18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Muju 101693 2016. január 3. 10:05  
Valaki ezt règebben posztolta is igaz akkor a közèptámasz miatt, de jól látszik a csõ helyzete is.
    

Kilos 101692 2016. január 3. 09:51   Válasz erre: 101687
Valóban, volt szó errõl az esetrõl is. Nekem 900-al vannak tapasztalataim. Nálam nem törött semmi, sem index, sem tükör, sem váltókar. Lehet, hogy a 4Tx bukócsövén kellene változtatni, de kanyarban a lábtartó koptatójának "elsõbbségi joga" van, erre vigyázzatok.
    

Muju 101691 2016. január 3. 09:30  
Sziasztok
Milyen távolság van a csõ ès az oldalidom közt?
Túl sok azèrt nem lehet a kèpek alapján.
    

TIZ 101690 2016. január 3. 09:25  
Ha már hozzászóltam a fórumhoz akkor egyúttal km-ekben és napos idõben gazdag Új Évet kívánok mindenkinek!
Én ritkán írogatok de nagy figyelemmel kísérem a legaktívabb (!) márkafórumot. Ha nem vagyunk benne a top 5-ben akkor már arra gondolok hogy összeomlott a net vagy egyéb tragédia történt :-)
    

TIZ 101689 2016. január 3. 09:21   Válasz erre: 101687
Halihó, ez én voltam!
Fellökte egy autó a középállványon békésen szendergõ gépet, az indexbúra és a kuplungkar tört el, a bukócsõrõl kissé lehorzsolódott a festék. De az idomok teljesen sértetlenül maradtak.
    

Skuli 101688 2016. január 3. 09:05   Válasz erre: 101685
Én is az alapján a videó alapján szereltem ki, az járható. Annyi, hogy még a hátsó lábtartót tartó alumínium bizbaszt is leszedtem, mert anélkül nem tudtam kiforgatni az akksit.
    

SzVZoli 101687 2016. január 3. 08:37   Válasz erre: 101682
Nem az oldal burkolat miatt az biztos (legalább is ez a sztori )
Valaki valahol nyaralt-túrázott ,közép állványon volt a motorja és talán egy autóval valaki el döltötte tolatásközben !
És akkor mondta hogy a plusz 1-1 cent megvédené még ....
Lehet hogy a tükröt-kipufogót -indexet !?
A hogy nferro is említette hogy a tükör kapott 1 kicsit az index meg rotty !
    

gezasz 101686 2016. január 3. 07:58   Válasz erre: 101685
Shamen! Sajnos ez ennyire nehézkes. Fõleg kiforgatni lesz nehéz a helyérõl. Jól szigetelõ szalagozd le a pozitív sarkot.
    

Shamen 101685 2016. január 2. 23:28  
Sziasztok! Ma rájöttem, hogy nem úszom meg akku kiszerelés nélkül a dolgot. 2000-es évjáratú 4TX. A Youtube-on találtam egy videót, ahol a fickó a jobb oldalon a fék munkahenger kicsavarozásával oldja meg. A központi vázrugó mellett emeli ki. Ez mennyire járható út? Azt tudtam, hogy körülményes kiszedni, de ennyire?
Elõre is köszi a tanácsokat.
    

nferro 101684 2016. január 2. 22:52   Válasz erre: 101678
Szia. Nekem egy tréningen sikerült felborulnom, a burkolat sértetlen maradt, az index összetört, a tükör is kapott kicsit.
    

sola 101683 2016. január 2. 21:58   Válasz erre: 101680
Köszi a linket, jól jött! Üdv

    

Kilos 101682 2016. január 2. 21:57   Válasz erre: 101678
Zoli, én úgy emlékszem, hogy az oldalburkolat leszerelése miatt javasolta valaki a szélesítést, de azt tapasztalatból tudom, hogy 1 cm semmiképpen sem lenne elég. Amúgy meg nem jelent megoldhatatlan feladatot a +3 csavar leszerelése.
Nem dicsekvésbõl mondom, de az én motorom már 3x dõlt fel (egyszer úgy lökték fel, hogy összeakadtak a dobozok) minden esetben tökéletesen megvédte az oldalborítást a Petya-féle bukócsõ.
    

