5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

ikim2025 105504 2016. március 28. 06:57   Válasz erre: 105500
Jó reggelt!
Az a kézvédõ a V-Stormé?
    

Fido71 105503 2016. március 27. 23:09   Válasz erre: 105502
Vegyéééé még 2 birkát! ;)
    

kawa550 105502 2016. március 27. 23:07   Válasz erre: 105501
Danke, de az nem mostanában lesz mikor nekiállok, mert még a kertkaput kell befejezni holnap, a kerítés ma elkészült, szabadnap meg csak jövõ vasárnap és még motorozni is kéne valamikor. Már az is megfordult a fejemben hogy kibacom az egész fûnyíró projektet oszt veszek egy újat, amennyit használom 20 évig kitart. :))))
    

Karex 105501 2016. március 27. 22:21   Válasz erre: 105498
Jáj, Kawának szerszám kell....
Írj méretet, mekkora kell. Körülnézek a ládámban. Igaz, hogy ez ilyen nem igazi férfi garázsa, de akad benne pár kacat. Néhány dugó meg elfér egy borítékban is......
Ha gondolod csörgess meg holnap, elõtúrtam a készletet.
    

vasutas 105500 2016. március 27. 21:05  
Látom, ma is téma volt a szélvédelem ,,-:)
Az én motoromon már régóta vannak ilyen csúf kiegészítõk . Hogy nem szép ? Engem már rég nem érdekel . De jól védenek szél, esõ ellen és ami számomra nagyon fontos : a darazsak és méhék ellen .
    

csanesz 105499 2016. március 27. 21:03   Válasz erre: 105492
Amúgy szerintem jól néz ki!
Olyan túragépes... :)
A fej idom konzolra nem lenne nagy munka felhegeszteni egy fogadót.

Talán jövõre megvalósulhat... Bár 2 lámpát ott jobban eltudnék képzelni. :)

Most inkább az oldalsó doboztartó konzolok által elnyomott irányjelzõk kiemelése a fõ feladat!
Meg egy kis kozmetika.
A gond csak az, hogy a festék száradási ideje több mint 100 óra, de brutál ellenálló lesz.
    

kawa550 105498 2016. március 27. 20:42   Válasz erre: 105487
Ez valami mocsok lehet, tavaly már egyszer nekiálltam hogy átcserélem a hengereket(2 egyforma van itthon, mindegyik mûködött, csak az egyikrõl letört a késrögzítõ öntvény) mert a mûködõrõl tõbõl letörtek a kipuffdob rögzítõ tõcsavarok, oszt gondoltam átteszem, de nem jutottam odáig se hogy belenézzek, mert már az elején belefutottam 2 csavarba, amire az egyik kulcs még nem ment rá a következõ méret meg elforgott. Mikor rugót akartam venni a karbijához, akkor mondta a kisgépmûhelyes hogy ezek kipusztulóban vannak, szinte semmi sincs már hozzájuk meg a csavarok se metrikusak, otthon macerás javítani. A briggs az nem olyan, volt olyan kapálógépbe meg kistraktorba, azon normális csavarok vannak.
Német ebay-en találtam dugós készletet 22 ajróért, valszeg be kell neveznem egy olyanra.
    

nferro 105497 2016. március 27. 20:30   Válasz erre: 105454
Vicces lenne, ha a felsõ lámpában meg fejére fordított, nyújtott "U" alak lenne.:)))
Bocs. Amúgy maga a lámpa jól néz ki.
    

ikim2025 105496 2016. március 27. 20:09   Válasz erre: 105495
Persze,engem is érdekel a véleményük.Én se szeretek vaktában vásárolgatni,csak ha megéri.Ha lesz idõm,benézek a Yamahába és közlöm veletek,hogy mit mondtak.
Bízom benne,hogy tudnak értelmes választ adni.
    

csokabi 105495 2016. március 27. 19:28   Válasz erre: 105493
Lendvai bányászta õket valahonnan, viszont mûködnek. ~140 euróból megállna szállítással a történet egy online shopból http://www.bike-parts-yam.de/index.php , de tényleg érdekelne egy márkakereskedés véleménye is. Ha már felajánlottad hogy utána kérdezel a dolognak...:)
    

pandamaci 105494 2016. március 27. 19:11   Válasz erre: 105466
zoll-os szerszám :
https://www.louis.at/artikel/rothewald-steckschluesselsatz-61-teilig-zoll/10003242?list=152530913&filter_article_number=10003242

ugyanitt van kevesebb darabból álló készlet is, 10?eurótól?

