19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

kawa550 110748 2016. szeptember 27. 19:33   Válasz erre: 110746
Na, asszem megvan a következõ nyárra az úti cél! :))))
    

kawa550 110747 2016. szeptember 27. 19:31   Válasz erre: 110743
Az több mint 2 liter 1000km-re, ami azért már túl sok. A hengerfejet mindenképp le kell venni , ha meg az már lenn van, akkor már úgyis mind1, le kell húznia hengert is, aztán már könnyû eldönteni hogy mi cserés.
    

fazakas66 110746 2016. szeptember 27. 16:44  
A Sveti Jure még mindig szép magas hegy,lassan Dubrovnikot hóditjuk meg TDM csapattal.
    

csanesz 110745 2016. szeptember 27. 14:02   Válasz erre: 110743
Ha gázadásra füstöl, akkor henger, ha visszavételre, akkor szelepszár szimering.
Motort melegítsd be, üresben nyélgázt neki és figyeld a kipufot mikor füstöl. Gázadásra vagy elvételre.

Olajjal én is jártam így korábban.
De nekem 6-7 dl -t kajált úgy 160 Km -en. Liqui Moly volt. Motulra jelentõsen csökkent: 2000 Km 1liter.

    

csanesz 110744 2016. szeptember 27. 13:56   Válasz erre: 110742
Oksa!
Fékolajból pár csepp kell: autóból, motorból tudsz annyit nélkülözni. Tényleg kevés kell. Amúgy a savas hatása miatt a ragaszok egy része eldobja magát. Persze kell hozzá vagy 1-2 hét.

Ha ragasztva van az csak tömítés az is megtudja fogni rendesen, ha így van hõlégfújót neki. kb 200-250 fokig hõállóak, mert gondolom hõállót használtak és akkor nem is kell féktrutyi.

Hajrá...hajrá... :)

De elõtte azért küld a képeket! :)
    

sola 110743 2016. szeptember 27. 13:27  
Sziasztok!
Kérném a véleményeteket, a 3vd esetében a fordulatszám függõ extrém olajfogyasztást okozhatja-e a szelepszár szimeringek elöregedése, vagy a hengereket dugókkal együtt küldjem a kukába. Esetleg ha más megoldásotok van, azt megköszönöm. Tartósan 140 felett utazva 200 km-en megeszi a 4-5 dl olajat. Nyugodtan, 90-120 között nem mérhetõ a fogyás. Nemrég elszállt a hengerfej tömítésem, volt egy kis vízfogyasztás, (gõzgépnek sem volt utolsó :-) )
és enyhe túlmelegedés. Köszönök minden segítséget!
    

lendvai 110742 2016. szeptember 27. 12:04   Válasz erre: 110738
Ez jól hangzik, fékolaj az nincs, mert azt tárolni sose szoktam, nedvszívó lévén, de beszerzem. A kék trutyi az közönséges tempera, de tartok tõle, hogy a tömítés az valami gyantaszerû, ragasztós cucc, akkor viszont nem nyúlok hozzá.
Képeket este tudok készíteni, azért elküldöm azokat is.
    

csanesz 110741 2016. szeptember 27. 11:53   Válasz erre: 110738
Vagy küldöd a képeket. :)
    

Fido71 110740 2016. szeptember 27. 11:43  
Kezdõ íjászoknak:

https://www.youtube.com/watch?v=PNDKXekcEd8
    

kawa550 110739 2016. szeptember 27. 11:43   Válasz erre: 110722
De mondd lécci, hogy legalább a víz hideg és nem tucc fürödni....... :-)))
    

csanesz 110738 2016. szeptember 27. 11:42   Válasz erre: 110735
De ha egy mechanikai mûszerész tanácsa is elég. Akkor elõbb kék trutyi letisztít, fékfolyadék tövébe cseppent, 20 perc várakozás, tengely irányba gyengén megüt párszor egy 30 dkg kalapáccsal, majd ráhúzni a csapot és utána lazítani.

Ez egy tuti recept minden beragadt szarra. De a fékolaj kell!!!
Sokszor nyitni akarják a beragadt menetet holott a ráhúzás majd lazítás jobban segít.
    

csanesz 110737 2016. szeptember 27. 11:35   Válasz erre: 110735
Mivel távgyógyításban nem jártas, többnyire a tettek embere.
Jobb szereti látni mivel uszítja egy problémára az embert, ha õ nincs ott.

