janni | 115554 | 2017. május 17. 13:21 |
Köszi, akkor megvárom mit mondanak a felújításra! Köszi még egyszer! |
kawa550 | 115553 | 2017. május 17. 13:12 | Válasz erre: 115551 |
Van, teljesen egyformák. De egy 3vd telóval ne tervezz hosszú éveket, én 9 év alatt 3 telót használtam el.
|
Figo222 | 115552 | 2017. május 17. 12:24 |
Sziasztok! Egy hete hátsó defektet kaptam, amit a gumi kukaccal megragasztottam. A légnyomást tartotta, de azért elmentem gumishoz, hogy nézzen rá. Amikor levette, kiszedte kukacot, és csóválta a fejét, hogy ekkora lyukat nem tud megjavítani, meg a szálak is el vannak szakadva. (Nyílván el voltak, mert azt az árt ki-be húzogattam, ahogy a leírás megadta - kb 3 mm átmérőjű lyuk volt.) Azt mondta vegyek új gumit, mert ezt nem tudja javítani. Szerintetek átvertek, vagy egy defekt és utána mindenképp csere? (a végén megmondom hol mondták ezt) |
janni | 115551 | 2017. május 17. 11:20 |
Köszi Kawa! Az nem gond, sőt lehet hogy jobb., mert szerintem a 2 személy, 3 doboz, tanktáska+ a felkötött táskák fingatták ki. Szerinted jobban bírná? A 3vd telón is van soft és hard állás? Köszi |
kawa550 | 115550 | 2017. május 17. 10:04 | Válasz erre: 115548 |
Méretre egyforma, csak a 3vd rugó kicsit feszesebb.
|
janni | 115549 | 2017. május 17. 09:09 |
Bocsi, elfelejtettem, 4tx- be kellene, mert 81000 km-nél elfáradt.
|
janni | 115548 | 2017. május 17. 09:08 |
Sziasztok! A 3vd és a 4tx hátsó rugóstagja megegyezhet? Előre is köszönöm a válaszotokat! Jani
|
lendvai | 115547 | 2017. május 17. 06:37 | Válasz erre: 115546 |
Hát a Google-on. :-) Attól függ milyen típus, ki hova nyomtatja, gravírozza, égeti stb. :-)
|
kawa550 | 115546 | 2017. május 16. 22:36 | Válasz erre: 115545 |
Hol? Ha az enyém idősebb 5-nél, má baxom is kifele, ne valami külföldi túrán mondja hogy jónapot. :D
|
Bimmer1 | 115545 | 2017. május 16. 22:21 | Válasz erre: 115535 |
Az aksis megmutatta hol kell megnézni mikori az akkumulátor. 2010-es volt úgyhogy az idei lett volna a 7.-ik éve. Varta volt és újnak is azt vettem. 13 ezer ft |
csanesz | 115544 | 2017. május 16. 21:19 | Válasz erre: 115543 |
Mert a szart könnyebb eladni. Még marketing sem kell neki... ...occó... |
lajostrom | 115543 | 2017. május 16. 21:03 | Válasz erre: 115542 |
Nem reális. Egyre inkább nem. Sok a szarakodás vele. Eközben dühöng a fogyasztói társadalom, s nem érdeke senkinek a majd tízévi használat. A gyártónak pláne. Láthatóan 4-6 évben gondolkoznak manapság szinte mindenben.
|
csanesz | 115541 | 2017. május 16. 17:28 | Válasz erre: 115539 |
Bezony bomlandó áru... És mindenképp dögleni fog. Azt már több ízben is megtapasztaltam és erről írás is van, hogy a 0 fok közelit szereti és ebbe benne van a 0 fok is. De semmiképp nem szabad átmenni fagypont alá. A másik véglet, hogy nyári városi döcögés is a halála, mert a motorból mindenképp kap meleget. De vannak típusok, amik erre rácáfolnak. Hogy miben különböznek? Ólom tisztasága, "elektródok" távolsága, anyagaik vastagsága -kivitelezésének minősége, sav minősége akár zselés vagy nem. Ezt csak a gyártó tudja és nem fogja közölni... Szal próbálgatni kell a márkákat annak ellenére, hogy ugyanazt a technológiát vesszük. |
lajostrom | 115539 | 2017. május 16. 16:56 | Válasz erre: 115538 |
Az említett akku legnagyobb titka éppen az idő amit másnál töltött. A Te szavaid műszaki ismeretet, odafigyelést sugall. Nem minden átlag felhasználó ilyen. S ha még belesz@rok tipus!? Én próbáltam a meddig megy-et. 800 köbcentinél a 15 Aóh -val 8,5 év. 650 köbcenti nél 9 év. Hasonló volt a töltőáramuk, de gondozva volt mindkettő. Egyik a hagyományos módon, másik már kütyüvel.
