7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

janni 115554 2017. május 17. 13:21  
Köszi, akkor megvárom mit mondanak a felújításra!
Köszi még egyszer!
    

kawa550 115553 2017. május 17. 13:12   Válasz erre: 115551
Van, teljesen egyformák. De egy 3vd telóval ne tervezz hosszú éveket, én 9 év alatt 3 telót használtam el.
    

Figo222 115552 2017. május 17. 12:24  
Sziasztok!

Egy hete hátsó defektet kaptam, amit a gumi kukaccal megragasztottam. A légnyomást tartotta, de azért elmentem gumishoz, hogy nézzen rá. Amikor levette, kiszedte kukacot, és csóválta a fejét, hogy ekkora lyukat nem tud megjavítani, meg a szálak is el vannak szakadva. (Nyílván el voltak, mert azt az árt ki-be húzogattam, ahogy a leírás megadta - kb 3 mm átmérőjű lyuk volt.) Azt mondta vegyek új gumit, mert ezt nem tudja javítani. Szerintetek átvertek, vagy egy defekt és utána mindenképp csere? (a végén megmondom hol mondták ezt)
    

janni 115551 2017. május 17. 11:20  
Köszi Kawa!
Az nem gond, sőt lehet hogy jobb., mert szerintem a 2 személy, 3 doboz, tanktáska+ a felkötött táskák fingatták ki. Szerinted jobban bírná? A 3vd telón is van soft és hard állás?

Köszi
    

kawa550 115550 2017. május 17. 10:04   Válasz erre: 115548
Méretre egyforma, csak a 3vd rugó kicsit feszesebb.
    

janni 115549 2017. május 17. 09:09  
Bocsi, elfelejtettem, 4tx- be kellene, mert 81000 km-nél elfáradt.
    

janni 115548 2017. május 17. 09:08  
Sziasztok! A 3vd és a 4tx hátsó rugóstagja megegyezhet? Előre is köszönöm a válaszotokat! Jani
    

lendvai 115547 2017. május 17. 06:37   Válasz erre: 115546
Hát a Google-on. :-) Attól függ milyen típus, ki hova nyomtatja, gravírozza, égeti stb. :-)
    

kawa550 115546 2017. május 16. 22:36   Válasz erre: 115545
Hol? Ha az enyém idősebb 5-nél, má baxom is kifele, ne valami külföldi túrán mondja hogy jónapot. :D
    

Bimmer1 115545 2017. május 16. 22:21   Válasz erre: 115535
Az aksis megmutatta hol kell megnézni mikori az akkumulátor.
2010-es volt úgyhogy az idei lett volna a 7.-ik éve.

Varta volt és újnak is azt vettem. 13 ezer ft
    

csanesz 115544 2017. május 16. 21:19   Válasz erre: 115543
Mert a szart könnyebb eladni. Még marketing sem kell neki...
...occó...
    

lajostrom 115543 2017. május 16. 21:03   Válasz erre: 115542
Nem reális. Egyre inkább nem. Sok a szarakodás vele. Eközben dühöng a fogyasztói társadalom, s nem érdeke senkinek a majd tízévi használat. A gyártónak pláne. Láthatóan 4-6 évben gondolkoznak manapság szinte mindenben.
    

csanesz 115542 2017. május 16. 17:30   Válasz erre: 115539
Azért az szép, hosszú idő! :)
    

csanesz 115541 2017. május 16. 17:28   Válasz erre: 115539
Bezony bomlandó áru...
És mindenképp dögleni fog.
Azt már több ízben is megtapasztaltam és erről írás is van, hogy a 0 fok közelit szereti és ebbe benne van a 0 fok is. De semmiképp nem szabad átmenni fagypont alá.
A másik véglet, hogy nyári városi döcögés is a halála, mert a motorból mindenképp kap meleget. De vannak típusok, amik erre rácáfolnak.

Hogy miben különböznek? Ólom tisztasága, "elektródok" távolsága, anyagaik vastagsága -kivitelezésének minősége, sav minősége akár zselés vagy nem. Ezt csak a gyártó tudja és nem fogja közölni...

