Fido71 | 101593 | 2015. december 30. 21:35 | Válasz erre: 101590 |
http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=HGS Itt le van szépen írva, én is innen lestem... ;) Teljesen jó. Nem olyan divatos, mint a modernebb darabok, viszont ez véd rendesen. Hidegtõl, bogaraktól, esõtõl... |
Fido71 | 101592 | 2015. december 30. 21:34 | Válasz erre: 101591 |
A középtámaszra nem tettte rá azt a nyúlványt, amin van a gumi. A kipuffancson ott az ellendarab. |
OrEn | 101591 | 2015. december 30. 21:21 | Válasz erre: 101589 |
Fido71 "Nekem megvolt majdnem az 1 év... Meg csapódik akkorát a középtámasz, hogy ihaj. :((( Mondta 1 éve, hogy küld valami biz-baszt, ami segít rajta, de nem érkezett még meg. " Nekem egy hónap alatt megjött :) Csapódás...a gyárin van egy gumi ütközõ...a kipufogón meg az ellendarab..ha jól néztem. Még nem mélyedtem bele, nem oldottam meg, de tuti igy van valahogy. Mármint mintha Petya is elkészítette a helyét, csak gumi nincs rajta???? |
OrEn | 101590 | 2015. december 30. 21:17 | Válasz erre: 101569 |
Szia!! "Fido71 Nekem csak a két LED-es lámpa meg a navi megy róla. Markolatfûtésen nem gondolkodom /feltettem a DL-nek a kézvédõjét/" Ez a kézvédõ dolog érdekelne. Mennyibe kerül, és mit kell hozzá átalakítani? Elégedett vagy vele teljesen? |
Fido71 | 101589 | 2015. december 30. 21:04 |
Nekem megvolt majdnem az 1 év... Meg csapódik akkorát a középtámasz, hogy ihaj. :((( Mondta 1 éve, hogy küld valami biz-baszt, ami segít rajta, de nem érkezett még meg. Én meg már beleuntam az írogatásba. Meg az árak nála is mennek felfelé. |
Flenegen | 101588 | 2015. december 30. 20:55 |
csúszással együtt sem volt 3 hónap. Igaz decemberben rendeltem!
|
Kilos | 101587 | 2015. december 30. 20:51 | Válasz erre: 101585 |
Nem is igaaaz! :))) 2 hónap határidõ vállalás és 2 hónap csúszás - de meglett! :)))) |
kawa550 | 101585 | 2015. december 30. 20:37 | Válasz erre: 101584 |
Ja, gyárt, feltéve hogy eléred és van türelmed kivárni a 1/2-1 éves átfutást....
|
gesszti | 101584 | 2015. december 30. 20:26 | Válasz erre: 101581 |
"bukócsõ (Petya féle)" Bocs, hogy belevau, de hogy is van ez a Petya féle bukócsõ? Õ gyárt ilyet? Esetleg fénykép van róla? |
Fido71 | 101583 | 2015. december 30. 20:14 | Válasz erre: 101582 |
De ezt a strobi sz@rságot mi a fenének tették rá????
|
Karex | 101582 | 2015. december 30. 19:50 | Válasz erre: 101581 |
Ha lekapcsolod, rögtön vissza, akkor vált a mód között. Ha eltelik egy kis idõ (elmegy a szembejövõ) akkor ismét az alap, legerõsebb módban van mire visszakapcsolod. Sima ki be kapcsoló elég neki. Az enyém is ilyen. JÓÓÓÓÓÓÓÓ Elég neki az egy átmenõ és egy pozícionáló csavar. Elég stabil a felfüggesztése, de én nem használtam. |
nferro | 101581 | 2015. december 30. 19:31 |
Na, megjött a 2 ködlámpa King Kongból. http://www.ebay.com/itm/30W-12V-U2-CREE-LED-Laser-HeadLight-Motorcycle-Car-Waterproof-Spot-Fog-Light-/262028163835?hash=item3d02187afb:g:ZfEAAOSwd0BVudYn&vxp=mtr Nemhogy piríccsaja lószart, de meg is süti.:) Na, jó. Mindenesetre a célnak megfelel. De: Úgy tûnik, hogy ezek is tudják a sztrobi, halvány, erõs fényt. (aksira ráfogva felváltva csinálták). Ehhez milyen kapcsoló kell? 4 állású? Jó hozzá az alábbi ebay-es? Csak akkor 3 szor kell kapcsolni, hogy a megfelelõ funkciót aktiválja? (Komolyan kérdem, bocs, ha hülye vagyok hozzá) A felfogatás is izgalmas lesz, a hengerfejtõl és a hûtõtõl kb. 4-5 cm-re lenne a lámpák vége (ami ugye mûanyag). Okozhat gebaszt (konkrétan olvadást) a meleg? Tudom, menet közben hátravágja a szél a meleget, de tötymörgésnél stb. mi a helyzet? A felfogató bilincs kisebb átmérõjû, mint a bukócsõ (Petya féle). 2 Csavar tartja, az egyik, a hátsó, hozzáférhetõ, akkor el lehet fordítani, csak kérdés, hogy egy csavar elég-e ahhoz, hogy ne rázódjon el, illetve akkor nem lesz központos a felfogatás. Ha még érti valaki, hogy miket írtam/kérdeztem, kérem keressen.:) Köszi |
gesszti | 101577 | 2015. december 30. 18:04 | Válasz erre: 101576 |
Az elsõ 2011-es, a hátsó 2014-es kiadású gumi.