|
csanesz | 115538 | 2017. május 16. 16:38 | Válasz erre: 115536 |
Valamennyi szivárgás szokott lenni, de olyan csekély, hogy azzal nem kell foglalkozni. Szó szerint milliamperok. De egy 70mA önfogyasztással már okoz meglepit!
|
csanesz | 115537 | 2017. május 16. 16:35 | Válasz erre: 115535 |
Nálam a garázsban télen, olyan 0 és +1 fok körül szokott lenni. 5 éve van meg az akksi Télen nem volt töltve csak 3 -szor beindítva kb. 20 percig. Nem kellett bikázni, de annyi kraft mindig volt benne, hogy beinduljon esetenként másodikra, ami így érthető. Tudom ez nem helyes, de érdekelt, hogy még mennyit bírt az akksi. 2 évig még számolnék vele. De lehet, hogy jövő tavaszra kipurcan és kuka. |
kawa550 | 115536 | 2017. május 16. 16:11 | Válasz erre: 115530 |
Na, ezt én is kipróbálom, hátha szí ott valami.
|
lajostrom | 115535 | 2017. május 16. 15:04 | Válasz erre: 115532 |
Hali! Annyi idő -fõleg sok állás,kezelés nélkül-már bőven sok egy mai akkunak. Jó a gondolat - csere! Ha zárt helyen tartod van lehetőség akár duplázni az időt ( kérdés akarod- e) kicsi ráfordítás v.kicsi tórődésel.
|
Bimmer1 | 115534 | 2017. május 16. 14:39 | Válasz erre: 115489 |
Kormány a Bátszi motornál 5000 ft. Egyébként nagyon s ok típuson van ugyanez a kormány.
|
Zolli | 115533 | 2017. május 16. 14:13 | Válasz erre: 115522 |
Szép munka. Én is most kezdem el szétszedni az elejét. Van egy kis repedés az egyik rögzítő ponton, meg kell ragasztani.
|
Bimmer1 | 115532 | 2017. május 16. 13:44 |
Köszi a válaszokat. Megméretem újra. Bár valószínűleg veszek így is úgyis újat. Ebben már nincs bizodalmam. Ráadásul még a motorral vettem 4 éve és az előző gazda se dicsekedet hogy új lenne úgyhogy minimum 4-5 éves már. |
lendvai | 115531 | 2017. május 16. 13:09 | Válasz erre: 115529 |
Nekem autónál volt ilyen. Rövid diagnosztikázás után az tűnt valószínű oknak, hogy mivel az indítómotor kezdett döglődni időnként a sokszorosát vette fel a normál árammennyiségnek, amitől bekakukkolt az akkumulátor. Az akku problémáját okozó anyag pedig mozgott a cellák között és véletlenszerűen terhelte a cellákat zárlati, vagy legalábbis nem üzemszerű áram formájában.
