26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

kawa550 99687 2015. október 10. 22:47   Válasz erre: 99686
Hát aztat mondom, pont azt!:)))))))))))
    

dinnyemag 99686 2015. október 10. 22:37   Válasz erre: 99685
Kösz, hogy megnyugtatsz, már aszittem én vok itten a veréb:-))))))))
    

kawa550 99685 2015. október 10. 22:33   Válasz erre: 99677
Ahun píz nem számít(dajcsland) ott igen, máshol megmérik õket és amit lehet azt a másik szelepeknél felhasználják némi cserélgetéssel. Szerintem tégedet ottan éppen lehúznak!:))))))))))
    

dinnyemag 99684 2015. október 10. 22:32   Válasz erre: 99680
Akkor pörögjön csak, az anyag ár és a munkadíj így is úgy is annyi, azok a lapkák a legolcsóbb tétel a 40 ezres nagy szervizben, a tömítés drágább...
    

fazakas66 99683 2015. október 10. 22:31   Válasz erre: 99673
Jól széthajtottad Dezsõ :)))
    

csokabi 99682 2015. október 10. 22:29   Válasz erre: 99678
Hát, ha lelkiismeretes szerelõ...:)
    

csokabi 99681 2015. október 10. 22:29   Válasz erre: 99680
Szerintem a szerelõ meg a felesége egész hétvégén az utazási irodák katalógusait bújják, hogy hova fizesse be õket Dinnye egy zsíros számla formájában:)))
    

Robi70 99680 2015. október 10. 22:24   Válasz erre: 99677
Fogyasztói társadalomban élsz Dezsõ! Így pörög a gazdaság.
    

Robi70 99679 2015. október 10. 22:21   Válasz erre: 99674
Miért?! Szuper hely kihasználási ötleteim voltak, nem? Ha hagytatok volna kibontakozni, a fél hûtõpultot be lehetett volna rámolni abba a cipõs dobozba!:)))
Gabinak hogy ízlett a karamell ízû Rákóczi túrós és a mákos gesztenye püré?:)))
    

dinnyemag 99678 2015. október 10. 22:20   Válasz erre: 99676
Jó, hogy mondod, nem szóltam a szakinak, hogy az ott szándékos rongálás, vissza fogja állítani az eredeti állapotokat:-))))))
    

dinnyemag 99677 2015. október 10. 22:16   Válasz erre: 99675
Pontosan. Ezek minden lapkát újra cserélnek, ez normális? Én azt hittem, van ott valami tûréshatár és méricskélés, de csere van:-)
    

csokabi 99676 2015. október 10. 22:04   Válasz erre: 99675
Vagy csak Dezsõ útmutatásai alapján iktatják ki a flappantyút...:)
    

kawa550 99675 2015. október 10. 21:49   Válasz erre: 99673
Remélem csak sima karbantartós szelepállítás!
    

cizi 99674 2015. október 10. 21:37   Válasz erre: 99672
Igen, de Robira ne hallgassatok soha!:))
    

dinnyemag 99673 2015. október 10. 21:32  
Sziasztok!
Fogyókúrán a Sárga Veszedelem:-)))

    

furfarag 99672 2015. október 10. 21:27  
cizi,üres már a cipõs doboz? :-))
    

Hr.Geiger 99671 2015. október 10. 21:23   Válasz erre: 99664
Jó a meglátásod a mennyiséget illetõleg. :-))
Nekem is furcsa volt az elsõ, de azóta már három is van,mert a mûhelyben nem a legdrágábba köszörül az ember...
:-)

    

zolikv 99670 2015. október 10. 21:20   Válasz erre: 99663
Már csak úgy kíváncsiságból is utánaszámoltam és valóban semmiképp sem jön ki az 57. Szerintem fotosoppoltál és elcseszted a számításokat :)
Ja és mióta fotosopp is létezik azóta ha valaminek, hát a képeknek igazán nem lehet hinni.
    

