kawa550 | 110243 | 2016. szeptember 3. 20:01 | Válasz erre: 110242 |
Addig álljak én féllábon, míg te azt átírod! Asszem gyökeret eresztenék!:)))))))
|
lendvai | 110242 | 2016. szeptember 3. 18:27 | Válasz erre: 110239 |
Akkor lenne sok munka és rángatná a láncot 2000 alatt, azon kívül nem lenne a tudat, hogy bármikor átírhatom az injektortérképet.:-)
|
csanesz | 110241 | 2016. szeptember 3. 13:32 | Válasz erre: 110236 |
110240 számú belevaumnál, ha pl: 1,1 voltos zéner után néhány ohmos potit tennék akár mûködhet is... Vagy 3 dióda és egy 3 állású váltó kapcsoló... Ha ez mûködhet szóljatok. Este feldobok egy rajzot, ha érdekel valakit. Egy parányi biankó nyákon is összehozható. |
csanesz | 110240 | 2016. szeptember 3. 13:28 | Válasz erre: 110235 |
Akkor egy fémházas (TO39) BC301 -es tranzisztor és a bázisára egy 1voltos zéner diódát kötve orvosolható a tévedésem. A táp részeket (be-ki oldalak) 1uF kondikkal illendõ összekötni a gerjedések elkerülése végett. Datashet: http://alltransistors.com/transistor.php?transistor=22823 Ezzel lehet tunyingolni is? |
kawa550 | 110239 | 2016. szeptember 3. 09:32 | Válasz erre: 110238 |
Mi lenne ha pl kibacnád azt a tök felesleges tunert, oszt lenne faxa jól megtervezett stock?:)))))))))
|
lendvai | 110238 | 2016. szeptember 3. 09:19 | Válasz erre: 110235 |
Ezt már én is gyanítom, mert hidegen ellenállásilag olyan szakadt, hogy olyanabb nem is lehetne. :-) Sebaj, kitalálok valami mást. :-)
|
Kilos | 110237 | 2016. szeptember 3. 08:30 | Válasz erre: 110226 |
A szegényebb keverék magasabb hõfokon ég, ez is igaz, a dúsabb keverék viszont hosszabb ideig, ezért elõbb melegíti fel a leömlõt.
|
Karex | 110236 | 2016. szeptember 2. 23:49 | Válasz erre: 110235 |
Vagyis kell egy stabil feszt elõállító kütyü, amit ha pl kormányról állítani is lehet, akkor máris megvan a teljesítmény szabályzás is.......
|
evdem | 110235 | 2016. szeptember 2. 22:53 | Válasz erre: 110232 |
Semmikép nem szeretném elvenni a kedved a kísérletezéstõl, de ha O2 szenzor alatt Lambda szondát (mi mást) értesz akkor oda az ellenállás nem igazán jó. Ugyanis a cucc a kipuf gázban lévõ O2 molekulák által gerjeszt feszültséget ami ideális esetben 1 V. A valóságban inkább 0,9 és 1 között ingázik. Ez alapján állítja a keveréket a vezérlõ, ha 0,9 alá esik akkor dúsít, ha 1 felé megy akkor szegényít. Általában 0,7 alatt és 1,2 felett kimegy hibába. |
csanesz | 110234 | 2016. szeptember 2. 21:07 | Válasz erre: 110230 |
A végeredmény fix ellenállás lesz ez természetes. Ajánlom a nagy pontosságú 5 sávos ellenállást annak kisebb a szórása. Csak amíg bejátszod a megfelelõ értéket addig gondoltam a potit. Aszittem látod a gondolataimat.... :) Másik: Potit lehet, hogy meglehet menteni! Tipusát és vetületi képet küldj róla! Van néhány trükk néhány potihoz... |
sandryder | 110233 | 2016. szeptember 2. 18:57 | Válasz erre: 110224 |
Köszönöm a hozzáértõ tanácsodat és a tapasztalatokat, így már tiszta hogy mi a probléma forrása és megoldása.
