kawa550 | 110849 | 2016. október 3. 18:27 | Válasz erre: 110848 |
Sajnos nincs mit kitalicskázni, szabadtartásban vannak az ájlatok. :))))))
|
fazakas66 | 110848 | 2016. október 3. 10:57 | Válasz erre: 110846 |
Lehet jobban jársz ha kitalicskázza az almot a kecskék alóll :))))
|
lendvai | 110847 | 2016. október 2. 20:12 | Válasz erre: 110846 |
Végülis, Sopronban is van barkácsáruház ha elbaszok valamit. :-)))
|
kawa550 | 110846 | 2016. október 2. 20:11 | Válasz erre: 110843 |
Peg épp mondani akartam, hogy mííg én lecserélem a telóolajat, addig te cserélj ki nekem pár golyóscsapot....:)))))))))))))
|
lendvai | 110845 | 2016. október 2. 20:10 | Válasz erre: 110842 |
Valószínûleg így van. A motor a mostani szezon után kapja meg nálam az elsõ nagy karbantartást. Már úton vannak az alkatrészek, a szelepfedél tömítést kell még megrendelnem, illetve még kérdés, hogy a nálam lévõ japán utángyártott teleszkóp szimmering és porvédõ megy majd bele (nem tudom hány éves, a motorral kaptam, de az is kérdés lehet, hogy a gyári hány éve ül a raktárban), vagy veszek abból is gyárit. Fék- és hûtõfolyadék is csere. Gyári cuccok boats.net-rõl: elsõ lánckerék, alátét és csavar, vezérmûlánc, láncfeszítõ tömítés, teleszkóp gyûrûk, olajszûrõ O-gyûrûkbõl 5 szett. NGK DPR8EIX-9 gyertyák, most is azok vannak benne, lusta vagyok gyakran cserélni, így ez megy bele, D.I.D 525ZVM-X lánc, JT hátsó lánckerék, mert abból nem volt boatséknál gyári. A vezérmûtengely fogaskerekein még gondolkodom, majd meglátom hogy néz ki, nagyvaséktól meg valószínûleg kell majd szelephézagoló lapka. Úgyszintén a szétszedés után derül ki, hogy milyen állapotban vannak azok a mûanyag cuccok, amiken a vezérmûlánc fut. Így aztán elegendõ elfoglaltságról gondoskodtam szezon utánra.
|
kawa550 | 110844 | 2016. október 2. 20:10 |
Aztat montam má, hogy minden tisztességes férfi ..........( a szokásos)....... egy akkus teleszkópos ágvágó láncfûrész?:)))))))))) A héten pont azon agyaltam, hogy a pitsába tudnám úgy visszavágni a nagy szederfát, hogy alatta semmi ne törjön össze. Erre tegnap mi van a kedvenc lidl turkálómba? Bedobtam a kocsiba, oszt egész délelõtt ágvágtam apám!:)))) És hasít a kis szar mintazállat, a talán 20 dekás lófax kis akksival is úgy bírja hogy csak lestem. Lábszár vastagságú ágakat is simán átvág, csak úgy repül a forgács. |
lendvai | 110843 | 2016. október 2. 20:02 | Válasz erre: 110841 |
Másnak ezek után nem vagyok hajlandó fûtést szerelni. :-) Ne is kérjen senki ilyesmire. :-)
|
kawa550 | 110842 | 2016. október 2. 19:57 | Válasz erre: 110840 |
Kedves Tibor, üdvözöljük önt a barkácsolók világában. Eccerûen csak a filmekben mekgájvernek mennek a dolgok, a való életben mindig van valami gixer, szerintem te most igen simán megúsztad a dolgot. :))))))
|
fazakas66 | 110841 | 2016. október 2. 19:28 | Válasz erre: 110840 |
Ezek után én biztos nem hívlak füttést átalakítani hiába is ajánlkozol :)))
|
lendvai | 110840 | 2016. október 2. 18:27 |
Hát, lássátok feleim szümtükkel, okulásotokra megosztom hogy nem lennék jó víz-, gáz- és fûtésszerelõ. Lelkiismeretesen dolgozom, de nem túl hatékonyan. Tegnap Csanesz vett nekem golyóscsapot. Meg Loctite madzagot. Ma reggel kiballagtam egy 24-es kulccsal és rápróbáltam a szivárgó csapra. Nagy meglepetésemre kalapács se kellett, simán elindult. Örvendezni kezdtem, majd észrevettem, hogy az égõfejek kerete útban lesz, le kell szednem. Sebaj, leszedtem. Amikor kicsavartam a csapot látom ám, hogy ez 3/8". Na ez hogy? Ránézésre 1/2"-nak tûnt, míg benn volt. Második ránézésre már nem, mert ott volt az oldalán is, hogy 3/8". Bassza meg a jehova! Kicsit szétszórt vagyok, nem