Fido71 | 103602 | 2016. február 18. 21:15 | Válasz erre: 103600 |
Egész nap azt csináltad! Figyeltelek... :))))))))))
|
Muju | 103598 | 2016. február 18. 20:38 | Válasz erre: 103597 |
Ha má belefogtam a középtámasz készítésbe csak befejezem, hátha én nem leszek illlyen ügyi!! :))))))))))
|
Fido71 | 103597 | 2016. február 18. 20:33 |
Ezé kõ a középtámasz: https://www.facebook.com/SCTVMAGAZINE/videos/10154001773807193/ |
Hr.Geiger | 103595 | 2016. február 18. 20:23 |
Skacok! Tudnátok várni egy picit, mielõtt egymásnak estek? Csinálok pattogatott kukoricát, aztán read only... :-))) |
yamatomo | 103594 | 2016. február 18. 20:18 |
Esõben tényleg szar dolog motorozni! Legalább olyan szar,mint dízelt vezetni!:))) Ez utóbbi mondat olyan Kawa550-es utánérzés volt. Csak utánérzés,így jogdíj nem jár érte. :) Nyáron megjártam a barátaimmal a Transzfogarast. Végig esõben. Székelyszentlélektõl,meg vissza. Azt egy kalandként,kihívásként fogtam fel,és nem is zavart különösebben. De, ha csak úgy motorozni van kedvem és esik,akkor nem indulok el,mert azért mégis csak élményfaktor lenne ez a tevékenység és nem büntetés. :)
|
kawa550 | 103593 | 2016. február 18. 20:15 | Válasz erre: 103592 |
Értem a viccet Imike, de most nem téged kérdeztelek hanem ezt a kemény csávót.
|
yamaszaki | 103592 | 2016. február 18. 20:13 | Válasz erre: 103591 |
Ez nem beszólás volt de ezt nem vártam tõled Gyula! Az idézet:" valami meleget bitte" :)))) |
kawa550 | 103591 | 2016. február 18. 20:07 | Válasz erre: 103580 |
A fasz beszólásait? Na, tegyél már ide egy beszólást attól a fasztól az elmúlt 2 napból, ami olyan kurva sértõ volt neked! Nyugodtan használd a kivág beilleszt lehetõséget, már persze ha megy!
|
yamaszaki | 103590 | 2016. február 18. 20:04 | Válasz erre: 103589 |
Akkor utánfutót vigyetek mert ott elég kevés a félnapos panzió.:-)
|
gesszti | 103589 | 2016. február 18. 19:50 | Válasz erre: 103583 |
Jól beszélsz. Tervezgetek egy Kárpátok túrát is vagy idénre, vagy jövõre, de biztos, hogy sok tartalék nappal és programmal a nagy távolságok, és az idõjárás miatt. A munka megvár. Senki se csinálja meg helyettem. |
Hr.Geiger | 103587 | 2016. február 18. 19:46 | Válasz erre: 103582 |
Azért nem kell ennyire becsípni a zsírt földi! :-) Ezek a zrikálások a TDM mellé ingyen járnak, ezt más márkánál nem kapod meg. :-) |
yamaszaki | 103586 | 2016. február 18. 19:46 | Válasz erre: 103580 |
Azért ilyen hangnemben nem beszélt veled senki! És figyeld a smájlikat.