Az egyik legjobb szerelõ Budapesten.
    

kawa550 110736 2016. szeptember 27. 11:19   Válasz erre: 110735
Nekem jó haverom az a szutyok csap, még gyerekkoromból ismerem. Tekerjed Tibike!:))))))))
    

lendvai 110735 2016. szeptember 27. 10:59   Válasz erre: 110734
Csanesz, ha a haverod ismeri ezt a "szutyok" csapot, akkor minek neki egy csomó fénykép? :-)Én igazából már csak egy kis biztatást várok gyakorlott gázszerelõtõl, hogy nyugodtan ragadjam meg a csõfogóval a csapot, ki fog jönni, vagy ne nyúljak hozzá, mert beleragasztották és szét fogok törni valamit. :-)A kazán azt hiszem KLO-30 típusú. Csapot tudok venni, csak be vagyok szarva, mert eddig akármihez hozzányúltam mindig eleredt a víz valahol, a spórolós alkatrészek miatt. Amit tudtam már kicseréltem.
    

csanesz 110734 2016. szeptember 27. 10:04   Válasz erre: 110732
Válasz meggyütt:

A csapról fénykép kell felülrõl és oldalról.
És kell a kazán típusa. A csap felõli oldalról egy teljes kép és az elejérõl is egy teljes kép.

Sejti, hogy melyik kazán, de inkább biztosra menne.
A csapot ismeri aszonta az egy szutyok.
    

kawa550 110733 2016. szeptember 27. 10:03   Válasz erre: 110731
Ez jó, közel is van meg az árai is közel ebay-esek. Asszem délután megyek Gyõrbe.:)))
Köszi!
    

csanesz 110732 2016. szeptember 27. 10:01   Válasz erre: 110726
Lendvai:

Elküldtem havernak a fényképet. Ma válaszolni fog.
Víz-gázszerelõ mester.
    

jobbkormanyos 110731 2016. szeptember 27. 02:18   Válasz erre: 110715
http://www.pannonijasz.com/
    

kawa70 110730 2016. szeptember 26. 22:38   Válasz erre: 110726
Holnap megnézem az enyémen. Igaz gáz kazán de duval és ilyen csapok vannak rajta. A tengelyt csak a régi szelepeken lehetett huzigálni a gömbcsapokon nem. Más elven.müködik, a tengelynél csak egy O gyûrû van jó esetbe. Rossz esetbe az se. Az imbusszal a csapot szeded szét, a csap bele van tekerve az öntvénybe. Csõfogó, de mondjuk ha nem muszáj fûtés elõtt hagyd fenébe. Rosszabb nem lesz, engedni nem fog sose ha nem piszkálod. Egyébként elég szar csapok, nekem az egxik már évek óta le van rohadva és nem lehet zárni. A menete csereszabatos, egy jobb mofémessel pótolva örökéletü lesz. A csap meg nem valószinü hogy acél, sokkal inkább krómozott sárgaréz.
    

kawa70 110729 2016. szeptember 26. 22:31   Válasz erre: 110727
Az is egy megoldás :)
    

lendvai 110728 2016. szeptember 26. 22:09   Válasz erre: 110727
Na, veled is csak eggyel többen vagyunk.:-):-) :-)
    

kawa550 110727 2016. szeptember 26. 22:00   Válasz erre: 110726
Hagyd a picsába, tegyé alá egy vödröt. :))))
    

lendvai 110726 2016. szeptember 26. 21:39   Válasz erre: 110725
Íme. Itt nincs semmilyen anya amivel a tengelyt meg lehet húzni. A kék festék már az én mûvem, szivárgást kerestem, de mint kiderült a tágulásk tartály membránja lyukadt ki. Azt már kicseréltem. Van 1/2"-os csap kazánhoz, az egyedüli aggodalmam, hogy a meglévõt nem tudom katasztrófa nélkül kicsavarni, mert még nem volt hozzá szerencsém. Van egy jó kis csõfogó, ott valami biztos, hogy engedni fog. Jó esetben a menet tömítése, rossz esetekben a kazán öntvényteste, vagy a csap öntvényteste. Azt nem kockáztatnám fûtési szezon elõtt.
    

