Shamen | 100487 | 2015. november 18. 17:02 |
Kopasz75! Nekem néhány éve a szombathelyi elkerülõn volt ilyen "élményem" az MZ-vel. (A negatív élmény is élmény, mondják.) Még mulatságos is lehetett volna látva magam elõtt kb. 5-6 45 fokos dõlésszögû motort, ha engem nem érintett volna. Ráadásul húzni kellett, mert a vihar elõtt el akartuk érni a szállást Hegyhátszentjakabon. (Egyébként elértük.) |
sjanek | 100486 | 2015. november 18. 16:44 |
Sziasztok! Lehet, már láttátok, itt az új transformer kinézetû Yamaha. Vannak benne tetszetõs részek is. Mondjuk nekem a kékes fényezés nagyon bejön, valamint a full matt fekete (ez brutálisan agresszív szerintem). http://totalbike.hu/hirek/2015/11/18/ezzel_megint_nagyon_odacsap_a_yamaha/ |
TIZ | 100486 | 2015. november 18. 16:44 | Válasz erre: 100480 |
...a PR3 50%-kal többet bírt: tehát számolhatok arra hogy az én szerény tempómban kanyarogva és sajnos sok egyenest menve több mint 12 ekm-t tudok vele megtenni? A kicsit rosszabb tapadás talán nem akkora gond mert én messze nem a határokon döntögetem a gépet, (túl) óvatos vagyok. Kanyarban nem is csúsztam még meg, igazából inkább attól félek hogy minden átmenet nélkül csúszik ki a vas alólam. Ezt viszont eddig csak álló helyzetben sikerült produkálnom amikor a keresztezõdésben összegyûlt szóróköveken húztam egy kövér gázt :-) |
TIZ | 100485 | 2015. november 18. 16:39 | Válasz erre: 100484 |
Ilyen élményben nekem is volt részem, tényleg fingató :-( Örülök hogy épségben hazaértél! |
kopasz75 | 100484 | 2015. november 18. 15:24 |
Pálinkásat mindenkinek! Épp az imént értem vissza az évad valószínûleg utolsó 100 km-éról, amivel erre az évre 5400 jött össze. Amiért billentyûket ragadtam az a szél, ugyanis olyan élményben volt részem ami miatt örültem, hogy reggel pont egy fekete boxert sikerült fölvennem. 31-es fõút Jászberény környékén, 100-110-es tempó. Az oldalszél olyan embertelen, hogy rendesen rá kell fektetni a gépet, ehhez jönnek a szembõl érkezõ kamionok amik ha melléjük ér az ember akkor kitakarják a szelet. A szitu klasszikusan oktatóvideóba illett volna, ugyanis annak ellenére, hogy elõre számítottam az el-eltûnõ majd újra megjelenõ oldalsó erõkre mégis padkától felezõig tartó kacsázás lett a dologból. Elég bexaratós volt. Csak azért írtam le, hogy mindenki legyen óvatos akit elcsábítana a szép napsütés, és ráadásul holnapra is hasonló idõt jósolnak! Tényleg széles utat! |
Kawakarika | 100483 | 2015. november 18. 15:07 |
Az ingyen szállitásból nekem is jutott.Úgy tûnik én is törzsvásárló vagyok;))
![]() |
tomhahn | 100482 | 2015. november 18. 13:25 | Válasz erre: 100452 |
Akkor idén nem lesz: Zúzunk az éjszakában....? :-(((( |
kawa550 | 100481 | 2015. november 18. 10:32 |
