18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Fido71 101593 2015. december 30. 21:35   Válasz erre: 101590
http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=HGS

Itt le van szépen írva, én is innen lestem... ;)
Teljesen jó.
Nem olyan divatos, mint a modernebb darabok, viszont ez véd rendesen.
Hidegtõl, bogaraktól, esõtõl...
    

Fido71 101592 2015. december 30. 21:34   Válasz erre: 101591
A középtámaszra nem tettte rá azt a nyúlványt, amin van a gumi.
A kipuffancson ott az ellendarab.
    

OrEn 101591 2015. december 30. 21:21   Válasz erre: 101589
Fido71
"Nekem megvolt majdnem az 1 év...
Meg csapódik akkorát a középtámasz, hogy ihaj. :(((
Mondta 1 éve, hogy küld valami biz-baszt, ami segít rajta, de nem érkezett még meg. "


Nekem egy hónap alatt megjött :)
Csapódás...a gyárin van egy gumi ütközõ...a kipufogón meg az ellendarab..ha jól néztem. Még nem mélyedtem bele, nem oldottam meg, de tuti igy van valahogy. Mármint mintha Petya is elkészítette a helyét, csak gumi nincs rajta????
    

OrEn 101590 2015. december 30. 21:17   Válasz erre: 101569
Szia!!

"Fido71
Nekem csak a két LED-es lámpa meg a navi megy róla.
Markolatfûtésen nem gondolkodom /feltettem a DL-nek a kézvédõjét/"

Ez a kézvédõ dolog érdekelne. Mennyibe kerül, és mit kell hozzá átalakítani? Elégedett vagy vele teljesen?
    

Fido71 101589 2015. december 30. 21:04  
Nekem megvolt majdnem az 1 év...
Meg csapódik akkorát a középtámasz, hogy ihaj. :(((
Mondta 1 éve, hogy küld valami biz-baszt, ami segít rajta, de nem érkezett még meg.
Én meg már beleuntam az írogatásba.
Meg az árak nála is mennek felfelé.
    

Flenegen 101588 2015. december 30. 20:55  
csúszással együtt sem volt 3 hónap. Igaz decemberben rendeltem!
    

Kilos 101587 2015. december 30. 20:51   Válasz erre: 101585
Nem is igaaaz! :)))
2 hónap határidõ vállalás és 2 hónap csúszás - de meglett! :))))
    

Kilos 101586 2015. december 30. 20:38   Válasz erre: 101584
Bukócsõ és középállvány - Petya-féle!
    

kawa550 101585 2015. december 30. 20:37   Válasz erre: 101584
Ja, gyárt, feltéve hogy eléred és van türelmed kivárni a 1/2-1 éves átfutást....
    

gesszti 101584 2015. december 30. 20:26   Válasz erre: 101581
"bukócsõ (Petya féle)"
Bocs, hogy belevau, de hogy is van ez a Petya féle bukócsõ? Õ gyárt ilyet? Esetleg fénykép van róla?
    

Fido71 101583 2015. december 30. 20:14   Válasz erre: 101582
De ezt a strobi sz@rságot mi a fenének tették rá????
    

Karex 101582 2015. december 30. 19:50   Válasz erre: 101581
Ha lekapcsolod, rögtön vissza, akkor vált a mód között.
Ha eltelik egy kis idõ (elmegy a szembejövõ) akkor ismét az alap, legerõsebb módban van mire visszakapcsolod.
Sima ki be kapcsoló elég neki.
Az enyém is ilyen. JÓÓÓÓÓÓÓÓ
Elég neki az egy átmenõ és egy pozícionáló csavar. Elég stabil a felfüggesztése, de én nem használtam.
    

nferro 101581 2015. december 30. 19:31  
Na, megjött a 2 ködlámpa King Kongból. http://www.ebay.com/itm/30W-12V-U2-CREE-LED-Laser-HeadLight-Motorcycle-Car-Waterproof-Spot-Fog-Light-/262028163835?hash=item3d02187afb:g:ZfEAAOSwd0BVudYn&vxp=mtr
Nemhogy piríccsaja lószart, de meg is süti.:)
Na, jó. Mindenesetre a célnak megfelel. De:
Úgy tûnik, hogy ezek is tudják a sztrobi, halvány, erõs fényt. (aksira ráfogva felváltva csinálták). Ehhez milyen kapcsoló kell? 4 állású? Jó hozzá az alábbi ebay-es? Csak akkor 3 szor kell kapcsolni, hogy a megfelelõ funkciót aktiválja? (Komolyan kérdem, bocs, ha hülye vagyok hozzá)
A felfogatás is izgalmas lesz, a hengerfejtõl és a hûtõtõl kb. 4-5 cm-re lenne a lámpák vége (ami ugye mûanyag). Okozhat gebaszt (konkrétan olvadást) a meleg? Tudom, menet közben hátravágja a szél a meleget, de tötymörgésnél stb. mi a helyzet? A felfogató bilincs kisebb átmérõjû, mint a bukócsõ (Petya féle). 2 Csavar tartja, az egyik, a hátsó, hozzáférhetõ, akkor el lehet fordítani, csak kérdés, hogy egy csavar elég-e ahhoz, hogy ne rázódjon el, illetve akkor nem lesz központos a felfogatás.
Ha még érti valaki, hogy miket írtam/kérdeztem, kérem keressen.:)

Köszi
    

Flenegen 101580 2015. december 30. 19:16   Válasz erre: 101579
Eplény Nordica siaréna / bringaréna!
    