|
gesszti | 103585 | 2016. február 18. 19:45 | Válasz erre: 103572 |
Egyszerû a megoldás. Van kitûzött úti cél, aztán vannak a módosítások. Úgy szoktam elindulni motoros túrára, hogy nem "kell" kotorni. Ha egy nappal késõbb érek haza, akkor egy nappal. Ha hárommal késõbb, akkor annyival. Pihenni, kikapcsolódni megy az ember motorozni. (legalábbis én) Senki nem mondta, hogy nem "lehet" esõben motorozni, csak hogy én nem szeretek. Meg ha nem muszáj, akkor minek? Van esõ ruhám, vagy 10 éve vettem, de még egyszer se kellett használni. Az egész hiszti onnan indult el, hogy a szakács "vizes" michelint favorizálja (lelke rajta) én meg mondjuk egy kevesebb mintázattal rendelkezõ, száraz úton jobban mûködõt. Ennyi a történet, ezt fújták fel annyira. |
csokabi | 103584 | 2016. február 18. 19:45 | Válasz erre: 103578 |
Növeld csak azt GDP-t, jó helyre kerül majd http://hvg.hu/gazdasag/20160218_kormanyhatarozat_az_olimpiai_fejlesztesekrol_budapest_kozlekedesi_projekt :) |
yamaszaki | 103583 | 2016. február 18. 19:41 | Válasz erre: 103537 |
Üdv Gesszti! Ritkán szoktam írni de most megteszem.Amit leírtál az Alpok túráitokról abban nagyon igazat adok ezt így kell csinálni,ha nem muszáj nem kell megázni.De azért azt lássuk be hogy vannak akik másfelé is túráznak és nem mindenhol ilyen kegyes az idõjárás.Egy Nordkapp túrán,egy Kárpátok túrán,egy hosszabb Erdély túrán és még sorolhatnám százával azokat a helyeket ahol garantáltan sz@rrá ázik az ember még profi cuccban is.És jártam olyan helyeken is ahol több száz kilométerenként volt lakot terület és nem ismerik az utánfutót.Ott se tudtam okosabbat mint esõben haladni.De nem kell messzire se menni mert például tavaly elõtt a zalai taliról hazafelé 500 km-rt mentünk esõben és muszáj volt mert másnap munka. Szóval ez is egy olyan dolog mint az érme,két oldala van tehát mindenkinek igaza van. A Séf meg csak addig lesz olyan nagy esõmenõ ,míg nem veszek leckét Kenny Roberts-tõl oszt jól körbe motorozom :-)))) |
gesszti | 103582 | 2016. február 18. 19:40 | Válasz erre: 103568 |
Hogy õszinte legyek, a savazás részére nem vagyok kíváncsi.
|
gesszti | 103581 | 2016. február 18. 19:38 | Válasz erre: 103559 |
50e km alatt nem sikerült megismerned az ottani idõjárást? Ügyes... Le a kalappal.
|
gesszti | 103580 | 2016. február 18. 19:37 | Válasz erre: 103553 |
Õk hisztiznek, mert valaki vissza mert nekik szólni. Te elviseled a f@sz beszólásait, más meg nem. Ennyi.
|
yamatomo | 103579 | 2016. február 18. 19:30 | Válasz erre: 103577 |
Ja,a Gold Wing! :))) Az már régi történet,és szinte evidencia. Utána meg sokáig semmi box.
|
Hr.Geiger | 103578 | 2016. február 18. 19:23 | Válasz erre: 103576 |
Kérem tisztelettel, nálam a munkaidõ kezdete és a munkaidõ vége közti idõtartamban történik a munka, vagyis növelem a GDP-t! Ilyen fórumos huncutkodásokra csak este tudok sort keríteni, de ma különösen élveztem, jól szííttátok egymás vérit. :-)) Orfûn a legyûjtött cuccot be is vihetjük majd a véradóállomásra! :-)) |
Hr.Geiger | 103577 | 2016. február 18. 19:19 | Válasz erre: 103574 |
Egyet? Tessék mondani, hallott itt valaki az Arany Csirkeszárnyról? Amióta gyártják, azóta csak boxerrel... Azért többet gondoltam volna a csapatról! :-)) |
Hr.Geiger | 103575 | 2016. február 18. 19:16 |
Estét! Baszki, ma volt a szájkarate VB itt a fórumon, vagy mijafax? :-))) |
yamatomo | 103574 | 2016. február 18. 19:07 | Válasz erre: 103567 |
Szép estét,és Mindenkinek! Egy boxermotoros csínytevést azért elkövettek a japánok. A Honda Valkyrie Rune 1800-as formájában.