kawa70 110725 2016. szeptember 26. 21:08   Válasz erre: 110720
Fényképezd le. Többnyire nem javitható, ráadásul a csere csap is más gyár terméke fog lenni, mivel a gyári drága és/vagy nehezen beszerezhetõ. Zárt állapotban valszeg azért nem, mert mindkét vizoldal zárva vagyon, és a középen lévõ tengely nem jut nyomás alatti vizhez - ergo ez a része nem romlik tovább:))
    

fazakas66 110724 2016. szeptember 26. 20:58   Válasz erre: 110723
A víz hideg és nem tudok fürödni ....:)))
    

kawa550 110723 2016. szeptember 26. 20:42   Válasz erre: 110722
De mondd lécci, hogy legalább a víz hideg és nem tucc fürödni....... :-)))
    

fazakas66 110722 2016. szeptember 26. 20:03  
Csak ép futólag,hogy minden rendbe vane itten Trogirba is és le Kotorig :))
    

Karex 110721 2016. szeptember 26. 18:52   Válasz erre: 110720
He?

A golyós csapok némelyikének utánhúzható a tömítése a kar tengelyénél.
Általában lekapod a forgató kart, és alatta látsz egy réz anyát. Kicsit húzol rajta miután adtál neki egy kis láncsprét........

    

lendvai 110720 2016. szeptember 26. 16:54   Válasz erre: 110719
Én már láttam ilyet íjászboltban, amikor vesszõket vásároltam. De nemtom mennyibe kerül.
Ha már off témák, megkérdem: valaki a fórumon jelenlévõk közül cserélt már öntöttvas kazántesten 1/2" töltõ-leeresztõ golyóscsapot? Szeretném megoldani azt az egyelõre nem jelentõs problémát, hogy a töltéskor fura módon a tengelynél ereszt. Zárt állapotában sehol, de nem szeretnék abban bízni, hogy ez így is marad. Azt viszont nem tudom Saunier-Duvalék mivel rögzítik az acél csapot az öntöttvas kazántestben. Szerszám van, amivel meg lehet ragadni, de nem szeretnék kicsavarás címén megreccsenteni egy kazántestet, de egy csapot sem úgy, hogy a csonkja bennragad. Esetleg felújító szett is szóba jöhet, amennyiben normál eszközökkel szét tudom szedni, de Google eddig nem adott ilyen csapra vonatkozó infót. Van egy rézgyûrû, amit látok, 10-es imbusszal ki tudom csavarni, alatta van egy fehér mûanyag tömítés, a többit nem látom. A tengelyt nem tudom hogyan tudom kiforgatni, mert nincs ott zárófedél, amit le lehet csavarni, egy öntvény az egész, azt szembõl a töltõnyíláson át szerelhették össze.
    

kawa550 110719 2016. szeptember 26. 16:31   Válasz erre: 110716
Telóról nem pötyögök, de épp a túl sok és összevissza net infó miatt kérdem, hátha valaki már látott ilyesmit közelrõl.
    

csanesz 110718 2016. szeptember 26. 12:39   Válasz erre: 110717
A válasz: Igen!

Köszi csanesz! :))))

Manualban megtaláltam.
    

csanesz 110717 2016. szeptember 26. 12:33  
Szervizszekciótól lenne egy(két) kérdésem, 850 4TX:

Fékpedál útja megnõtt miután kiszabadult a beragadt dugattyú.
Ha jól elmélkedem a munkahenger ami egy menetes szárral csatlakozik a fékpedálhoz egy csap tartja a helyén egy sasszeggel.

A sassegget mindenképp el kell távolítani, hogy állítani tudjak a menetes száron?
És ha jól sejtem a csap felõli oldalon kontrázva van egy anyával?
Mert az ott nekem nagyon összeszokott.

    

lendvai 110716 2016. szeptember 26. 10:37   Válasz erre: 110715
Szerintem a Google megmondja. :-) Én ennyi tanáccsal tudok szolgálni. :-) Meg legközelebb ha el nem felejtem elviszem a telók mellett a két megmaradt vesszõt. :-) Lassan vége a szezonnak, az alkatrészek úton vannak, szerintem kiszerelt állapotban viszem a cuccot. Esetleg olajcsere és két sör után megpróbálhatjuk kilõni azokat is. :-)
    

kawa550 110715 2016. szeptember 26. 09:28   Válasz erre: 110714
Á, mi hobbisták vagyunk, csak a lövöldözés kedvéért csináljuk, verseny eszünkbe se jut.
Viszont a vesszõcsinálásban jó tanácsot elfogadnánk, pár vesszõ tollcserére szorul, mert az Artúr megrágta a tollat rajtuk...:))))))
Szóval hol lehet ilyen ragasztó sablont szerezni, toll vagy jó a gumitoll is, mivel és hogyan kell ragasztani, ilyesmi.
    