figyeltem meg eléggé azt a csapot. Sebaj, közelben van Bauhaus, elmentem 3/8"-1/2" réz adapterért. Vettem egyet. Betekertem. Rá a csapot. Amikor pozícióba akartam tekerni, mert nem mindegy hol van a kar szorulni kezdett. Én úgy döntöttem bírni fogja. Nem bírta. Elreccsentettem a réz adaptert. Sandokan testvérem jutott eszembe és a Biblia, de fegyelmezett maradtam, visszamentem a Bauhausba, aznap harmadszor. Vettem 2db adaptert. Másodszorra jó lett. Most feltöltve várja, hogy kipróbáljam, adok neki pár napot, hogy megnézzem van-e még nyomásvesztés, ha nincs, akkor próba, mert a gázcsövet is szét kellett csavarnom a vezérlõ után, az kis nyomású rész, de azért nem árt egy próba. Nem raktam vissza a gyári, klingerit szerû tömítést, víznél meg gáznál, ahol nyomás van nem szeretem visszarakni az eredetit, ki tudja hogy deformálódott, nem kezd-e el szivárogni nekem, víznél még csak bosszúság, gáznál már nem kívánt tûzijáték is lehet a dologból. Volt szép kék mûanyag, meg van szivárgásjelzõ, addig nem rakom rá az oldallemezeket a kazánra, amíg le nem teszteltem. A tágulási tartály szépen lóg a helyén, azzal nem volt gond. Épp amikor a régivel ballagtam a kuka felé érkeztek az utcába hangosbemondós-transitos fémgyûjtõk, odaadtam nekik, egy gonddal kevesebb. Az feltûnt, hogy ez a Flamco sokkal könnyebb, mint a régi volt, a hollandok úgy tûnik jobban spórolnak az acéllal, mint az olaszok. Hõlégfúvót nem vettem. Viszont tegnap egy motorszerelõ ember kimondta az ítéletet a láncomra. Vöröses foltok jelentek meg rajta, de azt mondta az a döntõ, hogy a tengely már túl van a lengõvilla nyílásának közepén. Meglehet ezért kezdett zajossá válni a láncom. Így aztán csere. |
kawa550 | 110839 | 2016. október 2. 11:39 | Válasz erre: 110837 |
Ha a kihajtótengely a kis lánckerék mögötti szimmeringet jelenti, akkor annak nem kell tudnod a méretét, mert kizárólag a gyári jó oda, távtartók vannak a belsõ oldalán.
|
csanesz | 110838 | 2016. október 2. 11:22 |
Még nem is említettem: Múlthéten ismét elintéztem a bokám. Az elõtt 2 héttel szintén. Azt facén meg is osztottam. Bár járni már tudok normálisan, de azért tartósan nem tudok állni. Motorra (TDM) egyenlõre nem merek felülni. Csak autó és a kisrobesz jöhet szóba. Így az idei motorozást részemrõl befejeztem. Október végén lesz a mûtét, teljes szalag rekonstruálás. Utána 2 hét fekvõ rögzítés 2 hét járó rögzítés és utána 1 hónap rehabilitáció. De ha meg lesz nem kell többé figyelnem, hogy hogy lépek minden egyes alkalommal. |
pocak75 | 110837 | 2016. október 2. 10:25 |
A kihajtó tengely szimering méretet tud valaki fejbõl vagy puskából? Illetve van-e valami trükk a cserekor vagy sima ügy (nem bontottam még meg azt a környéket) Tegnap tanítottam úszni és bepisilt, néhány csepp formájában.. |
csanesz | 110836 | 2016. október 2. 00:09 | Válasz erre: 110835 |
Ez így van. Sajna kezdünk kifogyni a szakemberekbõl... |
kawa70 | 110835 | 2016. október 1. 23:15 | Válasz erre: 110833 |
Azt tudni kell, hogy a mai szakik nem javitanak semmit. Egyrészt mert nem ért hozzá másrészt meg ideje sincs és könnyebb megoldás komplett egység cseréje. Panel csere aztán kész. Velem is akartak már vetetni a kazánba panelt ötvenfelett és még csak a közelében se volt a hiba. A kazános szakitól csak azt kértem mondja el sorban a gyujtás és az üzem feltételeit a többit megoldom. Azt se tudta..... végül egy,áramlás érzékelõben felakadt vizkõ okozta a problémát. Más esetben meg egy varisztort cseréltem szintén pár száz forintért mert ott is panelt akartak cserélni. Aki meg ért hozzá nagy ritkán az meg elviszi és megjavitja vagy javittatja a panelt és eladja mégegyszer.