Mondtam má hogy demokrácíjja van oszt mindenki ott vesz gumit ahol akar?:)))) Én is megrendeltem a gyakori felniméretnél, mert ugye engedmény meg a törzsvásárló nem fizet a szállításért meg mert misis ajándékcsomag is jár neki meg ilyesmik.... Némi motor és használati mód eszmecsere után még a trailról is letettem, mert nem csak az erõsebb szövetvázban van különbség de a keresztmetszeti profil is más, nem annyira kanyarodásbarát mint a sima, így inkább a kanyarodósat választottam. |
kawa550 | 100480 | 2015. november 18. 10:09 | Válasz erre: 100479 |
Nekem volt mindkettõ, egymás után, a conti a jobb gumi, de a pr3 kb 50%-al tovább bírta. Nem kõ visszavenni a tempóból, inkább a súlyból mert csak 325 kilóig jó.Mármint guminként.....:)))))))))) |
TIZ | 100479 | 2015. november 18. 09:18 |
Nézegettem a gumikat az R17-nél. Leszûkítettem a kört PR3 és Conti RA2-re. Mindkettõ azt ígéri hogy középen keményebb de eltérõ technológiával. Vajon ez csak marketing duma? A másik hogy a RA2-bõl lehet 69V-t választani ami "csak" 240 km/h-ig garantált. Vissza kell vennem a tempómból :-) Végül is 12 ekm-t mentem el a RA2-vel, sztem nem panaszkodhatok, de sajna kockásra kopott mert volt benne bõven autópálya. Nem hiszem hogy a PR3 ebbõl s szempontból többet nyújtana, mi a véleményetek? |
kawa550 | 100478 | 2015. november 18. 09:09 |
Jó kis cikk, én se tudtam hogy a progresszív rugó se mindig jobb. http://totalbike.hu/technika/2015/11/18/az_elso_villa_tuningja/ |
BarBazsi | 100477 | 2015. november 18. 08:59 |
Sziasztok! Használ valaki ilyen BT kommunikációt? http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-Helmet-Remote-ControI-interphone-Bluetooth-Intercom-headset-5Rider-V8-/191129962783?hash=item2c803bc91f:g:wtwAAOSw3ydVvJCs |
kawa550 | 100476 | 2015. november 18. 00:22 |
kawa550 | 100475 | 2015. november 17. 22:50 | Válasz erre: 100469 |
Azé' mer én menni szeretek nem odatapadva állni!:)))))) Ótóra meg contit kõ venni, bár most nekem kocsin is misi van, de nem szeressem, gyorsan kopik meg nem is jobb mint a conti ecocontact. És a 4db volt annyi int a mocira egy pár. 195/65 r15 |
sandryder | 100474 | 2015. november 17. 21:16 | Válasz erre: 100472 |
Nem prémium kategóriás, amúgy B 250 meg csak 175/65 R14-es, de idei gyártás.Ennek is nagyon jó a vizes tapadása, és piszok stabil a Fabia combi vele. Én a PR4-et párban 76 e-ért vettem a nyár elején a nevét nem mondjuk ki Tibinél.
|
Flenegen | 100473 | 2015. november 17. 20:47 |
Mondjuk a 4 bridgestone autogumi nekem is annyi lesz mint a motorra a 2 volt
|
tulok99 | 100472 | 2015. november 17. 20:39 | Válasz erre: 100467 |
Sandryder! milyen bridgestone gumikat árulnak ebben az árfekvésben? vagy a pr4-et vetted rosszkor rossz helyen? nekem a nyárigumim most lett kuka, annak darabja volt újonnan 60e... a két pr4 kb 80e...
|
tulok99 | 100471 | 2015. november 17. 20:37 | Válasz erre: 100470 |
lehet hogy most én is két szék közül a pad alá ülök... de még várjuk ki a végét...
|
Kucsi | 100470 | 2015. november 17. 20:12 | Válasz erre: 100461 |
Hú, de szemét vagy, elcsakliztad a vevõmet. Bár lehet, hogy örülök neki, mert sajna a másik egyenlõre nem jön össze.
