kawa550 | 110748 | 2016. szeptember 27. 19:33 | Válasz erre: 110746 |
Na, asszem megvan a következõ nyárra az úti cél! :))))
|
kawa550 | 110747 | 2016. szeptember 27. 19:31 | Válasz erre: 110743 |
Az több mint 2 liter 1000km-re, ami azért már túl sok. A hengerfejet mindenképp le kell venni , ha meg az már lenn van, akkor már úgyis mind1, le kell húznia hengert is, aztán már könnyû eldönteni hogy mi cserés.
|
fazakas66 | 110746 | 2016. szeptember 27. 16:44 |
A Sveti Jure még mindig szép magas hegy,lassan Dubrovnikot hóditjuk meg TDM csapattal.
![]() |
csanesz | 110745 | 2016. szeptember 27. 14:02 | Válasz erre: 110743 |
Ha gázadásra füstöl, akkor henger, ha visszavételre, akkor szelepszár szimering. Motort melegítsd be, üresben nyélgázt neki és figyeld a kipufot mikor füstöl. Gázadásra vagy elvételre. Olajjal én is jártam így korábban. De nekem 6-7 dl -t kajált úgy 160 Km -en. Liqui Moly volt. Motulra jelentõsen csökkent: 2000 Km 1liter. |
csanesz | 110744 | 2016. szeptember 27. 13:56 | Válasz erre: 110742 |
Oksa! Fékolajból pár csepp kell: autóból, motorból tudsz annyit nélkülözni. Tényleg kevés kell. Amúgy a savas hatása miatt a ragaszok egy része eldobja magát. Persze kell hozzá vagy 1-2 hét. Ha ragasztva van az csak tömítés az is megtudja fogni rendesen, ha így van hõlégfújót neki. kb 200-250 fokig hõállóak, mert gondolom hõállót használtak és akkor nem is kell féktrutyi. Hajrá...hajrá... :) De elõtte azért küld a képeket! :) |
sola | 110743 | 2016. szeptember 27. 13:27 |
Sziasztok! Kérném a véleményeteket, a 3vd esetében a fordulatszám függõ extrém olajfogyasztást okozhatja-e a szelepszár szimeringek elöregedése, vagy a hengereket dugókkal együtt küldjem a kukába. Esetleg ha más megoldásotok van, azt megköszönöm. Tartósan 140 felett utazva 200 km-en megeszi a 4-5 dl olajat. Nyugodtan, 90-120 között nem mérhetõ a fogyás. Nemrég elszállt a hengerfej tömítésem, volt egy kis vízfogyasztás, (gõzgépnek sem volt utolsó :-) ) és enyhe túlmelegedés. Köszönök minden segítséget! |
lendvai | 110742 | 2016. szeptember 27. 12:04 | Válasz erre: 110738 |
Ez jól hangzik, fékolaj az nincs, mert azt tárolni sose szoktam, nedvszívó lévén, de beszerzem. A kék trutyi az közönséges tempera, de tartok tõle, hogy a tömítés az valami gyantaszerû, ragasztós cucc, akkor viszont nem nyúlok hozzá. Képeket este tudok készíteni, azért elküldöm azokat is. |
Fido71 | 110740 | 2016. szeptember 27. 11:43 |
Kezdõ íjászoknak: https://www.youtube.com/watch?v=PNDKXekcEd8 |
kawa550 | 110739 | 2016. szeptember 27. 11:43 | Válasz erre: 110722 |
De mondd lécci, hogy legalább a víz hideg és nem tucc fürödni....... :-)))
|
csanesz | 110738 | 2016. szeptember 27. 11:42 | Válasz erre: 110735 |
De ha egy mechanikai mûszerész tanácsa is elég. Akkor elõbb kék trutyi letisztít, fékfolyadék tövébe cseppent, 20 perc várakozás, tengely irányba gyengén megüt párszor egy 30 dkg kalapáccsal, majd ráhúzni a csapot és utána lazítani. Ez egy tuti recept minden beragadt szarra. De a fékolaj kell!!! Sokszor nyitni akarják a beragadt menetet holott a ráhúzás majd lazítás jobban segít. |
csanesz | 110737 | 2016. szeptember 27. 11:35 | Válasz erre: 110735 |
Mivel távgyógyításban nem jártas, többnyire a tettek embere. Jobb szereti látni mivel uszítja egy problémára az embert, ha õ nincs ott. Az egyik legjobb szerelõ Budapesten. |
kawa550 | 110736 | 2016. szeptember 27. 11:19 | Válasz erre: 110735 |
Nekem jó haverom az a szutyok csap, még gyerekkoromból ismerem. Tekerjed Tibike!:))))))))
|
lendvai | 110735 | 2016. szeptember 27. 10:59 | Válasz erre: 110734 |
Csanesz, ha a haverod ismeri ezt a "szutyok" csapot, akkor minek neki egy csomó fénykép? :-)Én igazából már csak egy kis biztatást várok gyakorlott gázszerelõtõl, hogy nyugodtan ragadjam meg a csõfogóval a csapot, ki fog jönni, vagy ne nyúljak hozzá, mert beleragasztották és szét fogok törni valamit. :-)A kazán azt hiszem KLO-30 típusú. Csapot tudok venni, csak be vagyok szarva, mert eddig akármihez hozzányúltam mindig eleredt a víz valahol, a spórolós alkatrészek miatt. Amit tudtam már kicseréltem.