    

ikim2025 105493 2016. március 27. 19:08   Válasz erre: 105491
Húú,ezeket meg honnan szedted? :))
    

ikim2025 105492 2016. március 27. 19:03   Válasz erre: 105489
Nem azért mondtam,hogy ott a tükör rögzítése,hogy én is oda rakom,csak azért ,mert a mienk nem olyan.Jó az a kormányon.
    

csokabi 105491 2016. március 27. 18:59   Válasz erre: 105483
Tessék, a cikkszámok hozzájuk:
YMFTDM0700
YMFTDM0800
Kíváncsi vagyok, hogy mit mond rá egy hivatalos kereskedés.
    

csokabi 105490 2016. március 27. 18:55   Válasz erre: 105486
Eddig csak francia hirdetésekben találkoztam vele. Szerintem kifejezetten az õ piacukra készítette a Yamaha, vagy az õ piacukon kísérletezett vele...
    

csanesz 105489 2016. március 27. 18:55   Válasz erre: 105483
A burkolathoz nem szerencsés visszapilácsot rögzíteni, mert nagyon beremeg a mûanyag miatt.
Kell alá a fejidomkonzolra rögzített merevítés amire közvetlen csatlakozik a visszapilács.
Különben kiszakad a burkolat.
    

gesszti 105488 2016. március 27. 18:54   Válasz erre: 105485
Ez csak egy "0" szériás verzió. Csak próba, hogy ér-e valamit, ha erre a részre teszünk szélterelõt. Most rajzoltam egy sablont, ami már az idom síkjában lesz. Holnap meggörbítem, és próba.

Az, hogy nem ér el teljesen a másik plexiig, nem feltétlen számít. Nagy sebességnél már inkább csak irányítani kell a légáramlatot, nem szigetelni.
    

sagipet 105487 2016. március 27. 18:51  
"Javítottam" már Tecumseh és Briggs motort is de nekem nem kellett hozzá külön készlet. Ha jól emlékszem csak a menet nem volt metrikus, de ezek szerint nem egyformák ezek a szutykok. A macskaköröm nem véletlen, ugyanis az egyiket az említett szó után dobtam ki a pitsába! :)
    

sagipet 105486 2016. március 27. 18:43  
Ez a 900 GT ez létezett hivatalosan, vagy csak egy bizonyos belpiacra átalakított motor lenne?
    

ikim2025 105485 2016. március 27. 18:37   Válasz erre: 105480
meg nem ér fel a plexiig,amit vágtál,és ott is befújhat a szél.
    

csanesz 105484 2016. március 27. 18:36   Válasz erre: 105478
Én 5 000 -ért vettem egy kb 40 db -os kínai racsnis készletet úgy 12 éve. Ma is használom!
2 motoromat végig szereltem vele...
    

ikim2025 105483 2016. március 27. 18:31  
Nézegettem külföldi oldalakat,és tényleg a TDM 900 GT-hez lehet ilyen idomot kapni.
Jövõ héten ,ha lesz idõm,lehet,hogy bemegyek a Yamaha boltba megkérdezni,hogy mi újság ezzel kapcsolatban,mi a tapasztalatuk.Csak ezeknek a tükör is az idomon van rögzítve.Mondjuk ez minket nem zavar.
    