Szal próbálgatni kell a márkákat annak ellenére, hogy ugyanazt a technológiát vesszük.
    

csanesz 115540 2017. május 16. 17:09   Válasz erre: 115538
Nem "rok" hanem"rek..."
    

lajostrom 115539 2017. május 16. 16:56   Válasz erre: 115538
Az említett akku legnagyobb titka éppen az idő amit másnál töltött. A Te szavaid műszaki ismeretet, odafigyelést sugall. Nem minden átlag felhasználó ilyen. S ha még belesz@rok tipus!? Én próbáltam a meddig megy-et. 800 köbcentinél a 15 Aóh -val 8,5 év. 650 köbcenti nél 9 év. Hasonló volt a töltőáramuk, de gondozva volt mindkettő. Egyik a hagyományos módon, másik már kütyüvel.
    

csanesz 115538 2017. május 16. 16:38   Válasz erre: 115536
Valamennyi szivárgás szokott lenni, de olyan csekély, hogy azzal nem kell foglalkozni. Szó szerint milliamperok. De egy 70mA önfogyasztással már okoz meglepit!
    

csanesz 115537 2017. május 16. 16:35   Válasz erre: 115535
Nálam a garázsban télen, olyan 0 és +1 fok körül szokott lenni. 5 éve van meg az akksi Télen nem volt töltve csak 3 -szor beindítva kb. 20 percig.
Nem kellett bikázni, de annyi kraft mindig volt benne, hogy beinduljon esetenként másodikra, ami így érthető.

Tudom ez nem helyes, de érdekelt, hogy még mennyit bírt az akksi. 2 évig még számolnék vele. De lehet, hogy jövő tavaszra kipurcan és kuka.
    

kawa550 115536 2017. május 16. 16:11   Válasz erre: 115530
Na, ezt én is kipróbálom, hátha szí ott valami.
    

lajostrom 115535 2017. május 16. 15:04   Válasz erre: 115532
Hali! Annyi idő -fõleg sok állás,kezelés nélkül-már bőven sok egy mai akkunak. Jó a gondolat - csere! Ha zárt helyen tartod van lehetőség akár duplázni az időt ( kérdés akarod- e) kicsi ráfordítás v.kicsi tórődésel.
    

Bimmer1 115534 2017. május 16. 14:39   Válasz erre: 115489
Kormány a Bátszi motornál 5000 ft. Egyébként nagyon s ok típuson van ugyanez a kormány.
    

Zolli 115533 2017. május 16. 14:13   Válasz erre: 115522
Szép munka. Én is most kezdem el szétszedni az elejét. Van egy kis repedés az egyik rögzítő ponton, meg kell ragasztani.
    

Bimmer1 115532 2017. május 16. 13:44  
Köszi a válaszokat. Megméretem újra. Bár valószínűleg veszek így is úgyis újat.

Ebben már nincs bizodalmam. Ráadásul még a motorral vettem 4 éve és az előző gazda se dicsekedet hogy új lenne úgyhogy minimum 4-5 éves már.
    

lendvai 115531 2017. május 16. 13:09   Válasz erre: 115529
Nekem autónál volt ilyen. Rövid diagnosztikázás után az tűnt valószínű oknak, hogy mivel az indítómotor kezdett döglődni időnként a sokszorosát vette fel a normál árammennyiségnek, amitől bekakukkolt az akkumulátor. Az akku problémáját okozó anyag pedig mozgott a cellák között és véletlenszerűen terhelte a cellákat zárlati, vagy legalábbis nem üzemszerű áram formájában.
    

csanesz 115530 2017. május 16. 13:03   Válasz erre: 115529
Nekem egyszer volt hasonló...
Nyugalmi állapotban - ne legyen gyújtás, ne legyen benne a kulcs - a "+" akksi pontra sorba köss egy ampermérőt.
Jó esetben nullát kell mutatnia - szakadást.
Érdemes hozzá a kapcsolókat kapcsolgatni. Itt is nullát kell mutatnia.

Az szokott még történni, hogy parkoló állásba kerül a kulcs és úgy veszed ki. Az letudja meríteni.
    

Bimmer1 115529 2017. május 16. 12:39  
Sziasztok!

Mi a véleményetek?

Az akkumulátor magától lemerült a motorban, de az aksit akkumulátoroshoz elvive vizsgálatra 70 %-osak mondta.

Generátor megmérve tölt rendesen, fogyasztó nem maradt bekapcsolva, riasztó sincs.

Az akkumulátor egyébként már máskor is produkált jeleket mintha nehezen tekerne stb.

