dinnyemag | 111051 | 2016. október 11. 18:15 | Válasz erre: 111050 |
Szép moci. A vörös meg belekommentált a cikkbe:-)
|
kawa550 | 111050 | 2016. október 11. 17:28 | Válasz erre: 111049 |
Zrx 1100. http://www.motorrevu.hu/motorteszt/szumoversenyzok_power_nakedek_i_resz
|
dinnyemag | 111049 | 2016. október 11. 17:07 | Válasz erre: 111048 |
Kawasaki micsoda ez a gép? Hiába nagyítom a képet, mire nagy lesz, szét is esik:-)
|
kawa550 | 111048 | 2016. október 11. 16:54 | Válasz erre: 111043 |
Még nem vettem semmit, mert a rusnya megyefõvárosunkban egész nap esett az esõ, és érthetõ módon esõben senkinek sem adnak ki motort próbakörre, mert nem lehet tudni ki a fakezû. Majd jövõ héten visszamek kipróbálni a kawát ha valamelyik nap száraz lesz. A tádét ki se kellett venniük a sorból, azt 2 perc alatt stornóztam. Fejidom csúszássérült, mindkét teló elfosta magát, hengerfejnél csepegõs olajszivárgás gyûlt össze a bal elsõ sarokban, lengõvillán korróziós nyomok, sok rozsdás csavar, tank össze vissza karcolászva, láthatóan valaki mindennapos ütöm vágom motornak használta, a fék és kuplungkar lötyögésébõl ítélve minimum 2x annyi km-en mint ami rá van írva. Ettõl függetlenül nem mondanám azt sem annyira rossz vételnek, némi alkuval 750-bõl a nevedre van írva. Persze ez próbakör nélküli vélemény, a blokk hangját nem hallottam. A kawa az viszont tényleg nagyon szép, szemmel láthatóan valakinek a hétvégi ünnepi motorja volt, mindenhol gyári fényezés és festék, semmi karcolás és a vázon is csak az évek alatti portörölgetés nyomai látszanak, ami jó, mert tuti nem baleset után újrafényezett. A tank pereménél a hegesztéseknél látszik hogy szintén minden gyári. A blokknak nem csak a kawákhoz mérten, hanem akármihez mérten semmi hangja, jár mint a doxa. Semmi olyan jel, ami alapján arra gondolna az ember hogy nem valós a futás, a gumik dot száma alapján meg biztos valós, elõl hátul 2007-es Z6, minimum 80-90%-os állapotban, szinte alig kopott, csak a leg közepén van kockásodás, széleken 5-6 centis majrécsík, ami még sose ért talajt. Azokban a gumikban max 2-3.000km van, még ha valami bennragadt készlet volt mikor feltették, akkor se futott évi 1-2.000-nél többet a gép az elmúlt években. Méretben még kisebb is mint gondoltam, vagy én vok túl nagy. Futómû elõl hátul állítható, elõfesz, csillapítás húzó nyomó külön, igen patent gép. A kormánya nem elég széles, de a tehén lsl kormánya pont jó rá, viszont a nagy hurkatöltõ miatt a doboz elhelyezés elég problémásnak tûnik. Kiskawászt is beszámítanák, és ha az alsóhangot adják érte, akkor is többért, mint amennyiért mi vettük 4 éve. Ha a próba után is teccik, akkor szerintem nem véletlenül lesz kawa a nickem. |
kawa550 | 111047 | 2016. október 11. 16:36 | Válasz erre: 111046 |
Akkó nekem azé nem csinálja, mert én a magyar ékezetes billentyûzetet használom nem a sima androidost.
|
Flenegen | 111045 | 2016. október 11. 14:07 | Válasz erre: 111044 |
Mondjuk nekem sem reagáltatok a belinkelt 900-as kapcsán:)
|
Flenegen | 111043 | 2016. október 11. 12:39 | Válasz erre: 111042 |
Na mi van azzal a két csodával? Vettél már valamit?
