26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

lendvai 99587 2015. október 7. 09:05   Válasz erre: 99586
Te mostan lenyúltad az én korábbi riposztomat amit a kényelmes országúti cirkálókra reagáltam? :-) Nem baj, hadd szokják.:-)
    

kawa550 99586 2015. október 7. 08:46  
Van egy csomó motor aminek kiváló a szélvédelme, pl az új skyactiv vagy ecotec vagy a tdi vagy a common rail motorok, ezeken mind nem fúj a szél....:))))))))))))))))))))))))))))
    

Petya1988 99585 2015. október 7. 08:44   Válasz erre: 99580
Szia Hitmanus! Éppen ez a szín összeállítás van nekem is, szép gép! Magasságom 193cm 105kg vagyok, és nincsen szélproblémám. A drága sisak nem vonzza magával a megfelelõ szélvédelmet, jelenleg Bayamo RC Sportster sisakot használok, amin van szélterelõ a stabilitás érdekében. Tökéletesen megvagyok elégedve vele, két személlyel csomagokkal sem mozdul meg a sisak menet közben. Gyári plexim van, a tükrök vannak megtoldva a magasságom miatt, így jobban látok hátrafelé.

A végsebesség amit leírtál valós, nem is tudom mit vársz egy túramotortól ?!?
http://www.gerecsemotor.hu/ruhazat/utcai-bukosisak/bukosisak-bayamo-rc-sportster-lazer/17799
    

zolikv 99584 2015. október 7. 08:25   Válasz erre: 99580
Hitmanus, nincs ezzel a motorral semmi gond, egyszerûen csak nem neked való. A szélvédelme pocsék, ez a fórumon mindig is téma volt. Tudom a motorrevü meg hason szõrû oldalakon én is olvastam a kitûnõ szélvédelemrõl. Kamu. Viszont együtt lehet élni vele.
Ez a motor nem való a 180-as tempókra, nem arra tervezték. Tudni tudja, de szerintem kevesen csikarják ki belõle.
Ha nem tudja a gyári 220-at (TDM 900 nekem ennyit ír a könyv), akkor vagy az áttétet buherálták meg nagyobb gyorsulás érdekében, vagy szar benzin volt benne. Nekem nemrég autópályán nem sikerült a 150-re sem felhúzni, mert annyira szar taknyot tankoltam bele.
Annyit tudnék még mondani, hogy szerintem is add el, a következõ motorodnál meg vedd figyelembe azokat a szempontokat, amik számodra fontosak és ha megtaláltad a kiszemelt áldozatot, akkor a tulajoktók érdeklõdj, hogy valóban tudja-e a motor azt, amit a marketingesek állítanak róla.
    

Petya1988 99583 2015. október 7. 08:17   Válasz erre: 99565
Szia! Válaszoltam a hsz-re, azért mehetett rossz címre, az évjáratot meg nem figyeltem.... Beírtad az alvázszám keresõbe az adatokat amit belinkeltem? Mert kidobja a tutit. Nekem azt írta, hogy kérem minél hamarabb fáradjon be a legközelebbi márkaszervizbe.
    

cizi 99582 2015. október 7. 07:22   Válasz erre: 99580
Ha itt a fórumon érdeklõdtél és azután döntöttél a TDM mellett akkor sajnálom, hogy csalódnod kellett. Biztos vagyok abban, hogy senki nem akart félrevezetni a választásodnál. Ez valóban az a motor amit szeretni kell... Nagyon kevesen írják azt, hogy csalódást okozott Ha nem szereted akkor nagyon gyorsan váltani kell. Tudja és szerintem bõven tudja a kétszáz feletti tempót, de ott már mindegyik motoron nagyon fúj a szél....
    

cizi 99581 2015. október 7. 07:08   Válasz erre: 99580
Valami nem ok. akkor, nekem kétszáznál kéri a hatodikat!
    

Hitmanus 99580 2015. október 7. 06:24  
Sziasztok!
Úgy néz ki jövõre megválok a TDM-tõl, ha addig találok méltó utódot helyette, vagy ha nem találok megoldást a kritikán aluli szélvédelemre.
Nagy plexi+MRA vario kiegészítõ plexivel apró rezgések érik a sisakot és olyan ezáltal, mintha torzítana a plexi(három különbözõ 130-150ezres sisakkal próbáltam és ugyan az a jelenség)A gyári kis plexivel meg két személlyel még jobban élvezhetetlen a motorozás(oldal irányokban tépkedi a fejemet)
Meg aztán eddig igazából nem is nõtt a szívemhez a vas..