Fido71 101579 2015. december 30. 18:46   Válasz erre: 101578
Nem ismerõs... :(
    

Flenegen 101578 2015. december 30. 18:33  
Majdnem Hajmáskér:)


    

gesszti 101577 2015. december 30. 18:04   Válasz erre: 101576
Az elsõ 2011-es, a hátsó 2014-es kiadású gumi.
    

gezasz 101576 2015. december 30. 17:44   Válasz erre: 101575
Szia! Úgy tudom már évek óta nem kapható a Pirelli Diablo. Nem volt rossz gumi de csak párban lehet használni a hátsó gumi kialakítása miatt
    

gesszti 101575 2015. december 30. 17:17   Válasz erre: 101574
Elõl Pirelli Angel st, hátul Pirelli Diablo gumi van rajta. Ezekkel van tapasztalatotok? Használ valaki ilyen gumikat 900-ason?
    

Fido71 101574 2015. december 30. 17:14  
Így gondolom én is...
    

gesszti 101573 2015. december 30. 17:08   Válasz erre: 101572
47e van az órájában. A szervizkönyvébe csak az elsõ gazdája íratta be a javításokat. A második, akitõl vettem papíron, már nem. Viszont, ha ez gyári betét benne, akkor talán más téren se sajnált rá költeni. :-)
    

Fido71 101572 2015. december 30. 16:56   Válasz erre: 101571
Az a gyári betét! ;)
15ezer körül van belõle egy garnitúra...
Nagyon odafigyelt rá a gazdája vagy nagyon nem ment vele...
    

gesszti 101571 2015. december 30. 15:14  
Takarítgatom a fékeket. A SUMITOMO TOYO S20 GG feliratú betétek milyen minõséget képviselnek. Elõl lecseréltem az olajat, és egyik nyereg már patika. Holnap másik elsõ, és hátsó nyereg takarítása, hátsó olajcsere... Szépen haladok a kicsikével, és készül a tavaszra.
    

csanesz 101570 2015. december 30. 14:40   Válasz erre: 101564
Bakker, ez igaz! :)


    

Fido71 101569 2015. december 30. 12:00  
Nekem csak a két LED-es lámpa meg a navi megy róla.
Markolatfûtésen nem gondolkodom /feltettem a DL-nek a kézvédõjét/, a seggem meg nem szokott fázni.
Meg a nagy meleg nem tesz jót a heréknek sem!
Azokra meg nagyon ügyelek... ;)
    

MadBob 101568 2015. december 30. 11:51   Válasz erre: 101566
A markolatfûtés 2x30 Watt, az ülésfûtés 30 Watt
    

gesszti 101567 2015. december 30. 10:03   Válasz erre: 101565
Egy navi töltése, egy 10-20W-os lámpa nem fogja túlterhelni a rendszert. Egy markolatfûtés, vagy más nagyobb fogyasztó beépítése elõtt azért érdemes egy kicsit utána számolni.
    

MadBob 101566 2015. december 30. 10:01   Válasz erre: 101565
Nekem a gyári dolgokon felül a 2x55 Watt kiegészítõ fényszórót, a 2x5 Watt DRL-t, a markolatfûtést, az ülésfûtést és a GPS-t egyszerre elviszi.
Szóval van itt tartalék bõven! :)
    

OrEn 101565 2015. december 30. 08:53   Válasz erre: 101563
Nem vagyok villamossági guru :)
A lámpák szépen meg vannak adva teljesítményre, de ott a mûszerfal, a gyújtás, az üzemanyagszivattyú.

Az logikusnak tûnik, hogy ha ennyi neves gyártó is készít ilyen kiegészítõket, és sehol nem írják le, hogy számolj utána az adott típusnál az össz fogyasztásra, akkor elméletileg nincs gond.
No de pl a Triumph is hozott ki növelt teljesítményû generátorral típusokat, meg a BMW-k is átlagon felüli elektromos teljesítménnyel rendelkeznek ha jól emlékszem.

Az fix, hogy nem hallani ilyen problémákról, de az is, hogy mikor ezeket a TDM-eket tervezték, akkor nem is volt ennyi kütyü. :)
    

Kilos 101564 2015. december 29. 23:46   Válasz erre: 101561
Ami fel van szerelve annak mûködõképesnek kell lenni. Ha mûködõképes akkor pedig szükség esetén használhatod is, következésképpen nem szerelhetsz fel olyan alkatrészt amit tilt a jogszabály még akkor sem ha nem akarod használni soha.
    

gesszti 101563 2015. december 29. 23:40   Válasz erre: 101560
A 900-as bibliáját olvasgatom, és ennél 5000 rpm-nél 31,5A-t ír a generátorra. Ebbõl lehet gazdálkodni.
    

Fido71 101562 2015. december 29. 23:27   Válasz erre: 101561
Ebbe a nem használom dologban én nem vagyok annyira biztos.

