Muju | 101693 | 2016. január 3. 10:05 |
Valaki ezt règebben posztolta is igaz akkor a közèptámasz miatt, de jól látszik a csõ helyzete is.
![]() |
Kilos | 101692 | 2016. január 3. 09:51 | Válasz erre: 101687 |
Valóban, volt szó errõl az esetrõl is. Nekem 900-al vannak tapasztalataim. Nálam nem törött semmi, sem index, sem tükör, sem váltókar. Lehet, hogy a 4Tx bukócsövén kellene változtatni, de kanyarban a lábtartó koptatójának "elsõbbségi joga" van, erre vigyázzatok.
|
Muju | 101691 | 2016. január 3. 09:30 |
Sziasztok Milyen távolság van a csõ ès az oldalidom közt? Túl sok azèrt nem lehet a kèpek alapján. |
TIZ | 101690 | 2016. január 3. 09:25 |
Ha már hozzászóltam a fórumhoz akkor egyúttal km-ekben és napos idõben gazdag Új Évet kívánok mindenkinek! Én ritkán írogatok de nagy figyelemmel kísérem a legaktívabb (!) márkafórumot. Ha nem vagyunk benne a top 5-ben akkor már arra gondolok hogy összeomlott a net vagy egyéb tragédia történt :-) |
TIZ | 101689 | 2016. január 3. 09:21 | Válasz erre: 101687 |
Halihó, ez én voltam! Fellökte egy autó a középállványon békésen szendergõ gépet, az indexbúra és a kuplungkar tört el, a bukócsõrõl kissé lehorzsolódott a festék. De az idomok teljesen sértetlenül maradtak. |
Skuli | 101688 | 2016. január 3. 09:05 | Válasz erre: 101685 |
Én is az alapján a videó alapján szereltem ki, az járható. Annyi, hogy még a hátsó lábtartót tartó alumínium bizbaszt is leszedtem, mert anélkül nem tudtam kiforgatni az akksit.
|
SzVZoli | 101687 | 2016. január 3. 08:37 | Válasz erre: 101682 |
Nem az oldal burkolat miatt az biztos (legalább is ez a sztori ) Valaki valahol nyaralt-túrázott ,közép állványon volt a motorja és talán egy autóval valaki el döltötte tolatásközben ! És akkor mondta hogy a plusz 1-1 cent megvédené még .... Lehet hogy a tükröt-kipufogót -indexet !? A hogy nferro is említette hogy a tükör kapott 1 kicsit az index meg rotty ! |
gezasz | 101686 | 2016. január 3. 07:58 | Válasz erre: 101685 |
Shamen! Sajnos ez ennyire nehézkes. Fõleg kiforgatni lesz nehéz a helyérõl. Jól szigetelõ szalagozd le a pozitív sarkot.
|
Shamen | 101685 | 2016. január 2. 23:28 |
Sziasztok! Ma rájöttem, hogy nem úszom meg akku kiszerelés nélkül a dolgot. 2000-es évjáratú 4TX. A Youtube-on találtam egy videót, ahol a fickó a jobb oldalon a fék munkahenger kicsavarozásával oldja meg. A központi vázrugó mellett emeli ki. Ez mennyire járható út? Azt tudtam, hogy körülményes kiszedni, de ennyire? Elõre is köszi a tanácsokat. |
nferro | 101684 | 2016. január 2. 22:52 | Válasz erre: 101678 |
Szia. Nekem egy tréningen sikerült felborulnom, a burkolat sértetlen maradt, az index összetört, a tükör is kapott kicsit.
|
Kilos | 101682 | 2016. január 2. 21:57 | Válasz erre: 101678 |
Zoli, én úgy emlékszem, hogy az oldalburkolat leszerelése miatt javasolta valaki a szélesítést, de azt tapasztalatból tudom, hogy 1 cm semmiképpen sem lenne elég. Amúgy meg nem jelent megoldhatatlan feladatot a +3 csavar leszerelése. Nem dicsekvésbõl mondom, de az én motorom már 3x dõlt fel (egyszer úgy lökték fel, hogy összeakadtak a dobozok) minden esetben tökéletesen megvédte az oldalborítást a Petya-féle bukócsõ. |
Kilos | 101681 | 2016. január 2. 21:52 | Válasz erre: 101676 |
PaulZso, írd fel magad a listára! A létszám miatt fontos, hogy fel legyél írva, a szállást úgy is mindenki magának foglalja majd (legalább is én így szeretném!).
