csanesz | 110648 | 2016. szeptember 23. 10:03 | Válasz erre: 110647 |
Szerintem ezen nem változtattak. Amúgy watch listára tettem a kéket. :)
|
Robi70 | 110647 | 2016. szeptember 23. 08:51 | Válasz erre: 110646 |
Színben igen. Abból nem is engedek!:) De mi van a mérettel, típus azonossággal? Létezik, hogy a hirdetésben felsorolt összes típushoz jó?! |
Robi70 | 110645 | 2016. szeptember 23. 08:31 |
Nézzetek rá lécci! Ezek a karok jók a '97-es gépemre? Nemrég szóba került és volt aki azt állította, hogy 4tx-en belül is többféle van. Ez a hirdetés meg egy kalap alá veszi az összes 850-est. http://www.ebay.com/itm/3D-Anodized-Long-Brake-Clutch-levers-For-YAMAHA-TDM-850-1991-2001-00-99-98-97-/131611215217?var=&hash=item1ea4a3c571:m:mrILaqh33BpuqrhjnVCaoDQ&vxp=mtr |
pocak75 | 110643 | 2016. szeptember 23. 07:15 | Válasz erre: 110641 |
a már többször hivatkozott jbx volt...www.jbx9.16mb.com/index.php?page=CCODE
|
Flenegen | 110642 | 2016. szeptember 22. 23:01 |
Most végeztem A leggyorsabb indian c. filmmel. Hát én is csak ajánlani tudom, aki még nem látta...
|
Muju | 110641 | 2016. szeptember 22. 20:11 | Válasz erre: 110639 |
Csak az a baj hogy mostmár valami egèsz más nyílik még.:(
|
vasutas | 110640 | 2016. szeptember 22. 19:17 | Válasz erre: 110638 |
Tekertünk rendesen, megijedni sem volt idõm . Mivel Maribor környékén voltunk, nem kerestem a kártevõt, örültem, hogy ennyivel megúsztam .-:)
|
vasutas | 110639 | 2016. szeptember 22. 19:11 | Válasz erre: 110637 |
Jó az a link . A festékboltban simán tudják keverni a színt az ottani kód alapján .
|
Robi70 | 110638 | 2016. szeptember 22. 19:09 | Válasz erre: 110634 |
Jocó 'bá! Remélem kolibri volt és nem strucccc! :)))
|
vasutas | 110637 | 2016. szeptember 22. 16:40 |
Köszönöm a hozzászólásokat ! Valóban az ülés alatti kódot a festékboltban nem tudják használni . De amit pocak kolléga feltett linket, abban szerepel az a kód amit a keverésnél tudnak használni . Legalább is remélem, el is sietek a festékboltba ,,, |
pocak75 | 110636 | 2016. szeptember 22. 16:13 |
Ülés alatti kódból visszafejtve táblázat segítségével...(http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=CCODE)De nem mindenhol tudják kikeverni, csak ahol a motoros kódokat is ismerik.Az egyik jó hírû vidéki autófestékes megbukott vele, sok kódkártya alapján sem volt megfelelõ, másik helyen benyögtem a yamaha táblázatból kiolvasott színt és már keverték is, de a fényezés se volt piskóta, nagyon kellene tudni a gyári technológiát, hogy javításkor ne legyen eltérés...
|
ikim2025 | 110635 | 2016. szeptember 22. 16:05 |
Elvileg az ülés alatt a vazon, de a fényezõ nekem is azt mondta, hogy semmit nem ért az a kód.