Viszont az elhelyezésbe beleköthet...
Motorra egy vagy 3 darab szerelhetõ fel utólag és a középvonallal szimmetrikusnak kell lenni.
    

csanesz 101561 2015. december 29. 23:19   Válasz erre: 101551
És, hogy kerek legyen a dolog, ha a plusz fényszórók még, ha szabálytalanul is vannak felszerelve vagyis jogszabálynak ellentmond, viszont nincs üzemeltetve, de üzemkész állapotban van abban az esetben nem büntethet meg a rendõr a használata miatt!
..mivel nem használom...
    

OrEn 101560 2015. december 29. 23:12   Válasz erre: 101557
No-No
Azért ezek nem pont ugyanazok a kapcsolók!
A Hondás kapcsolón is látszik, h a drágább sokkal jobb kidolgozású.
Persze ekkora árkülönbséget nem egyszerû megindokolni.

Annak utána nézett illetve számolt valaki, hogy mennyit bír a TDM-ek elektromos rendszere?

Pl egyszerre markolatfûtés, GPS töltés, esetleg sisakbeszélõ, és két db fotonágyú a bukócsövön :)

Mennyi lehet a tartalék a generátornál?
    

Fido71 101559 2015. december 29. 22:53   Válasz erre: 101557
http://www.ebay.com/itm/New-Motorcycle-7-8-Handlebar-Headlight-Spot-Light-Lamp-ON-OFF-Kill-Switch-WK-/272089698849?hash=item3f59cf5221:g:BUkAAOSw~bFWJkpq&vxp=mtr

Akkor inkább ezt a fajtát...
A led-es fényszórómat lenne jó ilyennel feltenni, meg még akármire is jó lehet.

Na, most tényleg!
Ha valaki íbéjezik és éppen valami hasonlót rendelne, akkor ebbõl nekem rendelhetne kettõt.
A TDM talin meg majd rendezem a számlát...
Vagy ha nem jön, akkor el is küldheti utánvéttel.
    

Fido71 101558 2015. december 29. 22:45   Válasz erre: 101556
Az, hogy balfasz vagyok hozzá... :))))))
    

Karex 101557 2015. december 29. 22:45  
Ez gondolom komoly......
http://www.aunergyor.hu/alkatreszek/kapcsolok.html
Szeretem a hazai piacot támogatni, de ennyire nem.
Ugyanezek a kapcsolók az e-bay-en:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=kill+switch&_sop=15
Ha jól nézem 10xes szorzóval képeznek árat.
Egyébként nekem is kéne valami kapcsoló, aki rendel keressen pü-ben.
    

Flenegen 101556 2015. december 29. 22:30  
Aunergyor.hu

Egyébként mi a baj az ebay-es kapcsolóval?
    

Fido71 101554 2015. december 29. 21:19   Válasz erre: 101553
Van már tipped normális kapcsolóra?
Én már keresek egy ideje, de nem találtam.
Ja, és nem az íbéjrõl... ;)
    

Flenegen 101553 2015. december 29. 20:39  
Most ezzel szemezek:

Egy normális kapcsolóval is megvan elfogadható áron
    

Flenegen 101552 2015. december 29. 20:20  
A shoxban akciás a Givi ködlàmpA.
    

Kilos 101551 2015. december 29. 20:07   Válasz erre: 101550
Az EU-n belüli jogharmonizáció következtében minden tagországban ugyanazok a követelmények vonatkoznak a közúti jármûvekre. Lehetnek egy országon belül eltérések, de az csak szigorítás lehet és csak az adott országban regisztrált jármûre vonatkozik. Vannak "nemzeti jármûkategória"-ba sorolt jármûvek (pl: lassújármû) amelyekre csak a hazai elõírások vonatkoznak, de ezekkel nem lehet elhagyni az országot, a biztosítok nem adják ki rá a "zöld lapot" továbbá nem hagyhatják el az országot a rendszám nélküli jármûvek sem (pl: segédmotoros kerékpár).
A lényeg, hogy nálunk is ugyanazok a közúti forgalomban tartás szabályai mint a sógoroknál vagy a németeknél és ez alól az nem mentesít senkit ha a NKH vizsgabiztosa "elnézõ"-en vizsgáztat. Amennyiben bármit átalakítunk a gépezeten, eltérünk a motor jóváhagyási dokumentációjában és a típusbizonyítványban foglalt kialakítástól, akkor ezt csak úgy tehetjük meg szabályosan ha rendelkezünk az elõírásoknak megfelelõ dokumentumokkal. Nem elég a magunknak felállított magyarázatot hangoztatni, ész érvekkel alátámasztani, a biztonságra hivatkozni és fõleg nem elég az érvényes forgalmi engedélyt lobogtatni a munkáját lelkiismeretesen végzõ hatóságnak.
"A törvény nem tudása nem mentesít a felelõsség alól!"
    