|
C.J.Jani | 101680 | 2016. január 2. 21:37 |
Üdv Mindenkinek ! Szép robbantott rajzok és alkatrész lista alatta. https://www.motorcyclespareparts.eu/yamaha-parts/motorcycles/tdm850-1992.aspx |
SzVZoli | 101679 | 2016. január 2. 20:56 | Válasz erre: 101667 |
Skunk ! A motorod nem Kisújszállásról való véletlen ? |
SzVZoli | 101678 | 2016. január 2. 20:54 |
Boldog új évet mindenkinek ! Feljött a téma 1 pillanatra a Petyaféle bukócsõröl,annó valaki írta hogy oldalanként lehetne 1-1 cm-el szélesebb is ! Mit véd még pluszban ha szélesebb lenne ? Nem találtam meg a hozzászólást ,de mintha közép állványról dõlt volna a motor ,és valami még sérült amin segítene az a plusz oldalankénti centi ! Mivel nekem is készítés alatt van a bukócsõ ,jó lenne tudni ! Köszi ! |
PaulZso | 101677 | 2016. január 2. 20:20 |
Helló, keresem az alábbi urat: ujszaszy.gyula@..... Kézvédõ témában. |
PaulZso | 101676 | 2016. január 2. 20:13 | Válasz erre: 101581 |
Szia, mi az a sztrobi....S mi a meglátás, ilyen kieg lámpákat nem jobb a villára rakni? S a bekötés hová történedett? Más: kézvédõt láttam h. más típus-t tettetek fel, olyt láttatok-e hogy esetleg még index is volt benne? Vajona valahonnan rendelem, az mennyire aplikálható fel? Megint más:Láttam Orfûn lesz találkozó, mivel Pécsen élek elmennék, ha nem is ott alvósra.... És én is boldogat kívánok mindenkinek |
sola | 101675 | 2016. január 2. 19:52 |
Boldog új esztendõt! Tud valaki olyan utazási irodát, ahol Szép-kártyával lehet fizetni erdélyi szállásokért? Köszi a segítséget, jó utat, érjetek haza! Üdv: Sola |
scopy | 101673 | 2016. január 2. 13:09 | Válasz erre: 101671 |
Köszi! Nem kerülte el a figyelmem. Keresünk még...
|
skunk | 101672 | 2016. január 2. 11:15 |
Köszi az infót Ferdzso! Privátban kérdeztem még kicsit :) mert találtam is valamit. Még egyszer köszi! Üdv. Zsolt
|
Muju | 101671 | 2016. január 2. 11:14 | Válasz erre: 101669 |
Itt is hirdeti egy kolega kicsit lejjebb #101605 |
Robi70 | 101670 | 2016. január 2. 10:09 | Válasz erre: 101660 |
Csabi, kemények vagytok mint a fagyott kutyaláb!;) Látom Edit is veletek tartott. Nem semmi csaj!:)
|
scopy | 101669 | 2016. január 2. 10:04 |
Jól hergelt! Urakok! Ismerõsöm keres jó állapotú TDM-et. 3VD elõnyben. Az ár nyilván fontos, de tudja, hogy állapotot veszünk... Ha van a képben nektek, kérem jelezzétek. |
Ferdzso | 101668 | 2016. január 2. 10:01 | Válasz erre: 101667 |
Sziasztok Sajnos az y210 neked nem jó. Amire szükséged lenne az a givi y336, vagy kappa k8336. Ezeket már nem gyártják. Nekem ebay-rõl sikerült beszereznem, de vagy félévem ráment, mire sikerült beszereznem. |
skunk | 101667 | 2016. január 2. 09:21 |
Jó reggelt mindenkinek! Lenne egy kérdésem hozzátok, mert az internet útvesztõibe belefáradtam kissé :) 850 es 4tx em van 2001 es. Meglepném magam így az újév hajnalán egy wingrack 2 n140 es doboztartóval. A hozzá való rögzítõ csomag az általános y127. Találtam specifikusan 850 es hez valót y210 néven de jelzik, hogy ez 91-95 ös modellekhez való. Valószínûnek, tartom, hogy passzol, hozzá de mielõtt megrendelem jó lenne biztosan tudni. Ha valaki vett már ilyet, vagy az infó birtokában van, kérem ossza meg velem! Elõre is köszi a segítséget! Üdv. Zsolt |
csanesz | 101666 | 2016. január 1. 23:54 |
Tegnap beindítottam a vasat! Egy dízel mozdony indításhoz hasonlított a folyamat! :) kivételesen 2 hónapot pihent és sajna mindvégig nem került sor az akksi töltésre. De indítás elõtt kapott 5 óra töltést a 600 mA töltõvel... Ma 10 óra töltést kapott és holnap ismételve lesz, mert az akksi legyen az bármilyen szereti a párórás töltés közbeni pihenõket... |
