kawa550 | 105502 | 2016. március 27. 23:07 | Válasz erre: 105501 |
Danke, de az nem mostanában lesz mikor nekiállok, mert még a kertkaput kell befejezni holnap, a kerítés ma elkészült, szabadnap meg csak jövõ vasárnap és még motorozni is kéne valamikor. Már az is megfordult a fejemben hogy kibacom az egész fûnyíró projektet oszt veszek egy újat, amennyit használom 20 évig kitart. :))))
|
Karex | 105501 | 2016. március 27. 22:21 | Válasz erre: 105498 |
Jáj, Kawának szerszám kell.... Írj méretet, mekkora kell. Körülnézek a ládámban. Igaz, hogy ez ilyen nem igazi férfi garázsa, de akad benne pár kacat. Néhány dugó meg elfér egy borítékban is...... Ha gondolod csörgess meg holnap, elõtúrtam a készletet. |
vasutas | 105500 | 2016. március 27. 21:05 |
csanesz | 105499 | 2016. március 27. 21:03 | Válasz erre: 105492 |
kawa550 | 105498 | 2016. március 27. 20:42 | Válasz erre: 105487 |
Ez valami mocsok lehet, tavaly már egyszer nekiálltam hogy átcserélem a hengereket(2 egyforma van itthon, mindegyik mûködött, csak az egyikrõl letört a késrögzítõ öntvény) mert a mûködõrõl tõbõl letörtek a kipuffdob rögzítõ tõcsavarok, oszt gondoltam átteszem, de nem jutottam odáig se hogy belenézzek, mert már az elején belefutottam 2 csavarba, amire az egyik kulcs még nem ment rá a következõ méret meg elforgott. Mikor rugót akartam venni a karbijához, akkor mondta a kisgépmûhelyes hogy ezek kipusztulóban vannak, szinte semmi sincs már hozzájuk meg a csavarok se metrikusak, otthon macerás javítani. A briggs az nem olyan, volt olyan kapálógépbe meg kistraktorba, azon normális csavarok vannak. Német ebay-en találtam dugós készletet 22 ajróért, valszeg be kell neveznem egy olyanra. |
nferro | 105497 | 2016. március 27. 20:30 | Válasz erre: 105454 |
Vicces lenne, ha a felsõ lámpában meg fejére fordított, nyújtott "U" alak lenne.:))) Bocs. Amúgy maga a lámpa jól néz ki. |
ikim2025 | 105496 | 2016. március 27. 20:09 | Válasz erre: 105495 |
Persze,engem is érdekel a véleményük.Én se szeretek vaktában vásárolgatni,csak ha megéri.Ha lesz idõm,benézek a Yamahába és közlöm veletek,hogy mit mondtak. Bízom benne,hogy tudnak értelmes választ adni. |
csokabi | 105495 | 2016. március 27. 19:28 | Válasz erre: 105493 |
Lendvai bányászta õket valahonnan, viszont mûködnek. ~140 euróból megállna szállítással a történet egy online shopból http://www.bike-parts-yam.de/index.php , de tényleg érdekelne egy márkakereskedés véleménye is. Ha már felajánlottad hogy utána kérdezel a dolognak...:)
|
pandamaci | 105494 | 2016. március 27. 19:11 | Válasz erre: 105466 |
zoll-os szerszám : https://www.louis.at/artikel/rothewald-steckschluesselsatz-61-teilig-zoll/10003242?list=152530913&filter_article_number=10003242 ugyanitt van kevesebb darabból álló készlet is, 10?eurótól? |
ikim2025 | 105492 | 2016. március 27. 19:03 | Válasz erre: 105489 |
Nem azért mondtam,hogy ott a tükör rögzítése,hogy én is oda rakom,csak azért ,mert a mienk nem olyan.Jó az a kormányon.
|
csokabi | 105491 | 2016. március 27. 18:59 | Válasz erre: 105483 |
Tessék, a cikkszámok hozzájuk: YMFTDM0700 YMFTDM0800 Kíváncsi vagyok, hogy mit mond rá egy hivatalos kereskedés. |
csokabi | 105490 | 2016. március 27. 18:55 | Válasz erre: 105486 |
Eddig csak francia hirdetésekben találkoztam vele. Szerintem kifejezetten az õ piacukra készítette a Yamaha, vagy az õ piacukon kísérletezett vele...