|
csanesz | 110734 | 2016. szeptember 27. 10:04 | Válasz erre: 110732 |
Válasz meggyütt: A csapról fénykép kell felülrõl és oldalról. És kell a kazán típusa. A csap felõli oldalról egy teljes kép és az elejérõl is egy teljes kép. Sejti, hogy melyik kazán, de inkább biztosra menne. A csapot ismeri aszonta az egy szutyok. |
kawa550 | 110733 | 2016. szeptember 27. 10:03 | Válasz erre: 110731 |
Ez jó, közel is van meg az árai is közel ebay-esek. Asszem délután megyek Gyõrbe.:))) Köszi! |
csanesz | 110732 | 2016. szeptember 27. 10:01 | Válasz erre: 110726 |
Lendvai: Elküldtem havernak a fényképet. Ma válaszolni fog. Víz-gázszerelõ mester. |
kawa70 | 110730 | 2016. szeptember 26. 22:38 | Válasz erre: 110726 |
Holnap megnézem az enyémen. Igaz gáz kazán de duval és ilyen csapok vannak rajta. A tengelyt csak a régi szelepeken lehetett huzigálni a gömbcsapokon nem. Más elven.müködik, a tengelynél csak egy O gyûrû van jó esetbe. Rossz esetbe az se. Az imbusszal a csapot szeded szét, a csap bele van tekerve az öntvénybe. Csõfogó, de mondjuk ha nem muszáj fûtés elõtt hagyd fenébe. Rosszabb nem lesz, engedni nem fog sose ha nem piszkálod. Egyébként elég szar csapok, nekem az egxik már évek óta le van rohadva és nem lehet zárni. A menete csereszabatos, egy jobb mofémessel pótolva örökéletü lesz. A csap meg nem valószinü hogy acél, sokkal inkább krómozott sárgaréz.
|
lendvai | 110728 | 2016. szeptember 26. 22:09 | Válasz erre: 110727 |
Na, veled is csak eggyel többen vagyunk.:-):-) :-)
|
kawa550 | 110727 | 2016. szeptember 26. 22:00 | Válasz erre: 110726 |
Hagyd a picsába, tegyé alá egy vödröt. :))))
|
lendvai | 110726 | 2016. szeptember 26. 21:39 | Válasz erre: 110725 |
kawa70 | 110725 | 2016. szeptember 26. 21:08 | Válasz erre: 110720 |
Fényképezd le. Többnyire nem javitható, ráadásul a csere csap is más gyár terméke fog lenni, mivel a gyári drága és/vagy nehezen beszerezhetõ. Zárt állapotban valszeg azért nem, mert mindkét vizoldal zárva vagyon, és a középen lévõ tengely nem jut nyomás alatti vizhez - ergo ez a része nem romlik tovább:))
|
fazakas66 | 110724 | 2016. szeptember 26. 20:58 | Válasz erre: 110723 |
A víz hideg és nem tudok fürödni ....:)))
|
kawa550 | 110723 | 2016. szeptember 26. 20:42 | Válasz erre: 110722 |
De mondd lécci, hogy legalább a víz hideg és nem tucc fürödni....... :-)))
|
fazakas66 | 110722 | 2016. szeptember 26. 20:03 |
Csak ép futólag,hogy minden rendbe vane itten Trogirba is és le Kotorig :))
![]() |
Karex | 110721 | 2016. szeptember 26. 18:52 | Válasz erre: 110720 |
He? A golyós csapok némelyikének utánhúzható a tömítése a kar tengelyénél. Általában lekapod a forgató kart, és alatta látsz egy réz anyát. Kicsit húzol rajta miután adtál neki egy kis láncsprét........ |
lendvai | 110720 | 2016. szeptember 26. 16:54 | Válasz erre: 110719 |
