18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Flenegen 100588 2015. november 23. 21:48   Válasz erre: 100585
Jassel rakta fel.
    

ikim2025 100587 2015. november 23. 21:46  
Egy kis humor :))


    

Flenegen 100586 2015. november 23. 21:45   Válasz erre: 100565
Köszi, sajna nem a mérettel, hanem a súly amivel gond van. A sony kb 150g a tartóval meg akksival. A hozzá való fvp cam az ebayen kb c 4005 vagy c4008 kb 6-7000 ft. Vagy veszek egy mi i kamerát kb 1500-2000 ftért és ráteszem azt.

Még tesztelek azt kiderül.
    

Shamen 100585 2015. november 23. 21:40  
Az enyémen úgy van bekötve, hogy kizárólag gyújtáson mûködik, és egy külön kapcsolóval tudom üzemeltetni, amely a jobb oldalon van a "kormány alatt" az idom felsõ részébe süllyesztve. Fogalmam sincs, hogy melyik gazdája csinálta, én már így vettem. Ha sikerül teszek fel róla képet.
Egyébként mindegy hogyan kötöd be, sehogy nem lesz szabályos.
    

nferro 100584 2015. november 23. 20:45   Válasz erre: 100583
Szia!
Mindenképp az egyéb fogyasztóktól függetlenül szeretném feltenni. Ha nem kell egyéb bizgentyû, akkor szerintem hamarosan. Még azt kell kitalálni, hogy a Petya-féle bukócsõre hova érdemes felrakni, anélkül, hogy a blokk lesüsse a helyérõl és persze úgy, hogy jó irányba világítson. Persze belsõ oldalra szerelve, hogy a csõ helyett ne ez törjön, ha netalán az oldalán kívánok motorozni.:)
Köszi szépen a segítséget.
    

tulok99 100583 2015. november 23. 20:36   Válasz erre: 100582
elvileg nem kell hozzá semmi. a ledhez van meghajtó illetve hûtés beleépítve a lámpába, tehát te csak rákötöd a 12V-ra és világít... kapcsolót találd ki, hogy a meglévõ világítással együtt szeretnéd kapcsolni, vagy külön? ha egyben, akkor rá lehetne kötni direktbe is, a biztosíték elbírja szerintem, a kapcsoló hosszú távú mûködése érdkében azonban egy relével kötném be. amennyiben külön teszel egy kapcsolót valahová, teszel egy biztit, ha igényes vagy akkor egy lengõ bizti tartóval, aztán biztiról kapcsoló, onnan lámpák, onnan vissza vázra az ülés alatti testelési pontra és kész... lehet bonyolítani, hogy gyújtás nélkül ne világítson, hogy ne felejtsd felkapcsolva, vagy világítson, de felteszel egy csipogót, hogy figyelmeztessen, hogy úgymaradt, stb...
    

nferro 100582 2015. november 23. 19:07  
Sziasztok!
A csatolt linken látható lámpákhoz a kapcsolón, biztosítékon kívül kell még valami ketyere ahhoz, hogy mûködjön? (relé stb. nem a szigszalagra gondoltam:)).

http://www.ebay.com/itm/CREE-U2-Motorcycle-12V-30W-LED-Fog-Spot-Head-Light-Waterproof-Working-Lamp-Black-/231280974966?hash=item35d96b9c76:g:vCsAAOSwAL9UbthS&vxp=mtr
    

Hr.Geiger 100581 2015. november 23. 18:38  
" aki egy szakács véleménye alapján választ magának gumit, az meg is érdemli. "

Ebben tévedsz, mert itt senki nem a szakács véleményét nézi, hanem egy motorosét, aki állandóan feszegeti a határokat és képes tiszta, érthetõ visszajelzést adni az általa tapasztaltakról, lefejtve minden marketing maszlagot.
Hja, hogy ezek mellet még fõzni is tudsz, az a bónusz. :-))

Ha fõzésben is annyira otthon vagy, mint a mûszaki dolgokban, akkor jó világa lehet a kosztosaidnak! :-)))
    

Vandis 100580 2015. november 23. 17:24   Válasz erre: 100578
Nahát, rátermett kis eb, nem néztem volna ki belõle! A mókus gyors, a róka meg talán egy súlyban van vele(?).
    

tulok99 100579 2015. november 23. 16:51   Válasz erre: 100561
Séf bácsi, te tudsz valamit... csodálom hogy nem csapott le rád idáig egyik multi marketing osztálya sem...
    

Flenegen 100578 2015. november 23. 16:51   Válasz erre: 100575
KÖszi... Nem hiszem, hogy bántotta volna.. Aznap egy róka és egy mókus már megvolt:)
    

Flenegen 100577 2015. november 23. 16:48   Válasz erre: 100571
A HRSZ tulajdonosa kérte a zenét...
    