|
csanesz | 105489 | 2016. március 27. 18:55 | Válasz erre: 105483 |
A burkolathoz nem szerencsés visszapilácsot rögzíteni, mert nagyon beremeg a mûanyag miatt. Kell alá a fejidomkonzolra rögzített merevítés amire közvetlen csatlakozik a visszapilács. Különben kiszakad a burkolat. |
gesszti | 105488 | 2016. március 27. 18:54 | Válasz erre: 105485 |
Ez csak egy "0" szériás verzió. Csak próba, hogy ér-e valamit, ha erre a részre teszünk szélterelõt. Most rajzoltam egy sablont, ami már az idom síkjában lesz. Holnap meggörbítem, és próba. Az, hogy nem ér el teljesen a másik plexiig, nem feltétlen számít. Nagy sebességnél már inkább csak irányítani kell a légáramlatot, nem szigetelni. |
sagipet | 105487 | 2016. március 27. 18:51 |
"Javítottam" már Tecumseh és Briggs motort is de nekem nem kellett hozzá külön készlet. Ha jól emlékszem csak a menet nem volt metrikus, de ezek szerint nem egyformák ezek a szutykok. A macskaköröm nem véletlen, ugyanis az egyiket az említett szó után dobtam ki a pitsába! :)
|
sagipet | 105486 | 2016. március 27. 18:43 |
Ez a 900 GT ez létezett hivatalosan, vagy csak egy bizonyos belpiacra átalakított motor lenne?
|
ikim2025 | 105485 | 2016. március 27. 18:37 | Válasz erre: 105480 |
meg nem ér fel a plexiig,amit vágtál,és ott is befújhat a szél.
|
csanesz | 105484 | 2016. március 27. 18:36 | Válasz erre: 105478 |
Én 5 000 -ért vettem egy kb 40 db -os kínai racsnis készletet úgy 12 éve. Ma is használom! 2 motoromat végig szereltem vele... |
ikim2025 | 105483 | 2016. március 27. 18:31 |
Lomha 8V | 105482 | 2016. március 27. 18:23 |
Ezek a magas plexik nagyon furák nekem. Nemrég jött meg Karex-tól a legalacsonyabb plexi, ami létezik 4TX-re, alig várom, hogy felrakjam és érezzem a szelet mindenhol, ne csak a fejem susogjon. :D
|
Flenegen | 105481 | 2016. március 27. 17:51 | Válasz erre: 105473 |
Szerintem követi a fejidom vonalát, max egy 6-9 cm-t hosszabbít a középvonalon.
|
gesszti | 105480 | 2016. március 27. 17:50 | Válasz erre: 105471 |
gesszti | 105478 | 2016. március 27. 17:40 | Válasz erre: 105466 |
Lomi piacon láttam nemrég 2000 Ft-ért collos dugókészletet. Nem nagy minõség, de 1-2 szereléshez jó lehet. Nézz körül piacok melletti "mûszaki árusnál", hátha.
|
gesszti | 105477 | 2016. március 27. 17:37 |
Ma 4 óra környékén Edericstõl Tapolca felé ment egy márkatárs. Innen valaki? ...az edericsi keresztezõdésben szépen lebontottak egy kawasakit. Sok nem maradt az elejébõl. :-( Ott ápolták a mentõben a motorost. Sisak az út közepén. |
Anfanger001 | 105474 | 2016. március 27. 17:03 | Válasz erre: 105473 |
A prototípust hozhatod Orfûre, én intézek füstgránátot a motor hátuljára és mehet a "szélcsatorna" teszt... Ja gázálarcról gondoskodjon a hátul jövõ versenyzõ :))
|
Karex | 105473 | 2016. március 27. 16:44 | Válasz erre: 105472 |
Megvalósíthatónak látom. Jöhetnek képek, ötletek.