|
lendvai | 110232 | 2016. szeptember 2. 17:12 | Válasz erre: 110231 |
ALPS rendben van, én is azt vettem, de a dizájn már nem az erõsítõk korabeli, hanem XXI. századi, ennélfogva faragni kell valamit. :-) Jobban belegondolva elég nekem egy fix ellenállás. Ha meg kétévente egyszer bukkan fel a kód akármilyen potit rárakhatok a fityegõ csatlakozóra, elindítom a motort és ki is törli a logot. |
pocak75 | 110231 | 2016. szeptember 2. 15:51 | Válasz erre: 110230 |
off :Most épül egy csöves innen vannak a csatoló kondik meg a többi minõségi cucc, nekem az alps-ot javasolták... http://www.hificollective.co.uk/ |
lendvai | 110230 | 2016. szeptember 2. 15:40 | Válasz erre: 110228 |
Valószínûleg ez lesz, de tapasztalatom szerint mostanában elég nehéz jó minõségû potmétert találni, így a fix ellenállás jobb ötlet. Különösen úgy, hogy a nyereg alatt is kültéri körülményeknek kell megfelelnie. Van egy öreg Kenwood rádiós erõsítõm, mint az ilyen 30-40 éves gépeknél általában a hangerõ poti már kihagy néhol. Na ehhez találni megfelelõ cserét, az lesz komoly kihívás, egy generációval fiatalabb Onkyo-nál is szoptam egy jót, mire meg tudtam oldani és az is barkács lett. Ennek fényében egy ilyen mûterhelést sem bíznék szimpla bolti lineáris potira. De ha tudsz tuti forrást erõsítõ hangerõ potira azt megoszthatod velem. |
csanesz | 110229 | 2016. szeptember 2. 14:52 | Válasz erre: 110226 |
Ez igyen van! Nekem a felújítás után a karbi több benyára lett állítva, hogy jobb legyen a hûtése. Kb 0,5 - 1 literrel eszik többet. Mostanság kicsit kevesebbet eszik már. Kezd bekopni a henger, hallani is, hogy lazábban jár. Pláne leállításnál. |
csanesz | 110228 | 2016. szeptember 2. 14:45 | Válasz erre: 110225 |
Ellenállásokkal bizti meg lehet oldani. Ill potival egyszerûbb belõni a jó értéket. Érzékelõ meg van még? Ha jól láttam 2 vezeték az egész. Kipuf végébe belógatod vagy visszateszed a helyére had melegedjen (hidegen is mérj rá) és mérj ellenállás értéket. Azt az értékû ellenállást lineáris potiban vedd meg -+ ráhagyással. Talán pont az a baj, hogy szabadon van. Úgy értem nincs rajta lezáró ellenállás. Hiába, ha csak egy érzékelõ, akkor is fogyasztó és ellenállása van, ami most hiányzik a szabályzásnak. |
Karex | 110227 | 2016. szeptember 2. 14:35 | Válasz erre: 110225 |
Lehet hogy dátum alapján ellenõrzi....... :D |
Karex | 110226 | 2016. szeptember 2. 14:34 | Válasz erre: 110224 |
Errõl eszembe jutott egy dolog. Amelyik leömlõ melegebb, az a henger kap kevesebb anyagot, ugye? Csak mert a benzin is hûti a hengert. Meg azt vettem észre a sajátnál, hogy szegényítésre nõtt a motor hõfok, ami pl kétütemûnél is természetes velejáró. A hõfokszinkront nekem is néznem kéne, mert nagyon nem egyformán álltak a tûk a súberekben. |
lendvai | 110225 | 2016. szeptember 2. 13:46 |
Na ma megint megjelent a 24-es hibakód a nemlétezõ O2 szenzorhoz. :-) 3 éven belül ez a második. Érdekes lelkivilága van, szerencsére már megvan a gyors megoldás, de ettõl függetlenül keresni fogok egy mûterhelés opciót, mert jelenleg szabadon fityeg az ECU O2 csatlakozója, csak a tuneren van szenzor. Mondjuk nem ártana elõtte kiderítenem, hogy mi hozza elõ a hibakódot.
|
Kilos | 110224 | 2016. szeptember 2. 11:49 | Válasz erre: 110219 |
Állítsd be magadnak! :)))) http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=MODE_CO Tanács: 1. Írd fel a jelenlegi beállítási értékeket 2. Ha eddig a gép fogyasztásával meg voltál elégedve, akkor a két henger beállítását azonos lépésekben (mondjuk 2 -max. 5 egység) közelítsd egymáshoz, vagyis az alacsonyabb értéket felfelé a magasabbat lefelé állítsd. 3. Minden állítás után indítsd el, kb. 3000 fordulaton figyeld meg (félhomály) hogyan kezdenek a leömlõk bevörösödni. Ha egyszerre lesz vörös mindkettõ, akkor kész vagy. 4. Amelyik leömlõ elõször vörösödik be, az a henger a melegebb. Ha azon szegényítesz, akkor a fogyasztás is kevesebb lesz, ha a másikon dúsítasz a fogyasztás nõ - de a nyomaték is egyenletesebb lesz. Ha tudod mérni (távhõmérõ - 1000 C°) a leömlõk hõmérsékletét, akkor eredményesebb lehet a beszabályozás. Sok sikert és türelem! :)))) |
Fido71 | 110223 | 2016. szeptember 2. 09:07 | Válasz erre: 110219 |
Mikor vettem a gépet /16ezer km-el/ nekem is volt eltérés a két leömlõ színe között. Elvittem egy diagnosztikára, kicsit állítottak a befecskendezésen, azóta egyforma a színük. A szelephézagot nem néztük még, mert most van benne 37ezer km. |
csanesz | 110222 | 2016. szeptember 2. 01:01 | Válasz erre: 110218 |
Az tény, hogy van súlya a 103 -nak. Mikor megvettem már, akkor felhajtva használtam az állrészt amikor jó idõ volt. Akkor még csak robogóztam és fejjel biccentve köszöntem a motorosoknak. Hetekig fájt a nyakam! :) Ha TDM -rõl le van szedve a plexi, akkor lehet igazán felfedezni a 103 -at. Nagyon jól megvezeti a légáram. Persze van az a sebesség ahol már kilép a stabilitásból, de az a sebesség itthon túl sok. Anno a teszteken nagyon jó eredményeket ért el. A szélzajt is beleértve. Monyuk ennyi pénzért nem csoda. |
Hitmanus | 110221 | 2016. szeptember 1. 21:31 |
Nekem az AGV K3 abszolút nem jött be.Hangos mint a szar(mondjuk a 900-on minden az).Plusz harminc ezerért vegyél még egy pinlockos plexit+pinlockot, az amúgy sem olcsó, de párásodó sisakra.Az N87 az szintén hangos, de legalább van benne pinclock.