Vandis 100576 2015. november 23. 16:36   Válasz erre: 100573
Valóban igen, 2.25 csak elöl, azt elírtam.
Hátul mindig 2.7-re fújom. Az olyan átmenet. Egyedül nem kell a 2.9, de azt sosem tudom, hogy viszek-e utast legközelebb.
    

Vandis 100575 2015. november 23. 16:31   Válasz erre: 100560
Jópofa.
Mázli, hogy nem esett be a kutyához :)
    

csokabi 100574 2015. november 23. 16:09  
.
    

ati5995 100573 2015. november 23. 16:00  
Elõre 2,25, hátra 2,75 kell
    

TIZ 100572 2015. november 23. 15:41   Válasz erre: 100570
Nekem nem és szerintem ez nem is normális mértékû. Én megnézetném gumissal. Lehet hogy a szelepek nem jó minõségûek?
    

mati12 100571 2015. november 23. 14:03   Válasz erre: 100560
Nagyon jó lett.....,a zene alatta. :-)))
    

Vandis 100570 2015. november 23. 13:54  
Sziasztok!

Nem írtam már egy ideje, de olvasgatom közben a fórumot.

Gumi témáról minden esetre eszembe jutott, hogy mostanában gyakran kellett utána fújni a gumit. Úgy 3 hét állás után az elsõben 2.5 helyett 1.9, hátul 2.7 helyett 2.1 volt.
Nem emlékszem, hogy korábban ennyit utána kellett volna fújni, bármelyik gumiba, bármelyik motornál. Nektek is szokott ennyit ereszteni?
    

ati5995 100569 2015. november 23. 11:10  
TDM900ra kozepsztender elado.30e.Ft.
    

janni 100568 2015. november 23. 07:47  
TDM900 gyorsulás :-)
http://www.keptelenseg.hu/kozlekedes/motoros-rendor-a-javabol-106563
    

kawa550 100567 2015. november 22. 23:40   Válasz erre: 100566
Azé mondta hogy ez csak 46g, monnyuk magában, a vízálló tok nehezebb mint a gép. De a szigszalag nem nehéz!:)))))))
    

Flenegen 100566 2015. november 22. 23:21   Válasz erre: 100565
Köszi, sajna nem a mérettel, hanem a súly amivel gond van. A sony kb 150g a tartóval meg akksival. A hozzá való fvp cam az ebayen kb c 4005 vagy c4008 kb 6-7000 ft. Vagy veszek egy mi i kamerát kb 1500-2000 ftért és ráteszem azt.

Még tesztelek azt kiderül.
    

kawa550 100565 2015. november 22. 22:32   Válasz erre: 100564
Ezt fel tudom ajánlani próbának, volt már nagyobb kulcstartóm, télleg kurta kicsi és könnyû.
https://www.google.hu/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=rollei%20youngstar
    

Flenegen 100564 2015. november 22. 22:24   Válasz erre: 100561
Sajnos nem ilyen egyszerû. A kamera túl nehéz neki, így vagy veszek 2 akut, hogy bírja, vagy egy hozzá való kamerát.
    

Flenegen 100563 2015. november 22. 22:23   Válasz erre: 100562
Ez amit kibír vaze.... Rendeltem egy ipari pillanatragasztót, de a legnagyobb esés után sem volt gond....most sem keletkezett még1 karc sem....
    

Karex 100562 2015. november 22. 21:41   Válasz erre: 100560
Úgy látom nagygenerál...... :DDD

    

kawa550 100561 2015. november 22. 21:39   Válasz erre: 100560
Mit kõ ezen próbálgatni? Megoldotta mára történelem: Sony+Ericcson= SonyEriccson.
Tehát a megoldás SonyDron. Kécc. Következõ kérdés?:))))))))))))))
    

Flenegen 100560 2015. november 22. 21:34  
Na mig tik itten vitatkoztok a gumi meg akksi matekon, én teszteltem meg próbálgattam hogy hogyan tudom a Sony kamerát összehozni a drónnal azt ez lett belõle:
https://www.youtube.com/watch?v=jhIlKJFBuOU