Nem tudom miért van ez..talán mert minden utazás vele egy idegzsába az említett hibáktól..

Amúgy az normális, hogy egyedül kicsivel több, mint kétszáz a vége két személlyel meg alig éri el a 185-öt?
    

csinkampesz 99579 2015. október 7. 00:04   Válasz erre: 99567
ez nagyon jó kép,jó szoveggel
    

ikim2025 99578 2015. október 6. 23:00   Válasz erre: 99576
2002
    

Robi70 99577 2015. október 6. 22:44   Válasz erre: 99558
Szasztok!
Szerintem se foglalkozz vele Tibi. Nekem a PR3 és most a PR4 is ilyen érdekesen kopott. Annak idején, mikor beszéltünk róla, a két személlyel, kanyarból intenzív kigyorsítás számlájára írtuk. Nem rendellenes, csak furcsa.
    

Kilos 99576 2015. október 6. 21:56   Válasz erre: 99575
Mi a gyártási éve a gépnek?
    

ikim2025 99575 2015. október 6. 21:33  
Sziasztok!

Hát nekem nem jött össze ez a flappantyú kikötés az ECUból!
A hétvégén mentünk Kb 515 Km-t és menet közben vagy 3 x újra indult a compúter.
Ez úgy jelentkezett,hogy menetben leállt a gép,és mutatók kiakadtak 1-2 másodpercre,addig leállt a gyújtás,és útána minden ment a tovább.
Nem kínzom,inkább járok nagyobb fordulaton,az FZRen úgy is megszoktam már.
Vissza kötöttem a vezetéket.
    

OrEn 99574 2015. október 6. 20:45   Válasz erre: 99555
Szia!

Oké vettem! :)

Sejthettem volna :)))
    

Kilos 99573 2015. október 6. 20:42  
Szombaton (2015.10.10.) FoTa
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=forum&topic_id=1171&session_id=SESSION_ID&limit=100&offset=0&g=motorbike_forum_FoTa___a_F_rumok_Tal_lkoz_ja - írd fel magad!

Közepesen felhõs idõ, 17-20 fok hõmérséklet várható!
    

Kawakarika 99572 2015. október 6. 20:36   Válasz erre: 99571
Mivel pü.ben kérdeztél,pü.ben válaszoltam:))
    

Flenegen 99570 2015. október 6. 20:04   Válasz erre: 99557
eddig ez nálam is így volt Tibi. Mivel többen is ezt írtátok ezért nem is foglalkoztam vele. A hétvégén mentünk két nap alatt közel 700 km-t. Elsõ nap 2 személy 90-110 km/h között, mert a másik motor egy 650-es Burgman volt. Második nap egyedül voltam, egy F800 ST BMW-volt a partner. Tempósan meneteltünk. 5,36 és 5,41 lett a fogyasztás. A BMW-s sráccal voltam a nyáron a 4 napos úton, ott 6 - 6,3 közötti fogyasztás volt, s azonos tempót motoroztunk.Eddig egyébként a 4500 rpm / 130 km/h volt.
    

TIZ 99569 2015. október 6. 19:41   Válasz erre: 99568
A select és reset gombot hosszan nyomva tartva a reset gombbal lehet léptetni az órákat és egy újabb select kattintás után a percet.
    

dufi71 99568 2015. október 6. 18:40  
Sziasztok! Volna egy kérdésem. Vásároltam egy 2001-es 850-est. Az elözön nem volt de ezen van egy óra a napiszámlálók utáni pozicioban. Hogy lehet beálitani? Köszi a választ!
    

STURM86 99567 2015. október 6. 17:33  
Amikor a TDM legyõzi ellenfelét, maradéktalanul felfalja azt!
    

Kilos 99566 2015. október 6. 16:59   Válasz erre: 99563
Ezt nekem írtad Peti?
Tudtommal a TPS szenzor hiba miatti visszahívás a 2006 modellév elõttiekre vonatkozik. Vandis gépe 2007-es, persze attól még tehet egy próbát, és azzal sem veszít semmit ha -ahogy javasoltam - megnézik nem-e egyszerû érintkezési probléma generálta a hibát.
    