|
Skuli | 110220 | 2016. szeptember 1. 21:15 | Válasz erre: 110207 |
AGV K3 SV. Szülinapomra dobták össze a rávaló nagy részét a haverok Shox vásárlói kupon formájában. Mindenképp zárt bukót akartam, remélve, hogy az jóval csendesebb lesz mint az elõzõ lidlis felnyitható sisakom. Neten a Givi snipert néztem ki, de élõben gagyi hatása volt számomra, fõleg az AGV mellett (igaz ez jóval drágább is volt). No meg hát A Doktornak is AGV van. :) Összességében elégedett vagyok vele, jóval csendesebb. Eleinte egy picit nyomott egy ponton, de azóta egymáshoz idomultunk. Egyébként a Shoxban találkoztam a 3 évvel ezelõtt 15ezerért vásárolt Lidlis sisakommal is, MDS márkanév alatt 48ezret kérnek el érte és dettó ugyanaz mint a korábbi sisakom, csak egy matricával több. http://www.shox.hu/mds-md-200-bukosisak/?p=2221180100M00L
![]() |
sandryder | 110219 | 2016. szeptember 1. 20:45 |
Stét! A TDM 900-as márkatársakat kérdezem, ugyanis ma este a leömlõk fényesítése után, alapjáraton üzemi hõfokra melegedés során az egyiket kb. 150 fokkal vörösebbnek láttam a másiknál. Milyen beállítási különbségre utalhat ez az eltérés? Talán az injektortérkép között lehet valami eltérés, vagy a szelephézagok nem jók? |
Star | 110218 | 2016. szeptember 1. 19:36 | Válasz erre: 110207 |
Én 3 bukót használok, attól függõen, hogy milyen távra megyek, ill. hány fok van odakint. 1.) Nolan N 103, 2.) Nolan N 43, és egy zárt Laser. Általánosságban elmondhatom, hogy mind a három rettentõ zajos. De ez nem a bukók hiányossága, hanem a TDM legendás légörvényeinek köszönhetõ. Hidegben a Laser a legjobb választás, nulla levegõ jön be, nem fagy le tõle az ember. Viszont rendesen párásodik. A 103-asban (van pinlock, kevésbé párásodik, viszont jön-megy benne a levegõ. A legnagyobb bajom mégis azzal van, hogy rettentõ nehéz (1745g!). Nyitott állapotban képtelenség vele órákat motorozni, próbáltam Pannóniával 35 fok melegben. Az arany középút az N43. 10 fok felett már használható, elfér benne az Intercom rendszerem, oldalra is kiváló a látás, TDM-en kívül minden más motoron csendes. Ha csereérett lesz, az utódját fogom megvenni. (a 103-ast 30-ért vettem újonnan, egy olasz kereskedõ árulta, miután bejöttek a 104-esek..)
|
robi68 | 110216 | 2016. szeptember 1. 11:54 |
Ki járt tegnap 11 óra köröl Piliscsabán egy 850 4tx-el ha jól láttam kék fekete gép volt! |
csanesz | 110215 | 2016. szeptember 1. 10:33 |
Én még nem válok meg a bukómtól 1 évet még biztos marad! Talán idén kap még szivacsokat is. A homlok rész nagyon jó lett szerintem a következõ szivacsozás a fejtetõ és oldalak. |
csanesz | 110214 | 2016. szeptember 1. 10:28 | Válasz erre: 110211 |
Nem ajánlom senkinek a Nolant, de a 103 -as 1cm -t tud kompenzálni fej magasságban vagy homlok magasságban - nemtom, hogy mondják. Én ezért is maradtam ennél. Ez egy plusz szivacs ami öntapadós és levehetõ. A belsõ huzat hozzá van igazítva. Vagyis ha kiveszed azt a plusz szivacsot a fej szépen beül a hungarocell szerû vastag anyagig és nem fog feszülni a bélés. Esetleg hasonló tulajdonságú sisakokat próbálj, így nagyobb esélyed van külsõleg is jó sisakokra. |