Lomha 8V 105482 2016. március 27. 18:23  
Ezek a magas plexik nagyon furák nekem. Nemrég jött meg Karex-tól a legalacsonyabb plexi, ami létezik 4TX-re, alig várom, hogy felrakjam és érezzem a szelet mindenhol, ne csak a fejem susogjon. :D
    

Flenegen 105481 2016. március 27. 17:51   Válasz erre: 105473
Szerintem követi a fejidom vonalát, max egy 6-9 cm-t hosszabbít a középvonalon.
    

gesszti 105480 2016. március 27. 17:50   Válasz erre: 105471
Ezen az oldalterelõn morfondíroztam, amikor kezembe került pár maradék "univerzális sisakplexi" darab. Barkácsoltam egy kicsit belõlük próba képpen.
Kb. 100 km-es próba út után annyi velük a tapasztalat, hogy csökkent a turbulens szél, ami a zajt csinálja, és egyenletes szélnyomás felé javult a helyzet. Kissé mintha kevésbé fújna be oldalról a szél. Annyit kellene rajta finomítani, hogy kijjebb vinni az idom síkjába, és annak az ívét folytatva kellene rögzíteni. A következõ változat olyan lesz, ami a nagy plexi alá nyúlik kb. 1 centit, és alul is vissza lesz görbítve, ahogy az idom is fordul befelé.
    

Star 105479 2016. március 27. 17:42  
Délben Gyenesen TDM-es. Jó volt látni. 0:-)
    

gesszti 105478 2016. március 27. 17:40   Válasz erre: 105466
Lomi piacon láttam nemrég 2000 Ft-ért collos dugókészletet. Nem nagy minõség, de 1-2 szereléshez jó lehet. Nézz körül piacok melletti "mûszaki árusnál", hátha.
    

gesszti 105477 2016. március 27. 17:37  
Ma 4 óra környékén Edericstõl Tapolca felé ment egy márkatárs. Innen valaki?

...az edericsi keresztezõdésben szépen lebontottak egy kawasakit. Sok nem maradt az elejébõl. :-( Ott ápolták a mentõben a motorost. Sisak az út közepén.
    

csanesz 105476 2016. március 27. 17:21   Válasz erre: 105470
Az alja 5mm a teteje 30mm az ív miatt!
    

Ambrózy 105475 2016. március 27. 17:11  
Áldott Húsvétot mindenkinek!
Üdv,
Tomi



    

Anfanger001 105474 2016. március 27. 17:03   Válasz erre: 105473
A prototípust hozhatod Orfûre, én intézek füstgránátot a motor hátuljára és mehet a "szélcsatorna" teszt... Ja gázálarcról gondoskodjon a hátul jövõ versenyzõ :))
    

Karex 105473 2016. március 27. 16:44   Válasz erre: 105472
Megvalósíthatónak látom. Jöhetnek képek, ötletek.
    

Flenegen 105472 2016. március 27. 15:54   Válasz erre: 105464
Ezeket a terelõket Karex megcsinálhatná a 850-re is:)
    

ikim2025 105471 2016. március 27. 15:50  
Én valószínû,hogy a gyári plexit hagyom,de valami plusszal,de nézegetem az oldalsó légterelõt is,csak nem találok a neten.

LENDVAI kolléga
hol láttál ilyen oldal terelõt eladót?Tudsz küldeni linket?
    

ikim2025 105470 2016. március 27. 15:44   Válasz erre: 105465
Köszönöm a képeket,az utolsó kettõ képen hány centit emel a két ék?!
    

Karex 105469 2016. március 27. 15:37   Válasz erre: 105466
Honnan, honnan, hát kimész a mûhelybe, elõkapod a dobozát, kiveszed belõle ami kell....... ne mond hogy nincs!
    

csanesz 105468 2016. március 27. 15:33   Válasz erre: 105467
Csak a mély növésûeknek! :)))
    

kawa550 105467 2016. március 27. 15:26   Válasz erre: 105465
Azok ilyen látásjavító matricák ott a látótérben?:))))))))))
    

kawa550 105466 2016. március 27. 15:24  
Honnan a tökömbõl lehetne ilyen usa sae szabványos colos dugókulcs készletet szerezni NEM DRÁGÁN? Szét kéne szedni a tecumseh fûnyírót, de minden csavarja buzi méretû.....
    


ikim2025 105464 2016. március 27. 14:44  
találtam a googlival még eggyet.ez is az oldalról van,de a hozzászólást nem találom.