![]() |
zsotli | 103572 | 2016. február 18. 18:51 |
Azért megnézném azt (sõt fizetem a tankolását 1 szezonba) aki egy 8-10 napos túra alakalmával megszervezi úgy az utvonalat hogy nem fog esni az esõ mert így akarja. Nekem ez még sosem sikerült pedig minden évben vagy egy-egy ilyen karika. Ha meg van kitûzött uticél esetleg még le is van beszélve valakivel, megállok csak mert esik? Amig elmegyek a balatonig még bele is fér hogy várom a csodát és eszek valamit de amikor le kell kotorni 600-700km-t hazafelé mert esetleg másnap már meló van hagyjuk ezt az esõben nem lehet motorozni dolgot. Nem az õskorban élünk. esõruha csizmavédõ ha kell meg egy tetyós szatyor a kézre és go. A gumi meg ugyan olyan esõben is csak nem kell a 90 fokos kanyarra ráfektetni 130al.
|
mati12 | 103571 | 2016. február 18. 18:44 | Válasz erre: 103567 |
Igaz,hogy nem motorkerékpár de azért a Subaru az Japán boxer.Meg persze voltak gyenge probálkozásaik. http://bmwdean.com/asian.htm
|
Fido71 | 103568 | 2016. február 18. 16:42 | Válasz erre: 103549 |
Pedig Te írtad lejjebb, hogy demokratácia van. ;) ... vagy csak akkor ha te mondod a tutit? Megsértõdhettem volna én is, mikor olyan hülyének nézel, hogy kiveszek egy fél napra egy szobát egy motoros túrán, mert esik az esõ. De nem tettem. :) Értelme nincs a sértõdésnek, akkor meg minek? Majd ha megismersz mindenkit személyesen rájössz, hogy felesleges is volt. De készülj fel: ott sokkal jobban megy a "savazás". |
lendvai | 103567 | 2016. február 18. 16:42 | Válasz erre: 103565 |
Ebben lehet valami, a japánok sok mindent lekoppintottak, amiben láttak némi fantáziát, de boxermotoros japán motorkerékpárról nem tudok. :-)
|
kawa550 | 103565 | 2016. február 18. 16:21 | Válasz erre: 103563 |
Ebben lehet valami, aszongyák boxer technikát az õskorban használtak utoljára, de aztán megjelent az intelligencia, és vele együtt a japán motorok. :))))))))))
|
kawa550 | 103564 | 2016. február 18. 16:19 |
Emmeg egy kis oktatóvideó azoknak, akik még nem tudnak mindent, meg azoknak is, akik már igen, de azért még befogadók. :)))) Amikor elindultam az alig 100km-re lévõ célhoz (csak lassan ahogy szoktam:))), akkor a wetteren meg itt nálunk még sütött a nap, az asfinag webkameráin is, oszt mire felértem a hegyre, ez lett belõle. A fogadós lefelé nem csodálkozott, mikor szarrá ázva betértem hogy valami meleget bitte, csak kérdezte hogy fentrõl? Ja. Hülye vagy fiam, ez a Wechsel. Wechsel fordítás: változik, cserél. Azé híjják így, mert ölég meglepetésszerûen változik rajt az idõ. Már az ottlakók szerint, de vannak akik ezt jobban tudják. :)) https://www.youtube.com/watch?v=Y64ThDswqoY |
mati12 | 103563 | 2016. február 18. 16:18 | Válasz erre: 103557 |
Nana,azért ez így nem teljesen igaz.Én úgy emlékszem én voltam itt elõször és utána alakult csak ki a motorozz.hu oldal. De az is lehet,hogy már az internet elõtt is itt voltam :-)))
|
lendvai | 103562 | 2016. február 18. 16:18 | Válasz erre: 103560 |
Tudom, hogy a csontjaid nem bírják már a nyirkos környezetet, azért gondoltam hogy oda ásnálak el. :-)
|
kawa550 | 103561 | 2016. február 18. 16:05 |
Azt mondtam hogy kurta gavallér vok, vettem a tehénnek 2 új gyertyát is?! 1400 píz vót a junixba.:))
|
kawa550 | 103560 | 2016. február 18. 16:04 | Válasz erre: 103553 |
A vasút túloldala az gyó, ottan a gázátemelõnek 6 méter mélyre ástak és még ott is száraz volt! Nekem meg az alapból szivattyúzni kellett betonozás elõtt....:)
