9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Fido71 103602 2016. február 18. 21:15   Válasz erre: 103600
Egész nap azt csináltad! Figyeltelek... :))))))))))
    

gesszti 103601 2016. február 18. 21:06   Válasz erre: 103596
Nem ér annyit...
    

kawa550 103600 2016. február 18. 20:57   Válasz erre: 103599
Szoktam? :))
    

Fido71 103599 2016. február 18. 20:52   Válasz erre: 103591
Ne hisztizzé wazzeg! :)
    

Muju 103598 2016. február 18. 20:38   Válasz erre: 103597
Ha má belefogtam a középtámasz készítésbe csak befejezem, hátha én nem leszek illlyen ügyi!! :))))))))))
    

Fido71 103597 2016. február 18. 20:33  
Ezé kõ a középtámasz:

https://www.facebook.com/SCTVMAGAZINE/videos/10154001773807193/
    

Hr.Geiger 103596 2016. február 18. 20:30  
Kezdhetitek! :-D
    

Hr.Geiger 103595 2016. február 18. 20:23  
Skacok!
Tudnátok várni egy picit, mielõtt egymásnak estek? Csinálok pattogatott kukoricát, aztán read only...
:-)))
    

yamatomo 103594 2016. február 18. 20:18  
Esõben tényleg szar dolog motorozni! Legalább olyan szar,mint dízelt vezetni!:))) Ez utóbbi mondat olyan Kawa550-es utánérzés volt. Csak utánérzés,így jogdíj nem jár érte. :) Nyáron megjártam a barátaimmal a Transzfogarast. Végig esõben. Székelyszentlélektõl,meg vissza. Azt egy kalandként,kihívásként fogtam fel,és nem is zavart különösebben. De, ha csak úgy motorozni van kedvem és esik,akkor nem indulok el,mert azért mégis csak élményfaktor lenne ez a tevékenység és nem büntetés. :)
    

kawa550 103593 2016. február 18. 20:15   Válasz erre: 103592
Értem a viccet Imike, de most nem téged kérdeztelek hanem ezt a kemény csávót.
    

yamaszaki 103592 2016. február 18. 20:13   Válasz erre: 103591
Ez nem beszólás volt de ezt nem vártam tõled Gyula!
Az idézet:" valami meleget bitte" :))))
    

kawa550 103591 2016. február 18. 20:07   Válasz erre: 103580
A fasz beszólásait? Na, tegyél már ide egy beszólást attól a fasztól az elmúlt 2 napból, ami olyan kurva sértõ volt neked! Nyugodtan használd a kivág beilleszt lehetõséget, már persze ha megy!
    

yamaszaki 103590 2016. február 18. 20:04   Válasz erre: 103589
Akkor utánfutót vigyetek mert ott elég kevés a félnapos panzió.:-)
    

gesszti 103589 2016. február 18. 19:50   Válasz erre: 103583
Jól beszélsz.
Tervezgetek egy Kárpátok túrát is vagy idénre, vagy jövõre, de biztos, hogy sok tartalék nappal és programmal a nagy távolságok, és az idõjárás miatt. A munka megvár. Senki se csinálja meg helyettem.
    

csokabi 103588 2016. február 18. 19:46   Válasz erre: 103582
Akkor rossz fórumon keresgélsz...
    

Hr.Geiger 103587 2016. február 18. 19:46   Válasz erre: 103582
Azért nem kell ennyire becsípni a zsírt földi! :-) Ezek a zrikálások a TDM mellé ingyen járnak, ezt más márkánál nem kapod meg. :-)

    

yamaszaki 103586 2016. február 18. 19:46   Válasz erre: 103580
Azért ilyen hangnemben nem beszélt veled senki! És figyeld a smájlikat.
    

gesszti 103585 2016. február 18. 19:45   Válasz erre: 103572
Egyszerû a megoldás. Van kitûzött úti cél, aztán vannak a módosítások. Úgy szoktam elindulni motoros túrára, hogy nem "kell" kotorni. Ha egy nappal késõbb érek haza, akkor egy nappal. Ha hárommal késõbb, akkor annyival. Pihenni, kikapcsolódni megy az ember motorozni. (legalábbis én)
Senki nem mondta, hogy nem "lehet" esõben motorozni, csak hogy én nem szeretek. Meg ha nem muszáj, akkor minek? Van esõ ruhám, vagy 10 éve vettem, de még egyszer se kellett használni.