Kilos 101681 2016. január 2. 21:52   Válasz erre: 101676
PaulZso, írd fel magad a listára! A létszám miatt fontos, hogy fel legyél írva, a szállást úgy is mindenki magának foglalja majd (legalább is én így szeretném!).
    

C.J.Jani 101680 2016. január 2. 21:37  
Üdv Mindenkinek !

Szép robbantott rajzok és alkatrész lista alatta.
https://www.motorcyclespareparts.eu/yamaha-parts/motorcycles/tdm850-1992.aspx

    

SzVZoli 101679 2016. január 2. 20:56   Válasz erre: 101667
Skunk ! A motorod nem Kisújszállásról való véletlen ?

    

SzVZoli 101678 2016. január 2. 20:54  
Boldog új évet mindenkinek !
Feljött a téma 1 pillanatra a Petyaféle bukócsõröl,annó valaki írta hogy oldalanként lehetne 1-1 cm-el szélesebb is !
Mit véd még pluszban ha szélesebb lenne ?
Nem találtam meg a hozzászólást ,de mintha közép állványról dõlt volna a motor ,és valami még sérült amin segítene az a plusz oldalankénti centi !
Mivel nekem is készítés alatt van a bukócsõ ,jó lenne tudni !
Köszi !
    

PaulZso 101677 2016. január 2. 20:20  
Helló,
keresem az alábbi urat:
ujszaszy.gyula@.....
Kézvédõ témában.
    

PaulZso 101676 2016. január 2. 20:13   Válasz erre: 101581
Szia,
mi az a sztrobi....S mi a meglátás, ilyen kieg lámpákat nem jobb a villára rakni? S a bekötés hová történedett?
Más: kézvédõt láttam h. más típus-t tettetek fel, olyt láttatok-e hogy esetleg még index is volt benne? Vajona valahonnan rendelem, az mennyire aplikálható fel?
Megint más:Láttam Orfûn lesz találkozó, mivel Pécsen élek elmennék, ha nem is ott alvósra....
És én is boldogat kívánok mindenkinek
    

sola 101675 2016. január 2. 19:52  
Boldog új esztendõt!
Tud valaki olyan utazási irodát, ahol Szép-kártyával lehet fizetni erdélyi szállásokért?
Köszi a segítséget, jó utat, érjetek haza! Üdv: Sola
    

furfarag 101674 2016. január 2. 14:24  
BÚÉK minden kedves fórumozónak.
Január,február itt a nyár:-)
    

scopy 101673 2016. január 2. 13:09   Válasz erre: 101671
Köszi! Nem kerülte el a figyelmem. Keresünk még...
    

skunk 101672 2016. január 2. 11:15  
Köszi az infót Ferdzso! Privátban kérdeztem még kicsit :) mert találtam is valamit. Még egyszer köszi! Üdv. Zsolt
    

Muju 101671 2016. január 2. 11:14   Válasz erre: 101669

Itt is hirdeti egy kolega kicsit lejjebb #101605
    

Robi70 101670 2016. január 2. 10:09   Válasz erre: 101660
Csabi, kemények vagytok mint a fagyott kutyaláb!;) Látom Edit is veletek tartott. Nem semmi csaj!:)
    

scopy 101669 2016. január 2. 10:04  
Jól hergelt!

Urakok!

Ismerõsöm keres jó állapotú TDM-et. 3VD elõnyben. Az ár nyilván fontos, de tudja, hogy állapotot veszünk...

Ha van a képben nektek, kérem jelezzétek.
    