|
kawa550 | 103559 | 2016. február 18. 15:59 | Válasz erre: 103537 |
Na, ezen az okfejtésen a világ összes hegyiembere, hegymászója meg GYAKORLOTT hegyi motoros túrázója nem udvariasan kuncog, hanem hasát fogva röhög!:))) A hegy olyan, mint a medve, nem játék! Tudja ezt mindenki aki nem csak napozni jár oda, aki meg nem tudja, az majd egy keserves leckén egyszer megtanulja! Én monnyuk ez ügyben komoly hátrányban vagyok a 3000km-edhez képest, tekintve hogy az elmúlt 2 évben a Hochwechsel lábánál egy hegy tetején(gyengébbek kedvéért: az Alpokban) dolgoztam, így a 3000km-t HAVONTA teljesítettem az Alpok útjain. A csak a tádéval megtett kb 50.000km-t már nem is említeném, hisz köztudott itt(kivéve az újaknak) hogy 10 esetbõl 9x a hegyek irányába indulok, úgyhogy az 50 még szolid becslés volt. Szóval van még mit tanulnom hozzád képest.:)))))) |
TIZ | 103558 | 2016. február 18. 15:49 | Válasz erre: 103556 |
Bár én sem ismerlek személyesen sztem a te bátor vagy határon notorozásod messze nem egyenlõ ezzel az idiótasággal. Ettõl most mér lett fasza csávó???
|
kawa550 | 103557 | 2016. február 18. 15:47 | Válasz erre: 103549 |
Hááááááhhhááháháháhááááá!:))))))))))))))) Én megmondóember?! Én?!:)))) Mostan kicsit úgy érzem magam, ahogy Steiner Kristóf érezné magát ha a Lakatos Márk lekiabálná hogy te hülye buzi!:)))))))))))) Már ha érted mire gondolok!;) Nem mellesleg, ez egy nyitott fórum, az jön ide aki akar.(fidó még egy béjemvést is ideszoktatott:))) De azt is tudni kell, hogy aki kurvának áll, azt megbasszák. Van itt egy jelentõs törzsközönség, akik már soxor és sok kilométeren keresztül tolták együtt a kerékpárt, ezért a fórum hangneme is az átlagos udvariasságnál többet megengedõ. Akinek ez nem tetszik az megszokszvagymegszöksz. Hogy te melyiket választod, az nekem tökmind1, mindkettõt megpróbálom szörvájvolni valahogy. :) |
kawa550 | 103556 | 2016. február 18. 15:40 | Válasz erre: 103554 |
Értem én a tréfát, csak nem szeretem!:))))))))))) Viccen kívül, az ilyen cél nélküli motorgyilkolóknak tõbõl vágnám le a kezét. |
Karex | 103555 | 2016. február 18. 15:38 |
Ma megejtettem a centírozást. Úgy gondolom sikerült jó állványt csinálni hozzá, 2 grammot már kijelez. A gumisok 5-ös legkisebbel dolgoznak ha jól tudom. |
janni | 103554 | 2016. február 18. 14:21 |
Kawával még nem találkoztam személyesen, de ilyen lehet szerinetm: http://www.keptelenseg.hu/keptelenseg/egy-rossz-mozdulat-61538 :-))))))))) |
lendvai | 103553 | 2016. február 18. 13:52 | Válasz erre: 103549 |
Véleménye itt bárkinek lehet, van is, sokszor különbözik is, de ha megsértõdök, mert emiatt beszólnak, akkor azért valószínûsíthetõ, hogy kinek van gondja a véleményekkel, nem igaz? Nekem nincs gondom a "megmondóemberekkel", mert vagy nem az én ingem, vagy nem függ semmi a véleményüktõl. :-) Séf bácsit már tucatszor áshattam volna el a vasút túloldalán, ha megsértõdök egy-egy véleményétõl. :-)
|
lendvai | 103552 | 2016. február 18. 13:48 | Válasz erre: 103551 |
Ha jól emlékszem azt tanítják, hogy ilyenkor felállni és egy bátor tigrisbukfenc, akkor van esély olcsóbban megúszni, különben nagy valószínûséggel vagy a medence-combcsont törik a kormány miatt, vagy az autó oldalán törjük össze a többi csontunkat meg egyebeket. Mondjuk ezt a fene se gyakorolja, nem tudom éles helyzetben lenne-e annyi lélekjelenlétem, hogy kivitelezzem.