|
csanesz | 115530 | 2017. május 16. 13:03 | Válasz erre: 115529 |
Nekem egyszer volt hasonló... Nyugalmi állapotban - ne legyen gyújtás, ne legyen benne a kulcs - a "+" akksi pontra sorba köss egy ampermérőt. Jó esetben nullát kell mutatnia - szakadást. Érdemes hozzá a kapcsolókat kapcsolgatni. Itt is nullát kell mutatnia. Az szokott még történni, hogy parkoló állásba kerül a kulcs és úgy veszed ki. Az letudja meríteni. |
Bimmer1 | 115529 | 2017. május 16. 12:39 |
Sziasztok! Mi a véleményetek? Az akkumulátor magától lemerült a motorban, de az aksit akkumulátoroshoz elvive vizsgálatra 70 %-osak mondta. Generátor megmérve tölt rendesen, fogyasztó nem maradt bekapcsolva, riasztó sincs. Az akkumulátor egyébként már máskor is produkált jeleket mintha nehezen tekerne stb. Szerelőm azt mondja máskor is járt már így hogy az aksis jónak mondta az akkumulátort az mégis magától lemerült. Van ilyen hogy rosszul mérik meg, rossz a műszere? |
pocak75 | 115528 | 2017. május 16. 10:49 |
Kis tanmese....bár off de szelete a hazai használtpiacnak: https://www.youtube.com/watch?v=_Mm5y5wuB78&t=25s |
csanesz | 115527 | 2017. május 16. 02:03 | Válasz erre: 115524 |
Nekem 5 éve ilyen, de már a végét járta és nehezen lehetett működésre bírni. Bár szerintem olcsóbb egy kulcs készítése mint egy slusszkapcsoló cseréje. Nekem az utángyártott tökéletesen müxik. |
ktomy | 115526 | 2017. május 15. 22:30 |
Sziasztok! Egy kicsit bajba vagyok, ezért is kérek segítséget! Idén március elején motoroztam a tdm900-al egy hosszabb túrát, hibátlanul. Ezután állt a motor, és ma lett beinditva újra és olyan mint ha egyik henger nem menne! 33-as hiba kódot dob ki! Lehetséges lenne, hogy az akkumlátor gyenge és amiatt megy az egyik henger? Vagy a benzin minősége romlott meg? Eddig mindig hibátlan volt, és most megijedtem egy kicsit! Valaki tud segíteni ebben? Előre is köszönöm! |
zsotli | 115525 | 2017. május 15. 20:44 | Válasz erre: 115517 |
amióta megvettem ( 4 éve) azóta ilyen az enyém is meg lehet szokni. Mondjuk kulcsot én is másoltattam másikat talán valamivel kevesebbet kell vele játszani de megszokható. Pár hét után észre sem veszed.
|
zsotli | 115524 | 2017. május 15. 20:44 | Válasz erre: 115517 |
amióta megvettem ( 4 éve) azóta ilyen az enyém is meg lehet szokni. Mondjuk kulcsot én is másoltattam másikat talán valamivel kevesebbet kell vele játszani de megszokható. Pár hét után észre sem veszed.
|
csanesz | 115523 | 2017. május 15. 20:28 | Válasz erre: 115522 |
Annyi változás van, hogy a fekete gumi bölcső, ami közé a plexi van fogatva az szilikonra lett cserélve. Mert a fekete gumi Nem volt UV álló és a hőre, fényre plusz a plexi miatt reakcióba lépett a gumi lap a környezetével és ráégett a plexire. Menet közben nem riszálja magát annyira. de azt is jól csillapítja a szilikon. A plexi anyaga: akril plexi. |
csanesz | 115522 | 2017. május 15. 20:19 | Válasz erre: 115515 |
Zolli! Itt elérhetők a képek. Mind a 3 mappa összefügg: https://drive.google.com/drive/folders/0B0HrqCG59_n8Mk5NT0V4NHJjdm8?usp=sharing |
kawa550 | 115521 | 2017. május 15. 18:46 | Válasz erre: 115520 |
Nem csak a kilométer meg a használat eszi. Elég ha a gondos tulaj még más egyéb kulcsokat is tart rajta egy jó nehéz kulcstartóval megfejelve, esetleg hosszú nyakpántot aminél fogva rángathatja a szél és rezgésektől kikopik mint a pinty.
|
Tibcsike68 | 115520 | 2017. május 15. 17:40 | Válasz erre: 115517 |
Szia, nekem is ilyen a kapcsolóm, elvileg 36500 km van benne, neked mennyi a km? A kulcsom nekem is jó kopott.
|
csanesz | 115519 | 2017. május 15. 17:00 | Válasz erre: 115517 |
Szokott rajta segíteni, ha a kulcsmásoló ráhagy 0,2 - 0,3 mm -t. Nekem 850 4TX van és nálam bevált, mert a gyári kulcs elkopott. |
Tomchy | 115518 | 2017. május 15. 15:28 | Válasz erre: 115511 |
Megérdeklődöm, nem leszek buligyilkos!! :) Ahogy tudom, szállítom az infókat. |
Zsozso197 | 115517 | 2017. május 15. 13:27 |
Sziasztok! Nemrég sikerült vásárolnom egy Tdm 900 paripát.Esetleg tudtok abban segíteni,hogy a gyújtáskapcsolóban ki vannak kopva a lamellák,csak úgy tudom a kulcsot elfordítani hogy magam felé kell a kulcsot húzni és csak akkor lehet elfordítanni. Azt halottam hogy fel lehet újítani a gyújtáskapcsolót. Esetleg tud valaki ilyen Illetőt itt Pest közelében vagy valamilyen megoldást. Szép napot Mindenkinek!! Üdv |
csanesz | 115516 | 2017. május 15. 10:50 | Válasz erre: 115515 |
A hajlítást Tökölön csinálták. Mert itthon a 3 hőlég fújó kevés volt a maga 36 amperjával. De a motoron az előkészület volt a nagy munka. Hogy idővel ne törjön a fejidom. Ma felrakok minden képet. Google drive -ra. |
Zolli | 115515 | 2017. május 15. 09:17 | Válasz erre: 115514 |
Arról a plexiről kérhetnék egy képet? Hajlítottad is?
