kawa550 | 100690 | 2015. december 3. 06:35 |
Viszlát, mennem kõ dógozni! :( Este dumaszinház, kap meg szomszédnéni!:))))))
|
kawa550 | 100689 | 2015. december 3. 06:34 | Válasz erre: 100688 |
Addig is fejtsd ki a magánvéleményedet a migráns helyzetrõl, lehetõleg névvel, címmel, rendfokozattal. :)))))))))))))))
|
scopy | 100688 | 2015. december 3. 03:09 |
JÓLHERGELT! Írtam... Nemsoká összekapom magam, oszt' olyanszófosásomleszbaxátokmög! |
Karex | 100687 | 2015. december 2. 23:11 |
Kocsmába járást próbáltam, nem nekem való, nincs olajszag......
|
csanesz | 100686 | 2015. december 2. 23:09 | Válasz erre: 100682 |
Én írkálnék! Csak senkit nem érdekel a Piaggio ezen a fórumon! Vettem egy 200 ccm -es X8 -at az RMC -nél. Néhány csapágyat kell cserélni a kihajtásban meg a hátsó varióban, mert gyanús. 55 000 van benne 1 tulajdonosa volt (olasz). Külsõre kicsit le van lakva, de a motorja hibátlan. Épp motort nem veszek, azt nem kell javítgatni... A héten várom az alkatrészeket és a járgány téli üzemû lesz! |
kawa550 | 100685 | 2015. december 2. 22:58 | Válasz erre: 100682 |
Hallgass Mr. G.-Müllerre, oszt járj kocsmába. :)
|
Karex | 100682 | 2015. december 2. 22:48 |
Hát, erre továbbra is azt tudom mondani, hogy ha mindenki csak olvasni jár ide, elõbb utóbb nem lesz mit olvasni. Úgy látszik ez a tavaszi tél, vagy nyár, befagyasztotta a billentyûzeteket. Milyen más szórakozást találtál Kawa? Lassan végzek a bömös fejidommal, hátha nálam is beválna...... |
kawa550 | 100681 | 2015. december 2. 22:13 |
Hát ugye, ha itt napokig még egy jónapot sincs csak egy ingyen hirdetés, akkor más szórakozás után kõ nézni...:)
|
tulok99 | 100680 | 2015. december 2. 22:00 | Válasz erre: 100679 |
nem is tudom... statisztika... de ha megnézed, ezt pont neked érteni kéne... 80e tomhahn (2014-04-13) 81e Tulok99 (2014-04-30.) 82e MadBob (2014-05-14) 83e Schindler (2014-05-29) 84e Tomhahn (2014-06-26) 85e Ati5995 (2014-07-30) 86e BIKE-R (2014-08-29) 87e Tomhahn (2014-09-30) 88e Karex (2014-10-28) 89e galoscsabus (2014-12-01) 90e Hr.Geiger és csokabi (2015-01-05) 91e tulok99 (2015-02-03) 92e Kilos és Skuli (2015-02-27) 93e Hr.Geiger (2015-03-21) 94e Flenegen (2015-04-17) 95e scopy (2015-05-08) 96e MadBob (2015-06-05) 97e Kawakarika (2015-07-08) 98e Schindler (2015 -08-13) 99e Kawakarika, hajnali unalmában:) (21-09-2015) 100e Tomhahn (2015-10-27) |
tulok99 | 100678 | 2015. december 2. 20:52 | Válasz erre: 100675 |
nics ezzel baj, a 101.000 úgy is az enyém kéne legyen...
