetek volna. Utána átvonultunk a Malomba, ott falatozgattunk még egy kicsinykét.:-) Parádon elõtte összefutottunk egy 2db 4TX-et tartalmazó társasággal, de csak köszöntünk, nem tudom kik voltak. Biztos a Varadero miatt nem parkoltak mellénk.:-) Pedig jó kis társaság voltunk.:-)
|
Flenegen | 99529 | 2015. október 5. 08:02 |
Összefoglalva a hétvégét: Sikerült a 2 nap alatt valamivel több mint 600 km-t menetelni. Most volt az elsõ hosszabb út a láncszett csere óta. A második nap végére hangilag csillapodott az új lánc zaja, visszatért a régi kerékvágásba, gondolom összejáratódott egy kicsit. Nem tudom, hogy eddig miyen összeállítás volt fent, és nem is néztem hogy milyen lett, a srácok a rá valót rendelték a Red Baronban. Amit viszont észrevettem, hogy az azonos sebességhez 500/perc fordulatszám növekedés társult. A fogyasztásom lejjebb mnint, a korábbi stabil 6 literrõl most 5,3 a fogyasztásom, vezetésben pedig élvezetesebb a motorozás. Alacsonyabb sebességrõl húz, sokkal barátságosabban reagáll a gézadésra és nem csapkod alacsonyabb fordulaton... Úgyhogy jó:) És szerintem a 130 km/h / 5000rpm sem olyan vészes érték. |
Karex | 99528 | 2015. október 4. 22:36 |
A képek a mai fagyizásról: https://picasaweb.google.com/101965110138090261392/SzezonzaroKor2015104?authuser=0&authkey=Gv1sRgCIag-8awlLWPQg&feat=directlink Rengeteg motoros között sok TDM-es is akadt. Ami külön öröm, hogy néhányan intésre meg is álltak kis csapatunknak. Napközben jó idõ volt, de ahogy Pista említette estére hûvös lett az idõ. |
Flenegen | 99527 | 2015. október 4. 21:30 | Válasz erre: 99523 |
Kettõ volt mikor eljöttünk.... Sajnálom, hogy nem találkoztunk!
|
fazakas66 | 99526 | 2015. október 4. 21:26 |
Nemrég mi is ithon,már hideg van motorozni,vagy én vagyok puhány :))
|
Tompika40 | 99525 | 2015. október 4. 21:13 |
Sziasztok, ma mi is motoroztunk. Székesfehérvár - Majk - Visegrád - Székesfehérvár. Sokan jöttek szembe, egy pár Tdm is. Örülök, hogy van ez a fórum. Üdv ![]() |
PalmBela | 99524 | 2015. október 4. 20:49 | Válasz erre: 99518 |
Nem jártam a 71-esen! Arról nem beszélve, hogy fehértehént tuti megismerem és utána megyek! :) Elkerültük egymást! Na majd legközelebb! |
PalmBela | 99523 | 2015. október 4. 20:40 | Válasz erre: 99521 |
Pedig ott voltam a Bömös mellett. Te tolatva álltál a parkolóban! :) NEm láttam mikor mentek, ezért nem mentem oda! Csak elsunnyogtatok :) ! |
kawa550 | 99522 | 2015. október 4. 20:29 | Válasz erre: 99521 |
Szerintem ezt a választ benézted, inkább a Tibit kérdezte....
|
Flenegen | 99521 | 2015. október 4. 20:21 | Válasz erre: 99519 |
Fél 1után érkeztünk mink is és 2 volt mikor eljöttünk onnan sem jövet sem menet nem volt ott TDM......
|
Flenegen | 99520 | 2015. október 4. 20:20 | Válasz erre: 99516 |
Ééén vótam a BMW mellett!!!!! Mé nem kiabátá!!!!!!!
|
hamster | 99519 | 2015. október 4. 20:18 | Válasz erre: 99497 |
És mikor értetek oda??Mi fél 1 -tõl 2-ig ott voltunk.