|
csanesz | 115514 | 2017. május 14. 20:06 | Válasz erre: 115513 |
Olajszint érdekes helyen van. Volt, aki azt hitte, hogy az a benga nagy torony a tank vége alatt (ülésnél) az a másik henger. :) Az lenne az olaj tartály és jobb oldalt van egy kőralakú kémlelő ablak. kicsit jobban be kell oda kukucskálni. Esetenként lámpa is kell hozzá, ha nincs annyi fény. Hogy pontos szintet tudj mérni előtte menni kell vele egy kicsit, hogy feltornázza oda az olajat. A magasított plexit embere válogatja. Van hogy jó van hogy kell hozzá toldalék. Nekem saját gyártmány van az nekem jó... |
Zolli | 115513 | 2017. május 14. 16:49 |
Üdvözletem mindenkinek! Nemrég sikerült hozzájutnom egy 2001-es 4TX-hez. Újrakezdő motoros vagyok. 15 évesen ültem fel először egy komárra, majd néhány cserével eljutottam a Jawa350-hez. Ott megszakadt a folyamat (20 éve), szóval technikailag nagyon le vagyok maradva. Olyan kérdésem lenne, hogy az olajszintet hogy kell ellenőrizni? Nem szeretnék ez miatt gubancot. A magasított plexi mennyire hatásos? Mennyivel nagyobb sebességnél jön a vihar, mint a gyárival? http://www.ebay.com/itm/YAMAHA-TDM850-4TX-1996-2001-HOHER-Windschild-jede-farben-/232250309438?hash=item3613327b3e:g:g6UAAMXQfvlSl6Qo |
csokabi | 115512 | 2017. május 14. 15:50 |
Vágja valaki csuklóból, hogy mekkora a 900-asban lévő keréktengelyek pontos átmérője?
|
Muju | 115511 | 2017. május 14. 13:10 | Válasz erre: 115510 |
A tyűkör toldat engem is èrdekel, beszállnèk a buliba.
|
kawa550 | 115510 | 2017. május 14. 08:40 | Válasz erre: 115509 |
Ha ezt 5 rugóért bedobjátok még a fészcsis csoportba is, akkor annak az esztergályosnak jövő héten nem lesz ideje füvet nyírni. :))))
|
Fido71 | 115509 | 2017. május 14. 08:27 | Válasz erre: 115501 |
"Gazdaggá" tennénk az esztergályosod fórumon belül, mert nekem is tetszik.
|
Robi70 | 115508 | 2017. május 14. 07:12 | Válasz erre: 115500 |
Sisak teteje. Mert a nyakad a legjobb remegés kompenzátor.:) https://m.youtube.com/watch?v=JvPhBJpCeGg |
Tibcsike68 | 115507 | 2017. május 14. 03:10 | Válasz erre: 115501 |
Ez tetszik, nekem is ilyesmi kell. Milyen hosszú a toldatod, és nem lóg ki nagyon a kormány szélén túl?