|
csanesz | 110834 | 2016. október 1. 22:41 | Válasz erre: 110831 |
Amúgy ma néztem nekünk is ilyen szutyok csap volt. 30 évig elment utána nyugdíjaztuk a kazánt. :)
|
csanesz | 110833 | 2016. október 1. 22:31 | Válasz erre: 110831 |
Van ez így. Munkatársam mosógép szerelõt hívott, mert a masina bedobta a törülközõt. 40 000 -et akart kérni egy panelcseréért. Elköszöntek egymástól. Behozta a panelt a melóhelyre és 1db 200 Ft -os FET -et cserélt benne, azóta megy. |
lendvai | 110832 | 2016. október 1. 21:22 | Válasz erre: 110829 |
Még vennem kell egy hõlégfúvót, mert múltkor nem adtad ide a fölösleges darabot. :-)
|
lendvai | 110831 | 2016. október 1. 21:21 | Válasz erre: 110828 |
Német. Oventrop. A Mofém a kajla nagy karjával nem fér el. A jelenlegi "szutyok" csap is kibírta 18 évig, ezt sem szándékozom üzemszerûen használni. A tágulási tartály meg Flamco. Azt nem tudom milyen nemzetiségû. A jelenlegi valami olasz cucc, olyan dizájnos a típus betûje, hogy el se tudom olvasni. Abban a membrán 2 év után adta be a kulcsot. A kazán bírja már 18. éve, lassan figyelni kell. Eddig egy vezérlést cseréltem ki benne 13 évesen, akkor a gázszerelõtõl csöndben elköszöntem, aztán megcsináltam magam.
|
kawa550 | 110829 | 2016. október 1. 20:05 | Válasz erre: 110826 |
Baszki, mosmá tekerd ki azt a kurta csapot, mer felmegyek oszt kitekerem én.... :)))))))
|
furfarag | 110828 | 2016. október 1. 19:54 | Válasz erre: 110826 |
Remélem Mofém csapot vettél.Az olaszt felejtsd el,ha jót akarsz magadnak.
|
furfarag | 110827 | 2016. október 1. 19:50 | Válasz erre: 110824 |
Sziasztok:-)))) Kontrában volt az a csõ.Azt jelenti,hogy nincs meg az esése a szennyvíz csõnek.Mosdónál,mos.gépnél,wc nél számít.Ha nincs esése,vagy túl nagy az esése,mind két esetben leül a mosószer,szutyok stb. Ha túl nagy az esés,akkor kiszalad a víz a szenny alól és ugyan ott tartunk.Bocsi, de hátha valakit érdekel
|
lendvai | 110826 | 2016. október 1. 19:29 | Válasz erre: 110822 |
Megvan a golyóscsap, Loctite zsinór is van (köszönet ezekért Csanesz márkatársnak), veszek még holnap egy hõlégfúvót aztán szétcsapom azt a csapot. :-) Motrozódtunk ma egész nap, nem volt idõ golyóscsap után kajtatni. Motoros barátnõnk új gépét ünnepeltük meg. :-)
|
Flenegen | 110825 | 2016. október 1. 18:57 | Válasz erre: 110824 |
Aha, hát az õ számát biztos nem kérem el:)
|
cizi | 110824 | 2016. október 1. 18:44 | Válasz erre: 110817 |
Kedves kollégám egyszer kiment egy címre, mert lefolyó dugulás volt. Megállapítása szerint "kontrasztos" volt a csõ!:)
|
kawa70 | 110823 | 2016. október 1. 17:50 | Válasz erre: 110810 |
Az emlitett loctite zsinór......... Attól jobb nincs. Nem olcsó, és nem is sok kell belõle. Ha nem laknál olyan messze adnék szivesen, söt már a csapod is kiszedtem volna. De ha van vizszerelõ ismerõsöd neki biztos hogy van.