kawa550 | 101665 | 2016. január 1. 21:36 | Válasz erre: 101664 |
Pont indulok! :)) Monnyuk mivel én csak fürdésbõl vok kiképezve, ezért én ezt is fordítva csináltam: lexartam mi van a könyvben, szétkaptam a telót, oszt mikor nem akart széjjelebb jönni, akkor belevilágoltam zseblámpával hogy mi és mekkora olyan kell hogy szétjöjjön, aztán mikor már tudtam hogy mekkora a miaz, akkor csináltam egy olyant annyi idõ alatt,a míg a neten lehet róla képet keresni, de én mindent fordítva csinálok, mer' nekem az úgy könnyebb.:))) https://picasaweb.google.com/103973879426139514992/Teloszimering# |
gesszti | 101664 | 2016. január 1. 21:09 | Válasz erre: 101659 |
Ennyi van a könyvben a szerszámról. Menj vissza fürödni...
|
gesszti | 101663 | 2016. január 1. 21:05 | Válasz erre: 101661 |
Köszönöm! Ez így már elég. 30-as hatszög anyagom van itthon. Ebbõl már meg tudom oldani.
|
kawa550 | 101662 | 2016. január 1. 21:00 | Válasz erre: 101660 |
Mer ement az eszetek! Mi inkább meleg vízbe áztattuk magunkat pár órán keresztül, de legalább a szabadban! Nem is olyan rossz, mikor az embörnek fázik a füle, miközben nyakig ül a jó meleg vizecskében, még ha vasoxid szemcsék úsznak is benn(vagy át lettünk verve és csak simán belexart valaki a szivattyúba...) :)))))
|
jobbkormanyos | 101661 | 2016. január 1. 20:49 | Válasz erre: 101655 |
A 900-nál, egy 29-es, vagy 30-as kulcsnyílású csavarfej, vagy anya kell a végére. Holnapután lefotózom az enyém, ha kell. |
kawa550 | 101659 | 2016. január 1. 20:46 | Válasz erre: 101658 |
Ja vagy úgy! Aszittem a vasas meg a fradi drukkerek tudják, hogy a kezelési útmutató elején(ahonnan a képed is van) ott vannak a szükséges és említett szerszámok képei és megnevezése. De akkó ezt is rosszul tudtam, biztos mert én szakács vok. :)))))))))))) |
gesszti | 101658 | 2016. január 1. 20:24 | Válasz erre: 101657 |
Maestro, nem az a kérdés, hogy mibõl lehet készíteni, és hogyan, hanem, hogy mit kell készíteni... ;-)) Vasas ember vagyok, szóval a kivitelezés talán menni fog. |
kawa550 | 101657 | 2016. január 1. 19:53 | Válasz erre: 101655 |
Nincs az a gúlás ellentartó, amit ebbõl https://webshop.schachermayer.com/cat/hu-HU/product/nemesacel-negyszoegacel-1-4301-10-mm/106826500 ne lehetne kiköszörülni egy jó flexel. :)))
|
Muju | 101656 | 2016. január 1. 18:58 | Válasz erre: 101655 |
Szia, Ezt a szerszámot én egy sima 30-as laposvasnak hívom kicsit kiköszörülve. 4tx-nél legalábbis megfelel. :)) |
gesszti | 101655 | 2016. január 1. 18:44 |
A képen levõ 2-essel jelölt szerszám hogy néz ki? Mi van a végén? Valami hatszög? (a cikkszámra megjelenõ google-s képek egyik részén egy gúla van, a másikon meg egy csavar van ráhegesztve)
|
Robi70 | 101652 | 2016. január 1. 12:15 | Válasz erre: 101648 |
Dobj össze gyorsan egy hómobil adaptert Tehénkére és nem kényszerültök seggáztatásra.:)
|
Hr.Geiger | 101651 | 2016. január 1. 11:40 |
Jó reggelt Hölgyek, Urak! Boldog új évet kívánok mindnyájatoknak! Idén mindenkinek több jut majd motorozásra... :-) |
kawa550 | 101650 | 2016. január 1. 10:54 | Válasz erre: 101649 |
Hát, a kinemmonnyukos csávóék minnyá jönnek, de azok is egy hondával, ráadásul 4 kerekû. Asszem inkább elmegyünk segget áztatni.:)
|
Karex | 101649 | 2016. január 1. 10:47 | Válasz erre: 101648 |
Nincs más, amivel lehetne kawa motorozni? Vagyis kabala motorozni? Ne hagyj cserben minket! |
kawa550 | 101648 | 2016. január 1. 10:22 |
Na, lõttek a kabala motorozásnak, pont annyi hó esett az éjjel, hogy azt mondhassuk rá: semennyi, de fehér minden, az út is. Szóval tehénke marad a garázsban.
