dinnyemag | 115757 | 2017. május 30. 20:58 |
Sziasztok! Vasárnap Csabi hátsó kertjében motoroztunk, hát nem egy ronda környék...:-))))))) ![]() |
vasutas | 115755 | 2017. május 30. 14:16 | Válasz erre: 115753 |
Ha,ha,ha ,,,,:-)) Lassan elkészül a továbbfejlesztett változata ,,, egy perc alatt le és felszerelhető a csúnyaság . Úgy tervezem, hogy autópályán felrakom, aztán a hegyekbe érve eldugom a hátsó dobozba . Idén pedig sok autópályát (is) tervezek . |
csokabi | 115754 | 2017. május 30. 13:57 | Válasz erre: 115751 |
Neked nem tetszene:) Van mögötte élet. Kb. olyasmi, mint a gyári kicsi. Van zaj és légmozgás is, de én turbulenciát nem tapasztaltam. Kettő centivel magasabb csak a gyárinál. Autópályán forgathatom a fejem, nincs rángatás és oldalra nézve sem durva a szél nyomása. A zajról meg annyit, hogy az bukófüggő is. Nekem az új alacsonyabb tempótól kezd zúgni. Erősen ajánlott mellé a füldugó. Egészében nézve elégedett vagyok a plekóval és nem lesz cserélve. Hitmanusnak viszont nem igazán jött be. Próbára kéne valahogy szerezned egyet! |
kawa550 | 115753 | 2017. május 30. 12:53 | Válasz erre: 115752 |
Mert aki látta, nem tudott megszólalni.....:))))))
|
Fido71 | 115752 | 2017. május 30. 11:49 | Válasz erre: 115751 |
Vasutas plexi-költeményét kellett volna kipróbálnod Zánkán... Síri csend volt mögötte! |
Flenegen | 115751 | 2017. május 30. 10:37 | Válasz erre: 115729 |
Megmértem a plexit, nekem 39,5 cm a magasság középvonalban. Néztem még a bubis plexit is, talán Csokani rakott fel infót. Kíváncsi lennék Neki mi a tapasztalat.
|
csanesz | 115748 | 2017. május 29. 22:38 | Válasz erre: 115743 |
Enyim igyen lett! És igyekeztem a tompított alá szorítani a ledes fényszórását. ![]() |
csanesz | 115746 | 2017. május 29. 22:34 | Válasz erre: 115744 |
Próbáltam csak azzal is. Sajna nem jó. Egyből sisakra fúj. Az első plexi egy enyhe szívóhatást képez az alatta lévő plexi hatására a törés miatt megnöveltem a légteret a két plexi között és a szűkítéssel csináltam egy áttételt így a kisebb bogarakat is eltéríti. A méhekkel, darazsakkal már nem lehet mit kezdeni. Az egész hóbelebanc magassága akkora, hogy normál testtartásnál 100 -ig nincs gond. Fölötte kicsit összehúzom magam amit egy parányi hátrébb csusszanással érek el. Így még kényelmes is marad a pozíció. Az egyik sugárhajtómű működési elvét vettem alapul. Végül is levegő áttételezés volt a cél. Ha ennek az egésznek a két szélét lezárnám még hatékonyabb lenne. |
csanesz | 115745 | 2017. május 29. 22:21 | Válasz erre: 115740 |
Nekem ilyen lett! Kicsit módosítottam a szóráson, mert brutális szögben szórta a fényt. Ez csak egyféleképp tud világítani. A helye ugyanúgy az oldalsó burkolatok belsején van. ![]() |
Levi990 | 115744 | 2017. május 29. 22:04 | Válasz erre: 115735 |
Csak azzal a kis hátsó töréssel nem lenne jó? Úgy nagyon hasonló a 1200gs-nek a plexijére vagy kézvédőjére és a bmw-n baromi jó is a szélvédelem. Nincs turbulencia sem, bár ugye nagyon más a két motor. Kareszt megvárjuk a plexivel, de mostanában nagyon nem beszél róla :D |
Levi990 | 115743 | 2017. május 29. 22:01 | Válasz erre: 115740 |
Apunak úgy csináltuk meg hogy minden kiegészítő, markolatfűtés, szivargyújtó és ez a lámpa is csak gyujtáson kap áramot, kormányon van egy plusz kapcsoló(lentebb a kép) de ezt le fogom cserélni egy nekem jobban tetszőre. Így elindítom a motort, utána felkapcsolom és világít maxon, ha sötétedik akkor lekapcsolom majd 1secel később fel, így halványabb. De rendeltem az enyémre egy dupla ledes lámpát, kb 2x olyan széles mint ez ami van sokunknak, igaz hogy 9000ft, de nem pontban világít hanem sokkal jobban szórja a fényt és csak 1funkciója van. Majd sötétben csinálok egy videót, hogy világít a tompitott illetve egyik oldalon ez az u5-7 akárhány meg ez a dupla ledes. |
lendvai | 115742 | 2017. május 29. 21:53 | Válasz erre: 115739 |
Úgy tűnik a te karmád, hogy egész életedben bosszantsanak az osztrákok. :-)
|
lendvai | 115741 | 2017. május 29. 21:38 | Válasz erre: 115736 |
A konzol az maga az MRA konzol, a robogóplexiből kinyesett toldaton csak a 4 furat van.