|
mati12 | 115506 | 2017. május 13. 22:57 |
Én most ezzel a kombóval videózok,szinte mindenfajta rezgést kiszűr.Természetesen nem ezzel a magas felfogatással,ezt csak a kép kedvéért raktam rá. https://youtu.be/59eOInPKH14 ![]() |
csokabi | 115505 | 2017. május 13. 22:09 | Válasz erre: 115504 |
Mivel nem egy pörgős klipnek lett tervezve, ezért lehet is unalmas. A pozíciókból valóban elég lett volna pár másodperc, ez nekem is feltűnt. A tankos felvétel szerintem jó, éppen elég látszik mindenből. Mobilon nézem és ott a 720p elég jó minőség. Amúgy gopro 3+ black a kamera. Egyébként nincs agyon használva, az utóbbi 3 évben szerintem elő sem vettem...:)
|
Levi990 | 115504 | 2017. május 13. 21:32 | Válasz erre: 115502 |
Nekem ezek így mind unalmasak :D 5-10masodperc eleg mindegyik pozicióból és cserélgetni jó zenével és vágással. A tankra rögzített pont olyan lett amit írtam, semmi sem látszik csak a műszerek. Mivel milyen minőségben vetted fel és hogy töltötted fel ? Nekem mindig csúnyán leveszi a minőséget a 1080 60p-ből a jutyub. |
csokabi | 115503 | 2017. május 13. 21:14 | Válasz erre: 115501 |
Milyen hosszú? Festett vagy eloxált? Van kedved mégegyszer meglátogatni az szakit?:)
|
csokabi | 115502 | 2017. május 13. 21:10 | Válasz erre: 115498 |
Nekem meg pont a sisakon nem jött be. Húzza a fejemet és a felvétel sem az igazi. Nem szeretem amikor nagyon mozog a kép. A motoron szinte bárhol rögzítve jó anyagot kaptam. Volt vázon, bukócsövön és még az első sárhányón is. Használtam tapadókorongot, bilincset és hosszabbító szárakat. És persze sokat számít az úttest minősége is:) https://youtu.be/fBl6W3s_bi8 |
Tomchy | 115501 | 2017. május 13. 21:04 | Válasz erre: 115481 |
Hali! Én elzarándokoltam a tükrömmel egy esztergályoshoz, vázoltam a problémát, ő mért, mart, és kezembe nyomta ezt 2500,- pénz ellenében. Úgyhogy itt már nyugodtság és hátralátás van. ![]() ![]() |
Hitmanus | 115500 | 2017. május 13. 21:04 |
És sisakon hova?A tetejére vagy oldalra? Én nem tudom az állra rakni... |
Tizedes | 115499 | 2017. május 13. 20:16 | Válasz erre: 115489 |
Nézd meg itt! Hátha... https://www.motorosboltroadrider.hu/ |
Robi70 | 115498 | 2017. május 13. 20:10 | Válasz erre: 115496 |
Én több helyen próbáltam. Bukócső, fejidom, kormány... Mindenhol beremegett a kamera, de annyira, hogy élvezhetetlen lett a felvétel. Nálam csak a sisak, ami bevált. |
Levi990 | 115497 | 2017. május 13. 19:48 | Válasz erre: 115496 |
Attól függ mit akarsz videózni. Túrázásnal a bukóra, nekem pl az állszellőzőhöz van forgatva, így majdnem azt látja amit én, picit húzza előre a fejemet de nem annyira mint az oldalán vagy a tetején. Tdm-en szerintem a mellhám nem jó mert nagyrészt csak műszerfal és a plexi látszana. Ha meg csak hülyülős videó akkor bárhova, nekem pl a ktm-en van az oldalidomon a visszapillantón most a girovap a faridomra is teszek.
|
Hitmanus | 115496 | 2017. május 13. 19:34 |
Sziasztok! Leporoltam az eksön kamerámat, hogy újra használnám. Ki hol használja? Sisak, mellhám, motoron? Nekem anno a sisakon volt, de olyan volt, minta egy téglát raktam volna a sisakra...mellesleg a szélzaj is brutál volt mikor visszanéztem. Vettem hámot, amit a mellre kell rakni, de nem volt lehetőségém kipróbálni.. Amúgy GoPro Hero 3+...nem egy formats tervezett cucc:-) |
Fido71 | 115494 | 2017. május 13. 17:53 | Válasz erre: 115493 |
Sztem teljesen mindegy... ;) Nekem Banner van, mert az volt éppen olcsón. |
Bukika | 115493 | 2017. május 13. 17:45 |
Üdv Urak!Szeretném kérni a véleményeteket,két év van nálam a paripa Varta aksi van benne, de cserére szorul.900-as hoz mit ajánlotok?Motornál nincs tapasztalatom,vagy jó a Varta?
|
Robi70 | 115492 | 2017. május 13. 17:08 | Válasz erre: 115491 |
Akkor legalább bátran oda tetted magad a feladatoknál!