Vandis 99565 2015. október 6. 16:51   Válasz erre: 99563
Köszi szépen! Sajnos az enyém nem érintett a garanciában, gondolom mert 2005 utáni (?).
Nem baj, bontott kerül bele :)
    

hamster 99564 2015. október 6. 16:42   Válasz erre: 99558
A kétszemélyes motorozás,és a minta kiképzés hozadéka.Majd szépen lekerekedik a barázda éle,aztán majd nem lesz olyan feltûnõ!
    

Petya1988 99563 2015. október 6. 16:28   Válasz erre: 99562
Mielõtt költségbe vered magad, garanciában cserélik!!!! Most voltam én is 2 hónapja, sima volt az ügyintézés a márkaszervizben. Ha már ott voltam, és szét volt szedve a motor akkor csináltattam szinkront is. 16 ezer volt a szinkron, TPS ingyenes. Olvass utána a dolgoknak. Ide írd be a kért adatokat, és látod, hogy garanciában cserélik-e. SOk sikert.

http://www.yamaha-motor.eu/hu/services/modification-checker/index.aspx
    

Kilos 99562 2015. október 6. 16:04   Válasz erre: 99560
Mielõtt kicserélnéd a TPS szenzort, érdemes az elektromos csatlakozó érintkezõit alaposan megtisztítani és tenni vele egy próbát.
    

Kilos 99561 2015. október 6. 16:00   Válasz erre: 99558
Próbáld meg a guminyomást 2-3 tizeddel növelni. Most már hidegebb idõ van, nem melegszik fel annyira a gumi mint nyáron a forró aszfalton, ergo az üzemi nyomás is alacsonyabb lesz benne.
    

Vandis 99560 2015. október 6. 15:30  
Sziasztok,
Úgy tûnik, TPS problémám van. Nézegettem a "tüneteket", és valóban, az utóbbi idõben volt, hogy M3 felhajtón gyorsításnál kifarolt alattam a motor - meg is lepõdtem, pedig tapasztalataim szerint még a hidegebb idõ ellenére sem adtam akkora gázt. Máskor olyan kelletlen volt, mintha mindkét kerék lapos lenne, majd hazafelé szintén M3 ráhajtásnál két fokozat között valahol elveszett vagy 3 másodperc, mire vette az adást, hogy menni kéne, de én ezeket mind a környezeti, vagy a saját vezetéstechnikai hibámnak gondoltam.

Ami érdekes, hogy találtam egy hivatkozást arra, hogy bár visszahívás nem történt, felhívták rá a márkaszervizek figyelmét, és számos tádéban cseréltek TPS-t garanciálisan (Voluntary corrective actions), viszont a felhívás csak 2005-ig gyártott motorokra érvényes.

"Throttle Position Sensor (TPS) in Yamaha motorcycle. Motorcycle Models: YZF-R1, FZ6-N/S, FJR1300/1300A, TDM900/900A, MT01, XV1700PC, XT660R/X. Description: Affected motorcycles were built until 2005."

http://ec.europa.eu/consumers/safety/rapex/alerts/main/index.cfm?event=main.notification&search_term=0672/06&exclude_search_term=0&search_year=2006
    

csokabi 99559 2015. október 6. 15:15   Válasz erre: 99558
A Z8-on is találkoztam ezzel a jelenséggel. Ha jól emlékszem már beszéltünk itt róla és nem egy nagy probléma. De már elfelejtettem, hogy mit mondtak, miért van. Mit csináljak, meszesedik már...:)
    

lendvai 99558 2015. október 6. 14:28  
PR4 témában kérném a gumiban járatosabb kollégák véleményét: vállasodik a minta a kanyargós oldalakon a hátsó gumin. Olyan, mintha folyamatosan sodródna a gumi és mintegy felgyûrné a minta hátsó éleit. Az egyenes futás felületén nincs ilyen elváltozás. Fotóm most nincs, de teszek fel, ha szükséges. Valaki találkozott már ilyennel?
    

lendvai 99557 2015. október 6. 14:23   Válasz erre: 99529
Nekem anno a 4TX esetében óra szerint 140kmh/5000rpm volt a párosítás. Ezek szerint vagy az én akkori áttételem nem volt gyári, vagy a tiéd nem az. Járulékos infó, hogy stabilan 6,5-öt evett, akármit csináltam vele.
    