|
Flenegen | 105472 | 2016. március 27. 15:54 | Válasz erre: 105464 |
Ezeket a terelõket Karex megcsinálhatná a 850-re is:)
|
ikim2025 | 105471 | 2016. március 27. 15:50 |
Én valószínû,hogy a gyári plexit hagyom,de valami plusszal,de nézegetem az oldalsó légterelõt is,csak nem találok a neten. LENDVAI kolléga hol láttál ilyen oldal terelõt eladót?Tudsz küldeni linket? |
ikim2025 | 105470 | 2016. március 27. 15:44 | Válasz erre: 105465 |
Köszönöm a képeket,az utolsó kettõ képen hány centit emel a két ék?!
|
Karex | 105469 | 2016. március 27. 15:37 | Válasz erre: 105466 |
Honnan, honnan, hát kimész a mûhelybe, elõkapod a dobozát, kiveszed belõle ami kell....... ne mond hogy nincs!
|
kawa550 | 105467 | 2016. március 27. 15:26 | Válasz erre: 105465 |
Azok ilyen látásjavító matricák ott a látótérben?:))))))))))
|
kawa550 | 105466 | 2016. március 27. 15:24 |
Honnan a tökömbõl lehetne ilyen usa sae szabványos colos dugókulcs készletet szerezni NEM DRÁGÁN? Szét kéne szedni a tecumseh fûnyírót, de minden csavarja buzi méretû.....
|
csanesz | 105465 | 2016. március 27. 15:23 |
ikim2025 | 105464 | 2016. március 27. 14:44 |
találtam a googlival még eggyet.ez is az oldalról van,de a hozzászólást nem találom.![]() |
lendvai | 105463 | 2016. március 27. 12:35 | Válasz erre: 105459 |
Ez a 900 GT toldata, errõl volt értekezés a napokban. 60 € körül van darabja. Ha még sokat morfondírozgatunk rajta veszek egy párat.:-)
|
csanesz | 105460 | 2016. március 27. 11:03 | Válasz erre: 105448 |
Azért kellett az ék, mert a bukó közel volt a plexihez felszálláskor és az eredeti szög nagyon "laposnak" bizonyult. Plusz túl hosszú lett volna a plexi és az már idomtörés gyanús lett volna. A szélvédelem nagyon jó kb 120 -ig elviselhetõ felhajtott rostéllyal. Városon, ha átmegyek az egy élmény. És hallom a motor hangját menet közben úgy 80 -ig Ami nem hátrány, ha gond van a géppel lehet fülelni. Kicsit, ha összehúzom magam elbújhatok a plexi mögött. Ha hazaértem készítek néhány méretarányos képet neked! |
ikim2025 | 105459 | 2016. március 27. 10:55 |
A googli találta,még ez is lehet megoldás.A kép innen van az oldalról,a 68000 valahányas hozzászólásból,ha minden igaz: Ja,ez az oldalán van toldva. ![]() |
Robi70 | 105458 | 2016. március 27. 10:09 |
Szasztok! Kellemes Nyusziünnepet Mindenkinek!:) Minnyá indulunk 1 kis húsvéti motorolásra. ![]() |
gesszti | 105456 | 2016. március 27. 09:59 | Válasz erre: 105453 |
Ugyanez a belgáknál: az operetõrt lecsuknák 2 évre, mert nem takarta ki a motorok rendszámát...
|
lendvai | 105455 | 2016. március 27. 09:57 | Válasz erre: 105454 |
Mindenbe beleköthetnek, ha nem gyári. Attól függ tudják-e mi a gyári és milyen hangulatuk van.
|
sagipet | 105454 | 2016. március 27. 09:42 |
Pont láttam azt az adást, azt hiszem még a híradóban is benne lennétek! :) Szerintetek helyzetjelzõként bele lehet ebbe kötni? ![]() |
csokabi | 105453 | 2016. március 27. 09:25 | Válasz erre: 105452 |
Ferihegyen megpróbálhatjátok, csak könyörgök valaki vegye fel egy kamerával a háttérbõl, ahogy egy hosszú rúdon füstölõ valamivel a kezetekben száguldotok két motorral a Boeingek felé:) A youtube-os feltöltés nyitóképe pedig lehetne egy ölelkezõ csoportkép a TEK-kel:))) |
sjanek | 105452 | 2016. március 27. 09:03 |
Ha már szélcsatorna: van a natgeo-n egy sorozat, azt hiszem autómágusok. Abban is kellett egy szélcsatorna, de nem volt. Reptérre ki, füstgránát hosszú pálcán az autó elé tartva egy másik kocsiról aztán had szóljon. Mondjuk motornál kicsit necces lehet.