|
sospeti | 115740 | 2017. május 29. 21:38 | Válasz erre: 115734 |
kawa550 | 115739 | 2017. május 29. 21:31 |
Én meg elstartoltam ma meló után a lajosba meg töltő beszerző túrára a conradba. Régen húztak ennyire fel, a végén már csúnyán beszéltem a vízfejű pattanásos tinivel a pult mögött...... Felkészült versenyzőként cikkszámokkal megtámogatott listával támadtam, és a készletellenőrzés is megvolt előtte este a neten hogy ne fussak lyukra. Mondom a vízfejűnek: Kuplung tömítés a rexinek. Nincs raktáron de tud rendelni. Anyád, a netes anyádháta szerint tegnap este még volt. Az nem pontos, csak tájékoztató. Rendeljen? Ne rendeljél b+, nem jövök vissza egy 6 eurós papírért. Aggyá 2 pár brembo szinter fékbetétet előre. Nincs raktáron. Tegnap még az is volt. Az se pontos. Rendeljen? Ne rendeljél b+. Van Lucas, ugyan az a minőség. Akkor add azt b+. 49 eur. tegnap még 37 volt. Az a hátsó. A képen az első volt b+. Az első képen igen, de a második képhez tartozik az ár. Anyádat szájba kötsög. S100 láncspréből a nagyobbikat. Elfogyott, jövő héten lesz. B+. Műszerfalra ragasztós kis óra(8 eur). Már nem kapható, van helyette cnc mágneses krómozott kormányra szerelhető 49-ért. B+ kötsög, kend a hajadra. Olajleeresztő csavar mágnesesbe meg tömítés van legalább vagy az is elfogyott? Az van. Akkor ne nézzél hanem hozzad te buzi. Azért a faxa, hogy a 10-es listámból legalább ez a 2 szar kapható, miért nem zártok inkább be? Van a töltő is a listáról. Melyik, amelyik a net szerint egész ausztriában nincs már? Az, ott az utolsó a polcon. Na, azt dugd fel magadnak te kötsög, már vettem ide felé jövet másikat, mert ez meg nem volt a net szerint. Egyetlen szerencséjük, hogy adtak 20 ajró engedményt. Utána már csak a gerickések baxtak fel kicsit hogy a 3 kis óra közül egyik se kapható náluk se, de a negyedik féle igen. Hát olyan lett..... |
csanesz | 115738 | 2017. május 29. 21:14 | Válasz erre: 115737 |
És közben a szétrobbant bogártetemek odaragadt szárnyai is csapkodnak vázeeeee! :)))
|
kawa550 | 115737 | 2017. május 29. 21:11 | Válasz erre: 115735 |
Báááááázmeg! Ezek a matricákkal együtt ott libegnek az orrod előtt miközben halacc? :))))))) Én megőrülnék tőle.