|
gezasz | 101576 | 2015. december 30. 17:44 | Válasz erre: 101575 |
Szia! Úgy tudom már évek óta nem kapható a Pirelli Diablo. Nem volt rossz gumi de csak párban lehet használni a hátsó gumi kialakítása miatt
|
gesszti | 101575 | 2015. december 30. 17:17 | Válasz erre: 101574 |
Elõl Pirelli Angel st, hátul Pirelli Diablo gumi van rajta. Ezekkel van tapasztalatotok? Használ valaki ilyen gumikat 900-ason?
|
gesszti | 101573 | 2015. december 30. 17:08 | Válasz erre: 101572 |
47e van az órájában. A szervizkönyvébe csak az elsõ gazdája íratta be a javításokat. A második, akitõl vettem papíron, már nem. Viszont, ha ez gyári betét benne, akkor talán más téren se sajnált rá költeni. :-)
|
Fido71 | 101572 | 2015. december 30. 16:56 | Válasz erre: 101571 |
Az a gyári betét! ;) 15ezer körül van belõle egy garnitúra... Nagyon odafigyelt rá a gazdája vagy nagyon nem ment vele... |
gesszti | 101571 | 2015. december 30. 15:14 |
Takarítgatom a fékeket. A SUMITOMO TOYO S20 GG feliratú betétek milyen minõséget képviselnek. Elõl lecseréltem az olajat, és egyik nyereg már patika. Holnap másik elsõ, és hátsó nyereg takarítása, hátsó olajcsere... Szépen haladok a kicsikével, és készül a tavaszra.
|
Fido71 | 101569 | 2015. december 30. 12:00 |
Nekem csak a két LED-es lámpa meg a navi megy róla. Markolatfûtésen nem gondolkodom /feltettem a DL-nek a kézvédõjét/, a seggem meg nem szokott fázni. Meg a nagy meleg nem tesz jót a heréknek sem! Azokra meg nagyon ügyelek... ;) |
MadBob | 101568 | 2015. december 30. 11:51 | Válasz erre: 101566 |
A markolatfûtés 2x30 Watt, az ülésfûtés 30 Watt
|
gesszti | 101567 | 2015. december 30. 10:03 | Válasz erre: 101565 |
Egy navi töltése, egy 10-20W-os lámpa nem fogja túlterhelni a rendszert. Egy markolatfûtés, vagy más nagyobb fogyasztó beépítése elõtt azért érdemes egy kicsit utána számolni.
|
MadBob | 101566 | 2015. december 30. 10:01 | Válasz erre: 101565 |
Nekem a gyári dolgokon felül a 2x55 Watt kiegészítõ fényszórót, a 2x5 Watt DRL-t, a markolatfûtést, az ülésfûtést és a GPS-t egyszerre elviszi. Szóval van itt tartalék bõven! :) |
OrEn | 101565 | 2015. december 30. 08:53 | Válasz erre: 101563 |
Nem vagyok villamossági guru :) A lámpák szépen meg vannak adva teljesítményre, de ott a mûszerfal, a gyújtás, az üzemanyagszivattyú. Az logikusnak tûnik, hogy ha ennyi neves gyártó is készít ilyen kiegészítõket, és sehol nem írják le, hogy számolj utána az adott típusnál az össz fogyasztásra, akkor elméletileg nincs gond. No de pl a Triumph is hozott ki növelt teljesítményû generátorral típusokat, meg a BMW-k is átlagon felüli elektromos teljesítménnyel rendelkeznek ha jól emlékszem. Az fix, hogy nem hallani ilyen problémákról, de az is, hogy mikor ezeket a TDM-eket tervezték, akkor nem is volt ennyi kütyü. :) |
Kilos | 101564 | 2015. december 29. 23:46 | Válasz erre: 101561 |
Ami fel van szerelve annak mûködõképesnek kell lenni. Ha mûködõképes akkor pedig szükség esetén használhatod is, következésképpen nem szerelhetsz fel olyan alkatrészt amit tilt a jogszabály még akkor sem ha nem akarod használni soha.
|
gesszti | 101563 | 2015. december 29. 23:40 | Válasz erre: 101560 |
A 900-as bibliáját olvasgatom, és ennél 5000 rpm-nél 31,5A-t ír a generátorra. Ebbõl lehet gazdálkodni.