Az egész hiszti onnan indult el, hogy a szakács "vizes" michelint favorizálja (lelke rajta) én meg mondjuk egy kevesebb mintázattal rendelkezõ, száraz úton jobban mûködõt. Ennyi a történet, ezt fújták fel annyira.
    

csokabi 103584 2016. február 18. 19:45   Válasz erre: 103578
Növeld csak azt GDP-t, jó helyre kerül majd http://hvg.hu/gazdasag/20160218_kormanyhatarozat_az_olimpiai_fejlesztesekrol_budapest_kozlekedesi_projekt :)

    

yamaszaki 103583 2016. február 18. 19:41   Válasz erre: 103537
Üdv Gesszti!
Ritkán szoktam írni de most megteszem.Amit leírtál az Alpok túráitokról abban nagyon igazat adok ezt így kell csinálni,ha nem muszáj nem kell megázni.De azért azt lássuk be hogy vannak akik másfelé is túráznak és nem mindenhol ilyen kegyes az idõjárás.Egy Nordkapp túrán,egy Kárpátok túrán,egy hosszabb Erdély túrán és még sorolhatnám százával azokat a helyeket ahol garantáltan sz@rrá ázik az ember még profi cuccban is.És jártam olyan helyeken is ahol több száz kilométerenként volt lakot terület és nem ismerik az utánfutót.Ott se tudtam okosabbat mint esõben haladni.De nem kell messzire se menni mert például tavaly elõtt a zalai taliról hazafelé 500 km-rt mentünk esõben és muszáj volt mert másnap munka.
Szóval ez is egy olyan dolog mint az érme,két oldala van tehát mindenkinek igaza van.
A Séf meg csak addig lesz olyan nagy esõmenõ ,míg nem veszek leckét Kenny Roberts-tõl oszt jól körbe motorozom :-))))
    

gesszti 103582 2016. február 18. 19:40   Válasz erre: 103568
Hogy õszinte legyek, a savazás részére nem vagyok kíváncsi.
    

gesszti 103581 2016. február 18. 19:38   Válasz erre: 103559
50e km alatt nem sikerült megismerned az ottani idõjárást? Ügyes... Le a kalappal.
    

gesszti 103580 2016. február 18. 19:37   Válasz erre: 103553
Õk hisztiznek, mert valaki vissza mert nekik szólni. Te elviseled a f@sz beszólásait, más meg nem. Ennyi.
    

yamatomo 103579 2016. február 18. 19:30   Válasz erre: 103577
Ja,a Gold Wing! :))) Az már régi történet,és szinte evidencia. Utána meg sokáig semmi box.
    

Hr.Geiger 103578 2016. február 18. 19:23   Válasz erre: 103576
Kérem tisztelettel, nálam a munkaidõ kezdete és a munkaidõ vége közti idõtartamban történik a munka, vagyis növelem a GDP-t!
Ilyen fórumos huncutkodásokra csak este tudok sort keríteni, de ma különösen élveztem, jól szííttátok egymás vérit.
:-))
Orfûn a legyûjtött cuccot be is vihetjük majd a véradóállomásra! :-))
    

Hr.Geiger 103577 2016. február 18. 19:19   Válasz erre: 103574
Egyet? Tessék mondani, hallott itt valaki az Arany Csirkeszárnyról?
Amióta gyártják, azóta csak boxerrel...

Azért többet gondoltam volna a csapatról! :-))
    

kawa550 103576 2016. február 18. 19:19   Válasz erre: 103575
Kimaradtál. Szar ügy mi? :)))))))
    

Hr.Geiger 103575 2016. február 18. 19:16  
Estét!
Baszki, ma volt a szájkarate VB itt a fórumon, vagy mijafax?
:-)))

    

yamatomo 103574 2016. február 18. 19:07   Válasz erre: 103567
Szép estét,és Mindenkinek! Egy boxermotoros csínytevést azért elkövettek a japánok. A Honda Valkyrie Rune 1800-as formájában.
    

