zolikv | 103502 | 2016. február 17. 12:02 | Válasz erre: 103495 |
Én arra akartam felhívni a figyelmedet, hogy a képen látható cuccon nincs megoldva a hengerekhez való csatlakozás, mivel gyárilag két külön kipuff van, két teljesen külön rendszerrel. Szóval ahhoz még kell fabrikálni, vagy venni csatlakozókat is. Amúgy pénztárcailag lehet olcsóbb, de csatlakozom az elõttem szólóhoz, tényleg utcai sportmotor kinézete van. |
csanesz | 103500 | 2016. február 17. 08:49 | Válasz erre: 103499 |
Tavaly gondolkoztam dob cserén, hogy kicsit mérgesebb hangja legyen és ekkor merült fel bennem költséghatékonyság miatt az egyoldalas megoldás. Ha magasabb fordulaton hajtom mérgesebb! ...maradt a régi! :))) |
Karex | 103499 | 2016. február 16. 23:30 | Válasz erre: 103495 |
Nincs semmi baj a féloldalas dobbal, ha el tudod nézni. A gyári kétoldalas, szép. Két szép sportdobbal még szebb. Demokrácijaaaaa. Neked hogy tetszik. Ennyi. |
Fido71 | 103496 | 2016. február 16. 20:44 | Válasz erre: 103494 |
Ez olyan olcsó, hogy fél éve még ennél is olcsóbb volt. Szerintem ugyanez volt az eladó. ;) |
Star | 103495 | 2016. február 16. 20:21 | Válasz erre: 103490 |
MadBob | 103494 | 2016. február 16. 20:19 |
Itt most olcsósítva van a fényszóró: http://www.banggood.com/CREE-U5-Motorcycle-LED-Headlight-Waterproof-High-Power-Spot-Light-p-941300.html |
Kilos | 103493 | 2016. február 16. 20:16 | Válasz erre: 103489 |
Türelem! A 20 db. faház nekünk van fenntartva. 103057 hsz. |
SzVZoli | 103491 | 2016. február 16. 19:07 |
Haj ! Nekem a múlthéten jöttek meg a lâmpáim! http://m.ebay.com/itm/221888607028 Olyat pirít hogy majdnem hanyatt lök amikor bekapcsolom,komolyan félek hogy fegyvertartartási is kell hozzá ! http://m.ebay.com/itm/Motorcycle-ATV-Bike-Handlebar-Kill-Stop-Switch-ON-OFF-Button-Connector-UF-/371481246389?nav=SEARCH Ilyen kapcsolóval üzemeltetem ! Ha petya elkészülne a bukócsõvemel akkor oda sxerelném ! |
zolikv | 103490 | 2016. február 16. 19:02 | Válasz erre: 103488 |
Én meggondolnám, mi az, hogy jobb oldali? Mert csonkot is csak egyet látok képen.
|
Gepida | 103489 | 2016. február 16. 18:56 |
Sziasztok! TDM találkozó! Van valakinek infója a Panoráma kempingrõl. Elküldtem a foglalást a faházra (kb. 1 hónapja), semmi válasz. Ma hívtam õket a vonalas és mobil számon is, de semmi. Komoly ez a lehetõség, vagy nézzek más szállás után? |
Star | 103488 | 2016. február 16. 17:57 |
Sziasztok! Errõl a kipufogóról mi a véleményetek? http://www.ebay.co.uk/itm/Dominator-Exhaust-HP1-Carbon-YAMAHA-TDM-850-91-01-right-side-DB-KILLER-/201454130899?var=&hash=item74901a0e18 ![]() |
Kawakarika | 103487 | 2016. február 16. 17:57 | Válasz erre: 103482 |
lendvai | 103485 | 2016. február 16. 14:24 | Válasz erre: 103484 |
Séf bácsié is hasonlóképpen nézett ki, amikor megvette. Aztán elkezdte átalakítani, farigcsálta, festegette, csiszolgatta aszfalton, áthúzta a szalagkorlát alatt stb. Mint egy hangszer, mindenki a saját igényei szerint alakítja át. :-)
|
scopy | 103483 | 2016. február 16. 14:00 | Válasz erre: 103475 |
Oszikát? Én tudom, hogy még van Õ nekünk, mert beszéltem vele, de innen elég régen cipõzött már... Azért a lelkére beszéltem! :-))) Amúgy igazad vagyon Csabi! |