|
Hr.Geiger | 100677 | 2015. december 2. 19:00 | Válasz erre: 100674 |
Azt Te csak hiszed! Kawa mostanság a kocsmában osztja a tudást és növeli a népszerûségi indexét... :-))))) |
tomhahn | 100675 | 2015. december 2. 15:21 | Válasz erre: 100674 |
A fas t,amióta megvan a 100 ezer,teljes a letargia!!! :-)))) Én is csak néha bele vau! |
Karex | 100674 | 2015. december 2. 14:39 |
Szegény Kawáék...... folyamatos plexibetegséget hozzátok rájuk, rá sem bírnak nézni a fórumra, nemhogy írnának...... Gondolom Scopy is így van vele....... |
kozmax | 100673 | 2015. december 1. 21:27 |
TDM 900 gyári tura plexi ELADÓ! 10000FT 30-öttizenöt-44-negyvenhárom. |
szodasbacsi | 100671 | 2015. december 1. 20:28 | Válasz erre: 100658 |
Az én motorom már majdnem 4 éve van meg, de még nem láttam az akksiját. Ilyenkor õsszel leveszem az ülést, ott alatta, a tank környékén van egy vastag piros vezeték gyorscsatlakozóval. Ezt széthúzom, beledugok egy bigyót(*) a saruba, erre teszem a töltõ piros drótját, a kéket pedig egy csavar fejére (vagyis a testre). A töltõt kb havonta egyszer ráteszem, de nekem is elég hamar átvált zöldre, úgyhogy kb. félóra után le is veszem. Ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy döglött az akksi, mert nekem idáig mindig túlélte a tavaszi elsõ indítást, ami nálam elég hosszú procedúrát jelent. (Ha filmre akarnám venni, lehet, hogy közben a kamerában kéne elemet cserélni.) A garázsban nekem sincs fûtés. *A "bigyó" alatt olyan lengõ biztosítékfoglalatot kell érteni, amiben van egy késes biztosíték, a két végére pedig rá lehet tolni egy-egy kábelsarut. |
csanesz | 100670 | 2015. december 1. 08:45 | Válasz erre: 100666 |
Nem csak az esõ, hanem a "júzer" is! Van ismerõsöm, aki még életében nem kente a láncot. |
PalmBela | 100669 | 2015. december 1. 08:31 | Válasz erre: 100668 |
És azt a kevés idõt is fújkálással töltöd? :) Bocsi mán mentem is! Nekem van "skótom". Azé lett mert a 850-esen nem volt közép sztenderd, és útáltam billegtetni. A 900-on van de olajzó is! Én bírom! |
Fido71 | 100668 | 2015. december 1. 05:29 | Válasz erre: 100665 |
Ha spórolni akar akkor miért költ a holland ilyen "hülyeségekre"? Nehezére esik 500-1000 km-ént felhúzni sztenderre a gépet, oszt odanyomni egy kis flakonoskenyõcsöt? Én ennek a cuccnak az árából sokáig elsprayzgetem a láncot, de lehet inkább beletankolom. ...csak idõbõl lenne több! :( |
csokabi | 100667 | 2015. november 30. 22:14 | Válasz erre: 100665 |
Javítanám korábbi hozzászólásomat, miszerint 3-400 km-re elég a tartály tartalma. Megnéztem pár videót és ez a cucc nem automata olajzó, hanem egy tartály és egy pumpa egyvelege. A videóban elhangzó 3-400 km után ajánlott mûködésbe hozni a pumpa kihúzásával, majd középsztenderen egyesben járatni.
|
OrEn | 100666 | 2015. november 30. 21:24 | Válasz erre: 100665 |
folytatom magam :) Esõben nem használta!!! Úgy vélem, az esõ nyírja ki igazán a láncot. Fõleg ha az elsõ kerék pont oda csapja fel a vizet, valamint nincs hátsó kerék "takaró" Ahogy néztem, a TDM ilyen szempontból jó motor..remélem |
OrEn | 100665 | 2015. november 30. 21:20 | Válasz erre: 100663 |
:) Ültem a Traceren és a nagy Tenere-n...álló helyzetben :) Más világ....a Tenere bitang kényelmes, minden ott ahol kell...meg tudnám szokni...bár bazi nagy :) Láncolajzás: Az OSCO Holland cucc. Igényes,racionális és igen spórolós nemzet. Úgy hallottam. Ha száraz a lánc, juttat rá egy adag olajat, gondolom kis tempónál, és akkor és ott elméletileg a lánc azt az olajmennyiséget "felveszi" Elõnye: Olcsó Egyszerû a lánc tiszta marad, az olajfilmen nem marad meg a kosz. nincs lerakódás (annyi) az elsõ lánckeréknél (gondolom) A motor piszkolódása..fogas kérdés. Gumira tuti nem megy, õk se hülyék. Még valami..kis futásteljesítmény esetén kevésbé van jelentõsége, az tuti A Motorrevü CB650 tesztmotorjára http://www.cobrra.sk/en/nemo-2-device-lubrication-motorbike-and-quad-chains ilyet tettek. Nekik bevált. Jah: Van ismerõsöm...CBR1000RR.....néha ráfújt a láncra (nem az egészre!) egy kis láncsprayt....és kibírta a 25eKm-t..... nos...a motort nem kímélte..országúton se..valamint pályázni járt :) |
cizi | 100664 | 2015. november 30. 21:05 |
A síkvidéknek is megvan a szépsége! ( Kõhegyi Dániel fényképe )
![]() |
tulok99 | 100663 | 2015. november 30. 19:25 | Válasz erre: 100662 |
nem próbáltam, így érdemben nem tudok rá mit mondani, lehet ha mennék vele tetszene, és nagyon jó motornak tartanám, és konkrétan csak a formatervre, vagyis annak hiányára gondoltam... tank és ülés ahol találkozik, onnantól hátrafelé rendben van, de valahogy az olalán a kusza idomzat sem áll nekme össze, meg a nyomott eleje, a fazerrõl megmaradt burkolat mögé tervezett meztelen lámpával, ez szerintem sikerült már jobban is... de legalább nem csõrõs!