Flenegen 99556 2015. október 6. 08:38   Válasz erre: 99554
Ha az adott esetet kérded akkor semmit. Csak láncszett csere volt. Egyébként én mindent ott csonáltatok amióta 2010. 11.30-án megvettem 30. névnapom alkalmából a szerkezetet:)

Azóta azon kívül, hogy a túraplekót felraktam, és kárpitos megcsinálta az ülésem mindent Õk csináltak. Gondolom más lett az áttételezés.Néztem egyébként a nagyvason is több lehetõség van a fogaskerékre és láncra, így lehet hogy a korábbi tulaj variált a gyárihoz képest valamit, de most nekem sokkal jobban tetszik. Igaz vannak még bajok, mert fordulatszám/ km -bõl szoktam kalkulálni a sebességfokozatot, így néha kapcsolnám a 6.at:)
    

Fido71 99555 2015. október 6. 06:33   Válasz erre: 99546
Szia!
Köszönjük a linket /bár nekem nem jön be egyik sem/.

Amúgy itt mindenki ismeri, mert ez a mi Bibliánk! ;)

A JBX-bõl ítélve csak az lehet.
    

Kucsi 99554 2015. október 5. 21:41   Válasz erre: 99529
Flenegen, mit csináltak még a Baronban a lánc cserén kívül?
    

csinkampesz 99553 2015. október 5. 21:41   Válasz erre: 99552
megvárom míg visszajelez kawakarika,neki pont ilyen van
    

csinkampesz 99552 2015. október 5. 21:38   Válasz erre: 99551
úgy raktuk fel,egyik oldal,másik oldal,a piros bakelit korbe,ez meg nem fér be. De nem kellene sok talán csak 1 cm.Nem voltak eredeti csavarjaink, de ez ilyen sokat nemcsinálhat.
    

Hr.Geiger 99551 2015. október 5. 21:31   Válasz erre: 99550
Nem tudom, nem ismerem a srácot! :-))
Szedd le a platnit, próbáljad meg a két oldalát külön-külön rögzíteni, aztán majd kiadja a végén, hol a bibi.
Ha TDM-en volt fent, akkor annak a tiédre is fel kell mennie, hacsak nem hizlaltad fel a jószágot...
:-)))
    

csinkampesz 99550 2015. október 5. 21:26   Válasz erre: 99549
ott ahol szétszélesedik, nem fér el. Nem tett valami alátétet oda ez a ,,Jaczek,,?
    

Hr.Geiger 99549 2015. október 5. 21:19   Válasz erre: 99547
Akkor a tiédre is rá kell férnie...
:-)
Nézd meg a képeket, hátha segít eligazodni:
http://olx.pl/oferta/yamaha-tdm-850-4tx-CID5-ID5yh43.html

    

OrEn 99548 2015. október 5. 21:17  
http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=CST

Egészen pontosan a fenti link az egyik elõforduló probléma megoldása

Ez pedig a másik ami le van írva

http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=CST1
    

csinkampesz 99547 2015. október 5. 21:16   Válasz erre: 99545
erre meg pl. ráfért.....
    

OrEn 99546 2015. október 5. 21:15  
http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=TENS

Sziasztok!

Új vagyok itt...2008-as TDM900
Vanda hidegindítási gondjaira...és még sok másra lehet a fenti oldal a megoldás.
    

csinkampesz 99545 2015. október 5. 21:13   Válasz erre: 99544
kawakarika tud valamit. Nála van a gép

    

csinkampesz 99544 2015. október 5. 21:12  
Sziasztok. Ma felszereltuk a 850 TX re a Wingrack 2 konzolokat, és nem fért fel a kapaszkodó--- az a hátsó szines vas vagy ontvényszeruség!!!Miért, hol rontottuk el, van valakinek valami otlete?
    

Fido71 99543 2015. október 5. 20:59  
Az igazság az, hogy el sem indult... :(

Az okosok azt mondták, hogy ilyen nincs, mert tesztelik a szállítás elõtt, hogy ad-e szikrát.
Na, ez a teszten átment, de mire hozzám került elfogyott belõle a delej... :(
    

csokabi 99542 2015. október 5. 19:55   Válasz erre: 99541
De õszintén ám!:)))
    

Kilos 99541 2015. október 5. 19:38   Válasz erre: 99540
Mennyit gurultál vele, amíg rájöttél a hibára? :)))))
    

Fido71 99540 2015. október 5. 18:05   Válasz erre: 99537
Tettem én már be új gyertyát, ami gyárilag sz@r volt.
Pedig NGK. :(

Mondjuk az egyhengeresnél elég hamar rájöttem....
    

Fido71 99539 2015. október 5. 18:02   Válasz erre: 99532
Attól függ, hogy hol... ;)

    

hamster 99538 2015. október 5. 17:49  
Urak!