    

kawa550 100559 2015. november 22. 21:26   Válasz erre: 100554
Na, mondom én!:))))))
A vége dorgálást értem, jogos is, csak lexarom, eddig is így mentem(tünk) ezután is így fogok, van aki dohányzással meg alkohollal pusztítja magát én meg ezzel.
Felelõsségrõl: aki egy szakács véleménye alapján választ magának gumit, az meg is érdemli. Nem véletlen, hogy nekem az elmúlt 8 évben(a pitsába, ez most nem fityisz szöveg csak télleg pont 8!) volt z6, diablo, dragon supercorsa, cra2, pr3-4 is a motoron, mert azt majd én tudom hogy nekem mi a jó, xarok rá ki mit mond! És amelyik elég jó volt, azt többször is feltettem, és ezt el is mondom másoknak. Aztán ez alapján õk majd jól eldöntik hogy adnak-e a véleményre és vakon mennek, vagy kinyitják a csipájukat és figyelnek.
A hamis biztonságérzet kétélû fegyver, a motorosok jó része sokkal többre képes, mint gondolná, gyakran a jobb gumi csak a szüksége bátorság löketet adja meg, amikor is rájön hogy neki ez megy. Hogy ez káros-e? Azt majd megaszondják az ugyan ilyen hamis biztonságérzetet adó "ma egy délután megtréningelték a motoros tudásomat, felért 100.000km tapasztalatával" csávók. Úszni vízben sok gyakorlással lehet megtanulni, a gumi képességeinek kihasználását is, és az jó, ha az embernek sikerélménye van, az meg hogy a tanulás néha fájdalmas eredménnyel végzõdik, hát édes kissziveim C'est la vie!
"lyat még sosem állapított meg szakértõ egy balesetnél, hogy "ha pr4 lett volna felszerelve akkor nem csúszott volna ki"
Nem hát, nem Linn sondek http://www.avalonconsultants.com/images/web%20LINN%20SondekLP12Right.jpg ez, hogy mindent ehhez hasonlítsunk. De vajon volt-e már olyan magánvéleménye a szagértõnek hogy látod köcsög, ha nem csak 500 lovas béjemvére futotta volna hanem rendes gumira is, még mindig élnél? Talán?......
Csak felvetésnek: miért van az hogy a nekem az én stílusomhoz ez is elég fószerek még csak el sem gondolkodnak pl a most bevezetett nankang gumikon? Friss cucc, amit a nagyok 10 éve tudtak, azt már õk is tudják ma, de mégis, nincs meg a bizalom a gumiban, pedig azzal már tízezreket lehet spórolni, de mégse. Mert kell a jó gumi. De minek is? Az óvatos stílushoz az is elég(szóban) de mégse, mert ott benn, belül tudják õk is, gumiból nincs olyan hogy elég jó, csak a legjobb lehet az.

    

Fido71 100558 2015. november 22. 21:25   Válasz erre: 100553
Lentebb írta, hogy ott az a 8 méter... ;)
Lehet, hogy annyi épp elég.
    

Fido71 100557 2015. november 22. 21:24   Válasz erre: 100552
Ellested a technikám? :)))
    

Kilos 100556 2015. november 22. 21:20   Válasz erre: 100555
Cizi, gumi választással kapcsolatban - ha rám hallgatsz, azt csinálsz amit akarsz! :)))))
Azt a kétdugós pr2-t meg kellõ odafigyelés mellett nyugodtan lekoptathatod - de még mielõtt megyünk Erdélybe cseréld le!
    

cizi 100555 2015. november 22. 21:12   Válasz erre: 100554
Tudtam, hogy nem fogsz!:))
Nekem már rég nem Z6 van fent, de valamit elõbb utóbb néznem kell a mostmár sajnos kétdugós PR2 helyett.
    