|
tulok99 | 100661 | 2015. november 30. 17:39 | Válasz erre: 100652 |
biztosan bennem van a hiba, de valahogy nem tudok azonosulni ezzel a formával...
|
Lomha 8V | 100658 | 2015. november 29. 21:07 | Válasz erre: 100641 |
Fûtetlen helyen van a motor egész télen, az akku pedig benne. Nem tudtam rávenni magam, hogy kivegyem. Akkor macera berakni is, márpedig ha jön egy kis jó idõ, akkor menni kell. :)
|
1Laciapu | 100657 | 2015. november 29. 20:53 |
Akkor a tisztánlátás végett: A Diversiont '94-tõl forgalmazták, az én Nemtudommim az utolsó évjáratból, '93-ból származik. De a forgalmi szerint ez is '94-es :))) |
kawa550 | 100656 | 2015. november 29. 20:44 | Válasz erre: 100655 |
Jaja, olyan papírom nekem is van hogy csak 94-es a tehénke, de mindenki tudja az igazságot, azt is hogy mikor tehénke kigurult a gyárból akkor ennek a nem tom minek már a diversion nevû fiacskája fetrengett a tervasztalon a végsõ simításokkal. De Noé szerint(õ még járt ilyennel mielõtt áttért az evezõs sportra) nem volt olyan rossz ez a masztodon. Agyagtáblákon meg is ékírta valahol asszem....:))))))))) |
1Laciapu | 100655 | 2015. november 29. 20:33 |
Tehénke elég kikapós lehetett már lánykorában is, mert akkor sem oda figyelt, ahova kellett volna! Persze megértem, mert a mai fiatal lánykák sem a náluk ifjabb suhancoknak teszik a szépet. Tehénke nõvérkéje lehetne az "Emmiezamiez"-nek :)))
|
kawa550 | 100654 | 2015. november 29. 20:27 | Válasz erre: 100653 |
Emmiezamiez? 24 éves tehénkém eccer látott ilyent lánykorában valami múzeumban, de már nem emléxik rá hogy mijjezamiez..... :)))))))))
|
1Laciapu | 100653 | 2015. november 29. 20:06 |
Szép estét, kedves szomszédok! Ti most itt mirõl beszéltek? Olajozás, spréézéés, fúújkálááás? Nem is értem. Szerintem a párom sem...:)))) Na, mentem is.... ![]() |
Hr.Geiger | 100652 | 2015. november 29. 19:25 |
Jó estét! Nincs lánc, nincs sírás..., és nincs spray, valamint olajozó sem! :-)))) Sajnos zsé sincs, hogy ilyenem legyen, így marad a spray. ![]() |
Fido71 | 100651 | 2015. november 29. 19:00 |
A láncolajozót azért nem tartom jó ötletnek, mert esõben lemossa azt is. Én esõ után befújom a száraz láncot és mehetek is kis idõ múlva. A láncolajozónak mennyi idõ kell, mire a esõ által lemosott láncot normálisan körbeolajozza cseppenként? Addig meg mondhatni, hogy szárazon jár... Nekem a Motul C4 /ilyen borontech-es/ 800-1000 km-t kibír, mire fényesedni kezd. Persze, ha nem megyek esõben. |
csokabi | 100650 | 2015. november 29. 18:11 | Válasz erre: 100642 |
A videóban 3-400 km-t tart ideálisnak egy tartálynyi olajhoz, esõben még ennyit sem. Attól eltekintve, hogy jól néz ki, nem sok értelmét látom én sem. Szerintem kevésbbé hatékony, mint a scottoiler.