|
Kucsi | 100469 | 2015. november 17. 20:09 | Válasz erre: 100468 |
Én nem is értem, hogy a séf bácsink miért nem vesz hasított slick gumikat. Az igaz, hogy pár ezer km-t bír ki, de odatapad az aszfaltra. Már mint a labanc utakon, mert a salakot itthon nem annyira szereti. Hátránya, hogy sûrûn kell cserélni, de legalább esõben otthon maradhat az állatkertben. :)) |
Hr.Geiger | 100468 | 2015. november 17. 19:56 | Válasz erre: 100467 |
Én a gumikat még tavasszal vettem, a Konyhafõnök meg az utóbbi idõben kezdte el nyomatni a píárt a PR4 mellett, addig szidta, mint a bokrot, mert drága és jobban kopik. Aztán elkapta egy esõ, majd megvilágosodott :-) |
sandryder | 100467 | 2015. november 17. 19:47 |
Hát én is követtem a Séf bá´ tapasztalatait,megosztásait, és nekem a PR4-et jobban ajánlotta azzal a címszóval, hogy haladni kell a korral. Félreértés ne essék, tökéletes választásnak tûnik, mert sokkal többet tud a gumi az én motoros tudásomnál. Viszont kiemelendõ, hogy esõben a vizes aszfalton hihetetlen magabiztosan lehet motorozni a PR4-gyel. Hátránya talán az, hogy konkurens gyártókénál pofátlanul drágább. A kocsimra a négy új Bridgestone gumi kevesebbe fájt, mint a mocira a kettõ.
|
Hr.Geiger | 100466 | 2015. november 17. 19:04 | Válasz erre: 100453 |
Kérem szépen, én figyelmesen olvasgattam a fórumot, hisz itt minden kérdésre választ kapunk! :-) A gumi téma általában kéthetente megjelenik, ha másért nem, hát a vérszívás okán... :-))))))))))))))) Nos, a menü elég választékos volt, ebbõl kellett a számomra megfelelõt eltalálni és én " a Konyhafõnök ajánlatát " találtam elfogadhatónak: PR3 Õt biztos ismered, sötét nevû és fehér tehénen közlekedik. :-))) Az õ stílusa eléggé a határokat feszegeti , ha nála ez bevált, akkor nekem is jó lesz, mert én is szeretek néha " sietni", meg haladó szellemiségû is vok. Szóval nem bántam meg, hogy figyeltem a Séf kommunikációira, mert érdemes. Ja, és a forradalomban megspóroltam nettó 8 ezret - ezért már érdemes lehajolni, nem? :-)) |
szodasbacsi | 100465 | 2015. november 17. 18:43 |
Többen is említettetek mindenféle koncerteket. Az én szombat esti kiruccanásom majdnem kisebb koccanással végzõdött. Vasárnap hajnali kettõ körül mentem az M3 kivezetõjén, elõttem valamivel egy külföldi rendszámú autó, más sehol senki. A Szerencs utcánál pont pirosra váltott a lámpa mikor odaért, ezért szép szabályosan megállt pontosan a lámpa elõtt. Én is levettem a gázról a lábam, és gondoltam, szépen odagurulok mellé. Szerencsére nem tettem, mert amikor áthaladtam egy fehér, keresztben levõ csíkon, ami majdnem száz méterre van a lámpától, akkor reflexszerûen beleálltam a fékbe. Utána fogtam fel, hogy mi is a szitu, amikor már megindult a keresztirányú forgalom (ami kb két autót jelentett), hogy a lámpánál várakozó külföldi autós pont a keresztezõdésben ácsorog. (Szerencsére volt annyi eszük, hogy kikerüljék.) A közlekedési lámpa ugyanis a keresztezõdés túloldalán van... |
SzVZoli | 100464 | 2015. november 17. 16:47 | Válasz erre: 100456 |
tulok99 | 100463 | 2015. november 17. 16:37 | Válasz erre: 100462 |
faulmbelimnek szólt, árulkodik az elõzménynél látható hozzászólás szám...