|
ikim2025 | 103551 | 2016. február 18. 13:02 |
Hát ahogy elnézem,itt ha oldalról eléd jönnek,a nyakunk az törik,kivéve a cirkálónál,mert ott lufi van.
|
lendvai | 103550 | 2016. február 18. 13:02 | Válasz erre: 103546 |
A nyereg rögzítése hagy némi kívánnivalót maga után, én ennyit tudtam elsõre megjegyezni. :-)
|
gesszti | 103549 | 2016. február 18. 13:00 | Válasz erre: 103547 |
...mert hogy senkinek nem lehet más véleménye, mint neked, meg a szakácsnak? Pontosan ezt tapasztaltam a babettás fórumon is. Van 1-2 megmondóember, aztán ha valaki véletlen mást mer mondani, vagy eltérõ véleményt mer írni, akkor az le van hülyézve, meg szekálva. Csak gratulálni tudok. |
Fido71 | 103547 | 2016. február 18. 12:52 | Válasz erre: 103545 |
Ja, azt már hamar levágtam, hogy csak a kollégának lehet igaza. Legyen szó bármirõl... ;) |
janni | 103544 | 2016. február 18. 12:41 |
Ha már TDM fórum: http://www.keptelenseg.hu/kozlekedes/motorkerekpar-torestesztek-109139 |
Fido71 | 103542 | 2016. február 18. 12:31 | Válasz erre: 103537 |
Ja, pláne, ha már több hónapja le van foglalva a szállásod és idõre mégy egyikrõl a másikra /mert körbejárod az országot... Lehet itt okosakat mondani, de nyáron Blednél az egyik hágóról akkora esõbe csapott le, hogy alig láttunk. Beálltunk egy kúthoz, de nem egy fél órás zápor volt. Dönthettünk. Megvárjuk az esõ végét vagy hazaérünk vacsorára. A hasunk mellett döntöttünk. Vannak cukorból is motorosok, mi nem azok vagyunk. Szoktam mondani: az csak víz! Normális gumit kell venni, mert "gumin-féken nem spórolunk"! |
kawa550 | 103540 | 2016. február 18. 11:15 |
Így van, nem is tom faxnak gyártják a goretexes szarokat. :-))) Különben meg schnitzel. :-D |
gesszti | 103539 | 2016. február 18. 11:14 | Válasz erre: 103538 |
Mégiscsak jobb, mintha fordítva lett volna, és végig áztok. :-) A frontokat, és felhõképeket szoktam figyelni jópár nappal a túra elõtt Az accuweather.com-ot, és a wetter.at-t szoktam figyelni a túra elõtt. Eddig beváltak. Tavaly annyira, hogy délelõtt esõben mentünk majdnem végig, délután már fent motoroztunk 30 fok melegben a Pustertaller höhenstrasse-n, utána még 3 nap motorozás napsütésben, 4. nap reggel felkötöttük a motort az utánfutóra még napsütésben, a csomagokat már esõben pakoltuk a kocsiba, és hazafelé majd végig esett. |
Flenegen | 103538 | 2016. február 18. 10:57 | Válasz erre: 103537 |
Egy barátommal voltunk az említett alpokban 2015-ben. Szítátok is a vérem miatta. Bled-ben volt a szállás, ahol du 5 körül lefoglaltuk a következõ napi szállást Cortina Di Ampezzoba. Este 11 körül visszamondtuk, mert a sok idõjárásos állomás az útvonalra reggel9-tõl du 4 ig kitartó heves esõzést írt 95% biztonsággal. Szállás ohne, de verõfényes napsütés Bledben másnap reggel . Nekivágtunk, így 25-30 fokban verõfényes napsütésben végigmotoroztuk az utat, és egy csepp esõ sem volt:) Mondjuk az esõruhát a doboz tetejére tettem:) |
gesszti | 103537 | 2016. február 18. 09:39 | Válasz erre: 103536 |