|
tulok99 | 100649 | 2015. november 29. 17:31 |
Láncolajozóval én sem kezdenék az egyszer biztos... de azért azt is hozzáteszem, hogy mikor kap terhelést a lánc hosszútávon, azért a láncspray hiába ragadós, mikor felmelegszik, az is fröcsög. nekem a polírozott felnieperemen gyönyörûen láncik, sõt, a fehér hátsó idomon is mindig megjelentek egy rendes hajsza után a fekete pöttyök. próbáltam már mindenféle láncspray-t, molt, repsolt, motult, mindegyik fröcsög egy idõ után. ha nem fröccsenne le, akkor nem kéne újra fújni a láncot 5-600 km-enként. hiába melegen fújom rá, hiába hidegen...
|
scopy | 100648 | 2015. november 29. 13:36 |
Nekem van olajozóm. Jó féle, mégsem használom, mert macerás. Sokat próbálgattam, de nem vált be. Ahogy Fido mondja! Spray oszt' gázt! (mellesleg elõször örültem neki.) Az olajozótól tuti összebaxódik a motor. |
kawa550 | 100647 | 2015. november 29. 13:27 |
Azért akik használták már a skótolajozót, azok közül van aki esküszik hogy tovább tart vele a lánc és tiszta is marad. Én nem tom, sose tennék olyasmit a motoromra, ami akár csak kismértékben és véletlenül is, de olajat juttathat a gumi peremére.... Nem mellesleg, még arról se vagyok meggyõzõdve, hogy az idõnkénti láncpucolgatásom meg gyakori fújkálás valóban növelné az élettartamot. Csak néha jólesik ránézni mikor olyan szép tiszta a lánc meg a lánckerék. Persze nem túl sûrûn....:))))))))))) Viszont ez az osco itten alant, az elsõ jónak tûnõ megoldás az olaj pontosan láncra juttatásának ezzel a láncvédõ kifúrással. Ügyes és így utólag már nagyon kézenfekvõ megoldásnak tûnik, ellentétben az eddig látott béna 2 csõvel a lánckerékre vezetõ hülyeségekkel. |
Flenegen | 100646 | 2015. november 29. 13:00 | Válasz erre: 100645 |
Biciklilánc TDM-en.... Mondhattad volna elõbb is akkor nem rendelek drága pénzen láncszettet:)
|
lendvai | 100645 | 2015. november 29. 12:21 |
Én még olyat nem láttam, hogy valaki láncolajzót használt és nem lett volna dzsuvás valahol a motor hátulja. A 80W-90 olaj is folyósabb, mint amire szükség lenne, a láncspray anyaga eleve ragadós, hogy a centrifugális erõ ne szórja szanaszét, az olajok erre nem alkalmasak. Én általában több, mint 1000km-t el tudok menni úgy, hogy nem kezd el fényesedni a lánc, minimális maradványok vannak a felnin és a sárvédõn, petróleummal pikk-pakk lejön, így a láncolajzóra nem vágyom. :-) Valaki azt is mondta, hogy kenés nélkül is elmehet ugyanannyit a lánc, maximum zajosabb. :-) Ezt mondjuk nem próbáltam, ellenben bicikliláncra fújtam a láncspray-bõl és szépen elcsöndesedett.
|
csanesz | 100643 | 2015. november 29. 11:43 | Válasz erre: 100642 |
Akárhogy is nézzük folyékony anyagról beszélünk, tehát le fogja csapni a lánc magáról mivel az olajozó folyamatosan adagol. Normál esetben a felnit nem érintheti. Én száraz zsírt használok, vagyis néha fújogatom, így a kis lánckerék körül és a rendszámtábla tartóm lánc oldali hátulján látszik. Apró kis galacsinok formájában. |
OrEn | 100642 | 2015. november 29. 10:59 |
Sziasztok! http://www.osco-chainoiler.com/en/mounting-the-osco.html Nézegettem ilyen láncolajzót....van jópár dolog, ami miatt igen szimpatikus. A kérdésem az lenne, hogy aki használ valami hasonlót...mennyire keni össze a felnit és a motort a 80W-90 hajtómûolaj? 35 fokban azért ez az olaj is jóval folyósabb, mint 15 fokban... ![]() |
OrEn | 100641 | 2015. november 29. 10:53 | Válasz erre: 100630 |
Szia! Nekem is hasonló töltõm van. Új..aránylag új akku esetén nekem is szinte egybõl full-t jelez. Gondolom kicsi az önkisülés, azért. A hópehely esetén finomabban kezdi a töltést, mintha így olvastam volna. Sztem felesleges rajta hagynod, minek menjen állandóan a töltõ, még ha minimális teljesítményen is. Egy negatív hírem azért van....volt olyan akksim, kb egy éves, ami eljátszotta ugyanezt a -hopp én fullon vagyok- játékot, de mint kiderült, egy korrekt indítást bírt csak...töltés...aztán újra egyet..stb....aztán "kuka" :) |
Kawakarika | 100638 | 2015. november 28. 23:01 | Válasz erre: 100626 |
Szia Laci! Lègyszives nèzz pü.t! |
ikim2025 | 100637 | 2015. november 28. 22:27 |
Egy kis szórakozás: https://www.youtube.com/watch?v=9eV-ZZgwPdE |
Muju | 100636 | 2015. november 28. 20:11 | Válasz erre: 100635 |
Szevasz, Mi a nagy helyzet Beregovoban? Vasat elraktad má tèli álomra?