|
Fido71 | 101562 | 2015. december 29. 23:27 | Válasz erre: 101561 |
Ebbe a nem használom dologban én nem vagyok annyira biztos. Viszont az elhelyezésbe beleköthet... Motorra egy vagy 3 darab szerelhetõ fel utólag és a középvonallal szimmetrikusnak kell lenni. |
csanesz | 101561 | 2015. december 29. 23:19 | Válasz erre: 101551 |
És, hogy kerek legyen a dolog, ha a plusz fényszórók még, ha szabálytalanul is vannak felszerelve vagyis jogszabálynak ellentmond, viszont nincs üzemeltetve, de üzemkész állapotban van abban az esetben nem büntethet meg a rendõr a használata miatt! ..mivel nem használom... |
OrEn | 101560 | 2015. december 29. 23:12 | Válasz erre: 101557 |
No-No Azért ezek nem pont ugyanazok a kapcsolók! A Hondás kapcsolón is látszik, h a drágább sokkal jobb kidolgozású. Persze ekkora árkülönbséget nem egyszerû megindokolni. Annak utána nézett illetve számolt valaki, hogy mennyit bír a TDM-ek elektromos rendszere? Pl egyszerre markolatfûtés, GPS töltés, esetleg sisakbeszélõ, és két db fotonágyú a bukócsövön :) Mennyi lehet a tartalék a generátornál? |
Fido71 | 101559 | 2015. december 29. 22:53 | Válasz erre: 101557 |
http://www.ebay.com/itm/New-Motorcycle-7-8-Handlebar-Headlight-Spot-Light-Lamp-ON-OFF-Kill-Switch-WK-/272089698849?hash=item3f59cf5221:g:BUkAAOSw~bFWJkpq&vxp=mtr Akkor inkább ezt a fajtát... A led-es fényszórómat lenne jó ilyennel feltenni, meg még akármire is jó lehet. Na, most tényleg! Ha valaki íbéjezik és éppen valami hasonlót rendelne, akkor ebbõl nekem rendelhetne kettõt. A TDM talin meg majd rendezem a számlát... Vagy ha nem jön, akkor el is küldheti utánvéttel. |
Karex | 101557 | 2015. december 29. 22:45 |
Ez gondolom komoly...... http://www.aunergyor.hu/alkatreszek/kapcsolok.html Szeretem a hazai piacot támogatni, de ennyire nem. Ugyanezek a kapcsolók az e-bay-en: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=kill+switch&_sop=15 Ha jól nézem 10xes szorzóval képeznek árat. Egyébként nekem is kéne valami kapcsoló, aki rendel keressen pü-ben. |
Fido71 | 101554 | 2015. december 29. 21:19 | Válasz erre: 101553 |
Van már tipped normális kapcsolóra? Én már keresek egy ideje, de nem találtam. Ja, és nem az íbéjrõl... ;) |
Flenegen | 101553 | 2015. december 29. 20:39 |
Most ezzel szemezek: Egy normális kapcsolóval is megvan elfogadható áron |
Kilos | 101551 | 2015. december 29. 20:07 | Válasz erre: 101550 |
Az EU-n belüli jogharmonizáció következtében minden tagországban ugyanazok a követelmények vonatkoznak a közúti jármûvekre. Lehetnek egy országon belül eltérések, de az csak szigorítás lehet és csak az adott országban regisztrált jármûre vonatkozik. Vannak "nemzeti jármûkategória"-ba sorolt jármûvek (pl: lassújármû) amelyekre csak a hazai elõírások vonatkoznak, de ezekkel nem lehet elhagyni az országot, a biztosítok nem adják ki rá a "zöld lapot" továbbá nem hagyhatják el az országot a rendszám nélküli jármûvek sem (pl: segédmotoros kerékpár). A lényeg, hogy nálunk is ugyanazok a közúti forgalomban tartás szabályai mint a sógoroknál vagy a németeknél és ez alól az nem mentesít senkit ha a NKH vizsgabiztosa "elnézõ"-en vizsgáztat. Amennyiben bármit átalakítunk a gépezeten, eltérünk a motor jóváhagyási dokumentációjában és a típusbizonyítványban foglalt kialakítástól, akkor ezt csak úgy tehetjük meg szabályosan ha rendelkezünk az elõírásoknak megfelelõ dokumentumokkal. Nem elég a magunknak felállított magyarázatot hangoztatni, ész érvekkel alátámasztani, a biztonságra hivatkozni és fõleg nem elég az érvényes forgalmi engedélyt lobogtatni a munkáját lelkiismeretesen végzõ hatóságnak. "A törvény nem tudása nem mentesít a felelõsség alól!" |
Shamen | 101550 | 2015. december 29. 18:39 |
