lendvai | 110140 | 2016. augusztus 28. 20:19 | Válasz erre: 110131 |
Én minden nap autópályán közlekedem. Szabálytalanság ide, vagy oda, a belsõ sávban bennragadt sehallselátkétkilométerakamiondeidõbenkellelkezdenielõzni és hasonló autókat jobbról szoktam kikerülni. Érdekes, hogy a tudatlanság mennyire jellemzõ, mert sokszor úgy gondolja, hogy a csilivili 1.2 meg 1.4 TSI fóccvágen az 180-nál is olyan virgonc, mint 60-nál. Mert hát oktatni akar szegénykém, hogy gondolom én, hogy szabálytalankodásra szabálytalankodással reagálok. 110-tõl általában 160-ig tart a mûsor, mert lusta vagyok 6-ból visszakapcsolni. De hát rakhatnak oda olyan turbót meg kompresszort, amilyet akarnak, az EURO4,5 stb azért hozzátesz a majd 2 tonnás passzív biztonsághoz, egy 2.4 szívó meg nem nagyon torpan meg. Akkor elfogynak, asszony beszól, hogy haggyad Béla, ne itt erõlködj hanem a hálószobában, aztán visszalassul, sokszor észhez is tér és kimegy a külsõ sávba. Séf bácsi mostan mondhatja, hogy ez is farokméregetés, lehet, én sem vagyok tökéletes. :-) Amúgy az imént jöttem vissza Zsámbékról a Driving Camp-be invitált meg sógorom egy kis farokméregetésre, ha már itt tartunk. Meg lettem dicsérve, mert elsõ bálozós státuszom ellenére az AMG GT-S-t csak sikerült a jobb két kerékkel kitenni a padkára egy kanyarban és senki nem ijedt meg. :-) Jó dolog ez a vényóc, gyönyörû hangjuk van. :-) |
skobik | 110139 | 2016. augusztus 28. 18:43 | Válasz erre: 110114 |
Ha lenne rá mód, én is próbálnék, de mostanában nem tudok elszaladni feléd. Érdekel az eredmény!
|
Flenegen | 110138 | 2016. augusztus 28. 15:32 |
Valaki most indul petendrõl vagy 10 liter szörppel egy kilencszázassal :) Ki ismer magára? |
aramo69 | 110137 | 2016. augusztus 28. 11:57 | Válasz erre: 110096 |
Sziasztok! Ugyan ezt produkálta a contim 2 garnitúrában is!!!! Pedig esküdtem rá. Többet soha! |
Kilos | 110136 | 2016. augusztus 28. 11:32 | Válasz erre: 110134 |
ktomy, ugyanilyen akksi van az én motoromban is, én is ezzel vettem, már 5. éves. Szerintem a Bosch vagy a Varta sem bír ki többet, viszont jóval drágábbak. Ne lepõdj meg de a Varta gyártja a Bosch-t is és még legalább öt különbözõ neveken forgalmazott akksikat. Ráadásul még nem is Németországban gyártják. Így van ezzel a többi neves vagy névtelen akksi gyártó is. A Banner akkut gyártják még Mo-n is. Szerintem nem a márkanévre kell figyelni. Válaszd azt az akksit amelyikre a leghosszabb garanciát adják és abban a kategóriában a legolcsóbb. Szerintem fontos, hogy fektethetõ legyen! |
gezasz | 110135 | 2016. augusztus 28. 11:20 | Válasz erre: 110131 |
Erre egy tegnapi példa: http://makohirado.hu/2016/08/28/egy-halott-egy-eletveszelyes-serult-apatfalvanal/ |
ktomy | 110134 | 2016. augusztus 28. 11:08 | Válasz erre: 110113 |
Köszi, valószínû,hogy az aksi lesz a ludas! Csak nem terhelten mértük, és akkor jó volt! motorba 8V! Szerinted milyen akummlátort vegyek ami nem rossz árban van? Bosch, Varta? Ami most volt benne az volt legolcsóbb, amint látom, én ezzel vettem a motort! |
Fido71 | 110133 | 2016. augusztus 28. 10:52 |
Nyugodjatok meg. Sokszor /naponta többször/ a kéklámpával vonyító autót sem engedik el. Tükröt bassza nézni a zene meg szól. Huszonév után már nem érdekel... Azért jó lenne az autónk hátulján egy felirat, hogy. "Éppen anyádért sietek!" Éjszaka ez villogna természetesen. |
kormi1313 | 110132 | 2016. augusztus 28. 10:17 | Válasz erre: 110131 |
Az oktató taníthat autópályán? Ezt komolyan kérdeztem. Ha nem akkor érthetõ ez a sok tudatlanság. |
Hr.Geiger | 110131 | 2016. augusztus 28. 10:01 |