    

lendvai 105463 2016. március 27. 12:35   Válasz erre: 105459
Ez a 900 GT toldata, errõl volt értekezés a napokban. 60 € körül van darabja. Ha még sokat morfondírozgatunk rajta veszek egy párat.:-)
    

ikim2025 105462 2016. március 27. 11:34   Válasz erre: 105460
Oké,köszönöm! Várom a képeket!
    

csanesz 105461 2016. március 27. 11:05   Válasz erre: 105459
Ez jó ötlet! :)
    

csanesz 105460 2016. március 27. 11:03   Válasz erre: 105448
Azért kellett az ék, mert a bukó közel volt a plexihez felszálláskor és az eredeti szög nagyon "laposnak" bizonyult. Plusz túl hosszú lett volna a plexi és az már idomtörés gyanús lett volna.
A szélvédelem nagyon jó kb 120 -ig elviselhetõ felhajtott rostéllyal. Városon, ha átmegyek az egy élmény. És hallom a motor hangját menet közben úgy 80 -ig
Ami nem hátrány, ha gond van a géppel lehet fülelni. Kicsit, ha összehúzom magam elbújhatok a plexi mögött. Ha hazaértem készítek néhány méretarányos képet neked!
    

ikim2025 105459 2016. március 27. 10:55  
A googli találta,még ez is lehet megoldás.A kép innen van az oldalról,a 68000 valahányas hozzászólásból,ha minden igaz:

Ja,ez az oldalán van toldva.
    

Robi70 105458 2016. március 27. 10:09  
Szasztok!
Kellemes Nyusziünnepet Mindenkinek!:)
Minnyá indulunk 1 kis húsvéti motorolásra.
    

Star 105457 2016. március 27. 10:01   Válasz erre: 105450
:-)

    

gesszti 105456 2016. március 27. 09:59   Válasz erre: 105453
Ugyanez a belgáknál: az operetõrt lecsuknák 2 évre, mert nem takarta ki a motorok rendszámát...
    

lendvai 105455 2016. március 27. 09:57   Válasz erre: 105454
Mindenbe beleköthetnek, ha nem gyári. Attól függ tudják-e mi a gyári és milyen hangulatuk van.
    

sagipet 105454 2016. március 27. 09:42  
Pont láttam azt az adást, azt hiszem még a híradóban is benne lennétek! :)
Szerintetek helyzetjelzõként bele lehet ebbe kötni?
    

csokabi 105453 2016. március 27. 09:25   Válasz erre: 105452
Ferihegyen megpróbálhatjátok, csak könyörgök valaki vegye fel egy kamerával a háttérbõl, ahogy egy hosszú rúdon füstölõ valamivel a kezetekben száguldotok két motorral a Boeingek felé:)
A youtube-os feltöltés nyitóképe pedig lehetne egy ölelkezõ csoportkép a TEK-kel:)))
    

sjanek 105452 2016. március 27. 09:03  
Ha már szélcsatorna: van a natgeo-n egy sorozat, azt hiszem autómágusok. Abban is kellett egy szélcsatorna, de nem volt. Reptérre ki, füstgránát hosszú pálcán az autó elé tartva egy másik kocsiról aztán had szóljon. Mondjuk motornál kicsit necces lehet.
    

gesszti 105451 2016. március 27. 09:00   Válasz erre: 105447
Tegnap nézegettem, hogy merre mennek az örvények. Nem a plexi tetejével lesz gond, hanem oldalról fordul be a szél. A múltkor egy fényképen láttunk toldatokat, ami a két oldalsó mûanyagidomra ment. Az valószínû többet segít a szélvédelmen, mint ha felfelé van nyújtva a buborék.
    