Nem tartom valószínûnek, hogy a közúti forgalomból résztvevõ jármûveknek kizárólag az anyaországban hatályos szabályoknak kellene megfelelniük. Persze erre csak közvetetten következtetek. Nálunk a 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet (a közúti jármûvek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának mûszaki feltételeirõl) írja elõ, hogy milyen mûszaki megoldások elfogadottak egyes jármûveknél. A rendeletnek hatálya is van, íme a joghely: 1. § (1)2 A rendelet hatálya — a (2) és (3) bekezdésben foglalt kivétellel — Magyarország területén közúton vagy közforgalom elõl el nem zárt magánúton (a továbbiakban együtt: közút) közlekedõ jármûvekre terjed ki. (2) A Bécsben 1968. évi november hó 8. napján aláírásra megnyitott közúti közlekedési Egyezményben részes államok által kiadott hatósági jelzéssel közlekedõ külföldi jármûvekre az Egyezmény 5. számú Függelékében foglalt mûszaki elõírások az irányadók. Az 5. számú függeléket ugyan nem volt türelmem megkeresni (a több száz oldalból), de a 120.§-ban egy csomó államközi megállapodás, irányelv van felsorolva. Vagyis, ha a Magyarország területén közlekedõ külföldi jármûvekre van elõírás, akkor ezek fordítva is igazak lehetnek, vagyis a külföldön közlekedõ magyar jármûvekre. |
gesszti | 101549 | 2015. december 29. 17:29 | Válasz erre: 101402 |
Nyugodtan használhatod ezzel a lidl-is töltõvel. Nekem is ilyen van, és mindenféle autó, és motor akksit ezzel töltök évek óta. Nem tesz kárt az elektronikában sem. Gyakran töltök vele úgy akksit, hogy nincsenek lekötve az akksisaruk. Csak akkor kell lekötni a sarukat az akksiról, ha régen volt már használva, és nagyon le van merülve az akksi, mert akkor nekiáll szulfátmentesíteni a töltõ, és 15V feletti impulzusokat nyomkod az akksi felé. Ezt nem minden elektronika szereti. Ha rendesen használt, jó állapotú akksi karbantartására, vagy eseti lemerülés után kötöd rá, akkor nincs szulfátlanítás, nem tesz kárt semmiben. Kis vágottszemûek egész jól lekoppintották a cteket negyed áron. |
gesszti | 101548 | 2015. december 29. 17:24 | Válasz erre: 101399 |
Hello drusza! Ezen jót mosolyogtam. Úgy látszik, a Tomi-k karácsonyra TDM 900-at vesznek. :-)) Ha már úgyis annyi névnapunk volt mostanában. :-) |
gesszti | 101547 | 2015. december 29. 17:00 | Válasz erre: 101543 |
Srácok, köszönöm a válaszokat! Ha nem gond, jövök majd kérdésekkel a karbantartásokkal kapcsolatban. |
csanesz | 101545 | 2015. december 29. 13:44 | Válasz erre: 101540 |
gesszti: Aszem a G11 -es hûtõlötty a wolksvagen hûtõfolyadék, rózsaszínû. Ebbõl van a kikevert drágább és a koncentrátum, olcsóbb variáció! Olajszûrõbõl Hiflofiltro -t használok már évek óta... Még nem okozott csalódást. Egyszer volt, hogy kimostam, mert rákényszerültem. Nem vagyok rá büszke (1500 Ft). |
Rolidave007 | 101544 | 2015. december 29. 13:35 |
jobbkormanyos | 101543 | 2015. december 29. 12:30 | Válasz erre: 101540 |
Szia ! -Teló szimmering. Semmi extra ua. mint egy másik motornál.Szétszedéshez kell egy speckó hosszúszárú kulcs. 10W olaj, száranként 0,507 L, vagy a teló tetejétõl mérve rugó nélkül , teljesen összenyomva 133mm. -Mûanyag hegesztõ kisiparos. -10W40 4T a többi belefér a demokráciába/ ahogy teccik / -alubarát /de, ha nem szennyezett én nem cserélném / Ezen az oldalon, ha beregisztrálsz, letöltheted a teljes szerviz könyvet. http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=PICS_900 |
Fido71 | 101542 | 2015. december 29. 12:30 | Válasz erre: 101541 |
