csanesz | 115655 | 2017. május 23. 21:00 | Válasz erre: 115652 |
Az atombiztos ez: https://www.conrad.at/de/werkstattladegeraet-absaar-moto-8a-612v-77911-77911-6-v-12-v-8-a-842128.html Igaz ez is kapcsolóüzemű táppal rendelkezik, de egy elég komoly márka, ha már a multimétereiből indulok ki: https://www.conrad.at/de/automatikladegeraet-voltcraft-chargeur-automatique-vc-612v-1a-vc-612v-1a-6-v-12-v-1-a-1-a-1347118.html |
kawa550 | 115654 | 2017. május 23. 19:38 | Válasz erre: 115653 |
Aki ért hozzá, annak biztos jó ötlet, én inkább maradok valami célszerszámnál ez ügyben a barkácsolás helyett.
|
Tizedes | 115653 | 2017. május 23. 19:20 |
Má' bocsi,hogy bele vaú, de! PC-bontókban olcsón lehet kapni működő képes szünetmentes tápot akksi nélkül. Motor akksihoz a legjobb! Álandó 13,8V-on tartja a feszültséget és a megfelelő áramerősséggel tölt. Minden féle védelemmel elvan látva. Csepptöltőnek is kiváló. Ilyenkor néhány mA-rel lölt folyamatosan. Téli leálláskor folyamatosan rajta van az akksin. Én évek óta használon és megvagyok vele elégedve!
|
kawa550 | 115652 | 2017. május 23. 17:27 | Válasz erre: 115649 |
Merakkó melyik nem süt csirkét belü:))))))))) https://www.conrad.at/de/kfz-lkw-batterieladegeraete-o0310070.html?sort=Price-asc |
kawa550 | 115651 | 2017. május 23. 17:21 | Válasz erre: 115648 |
Az osztrák conrad olcsóbb mindig mint a magyar. Igazából csak az az igényem hogy egész télen rajt hagyhassam fagyvédelemnek. Ehhez meg még mondanám: a tacsi 4 éve rohad a kert végében, szóval legalább 3 telet vészelt már át az akkuja tökre lemerülve a szabad ég alatt. És a kajak 5Ah-s akksi ezek után egy napos töltéssel( a repülős töltővel, miután a meglévő 6 voltot egy ruszki kőkorival negyed óra alatt felnyomtam 12-re) simán 20x is indít egymás után, úgy, hogy a lámpa is egyfolytában ég ezen a buzi motoron közben. És idén voltak -24 fokok is. |
csanesz | 115650 | 2017. május 23. 17:20 | Válasz erre: 115646 |
Az a gond, hogy én most vagyok kilépős formában a cégnél és ott a TME -től 2000 -ért vettem a motorkerékpáros töltőt. Polaritás védett, túltöltés védett. Nagyobb tenyérbe elfér.
|
csanesz | 115649 | 2017. május 23. 17:17 | Válasz erre: 115646 |
Ez egy kapcsolóüzemű csoda. Ha eldurran a 400V -os kondi és letestel na az mókás lessz! Rexike beérik egyhamar és piros lesz! :))) |
csanesz | 115647 | 2017. május 23. 17:12 | Válasz erre: 115645 |
A mutatós műszer tartalmazza a töltő elektronikát. Ahogy nő a töltésszint úgy csökken a töltő áram. Fölös ide procivezérelt agymenés. Ha meg az akksi döglik cserélni kell. De erről volt szó korábban.
|
kawa550 | 115646 | 2017. május 23. 17:09 | Válasz erre: 115644 |
A kukához fog ez kötődni asszem...:))))))))))) Veszek a pitsába egy ilyent, ez nem műjjanyag meg vízálló is. :D https://www.conrad.at/de/automatikladegeraet-batterie-ladungsausgleicher-batterieueberwachung-ladegeraet-dino-136303-075-a-075-a-1525314.html Úgyis mennem kell valamikor bécsbe mert a túra előtt fékbetétet kell még cserélni, ne a horvát tengerparton kopjon vasra. |
csanesz | 115645 | 2017. május 23. 17:09 | Válasz erre: 115642 |
Praktiker vagy hasonló? Én egykor Baumaxban vettem. Semmi extra, trafó, grates híd, mutatós műszer sönt ellenállással és egy váltó kapcsoló, gyors vagy lassú töltésre ennyi. Tudja amit kell 6 000 és néhány száz Ft.
