Karex | 105606 | 2016. március 29. 23:22 | Válasz erre: 105604 |
Bizony, az van, tesztelõ nincs, és egész motor, hogy lássam mit csinálok. Azért elõbb utóbb (mire eladod) lesz 3vd plexi is. |
Anfanger001 | 105605 | 2016. március 29. 22:56 | Válasz erre: 105600 |
Nekem meg van az alternatíva, és még a földön sem kell ülni :)) ja és még motor is van benne... http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=138906119&t=9049932 |
fazakas66 | 105604 | 2016. március 29. 22:46 | Válasz erre: 105596 |
Pedig itt a lehetõség,3 vd idom az kell legyen valahol elfekvõbe azt biztosra tudom :)))
|
OrEn | 105603 | 2016. március 29. 22:15 | Válasz erre: 105531 |
Szia! Én küldtem a NOIZEZZ füldugó linket. Van nekik kifejezetten motorra való! Nekem bejön, mert sokat csillapít, de közben simán hallok is vele. És sokkal-sokkal egyszerûbb és kényelmesebb mint a MotoSafe. Nekem. |
Shamen | 105602 | 2016. március 29. 22:11 |
Sjanek! Így nem értem az ORFK-s választ. Nem tudom, hogy ennek a szabálynak mi köze van a csodatrafihoz? A záróvonal átlépése a 2012. évi II. törvény alapján szabálysértésnek minõsül. Vagyis az elkövetõ felel az elkövetett jogsértésért. Bármilyen rögzítõ készülék a jármûvet látja – adott esetben a motorkerékpárt -, de a vezetõjét nem. Hiába rögzíti a kamera mondjuk a záróvonal átlépést, ha nem állítják meg azonnal a motorost, akkor a bizonyítás elég bizonytalan lábakon áll. Nyilván a hatóságnak is van a tarsolyában néhány (teljesen hivatalos) módszer, de ezek nem 100 %-osak. Mint alább már írtam valahol egy videófelvétel alapján indított szabálysértési eljárás igen élõ erõ, és idõigényes. Amire tuti jó a kamera az a sebességtúllépés, a tilos jelzésen áthaladás, a behajtási tilalom megszegése, a kötelezõ haladási irányra vonatkozó szabályok megszegése, vagyis az objektíves jogsértések. Mondjuk a fizetési hajlandóságról ne beszéljünk. Vicc, hogy a különbözõ szabályok megsértésére teljesen különbözõ végrehajtási eljárások vannak. |
OrEn | 105601 | 2016. március 29. 22:02 | Válasz erre: 105599 |
Így van! Ez egy nagyon jó eredménnyel járó, és igen lassú módszer :)
|
Flenegen | 105600 | 2016. március 29. 22:02 |
Ma a kollégám megjelent egy Mazda Mx5-el. A nyuszi hozta neki németbõl vasárnap. Bele is sajdult a szívem. Hamar találtam egyet én is, így felvázoltam itthon a dolgot. Motor elad, úgyis csak virtuálisan motorozok:( idõhiány miatt. Talán lenne rá érdemi érdeklõdés. Teszek hozzá az árához egy kicsit, oszt van szabaság feeling tetõvel az esõ ellen és akár napi használtaban lehetne. Na most ezt felvetítettem itthon, amire annyi volt a válasz, bogy ismerem-e a nemzetközi lófasz jelét? Errõl ennyit... |
kawa550 | 105599 | 2016. március 29. 21:40 | Válasz erre: 105597 |
Fogsz egy nem hegyes kést a családi étkészletbõl, oszt egy unalmas estén EGYESÉVEL visszahajlítgatsz minden lamellát. Tom hogy kurta unalmas, de müxik, onnan tom hogy én is így csináltam. :))))
|
gesszti | 105598 | 2016. március 29. 21:16 | Válasz erre: 105596 |
Olyan mûködhetne, hogy készítek felfogatási pontokat, meg pár proto plexit kétoldalra, és ezekkel elmennék hozzád, és normális plexibõl görbítenél 2-3 változatot?