gesszti 105450 2016. március 27. 08:52   Válasz erre: 105446
..szerinted miért tartja Karex az MZ-t? Megy a tdm elõtt, és nézi, hogy merre megy a füst. ;-)
    

nferro 105449 2016. március 27. 07:59  
Láttam ehhez hasonlót az Aliens-ben. :) Ott nem volt gond a szélvédelemmel.:))
    

ikim2025 105448 2016. március 27. 06:29   Válasz erre: 105447
EZAAAAZ!!!!
A 3-ik képen látszik jól,az alu lemez alatt!
Akkor neked már van tapasztalatod,milyen lett a szélvédelem,gondolom már ki van próbálva?
    

csanesz 105447 2016. március 26. 23:34   Válasz erre: 105444
Valami ilyesmi?
Az ék alak egyik oldalát ívesre és derékszög alá kellett reszelnem...
    

lendvai 105446 2016. március 26. 23:31   Válasz erre: 105430
Sajnos nincs most annyi szabadidõm, hogy elmenjek Pókházáig turmixgépet javítani.:-) A sisak még a dobozban, talán hétfõn lesz egy kis idõ az elsõ gumiról lekoptatni a formaleválasztós réteget. :-)
Plexi helyett meg lehet inkább a GT verzió fejidom toldatát kéne kipróbálni turbulencia ellen.:-) Esetleg meg kéne nézni valami szélcsatorna teszt fúvókás cuccal, hogy hol keletkeznek azok a fránya örvények és célirányosan gyártani toldatokat a megszüntetésükre.:-) Valakinek nincs otthon szélcsatornája az állványos fúró mellett? :-)
    

Karex 105445 2016. március 26. 23:17   Válasz erre: 105444
Persze, van már ilyen valakinek. Sárga motor, lemezbõl kialakítva a közdarab.
Ez: https://picasaweb.google.com/103230345733950107828/TDMPlexiMagasito

Elõbb szedd le, menj vele, aztán kísérletezz.

(azért a "TDM plexi" keresésre még mindig Pistánk vezeti a képek találatát...........)
    

ikim2025 105444 2016. március 26. 23:08   Válasz erre: 105441
Majdnem.Én oda gondolom,ahol a plexi meg az idom össze van csavarozva és összeérnek.Az a 1,5 v 2 cm széles és nem tudom milyen hosszú.A plexi 2 oldala (jobb,bal).A helyzetjelzõtõl felfelé (feléd) két oldalon vastagodik a betét a plexi és az idom között. Kb.: 2-3 cm a vastagodás,amire gondolok.E gy hosszú ék alak.
Értitek?
    

Karex 105443 2016. március 26. 22:56   Válasz erre: 105436
Ok, de neked 3vd van, osztán fehér is, ez köztudottan jobb szélterelésben mint a 4tx..... meg a 900......
Szóval hosszú idõ alatt megfejtettük, hogy ebben pl visszafelé fejlesztettek/rontottak a TDM-en. (nem is ütöd le a labdát? jóvan, fáradt lehetsz a sok torta fotosoppolástól, majd Tihanyban levered rajtam.....)

Geszti: olyan ez mint a többi 900 as apróság. Kéne, kéne, de annyira senkinek sem, hogy segédkezne a próbáknál.
Majd egyszer lesz, addig sok víz lefolyik még a Kaposon.
    

csanesz 105442 2016. március 26. 22:50   Válasz erre: 105440
Én rántom neki rendesen 170 Km/ó a 8 -as úton! :)

A lényeg, hogy ne legyen túl nagy, mert akkor valóban törik az idom!
És vastag 5mm akril plexi legyen, mert annak van tartása pláne, ha domborítva van hosszába.
Amúgy meg üvegszál és gyanta segítségével komoly erõsítést lehet eszközölni az oldalsó éleknek.

Amúgy a plekó gumi ágyban van. Most már szilikon ágyban. És poliamidból készült a szögeltolás, hogy meredekebb legyen.
    

csanesz 105441 2016. március 26. 22:43   Válasz erre: 105435
Ilyesmire gondolsz? :)

20x20 -as Alumínium-szilícium ötvözet. Be kellett fûrészelni, mert nem tudtam meghajlítani. Utána csavarhúzó és kalapáccsal beállítottam az ívet...
    