Én már láttam ilyet íjászboltban, amikor vesszõket vásároltam. De nemtom mennyibe kerül. Ha már off témák, megkérdem: valaki a fórumon jelenlévõk közül cserélt már öntöttvas kazántesten 1/2" töltõ-leeresztõ golyóscsapot? Szeretném megoldani azt az egyelõre nem jelentõs problémát, hogy a töltéskor fura módon a tengelynél ereszt. Zárt állapotában sehol, de nem szeretnék abban bízni, hogy ez így is marad. Azt viszont nem tudom Saunier-Duvalék mivel rögzítik az acél csapot az öntöttvas kazántestben. Szerszám van, amivel meg lehet ragadni, de nem szeretnék kicsavarás címén megreccsenteni egy kazántestet, de egy csapot sem úgy, hogy a csonkja bennragad. Esetleg felújító szett is szóba jöhet, amennyiben normál eszközökkel szét tudom szedni, de Google eddig nem adott ilyen csapra vonatkozó infót. Van egy rézgyûrû, amit látok, 10-es imbusszal ki tudom csavarni, alatta van egy fehér mûanyag tömítés, a többit nem látom. A tengelyt nem tudom hogyan tudom kiforgatni, mert nincs ott zárófedél, amit le lehet csavarni, egy öntvény az egész, azt szembõl a töltõnyíláson át szerelhették össze. |
kawa550 | 110719 | 2016. szeptember 26. 16:31 | Válasz erre: 110716 |
Telóról nem pötyögök, de épp a túl sok és összevissza net infó miatt kérdem, hátha valaki már látott ilyesmit közelrõl.
|
csanesz | 110718 | 2016. szeptember 26. 12:39 | Válasz erre: 110717 |
A válasz: Igen! Köszi csanesz! :)))) Manualban megtaláltam. |
csanesz | 110717 | 2016. szeptember 26. 12:33 |
Szervizszekciótól lenne egy(két) kérdésem, 850 4TX: Fékpedál útja megnõtt miután kiszabadult a beragadt dugattyú. Ha jól elmélkedem a munkahenger ami egy menetes szárral csatlakozik a fékpedálhoz egy csap tartja a helyén egy sasszeggel. A sassegget mindenképp el kell távolítani, hogy állítani tudjak a menetes száron? És ha jól sejtem a csap felõli oldalon kontrázva van egy anyával? Mert az ott nekem nagyon összeszokott. |
lendvai | 110716 | 2016. szeptember 26. 10:37 | Válasz erre: 110715 |
Szerintem a Google megmondja. :-) Én ennyi tanáccsal tudok szolgálni. :-) Meg legközelebb ha el nem felejtem elviszem a telók mellett a két megmaradt vesszõt. :-) Lassan vége a szezonnak, az alkatrészek úton vannak, szerintem kiszerelt állapotban viszem a cuccot. Esetleg olajcsere és két sör után megpróbálhatjuk kilõni azokat is. :-)
|
kawa550 | 110715 | 2016. szeptember 26. 09:28 | Válasz erre: 110714 |
Á, mi hobbisták vagyunk, csak a lövöldözés kedvéért csináljuk, verseny eszünkbe se jut. Viszont a vesszõcsinálásban jó tanácsot elfogadnánk, pár vesszõ tollcserére szorul, mert az Artúr megrágta a tollat rajtuk...:)))))) Szóval hol lehet ilyen ragasztó sablont szerezni, toll vagy jó a gumitoll is, mivel és hogyan kell ragasztani, ilyesmi. |
Hitmanus | 110714 | 2016. szeptember 26. 09:14 | Válasz erre: 110709 |
Szép kis távolság.Még puskával is. Ahhoz képest a szóráskép sem rossz. Van egy íjász egyesület, akik kimondottan távlövéssel foglalkoznak. Nekem ott csinálják a vesszõket az íjamhoz. Nap párducai.Érdekesség képen a honlap: http://www.napparducai.hu/ |
kawa550 | 110713 | 2016. szeptember 25. 20:26 | Válasz erre: 110711 |
Ennél azért sokkal jobban tisztában vagyunk a képességeinkkel, az ótó csak a képkészítés pillanatában haladt át a tûzvonalon, lövöldözésnél igen messze oldalt állt. Biztos ami tuti.....:)))))))))))
|
Flenegen | 110712 | 2016. szeptember 25. 19:47 | Válasz erre: 110696 |
Van a dolognak egy ilyen aspektusa is. Igaz a mi 850-esünk már megfelelõ állagmegóvás és karbantartás mellett nem sokat amortizálódik.