Egy 3-4 órás esõnek van elõjele, még az Alpokban is, nem hogy itt nálunk. Ha ilyet látni az elõrejelzésben, el se kell indulni. Pláne nem 5-600km-es körre. A motorozás nekem legalábbis szórakozásról szól, nem hõsködésrõl, meg mártirkodásról. Miért mennénk helybe a pofonért? Nem véletlen tervezzük különbözõ irányokba a csillagtúrát. Nem véletlen tervezünk egy idõablakkal, amiben +/- módosítjuk a túra dátumát. Idén hosszabb túra lesz, így tervezek bele egy esõ napot, biztos, ami biztos. Van egy frankó fürdõhely a tervezett szállás közelében. Persze demokrácia van, ezért lehet kapni esõgumit is. :-)) Az utóbbi 2 évben kicsivel több, mint 3000 km-t motoroztunk az Alpokban. 100%-ban napsütésben. Szervezés kérdése. Egy fél órás zápor meg bármikor belefér a történetbe. No, meg a következõ faluban is ki lehet venni egy szobát, ha esetleg mégis hiba csúszna a számításba, és bejönne egy fél napos esõ. |
Fido71 | 103536 | 2016. február 18. 09:05 | Válasz erre: 103532 |
Azért ha van még elõttem 5-600 km és még oda szeretnél érni lehetõleg világosban a szállásra, akkor nem ücsörgök esetenként 3-4 /vagy több/ órát egy vendéglõben. |
TIZ | 103535 | 2016. február 18. 08:48 | Válasz erre: 103505 |
Hehe, kéne mi? Én is kivártam az idejét amíg Petya mester elkészítette :-)
|
cizi | 103534 | 2016. február 18. 08:21 | Válasz erre: 103531 |
2002-ben a gyári gumi D220-as volt. 2007-ben került hozzám a motor még ezekkel a gumikkal. Ez lett cserélve a Z6-ra..., sajnos felénk is olyan gyorsan telnek az évek, mint Hajmáskéren!:))
|
Karex | 103533 | 2016. február 18. 08:18 | Válasz erre: 103532 |
Na! Egy motoros így indult el egy hetes tekergésre: -Társa kérdi: esõruha megvan? -Motorosunk: minek? Nem esni megyek, motorozni! 3. nap áztak sz@rrá......... onnan nem volt õszinte a mosoly. Szóval esõ jön. Valamikor biztos. |
gesszti | 103532 | 2016. február 18. 07:04 | Válasz erre: 103509 |
A supercorsa már erõs pályagumigénekkel rendelkezik. Utcára inkább csak elvetemülteknek. Te szakács, miért kellene esõben motorozni? Akkor kell menni, amikor nem esik. Ha út közben kap el, akkor meg bemegyek az elsõ restaurant-ba, aztán bevágok egy jó wiener snitchel-t, amíg megáll... Ha már motorozok, akkor motorozni akarok, nem vizisízni. :-) |
Fido71 | 103531 | 2016. február 18. 06:47 | Válasz erre: 103528 |
2008-as cikk! Cizi, már 2016 van!!!!! :))))))))))))))))))) |
Fido71 | 103530 | 2016. február 18. 06:44 | Válasz erre: 103520 |
Mondom én!!! Amúgy meg nincs vége a cikknek???? "Egy ideje figyelem, hogy partneroldalunk, a Motorozz.hu TDM tulajdonosok által" Hol a többi része??? |
Fido71 | 103529 | 2016. február 18. 06:37 | Válasz erre: 103519 |
Aha! Telónak semmi baja /bár, olaj lett benne cserélve azóta/, mert ez a PR2 lassan cserés, de még most sem ráz. A gumin sem látszott semmi... |
cizi | 103528 | 2016. február 17. 23:45 | Válasz erre: 103518 |
Az bizony a Dunlop D220 miatt volt! Nekem is jelentkezett ez a hiba, nem kell folytatnom, hogy mi lett felrakva helyette!:))
|
kawa550 | 103527 | 2016. február 17. 22:42 |
Hát biza, velem is megesik hogy menetközben húzom fel a cipzárt, ahho meg kõ mindkét kéz.:)))
|
csokabi | 103526 | 2016. február 17. 22:33 | Válasz erre: 103522 |
Gyakran el szoktam engedni. A doboz nálam 160-170-tõl vitte bele "kígyózásba" a gépet. Elõször nem is vágtam, hogy mi a franc miatt kóvályog alattam a motor. Gyula tanácsára levettem és láss csodát, teljesen megnyugodott.