|
kawa550 | 111042 | 2016. október 11. 10:26 | Válasz erre: 111041 |
Hát épp azért nem vetítek, mert a dia itt már kiment a divatbúl, mán háromdé a menõ.:))))
|
kawa550 | 111040 | 2016. október 11. 09:13 | Válasz erre: 111039 |
Annak akinek nincsen 3D térhatású kijelzõje, csak sima 2D persze hogy az. :)))))))
|
lendvai | 111038 | 2016. október 11. 09:00 | Válasz erre: 111034 |
Igaz, de a kipufogó 2 év után lyukadt ki, a lámpa meg minimális ráfordítással javtható. :-) Ellenben az idehaza talált törött és hanyagul javított, rozsdásodó karosszériás és lelakott, koszos belsõvel eladásra kínált autók mellett ez számomra bevállalható probléma és újra kimegyek autóért, ha eljön az ideje. Nálunk sokan a rövid pöcsük kompenzálására vesznek pl prémiumkategóriás használt autót, aztán az elsõ gumicsere költségeit látván ledobják a láncot és kezdõdik a gányolás. Én a saját költségvetésem alapján foltoztam meg ideiglenesen a hátsó dob varratait, de pár hónap múlva rákerül a gyári Honda dobrendszer. Aztán amíg nálam van az autó nem lesz több gondom kipufogóra. Az elõzõ Hondán az utángyártott Bosal hangos volt és kívülrõl is ette a rozsda, amit meg mûhelyben legyártattam az fél év után rohadt szét. Ezért aztán inkább kifizetem a magasabb árat egy jobb állapotú autóért-motorért, mert hosszabb távon úgyis az lesz az olcsóbb. Még ha várni is kell amíg összegyûlik rá a pénz. :-) Szmájlit meg a telefonnal tudtam tenni, PC-vel nem lesz belõle ikon. :-) |
kawa550 | 111037 | 2016. október 11. 08:53 | Válasz erre: 111036 |
Kocka, kocka, ausztria domain-je? Mostmé?! :))))))))))
|
mati12 | 111036 | 2016. október 11. 02:19 |
Android billentyüzetnél simán rányomsz a smile ikonra és berakja õket. Én hozzád pl.ezeket tudnám párosítani: 🐐🐏🍝🏹🏍🇦🇹 |
kawa550 | 111034 | 2016. október 10. 23:10 | Válasz erre: 111033 |
Oszt mégis lyukas a kipu meg homályos a lámpa. :))))))))
|
lendvai | 111033 | 2016. október 10. 23:03 | Válasz erre: 111032 |
Én ezer kilométert mentem az autóért, ami drágább is volt, mintha itt vettem volna valami széttörött vackot, így nem igazán tudom átérezni ezt a problémát.😊
|
kawa550 | 111032 | 2016. október 10. 22:41 | Válasz erre: 111031 |
Az csinos, csak nem állna meg milla alatt mire hazaérne, ráadásul a bánatos picsában van a német határnál.
|
lendvai | 111031 | 2016. október 10. 21:44 | Válasz erre: 111030 |
Hagyd a picsába, az az osztrák kék szerintem jó lehet, õk talán nincsenek rászorulva, hogy az olaszoktól vegyenek használt jószágot. Alkudd le és hozd el mellé azt a pár gumicsizmát is. :-)
|
kawa550 | 111030 | 2016. október 10. 20:21 | Válasz erre: 111029 |
De. :-))) Csak a tehén jelenleg lyukas kipuffal, durrogva, végét járó gumikkal meg lejáró mûszakival szerintem nem eladható, max bontásra. Oszt nem tom, ha úgyis veszek mást, akkor locsoljam-e még a lét, meg a törõdést, vagy hagyjam a pitsába. Meg a zõd jobban izgat momentán, mint a sárga. :-D |