|
csanesz | 115644 | 2017. május 23. 17:03 | Válasz erre: 115642 |
No igen, ha nem nőtt a szívedhez vágd ki a francba. Nem ér annyit. Aszittem érzelmileg kötődsz a töltőhöz... :))) |
csanesz | 115643 | 2017. május 23. 17:01 | Válasz erre: 115640 |
Forraszd végig kis ón hozzáadásával az összes forrpontot. Lehet, hogy nem látszik, de attól még hibás lehet egy forrpont. Ha nincs változás, vannak egyebek: Ellenállás el tud törni, A nagy kondik lábát nagyon könnyű kihúzni, ha így sérült a kondi az okozhat ilyet. Az ok a gerjedés. Valamiért gerjed a töltőd. Mérj egy töltő áramot, ha van több állás akkor mindegyikben mérj töltést. |
kawa550 | 115642 | 2017. május 23. 16:59 | Válasz erre: 115641 |
Az a legszebb, hogy ez a szar most éppen végkiárusítással kapható a lajosban szaros 15 euróért, de persze egyik osztrák boltban sincs belőle, postával meg 2x annyi. Meg kő várni míg lesz aldi lidl akcijjóban megint, de persze a hétvégén kéne ha indítani akarjuk a tacsit.
|
csanesz | 115641 | 2017. május 23. 16:53 | Válasz erre: 115640 |
A folyásnyom a szűrő tekercs alatt töltő esetében lehet normális. A tekercset hivatott megtartani. A feladata, hogy ne lökésszerű legyen az elektronika áramfelvétele az akksira csatlakoztatás, majd táp aláhelyezés során.
|
kawa550 | 115640 | 2017. május 23. 16:27 |
kawa550 | 115639 | 2017. május 23. 16:22 | Válasz erre: 115637 |
Ja! Csak emlékeztem valamire oszt látom hogy itt hiányzik egy sorszám.... :))))))))))
|
kellerzs | 115638 | 2017. május 23. 14:51 | Válasz erre: 115594 |
Szia, küldenél egy linket a bukógomba szerzési helyéről? Üdv kellerzs |
lendvai | 115637 | 2017. május 23. 13:31 | Válasz erre: 115636 |
Ide be se írtam, az indexesen van fenn. :-)
|
kawa550 | 115636 | 2017. május 23. 10:42 | Válasz erre: 115633 |
Na mevan apukám, törűted az osztrákgyalázást? :))))))))
|
hrtyan | 115635 | 2017. május 23. 09:50 |
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy nincs-e valakinek olyan 4TX-hez való normál méretű gyári plexije, amitől szívesen megválna? Kb. egy éve van nálam a motor magas plexivel vettem, de 80km/h felett élvezhetetlen (190 magas vagyok). Próbáltam a tesóm normál méretű plexijét, igaz hogy van szél, de legalább nem rázza a sisakot. |
Flenegen | 115634 | 2017. május 23. 08:59 | Válasz erre: 115633 |
A kipufogó csak engem zavar, mert esztétikailag hibás. Az első körben a kuplung hiba volt a probléma, garanciába megcsinálta a RedBaron. Most a TPS adta meg magát. Mondjuk ez ugye típushiba, több fórumon vagy Yamaha oldalon is megvan az infó a visszahívásról, még a JBX-en is írnak róla. Viszont így a 2 egymást követő probléma már nagyon bosszant, mégha nem is összefüggő a hiba. Úgyhogy most várakozó állásponton vagyok...... |
lendvai | 115633 | 2017. május 23. 08:41 | Válasz erre: 115631 |
Hát úgy tűnik csak a te gépeden van ilyen rontás. :-) TPS, kipufogó meg hasonlók. :-) Ha lesz új dobod a horpadtat átvenném tanulmányozásra, amennyiben nincs vele semmi egyéb szándékod. |
Flenegen | 115631 | 2017. május 22. 20:45 |
Elég reg nem olvastam senkitől, de Volt már valaki ek TPS hibás a gépe? Mennyi idő alatt jött meg az új szenzor? Sajnos én beleestem ebbe a hibába... Most várom az üj szenzort mert beleesik a gép a visszahívásba, garanciába cserélik. |
jobbkormanyos | 115628 | 2017. május 21. 21:21 | Válasz erre: 115607 |
Nekem bevált ! Saito II. A markolat keményebb, meg vastagabb, mint a gyári, meg lehet szokni. |
VVLaci | 115625 | 2017. május 21. 14:32 | Válasz erre: 115616 |
Azt már tudom, hogy 4 dl hűtőfolyadékom hiányzott. Lehet, hogy a tervezett motorgenerál hamarabb lesz???