|
fazakas66 | 110822 | 2016. október 1. 11:49 | Válasz erre: 110810 |
Nincsen kendnek othon tartalékba egy fél colos golyóscsapja? Tessék beszerezni a szinkronteszter meg az álványosfúró mellé :)) Már annyit szöszmötölsz azzal a csappal rég lefaragtam volna egy élletlen bikcsával vagy lereszeltem volna egy körömreszelõvel :))))) |
kawa550 | 110821 | 2016. október 1. 09:00 | Válasz erre: 110820 |
De mé' nem? Hát had érezzék a törõdést! :)))))))))))
|
lendvai | 110820 | 2016. október 1. 08:39 | Válasz erre: 110811 |
A maláj tigrissel semmi bajom, rajta kívül van még itt elég ember, aki ilyen-olyan eszmék rabja, elég átnézni a rinyálós topikba néha. :-) Ha nem akaszkodnak rá arra, amit ír, õ meg nem akar senkit meggyõzni a saját igazáról akkor semmi nem lesz. :-) Én a magam részérõl úgy döntöttem most nem piszkálom a topikjaikon se a rinyálókat, se a keresztényeket, se a rinyáló keresztényeket. :-)
|
lendvai | 110819 | 2016. október 1. 08:19 | Válasz erre: 110813 |
Mee' azon keresztül vonja ki a zoxigént. :-)
|
csanesz | 110818 | 2016. október 1. 01:37 | Válasz erre: 110817 |
De bizony! :) Még gyerekkoromban ragasztottuk rá bátyóval. Össze gyûrtük apró golyókká, de nem igazán sikerült. Egy kócos gumó lett belõle így kapta a góc nevet. :) |
kawa550 | 110817 | 2016. szeptember 30. 23:42 | Válasz erre: 110815 |
Az a góc véletlenül nem inkább kóc? :))
|
kisfeher74 | 110816 | 2016. szeptember 30. 23:23 | Válasz erre: 110812 |
Üdv:Szeretnék egy jótanácsot adni , ha sikerült kiszedni a menetet meg kell kenni szilikon zsirral , akkor legközelebb nem fog beragadni. Tömítésre ajánlom a LOCTITE 55 menettömítõ zsinort, az nem repeszti meg az öntvényt sem, és egyszerû használni. szerelvény boltokban kapható. Üdv: Rozsdás. |
csanesz | 110815 | 2016. szeptember 30. 23:17 | Válasz erre: 110812 |
Az öntvén felõl a csapon se gócot se teflont nem látni. Általában kinyomja a menet betekeréskor valamennyire. A vizes ismerõs mondta, hogy ragasztottnak tûnik. Így a túlhevítés megoldás lehet. Nem egyszerû egy ekkora felületet felmelegíteni. Ha az öntvényt melegíti, a csap és az öntvény között lévõ anyag - góc, teflon vagy ragasztó - hõszigetel jó esetben az öntvény hõtágulása hatására megmozdítható a csap. Ehhez viszont nem kell bõdületes hõre hevíteni csak jó nagy felületet kell körülötte elõhevíteni. Így csökken a hõelvonás. Viszont a réz még, ha sárga is jó hõvezetõ. Hasonlót már csináltam. :) Szal ügyesnek kell lenni és kell hozzá egy kis türelem. Mondjuk ez csak egy folyadéktömítés és nem menetrögzítõ, nem kell ide kalapács... :))) |
Karex | 110814 | 2016. szeptember 30. 23:06 | Válasz erre: 110807 |
Max fél óra a csere. Pláne, ha a régit már ki is szedted. 10 perc és bent van az új. Mehetsz motorolni. |
kawa550 | 110813 | 2016. szeptember 30. 22:26 | Válasz erre: 110812 |
De mi köze Jean Michel Jarre-nak a kazáncsonkhoz?! :))))))))))) https://www.youtube.com/watch?v=nz1cEO01LLc |
kawa70 | 110812 | 2016. szeptember 30. 22:20 | Válasz erre: 110809 |
Arra azé felhivom a figyelmetek, hogy a betekert csapnak nagyobb a hõtágulása, lassú melegitéssel semmire nem mentek. Ráadásul azt a keveset is az öntvény fogja elhuzni. Két eszköz kell hozzá ha nincs oxygen a közelben. Egy kétkilós,kalapács meg egy termetes csõfogó. Nincs az beleragasztva.