kawa550 99669 2015. október 10. 21:17   Válasz erre: 99667
Te csak ne célozzá, nem te vagy a vadász a csapatban. Monnyuk õ meg ne célozzon rám...:))))))
    

cizi 99668 2015. október 10. 21:15   Válasz erre: 99664
Ezt el kell fogadni. Én már túl vagyok rajta és hidd el, hogy sokszor még az asszonynál is jobban fog hiányozni!:))
    

Suprati 99667 2015. október 10. 21:08   Válasz erre: 99666
Nahát-nahát...
Miket feltételez maga :)
Csak a korodra céloztam :)
    

kawa550 99666 2015. október 10. 20:56   Válasz erre: 99665
Mert mi kerülte el a figyelmemet, volt valami visszahívási akcijjó a varára amirõl nem tok és nem szíjjom a véreteket?:))))))))))
    

Suprati 99665 2015. október 10. 20:54   Válasz erre: 99664
Már éppen ideje volt... :)
    

kawa550 99664 2015. október 10. 20:43  
Ja és ezt is megértük, megvettem életem elsõ, de valszeg nem utolsó olvasószemüvegét.....:))))
    

kawa550 99663 2015. október 10. 20:15   Válasz erre: 99662
Természetesen nincs igazad, ugyanis te nem pontos adatokkal számolsz, csak azzal amit a kijelzõn látsz, a gép viszont igen, õ nagyjából 0.8m hibahatáros adatokkal dolgozik.
Gondolod hogy centire pontosan 57km volt a távolság? Vagy lehet hogy 57.9, de mivel a kijelzõ csak egész kilométereket mutat, ezért ez nem látszik, ellenben az órával, ami nem csak órákat de még másodperceket is mutat? Lehet hogy a sebességnél sem foglakozik tizedekkel csak egész kilométerekkel, mert a tervezõk nem gondoltak rád és azt hitték a kutyát se érdeklik a tized kilométer/órás adatok?
Te lennél az elsõ élõ ember akit látok jobban számolni egy számítógépnél, de sajnos úgy néz ki a hiba most nem az én hanem az ön készülékében van....
    

szodasbacsi 99662 2015. október 10. 17:50   Válasz erre: 99646
Bocs, de amit írtam, abban most (kivételesen) nekem van igazam, ugyanis ha 57km-t 57:24 alatt teszel meg, (beleértve a 19:36 állásidõt is), akkor az átlagsebesség az 59,58 km/h lesz.
Az átl. menetsebességet azt jól számolta (mert a 90,47 kerekítve az 90km/h).
Úgyhogy a hiba az Ön készülékében van.
    

albi 99661 2015. október 10. 17:41  
Szivesen mentem volna,de tegnap eladtam a motorom.
Egy pomázi srác vette meg,ajánlottam a fórumot is neki.
Azért tovabbra is olvasni fogom a topikot :)
    

Kilos 99660 2015. október 10. 17:05   Válasz erre: 99659
Szerencsésen hazaértem én is. A vége 20 km kicsit nedvesre sikeredett de nem volt vészes.
Köszönet mindenkinek aki megtehette, hogy eljöjjön és nem sajnálta az idõt, hogy baráti közösségben elköltsön egy ebédet.

A kiszámíthatatlan és mostoha idõjárás ellenére egész szép számmal jöttünk össze a szezonzáró FoTa-n. Valóban szép nap volt, jól esett találkozni veletek, és jól esett gurulni is egyet.
    

Robi70 99659 2015. október 10. 16:55  
Megjöttem Hartáról. Jó volt látni régi és új arcokat. Kaja is süti is finom volt.
Úgyhogy szép napot zártunk!
Ja, 7 TDM képviselte a topikot.
Kössz a szervezést Kilos!
    