robi68 | 110213 | 2016. szeptember 1. 10:15 | Válasz erre: 110207 |
csanesz | 110212 | 2016. szeptember 1. 10:14 | Válasz erre: 110207 |
Nekem Nolan N103 van. 3 apró hibája van az egyik megszokható azaz enyhén szétrepedõ bogárvédõ az állrész alján. A másik, hogy a napszemcsi felnyitó mechanikát egyszer az életben szilikon zsírral érdemes kicsit megkenni (normál gépzsír nem jó, mert a mûanyag tõle letapad és savas is), mert kiugrik a napszemcsi emelõ köröm a bekopást követõen. Szerelés nélkül orvosolható. 4 év után (nekem 30 000 Km volt) homlok résznél a szivacs elfárad így egy 5 mm vastag keményebb szivacsot kell beragasztani. A bukó 100 000 volt, akkor nekem sikerült 60 000 -ért hozzá jutnom. Csak ezért vettem ilyet. Kipróbáltam a 104 -et is. Külsõ zajokat jól hallani. Nyakrészen jól "tömít" így nem csap a fülbe a menetszél. Szélzaj a motoron lévõ plexi nélkül elfogadható. Piszok jó komfortérzetet ad. 2 éve vágyom rá, mert az apró fejlesztések a 103 -hoz képest nagyon bejönnek. Még mindig vágyom rá, csak az árával van gondom... A nagy pleximhez persze nem szükséges ilyen komoly sisak, mert szépen eltereli a szelet és nincs az esetlegesen fellépõ vibráció. Így most egy 15 000 Ft -os nyitott sisak is jól megállja a helyét. Próbálni kell a sisakokat és nyak résznél legyen tartása. |
lendvai | 110211 | 2016. szeptember 1. 09:58 | Válasz erre: 110207 |
Minden a fejformán múlik. Vannak sisakok amik tetszenek, de felpróbálva kiderült, hogy nem az én fejformámra valók. Cabergem volt, a fejemnek tökéletes, de nehéz és zajos, felnyitható révén. A Shuberth S2-t próbáltam, biztos jó sisak, de nem az én fejemre való. X-Lite volt még jó a fejformámhoz. Jelenleg egy HJC R-PHA ST van, a tesztek hozsannáztak, a fejemnek most már jó, de azért pár helyen meg kellett nyomkodni az ütéselnyelõ betétet. Ez zárt, nekem a nyitott nem adott annyival többet amennyivel nehezebb és zajosabb volt. A C3 PRO-t meg fizesse ki aki akarja, két ilyen kijön belõle és nem tud kétszer annyit. De azt mondják jó sisak. Csak a HJC-hez képest nekem ronda.
|
Lomha 8V | 110209 | 2016. szeptember 1. 06:11 | Válasz erre: 110207 |
Nekem Givi Sniper 50.4 van, 40 alatt volt kicsivel az ára és nagyon meg vagyok vele elégedve. Most egy éves, de a használat semmi nyoma nem látszik rajta. Ez mondjuk zárt, de vannak nyitható Givi-k.
|
Karex | 110208 | 2016. augusztus 31. 23:09 | Válasz erre: 110207 |
Most talán nem térnék ki a virtuális motorozás sisakigényeire.......:D A lidlis nagy elõnye, hogy pofátlanul olcsó, rengeteg extrával, és ennyiért elnézzük a hátrányait. Ami azért nem sok van. De! Minden fej más. Nézegesd õket, ami tetszik külsõre, azt próbáld fel. Ha belül is jó, azt kell megvenni. És ne hallgass másra...... |
Flenegen | 110207 | 2016. augusztus 31. 21:53 |
Sajnos legkésõbb tavasszal csereérett lesz a Laser bukóm. Kicsit kitágult meg csak 6. szezont futotta ki. Egyenlõre Nolan és Shark sisakokat nézegetek, de szívesen venném ajánlásaitokat ha valamilyen márkával pozitív a tapasztalat. Tudom, hogy veszélyes víz mert mindenkinek más az ideális, de hátha. Tudom, hogy sokan nagyon szeretitek az Aldi/Lidl sisakot,de azt nem preferálom.