Szerelőm azt mondja máskor is járt már így hogy az aksis jónak mondta az akkumulátort az mégis magától lemerült. Van ilyen hogy rosszul mérik meg, rossz a műszere?
    

pocak75 115528 2017. május 16. 10:49  
Kis tanmese....bár off de szelete a hazai használtpiacnak:
https://www.youtube.com/watch?v=_Mm5y5wuB78&t=25s
    

csanesz 115527 2017. május 16. 02:03   Válasz erre: 115524
Nekem 5 éve ilyen, de már a végét járta és nehezen lehetett működésre bírni.
Bár szerintem olcsóbb egy kulcs készítése mint egy slusszkapcsoló cseréje.
Nekem az utángyártott tökéletesen müxik.
    

ktomy 115526 2017. május 15. 22:30  
Sziasztok!
Egy kicsit bajba vagyok, ezért is kérek segítséget!
Idén március elején motoroztam a tdm900-al egy hosszabb túrát, hibátlanul.
Ezután állt a motor, és ma lett beinditva újra és olyan mint ha egyik henger nem menne!
33-as hiba kódot dob ki! Lehetséges lenne, hogy az akkumlátor gyenge és amiatt megy az egyik henger? Vagy a benzin minősége romlott meg? Eddig mindig hibátlan volt, és most megijedtem egy kicsit! Valaki tud segíteni ebben? Előre is köszönöm!
    

zsotli 115525 2017. május 15. 20:44   Válasz erre: 115517
amióta megvettem ( 4 éve) azóta ilyen az enyém is meg lehet szokni. Mondjuk kulcsot én is másoltattam másikat talán valamivel kevesebbet kell vele játszani de megszokható. Pár hét után észre sem veszed.
    

zsotli 115524 2017. május 15. 20:44   Válasz erre: 115517
amióta megvettem ( 4 éve) azóta ilyen az enyém is meg lehet szokni. Mondjuk kulcsot én is másoltattam másikat talán valamivel kevesebbet kell vele játszani de megszokható. Pár hét után észre sem veszed.
    

csanesz 115523 2017. május 15. 20:28   Válasz erre: 115522
Annyi változás van, hogy a fekete gumi bölcső, ami közé a plexi van fogatva az szilikonra lett cserélve. Mert a fekete gumi Nem volt UV álló és a hőre, fényre plusz a plexi miatt reakcióba lépett a gumi lap a környezetével és ráégett a plexire.

Menet közben nem riszálja magát annyira. de azt is jól csillapítja a szilikon.
A plexi anyaga: akril plexi.
    

csanesz 115522 2017. május 15. 20:19   Válasz erre: 115515
Zolli!
Itt elérhetők a képek. Mind a 3 mappa összefügg:

https://drive.google.com/drive/folders/0B0HrqCG59_n8Mk5NT0V4NHJjdm8?usp=sharing
    

kawa550 115521 2017. május 15. 18:46   Válasz erre: 115520
Nem csak a kilométer meg a használat eszi. Elég ha a gondos tulaj még más egyéb kulcsokat is tart rajta egy jó nehéz kulcstartóval megfejelve, esetleg hosszú nyakpántot aminél fogva rángathatja a szél és rezgésektől kikopik mint a pinty.
    

Tibcsike68 115520 2017. május 15. 17:40   Válasz erre: 115517
Szia, nekem is ilyen a kapcsolóm, elvileg 36500 km van benne, neked mennyi a km? A kulcsom nekem is jó kopott.
    

csanesz 115519 2017. május 15. 17:00   Válasz erre: 115517
Szokott rajta segíteni, ha a kulcsmásoló ráhagy 0,2 - 0,3 mm -t.
Nekem 850 4TX van és nálam bevált, mert a gyári kulcs elkopott.
    

Tomchy 115518 2017. május 15. 15:28   Válasz erre: 115511
Megérdeklődöm, nem leszek buligyilkos!! :)
Ahogy tudom, szállítom az infókat.
    

Zsozso197 115517 2017. május 15. 13:27  
Sziasztok!

Nemrég sikerült vásárolnom egy Tdm 900
paripát.Esetleg tudtok abban segíteni,hogy a gyújtáskapcsolóban ki vannak kopva a lamellák,csak úgy tudom a kulcsot elfordítani hogy magam felé kell a kulcsot húzni és csak akkor lehet elfordítanni.
Azt halottam hogy fel lehet újítani a gyújtáskapcsolót.
Esetleg tud valaki ilyen Illetőt itt Pest közelében vagy valamilyen megoldást.