Kilos 99658 2015. október 10. 08:55   Válasz erre: 99657
Készülõdök és kb. fél 10-kor indulok. Találkozunk Hartán! :))))
    

Robi70 99657 2015. október 10. 08:33  
Dorogon 14 fok van és száraz aszfalt. Öltözök oszt indulok Hartára! Aki gyön ott talizunk!:)
    

Robi70 99656 2015. október 10. 08:28   Válasz erre: 99652
Akkor is tudja , ha Igo Primo van rajta.
    

cizi 99655 2015. október 10. 08:28   Válasz erre: 99650
A ráckevei Mol kúton leszünk kb. negyed 11-körül. Fél 11-kor szeretnék onnan indulni, de általában van ide-oda pár perc csúszás. Kb. 4-5 motor lesz, de 9-kor telefonálok körbe, azután tudok többet.
    

desperado25 99654 2015. október 10. 08:25   Válasz erre: 99653
oké! Szürke 4TX-et keress.
    

furfarag 99653 2015. október 10. 08:15   Válasz erre: 99649
Ömv a Coca-Colánál,a lámpás nagy keresztezõdésnél.
Bocsi,tegnap írtam ugyan ezt,de úgy látszik a fórum elfelejtette a bejegyzést,vagy én
szúrtam el valamit.
    

kawa550 99652 2015. október 9. 21:43   Válasz erre: 99647
E ne szomoroggyá, de ha igo8 van a kütyün akkor a tiéd is tuggya ezeket. :))))
    

Hitmanus 99651 2015. október 9. 20:44  
Sziasztok!

Eladó egy Givi három darabos doboztartó konzol+hátsó doboz platni.Hátsó és két oldalsó.TDM900-ra.Használt, de nem is az új áráért.

20 ezer pénzért.Posta is megoldható.Vidéken, Pest megyében tekinthetõ meg.

06305920178

Üdv
    

desperado25 99650 2015. október 9. 19:36   Válasz erre: 99644
10-es indulással, kb 10:30-ra ott vagyunk a Leányvárinál. Megállunk ott, vagy elkanyarodjunk Ráckeve felé, és akkor a híd Lacházi lábánál is találkozhatunk.
    

desperado25 99649 2015. október 9. 19:31   Válasz erre: 99645
Az idõpont nekem jó, de melyik benzinkútnál? Ömv a Coca-Colánál, Mol Taksonynál, Shell, Ömv Soroksár felõl?
    

Flenegen 99648 2015. október 9. 16:16  
Nekem mindíg valami nõ beszél a háttérben.:)
    

lendvai 99647 2015. október 9. 13:50   Válasz erre: 99646
Hú, de bonyolult GPSed van neked, az enyémen szerintem nincsenek ilyen matematikai-fizikai-statisztikai funkciók.:-) Moha bá-t csak az érdekli, hogy elvigyen A-ból B-be.:-)
    

kawa550 99646 2015. október 8. 22:22   Válasz erre: 99641
Van még mit gyúrnod matek és fizika meg mértékegységek területén.:)))))))
Átlagsebesség vagy átlag menetsebesség 2 különbözõ dolog, az egyikben benn van az az idõ is mikor áll a motor mert pl épp tankolok, de közben az idõ telik, meg van a másik, ami csak a mozgás közben eltelt idõt számolja, mikor halad is a vas. Ezért van ott olyan is hogy teljes/menet/állás idõ.
    

furfarag 99645 2015. október 8. 21:04  
Szombaton 10h. Dunaharaszti benzinkútnál tali??Persze az 51 es felõl.
    

cizi 99644 2015. október 8. 19:46   Válasz erre: 99643
Rátok bízom, de az eddigi tapasztalatok alapján nem érdemes korán odaérni. Persze az más, ha motorozni akartok még elõtte.
    

desperado25 99643 2015. október 8. 19:28   Válasz erre: 99635
Én felõlem rendben a leányvári találkozó, de szerintem egy 8-as Bp indulással max 9; 1/2-10-körül ott vagyunk...
    

albi 99642 2015. október 8. 19:12   Válasz erre: 99632
Akkor, ha motoros idõ lesz, szombatra megbeszelünk valami találkozót 😀
    

szodasbacsi 99641 2015. október 8. 18:43   Válasz erre: 99631
Nem hibás ez a kütyü? 57 km-t 57km/h-s átlaggal 57:24 alatt megtenni?
Vagy ez az olcsóbbik változat, ennél egy óra 2 perc 36 másodperccel kevesebb ideig tart.
    

csokabi 99640 2015. október 8. 17:57   Válasz erre: 99639
Hány gumipókkal rögzítetted a bicó csomagtartójára?:)
    