|
gesszti | 105451 | 2016. március 27. 09:00 | Válasz erre: 105447 |
Tegnap nézegettem, hogy merre mennek az örvények. Nem a plexi tetejével lesz gond, hanem oldalról fordul be a szél. A múltkor egy fényképen láttunk toldatokat, ami a két oldalsó mûanyagidomra ment. Az valószínû többet segít a szélvédelmen, mint ha felfelé van nyújtva a buborék.
|
gesszti | 105450 | 2016. március 27. 08:52 | Válasz erre: 105446 |
..szerinted miért tartja Karex az MZ-t? Megy a tdm elõtt, és nézi, hogy merre megy a füst. ;-)
|
nferro | 105449 | 2016. március 27. 07:59 |
Láttam ehhez hasonlót az Aliens-ben. :) Ott nem volt gond a szélvédelemmel.:))
|
ikim2025 | 105448 | 2016. március 27. 06:29 | Válasz erre: 105447 |
EZAAAAZ!!!! A 3-ik képen látszik jól,az alu lemez alatt! Akkor neked már van tapasztalatod,milyen lett a szélvédelem,gondolom már ki van próbálva? |
csanesz | 105447 | 2016. március 26. 23:34 | Válasz erre: 105444 |
Valami ilyesmi? Az ék alak egyik oldalát ívesre és derékszög alá kellett reszelnem... ![]() ![]() ![]() |
lendvai | 105446 | 2016. március 26. 23:31 | Válasz erre: 105430 |
Sajnos nincs most annyi szabadidõm, hogy elmenjek Pókházáig turmixgépet javítani.:-) A sisak még a dobozban, talán hétfõn lesz egy kis idõ az elsõ gumiról lekoptatni a formaleválasztós réteget. :-) Plexi helyett meg lehet inkább a GT verzió fejidom toldatát kéne kipróbálni turbulencia ellen.:-) Esetleg meg kéne nézni valami szélcsatorna teszt fúvókás cuccal, hogy hol keletkeznek azok a fránya örvények és célirányosan gyártani toldatokat a megszüntetésükre.:-) Valakinek nincs otthon szélcsatornája az állványos fúró mellett? :-) |
Karex | 105445 | 2016. március 26. 23:17 | Válasz erre: 105444 |
Persze, van már ilyen valakinek. Sárga motor, lemezbõl kialakítva a közdarab. Ez: https://picasaweb.google.com/103230345733950107828/TDMPlexiMagasito Elõbb szedd le, menj vele, aztán kísérletezz. (azért a "TDM plexi" keresésre még mindig Pistánk vezeti a képek találatát...........) |
ikim2025 | 105444 | 2016. március 26. 23:08 | Válasz erre: 105441 |
Majdnem.Én oda gondolom,ahol a plexi meg az idom össze van csavarozva és összeérnek.Az a 1,5 v 2 cm széles és nem tudom milyen hosszú.A plexi 2 oldala (jobb,bal).A helyzetjelzõtõl felfelé (feléd) két oldalon vastagodik a betét a plexi és az idom között. Kb.: 2-3 cm a vastagodás,amire gondolok.E gy hosszú ék alak. Értitek? |
Karex | 105443 | 2016. március 26. 22:56 | Válasz erre: 105436 |
Ok, de neked 3vd van, osztán fehér is, ez köztudottan jobb szélterelésben mint a 4tx..... meg a 900...... Szóval hosszú idõ alatt megfejtettük, hogy ebben pl visszafelé fejlesztettek/rontottak a TDM-en. (nem is ütöd le a labdát? jóvan, fáradt lehetsz a sok torta fotosoppolástól, majd Tihanyban levered rajtam.....) Geszti: olyan ez mint a többi 900 as apróság. Kéne, kéne, de annyira senkinek sem, hogy segédkezne a próbáknál. Majd egyszer lesz, addig sok víz lefolyik még a Kaposon. |
csanesz | 105442 | 2016. március 26. 22:50 | Válasz erre: 105440 |
Én rántom neki rendesen 170 Km/ó a 8 -as úton! :) A lényeg, hogy ne legyen túl nagy, mert akkor valóban törik az idom! És vastag 5mm akril plexi legyen, mert annak van tartása pláne, ha domborítva van hosszába. Amúgy meg üvegszál és gyanta segítségével komoly erõsítést lehet eszközölni az oldalsó éleknek. Amúgy a plekó gumi ágyban van. Most már szilikon ágyban. És poliamidból készült a szögeltolás, hogy meredekebb legyen. |