|
kawa550 | 110811 | 2016. szeptember 30. 22:11 | Válasz erre: 110810 |
Oszt örûsz hogy meggyütt a maláj tigrincs?! :)))))))))
|
lendvai | 110810 | 2016. szeptember 30. 21:35 | Válasz erre: 110809 |
Azt megköszönném, szombat délután érkezünk vissza vidékrõl, el tudok gurulni érte, vagy vasárnap is. 1/2"-os golyóscsap. A tömítést illetõen nem tudom a teflon jó-e az öntvényhez, a hõmérsékletétõl is függ, de láttam olyan csapokat, ahol a menetes rész közepén ott volt egy mûanyagszerû tömítõgyûrû. De ha a boltban tudják a tutit és van jobb tömítõanyaguk arra is vevõ vagyok. :-)
|
csanesz | 110809 | 2016. szeptember 30. 21:04 | Válasz erre: 110805 |
Itt mifelénk Pesthidegkúton van vízes-gázos bolt. Holnap megnézzem neked? Ha van és jó neked úgy, hogy megveszem félúton találkozhatunk valahol. Van rendes hõlégfújóm is azzal normálisan feltudod melegíteni. Lesz hõelvonása az öntvénynek... |
Flenegen | 110808 | 2016. szeptember 30. 20:04 |
Egyre valószínûbb hogy a motorom eladó sorba kerül. Egyenlõre nem sürgõs, valamint nem minden áron. Ha esetleg ismeretségi körötökben valaki 850-est keres, akkor gondoljatok rám, egyeztessünk. Ugyan nincs meg a végsõ döntés és utód, de hátha... Köszi |
Ati TDM 96 | 110807 | 2016. szeptember 30. 18:00 | Válasz erre: 110792 |
Köszi Kawa 550 ! Mindig tanul az ember....Mindegy , ma egy csávó feladta nekem postán a telót, remélem jó lesz. Már holnapra kellett volna, mindegy.. ----Jó gurulást mindenkinek holnapra !!! |
Flenegen | 110806 | 2016. szeptember 30. 17:51 |
Azért a nap végére egy cabriot csak sikerült kipróbálni: SLK 4.3 amg... :) Csak az a kurva 27 milla... |
lendvai | 110805 | 2016. szeptember 30. 17:24 | Válasz erre: 110803 |
Most maradtam le egyrõl, mire végeztem már bezárt a bolt. Holnap nézek egy másik boltot reggel, ha ott nincs akkor megrendelem a neten, kicsit kezd frusztrálni, hogy nem tudok olyan helyeken vásárolni, amik úgy vannak nyitva, ahogyan én dolgozom. A szállítási költség jelen esetben összemérhetõ a csap árával, így gondolkodom azon, hogy inkább kimegyek napközben és megveszem. Hõlégfúvóm csak a gázos pákámmal van, azon van hõlégfúvó fej, szerintem a ragasztó-tömítõt megmelegíteni az is jó lesz. Tágulási tartály megjött, azt hétvégén felcsavarom, a régit Rita továbbra sem engedi felrobbantani. Semmi örömöm nem lehet... :-) |
csanesz | 110804 | 2016. szeptember 30. 15:14 | Válasz erre: 110799 |
IZS -t nembáncsa! :))) Azon is tanultam még a suliban. 2 év állás után 9. berúgásra indult! Csak a kedvemért röffentette be az oktató. Azon a napon csak azon gurultam! Nincs hozzá fogható a TDM -en kívül! |
csanesz | 110803 | 2016. szeptember 30. 15:11 | Válasz erre: 110798 |
Viccelõdünk?... ...viccelõdünk? :))) Mi van a kazáncsappal? |
Lomha 8V | 110802 | 2016. szeptember 30. 14:01 |
Elvitték a motort, kicsit meg is könnyeztem, szerettem ezt a vasat. Az új gazdinak a szájába rágtam, hogy ide jöjjön, ha jót akar. Szeretném megköszönni nektek azt a sok segítséget amit itt kaptam, az ég rogyasszon rátok fejenként százezer eurót. :)
|
lendvai | 110801 | 2016. szeptember 30. 12:59 | Válasz erre: 110799 |
Az nem stimmel, mert csak két betû. Eredeti cirill írásjelekkel.:-)
|
Flenegen | 110800 | 2016. szeptember 30. 12:58 |
A magyobb baj, hogy még 1-be se tudtam beleülni, egész nap értékesítek! Kõ a jutalék az új motorra... Ha lesz új...