![]() |
kawa550 | 99517 | 2015. október 4. 20:06 | Válasz erre: 99516 |
Ja, a virtual, szegény bmw-re olyan kormányt szereltek amivel nem lehet visszafordulni, jó xar motor lehet!:))))))))))))
|
PalmBela | 99516 | 2015. október 4. 20:04 |
ST-t! Mink is kerültünk! Jó sok TDM volt! Vigándon, háromnegyed egy körül, egy piros 4TX egy BMW ST 800 (?) társaságában! Mellette álltam meg, de nem akartam hangosan kiabálni, hogy ki a gazdi! Innen valaki? |
Hr.Geiger | 99515 | 2015. október 4. 19:58 | Válasz erre: 99507 |
Tegnap én is voltam Tihanyban, de akkor nem volt ott ennyi TDM. :-) |
Kawakarika | 99514 | 2015. október 4. 19:57 | Válasz erre: 99498 |
Jóvanna!:))) Mi meg felétek voltunk,átugrottunk kanyart vadászni.500 lett a vége,tegnap 470... Rengeteg motoros volt. ![]() ![]() ![]() |
Flenegen | 99513 | 2015. október 4. 19:56 | Válasz erre: 99507 |
Biztos lehetsz benne, hogy a virtualrider dudált Neked a tihanyi fõtéren. Ugye nem is virtual az a rider. Sajnos az idõ szûke miatt meg az elöttem haladó BMW-s cimbi miatt nem tudtam visszafordulni,így is igyekezni kellett hazafele, a vendégsereggel egyszerre értem haza. Sok TDM-et láttam ma én is, és rendkívül sok motoros volt az utakon . |
szodasbacsi | 99511 | 2015. október 4. 19:51 | Válasz erre: 99497 |
desperado25 | 99510 | 2015. október 4. 19:22 |
Jó látni, hogy sokat ki tudtátok használni ezt a szép hétvégét. Tegnap du. 4 körül láttam az 51-esen egy bordó "talán" 4tx-et. Kalocsa felé tartott Baja irányából. Nekem családi hétvége volt, így már nemszámolomhanyadik hete pihen a járgány. Ha így haladunk tovább, akkor eladom, pedig baja semmi nincs, csak az idõvel vagyok gondban. |
szodasbacsi | 99509 | 2015. október 4. 19:19 | Válasz erre: 99506 |
Én csak hazafelé felszaladtam Mátraházára (nehogy már a rövidebb úton menjek haza), de még fél hatkor is hosszú sor állt a lángososnál.
|
szodasbacsi | 99508 | 2015. október 4. 19:17 | Válasz erre: 99507 |
Én meg már azt hittem, hogy mindenki átült MX5-be, mert azt ma egész nap többet láttam, mint TDM-et. (Ha az enyémet is beleszámolom, akkor 3:3, döntetlen.)
|
kawa550 | 99507 | 2015. október 4. 19:11 |
Muju | 99506 | 2015. október 4. 17:44 |
Sziasztok, Mátraházán ma annyian vótak hogy nomèg. Családdal voltam sètálgatni, de azèrt dèlután csavartam egy karikát èn is.. |
csokabi | 99505 | 2015. október 4. 16:22 | Válasz erre: 99504 |
Itt meg már csak az utolsó fecskék motoroznak kihasználva a szép, napsütéses idõt. Pont ma hallottam a rádióból, hogy az egyik közkedvelt motoros célponton, a Silvretta-Hochalpenstrasse-én elrendelték a hólánc használatát.
|
Kilos | 99504 | 2015. október 4. 16:03 | Válasz erre: 99503 |
Mi is gurultunk 287 km-t a nejemmel, de sajnos csak kettesben!