|
vasutas | 110634 | 2016. szeptember 22. 15:56 |
Tudom, hogy már sokszor szerepelt itt, de engem eddig nem érintett . Szeretném megkérdezni, hol találom a motoron a festés kódját . ( Egy madár megrepesztette a fejidomot, sajnos megrepedt két helyen .) 2001-es, kék-fekete a motor . |
kawa550 | 110633 | 2016. szeptember 22. 09:26 | Válasz erre: 110632 |
Nincs padlásom, az elõszobában vannak. :D
|
SzVZoli | 110632 | 2016. szeptember 22. 06:15 | Válasz erre: 110630 |
Kawa ha te is úgy adod elõ mint én,akkor a padláson vannak eldobozolva a régi lapszámok és akkor nem nagy ügy . De ha azt sem tudod hogy hol keresd ,akkor mindenféleképpen szkenneld már be ! :) Egyébként ,ha 3vd ha 4tx ha 900 ,érdekel minden ha még nem olvastam |
SzVZoli | 110631 | 2016. szeptember 22. 06:10 |
Akkor még nem voltam elõfizetõ ,sõt nem is vettem motorrevüt 4TX teszt nem volt !? :) |
kawa550 | 110630 | 2016. szeptember 21. 21:52 | Válasz erre: 110628 |
Szeretnéd hogy beszkenneljem neked?:))))))))
|
Hr.Geiger | 110629 | 2016. szeptember 21. 21:39 | Válasz erre: 110628 |
De ez csak azoknak hír, akik nem olvasták el a cikket 2006-ban... :-))) |
SzVZoli | 110628 | 2016. szeptember 21. 21:38 | Válasz erre: 110623 |
Azt írja MR pravda hogy 2006-ban x hónapi lapszámában volt a 25000 km-es tartós teszt is
|
csanesz | 110627 | 2016. szeptember 21. 21:27 | Válasz erre: 110549 |
kawa550! Most láttam a válaszod és igen azaz! Ezt könnyû megjegyezni. :) Köszi! |
Hr.Geiger | 110626 | 2016. szeptember 21. 21:18 | Válasz erre: 110625 |
Melyik részt nem tudod értelmezni? :-)) Ez talán segít: http://www.motorrevu.hu/lapszamlista.php |
sandryder | 110624 | 2016. szeptember 21. 20:24 |
Stét! http://evoroad.com/ "A motor szellemi és lelki táplálék" Minden benne van miért motorozunk és motorozzunk is amíg tehetjük. Csak óvatosan, mert ez fõleg a kinemmongyuk márka weboldala. |
Hr.Geiger | 110623 | 2016. szeptember 21. 20:13 |
A németek vették, mint a cukrot, az olaszok egyenesen imádták... TDM 900 teszt a friss MR-ben. :-) |
kawa550 | 110622 | 2016. szeptember 21. 20:01 | Válasz erre: 110621 |
Azé azt tudni kõ, hogy ez olyan 13-14m-rõl volt és nyilván nem a legrosszabb sorozatát fényképezi az ember. :-))) De úgy általában a kékbe kevés megy feketébe meg már semmi. És valamiért 20m-rõl se nagyon romlik, viszont 5-6m-rõl se nagyon javul. Ennyit tok, oszt kécc. :-D A körbálára tûzött mellszobrot a kert bármelyik részébõl eltalálom, inkább azzal szoktam játszani, ebbõl a szivacsból nehéz kihúzni a vesszõt.
|
Hitmanus | 110621 | 2016. szeptember 21. 19:05 | Válasz erre: 110620 |
Ok, csak gondoltam ilyen szórásképet általában csigásból szoktak mûvelni. Szép találatok! Nekem is tradicionális van.Egy Végh Robi Turul 50#-os, laminált, de nagyon kacsingatok egy fasza csigás felé, vadászati céllal. :-) |
kawa550 | 110620 | 2016. szeptember 21. 15:19 | Válasz erre: 110619 |
Csigát én csak akkor látok, mikor agyonbaxom azokat a ronda háznélkülieket a kertben. Az íj egy Kassai Szarvas, 31#, amit a találkozón vettem Kaposmérõn.