Kilos 100554 2015. november 22. 20:32   Válasz erre: 100544
Cizi, ez most határozottan rosszul esett - mármint, hogy cserben hagytalak volna!
A helyzet az, hogy - lényegét tekintve - Gyulának igaza van de, ...... és itt jönne az amit egy nyilvános vitában inkább nem kell erõltetni. Ezek azok a tapasztalati tényezõk amiket egy baleseti mozgásfolyamat vizsgálatakor vagy a baleset elkerülhetõségének a vizsgálatakor figyelembe lehet és kell venni. Ezeket a tapasztalatokon alapuló adatokat sok-sok baleset kiértékelésével és a Gyula által is hivatkozott teszthez hasonló, összehasonlító mérések alapján alkották meg hozzáértõ emberek. Ami miatt nem vitatom kawa mester állításait az az, hogy - még ha kissé eltúlzottak is az adatai (ennek bizonyosan piaci érdekei vannak) és nincs akkora jelentõsége de, - igazat állít. Nem vitatom azért sem mert valójában köze sincs a ME Z6-al kapcsolatban kialakult nézet kölönbséghez, ahhoz ami miatt elkezdõdött ez az egész.
Ha már így "rám erõltettétek" a hozzászólást, azt azért meg kell jegyeznem, hogy Gyula stílusának (észosztást akartam írni, de véletlenül sem szeretném megsérteni!!!!) vannak veszélyei. Egészen egyszerûen "hamis" biztonság érzetet kelthet egyesekben. Van aki azért veszi meg a pr4-t vagy pr3-t mert a séf aztat mondta, hogy az a tuti jó gumi. Azzal "nagyobb esélye van a vigyorgós kanyargásnak"!
Gyula, az jó, hogy saját tapasztalatból meríted az érveidet, de ezek szigorúan rád vonatkoznak. Drágább gumi - jobb gumi - nagyobb biztonság - nagyobb kanyarsebesség - Neked! Mi van akkor ha én a "veréb", a száraz, sima, oszi aszfalton a legpuhább pályagumival sem megyek gyorsabban mint amit a "lószar" Z6-al biztonságosan tudok és hidd el tudok én így is vigyorogni. Nekem az a 180-as kanyar amit a múlt héten említettél az olyan egyenes mint a nyíl!- annál is inkább mert utassal nem száguldozunk felelõtlenül. Többször is említettem, hogy számomra a Z6-nak még bõven vannak tartalékai. A 3. TDM-s szezon után mondhatom, hogy évi 10 ekm-t megyek - de, mondhatni kizárólag két személlyel és csomagokkal jelentõsen túlterhelt motorral túrák alatt teljesítettem mindet. Nekem a fõ szempont - a biztonság mellett - a tartósság. ilyen, túlterhelt igénybevétel mellett a Z6 hátul, elfut 15 ekm-t - ez a saját tapasztalatom. Nem szabad "bûntudatot" ébreszteni senkiben sem azért mert más szempontok vezérlik a gumiválasztásnál mint téged. Nem ragaszkodok én a Z6-hoz és nem állítottam sosem, hogy az a legjobb gumi de az elsõ gumicsere elõtt a többiekhez hasonlóan én is szedegettem össze az infókat a tapasztalatokat és úgy döntöttem, hogy maradok a jól bevált Z6-nál. Lehet, hogy a következõ már más lesz! - de nem azért mert ezt itt a fórumon le "lószarozta" valaki! :D
Azt mondod biztonság meg óvatosság!
Gyula, Te a képességeidnek leginkább megfelelõ gumiabroncsot teszed fel, aztán indulhat a csapatás az oszi kanyarokban. Feszegeted a saját és a választott gumi határait - kétségtelen, hogy jól csinálod de az biztos, hogy nem jó helyen. Tudod szerintem ott kezdõdik az óvatosság és akkor figyelsz leginkább a biztonságra ha határok keresését egy biztonságos pályán csinálod, ahol az önismeret és a motor, a gumi ismerete mellett még azt is tudod, hogy mi várható a következõ kanyarban.
Na egy kis "foglalkozási ártalom" és az én véleményem általánosan mindenkinek a gumi választáshoz:
- határozd meg, hogy milyen célra akarod használni a motorodat,
- csak a gyár által elõírt abroncsot válaszd (méret, teherbírás, sebességindex, stb.)
- rendszeresen ellenõrizd az állapotát és idõben cseréld le,
- vizes úton mindegyik kopott gumi csúszik!
- legyél tisztában a saját képességeiddel mert nem a gumi fogja bevenni a kanyart helyetted - olyat még sosem állapított meg szakértõ egy balesetnél, hogy "ha pr4 lett volna felszerelve akkor nem csúszott volna ki!"
    

Hr.Geiger 100553 2015. november 22. 20:19   Válasz erre: 100550
Az ilyenek ellen egyik gumi sem nyújt védelmet, vagy igen? Mert akkor olyanra váltanék...
    

kawa550 100552 2015. november 22. 20:15   Válasz erre: 100549
Mondtam már, hogy ez tiszta matek. Kb 400 métert tudok futni, kb 20km/h sebességgel, ott összeesek és erõs légszomjban majd meghalok, kb 45 perc múlva magamhoz térek és legyaloglom a maradék távot, a végén persze futva hogy asziggyék. Hát így lesz a 6.5-ös futósebesség. :))))))))))
    

kawa550 100551 2015. november 22. 20:11   Válasz erre: 100548
Majd azt én tom, hogy hol van az a versenypálya! :)

    

Fido71 100550 2015. november 22. 20:09   Válasz erre: 100548
"De viccet félretéve, ha valaki tisztában van a képességeivel, valószínûleg õk elõbb kezdenek majd el fékezni, hogy ne álljanak bele az eléjük guruló kocsiba, mint a balta."

Aha!
Mert az csak úgy szokott lenni.... ;)
Pláne, ha bal oldalról jön ki, mondjuk egy jobbkezesben vagy csak simán egy alárendelt útról, amibõl van jó pár "szépen belátható". :(
    

Fido71 100549 2015. november 22. 20:05   Válasz erre: 100541
Ölég lassan futsz... :))))
Mondjuk én egyáltalán nem futok!
    