|
yamaszaki | 115624 | 2017. május 21. 14:31 |
Flenegen! András dobjál már egy telószámot priviben. Hyundai-s kérdésem lenne! |
venmoto | 115623 | 2017. május 21. 13:04 | Válasz erre: 115622 |
Köszi ismét. Közben beszéltem egy tulajjal, aki megerősített abban, hogy ilyen motorra van szükségem:) Nem azért kérdeztem az állva motorozást, mert offroadozni akarok, csak egy kis seggpihentetés miatt. SV-n gyönyörűen tudtam pucsítani, amikor próbáltam állva pihentetni az ülepem. A láb előrerakás is pihentetés miatt lényeges. |
kawa550 | 115622 | 2017. május 21. 12:25 | Válasz erre: 115621 |
Ez nem enduró, így felesleges kiállva motorozni,meg kanyarban előre tenni a lábat, a futómű a rossz utat jobban viseli az átlagnál, de nem való terepre, túl lágy, felüt mindenhol keményebb igénybevételnél. Másrészt én nem gyári kormánnyal használtam, hanem egy laposabb és szélesebb LSL streetbar kormányom volt. Néha hosszú túrákon ilyen kicsit felállva seggpihentető haladást szoktam csinálni, az gond nélkül megy, meg a lábamat is néha fel szoktam tenni a bukógombára. Elég magas építésű, az ülés is magasan van, elférsz rajt hosszú lábakkal is.
|
venmoto | 115621 | 2017. május 21. 12:17 | Válasz erre: 115620 |
Köszi az infót. Sajna akkor a próbáról lecsúsztam :( Kiállva tudtál motorozni, illetve előre kinyújtani a lábad? |
kawa550 | 115620 | 2017. május 21. 12:12 | Válasz erre: 115618 |
Ja és a soproni üléspróbáról pont lemaradtál, tavasszal szétszedtem és eladtam darabokban. :))))))
|
kawa550 | 115619 | 2017. május 21. 12:10 | Válasz erre: 115618 |
venmoto | 115618 | 2017. május 21. 10:51 |
Sziasztok! Segítségre volna szükségem! Szeretnék venni egy túramotort és a TDM 850 2000 körüli évjárat is szóba került. A legnagyobb dilemmám, hogy 195 centi vagyok, és nem tudom, hogy mennyire kellene hajtogatnom magam. Van aki hasonló méretekkel rendelkezik? Kíváncsi lennék a véleményére, tapasztalataira, hogy ekkora cula embernek mennyire megfelelő egy ilyen moci. Eddig Sv650S-el túráztam, inkább nem részletezem, volt pár 1000+km-es napom vele, sírás kerülgetett. Amire használnám: szinte kizárólag 1000-5000km-es túrák, sokszor gyenge útburkolaton (Albánia...) Esetleg ha valaki jár Sopron környékén, vagy gy-m-s megyében tartózkodik, és lenne rá lehetőségem, akkor szívesen ráülnék, a mocira. Cserébe sört, pálinkát, vagy egyéb csecsebecsét tudok biztosítani. :D (kontaktom: vengtti kukac gmail.com) Elég nehéz a döntés, mert 500-800k körül keresek leginkább túraendúrót, de eléggé kicsi a választék a 2000 utáni példányokból, ellenben a TDM-el "dunát lehet rekeszteni" Előre is köszönöm a segítséget! |
Robi70 | 115617 | 2017. május 21. 10:02 | Válasz erre: 115613 |