Szép napot Mindenkinek!!
Üdv
    

csanesz 115516 2017. május 15. 10:50   Válasz erre: 115515
A hajlítást Tökölön csinálták. Mert itthon a 3 hőlég fújó kevés volt a maga 36 amperjával.
De a motoron az előkészület volt a nagy munka. Hogy idővel ne törjön a fejidom.
Ma felrakok minden képet. Google drive -ra.
    

Zolli 115515 2017. május 15. 09:17   Válasz erre: 115514
Arról a plexiről kérhetnék egy képet? Hajlítottad is?
    

csanesz 115514 2017. május 14. 20:06   Válasz erre: 115513
Olajszint érdekes helyen van. Volt, aki azt hitte, hogy az a benga nagy torony a tank vége alatt (ülésnél) az a másik henger. :)
Az lenne az olaj tartály és jobb oldalt van egy kőralakú kémlelő ablak. kicsit jobban be kell oda kukucskálni.
Esetenként lámpa is kell hozzá, ha nincs annyi fény.
Hogy pontos szintet tudj mérni előtte menni kell vele egy kicsit, hogy feltornázza oda az olajat.
A magasított plexit embere válogatja. Van hogy jó van hogy kell hozzá toldalék.
Nekem saját gyártmány van az nekem jó...
    

Zolli 115513 2017. május 14. 16:49  
Üdvözletem mindenkinek!
Nemrég sikerült hozzájutnom egy 2001-es 4TX-hez. Újrakezdő motoros vagyok. 15 évesen ültem fel először egy komárra, majd néhány cserével eljutottam a Jawa350-hez. Ott megszakadt a folyamat (20 éve), szóval technikailag nagyon le vagyok maradva.
Olyan kérdésem lenne, hogy az olajszintet hogy kell ellenőrizni? Nem szeretnék ez miatt gubancot.
A magasított plexi mennyire hatásos? Mennyivel nagyobb sebességnél jön a vihar, mint a gyárival?
http://www.ebay.com/itm/YAMAHA-TDM850-4TX-1996-2001-HOHER-Windschild-jede-farben-/232250309438?hash=item3613327b3e:g:g6UAAMXQfvlSl6Qo
    

csokabi 115512 2017. május 14. 15:50  
Vágja valaki csuklóból, hogy mekkora a 900-asban lévő keréktengelyek pontos átmérője?
    

Muju 115511 2017. május 14. 13:10   Válasz erre: 115510
A tyűkör toldat engem is èrdekel, beszállnèk a buliba.
    

kawa550 115510 2017. május 14. 08:40   Válasz erre: 115509
Ha ezt 5 rugóért bedobjátok még a fészcsis csoportba is, akkor annak az esztergályosnak jövő héten nem lesz ideje füvet nyírni. :))))
    

Fido71 115509 2017. május 14. 08:27   Válasz erre: 115501
"Gazdaggá" tennénk az esztergályosod fórumon belül, mert nekem is tetszik.
    

Robi70 115508 2017. május 14. 07:12   Válasz erre: 115500
Sisak teteje. Mert a nyakad a legjobb remegés kompenzátor.:)
https://m.youtube.com/watch?v=JvPhBJpCeGg
    

Tibcsike68 115507 2017. május 14. 03:10   Válasz erre: 115501
Ez tetszik, nekem is ilyesmi kell. Milyen hosszú a toldatod, és nem lóg ki nagyon a kormány szélén túl?
    

mati12 115506 2017. május 13. 22:57  
Én most ezzel a kombóval videózok,szinte mindenfajta rezgést kiszűr.Természetesen nem ezzel a magas felfogatással,ezt csak a kép kedvéért raktam rá.
https://youtu.be/59eOInPKH14
    

csokabi 115505 2017. május 13. 22:09   Válasz erre: 115504
Mivel nem egy pörgős klipnek lett tervezve, ezért lehet is unalmas. A pozíciókból valóban elég lett volna pár másodperc, ez nekem is feltűnt. A tankos felvétel szerintem jó, éppen elég látszik mindenből. Mobilon nézem és ott a 720p elég jó minőség. Amúgy gopro 3+ black a kamera. Egyébként nincs agyon használva, az utóbbi 3 évben szerintem elő sem vettem...:)
    