Shamen 101550 2015. december 29. 18:39  
Nem tartom valószínûnek, hogy a közúti forgalomból résztvevõ jármûveknek kizárólag az anyaországban hatályos szabályoknak kellene megfelelniük. Persze erre csak közvetetten következtetek. Nálunk a 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet
(a közúti jármûvek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának mûszaki feltételeirõl) írja elõ, hogy milyen mûszaki megoldások elfogadottak egyes jármûveknél. A rendeletnek hatálya is van, íme a joghely:

1. § (1)2 A rendelet hatálya — a (2) és (3) bekezdésben foglalt kivétellel — Magyarország területén közúton vagy közforgalom elõl el nem zárt magánúton (a továbbiakban együtt: közút) közlekedõ jármûvekre terjed ki.
(2) A Bécsben 1968. évi november hó 8. napján aláírásra megnyitott közúti közlekedési Egyezményben részes államok által kiadott hatósági jelzéssel közlekedõ külföldi jármûvekre az Egyezmény 5. számú Függelékében foglalt mûszaki elõírások az irányadók.

Az 5. számú függeléket ugyan nem volt türelmem megkeresni (a több száz oldalból), de a 120.§-ban egy csomó államközi megállapodás, irányelv van felsorolva.
Vagyis, ha a Magyarország területén közlekedõ külföldi jármûvekre van elõírás, akkor ezek fordítva is igazak lehetnek, vagyis a külföldön közlekedõ magyar jármûvekre.
    

gesszti 101549 2015. december 29. 17:29   Válasz erre: 101402
Nyugodtan használhatod ezzel a lidl-is töltõvel. Nekem is ilyen van, és mindenféle autó, és motor akksit ezzel töltök évek óta.

Nem tesz kárt az elektronikában sem. Gyakran töltök vele úgy akksit, hogy nincsenek lekötve az akksisaruk.

Csak akkor kell lekötni a sarukat az akksiról, ha régen volt már használva, és nagyon le van merülve az akksi, mert akkor nekiáll szulfátmentesíteni a töltõ, és 15V feletti impulzusokat nyomkod az akksi felé. Ezt nem minden elektronika szereti. Ha rendesen használt, jó állapotú akksi karbantartására, vagy eseti lemerülés után kötöd rá, akkor nincs szulfátlanítás, nem tesz kárt semmiben. Kis vágottszemûek egész jól lekoppintották a cteket negyed áron.
    

gesszti 101548 2015. december 29. 17:24   Válasz erre: 101399
Hello drusza!

Ezen jót mosolyogtam.

Úgy látszik, a Tomi-k karácsonyra TDM 900-at vesznek. :-)) Ha már úgyis annyi névnapunk volt mostanában. :-)
    

gesszti 101547 2015. december 29. 17:00   Válasz erre: 101543
Srácok, köszönöm a válaszokat!

Ha nem gond, jövök majd kérdésekkel a karbantartásokkal kapcsolatban.


    

SzVZoli 101546 2015. december 29. 14:08   Válasz erre: 101544
Köszi Rolidave !
    

csanesz 101545 2015. december 29. 13:44   Válasz erre: 101540
gesszti:

Aszem a G11 -es hûtõlötty a wolksvagen hûtõfolyadék, rózsaszínû.
Ebbõl van a kikevert drágább és a koncentrátum, olcsóbb variáció!

Olajszûrõbõl Hiflofiltro -t használok már évek óta...
Még nem okozott csalódást. Egyszer volt, hogy kimostam, mert rákényszerültem. Nem vagyok rá büszke (1500 Ft).
    

Rolidave007 101544 2015. december 29. 13:35  
Tegnap SzVZoli kérdezte, hogy milyen gps töltõt fabrikáltam a gépre, mert Õ látta a nyáron élõben is. Hátha másnak is ad ötletet, megosztom mindenkivel... a cucc az ebayrõl szerezhetõ be tetszõleges beépíthetõ egységekkel.
    

jobbkormanyos 101543 2015. december 29. 12:30   Válasz erre: 101540
Szia !
-Teló szimmering. Semmi extra ua. mint egy másik motornál.Szétszedéshez kell egy speckó hosszúszárú kulcs.
10W olaj, száranként 0,507 L, vagy a teló tetejétõl mérve rugó nélkül , teljesen összenyomva 133mm.
-Mûanyag hegesztõ kisiparos.
-10W40 4T a többi belefér a demokráciába/ ahogy teccik /
-alubarát /de, ha nem szennyezett én nem cserélném /
Ezen az oldalon, ha beregisztrálsz, letöltheted a teljes szerviz könyvet.
http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=PICS_900
    

Fido71 101542 2015. december 29. 12:30   Válasz erre: 101541
Vannak ilyen nemzetközi, meg államközi stb szabályok.
Az, hogy itt nem foglalkoznak az elõírással és átmegy mûszakin stb. úgy is, ha pl. széjjel van herélve, furkálva a kipufogód, ott meg jól megszekszuál a rendõr érte...
Lobogtathatod neki a magyar forgalmidat, hogy itt bizony megfelel a szabályoknak.
Rohadtul nem fogja érdekelni, hidd el... ;
Nekünk azt mondta, akkor maradjunk Magyarországon.

Én csak ezekre a hangos dobokra "neheztelek", mert ezekbõl alakul a probléma...
Sz@r menni mögöttük a csapatban és sokszor csak azért fordul utánunk és állítja meg a hatóság a társaságot, mert neki is bántja a fülét. Utána meg már kezdõdhet a "kinél-mennyi euró van" nevû játék.