|
csanesz | 115736 | 2017. május 29. 20:56 | Válasz erre: 115720 |
Lendvai! Igazából csak a megoldása érdekel a konzolnak. Egy fényképpel megelégednék. |
csanesz | 115735 | 2017. május 29. 20:35 | Válasz erre: 115721 |
Levi990: Akinél nem jön be a terelő, ott egy kicsit még gyúrni kell a megoldáson, mert az az illető esetében csak félmegoldás. Én magam gyártottam terelőt, de kellett hozzá egy deflektor -nem nevet. :) Hétvégén hazafele jövet az M7 -en 180 -nál nem volt nagyobb szélzaj mint 150 -nél. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=288IMG_20170529_195536.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=775IMG_20170529_195644.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=493IMG_20170529_195703.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=370IMG_20170529_195726.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=307IMG_20170529_195738.jpg |
Levi990 | 115734 | 2017. május 29. 20:23 | Válasz erre: 115723 |
Nem értem mi a baj a stroboszkoppal . Teszel fel egy kapcsolót, amikor elöszőr felkapcsolod, világít maxon, utána lekapcsolod felkapcsolod és világít gyengébben, ezt ugyis éjszaka hasznalja az ember...
|
Flenegen | 115733 | 2017. május 29. 19:10 | Válasz erre: 115728 |
Megint a BMW -s... Nem szégyenled magad? Ez itt a TDM fórum és még be is szólsz:) |
Fido71 | 115732 | 2017. május 29. 18:48 | Válasz erre: 115729 |
Givi Airflow nekem volt a Burgmanon! Az nagyon jó volt... Nem bántam meg, még egyszer megvenném a borsos ára ellenére. |
Fido71 | 115731 | 2017. május 29. 18:45 | Válasz erre: 115722 |
A két cimbi Burgmannal biztosan örülne neki... :))) Na, majd utána járunk, hogy emlékeznek-e még ott rátok. ;) |
Fido71 | 115730 | 2017. május 29. 18:42 | Válasz erre: 115713 |
Nagyjából, ahogy esik úgy puffan... ;) Időjárás függő is a dolog, ha szarabb idő van, akkor nézelődünk. Ha frankó, akkor motorozunk. Képlékeny minden, két régi burgmanos cimbivel megyünk... ;) |
lendvai | 115729 | 2017. május 29. 17:59 | Válasz erre: 115728 |
Látom a savazás elindult. :-) De lássa Fantomas kolléga hogy azért szeretetből tesszük az én pleximagasságom középen mérve 44,5cm. Ehhez 181cm vagyok, de ha behúzom a nyakam akkor érezhetően alábbhagy a turbulencia. Privát véleményem, ha mindenáron javítani akarsz az "orkánon", akkor Karex kollégától vegyél egy 900-ra tervezett plexit. A történetnek nincs vége, itt jön a zsebbenyúlós rész: vegyél mellé egy Givi Airflow vagy Kappa Airstream plexit, mindegy melyik típusból, talán a V-Stromé lehet a legjobb. Arról szereld le a Venturi-hatásért felelős felső részt és szereld rá a 900-as plexire, miután megerősítetted a fejidomot a repedések elkerülése végett. Utána próbáld ki és oszd meg velünk a tapasztalatod. :-) |
mati12 | 115728 | 2017. május 29. 16:59 | Válasz erre: 115725 |
Mitől lenne már bogaras....? Max. mákos a menzán....! :-)
|
Flenegen | 115727 | 2017. május 29. 16:51 | Válasz erre: 115726 |
Ez övön aluli volt:) Ha ezt megtenném, akkor elveszne a varázsom:) |
lendvai | 115726 | 2017. május 29. 16:42 | Válasz erre: 115725 |
Hát ha egyszer eljössz velünk motorozni, vagy a találkozóra, vagy megnézed a találkozós képeket akkor megláthatod mekkora a legnagyobb Yamaha túraplexi a 900-ra. :-)
|
Flenegen | 115725 | 2017. május 29. 15:20 | Válasz erre: 115724 |
Én meg azt tudom, hogy túraplexi van , de hogy mekkora a legnagyobb azt nem tudom. De hogy a 4TX túraplexihez képest ezen orkán van az tuti. Valamit kell csiinálnom mert így amikor mosolygok mindíg bogaras lesz a fogsorom:) |
lendvai | 115724 | 2017. május 29. 14:57 | Válasz erre: 115721 |
Lehet jó az az MRA, nekem a legnagyobb Yamaha túraplexire van felbiggyesztve, klasszisokkal jobb a helyzet, mint a 4TX-en. Persze turbulencia itt is van, de itt nem lötyög a csarnokvíz a szemgolyóimban. :-)
|
sospeti | 115723 | 2017. május 29. 12:37 | Válasz erre: 115718 |
Köszönöm Csanesz! Megpróbáltam, de nem sikerült :-( Próbáltam 15 Kohm-mal is, aztán próbálgattam, hátha másik kondit kell kisütni, de végig kudarc (a C5-nél 10Kohm-mal egyáltalán nem világított). Végső elkeseredettség: C4 rövidzár, de így sem világított egyáltalán. A jó hír, hogy nem könnyű kinyírni ;-), még mindig működik... de stroboszkópként is sajnos. |
fazakas66 | 115722 | 2017. május 29. 10:56 | Válasz erre: 115710 |
Nocsak a szülőfalum 7 km re van Gyergyó Szárhegy.Van egy jó krosszpálya ha akarnátok bolondozni :) Jó utat!! |
Levi990 | 115721 | 2017. május 29. 10:19 |
Nekünk ez az MRA van, ha én vettem volna rá akkor bánnám a kidobott pénzt... ilyet ne vegyetek.