Laci, ha Lillafüreden foglaltatok szállást, akkor persze hogy nem visz haza. Reggeli után add le a szobakulcsot és pattanj a Tádéra. Haza fog vinni!:))) |
kawa550 | 115615 | 2017. május 21. 00:30 | Válasz erre: 115613 |
Vagy feltankolod! :) Tibike tud segíteni, már van gyakorlata benn. :))))))))))
|
VVLaci | 115613 | 2017. május 20. 23:46 |
Ma nem hozott haza a Tádé.... Csak 5 km hiányzott.... Hogyan tovább???????? |
kawa550 | 115611 | 2017. május 20. 19:49 | Válasz erre: 115610 |
Béjemvéhez nem értek, de ezek a saito, oxford stb. izék csak dísznek jók.
|
night-rider | 115610 | 2017. május 20. 19:20 | Válasz erre: 115609 |
gyulám ezt a tapasztalatot én is osztom veled..egyedül a bmw gyári az fötött mint a barom,de a hüvejkújjam vége lefadyott ,mer az pont kilógott a gyári kézvédő alatt. tukano urbano muffot használtam az hibátlan vékony kesztyűvel ,de polifom csövecskét kellett ráhúzni a fék és kuplung karra ,mert az bevezette a hideget ..mármint a fém. termetes kézvédő az jó csak ortopéd módon néz ki.
|
kawa550 | 115609 | 2017. május 20. 17:16 | Válasz erre: 115607 |
A tévedhetetlenség jogát fenntartva a saját tapasztalatok: Hidegben a markolatfűtés szart sem ér. Az ujjvégek és a kézhát lefagy, a tenyered hiába meleg(már amennyire az) ha minden más fázik meg fáj egy idő után vékony kesztyűben. Vastag téli kesztyűben is próbáltam, ott aztán tényleg szart sem ér, ha nem látnám a kapcsolón a fokozatokat, azt se tudnám megmondani, be van-e kapcsolva, mert a vastag kesztyűn nem megy át a meleg se, nem csak a hideg nem jön be. Egyedüli létjogosultságát kb 3 alkalommal tapasztaltam, mikor nyáron elkapott egy kis eső, akkor jólesően melegecske tud lenni a vizes, jó hővezető kesztyűben, miközben a külső rész se fagy le, de arról a markolatfűtés tehet a legkevésbé. Télen egyelten módszer vált be nekem, mikor még teljesen hülye voltam és télen is motoroztam, a muff, más néven kézzsák, de az meg csak nyári kesztyűvel jó, mert azzal is kurta nehéz beletalálni. Azzal még -5 fokban is lehetett 1-2 órát gond nélkül motorozni. Egy biztos, soha többet egy fillért se adok ki markolatfűtésért, és időt se baxok el a felszerelésére. |
lendvai | 115608 | 2017. május 20. 15:18 | Válasz erre: 115607 |
Jó dolog a markolatfűtés, csak hidegben nem működik rendesen. Miért? Normál kesztyűben ugye nem fogod teljesen át a markolatot (mondjuk téliben sem :-) ), így az utolsó ujjpercek körül süvít a szél, fázik de kegyetlenül. A tenyerem többi részét kellemesen melegíti, így az elvesztett hő egy részét pótolni tudja, de attól még kellemetlen. Szerintem egy kézvédővel együtt hatásos igazán. Vagy egy profi téli kesztyűvel. A nagy átmérő nekem kényelmesebb, mint a kisebb volt az előző gépen, azon elzsibbadt a jobb kezem százegynéhány km után és tornásztatni kellett, ezen nem.