|
kawa550 | 99501 | 2015. október 4. 10:04 | Válasz erre: 99500 |
Szedelõzködünk, aki dél körül a visszhangnál jár szóljon!:)
|
lendvai | 99500 | 2015. október 4. 09:13 | Válasz erre: 99499 |
Erre mondtam, hogy aludjatok nálunk, bár szombaton is sötétben érkeztetek volna. Ha valaki csatlakozna Salgótarján (szülõvárosom, illetve születési helyem) környékérõl, vagy akárhonnan, telefonon elér. Houston kilép, indulunk, mert még tankolni kell. Szép napot mindenkinek! :-) |
kawa550 | 99499 | 2015. október 4. 09:09 | Válasz erre: 99497 |
Mentünk volna mi is nagyon szívesen, de annyi már nincs a gumimba se, meg túl korán kellett volna ma indulni túl késõi érkezéssel amikor már hûvös van és nem annyira élvezi az ember. Majd eccer máskor.
|
kawa550 | 99498 | 2015. október 4. 09:07 | Válasz erre: 99496 |
10 körül tervezzük indulni de Zsuzsi még ágyban van, lesz abból fél11 is, onnan számítva 2 óra múlva lehet számítani jöttünkre, nyugat felõl fehér lovon. Karika! Tapolcán át megyünk, nekem ne rijjá hogy nem szóltam elõre!:))))))))) |
lendvai | 99497 | 2015. október 4. 09:00 |
Jó reggelt! :-) Mi a mai nap Somoskõ várát tekintjük meg, szentségtörõ módon Honda (ex-Varaderos), Suzuki lesz a csapatban. Sõt, szokott lenni hárombetûs ki nem mondjuk a nevét csöcsös gép is. :-) Fél óra múlva indulás. Úgy néztem át kell váltani a bélelt cordurára a reggeli idõjárás végett, de napközben szép idõ ígérkezik. Kénytelen vagyok rétegesen öltözködni, merthogy sovány vagyok. :-) Legalábbis a lenti eszmecsere alapján. :-)
|
kawa550 | 99494 | 2015. október 3. 22:17 | Válasz erre: 99492 |
A sisakbeszélõ nálam is töltõn van, de mi egymással lõjjük össze, sajnos nem ollan okos hogy közben még telefonálni is tudjon.
|
sandryder | 99493 | 2015. október 3. 22:13 | Válasz erre: 99491 |
Majd a jövõ évi Mecsek-TDM talin a jó dió pálinkámmal kiengesztelem és meggyõzöm õket, halkan mondva hogy van jobb választás a Z6-nál. |
Karex | 99492 | 2015. október 3. 22:09 | Válasz erre: 99485 |
Telefonszám PÜ-ben ment, sisakbeszélõ felpattintva, telefonnal összelõve.
|
kawa550 | 99491 | 2015. október 3. 22:03 | Válasz erre: 99490 |
Na, most ástad el magad örökre cizinél meg kilosnál...:))))))))))
|
sandryder | 99490 | 2015. október 3. 21:56 | Válasz erre: 99489 |
Ezzel egyetértek, mert a kollégámnak a Yamaha XTX-jén az van, és mikor együtt megyünk, bizony kenterbe ver a kanyarokban fiatal kora ellenére(29 éves). De nekem a Metzeler Z6 után a Misi PR4 is nagy pénzszórás volt, de az élményfaktorért megérte.
|
kawa550 | 99489 | 2015. október 3. 21:39 | Válasz erre: 99486 |
Azért ha eccer megengedhetsz magadnak egy kis pénzszórást gyors gumikopás képében, akkor tegyél egy próbát a conti roadattak2-vel is, majd akkor megtudod mi az a kanyarban tapadás. Mondja ezt egy kétszeres pr4 tulaj....:)
|
sandryder | 99488 | 2015. október 3. 21:35 |
Aha, mi voltunk, a misitamás szervezésében, én elõször, de nem utoljára mert profin vezették a társaságot.
|
Skuli | 99487 | 2015. október 3. 21:31 | Válasz erre: 99486 |
Akkor Ti gyülekeztetek olyan sokan Gyöngyösön a Tesco parkolóban délelõtt? :D
|