Úgy néz ki, egyre többen kapnak jogosítványt, amelyik csak a belsõ sáv használatára érvényes... Ez igazában akkor zavaró, amikor autópályán megy a delikvens 100-zal a belsõben, amennyivel a külsõben haladók mennek és eszébe nem jutna, hogy valaki(k) mondjuk mennének akár 130 -al is. De ez nem magyar sajátosság, mert német autópályán is tapasztaltam már. |
kawa550 | 110130 | 2016. augusztus 28. 09:57 |
Aztat montam mán, hogy mit mûvelt az Ossian tegnap Sitkén? Apáim, ezek bazmeg beszántották a domboldalt, de csak azért, hogy utána felrobbantsák! Valami kibacottul nagyot toltak, úgy bevadították(az amúgy kurta nagy) tömeget, hogy õk maguk is meglepõdtek. Ezek kellettek volna az ironmajdnem elé a volton, nem a fáradt iparos tanksapka. Eddatis meg hát..... Szomorú hogy micsoda poprock bandát csinált az egykori nagy csapatból, bár a régi számokból összerakott egyvelegnél azért megmutatták, hogy nagyon megy ez még nekik ha akarják. Csak nem akarják. Még úgy se lehet ezt megbocsátani neki, hogy egy Kassai pólóban tolta végig a koncertet. Nem mellesleg, irány Szombathely, ma 2 Kassai bemutató is lesz! :))))) |
kawa550 | 110129 | 2016. augusztus 28. 09:51 | Válasz erre: 110127 |
Arra a 25 éves füstölõ ibizára, aki a minap késõ este a határ utáni kétsávoson 60-al araszolt a belsõ sávban, mögötte én, meg még 6-7 autó vonatoztunk arra várva hogy eszéhez kap, arra mit mondanátok? Az autósok egy idõ után megunták, és (teljesen szabálytalanul, lakott területen kívül nem szabad) a külsõ sávban megelõzték. Én türelmesebb ember vagyok, nagy adag tanítói szándékkal megáldva, így én mögötte maradtam, az amúgy is kicsit magasan hordó lámpámmal, olyan távolságról hogy én bármikor megállok mögötte, de õ szart se lát a tarkójára világító lámpától. Erre természetesen nem jutott eszébe hol a helye, hanem lassítani fékezni kezdett még a 60-ról is. Én is, meg közben beleakadt az ujjam a reflektor kapcsolóba is, ami aztán úgy is maradt. Erre már eszéhez kapott, és kikotródott a helyére a külsõbe, de mivel bennem nagyobb a tanítási vágy, mint a sietség, így én is, aztán boldogan mentünk szép lassan Sopronig, úgy hogy még a naviját se nagyon látta a kötsög. Tibike szerint ez farokméregetés, szerintem meg legközelebb talán elõbb kimegy a helyére. És nem biztos hogy nem fordult meg a fejében, hogy õt itt most pofán fogják vágni ha meg kell állnia egy lámpánál. Szerintem okult az esetbõl. És itt nem arról volt szó, hogy az agresszív barom letolta a szabályosan közlekedõt, hanem arról, hogy egy hülye szándékosan tartott fel másokat, amit én személy szerint jobban büntetnék, mint a gyorshajtást.
|
lendvai | 110128 | 2016. augusztus 28. 09:34 | Válasz erre: 110127 |
Nekem az autón sérült a hátsó lökhárító, még jól is jönne egy ilyen, de valamiért elkerülnek. :-) Az ilyen mögöttem jövõkkel szoktam találkozni, fura gondolkodásmódjuk lehet, én nem szeretek mások mögött tartósan menni, mert akkor rájuk is figyelni kell. Van, aki talán egyfajta "úttisztító" funkciót lát bennem azért követ, de nem elõz meg. Ha felgyorsítok és elõremegyek követ, majd megint megáll mögöttem ugyanazzal a tempóval. Ilyenkor két módszerem van: ha nincs nagyon forgalom, jellemzõen sötétedés után, akkor lassítok. Kb 40-nél mindig megunják és megelõznek. Ha gázos a társaság körülöttem, akkor gyorsítok. Ez jellemzõen német autópályákon történik, 160-tól általában feladják. :-) Motorral ilyen nincs, általában elengedem, hadd menjen, nem akarok én hülyékkel hadakozni. :-) |
csanesz | 110127 | 2016. augusztus 28. 09:24 | Válasz erre: 110126 |