Vannak ilyen nemzetközi, meg államközi stb szabályok. Az, hogy itt nem foglalkoznak az elõírással és átmegy mûszakin stb. úgy is, ha pl. széjjel van herélve, furkálva a kipufogód, ott meg jól megszekszuál a rendõr érte... Lobogtathatod neki a magyar forgalmidat, hogy itt bizony megfelel a szabályoknak. Rohadtul nem fogja érdekelni, hidd el... ; Nekünk azt mondta, akkor maradjunk Magyarországon. Én csak ezekre a hangos dobokra "neheztelek", mert ezekbõl alakul a probléma... Sz@r menni mögöttük a csapatban és sokszor csak azért fordul utánunk és állítja meg a hatóság a társaságot, mert neki is bántja a fülét. Utána meg már kezdõdhet a "kinél-mennyi euró van" nevû játék. |
Flenegen | 101541 | 2015. december 29. 12:21 | Válasz erre: 101537 |
Ugyan sok minden közöm nincs hozzá, de... Egyszer egy okos emberrel beszéltem egy baleset miatt ( egy ügyfelemet törte össze egy német ausztriában, hogy mindíg az adott felségjelzésnek megfelelõ elõírásoknak kell megfelelni az adott jármûnek. |
gesszti | 101540 | 2015. december 29. 11:37 |
Fido71 | 101539 | 2015. december 29. 07:35 |
Itt az alább csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy azért ész nélkül ne furkáljuk /pláne, ha látszik is/ a "kipuffogót" és adjunk neki igen morcos hangot. Ha felhívod magadra a figyelmet, akkor már nehezebb dolgod lesz. Ráadásul még a határ melletti zsaruk is elfelejtenek magyarul. Aki velünk kötözködött az sem beszélt velünk magyarul, pedig a "Zalai Hírlap" ott volt a szélvédõn. |
skobik | 101538 | 2015. december 29. 00:10 | Válasz erre: 101492 |
Yamaha TDM Találkozó 2016. május 27. - 29. Orfû Párban: 1. Kawa+Zsuzsi 2. Betti+Fidó 3. Rita+Lendvai 4. Viki + MadBob 5. Mariann+Tomhahn 6. Punyessz+1 fõ 7. VVGabi és VVLaci 8. ati5995+Csilla 9. scopyné+ fosõr--- akarom mondani sofõr 10. Magdi+Robi70 11. yamaszaki + ék 12. Endrúz + ék 13. Gy.ricsi + ék 14. Rolidave007+oldalborda 15. vikusz+Bea 16. Mexné+Mex 17. jobbkormányos+Andi 18. Kovács Saci/Laci 19. Kilos Ildi/Laci 20. Cizi/Gabi 21. Tulok/Petra 22. Szálito/Margo (MORGÓ) :-))) 23. Éva + Alex50 24. Kata + Gepida 25. Kucsi + Teca 26. Henro+ Szilvi 27. Skobi + Timo Szólóban: 1. Karex 2. sandryder 3. gezasz 4. PalmBela 5. Hr.Geiger 6. Csanesz 7. Ikim2025 8- Ikim2025 1. vendég 9. Ikim2025 2. vendég 10. horhaus |
Muju | 101537 | 2015. december 28. 22:59 | Válasz erre: 101536 |
Na akkor ósztriát kerülöm. De Karex nek is igazsága vagyon merha èn monnyuk egy olyan mocival lèpek be nyugati szomszèdságba amin magasított szèlvèdelem van meg egy gyönyörû ülès ès nem gyári kipu amit meg is dicsèrtek a vizsgaállomáson Hungary-ában ???? De papírom nincs róla jegyezve akkor baxhatom..hacsak nem Abdullah Ödzsalamnak hívnak.
|
kawa550 | 101536 | 2015. december 28. 22:52 | Válasz erre: 101534 |
Az osztrák zsaru bármit lefoglalhat ami nálad van, ékszer sportszatyor akármi, sõt visszatarthat téged is amíg valaki nem jön érted hogy kiváltson.
|
Karex | 101535 | 2015. december 28. 22:48 |
Inkább azt kérdezném, mi van akkó, ha a kibocsájtó országban mindene megfelelõ a motornak, engedélyezett dolgokkal van felszerelve, illetve nem engedélyköteles kiegészítõkkel. Ha ez a jármû átlépi a határt, hirtelen törvénysértõ lesz? Merhogy ugye nálunk nem vésnek be mindent a forgalmiba....... Kérjünk menedékjogot, menekültként, mert hogy azoknak minden jár? Akár sz@rral is lehet festve a jármûve......... vagon, busz, ugye. |
Muju | 101534 | 2015. december 28. 22:40 |
Amúgy tèlleg mi van olyankor ha az emberfia nincstelen. Mármint nincs nálad egy valag ajró stráfra? Elveszi a vasat oszt gyalogkakukk?
|
Muju | 101533 | 2015. december 28. 22:38 | Válasz erre: 101531 |
Így van igazad van nem vagyok èn ilyen nagymellènyû. Csak irogattam.
|
Muju | 101532 | 2015. december 28. 22:36 |
Mert szerintem Hr.Geigernek sem adtak egy cafatnyi pappert se a csudacèp ülèsèrõl. Meg ha veszel jó drágán kèt aprókavics dobot felszerelve meg minden na arról se kapsz lópikulát sem. Oszt lehet kenni a sèróra. Szóval ez sehogysem a motoros barát ügy.