Fido71 105440 2016. március 26. 22:26   Válasz erre: 105435
Én a fejidom repedésétõl is tartanék, ha egyszer odarántod neki...
    

gesszti 105439 2016. március 26. 22:26   Válasz erre: 105433
Lesz 900-as spéci plexi?
    

ikim2025 105438 2016. március 26. 22:13   Válasz erre: 105420
Kava550!
Nem akarom magam fényezni,de én most kezdtem el gondókodni ezen tegnap óta.:))
De legyen igazam a kisebb plekóval.Szebb.
    

kawa550 105437 2016. március 26. 22:09   Válasz erre: 105435
Rossz. Kurta nagy örvények és zaj leszen, meg még nagyobb égzengés, az Úrnak az õ akaratából. De azért csak csináld, neked se legyen jobb mint másnak. :)))))
    

kawa550 105436 2016. március 26. 22:07   Válasz erre: 105433
Ezt a megengedetten belült azé gondold még át eccer. :))))
Szeltem én át Szlovéniát Kopertõl Trzicig kevesebb mint egy óra alatt gyári plexivel, ami úgy kb 150km. És ehhez a mutatványhoz nem elég a megengedett, sõt, villogtatni kell a belsõ sávban azoknak a tetüknek, akik csak 170-el hajlandók menni....:)))))))
    

ikim2025 105435 2016. március 26. 22:06  
Bocsi,megint kirakta duplán (win8.1).
Szóval,én azt agyaltam ki,hogy megdöntöm jobban a plexit.
Egyenlõre asztalos ismerõssel vágatok két hosszú,nyújtott háromszög formát,ami a plekó aljától az idom végéig fut két oldalt,egyre vastagabban felfelé.STIM?
Ezáltal merõlegesebb lesz a plexi.Szerintem a nagyságot nem kell növelni,mert így is batár nagy.
Ha megcsináltam,szólok,hogy milyen lett.
    

ikim2025 105434 2016. március 26. 21:54   Válasz erre: 105413
Lehet,hogy kipróbálom,csak ha úgy meg jó lenne,akkor meg hülyén néz ki: :))
Különben én is egy FZR 600-ról kerültem ide,és annak is kellemesebb volt a húzatja.

Talán még a plexi dõlés szögén lehetne változtatni,hogy meredekebb legyen.Csak akkor meg már nem biztos,hogy kibírja törés nélkül a szél ellenállását.
    

Karex 105433 2016. március 26. 21:50   Válasz erre: 105428
Lemondok, komolyan. Ilyen esztétikai selejteket raktok ide, ne csodálkozzatok, ha hasonlót fogok készíteni legközelebb!
Kawa, a kis plexi nagyon bulis, de csak a megengedett sebességartományon belül használható.... és a bogarak íze tényleg nem jó már.... sok bennük a vegyszer.
Ikim, próbáld ki, ha jó, kitalálok valamit. Véletlenül valahogy vettem egy 900- as plekót......... motor még nincs hozzá. Nem is lesz, jó a 4Tx.....
Szerk.: Kawához, a szépség meg viszonylagos. Kinek mi. Neked a pap, nekem meg a plexim..... : D
    

kawa550 105432 2016. március 26. 21:26   Válasz erre: 105431
De legalább a helyén kezeled a dolgot. :))) Nekem is van egy csomó dolgom, aminél a funkciót a a forma elé helyezem, és pont lexarom hogy kinek tetszik.:))))))))
    

csanesz 105431 2016. március 26. 21:18   Válasz erre: 105424
Õõõõ, izé..... hasznos! :))))
    

kawa550 105430 2016. március 26. 19:33  
Tibike, mondtam má hogy miért érdemes holnap mifelénk kipróbálni a sisakot? Azok a 36%-os jó kis osztrák tejszínek is ráugranak még a tetejére. :))))))))))))
    

kawa550 105429 2016. március 26. 18:58   Válasz erre: 105428
Aztá mégiscsak megtódottad ahogy látom......:)))))))))))))))
    

mati12 105428 2016. március 26. 18:52   Válasz erre: 105424
Én is azt gondolom,hogy szép a plexim.....:-))) Szép nagy meg ilyenek.
    