Nem érnek hozzád kb. fél méterre van mögöttem a hülyéje és akárhogy gyorsítok nem marad le. Na ilyenkor rúgnék az oldalába. 50 -es sebességhatárnál szerintem olyan 100 -ig tolt. Utána meg tudott elõzni. Ha valamiért hirtelen fékeznem kell tuti nekem jön. Ahelyett hogy biztonságosan meg tudnék állni. Szerencséje volt, hogy nem értem utol, persze nem is erõltettem magam miatta. Az elõttem haladó motorossal is bacakodott. Õt még korábban engedtem magam elé. Nem a félelemrõl van szó csak felbacca az agyam a tudat, hogy az én biztonságomat teszi kockára egy hüle, mert neki most olyanja van. És azért sötét, mert mert szarik mindenre a járgányán kívül. Felelõtlen és ostoba. Persze tojhatnék az egészre és megyek tovább 50 -el, de azt nem tudhatom, hogy a barma be van lõve vagy sem és éppen halhatatlannak hiszi magát. Jobb elengedni és hagyni a francba... Én sem találkozom ilyenekkel olyan gyakran, de azért van belõlük rendesen. Idén ez volt az elsõ. |
lendvai | 110126 | 2016. augusztus 27. 23:58 | Válasz erre: 110120 |
Valaki mondja már el végre mi az, hogy tolni, meg letolni? :-))) Nálam is próbálkoztak már eddigi pályafutásom során, de senki még csak hozzá sem ért a lökhárítóhoz, nemhogy tolt volna. :-)) Vagy megelõzött, vagy megvárta, míg én megelõzök valakit, majd odébb álltam egy sávval és mehetett. Sötét autóban sötét alakok? Félni kéne tõlük? Miért is? :-)Azt mondják a bölcsek, hogy akitõl félni kell az nem ilyen. Az csöndben van és nem keménykedik. :-) Nekem még soha nem volt bajom ezekkel a szerencsétlenekkel. :-)
|
cizi | 110125 | 2016. augusztus 27. 23:48 | Válasz erre: 110123 |
Gyönyörû környezetben, közvetlen vízparton a piactéren. Ez a városközpontban a híd lábánál van. Telefonon elérhetõ vagyok, ha valaki úgy gondolja, hogy ideér. 20/774-8520
|
csanesz | 110124 | 2016. augusztus 27. 23:18 | Válasz erre: 110114 |
Találtam olcsóbbat! http://poiplaza.com/index.php?p=download&d=1216&lstpg2=sdb&lstpg=ds&lsts=616 Már benne vannak a kapuk is! |
Kilos | 110122 | 2016. augusztus 27. 23:07 | Válasz erre: 110116 |
Látod Gyulus! Ha Karex fekete teszt fagylaltoskanalát szerelted volna a rendszám elé, turbulencia mentesen húzhattad volna neki legalább 51-ig! :)))) |
cizi | 110121 | 2016. augusztus 27. 23:05 |
Késõn fekvõk, koránkelõk! Találkozzunk délután Ráckevén a Veterán jármû kiállításon! |
csanesz | 110120 | 2016. augusztus 27. 22:44 | Válasz erre: 110116 |
Neogyasziggyed! Tegnap egy 4karikás tolt a 11 ker -ben. Sietett nehogy lekésse a piros lámpát. :) A kisz kocog. Naon fekete autóban naon sötét alak. |
lendvai | 110119 | 2016. augusztus 27. 22:39 | Válasz erre: 110116 |
Ahol mértek az meg méreten aluli volt, így egy huszasba került, mert megtartottad, így volt? :-))))))))
|
Karex | 110118 | 2016. augusztus 27. 21:42 | Válasz erre: 110116 |
Nem voltál elég figyelmes.... nem láttad a rendõrt. :D |
kawa550 | 110116 | 2016. augusztus 27. 19:41 | Válasz erre: 110114 |
Fúj, undorító. Az ilyen száguldozók miatt utálják a népek a motorosokat. Tegnap má megin megbactak az osztrák zsaruk egy huszasra, nem ott mértek ahol szoktak......:)))))))))) |
Muju | 110115 | 2016. augusztus 27. 19:07 | Válasz erre: 110114 |
Mostanság pályán járok dolgozni 130+-al . Ha gondolod.
|
Karex | 110114 | 2016. augusztus 27. 18:54 |
Üdv! Lassan szükségem lenne önjelölt gyorshajtókra...... érzékeny füllel. 120 feletti tempóra készül védelem, a próbadarab ígéretes, de kell pár vélemény. |
Kilos | 110113 | 2016. augusztus 26. 22:57 | Válasz erre: 110106 |
Sziasztok! ktomy, már jártam így én is. Nálam egyszerû kontakt hiba volt az akkusarunál. Tisztítás után minden helyreállt. |
csanesz | 110112 | 2016. augusztus 26. 21:06 | Válasz erre: 110105 |
Holnap rácsörgök, hogy a cserét visszavonta- e a TDM tulaj vagy sem a betegeskedõ Malaguti miatt?
|
Traktoros | 110111 | 2016. augusztus 26. 20:27 | Válasz erre: 110106 |
Szia! Nem úgy "rekettyézik" ahogy indítasz? Mert akkor le van merülve az akksi valamiért.
|
Flenegen | 110110 | 2016. augusztus 26. 20:25 | Válasz erre: 110108 |
Vagy az akku gyenge, vagy a relènél/ ben kontakt hiba. Bikàz i nem próbàltátok?