|
Karex | 110206 | 2016. augusztus 31. 21:03 | Válasz erre: 110205 |
Ha összejön az a 40- es létszám én biza ott leszek, akármi esik is az égbõl....... Szóval csak szorgalmasan írogassátok magatokat a listára......... :D |
Zsozso197 | 110205 | 2016. augusztus 31. 18:58 | Válasz erre: 110177 |
arex Kawa koszt kóstolás karika. Javaslom a szombatok valamelyikén 13:30 környékét, mert Séf bácsi valószínûleg 15:00-ig dolgozna. :-) 1. Lendvai 2: Rita 3. Fido71 4. Robi70 5. Karex 6. Csanesz 7.jobbkormanyos /szept 21-25között Kõszegen leszünk, +7fõ-vel./ 8-14: Jobbkormanyos baráti kör 15. Hr. Geiger 16.Zsozso197 . . - 50. |
Karex | 110204 | 2016. augusztus 31. 16:31 | Válasz erre: 110201 |
Nekem pl gyárin van minden, kivéve a hátsó rugó elõfeszítést. De játszani fogok vele. Egyedül jó így, két személlyel kevés a rugóerõ. Az elejét akarom lejjebb engedni majd próbaképpen. Ez egyébként motor és egyén függõ. Kinek mi. Állítgasd, aztán kiderül. |
Karex | 110203 | 2016. augusztus 31. 16:26 | Válasz erre: 110202 |
Én így sosem ' köszönök'. Miért is? Mert pl egy sportmotoros lábemelgetése engem inkább emlékeztet egy fát jelölõ kutyára, mint üdvözletét tevõ motoros társra. Ezért. |
kormi1313 | 110202 | 2016. augusztus 31. 15:59 |
Szevasztok! Ma érdekes beszélgetésbe csöppentem a munkahelyemen. A motorosok voltak a terítéken. A lábbal történõ köszönöm jelzést értették alaposan félre. Azt gondolták lerúgást jelenti. Eddig sem alkalmaztam ezt a fajta jelzést, de tanulságként most is közzéteszem. Legyetek jók és motorosok! |
Hitmanus | 110201 | 2016. augusztus 31. 11:46 |
Üdv! Kinek hogy jöttek be a rugózás/csillapítás beállítások. Hátul ha lágyra vagy alapra vannak állítva a dolgok, akkor az elsõ csillapítás is az legyen vagy lehet kombinálni õket? A keményre állított ki és berugozás az két személlyel jó, de csak jó úton, amibõl kevés itthon. Szóval én a gyári alapra állítottam mindent a csillapítással kapcsolatosan, kivétel a központ rugó elõfeszítését. Az maradt maximális. |
csanesz | 110200 | 2016. augusztus 30. 21:38 | Válasz erre: 110199 |
Azt így nem tudhatod, hogy hengerfejes vagy sem. Még a nyomáspróba sem mindig árulja el akár hidegen akár melegen. Nálam víz került az olajba és a nyomáspróba nem mutatta ki. A kis mocsok csak a vezérmûnél habosodott és részben az olajjal- részben a kartergázzal távozott szerintem. Nekem a motor fölött lévõ vizes illesztésekrõl vitte hátra a vizet az olajtartály mögé valahol a kuplung fölött ült meg sáros csepp és felcsapódás formájában. A kupakot nyomás próbáztasd le. Bármely motorszerelõ mûhely pár perc alatt ellenõrzi neked. Nálam olyan lehetetlen dolgok voltak a motorban is, hogy én már nem hiszek semmiben. Az ilyen hibákra nincs törvény. Egyszerûen csak van és szopat. |
zsotli | 110199 | 2016. augusztus 30. 20:00 |
Ma megvolt az elsõ tankolása a karbi felújítás és szinkron óta. 4.97/ 100 km az eddigi 6.2 höz képes. Ez azért màr jobban tetszik. De ha kicsit fölé megy akkor sem leszek túl morcos. De hogy ne legyen felhõtlen a boldogság a hûtõsapkán találtam némi olajsarat és a vízpumpa alatt abból a kicsit gödörbõl kiindulva ami a bukógomba rögzitõfüle felett van valami rozsda színû maszatot. Ami olyan mintha a szél vite volna hátrafelé, de nem nedves. Lehet víz csak leszáradt? Álló helyben nincs tócsa. vizet kb 1 decit tudtam rátölteni. Össze tud onnan folyni? Illetve tud keveredni ugy hogy kifelé is folyik valami? Elvileg nem hengerfejes a mutató nem mozog a víz is felmegy amíg szokott.
|
Ati TDM 96 | 110197 | 2016. augusztus 30. 15:57 | Válasz erre: 110190 |
--csanesznek--Köszi a jó tanácsokat ! Megfogadom, megnézem mikor mit csinál!
|
Flenegen | 110196 | 2016. augusztus 30. 14:10 | Válasz erre: 110192 |
Majd pár fokkal alacsonyabb lesz a klíma a lakásba...