Hr.Geiger | 111029 | 2016. október 10. 19:06 | Válasz erre: 111022 |
Persze, el kell menni és megnézni. És ahogy már mondtam, keményen alkudni! Amit én néztem, az 850-ért volt hirdetve, " magyar okmányokkal ", pont mint a mostaniak. Rendesek voltak, kitolták a bolt elé, odaadták a kulcsokat, beindíthattam, körbenézhettem, kipróbálhattam - rendszám nélkül az utcában! - aztán elmondtam, miért nem ér meg nekem egy törött moci 850-et. Felhívták Almát, megjött, elmondtam a tényállást neki is. Névre írva lett volna már a végén 800, ráadásul leszállítva Zalaegerszegre. De annyi karc volt rajta - ami idegesített, mint Lendvai Tibit a horpadt védõlemez :-) - hogy simán 1M fölé ért volna, mire visszaáll a gyári állapot. Ennyit nekem nem ért meg. Mondjuk ha a sárgát mindennel együtt 7 kilóban el tudnád hozni, a Tehenet meg eldobod nettó 280-ért, az már jó üzlet lenne. Vagy nem? :-) |
Flenegen | 111028 | 2016. október 10. 18:04 |
http://new.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/tdm_900/yamaha_tdm_900-10515148 Ehhez mit szóltok? Egy jobbos sérült hõvédõt látok rajta, a többi alapján korrektnek tûnik. Nem ismerõs, hogy kinek a gépe? |
sagipet | 111027 | 2016. október 10. 17:51 | Válasz erre: 111012 |
Komolyabb is! Nekem volt görbevázas nagybandim. A blokk tényleg combos, de méretileg kicsi motor, fõleg a TDM után. Harmadikban megvolt az említett Ikarus bolygómû hang, de nekem az még tetszett is! :)
|
kawa550 | 111026 | 2016. október 10. 16:49 | Válasz erre: 111018 |
Láttam, ha valaki fórumos lenne, még tán meg is nézném. De így biztos nem. Sürgõsen el akarja adni, de a kamerás mobilok korában csak 2 távoli rossz képre futotta? Ha ennyire nemtörõdöm, akkor mennyire szavahihetõ és mennyire gondozott a gép. Ezek alapján semennyire, annyira biztos nem, hogy 400km-t menjek érte. Itt a környéken megnézném, de több semmi.
|
kawa550 | 111025 | 2016. október 10. 16:45 | Válasz erre: 111024 |
Az összes kereskedõ ezt csinálja, papíron õk nem is léteznek, egybõl a te nevedre írják, mintha te hoztad volna be, így nincs adózás sem. Monnyuk kiváncsi vok mit mondanak arra, hogy fél év garanciát vállal minden motorra, de hogy, ha papíron köze sincs ehhez a motorhoz?
|
lendvai | 111024 | 2016. október 10. 16:25 | Válasz erre: 111022 |
Van valami lehetõség a hasznaltauto.hu-n, ahol jelezni lehet, ha a hirdetés nem kóser. Annyit megér, hogy infót adj róla, ha csak magunkban morgolódunk akkor semmi nem fog történni. Így legalább megteszed amit lehet. :-)
|
kawa550 | 111022 | 2016. október 10. 15:49 |
Na, kezdõdik a nagy magyar valóság. Az alma mindkét motorja, ami a hirdetés szerint érvényes magyar okmányokkal, az külföldi, még papirok nélküli gépek..... Mind1, azért még megnézem holnap. A féktárcsára a nemtom, mi már így vettük a válasz.