|
tulok99 | 100461 | 2015. november 17. 15:30 | Válasz erre: 100459 |
Az is jó lett volna valóban... majd talán jövõre... így jártunk! azt tudod-e hogy aki megvette a motoromat, nekem azt mondta, hogy nézte a neten a másik adonyit? mondtam neki ismerem, nagyon jó a motor, simán meg lehet venni... miután velem megegyezett azt mondta, hogy ha ez nem jött volna össze, akkor a tiedet vette volna meg... |
STURM86 | 100460 | 2015. november 17. 15:23 |
Kucsi | 100459 | 2015. november 17. 13:02 | Válasz erre: 100452 |
Érdekes valahogy pont nekem is ez véleményem AZ egyre alacsonyabb szinvonalù mol koncerttel kapcsolatban. Egy Tátrai Band koncert feldobna. |
Shamen | 100458 | 2015. november 16. 23:11 |
Próbáltam volna képet csatolni, de még hozzászólni sem engedett.
|
Shamen | 100456 | 2015. november 16. 22:59 |
SzVZoli! Ha az idõjárás engedi akkor valahol ütközhetünk. (nem szó szerint) Bár azt hallottam a rádióban, hogy winter is coming. |
Shamen | 100455 | 2015. november 16. 22:56 |
Jasszel motorfelújításáról vannak fotóim. Akitõl vettem átadott mindent. Fotókat, számlákat. Igényesen elkészített motorkerékpár, és gyönyörûen néz ki. Meg kívánom tartani ezen állapotában. Bár vannak elképzeléseim némi funkcionális tuningra. Egyébként írtam már neki priviben, hogy hozzám került a motorja. Ja, ma a nevemre is került. Ráadásul "csak" 63.800 forintomba került. Amúgy meg rohadjanak meg a 27.000 Ft-os vagyonszerzési illetékükkel. Még így is spóroltam a kötelezõ biztosításon, mert egy barátom intézte. |
kawa550 | 100454 | 2015. november 16. 21:53 | Válasz erre: 100453 |
Csak szólok, kapni még a lasertec-et is, az még ósdibb.....:)))))))))))) Vót olyanom vagy 13-4 éve, má akkor is csúszott a GPz hátsókerekén. :) |
tulok99 | 100452 | 2015. november 16. 20:48 | Válasz erre: 100362 |
Tomhahn! eléggé így jártunk! már vártam idén mi lesz molos berkekben, megint tankcsapda, vagy most valami más ütõképes brigád esetleg, erre képzeld olyan produkcióval rukkoltak elõ, hogy még a nagyfalut is elkerülöm abban az idõszakban, nem hogy az arénát!!! valami majka meg döglöttpéz, meg tököm tudja kik lesznek összeerisztve sokan, ebbõl lesz valami hiperszupergruppenprodukció... szerintem ezt kihagyom...
|
tulok99 | 100451 | 2015. november 16. 20:41 | Válasz erre: 100439 |
Atti! te mire cserélsz? enyémet már ne ajánlgasd! kifizették, de itt telel még nálam. márciusban szeretné elvinni csak az új gazdi, mert látta hogy itt jó helyen van ( fûtött garázsban felbakolva, csepptöltõn, letakarva stb. )...