|
sjanek | 105597 | 2016. március 29. 21:06 |
Van valakinek javaslata, hogy a hûtõ lamellákat hogy lehet kiegyengetni? Rendesen behajlottak elég nagy területen. Esetleg errõl mi a véleményetek: http://www.ebay.com/itm/ALUMINUM-RADIATOR-FOR-YAMAHA-TDM900-2002-2007-NEW-TDM-900-02-03-04-05-06-07-/301718586158?hash=item463fd4432e:g:ul4AAOSw9N1V1hPM&vxp=mtr Vagy tud valaki jó árú bontottat, amit nem arany áron kínálnak? |
Karex | 105596 | 2016. március 29. 20:48 | Válasz erre: 105593 |
Nem faragja, nincs 900-asa, meg 3 vd sem, ezért az ezekhez tartozó kiegészítõket nem tudja készíteni. Sárvédõ toldás, plexi, idomtoldatok, ezek olyan dolgok, amihez itt kéne állnia egy adott típusnak. És semmiképpen sem pár nap........ A meglévõ dolgok készítése pár nap (pl egy hét alatt megvan pár plexi, vagy 2-3 sv toldás). Új elemeket 3D nyomtatóval lehet létrehozni rövid idõ alatt..... kézzel kireszelni, meg közben próbálni, hogy jól végzi a feladatát, az nem pár nap. Csak hogy tudd. :D |
fazakas66 | 105593 | 2016. március 29. 20:38 |
Adjatok pár napot Karexnek és el is késziti az elefánt füleket,már akinek szüksége van ilyen toldalékora :)) De az is lehet,hogy titokba már a prototipust faragja is :)) |
fazakas66 | 105592 | 2016. március 29. 20:34 | Válasz erre: 105589 |
Arra figyelj,hogy van amelyik gyárilag is csak 4 mm vastag,érdemes rákérdezni.
|
fazakas66 | 105591 | 2016. március 29. 20:27 | Válasz erre: 105581 |
Ráadásul a háttérbe a Gerecse motor zászlaja:))
|
ikim2025 | 105590 | 2016. március 29. 20:24 | Válasz erre: 105580 |
A srácnak nagyon jó árai vannak szerintem. Nézd meg: http://motoralkatresz.eu/termekek/Brembo/68B40791_fektarcsa/ |
sandryder | 105589 | 2016. március 29. 20:21 | Válasz erre: 105587 |
Köszi a tanácsodat, majd igyekszem betartani. |
ati5995 | 105588 | 2016. március 29. 20:21 |
ELADÓ :Michelin pilot 150/70-17-es ,középen 3mm futófelülettel-méret idegen lett számomra-170/60-17 csere szóba jöhet-v. 5000Ft + posta ha nem személyes az átvétel!!!
|
gesszti | 105587 | 2016. március 29. 20:04 |
Amire tárcsa + betét cserénél érdemes figyelni. Tilos "besütni", "vasalni" az új féket. Szép finoman kell eleinte felmelegíteni. Az elsõ 50-100 km-en amúgy is melegszik, amíg a megmunkált felület ki nem simul. 10-20-30 km-es szakaszokat érdemes menni, finom fékezésekkel, majd hagyni kell kicsit hûlni. 4-500 km után kezd el rendesen fogni, addig csak óvatosan.
|
gesszti | 105586 | 2016. március 29. 19:57 | Válasz erre: 105582 |
Ha 900-asról van szó, akkor a gyári tárcsa minimum vastagsága 4,5 mm. Ha másik tárcsát veszel, akkor a tárcsára rá van írva az arra érvényes minimum vastagság. Pl. ferodo tárcsa 4,7 mm vastag, és 3,7 mm-t ír minimum vastagságának.