Ferdzso 101668 2016. január 2. 10:01   Válasz erre: 101667
Sziasztok
Sajnos az y210 neked nem jó. Amire szükséged lenne az a givi y336, vagy kappa k8336. Ezeket már nem gyártják. Nekem ebay-rõl sikerült beszereznem, de vagy félévem ráment, mire sikerült beszereznem.
    

skunk 101667 2016. január 2. 09:21  
Jó reggelt mindenkinek!
Lenne egy kérdésem hozzátok, mert az internet útvesztõibe belefáradtam kissé :) 850 es 4tx em van 2001 es. Meglepném magam így az újév hajnalán egy wingrack 2 n140 es doboztartóval. A hozzá való rögzítõ csomag az általános y127. Találtam specifikusan 850 es hez valót y210 néven de jelzik, hogy ez 91-95 ös modellekhez való. Valószínûnek, tartom, hogy passzol, hozzá de mielõtt megrendelem jó lenne biztosan tudni. Ha valaki vett már ilyet, vagy az infó birtokában van, kérem ossza meg velem!
Elõre is köszi a segítséget!
Üdv. Zsolt
    

csanesz 101666 2016. január 1. 23:54  
Tegnap beindítottam a vasat!
Egy dízel mozdony indításhoz hasonlított a folyamat! :)
kivételesen 2 hónapot pihent és sajna mindvégig nem került sor az akksi töltésre.
De indítás elõtt kapott 5 óra töltést a 600 mA töltõvel...

Ma 10 óra töltést kapott és holnap ismételve lesz, mert az akksi legyen az bármilyen szereti a párórás töltés közbeni pihenõket...
    

kawa550 101665 2016. január 1. 21:36   Válasz erre: 101664
Pont indulok! :))
Monnyuk mivel én csak fürdésbõl vok kiképezve, ezért én ezt is fordítva csináltam: lexartam mi van a könyvben, szétkaptam a telót, oszt mikor nem akart széjjelebb jönni, akkor belevilágoltam zseblámpával hogy mi és mekkora olyan kell hogy szétjöjjön, aztán mikor már tudtam hogy mekkora a miaz, akkor csináltam egy olyant annyi idõ alatt,a míg a neten lehet róla képet keresni, de én mindent fordítva csinálok, mer' nekem az úgy könnyebb.:)))
https://picasaweb.google.com/103973879426139514992/Teloszimering#
    

gesszti 101664 2016. január 1. 21:09   Válasz erre: 101659
Ennyi van a könyvben a szerszámról. Menj vissza fürödni...
    

gesszti 101663 2016. január 1. 21:05   Válasz erre: 101661
Köszönöm! Ez így már elég. 30-as hatszög anyagom van itthon. Ebbõl már meg tudom oldani.
    

kawa550 101662 2016. január 1. 21:00   Válasz erre: 101660
Mer ement az eszetek! Mi inkább meleg vízbe áztattuk magunkat pár órán keresztül, de legalább a szabadban! Nem is olyan rossz, mikor az embörnek fázik a füle, miközben nyakig ül a jó meleg vizecskében, még ha vasoxid szemcsék úsznak is benn(vagy át lettünk verve és csak simán belexart valaki a szivattyúba...) :)))))
    

jobbkormanyos 101661 2016. január 1. 20:49   Válasz erre: 101655
A 900-nál, egy 29-es, vagy 30-as kulcsnyílású csavarfej, vagy anya kell a végére.
Holnapután lefotózom az enyém, ha kell.
    

tdm csabi 101660 2016. január 1. 20:48  
B.Ú.É.K. Kicsit megjárattuk a vasakat :)
    

kawa550 101659 2016. január 1. 20:46   Válasz erre: 101658
Ja vagy úgy! Aszittem a vasas meg a fradi drukkerek tudják, hogy a kezelési útmutató elején(ahonnan a képed is van) ott vannak a szükséges és említett szerszámok képei és megnevezése.
De akkó ezt is rosszul tudtam, biztos mert én szakács vok. :))))))))))))
    

gesszti 101658 2016. január 1. 20:24   Válasz erre: 101657
Maestro, nem az a kérdés, hogy mibõl lehet készíteni, és hogyan, hanem, hogy mit kell készíteni... ;-))

Vasas ember vagyok, szóval a kivitelezés talán menni fog.
    