|
nferro | 110711 | 2016. szeptember 25. 19:36 | Válasz erre: 110709 |
Oszt a kocsiajtóban az a kettõ, az smafu? Az is számít.:)
|
Flenegen | 110710 | 2016. szeptember 25. 19:32 |
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_900_a-10255430 Ezt a motort ismeri valaki? Vagy esetleg innen valakié? |
kawa550 | 110709 | 2016. szeptember 25. 19:24 |
Flenegen | 110707 | 2016. szeptember 25. 19:06 |
http://hegylakok.hu/2016/09/harley-es-davidson-fiuk-oneine-letoltes/ ma lesz a 2. rész |
Flenegen | 110706 | 2016. szeptember 25. 17:06 | Válasz erre: 110705 |
Kicsit elkéstél vele mert a család tegnap este óta ezzel a szóviccel szopat:)
|
szodasbacsi | 110705 | 2016. szeptember 25. 16:51 | Válasz erre: 110703 |
Az a bordó 900-as az "gyáli" állapotú. (Bocs a szóviccért, nem bírtam magamban tartani.) |
csanesz | 110704 | 2016. szeptember 25. 15:39 | Válasz erre: 110703 |
Igaz, nem szabad általánosítani. Nekem is vannak ismerõseim akik jól vásároltak. Amibe én nyúltam az nagyon egyedi volt. Persze nem ítélem el a bordó 900 -ast sem. Meg kell nézni! Ha most vennék nagy motort másképp állnék hozzá mint akkor. |
Flenegen | 110703 | 2016. szeptember 25. 15:23 | Válasz erre: 110702 |
Sok mindenkinek van tapasztalata, jó is meg rossz is. Nekem 2 jó ismerõsön os ebbõl él. Igaz az egyikük csak 50-es robeszokat hord, a másik meg ami van. Hoz motort alkatrésznek is bontásra, meg van nála szinte szalon állapotú is... Nem lehet és nem is szabad általánosítani. Ha módom lesz megnézem holnap a járgányt s majd meglátjuk....
|
csanesz | 110702 | 2016. szeptember 25. 14:43 | Válasz erre: 110697 |
Ezt sajna tapasztaltam. Motorradosok mondták, hogy Olaszból hozott gépek egy dolog, csak ne délrõl érkezzen, mert azokat bontott alkatrészekbõl rakják össze és jaj annak, aki alkatrészt akar venni egy ilyenhez, mert az évjáratok az alkatrészeken nem stimmelnek. |
kawa550 | 110701 | 2016. szeptember 25. 14:27 | Válasz erre: 110700 |
Flenegen | 110700 | 2016. szeptember 25. 14:19 | Válasz erre: 110699 |
Jó hogy itt vagy, már azt hittem elvéreztél:) Az export kapcsán: a jó motorokat kint sem adják oda szarér... A régi nepperek hozták a romokat, valamit faragtak rajta oszt horror pénzért eladták. Szerintem minden eshetõség esetén lehet szart venni, meg van jó is... Meg kell nézni s majd kiderül. |
kawa550 | 110699 | 2016. szeptember 25. 14:02 | Válasz erre: 110697 |
Tehén is olasz, a 3. fokozat fogaskereke volt oda, azon kívül csak olyasmik amik az összes motornál elõjönnek márkától függetlenül. Szimeringek, láncok, kerékcsapágyak, szívótorok gumi ilyesmi. És azok se azonnal hanem az évek alatt sorjában a futással együtt, több mint 70-et tettem én bele.