|
lendvai | 110195 | 2016. augusztus 30. 13:27 |
Közben azon tûnõdtem, hogy szezon után ideje lesz egy szelephézag ellenõrzésnek és mivel már 70 000km felé közeledik a gép így 11 évesen (szégyellem is magam, hogy ennyit hajtom a 18-20 éves 35 000 km-es hirdetések láttán :-) ), ezért aztán úgy gondoltam, hogy a vezérmûláncot is lehet érdemes lenne cserélni. Persze a feszítõ pozíciójától is függ, de ha nem muszáj nem szedném szét emiatt kétszer. Van ott néhány mûanyag alkatrész is, amiken a lánc siklik, tapasztalatok alapján érdemes azokat is kicserélni? Természetesen gyári cuccokban gondolkodom, nem kínai poliészterben. :-)
|
lendvai | 110194 | 2016. augusztus 30. 13:24 | Válasz erre: 110193 |
Ez most megnyugtató rám nézve. Ha tényleg a nyakadra küldöm azt az 50 éhes motorost akkor sem ruházod át rám ezt a megtisztelõ címet? :-))))
|
kawa550 | 110193 | 2016. augusztus 30. 13:00 | Válasz erre: 110192 |
Az biztos, hogy lassan te leszel a fórum g@cije, nem én. :-)))
|
Flenegen | 110191 | 2016. augusztus 30. 12:39 |
használ valaki Acerbis kabátot? Láttam egy nagyon jó trail kabátjukat és igazán megnyerõ, de nincs tapasztalat vele
|
csanesz | 110190 | 2016. augusztus 30. 09:32 | Válasz erre: 110188 |
Vagy gázadásra füstöl (lehúzó gyûrûk kopottak és esetleg a henger), Vagy gáz visszavételre (szelepszár szimering) vagy ereszt valahol egy tömítés esetleg csak nyomás alatt, de annak van látszata. A hátsó kerék felé esõ részt (olaj tartály hátsó fele) nézd meg, hogy nem "olajsáros". Ha száraz, akkor belül van a hiba. Oda turbózza fel az összes folyadékot aminek rendeltetés szerint nem kéne ott lennie. Álló helyzetben meleg motornál 5-6000 -es fordulatra pörgesd fel (szívató nélkül), olyan 1 másodpercre lehetõleg gyorsan, mintha túráztatnád. És látni fogod mikor füstöl, gázadásra vagy visszavételre. |
csanesz | 110189 | 2016. augusztus 30. 09:21 | Válasz erre: 110187 |
Nekem olajat, vizet evett. Részben érzelmi okokból döntöttem a javíttatásánál. Drága volt a dágám és ez egy hosszú házasság lesz. Így egy-két motorvásárlást kihagyok a jövõben. Végül is minek, ha megtaláltam az igazit? :) |
Ati TDM 96 | 110188 | 2016. augusztus 30. 09:01 | Válasz erre: 110186 |
Szerintem is...144 000. De amúgy megy mint a barom, meg nem füstöl hidegen sem, meg melegen sem. A végét nem tudom, 170-ig simán megy, a BMW X5 is félreáll.. |
Ati TDM 96 | 110187 | 2016. augusztus 30. 08:58 | Válasz erre: 110184 |
Köszi! Nekem van valami gixer, télen megnézetem a mocit...így nem is kell olajcsere, mindig tisztul.... |
csanesz | 110186 | 2016. augusztus 30. 08:47 | Válasz erre: 110181 |
Ati TDM 96! Szerintem 144 000 az... De, ha rendbe van rakva, olyan mint az álom! Tanúsíthatom. |
Ati TDM 96 | 110185 | 2016. augusztus 30. 08:47 | Válasz erre: 110182 |
Köszi ! Lehet hogy elviszem szerelõhöz, mert így eléggé költséges, minden 200 km után figyelnem kell az olajat ! Amúgy nem füstöl, megy , 170-ig mertem eddig, kb. 6200-6300-as fordulaton, de még menne. de viszont 6 literbõl kijön, méregetem azt is. Köszi az infót!!
|
Flenegen | 110184 | 2016. augusztus 30. 08:29 |
Az enyémen kicsit több mint 57 ezer van. Én 42 ezerrel vettem. Nekem sem kell két olajcsere között rátölteni, igaz nekem 4000 km-nél több 2 olajcsere között nem volt.
|
kawa550 | 110182 | 2016. augusztus 29. 23:36 | Válasz erre: 110181 |
Az nem csak szerinted mese. Bõven a 100.000 felett az enyém is ennyit evett, aztán kapott egy hengerfej felújítást meg új gyûrûket, azóta nem kell rátölteni 2 olajcsere közt. A repsollal az enyém hangos volt, a castrol power1-el halkabb és a váltó is jobb. |
Ati TDM 96 | 110181 | 2016. augusztus 29. 23:20 |
Helló!Üdv mindenkinek! Lenne egy kérdésem:mennyi olajat eszik egy átlagos TDM 850, 96"-os, elvileg 44 000 km van benne- szerintem mese... Márciusban vettem, rögtön olajcsere--Repsol 10 W 40--, és azóta 4000 km után 3 liter olaj....Mondták hogy csipegeti az olajat, de ennyire?? Vagy csak 100-al járjak vele?? Bealszok 100-nál...Nálatok mi a tapasztalat???