![]() |
lendvai | 115720 | 2017. május 29. 10:00 | Válasz erre: 115717 |
Nekem van ehhez hasonló, csak nem ilyen otromba mechanikával. Gyakorlatilag egy robogóplexiből lett kinyesve, az MRA toldat mechanikájához csavarozható. Nekem nem vált be, de ha ki akarod próbálni kölcsönadom.
|
Flenegen | 115719 | 2017. május 29. 09:57 | Válasz erre: 115717 |
csanesz | 115718 | 2017. május 29. 09:06 | Válasz erre: 115716 |
Az egy IC -sek közel hasonlóak. A 2db kondi adott. A 115453 -as hsz. -tól kezdve... A 115468 -as hsz -nál van a videó: https://www.youtube.com/watch?v=OsZTlpc6KDw 115473 -as hsz -nál pedig a Lendvai által fordítva: "Ebben a videóban azt magyarázza, hogy az U1 IC melletti kondival kell párhuzamosan kötni egy 10kOhm ellenállást, ami kisüti a memóriát kikapcsolás után, így mindig a High Beam üzemmóddal indul bekapcsoláskor. Ha meg csökkentett fényerőt szeretnék akkor ki kell kapcsolni és 1 másodpercen belül újra bekapcsolni." |
csanesz | 115717 | 2017. május 29. 08:55 | Válasz erre: 115715 |
Ez hol lehet beszerezni vagy milyen néven fut? Ezt a típust hajkurászom egy ideje. A 3 betűsökön láttam ilyet... |
sospeti | 115716 | 2017. május 29. 08:32 | Válasz erre: 115706 |
Flenegen | 115714 | 2017. május 29. 06:58 |
Tegnap sikerült az első 300 km-t megfutni a 900-assal. Kerdésem, hogy veleki használati tapasztalattal rendelkezik-e ilyen kiegészírő plexivel s ha igen akkor mi a tapasztalat?
|
Kilos | 115713 | 2017. május 28. 22:29 | Válasz erre: 115712 |
Mikor lesztek ott? Mi 15.-én megyünk Csíkszeredára és 16.-án már tovább is állunk. 22.-én megyünk a Transzfogarasra és a Transalpinára.
|
Fido71 | 115712 | 2017. május 28. 22:15 |
Úgy gondoltam, hogy a Fogarason vagy valami nevezetes helyen. Nem tervezett program egész nap a szálláson ülni... ;) |
Kilos | 115711 | 2017. május 28. 21:57 | Válasz erre: 115710 |
Most Gyergyószentmiklósra nem megyünk, Csíkszeredán foglaltam szállást. Korondon, Székelyudvarhelyen, Gyimesbükön előfordulunk, de onnan már lefelé megyünk a Duna-deltába.
|
Fido71 | 115710 | 2017. május 28. 21:20 | Válasz erre: 115705 |
Akkor még össze is futhatunk, Mi Gyergyószentmiklóson foglaltunk szállást.