Valaki meg tudná nekem mérni hogy milyen átmérõjü furatok vannak a 4tx lengõvilla tengelyén!?
    

Vandis 99537 2015. október 5. 17:04  
Köszi szépen a tippeket! A gyertya sem rossz ötlet, mert az is cserélve volt az olajjal együtt. Éreztem valami henger kimaradást is, de csak az elsõ alkalommal.
Megnézzük.
    

men 99536 2015. október 5. 16:34  
Sziasztok!
Középsztendert szeretnék tdm 850-re "olcsón".
Tudna valaki valamit? Sajnos "Petya nem áll szóba velem"

    

Karex 99535 2015. október 5. 15:12   Válasz erre: 99533
Tünetek alapján hidegindító rendszer dugulására tippelek, viszont nektek olyan nincs, mert ugye az elektronika, meg a befecskendezés...... Szóval akár egy hõfokérzékelõ is lehet a ludas...
    

Kilos 99534 2015. október 5. 12:39   Válasz erre: 99533
Szia Vanda!
A TDM-n nincs olajnyomás visszajelzés, a fordulatszámmérõben az a pici piros lámpa az alacsony olajszintet jelzi.
Ha hideg indításnál újra jelentkezik az erõtlenség és leáll a motor, ÓVATOSAN nézd meg a leömlõket, hogy melegedett-e mind a kettõ. arra gondolok, hogy hidegen az egyik gyertya nem ad le szikrát és csak egy hengerrel jár a motor.
Ha tapasztalsz még valamit írd meg, hátha ........
    

Vandis 99533 2015. október 5. 12:11  
Sziasztok!

Van egy újra és újra felbukkanó anomália a motorral. Már szerelõnél van, de kíváncsi vagyok, van-e valami hasonló tapasztalatotok.

Kb. egy hónapja történt, hogy indítás után nem vártam annyit a melegítéssel, ki akartam állni a garázsból (aránylag meredek és hosszú kiálló), de gázadásra elkezdett fulladni a motor. Hagytam melegedni, jó volt.
Hazatérés után kb. egy-két óra múlva újra mentem volna vele, ekkor indítás után égve maradt az olajnyomás jelzõ lámpa, és a fordulatszám megemelésére megint fulladással reagált. Leállítottam, újra indítottam, elmúlt.
Néztem olajszintet, jó volt.

Két hete a zuram ment vele egy kört, mert én nem tudtam, arról nem tudok, hogy probléma lett volna. Most egy hét után kiálltam vele a garázsból, majd hagytam melegedni míg öltöztem, mire visszanéztem a kijelzõkre, égett az olajnyomás lámpa, egyébként normálisan járt a motor. Felpörgettem 4000-ig, errõl rögtön leesett kb. 500-ra, majd a 3. pörgetésnél le is fulladt. Gyújtás levesz, visszarak, és onnantól azzal a gyújtással nem tudtam beindítani, mert elindult ugyan a motor, de még 1000-ig sem pörgött fel, hanem lefulladt. Kis gázadással elindult ugyan, de csúnya mély, hörgõ hangot adott, majd újra leállt.
Gyújtás levesz, pár másodperc utána visszarak, ekkor elindult. Az 1100-as alapjárat 1000-en volt, ezért feltekertem 1100-ra.
Közben néztünk olajat, az olaj habos volt, és minimum szintnél, de állítólag a hab normális, míg átforog az olaj.

Így merészkedtem elindulni a motorral, miután stabilnak tûnt a járása, egész nap mentem vele, semmi különöset nem tapasztaltam, kivéve, hogy nap közben már 1200 volt az alapjárat (minthogy reggel felvettem egy 100-assal), így újra vissza vettem belõle. Estére vittük a szerelõhöz, ott néztünk olajszintet, se hab nem volt benne, és a szint is normális volt.

Kb. 3000 km-el ezelõtt volt cserélve az olaj, szûrõvel együtt.
    

Flenegen 99532 2015. október 5. 09:03   Válasz erre: 99531
A régi fogaim a szervizben maradtak.....Szerintewm meg inkább kevesebb lett...
    