kawa550 101657 2016. január 1. 19:53   Válasz erre: 101655
Nincs az a gúlás ellentartó, amit ebbõl https://webshop.schachermayer.com/cat/hu-HU/product/nemesacel-negyszoegacel-1-4301-10-mm/106826500 ne lehetne kiköszörülni egy jó flexel. :)))
    

Muju 101656 2016. január 1. 18:58   Válasz erre: 101655
Szia,
Ezt a szerszámot én egy sima 30-as laposvasnak hívom kicsit kiköszörülve.
4tx-nél legalábbis megfelel. :))
    

gesszti 101655 2016. január 1. 18:44  
A képen levõ 2-essel jelölt szerszám hogy néz ki? Mi van a végén? Valami hatszög? (a cikkszámra megjelenõ google-s képek egyik részén egy gúla van, a másikon meg egy csavar van ráhegesztve)
    

Ambrózy 101654 2016. január 1. 15:38  
Áldott, Boldog Új Évet mindenkinek!

    

fazakas66 101653 2016. január 1. 12:59  
BUÉK. minden fórumtársnak!!!!
    

Robi70 101652 2016. január 1. 12:15   Válasz erre: 101648
Dobj össze gyorsan egy hómobil adaptert Tehénkére és nem kényszerültök seggáztatásra.:)
    

Hr.Geiger 101651 2016. január 1. 11:40  
Jó reggelt Hölgyek, Urak!

Boldog új évet kívánok mindnyájatoknak!
Idén mindenkinek több jut majd motorozásra...
:-)
    

kawa550 101650 2016. január 1. 10:54   Válasz erre: 101649
Hát, a kinemmonnyukos csávóék minnyá jönnek, de azok is egy hondával, ráadásul 4 kerekû. Asszem inkább elmegyünk segget áztatni.:)
    

Karex 101649 2016. január 1. 10:47   Válasz erre: 101648
Nincs más, amivel lehetne kawa motorozni? Vagyis kabala motorozni?
Ne hagyj cserben minket!
    

kawa550 101648 2016. január 1. 10:22  
Na, lõttek a kabala motorozásnak, pont annyi hó esett az éjjel, hogy azt mondhassuk rá: semennyi, de fehér minden, az út is. Szóval tehénke marad a garázsban.
    

Muju 101647 2016. január 1. 09:05  
B.Ú.È.K! Mindenkinek!
    

Lomha 8V 101646 2016. január 1. 06:49  
Boldog új évet mindenkinek! :)
    

kawa550 101645 2016. január 1. 01:36   Válasz erre: 101641
Nono, láttam én a böllérbalettet élõben, majd elaludtunk...
De a P.mobil az gyó volt, szerencsére még kevesen tudják atiról hogy kinemmonnyuk lett, így nem kellett szégyenkeznünk vele. :))))
    

sandryder 101644 2016. január 1. 00:32  
2016
    

csanesz 101643 2016. január 1. 00:23  
B.U.É.K.!!!!!!!!!!!!
    

Robi70 101642 2016. január 1. 00:00  
2016!
B. U. É. K!
    

Robi70 101641 2015. december 31. 23:55   Válasz erre: 101637
Fõnök, azért a comedyn, Mogács, Hadházi és Bödõcs mûvész urak mûsora megütötte a mércét. Sõt... kimondottan jó volt. Az összes többi tényleg felejtõs.
    

Robi70 101640 2015. december 31. 23:49  
Kalandokban gazdag boldog új évet Cimborák!
    

Kucsi 101639 2015. december 31. 22:46  
Mindenkinek Boldog Új Évet kívánunk! Kucsi és Teca
    

skunk 101638 2015. december 31. 20:32  
Boldog Új Esztendõt kívánok, mindannyiótoknak!
    

kawa550 101637 2015. december 31. 19:54   Válasz erre: 101636
Nem fogunk! Ülünk a tv elõtt de dögunalom. :))
Állatok má odavannak a sok petárdás faszkalaptól, egyik kutya remeg, a másik fel alá mászkál, a harmadik meg minden durranás után ugat meg rohangászik, megy rendet csinálni hogy mi ez a zajongás.
Artúr meg a kecskék pont leszarják, alszanak.:)
    