csanesz | 105441 | 2016. március 26. 22:43 | Válasz erre: 105435 |
Ilyesmire gondolsz? :) 20x20 -as Alumínium-szilícium ötvözet. Be kellett fûrészelni, mert nem tudtam meghajlítani. Utána csavarhúzó és kalapáccsal beállítottam az ívet... ![]() ![]() ![]() |
Fido71 | 105440 | 2016. március 26. 22:26 | Válasz erre: 105435 |
Én a fejidom repedésétõl is tartanék, ha egyszer odarántod neki...
|
ikim2025 | 105438 | 2016. március 26. 22:13 | Válasz erre: 105420 |
Kava550! Nem akarom magam fényezni,de én most kezdtem el gondókodni ezen tegnap óta.:)) De legyen igazam a kisebb plekóval.Szebb. |
kawa550 | 105437 | 2016. március 26. 22:09 | Válasz erre: 105435 |
Rossz. Kurta nagy örvények és zaj leszen, meg még nagyobb égzengés, az Úrnak az õ akaratából. De azért csak csináld, neked se legyen jobb mint másnak. :)))))
|
kawa550 | 105436 | 2016. március 26. 22:07 | Válasz erre: 105433 |
Ezt a megengedetten belült azé gondold még át eccer. :)))) Szeltem én át Szlovéniát Kopertõl Trzicig kevesebb mint egy óra alatt gyári plexivel, ami úgy kb 150km. És ehhez a mutatványhoz nem elég a megengedett, sõt, villogtatni kell a belsõ sávban azoknak a tetüknek, akik csak 170-el hajlandók menni....:))))))) |
ikim2025 | 105435 | 2016. március 26. 22:06 |
Bocsi,megint kirakta duplán (win8.1). Szóval,én azt agyaltam ki,hogy megdöntöm jobban a plexit. Egyenlõre asztalos ismerõssel vágatok két hosszú,nyújtott háromszög formát,ami a plekó aljától az idom végéig fut két oldalt,egyre vastagabban felfelé.STIM? Ezáltal merõlegesebb lesz a plexi.Szerintem a nagyságot nem kell növelni,mert így is batár nagy. Ha megcsináltam,szólok,hogy milyen lett. |
ikim2025 | 105434 | 2016. március 26. 21:54 | Válasz erre: 105413 |
Lehet,hogy kipróbálom,csak ha úgy meg jó lenne,akkor meg hülyén néz ki: :)) Különben én is egy FZR 600-ról kerültem ide,és annak is kellemesebb volt a húzatja. Talán még a plexi dõlés szögén lehetne változtatni,hogy meredekebb legyen.Csak akkor meg már nem biztos,hogy kibírja törés nélkül a szél ellenállását. |
Karex | 105433 | 2016. március 26. 21:50 | Válasz erre: 105428 |
Lemondok, komolyan. Ilyen esztétikai selejteket raktok ide, ne csodálkozzatok, ha hasonlót fogok készíteni legközelebb! Kawa, a kis plexi nagyon bulis, de csak a megengedett sebességartományon belül használható.... és a bogarak íze tényleg nem jó már.... sok bennük a vegyszer. Ikim, próbáld ki, ha jó, kitalálok valamit. Véletlenül valahogy vettem egy 900- as plekót......... motor még nincs hozzá. Nem is lesz, jó a 4Tx..... Szerk.: Kawához, a szépség meg viszonylagos. Kinek mi. Neked a pap, nekem meg a plexim..... : D |
kawa550 | 105432 | 2016. március 26. 21:26 | Válasz erre: 105431 |
De legalább a helyén kezeled a dolgot. :))) Nekem is van egy csomó dolgom, aminél a funkciót a a forma elé helyezem, és pont lexarom hogy kinek tetszik.:))))))))
|
kawa550 | 105430 | 2016. március 26. 19:33 |
Tibike, mondtam má hogy miért érdemes holnap mifelénk kipróbálni a sisakot? Azok a 36%-os jó kis osztrák tejszínek is ráugranak még a tetejére. :))))))))))))
![]() |
kawa550 | 105429 | 2016. március 26. 18:58 | Válasz erre: 105428 |
Aztá mégiscsak megtódottad ahogy látom......:)))))))))))))))
|
mati12 | 105428 | 2016. március 26. 18:52 | Válasz erre: 105424 |
Én is azt gondolom,hogy szép a plexim.....:-))) Szép nagy meg ilyenek.