pocak75 | 103482 | 2016. február 16. 13:47 |
Akinek van fent kiegészítõ lámpája hogy milyen módon kötötte be és milyen kapcsolóról/nyomógombról mûködik, és azt honnan? Egy kínai már úszik a ledes lámpámmal de azt még nem tudom hova rakom és hogy kötöm be.. ezért jó lenne egy két tipp. Üdv HG |
lendvai | 103480 | 2016. február 16. 09:48 | Válasz erre: 103470 |
Nekem is a hátsó dobozban van a tárcsazár. Saját tokjában, ami tépõzárral van a doboz fenekéhez rögzítve. Nem repked, nem csinál rendet.:-)
|
kawa550 | 103479 | 2016. február 16. 08:55 | Válasz erre: 103471 |
Ilyen dobozhoz nincs olyan hogy kész platni meg konzol, egyediben kell hozzá mindent legyártani, vagy egy meglévõ konzolhoz valami közdarabot tenni a dobozra. Ahogy szó esett már, oszikának van ilyen, nála érdeklõdj hogy tette fel, meg a varásoknál a galoscsabus is ilyeneket használ, õ már tett is ide képeket eccer asszem. Szép az öreglány, de azért a stabil oldalfekvést ez is legalább annyiszor gyakorolta mint az én tehénkém ahogy elnézem. Nem baj az, ennyi idõs gépeknél nincs olyan ami nem. |
Muju | 103478 | 2016. február 16. 08:31 | Válasz erre: 103476 |
Üdv a csapatban! Gratula a szèp vashoz, szèles utat!
|
Flenegen | 103477 | 2016. február 16. 07:51 | Válasz erre: 103476 |
Szerintem ezt a motort láttam a gyõri Red Baronban. Szép motor, legyen benne sok örömed!
|
csokabi | 103475 | 2016. február 16. 07:13 | Válasz erre: 103474 |
Laci, most kicsit megbántottad Oszikát...:)
|
scopy | 103474 | 2016. február 16. 06:57 | Válasz erre: 103471 |
Köszöntünk Laci! Úgy látom pesti vagy. Nézegess meg minél több megoldást! Szerintem ez csak úgy fog menni, ha próbálgatod meglévõkhöz. Azért, mert alu dobozhoz biztos nincs TDM-gyári tartó. Nem tudok alus márkatársról... Legtöbbünknek házi készítésû van. Szolnok után Szajolban megnézheted az enyémet. Tel: +36703310737 Tegyél fel képet magatokról. |
gesszti | 103472 | 2016. február 16. 06:47 | Válasz erre: 103470 |
Azért az a koronás anya biztosítás se akármi...
|
mati12 | 103470 | 2016. február 16. 00:10 |
Bakker azt a féktárcsazár felfogatást én szabadalmaztatnám.:-)De viccet félretéve komolyan nagy ötletnek tartom. Én a hátsó dobozomban hordom az enyémet,de bárhova is teszem a dobozban a kanyarokban mindig önálló életre kel, és ezáltal mindig szép rendet hagy maga után. |
kawa550 | 103469 | 2016. február 15. 22:15 | Válasz erre: 103467 |
Inkább az a kérdés hogy a dobozhoz milyen platni passzol, mert feltenni bármilyent fel lehet. Az enyémen pl hátul egy givi monokey típusú platni van, házilag készített konzollal, oldaldobozoknak meg ugyan ilyen rendszerû de házilag készült konzol. http://www.happy-trail.com/images/3/GIVI_Z255.jpg ![]() ![]() |
sandryder | 103468 | 2016. február 15. 21:40 |
Légy üdvözölve! Jó döntést hoztál minden szempontból mert ezen a fórumon minden információs segítséget megtudhatsz a márka mûszaki és karbantartási-javítási tulajdonságairól. Viszont a kérdésedre is reagáljak, biztosan válaszolnak majd a márkán belüli típus specialisták, mert az én TDM-em RN08-as, így én nem vagyok kompetens választ adni. |
horompolil | 103467 | 2016. február 15. 20:38 |