|
lendvai | 111020 | 2016. október 10. 13:36 | Válasz erre: 111018 |
Az ilyen "normál állapotú" gépekkel nekem az volt a tapasztalatom, hogy a gyér minõségû fotók alapján nem lehet eldönteni milyen, személyesen meg rendszeresen egy kotvány dögöt találtam, aminek nem volt gazdája. Néha a kiváló állapot is hasonlót takart. Meg kell nézni. Én azt vallom, hogy ha motorról van szó, amit hobbiból tartunk általában akkor az állapot tükrözi azt ahogyan bánunk vele. Ha koszos, kopott, gányolt, akkor a gazdája így bánt vele amíg nála volt. Vissza lehet építeni gyári állapotra, kérdés, hogy mi a célunk és mire van keret. Ez 2 évvel öregebb, mint az enyém és 23 ezer km-rel kevesebb van benne normál állapot mellett, míg én az enyémet megkímélt állapotúnak tartom. Attól is függ persze, hogy mire használták és hogyan, de ez nekem gyanús. Azt a bal oldali horpadt hõvédõ lemezt a katalizátor fölött én kiegyengettem volna, mert így bántja a szemem. De lehet, hogy én túlzottan szeretem tutujgatni a szeretteimet. :-) |
Flenegen | 111019 | 2016. október 10. 12:17 | Válasz erre: 111018 |
Ahogy nézem érdekes: MInden hirdetési portálon 849.000 kezdett. MOST A KÉPESMOTORON 729.000, A HAHUN 799.000.- mennyi az ára? És mennyiért adja oda? És mi a baj vele? |
VVLaci | 111018 | 2016. október 10. 11:59 |
Van egy ilyen: http://www.kepesmotor.hu/yamaha-tura_enduro/p1680760
|
Robi70 | 111017 | 2016. október 10. 10:35 |
"Szevasztok Mivel hosszas keresés után sem találtam a TDM-rõl egy fórumot sem a neten, ezért úgy döntöttem itt nyitok egyet. Jó lenne hasonló motorral rendelkezõ emberekkel beszélgetni, tapasztalatot cserélni, és esetleg túrákat szervezni..... Addig is széles utat és jó idõt kívánok minden motorosnak! Üdv. Zsolt " 1e ati5995 2e vasutas 3e Dewy 4e petyatdm 5e Balu68 6e kawa550 7e CJKrisz 8e egoka 9e vasutas 10e CJKrisz 11e Endruz 12e CJKrisz 13e PalmBela 14e vadasz 15e Suprati 16e Suprati 17e lendvai 18e kawa550 19e cizi 20e Suprati 21e Tamas85 22e heilm72 23e hamster 24e kawa550 25e CJKrisz 26e fazakas66 27e predator9 28e Lokátoros 29e Englishman 30e galoscsabus 31e dinnyemag 32e szsolt 33e Suprati 34e hamster 35e oszika 36e Flenegen 37e Szilárd 38e hamster 39e dinnyemag 40e Suprati 41e furoember 42e hamster 43e fazakas66 44e VVLaci 45e CJKrisz 46e Scopy (Lendvai barátunk "emlékére") 47e tdm lori 48e szsolt 49e jimbeam 50e hgemini 51e fazakas66 52e scopy (bár ez így nem ért!) 53e Vasutas, hgemini, kawa550 3-as holtverseny!:))))))))) 54e hgemini 55e Tamas85 56e hgemini 57e csokabi 58e Robi70 59e Kilos 60e csokabi 61e jimbeam 62e hamster 63e gabor82, iszonyatos küzdelem árán:-))) 64e dinnyemag 65e furoember 66e Kilos 67e csokabi 68e Skuli és ati5995 fej fej mellett:))) 69e MadBob 70e Robi70 71e Endruz az eltévelyedett:) 72e Scopy (Tominak ajánlom!) 73e MadBob (mert mindenki aludt!) 74e Tonio 75e csokabi újabb trófeája:) 76e csabesz1 77e Flenegen újra (2014-02-24) 78e Scopy és Schindler holtversenyben! (2014-03-14) 79e csokabi (2014-03-30) 80e tomhahn (2014-04-13) 81e Tulok99 (2014-04-30.) 82e MadBob (2014-05-14) 83e Schindler (2014-05-29) 84e Tomhahn (2014-06-26) 85e Ati5995 (2014-07-30) 86e BIKE-R (2014-08-29) 87e Tomhahn (2014-09-30) 88e Karex (2014-10-28) 89e galoscsabus (2014-12-01) 90e Hr.Geiger és csokabi (2015-01-05) 91e tulok99 (2015-02-03) <BR>92e Kilos és Skuli (2015-02-27) <BR>93e Hr.Geiger (2015-03-21) <BR>94e Flenegen (2015-04-17) <BR>95e scopy (2015-05-08) <BR>96e MadBob (2015-06-05) <BR>97e Kawakarika (2015-07-08) <BR>98e Schindler (2015 -08-13) <BR>99e Kawakarika, hajnali unalmában:) (21-09-2015) <BR>100e Tomhahn (2015-10-27) <BR>101e Hr.Geiger ( 2015-12-10 ) <BR>102e gesszti (2016-01-10) <BR>103e Kawa550(2016.02.01 <BR>104e Flenegen (2016-02-25) <BR>105e Tomhahn (2016-03-17) <BR>106e Kilos (2016-04-09) <BR>107e Kilos (2016-05-03) <BR>108e Karex (2016-05-31) <BR>109e Kilos (2016-07-04) <BR>110e Kawa550 (2016-08-18) <BR>111e Tomhahn (2016-10-09) |
Robi70 | 111016 | 2016. október 10. 10:34 | Válasz erre: 111015 |
Semmi értelme. Fõni szereti az oszikat. Türelmesen vár a pirosnál. Még csak nem is morog. Akár többet is szívesen várna, ha kellene. Csak megjegyezte, hogy 1 perc + 5 perc.:))) |
ati5995 | 111015 | 2016. október 10. 10:25 |
Gyula!Annyira belejöttél a fa vagdosásba,szigeteld le a fûrészed-és este mikor jössz haza,használd!!!!!!!!