|
Hitmanus | 110619 | 2016. szeptember 21. 10:28 | Válasz erre: 110560 |
Szép szóráskép Kawa! Gondolom csigással tetted ezt. Milyen és hány fontos az íjad? |
lendvai | 110618 | 2016. szeptember 21. 06:33 | Válasz erre: 110617 |
Az még a sötét korszakomban volt, de felodoztak, nem egyedül én tehetek róla.:-)
|
kawa550 | 110617 | 2016. szeptember 20. 22:37 | Válasz erre: 110615 |
Ne mosakoggyá ecsém, nem feladta, kinyírtad. :)))))))))))
|
Figo222 | 110616 | 2016. szeptember 20. 22:34 | Válasz erre: 110610 |
Szia! Lehet, hogy igazad van, én eddig gumit és olajat cseréltettem náluk, a következõ pedig a lánc lesz. Nagyobb szerelésre pedig remélem nem lesz szükségem. Az akkori munkájukkal elégedett voltam, ezért írtam. Üdv: Levi |
lendvai | 110615 | 2016. szeptember 20. 22:32 | Válasz erre: 110614 |
Elég jól kiszámítható forgatókönyvek alapján nyavalyognak (bocsánat, elmélkednek), valahol tényleg unalmas tud lenni. Szegény Sandokan testvérünk volt hasonló, õ fel is adta végül.
|
kawa550 | 110614 | 2016. szeptember 20. 22:28 | Válasz erre: 110613 |
Szerintem én is öregszek, mert 2-3 napnál tovább már engem se szórakoztat hogy zsírba idegelhetem õket. :))))))))))))
|
lendvai | 110613 | 2016. szeptember 20. 22:17 | Válasz erre: 110609 |
Isten õrizz, nekem is elég ötévente egyszer, de elég gyorsan ott is hagyom, mert sokáig nem lehet ott bírni. :-) |
kawa550 | 110612 | 2016. szeptember 20. 22:01 | Válasz erre: 110606 |
Édes gyermekem! Hát a legjobbtól tanult! :)))))
|
kawa550 | 110611 | 2016. szeptember 20. 22:00 | Válasz erre: 110608 |
Általában elég az oldal újratöltése gomb, mivel a böngészõ eltárolja a képet, és ahelyett hogy újra betöltené, csak a memóriában tárolt képet jeleníti meg, így azt hiszed nem lett lecserélve, pedig de.
|
csanesz | 110610 | 2016. szeptember 20. 21:43 | Válasz erre: 110597 |
Figo222! A Kék hold csak "felületi" javításokat vállal, fõ profiljuk a futómû. Már beszéltem velük én is errõl, mert jó lett volna, hogy a melóhelytõl 200 méterre lett volna egy motorszerelõ mûhely. De amit bevállalnak ahhoz értenek, nincs rá panasz. És nem simliznek az abroncsokkal sem csak tõlük veszek és velük szereltetem fel. |
tudike | 110609 | 2016. szeptember 20. 21:23 | Válasz erre: 110606 |
Esetleg kívánod a jelenlétemet az "Elmélkedések"-ben is? :)
|
Figo222 | 110608 | 2016. szeptember 20. 21:18 | Válasz erre: 110605 |
Közben boldogultam vele, a böngészõ volt a ludas.
|
lendvai | 110606 | 2016. szeptember 20. 21:00 | Válasz erre: 110604 |
Zsuzsika, nem vagy te egy kicsit homofób? :-) Ehhez egy szösszenet: - Józsi bácsi, maga hogy jön ki a melegekkel? - Fiam, én be se megyek velük. |
lendvai | 110605 | 2016. szeptember 20. 20:59 | Válasz erre: 110603 |
A profilmódosítás türelmet igényel, néhány napba beletelik, mire módosítják az adatokat.