|
Hr.Geiger | 100450 | 2015. november 16. 20:33 | Válasz erre: 100449 |
Én inkább másként gondolkodóknak hívnám õket. :-)) De ez egy szabad világban teljesen elfogadott szerintem. Mi materialisták meg csak úgy vagyunk és örülünk annak a sok kilométernek, amit a megtakarításból elmotoroztunk. :-) |
Fido71 | 100449 | 2015. november 16. 20:29 | Válasz erre: 100448 |
De Te is látod, hogy mindig vannak fafejûek... ;)
|
Hr.Geiger | 100448 | 2015. november 16. 20:07 | Válasz erre: 100445 |
Én nem favorizálok senkit, csak a pénztárcámat! :-) Ebbõl adódóan én is a " forradalmárok" közé tartozom, nem is bántam meg... Nézzél körül mindenhol,osszál -szorozzál, aztán döntsél. A döntésünk után meg ideológiát gyártani, amivel igazoljuk magunk felé annak helyességét kb. 2 perc. :-))))))))))))) |
Fido71 | 100447 | 2015. november 16. 19:53 | Válasz erre: 100445 |
http://revolutionmotor.motorrad-info.eu/mcPairs/show/mcManufacturer/Yamaha/ccm/850/mcTyp/1360
|
kawa550 | 100446 | 2015. november 16. 19:46 | Válasz erre: 100445 |
Ráböktem én is, nálam müxik, talán azért nem müxik nálad mert én belépés után linkeltem mert ugye én ottan regisztrált törzsvásárló vok...:))) Akinek nem müxik a lényeg:150/70R17 CONTINENTAL CONTITRAILATTACK REAR 69V TL MOTORGUMI utolsó darabok akcióban 25 rugóért. |
Karex | 100445 | 2015. november 16. 19:31 | Válasz erre: 100444 |
Nem jó a linked..... Azért megtaláltam amit akartál mutatni. Érdekesnek találom, hogy a kiárusítás darabjai között nincs Z6....... Ha már gumi, a télen kell nekem elsõ gumi (motorra.... :D), Z6 vagy Pr3 a jelölt, ha tud valaki jó áron, ne tartsa magában, esetleg a leendõ akciókat is ér itt közölni. Köszi! |
kawa550 | 100444 | 2015. november 16. 19:18 |
Ezt csak úgy bogarászás közben találtam, az épeszû módon közlekedõ népeknek(nem nekem) igen jó választás lehet tádéra, ennyiért meg most a hülyének is megéri szerintem: http://www.r17.hu/836-17-os-akcios-motorgumik/1607-150/70r17-continental-contitrailattack-rear-69v-tl-motorgumi/ |
kawa550 | 100443 | 2015. november 16. 15:36 | Válasz erre: 100439 |
Ne baccál már ki velem, lassan én leszek itt a legrégebbi tádés, az elõdök má be se néznek hónapok óta....
|
kawa550 | 100442 | 2015. november 16. 15:35 | Válasz erre: 100437 |
Csokis, most eszem az utolsó szeletet!:))) Kv-t hozd az arénához, még nem tom mikor megyünk meg hogy, én is szabad vagyok szerdán oszt még nem tiszta hogy már délután felmegyünk vagy csak estére. |
Flenegen | 100440 | 2015. november 16. 14:14 | Válasz erre: 100438 |
Bár ne ilyen apropóból kellene ennyit látni a francia policia motorkból.A reggeli híradó is tele volt ilyen képekkel, volt ahol 3 db állt egymás mellett...
|
ati5995 | 100439 | 2015. november 16. 11:41 |
lendvai | 100437 | 2015. november 16. 10:35 | Válasz erre: 100405 |
Ha nem marcipántorta lesz belõle akkor nem hat meg.:-) Én szerdán szabadságon leszek, ha idõben összeegyeztethetõ, akkor várlak egy kávéra.:-) Ha este jönnél akkor koffeinmentes is van.:-)
|
Fido71 | 100436 | 2015. november 16. 08:33 | Válasz erre: 100430 |
Amúgy az a felújítás többe került, mint amennyit Te adtál a motorért... Ezt borítékolom. ;) |
Fido71 | 100435 | 2015. november 16. 08:30 | Válasz erre: 100421 |
Nem ismertem ezeket, de ránézve a képre gondoltam magamban, hogy "gusztusos kis maca"... ;) Azután nézem, hogy ez egy hím?????? Bakker!!!! |
SzVZoli | 100434 | 2015. november 16. 08:15 | Válasz erre: 100428 |
Shamen már most tudom hogy nem a te motorodat láttam ! Amit én láttam az biztos hogy nem a jasszel motorja volt,bár élõben sosem láttam csak képeken,De az egy etalon a 4TX-ek között ! Szerintem ha az idõ (idõnk) engedi ne várjunk nyárig ,Tegnap is gurultam 1 Kicsit ,félúton valahol összefutunk majd ! |
Flenegen | 100433 | 2015. november 16. 07:36 | Válasz erre: 100428 |
Sõt ha Jasszelt megkeresed akkor minden infó meglesz. Szigorú pontossággal dokumentált mindent,és biztos örülne ha tudná mi az útja a motornak.