    

Flenegen 101541 2015. december 29. 12:21   Válasz erre: 101537
Ugyan sok minden közöm nincs hozzá, de...

Egyszer egy okos emberrel beszéltem egy baleset miatt ( egy ügyfelemet törte össze egy német ausztriában, hogy mindíg az adott felségjelzésnek megfelelõ elõírásoknak kell megfelelni az adott jármûnek.


    

gesszti 101540 2015. december 29. 11:37  
Sziasztok! Szeretnék csatlakozni a társasághoz egy 2002-es 900-assal.

2 hibát találtam rajta, amit javítanom kellene. Az egyik az elsõ teleszkóp szimmering. Ehhez van valami leírás, hogy mire kell figyelni a cseréjénél?

Milyen, és mennyi olaj kell az elsõ teleszkópokba?

A tank és az ülés között-alatt van egy rombusz alakú mûanyag fedél mindkét oldalt. Ezeknek a füle van letörve. Van valami bevált ragasztó / hegesztõanyag, amivel stabilan vissza lehet ragasztani a füleket?

Milyen márkájú, és viszkozitású motorolaj vált be ezekhez a motorokhoz?
Milyen márkájú motorolajszûrõt szoktatok használni? Autóimhoz általában mann-filtert használok. Yamaha is szereti?

Hûtõfolyadéknál van valami spéci elõírás? Autóimnál meisterteile -72 fokos alubarát folyadékot használok. Ez mehet ebbe is? (1:1-ben, 35 fokig jó)

    

Fido71 101539 2015. december 29. 07:35  
Itt az alább csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy azért ész nélkül ne furkáljuk /pláne, ha látszik is/ a "kipuffogót" és adjunk neki igen morcos hangot.
Ha felhívod magadra a figyelmet, akkor már nehezebb dolgod lesz.
Ráadásul még a határ melletti zsaruk is elfelejtenek magyarul.
Aki velünk kötözködött az sem beszélt velünk magyarul, pedig a "Zalai Hírlap" ott volt a szélvédõn.
    

skobik 101538 2015. december 29. 00:10   Válasz erre: 101492
Yamaha TDM Találkozó
2016. május 27. - 29. Orfû

Párban:
1. Kawa+Zsuzsi
2. Betti+Fidó
3. Rita+Lendvai
4. Viki + MadBob
5. Mariann+Tomhahn
6. Punyessz+1 fõ
7. VVGabi és VVLaci
8. ati5995+Csilla
9. scopyné+ fosõr--- akarom mondani sofõr
10. Magdi+Robi70
11. yamaszaki + ék
12. Endrúz + ék
13. Gy.ricsi + ék
14. Rolidave007+oldalborda
15. vikusz+Bea
16. Mexné+Mex
17. jobbkormányos+Andi
18. Kovács Saci/Laci
19. Kilos Ildi/Laci
20. Cizi/Gabi
21. Tulok/Petra
22. Szálito/Margo (MORGÓ) :-)))
23. Éva + Alex50
24. Kata + Gepida
25. Kucsi + Teca
26. Henro+ Szilvi
27. Skobi + Timo

Szólóban:
1. Karex
2. sandryder
3. gezasz
4. PalmBela
5. Hr.Geiger
6. Csanesz
7. Ikim2025
8- Ikim2025 1. vendég
9. Ikim2025 2. vendég
10. horhaus

    

Muju 101537 2015. december 28. 22:59   Válasz erre: 101536
Na akkor ósztriát kerülöm. De Karex nek is igazsága vagyon merha èn monnyuk egy olyan mocival lèpek be nyugati szomszèdságba amin magasított szèlvèdelem van meg egy gyönyörû ülès ès nem gyári kipu amit meg is dicsèrtek a vizsgaállomáson Hungary-ában ???? De papírom nincs róla jegyezve akkor baxhatom..hacsak nem Abdullah Ödzsalamnak hívnak.
    

kawa550 101536 2015. december 28. 22:52   Válasz erre: 101534
Az osztrák zsaru bármit lefoglalhat ami nálad van, ékszer sportszatyor akármi, sõt visszatarthat téged is amíg valaki nem jön érted hogy kiváltson.
    

Karex 101535 2015. december 28. 22:48  
Inkább azt kérdezném, mi van akkó, ha a kibocsájtó országban mindene megfelelõ a motornak, engedélyezett dolgokkal van felszerelve, illetve nem engedélyköteles kiegészítõkkel.
Ha ez a jármû átlépi a határt, hirtelen törvénysértõ lesz?
Merhogy ugye nálunk nem vésnek be mindent a forgalmiba.......
Kérjünk menedékjogot, menekültként, mert hogy azoknak minden jár? Akár sz@rral is lehet festve a jármûve......... vagon, busz, ugye.
    

Muju 101534 2015. december 28. 22:40  
Amúgy tèlleg mi van olyankor ha az emberfia nincstelen. Mármint nincs nálad egy valag ajró stráfra? Elveszi a vasat oszt gyalogkakukk?
    

Muju 101533 2015. december 28. 22:38   Válasz erre: 101531
Így van igazad van nem vagyok èn ilyen nagymellènyû. Csak irogattam.
    