|
lendvai | 111014 | 2016. október 10. 09:50 | Válasz erre: 111013 |
Szerintem ezt neked rakták oda, mert annyit szidod õket. :-)
|
kawa550 | 111013 | 2016. október 10. 09:29 |
Újabb kedvesség a nagyszerû osztrák emberkéktõl. A kõhidai kishatárátkelõhöz a puszta közepére egy mezõgazdasági útra közlekedési lámpát tettek, ami egyik irányba(befelé ausztriába) 5 percig piros és 1 percig zöld, az ellenkezõ irányból meg 1 percig piros és 5 percig zöld. Persze csak reggel, mikor a soproni határátkelõ bedugulása miatt erre kerülnének a népek. Akkor õk szívnak, de az osztrák paraszt kényelmesen jöhet bevásárolni, mert mire végez és megy vissza, addigra-milyen érdekes- már rendesen mûxik a lámpa és mindkét irányból folyamatosan enged.
|
Lomha 8V | 111012 | 2016. október 10. 07:40 | Válasz erre: 111009 |
Na, ez egy igazi szépség. Szerintem szebb, mint a Bandit. :)
|
csanesz | 111011 | 2016. október 9. 22:49 | Válasz erre: 111007 |
És még ott vannak azok is akik motorral járnak külföldre melózni. Szezonban heti 1000 -1200 km, ha nem több. Ha összejön jövõre az osztrák meló az biztos, hogy szezonban motor lesz. |
csanesz | 111010 | 2016. október 9. 22:43 | Válasz erre: 111008 |
És ezért jobb mint egy robogó! Ott gáz..fék..gáz..fék... TáDénál meg gáz... gáz... gáz... :)))) ...monyuk ez szar hasonlat volt. |
kawa550 | 111009 | 2016. október 9. 22:28 |
Mind1, majd kedden elmegyek Gyõrbe oszt megnézem közelrõl. Má' csak ezért is....:))))))))))) Ez megy a nickemhez. :D
![]() |
sandryder | 111008 | 2016. október 9. 21:16 | Válasz erre: 111007 |
Na persze a magyarországi kanyargós utakon nem igazán kell fékezni, mert a TDM motorfékje bõven elegendõ, sõt néha nem ártana csúszókuplung a visszaváltásoknál.
|
lendvai | 111007 | 2016. október 9. 21:11 | Válasz erre: 110989 |
Bármennyire hihetetlen is, de el lehet motorozni 70 ezer km-t 11 év alatt egy motorral. :-)) Az elõzõ tulaj egykori fórumtag volt, újonnan vette az azóta megszûnt Yamaha Pest-nél 2005-ben. Én vettem meg tõle 2013 tavaszán 42661km-rel, szervizkönyvvel, a 2005-ös mûbizonylattal, jármûkísérõ lappal és az utólag felszerelt alukormány TÜV papírjával. Azóta nem cseréltem rajta féktárcsát és a jelek szerint jó ideig nem is fogok. A fentiek alapján én hitelesnek tartom a 70 ezer km-t. :-) |
sandryder | 111006 | 2016. október 9. 21:06 | Válasz erre: 111002 |
Na mindegy, de legalább teszteltem az Africa Twineket, egy automatásat és egy hagyományos váltósat. Nálam az automatás mindent vitt, mert jobban gyorsul, meg érzésre mindenben jobb. A kereskedésben látták rajtam hogy fülig ér a szám, és felajánlották, hogy beszámítják a YTDM-et, amennyiben bevállalom az HATW-et, de sajnos anyagilag nem megy.Jövõ héten megint lesz teszt a Honda Dream-nál ha valakit érdekel, mert én megyek és tesztelek amíg lehet.