|
csokabi | 115709 | 2017. május 28. 19:30 |
Szia Angol! Dezső említette ma, hogy küldtél matricákat. Köszönöm. Neked is Pista! |
kawa550 | 115708 | 2017. május 28. 19:26 | Válasz erre: 115707 |
Biztos valami tudatmódosítót ittál. A kawa flamingók megvannak a fák tövében?:)))))))))))))
|
lendvai | 115707 | 2017. május 28. 19:16 | Válasz erre: 115704 |
Nekem tetszik. Akkor én most perverz vagyok? :-)
|
mex64 | 115706 | 2017. május 28. 18:54 | Válasz erre: 115703 |
Helló! Nincs még kész, szabadidő-deficites ez a tavasz. De nagyon igyekszem! |
mex64 | 115706 | 2017. május 28. 18:54 | Válasz erre: 115703 |
Helló! Nincs még kész, szabadidő-deficites ez a tavasz. De nagyon igyekszem! |
Kilos | 115705 | 2017. május 28. 16:16 |
Sziasztok! Szervezek egy 10 napos erdélyi motoros túrát, 07.14. - 07.24.-ig. Lemegyünk a Duna-deltába, elmegyünk Konstancába, visszafelé megjárjuk a Transfogarast vagy a Transalpinát - lehet, hogy mind a kettőt, a Vaskapunál átmegyünk Szerbiába és a Duna szerb oldalán jövünk haza. Sajnos felszabadult 2 hely. Volna-e kedve valakinek (egy motor, 2 fő vagy 2 motor) csatlakozni? Lényeg, hogy 2 fő jöhetne, akik végig a túra során egy szobában lesznek elszállásolva. A túra várható költsége - 2 fő/egy motor részére - szállás és a legtöbb helyen félpanziós ellátás, belépődíjjak és a Duna-delta hajókirándulás ára 150 - 160 eFt + üzemanyag. Lefoglaltam a szállásokat, mindenhol 2 ágyas, fürdőszobás szobák lesznek, és nem szeretném visszamondani, ha nem muszáj. További részleteket priviben az érdeklődőknek. |
kawa550 | 115704 | 2017. május 28. 10:03 |
Ezt csak úgy elrettentésnek, hogy van olyan akinek ez a doboz is tetszik....:))))))))))))))
![]() ![]() |
sospeti | 115703 | 2017. május 27. 17:45 |
mex64! Sikerült a LED lámpából kiherélni a villogást? Most érkezett meg az enyém (U5), természetesen ez egy x-edik panel változat :( A Tiedhez nagyon hasonlít... |
Tomchy | 115700 | 2017. május 27. 12:16 | Válasz erre: 115699 |
Szasztok! Nincs elfelejtve, csak nem értem még utól a maestrot. Jelentkezem, ha van infóm |
Robi70 | 115698 | 2017. május 26. 10:38 |
Tegnap este megrendeltem, hétfőn érkezik a futár a cíp új Pirelli Angyalkával. A pünkösdi hétvégét még ki kell bírnia a pr4-nek utána csere és műszaki vizsga.