|
tudike | 110604 | 2016. szeptember 20. 20:57 | Válasz erre: 110597 |
"Elõször is gratulálok, én is idén csatlakoztam ehhez a klubhoz :) Eddig kétszer voltam a Kék ... " itt egy pillanatra úgy megzavarodtam, hogy rémületemben nem is olvastam tovább... :)))
|
Figo222 | 110603 | 2016. szeptember 20. 20:39 | Válasz erre: 110600 |
Sziasztok! Köszi a válaszokat. Nem stresszeltem annyira, csak furcsának találtam, de megnyugodtam. A Dominator léghûtéses, de már nem engem boldogít. A profilomat egyszerûen nem tudom módosítani, nem tudok új képet feltölteni, pedig nagyon szép ám a motorom :) Amikor átírom az adataimat, és rámegyek, hogy mentés, akkor nem történik semmi :( |
kozmax | 110602 | 2016. szeptember 20. 19:46 | Válasz erre: 110599 |
Minden TDM így mûködik. És még a többi japán márka is. (Már mint a hõfok mutató) A TDM-en 82foknál kezd nyitni a termosztát. Tehát az ha jól mûködik, akkor, az alá nem hûl le a hûtõ folyadék, blokkban. A motorkerékpár blokkok üzemi hõfokát 85-90 fokra tervezik. Vagyis ez lenne az ideális. Gyárak úgy kalibrálják, hogy ezt a melegebb, részt mutassa nagyobb skálán. Ezért van hogy sokan úgy gondolják, hogy nem melegszik fel. Sokkal rosszabb mikor a gyártok, digitálisan írják ki a hõfokot, ott még jobban stresszelik magukat ezen, a tulajok. |
lendvai | 110601 | 2016. szeptember 20. 19:27 | Válasz erre: 110599 |
Ez nálam is így van, ezt én intõ jelnek veszem és hidegben nem motorozom. :-) A Dominator úgy tudom léghûtéses, nem? |
Fido71 | 110600 | 2016. szeptember 20. 18:37 | Válasz erre: 110599 |
Itten nem értünk mink a Dominátorhoz... ;) A TDM900-nál nálam is igy mûködik, normás országúti tempónál 15C-nál sem megy a normál tartományba... Termosztát rendben, minden ok, mégis. Ez ilyen... Ha jön a hûvösebb idõ /vége a nyárnak/, akkor a fél hûtõt letakarom. |
Figo222 | 110599 | 2016. szeptember 20. 16:34 |
Azt tapasztalom, hogy folyamatos autópálya tempónál nyári melegben sem megy fel a hûtõvíz az üzemi hõmérsékletre. Ahol elkezdõdik a jelzés, annak az alján áll meg. Dugóban felmegy a vízhõfok, akkor a jelzés tetejénél bekapcsol a ventilátor, és szépen visszahûl (tehát addig nem megy). Mi lehet erre a megoldás? Másnál is ez a helyzet? Köszi! |
lendvai | 110598 | 2016. szeptember 20. 16:32 | Válasz erre: 110596 |
Szia, Az enyémet az elõzõ tulajnál Gödöllõn szervizelték, Surányi Zoltán az illetõ, neten megtalálod. Én már magam szervizelem, így nem vittem vissza hozzá. |
Figo222 | 110597 | 2016. szeptember 20. 16:30 | Válasz erre: 110596 |
Szia! Elõször is gratulálok, én is idén csatlakoztam ehhez a klubhoz :) Eddig kétszer voltam a Kék hold nevû mûhelyben, én úgy láttam, hogy lelkiismeretesek, odafigyelnek, õket tudom ajánlani, ha szerelésrõl van szó. Üdv! |
masatg | 110596 | 2016. szeptember 20. 16:08 |
Sziasztok! Idén vettem egy 2002-es TDM 900-as mocit. Nagyon imádom, de nem tudom, hogy hol szervizeljem le. Van nektek olyan specialistátok, aki jól ért a modellhez és jószívvel ajánlanátok? Már 60.000 km felett van a motorban és szeretném a gépet alaposan átvizsgáltatni. Budapesti vagy környéki szerelõ kellene. Köszi: Gábor |
skobik | 110594 | 2016. szeptember 20. 11:42 | Válasz erre: 110593 |
Tényleg gyanús lenne, hisz õ már a 4. Ha úgy alakul majd mást találok ki :-)DE majd nem alakul úgy...