|
ikim2025 | 110109 | 2016. augusztus 26. 18:13 | Válasz erre: 110106 |
nyomd össze az indító rellé érintkezõit és jó lesz,azt ami a gumipántal van oda fogatva,már én is jártam így |
kawa550 | 110108 | 2016. augusztus 26. 17:34 | Válasz erre: 110107 |
A kattogás gyenge akksira utal. Próbáld megbikázni autóról.
|
ktomy | 110106 | 2016. augusztus 26. 17:18 |
Sziasztok! Lerobantam szlovàkiàba a tdm900-al! Pihenõ utàn nem indult! Össze-viasza jàr a mutatòm! Akumulátor megnéztük,jó! Minden kábelt megnèztünk jò! A inditò relé viszont kattog! 5px-81950-00 sa van ràírva! Valaki tud tanàcsot adni? Köszi
|
Karex | 110105 | 2016. augusztus 26. 16:02 | Válasz erre: 110104 |
Ajánlom a gyors szelep hézagolást a gépen, és a karburálást. Megvolt a tankolás a karbi matatás óta elõször. Az eredmény több mint jó. Visszaállt a gép a korábbi fogyasztásra, könnyen és finoman kezelhetõ a teljesítménye. Szép képet mutat a kipuf vége is. A tûk zégere a középrovátka felettiben van, de néztem a súberbõl kiállást is, mert nem egyforma volt egy + hézagoló miatt. Ebben a karbiban külön egy kis dugó tartja a helyén a tût, nem a súberrugó. Jó lett. |
csanesz | 110104 | 2016. augusztus 26. 11:41 |
Cimborám TDM -es lett! ...egy idõre. Elcserélte a Malaguti Spidermax 500 -at a TDM 4TX-re. De mivel a Mala másnap nem indult, így lehet, hogy vissza lesz cserélve. Mindenesetre gyári dobbal mélyebb hangja van az enyémnél, de van egy mellékes zörej, ami nem tetszik oldal idom repedt és a tank ebbõl kifolyólag picit horpadt, de ezt leszámítva jó állapotban van külsõleg. És van egy kis visszaégés a karbiig (cisszenés) ami a nagy generál elõtt nálam is volt. ...nem túl biztató. Az érdekes, hogy nálam csak hideg motornál volt nála meleg motornál is van. Nagyon tetszik neki, de eladásra cserélte, mert könnyebb eladni mint a nagy robogót. Elõzõ tulaj egy 100 000 Ft -os karbantartást végzett rajta csak az a gyanús, ha ennyit költ rá minek adja el utána csak bukik rajta. Vett még egy Deauville -t amit megtart. Motoros polgárõrként inkább azt ajánlottam neki, hogy azt tartsa meg. Kipróbálta a TDM -et, a szavaiból azt vettem ki, hogy nagyon nyers és vad... :)))) Még nem ült, olyan gépen amit kizárólag az emberi koncentráció határoz meg. Bár olvastam valahol, hogy elsõ váltós motornak nem ajánlják a 850 -est. Váltáskor még rúg neki a vas. :) |
Hitmanus | 110103 | 2016. augusztus 25. 20:35 |
Üdv! Láthattam kettõ TDM-es kollégát ma Lilafüreden? Én asszonnyal éppen kaja után indultunk tovább mikor éppen parkoltak le a Tóhotel parkolójába. |
csanesz | 110102 | 2016. augusztus 25. 20:07 | Válasz erre: 110098 |
Ez nagyon jó! Tetszik, hogy saját térképe van. :) Egy próbát megér. A Giroszkóppal befürödtem, a minõséggel volt gond. Ez viszont akár jó is lehet. Nem nagy meló. |
Robi70 | 110101 | 2016. augusztus 25. 19:34 | Válasz erre: 110096 |
Én is csak egy új gumiért mennék ezzel. Ölég xarul néz ki.
|
MadBob | 110098 | 2016. augusztus 25. 17:48 |
Ezt láttátok már? http://butykoltem.blog.hu/2016/08/25/igy_elozd_meg_a_buntetest Csanesz! Van már ilyened? :) |
Lomha 8V | 110097 | 2016. augusztus 25. 17:22 | Válasz erre: 110096 |
Semmiképp ne menj vele a gumisnál hosszabb útra.
|
zolika8904 | 110096 | 2016. augusztus 25. 16:53 |
Sziasztok.Ez tortent a hatso gumival.Majdnem az egesz oldala vegig repedt.Szerintetek be vallaljak ezzel egy 800 km-s utat? En kockazatosnak talalom.