Hr.Geiger 100548 2015. november 22. 19:55   Válasz erre: 100547
Phúú, akkor jó, most megnyugodtam. :-)))))
De viccet félretéve, ha valaki tisztában van a képességeivel, korlátaival, annak a Z6 ill. PR2 is jó választás, mert valószínûleg õk elõbb kezdenek majd el fékezni, hogy ne álljanak bele az eléjük guruló kocsiba, mint a balta. Jól érzik magukat, örülnek a minõségi abroncsoknak, a megtakarított pénzüknek és az arcukat simogató szélnek - nagy ívben tesznek rá, ki elõzi meg õket a külsõ íven kanyarban.
Mert a közút nem versenypálya, ahol ezek számítanának. :-)

Tök jó ez a demokrácia, nem? :-)))
    

kawa550 100547 2015. november 22. 19:29   Válasz erre: 100546
Dehogy, nem ilyesmire gondoltam.
Kicsit viccet félretéve. Ha most valaki ilyen roadsmart, z8, angel vagy épp pr4 gumikban gondolkodik, azon nincs mit okoskodni, mindegyik kiváló választás, a különbségek napi használatban elhanyagolhatók.
De mikor ilyen z6 meg pr2 a választottak, mikor már itt van a a z8 leváltója is, háááááááát.......
    

Hr.Geiger 100546 2015. november 22. 19:05   Válasz erre: 100541
" Gyakran nézek néma csodálattal, mikor azt látom, hogy 6-7000ft spórolásért hajlandóak vagytok 3-4 kategóriával gyengébb gumikat venni, holott a motorjaitok értéke kb a 4x-e az enyémnek. "

Hja kérem, demokrácija van itten! :-)))
Amúgy mondjuk egy PR3 vs PR4 összevetésben is áll a 3-4 kategóriával gyengébb felvetésed?
    

kawa550 100545 2015. november 22. 18:16   Válasz erre: 100544
Kár, mert õ foglakozásilag egészen biztosan okosabb az ilyen tapadásból származó káresemények tisztázásában. Majd csak gyün. :)
    

cizi 100544 2015. november 22. 17:09   Válasz erre: 100543
Vártam Kilos Lacira, de úgy látom cserbenhagyott!:))
    

kawa550 100543 2015. november 22. 17:07   Válasz erre: 100542
Elfogytak az észérvek? :)))
    

cizi 100542 2015. november 22. 16:19   Válasz erre: 100541
Vesztettem! Eleve hülye ötlet volt tõlem, hogy beleszólok olyan témába, amirõl más többet tud felejteni, mint én egész életemben megtanulni!:))
    

kawa550 100541 2015. november 22. 15:38   Válasz erre: 100540
Én gyerekkoromban gyakran kaptam ötöst matekból, néha még év végén is, lehet ezért szeretem a számokat.:))))))))))
Szóval tessen nekem megaszondani, mennyi az a helyesen megválasztott sebesség km/h-ban ugyan azon a motoron, ugyan olyan aszfalton más más gumikkal?
Hogy mutassam mire gondolok, Revü gumiteszt adattáblázat:
Conti trai2 kanyarsebesség 66.7, pr4 73.2, fékutak 100-ról conti 63.2 pr4 55.1.

Szóval. Ha én abban a kanyarban 6.5km/h-s sebesség különbséggel kikerüllek kívülrõl, ami egy futó ember sebessége, akkor az úgy tûnik belülnézetbõl hogy elmentem melletted minta zállat, holott a gumik képességeinek a különbsége miatt egy cseppet sem kockáztattam többet mint te. Ahol én megálltam az elém kihajtó autó ajtajától 10 centire, ott te még 4 autónyival tovább mennél, ha nem állnál bele az oldalába mint a balta úgy kb 20km/h-s sebességgel.
Az óvatosság nem csak ott kezdõdik mikor felhúzod a kesztyût, hogy ma óvatosan megyek, hanem ott mikor böngészed a gumiwebshop árlistáját.
Gyakran nézek néma csodálattal, mikor azt látom, hogy 6-7000ft spórolásért hajlandóak vagytok 3-4 kategóriával gyengébb gumikat venni, holott a motorjaitok értéke kb a 4x-e az enyémnek. Van, aki a sebességgel óvatos, van aki meg a gumiválasztással. Hogy aztán melyikkel van nagyobb esélye a vigyorgós kanyargásnak? Mindenki döntsön maga, én nem lehetek mindenki helyett okos....:))))))))))))))
    

cizi 100540 2015. november 22. 15:05  
Tavasszal cseréltem az akksit. A bossra eset a választás és kibírta nyárig. Adtak egy másikat és még bírja.
A gumi hátsó keréken már nem Z6, hanem a jóval fejlettebb PR2-es. Bízom a gumiban és elsõsorban a helyes kanyarsebesség megválasztásában. Óvatosabb vagyok az átlagos és átlag feletti "hegyimotorosoknál", de az egyenes haladásban is léteznek élmények.
    