|
Hitmanus | 115607 | 2017. május 20. 14:05 |
Sziasztok! Kinek mi a véleménye a markolatfűtésről? Nem tudom, hogy lecseréljem e a markolatokat, a kicsit vaskosabb Saito markolatfűtésre. A mostani kényelmes.A vaskosabb nem tudom, hogy jó lenne e hosszútávon. |
sagipet | 115605 | 2017. május 20. 08:30 | Válasz erre: 115600 |
Ha van ilyen a 3VD-ben akkor keresek neked egyet!
|
jasszel | 115604 | 2017. május 19. 21:13 |
Sziasztok, találtam pár 4TX -hez való apróságot. Bukógomba, Givi platni, gyári plexi, olaj beöntő fedél, tükör, kuplung\fékkar... van ami új, van ami használt de funkcióját ellátja. Ingyen vihető, Pesten átvehető. Ha lehet egy kedves törzstag a fórumról egyben vigye el, aztán döntsétek el kinek mire van szüksége :) 2606608@gmail.com a címem, azt inkább nézem mint itt a privát üzit. Írjatok és egyeztetjük az átvételt. ![]() ![]() ![]() |
Endruz | 115602 | 2017. május 19. 19:36 | Válasz erre: 115594 |
Mondtam Gyula, hogy az oldal sztenderden kicsi az a felfekvő felület....
|
kawa550 | 115600 | 2017. május 19. 17:50 | Válasz erre: 115596 |
Üreges, ebbe megy a tű vége zárt gáznál, nem sima csavar.
|
csanesz | 115599 | 2017. május 19. 13:59 | Válasz erre: 115589 |
mydanka! Írtam indexre! Engem lebeszéltek a mókolásról... Csatoltam képeket is. |
csanesz | 115598 | 2017. május 19. 13:55 | Válasz erre: 115595 |
Igen az kicsit sokk! Felfúrás pluszos dugók és gyűrűzés után többre szokták állítani a benya mennyiségét, a passzosabb méretek miatt nagyobb a súrolódás és hűtés gyanánt ez hatásos megoldás. 3000 -3500, ha megvolt érdemes visszaállítani, de hallani is a motor hangján leálláskor, hogy kicsit lazábban áll le a varrógép. Ilyenkorra a mikrobarázdák már szépen kialakultak és a kenése is sokkal jobb a dugóknak, lehúzóknak. Nekem csak kicsivel eszik többet kb 1 literrel. |
VVLaci | 115597 | 2017. május 19. 11:55 | Válasz erre: 115589 |
A Szakál-Metalt érdemes lenne megkérdezni, hogy fel tudják-e hegeszteni? Azután eredeti méretre kell köszörültetni, vagy a jó csap méretére és új csapágyakkal összerakni.
|
VVLaci | 115596 | 2017. május 19. 11:53 | Válasz erre: 115592 |
Úgy látom, normál menetes, rézalátéttel bármilyet beletekerhetsz.