![]() ![]() |
VVLaci | 110095 | 2016. augusztus 25. 15:21 | Válasz erre: 110093 |
Köszi Fidó! Tóthlacit akarom meginterjúvolni, ha másképp nem megy. |
tomhahn | 110094 | 2016. augusztus 24. 23:14 | Válasz erre: 110085 |
Hogy errõl miért pont Te jutottál eszembe??? :)))) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201869970707677&set=a.1764302044099.50611.1735581234&type=3&theater |
Fido71 | 110093 | 2016. augusztus 24. 21:10 |
VVLaci! Látom regiztél a Burgman fórumra. Eléggé döglõdik már vagy 2 éve. Ha máshogy nem megy, talán pityuka /kisbetûvel/ fórumtársnak küldj privit, bár neki 650 van, de ügyes kezû ember /és nagyon jó fej/. |
Robi70 | 110091 | 2016. augusztus 24. 20:46 |
Szasztok! Pozsonyi egy napos kiruccanást tervezek, de a parkolási rendrõl nem találok a neten aktuálisat vagy érdemlegeset. Motor parkolásról végképp semmit. Van valakinek infója? Hétvégén, napközben mi a módi arra felé? Járdán, mint itthon, szabályos? Az óváros és a vár környéke érdekelne leginkább. |
Kilos | 110090 | 2016. augusztus 24. 17:32 | Válasz erre: 110084 |
Gyári dobot keresel? Én, ebayen vettem 72 eFt-ért a párat, igaz most 3. éve.
|
Lomha 8V | 110089 | 2016. augusztus 24. 17:11 | Válasz erre: 110088 |
Engem érdekelne, ha a kollégát nem. Szerk: Eh, mégsem. Nekem 850 van, már vak is vagyok. |
jobbkormanyos | 110088 | 2016. augusztus 24. 15:11 | Válasz erre: 110084 |
Nekem van két felesleges gyári kipufogó dobom, az egyiken nincs hõvédõ lemez. Megegyezhetünk rájuk. |
lendvai | 110087 | 2016. augusztus 24. 13:59 | Válasz erre: 110084 |
100 000 az szerintem teljesen rendben van két jó minõségû kipufogóért. Ezekben ott van a katalizátor is, az bónusz költség. :-) De bontóban lehet szerencsejátékot játszani olcsóbban is. :-) Vagy Ebay.co.uk.
|
Utalatos | 110086 | 2016. augusztus 24. 08:49 | Válasz erre: 110079 |
"Erdely nekem a "Csodak orszaga"... Bar egyre tobben latnak, gondolnak igy es nem csak kivalo motoros uticelnak tekintenek:-) Ha meg egyszer kibovulhetne ez a szoosszetetel ugy is, hogy "Magyarorszag nekem a csodak orszaga", akkor lennek igazan boldog. Ehhez nagyon sokban jarulhatnak hozza a hasonlo beszamolok, videok. Nagy oromot szereztel vele es a boromon ereztem a Hargita csipos szelet. A szelistyei ut pedig igazi kedvcsinalo:-) |
kawa550 | 110085 | 2016. augusztus 23. 22:17 | Válasz erre: 110082 |
Én nem azt mondtam hogy arrafelé nincs hangos kipuff, csak hogy nem legenda hogy néha még meg is mérik az út szélén. A kismotorokat is ellenõrzik néha, oszt a 2 hülye tanulónk másról se tud beszélni csak hogy hogy tudná kifaragni a drosselt az aprilia kipuffjából. |
hucski | 110084 | 2016. augusztus 23. 21:51 |
Hali! Van tippetek, hogy honnan lehet épeszû áron kipuffancsot szerezni 900 asra? mindeki 100000 fölött akar mindent eladni. :( |
gezasz | 110082 | 2016. augusztus 23. 19:17 | Válasz erre: 110072 |
OK elhiszem! De tényleg találkoztam hangos motorokkal, jó nem sokkal . De volt és osztrák.
|
lendvai | 110081 | 2016. augusztus 23. 16:08 | Válasz erre: 110080 |
Arra érdemes ügyelni, hogy nálam autóban a néhány termosztátcserém alkalmával azt tapasztaltam, hogy a kommersz Bárdi-Unix stb utángyártott termosztátok tartottak nény hónapot, aztán kuka volt mind. Az egyetlen utángyártott típus ami bírta az japán volt.