|
tomhahn | 111005 | 2016. október 9. 20:56 | Válasz erre: 111004 |
Persze mert megint iszom,csak így megy a vizi szieszta!!
|
Robi70 | 111004 | 2016. október 9. 20:53 | Válasz erre: 111000 |
Ismét gyõzött az igazság?!:))) Nem jöttél hiába Tomi!:) Grat! |
tomhahn | 111000 | 2016. október 9. 20:51 | Válasz erre: 110988 |
Persze mert utálok szerelni,meg nem is tudok.
|
Karex | 110998 | 2016. október 9. 20:50 |
Mondanám, hogy ügyesek vagytok, de csak nem akar ez a szám kerekedni....... Írnom kell. |
sandryder | 110997 | 2016. október 9. 20:49 | Válasz erre: 110985 |
Nekem 51 000-nél a hátsó tárcsa cserés, mert a 4mm-es limitet elérte.Milánói gazdája 36 000-ig 4,5 mm-ig koptatta mielõtt hozzám került. Az elsõket viszont kímélhette, mert csak -0,3 mm hiányzott belõle. De ennek már három éve. |
Hr.Geiger | 110994 | 2016. október 9. 20:47 | Válasz erre: 110992 |
A golyóscsap csere nem volt annyira vonzó, mint a tüzijáték, mi? :-))))
|
tomhahn | 110992 | 2016. október 9. 20:45 |
Különben,ülök a fürdõkàdban és Neked hülye dolgokat kell ìrogatnom! :)
|
Hr.Geiger | 110991 | 2016. október 9. 20:45 | Válasz erre: 110988 |
Ááá, elmúltak már azok az idõk, mikor számítástechnikai eszközök arzenálját bevetve ment a vadászat... :-)))) |
lendvai | 110985 | 2016. október 9. 19:49 | Válasz erre: 110983 |
Nekem 70 ezer van benne. Válla a tárcsának 0.1mm tolómérõvel mérve. A kopó rész vastagsága 4.9mm. Igaz ezeket az értékeket egy rosszul megválasztott fékbetéttel és sûrû fékezésekkel le lehet rontani.
|
Fido71 | 110984 | 2016. október 9. 19:46 | Válasz erre: 110970 |
Ja, hogy kép is van. :) Az viszont nem ez a motor volt, hanem egy kék S-es. Erre nem is emlékeztem. :( |
Fido71 | 110983 | 2016. október 9. 19:43 | Válasz erre: 110969 |
Betétet most cseréltem 38ezernél, a tárcsán nincs nyoma kopásnak. Semmi.... Valóban az ember volt a gyenge szem, de utána vett egy 650-es Freewindet és azzal egészen tûrhetõen boldogult. A lényeg, hogy csak a motort akartam mondani, hogy azzal jártam néha. |
Flenegen | 110981 | 2016. október 9. 16:10 | Válasz erre: 110969 |
Jó sok indok lehet a féktárcsa csere mellett vagy ellen. Tény és való, hogy Alma hozogat sérült motorokat, amivel alapból nincs is gond, mert meg lehet csinálni szépen. Vagy épp a méter nem stimmel , ezért volt már cserélve a tárcsa. Ezt meg tudjuk hogy elég sok kereskedõ csinálja még..... Azért látszik, hogy a jó motort kint sem adják el szarér.... Maradj a TDM-nél minek Bandit meg Fjr..... Gyere át, nézd meg, alkudj meg rá, a kávét én állom, oszt élvezd! |
robi68 | 110980 | 2016. október 9. 15:55 | Válasz erre: 110977 |
Köszönöm szépen a segítséget megtalátam de a mellette lévõ ment ki! A hátsó féklámpa kapcsolóm veri ki! Most kikötöttem holnap nézek újat!