Hitmanus 110714 2016. szeptember 26. 09:14   Válasz erre: 110709
Szép kis távolság.Még puskával is.
Ahhoz képest a szóráskép sem rossz.

Van egy íjász egyesület, akik kimondottan távlövéssel foglalkoznak.
Nekem ott csinálják a vesszõket az íjamhoz.

Nap párducai.Érdekesség képen a honlap:

http://www.napparducai.hu/

    

kawa550 110713 2016. szeptember 25. 20:26   Válasz erre: 110711
Ennél azért sokkal jobban tisztában vagyunk a képességeinkkel, az ótó csak a képkészítés pillanatában haladt át a tûzvonalon, lövöldözésnél igen messze oldalt állt. Biztos ami tuti.....:)))))))))))
    

Flenegen 110712 2016. szeptember 25. 19:47   Válasz erre: 110696
Van a dolognak egy ilyen aspektusa is. Igaz a mi 850-esünk már megfelelõ állagmegóvás és karbantartás mellett nem sokat amortizálódik.
    

nferro 110711 2016. szeptember 25. 19:36   Válasz erre: 110709
Oszt a kocsiajtóban az a kettõ, az smafu? Az is számít.:)
    

Flenegen 110710 2016. szeptember 25. 19:32  
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_900_a-10255430

Ezt a motort ismeri valaki? Vagy esetleg innen valakié?
    

kawa550 110709 2016. szeptember 25. 19:24  
Az a kis fehér pötty a domb tetejénél az asztal méretû céltábla. Ahhoz képest nem is olyan rossz hogy csak körbelõttük de találat nem volt, mint a magyar fociban. :)))) 190 lépésrõl lõttünk, 196-nál messzebb az istennek se megy, únnézki, ennyit tud.
    

men 110708 2016. szeptember 25. 19:21   Válasz erre: 110692
Köszönöm
    

Flenegen 110707 2016. szeptember 25. 19:06  
http://hegylakok.hu/2016/09/harley-es-davidson-fiuk-oneine-letoltes/

ma lesz a 2. rész
    

Flenegen 110706 2016. szeptember 25. 17:06   Válasz erre: 110705
Kicsit elkéstél vele mert a család tegnap este óta ezzel a szóviccel szopat:)
    

szodasbacsi 110705 2016. szeptember 25. 16:51   Válasz erre: 110703
Az a bordó 900-as az "gyáli" állapotú.
(Bocs a szóviccért, nem bírtam magamban tartani.)
    

csanesz 110704 2016. szeptember 25. 15:39   Válasz erre: 110703
Igaz, nem szabad általánosítani.
Nekem is vannak ismerõseim akik jól vásároltak.
Amibe én nyúltam az nagyon egyedi volt.

Persze nem ítélem el a bordó 900 -ast sem. Meg kell nézni!
Ha most vennék nagy motort másképp állnék hozzá mint akkor.
    

Flenegen 110703 2016. szeptember 25. 15:23   Válasz erre: 110702
Sok mindenkinek van tapasztalata, jó is meg rossz is. Nekem 2 jó ismerõsön os ebbõl él. Igaz az egyikük csak 50-es robeszokat hord, a másik meg ami van. Hoz motort alkatrésznek is bontásra, meg van nála szinte szalon állapotú is... Nem lehet és nem is szabad általánosítani. Ha módom lesz megnézem holnap a járgányt s majd meglátjuk....
    

csanesz 110702 2016. szeptember 25. 14:43   Válasz erre: 110697
Ezt sajna tapasztaltam.
Motorradosok mondták, hogy Olaszból hozott gépek egy dolog, csak ne délrõl érkezzen, mert azokat bontott alkatrészekbõl rakják össze és jaj annak, aki alkatrészt akar venni egy ilyenhez, mert az évjáratok az alkatrészeken nem stimmelnek.
    