|
Karex | 100432 | 2015. november 15. 23:43 |
A hétvégén lefolyt az olaj a motorból, belecsurgott a friss, kimosódott a légszûrõ. 6700Km lett az idei táv. minden egyes Km, élvezetes volt, fõleg az az 1000, amit Ausztria útjain hajtottam bele. Nem szoktuk a sima utakat...... Elkopott a lánc (cserélve) és az elsõ gumi (még visszavan). Szezon közben 0.7 l olaj töltõdött utána, és egy emlékezetes aksicsere is megesett. Jó volt. |
Karex | 100431 | 2015. november 15. 23:26 |
Nem kell aggódj, csak kérdezd a tisztelt társaságot. Kár hogy nem tudod, az elõéletét a motorodnak, mert büszke lehetsz rá..... Jaszel nevezetû fórumtárs motorja igazi ritkaság. Rengeteg gondoskodást kapott, ha jól emlékszem gyári alkatrészekkel újították fel a blokkját, annó még képeket is tett fel róla ide. Miután kívül belül megcsinálta, sajnos nem túl sok Km-t mehetett vele, rokona belerongyolt hátulról egy közös motorozás alkalmával. Ekkor döntött úgy hogy hagyja a TDM-et. Jó pár igen szép képet lõtt a géprõl, merthogy fotós. Többek között ezt is tõle kaptam: http://tdm.url.ph/TDM/html/4TX.html A fórumon itt vannak részletek: http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=forum&topic_id=443&session_id=&offset=52600&limit=100 Meg ezt, a felújításról: ![]() |
Shamen | 100430 | 2015. november 15. 21:56 |
Értem. Köszönöm szépen a felvilágosítást. Akkor nem kezdek el jobban aggódni a motor állapota miatt.
|
ati5995 | 100429 | 2015. november 15. 21:49 |
A törés csak annyi volt h. a sógora egy transalpal utolérte egy lámpánál,csak a kipuff+az ülés alatti nyúlvány sérült.
|
Shamen | 100428 | 2015. november 15. 21:45 |
Nos, a domaszéki tulaj diszkréten hallgatott a törésrõl. De nem lényeg. Igaz még csak egy rövid ismerkedõs távon vagyok túl a motorral, de nem éreztem rajta, hogy gond lenne futásával. Akitõl vettem motorszerelõ volt, ezek szerint õ varázsolta eladhatóvá? SzvZoli! A nyáron megmutatom. Az a 70 km nem távolság közöttünk. |
ati5995 | 100427 | 2015. november 15. 20:02 |
Shamen motorja a Jasszelé volt,itt Bp-en,hófehér,és extrázva adta el felújítva,de hátulja törötten a Domaszéken lakó utolsó tulajnak!!
|
SzVZoli | 100426 | 2015. november 15. 19:58 | Válasz erre: 100424 |
Helló Shamen ! Ha majd egyszer összegurulunk ,megmondom hogy ez a gép e az amit én láttam ! Az elõzõ tulajjal sosem találkoztam csak a motort láttam ! |
janni | 100425 | 2015. november 15. 16:08 |
Sziasztok! Most találtam, 900-ra oldaldoboz tartó és középállvány. Nem rossz áron. Hátha valaki ilyet keres. http://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Yamaha_TDM_900_38608139.htm?first=1 |
Shamen | 100424 | 2015. november 15. 15:58 |
SzvZoli! A motornak budapesti és szeged melletti tulajdonosai voltak Magyarországon. Nem tudom, hogy merre jártak vele. 2012-ben volt felújítva, az extrák valószínûleg akkor kerültek rá. De többet nem tudok róla. |
desperado25 | 100423 | 2015. november 15. 15:45 |
Kawát is néztem, de a honda jobban bejön, mert volt már ebbõl az idõszakból... Amennyiben összejön cserélve lesz a két futómû, persze a fékekkel egyetemben...