|
kawa550 | 101645 | 2016. január 1. 01:36 | Válasz erre: 101641 |
Nono, láttam én a böllérbalettet élõben, majd elaludtunk... De a P.mobil az gyó volt, szerencsére még kevesen tudják atiról hogy kinemmonnyuk lett, így nem kellett szégyenkeznünk vele. :)))) ![]() |
Robi70 | 101641 | 2015. december 31. 23:55 | Válasz erre: 101637 |
Fõnök, azért a comedyn, Mogács, Hadházi és Bödõcs mûvész urak mûsora megütötte a mércét. Sõt... kimondottan jó volt. Az összes többi tényleg felejtõs.
|
kawa550 | 101637 | 2015. december 31. 19:54 | Válasz erre: 101636 |
Nem fogunk! Ülünk a tv elõtt de dögunalom. :)) Állatok má odavannak a sok petárdás faszkalaptól, egyik kutya remeg, a másik fel alá mászkál, a harmadik meg minden durranás után ugat meg rohangászik, megy rendet csinálni hogy mi ez a zajongás. Artúr meg a kecskék pont leszarják, alszanak.:) |
kawa550 | 101634 | 2015. december 31. 19:31 | Válasz erre: 101632 |
Eszembe sincs pucolgatni. Kibacom a koszosat oszt beteszem a csillogó újat amit a betéthez adnak. Azé te csak pucolgasd ha akarod....:))))))))
|
gesszti | 101633 | 2015. december 31. 19:03 | Válasz erre: 101630 |
Kicsit jobban megnézve, ez tényleg bosch rendszerû fék. Ilyen van pl. a megane 2 elején is.
|
gesszti | 101632 | 2015. december 31. 18:59 | Válasz erre: 101630 |
El kell fordítani a betétet, és akkor kifér. Ha ebben szorul, akkor az nem mostanában volt kitakarítva. Tessék fémtisztára pucolni a csúszkákat, és rendesen gondozni a fékeket! |
kawa550 | 101631 | 2015. december 31. 18:58 | Válasz erre: 101627 |
Ránéztem én a kerékcserénél hogy milyen vastag, akkor még volt rajt elég, gondoltam majd sípol ha már nincs, de ugye október óta(ósztriában kicsit korábban kötelezõ mint nálunk) ment már úgy +12.000-et.
|
kawa550 | 101630 | 2015. december 31. 18:49 | Válasz erre: 101628 |
Fido71 | 101629 | 2015. december 31. 18:37 | Válasz erre: 101627 |
"Azt is könnyebb, ha nincs rajta a kerék." Szerintem is. Bár, még nem próbáltam úgy, hogy elõtte nem veszem le a kereket... |
gesszti | 101628 | 2015. december 31. 18:27 | Válasz erre: 101623 |
Várjál már, ez egy sima bosch féknyereg, nem? Itt, ha az úszócsapok csavarját kiveszed, félre lehet tenni a munkahengert, és ki kell jönni a betéteknek. Ha nem jön ki, ott valami gebasz van. Nézd meg világosban rendesen. Vannak benne kis acél lemez csúszkák a féknyereg, és a betét közt?