VVLaci 101636 2015. december 31. 19:50  
BÚÉK Barátaim! :-)

Idén már ne szereljetek tovább! :-)
    

kawa550 101635 2015. december 31. 19:31   Válasz erre: 101632
Nem fér ki, próbáltam.
    

kawa550 101634 2015. december 31. 19:31   Válasz erre: 101632
Eszembe sincs pucolgatni. Kibacom a koszosat oszt beteszem a csillogó újat amit a betéthez adnak. Azé te csak pucolgasd ha akarod....:))))))))
    

gesszti 101633 2015. december 31. 19:03   Válasz erre: 101630
Kicsit jobban megnézve, ez tényleg bosch rendszerû fék. Ilyen van pl. a megane 2 elején is.
    

gesszti 101632 2015. december 31. 18:59   Válasz erre: 101630
El kell fordítani a betétet, és akkor kifér. Ha ebben szorul, akkor az nem mostanában volt kitakarítva. Tessék fémtisztára pucolni a csúszkákat, és rendesen gondozni a fékeket!

    

kawa550 101631 2015. december 31. 18:58   Válasz erre: 101627
Ránéztem én a kerékcserénél hogy milyen vastag, akkor még volt rajt elég, gondoltam majd sípol ha már nincs, de ugye október óta(ósztriában kicsit korábban kötelezõ mint nálunk) ment már úgy +12.000-et.
    

kawa550 101630 2015. december 31. 18:49   Válasz erre: 101628
Bosch? Remélem nem!:)))))))))
Itt a bejelölt részen a betét mélyebben fexik mint a féknyeregtartó(a nyereg már itt nincs rajt), a betéten lévõ fülek egy vájatban csúsznak oldalirányba, így hátrafelé nem lehet kivenni csak oldalra, de ott egyik irányban ugye ott a tárcsa(érdekes is lenne ha nem lenne ott) másik oldalon belelóg a nyeregtartó öntvény. A vájatban nagyon passzentos a fül, nem lehet elfordítani, de ha el is lehetne, csak a kopott betét férne ki, a vastag új már nem menne be.
    

Fido71 101629 2015. december 31. 18:37   Válasz erre: 101627
"Azt is könnyebb, ha nincs rajta a kerék."

Szerintem is.
Bár, még nem próbáltam úgy, hogy elõtte nem veszem le a kereket...
    

gesszti 101628 2015. december 31. 18:27   Válasz erre: 101623
Várjál már, ez egy sima bosch féknyereg, nem? Itt, ha az úszócsapok csavarját kiveszed, félre lehet tenni a munkahengert, és ki kell jönni a betéteknek. Ha nem jön ki, ott valami gebasz van. Nézd meg világosban rendesen. Vannak benne kis acél lemez csúszkák a féknyereg, és a betét közt?
    

gesszti 101627 2015. december 31. 18:24   Válasz erre: 101623
Az autóimnál minden évben egyszer szétszedem, és kitakarítom az összes féket. Az úszó nyergek nagyon meghálálják. Így minden betét egyformán kopik, nincs olyan, hogy egyik jobban, a másik meg alig. Nincs ilyen meglepi se, hogy hirtelen elfogy a betét. Mindig tudom, hogy még mennyire számíthatok, és hogy kb. mikor fog kelleni cserélni. Azt az 1-2 órát érdemes rászánni. Legtöbbször akkor szoktam elvégezni ezt, amikor rakom fel a téli gumikat, hiszen télen a legfontosabb, hogy a fékek, pláne az abs-es fékek tökéletesen, finoman mûködjenek. Mindenkinek ajánlom, akinek volt már villáskulcs a kezében. Szét kell szedni, alaposan letakarítani, úszócsapokat, és a csúszkákat, ahol mozognak a betétek. 2-3 évente a fékfolyadékot is érdemes cserélni. Azt is könnyebb, ha nincs rajta a kerék.
    

ati5995 101626 2015. december 31. 18:22  
De rendes ez a Kawa,még TDM-esnek tart,de lélekben az maradok!!! Akit érdekel a P-Mobil-még ide ér 22:20 ig Sopronba a Fõtérre,TDM-el gyorsabb!!!Ha nem talizunk-BUÉK-minden motorosnak!!
    