|
Karex | 110593 | 2016. szeptember 20. 11:05 | Válasz erre: 110592 |
Gratula a jövevényhez! Aztán nehogy szünwteltesd a találkozó látogatást a picire hivatkozva! Még elfér a dobozban is........ :D |
skobik | 110592 | 2016. szeptember 20. 10:49 |
Mindenkit örömmel értesítek, hogy a legfiatalabb résztvevõ a találkozóról, Skobrák Gyula Ferenc 09.18- án 21.14 órától immár közvetlen anyai protektor nélkül készül a motorozásra! :-)
|
csanesz | 110591 | 2016. szeptember 20. 09:01 | Válasz erre: 110589 |
Igazából nem is olyan nagy a plexije a Spidernek. Valahogy az egész kialakítás váltja ki ezt a hatást. A mûszerfal is elég mélyen van és nincs semmi lehetõség, hogy oda menetszél jusson be. Pl. a plexi tövénél a mûszerfalon nincs szellõzõ perforáció. |
Fido71 | 110589 | 2016. szeptember 20. 06:06 |
A kisScarán nekem ez a rohadt nagy kézvédõs plexi van fent. Simán szívom a cigarettát menet közben, a hamu mindig elõre "esik".
|
csanesz | 110588 | 2016. szeptember 19. 23:01 |
Azé milyen szívóhatás lehet egy ekkora mûanyag mögött? Ismerõsnek Spidermax nagyrobesza van. Az tud olyat 80Km fölött, ha a plekó mögé bekerül egy falevél vagy egy bogár az nem menekül egy jó darabig. Ott köröz a levegõben. A vezetõt meg rá akarja szippantani a plexire. :) Mókás belegondolni, hogy minél gyorsabban hajt annál inkább cuppanni akar a szélvédõre. :) |
csanesz | 110587 | 2016. szeptember 19. 22:51 | Válasz erre: 110582 |
Ez amolyan hobby motor az amcsiknál. Aszem a kategóriája a Bobber vagy mi. Gyári állapotban nem nagyon láttam belõle. Viszont Youtubon van néhány elvetemült aki kanyar vadászni ment vele. Megjárták... |
Karex | 110586 | 2016. szeptember 19. 21:17 | Válasz erre: 110585 |
Méla undorral bírom csak nézni a nagy amerikai álom megtestesülését a testtömegben....... Itthon is alakul ez a helyzet...... |
1Laciapu | 110585 | 2016. szeptember 19. 20:31 |
Hát azon a zöld sportmocin is jól mutat az a kétszázötven kiló tiszta hús :)))
|
evdem | 110582 | 2016. szeptember 19. 19:59 |
https://youtu.be/zMupR9Nx9fE?t=494 Mi a pitlákot lehet csinálni egy ilyen szerkezettel, mert motorozni nem az tuti. Az egyenes vonalú egyenletes haladáson kívül másra nem hiszem, hogy használni lehet. |
evdem | 110581 | 2016. szeptember 19. 19:56 |
Azért itt van baj rendesen :))) https://youtu.be/zMupR9Nx9fE?t=428 |
lendvai | 110580 | 2016. szeptember 19. 13:45 | Válasz erre: 110579 |
Hát, ha hamisításügyileg bármiben biztosak lehetnénk akkor nem lenne kifizetõdõ hamisítani. :-)
|
Lomha 8V | 110579 | 2016. szeptember 19. 11:22 | Válasz erre: 110567 |
Ha biztosra akarsz menni hamisításügyileg, akkor Eneos-t vegyél. A pontos neve Eneos City-Max 10W-40. Ne tévesszen meg a név, nem robogóba való. :) Nekem volt ez is, semmi gond nem volt vele. Ezt tuti nem hamisítják, mert a piacnak szerintem 1%-át teszi ki, kb.
|
lendvai | 110578 | 2016. szeptember 19. 10:39 | Válasz erre: 110576 |
Legalább olyan szép ez, mint amikor hajlott férfikoruk ellenére sem veszik észre a cinikus élt a leírtakban. 10 milla alatt nem kapni egy valamirevaló átlag 20 éves MK4-et. A listámon fenn van, de ha a Skyline GT-R trendjét nézzük annak is makacsul ott van az ára és nagyjából egyidõsek. Ez már a befektetés kategória, az meg sosem olcsó. Valószínûleg egy Gibson SG-vel fogom kezdeni ezt a befektetõsdit, olajból meg veszem azt, ami szimpatikus. |
todaytom | 110577 | 2016. szeptember 19. 09:42 | Válasz erre: 110410 |
Szia Az ülést külön nem akarom eladni. Persze minden csak pénz kérdése. |
kawa550 | 110576 | 2016. szeptember 19. 09:07 | Válasz erre: 110574 |
Olyan szép az, mikor az emberekbõl még hajlott férfikorukra se veszik ki a naivitás! :))))))))))))) Megnézném én, hogy bizonyítod be a bíróságon hónapokkal a vásárlás után, mikor már pár ezer km megtétele után beáll a löttytõl a motor, hogy PONT ettõl a löttytõl állt be, nem egy másik jármûbe töltötted, ebbe meg valami akármit, hogy azóta nem cseréltél még 1x olajat, hogy tiszta motorba öntötted és nem keverted valami bennlévõ használttal, stb. Ebbõl apám még egy matchbox-ra se telne suprából, nem hogy igazira. :D Arról nem beszélve, hogy egy üzlethelyiség meg telephely nélküli üzlet úgy el tud tünni 1 nap alatt, hogy bottal ütheted a nyomát. |
csanesz | 110575 | 2016. szeptember 19. 09:05 | Válasz erre: 110574 |
Akármi lehet! :) Én egy bizonyos helyrõl veszek: http://www.olajwebshop.hu/obudai-uzlet.html Aszongyák onnan szabad vásárolni, aminek van telephelye. Manapság ez már nem számít. A Motult illatosítják és színezik plusz, ha megnézed fémes árnyalatot hagy a fém tiszta felületen. Ez utóbbi a technológia miatt van. Bizonyos szögekbõl látni vagy egy fekete felületre felhordod ott talán jobban kijön. Ezért írtam, ha tudod mit használsz nem lesz gond. :) A Boats.net nekem is bejött... :) Itthoni árra tudok adni 10% kedvezményt, de csak, ha a Postaautónál veszed. http://www.postaauto.com/motorszerviz-uzletag Ide van külön telószámom. Ha érdekel a többi priviben. |
lendvai | 110574 | 2016. szeptember 19. 08:46 | Válasz erre: 110573 |
A francba, akkor lehet, hogy hamis Repsollal járok? :-) Én webshopon keresztül veszem az olajokat, de a számlán meg a weboldalon is van eredetiség garancia. Így ha valami gáz van és kiderül akkor szénné perelem õket és abból veszem meg az MK4-es Suprámat. :-) Eddig még nem szagolgattam a Motul olajaimat, de most már kíváncsivá tettél. Közben elkezdtem begyûjteni a nagy karbantartás cuccait is a netrõl. Még mindig a boats.net a legolcsóbb gyári Yamaha alkatrészforrás, de sajnos nincs náluk minden. Meglepõ módon az amazon is árul gyári Yamaha alkatrészeket, csak egy kicsit drágábban. Hátsó lánckerék pl van a boats-nál, de elsõ nincs. Fura logika, de mindegy, ezekre marad a hazai beszerzési forrás. |
csanesz | 110573 | 2016. szeptember 19. 00:32 | Válasz erre: 110567 |
Ez az egyik ok amiért a Motulnál maradtam. Ha csak egy kicsit is ismeri a vevõ azt amit venni akar akkor nem tudják átverni a Motullal. Jellegzetes sötét a színe. Szó szerint illata van ami egyáltalán nem hasonlít az olajra. Inkább mint valami illatos mosószer. Lapozható tájékoztató a matrica alatt. 3-4 évente változtatják a csomagolást: doboz forma (aszem jelölés is van a doboz alján), színárnyalat, matrica. Magyarországon 5 literes kiszerelés nincs! 1 vagy 4 literes van. |
Karex | 110572 | 2016. szeptember 19. 00:29 |
Köszönöm a ma estét, ott volt a videó a jobb oldali listában Fidó linkjénél: https://www.youtube.com/watch?v=bEHX8BaCtpQ Tudom láttátok már páran. |
Flenegen | 110571 | 2016. szeptember 18. 22:14 |
Kurva jó ez a Davidsonos film, csak miért kell 10 perc filre 15 perc reklámot nyomni?
|
kawa550 | 110570 | 2016. szeptember 18. 21:44 | Válasz erre: 110566 |
Like apukám, én is mennék má eccer, csak ne lenne az odaút olyan kurva sokáig unalmas, mert így nehezen határozom el magam.