|
gesszti | 101627 | 2015. december 31. 18:24 | Válasz erre: 101623 |
Az autóimnál minden évben egyszer szétszedem, és kitakarítom az összes féket. Az úszó nyergek nagyon meghálálják. Így minden betét egyformán kopik, nincs olyan, hogy egyik jobban, a másik meg alig. Nincs ilyen meglepi se, hogy hirtelen elfogy a betét. Mindig tudom, hogy még mennyire számíthatok, és hogy kb. mikor fog kelleni cserélni. Azt az 1-2 órát érdemes rászánni. Legtöbbször akkor szoktam elvégezni ezt, amikor rakom fel a téli gumikat, hiszen télen a legfontosabb, hogy a fékek, pláne az abs-es fékek tökéletesen, finoman mûködjenek. Mindenkinek ajánlom, akinek volt már villáskulcs a kezében. Szét kell szedni, alaposan letakarítani, úszócsapokat, és a csúszkákat, ahol mozognak a betétek. 2-3 évente a fékfolyadékot is érdemes cserélni. Azt is könnyebb, ha nincs rajta a kerék.
|
ati5995 | 101626 | 2015. december 31. 18:22 |
De rendes ez a Kawa,még TDM-esnek tart,de lélekben az maradok!!! Akit érdekel a P-Mobil-még ide ér 22:20 ig Sopronba a Fõtérre,TDM-el gyorsabb!!!Ha nem talizunk-BUÉK-minden motorosnak!!
|
Karex | 101625 | 2015. december 31. 18:13 | Válasz erre: 101623 |
De nagyon ráér valaki, mióta új munkahelye van...... Az még egy tök jó betét! Nem fizetted ki végig, minek dobod el? :D Na,BUÉK! |
kawa550 | 101623 | 2015. december 31. 18:03 | Válasz erre: 101621 |
gesszti | 101621 | 2015. december 31. 16:52 |
Az ó év utolsó szállításával megérkezett a motorolaj, teleszkópolaj, motorolajszûrõ, és a gyújtógyertyák. :-) ...és ezt találtam a hátsó fékben: Lehet, hogy ez is a gyári betét lenne? ![]() |
Kilos | 101619 | 2015. december 31. 16:10 | Válasz erre: 101617 |
"Petya" gyártmány a védõ keret és a közép állvány is. Három megpakolt dobozzal és két személlyel sem ér le elõbb mint a lábtartó koptató.
|
Fido71 | 101618 | 2015. december 31. 16:03 | Válasz erre: 101617 |
Az egy "Petya" gyártmányú... Nem ér le elõbb. |
kozmax | 101617 | 2015. december 31. 15:47 | Válasz erre: 101594 |
Ha jól látom ez SW-Motech gyártmányú. A gyári egy kicsit más. A Tied elõbb leér mint a lábtartó? Szemre a gyári nem tûnik úgy.
|
Vandis | 101616 | 2015. december 31. 14:19 |
Sziasztok! Nagyon boldog új évet, sok szép idõt, tiszta utakat, olcsó benzint, egészséget, szeretet, összetartást kívánok nektek 2016-ra (is)! Üdv. Vandis |
Annonymus | 101614 | 2015. december 31. 13:51 |
Kedves Naccsàgosùrak,Ùjèv(2016) beköszönte alkalmàbòl kìvànok mindnyàjatoknak ERÕT s EGÈSZSÈT ....na meg 1 kis ràadàst...
![]() |
gesszti | 101613 | 2015. december 31. 13:47 | Válasz erre: 101610 |
nferro | 101610 | 2015. december 31. 12:42 | Válasz erre: 101598 |
MZ TS-hez nem lesz jó.:) Ha adnál email címet, akkor tudnék küldeni pár fotót.
|
Hr.Geiger | 101608 | 2015. december 31. 12:05 |
Hello Srácok! Oldalkocsis TDM megvolt már? :-) https://www.youtube.com/watch?v=hDurpsk-WMo BÚÉK mindenkinek! |
aramo69 | 101606 | 2015. december 31. 10:33 | Válasz erre: 101565 |
A generátorokat, teljesítményben mindig felül tervezik. Nem csúcson "járatják" Ez már 30 éve is így volt. Még most is, pedig nagyon fogyasztói társadalom felé hajlik az ipar. :)))))))
|
STURM86 | 101605 | 2015. december 31. 10:26 |
aramo69 | 101604 | 2015. december 31. 10:19 | Válasz erre: 101561 |
Sziasztok! :) De! Megbüntethet! Egyébként nem jellemzõ. Ami a gépjármûre nem típus függõen, de fel van szerelve, (hardveresen, szoftveresen) Bár mikori üzemszerû állapotban kell lennie. Ha így van, bár mikor használatra ill. üzembe helyezhetõt állapotban van!!!