Szép estét! Üdv mindenkinek! Most lettem tulajdonosa (VÉGRE) egy TDM 850 3VD-nek. Mivel a típust nem ismerem, (eddig Virago-val jártam) csak szerelem volt elsõ látásra...így minden információt szívesen veszek. Egyben infót is kérek,hogy milyen platni passzintható hátsó aludoboz (480x370x300) felszereléséhez? |
Hr.Geiger | 103465 | 2016. február 15. 19:27 | Válasz erre: 103464 |
és az milyen, mikor földúton csikorog a gumi? :-)))
|
Karex | 103464 | 2016. február 15. 19:25 | Válasz erre: 103459 |
Na ja, ennél csak az jobb, mikor egy egyhengeres enduronak/ supermotonak adnak sor 4 hangot. Sírva szoktam elfordulni az ilyentõl. Meg attól mikor szuperautósüldözés közben minden snittnél visszavált a sofõr, így megtudhatod, hogy az adott 50- 100 közti sebesség mellett már a 23. fokozatban van a vas, vagyis annyi van benne, mert most ugye éppen kb 1ben van, padlógázon. |
pety76 | 103462 | 2016. február 15. 18:56 |
valaki segítene?Yamaha TDM850 em van ,múlthéten motoroztam vele és egy hétre rá nem tudtam beinditani .csak durogot és nem bírtam beinditani .Mi lehet a baj segítsetek köszi
|
Skuli | 103459 | 2016. február 15. 18:03 | Válasz erre: 103437 |
Most néztem meg én is a Szállító- örökséget. Csodás sor4es hangjuk van a TDM-eknek mikor megforulnak az alagútban. :D
|
Kawakarika | 103457 | 2016. február 15. 17:13 | Válasz erre: 103456 |
Ez jó hir! Neked is jó egészséget,további pozitìv hozzáállást Lala! |
lala56 | 103456 | 2016. február 15. 17:04 | Válasz erre: 102967 |
Sziasztok! Mindenkinek köszönöm a jókívánságot, ami többet ért mint egy infúzió! .....kiengedtek....! Ez a kemo mellékhatása..... Jó egészséget, széles utat mindenkinek. Üdv: Lala! |
Karex | 103454 | 2016. február 15. 15:11 |
Kikerült a mûhelybõl a TDM. Ment a garázsba, vissza a takaró alá.
|
Karex | 103454 | 2016. február 15. 15:11 |
Kikerült a mûhelybõl a TDM. Ment a garázsba, vissza a takaró alá.
|
kawa550 | 103450 | 2016. február 14. 22:47 | Válasz erre: 103449 |
Hát kérdezd meg õket a hogyanról is. Ott is meg lehet, de itt is megtalálod kutyát.
|
TIZ | 103449 | 2016. február 14. 22:36 |
A hegylakók cikkéban azt olvsom hogy van lehetõség a nem gyári kipufogó utólagos engedélyeztetésére: http://hegylakok.hu/2016/02/hirek/epa-tilos-a-motorkerekparok-modositasa Van ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalata? Igen boldog lennék ha a Remus Grand Prix sportdobomat legalizálni tudnám. |
kawa550 | 103448 | 2016. február 14. 22:31 | Válasz erre: 103447 |
Csak ahogy szoktunk, keményen és céltudatosan, pusztuljon a férgese!:)))))))
|
lendvai | 103447 | 2016. február 14. 22:05 | Válasz erre: 103445 |
Dehogy biztatom, én csak aggódtam. :-) Mellesleg lehet, hogy odabasztunk a rinyálós fórumnak Séf bácsi, mert azóta csend van. :-) |
MadBob | 103446 | 2016. február 14. 18:50 |
Fokozatkijelzõhöz: http://www.banggood.com/Red-LED-Universal-Digital-6-Gears-Indicator-Motorcycle-Display-Shift-Lever-Sensor-p-982242.html A "szenzort" meg kell építeni, de ezzel egyszerû lesz: http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=GIND |
kawa550 | 103445 | 2016. február 14. 18:20 | Válasz erre: 103444 |
Ne bíztassad ivásra! Még a végén õ is úgy tölti a tél hátralévõ részét, ahogy eddig az Elnök.....:))))))))))
|