|
kawa550 | 110569 | 2016. szeptember 18. 21:42 | Válasz erre: 110567 |
1részt szerintem nem a motor(kerékpár) olajnál kell beszarni, az olyan kis piac a mi kis országunkban, hogy szerintem nem ott akarnak meggazdagodni a vicces csávók. Aztán ugye ott vagyik a hologram a dobozon, viszont pl a repsol dobozon semmi ilyesmi nem volt, akkor inkább azt érdemes lemásolni, kisebb költség, egyszerûbb hamisítás, a hamisító inkább afelé indul, nem vágom miért pont a castrol lenne a cél. Másrészt a linkedre ránézve mindjárt az elsõ cikkbõl kiderül, hogy a hamis olajakat SZERVIZEKBEN foglalták le, és azok AUTO motorolajok voltak. Egyszerûbb a hamisítás a kis 80 literes egyenhordókon, fõleg ha a szerviz is benn van, hisz ott még az üres hordó újratöltése is játszik ami semmi erõlködést nem igényel hamisításilag. Másrészt még a cikkben írtakat is erõs kétellyel fogadom, amilyen ócska autósbulvár oldallá süllyedt a totalcar mostanában. Az viszont tuti, én ilyen internetes webboltból nem rendelek olajat, az unixnál veszem és remélem hogy õk azért nem kockáztatnak meg ekkora botrányt, fõleg nem literes kiszereléseknél. Az autómba is csak olyan olaj kerül, amit én vettem, azt még az egyébként megbízhatónak gondolt maszek szerelõnknél sem õ szerzi be. |
Karex | 110568 | 2016. szeptember 18. 21:37 |
Itt is üdv a ma esti siófoki márkatársnak! Örülök hogy megállt pár szóra. Szürke sportdobos 900. Szép motor, jó hang. |
SzVZoli | 110567 | 2016. szeptember 18. 21:18 |
Egyébként a Castrol power1 olajjal szimpatizáltam,kb 2 órával ezelõtt még . Mondtam az autóboltos cimborának hogy hozzon 5 litert ,mire õ ,azt nem ajánlja mert a Castrol hamisítják a legjobban ! 1-2 Havonta mindig jön hozzájuk a boltba egy castrolos mókár aki átválogatja a polcon-raktárban lévõ készletet és van benne bõven hamis ! A vicc az egészben hogy hivatalosan a castroltól származnak az olajok is de mégis valahogy belecsempészõdik a hamis is ! Lehet hogy már egy sima x márkájú 10w40 olajjal is kiegyeznék ! Van cikk bõven https://www.google.hu/search?q=olajhamis%C3%ADt%C3%A1s+2016&biw=1024&bih=710&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwiqquf7uJnPAhUhDJoKHZeeAJcQ_AUIBygA&dpr=1.25#q=olajhamis%C3%ADt%C3%A1s+ |
Kucsi | 110566 | 2016. szeptember 18. 21:11 |
lendvai | 110564 | 2016. szeptember 18. 20:58 | Válasz erre: 110562 |
Tudtam! Nem véletlenül bújtak el múltkor az állatok amikor elõvettük az íjat. :-)
|
kawa550 | 110562 | 2016. szeptember 18. 20:35 | Válasz erre: 110561 |
Mijjazhogy! Még elõ is fúrtam 7-es fúróval! :)))))))))))
|
lendvai | 110561 | 2016. szeptember 18. 20:27 | Válasz erre: 110560 |
Azzal töltöttétek a délutánt, hogy gondosan beledöfködtétek a vesszõket a céltábla közepébe? :-)
|
kawa550 | 110560 | 2016. szeptember 18. 20:10 |
Mifelejbénk nem vót motorulás, még neki se álltam a durrogás keresésnek. :-D![]() |
lendvai | 110558 | 2016. szeptember 18. 19:47 |