|
csanesz | 115696 | 2017. május 25. 20:27 | Válasz erre: 115695 |
Nekem az kell amit a tapasztalat diktál! Ha a PR4 rendben van akkor az lesz. :) Nem kötődöm ahhoz, hogy újszerű állapotban dobjam ki mint a Tourance Next -et. Had kopjon azért van. A vizes gumi jellege tetszik. Azt ki tudnám használni, ezért is kattantam rá. |
Robi70 | 115695 | 2017. május 25. 20:15 | Válasz erre: 115691 |
Csanesz, a PR3-ról kérdeztél. Ha ajánlani kellene akkó máá PR4. Újabb, továbbfejlesztett, vizes tapadása jobb a PR3-nál. Az árkülönbség 3-4e ft. Tartósságra egyformán muzsikáltak. Nálam a PR3 és a PR4Trail is 12e km-t ment el. Most sima PR4 van fent, 10e-nél járok jelenleg és kb 2e km lehet még benne. Ez mind hátsó kerékre értendő. De ha a 3-at szemelted ki, hát hajrá! |
MadBob | 115694 | 2017. május 25. 20:14 |
Sziasztok! Meghirdettem a GPS-em: http://www.motorozz.hu/forum/296 TDM-esnek kedvezményt adok! :) |
csanesz | 115693 | 2017. május 25. 12:52 | Válasz erre: 115692 |
Változó, hogy mennyit megyek. volt 15e, 5e 10e Km. Nálam a tárolás nem gond. Relatíve hűvös, de mindenképp árnyékos helyen van. Inkább a napközbeni tárolás teszi meg a hatását a munkahelyen, mert ott rendesen éri a nap 8 órán keresztül. Ebben a hátsó abroncsban 20e Km van és még 15e beleférne. |
Levi990 | 115692 | 2017. május 25. 10:27 | Válasz erre: 115691 |
Hivatalosan 5évig jó a gumi ha megfelelően tárolták. Én régebb rendszeresen 3évesnél öregebb gumikat vettem. 50ezer/szett volt postával, most már nagyon ritka az ilyen ajánlat, most ha minden igaz m3+s20-at kapok 35ezerért. Ennyiért szerintem korrekt, nekem soha semmi bajom nem volt a túltárolt gumikkal. Most egyszer reklamáltam a 2014es gumit, az r17küldte, kicseréltettem velük frissebbre ha már új akkor legyen új... Na meg kérdés hogy mennyit mész vele, nekem egy szezonban van hogy 1,5szett elkopik. |
csanesz | 115691 | 2017. május 25. 09:30 | Válasz erre: 115687 |
Mongyuk a Tourance Next hozta az elvárást (csak a hátsóval van bajom). Hűvösebb időben vizes úton kanyarban meg sem rezzent. Csak eljárt felette az idő és mostanság, ha nincs kellően bemelegedve, akkor csúszik mint a takony. Driftelni még bőven jó annak, aki műveli a műfajt. A PR3 misit ajánlottátok és arra is pályázok. |
csanesz | 115690 | 2017. május 25. 09:20 | Válasz erre: 115688 |
Bár 17 éve ismerkedem a szakmával - tényleg csak ismerkedem -, de biztos van olyan helyzet amire nem tudom a választ. Ezért lenne jó látni egy ilyen tételsort. A szakmai oldal egy dolog.
|
evdem | 115688 | 2017. május 25. 07:39 | Válasz erre: 115679 |
Munkavédelem szóbelin a "baleset" fogalma a lényeg, meg, hogy tudd mikor mi számít munkahelyi balesetnek. A második kérdés meg a szakmádhoz kapcsolóodó valamilyen speckó munkavédelmi eset.
|
Robi70 | 115687 | 2017. május 25. 06:25 | Válasz erre: 115678 |
Nekem 1 évet (10e km) bírt a hátsó, 2 évet (20e km) az első. Talán a rendszeres 2 személy és időnként a feldobozolt kétszemélyes használat miatt, eddig 2 hátsó gumit szolgált ki egy első.
|
csanesz | 115686 | 2017. május 24. 22:44 | Válasz erre: 115681 |
Ok privátban átküldöm a teljes tételsort. Hátha ismerős lesz valami.
|
csanesz | 115685 | 2017. május 24. 22:41 | Válasz erre: 115683 |
Enyém 4 éves Tourance Next és van még rajta olyan 8mm koptatni való. Nagyon vastag a kopófelülete. A tapadásából pedig sokat veszített. Idén csere érett lesz.
|
kawa550 | 115683 | 2017. május 24. 22:02 | Válasz erre: 115682 |
Úgy értem hogy még soha nem vót ideje megöregedni. Előbb szoktak elkopni, minthogy megérjék a bölcsődés kort. :))))))))
|
kawa70 | 115682 | 2017. május 24. 20:22 | Válasz erre: 115680 |
Nem is a felrakott uj gumi szokott öreg lenni :) Hanem amit szerez-vesz-kap az ember occsóér :) |
kawa70 | 115681 | 2017. május 24. 20:21 | Válasz erre: 115679 |
Eddig minden tételem amiket kidolgoztam megtartottam. Persze a régiek már nem annyira aktuálisak, de tavaly is vizsgáztam pár dologból. Ha gondolod dobd át a kérdéseket, hátha valamire van készen is válasz.