|
Flenegen | 110698 | 2016. szeptember 25. 13:05 | Válasz erre: 110697 |
Ugyan màr.... Volt 4-5 motorom ami olasz volt egyikkel sem volt gond. Van akinek olaszból van a gèp és nincs gond vele, persze tudom legalább ennyi van amivel meg vokt...
|
Lomha 8V | 110697 | 2016. szeptember 25. 12:44 |
Olaszból hozott motorokkal óvatosan. Általánosságban elmondható, hogy rendkívül elhanyagoltak.
|
Hr.Geiger | 110696 | 2016. szeptember 25. 12:31 | Válasz erre: 110695 |
Ilyen dilemmáim nekem is voltak, hogy az évi alig 1000 km-es használathoz kell-e drága motor, hiszen ha a garázsban áll, akkor teljesen mindegy, hogy mennyi idõs, van-e rajt ABS, meg hasonló kütyük. Ráadásul még azon is kattogna az agyam, hogy a hónapok múlásával mennyit bukom a gépen, hiszen attól, hogy nem használom, még nem fiatalodik a gép sem. Nem egyszerû kérdés... :-) |
Flenegen | 110695 | 2016. szeptember 25. 12:25 | Válasz erre: 110694 |
Szia, kicsit nõies lesz a válaszom, de a belinkelt vas a bordó szín miatt tetszett meg. Nekem a 850-es is bordó. Ezen kívül idõben is kicsit fiatalabb. Érdemi választ azután tudnék mondani, ha mindkét motort megnézném.. nagyon õrlõdöm. Kiindulva az idei 7-800 km-bõl amit megtettem motoron semmi sem indokolja a cserét. Viszont most van úgy pénz a családi költségvetésben, hogy nem hiányozna a másik ára átmenetileg... Fáj a szíven, nem tudom merre tovább.... |
todaytom | 110694 | 2016. szeptember 25. 11:55 | Válasz erre: 110672 |
Szia Flenegen Ez nem érdekel? http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_900-10551002 |
Flenegen | 110693 | 2016. szeptember 25. 11:29 |
Megvan néhány részinfó a piroskától. Olaszból bekerült motor, valami kis karc van a jobb idomon. Holnap lehet meg tudom nézni.....
|
VVLaci | 110692 | 2016. szeptember 25. 10:43 | Válasz erre: 110686 |
Bulb wattage quantity: Headlight Auxiliary light Tail/brake light Flasher light Meter light Indicator lights Neutral Turn High beam 12 V 55 W 2 12 V 5 W 1 12 V 5/21 W 2 12 V 21 W 4 12 V 3.4 W 1 12 V 1.7 W 2 12 V 3.0 W 1 12 V 3.4 W 1 12 V 3.4 W 1 12 V 3.4 W 1 Próbáld összepárosítani, így másolja a táblázatot a szervizkönyvbõl. http://www.manualedereparatie.info/hu/download/yamaha-tdm-850-1996-Szervizkonyv.html |
vasutas | 110691 | 2016. szeptember 25. 08:18 |
2002-ben vettem a motort . Valahol még megvan az akkori árlista . A 900-as 2milla 540ezer, a kifutó 850-es 2milla 320ezer volt . De két és fél millió környékén mozogtak a Vara, 1000-es Vstrom, sõt még a Guzzi Californiája is . Ezeket nézegettem . Akkor még jól álltam anyagilag, szinte bármit megvehettem volna . De nekem a 4TX tetszett, nem érdekeltek a rossz tulajdonságai ,,,,de hát így választottam az asszonyt is ,,,-:))) |
tomhahn | 110690 | 2016. szeptember 25. 07:49 |
Ki korán kel mit talál? Nektek,aki szereti az ilyet! https://www.youtube.com/watch?v=gDHoiFJAVqo |
Flenegen | 110689 | 2016. szeptember 24. 21:57 | Válasz erre: 110684 |
Szerintem te is tudod, hogy a 97.000 km ami miatt nem nagyon keresnek... Hiába jó a motor, mert tudjuk hogy ennek ez semmi, akkor is a magyarnek ez nem emészthetõ:(
|
Flenegen | 110688 | 2016. szeptember 24. 21:55 | Válasz erre: 110683 |