Fido71 99531 2015. október 5. 08:13   Válasz erre: 99529
Hát akkor számold meg a régi "fogaid".
Biztosan kinõtt pár darab azóta... ;)
    

lendvai 99530 2015. október 5. 08:06   Válasz erre: 99519
Az igazat megvallva nem néztük az órát, de akkortájt lehetett. Úgy tûnik hajszál híján kerültük el egymást, hat motorral voltunk, biztos észrevettetek volna. Utána átvonultunk a Malomba, ott falatozgattunk még egy kicsinykét.:-) Parádon elõtte összefutottunk egy 2db 4TX-et tartalmazó társasággal, de csak köszöntünk, nem tudom kik voltak. Biztos a Varadero miatt nem parkoltak mellénk.:-) Pedig jó kis társaság voltunk.:-)
    

Flenegen 99529 2015. október 5. 08:02  
Összefoglalva a hétvégét:

Sikerült a 2 nap alatt valamivel több mint 600 km-t menetelni. Most volt az elsõ hosszabb út a láncszett csere óta. A második nap végére hangilag csillapodott az új lánc zaja, visszatért a régi kerékvágásba, gondolom összejáratódott egy kicsit. Nem tudom, hogy eddig miyen összeállítás volt fent, és nem is néztem hogy milyen lett, a srácok a rá valót rendelték a Red Baronban. Amit viszont észrevettem, hogy az azonos sebességhez 500/perc fordulatszám növekedés társult. A fogyasztásom lejjebb mnint, a korábbi stabil 6 literrõl most 5,3 a fogyasztásom, vezetésben pedig élvezetesebb a motorozás. Alacsonyabb sebességrõl húz, sokkal barátságosabban reagáll a gézadésra és nem csapkod alacsonyabb fordulaton... Úgyhogy jó:)
És szerintem a 130 km/h / 5000rpm sem olyan vészes érték.
    

Karex 99528 2015. október 4. 22:36  
A képek a mai fagyizásról: https://picasaweb.google.com/101965110138090261392/SzezonzaroKor2015104?authuser=0&authkey=Gv1sRgCIag-8awlLWPQg&feat=directlink
Rengeteg motoros között sok TDM-es is akadt. Ami külön öröm, hogy néhányan intésre meg is álltak kis csapatunknak.
Napközben jó idõ volt, de ahogy Pista említette estére hûvös lett az idõ.
    

Flenegen 99527 2015. október 4. 21:30   Válasz erre: 99523
Kettõ volt mikor eljöttünk.... Sajnálom, hogy nem találkoztunk!
    

fazakas66 99526 2015. október 4. 21:26  
Nemrég mi is ithon,már hideg van motorozni,vagy én vagyok puhány :))
    

Tompika40 99525 2015. október 4. 21:13  
Sziasztok, ma mi is motoroztunk. Székesfehérvár - Majk - Visegrád - Székesfehérvár. Sokan jöttek szembe, egy pár Tdm is.
Örülök, hogy van ez a fórum.
Üdv
    

PalmBela 99524 2015. október 4. 20:49   Válasz erre: 99518
Nem jártam a 71-esen! Arról nem beszélve, hogy fehértehént tuti megismerem és utána megyek! :) Elkerültük egymást!
Na majd legközelebb!
    

PalmBela 99523 2015. október 4. 20:40   Válasz erre: 99521
Pedig ott voltam a Bömös mellett. Te tolatva álltál a parkolóban! :) NEm láttam mikor mentek, ezért nem mentem oda! Csak elsunnyogtatok :) !

    

kawa550 99522 2015. október 4. 20:29   Válasz erre: 99521
Szerintem ezt a választ benézted, inkább a Tibit kérdezte....
    

Flenegen 99521 2015. október 4. 20:21   Válasz erre: 99519
Fél 1után érkeztünk mink is és 2 volt mikor eljöttünk onnan sem jövet sem menet nem volt ott TDM......
    

Flenegen 99520 2015. október 4. 20:20   Válasz erre: 99516
Ééén vótam a BMW mellett!!!!! Mé nem kiabátá!!!!!!!
    

hamster 99519 2015. október 4. 20:18   Válasz erre: 99497
És mikor értetek oda??Mi fél 1 -tõl 2-ig ott voltunk.
    

kawa550 99518 2015. október 4. 20:09   Válasz erre: 99516
Nem te voltál a kék 900 a 71-esen?
    

kawa550 99517 2015. október 4. 20:06   Válasz erre: 99516
Ja, a virtual, szegény bmw-re olyan kormányt szereltek amivel nem lehet visszafordulni, jó xar motor lehet!:))))))))))))
    

PalmBela 99516 2015. október 4. 20:04  
ST-t!