kawa550 103573 2016. február 18. 18:54   Válasz erre: 103571
Vak tyúk is talál szeget!:))))))))
    

zsotli 103572 2016. február 18. 18:51  
Azért megnézném azt (sõt fizetem a tankolását 1 szezonba) aki egy 8-10 napos túra alakalmával megszervezi úgy az utvonalat hogy nem fog esni az esõ mert így akarja. Nekem ez még sosem sikerült pedig minden évben vagy egy-egy ilyen karika. Ha meg van kitûzött uticél esetleg még le is van beszélve valakivel, megállok csak mert esik? Amig elmegyek a balatonig még bele is fér hogy várom a csodát és eszek valamit de amikor le kell kotorni 600-700km-t hazafelé mert esetleg másnap már meló van hagyjuk ezt az esõben nem lehet motorozni dolgot. Nem az õskorban élünk. esõruha csizmavédõ ha kell meg egy tetyós szatyor a kézre és go. A gumi meg ugyan olyan esõben is csak nem kell a 90 fokos kanyarra ráfektetni 130al.
    

mati12 103571 2016. február 18. 18:44   Válasz erre: 103567
Igaz,hogy nem motorkerékpár de azért a Subaru az Japán boxer.Meg persze voltak gyenge probálkozásaik. http://bmwdean.com/asian.htm
    

Flenegen 103570 2016. február 18. 18:31   Válasz erre: 103564
Aszed csak te tudol osztrákul:)
    

Fido71 103569 2016. február 18. 16:43   Válasz erre: 103567
Az oroszoknak viszont bejött. :)
    

Fido71 103568 2016. február 18. 16:42   Válasz erre: 103549
Pedig Te írtad lejjebb, hogy demokratácia van. ;)
... vagy csak akkor ha te mondod a tutit?

Megsértõdhettem volna én is, mikor olyan hülyének nézel, hogy kiveszek egy fél napra egy szobát egy motoros túrán, mert esik az esõ.
De nem tettem. :)
Értelme nincs a sértõdésnek, akkor meg minek?

Majd ha megismersz mindenkit személyesen rájössz, hogy felesleges is volt.
De készülj fel: ott sokkal jobban megy a "savazás".

    

lendvai 103567 2016. február 18. 16:42   Válasz erre: 103565
Ebben lehet valami, a japánok sok mindent lekoppintottak, amiben láttak némi fantáziát, de boxermotoros japán motorkerékpárról nem tudok. :-)
    

mati12 103566 2016. február 18. 16:22   Válasz erre: 103565
🖒😀
    

kawa550 103565 2016. február 18. 16:21   Válasz erre: 103563
Ebben lehet valami, aszongyák boxer technikát az õskorban használtak utoljára, de aztán megjelent az intelligencia, és vele együtt a japán motorok. :))))))))))
    

kawa550 103564 2016. február 18. 16:19  
Emmeg egy kis oktatóvideó azoknak, akik még nem tudnak mindent, meg azoknak is, akik már igen, de azért még befogadók. :))))
Amikor elindultam az alig 100km-re lévõ célhoz (csak lassan ahogy szoktam:))), akkor a wetteren meg itt nálunk még sütött a nap, az asfinag webkameráin is, oszt mire felértem a hegyre, ez lett belõle.
A fogadós lefelé nem csodálkozott, mikor szarrá ázva betértem hogy valami meleget bitte, csak kérdezte hogy fentrõl? Ja. Hülye vagy fiam, ez a Wechsel. Wechsel fordítás: változik, cserél. Azé híjják így, mert ölég meglepetésszerûen változik rajt az idõ. Már az ottlakók szerint, de vannak akik ezt jobban tudják. :))
https://www.youtube.com/watch?v=Y64ThDswqoY
    

mati12 103563 2016. február 18. 16:18   Válasz erre: 103557
Nana,azért ez így nem teljesen igaz.Én úgy emlékszem én voltam itt elõször és utána alakult csak ki a motorozz.hu oldal. De az is lehet,hogy már az internet elõtt is itt voltam :-)))
    

lendvai 103562 2016. február 18. 16:18   Válasz erre: 103560
Tudom, hogy a csontjaid nem bírják már a nyirkos környezetet, azért gondoltam hogy oda ásnálak el. :-)
    

kawa550 103561 2016. február 18. 16:05  
Azt mondtam hogy kurta gavallér vok, vettem a tehénnek 2 új gyertyát is?! 1400 píz vót a junixba.:))
    