Muju 101532 2015. december 28. 22:36  
Mert szerintem Hr.Geigernek sem adtak egy cafatnyi pappert se a csudacèp ülèsèrõl. Meg ha veszel jó drágán kèt aprókavics dobot felszerelve meg minden na arról se kapsz lópikulát sem. Oszt lehet kenni a sèróra. Szóval ez sehogysem a motoros barát ügy.
    

kawa550 101531 2015. december 28. 22:35   Válasz erre: 101530
Nagy tisztelettel megjegyezném, kíváncsi lennék akkor is ilyen nagy vagányan jasszkariznál-e, mikor ósztriában a kékruhás már húzza feléd a fehér furgonból a gázelemzõ kipuff zajmérõ kiskocsiját. Asszem nem......
    

Muju 101530 2015. december 28. 22:29  
Na most. Ahogy dinnyemag is megírta hogy"elküldi neked a gyártó és küld mellé egy tanusítványt, miszerint megfelel a német szabályoknak, és egy másikat, hogy a közlekedési hatóság engedélyezte a beépítését." ez okay. Hogy a te motorodat odaát hogyan s mint èpítettèk át ès ott milyen engedèlyekhez kötöttek. Osztán ha nálunk meg szarnak az egèszre? Így volt a legutolsó mûszakin is duma az gondolom semmi.??. Monnyuk nekem is vakerhatná a dojcsot legfeljebb pofánröhögnèm. Jó drágáè gondolom. :)
    

Hr.Geiger 101529 2015. december 28. 21:48   Válasz erre: 101528
Akkor még dobok fel a bukócsõre én is két LED-es szúrófényt! :-))))
    

kawa550 101528 2015. december 28. 21:42  
Szerinted kit érdekelt az én H4 lámpám, LSL kormányom, a'la dinnyemag csomagtartóm, 17-es fzr felnim, áthúzott ülésem, bukógombám ésatöbbim a magyar mûszakin? Lófaxt se.
Ez vót(lett vón) az árokparti vizsgalap:

    

Hr.Geiger 101527 2015. december 28. 21:40  
Nem okoz parát, mert borostyán sárga izzók vannak benne, de ha igen muszáj, megvannak az eredeti gyári burák is, csak nekem ezekkel jobban tetszik.
A gyári ülésem is megvan.
Az oktalan kekeckedést rühellem csak, mert ezek egyike sem közlekedésbiztonsági tényezõ...
Majd meglátjuk, mit szólnak hozzá az NKH-nál márciusban! :-))
    

csanesz 101526 2015. december 28. 21:35   Válasz erre: 101524
A fehér index, ha para, tehetsz rá víztiszta sárga matricát. Bukócsõért nem balhézhatnak...
    

Kilos 101525 2015. december 28. 21:33   Válasz erre: 101524
:)))))))))))))) - jó lesz az!
    

Hr.Geiger 101524 2015. december 28. 21:23  
Uraim!
Teljes a döbbenet a részemrõl ezeket a horrorsztorikat olvasva! :-(
Márciusban viszem a bringát mûszakira, fehér irányjelzõ burákkal, hausgemacht bukócsõvel és frissen áthúzott üléssel.
Én azt gondoltam eddig, hogy ezek frankók...
    

Kilos 101523 2015. december 28. 21:19   Válasz erre: 101521
Akkor nálunk sokkal egyszerûbbek a szabályok mert igaz, hogy csak engedélyezett és jóváhagyott, tanúsítvánnyal ellátott alkatrészeket szerelhetsz fel a vasra vagy engedélyezési eljárás lefolytatása után alakíthatod át (pl: kipuff) de ezeket a változtatásokat a mûszaki vizsgán rögzítik a Mûszaki adatlapon majd rávezetik a Forgalmi engedélyre. Nem kell egy halom papirossal a Givi dobozod piros fedelû irattartójában motoroznod. Azokat a változtatásokat amiket a forgalmiba bevezettek a német vagy oszi rendõr is elfogadja - remélem!
    

kawa550 101522 2015. december 28. 21:18   Válasz erre: 101516
Most nem , de ha eccer jó kedvem lesz, beszkennelem a mûszaki adatlapot, amivel rám akarta az osztrák zsaru húzni a vizeslepedõt egy árokparton elvégzett mûszaki vizsgával, de az elsõ mozdulatnál bukott a mutatványa, mert a tehénke olyan öreg hogy nincs gyári környezetvédelmi plakett a váznyakon, így nem tudta milyen határértékeket kéne teljesítenie, így csak annyit írt a papírra hogy csak szemrevételezéses átvizsgálás volt, azt meg bachatta, gyári a kipuff és az átalakított lámpa se tûnt fel neki.
    

dinnyemag 101521 2015. december 28. 21:09   Válasz erre: 101514
Szia!
Nem vicc, tényleg ennyire betegek. Az új komplett anyagot huzattal, szivaccsal, beleszabott géllel elküldi neked a gyártó és küld mellé egy tanusítványt, miszerint megfelel a német szabályoknak, és egy másikat, hogy a közlekedési hatóság engedélyezte a beépítését. És javasol egy környékeden mûködõ kárpitost. Az ráhúzza az új cuccot, körbetûzi, és ad egy igazolást, hogy Õ végezte el a munkát.(ez az egész alig került több mint 600 ajróba az elõzõ tulajnak:-) Ha ezek a papírok nincsenek nálad, kapsz 48 órát, hogy bemutasd õket. Azt nem tudom, mi van ha nem teszed meg, de gondolom nem véletlenül van minden motoron egy dosszié effélékkel:-)
    

Fido71 101520 2015. december 28. 21:01   Válasz erre: 101519
Az igaz.
De ha egyszer arra keveredsz, akkor a zsandárt nem érdekli, hogy Te honnan jöttél...
Rendben van-e a géped vagy sem...
    