Mester te mondtad.... Elõ a nagykést, aztán hajrá:) |
lendvai | 110687 | 2016. szeptember 24. 20:47 | Válasz erre: 110673 |
Hitmanus, eljössz Üllõre és a tiéd. :-)
|
men | 110686 | 2016. szeptember 24. 20:46 |
Sziasztok! Segítség kellene meg tudná valaki mondani a 850-es mûszerfalába mennyi izzó van? Gondoltam kicserélem ledesre.Gondolom a háttérvilágítás és visszajelzõk egyformák. A visszajelzõk 3db+? |
kawa550 | 110685 | 2016. szeptember 24. 20:33 | Válasz erre: 110679 |
Fényképrõl nehéz, de a zsibvásár hangulatból, ahogy ott a fuckanálok mellé csak úgy mellékesen oda vannak bacva, nem gondolnám hogy ez valami komoly cucc lenne. Délután míg a kicsi a vezetést gyakorolgatta, addig mi a másik kölökkel 150 lépésrõl lövöldöztük körbe a célt a harkai mezõn, 2 alkalommal még el is sikerült találni, aminek köze sem volt a tudáshoz. :))) |
gezasz | 110684 | 2016. szeptember 24. 20:30 | Válasz erre: 110680 |
Az új TDM-ek amíg lehetett kapni 3 millió felett voltak jóval. Ennyiért ez http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_900-10633987 tényleg jó ár, fõleg ha kilométer is igaz. De ma motort eladni nem egyszerû. Mindenki a külföldrõl behozottakat nézegeti, a hazai letojva. Én is árulgatom http://www.kepesmotor.hu/yamaha-tura_sporttura/p1685410&st=tdm
|
kawa550 | 110683 | 2016. szeptember 24. 20:26 | Válasz erre: 110681 |
Bááááááázmeg! :))))))))))))) Kapcsolgatom a téfaut, oszt mit látok? Megyen a Cocktail címû õs remekmû(?), és hát hogyan híjják benne a tomkruisét? Hát Brian FLENEGEN bázmeg! Ha most aszondod, innen van a nicked, eret vágok magamon.... :)))))))))))))))))) |
kawa550 | 110682 | 2016. szeptember 24. 20:25 | Válasz erre: 110678 |
Tessenek látni is, ne csak nézni kollégák! :)))))) Az illetõ motor ÁTÍRVA kerül 1.120-ba nem 1.2+átírás. Másrészt a 7-8 kilós 4tx-eket kérdeztem, nem az 5-6 kilósakat, hisz azoknál már dupla ár a milla. Az már érthetõ, de hogy 1 kilós árkülönbözetnél miért nem kilenccáz, aztat nem értem.... |
Flenegen | 110681 | 2016. szeptember 24. 20:21 |
Amikor vettem akkor nekem is ennyi pénzem volt ezért nem lett 900 akkor . Inkább adtam kicsit több pénzt egy jó motorért. Most ez a motor nekem ér valamennyit. Alatta nem adom, akkor inkább marad... Majd meglátjuk...
|
Karex | 110680 | 2016. szeptember 24. 20:00 | Válasz erre: 110678 |
Ez a második érvem. Ki is hagytam........ |
kormi1313 | 110679 | 2016. szeptember 24. 19:59 | Válasz erre: 110678 |
Egyébként ma a vecsési káposzta Fesztiválon ilyen dolgokat is láttam! Nem értek hozzá jó lehet? ![]() ![]() |
kormi1313 | 110678 | 2016. szeptember 24. 19:53 | Válasz erre: 110676 |
Azért, mert 630 nehezen össze jött és az 120000+átírás nem. 😊
|
Karex | 110677 | 2016. szeptember 24. 19:52 | Válasz erre: 110676 |
Miért? Mert az tetszik. A 900 formái már másak. Tetszik az alu váz, meg a féknyergek, és az injektoros rendszer. De marad a mostani, mert ez meg úgy tetszik ahogy van. |
kawa550 | 110676 | 2016. szeptember 24. 19:36 | Válasz erre: 110675 |
Igazából ez pont egy olyan hirdetés, ami miatt nem értem, ki és miért veszi meg a jó állapotú 7-8 kilós 4tx-eket. Alig valamivel többért adják a 900-at és azért akárhogy nézzük, más liga.