|
Annonymus | 100635 | 2015. november 28. 19:35 |
Jò estèt Naccsàgosurak....szia Muju cimbora...
|
Muju | 100634 | 2015. november 28. 16:52 |
Sziasztok, Ha majd lesz ilyen töltõ a Lidliben szólhatnátok! Sajnos felénk nem jön újság. |
Lomha 8V | 100633 | 2015. november 28. 16:25 |
Köszönöm a válaszokat! :) A megnézéssel nem lesz gond, minden reggel mellõle állok ki az autóval.
|
jobbkormanyos | 100632 | 2015. november 28. 16:17 | Válasz erre: 100630 |
Maradhat, csak tedd át a hópihére, meg néha nézd meg, hogy nem-e melegszik a töltõ.
|
Fido71 | 100631 | 2015. november 28. 16:15 | Válasz erre: 100630 |
Nekem is kb 5 sec után "FULL"-t mutat. A hópehelyen szoktam hagyni... |
Lomha 8V | 100630 | 2015. november 28. 16:07 |
Azokat kérdezném, akik LIDL-s akkutöltõt használnak, hogy ez a beállítás maradhat egész télen? Illetve rögtön FULL-t mutatott, ami gyanús nekem. Lehet, hogy a tavaszt új akkuval kell kezdenem?![]() |
tulok99 | 100629 | 2015. november 28. 11:38 | Válasz erre: 100625 |
Morchibald! arra figyelj, hogy ha van oldaldobozod, vagy tervezed a vásárlását, akkor a dobok úgy kerüljenek fel, hogy elférjenek a dobozok! nekem volt egy rövid ideig sportdobom, mivel az összekötõ csövet én csináltam hozzá olyan lett végül, hogy nem ütötte a kettõ dolog egymást, de elsõ felpróbálás alkalmával még igencsak nem fért fel az oldaldoboz a sportdobtól. párszor visszavettem és hajtogattam még az összekötõ csövön, hogy komálják egymást...
|
lendvai | 100627 | 2015. november 28. 10:05 | Válasz erre: 100623 |
Sokszor volt már téma a sportdob és a hangolás. Illúziója senkinek ne legyen, ha egy másfajta karakterisztikájú dobot rak fel az ember akkor a gázlengések változni fognak, nincs mese. Van, amikor ez számunkra pozitív irányban változtatja meg a motor menetdinamikáját, van, hogy nem érezni nagyon semmilyen változást, illetve van, amikor éppenséggel lerontja a teljesítményt. A szívó oldal utánhangolásának az lenne a célja, hogy a lehetõ legtöbbet kihozzák a kisebb ellenállású dob hatásaiból. Persze a gyári dob is kopik belül, egy bizonyos tolerancia biztos van, amíg nem nagyon kell hozzányúlni, de a teljes folyamathoz szerintem hozzátartozik a karburátor átalakítása (más fúvókák stb), illetve a befecskendezõ rendszer átprogramozása. Anélkül az erõteljesebb hang meglesz, ami nekem is tetszik, örvendetes mértékben növelné az egómat, de nem akarok méricskéléssel meg újrahangolással foglalkozni. Az, hogy az autósok jobban hallják a sportdobos gépek hangját városi legenda: amikor elmegy mellettük, onnantól igen, de amíg mögöttük van addig egy igencsak nyitott rendszer kell, hogy az esetlegesen harsogó zene mellett észrevegyék. Egy üvöltõ kipufogó meg hosszú távon a motorost fárasztja ki. Mindemellett tiszteletben tartom azokat, akik szeretnének erõteljesebb hangot és sportdobot a gépeikre, ez az én privát véleményem volt, miért nincs sportdob az én motoromon. Arról nem beszélve, hogy egy minõségi dob, amire lecserélném a Yamaha minõségû gyárit igen költséges, abból sok ezer kilométert elkanyargok széles mosollyal a sisak mögött.:-)