|
kawa550 | 101531 | 2015. december 28. 22:35 | Válasz erre: 101530 |
Nagy tisztelettel megjegyezném, kíváncsi lennék akkor is ilyen nagy vagányan jasszkariznál-e, mikor ósztriában a kékruhás már húzza feléd a fehér furgonból a gázelemzõ kipuff zajmérõ kiskocsiját. Asszem nem......
|
Muju | 101530 | 2015. december 28. 22:29 |
Na most. Ahogy dinnyemag is megírta hogy"elküldi neked a gyártó és küld mellé egy tanusítványt, miszerint megfelel a német szabályoknak, és egy másikat, hogy a közlekedési hatóság engedélyezte a beépítését." ez okay. Hogy a te motorodat odaát hogyan s mint èpítettèk át ès ott milyen engedèlyekhez kötöttek. Osztán ha nálunk meg szarnak az egèszre? Így volt a legutolsó mûszakin is duma az gondolom semmi.??. Monnyuk nekem is vakerhatná a dojcsot legfeljebb pofánröhögnèm. Jó drágáè gondolom. :)
|
Hr.Geiger | 101529 | 2015. december 28. 21:48 | Válasz erre: 101528 |
Akkor még dobok fel a bukócsõre én is két LED-es szúrófényt! :-))))
|
kawa550 | 101528 | 2015. december 28. 21:42 |
Hr.Geiger | 101527 | 2015. december 28. 21:40 |
Nem okoz parát, mert borostyán sárga izzók vannak benne, de ha igen muszáj, megvannak az eredeti gyári burák is, csak nekem ezekkel jobban tetszik. A gyári ülésem is megvan. Az oktalan kekeckedést rühellem csak, mert ezek egyike sem közlekedésbiztonsági tényezõ... Majd meglátjuk, mit szólnak hozzá az NKH-nál márciusban! :-)) |
csanesz | 101526 | 2015. december 28. 21:35 | Válasz erre: 101524 |
A fehér index, ha para, tehetsz rá víztiszta sárga matricát. Bukócsõért nem balhézhatnak...
|
Hr.Geiger | 101524 | 2015. december 28. 21:23 |
Uraim! Teljes a döbbenet a részemrõl ezeket a horrorsztorikat olvasva! :-( Márciusban viszem a bringát mûszakira, fehér irányjelzõ burákkal, hausgemacht bukócsõvel és frissen áthúzott üléssel. Én azt gondoltam eddig, hogy ezek frankók... |
Kilos | 101523 | 2015. december 28. 21:19 | Válasz erre: 101521 |
Akkor nálunk sokkal egyszerûbbek a szabályok mert igaz, hogy csak engedélyezett és jóváhagyott, tanúsítvánnyal ellátott alkatrészeket szerelhetsz fel a vasra vagy engedélyezési eljárás lefolytatása után alakíthatod át (pl: kipuff) de ezeket a változtatásokat a mûszaki vizsgán rögzítik a Mûszaki adatlapon majd rávezetik a Forgalmi engedélyre. Nem kell egy halom papirossal a Givi dobozod piros fedelû irattartójában motoroznod. Azokat a változtatásokat amiket a forgalmiba bevezettek a német vagy oszi rendõr is elfogadja - remélem!
|
kawa550 | 101522 | 2015. december 28. 21:18 | Válasz erre: 101516 |
Most nem , de ha eccer jó kedvem lesz, beszkennelem a mûszaki adatlapot, amivel rám akarta az osztrák zsaru húzni a vizeslepedõt egy árokparton elvégzett mûszaki vizsgával, de az elsõ mozdulatnál bukott a mutatványa, mert a tehénke olyan öreg hogy nincs gyári környezetvédelmi plakett a váznyakon, így nem tudta milyen határértékeket kéne teljesítenie, így csak annyit írt a papírra hogy csak szemrevételezéses átvizsgálás volt, azt meg bachatta, gyári a kipuff és az átalakított lámpa se tûnt fel neki.