Mink is kerültünk! Jó sok TDM volt! Vigándon, háromnegyed egy körül, egy piros 4TX egy BMW ST 800 (?) társaságában! Mellette álltam meg, de nem akartam hangosan kiabálni, hogy ki a gazdi! Innen valaki?
    

Hr.Geiger 99515 2015. október 4. 19:58   Válasz erre: 99507
Tegnap én is voltam Tihanyban, de akkor nem volt ott ennyi TDM. :-)

    

Kawakarika 99514 2015. október 4. 19:57   Válasz erre: 99498
Jóvanna!:)))
Mi meg felétek voltunk,átugrottunk kanyart vadászni.500 lett a vége,tegnap 470...

Rengeteg motoros volt.

    

Flenegen 99513 2015. október 4. 19:56   Válasz erre: 99507
Biztos lehetsz benne, hogy a virtualrider dudált Neked a tihanyi fõtéren. Ugye nem is virtual az a rider. Sajnos az idõ szûke miatt meg az elöttem haladó BMW-s cimbi miatt nem tudtam visszafordulni,így is igyekezni kellett hazafele, a vendégsereggel egyszerre értem haza.

Sok TDM-et láttam ma én is, és rendkívül sok motoros volt az utakon .
    

albi 99512 2015. október 4. 19:53  
Akkor ezért nem láttam ma Kakasdon azt a szép sárga TDM - t :).
    

szodasbacsi 99511 2015. október 4. 19:51   Válasz erre: 99497
Mivel reggelente nem szoktam fórumokat olvasgatni, ezért elkerültük egymást.
Én 11 körül megálltam kicsit átmelegedni a Zagyvarónai Horgászkomplexum mellett, mert már épp kezdett kibújni a nap, de mára a várakból elég volt ennyi (Én a salgóit jobban szeretem, csak azt csizmában macerásabb megmászni, mint a somoskõit.)
    

desperado25 99510 2015. október 4. 19:22  
Jó látni, hogy sokat ki tudtátok használni ezt a szép hétvégét.
Tegnap du. 4 körül láttam az 51-esen egy bordó "talán" 4tx-et. Kalocsa felé tartott Baja irányából. Nekem családi hétvége volt, így már nemszámolomhanyadik hete pihen a járgány. Ha így haladunk tovább, akkor eladom, pedig baja semmi nincs, csak az idõvel vagyok gondban.
    

szodasbacsi 99509 2015. október 4. 19:19   Válasz erre: 99506
Én csak hazafelé felszaladtam Mátraházára (nehogy már a rövidebb úton menjek haza), de még fél hatkor is hosszú sor állt a lángososnál.
    

szodasbacsi 99508 2015. október 4. 19:17   Válasz erre: 99507
Én meg már azt hittem, hogy mindenki átült MX5-be, mert azt ma egész nap többet láttam, mint TDM-et. (Ha az enyémet is beleszámolom, akkor 3:3, döntetlen.)
    

kawa550 99507 2015. október 4. 19:11  
Meggyüttünk, a szokásos szervezés nélküli minitaliról 4 aktív tdm részvételével, ezen kívül találkoztunk még vagy 10 tádéval, természetesen akit lehetett leszólítottam és hittérítettem a fórumra.:))))
A Tihanyban parkoló fekete vékonydobozos4tx nem tom ki lehetett de ismerõs volt, a fõterén integetõ piros 4tx tádé talán a virtualrider, azon kívül vigándon egy sárga 4tx, örvényesen egy kék4tx, meg a tihanyi keresztezõdésnél egy kék 900, meg még pár amit én észre se vettem csak a kollégák mondták hogy ott is volt.
    

Muju 99506 2015. október 4. 17:44  
Sziasztok,

Mátraházán ma annyian vótak hogy nomèg. Családdal voltam sètálgatni, de azèrt dèlután csavartam egy karikát èn is..
    

csokabi 99505 2015. október 4. 16:22   Válasz erre: 99504
Itt meg már csak az utolsó fecskék motoroznak kihasználva a szép, napsütéses idõt. Pont ma hallottam a rádióból, hogy az egyik közkedvelt motoros célponton, a Silvretta-Hochalpenstrasse-én elrendelték a hólánc használatát.
    