|
kawa550 | 115680 | 2017. május 24. 20:19 | Válasz erre: 115678 |
Öregedés? Ammi? Az elmúlt 8 évben nem volt olyan gumim, ami kibírt volna 1 évet. :)))))))
|
csanesz | 115679 | 2017. május 24. 20:14 | Válasz erre: 115677 |
Szóbelivel vagyok gondban. Kevés az időm és 40 tételt kell kidolgoznom, aminek a fele munkavédelem. Az esti felnőttképzés hátránya a hiányos anyag leadása. Így a munkavédelem kimaradt... Neten próbálok keresgélni nem nagy sikerrel... |
kawa70 | 115677 | 2017. május 24. 20:11 | Válasz erre: 115676 |
Ha esetleg tudok segiteni valamiben a vizsgádhoz, szólj.
|
csanesz | 115676 | 2017. május 24. 20:10 | Válasz erre: 115674 |
:)) Nekem is olcsó egyszerű masinám van egy Mastech, pont az általad vázolt okokból. Tudja amit kell. Igen a váltó áram érdekes műfaj. :) Mostanság vizsgázom erősáramból. Jövőhéten gyakorlat jön. :) |
kawa70 | 115675 | 2017. május 24. 19:02 | Válasz erre: 115665 |
Nekem az van most fenn. Igaz, a motoron volt amikor megvettem, igy nem sok tapasztalatom van még vele, de eddig nagyon jónak tünik. Holnap megyünk egy közel kétezer km-es útra, akkor majd többet tudok mondani róla.
|
kawa70 | 115674 | 2017. május 24. 18:52 | Válasz erre: 115664 |
Ez igaz, de a pontosság is sokmindentől függ. Egyenáramot a legkönnyebb pontosan mérni. Váltót sem olyan bonyolult már. A nehézség a felharmonikusokkal tüzdelt tartományokban van. Amit viszont kevés műszer tud, és ott már sajnos van az árnak jelentősége, az pont ez a terület, kiváltképp a frekiváltós hajtások. Ahol a szinusz nem teljesen szinusz, ott csak a drága eszközök jöhetnek szóba sajnos......De tény és való, a hétköznapi életbe egy nem tuldrága, jó minőségű mérőeszköz bőven jó. Átlagos felhasználásra én is tizenezres műszereket használok, már csak azért is mert ha leesik vagy éri valami kevésbé gond.
|
Robi70 | 115673 | 2017. május 24. 17:46 | Válasz erre: 115669 |
Hát... nálam is így van, a gumi többet tud, mint én. Finoman feszegetem a határokat, de csak finoman. |
csokabi | 115670 | 2017. május 24. 16:39 | Válasz erre: 115669 |
Nem azt mondtam, hogy csak a gumi érdeme, de maximálisan partnere volt az öregnek.
|
lendvai | 115669 | 2017. május 24. 16:17 | Válasz erre: 115667 |
Azt azért snki ne feledje, hogy egy jó gumi még nem garantálja a sikeres lábtartókarcolgatást. :-) Szerintem a PR4 is tudja, de nálam a záróizmok húzzák meg a határt. :-)
|
csokabi | 115667 | 2017. május 24. 14:04 | Válasz erre: 115665 |
A tavalyi szezon végén láttam 3 motort az utcán parkolni az egyik faluban. Éjjel már belenézett a hőmérő higanyszála a nulla alatti tartományba. Egy órával később pont előttem indultak el és rá 20 másodpercre már jött is a kanyargós rész. A csóka a triumph-val, csomagokkal és az asszonnyal előttem húzta a bal lábtartóját végig a kanyaríven. Nagyon durva volt mögüle végignézni. Nem gondoltam volna, hogy megtapad neki. A következő faluban tankoltak és megálltam megkérdezni, hogy mivan neki a felnikre húzva. Pirelli Angel GT volt. Egyszer azt is kipróbálom majd.
|
kawa550 | 115666 | 2017. május 24. 13:54 | Válasz erre: 115665 |
Személyes nincs de sokan dícsérik, és még nem hallottam hogy szidnák.
|
Robi70 | 115665 | 2017. május 24. 12:35 |
A hátsó gumim már nem sokáig húzza. Keresgélem az utódját. Bevállt a misi pr4, de érdekelne milyen lehet pirelliék angel-je. Van valakinek tapasztalata?