Karex 101625 2015. december 31. 18:13   Válasz erre: 101623
De nagyon ráér valaki, mióta új munkahelye van......
Az még egy tök jó betét! Nem fizetted ki végig, minek dobod el? :D
Na,BUÉK!
    

kawa550 101624 2015. december 31. 18:03  
Ja! BUÉK kedves kollégák!:))))
    

kawa550 101623 2015. december 31. 18:03   Válasz erre: 101621
Én meg ezt találtam az sx4-ben. Persze nem lett volna szabad ilyen laposra kopnia, azért van ott a kopásjelzõlemez az egyik betéten, hogy idõben jelezzen a cserére.
Jobban mondva lenne, ha a paraszt magyar szerelõ nem fordítva tenné be a helyére, így a lemez nem sikít mikor beleér a tárcsába, hanem szépen begyûrõdik oszt le is törik tõbõl. A kedves tulaj meg már csak akkor hallja hogy baj van, mikor vasat ér a vas. Ez természetesen karácsonykor következik be, mikor minden zárva, nekem meg még bele kell tolni 300km-t munkailag. Aztán persze minden szerviz zárva, így állhatok neki sötétedéskor az udvaron a jó melegben. Persze a szervizkönyv szerint 2 csavar, féknyereg le, betét ki, betét vissza, nyereg vissza oszt kész. Mármint csáknorrisznak, aki keresztül tud tolni egy fékbetétet a féknyeregtartó öntvényen, de a magamfajta balfax nem, így nekem le kell vennem a féknyeregtartót is, hogy kiférjen a betét. Természetesen annak már 19-es csavarjai vannak, jól berohadva, hogy csak csõvel toldott krovával lehessen levenni(mert a légkulcs persze nem fér el). Persze a toldott nyél már nem fér el a doblemez alatt, akna meg ugye nincsen, mert ez mégis csak egy udvar, nem szerviz. Hát a jó k anyját az ilyen szerelõknek.

De hogy jó hír is legyen: szabad vagyok szilveszterkor!:))))))))))))
Minnyá megyünk P.mobil koncertre, ahol tdm-es minitalit rendezünk atiékkal.:)))
    

kozmax 101622 2015. december 31. 17:00   Válasz erre: 101621
Igen

    

gesszti 101621 2015. december 31. 16:52  
Az ó év utolsó szállításával megérkezett a motorolaj, teleszkópolaj, motorolajszûrõ, és a gyújtógyertyák. :-)

...és ezt találtam a hátsó fékben:
Lehet, hogy ez is a gyári betét lenne?
    

kozmax 101620 2015. december 31. 16:52   Válasz erre: 101619
Az úgy rendben van :)

    

Kilos 101619 2015. december 31. 16:10   Válasz erre: 101617
"Petya" gyártmány a védõ keret és a közép állvány is. Három megpakolt dobozzal és két személlyel sem ér le elõbb mint a lábtartó koptató.
    

Fido71 101618 2015. december 31. 16:03   Válasz erre: 101617
Az egy "Petya" gyártmányú...
Nem ér le elõbb.
    

kozmax 101617 2015. december 31. 15:47   Válasz erre: 101594
Ha jól látom ez SW-Motech gyártmányú. A gyári egy kicsit más. A Tied elõbb leér mint a lábtartó? Szemre a gyári nem tûnik úgy.
    

Vandis 101616 2015. december 31. 14:19  
Sziasztok!
Nagyon boldog új évet, sok szép idõt, tiszta utakat, olcsó benzint, egészséget, szeretet, összetartást kívánok nektek 2016-ra (is)!
Üdv.
Vandis
    

kozmax 101615 2015. december 31. 14:05  
Mindenkinek Baleset mentes kilométereket kívánok az Újévre!
    