Karex 99639 2015. október 8. 17:29  
Megtaláltam a téli tüzelõm. Pár évre elég lesz. Na nem a menyisége, hanem míg felvágom....... :D
(ez nem off téma, van benne védõplexi, motor, lánc, Gps, és kerekek is) :DDD
    

lendvai 99638 2015. október 8. 15:56   Válasz erre: 99637
Az ECU-k áldásos hatása, hogy van bennük egy alapbeállítási érték a szenzorokhoz. Így ha pl bekrepál az oxigénszenzor, akkor nem áll meg a technika, hanem tovább lehet haladni, persze általában nem olyan virgonc módon, mint egészséges állapotában. Vannak persze olyan jelek, amiknél a változás a lényeg, egy pillangószelep pozíció jeladó jelét nem lehet egy állandó értékkel helyettesíteni, így csak a lehetséges hibakódok egy részénél engedi tovább mûködni a masinát. Ez az "önjavító" funkció viszont nekem új, én eddig csak megengedett tartományokkal találkoztam, de mindig tanulhat az ember.:-)
    

Vandis 99637 2015. október 8. 13:08  
Sziasztok!
Kihasználtam még az utolsó jó idõt tegnap és kipróbáltam a gépet az új TPS-sel.
Apró különbségek mindenben, amit a motor járásának változása érinthet. Minden kicsit finomabb, pontosabb, feszesebb, és alacsonyabb fordulatokon sokkal stabilabb, nyugodtabb lett a motor.

Noha, ha az indítási anomália nem jön elõ, akkor nem gondoltam volna semmilyen problémára, hiszen alacsony és magas fordulaton egyaránt jól tudtam használni. Valószínûleg nem is volt annyira nagy a hiba, hiszen hibakódom sem volt. Ez egy érdekes dolog, ami a szerelõm szerint a Hondánál nincsen, hogy bizonyos mértékû hibát az ECU még megenged. Most találtam egy hibakód leírást TDM-hez, és ott is azt írják:

"Depending on the gravity of the malfunction, the ECU then tries to fix the problem by taking default values (Fail-Safe Action)."
Ha ez nem sikerül neki, akkor kiírja a hibakódot.
    

Fido71 99636 2015. október 8. 09:12  
A szélvédelem érdekes...
186 cm vagyok, de szinte csak esõben csukom le a sisak állrészét.
Meg 140 felett, de annyit ritkán megyek.
Jobban szeretem a kanyargós hegyi utakat.
    

cizi 99635 2015. október 8. 08:20   Válasz erre: 99633
Kb.fél 11-es indulást tervezünk Ráckevérõl. Bejöhettek felénk az 51-esrõl, vagy találkozhatunk a Leányvári parkolóban is.
    

fazakas66 99634 2015. október 8. 07:49   Válasz erre: 99631
Ez lehet nekem is menne 790 méterrõl 150 re lejtmenetbe :))))
Különben a hólapáttal is ment a gyerek 180 at,és szerinte még volt benne,de én nem kinozom szegényt elég a súly terhelés részemrõl :))
    

desperado25 99633 2015. október 8. 07:29   Válasz erre: 99626
Dunaharasztinál tudnék csatlakozni én is az 51-es csapathoz...
    

Robi70 99632 2015. október 7. 23:06   Válasz erre: 99629
Albi, ha motorozásra alkalmas idõ lesz, összefuthatunk Érden szombat délelõtt (10 óra környékén). Ciziékre ne várj, Õk a nagy folyó másik oldalára születtek.:) Nekünk még azt is le kell küzdenünk, monnyuk Dunaföldvárnál. Ha jó így Neked, a részleteket megbeszéljük késõbb.
    

kawa550 99631 2015. október 7. 22:23   Válasz erre: 99598
Gyulám, fel ne baxd magad, de az nem normális!:)))))
Mert ha a 24 éves 850 tehénke kisebb elsõ lánckerékkel 3 dobozzal 2 személlyel tudja ezt gps szerint, akkor a kilencszáznak minimum ugyan ennyit kell tudnia.
És mint tudjuk, egy kép többet mond mint száz szó, és a kép nem készülhetett az autómmal mert esixét nem megy ennyit...:))))))))
    