Ma szokatlanul tiszta volt a Mátra északi oldala kavicsügyileg, meglepõen sok sportmotoros csapatott az úton. Mi Egerbe mentünk, így oda-vissza végigmentünk rajta, volt öröm e bódottá´. :-) A csizmám leért ami nálam azért ritka. Tudom, többeknek már a lábtartója is szikrázott ott, de nem érdekel. :-) Volt ott egy érdekes szerzet, az elõzõ generációs R1 (azt hiszem annak volt a dupla kipufogó a nyereg alatt, ennek ott voltak) krómozott felnikkel és hátsó villával meg egy széles streetbar kormánnyal. Én nem vagyok sportmotor rajongó, így meg kell mondjam jobban tetszett, mint a gyári kormánnyal. |
Fido71 | 110556 | 2016. szeptember 18. 16:55 |
Lomha 8V | 110555 | 2016. szeptember 18. 13:28 | Válasz erre: 110549 |
Baszki, azt hittem csak mi hívjuk így. :D
|
Fido71 | 110554 | 2016. szeptember 18. 13:18 | Válasz erre: 110553 |
A Fõvadász Úrtól vettem egy Pilot Powert talán 2 vagy 3 éve... Szinte még szõrös volt. 6ezer után nálam csere érett lett. Nem várom meg, míg "slikkesedik", 1,5 mm alatt én már cserélem. |
kawa550 | 110553 | 2016. szeptember 18. 13:01 | Válasz erre: 110552 |
Holott vehettünk volna pilot powert is, ami sokkal jobban tapad! Oszt mégis ezt vettük! :))))))))))) De baszki, mostan basz meg a szél. Csak úgy kíváncsiságból ránéztem mibe kerül a pilot power. Egy elsõ hátsó párban az én mocimra(17") 51.000Ft !!!!!! A kurva hátsóm önmagában 44! Hát bammeg, ki kéne próbálni, tényleg annyival kevesebbet bír-e egy sport gumi, mint egy túra. Mert ha elmenne 8-10.000-et már anyeginileg is megérné, nem csak csapatás szempontjából. https://www.r17.hu/246-supermoto/3922-120/70zr17+160/60zr17-w-michelin-pilot-power-parban-olcsobb-m/ |
lendvai | 110552 | 2016. szeptember 18. 12:29 | Válasz erre: 110550 |
Azt csak egy átfogó laborvizsgálat tudja eldönteni mennyire fölösleges gyöngy a disznók elé egy full szintetikus olaj a TDM-be. De a jellemzõk egy része jobbnak van leírva mint a rész-szintetikus vagy ásványi olajok esetében, hát megelõlegezem neki a bizalmat. :-) Gumiból is biztos van elég jó a PR4 alatt is, mégis azt vettük rá. :-) |
csanesz | 110551 | 2016. szeptember 18. 12:15 |
Annyit még hozzá tennék, hogy 7 - 8 000 Km -ként cseréltem és ott még nem volt összetörve az olaj. Most, hogy tiszta a motor belseje meglátjuk milyen formában távozik az olaj. Mert lehet, hogy az olajsártól volt olyan állaga. |
kawa550 | 110550 | 2016. szeptember 18. 12:11 | Válasz erre: 110545 |
A power1 összefoglaló név, van többféle belõle, pl az a racing, ami szerintem felesleges gyöngy a disznók elé. :D
|
kawa550 | 110549 | 2016. szeptember 18. 12:10 | Válasz erre: 110544 |
Legyen mondjuk kukactengely, ha ez az a bizbasz:))))))))))) https://www.google.hu/search?q=kukactengely&oq=kukactengely&aqs=chrome..69i57j0.2642j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8 |
csanesz | 110548 | 2016. szeptember 18. 12:04 | Válasz erre: 110546 |
Persze biztos, hogy vannak legalább olyan minõségû olajok mint a Motul (mert, hát az a legjobb :) ), csak olcsóbbak. De ez csak hosszútávon igazolódik be. Azt meg senki nem játszaná végig, hogy motorolaj váltáskor (olyan 20 000 -ként) motor szét szed alkatrészek mérése és összerak. Végül is mindenki azt használ ami szerinte bevált. Az esetek többségében a vezetési stílus szabja meg a motor életét. |