Annonymus 101614 2015. december 31. 13:51  
Kedves Naccsàgosùrak,Ùjèv(2016) beköszönte alkalmàbòl kìvànok mindnyàjatoknak ERÕT s EGÈSZSÈT ....na meg 1 kis ràadàst...
    

gesszti 101613 2015. december 31. 13:47   Válasz erre: 101610
Bár van itthon flex, meg hegesztõgép, lehet, hogy mégse szabnám rá az mz-re ezeket a csöveket. Ahhoz meg vannak a gyári lábvédõk. (elefántfülek...)

Inkább erre kellene készítenem sztendert, és csöveket:

    

sjanek 101612 2015. december 31. 13:20  
Minden kedves márkatársnak BÚÉK!
    

Kilos 101611 2015. december 31. 12:50  
B.U.É.K 2016
    

nferro 101610 2015. december 31. 12:42   Válasz erre: 101598
MZ TS-hez nem lesz jó.:) Ha adnál email címet, akkor tudnék küldeni pár fotót.
    

aramo69 101609 2015. december 31. 12:21  
B.U.É.K. Mindenkinek!!! :)))
    

Hr.Geiger 101608 2015. december 31. 12:05  
Hello Srácok!
Oldalkocsis TDM megvolt már? :-)
https://www.youtube.com/watch?v=hDurpsk-WMo
BÚÉK mindenkinek!
    

Flenegen 101607 2015. december 31. 11:17  
http://youtu.be/Az12muYScho

BUÉK mindenkinek!
    

aramo69 101606 2015. december 31. 10:33   Válasz erre: 101565
A generátorokat, teljesítményben mindig felül tervezik. Nem csúcson "járatják" Ez már 30 éve is így volt. Még most is, pedig nagyon fogyasztói társadalom felé hajlik az ipar. :)))))))
    

STURM86 101605 2015. december 31. 10:26  
Sziasztok, eladnám a 91-es motoromat! Idén nyáron kapott új gumikat elõl hátul (nem raktári gumik, hanem egyenesen a gyártótól jött ki), olajat, karbi és szelephézag állítást, gyertyát és akksit! Egész évben használtam, mindennap! Esztétikailag van egy két horzsolás és egy-két repedés! A vázon van egy repedés kb 20 000 ft-ért ki is javítják! Tatabányán van a motor! Érvényes mûszakival és papírokkal!
370 000 ft irányáron eladó!

    

aramo69 101604 2015. december 31. 10:19   Válasz erre: 101561
Sziasztok! :) De! Megbüntethet! Egyébként nem jellemzõ. Ami a gépjármûre nem típus függõen, de fel van szerelve, (hardveresen, szoftveresen) Bár mikori üzemszerû állapotban kell lennie. Ha így van, bár mikor használatra ill. üzembe helyezhetõt állapotban van!!!
    

Muju 101603 2015. december 31. 09:03  
Szèp szilveszteri reggelt mindenkinek.
Látom elõjött a bukócsõ tèma, nálami is. Nèzegettem a neten kèpeket, hogy s mint van ez. Pont nferro motorjára szerelt csõ alapján kezdtem el tènykedni..:) Mèg nincs kèsz teljesen,de alakul.
    

Flenegen 101602 2015. december 31. 08:24  
Befordultunk az év utolsó napjába!
    

scopy 101601 2015. december 31. 07:29  
Kedveskéim! :-)

Megillet Benneteket a mgszólítás! 2015-ben kevés lehetõség volt együtt lennünk Veletek, de nagyon sok kedves élmény maradt Tõletek! Köszönjük! Bár a mi életünkben elõre láthatóan 2016 sem a nagy motorozós évnek fog számítani, mégis fogadjátok jókívánságainkat szeretettel!

Vidámsággal teli, sikerekben gazdag, egészségben töltött Új Esztendõt kívánok a családom, a "törött ujjú barátom" szálito...(a többit tudjátok!) Paliék és a magam nevében!

Mulassatok jót, de vigyázzatok magatokra!
    

scopy 101600 2015. december 31. 07:19  
Jól hergelt!

Nekem is van ám középsõ állványom Elnök úrhoz, de olyan, mint Colombo felesége- még senki sem látta. Mert nem használom. Ugyanis leér.