|
lendvai | 110798 | 2016. szeptember 30. 11:49 | Válasz erre: 110797 |
Melyik három betûs? Német vagy osztrák? :-)
|
csanesz | 110797 | 2016. szeptember 30. 10:51 | Válasz erre: 110794 |
Ez a márka mit keres itt? Még motorkerékpárt sem tudnak gyártani... :) Akkó má inkább három bötüs mint kiszcillagosz. |
lendvai | 110796 | 2016. szeptember 30. 08:24 | Válasz erre: 110794 |
Most mondjam, hogy ilyeneket kellett múltkor vezetnem? Nagyon rossz volt, a gyomrom majd' felfordult a sok kanyargás miatt. :-)
|
kawa550 | 110795 | 2016. szeptember 30. 08:16 | Válasz erre: 110794 |
Faxom. Oszt megint menned kõ dógozni mi, te szegény....:)))))))))))
|
fazakas66 | 110793 | 2016. szeptember 30. 06:23 | Válasz erre: 110789 |
Ha gázos a teló,jó gumisnál szokott lenni gáz ott meg lehet tõlteni.
|
kawa550 | 110792 | 2016. szeptember 29. 23:46 | Válasz erre: 110789 |
Azé ne legyen félreértés, a gázos lengéscsillapító is olajos, csak az olaj feletti légrés nem sima levegõvel, hanem túlnyomásos gázzal(nitrogén) van feltöltve, így keményebb használatnál sem habosodik fel az olaj és nem puhul fel a teló.
|
Ati TDM 96 | 110790 | 2016. szeptember 29. 23:10 | Válasz erre: 110784 |
Helló! Gyönyörû hely !! Hány km-es túra ?
|
Ati TDM 96 | 110789 | 2016. szeptember 29. 23:01 | Válasz erre: 110771 |
Helló! Gázos lehetett a telóm ? Én olajat töltöttem bele...Most már mindegy, ma B.pesten találtam egyet, 10 e Ft, megveszem, ezt meg csináltatom, ha lehet, legalább lenne egy tartalék.
|
Ati TDM 96 | 110788 | 2016. szeptember 29. 22:52 | Válasz erre: 110769 |
Köszi! Lehet hogy ez lesz a megoldás nekem is! |
kawa550 | 110787 | 2016. szeptember 29. 22:32 | Válasz erre: 110785 |
Na, ebben is lemaradtam, nekem csak 1500 lett a második.:))))) Kotorba én is akarok eccer.
|
dinnyemag | 110786 | 2016. szeptember 29. 21:42 | Válasz erre: 110785 |
Szép nagy út, a képek alapján nagyon szép helyeken. Gratula.
|
fazakas66 | 110785 | 2016. szeptember 29. 21:13 |
1800 km lett a vége,az utolsó kilóméterekbe a km spirál megadta magát,egyéb gond nem volt.
|
Hr.Geiger | 110783 | 2016. szeptember 29. 21:06 | Válasz erre: 110781 |
Nyugtass meg, ugye nem a stuttgarti autók maradékaiból lettek elkészítve a kiállított alkotások? Ezzel is demonstrálva a nézelõdõknek, ha kimúlik az AMG, még lovag lehet belõle... :-)))))))))))))))) |
fazakas66 | 110782 | 2016. szeptember 29. 21:05 |
Hali! A Kotori öbölbe még vannak galambok is akik fürdenek :)) ![]() |
Flenegen | 110781 | 2016. szeptember 29. 19:57 | Válasz erre: 110780 |
nincs, jöhetsz:) A nagy része a melóban feleslegessé vált használt és rossz alkatrészekbõl van, s otthon dobja össze õket. Pl a lovag lába szelephimba, a fej az duó, némi fölösleges lemez és fúrószár... Van ott pl rózsa, csiga stb... Ami miatta a vitrinekbe kerültek, hogy holnap megint Merci tesztnap.betétprogramként kiállítás... Rónaszéki Zoltán a közösségi oldalon megtalálható, ott van még pár gyöngyszem AMG meg Brabus, cupék és cabriok. Éllófogadás, cirkusz.... |
Karex | 110780 | 2016. szeptember 29. 19:31 | Válasz erre: 110773 |
Jó kolléga az ilyen! Azember dógozik, ez meg azt nézi, mibõl alkothat valami újat........ Gratula neki!!!!!!! A lovag és még jó pár másik tetszik! Meg kéne nézni élõben..... van belépõdíj a múzeumba? |
zsotli | 110779 | 2016. szeptember 29. 19:19 |
Vízpumpa a tdm nél is ki van fúrva mint a krosszokon hogy nem tudjon keveredni vagy onnan is tud átjönni olaj? Az olaj nem habosodik a kémlelõablaknál. Ami persze nem jelenti azt hogy nincs is víz ott....