|
gesszti | 105585 | 2016. március 29. 19:53 | Válasz erre: 105580 |
Autójavításban gyakran használok trw alkatrészeket. Eddig nem volt gondom ezzel a márkával.
|
gezasz | 105584 | 2016. március 29. 19:46 | Válasz erre: 105583 |
�Oké, de mennyi a megengedett minimum?
|
sandryder | 105583 | 2016. március 29. 19:39 | Válasz erre: 105582 |
Ami fent van az már elég barázdás, és mikróval mérve jóindulattal is 4 mm. A képen látható új pedig 5 mm vastag.
|
gezasz | 105581 | 2016. március 29. 19:34 |
Elég érdekes hirdetés. Azt se tudja mit árul http://www.kepesmotor.hu/yamaha-tura_sporttura/p1623539 |
sandryder | 105580 | 2016. március 29. 19:32 |
Sziasztok! Érdemes erre a hátsó (kopott)féktárcsát cserélni, ami Lucas/TRW márkájú. ![]() |
csokabi | 105578 | 2016. március 29. 17:56 | Válasz erre: 105570 |
Van fent pár idegennyelv, ha a spanyol nem menne:) Egyébként a légterelõ neve franciául van és úgyis marad, tökmindegy milyen nyelvre állítod. |
sjanek | 105577 | 2016. március 29. 17:47 |
Sziasztok! Kissé visszakanyarodnék a mindent figyelõ csoda trafikra. Megjött a hivatalos levél az ORFK-tól (sajnos nem tudom beilleszteni, de a lényeg): KRESZ 36. paragrafus 12. bekezdés szerint: az álló jármûvek mellet, sorok között elõre lehet menni, DE a 18. paragrafus 1. bekezdés c pont alapján " a záróvonalat jármûvel sem átlépni, sem érinteni nem szabad" Szóval bünti jár ha hozzáérsz a vonalhoz. |
ikim2025 | 105576 | 2016. március 29. 17:07 |
Nekem a bukom Marusin, de az elozo motoromon nem zavart a turbolencia.Ezen meg sipol, futyul a szel.
|
tomhahn | 105575 | 2016. március 29. 16:53 | Válasz erre: 105574 |
Én lehet,de a sógorom vasárnapi adagja minimum 8 rántott hús! :))) |
yamaszaki | 105574 | 2016. március 29. 16:49 | Válasz erre: 105560 |
Úgy látom emberesedtél egy pár kilót Tomika!!! -:)
|
gesszti | 105573 | 2016. március 29. 16:10 | Válasz erre: 105571 |
Az a két oldalra rakott plexi, amit mutattam, sokat csillapít a zajon még csak így találomra görbítve is. Szerzek még dirib-darab plexiket és kísérletezek még a formájával.
|
tomhahn | 105572 | 2016. március 29. 15:56 | Válasz erre: 105571 |
Menetszelet hallani,azt nem tudom milyen lenne egy hiper-szuper sisakban,nekem lidlis sisakom van+ füldugó. Ez van. :)))
|
ikim2025 | 105571 | 2016. március 29. 14:34 | Válasz erre: 105569 |
Köszönöm! Rázkódni nekem se,csak megsüketülök a turbolenciától. :)) Tudom füldugó,de azt nem ,ha lehet. |
ikim2025 | 105570 | 2016. március 29. 14:10 |
Érti valaki,mert én csak fordítóval tudom nézni: http://www.bike-parts-yam.es/yamaha-tarif-piece-detachee--52000.html http://www.bike-parts-yam.es/commande.php ez érdekel minket? :)) |
tomhahn | 105569 | 2016. március 29. 14:10 | Válasz erre: 105563 |
Nekem tökéletesen megfelel. Nem rázkódik a fejem a turbulencia miatt! A kinézet pedig: mint azt egy-két elõttem szóló mondta már"pont leszarom" :))))) |
ikim2025 | 105568 | 2016. március 29. 14:03 |
Most olvastam egy külföldi oldalon,hogy tényleg csak franciáknál és 200 Euro az ára,de 2013-as hozzászólás.