|
Karex | 103523 | 2016. február 17. 22:23 | Válasz erre: 103522 |
Kormányt alapból nem engedem el. A dobozban meg persze hogy több van mint 5 kg. Túramotor..... egy heti hideg élelem, itóka ugyanennyi idõre, pálinka a találkozóra, sör a haveroknak, esõruha. Ja, meg külön szalonna az esti tábortûzhöz, nehogy éhen maradjak...... De nem rángat. |
kozmax | 103522 | 2016. február 17. 22:18 | Válasz erre: 103520 |
Igazából nincs az a forgalmi helyzet, ami ezt indokolná. Már hogy elengedjük a kormányt. A hátra felszerelt doboz ezt a jelenséget még jobban erõsíti. Fõleg ha a rá írt max 5kg terhelhetõséget túl lépjük.
|
csokabi | 103520 | 2016. február 17. 22:10 | Válasz erre: 103518 |
Mackonak is megráncigálta a kormányt a gyári Dunlop gumi http://onroad.hu/2008/07/28/teszteltuk-yamaha-tdm900/
|
kozmax | 103519 | 2016. február 17. 22:01 | Válasz erre: 103514 |
A hiba csak akkor jelentkezett, ha két kézzel elengedted a kormányt?
|
kawa550 | 103518 | 2016. február 17. 21:48 | Válasz erre: 103514 |
Az valami egyedi hiba lehetett inkább, szétfékezték vagy rossz teló miatt kagylós vagy stb.
|
Hr.Geiger | 103517 | 2016. február 17. 21:48 | Válasz erre: 103514 |
Én elkötelezett híve vagyok a Bibendumnak, már az MZ-men is használtam. :-) |
kawa550 | 103516 | 2016. február 17. 21:47 | Válasz erre: 103513 |
Sose a büdöséletbesenem volt bridgestone gumim, se ótón, se motoron. Szerintem má nem is lesz. :)
|
Muju | 103515 | 2016. február 17. 21:45 |
Én pr2-vel vettem a gépsárkányt, kopottas volt már akkor is aztán 2 szezon alatt legyalultam. Ennek örömére most vigyorog rajta a pr3 elõl hátul. Oszt annyi. :) |
Fido71 | 103514 | 2016. február 17. 21:38 |
Mikor vettem a motort a gyári /mittudoménmilyen/ Dunlop volt rajt. A próbakörön gondolkodtam, hogy otthagyom a gépet, mert úgy rázott a kormány, ha visszaengedtem a gázt, hogy a járókelõk azt hitték, takony lesz belõle. Rögtön ki is cseréltem PR2-re és a "hiba" egy csapásra megszûnt!!!! |
Hr.Geiger | 103513 | 2016. február 17. 21:34 | Válasz erre: 103512 |
Ne máááár, miért lenne az szar? Japó árú az vazze! :-))
|
kawa550 | 103512 | 2016. február 17. 21:28 | Válasz erre: 103511 |
BACCKI, A MISI AZ FRANCIA?! Most akkó micsinájjak? Németet, olaszt, franciát meg fordot nem veszünk, de akkor mi marad? Bridgestone? Ammeg egy szar!:)))))))))))
|
Hr.Geiger | 103511 | 2016. február 17. 21:23 | Válasz erre: 103509 |
Ugye Te most nem hittérítesz itten a franciák mellett? :-)
|
kawa550 | 103510 | 2016. február 17. 21:22 |
Aztat má mondtam, hogy Zsuzsi rábeszélt a fürdõ szétborítására, bútor meg mosdócsere, amit még bonyolít egy átfolyós kis melegítõ a 15 méterre lévõ kazánház miatt. Na, 5 perccel az után hogy megtörtént a szétborítás és indultunk megvenni a cserélendõket, telefonáltak hogy kész a hengerfej aminek 3 hete kellett volna elkészülni elõször. De azé feltettem azt is.:)))))))) Meg nem is én lennék ha a mai penzum utolsó tétele, az utolsó szelepdekni csavar ne szakadt volna bele a veztengely lefogóba..... Cseresznyére már a fúró kitekerte amikor meg akartam fúrni a kihajtáshoz, és még egy majdnem ugyan olyan spéci csavart is találtam a csodadobozomba. Öröm és bódottá, szerintem vasárnap beberrentem, igaz még lábak meg ruha nélkül, csak hogy lássam vaszisztenlósz. |