|
creation | 115595 | 2017. május 19. 11:22 |
Sziasztok... Nagy kérdés, amire tudom nem lesz egyszerű válasz, de azért fel teszem... Mitől eszik 9l-t a TDM-em?! Elvittem a motort felújjíttatni (furatás, dugó, gyűrű meg szezonális dolgok, karbi pucol tömít szinkron is volt), meg volt a bejáratás 3000km tükrében. Az olajat már nem eszi, de a fogyasztásom a korábbi 5-6l-hez képest elszállt 9l-re! 200km egy tank... Ötlet? |
kawa550 | 115594 | 2017. május 19. 00:08 |
Azt mondtam má hogy sikerült felborítani a rexikét? Bogaras volt szegénykém tegnap mikor hazaértem, letámasztottam hogy lemosom, a föld kemény volt, nem kellett figyelni hová támasztom. Aztán jól beáztattam a slaggal hogy könnyen lejöjjenek a bogarak, amitől aztán felázott a föld is a kitámasztó alatt. Oszt beszélgetés közben a puffanásra fordultunk meg, a rexike meg fekütt a fődön mint jóllakott tehén. Szerencsére az 5000-es kínai bukógomba müxik, egy karcolás se lett rajt. |
csanesz | 115593 | 2017. május 18. 23:59 | Válasz erre: 115588 |
Igaz! A lényeg, hogy nem egyszerű megmérni a csúcsokat. Szkóppal viszont menne a dolog. :) Van motorindítás teszterem a lakatfogón, de az szerintem egyenáramban ezt a funkciót nem tudja annak ellenére, hogy a lakatrészével lehet bizonyos egyenáramokat mérni. |
kawa550 | 115592 | 2017. május 18. 23:45 |
Nincs valakinek egy ilyen elfekvőben jópénzért? Elvileg ugyan ilyen van a 850 tádékban is(meg még 118 másik yamaha modellben), a kehelycső végét zárja le a súbertűnél. Nem részletezett okokból életre kéne keltenem egy 250 dragstart, amibe valami túlképzett vadbarom beletörte ezt a szart. http://www.boats.net/parts/detail/yamaha/Y-1HX-14565-00-00.html ![]() |
mydanka | 115589 | 2017. május 18. 20:58 |
Sziasztok!Vissza került hozzám szeretett tdm-em,de még mindig üzemképtelen.2 lehetőségem van: Budapesten állitólag megtudják csinálni a főtengelyt,ehhez kicsit bizalmatlan vagyok,bár 1 év garanciát válalnak rá és 200000 ft. Vagy ha valaki tudna segiteni üzemképes blokk ügyében,azt is megköszönném.Szép napot mindenkinek...Neten 200000 ft a főtengely.Mennyibe fájna a hajtókarok,csapágyak,tömitések cseréje? |
kawa70 | 115588 | 2017. május 18. 20:44 | Válasz erre: 115581 |
Nem váltakozó, hanem változó. de nem mindegy mettől meddig változik.......
|
csokabi | 115584 | 2017. május 18. 14:41 | Válasz erre: 115583 |
Az úttesten hevert, az első kerék felvette és megpörgette a hátsó meg ráfordult.
|
Figo222 | 115583 | 2017. május 18. 12:36 | Válasz erre: 115574 |
Köszi szépen! Úgy tűnik nem vertek át. Hátsó defektem volt, kb 3 mm átmérőjű metrikus csavar ment bele - nem is tudom hogy. Azt kicsit még tágítottam a kukacszerelő árral. Nyilván ezt szálszakadás nélkül nem lehet kivitelezni -bár a csavar is kiszakította, úgyhogy ebből a szempontból mindegy. A gumis azt mondta, hogy mivel szál szakad így nem javítható, a lyuk is túl nagy. Tehát kukaccal javított gumi nem javítható. Mi is megyünk ketten csomagokkal, nyugodtabb vagyok, csak kíváncsi voltam Nektek mi volt a tapasztalatotok. A Kékhold-ba járok, a fentieket is ők mondták. Köszi szépen! Üdv: Levi |
Robi70 | 115582 | 2017. május 18. 07:49 |
Szasztok! Elkészült a zánkai videó: https://plus.google.com/photos/photo/117814188424942127780/6421344884193386786?icm=false Nézzétek, töltsétek és osszátok lécci a fészbukos TDM-eseknek is! |
csanesz | 115581 | 2017. május 18. 07:21 | Válasz erre: 115580 |
Indítás alatt nem fog mérni semmit, mert nem egyenletes a terhelés és váltakozó feszültséget fog mérni. Hagyományos műszerrel ez nem lehetséges. Ezért írtam a korábbit.