|
Muju | 101603 | 2015. december 31. 09:03 |
Szèp szilveszteri reggelt mindenkinek. Látom elõjött a bukócsõ tèma, nálami is. Nèzegettem a neten kèpeket, hogy s mint van ez. Pont nferro motorjára szerelt csõ alapján kezdtem el tènykedni..:) Mèg nincs kèsz teljesen,de alakul. |
scopy | 101601 | 2015. december 31. 07:29 |
Kedveskéim! :-) Megillet Benneteket a mgszólítás! 2015-ben kevés lehetõség volt együtt lennünk Veletek, de nagyon sok kedves élmény maradt Tõletek! Köszönjük! Bár a mi életünkben elõre láthatóan 2016 sem a nagy motorozós évnek fog számítani, mégis fogadjátok jókívánságainkat szeretettel! Vidámsággal teli, sikerekben gazdag, egészségben töltött Új Esztendõt kívánok a családom, a "törött ujjú barátom" szálito...(a többit tudjátok!) Paliék és a magam nevében! Mulassatok jót, de vigyázzatok magatokra! |
scopy | 101600 | 2015. december 31. 07:19 |
Jól hergelt! Nekem is van ám középsõ állványom Elnök úrhoz, de olyan, mint Colombo felesége- még senki sem látta. Mert nem használom. Ugyanis leér. Igen-igen Gyula! Kanyarban. Ha néha találkozik olyannal... |
gesszti | 101598 | 2015. december 30. 23:22 | Válasz erre: 101597 |
Hm. Ez tetszik! Megtennéd, hogy kicsit közelebbrõl, és részletesebben körbefényképezed a középállványt, és a bukócsövet is? Különös tekintettel a rögzítési pontokra. Akár mailben is jöhetnének a képek. A középállványról le, és felhajtva is kellene kép. Hova ütközik, hol fordul, meddig ér, stb. |
nferro | 101597 | 2015. december 30. 23:02 |
nferro | 101596 | 2015. december 30. 22:52 |
Hú, de felélénkült a fórum:). Karex! Látod, milyen oktondi vagyok? Simán azt hittem, mindkét csavar rögzítõset játszik. Mondjuk annyira nem néztem meg õket, csak rálöktem az akksira, hogy megnézzem azt a tehénszar pirítást.:))) Hát a bilincs kicsi, azt cserélni kéne, majd megnézem, hogy lehet-e. csanesz! Elég megnyugtató, amit írtál, ha nem tudok variálni a rögzítéssel (mint Karex, aki PET palackból is képes kardvasat gyártani:)))), akkor valószínûleg oda kerül. Mivel én alapból béna vagyok, majd jó sokat gondolkodom, amitõl nem lesz jobb, de legalább valamiféle elhatározásra jutok majd. Köszi srácok a segítséget, és Boldog Új Évet Kívánok az összes tulajnak, akinek TDM-e (The Dream Motorbike vagy The Deadly Machine) van. Meg persze azoknak is, akik lélekben TDM-esek, de eltévelyedtek.:)))) |
csanesz | 101595 | 2015. december 30. 21:46 | Válasz erre: 101581 |
nferro! A meleg miatt ne aggódj! A kipuff leömlõd 200 - 300 fokos tötyörgõs menet közben. A hûtõd elsõ 1/3 -a kb 130 fok (centirõl centire végigmértem) mivel a hõleadása nem egyenletes - így helyenként többet is lehet mérni és ez nem konkrétan a folyadék hõre vonatkozik. A blokkod külsõ része kb 80 fok és nincs tõle messze az oldalsó kopoltyú lemez. Na meg ott a hûtõd egyik és másik vége ami 100 ill. 70 fokot ad le (be ill. kiömlõ oldal). A kopoltyú lemezek ABS mûanyag és közel 140 - 160 fokon olvadnak, de csak papíron! Valóságban többet is elviselnek tartósan pontszerûen koncentrálva aminek egy motoron a közelébe sem kerülnek. Szal oda teszed ahova tetszik! |
Kilos | 101594 | 2015. december 30. 21:36 | Válasz erre: 101591 |