Kilos 99504 2015. október 4. 16:03   Válasz erre: 99503
Mi is gurultunk 287 km-t a nejemmel, de sajnos csak kettesben!
    

kawa550 99503 2015. október 4. 15:36  
vigandon tömi az orcát a minitali. :-)))
    

Kilos 99502 2015. október 4. 15:26   Válasz erre: 99501
Na mi van, semmi visszhang? :)))
    

kawa550 99501 2015. október 4. 10:04   Válasz erre: 99500
Szedelõzködünk, aki dél körül a visszhangnál jár szóljon!:)
    

lendvai 99500 2015. október 4. 09:13   Válasz erre: 99499
Erre mondtam, hogy aludjatok nálunk, bár szombaton is sötétben érkeztetek volna.
Ha valaki csatlakozna Salgótarján (szülõvárosom, illetve születési helyem) környékérõl, vagy akárhonnan, telefonon elér. Houston kilép, indulunk, mert még tankolni kell. Szép napot mindenkinek! :-)
    

kawa550 99499 2015. október 4. 09:09   Válasz erre: 99497
Mentünk volna mi is nagyon szívesen, de annyi már nincs a gumimba se, meg túl korán kellett volna ma indulni túl késõi érkezéssel amikor már hûvös van és nem annyira élvezi az ember. Majd eccer máskor.
    

kawa550 99498 2015. október 4. 09:07   Válasz erre: 99496
10 körül tervezzük indulni de Zsuzsi még ágyban van, lesz abból fél11 is, onnan számítva 2 óra múlva lehet számítani jöttünkre, nyugat felõl fehér lovon.
Karika! Tapolcán át megyünk, nekem ne rijjá hogy nem szóltam elõre!:)))))))))
    

lendvai 99497 2015. október 4. 09:00  
Jó reggelt! :-) Mi a mai nap Somoskõ várát tekintjük meg, szentségtörõ módon Honda (ex-Varaderos), Suzuki lesz a csapatban. Sõt, szokott lenni hárombetûs ki nem mondjuk a nevét csöcsös gép is. :-) Fél óra múlva indulás. Úgy néztem át kell váltani a bélelt cordurára a reggeli idõjárás végett, de napközben szép idõ ígérkezik. Kénytelen vagyok rétegesen öltözködni, merthogy sovány vagyok. :-) Legalábbis a lenti eszmecsere alapján. :-)
    

PalmBela 99496 2015. október 4. 07:19   Válasz erre: 99485
Mikor tájban lesztek Tihanyban ?
    

Kilos 99495 2015. október 3. 23:33   Válasz erre: 99493
Annyi diópálinka pediglen nincs is! :))))
    

kawa550 99494 2015. október 3. 22:17   Válasz erre: 99492
A sisakbeszélõ nálam is töltõn van, de mi egymással lõjjük össze, sajnos nem ollan okos hogy közben még telefonálni is tudjon.
    

sandryder 99493 2015. október 3. 22:13   Válasz erre: 99491
Majd a jövõ évi Mecsek-TDM talin a jó dió pálinkámmal kiengesztelem és meggyõzöm õket, halkan mondva hogy van jobb választás a Z6-nál.


    

Karex 99492 2015. október 3. 22:09   Válasz erre: 99485
Telefonszám PÜ-ben ment, sisakbeszélõ felpattintva, telefonnal összelõve.
    

kawa550 99491 2015. október 3. 22:03   Válasz erre: 99490
Na, most ástad el magad örökre cizinél meg kilosnál...:))))))))))
    

sandryder 99490 2015. október 3. 21:56   Válasz erre: 99489
Ezzel egyetértek, mert a kollégámnak a Yamaha XTX-jén az van, és mikor együtt megyünk, bizony kenterbe ver a kanyarokban fiatal kora ellenére(29 éves). De nekem a Metzeler Z6 után a Misi PR4 is nagy pénzszórás volt, de az élményfaktorért megérte.
    

kawa550 99489 2015. október 3. 21:39   Válasz erre: 99486
Azért ha eccer megengedhetsz magadnak egy kis pénzszórást gyors gumikopás képében, akkor tegyél egy próbát a conti roadattak2-vel is, majd akkor megtudod mi az a kanyarban tapadás. Mondja ezt egy kétszeres pr4 tulaj....:)
    

sandryder 99488 2015. október 3. 21:35  
Aha, mi voltunk, a misitamás szervezésében, én elõször, de nem utoljára mert profin vezették a társaságot.
    

Skuli 99487 2015. október 3. 21:31   Válasz erre: 99486
Akkor Ti gyülekeztetek olyan sokan Gyöngyösön a Tesco parkolóban délelõtt? :D
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118