|
kawa70 | 115580 | 2017. május 18. 05:44 | Válasz erre: 115579 |
egyszerű a dolog. Mérj üresjárási feszültséget ugy, hogy pár napot állt. Aztán mérj egyet inditózás közben is. Az üresjárási nem lehet kevesebb 12,4-nél az inditózás közbeni se menjen 11 alá ha jó az akku.
|
csanesz | 115579 | 2017. május 18. 01:46 | Válasz erre: 115577 |
Egyszer lemerül valamiért, megmagyarázhatatlan módon az nem gond. Bár fura, de előfordul, pedig jó az akksi... Ha tartja a töltést legalább 2 hétig és azzal még beindítja a vasat, akkor a cserével még ráérsz. |
lajostrom | 115578 | 2017. május 17. 23:51 | Válasz erre: 115577 |
Öt évet -mint mondod- már szolgált. A csere ára kb.15000 huf. Készülsz kűfődre- mint mondod-. Van-e kérdés?
|
kawa550 | 115577 | 2017. május 17. 23:36 |
Megmértem az akkut, nincs szivárgás gyújtás nélkül, valszeg csak az időzítőt sikerült véletlenül a fix és az időzített állás közé tennem, így bár rajt volt az akkun de semmit se csinált a töltő, a navi viszont egyfolytában töltötte magát az akkuról. Az akkun csak ennyit találtam: 9D151, ebből asszem szar se derül ki, ilyen cimke meg nincs rajt a dátumokkal mint itt a képen: http://www.yuasa.co.uk/info/technical/need-know-batteries/ |
csanesz | 115576 | 2017. május 17. 21:06 |
No igen az első gumi defekt az gáz. Azon nincs is értelme agyalni...
|
kawa550 | 115575 | 2017. május 17. 21:01 | Válasz erre: 115572 |
Majd amikor az összes ma gyártott 5 évenként eldobható 500-as fostalicska bezúzásra került, kb akkor. :)
|
csanesz | 115574 | 2017. május 17. 21:00 | Válasz erre: 115563 |
Nekem csak egy tűszúrásnyi derót volt a gumimba fúródva. Elvittem gumishoz :))))... Mondom neki és mutatom is: "hátttőőőő hát neeem javítunk motor gumit csak cserélünk..." Jó. Még 2 műhelyben voltam - szintén zenész... 3.kerben a Duna Autó mellett, hát betérek ide is. Megnézte aszongya rakok bele egy foltot - és így is tett. 4 éve megy a folttal. Idén lesz csere érett. Amúgy új korába kapta a sérülést. Ha nincs szálszakadás azzal nem is lesz gond. Szálszakadás esetén részben amúgy sem szokott, de persze előfordulhat. A tűszúrásnyi sérülés más tészta, de ritkább is... |
SzVZoli | 115573 | 2017. május 17. 20:46 | Válasz erre: 115528 |
Jó kis 900-as Lucky Explorer Elephant ! Annó de szerettem volna egy ilyet ,ezt a gépet nem is olyan régen néztem a hahun Néha rákeresek még a tipusra ,tetszenek még mindig ,de a 4tx mindenkek felett ! |
kawa70 | 115571 | 2017. május 17. 18:17 | Válasz erre: 115563 |
Valóban, de én is javittattam kukaccal hátsót, mivel alig volt benne ezer km, igy nem akarodzott kidobni. 150 LE-s gépen simán vászonig tudtam koptatni és végelgyengülésben kimulni hagyni. De persze mindenki maga dönti el. Azé vannak a szabályok, hogy megszegjék őket :) |
kawa550 | 115570 | 2017. május 17. 17:21 |
Kukac témához csak annyit tok hozzátenni, hogy koptattam el kukacozott hátsót gond nélkül, a kocsi nyári gumija most is kukaccal fut. Motoron elsőt én nem javítanék, hátsónál meg ésszel gondolkodva úgyis látszik mi ami még mehet és mi kuka. A Z nyóc meg olyant kapott ma hogy ihajj, de igen faxán megyen, még kúszás sincs nemhogy csúszás és a durva használatnak nyoma sincs rajt, párezer után a kopáskép is szép és főleg kevés, tartósnak ígérkezik. :)))) https://goo.gl/maps/hZZBHgx3tq12 ![]() ![]() ![]() |
kawa550 | 115568 | 2017. május 17. 17:10 | Válasz erre: 115567 |
Ja nem, most jut eszembe a rossz 4tx-et is elvitték már! :D
|
kawa550 | 115567 | 2017. május 17. 17:06 | Válasz erre: 115555 |
A jó már nincs, a 2 rossz még megvan, egy 3vd meg egy 4tx. :)
|
csokabi | 115566 | 2017. május 17. 16:40 | Válasz erre: 115563 |
Az utolsó mondatodban rejlik a válasz, hogy miért nem fog motorra elterjedni .