|
kájé | 115491 | 2017. május 13. 08:12 |
Voltam hétvégén vezetéstechnikai tréningen.Mivel a fék és kuplungkart előre töröttre cseréltem, csak az egyik indexbúrát kell ragasztanom :) Ismét ámultam a motoros rendőrökön, álló helyzetből kisebb helyen visszafordult egy drastarral, mint én menet közben a tádéval. Nagyon tudnak.
|
kájé | 115490 | 2017. május 13. 08:07 |
Én a shoxban láttam kinézetre olyan tükröt, ami a 2000-es 4tx-en van.Nem néztem meg közelebbről, igy nem tudom hogy a menet egyezik-e, de ha van a közelben, talán érdemes ránézni
|
sagipet | 115489 | 2017. május 13. 07:47 |
Azt tudom, a bontóban is annyi. Tükröt nem találtam a pinknél és a nagyvasnál sem. Valaki linkelt be egyszer még egy boltot ahol van utángyártott tükör de nem találom. Gyári kinézetűt szeretnék. Kormány lesz a nagyvastól, de nem tudom milyen széles.
|
csanesz | 115487 | 2017. május 12. 19:35 | Válasz erre: 115483 |
Lámpát ebayon láttam 30 magyar pénzért! Emtom, hogy az mennyire lenne drága bontottan. Fesz.szabályzót vettem még korábban új gyári 5 000 Ft! ...és működik is! Emtom, hogy tényleg eredeti-e... Tartaléknak mindenesetre megfelel. |
kawa550 | 115486 | 2017. május 12. 19:30 | Válasz erre: 115481 |
Jó ha az is yamaha, más motoré csak adapterrel mert balmenetes az egyik oldal.
|
csanesz | 115485 | 2017. május 12. 19:30 | Válasz erre: 115481 |
Én a DL 650 -es tükrét használom menetfordítóval, ami 2 cm -t emelt még rajta. Sajna én nem gyári tükörrel vettem. A kormányom gyári és ha jól elmélkedem 710 mm -es. |
sagipet | 115483 | 2017. május 12. 18:25 |
Meg tudná valaki mérni a gyári kormány szélességét? Keresnék 4tx gyári kormányt, első lámpát és bal tükröt, ha esetleg lenne valakinek elfekvőben baráti áron. |
vasutas | 115482 | 2017. május 12. 17:39 | Válasz erre: 115481 |
Itt a fórumozók között sokan vagyunk, akik a tükörhöz egy toldót tettek . Csak egy esztergályos barát kell hozzá, vagy lehet boltban is ilyesmit kapni . De a toldó legalább öt centi hosszú legyen . Esetleg egy szélesebb kormány is segíthet . Nálam mindkettő megvan .-:) |
Tibcsike68 | 115481 | 2017. május 12. 17:18 |
Sziasztok, azt szeretném megtudni, van valaki, aki nem gyári tükröt használ? Az enyémnek rövid a szára, alig látok benne valamit. Más motoré jó rá?
|
kawa550 | 115477 | 2017. május 11. 19:21 | Válasz erre: 115474 |
Mérget nem vennék rá, de ez el van mentve nekem mint suzi tdm membrán, meg kell kérdezni hogy bdst38-hoz való-e. Aztán van még egyéb megoldás is: http://www.kepesmotor.hu/motor_karburator/p1709307&st=Membran http://www.ebay.com/itm/Yamaha-TDM850-TRX850-Gasschieber-Membran-original-Mikuni-bis-Bj-98-/331779744543?hash=item4d3f9d231f%3Ag%3Ad-YAAOSwpP9Y62F1&vxp=mtr https://www.motorosboltroadrider.hu/Karburator-membran-Tourmax-02-VCC-201-d9473.htm http://www.kedo.de/base_de/41454/1/1.html |
csanesz | 115476 | 2017. május 11. 16:53 | Válasz erre: 115475 |
Nem tudom mi a francnak kell belerakni villogót. A használója szemét fárasztja a szembejövőt meg elvakítja. Az epilepsziás meg rohamot kap tőle... |
csanesz | 115475 | 2017. május 11. 16:48 | Válasz erre: 115473 |
Köszi a fordítást! :) Ez nagyon fontos. Remélem nem szedte ki az U1 -et. |
Isti75 | 115474 | 2017. május 11. 12:00 |
Sziasztok! segítséget kérnék..3VD TDM súber membrán csere volna esedékes, ami közel 20e,ft ba kerül, egy motoros említette hogy Suzuki GSX- R bizonyos típusa jó volna hozzá az ára kb:4-8e,ft jelentősen olcsóbb volna, van esetleg ebben valakinek bármi tapasztalata?köszönöm.