Karex 99630 2015. október 7. 21:16   Válasz erre: 99628
A rugónál csak felül van szilent. Alul, ahol mozog és nyikoroghat, ott siklócsapágyas (fém a fémen, zsírral).
Szóval gyorsan szedd szét, és kend meg. Lengõvilla csapágyazását is!
    

albi 99629 2015. október 7. 21:13   Válasz erre: 99614
Ha nem esik, akkor Érden beallnék a sorba :)
Mikor indultok?
    

gezasz 99628 2015. október 7. 20:58  
Hitmanusnak tudok egy motort! FJR 1300 . 160-nál semmi menetszél/próbáltam/, de jóval 200 felett képes menni/igaz nem próbáltam/. Kényelmes hatalmas ülés .
De ennek a motornak is vannak hátrányai, mint mindegyiknek. Elsõ helyen az ára, azután a súlya. De mivel motororozunk a menetszél ne zavarjon már annyira!
Különben a még a Tádé ülése is lehetne kényelmesebb, engem ez zavar csak. Meg az, hogy elkezdett nyiszorogni a szilentblokk a hátsó rugos tagnál, de amúgy semmi bajom vele
    

Kilos 99627 2015. október 7. 20:50  
Kezdõk vagytok vazze, ha Z6-al kezdtetek motorozni! A P10-es Pannóniámon még az elnyûhetetlen Taurus gumiabroncs volt. Na, az úgy tapadt mint az álom! - ja, csak álmodtam, hogy tapad! :)))) Nyáron a megolvadt bitumenbe azért bele tudott ragadni! :)))
    

furfarag 99626 2015. október 7. 20:49   Válasz erre: 99614
Tervezem.Reggel 8-ig dolgozom,utána indulok Hartára Pestrõl.
    

csokabi 99625 2015. október 7. 20:34   Válasz erre: 99624
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    

cizi 99624 2015. október 7. 20:31   Válasz erre: 99623
Hát Te is a szerencsések közé tartozol, akik hatástalanítani tudták a taposóaknát a járókájukban!:))
    

csokabi 99623 2015. október 7. 20:28   Válasz erre: 99622
Ja, persze... Közben meg lángoló nyelû szekercékkel zsonglõrködtél és még a pelus is száraz maradt!:)))))
    

cizi 99622 2015. október 7. 20:23   Válasz erre: 99618
Én egybõl kétkerekûvel kezdtem!
    

csokabi 99621 2015. október 7. 20:22   Válasz erre: 99619
Sejtettem. Már én is inkább egy kárpitossal tennék próbát:)
    

cizi 99620 2015. október 7. 20:21   Válasz erre: 99617
Két hete volt Ráckevén egy veterán jármû kiállítás. Nagyon szépen rendbehozott darabok is voltak közöttük, de én sem éreztem azt, hogy bármelyiket is szeretném kipróbálni.
    

Hr.Geiger 99619 2015. október 7. 20:18   Válasz erre: 99613
Nem nem, szóba sem jöhet ez a megoldás! :-)

    

csokabi 99618 2015. október 7. 20:18   Válasz erre: 99616
Már a kis tricikliden is az volt, igaz?!:))))
    

Hr.Geiger 99617 2015. október 7. 20:17   Válasz erre: 99612
én emlékszem rá, de nem sírom vissza.
:-)
    

cizi 99616 2015. október 7. 20:16   Válasz erre: 99615
Pedig a Z6-ot is akkor dobták piacra!:))
    

csokabi 99615 2015. október 7. 20:09   Válasz erre: 99612
Az egy más világ volt és számomra cseppet sem vonzó.
    

cizi 99614 2015. október 7. 20:08  
Szombaton valaki Hartára?
    