|
varajani | 100422 | 2015. november 15. 13:49 | Válasz erre: 100420 |
"motorerõ fényévekkel elõbbre járt, mint a futómûvek és fékek színvonala" Így feljõdik a motorgyártás... |
kawa550 | 100421 | 2015. november 15. 12:43 | Válasz erre: 100420 |
És abban a korban a fiatal fiúcskák Clint Eastwoodra akartak hasonlítani, nem rá.... https://www.google.hu/search?q=tokio+hotel&espv=2&biw=1366&bih=643&site=webhp&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMI_Jje46ySyQIV6ZRyCh2vuwtd#tbm=isch&q=tokio+hotel+bill |
Hr.Geiger | 100420 | 2015. november 15. 12:39 | Válasz erre: 100416 |
Azért abban a korszakban a motorerõ fényévekkel elõbbre járt, mint a futómûvek és fékek színvonala... |
kawa550 | 100419 | 2015. november 15. 10:59 |
Egy ilyennek https://www.google.hu/search?q=Dreadnaught+kawasaki+z1300&es_sm=93&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIotWQiJWSyQIVh-kUCh2E1Qwx#tbm=isch&q=Dreadnought+kawasaki+z1300 nem csak a hangját hallottam, hanem mentem is vele, volt egy eladó itt kópházán vagy 10 éve, kinn állt a fõút mellet feltáblázva, én meg úgy csináltam mintha vevõ lennék. Apám.... :)))))))))))
|
varajani | 100418 | 2015. november 15. 10:36 | Válasz erre: 100416 |
Az akkori CB sorozatoknál (750-900-1000) az F2 jelzi a kétoldali mûa lábvédõt, ez volt a burkolat, és a fejidom.
|
varajani | 100417 | 2015. november 15. 10:33 | Válasz erre: 100416 |
30 évvel ezelõtt egy pesti srácnak/Ronnie/ volt 2 db, az egyiket átépítette. Szép darab volt.
|
desperado25 | 100416 | 2015. november 15. 10:17 |
Több verzió is készült belõle. 78-82-ig gyártották. A hátsó nyúlvány burkolata, valamint a légszûrõház betétek is mûanyagok, valamint van egy félig burkolt verzió is belõle. A hangja meg: https://www.youtube.com/watch?v=MBbskqcgs_o ..borsózik a hátam tõle |
kormi1313 | 100415 | 2015. november 15. 10:08 | Válasz erre: 100414 |
Szia! Attól is függ és a hengerek számától is. Sosem hallottam még hat hengeres motort járni. Kíváncsi vagyok. |
varajani | 100414 | 2015. november 15. 09:50 | Válasz erre: 100412 |
Hat hengeres? Milyen hangja van? Attól függ, milyen kiput raksz rá:-) |
kawa550 | 100413 | 2015. november 15. 09:15 | Válasz erre: 100410 |
Nem inkább F az az X? A cbx-en gyárilag se nagyon volt mûanyag, idomból konkrétan semennyi...