|
lendvai | 115473 | 2017. május 11. 09:03 | Válasz erre: 115472 |
Ebben a videóban azt magyarázza, hogy az U1 IC melletti kondival kell párhuzamosan kötni egy 10kOhm ellenállást, ami kisüti a memóriát kikapcsolás után, így mindig a High Beam üzemmóddal indul bekapcsoláskor. Ha meg csökkentett fényerőt szeretnék akkor ki kell kapcsolni és 1 másodpercen belül újra bekapcsolni.
|
csanesz | 115472 | 2017. május 10. 18:32 | Válasz erre: 115471 |
No no! U1 marad! A C2 vagy C3 kondit szedd ki vagy kösd át egy ellenállással (max 50 Ohm). De semmiképp ne zárd rövidre. A szövegből nem tudtam kivenni, hogy el kell távolítani vagy át kell kötni. Resistorra nem hivatkozott. Vagy legalábbis nem tűnt fel, hogy említené. Ezzel az áramkör típussal szerintem nem lesz több ilyen videó. |
mex64 | 115471 | 2017. május 10. 17:54 | Válasz erre: 115470 |
Nagyon köszönöm hogy foglalkoztál vele! Az angol csak just a little bit. Bogarászom még a yutubon, aztán kezdem az u1-el a csonkolást. Majd beszámolok. |
csanesz | 115468 | 2017. május 10. 01:34 | Válasz erre: 115467 |
Mennyire megy az angol? https://www.youtube.com/watch?v=OsZTlpc6KDw |
csanesz | 115467 | 2017. május 10. 01:06 | Válasz erre: 115466 |
A kondi melletti D1 dióda érdekes. A Q1 a fesz.szabályozó lesz. Az U1 a kapcsoló módért is felel szerintem. És a szaggatásért is. |
csanesz | 115466 | 2017. május 10. 00:43 | Válasz erre: 115453 |
No itt vagyok! Így necces. Én még visszaolvasás előtt az U1 -re gondoltam az valami fesz.szabályozó vagy freki generátor (talán 555 -höz hasonló IC) része lehet. De, ha kiszeded a funkciókapcsoló mód is elszállhat. A tekercs meg a driver része lehet. A kondi hány volt, hány mikrós? Az felelhet a szaggatásért (buffer), de nem célszerű kiszedni! ...még... |
Muju | 115463 | 2017. május 9. 20:22 | Válasz erre: 115453 |
Sajna erre a "tipusúra" nem jöttem rá. Az ez előtti panelesnèl az U2 nevű alkatrèszt kellett kiiktatni ès csak erős fènnyel világított. Kínai szakember rájött sajnos, hogyan lehet egy IC-vel megoldani kettő helyett. |
Muju | 115462 | 2017. május 9. 20:22 | Válasz erre: 115453 |
Sajna erre a "tipusúra" nem jöttem rá. Az ez előtti panelesnèl az U2 nevű alkatrèszt kellett kiiktatni ès csak erős fènnyel világított. Kínai szakember rájött sajnos, hogyan lehet egy IC-vel megoldani kettő helyett. |
Muju | 115461 | 2017. május 9. 20:21 | Válasz erre: 115453 |
Sajna erre a "tipusúra" nem jöttem rá. Az ez előtti panelesnèl az U2 nevű alkatrèszt kellett kiiktatni ès csak erős fènnyel világított. Kínai szakember rájött sajnos, hogyan lehet egy IC-vel megoldani kettő helyett. |
Robi70 | 115459 | 2017. május 9. 17:02 | Válasz erre: 115456 |
Feri! Hívd fel! Itt a száma a reglaparól: 06204472725 |
kawa550 | 115458 | 2017. május 9. 15:55 | Válasz erre: 115456 |
Itt van mindennap: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198831
|
csokabi | 115457 | 2017. május 9. 15:50 | Válasz erre: 115447 |
Faxán néz ki ez a Gerickés bőrös. Valamikor nekem is fel kell keresnem az egyik létesítményüket, sajnos benéztem annakidején a gatyát. Passzol minden egészen addig, míg fel nem ülök a bringára. Akkor már szárban rövid egy kissé.
|