lendvai 100539 2015. november 22. 14:12   Válasz erre: 100535
A motorba való akkumulátorban én még a bevált ósdi savas technikán kívül másról nem hallottam. Az úgynevezett "zselés" akkukban is ugyanaz a hígított kénsav van, csak üvegszövettel felitatva, hogy ne lötykölõdjön szanaszét. Nekem is noname akku van benne, nem tudom hány éves, én két éve ezzel vettem és azóta hibátlan. Télen ugyanúgy fedett, de fûtetlen garázs, töltõt havonta egyszer rajta hagyom 1-2 napig. A megcsúszó gumi miatt én is jobban tudok aggódni, beszarni stb. :-)
    

kawa550 100538 2015. november 22. 12:22   Válasz erre: 100537
Már több is 2011 nyarán volt.
    

night-rider 100537 2015. november 22. 12:17   Válasz erre: 100534
már négy éve volt ,hogy rendeztem?
    

Bimmer1 100536 2015. november 22. 11:50   Válasz erre: 100533
:))))))
    

kawa550 100535 2015. november 22. 10:01   Válasz erre: 100533
De gondolom, az akksi témában lesz valami jó indokotok hogy miért nem jó a bevált ósdi savas technika és miért nem kell a modern technika gumiban. Mert én még olyant nem hallottam hogy nem induló motor miatt leadta valaki a szerelést, de megcsúszó kerék miatt már jó páran.....
    

kawa550 100534 2015. november 22. 09:58   Válasz erre: 100532
Nekem egy yuasa másodmárkás Toplite akkum van, több mint 4 éves és hibátlan, elõtte használtan vettem a motort és a benn lévõ tököm tudja milyen akku is csak a vétel után 4 évvel lett cserés, szóval szerintem megfelelõ gondozással(használaton kívül csepptöltõn van a garázsban a gép a szivargyújtón keresztül) 5-6 év nem gond egy jó akkunak és 11.000Ft volt, szóval egy évi 2000Ft os tételrõl beszélünk. Szerintem nincs ebben annyi hogy különösebb vitatéma legyen, a gumira szezononként 20x ennyit költök.:)))))
Ja és én nem vagyok a télen kiszerelõs típus, a motor fedett de fûtetlen helyen áll az akku meg a helyén, csak akkor veszem ki ha útban van karbiszerelésnél. Épp ezért is tartom feleslegesnek a kiszerelgetést, lehet hogy úgy elmegy(?) 2 évvel többet, de nem ér az annyit amennyi kínlódás van vele. :)
    

cizi 100533 2015. november 22. 09:53   Válasz erre: 100532
Ha lenne akksiban Z6-os, akkor én biztosan azt ajánlanám!:))
    

Bimmer1 100532 2015. november 22. 06:21  
Sziasztok

Látom megy a gumi téma.

Feldobnék egy másik hálás de ritkábban felhozott témát: akkumulátor

Olcsóbb nem márkás? Vagy drágább márkásat? Utóbbiak tudnak annyival többet mint az áruk?
    

kawa550 100531 2015. november 21. 17:05   Válasz erre: 100529
Karika alatt? Nem is misit használ, most vett egy contit!:)))))))))))))
    

Fido71 100530 2015. november 21. 05:45   Válasz erre: 100529
Kophat, ha van mibõl... ;)
    

Karex 100529 2015. november 20. 22:52  
Az a 0.5 mm gondolom egy erõsebb karika alatt le is kopik.
    

kawa550 100528 2015. november 20. 21:27   Válasz erre: 100527
Ja, jó hogy a gumi is szóba kerül, mármint hogy komolyan!
A misis mérnökei erõsen összetették a fejeiket és egy erõteljes brainstorming folyományaként az összes ma elérhetõ tudományos eredményt felhasználva szemmel láthatólag megpróbáltak növelni a futásteljesítményen.
Konkrétan az új gumin a mintamélység nem 6.5mm mint a régin, hanem 7mm. :))))))))))))
    

Karex 100527 2015. november 20. 21:23  
Ja, és a gumit nem látjuk a képen, csak a kacatokat. :D
    

Karex 100526 2015. november 20. 21:21  
Ma már érdemes olvasni a fórumot. :D
Sok jó vérszívást látok, és a csontok állása alapján a hétvégére is ez várható. :D
Az mennyire gáz hogy éppdn egy 3 betûs fejidomán dolgozom? Dakarosítás......
    