|
Flenegen | 110675 | 2016. szeptember 24. 17:57 | Válasz erre: 110674 |
Sajnálom, hogy nem ABS -es verzió, azonban a paraméterek szerint jónak tûnik... Hétfõn megyek Budapestre lehet hogy megnézem kicsit tüzetesebben. Az öreget sajnálom eladni nagyon a szívemhez nõtt, de csak 16 éves... Ez meg csak 9. Reményeim szerint vállalható különbözetbõl kijöhet a csere...Ha jó lesz a vas akkor a mostani eladó sorba kerül
|
Hitmanus | 110673 | 2016. szeptember 24. 12:52 |
Engem is érdekelne a sport légszûrõ, ha még megvan. Nekem van hozzá 900-as. :-) |
Flenegen | 110672 | 2016. szeptember 24. 12:38 |
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_tdm_900-10633987 Nem nézte valaki a hasznaltauton hirdetett bordó 900-ast? Na erre a képek és infók alapján szívesen lecerélném a 850-est. Vidékiesen Teccik |
csanesz | 110671 | 2016. szeptember 23. 22:50 | Válasz erre: 110668 |
Aszem az Unyijó miatt van nekünk is ingyé. Mert az uniós tagállamokkal cimbiznek a Kínaiak. |
kawa550 | 110670 | 2016. szeptember 23. 22:28 | Válasz erre: 110665 |
Akkor eccer pakold fel a desznyót valami utánfutóra, oszt gyere el Vejkére. Kicsit hosszabb meg asszem keményebb is mint ami a videód linkjén van. Egy volt téglagyári agyagbánya környéke, esõ után csúszik mint a takony, ráadásul a meredek részek tele vannak gyökerekkel, és itt most nem a sok köcsög osztrákra gondolok. :)))) https://www.youtube.com/watch?v=wwNsHuKRn6Q Térkép: https://goo.gl/maps/hQa18WtsEmT2 |
Karex | 110669 | 2016. szeptember 23. 22:21 | Válasz erre: 110667 |
A K&N szép és jó, nem érdemli a kukázást! Ha nem kell senkinek, én jelentkezem rá, 900 még nincs....... Mindig így kezdõdik... elõször csak egy kerék jön a házhoz, aztán lassan összeáll hozzá a motor is. :D |
Karex | 110668 | 2016. szeptember 23. 22:18 | Válasz erre: 110657 |
Döntés már rég megvan, csak még nem jártam utána..... Kell nekem a f@szhosszabbítás, mert hogy a TDM is az.... :D Tetszenek ezek a karok. Ha rendelsz, nekem a titánium szín kéne, de ahogy nézem, a postázása ingyenes, vagyis akár magamnak is rendelhetek, nem lesz plusz költsége a két címre küldésnek....... Azért ezt a részét még mindig nem értem, onnan elküldenek valami kacatot, olyan összegért (árúval együtt) amennyinél nálunk csak a postázásért többet fizetnél......... valamit tudnak. Szóval ha mehet az összevont rendelés, akkor rendelheted nekem is, a részleteket priviben írom. |
lendvai | 110667 | 2016. szeptember 23. 21:58 |
Még egyszer kihirdetem, aztán kuka: ha valaki szeretné kipróbálni a 900-asához a K&N mosható légszûrõjét az elviheti, van még hozzá kb 2 alkalomra elég tisztító és impregnáló cucc. Ha nem kell senkinek, akkor a hétvégén kirakom a kukába. Nekem kényelmetlen volt tisztogatni, a gyárihoz képest nem is éreztem különbséget.