|
csanesz | 110777 | 2016. szeptember 29. 19:00 | Válasz erre: 110776 |
Nálam egy irányú volt ez a dolog. Érdekes ez a víz-olaj keveredés. Honnan hova, mindkét irányba ereszt vagy csak egyik irányba. Vagy csak hidegen vaqy csak melegen vagy mindenhogy és minden irányba. És hogy hol. :))) vagy inkább :((( Nálam nem derült ki, hogy végül is hol eresztett. De meg lett oldva. |
kawa550 | 110776 | 2016. szeptember 29. 17:08 | Válasz erre: 110774 |
Én inkább azon aggódnék, hogy ahol az olaj bejutott a vízbe, ott a víz nem jutott-e be az olajba....
|
lendvai | 110775 | 2016. szeptember 29. 15:55 | Válasz erre: 110774 |
Kezdõdõ hengerfej tömítés probléma? Esetleg a szelepfedélnél csatlakozó vízcsõ tömítése? Vízpumpa tengely tömítése? Hirtelen ennyi jutott eszembe...
|
zsotli | 110774 | 2016. szeptember 29. 15:27 |
Kérném a szakik véleményét. Mitõl lehet olaj a hûtõvizben?amióta észrevettem mentem vele kb 1000 km-t. Azóta figyelem. A víz nem hiányzik, a hõmérõ nem ugrál hogy esetsleg hengerfejes és gázosodik. Nem forralja ugyan ugy áll ahogy eddig. De valahonnan mégis olajos....
|
vasutas | 110771 | 2016. szeptember 29. 13:06 | Válasz erre: 110764 |
A teló tetején lévõ csavar azt jelenti, hogy már volt felújítva, ott töltik fel gázzal . Nekem felújított van, harmadik éve kitûnõen mûködik . Igaz csak harmadszorra sikerült, mert el volt repedve a teló teteje és lassan elengedte a gázt . Amúgy 15ezer forintomba került, sajnos az a mester már külföldön dolgozik . Egy próbát megérne gázzal feltölteni . |
dinnyemag | 110770 | 2016. szeptember 29. 12:53 |
Köszönöm a tanácsot, akkor nem piszkálom, egyelõre rendben mûködik, majd szakember megnézi ha beköti a nappali menetfényt.
|
Kucsi | 110769 | 2016. szeptember 29. 12:46 | Válasz erre: 110754 |
Szerintem nem érdemes felújítani mert többe kerül mint egy használt. Nekem közel 40 lett volna igy inkább vettem egy használtat 25-ért.
|
Ati TDM 96 | 110768 | 2016. szeptember 28. 23:23 | Válasz erre: 110767 |
Helló! Próbáltam, öntöttem bele, kicsit csillapított, de kijött, és konyec, nulla...De az elõzõ tulaj eléggé gányul csinált rajta mindent, ezért volt olcsóbb a moci, most viszont lassan majd rámegy a pénz. Ez van, télen majd csinálgatom....Köszi !
|
kawa550 | 110767 | 2016. szeptember 28. 22:30 | Válasz erre: 110764 |
Nem tom, én 2x cseréltem, 1x egy 4tx-re, most meg egy sima 3vd-re. Gondolkodtam én is felújításon, de aztán mégis inkább a csere mellett döntöttem. Ha már van rajt valami utólagos csavar, akkor az nem véletlenül van ott, próbáld meg feltölteni olajjal, hátha jobb lesz. Rosszabb már biztos nem, szóval veszíteni nem nagyon lehet vele. |
csanesz | 110766 | 2016. szeptember 28. 21:17 | Válasz erre: 110750 |
Lendvai! Haver mondta, hogy nyugodtan tekerd meg vízpumpa fogóval miután felmelegítetted. |
Fido71 | 110765 | 2016. szeptember 28. 21:05 |
Vasutas kolléga ujjítatott fel egy hátsó tagot /talán 2 éve/, de nagyon döcögõsen ment neki. Elsõre nem is lett jó vagy ilyesmi. Kérdezz rá. |
Ati TDM 96 | 110764 | 2016. szeptember 28. 20:27 | Válasz erre: 110747 |
Helló! Lenne egy gondom, ha tudnál segíteni, megköszönném ! Beszéltem már VVLacival is, Õ mondta, hogy kérdezzelek Téged. Bedöglött a hátsó telóm, egy nulla, csak libegek" a motoron, fõleg a kanyarokban szar ! Megnéztem már, ki van fúrva a teteje, van benne egy csavar, szóval barkácsolva volt már. Van 20 000-ért használt Budapesten, azt mondják hogy jól mûködik. Érdemes felújíttatni szerinted?