kawa550 103560 2016. február 18. 16:04   Válasz erre: 103553
A vasút túloldala az gyó, ottan a gázátemelõnek 6 méter mélyre ástak és még ott is száraz volt! Nekem meg az alapból szivattyúzni kellett betonozás elõtt....:)
    

kawa550 103559 2016. február 18. 15:59   Válasz erre: 103537
Na, ezen az okfejtésen a világ összes hegyiembere, hegymászója meg GYAKORLOTT hegyi motoros túrázója nem udvariasan kuncog, hanem hasát fogva röhög!:)))
A hegy olyan, mint a medve, nem játék! Tudja ezt mindenki aki nem csak napozni jár oda, aki meg nem tudja, az majd egy keserves leckén egyszer megtanulja!
Én monnyuk ez ügyben komoly hátrányban vagyok a 3000km-edhez képest, tekintve hogy az elmúlt 2 évben a Hochwechsel lábánál egy hegy tetején(gyengébbek kedvéért: az Alpokban) dolgoztam, így a 3000km-t HAVONTA teljesítettem az Alpok útjain. A csak a tádéval megtett kb 50.000km-t már nem is említeném, hisz köztudott itt(kivéve az újaknak) hogy 10 esetbõl 9x a hegyek irányába indulok, úgyhogy az 50 még szolid becslés volt. Szóval van még mit tanulnom hozzád képest.:))))))
    

TIZ 103558 2016. február 18. 15:49   Válasz erre: 103556
Bár én sem ismerlek személyesen sztem a te bátor vagy határon notorozásod messze nem egyenlõ ezzel az idiótasággal. Ettõl most mér lett fasza csávó???
    

kawa550 103557 2016. február 18. 15:47   Válasz erre: 103549
Hááááááhhhááháháháhááááá!:)))))))))))))))
Én megmondóember?! Én?!:))))
Mostan kicsit úgy érzem magam, ahogy Steiner Kristóf érezné magát ha a Lakatos Márk lekiabálná hogy te hülye buzi!:)))))))))))) Már ha érted mire gondolok!;)
Nem mellesleg, ez egy nyitott fórum, az jön ide aki akar.(fidó még egy béjemvést is ideszoktatott:))) De azt is tudni kell, hogy aki kurvának áll, azt megbasszák. Van itt egy jelentõs törzsközönség, akik már soxor és sok kilométeren keresztül tolták együtt a kerékpárt, ezért a fórum hangneme is az átlagos udvariasságnál többet megengedõ. Akinek ez nem tetszik az megszokszvagymegszöksz. Hogy te melyiket választod, az nekem tökmind1, mindkettõt megpróbálom szörvájvolni valahogy. :)
    

kawa550 103556 2016. február 18. 15:40   Válasz erre: 103554
Értem én a tréfát, csak nem szeretem!:)))))))))))
Viccen kívül, az ilyen cél nélküli motorgyilkolóknak tõbõl vágnám le a kezét.
    

Karex 103555 2016. február 18. 15:38  
Ma megejtettem a centírozást.
Úgy gondolom sikerült jó állványt csinálni hozzá, 2 grammot már kijelez.
A gumisok 5-ös legkisebbel dolgoznak ha jól tudom.
    

janni 103554 2016. február 18. 14:21  
Kawával még nem találkoztam személyesen, de ilyen lehet szerinetm:

http://www.keptelenseg.hu/keptelenseg/egy-rossz-mozdulat-61538


:-)))))))))
    

lendvai 103553 2016. február 18. 13:52   Válasz erre: 103549
Véleménye itt bárkinek lehet, van is, sokszor különbözik is, de ha megsértõdök, mert emiatt beszólnak, akkor azért valószínûsíthetõ, hogy kinek van gondja a véleményekkel, nem igaz? Nekem nincs gondom a "megmondóemberekkel", mert vagy nem az én ingem, vagy nem függ semmi a véleményüktõl. :-) Séf bácsit már tucatszor áshattam volna el a vasút túloldalán, ha megsértõdök egy-egy véleményétõl. :-)
    

lendvai 103552 2016. február 18. 13:48   Válasz erre: 103551
Ha jól emlékszem azt tanítják, hogy ilyenkor felállni és egy bátor tigrisbukfenc, akkor van esély olcsóbban megúszni, különben nagy valószínûséggel vagy a medence-combcsont törik a kormány miatt, vagy az autó oldalán törjük össze a többi csontunkat meg egyebeket. Mondjuk ezt a fene se gyakorolja, nem tudom éles helyzetben lenne-e annyi lélekjelenlétem, hogy kivitelezzem.
    