kawa550 110701 2016. szeptember 25. 14:27   Válasz erre: 110700
Á, egy tomkruise miatt nem leszek öngyi. :)))) Nyulak szállását téliesítjük, hogy idén már ne kelljen ketrecben lakniuk, mert Fáncsi depressziós lett tavaszra.
Tehénke ilyen volt, mikor behozta a nepper:
    

Flenegen 110700 2016. szeptember 25. 14:19   Válasz erre: 110699
Jó hogy itt vagy, már azt hittem elvéreztél:)

Az export kapcsán: a jó motorokat kint sem adják oda szarér... A régi nepperek hozták a romokat, valamit faragtak rajta oszt horror pénzért eladták. Szerintem minden eshetõség esetén lehet szart venni, meg van jó is... Meg kell nézni s majd kiderül.
    

kawa550 110699 2016. szeptember 25. 14:02   Válasz erre: 110697
Tehén is olasz, a 3. fokozat fogaskereke volt oda, azon kívül csak olyasmik amik az összes motornál elõjönnek márkától függetlenül. Szimeringek, láncok, kerékcsapágyak, szívótorok gumi ilyesmi. És azok se azonnal hanem az évek alatt sorjában a futással együtt, több mint 70-et tettem én bele.
    

Flenegen 110698 2016. szeptember 25. 13:05   Válasz erre: 110697
Ugyan màr.... Volt 4-5 motorom ami olasz volt egyikkel sem volt gond. Van akinek olaszból van a gèp és nincs gond vele, persze tudom legalább ennyi van amivel meg vokt...
    

Lomha 8V 110697 2016. szeptember 25. 12:44  
Olaszból hozott motorokkal óvatosan. Általánosságban elmondható, hogy rendkívül elhanyagoltak.
    

Hr.Geiger 110696 2016. szeptember 25. 12:31   Válasz erre: 110695
Ilyen dilemmáim nekem is voltak, hogy az évi alig 1000 km-es használathoz kell-e drága motor, hiszen ha a garázsban áll, akkor teljesen mindegy, hogy mennyi idõs, van-e rajt ABS, meg hasonló kütyük. Ráadásul még azon is kattogna az agyam, hogy a hónapok múlásával mennyit bukom a gépen, hiszen attól, hogy nem használom, még nem fiatalodik a gép sem.
Nem egyszerû kérdés...
:-)

    

Flenegen 110695 2016. szeptember 25. 12:25   Válasz erre: 110694
Szia,

kicsit nõies lesz a válaszom, de a belinkelt vas a bordó szín miatt tetszett meg. Nekem a 850-es is bordó. Ezen kívül idõben is kicsit fiatalabb. Érdemi választ azután tudnék mondani, ha mindkét motort megnézném.. nagyon õrlõdöm. Kiindulva az idei 7-800 km-bõl amit megtettem motoron semmi sem indokolja a cserét. Viszont most van úgy pénz a családi költségvetésben, hogy nem hiányozna a másik ára átmenetileg... Fáj a szíven, nem tudom merre tovább....
    

todaytom 110694 2016. szeptember 25. 11:55   Válasz erre: 110672
Szia Flenegen
Ez nem érdekel? http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_900-10551002
    

Flenegen 110693 2016. szeptember 25. 11:29  
Megvan néhány részinfó a piroskától. Olaszból bekerült motor, valami kis karc van a jobb idomon. Holnap lehet meg tudom nézni.....
    

VVLaci 110692 2016. szeptember 25. 10:43   Válasz erre: 110686
Bulb wattage  quantity:
Headlight
Auxiliary light
Tail/brake light
Flasher light
Meter light
Indicator lights
Neutral
Turn
High beam
12 V 55 W  2
12 V 5 W  1
12 V 5/21 W  2
12 V 21 W  4
12 V 3.4 W  1
12 V 1.7 W  2
12 V 3.0 W  1
12 V 3.4 W  1
12 V 3.4 W  1
12 V 3.4 W  1

Próbáld összepárosítani, így másolja a táblázatot a szervizkönyvbõl. http://www.manualedereparatie.info/hu/download/yamaha-tdm-850-1996-Szervizkonyv.html