Levi990 115504 2017. május 13. 21:32   Válasz erre: 115502
Nekem ezek így mind unalmasak :D 5-10masodperc eleg mindegyik pozicióból és cserélgetni jó zenével és vágással. A tankra rögzített pont olyan lett amit írtam, semmi sem látszik csak a műszerek.
Mivel milyen minőségben vetted fel és hogy töltötted fel ? Nekem mindig csúnyán leveszi a minőséget a 1080 60p-ből a jutyub.
    

csokabi 115503 2017. május 13. 21:14   Válasz erre: 115501
Milyen hosszú? Festett vagy eloxált? Van kedved mégegyszer meglátogatni az szakit?:)
    

csokabi 115502 2017. május 13. 21:10   Válasz erre: 115498
Nekem meg pont a sisakon nem jött be. Húzza a fejemet és a felvétel sem az igazi. Nem szeretem amikor nagyon mozog a kép. A motoron szinte bárhol rögzítve jó anyagot kaptam. Volt vázon, bukócsövön és még az első sárhányón is. Használtam tapadókorongot, bilincset és hosszabbító szárakat. És persze sokat számít az úttest minősége is:)
https://youtu.be/fBl6W3s_bi8
    

Tomchy 115501 2017. május 13. 21:04   Válasz erre: 115481
Hali!

Én elzarándokoltam a tükrömmel egy esztergályoshoz, vázoltam a problémát, ő mért, mart, és kezembe nyomta ezt 2500,- pénz ellenében.
Úgyhogy itt már nyugodtság és hátralátás van.
    

Hitmanus 115500 2017. május 13. 21:04  
És sisakon hova?A tetejére vagy oldalra?
Én nem tudom az állra rakni...
    

Tizedes 115499 2017. május 13. 20:16   Válasz erre: 115489
Nézd meg itt! Hátha...
https://www.motorosboltroadrider.hu/
    

Robi70 115498 2017. május 13. 20:10   Válasz erre: 115496
Én több helyen próbáltam. Bukócső, fejidom, kormány...
Mindenhol beremegett a kamera, de annyira, hogy élvezhetetlen lett a felvétel.
Nálam csak a sisak, ami bevált.
    

Levi990 115497 2017. május 13. 19:48   Válasz erre: 115496
Attól függ mit akarsz videózni. Túrázásnal a bukóra, nekem pl az állszellőzőhöz van forgatva, így majdnem azt látja amit én, picit húzza előre a fejemet de nem annyira mint az oldalán vagy a tetején. Tdm-en szerintem a mellhám nem jó mert nagyrészt csak műszerfal és a plexi látszana. Ha meg csak hülyülős videó akkor bárhova, nekem pl a ktm-en van az oldalidomon a visszapillantón most a girovap a faridomra is teszek.
    

Hitmanus 115496 2017. május 13. 19:34  
Sziasztok!

Leporoltam az eksön kamerámat, hogy újra használnám.
Ki hol használja?

Sisak, mellhám, motoron?

Nekem anno a sisakon volt, de olyan volt, minta egy téglát raktam volna a sisakra...mellesleg a szélzaj is brutál volt mikor visszanéztem.

Vettem hámot, amit a mellre kell rakni, de nem volt lehetőségém kipróbálni..

Amúgy GoPro Hero 3+...nem egy formats tervezett cucc:-)
    

csokabi 115495 2017. május 13. 19:03  
Szia Vandis!

Küldtem pü-t, ha esetleg benéznél ide...
    

Fido71 115494 2017. május 13. 17:53   Válasz erre: 115493
Sztem teljesen mindegy... ;)
Nekem Banner van, mert az volt éppen olcsón.
    

Bukika 115493 2017. május 13. 17:45  
Üdv Urak!Szeretném kérni a véleményeteket,két év van nálam a paripa Varta aksi van benne, de cserére szorul.900-as hoz mit ajánlotok?Motornál nincs tapasztalatom,vagy jó a Varta?
    