|
Robi70 | 115564 | 2017. május 17. 15:42 |
Nekem volt már kukaccal javítva első defektem. Gond nélkül lejártam a maradék mintát (kb 1000-1500 km). Most a zánkai talin, szombat reggel szólt Kucsi kolléga, hogy lapos a hátsó kerekem. Rövid és eredménytelen szakműhely keresgélés után kapott 1 kukacot oszt ennyi. Azóta is jó. Monnyuk hamarosan cserés lesz ez is, de a minta mélység miatt. |
Levi990 | 115563 | 2017. május 17. 15:25 | Válasz erre: 115552 |
Olyan kukacból halenne vékonyabb akkor az egy nagyon jó megoldás lenne. Lassan csak elér hozzánk is az a fajta javítás amiben egy talán kevlárszálas foltot ragasztanak be. Autógumik oldalfalát javítják ilyennek, motorgumihoz is jó alternatíva lehet. Egyébként motorgumit tilos javítani :) |
Bimmer1 | 115562 | 2017. május 17. 14:39 | Válasz erre: 115560 |
Megnéztem már lovasboltban is. Amit találtam az túl vékony és árban sem sokkal olcsóbb mint az ami direkt erre a célra van. 14-15 ezer ft körül találtam. |
jobbkormanyos | 115561 | 2017. május 17. 14:07 | Válasz erre: 115557 |
Belső foltozással, egy kis turbómarózással egybekötve szokták erre javítani.
|
jobbkormanyos | 115560 | 2017. május 17. 14:05 | Válasz erre: 115558 |
Ló sport üzletben , nyereg alá szokták tenni. Asszem a Népligetnél volt egy. |
Bimmer1 | 115558 | 2017. május 17. 13:55 |
Folyamatban van az ülésem átalakítása, mélyítése hogy jobban leérjen a lábam. A forma már megvan. A kényelem miatt zselésitve is lesz. Tud valaki vágható zselélapra jó beszerzési forrást? Amit találtam ott meg kell venni egy teljes táblát ami nekem feleslegesen sok. 19.990 ft az ára. Vagy ha más nem lesz és van érdeklődés a maradék eladó lesz. |
mati12 | 115557 | 2017. május 17. 13:50 | Válasz erre: 115552 |
A motoron a defekt nem játék szerintem,de azért nem minden esetben kuka a vége,főleg ha a hátsó gumiról van szó. Én egyszer még a Burgmanon kaptam hátsó defektet egy kb. 1000 kilométert futott guminál. 2 gumis is elhajtott,hogy nem lehet javítani mire valaki adott egy tippet,hogy vigyem olyan helyre ahol nem csak "kukaccal" javítanak hanem vulkalizálnak is. Győrben egy helyet tudtam ahol csinálnak ilyet,elvittem az ember szó nélkül megjavította a vulkanizálós eljárással. A guminak semmi baja nem volt többet,szépen elkopott mintha sosem lett volna rajta defekt. Azt mondjuk nem tudom akkor mi lett volna ha "kukaccal" javították volna meg |
Bimmer1 | 115556 | 2017. május 17. 13:49 | Válasz erre: 115546 |
Varta aksinál középen a tetején a mélyedésben.
|