Igen-igen Gyula! Kanyarban.

Ha néha találkozik olyannal...
    

Flenegen 101599 2015. december 31. 00:31  
Befordultunk az év utolsó napjába!
    

gesszti 101598 2015. december 30. 23:22   Válasz erre: 101597
Hm. Ez tetszik! Megtennéd, hogy kicsit közelebbrõl, és részletesebben körbefényképezed a középállványt, és a bukócsövet is? Különös tekintettel a rögzítési pontokra. Akár mailben is jöhetnének a képek.

A középállványról le, és felhajtva is kellene kép. Hova ütközik, hol fordul, meddig ér, stb.


    

nferro 101597 2015. december 30. 23:02  
Bukócsõ képek.
Nekem gyári középállvány van, de akkorát üt amikor leveszem bakról, hogy ihaj. Még a kipuffba is megcsinálta a helyét. Mármint a vascsõ részbe. Ja, és jobb kanyarban a rugó rögzítõ pöcök már faszául lekopott. Nem a lábtartó ér le elõször. Balra lehet, hogy pont úgy fordul, hogy nem ér le, mert ott nincs ilyen kilógó izé, de azért van egy kis izgalom.:))
    

nferro 101596 2015. december 30. 22:52  
Hú, de felélénkült a fórum:).
Karex! Látod, milyen oktondi vagyok? Simán azt hittem, mindkét csavar rögzítõset játszik. Mondjuk annyira nem néztem meg õket, csak rálöktem az akksira, hogy megnézzem azt a tehénszar pirítást.:))) Hát a bilincs kicsi, azt cserélni kéne, majd megnézem, hogy lehet-e.
csanesz! Elég megnyugtató, amit írtál, ha nem tudok variálni a rögzítéssel (mint Karex, aki PET palackból is képes kardvasat gyártani:)))), akkor valószínûleg oda kerül. Mivel én alapból béna vagyok, majd jó sokat gondolkodom, amitõl nem lesz jobb, de legalább valamiféle elhatározásra jutok majd.

Köszi srácok a segítséget, és Boldog Új Évet Kívánok az összes tulajnak, akinek TDM-e (The Dream Motorbike vagy The Deadly Machine) van. Meg persze azoknak is, akik lélekben TDM-esek, de eltévelyedtek.:))))
    

csanesz 101595 2015. december 30. 21:46   Válasz erre: 101581
nferro!

A meleg miatt ne aggódj!
A kipuff leömlõd 200 - 300 fokos tötyörgõs menet közben. A hûtõd elsõ 1/3 -a kb 130 fok (centirõl centire végigmértem) mivel a hõleadása nem egyenletes - így helyenként többet is lehet mérni és ez nem konkrétan a folyadék hõre vonatkozik.
A blokkod külsõ része kb 80 fok és nincs tõle messze az oldalsó kopoltyú lemez. Na meg ott a hûtõd egyik és másik vége ami 100 ill. 70 fokot ad le (be ill. kiömlõ oldal). A kopoltyú lemezek ABS mûanyag és közel 140 - 160 fokon olvadnak, de csak papíron! Valóságban többet is elviselnek tartósan pontszerûen koncentrálva aminek egy motoron a közelébe sem kerülnek.

Szal oda teszed ahova tetszik!
    

Kilos 101594 2015. december 30. 21:36   Válasz erre: 101591
A középtámasz ütközõjén van gumi és pont ugyanúgy mûködik mint a "gyári". Két bika rugó csapja fel a kipufogón lévõ ütközõhöz pont ugyanúgy mint a gyárit. Nem csoda, hogy "ihaj" ugyanúgy mint a gyári.
A frissebb változatokon már másképpen oldotta meg az ütközõt a Peti. Az is csapódik, de már nem a kipufogóhoz hanem a középállvány talprészén kialakított bakhoz. Nem lenne ördöngösség átalakítani, de már megszoktam, hogy úgy tolom le az álványról, hogy a taposó kar fölé teszem a talpam. -ez sokkal egyszerûbb! :)))
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118