|
kawa550 | 110180 | 2016. augusztus 29. 22:13 | Válasz erre: 110179 |
Pontosan így lesz, ha nem arra esne, akkor cserélek vagy elkérezkedek aznapra! :)))))))))
|
Fido71 | 110179 | 2016. augusztus 29. 22:02 |
Azért tedd közzé elõre a beosztásod, mert vagy akkora g.ci, hogy a szabadnapodon csõdíted oda a társaságod... :D
|
kawa550 | 110178 | 2016. augusztus 29. 21:58 | Válasz erre: 110177 |
Az igen jó 5let, a szept 17 vagy az okt 1 dátumokat különösen támogatom, ha már szeretnétek egy rakás pénzt tömni a fõnök zsebébe. Az almásrétes mirelit metrós! Én szóltam!:)))))))))))
|
Karex | 110177 | 2016. augusztus 29. 21:23 |
Kawa koszt kóstolás karika. Javaslom a szombatok valamelyikén 13:30 környékét, mert Séf bácsi valószínûleg 15:00-ig dolgozna. :-) 1. Lendvai 2: Rita 3. Fido71 4. Robi70 5. Karex 6. Csanesz 7.jobbkormanyos /szept 21-25között Kõszegen leszünk, +7fõ-vel./ 8-14: Jobbkormanyos baráti kör 15. Hr. Geiger . . . - 50. |
lendvai | 110176 | 2016. augusztus 29. 21:22 |
csanesz Karex Jövök. Csak idõben mond mikor, mert messze van. Kawa koszt kóstolás karika. Javaslom a szombatok valamelyikén 13:30 környékét, mert Séf bácsi valószínûleg 15:00-ig dolgozna. :-) 1. Lendvai 2: Rita 3. Fido71 4. Robi70 5. Karex 6. Csanesz 7.jobbkormanyos /szept 21-25között Kõszegen leszünk, +7fõ-vel./ 8-14: Jobbkormanyos baráti kör . . . 50. |
Karex | 110175 | 2016. augusztus 29. 21:19 | Válasz erre: 110173 |
Idom, vagy plexi érdekelne? A plexis én lennék. |
jobbkormanyos | 110174 | 2016. augusztus 29. 21:08 | Válasz erre: 110170 |
csanesz Karex Jövök. Csak idõben mond mikor, mert messze van. Kawa koszt kóstolás karika. 1. Lendvai 2. Fido71 3. Robi70 4. Karex 5. Csanesz 6.jobbkormanyos /szept 21-25között Kõszegen leszünk, +7fõ-vel./ - 50. |
Szab06 | 110173 | 2016. augusztus 29. 20:59 |
Hallo mindenki! Valaki tudna segíteni? Hallottam egy igen ügyes emberkérõl, aki Tdm-hez (lehet nem csak ehhez a tipushoz) gyárt,készít idomokat...Neki az elérhetõsége kellene... Köszi elõre is a segítséget. |
Fido71 | 110172 | 2016. augusztus 29. 20:40 |
Ahogy bölcs vezéretek mondta: Mindenki hozzon magával még egy embert. |
csanesz | 110171 | 2016. augusztus 29. 20:32 |
Welcome kaja nincs? Monyuk egy 50 -es pizza? :) Séfbácsit kizabálom a konyhából.... :) Esetleg, ha van hambi is az desszertnek jó lesz. |
csanesz | 110170 | 2016. augusztus 29. 20:29 | Válasz erre: 110166 |
Karex Jövök. Csak idõben mond mikor, mert messze van. Kawa koszt kóstolás karika. 1. Lendvai 2. Fido71 3. Robi70 4. Karex 5. Csanesz 6. - 50. |
cizi | 110168 | 2016. augusztus 29. 20:26 | Válasz erre: 110166 |
Szerintem azon a napon szintetikus menü lesz!:))
|
Hr.Geiger | 110167 | 2016. augusztus 29. 20:26 | Válasz erre: 110166 |
Egy Schnitzlire és egy Apfelstrudelre én is beneveznék. Viszont motorom még nincs, de majd kimegyek a dízellel -azt is igen kedveli! :-)))
|
Karex | 110166 | 2016. augusztus 29. 19:56 | Válasz erre: 110159 |
Jövök. Csak idõben mond mikor, mert messze van. Kawa koszt kóstolás karika. 1. Lendvai 2. Fido71 3. Robi70 4. Karex 5 - 50. |
kawa550 | 110165 | 2016. augusztus 29. 19:10 | Válasz erre: 110164 |
Én azt ajánlom, hogy elmehetnek kendtek a .......... :-))) Mellesleg eseget szép csendesen, ami jó, mert ezt még állja az esõruhám. |
Robi70 | 110164 | 2016. augusztus 29. 18:40 | Válasz erre: 110159 |
Ránk is számíthatsz Tibi! Megkóstoljuk a séf ajánlatát.
|
Robi70 | 110163 | 2016. augusztus 29. 18:38 | Válasz erre: 110114 |
Egy próbakört én is el tudok képzelni az új fejlesztésû péklapátoddal. Ha idõben össze tudjuk hangolni, nincs akadálya.
|
lendvai | 110162 | 2016. augusztus 29. 18:37 | Válasz erre: 110161 |
Elõre bocsátom én a teraszon csak étkezni vagyok hajlandó, nem érdekel mit csinál a többi vendég.:-)
|
Fido71 | 110161 | 2016. augusztus 29. 17:17 | Válasz erre: 110159 |
Benne vagyok, de idõben szólj elõre /másfél hónappal a beo. miatt/. De miért kell a séfnek a teraszon szopni a vendégekkel? Elõléptették pincérré??? |
kawa550 | 110160 | 2016. augusztus 29. 17:13 | Válasz erre: 110159 |
Nincs ott valami vastag csõ? Há hülye vok, hogy lenne, mikor még egy tisztességes erbrás senemnincsen........:-)))
|
lendvai | 110159 | 2016. augusztus 29. 16:33 | Válasz erre: 110158 |
Egyszer el kell menjünk oda letesztelni a kosztot. :-) Megpróbálok összeszedni 40-50 embert. :-)
|
kawa550 | 110158 | 2016. augusztus 29. 15:18 | Válasz erre: 110156 |
Hát kurvára remélem! :-))) Inkább egy esõruha húzás 3 perc, mint egész este szívni a tele teraszon a sok köcsög turistával. :-D
|
Karex | 110157 | 2016. augusztus 29. 15:16 | Válasz erre: 110139 |
Ok, a kísérleti darab alakulgat, ha van fejlemény jelzem.