|
scopy | 100626 | 2015. november 28. 09:16 | Válasz erre: 100624 |
Szevasz! Én átalakítottam. Faxa lett. +36703310737 számon elérsz
|
Morchibald | 100625 | 2015. november 28. 00:57 |
Köszönöm a tanácsokat, de pont került a végére. Csak az mellett voksoltam, hogy maradjon meg a szimmetria, és a két dobos megoldás lesz. ![]() ![]() |
Kawakarika | 100624 | 2015. november 27. 20:46 |
Sziasztok! Üléskomfortosításon gondolkodom.Használ valaki átalakítottat?Tapasztalat,referencia,ár? |
sola | 100623 | 2015. november 27. 17:18 | Válasz erre: 100611 |
Szia! jómagam 2 az 1-be dobbal vettem, elég gané állapotban volt, de a bajom az oldaldoboz felszerelhetõségével volt. Inkább a gyári kétoldalas. (nekem így jobban is tetszik, nem tûnik féloldalasnak a vas, de ez ízlés kérdése.) Az meggondolandó, hogy a gyári dobok hangolásától eltérni lehet, hogy nem érdemes. Vagy ez hülyeség?
|
Karex | 100622 | 2015. november 27. 10:17 |
Ha már megint plexi...... Továbbra is eladó néhány saját gyártmányom: http://www.tolna.net/~dombaikaroly/tdmbazar/index.html Hasidom, elsõ-, hátsó sárvédõ toldás, mini és rendes plexi. |
kozmax | 100621 | 2015. november 26. 22:27 |
�Sziasztok! Keresek TDM 900 gyári plexit. Cserébe tudok adni gyári túra plexit, pénzt :) 30-öttizenöt,44, negyven3 |
yamatomo | 100620 | 2015. november 26. 21:50 | Válasz erre: 100613 |
Szép estét! És Mindenkinek! A "nagy" olasz csõdörök is lemaradnak megettünk. :) A románok ellenszenvét is kezdem értegetni,ha nem csak a történelmet vesszük alapul. Az egykori NDK-ban dolgozó magyar ifjakra valósággal vadásztak a német csajok. Szinte mindenki paralel kapcsolatokat ápolt,és sokan hagytak ott hátra utódokat. Legalább ebben nem vagyunk balfaszok... :)
|
donmedve | 100618 | 2015. november 26. 18:00 |
Tdm 850 3vd alkatrészek eladók. Sok minden még nincs a képeken.
![]() ![]() |
yamaszaki | 100617 | 2015. november 26. 16:50 | Válasz erre: 100613 |
Vagy a füllentésben! Esetleg a szop@sban. |
sjanek | 100616 | 2015. november 26. 13:35 | Válasz erre: 100611 |
Sok mindent eldönt a pénztárca. Ha van rá keret, akkor lehet az esztétikai szempont a döntõ. Szerintem a sportdob ~ 5-6 kg-ja nem nyom sokat a latba súly kérdésben (ha vitatkozni akarunk egyik oldalon lehet a kevesebb tömeg, a másikon a mindkét oldalon egyensúlyban lévõ tömeg). Nekem két Raptor van feltéve, szép, megfelelõen "hangos".
|
jobbkormanyos | 100615 | 2015. november 26. 13:09 | Válasz erre: 100611 |
Nekem is 2-1 van. Egyetértek az elõttem hozzászólóval.
|
sagipet | 100614 | 2015. november 26. 10:49 | Válasz erre: 100611 |
Nekem egy kipufogóm van. Motor mûködésben nincs különbség, ha erre vagy kíváncsi. Árban és súlyban sokkal jobb mint a dupla, kinézetben megoszlanak a vélemények, de nekem tetszik így.