lendvai | 103444 | 2016. február 14. 17:54 | Válasz erre: 103443 |
Mondd, ittál te már ma? :-) Ha még nem szerintem sürgõsen pótold! :-)
|
scopy | 103443 | 2016. február 14. 17:45 | Válasz erre: 103395 |
Tibi! Elnök úr is így töltötte a telet. Mondom töltötte! Mondom telet! :-) ...remélem |
csokabi | 103442 | 2016. február 14. 16:54 | Válasz erre: 103441 |
Na mi az, csak nem bejön a csörlõ a csomagtartóján?!:)
|
kawa550 | 103438 | 2016. február 14. 15:54 | Válasz erre: 103437 |
Az faxa, megvan vagy fél éve, de még nem néztem meg.:))))))
|
frici105 | 103435 | 2016. február 14. 15:34 |
Csak úgy törik a tádékat a filmben,...nincs ezeknek szívük!:))
|
csokabi | 103434 | 2016. február 14. 15:16 | Válasz erre: 103433 |
A videó vége felé említi, hogy valami cimborájánál alkalmazták a kukacos verziót, aztán minden benzinkúton meg kellett állniuk rápumpálni. Majd ráküldte a csoda slájmot és helyreállt a világ körforgása. Ha valakit érdekel a helyes menete ennek a fajta defektjavításnak, akkor nézze meg ezt https://www.youtube.com/watch?v=0Ik9AQYWPlU
|
kawa550 | 103433 | 2016. február 14. 15:08 | Válasz erre: 103432 |
Most nem eresztett, csak hallott már olyant hogy igen.
|
csokabi | 103432 | 2016. február 14. 15:03 | Válasz erre: 103430 |
Persze, hogy eresztett neki a kukacos, mert rosszul csinálta. Beerõszakolta az egész gilisztát, majd kihúzta és akkor kezdte el kint tekergetni. Nem tudom, hogy mire számított. Azért megnézhetett volna a youtube-on pár videót a témában.
|
Hr.Geiger | 103431 | 2016. február 14. 14:15 | Válasz erre: 103430 |
Engem nem zavar a kinemmonnyukanevét a filmben, ha nem mondja is láthassa mindenki.:-) Sokak szerint egy ilyent hajtani egy másik dimenzió, talán majd eccer... :-))))) |
kawa550 | 103430 | 2016. február 14. 13:49 | Válasz erre: 103429 |
Hamá' videókkal dobálódzunk, akkor itten van az ultimate mackó kivitel, habspré, kukac, takony. Némi kritikai észrevétel a teszthez: nem tom miért kell kihangoztatni a helyben járatásnál hogy ez egy béjemvé így lehet középállványon járatni, tekintve hogy a Zsuzsi kiskawászát is lehet egy kinemmonnyukos árának tizedéért, és még csak emelgetni se kell közben a hátulját, meg még vagy x más típusú motorét se. Másrészt megtudjuk az összegzésbõl, hogy a spré gyakorlatilag csak arra jó hogy némiképpen mozgásba tudj maradni, de utána egy túrát befejezni centrírozatlan rázó kerékkel már nem. A takony(amit véletlenül õ használ) kiváló és könnyen kitörölhetõ egy ronggyal, és a tovább használatnak sincs akadálya. Azt valamiért nem tudjuk meg az összegzésbõl, hogy a talán leggyakoribb és legelterjedtebb kukac szintén ugyan ilyen jó, akár évekig használhatod még azt a gumit, nem igényel centrírozást és nem kell még egy könnyû mozdulattal se kitörölni a bennmaradt taknyot, sem a felnit pucolgatni a következõ gumicserénél. A patronok használatának bemutatását is kifejezetten hiányoltam, mert az pl megmutatná a különbséget(a patron javára) a belsõ nélküli gumiknál tejesen lapos állásnál jelentkezõ problémát, hogy a felfújásig nem zár a gumi pereme, tehát egy gyenge fuvallattal a büdös életbe nem fújod fel, ahogy a gumisnál is, elõbb rá kell durrantani egy nagy lökettel és utána már fújhatod tovább lassan is. Na, kíváncsi lettem volna ahogy a kis kompresszor megoldja ezt. Na de ne legyünk telhetetlenek, a lényeget megtudtuk így is. https://www.youtube.com/watch?v=Az6qaF6MjLg |