|
sagipet | 110080 | 2016. augusztus 23. 12:30 | Válasz erre: 110078 |
Ezt úgy tudod meg, hogy kiveszed, és beviszed egy autósboltba. Ha szerencséd van, megegyezik valamivel és olcsó lesz. Én egyszer egy csirkeszárnyasba tettem egy suzukistift 1-es termosztátot, ott bevált. |
Kilos | 110079 | 2016. augusztus 23. 11:14 | Válasz erre: 110075 |
Ha úgy érzed, hogy oda fel kell menni, akkor fel kell menni! Ennyi! :)))) Nekünk sem kellett egészen 3 perc, hogy az alsógatyánkig elázzunk a vízszintes esõtõl - mert amikor nekivágtunk a szemerkélõ esõben még úgy tûnt, hogy elég lesz az esõvédõ felsõrésze is. Alul farmer és egy könnyû, vászon sport cipõ! Erdély nekem a "Csodák országa". Idén - terv szerint - nem a legkeresettebb turista célpontokat látogattuk, inkább olyan helyekre szerettem volna eljutni ahol még a hamisítatlan, erdélyi, székely vidéket és embereket láthatom. Ehhez, bizony le kell térni a fõútvonalról, be kell menni az erdõbe a hegyek közé. A Transzalpina (mert az kihagyhatatlan) után Szelistye felé vettük az irányt. https://www.youtube.com/watch?v=3ZkAHpb2Agc Ez az erdei út néhány helyen rátromfolt a Transzalpinára. A meredekségére jellemzõ, hogy 5 szûk, visszafordítós hajtûkanyarral már 1000 m feletti magasságban találtuk magunkat. két nappal korábban ítéletidõ volt a hegyekben, így minden kanyarban sziklaomlás várt bennünket, több helyen le volt szakadva az út vagy apró kavicsos átfolyások tették izgalmassá a haladást. (3. perc után kezdõdik az "érdekes" rész.) Az átlag sebességünk ezen a szakaszon kb. 30 km/h volt. Ezen a napon 13 órát ültünk a nyeregben. Ja, miért Szelistye? Csak - mert Mikszáth megörökítette a szelistyei asszonyok történetét, mert film és operett is készült belõle, akkor meg miért ne? :D ![]() ![]() |
zsotli | 110078 | 2016. augusztus 23. 10:51 |
Gyári termosztát helyettesíthetõ valamelyik autóéval vagy meg kell venni az eredetit?miért ne most adja meg az is magát.
|
fazakas66 | 110077 | 2016. augusztus 23. 10:47 |
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni azoktól akik 900-asra raktak már másik kormányt a gyári helyett. Szélesebbet szeretnék rárakni. Milyen széles kormányt engednek még a gyári vezetékek, bowdenek feszülés nélkül? Milyen típusú kormányra cseréltétek már a gyárit ?
|
punyessz | 110076 | 2016. augusztus 23. 10:24 |
Jut is eszembe! A multkor kértem némi segítséget,hogy miért nem indul a motorom,gyujtás van,világítás is,de nem indítható,és felgyullad a hõfok,és az üzemanyag led! Nos,nulla forintos probléma volt,a sztenderd kapcsolója volt koszolódva,hogy mikor felcsuktam,a kapcsoló csúszkája kijött,de nem teljesen,így még azt érezte,hogy kinn a támasz! Hátha valaki másnak is lesz hasonló! Köszönöm a multkori segítségeket!
|
kawa550 | 110075 | 2016. augusztus 23. 08:32 | Válasz erre: 110073 |
Én is ilyen szép idõben értem fel elõször a wechselre, és én is csak a harmadik próbálkozásra, 1x az út volt még lezárva, 1x a hó fordított vissza, oszt utána már az ilyen mocsok idõ se tudott visszatartani, inkább szarrá áztam, de akkor is felmentem. :))
|
jobbkormanyos | 110074 | 2016. augusztus 23. 05:19 | Válasz erre: 110073 |
Nem ment, csak harmadik nekifutásra. 3 évvel ezelõtt nem bírtunk a rossz út miatt felmenni a motorokkal, csak félútig, idén feljutottuk, /az út alsó 3km-re nyomokban aszfalot tartalmaz, de a felsõ 7km új, kiváló minõségû /elindultunk gyalog, de a célegyenesben jött egy nagy zivatar, visszamentünk a turista házba ebédelni. Másnap sikerült ! |
Kilos | 110073 | 2016. augusztus 22. 23:36 | Válasz erre: 110057 |
Sziasztok! Gyula, hát szabad ilyen szép idõben felmenni a Hargitára? Ilyen szép napsütésben nem is lehet átérezni a hely magasztosságát! Bezzeg mi! Szakadó esõ, viharos szél, kb. 3-4 fok! Rákhalászok a Hargitán! :))))) https://www.youtube.com/watch?v=mGQ2S9ExRqw&feature=youtu.be |
kawa550 | 110072 | 2016. augusztus 22. 22:02 | Válasz erre: 110070 |
lajostrom | 110071 | 2016. augusztus 22. 21:43 | Válasz erre: 110067 |
Szia! Ma úgy tartják a "hegyvidéki" utak legnagyobb ellensége a csapadékvíz. Mesterséges v. természetes lejtést adva az útnak, sérülésmentes felület estén, már csak a víz elvezetéséröl kell gondoskodni. Vízelvezetõ rendszer hiányában az útszéli murva nyeli a vizet mint kacsa a nokedlit. Egy darabig. Az autóvezetõk a " nagyoktól' elsõnek a kanyarlevágást sajátítják el, s hordják fel a múrvát pl. neked. Életünk, motorozgatásunk -gondolom- itt nem került szóba! Óvattal, sikerrel! |
gezasz | 110070 | 2016. augusztus 22. 20:42 | Válasz erre: 110061 |
Már pedig én találkoztam nem egy hangos motorral az idén Ausztriában, osztrák rendszámmal. Nem lehet,hogy némi legenda is van ebben a hangos kipufogó megbasz az labanc történetben? Most nem a túlzásokról van szó amikor lényegében csak egy csõ a kipufancs.