|
csanesz | 115664 | 2017. május 24. 12:03 | Válasz erre: 115660 |
Voltcraft régóta van a piacon, vagyis van rá kereslet. Amúgy a Fuke -t tartják az etalonnak és hozzá képest a Voltcraft nem sokkal marad el a mérési pontosságban (uV, uA). Nem az ár szabja meg a minőséget, hanem a pontosság. |
kawa550 | 115663 | 2017. május 23. 23:18 | Válasz erre: 115659 |
Hát azt így meg nem mondom mi a márkája, de ugyan így néz ki , még a színe is. Azt hívom a ruszki töltőnek.:))))) Ami most gallyra ment, az pl fordított polaritás védett, semmi sem történik ha fordítva teszed fel. Csak ha fordítva dobod le...:)))))))))) |
Tibcsike68 | 115662 | 2017. május 23. 23:05 |
Sziasztok, az lenne a kérdésem, hogy van valaki, aki ilyen túra plexit használ, mi a véleménye róla? http://www.ebay.com/itm/192107521774 |
kawa70 | 115661 | 2017. május 23. 21:35 | Válasz erre: 115657 |
Lehet felügyelet nélkül hagyni. Csak megbizható töltő kell hozzá, meg azért éghetőanyagtól biztos ami biztos távolabb tenni. Sajnos nekem sikerült hazavágnom az egyik trafós töltőm, elmentem otthonról ugy hogy a kapkodásban forditva csatlakoztattam az akkut. 5A töltő fél nap alatt lefőtt, a tirisztor kibirta, a trafó nem. Persze biztos, hogy szerencsém is volt. A mai félvezetősek meg pukkannak egy diszkrétet, aztán megnémulnak. A cellazárlatos akksi már problémásabb lehet.
|
kawa70 | 115660 | 2017. május 23. 21:28 | Válasz erre: 115655 |
A Voltcraft nem komoly márka:) De valóban nem kinai vacak. Az első normálisabb multiméterem ez a márka, megvan asszem harminc éve. Még müködik. Az is igaz, nem preciz dolgokra használom, arra ott a többi. De mondjuk egy akku méregetéshez nem veszem elő a 300ezres fluke-t. Otthoni célokra teljesen jó bármilyen akár tízezer alatt multiméter. Nagy hibákat nem vét egyiksem normál körülmények közt, különösen nem egyenfeszültségnél. A töltőből meg nekem ami bevált az a lidlis automata töltő, de az csak állapot fenntartásra meg normál töltésre jó. De van a konnektorbadugós adapterszerű csepptöltőm is, azzal tökéletesen át lehet teleltetni az akkut. Amit az akku kedvel, az a lüktető egyenáram, az meg trafó plusz kétutas egyenirányitás a legegyszerűbben. Erre a régi ruszki töltők voltak a legjobbak, egy lekapcsoló automatikával kiegészítve. Ilyen is van még a polcomon, mert a mai töltők a mélykisült akkuk töltését meg nem inditják. Biztos jók a mindenféle processzorvezérelt szupertöltők, de a fizikát azok sem tudják felülirni. Sajnos a mai akkuk olomlemezei nem a legjobbak, ami egyrészt a gyártási technológiának másrészt az ólom minőségének köszönhető. Amelyik 4évnél tovább birja az már jónak számit, szemben a gyáriak 7-9 évével. |
csanesz | 115657 | 2017. május 23. 21:15 | Válasz erre: 115651 |
Igazság az, hogy én nem hagynék felügyelet nélkül semmilyen akksitöltőt magára. Hiába van benne biztosíték. 6volt 2amperral is lehet házat égetni. ...vagy sufnit motorral... Havonta rátöltesz 1 nap pár órát. Bőven elég neki. Amúgy csepptöltéssel nem melegíted az akksit. Ha fagy van az rossz neki. Esetleg pince, garázs, spejz vagy putri? Az én személyes tapasztalatom az, hogy nem árt neki, ha kicsit tornáztatod a töltésszintet. A regeneráló töltés ugyanezt csinálja csak gyorsabban. És ott nem a sebesség számít, hanem a folyamat. |