|
dinnyemag | 101521 | 2015. december 28. 21:09 | Válasz erre: 101514 |
Szia! Nem vicc, tényleg ennyire betegek. Az új komplett anyagot huzattal, szivaccsal, beleszabott géllel elküldi neked a gyártó és küld mellé egy tanusítványt, miszerint megfelel a német szabályoknak, és egy másikat, hogy a közlekedési hatóság engedélyezte a beépítését. És javasol egy környékeden mûködõ kárpitost. Az ráhúzza az új cuccot, körbetûzi, és ad egy igazolást, hogy Õ végezte el a munkát.(ez az egész alig került több mint 600 ajróba az elõzõ tulajnak:-) Ha ezek a papírok nincsenek nálad, kapsz 48 órát, hogy bemutasd õket. Azt nem tudom, mi van ha nem teszed meg, de gondolom nem véletlenül van minden motoron egy dosszié effélékkel:-) |
Fido71 | 101520 | 2015. december 28. 21:01 | Válasz erre: 101519 |
Az igaz. De ha egyszer arra keveredsz, akkor a zsandárt nem érdekli, hogy Te honnan jöttél... Rendben van-e a géped vagy sem... |
Muju | 101519 | 2015. december 28. 20:33 | Válasz erre: 101516 |
Azèrt lehet hogy "Dezsõèknèl" másabbak az erõforrások is. Nem szemèlyeskedni akarok hanem mint ország. Monnyuk ott nem sokat gondolkodik Hans Jürgen hogy milyen kiput csapattasson fel a vasra a szervízben me'r aprópèz neki. Ès az is lehet hogy a szervíz alapból bevezeti a legál módosítást a nagykönyvbe. Nálunk meg.... Gyõzzè utánnajárni ....gondooom
|
Muju | 101518 | 2015. december 28. 20:26 |
Sokan azt gondolják minek az ilyennek vas. Há nem is megy vele. Nekem ez is megteszi ès tudok ám örülni, sõt vigyorogni a buksi alatt, ha a twin felhorkan ès úúúgy tol mint a zállllat! Volt idèn olyan hsz-em is amiben kèrdeztem hogy mi a brè lehet a pr2-es gumival mert így meg úgy kopik az oldala. Na. Annak a válasznak örültem hogy"annak örülj hogy hegylakó vagy ès nem a gumi közepe kopik, mint nekünk síkvidèkieknek". Szóval jó ez így. Most. Aztán majd lesz ez mèg máskènt is.
|
Muju | 101517 | 2015. december 28. 20:18 | Válasz erre: 101513 |
Az igazság az, hogy örülök èn annak is ha magyar honban tudok tekeregni èves szinten 4-5e km-t. Persze szeretnèk menni külhonban is majd...eccercsak. Kocsival má vótam Erdèlybe oda mindenkèpp kell motorral is!!!
|
Fido71 | 101516 | 2015. december 28. 20:11 | Válasz erre: 101514 |
Ha nem hiszed, kérdezd Dezsõt /dinnyemag/! Õ kint él, német a gépe. Remélem nem értettem félre semmit... De ott volt a Séf Úr is, majd megerõsít. ... vagy azt mondja, hogy hüleségeket beszélek /ahogy szokta/. |
gezasz | 101515 | 2015. december 28. 19:27 | Válasz erre: 101513 |
Az a szörnyû, hogy e felé haladunk! Újabbnál újabb szabályok rendeletek,hogy hogyan és mivel közlekedj. Egyre jobban a sarokba szorítják az egyén szabad döntésének a jogát. A csúcs az amikor azt mondják ez mind értünk van, valamint hogy mindenért keményen büntetnek is. Ja és a nyugat a liberális mi meg a diktatúra. Röhögnöm kell mennyi mindent megtehetsz még itt szabadon/ lehet nem sokáig/ amiért a Lajtán túl keményen büntetnek.
|
Hr.Geiger | 101514 | 2015. december 28. 19:01 | Válasz erre: 101513 |
Áthúzott ülésrõl?? Ugye ez most csak egy vicc?? Hol van az specifikálva, hogy milyennek kell lennie egy EU-s ülésnek? LED egyértelmû, nem gyári= tilos, a sportos kipufogó is érthetõ, mert a zajszint az világosan ott az adattáblán, na de az ülés?! |
Fido71 | 101513 | 2015. december 28. 17:35 | Válasz erre: 101511 |
Azé' ósztiába ha összeakadsz egy kukacoskodó zsandárral, akkor kemény eurókat hagyhatsz nála... :( A németekrõl meg ne is beszéljünk. Ott még az áthúzott ülésrõl, fûthetõ kormánymarkolatról vagy a led-es irányjelzõrõl is papír kell. Mikor Dezsõ a TDM-tali után megmutatta, hogy milyen "könyvtárat" hord magánál, csak hüledeztem... |
Muju | 101512 | 2015. december 28. 15:18 | Válasz erre: 101508 |
Rolidave007 A csõvèget bugáztam a munkahelyen, kórcsõ. Más is èrdeklõdött már iránta, csõ mèg van csak peremet kell rá rakni. |
Muju | 101511 | 2015. december 28. 15:13 | Válasz erre: 101510 |
Szia csanesz, Az èlettartamot tekintve mèg csak egy ève van így ès semmi különöset nem vettem èszre. Nem csippant több olajat, nem lett szomjasabb sem. Szerintem ez a megoldás nem "károsítja" annyira a gèpezetet, mint pl. egy nyitott rendszer,/ha az egyáltalán okoz valamit/, mivel a közèpsõ dobrèsz itt megmarad. A kiáramló gázoknak csak egy akadállyal van kevesebb. A hangja igen tetszetõsre változik bár alapból is faxa. Ami engem rávitt a projektre, hogy a munkámon kívül nem igazán került semmibe, valamint az hogy bármikor vissza lehet alakítani a gyári állapotot. Kell hozzá kipunkènt 3 popszegecs oszt csá. Amit most meg is tettem, nehogy a mûszakinál gondot okozzon, bár nem üvöltött úgy mint egy nyitott dob. |
csanesz | 101510 | 2015. december 28. 14:54 | Válasz erre: 101496 |
Muju! Egy ilyen beavatkozás milyen hátrányokkal járhat a motor tekintetében? Motor vagy szelepek élettartama csökkenhet? Csak mert tetszik külsõleg és hangzásilag is! :) |
Kilos | 101509 | 2015. december 28. 09:10 | Válasz erre: 101507 |
Laci, még nem kaptam visszajelzést és árajánlatot. Amint lesz valami info, azonnal közreadom.