|
csanesz | 110666 | 2016. szeptember 23. 20:47 | Válasz erre: 110664 |
Amit megosztottál az jobban néz ki. A felületkiképzés miatt is. Én is annál maradok csak nekem a kééék lesz, az kell oda. :))) |
Muju | 110665 | 2016. szeptember 23. 20:05 |
Jóstèt! Holnapra egy program: http://m.mams.hu/hu/hirek/1/1322 Ès a pálya: https://m.youtube.com/watch?v=KjT3lBWGtlM&feature=youtu.be |
csanesz | 110663 | 2016. szeptember 23. 16:21 | Válasz erre: 110654 |
Robi70! Amúgy azt néztem, hogy a fékkar forgástengelye és a markolat között kell egy igen hosszú "hídnak" lennie, hogy a kapcsolókonzol fölött át tudjon ívelni. Így még az a kétszínû is szóba jöhet kompatibilitás terén. |
csanesz | 110662 | 2016. szeptember 23. 16:11 | Válasz erre: 110654 |
Már nem is tudom mióta hajkurászom a fékkarokat, de valahogy sosem találtam 850 -re az ilyen netes külföldrõl vásárlós oldalakon. Most 2 féle is van. Amit te találtál Robi meg az a kék-fekete. Szerintem az elõbbi lesz. :) |
csanesz | 110661 | 2016. szeptember 23. 16:06 | Válasz erre: 110659 |
Ez egy õszinte, korrekt válasz volt! :)))))))))
|
kawa550 | 110660 | 2016. szeptember 23. 15:27 | Válasz erre: 110651 |
Dugulás a karbiban, membrán, fals levegõ szívás, kopott kapcsolóköröm a váltóban, laza, szakaszosan nyúlt lánc, meg még 100 stb is lehet.
|
kawa550 | 110659 | 2016. szeptember 23. 15:25 | Válasz erre: 110650 |
Ez egy versenyzõket majmoló cucc, pályán összeakadáskor nem tudja a másik motor benyomni a fékkarodat, oszt nem dobsz akkora kapitális bukfencet 300-nál. Utcán csak a pöcsöd lesz 2mm-el hosszabb tõle.
|
lendvai | 110658 | 2016. szeptember 23. 15:22 | Válasz erre: 110653 |
Azért ránézhetsz mielõtt megveszed õket és kiderül, hogy nem is lyukas a membrán. Lehet még alacsony benzinszint probléma is, de ebben nem vagyok biztos.
|
todaytom | 110656 | 2016. szeptember 23. 14:48 |
Hátha érdekel valakit egy hátsó emelõ. http://www.kepesmotor.hu/motor_emelo/p1691219 |
Karex | 110655 | 2016. szeptember 23. 14:39 | Válasz erre: 110654 |
Ha estig ráér mèg, akkor ránézek géprõl. Ha jónak tûnik, beneveznék egy párra. |
zsivand | 110653 | 2016. szeptember 23. 12:04 | Válasz erre: 110652 |
Köszönöm...ettõl fázom ...volt egy ilyen gyanúm..
|
lendvai | 110652 | 2016. szeptember 23. 11:16 | Válasz erre: 110651 |
Nekem lyukas membrán okozott ilyen tüneteket.
|
zsivand | 110651 | 2016. szeptember 23. 10:58 |
Sziasztok ...mûszaki kérdésem lenne...karburátor..1991-es TDM 850 twin..gyorsításkor rángat. Elötte, utána simán megy, csak gázadáskor van ez a tünet. Akinek volt ilyen tapasztalása és tudja a megoldást kérem segítsen...elõre is köszi.
|
csanesz | 110650 | 2016. szeptember 23. 10:26 |
Milyen jó ötlet: http://www.ebay.com/itm/22mm-full-metal-alloy-levers-guards-handguards-Yamaha-YZF-R1-R6-FZ1-Triumph-/131825256361?fits=Model%3ATDM850&var=&vxp=mtr&hash=item6464644d18 Van mi letépje az ujjaimat, ha esés közben beleakadok... |
csanesz | 110649 | 2016. szeptember 23. 10:25 |
YAMAHA TDM 900 2002-2003 YAMAHA TDM 850 1991-2001 YAMAHA FZS 600 Fazer 2002-2003 Szerintem ez ennyi. Vagy itt van több adat, de ez egy másik: http://www.ebay.com/itm/Long-Mixed-Colors-Brake-Clutch-Levers-YAMAHA-TDM-850-1991-2001-/131796061344?var=&vxp=mtr&hash=item6463591ba7 Meg ezek: Itt kérdezni kell az eladót http://www.ebay.com/itm/Long-Regular-Brake-Clutch-levers-YAMAHA-TDM-850-1991-2001-00-99-98-97-96-95-/131777947657?fits=Model%3ATDM850&var=&vxp=mtr&hash=item646283ccb2 Itt van Hello Kitty -s: http://www.ebay.com/itm/Short-CNC-Anodized-Brake-Clutch-Levers-YAMAHA-TDM-850-1991-2001-00-99-98-97-/131777943871?fits=Model%3ATDM850&var=&vxp=mtr&hash=item646283b263 |