|
lendvai | 110155 | 2016. augusztus 29. 14:57 | Válasz erre: 110154 |
Van, de csak egy ócska, jelentéktelen vacak, említést sem érdemel. :-)))))
|
lendvai | 110153 | 2016. augusztus 29. 10:14 | Válasz erre: 110148 |
Na, már neked is jobb mint ami nekem van. Kész, feladom, megyek berúgok és a kútba hányom az összes gagyi cuccomat. :-))
|
Fido71 | 110152 | 2016. augusztus 29. 10:12 |
Úgy tudom, hogy párhuzamos közlekedésre alkalmas úton /ha fel van festve/, akkor nem minõsül elõzésnek. Ha ilyen helyen tiltani akarják, akkor azt nem táblával teszik, hanem záróvonallal.
|
1Laciapu | 110151 | 2016. augusztus 29. 08:50 | Válasz erre: 110145 |
Én meg a saját fülemmel hallottam a rádióban, amikor ez téma volt egy nagyon szakértõnek a véleményét, hogy nem minõsül elõzésnek. Valai fõfõ kresz értelmezõ, magyarázó volt. Most. Akkor ki a nagyobb szakértõ? ☺ Mindegy, én ezeket elõször ledudálom, aztán ha nem érti, simán elmegyek mellette jobbról. |
csanesz | 110150 | 2016. augusztus 29. 00:39 |
csanesz | 110148 | 2016. augusztus 29. 00:17 | Válasz erre: 110147 |
Én is használok ilyet csak az picit komolyabb cucc. :) Fontos volt, hogy burkolatok alatt is könnyen tudjam használni. Autóhoz vettem a kõfelverõdésekhez meg az ajtószegély festéshez. És ami még szóba jöhet. Bár a metál festéket annyira nem csípi, illetve a szemcsefinomság korlátokat szabhat. De amúgy nagyon pöpec és takarékos. Az elmosásnál érdemes darabokra szedni. Az enyémnek a tartálya csak 7 ccm, de nem hittem, hogy ekkora felületet le lehet fedni ennyi festékkel. |
lendvai | 110147 | 2016. augusztus 28. 22:38 | Válasz erre: 110144 |
Állványos fúróm az nekem sincs. De tegnap a Lidl-ben vettem egy fasza airbrush szettet. Igaz elsõsorban az eresz lazúrhoz gondoltam, de aztán kibontottam és rájöttem, hogy ezzel ítéletnapig fujkálhatom a kb 50m2 felületet. :-) Viszont kisebb hibák kijavítására, na meg a Star Wars modellek újbóli megépítéséhez ideális lesz. :-)
|
csanesz | 110146 | 2016. augusztus 28. 22:03 | Válasz erre: 110136 |
Meg a Periont is! :) 4 éve megy az autómba. 72 A -os 18 000 Ft -ért vettem. Lassan csere érett. Ennyiért megérte. Cimborám haverja dolgozott a futószalagnál; matricázott. Az idõpont szabta meg a márkajelzést. Délelõtt Varta délután Perion! :)))) Szal Vartát vettem Perion áron. |
kawa550 | 110145 | 2016. augusztus 28. 21:28 | Válasz erre: 110142 |
Zárjuk ezt rövidre, mielõtt még elkezdõdik: igazam van oszt kész! :))))))))))) http://kreszforum.hu/elozes-vagy-nem/ |
Flenegen | 110144 | 2016. augusztus 28. 21:15 | Válasz erre: 110143 |
Viszont nincs 900-asom meg accordból is csak 2.0 benyával mentem. Nem éltem a fõvárosban és álványos fúrom sincs:) Csak hogy ne légy komplexusos:) Ja a petendi langallós tényleg eladó. 8000 nm telek, az étterem meg egy családi ház. |
lendvai | 110143 | 2016. augusztus 28. 20:50 |
Na, akárhányszor megírom valami élményem valaki mindig jelentkezik, hogy azt már õ is és még inkább. :-) Tisztára komplexusos leszek, milyen életet éltem én idáig? :-)))))))
|
Flenegen | 110142 | 2016. augusztus 28. 20:40 | Válasz erre: 110140 |
Jó hely ez a drivingcamp mondtam mán! Meg azért a Gt-s sem rossza paripa, igaz csak kb 30-40km-t vezettem és be volt korlátozva 280-ra... Élveztem:) Avtopálya: a multkor foglalkozott vele egy okos a tv-ben,hogy az autópálya párhuzamos közlekedésre alkalmas út ahol a belsõ sávban lassabban haladó jármûvet ha a külsõ sávban gyorsabban ( szabályosan ) haladva lehagyod az nem elõzés. Ugyan szakszerûen magyarázta de ez volt a lényeg. |