csokabi 99613 2015. október 7. 20:07   Válasz erre: 99611
Hát mióta bevágtam az árokba, azóta nem zsibbadt el tõle az ánuszrózsám...:)
De gondolom neked ez a megoldás nem tetszik annyira:)))
    

cizi 99612 2015. október 7. 20:06  
Sokan nem emlékezhetnek arra a koruk miatt, hogy annak idején az ÁFÉSZ Keravillboltokban milyen választék volt motorkerékpárokból. Volt MZ 125-150, ETZ250, Riga, Komár és Jawa Mustang. Simson csak a kiváltságosoknak járt. Gyerekkorunkban csodának számított ha egy négyütemû sornégyes motort láttunk és esetleg le is tudtuk fényképezni a Szmena 8-as, vagy a Pajtás fényképezõgépünkkel. Ráadásul izgulhattál a fénykép elõhívásáig, hogy milyen lett a kép!
Ma már könnyû a helyzet, mert az egész csak ízlés és pénz kérdése, hogy milyen motort engedhetünk meg magunknak. Örülök, hogy ilyen gyors fejlõdés történt és legyártották nekünk a TDM-et.
    

Hr.Geiger 99611 2015. október 7. 20:02   Válasz erre: 99608
Igeeen, szóval a te hátsód is puhány vazze? :-))
Megoldást is találtál rá?

    

sandryder 99610 2015. október 7. 19:56   Válasz erre: 99592
Estét!
Amióta hozzám került a Tádé, a tavaszi-õszi motorozásnál, az elsõ elindulás után egyszer-kétszer lefullad, amíg nem melegszik be a motor. Erre a problémára a fórumon azt a tanácsot kaptam, emeljem meg az alapjárati fordulatot. Nagy szerencsém van, hogy Vanda megosztotta a tapasztalatát, mert okosodtam általa.Ma én is felvettem a kapcsolatot a Kecskeméti Yamaha képviselettel, ahol természetesen ingyen kicserélik a TPS szenzort.
    

cizi 99609 2015. október 7. 19:54   Válasz erre: 99608
...és sok rövidlábú!
    

csokabi 99608 2015. október 7. 19:53   Válasz erre: 99606
Csupa kislány, igaz Pista?!:)))
Puhányok!!!:))))
Mondjuk a seggemet nekem is szétvágta az a vacak nyereg...:)
    

Vandis 99607 2015. október 7. 19:49  
Én meg kifejezetten szeretem a magas súlypontját :-)
    

cizi 99606 2015. október 7. 19:47  
Fejetek kényes, seggetek kényes..., de a gyomra mindegyiknek bírta a pálinkát a találkozón!:))
    

Hr.Geiger 99605 2015. október 7. 19:41  
Nekem a szélvédelemmel nincs semmi bajom, hibátlan a gyári plexi.
Viszont a seggem nehezen tolerálja a nyerget, de azt hiszem ez is ismert " tulajdonsága" a gépnek. Majd télen valamit kitalálunk erre is, mert eszem ágában sincs megválni tõle, annyira jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó! :-)))

    

csokabi 99604 2015. október 7. 19:34  
Szép termés volt a mai srácok! Ritkán jön össze mostanában ennyi hsz. egy nap alatt.
Sajnálom, hogy neked Hitmanus nem jött be a TDM, de van ilyen. A szélvédelem mindig egy kacifántos téma. Nagyon sok tényezõtõl függ és akár egy apróság is bezavarhat. A tempót illetõen meg egyszerûen túl nagyok az elvárásaid egy soros kéthengeressel szemben, de jobbkormanyos tippje nagyon rendben van:) Még a sisakrázós témában is jobb lenne a helyzet.
    

sagipet 99603 2015. október 7. 17:46   Válasz erre: 99591
Ledes relé is kell hozzá, mert nagyon gyors lesz!
    

furfarag 99602 2015. október 7. 17:34   Válasz erre: 99600
Az asszonyt se cserélem le,azért mert van pár negatívuma.:-)
Hoppá.Még jó hogy nem olvassa a fórumot:-))))
    

furfarag 99601 2015. október 7. 17:30   Válasz erre: 99599
Szerintem egy autó megoldaná a szeles problémáidat:-))))))))))
Aki motorra ül, fogadja el,hogy elázhat,a szél fújja,esetleg elcsapják.:-)
    

kormi1313 99600 2015. október 7. 17:29   Válasz erre: 99599
Szevasztok!

"Mondjuk több negatívum nincs is neki, csak a szélvédelem."