Muju 101519 2015. december 28. 20:33   Válasz erre: 101516
Azèrt lehet hogy "Dezsõèknèl" másabbak az erõforrások is. Nem szemèlyeskedni akarok hanem mint ország. Monnyuk ott nem sokat gondolkodik Hans Jürgen hogy milyen kiput csapattasson fel a vasra a szervízben me'r aprópèz neki. Ès az is lehet hogy a szervíz alapból bevezeti a legál módosítást a nagykönyvbe. Nálunk meg.... Gyõzzè utánnajárni ....gondooom
    

Muju 101518 2015. december 28. 20:26  
Sokan azt gondolják minek az ilyennek vas. Há nem is megy vele. Nekem ez is megteszi ès tudok ám örülni, sõt vigyorogni a buksi alatt, ha a twin felhorkan ès úúúgy tol mint a zállllat! Volt idèn olyan hsz-em is amiben kèrdeztem hogy mi a brè lehet a pr2-es gumival mert így meg úgy kopik az oldala. Na. Annak a válasznak örültem hogy"annak örülj hogy hegylakó vagy ès nem a gumi közepe kopik, mint nekünk síkvidèkieknek". Szóval jó ez így. Most. Aztán majd lesz ez mèg máskènt is.
    

Muju 101517 2015. december 28. 20:18   Válasz erre: 101513
Az igazság az, hogy örülök èn annak is ha magyar honban tudok tekeregni èves szinten 4-5e km-t. Persze szeretnèk menni külhonban is majd...eccercsak. Kocsival má vótam Erdèlybe oda mindenkèpp kell motorral is!!!
    

Fido71 101516 2015. december 28. 20:11   Válasz erre: 101514
Ha nem hiszed, kérdezd Dezsõt /dinnyemag/!
Õ kint él, német a gépe.

Remélem nem értettem félre semmit...
De ott volt a Séf Úr is, majd megerõsít.
... vagy azt mondja, hogy hüleségeket beszélek /ahogy szokta/.
    

gezasz 101515 2015. december 28. 19:27   Válasz erre: 101513
Az a szörnyû, hogy e felé haladunk! Újabbnál újabb szabályok rendeletek,hogy hogyan és mivel közlekedj. Egyre jobban a sarokba szorítják az egyén szabad döntésének a jogát. A csúcs az amikor azt mondják ez mind értünk van, valamint hogy mindenért keményen büntetnek is. Ja és a nyugat a liberális mi meg a diktatúra. Röhögnöm kell mennyi mindent megtehetsz még itt szabadon/ lehet nem sokáig/ amiért a Lajtán túl keményen büntetnek.
    

Hr.Geiger 101514 2015. december 28. 19:01   Válasz erre: 101513
Áthúzott ülésrõl?? Ugye ez most csak egy vicc??
Hol van az specifikálva, hogy milyennek kell lennie egy EU-s ülésnek?
LED egyértelmû, nem gyári= tilos, a sportos kipufogó is érthetõ, mert a zajszint az világosan ott az adattáblán, na de az ülés?!
    

Fido71 101513 2015. december 28. 17:35   Válasz erre: 101511
Azé' ósztiába ha összeakadsz egy kukacoskodó zsandárral, akkor kemény eurókat hagyhatsz nála... :(
A németekrõl meg ne is beszéljünk.
Ott még az áthúzott ülésrõl, fûthetõ kormánymarkolatról vagy a led-es irányjelzõrõl is papír kell.
Mikor Dezsõ a TDM-tali után megmutatta, hogy milyen "könyvtárat" hord magánál, csak hüledeztem...
    

Muju 101512 2015. december 28. 15:18   Válasz erre: 101508
Rolidave007
A csõvèget bugáztam a munkahelyen, kórcsõ. Más is èrdeklõdött már iránta, csõ mèg van csak peremet kell rá rakni.
    

Muju 101511 2015. december 28. 15:13   Válasz erre: 101510
Szia csanesz,
Az èlettartamot tekintve mèg csak egy ève van így ès semmi különöset nem vettem èszre. Nem csippant több olajat, nem lett szomjasabb sem. Szerintem ez a megoldás nem "károsítja" annyira a gèpezetet, mint pl. egy nyitott rendszer,/ha az egyáltalán okoz valamit/, mivel a közèpsõ dobrèsz itt megmarad. A kiáramló gázoknak csak egy akadállyal van kevesebb. A hangja igen tetszetõsre változik bár alapból is faxa. Ami engem rávitt a projektre, hogy a munkámon kívül nem igazán került semmibe, valamint az hogy bármikor vissza lehet alakítani a gyári állapotot. Kell hozzá kipunkènt 3 popszegecs oszt csá. Amit most meg is tettem, nehogy a mûszakinál gondot okozzon, bár nem üvöltött úgy mint egy nyitott dob.
    

csanesz 101510 2015. december 28. 14:54   Válasz erre: 101496
Muju!