ikim2025 103551 2016. február 18. 13:02  
Hát ahogy elnézem,itt ha oldalról eléd jönnek,a nyakunk az törik,kivéve a cirkálónál,mert ott lufi van.
    

lendvai 103550 2016. február 18. 13:02   Válasz erre: 103546
A nyereg rögzítése hagy némi kívánnivalót maga után, én ennyit tudtam elsõre megjegyezni. :-)
    

gesszti 103549 2016. február 18. 13:00   Válasz erre: 103547
...mert hogy senkinek nem lehet más véleménye, mint neked, meg a szakácsnak?

Pontosan ezt tapasztaltam a babettás fórumon is. Van 1-2 megmondóember, aztán ha valaki véletlen mást mer mondani, vagy eltérõ véleményt mer írni, akkor az le van hülyézve, meg szekálva. Csak gratulálni tudok.
    

janni 103548 2016. február 18. 12:59  
Ja, ráadásul Milkát!

    

Fido71 103547 2016. február 18. 12:52   Válasz erre: 103545
Ja, azt már hamar levágtam, hogy csak a kollégának lehet igaza.
Legyen szó bármirõl... ;)
    

kawa550 103546 2016. február 18. 12:45   Válasz erre: 103544
Ezek a buzik összetörtek 1 tehenet?!
    

kawa550 103545 2016. február 18. 12:43   Válasz erre: 103542
Ne dumájjá, nem értöl hozzájja!:-)))
    

janni 103544 2016. február 18. 12:41  
Ha már TDM fórum:
http://www.keptelenseg.hu/kozlekedes/motorkerekpar-torestesztek-109139
    

gesszti 103543 2016. február 18. 12:41   Válasz erre: 103542
Akkor csak ázzatok nyugodtan. :-))
    

Fido71 103542 2016. február 18. 12:31   Válasz erre: 103537
Ja, pláne, ha már több hónapja le van foglalva a szállásod és idõre mégy egyikrõl a másikra /mert körbejárod az országot...
Lehet itt okosakat mondani, de nyáron Blednél az egyik hágóról akkora esõbe csapott le, hogy alig láttunk.
Beálltunk egy kúthoz, de nem egy fél órás zápor volt. Dönthettünk. Megvárjuk az esõ végét vagy hazaérünk vacsorára. A hasunk mellett döntöttünk.
Vannak cukorból is motorosok, mi nem azok vagyunk.
Szoktam mondani: az csak víz!
Normális gumit kell venni, mert "gumin-féken nem spórolunk"!
    

gesszti 103541 2016. február 18. 11:18   Válasz erre: 103540
Nem mindegy? Rántotthús... :-)))
    

kawa550 103540 2016. február 18. 11:15  
Így van, nem is tom faxnak gyártják a goretexes szarokat. :-)))
Különben meg schnitzel. :-D
    

gesszti 103539 2016. február 18. 11:14   Válasz erre: 103538
Mégiscsak jobb, mintha fordítva lett volna, és végig áztok. :-)

A frontokat, és felhõképeket szoktam figyelni jópár nappal a túra elõtt

Az accuweather.com-ot, és a wetter.at-t szoktam figyelni a túra elõtt. Eddig beváltak. Tavaly annyira, hogy délelõtt esõben mentünk majdnem végig, délután már fent motoroztunk 30 fok melegben a Pustertaller höhenstrasse-n, utána még 3 nap motorozás napsütésben, 4. nap reggel felkötöttük a motort az utánfutóra még napsütésben, a csomagokat már esõben pakoltuk a kocsiba, és hazafelé majd végig esett.


    

Flenegen 103538 2016. február 18. 10:57   Válasz erre: 103537
Egy barátommal voltunk az említett alpokban 2015-ben. Szítátok is a vérem miatta. Bled-ben volt a szállás, ahol du 5 körül lefoglaltuk a következõ napi szállást Cortina Di Ampezzoba. Este 11 körül visszamondtuk, mert a sok idõjárásos állomás az útvonalra reggel9-tõl du 4 ig kitartó heves esõzést írt 95% biztonsággal. Szállás ohne, de verõfényes napsütés Bledben másnap reggel .

