Karex | 110950 | 2016. október 8. 20:45 |
Tegnap még hozzáfagytam a fúrógéphez, ma meg már a kabát is lekerült...... Kawa, minek vágod azokat a szegény fákat? Nem kell tüzelõ, már nem divat a tél.... A munkavédelmis meg szerintem röhögõgörcsben hunyna el..... |
Hr.Geiger | 110949 | 2016. október 8. 20:43 | Válasz erre: 110948 |
Ma is szavazni kellett? Na vazze, én meg inkább a motoromat bûvöltem... :-)) Látom, érdemes volt itt a patronokat lõdözni, mert megjelentek a vadászok a zsákmányra! :-) |
Karex | 110948 | 2016. október 8. 20:41 |
Eztmárszeretem! Ennyi ember, ennyi mondanivaló! Népszavazni vótatok eddig? Meg utánna a kocsmában vártátok az eredményt....... |
Hr.Geiger | 110947 | 2016. október 8. 20:40 | Válasz erre: 110946 |
Azé ha lehet, ne így vigyétek el a végéig! :-) Már csak 53... |
Hr.Geiger | 110944 | 2016. október 8. 20:21 |
Jut eszembe, az utóbbi egy órában úgy " megtekertük" a fórumot, hogy aggódom, nehogy lehaljon a motorja. Közel 27 hozzászólás, ez nem sok? :-)))))))) |
kawa550 | 110943 | 2016. október 8. 20:19 | Válasz erre: 110940 |
Dehogynem, volt szelepfészek marás meg köszörülés, szelepvezetõ csere, készre szerelve kaptam vissza a mûhelyõl csak be kellett tenni. Mérésre jó volt a hézag is, de fülre kicsit nagy, azt is meg kõ nézni. Bár beégni inkább a kis hézagnál szokott.
|
Hr.Geiger | 110942 | 2016. október 8. 20:17 | Válasz erre: 110930 |
Nem vagy Te egy kicsit - hogy is mondjam - rásszistá? :-) Szerintem ne ítéljük el a megoldást, biztosan k. jó lehet automatázni egy ilyen géppel! Izirájder Öcsém! :-) |
kawa550 | 110941 | 2016. október 8. 20:16 | Válasz erre: 110938 |
Ne kell, csak jó!:))))))) A nyaralásos ótópályás odavisszákon volt olyan érzésem, hogy a tehén már nem szereti hosszan azt a tempót ami nekem még jólesne, fõleg nem 2 személy 3 doboz 500km felállásban. Meg az a szemét Lóri megfertõzött az fjr-el Orfûn. :))))))) Megvan a fílingje ennek a csatahajón száguldásnak is, csak az fjr-t olyan áron mérik, amit én sem vok hajlandó megadni egy hobbyra. |
Hr.Geiger | 110940 | 2016. október 8. 20:13 | Válasz erre: 110939 |
Miért, a szelepeket nem csiszoltattad be, mikor a mûtét volt?
|
kawa550 | 110939 | 2016. október 8. 20:11 | Válasz erre: 110937 |
Meglássuk, csak se idõm, se kedvem többnapos szerelgetéshez, és amíg szét nem kapom teljesen, addig nem fog kiderülni mi van. Én nem záró szelepre gondolok elsõsorban, majd még csinálok egy kompressziómérést, ahhoz csak a tankot kell levenni, oszt ha nem leszek okosabb, akkor nem marad más hátra mint a szétszedés.
|
Hr.Geiger | 110938 | 2016. október 8. 20:10 | Válasz erre: 110936 |
Blackbird - tényleg jól néz ki, meg megy mint a veszedelem, de mi a faxért kell rohanni? :-))) Fenntarthatóság, a kényelem és üzemeltetés szempontjait is megvizsgálva - meg mivel már kinõttél a farokhosszabítós korszakodból ( vagy még nem? :-) ) szerintem a Bandit jobb választás. ( Nekem legalább is ) De ahány ház, annyi szokás. Meg kinek a pap, kinek a papné, kinek meg a pap leánya... :-)) |
Hr.Geiger | 110937 | 2016. október 8. 20:06 | Válasz erre: 110936 |
Figyú! Ha nem csal az emlékezetem, nemrég gyûrûztetted, meg még pár apró motorikus felújítás - mi a fax baja lenne? Nem lehet, hogy a durrogás miatt inkább a karburátor környékén kéne szétnézned? A túl dús keverék szokott a kipufogóban " bedurranni"..., csak mielõtt a flexet nekivinnéd szegénynek! :-) Ami meg az éveket illeti, kit érdekel, ha a motor amúgy megbízható?! Szerintem egyben is el tudnád adni, biztosan lenne, aki megvenné! Hidd el. |
kawa550 | 110936 | 2016. október 8. 19:57 | Válasz erre: 110925 |
Ha tényleg valami baja lesz, akkor a tehénnel nem igen van mit kezdeni, max szétbontani. 25 éves(forgalmi szerint csak 22), majd 100.000 van a biztosan visszatekert órájában tehát a valóság valahol 130+ lehet, szinte minden idom volt már javítva, húzásnyomok mindkét kipuffon, dekniken. Csak a gond lenne vele ha el akarnám adni. Ja és van pár erõteljes szárnyascsirke is eladó. :)))))) http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorrad-1579548-honda-cbr-1100-xx-super-blackbird?pos=9 http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorrad-1576575-honda-cbr-1100-xx-super-blackbird?pos=8 |
SzVZoli | 110935 | 2016. október 8. 19:54 |
Remélem hogy azért a 3 betûsök is csinálnak ilyet ezek után ,sõt nekik kellet volna az elsõknek lenni ! :)
|
szodasbacsi | 110934 | 2016. október 8. 19:52 | Válasz erre: 110929 |
Gyári hibás. Egy-két apróság lemaradt (biztos valamelyik fejlõdõ országban szerelték össze). Ezért kell Yamahát venni. |
Flenegen | 110933 | 2016. október 8. 19:51 |
Én is így vagyok ezzel a motor kérdéssel... Ha cserélek akkor biztos hogy nagy lesz. Szívem szerint vagy egy 1000-es vara lesz vagy 1200-es GS. Most azonban más projekt van függõben. Ha az lezáródik akkor majd kiderül.
|
kawa550 | 110932 | 2016. október 8. 19:50 | Válasz erre: 110925 |
Mert azt csinálta, hogy ha hosszabb gáz után elvettem a gázt, akkor durrogott nagyokat oszt ezt szimuláltam álló helyben.
|
kawa550 | 110931 | 2016. október 8. 19:49 | Válasz erre: 110929 |
Á, csak letört a váltókar oszt nem tudott tovább menni, letámasztotta. :)))) Az ótómata váltó motoron az nem olyan mint a guminõ?:)))))) |
SzVZoli | 110930 | 2016. október 8. 19:46 |
Nyertél ! Egy ilyen motorral ezt tenni ,már csak rózsaszínnek kellet volna hogy legyen ,vagy valami szivárványos ! ![]() ![]() |
Hr.Geiger | 110929 | 2016. október 8. 19:41 | Válasz erre: 110928 |
Óh fuck, csak nem a hiányzó kuplung/sebességváltókarra gondolsz? Amióta megálmodták a DCT-t, azóta robogósítanak mindent... :-) Nyertem, vagy nyertem? |
Hr.Geiger | 110927 | 2016. október 8. 19:33 | Válasz erre: 110926 |
Már mit nem láttál rajta? Mûanyag hátsó dobozt, vagy mit?
|
SzVZoli | 110926 | 2016. október 8. 19:30 |
Sajnos nem az enyém ! Igen kellene ,de még nem lövöm le ,szombat esti játéknak jó is lehet Közben meg lehet hogy csak én nem láttam még ilyet (persze csak Africán ) |
Hr.Geiger | 110925 | 2016. október 8. 19:29 | Válasz erre: 110923 |
Miért kell álló motort 6-7 ezerig felpörgetni? De ettõl függetlenül abban igazad van, hogy egy idõ után már muszáj kalkulálni azzal, hogy mennyit vagyunk hajlandóak rálocsolni egy öreg gépre? Én is még összerakom ezt az öreg XJ-t, aztán hajtom, amíg bírja. Talán megáll 6 kilóból, én ennél többet motorra nem vagyok hajlandó áldozni. Nekem ez csak hobbi, nem életforma. :-) Na, de visszatérve a Te álmaidra...:-) Ha a Banditot 6 kilóból be tudnád a garázsodba állítani, a Tehenet meg értékesíted egy olyan összegért, amiért nem sértõdsz meg, akkor pénzügyileg még jól is kijöhetsz és lesz egy " gõzmozdony " a segged alatt, ami hátra rántja a pofazacskódat, ha ráadod a tüzet! :-) |
kawa550 | 110924 | 2016. október 8. 19:23 | Válasz erre: 110922 |
Africa. Kõ valamit látni? Tán a tiéd vagy mi?:))))
|
kawa550 | 110923 | 2016. október 8. 19:20 |
Vettem ilyen kipuff ragasztó kenõcsöt, körbe kentem vele alaposan a horvát javítóhegesztést, hogy kizárhassuk a szelelést, hogy szétszedés nélkül is meg tudjam nézni hogy attól durrog-e. De nem, így is durrog, és még olyant is csinált, hogy mikor álló helyzetben üresben járattam pár másodpercig 6-7.000-es fordulaton oszt elvettem a gázt, akkor leállt. De nem csak úgy simán, mint egy dugulásnál vagy ilyesmi, hanem olyan hirtelen és gyorsan, mintha megszorult volna. Be is cartam rendesen, próbáltam ráindítani, de pöcröff és ketyeg ahogy kell. Újabb felpörgetés, ugyan úgy leállt, mintha megragadt volna, azonnal indítózás, pöcröff, szépen jár. Há nem tom, tartok tõle hogy itt az lesz, hogy a kipuff tömítés kiköpése meg a durrogás az nem a betegség, hanem valami egyéb baj tünete, és épp a durrogás miatt köpte ki a tömítést is már. De ha itt megint blokkszétszedés meg sok lé ellocsolása néz ki, akkor lehet hogy leadja a szerelést. 4 kilóért vettem lassan 9 éve, évi 50.000Ft amortizálódás bõven elfogadható, ennyit élt, letelt neki, akkor nem kínlódok vele, veszek valami újabbat. |
SzVZoli | 110922 | 2016. október 8. 19:15 |
Sziasztok ! Találtok-e valami érdekeset a képen (a motort kell nézni :) ) ? ![]() |
kawa550 | 110918 | 2016. október 8. 19:08 |
Gyõrben az almánál eladó egy cíp sárga kilenccáz, teccik nagyon, akár még rá is venném magam(okok a következõ posztban), de nem tûnik valószínûnek a 37.000-es futásnál hogy már cserélni kellett a gyári féktárcsát egy sziromtárcsára ugyebár..... Tehénbe én tettem 2x ennyit, oszt az a tárcsa van rajt jó egészségben amivel vettem. Pedig az almánál vettem a zizit anno, korrektek voltak és hibátlan volt a gép. Monnyuk erre is vállal elvileg fél év motorikus garanciát, ami a semminél több. Nézelõdés közben még beleakadtam ebbe is http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorrad-1588843-suzuki-bandit-1200s?pos=11 lehet hogy kapuzárási pánik, de nem akarok úgy megdögleni hogy nem volt a lábam közt egy saját nagy szerszám, minimum ezres de inkább nagyobb. :))))))) Ezt 6 kiló alatt átírással regisztrációssal be lehetne túni a garázsba. |
Hr.Geiger | 110917 | 2016. október 8. 19:05 | Válasz erre: 110916 |
Egy munkavédelmis eret vágna magán, ha ezt elolvasná... :-) |
kawa550 | 110916 | 2016. október 8. 18:56 | Válasz erre: 110915 |
Én asszem, jobban tesszük ha megmaradunk a távolságok vízszintes leküzdésénél, ez a magassági dolog nem a mi pályánk. :))))) Ráakasztottam az 5m-es létrát egy vastag oldalágra, mert ennek van egy kampója amivel a másik 5m-es részt ki lehet tolni vele. Aztán fel a faxa kis láncfûrésszel, és levágtam a kilógó 2 vastag ágból egyet. Éreztem hogy megmozdult az ág, de nem tûnt vészesnek, levágtam a másik ágat is. Na a 2 ág súlyától megszabadulva szépen felemelkedett az az ág amihez támasztottam a létrát, oszt szépen kiemelte, én meg kapaszkodtam a lafogó létrába egy kézzel, másikba a berregõ láncfûrésszel. :D Másnap kivágtam a kb 8m magas beteg szilvafát, de 2 oldalról villany kábel, 3. oldal garázs, 4. oldal kerítés meg kapu. Szóval dönteni nem lehetett, méterenként vágtam ki, fentrõl lefelé. Lepucoltam az ágvágóval az ágakat, csak a középsõ törzs maradt, létra neki, oszt vágj a létra tetején nyújtózkodva, Ment is mint a karikacsapás, míg nem jött egy szélroham(mé' ne erõs szélben vágjam ugyebár....) és pont abba az irányba tota meg a majdnem átvágott csonkot, amerõl vágtam, fûrész beszorult úgy 6-7m magasan. 1 kézzel kapaszkodsz, másikkal visszanyomod a fát, oszt leesik a fûrész, tehát ez nem gyó megoldás, jött az ékbeverés létra tetején nyújtózkodva kapaszkodás nélkül. Aztán jött a zállatok istállója fölé benyúló nagy ág, úgy 8-9m magasságban, létra nem támasztható+ a vasúti felsõvezeték is ott megy a fától 3m-re. De megoldjuk, istálló pala tetejére osb lap, arra kis ketteslétra, ágvágó maximumon, nagylétra függõlegesen az istálló falához, az majd megfogja a leesõ ág végét. Úgy is lett, csak kicsit nehéz vót az ág, eldöntötte a nagylétrát, az meg kiütötte alólam a kislétrát, de csak az ágvágó teleszkópja ferdült el kicsit..... Nem vok egy favágó asszem!:))))))))))))) |
Fido71 | 110915 | 2016. október 8. 07:23 |
Hááát, 3 hete tényleg voltak problémáim a tetõn. 12 év után felraktam a kéménykúpot. Próbáltam daruval, de nem tudtam kinyújtani a "kisfaszt" addig. Mivel rotor nincs rajt, így nem is sok értelme lett volna, de nem gondoltam át teljesen. Létrán cipeltem fel azt a kurv@ nehéz betonelemet, ami már magában nem volt egyszerû. Utána meg attól fostam, hogy beszakad alattam a cserepezés. Minden összejött, így már ott vigyorog a kémény tetején az a nyomorult beton-félkör. ;) |
Nmiki | 110914 | 2016. október 7. 19:59 | Válasz erre: 110913 |
De csak azé', mer "téliszonyod " van, és nem merté utána menni.
|
Robi70 | 110911 | 2016. október 7. 16:44 | Válasz erre: 110907 |
Autósboltban asszem 40 Ft volt darabja. Mivel nem ugyanolyan formájú, mint a gyári Yamakka, vettem kettõt hogy egyforma legyen a hátsó féknyergen.
|
kawa550 | 110910 | 2016. október 7. 16:04 | Válasz erre: 110907 |
Lajosban van sima gumi meg dizájnos színes alu is.
|
vkami | 110909 | 2016. október 7. 15:03 |
Horrorpostával : http://www.ebay.com/itm/Dorman-HW9450-10-Brake-Bleeder-Cap-/172287479902?hash=item281d22505e:g:oPIAAMXQC-tTD73S&vxp=mtr |
vkami | 110908 | 2016. október 7. 13:44 |
lendvai | 110907 | 2016. október 7. 13:36 |
Keresgélek a neten féklégtelenítõ csavar kupakokat, hát nincs nagy választék. Az autón meg a motoron is cserés már, külön meg nem adják persze, csak csavarral együtt. Tud valaki olyan forrást, ahol valami normálisabb, peremes kupak van ami nem hullik le három útborda után, vagy folytassam a keresést a világhálón?
|
sjanek | 110905 | 2016. október 7. 10:32 | Válasz erre: 110904 |
Emlékszem erre a képre, csak nálad is kéne külsõ szigetelés rá :)
|
kawa550 | 110904 | 2016. október 7. 10:26 | Válasz erre: 110903 |
Mûködne? Mûködik! Nagyíts rá a tetõgerincre..... :-)))
![]() |
sjanek | 110903 | 2016. október 7. 10:06 |
kawa550 Találtam egy hivatalos képet a tetõkarbantartásról. Szerintem ez nálad is mûködne: ![]() |
kawa550 | 110902 | 2016. október 6. 22:56 | Válasz erre: 110901 |
Tégedet átbactak tezsvírem! Ha mekegett, akkor az nem kéményseprõ volt, hanem egy fekete kecske. Vesztegesd meg egy marék kukoricával, azt szereti. :))))))))))
|
Fido71 | 110901 | 2016. október 6. 21:08 |
Nekem már azért mekegett a kéményseprõ, mert van egy cserépkályhánk és a konyhában egy kézi kapcsolású elszívó ventilátor... Mivel ilyen amerikás-konyhás, így közös a légtér. Hiába magyaráztam, hogy ha ég a kályha, akkor nem kapcsoljuk be, mert amúgy is elszív minden párát, szagot. Ha meg bekapcsolom, akkora füst lesz a lakásban, hogy nehéz nem észrevenni. Egyszer már jártam így a wc vill.kapcsolóra szerelt ventijével. Érdekes módon az nem zavarta. Így, amikor jön /szept. második hete/, elõtte leszedem az elszívót. Nézegeti, mert látni, hogy ott volt valami, de bekaphatja. ;) |
Hr.Geiger | 110900 | 2016. október 6. 20:23 |
Uraim! Mi ez a belassulás? Semmi gond a TDM-ekkel? :-))))) Még 100... |
lendvai | 110899 | 2016. október 6. 18:50 | Válasz erre: 110898 |
Az ötlet jó, de hangos lenne és semmi kedvem szétszabdalni az ajtót a ventillátor miatt.
|
kawa550 | 110898 | 2016. október 6. 16:55 | Válasz erre: 110896 |
Oszt mi lenne, ha a kazánházba befelé tolnád az ájert mondjuk a konyhából? A levegõ ugyan úgy cserélõdne, a kémény meg még jobban mûködne, nyema szabályzás meg nyema problema.
|
lendvai | 110897 | 2016. október 6. 16:41 | Válasz erre: 110895 |
Emlékszem rá, valamikor tavaszig bezárólag elmegyek majd érte. Amikor a lánccseréhez érek. :-) Elõre is köszönöm.
|
lendvai | 110896 | 2016. október 6. 16:40 | Válasz erre: 110894 |
Mifelénk nem ilyen gonoszak a kéményseprõk. :-) Annyira hülye meg nem vagyok, hogy ott legyen egy mûködõ, vagy látható ventillátor amíg matat a kémény körül. A matatóhely amúgy is kívül van, a teraszon. :-) Tudom, felelõtlen vagyok, meg szabál az szabál, de hát a világot mindig a lázadók vitték elõre, nem igaz? :-) A többi meg az én felelõsségem. :-) A rendszer szabályzása annyi kockázatot rejt, hogy lekapcsolja a fûtést és hideg lesz, melegvíz nélkül. :-)
|
Robi70 | 110895 | 2016. október 6. 16:02 | Válasz erre: 110891 |
Házi gyártású, de jól használható nittelõ szerszámom van. Ha kell szívesen kölcsön adom. Idén úgysem sikerült sokszor közös gurulást összehozni. Hátha lesz még jó idõ. Akkor el is vihetem. |
evdem | 110894 | 2016. október 6. 15:39 | Válasz erre: 110890 |
Evvel az elgondolással az a legnagyobb baj, ha a kéményseprõ észreveszi ( ha tesz légáramlás mérõt a kéménybe akkor biztos) avval a lendûlettel szerelteti le a gázórát a szolgáltatóval. Majd egy légtechnikai terv, és egy gáz terv aminek része egy érintésvédelmi jegyzõkönyv ami már az új szabványokat kötelezõen elõírja benyújtása után hipp-hopp vissza is teszik a gázórát. Régen megengedték, hogy egy vezérlõ szabályozza a szellõzést és a folyamatos üzemû gázkészülékek mûködését, de ma már nem.
|
lendvai | 110893 | 2016. október 6. 14:34 | Válasz erre: 110892 |
Már megvan az új, csak én raktam bele 30 ezret, az elõzõ tulaj meg nem tudom mennyit, állítólag kinyuvadt, csere lesz, nittelés lesz, kiskalapács nuku. :-) Daido 525 ZVM-X. Mert láncot cserélni is lusta vagyok. :-)
|
kawa550 | 110892 | 2016. október 6. 13:40 | Válasz erre: 110891 |
Vagy 5 évente csapkodd meg kiskalapáccsal. :-D
|
lendvai | 110891 | 2016. október 6. 11:40 |
Lánccsere téma: érdemes az 5-6 évenkénti lánccseréhez venni egy nittelõ készletet, vagy inkább kérjem kölcsön valakitõl, akinek van és megbízik bennem, hogy nem teszem tönkre? :-)
|
lendvai | 110890 | 2016. október 6. 11:39 | Válasz erre: 110889 |
Nálunk a mosókonyhában szárítjuk a ruhákat, ahol ott van egy nyílt égésterû kazán és egy gázbojler, amik a pincén át szívják a friss levegõt. Télen egy nap alatt száraz a ruha. Ha jó idõ van kirakjuk a teraszra, de a tavaszi és õszi idõszak, amikor nem megy a kazán, így nincs jelentõs légmozgás a mosókonyhában okoz gondot. Penész nincs, mert valami preparált festékkel festettem ki a helyiséget, de lassn száradnak a ruhák. A szárítógép hûlt helyén van egy 110-es lyuk mi a szabadba, fel is raktam oda egy barkácsáruházas ventillátort, ami nagyjából a légyfing kategória. Így kerestem ipari 100-as ventillátort, még nem vettem meg, de fel fogom rakni, tisztában léve a kockázatokkal: kazán nem mehet, mert visszaszippanthatja az égésterméket a kéménybõl. Van CO és füstgáz érzékelõ, de akkor is kellemetlen. A bojler lehet még kényes pont, mert az õrláng állandóan megy, ha fût akkor meg ugye lobog. Ha elég erõs a ventillátor akkor az õ kéményébõl is tud majd visszaszippantani némi mérges gázt, de úgy gondolom azt azon lendülettel a pincén át szívott levegõvel ki is fújja a szabadba. De majd a gyakorlat eldönti, jelenleg nincs jobb ötletem a ruhaszárítás hatékonyságának növelésére. Ha ezek a gépek beadják a kulcsot utána úgyis zárt égésterû cuccokat kell felrakni helyettük.
|
csanesz | 110889 | 2016. október 6. 11:23 |
Abból indultam ki, hogy a párolgáshoz csökkenteni kell a fürdõben a páratartalmat, mert ha a levegõ telített, akkor várhatom, hogy kiszáradjon a fürdõszoba. Venti beépítése elõtt volt, hogy 1 óra elteltével is még minden ugyanúgy vízcseppes volt amit nem töröltem le. Pedig az ablak nyitva volt. A pára egy része meg felvándorolt a manzárdra. |
csanesz | 110888 | 2016. október 6. 11:11 | Válasz erre: 110886 |
Én lépcsõházi lámpa idõkapcsolót építettem a ventihez egy kisebb kapcsoló dobozba. Lámpa oltás után 12 percig még szellõztet. Így nincs penész. Gondoltam kicsi a 100mm -es venti, de ez elég ahhoz, hogy a lakás másik végében lévõ spájz hézagra nyitott ablakától áthajtsa a levegõt az öreg hézagos ajtaján keresztül. Az útvonala: spájz, konyha, elõszoba, fürdõszoba. Ez utóbbival szemben van a manzárd a vezetõ lépcsõ. Igazából nem kell teljesen kiszellõztetni csak legyen légmozgás. 1 éve megy a venti és azóta nincs penész. Korábban a manzárd szoba is penészedett. Festés után röviddel meg is jelent újra, majd jött a venti és a penész úgy kiszárad, hogy ecsettel le tudtam söpörni abból az egy sarokból amit megkezdett. A függönyt a venti óta nagy ritkán hypoba áztatjuk vagy ecetbe. A venti jó dolog, de azzal van a baj, hogy a nyitott ablak egy térben van a ventivel. Én is csináltam így, de nem igazán száradt ki a fürdõszoba. Így ablak zárva és ajtó aljára a ventihez képest 1,5x nagyobb légáteresztést csináltam szellõzõ rácsokkal letakarva. És idén a spájzba is raktam egy 150mm -es szellõzõ rácsot, ami a padlásfeljáróba nyílik. Most rendkívül gyenge folyamatos légmozgás van a lakásban jó hosszú légfolyosón keresztül. Így van egy kis húzása... És így már a spájz sem penészedik, pedig az télen nagyon durván párás. Most remélem jobb lesz. |
kawa550 | 110887 | 2016. október 6. 09:10 | Válasz erre: 110886 |
Nekem eddig akril volt, de az is állandóan bepenészedik a sarkoknál meg az éleknél, remélem ez nem fog, nincs semmi kerete, csupasz üvegfal, csak a zsanérok vannak rajt, de az is ilyen krómozott.
|
Fido71 | 110886 | 2016. október 6. 08:36 |
A zuhanyfüggöny neked nem lesz egy idõ múlva penészes? Mi 2 hetente kimossuk és mégis egészen apró fekete pöttyök jelennek meg rajt. Máshol nincs penész a lakásban. A fürdõben még elszívó is van, meg zuhanyzás után is ablakot nyitunk. Télen teszek fel én is egy üvegajtósat mert már tele van vele a tököm. |
csanesz | 110885 | 2016. október 5. 23:33 | Válasz erre: 110878 |
De hát összerakta egy állampolgár.... :) Bár én csak egy zuhany függönyt raktam fel a kádhoz kb 2 perc alatt és ahhoz sem kellett "Gipsz Jakab, szerszámok és gépek". :))) http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/categories/departments/bathroom/18908/ |
MadBob | 110884 | 2016. október 5. 18:16 | Válasz erre: 110883 |
Francba. Ez most tényleg nem jutott eszembe. ;(
|
kawa550 | 110883 | 2016. október 5. 18:12 | Válasz erre: 110882 |
Gugli neked nem haverod? :)))))))))) http://www.paintwithpearl.hu/ |
MadBob | 110882 | 2016. október 5. 17:59 | Válasz erre: 110881 |
Félek a legtöbb festékboltban ha "hõmérsékletváltozásra megfelelõ módon reagáló festék"-et kérek azt mondják hogy: "Heee?" esetleg hogy: "Mifaszvan?"
|
lendvai | 110881 | 2016. október 5. 15:31 | Válasz erre: 110880 |
Rá kell festeni a csõre hõmérsékletváltozásra megfelelõ módon reagáló festékkel.
|
MadBob | 110880 | 2016. október 5. 15:16 |
Ha valaki megmondja hogy kell ezt megcsinálni, holnap már neki is állok: http://auto.indavideo.hu/video/A_legmenobb_kipufogocso |
VVLaci | 110879 | 2016. október 5. 14:45 | Válasz erre: 110878 |
Tudták, hogy Te veszed meg és ügyesen meg fogod oldani! :D
|
kawa550 | 110878 | 2016. október 5. 14:05 | Válasz erre: 110877 |
Az mi? Most végezetem egy zuhanyfal felrakásával. A 160x140-es kétszárnyú 2x csuklós levegõben lógó vastag edzett üvegbõl készült kb 35-40 kg-os üvegfal rögzítésére a gyártó szerint 3db 6-os legegyszerûbb mûanyagtipli és 3db 4x35-ös csavarka elegendõ. A faliprofil meg a gerincprofil egymáshoz rögzítésére szerintük pont jó a 4x8-as lemezcsavar, abból is 4db. A profilokon se a falhoz, se egymáshoz rögzítéshez nincsenek lyukak, azt majd a felhasználó elkészíti. Az összeszerelési útmutató nem ezt a típusú falat ábrázolja. Amúgy minden tuti. Kíváncsi lennék, Gipsz Jakab, szerszámok és gépek nélküli állampolgár hogy tenné ezt össze meg fel. Zsuzsika szerint jaj de jó hogy fenn van, mert már kezdtél nagyon beidegesedni.... |
kawa550 | 110875 | 2016. október 4. 22:19 | Válasz erre: 110873 |
Hagyd a picsába, gyere motorral oszt fellógatjuk a láncos emelõre.:)))))
|
Karex | 110874 | 2016. október 4. 22:08 | Válasz erre: 110873 |
Gondolom az.... nincs képem a motorodról. Akkor ez a kérdés megoldva. Motor oldaltámaszon, jobb gomba alá építesz egy neked is megfelelõ állványzatot, majd erre rábillentve a motort függõlegesbe állítod, és a bal gomba alá is állványozol. Kész. |
lendvai | 110873 | 2016. október 4. 17:05 | Válasz erre: 110872 |
Milyen két elsõ rögzítõrõl beszélünk? A blokkot a vázhoz rögzítõ csavarok? Amin most a bukógombák vannak? Nem tartom stabil alátámasztási pontnak, mert elég magas, de egynek jó lehet.
|
Karex | 110872 | 2016. október 4. 15:48 | Válasz erre: 110871 |
Két elsõ rögzítõt kiszeded, helyükre hosszabb csavar.... Vagy a profilképed alapján alábakolod a két szélsõ kilógó fület. :D |
lendvai | 110871 | 2016. október 4. 14:40 | Válasz erre: 110869 |
Én már elkezdtem. Megrendeltem a cuccokat. :-) De idén még szeretnék motorozni. Ezen kívül ki kell találnom hogyan emelem meg középsztender nélkül a gépet az elsõ villák kiszereléséhez. Eddig ott volt a gerenda, amin átvetettem a spanifert és a kormánynál fogva emeltem meg. Most leburkoltam a mennyezetet. Elsõ opció, hogy betekerek a gerendába egy jókora kapmpót. Második opció, hogy beszerzek egy olyan emelõt, ami a kormánynyaknál támasztja meg a motort, kérdés, hogy lehet-e tõle dolgozni a villákkal. Középsztender nem lesz, az nem oprció. A blokkot alulról még nem tudom hog lehet kulturáltan megtámasztani, a kipufogónál fogva biztos nem fogom. |
Karex | 110869 | 2016. október 4. 12:50 |
Készül valaki a 111111-re? Nincs ám egy szavas/ számos hsz-re érvényesítés! Csak kisregény a TDM fórum és a saját motor tórténetérõl. Úgysem lehet motorolni....... Téli szervízelést kezdett már valaki? |
csanesz | 110857 | 2016. október 4. 09:51 | Válasz erre: 110854 |
15:00 -ig melóban vagyok utána suli... Szal, addig bizti nem jön össze. :( |
kawa550 | 110853 | 2016. október 4. 09:16 | Válasz erre: 110852 |
Az elmúlt napok aktivitása alapján majd szóljál mégeccer a jövõ héten....:))))))))
|
csanesz | 110850 | 2016. október 4. 08:31 |
Nem bántja, szereti! :) Így legközelebb végképp motiválatlan lesz az új dolgokra. :) |