kawa550 | 103509 | 2016. február 17. 21:14 |
Diablo strada-m volt, az egy z6 kicsit jobb száraz tapadással, hátsókeréken max 10.000. Az igazi pirelli az a dragon supercorsa pro volt, azzal aztán lehet csapatni szárazon, ki is bír akár 4-5.000km-t is. :)))))) De a komolyság talaján járva, lehet hogy szárazon egy vékony szõke hajszállal jobb a z8 meg az angel, meg akár a roadsmart 2 is(erre azért nem vennék mérget), de barátaim, ha leesik az esõ-márpedig leesik, nem egyszer, százszor- akkor ezekkel félreállhattok nézelõdni, a pr4-nek meg visszarúgsz egyet oszt rácsapod a gázt!:))))))))) Mert eztet itten nem én írtam: " igazából nem meglepetés, hogy esõben melyik abroncs jut fel a dobogó legfelsõ fokára: a Michelin. A tavalyi Road 4-hez hasonlóan a megerõsített GT változat is kiváló teljesítményt nyújtott a vizes tesztpályán. Ráadásul jelentõs elõnnyel végzett az élen. A mérési szakaszon a legjobb gyorsulással, a legjobb fékezéssel és kanyarodással akár körözhetne is a két második helyezett körül. Széles határtartományának köszönhetõen azonkívül minden helyzetben biztonságosan kontrollálható maradt. Éppen ezért már most bizton állíthatjuk: aki tökéletes esõgumit keres a motorjára, az válassza a Michelint, és kész." Ja, a két második a z8 meg az angyalka, akik szárazon igen jók, szóval díszmotorosoknak akik ki nem teszik a lábukat ha felhõs az ég, remek választás mindegyik....:)))) |
gesszti | 103508 | 2016. február 17. 20:45 | Válasz erre: 103506 |
Sokan ajánlják a Dunlop Roadsmart 2-t. Megfontolandó típus. Én lehet, hogy maradok a pirelli angel gt-nél elõl. Hátulra még gondolkodok, hogy az angel gt, vagy a diablo rosso 2 legyen. A moci elõzõ tulaja azt mondja, hogy az angel-diablo párosítás nagyon bevált neki ezen a motoron. |
sandryder | 103507 | 2016. február 17. 19:52 |
Egy gumiteszt alapján a sporttúra abroncsok között a Metzeler Z8 Interac a nyerõ, az általam favorizált PR4 csak a második. Sebaj, demokráciában mindenki azt vesz amit akar. |
ktomy | 103506 | 2016. február 17. 19:25 |
Ma én is elõvettem a vasat! Kihasználtam a jó idõt! Hátsó gumicsere elõtt állok! Ti milyen gumit ajánlotok? Michelin, Dunlup, Metzeler, Britstone ? |
Flenegen | 103505 | 2016. február 17. 18:51 | Válasz erre: 103503 |
A középsztendered elcserélném egy motoremelõre:)
|
Lomha 8V | 103504 | 2016. február 17. 17:31 | Válasz erre: 103503 |
Írjál róla pár szót, akár itt vagy priviben és lehet, hogy megvan a cseréd.
|
TIZ | 103503 | 2016. február 17. 14:33 |
Továbbra is fenntartom ajánlatom, hogy elcserélném az enyémen levõ (nem politikai értelemben) jobboldali Remus Grand Prix dobomat gyári kétoldalasra.
![]() ![]() ![]() |