Nekivágtunk, így 25-30 fokban verõfényes napsütésben végigmotoroztuk az utat, és egy csepp esõ sem volt:)

Mondjuk az esõruhát a doboz tetejére tettem:)
    

gesszti 103537 2016. február 18. 09:39   Válasz erre: 103536
Egy 3-4 órás esõnek van elõjele, még az Alpokban is, nem hogy itt nálunk. Ha ilyet látni az elõrejelzésben, el se kell indulni. Pláne nem 5-600km-es körre. A motorozás nekem legalábbis szórakozásról szól, nem hõsködésrõl, meg mártirkodásról. Miért mennénk helybe a pofonért? Nem véletlen tervezzük különbözõ irányokba a csillagtúrát. Nem véletlen tervezünk egy idõablakkal, amiben +/- módosítjuk a túra dátumát. Idén hosszabb túra lesz, így tervezek bele egy esõ napot, biztos, ami biztos. Van egy frankó fürdõhely a tervezett szállás közelében.

Persze demokrácia van, ezért lehet kapni esõgumit is. :-))

Az utóbbi 2 évben kicsivel több, mint 3000 km-t motoroztunk az Alpokban. 100%-ban napsütésben. Szervezés kérdése. Egy fél órás zápor meg bármikor belefér a történetbe. No, meg a következõ faluban is ki lehet venni egy szobát, ha esetleg mégis hiba csúszna a számításba, és bejönne egy fél napos esõ.
    

Fido71 103536 2016. február 18. 09:05   Válasz erre: 103532
Azért ha van még elõttem 5-600 km és még oda szeretnél érni lehetõleg világosban a szállásra, akkor nem ücsörgök esetenként 3-4 /vagy több/ órát egy vendéglõben.

    

TIZ 103535 2016. február 18. 08:48   Válasz erre: 103505
Hehe, kéne mi? Én is kivártam az idejét amíg Petya mester elkészítette :-)
    

cizi 103534 2016. február 18. 08:21   Válasz erre: 103531
2002-ben a gyári gumi D220-as volt. 2007-ben került hozzám a motor még ezekkel a gumikkal. Ez lett cserélve a Z6-ra..., sajnos felénk is olyan gyorsan telnek az évek, mint Hajmáskéren!:))
    

Karex 103533 2016. február 18. 08:18   Válasz erre: 103532
Na!
Egy motoros így indult el egy hetes tekergésre:
-Társa kérdi: esõruha megvan?
-Motorosunk: minek? Nem esni megyek, motorozni!
3. nap áztak sz@rrá......... onnan nem volt õszinte a mosoly.
Szóval esõ jön. Valamikor biztos.
    

gesszti 103532 2016. február 18. 07:04   Válasz erre: 103509
A supercorsa már erõs pályagumigénekkel rendelkezik. Utcára inkább csak elvetemülteknek.

Te szakács, miért kellene esõben motorozni? Akkor kell menni, amikor nem esik. Ha út közben kap el, akkor meg bemegyek az elsõ restaurant-ba, aztán bevágok egy jó wiener snitchel-t, amíg megáll... Ha már motorozok, akkor motorozni akarok, nem vizisízni. :-)
    

Fido71 103531 2016. február 18. 06:47   Válasz erre: 103528
2008-as cikk!
Cizi, már 2016 van!!!!! :)))))))))))))))))))

    

Fido71 103530 2016. február 18. 06:44   Válasz erre: 103520
Mondom én!!!

Amúgy meg nincs vége a cikknek????
"Egy ideje figyelem, hogy partneroldalunk, a Motorozz.hu TDM tulajdonosok által"
Hol a többi része???
    

Fido71 103529 2016. február 18. 06:37   Válasz erre: 103519
Aha!