|
kormi1313 | 100412 | 2015. november 15. 08:40 | Válasz erre: 100410 |
desperado25 Szia! Hat hengeres? Milyen hangja van? |
desperado25 | 100410 | 2015. november 15. 07:09 | Válasz erre: 100407 |
Szia! cbx 1000 a kiszemelt. Volt már naked-em, és újra arra ülnék, persze némi átalakítás után, lemûanyagtalanítva... |
kawa550 | 100409 | 2015. november 14. 19:57 | Válasz erre: 100408 |
Így megy ez, akik korpa közé keveredik azt megeszik a disznók, aki meg torta tészta létére kakaóporral keveredik, az jól megbarnul. :)))
|
kormi1313 | 100407 | 2015. november 14. 19:39 | Válasz erre: 100402 |
Hali! desperado25! Köszönöm így már beugrott! Egyszer voltam csak ott, de talán nem utoljára. Régi motoros barátom fiaé a pálya! Mire cseréled a motort? |
kawa550 | 100405 | 2015. november 14. 19:22 |
kawa550 | 100404 | 2015. november 14. 19:15 | Válasz erre: 100402 |
Hálló! Tádé sok van, de tehénke csak egy, és az fehér és Kópházán lakik!:)))))
|
desperado25 | 100402 | 2015. november 14. 18:54 |
Ma utoljára megsétáltattam a tehénkét. Kinéztem a delvis börzére, és persze ilyenkor találok kincseket... persze ott hagytam, majd az új gazdának...
![]() ![]() |
desperado25 | 100401 | 2015. november 14. 18:47 | Válasz erre: 100393 |
Helló kormi1313! Ez az esztergomi MX pályán készült! Kíváncsi voltam, hátha valaki felismeri a sajátját innen... |
ricsi1960 | 100399 | 2015. november 14. 15:04 | Válasz erre: 100390 |
Igen velem. Ha megsem jön érte hívj fel. Szia |
csokabi | 100398 | 2015. november 14. 13:33 | Válasz erre: 100395 |
Szerintem sincs szükség ilyen mértékû beavatkozásra ennél a motornál, mint érdekességet osztottam meg. Én soha nem éreztem kevésnek a motor erejét, nyomatékát. Igaz, mindig egyedül használtam. A megbízhatósága, tartóssága pedig kifejezetten vonzó tulajdonsága számomra. Persze a turbófeltöltõ alaposan megtépázza ezeket a pozitívumokat. Pláne, hogy nincs külön kenése, hanem bekötötték a motor olajkörébe.
|
Flenegen | 100395 | 2015. november 14. 11:54 |
a fekete gyönyörû, nagyon komoly az átalakítás, de mondjuk én nem érzem, hogy ennél a motornál erre szükség lenne, és azért arra még kíváncsi lennék, hogy a legendásan jó tartósságot ez mennyire befolyásolja:)
|
csokabi | 100394 | 2015. november 14. 11:21 |
900-as turbósítva... https://www.youtube.com/watch?v=tPaPLD79JDk |
kormi1313 | 100393 | 2015. november 14. 10:00 | Válasz erre: 100387 |
Szevasz desperado25! Nem tudok rájönni hogy hol készült a kép pedig rajta van a gépem is! :) |
kawa550 | 100392 | 2015. november 14. 09:29 | Válasz erre: 100391 |
Komolyan mondom, fel fogom újítani a tehenet hogy minél tovább megtarthassam, mert pont olyan messzire visz és pont olyan messzirõl hoz haza mint a 900 meg a béjemvék.:))))) És kicsit se szégyellõs a kanyarokban, fõleg ha béjemvérõl van szó....:))))))))))))))))) |
Flenegen | 100391 | 2015. november 14. 09:12 | Válasz erre: 100387 |
Komolyan mondom, hogy lassan én is elgondolkozom, hogy vagy egy MX-5-re kell cserélnem TÁDÉT, vagy vennem kell helyette valami BMW-t vagy egy jó 900-ast... NA jó csak viccelek:) |
TIZ | 100390 | 2015. november 14. 08:32 | Válasz erre: 100377 |
Szia, azt hiszem veled beszéltem telefonon: már lecsapott egy kolléga a szerkezetre :-(
|
dinnyemag | 100389 | 2015. november 14. 08:28 | Válasz erre: 100388 |
Tizedik próbálkozásra lettem 48 éves, 82-rõl fiatalodtam vissza. Úgyhogy nem én motorozok lassan, hanem a társaság nagy része földönkívüli:-))))))))))))
|