Egy ilyen beavatkozás milyen hátrányokkal járhat a motor tekintetében?
Motor vagy szelepek élettartama csökkenhet?

Csak mert tetszik külsõleg és hangzásilag is! :)
    

Kilos 101509 2015. december 28. 09:10   Válasz erre: 101507
Laci, még nem kaptam visszajelzést és árajánlatot. Amint lesz valami info, azonnal közreadom.
    

Rolidave007 101508 2015. december 28. 07:03   Válasz erre: 101505
Na valami hasonlót szeretnék én is. A peremezett véget honnét szedted?
    

scopy 101507 2015. december 28. 06:50   Válasz erre: 101492
Jól hergelt!


Kilos Laci!
Ez azt jelenti, hogy lehet/szükséges/ajánlott indítani a szállás foglalásokat?
    

Muju 101506 2015. december 27. 20:51  
Hang:https://youtu.be/GDzgV3LMz5c

    

Muju 101505 2015. december 27. 20:47   Válasz erre: 101504
Szóval van a kèt dob van a vègèn kèt 22mm körüli csõ amin kigyün a zanyag. Ezt èn a csõ tövènèl szèpen kifurkáltam.(vigyázni dupla lemez van ott) így miután kialakítottam a vègèt lett olyan 40-es a lyuk erre kapott egy peremezett vèget dobonkènt ès kèsz. Az elsõ kèp ami kijött belõle, a.második a kifaragott lyuk, a harmadik a vègekkel.
    

Rolidave007 101504 2015. december 27. 20:37   Válasz erre: 101496
Király! Kicsit bõvebben hallhatnánk a belezésrõl, mert ahogy néztem nem nagyon bontható a dob! Hangja mennyiben változott?? Nekem semmi bajom a hangjával, csak szeretném, ha egy kicsit mélyebb, búgósabb lenne (nem hangerõben, hanem mélységben)
    

Rolidave007 101503 2015. december 27. 20:33   Válasz erre: 101495
Köszönöm Zoli! ;)
    

Hr.Geiger 101502 2015. december 27. 20:21   Válasz erre: 101498
A teljesítményt is is bután írják...
    

Muju 101501 2015. december 27. 20:05  
A leömlõt hagynám a gyárit.
    

Muju 101500 2015. december 27. 20:04   Válasz erre: 101494
Ha nekem lenne kèt dob akkor monnyuk csinálnèk hozzá egy fajintos ipszilont oszt tsá.
    

SzVZoli 101499 2015. december 27. 20:03   Válasz erre: 101497
Helló !
A változtatásokat mind tudom ,hogy miben más a 99 utáni ,csak a nyomatékot nem tudtam hogy az maradt-e a 80 Nm
    

Muju 101498 2015. december 27. 20:00   Válasz erre: 101497
Itt írja.:https://hu.m.wikipedia.org/wiki/Yamaha_TDM850

    

Hr.Geiger 101497 2015. december 27. 19:51   Válasz erre: 101494
Hello!
Tudtommal a nyomatéka mindegyik 4TX-nek 80 Nm 6500-as fordulatnál.
A 99-es " facelift" után nõtt a teljesítmény 82 LE-re, a 86 LE-t már a 900-as gépeknél jegyzik.

    

Muju 101496 2015. december 27. 19:44   Válasz erre: 101493
Szia,
Azt a rèszèt nem bántottam mèg, de a vègèbõl a tompítót már kikaptam. Baba lett.
    

SzVZoli 101495 2015. december 27. 18:15   Válasz erre: 101493
Rolidave007
Ma le kellett kapnom a tankot mert lecsusszant 1 szellõzõ csövem!
Lõttem pár képet neked !
Hogy mire is számíts ,ott az üza szivattyú is !
    

SzVZoli 101494 2015. december 27. 18:08  
Haj !
Kipufogó téma engem is érdekel !
Valakinek kis pénzért nincs véletlen 900-as vagy Trx 850 leömlõje !?
Mert vagy 3 hónapja 2 G.P.R. dob várja hogy felkerüljön a motorkára !
Mondjuk nem tudom hogy lenne-e értelme a 900-as vagy a Trx leömlõnek !

Másik ,megtudnátok-e mondani hogy a 4tx-ek nyomatéka mekkora ?
96-99 ig a 80 Nm-t írják 99-tõl meg olvastam 80-82és 86 Nm-t is
Már szinte az utolsó csavarjáról is lehet találni leírást a motornak ,de a tényleges nyomatékról nem ( lehet hogy csak én vagyok vak )
    

Rolidave007 101493 2015. december 27. 17:37  
Sziasztok! A gyári kipufogó rendszerbõl szedte már ki valaki az elsõ közös dobot? Milyen hangja lehet nélküle?
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118