![]() |
nferro | 105427 | 2016. március 26. 18:49 | Válasz erre: 105423 |
Hú, apám. Ez aztán csöcsös! Persze biztosan hasznos.:)))
|
gesszti | 105426 | 2016. március 26. 18:45 | Válasz erre: 105414 |
A givi ilyen szempontból egész használható. Nem kell cipõkanállal igazgatni a füleket, de ahol kell, ott tart. Egészen kényelmes így 1500 km környéki használat után, és elég stabilan a henyén van. Nem mocorog. A füles is jól elfér benne.
|
gesszti | 105425 | 2016. március 26. 18:42 | Válasz erre: 105395 |
Meg is van... Az elsõ fékkel foglalkoztunk a cx-en. Úszóperselyek vastagon rozsdásak. Legalább 10 éve nem láttak zsírt. Bal oldali féknyeregrõl hiányzik az a lemez, ami a fékbetéttartó szegeket a helyén tartja. Így járt vele. Végülis be voltak rohadva a szegek is, így nem nagyon akartak kijönni. :-) A CX-bõl se sóprolták ki az anyagot. Te miért váltottál tdm-re? |
kawa550 | 105424 | 2016. március 26. 18:37 | Válasz erre: 105423 |
Mint mondottam volt, demokrácijja, meg mindenkinek a saját ízlése szerint.:)))) Szóval te csak gondold nyugodtan errõl a plexirõl hogy szép......:)))))))))))))) |
csanesz | 105423 | 2016. március 26. 18:33 | Válasz erre: 105420 |
kawa550 | 105422 | 2016. március 26. 18:30 | Válasz erre: 105415 |
Azé ne tévedjünk teljesen el, az, hogy az elmúlt 25 év fejlõdése manapság már túrázgatós mindenessé alacsonyította, az még nem jelenti azt, hogy a maga idejében nem a GPz500S volt a mai kor ZX6R-je. Szóval akkoriban bizony az utcai sportmotornak készült. És még ma sem kell szégyenkeznie egyenesben, mert nyitott változatban úgy megy a Zsuzsika alatt, hogy tádén is csavarni kell a gázt hogy le ne maradjon. A fék meg a tempós kanyarodás az már más tészta. De akkoriban azon sem volt mit szégyellnie. |
Fido71 | 105421 | 2016. március 26. 18:23 | Válasz erre: 105420 |
Már régóta tudom, hogy ez a helyzet a TDM-nél. Viszont maradok a tóraplekónál, lip-el a tetején. Utálom a bogarak ízét... ;) |
kawa550 | 105420 | 2016. március 26. 18:21 |
Most vagy én képzelõdöm, vagy egyre többen fogjátok fel, hogy minél kisebb az a szélvédõ, annál jobb és ráadásul még szebb is. :)))))))))))
|
Fido71 | 105419 | 2016. március 26. 18:11 | Válasz erre: 105412 |
A TDM-nél még nem volt huzatosabb és "sisakcibálósabb" motorom. Még a naked-en sem volt ekkora szélzaj. Mondjuk egy 500 forintos füldugó soakt segít rajt. |
ikim2025 | 105417 | 2016. március 26. 17:46 | Válasz erre: 105413 |
Lehet,hogy kipróbálom,csak ha úgy meg jó lenne,akkor meg hülyén néz ki: :)) Különben én is egy FZR 600-ról kerültem ide,és annak is kellemesebb volt a húzatja. Talán még a plexi dõlés szögén lehetne változtatni,hogy meredekebb legyen.Csak akkor meg már nem biztos,hogy kibírja törés nélkül a szél ellenállását. |