nferro 105427 2016. március 26. 18:49   Válasz erre: 105423
Hú, apám. Ez aztán csöcsös! Persze biztosan hasznos.:)))
    

gesszti 105426 2016. március 26. 18:45   Válasz erre: 105414
A givi ilyen szempontból egész használható. Nem kell cipõkanállal igazgatni a füleket, de ahol kell, ott tart. Egészen kényelmes így 1500 km környéki használat után, és elég stabilan a henyén van. Nem mocorog. A füles is jól elfér benne.
    

gesszti 105425 2016. március 26. 18:42   Válasz erre: 105395
Meg is van...
Az elsõ fékkel foglalkoztunk a cx-en. Úszóperselyek vastagon rozsdásak. Legalább 10 éve nem láttak zsírt. Bal oldali féknyeregrõl hiányzik az a lemez, ami a fékbetéttartó szegeket a helyén tartja. Így járt vele. Végülis be voltak rohadva a szegek is, így nem nagyon akartak kijönni. :-) A CX-bõl se sóprolták ki az anyagot. Te miért váltottál tdm-re?
    

kawa550 105424 2016. március 26. 18:37   Válasz erre: 105423
Mint mondottam volt, demokrácijja, meg mindenkinek a saját ízlése szerint.:))))
Szóval te csak gondold nyugodtan errõl a plexirõl hogy szép......:))))))))))))))
    

csanesz 105423 2016. március 26. 18:33   Válasz erre: 105420
Tény és való kawa bácsi az egészen kis plexi vagy, ha egyáltalán nincs az sokszor jobb mint egy buherált vagy gyári plexi!

Kivéve az enyimé... :)
Persze azóta lett fejlesztgetve. Budapest - Román határ nyitott rostéllyal 90-120 Km/ó.
    

kawa550 105422 2016. március 26. 18:30   Válasz erre: 105415
Azé ne tévedjünk teljesen el, az, hogy az elmúlt 25 év fejlõdése manapság már túrázgatós mindenessé alacsonyította, az még nem jelenti azt, hogy a maga idejében nem a GPz500S volt a mai kor ZX6R-je. Szóval akkoriban bizony az utcai sportmotornak készült. És még ma sem kell szégyenkeznie egyenesben, mert nyitott változatban úgy megy a Zsuzsika alatt, hogy tádén is csavarni kell a gázt hogy le ne maradjon. A fék meg a tempós kanyarodás az már más tészta. De akkoriban azon sem volt mit szégyellnie.

    

Fido71 105421 2016. március 26. 18:23   Válasz erre: 105420
Már régóta tudom, hogy ez a helyzet a TDM-nél.
Viszont maradok a tóraplekónál, lip-el a tetején.
Utálom a bogarak ízét... ;)
    

kawa550 105420 2016. március 26. 18:21  
Most vagy én képzelõdöm, vagy egyre többen fogjátok fel, hogy minél kisebb az a szélvédõ, annál jobb és ráadásul még szebb is. :)))))))))))
    

Fido71 105419 2016. március 26. 18:11   Válasz erre: 105412
A TDM-nél még nem volt huzatosabb és "sisakcibálósabb" motorom.

Még a naked-en sem volt ekkora szélzaj.
Mondjuk egy 500 forintos füldugó soakt segít rajt.
    

Fido71 105418 2016. március 26. 18:08   Válasz erre: 105412
A CBF azért nem egy sportgép... ;)
    

ikim2025 105417 2016. március 26. 17:46   Válasz erre: 105413
Lehet,hogy kipróbálom,csak ha úgy meg jó lenne,akkor meg hülyén néz ki: :))
Különben én is egy FZR 600-ról kerültem ide,és annak is kellemesebb volt a húzatja.

Talán még a plexi dõlés szögén lehetne változtatni,hogy meredekebb legyen.Csak akkor meg már nem biztos,hogy kibírja törés nélkül a szél ellenállását.
    