    

vasutas 110691 2016. szeptember 25. 08:18  
2002-ben vettem a motort . Valahol még megvan az akkori árlista .
A 900-as 2milla 540ezer, a kifutó 850-es 2milla 320ezer volt . De két és fél millió környékén mozogtak a Vara, 1000-es Vstrom, sõt még a Guzzi Californiája is . Ezeket nézegettem .
Akkor még jól álltam anyagilag, szinte bármit megvehettem volna .
De nekem a 4TX tetszett, nem érdekeltek a rossz tulajdonságai ,,,,de hát így választottam az asszonyt is ,,,-:)))
    

tomhahn 110690 2016. szeptember 25. 07:49  
Ki korán kel mit talál?
Nektek,aki szereti az ilyet!
https://www.youtube.com/watch?v=gDHoiFJAVqo
    

Flenegen 110689 2016. szeptember 24. 21:57   Válasz erre: 110684
Szerintem te is tudod, hogy a 97.000 km ami miatt nem nagyon keresnek... Hiába jó a motor, mert tudjuk hogy ennek ez semmi, akkor is a magyarnek ez nem emészthetõ:(
    

Flenegen 110688 2016. szeptember 24. 21:55   Válasz erre: 110683
Mester te mondtad....

Elõ a nagykést, aztán hajrá:)
    

lendvai 110687 2016. szeptember 24. 20:47   Válasz erre: 110673
Hitmanus, eljössz Üllõre és a tiéd. :-)
    

men 110686 2016. szeptember 24. 20:46  
Sziasztok!
Segítség kellene meg tudná valaki mondani a 850-es mûszerfalába mennyi izzó van?
Gondoltam kicserélem ledesre.Gondolom a háttérvilágítás és visszajelzõk egyformák.
A visszajelzõk 3db+?
    

kawa550 110685 2016. szeptember 24. 20:33   Válasz erre: 110679
Fényképrõl nehéz, de a zsibvásár hangulatból, ahogy ott a fuckanálok mellé csak úgy mellékesen oda vannak bacva, nem gondolnám hogy ez valami komoly cucc lenne.
Délután míg a kicsi a vezetést gyakorolgatta, addig mi a másik kölökkel 150 lépésrõl lövöldöztük körbe a célt a harkai mezõn, 2 alkalommal még el is sikerült találni, aminek köze sem volt a tudáshoz. :)))
    

gezasz 110684 2016. szeptember 24. 20:30   Válasz erre: 110680
Az új TDM-ek amíg lehetett kapni 3 millió felett voltak jóval. Ennyiért ez http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_900-10633987 tényleg jó ár, fõleg ha kilométer is igaz. De ma motort eladni nem egyszerû. Mindenki a külföldrõl behozottakat nézegeti, a hazai letojva. Én is árulgatom http://www.kepesmotor.hu/yamaha-tura_sporttura/p1685410&st=tdm
    

kawa550 110683 2016. szeptember 24. 20:26   Válasz erre: 110681
Bááááááázmeg! :)))))))))))))
Kapcsolgatom a téfaut, oszt mit látok? Megyen a Cocktail címû õs remekmû(?), és hát hogyan híjják benne a tomkruisét? Hát Brian FLENEGEN bázmeg! Ha most aszondod, innen van a nicked, eret vágok magamon.... :))))))))))))))))))
    

kawa550 110682 2016. szeptember 24. 20:25   Válasz erre: 110678
Tessenek látni is, ne csak nézni kollégák! :))))))
Az illetõ motor ÁTÍRVA kerül 1.120-ba nem 1.2+átírás.
Másrészt a 7-8 kilós 4tx-eket kérdeztem, nem az 5-6 kilósakat, hisz azoknál már dupla ár a milla. Az már érthetõ, de hogy 1 kilós árkülönbözetnél miért nem kilenccáz, aztat nem értem....
    

Flenegen 110681 2016. szeptember 24. 20:21  
Amikor vettem akkor nekem is ennyi pénzem volt ezért nem lett 900 akkor . Inkább adtam kicsit több pénzt egy jó motorért. Most ez a motor nekem ér valamennyit. Alatta nem adom, akkor inkább marad... Majd meglátjuk...
    