Hr.Geiger | 105416 | 2016. március 26. 17:07 |
Nekem semmi gondom a szélvédelemmel a TDM-en, lehet, hogy azért, mert elfogadtam, hogy ez motor. Ha nyugira vágyom, kocsiba ülök... :)))))))) Jó húsvétolást mindenkinek! |
Kawakarika | 105415 | 2016. március 26. 16:55 | Válasz erre: 105413 |
Én Kawasaki GPZ 500S-rõl vàltottam,ami ugyebár inkább túra,mint sportmotor. A szélvédelmének a TDM a nyomában sem ér. De mégsem bántam meg a cserét.A Tádét igy kell elfogadni.;))) |
Karex | 105414 | 2016. március 26. 16:47 | Válasz erre: 105410 |
Nekem nem jönnek be a fejemet szétnyomó sisakok. Szoruljon, de ne legyen kínszenvedés a fel/ levétel......... Amúgy jó húsvétolást mindenkinek! |
Karex | 105413 | 2016. március 26. 16:44 | Válasz erre: 105412 |
A sportgépek általában jobb szélvédelmet adnak, hogy mennének másképp 200 felett. Ott inkább a testhelyzet nem jó mindenkinek. A TDM kényelmes üléspozíciót ad, ehhez viszont nem túl jó a szélvédelme. Vedd le róla a plexit, menj vele úgy egy kört. |
ikim2025 | 105412 | 2016. március 26. 15:45 |
Sziasztok! A héten mentem egy CBF Honda 600-al és meglepõdve tapasztaltam,hogy tök jó a szélvédelme a TDM 900-hoz képest.Pedig nekem szerintem már nem a gyári plekóm van,de ennél úgy fúj a szél,hogy lehet hogy jobb lenne ,ha nem lenne rajta plexi. Ti hogy vagytok ezzel?Tapasztalt más is ilyet,aki ment már más típusú motorral? |
Flenegen | 105411 | 2016. március 26. 15:39 | Válasz erre: 105410 |
Kíváncsi leszek hogy mi lesz a tapasztalat. Lassan az én Laser Vertigom is csereérett lesz, kell találnom valamit.
|
lendvai | 105410 | 2016. március 26. 14:56 |
Jó napot kívánok! Végre megvan a sisak, igen szép, pillekönnyû és egyelõre szoros, fel- és levenni rettenetes ahogy egy új zárt sisaknak lennie kell.:-) Van hozzá pinlock is. A próbaút holnap, vagy hétfõn lesz, jóval csöndesebb mûködésre számítok.
|
Karex | 105409 | 2016. március 26. 13:04 | Válasz erre: 105408 |
Azért ez nem gyenge.... elütött nyúl mellé odapakolni még a díszletet, aztán fotózni..... Kipihente magát az illetõ. :D |
Anfanger001 | 105408 | 2016. március 26. 12:43 |
Fido71 | 105407 | 2016. március 26. 11:43 | Válasz erre: 105406 |
A szavak általában azért ahhoz kevesek, hogy üssön az ember! De volt már olyan is... ;) |
kormi1313 | 105406 | 2016. március 26. 10:54 | Válasz erre: 105401 |
Szóval Tamás veled vigyázznom kell, mert ha valami nem tetszõt mondanék, simán leütnél.Remélem ez a modatom még nem bosszantott fel?
|
Karex | 105405 | 2016. március 26. 10:52 | Válasz erre: 105393 |
Örülök hogy megismerhettelek benneteket! Motorjaink sokmindenben testvérek, osztoznak alkatrészeken, csak a 900- asok különcködnek....... :D Használd egészséggel, és ne próbáld ki...... Sagipet: akad hasonló..... |