Hr.Geiger 105416 2016. március 26. 17:07  
Nekem semmi gondom a szélvédelemmel a TDM-en, lehet, hogy azért, mert elfogadtam, hogy ez motor. Ha nyugira vágyom, kocsiba ülök...
:))))))))
Jó húsvétolást mindenkinek!
    

Kawakarika 105415 2016. március 26. 16:55   Válasz erre: 105413
Én Kawasaki GPZ 500S-rõl vàltottam,ami ugyebár inkább túra,mint sportmotor.
A szélvédelmének a TDM a nyomában sem ér.
De mégsem bántam meg a cserét.A Tádét igy kell elfogadni.;)))
    

Karex 105414 2016. március 26. 16:47   Válasz erre: 105410
Nekem nem jönnek be a fejemet szétnyomó sisakok. Szoruljon, de ne legyen kínszenvedés a fel/ levétel.........
Amúgy jó húsvétolást mindenkinek!
    

Karex 105413 2016. március 26. 16:44   Válasz erre: 105412
A sportgépek általában jobb szélvédelmet adnak, hogy mennének másképp 200 felett. Ott inkább a testhelyzet nem jó mindenkinek.
A TDM kényelmes üléspozíciót ad, ehhez viszont nem túl jó a szélvédelme.
Vedd le róla a plexit, menj vele úgy egy kört.

    

ikim2025 105412 2016. március 26. 15:45  
Sziasztok!
A héten mentem egy CBF Honda 600-al és meglepõdve tapasztaltam,hogy tök jó a szélvédelme a TDM 900-hoz képest.Pedig nekem szerintem már nem a gyári plekóm van,de ennél úgy fúj a szél,hogy lehet hogy jobb lenne ,ha nem lenne rajta plexi.

Ti hogy vagytok ezzel?Tapasztalt más is ilyet,aki ment már más típusú motorral?
    

Flenegen 105411 2016. március 26. 15:39   Válasz erre: 105410
Kíváncsi leszek hogy mi lesz a tapasztalat. Lassan az én Laser Vertigom is csereérett lesz, kell találnom valamit.
    

lendvai 105410 2016. március 26. 14:56  
Jó napot kívánok! Végre megvan a sisak, igen szép, pillekönnyû és egyelõre szoros, fel- és levenni rettenetes ahogy egy új zárt sisaknak lennie kell.:-) Van hozzá pinlock is. A próbaút holnap, vagy hétfõn lesz, jóval csöndesebb mûködésre számítok.
    

Karex 105409 2016. március 26. 13:04   Válasz erre: 105408
Azért ez nem gyenge.... elütött nyúl mellé odapakolni még a díszletet, aztán fotózni.....
Kipihente magát az illetõ.
:D
    

Anfanger001 105408 2016. március 26. 12:43  
Hegyezitek már a locsolót??? Szeretném az ütéseket elkerülni de úgy érzem értesíteni kell a kollégákat a tragédiáról....


Elképzelhetõ, technikai okokból (hirtelen bekövetkezett tragikus halál... (kidûlt alkoholizmusra visszavezethetõ)) elmarad a Húsvét!!! Fájó szívvel gondolunk rááá...
    

Fido71 105407 2016. március 26. 11:43   Válasz erre: 105406
A szavak általában azért ahhoz kevesek, hogy üssön az ember!

De volt már olyan is... ;)

    

kormi1313 105406 2016. március 26. 10:54   Válasz erre: 105401
Szóval Tamás veled vigyázznom kell, mert ha valami nem tetszõt mondanék, simán leütnél.Remélem ez a modatom még nem bosszantott fel?
    

Karex 105405 2016. március 26. 10:52   Válasz erre: 105393
Örülök hogy megismerhettelek benneteket!
Motorjaink sokmindenben testvérek, osztoznak alkatrészeken, csak a 900- asok különcködnek....... :D
Használd egészséggel, és ne próbáld ki......

Sagipet: akad hasonló.....
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118