Telónak semmi baja /bár, olaj lett benne cserélve azóta/, mert ez a PR2 lassan cserés, de még most sem ráz.
A gumin sem látszott semmi...
    

cizi 103528 2016. február 17. 23:45   Válasz erre: 103518
Az bizony a Dunlop D220 miatt volt! Nekem is jelentkezett ez a hiba, nem kell folytatnom, hogy mi lett felrakva helyette!:))
    

kawa550 103527 2016. február 17. 22:42  
Hát biza, velem is megesik hogy menetközben húzom fel a cipzárt, ahho meg kõ mindkét kéz.:)))
    

csokabi 103526 2016. február 17. 22:33   Válasz erre: 103522
Gyakran el szoktam engedni. A doboz nálam 160-170-tõl vitte bele "kígyózásba" a gépet. Elõször nem is vágtam, hogy mi a franc miatt kóvályog alattam a motor. Gyula tanácsára levettem és láss csodát, teljesen megnyugodott.
    

Karex 103525 2016. február 17. 22:23   Válasz erre: 103524
:DDD
    

Karex 103524 2016. február 17. 22:23   Válasz erre: 103523
Ja, hát megvan, Z6!
    

Karex 103523 2016. február 17. 22:23   Válasz erre: 103522
Kormányt alapból nem engedem el.
A dobozban meg persze hogy több van mint 5 kg.
Túramotor..... egy heti hideg élelem, itóka ugyanennyi idõre, pálinka a találkozóra, sör a haveroknak, esõruha.
Ja, meg külön szalonna az esti tábortûzhöz, nehogy éhen maradjak......
De nem rángat.
    

kozmax 103522 2016. február 17. 22:18   Válasz erre: 103520
Igazából nincs az a forgalmi helyzet, ami ezt indokolná. Már hogy elengedjük a kormányt. A hátra felszerelt doboz ezt a jelenséget még jobban erõsíti. Fõleg ha a rá írt max 5kg terhelhetõséget túl lépjük.
    

Goliat 103521 2016. február 17. 22:11  
Sziasztok, a tavaszt várva:)
    

csokabi 103520 2016. február 17. 22:10   Válasz erre: 103518
Mackonak is megráncigálta a kormányt a gyári Dunlop gumi http://onroad.hu/2008/07/28/teszteltuk-yamaha-tdm900/
    

kozmax 103519 2016. február 17. 22:01   Válasz erre: 103514
A hiba csak akkor jelentkezett, ha két kézzel elengedted a kormányt?
    

kawa550 103518 2016. február 17. 21:48   Válasz erre: 103514
Az valami egyedi hiba lehetett inkább, szétfékezték vagy rossz teló miatt kagylós vagy stb.
    

Hr.Geiger 103517 2016. február 17. 21:48   Válasz erre: 103514
Én elkötelezett híve vagyok a Bibendumnak, már az MZ-men is használtam.
:-)
    

kawa550 103516 2016. február 17. 21:47   Válasz erre: 103513
Sose a büdöséletbesenem volt bridgestone gumim, se ótón, se motoron. Szerintem má nem is lesz. :)
    

Muju 103515 2016. február 17. 21:45  
Én pr2-vel vettem a gépsárkányt, kopottas volt már akkor is aztán 2 szezon alatt legyalultam. Ennek örömére most vigyorog rajta a pr3 elõl hátul.
Oszt annyi. :)
    

Fido71 103514 2016. február 17. 21:38  
Mikor vettem a motort a gyári /mittudoménmilyen/ Dunlop volt rajt.
A próbakörön gondolkodtam, hogy otthagyom a gépet, mert úgy rázott a kormány, ha visszaengedtem a gázt, hogy a járókelõk azt hitték, takony lesz belõle.
Rögtön ki is cseréltem PR2-re és a "hiba" egy csapásra megszûnt!!!!
    

Hr.Geiger 103513 2016. február 17. 21:34   Válasz erre: 103512
Ne máááár, miért lenne az szar? Japó árú az vazze! :-))
    

kawa550 103512 2016. február 17. 21:28   Válasz erre: 103511
BACCKI, A MISI AZ FRANCIA?! Most akkó micsinájjak? Németet, olaszt, franciát meg fordot nem veszünk, de akkor mi marad? Bridgestone? Ammeg egy szar!:)))))))))))
    