Hr.Geiger 100525 2015. november 20. 21:11   Válasz erre: 100524
Próbáltad már? :-))))))
    

Fido71 100524 2015. november 20. 20:58   Válasz erre: 100523
Mondjuk a medvés, az igaz! ;)

    

kawa550 100523 2015. november 20. 20:12   Válasz erre: 100520
Tudom, meg azt is hogy a medve nem játék, meg a buzi is ember, meg még annyi hülye mondás van amit idézni lehet....:)))))))))))
    

Fido71 100522 2015. november 20. 19:43   Válasz erre: 100521
...zok, akik mindig haza akarnak érni. ;)
    

csokabi 100521 2015. november 20. 18:13   Válasz erre: 100520
Mondják a ...:)))
    

Kilos 100520 2015. november 20. 17:56   Válasz erre: 100518
Sztem száraz úton sem látnám a lámpádat még 20 másodpercig sem, mert meg sem próbálnék lépést tartani veled. Tudod, a közút nem versenypálya!
    

nferro 100519 2015. november 20. 17:19   Válasz erre: 100518
Reméljük, hogy nem a kanyar külsõ íve felé.:)
De, mielõtt sértõdés lenne, nekem is PR3 van.
    

kawa550 100518 2015. november 20. 16:44   Válasz erre: 100517
Persze hogy el lehet adni, mindenki ismeri a mondást: amíg lószar van, addig veréb is lesz. :))))))))
Hogy miért fizetek többet, azt majd akkor tudod meg ha eccer összefutunk némi esõs idõben, oszt csak 20 másodpercig látod a hátsólámpámat mielõtt tovatûnik a távolban.:)))
    

Kilos 100517 2015. november 20. 13:48   Válasz erre: 100513
Látod kawa, ez a különbség! A Z6-ot el lehet adni ilyen kacatok nélkül is! :)))
Eddig azt hittem, hogy azért veszel "drága" gumit a tehénkére, mert van összehasonlítási alapod de most már látom, hogy csak a kacatokkal akarsz villogni! Azt tudod, hogy ezeket miatt a kütyük miatt fizetsz többet a gumiért. Csak, hogy idézzelek - "Semmit nem adnak ingyen!" :)))))
    

Karex 100516 2015. november 20. 13:05   Válasz erre: 100511
Oszi fizetésbõl könnyen vásárolsz ilyen semmire sem jó kütyüket a legelsõ gumis boltban.....
Én meg majd vágatok Z6-os kulcstartót, hogy ne csak a mi orrunk alatt legyen valami dörzsölésnyom........ jó sorjásan hagyom majd a szélét. :DDD
    

nferro 100515 2015. november 20. 10:22   Válasz erre: 100514
Szia. Írtam PÜ-ben.
    

desperado25 100514 2015. november 20. 09:14  
Üdv a Társaságnak!

Most találtam takarításkor. Mivel vasárnap elgurult a régi viselõje, ezért 2000-ért vihetõ a 2 darab egyben.

Üdv: Laci
    

kawa550 100513 2015. november 20. 06:25   Válasz erre: 100512
Persze hogy kacat, de legalább lesz mit lóbálni a következõ talin a Z6 tulajok orra alatt! :))))))))))))))
    

Fido71 100512 2015. november 20. 05:41   Válasz erre: 100511
Na, az a fogó még ér valamit....
A többi kacat. :)))
    

kawa550 100511 2015. november 19. 22:41  
Van hozzá gumi is! :)))))
    

Flenegen 100510 2015. november 19. 21:08  
Ha csak simán megindítom a sztendert nekem is beleér a hõvédõ lemezbe....

Megpróbálom megoldani a hézagoló lemezes megoldást.
    

Kawakarika 100509 2015. november 19. 21:08   Válasz erre: 100508
Úgy kell ráhegeszteni hogy ne üssön bele!:)))
Kísérletezgettem én is.Van 5-6 mm a talp és kipuff.közt
    

Karex 100508 2015. november 19. 20:49   Válasz erre: 100507
Ez jó!
Nálam beleütne a kipuf csõbe. Tetszik.
    

Kawakarika 100507 2015. november 19. 20:24   Válasz erre: 100506
Én a blokk felõli oldalon hézagoló alátéttel küszöböltem ki a "lötyögást".A kisebb dõlés szöget meg egy talp ráhegesztéssel.Egyúttal stabilabb a laza talajon is.
    

Flenegen 100506 2015. november 19. 20:11  
Azt vettem észre a vason, hogy oldalsztenderen jobban bedõl a motor mint kéne. Megnéztem, s a oldaltámasznak van 3-4 mm mozgása. volt már valakinek ilyen gondja? Ha igen megoldás született?
    

Kawakarika 100505 2015. november 19. 18:33  
Kicseréltem az elgörbült fékkart(elõzõ tulajnál eldõlt)és a hátsó fékkar tengely perselyt.Volt egy kis kottyanása,engem zavart.A tolórúd végén levõ villás kar is lógott,holtjátékot adva a fékkarnak.Felfúrtam 8,5mm-re,és 8,5es csapot esztergáltattam. Kafa lett!Aztán gurultam egy 50 est.Húzz bele Laci,mert utol érlek!:)))
    

csokabi 100504 2015. november 19. 15:40   Válasz erre: 100503
Szevasz Gábor! Mi a helyzet veled? Ezen a kontinensen húzód még az igát? Moci lett másik?
    

jasszel 100503 2015. november 19. 15:30  
szemem a pályán :)
remélem jó helyre került a gép.
széles utat, benzinkutat!
    

punyessz 100502 2015. november 19. 15:06  
Sziasztok! Regeltem a fórumra,bár még kakukktojás vagyok,mert nincs mocim,de a tdm-re esett a választásom,és 4tx-et vadászgatok már egy ideje! Nagyon megtetszett ez a tipus! Gondoltam hátha tudtok segíteni,esetleg valakinél eladósorba került,vagy csak leinformálni egy hirdetést,amit találtam! Elõre is köszönöm a segítséget,és a késöbbiekben talán személyesen is megköszönhetem egy tdm nyergébõl! :)
Ottó
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_850_4tx-9334056
    

TIZ 100501 2015. november 19. 11:03   Válasz erre: 100489
Lehet hogy nálam is meglenne a 15 ha az ajtóból kilépve rögtön kanyarogni tudnék mint te ott Osziban :-)
A viccet félretéve az idei kb. 2000 km-es autópályázás látványosan rontott a helyzeten. Ezt jövõre másképp fogom csinálni ha tudom.
    

kawa550 100500 2015. november 19. 09:42  
Arra figyeljünk, hogy csak eredeti yamaha alkatrészeket használjunk....:))))))))))))))
de jó hogy ez a buzi oldal megint nem fogad képeket, pedig már javították. :(
    

TIZ 100499 2015. november 19. 08:52   Válasz erre: 100498
...úgy viszont nem könnyû hogy a képet nem tölti fel az oldal :-(
Próbáljuk meg így: https://sluphojo.files.wordpress.com/2011/04/agpi24-1.jpeg

    

TIZ 100498 2015. november 19. 08:50   Válasz erre: 100497
Így könnyû!
    

Kawakarika 100497 2015. november 18. 22:37   Válasz erre: 100496
Á nem!
A TDM-be gyorsabban megy a km
Biztos csal az órája:)))))
    

Kilos 100496 2015. november 18. 22:25   Válasz erre: 100495
Hát, ha hasonló intenzitással "motorultál" jun. 28.-a elõtt is mint utána, akkor bõven többet mentél mint én!
    

Kawakarika 100495 2015. november 18. 21:50   Válasz erre: 100494
Nem sokkal vagyok lemaradva Tõled,mert hogy jún 28ig is motorultam,csak nem a Tádéval....
    

Kilos 100494 2015. november 18. 21:44   Válasz erre: 100492
Még 400 km hiányzik a 10 ezerhez! - lehet, hogy meglesz, de ha nem az sem baj! :))))
    

Kawakarika 100493 2015. november 18. 21:30   Válasz erre: 100492
Június 28 óta 7500km
Van még benne pár ezer,de nem akkor kell kapkodni mikor már tükör radiál:))
    

Karex 100492 2015. november 18. 21:19   Válasz erre: 100488
Mindenki gumit cserél?
Ennyit motoroltatok az idén?
    

yamatomo 100491 2015. november 18. 20:31   Válasz erre: 100486
Szép esté! :) És Mindenkinek! Az biztos,hogy nem babakakival gurigáznak mostanság Iwatában! Ez egy nagyon markáns,és számomra tetszetõs motorkerékpár. Egy másik írásban 160,vagy 164 lóerõrõl olvastam az MT-10-el kapcsolatban. Hát...az se nem kevés. Egyébként az egész MT sorozat szimpatikus. A motorolós tudásomhoz viszont elég lenne az MT-03. A szerencsét kísérteni meg az MT-09.
    

tulok99 100490 2015. november 18. 20:25   Válasz erre: 100475
ennyivel olcsóbb a kisebb méret ezek szerint... nyáron 215/40 R17-et használok...
    

kawa550 100489 2015. november 18. 19:33   Válasz erre: 100486
nálam 15 volt az a 12.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118