|
Morchibald | 100611 | 2015. november 25. 21:11 |
Helló! Van valakinek 2 az 1 be típusú kipufogója? Lehet vele találkozni képeken, de még senkit nem tudtam megkérdezni, lesz e valamiben különbség? Vagy mindenképp a dupla ajánlott? Köszi |
jobbkormanyos | 100610 | 2015. november 25. 17:44 | Válasz erre: 100609 |
16-42. 118 szem./gyári / 45 ezret bírt az elõzõ lánc, a hátsó lánckeréken nem látszott kopás.
|
ikim2025 | 100609 | 2015. november 25. 17:37 |
Sziasztok! Ti milyen lánckerekeket (hány fogú,elöl-hátul) és láncot (hány szemû) használtok 900-ashoz? Úgy néz ki csere érett,mert már nem bírom hátrébb húzni a kereket,egyébként semmi nem látszik rajta.Még a fogak se hegyesek.Olyan,mintha cserélt lánc lenne,de 1-2 szemmel többet tettek rá és hosszú.A mociban 29 000 Km van. |
nferro | 100608 | 2015. november 25. 13:32 | Válasz erre: 100607 |
Jogos. Már postázták, már csak tûkön ülve kell várni.:)))))
|
csanesz | 100607 | 2015. november 25. 12:06 | Válasz erre: 100596 |
nferro! Kell is a plusz pilács! Bárki bármit mond a te életed a te biztonságod! |
ati5995 | 100606 | 2015. november 25. 08:44 |
Shamen | 100604 | 2015. november 24. 20:42 |
Vagy vegyük azt az esetet, amikor egy rendõrnek van plusz lámpa a motorkerékpárján. Mert van ilyen is.
|
csokabi | 100603 | 2015. november 24. 19:58 | Válasz erre: 100601 |
Vagy csak egyszerûen jófejek és békén hagyják a motorosokat, mert õk is értelmét látják a plusz pilácsnak. Aztán majd jön egy agyonkvalifikált felettesük, aki igazolni akarja a beosztását...
|
Shamen | 100601 | 2015. november 24. 19:43 |
A rendõrök többsége nincs tisztában a 6/1990-es Köhém rendelettel, ezért lehetséges, hogy bizonyos dolgokért nem szólnak. Egyébként egy igényesen elkészített motorkerékpár esetén az a némi plusz, amely nem annyira szabályos még elmegy. |
nferro | 100598 | 2015. november 24. 11:18 | Válasz erre: 100597 |
Gondoltam, hogy a 30 W minimum túlzás, a haverom terepjáróján 6x3W-os lámpák vannak. Igazából nekem mindegy, hogy mennyit írnak rá, a felszerelést követõen majd kiderül, hogy mit tudnak. Ha mást nem, nappali menetfénynek biztos jó lesz. :)
|
csanesz | 100597 | 2015. november 24. 10:52 | Válasz erre: 100596 |
Azt tudnod kell, hogy ezek csak 2x 6,5 watt! 20 vagy 30 wattos nincs belõlük 14 volton! Csak 18 volttól beszélhetünk 15 vagy 20 wattról. Az enyém 2x6,5 watt és bõven elég! |
nferro | 100596 | 2015. november 24. 10:33 | Válasz erre: 100595 |
Szia Csanesz! Úgy látom, Te is szereted, ha van elég fény az éjszakai kiruccanásokhoz.:) Mivel el szoktam felejteni a lámpa lekapcsolását, ezért a gyújtás nélküli mûködést én is el akarom kerülni. Köszi szépen a tippet. Nagy Feró |
csanesz | 100595 | 2015. november 24. 09:59 | Válasz erre: 100582 |
punyessz | 100594 | 2015. november 24. 09:55 |
Köszönöm a leírást Flenegen! Bár még nem sikerült megnyitnom,de ami késik..! :)
|
nferro | 100593 | 2015. november 24. 07:23 | Válasz erre: 100585 |
Igen, tudom, hogy nem lesz szabályos. Valami ilyesmire gondoltam én is. Jól néz ki. Köszi az infót.
|
Shamen | 100591 | 2015. november 23. 21:57 |
Valakinek nincs esetleg TDM 850 magyar nyelvû mûszaki leírás? A neten csak "ínglis" nyelvût találtam, amely kissé távolabb áll tõlem, mint a magyar.
|
Shamen | 100590 | 2015. november 23. 21:55 |
De nagyon jó fénye van. Sikerült kipróbálnom éjszakai viszonyok között.
|