Hr.Geiger 103511 2016. február 17. 21:23   Válasz erre: 103509
Ugye Te most nem hittérítesz itten a franciák mellett? :-)
    

kawa550 103510 2016. február 17. 21:22  
Aztat má mondtam, hogy Zsuzsi rábeszélt a fürdõ szétborítására, bútor meg mosdócsere, amit még bonyolít egy átfolyós kis melegítõ a 15 méterre lévõ kazánház miatt. Na, 5 perccel az után hogy megtörtént a szétborítás és indultunk megvenni a cserélendõket, telefonáltak hogy kész a hengerfej aminek 3 hete kellett volna elkészülni elõször.
De azé feltettem azt is.:))))))))
Meg nem is én lennék ha a mai penzum utolsó tétele, az utolsó szelepdekni csavar ne szakadt volna bele a veztengely lefogóba..... Cseresznyére már a fúró kitekerte amikor meg akartam fúrni a kihajtáshoz, és még egy majdnem ugyan olyan spéci csavart is találtam a csodadobozomba. Öröm és bódottá, szerintem vasárnap beberrentem, igaz még lábak meg ruha nélkül, csak hogy lássam vaszisztenlósz.
    

kawa550 103509 2016. február 17. 21:14  
Diablo strada-m volt, az egy z6 kicsit jobb száraz tapadással, hátsókeréken max 10.000.
Az igazi pirelli az a dragon supercorsa pro volt, azzal aztán lehet csapatni szárazon, ki is bír akár 4-5.000km-t is. :))))))
De a komolyság talaján járva, lehet hogy szárazon egy vékony szõke hajszállal jobb a z8 meg az angel, meg akár a roadsmart 2 is(erre azért nem vennék mérget), de barátaim, ha leesik az esõ-márpedig leesik, nem egyszer, százszor- akkor ezekkel félreállhattok nézelõdni, a pr4-nek meg visszarúgsz egyet oszt rácsapod a gázt!:)))))))))
Mert eztet itten nem én írtam:

" igazából nem meglepetés, hogy esõben melyik abroncs jut fel a dobogó legfelsõ fokára: a Michelin. A tavalyi Road 4-hez hasonlóan a megerõsített GT változat is kiváló teljesítményt nyújtott a vizes tesztpályán. Ráadásul jelentõs elõnnyel végzett az élen. A mérési szakaszon a legjobb gyorsulással, a legjobb fékezéssel és kanyarodással akár körözhetne is a két második helyezett körül. Széles határtartományának köszönhetõen azonkívül minden helyzetben biztonságosan kontrollálható maradt. Éppen ezért már most bizton állíthatjuk: aki tökéletes esõgumit keres a motorjára, az válassza a Michelint, és kész."

Ja, a két második a z8 meg az angyalka, akik szárazon igen jók, szóval díszmotorosoknak akik ki nem teszik a lábukat ha felhõs az ég, remek választás mindegyik....:))))
    

gesszti 103508 2016. február 17. 20:45   Válasz erre: 103506
Sokan ajánlják a Dunlop Roadsmart 2-t. Megfontolandó típus.
Én lehet, hogy maradok a pirelli angel gt-nél elõl. Hátulra még gondolkodok, hogy az angel gt, vagy a diablo rosso 2 legyen. A moci elõzõ tulaja azt mondja, hogy az angel-diablo párosítás nagyon bevált neki ezen a motoron.
    

sandryder 103507 2016. február 17. 19:52  
Egy gumiteszt alapján a sporttúra abroncsok között a Metzeler Z8 Interac a nyerõ, az
általam favorizált PR4 csak a második. Sebaj, demokráciában mindenki azt vesz amit akar.
    

ktomy 103506 2016. február 17. 19:25  
Ma én is elõvettem a vasat! Kihasználtam a jó idõt!
Hátsó gumicsere elõtt állok!
Ti milyen gumit ajánlotok? Michelin, Dunlup, Metzeler, Britstone ?
    

Flenegen 103505 2016. február 17. 18:51   Válasz erre: 103503
A középsztendered elcserélném egy motoremelõre:)
    

Lomha 8V 103504 2016. február 17. 17:31   Válasz erre: 103503
Írjál róla pár szót, akár itt vagy priviben és lehet, hogy megvan a cseréd.
    

TIZ 103503 2016. február 17. 14:33  
Továbbra is fenntartom ajánlatom, hogy elcserélném az enyémen levõ (nem politikai értelemben) jobboldali Remus Grand Prix dobomat gyári kétoldalasra.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118