Karex 110680 2016. szeptember 24. 20:00   Válasz erre: 110678
Ez a második érvem.
Ki is hagytam........
    

kormi1313 110679 2016. szeptember 24. 19:59   Válasz erre: 110678
Egyébként ma a vecsési káposzta Fesztiválon ilyen dolgokat is láttam!
Nem értek hozzá jó lehet?
    

kormi1313 110678 2016. szeptember 24. 19:53   Válasz erre: 110676
Azért, mert 630 nehezen össze jött és az 120000+átírás nem. 😊
    

Karex 110677 2016. szeptember 24. 19:52   Válasz erre: 110676
Miért?
Mert az tetszik.
A 900 formái már másak. Tetszik az alu váz, meg a féknyergek, és az injektoros rendszer. De marad a mostani, mert ez meg úgy tetszik ahogy van.
    

kawa550 110676 2016. szeptember 24. 19:36   Válasz erre: 110675
Igazából ez pont egy olyan hirdetés, ami miatt nem értem, ki és miért veszi meg a jó állapotú 7-8 kilós 4tx-eket. Alig valamivel többért adják a 900-at és azért akárhogy nézzük, más liga.
    

Flenegen 110675 2016. szeptember 24. 17:57   Válasz erre: 110674
Sajnálom, hogy nem ABS -es verzió, azonban a paraméterek szerint jónak tûnik... Hétfõn megyek Budapestre lehet hogy megnézem kicsit tüzetesebben. Az öreget sajnálom eladni nagyon a szívemhez nõtt, de csak 16 éves... Ez meg csak 9. Reményeim szerint vállalható különbözetbõl kijöhet a csere...Ha jó lesz a vas akkor a mostani eladó sorba kerül
    

csanesz 110674 2016. szeptember 24. 13:40   Válasz erre: 110672
Ez tényleg nagyon ott van. :)

    

Hitmanus 110673 2016. szeptember 24. 12:52  
Engem is érdekelne a sport légszûrõ, ha még megvan.
Nekem van hozzá 900-as.

:-)
    

Flenegen 110672 2016. szeptember 24. 12:38  
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_900-10633987
Nem nézte valaki a hasznaltauton hirdetett bordó 900-ast?

Na erre a képek és infók alapján szívesen lecerélném a 850-est.

Vidékiesen Teccik
    

csanesz 110671 2016. szeptember 23. 22:50   Válasz erre: 110668
Aszem az Unyijó miatt van nekünk is ingyé.
Mert az uniós tagállamokkal cimbiznek a Kínaiak.
    

kawa550 110670 2016. szeptember 23. 22:28   Válasz erre: 110665
Akkor eccer pakold fel a desznyót valami utánfutóra, oszt gyere el Vejkére. Kicsit hosszabb meg asszem keményebb is mint ami a videód linkjén van. Egy volt téglagyári agyagbánya környéke, esõ után csúszik mint a takony, ráadásul a meredek részek tele vannak gyökerekkel, és itt most nem a sok köcsög osztrákra gondolok. :)))) https://www.youtube.com/watch?v=wwNsHuKRn6Q
Térkép: https://goo.gl/maps/hQa18WtsEmT2
    

Karex 110669 2016. szeptember 23. 22:21   Válasz erre: 110667
A K&N szép és jó, nem érdemli a kukázást!
Ha nem kell senkinek, én jelentkezem rá, 900 még nincs.......
Mindig így kezdõdik... elõször csak egy kerék jön a házhoz, aztán lassan összeáll hozzá a motor is.
:D
    

Karex 110668 2016. szeptember 23. 22:18   Válasz erre: 110657
Döntés már rég megvan, csak még nem jártam utána.....
Kell nekem a f@szhosszabbítás, mert hogy a TDM is az.... :D
Tetszenek ezek a karok.
Ha rendelsz, nekem a titánium szín kéne, de ahogy nézem, a postázása ingyenes, vagyis akár magamnak is rendelhetek, nem lesz plusz költsége a két címre küldésnek.......
Azért ezt a részét még mindig nem értem, onnan elküldenek valami kacatot, olyan összegért (árúval együtt) amennyinél nálunk csak a postázásért többet fizetnél......... valamit tudnak.
Szóval ha mehet az összevont rendelés, akkor rendelheted nekem is, a részleteket priviben írom.
    

lendvai 110667 2016. szeptember 23. 21:58  
Még egyszer kihirdetem, aztán kuka: ha valaki szeretné kipróbálni a 900-asához a K&N mosható légszûrõjét az elviheti, van még hozzá kb 2 alkalomra elég tisztító és impregnáló cucc. Ha nem kell senkinek, akkor a hétvégén kirakom a kukába. Nekem kényelmetlen volt tisztogatni, a gyárihoz képest nem is éreztem különbséget.
    