Van még... tompított fényszóró gyenge fénye, magas súlypont, oldaltámasz bizonytalansága, lánccsapkodás, nem lehet párban olcsóbban gumit venni hozzá. Ennyi jutott hirtelen eszembe.
    

Hitmanus 99599 2015. október 7. 16:24   Válasz erre: 99598
Emiatt azért ne b...ad fel Magadat.Nem ér annyit az egész.:)
Még egyszer leírnám:csak próbának csapattam annyival, nem úgy közlekedem vele.

Viszont tényleg nem értem az embereket.Miért kell egybõl anyatigrisként kiborulni ha éppen nem csak pozitívumot ír az ember a szóban forgó modellrõl?
Mondjuk több negatívum nincs is neki, csak a szélvédelem.Szerintem nem olyan nagy gáz.
Mindenki nyugodjon le..:)

    

jobbkormanyos 99598 2015. október 7. 14:40   Válasz erre: 99580
Normális, de az nem, hogy ennyivel hajtod /fõleg 2 személlyel /, vegyél inkább 1.4-es Kawát az nem fullad be 200-nál. / Hú, fel....tam magam. /
    

Vandis 99597 2015. október 7. 13:41   Válasz erre: 99595
Nem, de ki is lett mérve. Az újjal jó volt, a régit visszatéve megint rossz.
    

Karex 99596 2015. október 7. 12:03   Válasz erre: 99591
Persze, kivéve ha már nem a gyári indexvillogtatókocka van benne, vagy azt is cseréled.
    

Karex 99595 2015. október 7. 12:00   Válasz erre: 99592
Kontakt tisztítás nem segített?
    

Karex 99594 2015. október 7. 11:58   Válasz erre: 99590
Ha nem nõtt a szívedhez a motor, ne is foglalkozz vele tovább, keress egy alkalmasabbat a céljaidhoz.
A szélvédelem nagy mértékben alakítható. Ha a nagy plexik nem jönnek be, próbálj kicsit, vagy minit.
Ennél pl semmi turbulencia nincs, ahogy szélvédelem sem, rövid távon, és 100 körüli tempóig kifejezetten élvezetes.
Ami jó benne, hogy gyakorlatilag házilag meg tudod csinálni bármelyik szélvédõbõl.
Olaj: 4l+ egy L tartalékba a polcra, év közbenre....... :D

    

ikim2025 99593 2015. október 7. 11:53   Válasz erre: 99590
Idõszakos olajcsere: 3,8 L
Olajszûrõ cserével: 3,9 L
    

Vandis 99592 2015. október 7. 11:45  
Sziasztok!

Íme az ex-TPS.
Kinézetre mintha új lenne.
Sajnos még nem tudtam menni a csere óta a motorral, de már várom, hogy kipróbálhassam.
    

Rolidave007 99591 2015. október 7. 11:26  
Sziasztok! Ha lecserélem a TDM gyári irányjelzõit ledesre, akkor változni fog a villogás sebessége? Láttam motort, ami úgy villogott, mint az istennyila...
    

Hitmanus 99590 2015. október 7. 10:30  
Nem is vitattam, hogy rossz motor lenne, csak az idegesítõ turbolencia amit képez a nagy plexi.A kicsi az jó..egy személynek.Kettõvel már megint máshogy viselkedik.Az hogy szél van egy motoron azt még én is tudom, hogy normális dolog, viszont az idegesítõ sisak rázkódás nem biztos, hogy az.A végsebesség meg csak próba szinten volt nála.Tudom, higy mit szeret és úgy is használom.Csak kíváncsiság miatt próbálgattam a szárnyait:-)

Most csinálom az olajcserét majd.Mennyi olaj megy bele?Tudja valaki kapásból?



    

lendvai 99589 2015. október 7. 10:09   Válasz erre: 99588
99410 hozzászólás, motorkerékpár vs autó szóviccelgetés, kérem a marcipánt.:-)
    

kawa550 99588 2015. október 7. 09:18   Válasz erre: 99587
Nem tom mirü beszísz, de ha bizonyítani tudod hogy smittpálgiumot követtem el akkor kapsz egy marcipán bonbont.:))))
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118