|
zsotli | 110069 | 2016. augusztus 22. 20:16 | Válasz erre: 110062 |
Köszi. Ismerõs ma indult ki holnap mar hozza is. Remélem hétvégén már menni is fog.
|
Karex | 110068 | 2016. augusztus 22. 20:13 | Válasz erre: 110061 |
Teljesen igazad van, és meg is értelek. Az enyémet imádom, de határon kívül nem mennék vele. |
punyessz | 110067 | 2016. augusztus 22. 20:05 | Válasz erre: 110048 |
A Mátrai úttal kapcsolatban,nem tudom melyik nagyokosnak volt az ötlete,hogy murvával szórják be az út szélét,mert most mind ott van a kanyarívekben! Egyszer arrébb is pakolta 20 centivel a motor mindkét kerekét egy kavics! Így inkább életveszélyes! Lehet élvezni,de nem lehet csapatni!
|
aramo69 | 110065 | 2016. augusztus 22. 18:51 | Válasz erre: 110060 |
Nem muszáj párban. G.P.R. Yamaha TDM 850 SINGOLO OM Szííípet szól! Mintha Yamaháék hang villával hangolták vooona. :))))
|
Banditx | 110063 | 2016. augusztus 22. 17:32 |
Senki nem akar egy igazán jó motort? http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_850-10450618 |
Banditx | 110062 | 2016. augusztus 22. 17:30 | Válasz erre: 110054 |
Szia! www.Kedo.de. 30 eur a posta, nem olcsó. Kevesebb, mint egy hét alatt megkaptam.
|
lendvai | 110061 | 2016. augusztus 22. 16:24 | Válasz erre: 110060 |
A jó sportdob pár az 1000EUR környéke volt, már amelyik tetszett is, annyit meg nem ér, hogy alapjáraton hallgassam. Mert menet közben amelyiket hallom azér megbax az osztrák yard. :-) Így egyelõre marad a gyári, se gyorsabb, se erõsebb nem lesz egy sufnituning sportdobtól. Mielõtt a sportdobos kollégák fellázadnának én azt vallom, hogy ha javítani akarok olyasmin, amit külön mérnöki gárda tervezett akkor elvárom, hogy azt is egy legalább olyan képzett mérnöki gárda tervezze. :-) Mert különben vagy sikerül, vagy nem. :-)
|
Karex | 110060 | 2016. augusztus 22. 15:33 | Válasz erre: 110059 |
No, csak megérik a gondolat benned egy jó sportdob pár felrakására...... Sokkal szebb hangja van mint az ottani üvöltõknek.. : D |
lendvai | 110059 | 2016. augusztus 22. 11:47 | Válasz erre: 110056 |
Ezért volt jó a lelátóval szemben az a jókora kivetítõ, ahol szerintem pont az ment, ami a tv-ben. Mellette nyomták a szöveget is, de egyetlen általam ismert nyelv sem volt. Az olasz narrátor nagyon lelkes volt, a némettõl zsigerbõl iszonyodom, a cseh meg inkább mókás volt az induláskori "pozor-pozor-pozor-pozor!" felkiáltásokkal. Külön kiemelném még a sûrûn elõforduló "fantaszticki" és a Moto2 alatt a "moto-dva" kifejezéseket. :-) 8 évig tanultam oroszul, de nem tudtam megszokni. :-) Viszont a percenként érkezõ apokaliptikus hangáradat miatt megérte. :-) Azt semmilyen hangrendszer nem adja vissza. |
Robi70 | 110058 | 2016. augusztus 22. 11:20 | Válasz erre: 110057 |
Szép helyek, bakancslistás helyek. Még Levivel is "összefutottatok"?!
|
Karex | 110056 | 2016. augusztus 22. 11:07 | Válasz erre: 110052 |
Élõben biztos más mint tv-n követni, de ebben az esetben jobbnak tartom a közvetítést. Esetleg a pálya szélén nézni a versenyt, közben meg mellékesen a közvetítést. Jobban átlátható mint mikor ott állsz, és percenként húz el elõtted az adott versenyzõ. |
lendvai | 110055 | 2016. augusztus 22. 11:00 | Válasz erre: 110053 |
Na jó, te nyertél, de az én apukám akkor is erõsebb. :-)))))
|
zsotli | 110054 | 2016. augusztus 22. 10:55 |
Sziasztok! Súbertût és kehelycsövet honnan tudok a leggyorsabban szerezni?