|
lendvai | 105567 | 2016. március 29. 13:58 | Válasz erre: 105564 |
Ezt én is meg tudtam volna mondani, ezek a cikkszámok csak a franciáknál voltak legutóbb elérhetõk.
|
csokabi | 105566 | 2016. március 29. 13:34 | Válasz erre: 105564 |
Kösz András! Akkor megvárom Dezsõt, hátha megrendeli. Aztán meglátjuk, hogy mit takarnak a cikkszámok...:)
|
ikim2025 | 105565 | 2016. március 29. 13:11 | Válasz erre: 105564 |
Köszi! Én valószínû holnap tudok bemenni a Soroksári úti Yamahába,majd írom,hogy mit mondtak. |
Flenegen | 105564 | 2016. március 29. 13:08 | Válasz erre: 105506 |
Megkérdeztem a gyõri Yamaha márkaszervizt. Az Õ rendszerük a két cikkszámra nem dob be semmit. Vagy a cikkszám nem jó, vagy csak területileg nem érhetõ el az alkatrész. Ennyit tudtam segíteni.... |
ikim2025 | 105563 | 2016. március 29. 12:43 | Válasz erre: 105560 |
Szia TOMHAHN! Milyen a szélvédelem ilyen kicsi plexivel? |
gegabor | 105562 | 2016. március 29. 11:48 | Válasz erre: 105546 |
Szia Lega! Nekem ilyen párosítás van fent (900-on), ne aggódj, nem fogsz észrevenni semmit abból h az egyik GT a másik meg nem. ;) Vedd meg bátran, csak ajánlani tudom, elég jó gumma! |
lendvai | 105561 | 2016. március 29. 09:51 | Válasz erre: 105559 |
A pinlockkal és a komplett intercommal ha jól emlékszem 1570 gramm körül volt, de ebben most nem vagyok biztos, újra le kell mérjem. Üresen volt 1300 körül.
|
tdm lori | 105559 | 2016. március 29. 08:29 | Válasz erre: 105521 |
Sziasztok! Lendvai mennyi lett a végleges súlya a sisakodnak? |
Fido71 | 105555 | 2016. március 29. 08:01 | Válasz erre: 105553 |
Valamikor olvastam, hogy az északi féltekén élõk a balos kanyart tudják jobban, a déli tekén élõk pedig a jobbost. Itt a nagy átlagról van szó. |
lendvai | 105554 | 2016. március 28. 22:46 | Válasz erre: 105552 |
Szerintem az kizárt, a mai modern füldugók csillapításának is vannak azért még technológiai korlátai.:-) :-) :-)
|
Anfanger001 | 105553 | 2016. március 28. 21:55 | Válasz erre: 105551 |
Nem lepõdnék meg ha az angoloknál ez az érték fordítva lenne... Az elméletem az hogy bátrabban dönt az ombre balra hiszen a felezõvonal nem vágja ki a gumit, míg jobb oldalt a padkáról lemenni igencsak bukás. Persze a felezõ túlfelén a nagy narancssárga fóóóót (amire ráírták hogy kamahárom:)) sem egészséges. Ki így ki úgy. Én beszari vagyok... (egyszer már bevillant a domb gerincen az egysávos úton... ETZ nyél gázon a narancssárga meg belebeg a horizonton... kibírtam vigyor nélkül)
|
nferro | 105552 | 2016. március 28. 21:53 | Válasz erre: 105551 |
Vagy nem volt egy tisztességes jobbos kanyar. Lehet, hogy a Mesternek nagyon kellett figyelni az asszony szavaira, mert a kis buta füldugója nagyon csillapította azt is.:)))
|
Flenegen | 105551 | 2016. március 28. 20:55 | Válasz erre: 105550 |
Ismét bizonyította a technika hogy a motoros a jobbos kanyart nem annyira szereti:) Csak 41 fok:) |
kawa550 | 105550 | 2016. március 28. 20:19 |
Mi is kipróbáltuk a sisakokat, megállapítottuk hogy pont olyanok mint a tavalyi szezon végén és az aldis beszélõ is jól müxik még mindig. A 300Ft-os munkavédelmi szilikonos füldugó, bár nem olyan iskolázott mint társai és így nem is tud villogni, de tök jól csillapít, a beszédzajt nem tom hogy szûri-e inteligencsen, de ma is úgy beszélgettünk menet közben hogy benn volt a fülemben és mégis hallom amit a Zsuzsi mond úgy 100-ig, és a szélzaj abszolút nem zavar. Olvastam a totalcaron a pirelli diablo superbiker app-ról, https://www.pirelli.com/diabloapp/#/homepage aszonták hogy azzal meg lehet nézni hogy megvót-e az 52 fokos dõlés a Petõfi hídról lefele. Hát Petõfi híd mifelejbénk nincsen, de van Donnerskircheni meg Stotzingi szerpentin, úhhogy megvan az 52 fok, kicsit szégyellem hogy csak annyi, de utassal vótam meg bejáratós a gép. :)))))))))) ![]() |
Lomha 8V | 105547 | 2016. március 28. 19:12 | Válasz erre: 105545 |
Most látom csak a szinkronos kérdésedet. Nekem olyan csõ van, ami belül 3mm-es. Ez jó volt a Hondámhoz, a TDM-en még nem próbálkoztam vele, így abban sajnos nem tudok segíteni.
|
Lega | 105546 | 2016. március 28. 19:11 |
Sziasztok! PR4-es gurukat kérdezném, hogy érezni-e különbséget az elsõ, és a hátsó között. Engem kicsit feszélyez, hogy csak az egyik GT. Persze gumivásárlás elõtt állok :-) |
Anfanger001 | 105545 | 2016. március 28. 18:39 | Válasz erre: 105544 |
Az elsõ képsor a rendeltetés szerinti helyre, a többi ide-oda ;-))
|
Fido71 | 105543 | 2016. március 28. 17:51 | Válasz erre: 105536 |
120-as tempónál állj fel a motoron. Tök csend van... ;) |
Anfanger001 | 105542 | 2016. március 28. 17:48 | Válasz erre: 105540 |
Megnéztem már én is mivel mérgezlek benneteket... Na a donor felvonulás az nem tetszett de 7:34-nél a hölgyike jóóól nyomja, pontosabban húzza :))) még egyszer megnézve az elsõ féktárcsa sejtet valamit...
|
csokabi | 105541 | 2016. március 28. 17:37 | Válasz erre: 105539 |
Az életlenség a mi védelmünkben volt így beállítva.:)
|
Anfanger001 | 105540 | 2016. március 28. 17:30 |
Na ez mááá pumpál vért... :))) https://www.youtube.com/watch?v=FW5i5ky4FBQ |
Anfanger001 | 105539 | 2016. március 28. 17:28 | Válasz erre: 105538 |
Ha a fókusz be lett volna állítva talán a szemem se pukkanna ki... egyébként semmilyen...
|
csokabi | 105538 | 2016. március 28. 17:22 | Válasz erre: 105537 |
Hát szerintem elég szarul néz ki csupaszon, https://www.youtube.com/watch?v=cBwm5jVCRPo ...
|
Karex | 105535 | 2016. március 28. 16:56 | Válasz erre: 105522 |
A korral változik az ember ízlése. Nem szerettem a sárga motorokat..... aztán azóta csináltam is ilyent, és rohadt jól nézett ki. A bukód így képen tetszik, a kérdés az összhang. Motor, motoros, ruházat...... De hát demokráxia vagyon. Kawa, azt hittem szerelni akarsz, azért közlöd szerszámproblémádat. Most vissza kell tuszkoljam a 3 készlet colos dugókulcsaim a helyükre...... pedig még sosem használtam õket, reméltem hasznosulnak....... |
ikim2025 | 105534 | 2016. március 28. 16:47 |
Ma meg volt Kb.400 Km gurulás. Nézegettem,hogy érne-e valamit az oldal légterelõ (140-150 körül is). Hát nem tudom,én úgy vettem észre,hogy oldalt szinte szélcsend van.A vihar a plexi tetejénél van.Ha elõrehajolok,mintha sport moci lenne,akkor már majdnem megcsókolom a tankot,na ott már nincs vihar,de a tetején jön ez tuti. Úgyhogy lehet mégis az ék prodzsekt lesz kipróbálva. |
Karex | 105533 | 2016. március 28. 16:44 | Válasz erre: 105507 |
Ez a két példány a választék? Ezekre biztos költeni kell, nem keveset. Nem sárgák, és nincs túraplexi..... Megnézném mindkettõt, és még pár másikat is....... Ha esetleg keveset tapasztalt segítség kell, szólj ha mész, elkísérlek. |
nferro | 105531 | 2016. március 28. 16:41 |
Azért nem ilyen egyszerû füldugót választani. Az SNR érték az egy dolog. Számít az is, hogy mennyi a füldugó csillapítása a H(high) M(medium) L(low) tartományokban. Ha tovább megyünk, akkor persze a részletes frekvenciatáblázat szerint illik választani. Persze ehhez illik tudni, hogy az adott zaj (itt szélzaj) milyen frekvencián csöszi szét az ember hallását. Tudja valaki? Ezért érdekes az impulzív zajok ellen védõ füldugók kérdése. Ezek a beszédfrekvencián inkább átengednek, az egyéb frekis zajt jobban vágják. Nem túl szakmaian. Ja, a zaj erõsödésével nõhet a csillapítás is, de nem feltétlenül lineárisan. Szóval, ha tisztában vagy a zaj jellegével, frekijével, a hangnyomás mértékével, akkor lehet tudományosan füldugót választani. Addig a normál, nagyobb csillapítású dugó jobb ötletnek tûnik (viszont az mindent csillapít, a beszédet is). A motosafe, bár qrva drága, lehet, hogy úgy van megalkotva, hogy a "hasznos" zajokat átengedje pl: sziréna, sör szisszenése, pizzafutár csengõje stb. Lehet, hogy nem. Mondjuk a kis bránerem venne annyiért. Próbaképp vettem egy worksaf-et, az fele annyi, de az is a qva drága kategória. Hogy milyen? A semmitõl biztosan jobb, de lehet, hogy a MESTER féle, vízzel bevehetõ praktikusabb, bár az mindent tompít. Lehet, nem is lesz süket. Következõ regényem a sisak alatti orrfolyás rejtelmeibe vezeti be kedves, kitartó olvasóimat. |
lendvai | 105529 | 2016. március 28. 15:39 | Válasz erre: 105528 |
Ja, gyári a pinlock, bár én raktam rá, de benne van a csomagban. Ha már adták használjuk. Próbaút is megvolt, nem érzem lényegesen halkabbnak, de azért nincs az a dübörgés, mint a Cabergnél.
|
kawa550 | 105528 | 2016. március 28. 15:21 | Válasz erre: 105522 |
Jól néz ki! Pinlock is rajta van gyárilag?
|
Star | 105527 | 2016. március 28. 15:07 | Válasz erre: 105521 |
A füledet könnyebb lett volna megfaragni és akkor ezután mindegyik bukóba beleférnél.. :-)
|
yamaszaki | 105523 | 2016. március 28. 13:05 | Válasz erre: 105507 |
Üdv Pista! Lehet hogy tévedek de szerintem már a kék is elektromos ac-s és digit müszeres.A kéken van középtámasz de nincs hozzá gyári kipuf és azt a ronda tükröt is cserélni kell.És körbe dobozos.A másikhoz van gyári kipuf és horzsolás.Szerintem érdemes mindkettõt megnézni. A lényeg hogy a váltót nagyon meghallgatni fõleg 3.dikban nem-e volt városi menõ! |
lendvai | 105522 | 2016. március 28. 12:36 |
És az alany. Meglehet a feminim oldalam szokott mostanában színeket választani, de nekem nagyon bejön ez a visszafogottan harsány kombináció.
![]() |
lendvai | 105521 | 2016. március 28. 12:29 | Válasz erre: 105518 |
Hiába károgsz itt vén varnyú, nem gyújtottam fel semmit. :-) Gyönyörûen lehetett adagolni, csak lassú volt, így aztán kiültem a garázs elejibe, elõvettem a kis Dremel koppintású multiszerszámot, beleraktam egy marófejet és szépen kimartam amit kellett. Aztán mindent ki- és felporszívóztam, mert rettenetes dzsuvát csináltam, végül jött a hõlégfúvó-kiskanál formázás, végül egy durva és egy finom csiszolópapíros végsõ simítás és most van hely a füleimnek. :-) Ennek örömére ebéd, majd rövid rákészülés után próbaút, egyrészt gumi formaleválasztó lekoptatás, másrészt sisak teszt. Összehasonlítottuk, 77 grammal nehezebb csak, mint Rita full karbon sisakja, annak ellenére hogy egy héjmérettel és 3 számmal nagyobb.
|
Karex | 105519 | 2016. március 28. 11:03 | Válasz erre: 105517 |
Jó lesz ez, nem égetni kell, csak melegíteni. Simán jó lehet. Azért tesztelném elõtte valami hungarocell darabon. Más mondjuk egy kis multicsiszoló jöhet szóba, amivel kis helyen tudsz szépen csiszolni. |
kawa550 | 105518 | 2016. március 28. 10:52 | Válasz erre: 105517 |
Majd rájössz, mikor erõsen legyezel a kigyulladt sisakoddal, de hát a tiéd, demokrácijja van!:)))))))))))
|
lendvai | 105517 | 2016. március 28. 10:50 | Válasz erre: 105514 |
Ne aggódj, nekem precíziós hõlégfúvóm van, 3mm-es a fúvókája. :-) Ezzel akár marcipántortába is lehet matyóhímzést olvasztani. :-)
![]() |
kawa550 | 105516 | 2016. március 28. 10:46 | Válasz erre: 105507 |
A peresznyei egy fél órára van tõlünk, ha kell azt valamikor meg tudom nézni neked a héten.
|
sagipet | 105515 | 2016. március 28. 10:42 | Válasz erre: 105507 |
Én a 99-es évjáratra szavazok ezek közül, az már villany ac-s!
|
kawa550 | 105514 | 2016. március 28. 10:28 | Válasz erre: 105513 |
Azzal nincs mit tenni, ki kell kapirgálni csak úgy parasztosan valami hegyesélessel, aztán elsimítgatni valami nagyon meleggel. Ne használj közvetlenül se légfúvót se gázlámpát, egyiket se tudod úgy irányítani hogy ne olvadjon el más is körülötte. Csak forrósíts fel valami vastag vasat ami tartja a hõt annyira oszt azzal.
|
lendvai | 105513 | 2016. március 28. 10:05 |
Sisakomat illetõen mindjárt garanciavesztéssel kezdek, az intercom beszerelése után ugyanis kiderült, hogy Koreában nincs fülük a motorosoknak. :-) A lényeg, hogy így már nyomja a fülem. Praktikákat nem találtam a neten az ütéselnyelõ réteg formázásáról, a kanalas módszer itt kevés lesz, így elsõ körben azt gondoltam, hogy a gázos forrasztópákám hõlégfúvó fejét használom a zsugorításhoz és egy kiskanállal simítom véglegesre a fülem helyét. De ha valakinek van jobb ötlete, amihez nem kell állványos fúró, kompresszor meg hasonló férfias kellékek akkor azt szívesen fogadom. :-)
|
lendvai | 105512 | 2016. március 28. 10:01 | Válasz erre: 105510 |
Nekem nagy szükségem nincs rájuk, a dobozok konzoljai miatt amúgy is le kellett szedni. Egy szépséghibája van a dolognak, az egyik fül letörött a csavar konzolról (az a fémcsõ, amin átmegy a csavar), így azt vissza kell rá hegeszteni. Ha így is megfelel, akkor megegyezhetünk valami szerényebb díjazásban, mondjuk egy üveg jóféle pálinka. :-) Irsai Olivér szõlõ, meggy, eper, ilyen nyalánkságokra gondoltam. :-)
|
OrEn | 105511 | 2016. március 28. 09:49 |
Itt a TDM GT teszt http://www.lerepairedesmotards.com/essais/motos/yamaha-tdm-900-gt-abs.php |
OrEn | 105510 | 2016. március 28. 09:48 |
Egy kérdés: Nem-e adná el valaki a TDM900 kihajtható csomagrögzítõ füleit nekem? :) Azt ott a kép közepén :) 10eFt-ot szívesen adok a kettõért kompletten. ![]() |
OrEn | 105509 | 2016. március 28. 09:41 |
A TDM GT extra terelõihez. Véleményem szerint fõként azért találták ki õket, hogy az idomot védjék a nagyobb plexi hatásaitól, valamint oda van felfogatva a tükör is ami szintén plusz terhelés. Ettõl függetlenül jó az ötlet, rengeteget merevíthet, csak marha drágán adják. Én is sokat agyaltam a plexi kérdésen, tesztelgettem is, jelenleg a gyári felé hajlok! :) Ja igen. A TDM GT tesztjében szuper terelõk és nagy plexi ellenére...nagyon panaszkodtak a zajra és a turbulenciára. Az csak én teszem hozzá, hogy a nagy plexiknél fontos lenne egy nyílás a plexiken, ami a vákuumhatást segítene megszüntetni. A mai motorok mindegyikén látni. (eddig nem volt "kedvem" kilyukasztani egyik pleximet se) |
OrEn | 105508 | 2016. március 28. 09:32 |
Üdv mindenkinek! Füldugó téma: Van Alpine füldugóm, de nagyon ritkán tudom úgy behelyezni, hogy egy idõ után ne zavarjon. Vágtam a végébõl, de így meg nehéz kiszedni ha rendesen betolom a fülembe. Amit viszont tudok ajánlani az ez: http://www.noizezz.com/eng/ 4 méret van egy dobozban, és számomra sokkal egyszerûbb és kényelmesebb a használata mint az Alpine. ![]() ![]() ![]() |
fazakas66 | 105507 | 2016. március 28. 08:56 |
Szép jó reggelt társak! Megbízást kaptam 4 tx vásárlásra. Kérnék segítséget 4 tx es tulajoktól ,meglátás kritika belefér hiszen hirdetésrõl van szó: http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_850-9948207 http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_850_4tx-9464098 Vagy ha tudomásotok van 600 e ig 4 tx rõl túrásítás elõny szóljatok bátran. Vagy jó állapotú 3vd csere 900 ra :))) ..............ráfizetéssel :) |
csokabi | 105506 | 2016. március 28. 08:26 | Válasz erre: 105491 |
Most vettem észre, hogy hiányos cikkszámot adtam meg a légterelõvel kapcsolatban. Így néznének ki helyesen: YMFTDMGT0700 YMFTDMGT0800 Bocsesz! |
vasutas | 105505 | 2016. március 28. 07:07 | Válasz erre: 105504 |
MZ-hez ajánlották egy szocimotoros boltban, ennek már legalább tíz éve , 800 forint volt a kettõ kézvédõ .-:)
|