Robi70 115492 2017. május 13. 17:08   Válasz erre: 115491
Akkor legalább bátran oda tetted magad a feladatoknál!
    

kájé 115491 2017. május 13. 08:12  
Voltam hétvégén vezetéstechnikai tréningen.Mivel a fék és kuplungkart előre töröttre cseréltem, csak az egyik indexbúrát kell ragasztanom :) Ismét ámultam a motoros rendőrökön, álló helyzetből kisebb helyen visszafordult egy drastarral, mint én menet közben a tádéval. Nagyon tudnak.
    

kájé 115490 2017. május 13. 08:07  
Én a shoxban láttam kinézetre olyan tükröt, ami a 2000-es 4tx-en van.Nem néztem meg közelebbről, igy nem tudom hogy a menet egyezik-e, de ha van a közelben, talán érdemes ránézni
    

sagipet 115489 2017. május 13. 07:47  
Azt tudom, a bontóban is annyi. Tükröt nem találtam a pinknél és a nagyvasnál sem. Valaki linkelt be egyszer még egy boltot ahol van utángyártott tükör de nem találom. Gyári kinézetűt szeretnék. Kormány lesz a nagyvastól, de nem tudom milyen széles.
    

Flenegen 115488 2017. május 12. 22:26  
A jofogason van lámpa 4TX-hez.

25.000 hufot kérnek érte.
    

csanesz 115487 2017. május 12. 19:35   Válasz erre: 115483
Lámpát ebayon láttam 30 magyar pénzért!
Emtom, hogy az mennyire lenne drága bontottan.

Fesz.szabályzót vettem még korábban új gyári 5 000 Ft! ...és működik is!
Emtom, hogy tényleg eredeti-e...
Tartaléknak mindenesetre megfelel.
    

kawa550 115486 2017. május 12. 19:30   Válasz erre: 115481
Jó ha az is yamaha, más motoré csak adapterrel mert balmenetes az egyik oldal.
    

csanesz 115485 2017. május 12. 19:30   Válasz erre: 115481
Én a DL 650 -es tükrét használom menetfordítóval, ami 2 cm -t emelt még rajta.
Sajna én nem gyári tükörrel vettem. A kormányom gyári és ha jól elmélkedem 710 mm -es.
    

Flenegen 115484 2017. május 12. 18:27   Válasz erre: 115483
Lámpát találsz a jofogason
    

sagipet 115483 2017. május 12. 18:25  
Meg tudná valaki mérni a gyári kormány szélességét?
Keresnék 4tx gyári kormányt, első lámpát és bal tükröt, ha esetleg lenne valakinek elfekvőben baráti áron.
    

vasutas 115482 2017. május 12. 17:39   Válasz erre: 115481
Itt a fórumozók között sokan vagyunk, akik a tükörhöz egy toldót tettek . Csak egy esztergályos barát kell hozzá, vagy lehet boltban is ilyesmit kapni . De a toldó legalább öt centi hosszú legyen . Esetleg egy szélesebb kormány is segíthet .
Nálam mindkettő megvan .-:)
    

Tibcsike68 115481 2017. május 12. 17:18  
Sziasztok, azt szeretném megtudni, van valaki, aki nem gyári tükröt használ? Az enyémnek rövid a szára, alig látok benne valamit. Más motoré jó rá?
    

Isti75 115480 2017. május 12. 11:10   Válasz erre: 115477
Nagyon szépen köszönöm!
    

csanesz 115479 2017. május 11. 20:44  
Facebookon is van egy csóka, aki gyártja a membránt.
    

kawa550 115478 2017. május 11. 19:22   Válasz erre: 115474
Hoppaképmeglemaradt
    


csanesz 115476 2017. május 11. 16:53   Válasz erre: 115475
Nem tudom mi a francnak kell belerakni villogót.

A használója szemét fárasztja a szembejövőt meg elvakítja.
Az epilepsziás meg rohamot kap tőle...
    

csanesz 115475 2017. május 11. 16:48   Válasz erre: 115473
Köszi a fordítást! :)
Ez nagyon fontos.

Remélem nem szedte ki az U1 -et.
    

Isti75 115474 2017. május 11. 12:00  
Sziasztok! segítséget kérnék..3VD TDM súber membrán csere volna esedékes, ami közel 20e,ft ba kerül, egy motoros említette hogy Suzuki GSX- R bizonyos típusa jó volna hozzá az ára kb:4-8e,ft jelentősen olcsóbb volna, van esetleg ebben valakinek bármi tapasztalata?köszönöm.
    

lendvai 115473 2017. május 11. 09:03   Válasz erre: 115472
Ebben a videóban azt magyarázza, hogy az U1 IC melletti kondival kell párhuzamosan kötni egy 10kOhm ellenállást, ami kisüti a memóriát kikapcsolás után, így mindig a High Beam üzemmóddal indul bekapcsoláskor. Ha meg csökkentett fényerőt szeretnék akkor ki kell kapcsolni és 1 másodpercen belül újra bekapcsolni.
    

csanesz 115472 2017. május 10. 18:32   Válasz erre: 115471
No no! U1 marad!
A C2 vagy C3 kondit szedd ki vagy kösd át egy ellenállással (max 50 Ohm).
De semmiképp ne zárd rövidre.