|
lendvai | 110979 | 2016. október 9. 14:32 | Válasz erre: 110964 |
Nekem nincs már szabad szabim, ezért megyünk hétvégén. Szombat-vasárnap délelõtt jó, addigra meg kell jöjjenek a gyûrûk is USA-ból. Ha nem jönnek, akkor szívás, várni kell. |
dinnyemag | 110978 | 2016. október 9. 14:03 | Válasz erre: 110969 |
Hát a német simán lecseréli, csak mert teccik neki a cifra tárcsa. Meg kell nézni, menni kell vele, majd látod mi van...
|
kawa550 | 110976 | 2016. október 9. 13:17 |
kawa550 | 110975 | 2016. október 9. 13:10 | Válasz erre: 110972 |
Ha találtál valakit, akkor szójjá, nálam is van egy crt monitor meg 2 régi gép, igen jól mutatna ahogy az illetõ sztereóban nézné a mûhelyben az izét...:))))))))
|
robi68 | 110974 | 2016. október 9. 12:39 |
Sziasztok! Kérnék egy kis segítséget tdm 850 2000 es évjárat nem megy a mûszerfalamon semmi se fordulat se ûzemagyag szint se üres lámpa index akkor van ha ráadom a világítást! nem tudom van neki valahol valami biztije? ha van hol találom? Köszönöm elõre a segítséget üdv Robi! |
Hr.Geiger | 110973 | 2016. október 9. 11:45 | Válasz erre: 110951 |
Karex mester! Természetesen össze felé megy a vas. Még nincs kész, de már most nagyon cííííp a bicaj! :-) Öröm és bodottáááá :-))
|
Hr.Geiger | 110972 | 2016. október 9. 11:42 |
Valakinek nem kell egy Samsung Syncmaster CRT monitor ingyen? Garázsba, mûhelybe tök jól mutatna, mondjuk teleszkóp szerelés közben, ahogy a robbantott ábrát néznék a szakik. :-) Igazi férfiembernek való dolog, akárcsak a láncfûrész, sarokcsiszoló, állványos fúrógép, kompresszor - talán felsoroltam mindent! :-)) Ja, a hegesztõ trafót majdnem kifelejtettem a mûszerész esztergával együtt. :-) |
Hr.Geiger | 110971 | 2016. október 9. 11:39 | Válasz erre: 110969 |
Szerintem nem. De ha ronggyá törték az elejét, akkor miért ne lehetne egy olcsó, ámde divatos " szirmot" felcsavarozni? Almáéknál én is néztem egy 900-at annak idején, szép volt a képeken, de mikor ráültem, egybõl átjött, hogy törött volt. Aztán mikor alánéztem, már biztos is voltam benne. Gondolom, ezt a cíp sárgát is olaszból hozták be, ezért érdemes alaposan megnézni. Aztán keményen alkudni..., de abban is jó vagy! :-)) |
kawa550 | 110969 | 2016. október 9. 10:54 | Válasz erre: 110967 |
Ja, emléxem, de ott szerintem az ember volt a ygenge láncszem, nem a vas. :))) Viszont az almamotor féle sárga tádéra még senki se szólt semmit. Lehet egy kilenccáz féktárcsája már 37.000 után kicserélve? |
Fido71 | 110968 | 2016. október 9. 10:40 | Válasz erre: 110958 |
Na, ja! Láttad azt a videót, amikor a Goldwinggel kanyargál a ygerek? Neked lehet, hogy menne, viszonyítás kérdése. Nem egy kanyarvadász motor, na... |
Fido71 | 110967 | 2016. október 9. 10:38 | Válasz erre: 110957 |
Nekem nem. Talán 1000 km-t mentem vele. Egy Ausztriában dolgozó barátomnak /tudod Õ volt olyan lassú a Scopy-féle túrán :))) /. Nálunk a garázsban tartotta és néha meg kellett járatnom. ;) |
Flenegen | 110966 | 2016. október 9. 10:33 | Válasz erre: 110963 |
Mé nem motorral? Kicsit több a munka, de legalább jobban szórakoztok:)
|
kawa550 | 110964 | 2016. október 9. 09:19 | Válasz erre: 110963 |
Vasárnap meg szombat délután biztos itthon leszek, de mé nem elõtte héten? 17-tõl elvileg szabin leszek egész héten. Nagyvason ne problémázz, így se tucc. :))))))))))))) Ez is nagyon teccik, leírás szerint teljesen gyári állapotú, givi dobozokkal, középállvány, 57.000km. http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorrad-1572627-yamaha-tdm-900?pos=162 |
lendvai | 110963 | 2016. október 9. 07:52 | Válasz erre: 110939 |
Ennek kapuzárási pánik szaga van.:-) Egy probléma lesz, ha veszel egy ilyen nagyvasat nem tudlak majd követni Kalte Kuchl felé az osztrák ficsúrokat üldözve.:-) Amúgy mit tervez kee' a november 1. elõtti hétvégén? Tervezünk az Alpokalja felé autózni egy pár teleszkóppal, de tõletek függ.:-) |
csanesz | 110962 | 2016. október 9. 00:57 | Válasz erre: 110958 |
Talán az 1200 ccm miatt lehet, túl sok visszatartó erõ nincs egy ilyen járgányban. Gondolom szeret felágaskodni kanyarban még a legkisebb gázadásra is... Így érthetõ lenne a kezelhetõség. Mikor megvettem a TDM -et akkoriban tudatlanságom végett csináltam, hogy a kanyarból kifelé jövet gázt adtam és ahogy közeledett a kanyar vége kezdett a TáDé egyenesedni, de az ezzel egy idõben adott gázra kicsit gyorsabb volt a folyamat... És volt csodálkozás. |
Karex | 110961 | 2016. október 8. 22:29 | Válasz erre: 110956 |
Hehe, nagy Bandit..... Errõl mindig a MR tesztje jut eszembe, onnan is az a rész, hogy elég hiányos az irányítása, rosszul veszi a kanyarokat, mert mindig a levegõben van az elsõ kerék....... :D A korábbi kiadása nagyon tetszik, még a hajlított felsõ bölcsõvázzal, fejidommal, vagy nélküle. Szép az a finom bordázatú lég olajos blokk. |
kawa550 | 110958 | 2016. október 8. 21:47 |
2 percnél nem úgy tûnik mintha ez olyan béna lenne kanyarban, de én még csak haccáz bandival mentem, az elég harmatos volt. https://www.youtube.com/watch?v=8HhdrzHYf2Y |
Fido71 | 110956 | 2016. október 8. 21:21 |
Mester! Azért azt a NagyBandit vidd el egy próbakörre valami kanyargós részre. Nem biztos, hogy tetszeni fog utána. Legalábbis én kiszerettem belõle... :( |
kawa550 | 110955 | 2016. október 8. 21:17 | Válasz erre: 110953 |
Hát én meg egy laposabb, kevésbé hátrahajló kormányra cseréltem a gyárit.
|
kawa550 | 110954 | 2016. október 8. 21:16 | Válasz erre: 110950 |
Azt szeretném ha bokrosan nõnének nem felfelé, ezért levagdosom a felfelé menõ vastag részeket. Szeder, a csonkra vágott törzsbõl is fa lesz 1 év alatt. Reggel olyan kurta hideg volt, hogy vakargatni kellett az üveget osz az utca végére újra befagyott.
|
csanesz | 110953 | 2016. október 8. 21:12 | Válasz erre: 110918 |
Bandidas nálam is képben volt még a TDM vétele elõtt. Csak üléspozíciót próbálgattam a levegõ-olaj hûtésesnél. Nem tetszett, hogy kicsit jobban rá kellett dõlni a kormányra. Viszont a gyári ülése nagyon bejött. Aszem azoknál gyakori probléma a fogaskerekek hanyag kéregedzése. Egyiknek-másiknak idõvel "Ikarus" hangja volt. Ha jól elmélkedem évjárat függõ probléma volt. Amúgy kivisz a világból... TDM próba után le is mondtam a banditáról. Pláne a 3cm -es kormány emelés plusz a szivacs markolat. Mióta rendben van a gép 3500 -as fordulatnál csak az aszfalt barázdás felületét érezni a motor járását nem. Azért magasabb fordulaton már lágyan dorombol. :) |