|
Yoshimura | 110053 | 2016. augusztus 22. 09:26 | Válasz erre: 110052 |
Én 1999 óta kb. 15X voltam, elsõre nekem is káosznak tûnt, de azért mûködik, évrõl évrõl pedig rutint lehet szerezni, mikor, hova, merre, meddig, stb. Amúgy kb. évente esik, láthattak már ilyet... Grande Vale :) |
lendvai | 110052 | 2016. augusztus 22. 08:58 | Válasz erre: 110050 |
Csak hogy esõ is legyen, minden valamirevaló férfiember ült már egész délelõtt esõben, esõruhában kívül-belül elázva egy lelátón azért, hogy egymást kergetõ hangos motorokat bámuljon. :-) Nõk ezt sose fogják megérteni, bár egész szép számban voltak hölgyek is. :-) Életem második motorversenye, fanatikus rajongó nem lettem, de érdekességnek jó volt. Na meg látni a Doktort élõben, meg a seregnyi zsinatoló olaszt a szemközti domboldalban, akárhányszor elõbbre került egy pozíciót. A helyi erõk szervezés szempontjából nem volta a helyzet magaslatán, káosz volt közlekedésileg és parkolásilag. Biztos nem készültek az esõre. :-)
|
kawa550 | 110050 | 2016. augusztus 21. 21:10 | Válasz erre: 110047 |
Csak a héten 3x sikerült esõben hazajönni, a hónapban meg soxor. Persze akinek bántja a szemét, bármikor lepucolhatja ingyen és bérmentve. :))))))))))) |
Karex | 110049 | 2016. augusztus 21. 20:01 | Válasz erre: 110048 |
Vagyis a közlekedésbiztonságilag teljesen elhibázott szélességû, ápolatlan mellékutat? A közútkezelés egyik hatalmas hiányosságának tartom a beláthatatlanná dzsungelesedett útszéleket. Ahol sosem tudod mi fogad a bozóton túl az úton. Autó, kátyú, ugrató, vagy vad......... Értem én hogy buli mikor veri a bukót az útszéli gaz, meg a tükröt, de akkor is. Karbi tesztelve. Nem tankoltam még, de a régi kezelhetõsége visszatért a gépnek. Egy rovátkával engedtem le a tût. A motor hõfok is visszaemelkedett normál üzemi szintre, sok anyaggal hûvösebb volt. Jól adagolható a teljesítmény, ha kicsit kell kicsit megy, nem ránt terhelésváltásnál. Jó lesz, akármenyit eszik....... |
szodasbacsi | 110048 | 2016. augusztus 21. 18:32 | Válasz erre: 110026 |
Az új mátrai úttal az a bajom, hogy kicsit szélesebb is lett, így nem mindig tudom, hogy még hosszába megyek, vagy már keresztbe. Legalábbis míg nem volt felfestve a felezõvonal. Személy szerint jobban szeretem az olyan szerpentineket, ahol egy balos kanyarban az út jobb szélén haladva, félre kell kapkodni a fejemet az út bal szélén levõ növényzet elõl. |
szodasbacsi | 110047 | 2016. augusztus 21. 18:27 | Válasz erre: 110034 |
Én meg egy (pár) naggyon rozsdás leömlõt.
|
Karex | 110046 | 2016. augusztus 21. 18:22 |
A Mecsek kanyarjai szinte üresek, se motor,se autó. Mindenki Balatonol? |
Karex | 110045 | 2016. augusztus 21. 14:02 | Válasz erre: 110044 |
Én a nap végén szeretek leülni az elvégzett munka mellett, és átgondolni hogy minden rendben vae-e, vagy csak gyönyörködve pihenni....... Jó is az. Kör indul, amerre a motor megy. Karbi babrálva ismét, kíváncsi leszek mit ad elõ. Beindítva, a melegítés során ígéretesnek tûnik. |
furfarag | 110044 | 2016. augusztus 21. 13:00 | Válasz erre: 110041 |
Helyhiány miatt került le a pincébe.Tudod,az a baj vele,hogy lemész dolgozni a pincegarázsba,ahol nincs több 20-24 foknál,Beleülsz a fotelba és kész.Már el is felejtetted a munkát.:-))))))))))
|
furfarag | 110043 | 2016. augusztus 21. 12:52 | Válasz erre: 110040 |
Hmm. Most megfogtál.Valami kampót gyártok a födémbe.Még jó hogy felette csak szerelõ beton van,nincs még járólap.
|
aramo69 | 110041 | 2016. augusztus 21. 09:54 | Válasz erre: 110039 |
Es az a relax fotel? Mert az is nagyon jóóóóóóó..... :)
|
kawa550 | 110040 | 2016. augusztus 21. 08:53 | Válasz erre: 110039 |
Szép kis emelõasztal, de ezzel hogy emeled fel a tádé hátulját ha az a feladat hogy kiugrik alóla a hátsó teló meg a lengõvilla? Ahhoz muszáj lesz fellógatni valahová egy jó kis láncos emelõvel pl.....:))))))))))))))
|