|
Rolidave007 | 101508 | 2015. december 28. 07:03 | Válasz erre: 101505 |
Na valami hasonlót szeretnék én is. A peremezett véget honnét szedted?
|
scopy | 101507 | 2015. december 28. 06:50 | Válasz erre: 101492 |
Jól hergelt! Kilos Laci! Ez azt jelenti, hogy lehet/szükséges/ajánlott indítani a szállás foglalásokat? |
Muju | 101505 | 2015. december 27. 20:47 | Válasz erre: 101504 |
Szóval van a kèt dob van a vègèn kèt 22mm körüli csõ amin kigyün a zanyag. Ezt èn a csõ tövènèl szèpen kifurkáltam.(vigyázni dupla lemez van ott) így miután kialakítottam a vègèt lett olyan 40-es a lyuk erre kapott egy peremezett vèget dobonkènt ès kèsz. Az elsõ kèp ami kijött belõle, a.második a kifaragott lyuk, a harmadik a vègekkel.
|
Rolidave007 | 101504 | 2015. december 27. 20:37 | Válasz erre: 101496 |
Király! Kicsit bõvebben hallhatnánk a belezésrõl, mert ahogy néztem nem nagyon bontható a dob! Hangja mennyiben változott?? Nekem semmi bajom a hangjával, csak szeretném, ha egy kicsit mélyebb, búgósabb lenne (nem hangerõben, hanem mélységben)
|
Muju | 101500 | 2015. december 27. 20:04 | Válasz erre: 101494 |
Ha nekem lenne kèt dob akkor monnyuk csinálnèk hozzá egy fajintos ipszilont oszt tsá.
|
SzVZoli | 101499 | 2015. december 27. 20:03 | Válasz erre: 101497 |
Helló ! A változtatásokat mind tudom ,hogy miben más a 99 utáni ,csak a nyomatékot nem tudtam hogy az maradt-e a 80 Nm |
Muju | 101498 | 2015. december 27. 20:00 | Válasz erre: 101497 |
Itt írja.:https://hu.m.wikipedia.org/wiki/Yamaha_TDM850 |
Hr.Geiger | 101497 | 2015. december 27. 19:51 | Válasz erre: 101494 |
Hello! Tudtommal a nyomatéka mindegyik 4TX-nek 80 Nm 6500-as fordulatnál. A 99-es " facelift" után nõtt a teljesítmény 82 LE-re, a 86 LE-t már a 900-as gépeknél jegyzik. |
Muju | 101496 | 2015. december 27. 19:44 | Válasz erre: 101493 |
Szia, Azt a rèszèt nem bántottam mèg, de a vègèbõl a tompítót már kikaptam. Baba lett. ![]() ![]() ![]() |
SzVZoli | 101495 | 2015. december 27. 18:15 | Válasz erre: 101493 |
Rolidave007 Ma le kellett kapnom a tankot mert lecsusszant 1 szellõzõ csövem! Lõttem pár képet neked ! Hogy mire is számíts ,ott az üza szivattyú is ! ![]() ![]() ![]() |
SzVZoli | 101494 | 2015. december 27. 18:08 |
Haj ! Kipufogó téma engem is érdekel ! Valakinek kis pénzért nincs véletlen 900-as vagy Trx 850 leömlõje !? Mert vagy 3 hónapja 2 G.P.R. dob várja hogy felkerüljön a motorkára ! Mondjuk nem tudom hogy lenne-e értelme a 900-as vagy a Trx leömlõnek ! Másik ,megtudnátok-e mondani hogy a 4tx-ek nyomatéka mekkora ? 96-99 ig a 80 Nm-t írják 99-tõl meg olvastam 80-82és 86 Nm-t is Már szinte az utolsó csavarjáról is lehet találni leírást a motornak ,de a tényleges nyomatékról nem ( lehet hogy csak én vagyok vak ) |
Rolidave007 | 101493 | 2015. december 27. 17:37 |
Sziasztok! A gyári kipufogó rendszerbõl szedte már ki valaki az elsõ közös dobot? Milyen hangja lehet nélküle?
|