A szövegből nem tudtam kivenni, hogy el kell távolítani vagy át kell kötni. Resistorra nem hivatkozott. Vagy legalábbis nem tűnt fel, hogy említené.

Ezzel az áramkör típussal szerintem nem lesz több ilyen videó.
    

mex64 115471 2017. május 10. 17:54   Válasz erre: 115470
Nagyon köszönöm hogy foglalkoztál vele! Az angol csak just a little bit.
Bogarászom még a yutubon, aztán kezdem az u1-el a csonkolást. Majd beszámolok.
    

csanesz 115470 2017. május 10. 01:42   Válasz erre: 115469
Remélem tudtam segíteni.... :)
    

csanesz 115469 2017. május 10. 01:41   Válasz erre: 115466
A kondi értékei már nem fontosak.
    

csanesz 115468 2017. május 10. 01:34   Válasz erre: 115467
Mennyire megy az angol?
https://www.youtube.com/watch?v=OsZTlpc6KDw
    

csanesz 115467 2017. május 10. 01:06   Válasz erre: 115466
A kondi melletti D1 dióda érdekes.
A Q1 a fesz.szabályozó lesz.
Az U1 a kapcsoló módért is felel szerintem. És a szaggatásért is.
    

csanesz 115466 2017. május 10. 00:43   Válasz erre: 115453
No itt vagyok!
Így necces. Én még visszaolvasás előtt az U1 -re gondoltam az valami fesz.szabályozó vagy freki generátor (talán 555 -höz hasonló IC) része lehet. De, ha kiszeded a funkciókapcsoló mód is elszállhat.
A tekercs meg a driver része lehet.

A kondi hány volt, hány mikrós?
Az felelhet a szaggatásért (buffer), de nem célszerű kiszedni! ...még...
    

csanesz 115465 2017. május 10. 00:35   Válasz erre: 115453
Rajta vagyok!
    

Muju 115464 2017. május 9. 20:23  
Ezdebuzie.
    

Muju 115463 2017. május 9. 20:22   Válasz erre: 115453
Sajna erre a "tipusúra" nem jöttem rá. Az ez előtti panelesnèl az U2 nevű alkatrèszt kellett kiiktatni ès csak erős fènnyel világított.
Kínai szakember rájött sajnos, hogyan lehet egy IC-vel megoldani kettő helyett.
    

Muju 115462 2017. május 9. 20:22   Válasz erre: 115453
Sajna erre a "tipusúra" nem jöttem rá. Az ez előtti panelesnèl az U2 nevű alkatrèszt kellett kiiktatni ès csak erős fènnyel világított.
Kínai szakember rájött sajnos, hogyan lehet egy IC-vel megoldani kettő helyett.
    

Muju 115461 2017. május 9. 20:21   Válasz erre: 115453
Sajna erre a "tipusúra" nem jöttem rá. Az ez előtti panelesnèl az U2 nevű alkatrèszt kellett kiiktatni ès csak erős fènnyel világított.
Kínai szakember rájött sajnos, hogyan lehet egy IC-vel megoldani kettő helyett.
    

mex64 115460 2017. május 9. 17:27   Válasz erre: 115459
Köszi, várok még estig.
    

Robi70 115459 2017. május 9. 17:02   Válasz erre: 115456
Feri! Hívd fel!
Itt a száma a reglaparól: 06204472725
    

kawa550 115458 2017. május 9. 15:55   Válasz erre: 115456
Itt van mindennap: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198831
    

csokabi 115457 2017. május 9. 15:50   Válasz erre: 115447
Faxán néz ki ez a Gerickés bőrös. Valamikor nekem is fel kell keresnem az egyik létesítményüket, sajnos benéztem annakidején a gatyát. Passzol minden egészen addig, míg fel nem ülök a bringára. Akkor már szárban rövid egy kissé.
    

mex64 115456 2017. május 9. 15:46   Válasz erre: 115455
Jó régen volt már itt. Kösz!
    

kawa550 115455 2017. május 9. 15:35   Válasz erre: 115454
csanesz tudja.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők