PaulZso | 103403 | 2016. február 13. 20:46 | Válasz erre: 103402 |
Na alakulunk....de mi? Akár privátban is várom |
gesszti | 103402 | 2016. február 13. 20:43 | Válasz erre: 103397 |
Felizzottak a kipufogók? Ejha... Akkor ott valami nem kerek szerintem.
|
csokabi | 103400 | 2016. február 13. 20:13 | Válasz erre: 103399 |
Vagy csak elfelejtetted rendesen meghúzni a kerékanyát...
|
PaulZso | 103399 | 2016. február 13. 20:10 | Válasz erre: 103398 |
Jaaaa? De komolyan! Fosok, hogy esetleg a kereket tettem fel xarul. ![]() |
cizi | 103398 | 2016. február 13. 20:03 | Válasz erre: 103397 |
Végre levegõhöz jutott! Ezért lett gyorsabb a hátulja, mint az eleje!
|
PaulZso | 103397 | 2016. február 13. 19:59 |
kawa550 | 103396 | 2016. február 13. 19:01 | Válasz erre: 103395 |
Mi lett szegénnyel? Depis oszt öngyi lett hogy felkötötte magát?:)))))))
|
lendvai | 103395 | 2016. február 13. 18:52 |
Flenegen | 103394 | 2016. február 13. 17:49 |
Október 24-én ment a vas utoljára. Ma elindítottam. 4-5 alkalommal 6-8 másodperces inírózás és be is röffent. Megvártam míg át nem melegedett.
|
Fido71 | 103393 | 2016. február 13. 17:44 | Válasz erre: 103390 |
Milyen súly? Mit számít az nekem, neked vagy bármelyik itteni felhasználónak??? Gondolom a doboztartót, dobozokat meg minden vacakot leszedsz a motorról, ha hajtani akarsz egy kicsit... ;) |
kawa550 | 103392 | 2016. február 13. 16:58 | Válasz erre: 103384 |
Hát Jocó, ez igazán nem volt szép tõled! Az ember éli a maga szép kis életét, eszébe se jut soha, hogy bármiért is szükség lenne itthon egy kerékszerelõ gépre, pláne nem egy centrírozóra. És akkor jössz ezzel a rendes motoros garázsában dumával.....:)))))))))))))) Nem baj! Azért mégis örömmel vettem a hozzászólásodat, fõleg a képek miatt, mert így legalább kiderült, hogy van az én garázsomnál nagyobb kupleráj is garázsban, így nincs okom szégyenkezni!:))))))))))))))))))) |
csokabi | 103391 | 2016. február 13. 16:38 |
Mivel engem nem tesz boldoggá a bütykölés, nálam valami ilyesmi lenne az ideális garázs... A Fiatok közötti réseket persze motorokkal tölteném ki:) ![]() |
Karex | 103390 | 2016. február 13. 14:17 | Válasz erre: 103389 |
Ez már túl egyszerû, semmi élvezet nincs benne. Meg + súly a motoron. : D |
Fido71 | 103389 | 2016. február 13. 14:10 |
Ezért van középállványom, ahogy a kisvörös is írta... Mindkét keret fel lehet vele emelni, csak egy kis súlyozás kérdése. Ja, és mindig ott van a gépen, nem kell semmit cipelnem az ülés alatt vagy dobozban. Azonkívül stabilabban is áll, mint az oldaltámaszon. Cimbim motorja úgy dõlt el, hogy belesüppedt a forró aszfaltba a támasz. |
Karex | 103388 | 2016. február 13. 14:08 | Válasz erre: 103384 |
Úgy látom még nem vagyok igazi férfi...... hiányos a felszerelésem. Most hirtelen elég szép képeket dobott a nagy G a garage keresésre, de végül mégis megtaláltam a kedvencem: ![]() |
Star | 103387 | 2016. február 13. 11:42 | Válasz erre: 103380 |
Igazad van, elõbb utóbb úgyis sorra kerül a teló is.
|
Star | 103386 | 2016. február 13. 11:42 | Válasz erre: 103378 |
Persze. A gumit felküldtem autóval, aztán utánuk motoroztam. (elnézést, hogy kétszer küldöm el a dolgokat, megkergült a gépem. A Danuviás fórumon is rajtam mulálkodnak. :-(()
|
Star | 103385 | 2016. február 13. 11:39 | Válasz erre: 103384 |
Azért van még pár dolog, ami jó ha van a garázsban. :-)
![]() |
vasutas | 103384 | 2016. február 13. 10:44 |
A házilagos gumiszereléshez szólva ,,, szerintem, minden magára valamit is adó motoros garázsában ott vannak ezek a gépek .-:)) Présgép nélkül pedig nem élet az élet ,,,-:)) ![]() ![]() |
gesszti | 103383 | 2016. február 13. 10:28 | Válasz erre: 103381 |
Nekem jól jött az elsõ emelõ is. :-) Attól, hogy nem mz-k, még ezek is 10-20 éves motorok. Ezekre is ráfér a karbantartás. ![]() |
Karex | 103382 | 2016. február 13. 10:24 | Válasz erre: 103381 |
Mint MZ- s , hogy szeded ki karbantartáskor az elsõ telókat? Csak kérdem, mert biztosan meg kell hozzá emelni az egész motor súlyát. Persze aki erdõ mellett lakik, annak elég hozzá pár méretes tuskó is..... :D Még nem, talán most hétvégén sikerül nekiállni. |
gezasz | 103381 | 2016. február 13. 10:09 |
Az elsõ emelõ tök felesleges. Úgy kell megoldani, ahogy pàr hozzászolással korábban a vasutas kolléga . A fénykép lég érthetõ
|
PaulZso | 103380 | 2016. február 13. 09:36 | Válasz erre: 103374 |
Szia, csak egy apró észrevétel, ha ilyet haszálsz akkor a villákat nem tudod bizergàlni (persze lehet hogy nem is akarod:-)) bocs nem akartam okoskodni.
|
Muju | 103379 | 2016. február 13. 09:20 | Válasz erre: 103374 |
Azért ezek az emelõk "mint te is láttad gondolom" állítható szélességben. Igen sokféle mocihoz jók. Lehet hogy visszakérem a csõhajlítót és colos csõbõ rittyentek egy párat. :)
|
gesszti | 103377 | 2016. február 13. 08:51 | Válasz erre: 103372 |
Nekem 4,4 liternél érte el a nívó felsõ felét. Igaz, hogy jó meleg volt a motor, amikor leengedtem, és több órát csöpögött. Természetesen szûrõt is cseréltem. (2002-es 900-as.) Mindenképpen érdemes megvenni az 5 litert, mert ha menet közben kicsit csipegetne az olajból, akkor tudod ugyanazzal a típusú olajjal pótolni. Nem árt, ha van egy pár deci tartalék polcon. (persze vannak olyanok is, akiknek a motorja nem csipeget egy csepp olajat se...) |
cizi | 103375 | 2016. február 13. 08:15 | Válasz erre: 103372 |
Nekem még a 3,9-et befogadó típus van, de a tavaly vásárolt darabok a 4,5-4,7litert igénylik!:)))
|
Star | 103374 | 2016. február 13. 08:04 |
Az Autópatikások Zegen ilyenekkel emelik a motort. Az elsõ nagyon tetszik,azt hiszem benevezek egyre. Csak megvárom, hogy a lányom milyen motort vesz. Jó lenne, ha azt is lehetne vele emelni.
![]() |
kozmax | 103373 | 2016. február 13. 07:52 | Válasz erre: 103370 |
�Minden féle visszaigazolás nélkül ne állítsd el!!!!! (mérés) A gyárban be van állítva hengerenként. Nagyon lassan reagál rá különben.
|
attbuda | 103372 | 2016. február 13. 07:41 |
Sziasztok! TDM900-hoz valóban 5 liter olajat kell venni olajcserénél? Nem cseréltem még,valami webes adatlap mutat 4,7 litert. Elõre is köszönöm a segítséget! :-) |
Hitmanus | 103370 | 2016. február 13. 07:03 |
Sziasztok! Egy technikai kérdésem lenne.Van az az opció, hogy a DIAG vagy CO menübe tudunk belépni.A CO menüben érdemes állítgatni a két henger értékét vagy hagyjam úgy ahogy volt? A Co1:0 a Co2:1 értéket mutatott. Az XT-mnél gyakorlatilag semmi nem történt ha állítottam.Állítólag a lambda szonda miatt.Viszont a régebbi modelleknél ahol nem volt lamda ott számított. |
kawa550 | 103367 | 2016. február 12. 23:26 | Válasz erre: 103366 |
Mera zemzé az egy motor?:))) Én nem tom, nekem csak ez vót belõle, meg egy etz 2 napig, amit a yamaha sr-be számoltam be aztán tovább is passzoltam eccere. :)))))))) ![]() |
Karex | 103366 | 2016. február 12. 23:00 | Válasz erre: 103363 |
ÕÕÕÕÕ gyári szerelõvas, (MZ). Minnyá seggbe leszünk billentve, sok az off motor emlegetés, igaz nem 3 betûs márka..... :D |
Karex | 103365 | 2016. február 12. 22:56 | Válasz erre: 103361 |
Ez tetszik, de nem akarok mûhelyt alapítani...... És nincs ilyen szép rozsdás felnim sem, jobban kéne vigyáznom a felnire, mint ez a szaki. Jól is nézne ki egy szép polírozott felni, vagy a TDM festett felnije, miután körbeszántja az ember egy ilyen vassal. Viszont a szerszám akkor is jó. |
kawa550 | 103364 | 2016. február 12. 22:18 | Válasz erre: 103362 |
Szívtam én épp eleget a 21-es küllõs cross kerekekkel, amit nem szerettek a helyi gumis mûhelyek. Fel tudom tenni, csak nem akarom.
|
gesszti | 103363 | 2016. február 12. 22:15 | Válasz erre: 103360 |
Könnyebben megoldod, mint az mz kerekét, mert itt legalább van hely. Normális, lekerekített végû, ha lehet mûanyaggal bevont szerelõvasak kellenek hozzá. Meg egy kis szappan.
|
gesszti | 103362 | 2016. február 12. 22:13 | Válasz erre: 103358 |
2 db 15 centis normális szerelõvassal bármikor le-fel lehet szerelni azt a gumit, úgy, hogy nem feszegeted meg jobban, mint a gumis...
|
kawa550 | 103361 | 2016. február 12. 22:12 | Válasz erre: 103360 |
Dobj össze egy ilyent: https://www.youtube.com/watch?v=Sn2KQgQvyH4 |
Karex | 103360 | 2016. február 12. 22:07 | Válasz erre: 103358 |
Mondom, én sem akarom. Csak ha szépen szakszerûen meg lehet oldani. Gumiragasztáshoz tip-top...... örökös. Csak hát ugye érteni kell a gumiszereléshez. Aki MZ-n nevelkedett az tud szerelni. :D |
kawa550 | 103359 | 2016. február 12. 22:06 | Válasz erre: 103357 |
Jó, majd megkérdem a fõvadászt, hol takarózott még....:)))))))
|
kawa550 | 103358 | 2016. február 12. 22:05 | Válasz erre: 103348 |
Én nem basznám tönkre a szép új gumi(a z6 is az?:)))))) peremét házi feszegetéssel, meghagynám azt szükség esetére.
|
Karex | 103357 | 2016. február 12. 22:04 | Válasz erre: 103355 |
Szerintem egyeztetünk majd. Hagyományteremtõ jelleggel szezonnyitás és zárásként. Jó volt az õszi kör. Azt a langallót kihagyjuk, úgysincs tábla elõtte, keresünk valami más megállót ahol történelmi események történtek. Vagy viszünk táblát. |
kawa550 | 103356 | 2016. február 12. 22:03 | Válasz erre: 103345 |
A sprét asszem nem szeretik a gumisok, nehéz kipucolni a trutymákot, tán a kukacos szódáspatronos csomag jobb választás, nekem is olyan van, sose használtam....:)))))
|
kawa550 | 103355 | 2016. február 12. 22:00 | Válasz erre: 103353 |
A fagyizásnál arra figyelj, hogy az a jó idõ vasárnapra essen, akkor mi megyünk! Szeressük a felvidéket(a Balatonit), a lilaverágos Tihany meg Zsuzsika szivecsücske.:))
|
kawa550 | 103354 | 2016. február 12. 21:58 | Válasz erre: 103351 |
Na, lebuktam! Megcsúszott a csík, ki akartam javítani, de megcsúszott aspré, ki akartam javítani de megcsúszott a kompresszor, a többi meg már történelem. Pont mint a petrencerúd/fogpiszkáló ha el nem baxom....:)))))
|
kawa550 | 103352 | 2016. február 12. 21:56 | Válasz erre: 103346 |
Hjába próbálkozol, nem hat rám a jedi elmetrükköd, és nem fogok órákon keresztül baxakodni csak hogy rádcáfoljak. :))))
|
Karex | 103351 | 2016. február 12. 21:54 | Válasz erre: 103346 |
Na igen mint a piros, aztán fehér csíkos, majd fehér 3 VD esete.............. annyira összeszerkesztette a gépen, hogy a végén fehér lett a motor is. Szerintem kis ecsetes hibajavítóval mázolta, csak csíkozni akarta, aztán valahogy mindig szélesebb lett....... |
kawa550 | 103350 | 2016. február 12. 21:53 | Válasz erre: 103342 |
Nem kell hanyagolni. Csak azt kéne megérteni, hogy ez itt egy vidám és kissé ütõdött társaság. Meg azt, hogy ha itt csak és kizárólag a nyútonméterekrûl szólna a beszélgetés, akkor a számláló nem valahol 103000 körül járna, hanem 1300-nál. Mindkét témára megvan az igény, a reagálások száma mutatja mekkora. És a 2 téma mehet itt párhuzamosan is, mindkettõnek megvan a maga közönsége. Meg persze meg is lehet sértõdni, mer az a kurva demokrácijja ugyebár.....:))) |
Karex | 103349 | 2016. február 12. 21:51 | Válasz erre: 103347 |
Jó hát. Így én is tudtam volna, de akkor mi jut másnak..... ! :D |
Karex | 103348 | 2016. február 12. 21:49 |
Ha már szerelés, kipróbálom, hogy hogy lehet feltenni ezt a szép új, bóti elsõ gumit...... Persze házilag, a gyakorlás kedvéért, hátha egyszer út szélén kell csinálni, aztán nem árt a gyakorlat. Persze ha nagyon ellenáll, nem erõltetem. Nem fog... Ki kell deríteni milyen szerszám jó a szereléshez. Emelõ van a motorban, használom is a lánckenéshez, itthon is. Tekerõs, kötélfeszítõ, két nagy alátéttel a végén. Annyi az elõnye, a lécdarabbal szemben, hogy elöl hátul használható. Mondjuk ezt 2 léc is tudja a megfelelõ méretben....... a súlya biztos kevesebb lenne. |
kawa550 | 103347 | 2016. február 12. 21:48 | Válasz erre: 103338 |
Nem képzeljük. Kicsi a képzelõerõnk. Inkább megcsináljuk helyetted jó? :))))))) http://lmgtfy.com/?q=torta+k%C3%A9pek |
lendvai | 103346 | 2016. február 12. 21:42 | Válasz erre: 103320 |
Photoshop vazze, meg gugli letöltés! Sose volt ott marcipántorta, nem létezik, csak vakítás, olyan, mint Colombo felesége! :-)
|
Hr.Geiger | 103345 | 2016. február 12. 21:29 | Válasz erre: 103344 |
Látod, ez igaz. Lehet, hogy teszek be egy sprayt az ülés alá. Igaz, az sem segít minden defekten... Köszi az ötletért! :-) |
Muju | 103344 | 2016. február 12. 21:24 | Válasz erre: 103343 |
Defektet azèrt mèg te is kaphatsz akár MZ akár nem.
|
Hr.Geiger | 103343 | 2016. február 12. 21:21 | Válasz erre: 103339 |
No, ezt a nem MZ hasonlatot csak azért írtam, mert japán gépeknél azért nem általános gyakorlat, hogy úton útfélen meg kell állni javtekolni. Mondjuk én speciel az MZ-mel sem rohadtam le sehol, de ott azért nálam is volt pótalkatrész mindig. 24 éve váltottam Yamahára, azóta csak biztosítékból van nálam tartalék, meg megszokásból egy szerszámkészlet. Egyszer sem kellett használnom...:-) |
gesszti | 103342 | 2016. február 12. 21:20 |
Jól van értve. Mûszaki kérdéseket itt inkább hanyagolni kell..
|
Kawakarika | 103339 | 2016. február 12. 21:03 | Válasz erre: 103332 |
Akkor még nem volt középállványom,de szerencsére ezt sem nem kellett használnom,hisz ez nem MZ! :)))))
|
Karex | 103338 | 2016. február 12. 20:58 | Válasz erre: 103337 |
Addig válogassunk, milyen legyen: http://lmgtfy.com/?q=torta ÁÁááá nem tudom képekre állítani, képzeljétek hozzá. |
Muju | 103337 | 2016. február 12. 20:55 | Válasz erre: 103320 |
Jajj há´ èn is tudok ám kèpeket ide rakosgatni.Meg fellengzõ szavakat írogatni, de messzirõl jött ember azt nond amit akar. Majd ha kend a nyári találkozón az asztalra biggyeszt egy "legalább" ilyet na majd akkor lehet májerkedni! :))))))))))
|
Karex | 103336 | 2016. február 12. 20:54 | Válasz erre: 103333 |
Végül is vannak egy slágeres elõadók, így lehet egy söralátétes szótár is, nem?
|
Karex | 103335 | 2016. február 12. 20:52 | Válasz erre: 103331 |
Majd jelzek, tavasszal (ugye a február nem tavaszi hónap) mikor már van 20+ fok és hosszabbak a nappalok is, na meg nem árt ha kinyit a fagyis a dombon.
|
Muju | 103334 | 2016. február 12. 20:49 | Válasz erre: 103318 |
Monnyjuk akár ez is lehetne. Amit èn láttam azon hasonló "tálca" volt felül mint az általam prezentált kèpen.
|
kawa550 | 103333 | 2016. február 12. 20:46 | Válasz erre: 103330 |
Aki a csúcson van, az má hová igyekezzen? I Am Legend!:))))))))))
|
PalmBela | 103332 | 2016. február 12. 20:44 | Válasz erre: 103318 |
ST-t! Akinek olyan szép sk középállványa van? Biztosra mész? |
Karex | 103330 | 2016. február 12. 20:38 | Válasz erre: 103329 |
Na, akkor a tavaszi szezonkezdõ tihanyi gurulás, vagyis fagyizáson írunk egy Kawa szótárat, aztán jól kiadjuk "TDM szakszavak a fórumhoz" címen. Addig igyekezzél, mert eddig elég a söralátét! :D |
kawa550 | 103329 | 2016. február 12. 20:34 | Válasz erre: 103328 |
Hát arra nem vennék mérget, de a szárnyascsirke az asszem igen. :D
|
Hr.Geiger | 103328 | 2016. február 12. 20:32 | Válasz erre: 103327 |
Akkor ezek szerint a " kinemmonnyukanevét" nem tõled indult el?
|
kawa550 | 103327 | 2016. február 12. 20:29 | Válasz erre: 103326 |
Á, most csak az igazán nagy találmányokra tértem ki, amik gyakorlatilag beépültek a fórum szókincsébe! :D
|
Hr.Geiger | 103326 | 2016. február 12. 20:27 | Válasz erre: 103325 |
Ja,ja! Ne felejtsed ki a mûszerészesztergát és a hegesztõtrafót se a felsorolásból! :-)))))))))))))))))))))))) |
kawa550 | 103325 | 2016. február 12. 20:20 | Válasz erre: 103323 |
Azé baccki, kurta sok dolgot köszönhettek ti nekem! Demokrácijja, marcipántorta,vastag gázcsõ, állványos fúró stb.:))))))))))))) |
vasutas | 103324 | 2016. február 12. 20:05 |
gesszti | 103322 | 2016. február 12. 19:52 | Válasz erre: 103319 |
Nézd... ha nem tetszik, ne foglalkozz a témával. Én fogok hozzá készíteni egy emelõt, mert így indulok el vele nyugodtan. Ennyi.
|
kawa550 | 103321 | 2016. február 12. 19:44 |
Nabazz, má látom is magam elõtt a mindjárt megjelenõ excel táblázatokba foglalt drótfeszítõ anyagösszetételek kontra olvadáspont és szakítószilárdság stb......:))))))))))))
|
kawa550 | 103320 | 2016. február 12. 19:42 | Válasz erre: 103314 |
Ó, látni láthatod, ahogy mások már látták is! Enni! Na, azt nem fogsz soha belõle!:))))))))))
![]() |
Hr.Geiger | 103319 | 2016. február 12. 19:38 | Válasz erre: 103317 |
Miért akartok állandóan nagy generált útközben elvégezni? Otthon rendbe kell tenni, aztán nem lesz meglepetés útközben. Ez nem MZ vazze :-))) |
gesszti | 103317 | 2016. február 12. 19:36 | Válasz erre: 103314 |
Ez tökéletes, csak én úgy gondoltam, hogy az emelõszemhez csatlakozna a felsõ fele. Ez a drótösszehúzó piszok jó ötlet.... :-)
|
gesszti | 103316 | 2016. február 12. 19:31 | Válasz erre: 103308 |
Ennél ugye az a baj, hogy a hátulját is fel kell elõtte támasztanod. Ha be tudsz nyúlni a blokkhoz, és ott megemelni, ahogy az enyém is meg van oldva, ott nem kell a hátuljával mókolni. + megoldott mindjárt a teleszkópszerelés is, ha úgy alakul.
|
Muju | 103314 | 2016. február 12. 19:17 | Válasz erre: 103313 |
Kawának tök igaza van. Egy ilyet már láttam èn is csak sima drótfeszítõbõl. Nemúgy mint a marcipántortát, de azt mèg ti sem láttátok ugye? ![]() |
kawa550 | 103313 | 2016. február 12. 18:25 |
Ha jól értem, hogy csak azért rugóztok ezen a emelõszem témán, mert középállvány nyema, és esetleg elõferdülhet hogy valami túrán mégis a dolomitok friss levegõjébe kéne emelni a hátsókereket pl gumijavítás miatt(nekem még eccer se kellett hálisten a 32 év alatt mióta motorozok) akkor talán inkább ilyesmin kõ agyalni, asszem Jocó évek óta használ valami ilyen háztájit. Én magam úgy vagyok vele, hogy ha muszáj lesz akkor majd helyben keresünk megoldást pár tégla vagy ilyesmi képében, de én nem vok izgulós.:))))) https://www.youtube.com/watch?v=l4NIXHf6mZs |
Lomha 8V | 103312 | 2016. február 12. 18:00 |
Givi Monokey komplett felszerelés 850-re, 80ezer: http://www.kepesmotor.hu/motoros_taska_doboz/p1602911 Emelõbõl én tõle vásároltam már kettõt is, nagyon masszív, kiváló minõségû cucc: http://www.kepesmotor.hu/motor_emelo/p1598801&st=motoremel%C5%91 |
kozmax | 103311 | 2016. február 12. 17:16 |
Napi szinten használom a Yamahákon az M6os menetû emelõ szemeket. A TDM-tõl sokkal nehezebb motorokon is. Simán elbírja, de mikor még a versenyzõ a rajtrácson ül a motorján és ezen van alátámasztva, sincs probléma. Akinek a 900son állandóra be van tekerve az emelõszem, hátulról nézzen bele, hogy esetlegesen egy teljes berugózáskor bele érhet a kipufogó belsõ oldalába. |
Fido71 | 103310 | 2016. február 12. 16:34 | Válasz erre: 103293 |
Én meg csináltam egyet a Mûvész Úr képe ill. méretei alapján az itthon talált lomokból... ;)
|
csokabi | 103309 | 2016. február 12. 15:37 |
Ha már mindenképpen a lengõvillán akartok mókolni... https://www.youtube.com/watch?v=lJv2jlVuZ5o |
Star | 103308 | 2016. február 12. 15:05 |
Az Autópatikások Zegen ilyenekkel emelik a motort. Az elsõ nagyon tetszik,azt hiszem benevezek egyre. Csak megvárom, hogy a lányom milyen motort vesz. Jó lenne, ha azt is lehetne vele emelni.
![]() |
sjanek | 103307 | 2016. február 12. 14:50 |
Oké, értem én, hogy mi okosabbak vagyunk a japó mérnököknél, biztosan azért csak 6-os a menet, hogy szétszakadjon a hátsóvilla. Én néztem a 900-ét szerintem az ott tömör anyag (bár lehet, hogy tévedek) mindenesetre kimegyek, belevilágítok a furatba, és okosabb(ak) leszünk. |
csokabi | 103306 | 2016. február 12. 14:47 | Válasz erre: 103305 |
gesszti | 103305 | 2016. február 12. 14:12 | Válasz erre: 103303 |
...mi van, ha valami normálisabb 2k fémragasztóval megkenjük a gomba alját? Akkor a ragacs átveszi a csavar terhelésének jó részét. Hmmm... lehet ez lenne a legegyszerûbb.
|
gesszti | 103304 | 2016. február 12. 13:47 | Válasz erre: 103302 |
A 10.9-es csavar nem is lenne gond. Kellene valami infó arról, hogy milyen anyagból van pontosabban a lengõvilla. Akkor ki lehetne számolni, hogy mit bír az a menet. Emellett még egy spéci, nagyobb felfekvõ felületû gomba is megoldás lehet, ami nem húz akkorát a csavaron. Hét végén rajzolgatok egy kicsit, ha esõs idõ lesz. |