|
Karex | 110763 | 2016. szeptember 28. 18:58 | Válasz erre: 110759 |
Ha csak azzal állítottad le, és a kulcshoz nem nyúltál, természetes. Ha utána a kulcsot is elfordítottad, akkor nem kéne...... |
csanesz | 110762 | 2016. szeptember 28. 17:24 | Válasz erre: 110759 |
Ne fújd tele olajjal! A kapcsoló anyaga nem szereti, tapadni fog tõle. Ki tudod mérni multiméterrel, hogy rendesen mûködik vagy sem? |
evdem | 110760 | 2016. szeptember 28. 13:37 |
Inkább az lehet a gond, hogy a piros gomb nem vesszi le a gyújtást, tehát ha csak azt használtad és már nincs a legjobb állapotban az aksit akkor a gyújtótekercsek, ha van üa szivíattyú, injektor akkor ezek simán leszívják az akksit. Maga a gomb csak anyit csinál, hogy a letesteli a gyújtótekercset és így letiltja a gyújtást.
|
dinnyemag | 110759 | 2016. szeptember 28. 12:55 |
Sziasztok! Szombaton voltunk kicsit motorozni és egy kávészünet alkalmával a piros leállító gombot használtam.(eddig még soha egyszer se nyúltam hozzá) Kb. 20 perc alatt leszívta az akkut, meg se nyekkent. Szerencsére lejtõn álltam, nehezen de beindult vagy 6 próbálkozás után.( úgy csináltam mint az autónál szokás, de a moci nehezebben indult) Mikor ráadtam a világítást, a teljes kijelzõ meghalt, se fények, se mutatók, az lcd kijelzõ is halott. Ha lekapcsoltam a világítást, helyreállt a rend. Azóta mûködik minden mintha mi sem történt volna. Az akku probléma majdnem kizárható, töltés is van, arra gondolok, hogy abban a kapcsolóban van valami durva zárlat. Kérdés: telefújjam wd40-el, vagy kötelezõ szétszedni? Nem értek hozzá, nem szívesen bontanám meg.
|
csanesz | 110758 | 2016. szeptember 28. 12:25 | Válasz erre: 110751 |
Szerintem is hasonló véleményen lesz az ismerõs szerelõ is.
|
sola | 110756 | 2016. szeptember 28. 10:21 | Válasz erre: 110749 |
Na az a durva, hogy csak hidegen ereget egy kis füstöt, egyébként nem észrevehetõ. A fax se tudja, hogy van ez. :-( |
sola | 110755 | 2016. szeptember 28. 10:19 |
Törött Nonfango végdobozt keresek megvételre! (a zárra van szükségem) Minden ajánlat érdekel!
|
Ati TDM 96 | 110754 | 2016. szeptember 28. 10:18 |
Üdv mindenkinek!! ---Központi rúgó kellene nekem !! Nincs valakinek eladó ?---rá ér, szombatra kellene...vagy felújítást vállal valaki, valahol ? Elsõ féktárcsák is kellenének, lassan... |
sola | 110753 | 2016. szeptember 28. 10:18 | Válasz erre: 110747 |
:-) Voltaképpen igaz, csak nem mindegy mikor kezdek cuccok után kajtatni! Bár ahogy áll a dolog, akkor marad a szét-össze a szezon végére. Köszi a választ! |
sandryder | 110751 | 2016. szeptember 27. 22:52 |
Stét! Én az ilyen berohadt dolgokat mindig kúszóolaj és valamilyen hõforrás(hõlégfúvó, pb palackos gázmelegítõ, stb) segítségével csavarom ki. |
csanesz | 110749 | 2016. szeptember 27. 20:23 | Válasz erre: 110747 |
Monyuk ennyi olajnál folyamatos kondenzcsíkot kellene húznia...
|