Hr.Geiger | 103429 | 2016. február 14. 12:13 | Válasz erre: 103356 |
Valószínûleg igazad van, megnézve ezt, nem is csodálom. De ha az a fontos, hogy hazaérjek, akkor nem nagyon érdekel senki lelkivilága. :-) https://www.youtube.com/watch?v=p98mlKweD-Y |
kawa550 | 103428 | 2016. február 14. 12:07 | Válasz erre: 103427 |
A minap vágom a snidlinget, oszt közben csak úgy rápillantok a csomagolására: származási hely:Izrael. Hát baxák már teherbe az édes anyukájukat, mi a faxnak kell egy csokor füvet utaztatni 3-5.000km-t, attól függõen hogy mivel hozzák? Ráadásul levágva hamar megtöttyed, szóval max 1 hét van az aratástól a felhasználásig, így a hajós teherautós szállítás nem valószínû, marad a repcsi? Eregessük a percenként tököm tudja hány kiló kerozint a levegõbe egy marék fûért, ami bármelyik kertészet sarkában megterem télen is? Oszt az számít, amivel egy sportdob többet dob? |
csanesz | 103427 | 2016. február 14. 11:52 | Válasz erre: 103423 |
Nem a sport járgányok miatt ilyen a levegõ, de ezt mind tudjuk! Ott vannak a gyárak, tömegközlekedési eszközök, saját tulajdonú járgányok a természeti katasztrófák Mindkét sarkvidéken az olvadó jéggel párhuzamosan meg iszonyatos mennyiségû metán szabadul fel. A kitörõ vulkánokra meg ráhúznak egy részecskeszûrõt? :))))) |
csanesz | 103426 | 2016. február 14. 11:45 | Válasz erre: 103422 |
Homasitában láttam ilyet már tavaly is! Mosolyogtam rajta, többé nem fogok... :) |
csanesz | 103425 | 2016. február 14. 11:31 | Válasz erre: 103419 |
Persze nem is arról van szó, hogy sárgán izzik csak megy pirosan. Ez szerintem belefér... Látom másnap reggel frissen-üdén megválaszoltad a feltevésedet! :))))))) |
kawa550 | 103424 | 2016. február 14. 11:23 | Válasz erre: 103423 |
Engem ugyan ez annyira érint, mint mondjuk a dohányzás vagy az alkohol betiltása, de ezek bazze tuti nem normálisak. Az, hogy egy versenypályán használt gépet se lehessen átalakítani, az azért már húzós. Arról nem beszélve, mi lesz majd az ottani több ezer motor és autóépítõ mûhellyel, amikkel tele az összes dokucsatorna. Meg a rájuk épült iparral a háttérben. De legalább valamelyik kockafejû jót recskázott örömében hogy mekkorát alkotott. Faxok. |
Fido71 | 103423 | 2016. február 14. 09:53 |
A Sportdobok szerelmeseinek: http://onroad.hu/2016/02/13/hamarosan-meg-egy-sportdob-sem-kerulhet-motorodra/ |
pocak75 | 103422 | 2016. február 14. 09:45 |
ez tetsz: http://totalcar.hu/magazin/technika/2016/02/14/filleres_neppertrukk_-_a_zseb-bika/ |
Star | 103421 | 2016. február 14. 09:14 |
A Mecsek rallyn de sok ilyent láttam! A fékdobok még jobban néztek ki. Nehéz elhinni, hogy ilyenkor még van fékhatás és nem károsodik -vetemedik- a tárcsa. Pedig nem, mert mennek tovább...
![]() |
gezasz | 103420 | 2016. február 14. 07:39 | Válasz erre: 103419 |
Pedig az lehet. Valószínüleg ezért nem is krómozták a leömlõket gyárilag
|
gesszti | 103419 | 2016. február 13. 23:49 | Válasz erre: 103417 |
Ha ez természetes lenne, akkor a másfél, két órás Alsóörsi felvonuláson fele motornak leolvadna a leömlõje...
|
csanesz | 103417 | 2016. február 13. 23:10 | Válasz erre: 103413 |
A szerelõmmel egyszer beszéltünk errõl, mert anno a 400ccm robeszom csinált ilyet alapjáraton. Ha az égéstérben túl nagy a hõmérséklet az hosszútávon nem tesz jót az alkatrészeknek és az olaj is túlhevülhet. De abból kiindulva, hogy állóhelyzetben nincs légáramlat ami azért számít, és 400 esetenként 450ccm elég hõenergiával bír, hogy felfûtsön egy vékony falu csövet a több száz fokos égéstermékkel, akkor elképzelhetõ, hogy normális. Bár ezzel sokat nem mondtam csak én így látom. ...vagy csak mennem kéne aludni... :))))) |
Karex | 103416 | 2016. február 13. 22:29 |
csanesz | 103415 | 2016. február 13. 22:27 | Válasz erre: 103410 |
Star Hááát õõõõ, ezen jót mosolyogtam... :))))) "rozsdamentes vas" 100 év garancia? Végül is amíg nem lát vizet nem rozsdál... Ha a fényképnek lehet hinni, akkor nem kór! |
PalmBela | 103414 | 2016. február 13. 21:59 | Válasz erre: 103413 |
Ami "biztos"! Az egyik jobban melegszik mint a másik! Szinkron? Talán, de nem vagyok szaki! |
kawa550 | 103413 | 2016. február 13. 21:44 | Válasz erre: 103409 |
Mielõtt valami katasztrofális motorhibát vizionáltok a "felizzás" miatt, merüljetek el egy kicsit a digitális fényképezés világában. Nem biztos hogy egy analóg kamera is látná azt az izzó kipuffot. Ellenben a digit gépek szenzorával, amik bõven belelátnak az infra tartományba is, amit egy aluláteresztõ szûrõvel gátolnak a normál képek miatt. Na, az a szûrõ azért még mindig többet enged át mint amit az emberi szem lát, de a képen már láthatóvá válik az is amit csak a kamera lát. Persze az is lehet hogy mégis katasztrofális motorhiba, mindenki abban hisz egy demokrácijjában, amiben akar......:) |
Karex | 103412 | 2016. február 13. 21:42 | Válasz erre: 103409 |
Bizony, oka van. Méghozzá az, hogy szépen megpucolta. Nem tompítja a làtványt a vastag vízkõ réteg. Szépen tud ízzani, keresek majd képet. Elég egy kis alapjáraton járatás, aztán néhány gázfröccs max 3000-ig. GYÖNYÖRÛ! Menet közben nem tudod ezt elõhozni. |
Fido71 | 103411 | 2016. február 13. 21:22 | Válasz erre: 103409 |
Igen! Valószínû, hogy nem csak alapjáraton járatta. |
Star | 103410 | 2016. február 13. 21:20 |
Innen rendelt már valaki? Gyanúsan olcsó itt minden. http://www.streetfighter-fejidom.com/yoshimura_replika_tri_oval_szupersport_motor_kipufogodob_long.htm |
gesszti | 103409 | 2016. február 13. 21:12 | Válasz erre: 103407 |
Ha álló helyben így felizzik egy kipufogócsonk, akkor annak oka van.
|
Fido71 | 103407 | 2016. február 13. 20:54 | Válasz erre: 103404 |
Álló helyben bizony felizzik. Ez nem MZ... ;) |
gesszti | 103406 | 2016. február 13. 20:52 | Válasz erre: 103405 |
Egyenes léc, vagy hosszú vízmérték. kerék mellé teszed, és megméred, hogy mennyire van az elsõ keréktõl. Másik oldalt is megméred. Egyenlõnek kell lenni a távolságnak. |
PaulZso | 103405 | 2016. február 13. 20:51 | Válasz erre: 103404 |
500 méter volt az utcában, nem voltam állat.... hogy tudom ellenõrizni a kerék egyenességét? villán a rovátkák jól! más ötlet? |
gesszti | 103404 | 2016. február 13. 20:48 | Válasz erre: 103399 |
Távtartók jó helyen vannak? Beállítottad rendesen egyenesre a kereket? Ha úgy megküldted, hogy kipirosodott a kipuff ne csodálkozz, hogy hideg gumival ki akart elõzni a hátulja. Ilyen dzsuvás légszûrõ, ki tudja milyen motorolaj, és karbantartás után rendesen tele lehetnek a katalizátorok. Elõször csak óvatosan küldjed. Szép lassan ki kell égetni a katalizátorokat. |