csanesz 110666 2016. szeptember 23. 20:47   Válasz erre: 110664
Amit megosztottál az jobban néz ki.
A felületkiképzés miatt is.
Én is annál maradok csak nekem a kééék lesz, az kell oda. :)))
    

Muju 110665 2016. szeptember 23. 20:05  
Jóstèt! Holnapra egy program: http://m.mams.hu/hu/hirek/1/1322
Ès a pálya: https://m.youtube.com/watch?v=KjT3lBWGtlM&feature=youtu.be
    

Robi70 110664 2016. szeptember 23. 19:55   Válasz erre: 110663
Én maradok az egyszínû feketénél.
    

csanesz 110663 2016. szeptember 23. 16:21   Válasz erre: 110654
Robi70!

Amúgy azt néztem, hogy a fékkar forgástengelye és a markolat között kell egy igen hosszú "hídnak" lennie, hogy a kapcsolókonzol fölött át tudjon ívelni.

Így még az a kétszínû is szóba jöhet kompatibilitás terén.
    

csanesz 110662 2016. szeptember 23. 16:11   Válasz erre: 110654
Már nem is tudom mióta hajkurászom a fékkarokat, de valahogy sosem találtam 850 -re az ilyen netes külföldrõl vásárlós oldalakon.

Most 2 féle is van. Amit te találtál Robi meg az a kék-fekete.
Szerintem az elõbbi lesz. :)
    

csanesz 110661 2016. szeptember 23. 16:06   Válasz erre: 110659
Ez egy õszinte, korrekt válasz volt! :)))))))))
    

kawa550 110660 2016. szeptember 23. 15:27   Válasz erre: 110651
Dugulás a karbiban, membrán, fals levegõ szívás, kopott kapcsolóköröm a váltóban, laza, szakaszosan nyúlt lánc, meg még 100 stb is lehet.
    

kawa550 110659 2016. szeptember 23. 15:25   Válasz erre: 110650
Ez egy versenyzõket majmoló cucc, pályán összeakadáskor nem tudja a másik motor benyomni a fékkarodat, oszt nem dobsz akkora kapitális bukfencet 300-nál. Utcán csak a pöcsöd lesz 2mm-el hosszabb tõle.
    

lendvai 110658 2016. szeptember 23. 15:22   Válasz erre: 110653
Azért ránézhetsz mielõtt megveszed õket és kiderül, hogy nem is lyukas a membrán. Lehet még alacsony benzinszint probléma is, de ebben nem vagyok biztos.
    

Robi70 110657 2016. szeptember 23. 15:00   Válasz erre: 110655
Ok haver! Keress, ha döntöttél.
    

todaytom 110656 2016. szeptember 23. 14:48  
Hátha érdekel valakit egy hátsó emelõ.

http://www.kepesmotor.hu/motor_emelo/p1691219

    

Karex 110655 2016. szeptember 23. 14:39   Válasz erre: 110654
Ha estig ráér mèg, akkor ránézek géprõl. Ha jónak tûnik, beneveznék egy párra.

    

Robi70 110654 2016. szeptember 23. 12:13   Válasz erre: 110649
Kössz Csanesz. Akkó megrendelem.
    

zsivand 110653 2016. szeptember 23. 12:04   Válasz erre: 110652
Köszönöm...ettõl fázom ...volt egy ilyen gyanúm..
    

lendvai 110652 2016. szeptember 23. 11:16   Válasz erre: 110651
Nekem lyukas membrán okozott ilyen tüneteket.
    

zsivand 110651 2016. szeptember 23. 10:58  
Sziasztok ...mûszaki kérdésem lenne...karburátor..1991-es TDM 850 twin..gyorsításkor rángat. Elötte, utána simán megy, csak gázadáskor van ez a tünet. Akinek volt ilyen tapasztalása és tudja a megoldást kérem segítsen...elõre is köszi.
    

csanesz 110650 2016. szeptember 23. 10:26  
Milyen jó ötlet:
http://www.ebay.com/itm/22mm-full-metal-alloy-levers-guards-handguards-Yamaha-YZF-R1-R6-FZ1-Triumph-/131825256361?fits=Model%3ATDM850&var=&vxp=mtr&hash=item6464644d18

Van mi letépje az ujjaimat, ha esés közben beleakadok...
    


ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők