28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha TDM
Következő oldal

Fido71 115858 2017. június 8. 17:08  
Irtam ide én is, de eltűnt.
Együtt cseréljük a szettet, külön semmit.
Kedden voltam épp lánc-szett cserén.
Nincs nittelőm, így kénytelen voltam.
37ezret bírt a gyári szettem.
A km jeladó műanyagházánál a három imbuszcsavar szépen körbeforgott /a műanyagházba öntött dióval együtt/, ki kellett fúrni.
Nem volt egyszerű, mert az imbuszok 8X keménységű anyagok.
Most ilyen biliacél csavart tettem be 3 db, azt könnyebb lesz fúrni.
Kilos Laci bácsival értekeztem, Ő is ugyanígy járt, mint én.
Neki még bírja a szett 50ezer felett jár vele már...
Nem tudom, hogy én mit csinálok rosszul.
Nem kaparok, nem egykerekezek... :(
    

kawa550 115857 2017. június 8. 16:33   Válasz erre: 115854
Én csak kérdem: minek kell száraz zsír meg műszerolaj keverékkel 2x játszani, nem egyszerűbb meg talán jobb is odavaló láncsprét használni?
A lánckerék meg szerintem pont addig tart amíg a lánc, se előbb, se később nem szoktam cserélni egyiket sem, hanem egyszerre és együtt. Egyrészt egy melóval meg egy kosszal megvan, másrészt nem egészséges a kopott lánckerékkel az új láncot hamar összebaxni.
A DID lánc megfelelő méretezéssel még ilyen kényszeres állandóan fújkálás nélkül is, csak úgy normál karbantartva, időnként lepucolva, motormosás után újrafújva is elmegy a tádén 35-40.000-et. Ehhez egy első/hátsó JT lánckerék 10.000Ft. Ha nem cseréled az elsőt a lánccal, azzal spórolsz úgy 3000ft-ot kb 4 év alatt. Nem ér annyit a dolog.
Az RK lánc viszont -bár papíron ugyan olyan specifikációjú volt- csak 20-at bírt ki.
    

Hitmanus 115856 2017. június 8. 13:09  
Sziasztok!

Eladó egy Kappa 48-as hátsó doboz.
Gyakorlatilag teljesen új.
Háromszor volt a motoron kb.

Karc és hiba mentes..

Ára:30.000 ft.

06305920178
    

csanesz 115855 2017. június 8. 10:33   Válasz erre: 115854
Mármint nem gyantásodik be...
    

csanesz 115854 2017. június 8. 10:31   Válasz erre: 115853
Nem tudom mennyit mennek a lánckerekek, míg csere érett nem lesz. Én 24 000 -et tettem eddig bele. Mióta megvan nekem a gép még nem volt cserélve. Elvileg gyári.
Rendszeresen kenem. De a legutóbb kényszer megoldásból motorolajjal kentem.
Szerintem hamar lecsapta magáról. A hátsó lánckerék olajos volt az első viszont csont száraz. Ez volt a bibi. És a balatoni guriga is tett rá egy lapáttal.

Általában Valvoline száraz zsírt és kicsit később Repsol olajat nyomok rá. Ezzel a száraz zsírt némiképp feloldom és a beleragadt szutykot szépen kimossa.
A Repsol egy sima egyszerű műszerolaj, ami olyan híg, hogy sok mindenre használható. Nem romlik meg, gyantásodik be.
    

Fido71 115853 2017. június 8. 09:01   Válasz erre: 115852
Na, mesélj... :)))
    

csanesz 115852 2017. június 7. 18:52   Válasz erre: 115851
Megoldva.
Felhasználói hiba volt.
    

csanesz 115851 2017. június 7. 17:27   Válasz erre: 115850
:)
Meg a csavarok amiket összeszedtem... :)))

Aszem a hajtó lánckerék lesz a ludas. Lassan tekerem a kereket és a laza oldalon (alul) megemeli a láncot. Kicsit mintha bütykös lenne a foga és éles a rádiusz pereme ahova a láncszem beül. Ez kopásra utal mélységében és oldalirányban is.
Ha jól elmélkedem 4cm a lánc játéka?
Kapott egy kis olajat, mert furán száraz volt.
Most megyek próbálni. Ha nem lesz kattogás ez a bibi.
    

csokabi 115850 2017. június 7. 16:55   Válasz erre: 115849
Szerintem csak a kikeményedett hátsó gumid bütykeit hallod az aszfalton kopogni...:)
    

csanesz 115849 2017. június 7. 14:12  
Szakikhoz szólnék:

4TX -nél 1 -es fokozatban emelkedőn indulás, max 10-15 -tel megyek és roppanó, időnként koppanó gangot hallani többnyire hátulról, olyan 0,5mp időközönként csak emelkedőn. 2 -ben is néha hallani, ha picit alacsonyabb fordulaton váltok 1 -ből 2 -be.
Én lánc-lánckerék kapcsolatra tippelek.
Ötletek, tippek?
    

csokabi 115848 2017. június 7. 08:07   Válasz erre: 115847
Majd elfelejtettem! Az ajánlat keddig él, utána utazom és nem szeretném csak úgy magammal cipelni azt a darab vasat.
    

csokabi 115847 2017. június 7. 07:46  
Sziasztok 900tulajok! Lesz egy eladó sw-motech középszenderem eladó. Irányár 45000ft, alkudni kötelező!
Jövő hét második felében Pesten leszek, aztán a Balcsi mellett.
    

SzVZoli 115846 2017. június 6. 22:06   Válasz erre: 115835
Ugyan az a kulcs ,ugyanaz asapka !
Gondoltam rá én is hogy nem-e jófej volt valaki és belerakott valamit !
Azért is kérdeztem hogy a kulcs meddig is kellene hogy belemenjen (sosem figyeltem meg annyira )
De egyébként kompreszoral kifúvattam a zárat hátha többmimden lenne benne mint kellene
    

lajostrom 115845 2017. június 6. 20:53   Válasz erre: 115840
Kôzelítessz! Ma mi nem változik? Én s a nyugodt, anyagilag érdekelt vizsgaùzletet preferálnám.
    

Robi70 115844 2017. június 6. 20:49   Válasz erre: 115843
Ahogy hallom, Zsuzsika is elégedett!:)
    

kawa550 115843 2017. június 6. 20:29  
hoppá rossz a link! :)))))))))))
https://youtu.be/Z8tqthx-tqM
    

kawa550 115842 2017. június 6. 20:28   Válasz erre: 115841
Az volt ott a baj, hogy nem a tűszelepen ment be a benzin, és túltöltöttem, azért is spriccelt a levegő fúvókán. :))))))
https://www.youtube.com/watch?v=20XsaHpRQC8
    

Robi70 115841 2017. június 6. 20:26   Válasz erre: 115838
Tacsihoz + gratula! Most akkó má üzemképesen foglalja a helyet a garázsban?!:)))
Sakkó vasárnap reggel mitől pöfögött 5-7 mp-et? A karbiba csepegtetett féktisztótól?
    

Robi70 115840 2017. június 6. 20:22   Válasz erre: 115837
Természetesen nem az árkülönbségről van szó, hanem az 1xű-ségről. Eddig nem bonyolították túl. Arra voltam kíváncsi, hogy ez változott-e?
    

Robi70 115839 2017. június 6. 20:18   Válasz erre: 115836
Nekem 2 éve még a dudálás is elmaradt. Fékpad, világítás, fényképezés. Slussssz!
    

kawa550 115838 2017. június 6. 20:13   Válasz erre: 115830
Azt mondtam már, hogy az imént mentem egy kört a faluban a tacsival? Rájöttem, hogy sokat segít a működésben, ha a benzint az ember a benzincsövön keresztül juttatja be a karbiba, nem pedig a karbi szellőzőcsövén, ami ugyan úgy néz ki, csak 2 centivel arrébb van.....:))))))))))))))))
    

kawa550 115837 2017. június 6. 20:10   Válasz erre: 115834
Vidd a francba valami kis műhelybe, még ha többe is kerül 2-3000ft-al. Azok ilyesmivel 100% hogy nem kötözködnek, ha lámpák meg a fék rendben, akkor minden mást leszarnak, az az érdekük hogy legközelebb is hozzájuk menj. Lehet hgy az nkh-nál is 98%, de ha te vagy az a 2, akkor megszívtad, és az többe lesz mint 3000. Én a kiskawászt most csináltattam egy hónapja, 9 rugó volt, aznap vihettem, 10 perc volt.
    

Hr.Geiger 115836 2017. június 6. 20:02   Válasz erre: 115834
Hello Robi!
Én tavaly márciusban vittem a Tádét az NKH-hoz, fehér indexburákkal, home made bukócsővel, átalakított nyereggel - de semmi nem érdekelte őket. Lefékezték padon, csekkolták a világítást ill. bónuszként - mivel korábban ezt hiányoltam - dudálhattam is egyet! :-))))))))
Most áprilisban voltam a Divi-t forgalomba helyeztetni, akkor is a fenti procedúra volt, az elmaradhatatlan dudálással...
:-))))
    

Hr.Geiger 115835 2017. június 6. 19:58   Válasz erre: 115821
Szia!
Bingo, vagyis elméletileg semmi nem változott a rendszerben: ua. a kulcs, ua. a tanksapka, most mégsem nyílik..., nem lehet, hogy valaki " játszásiból" belenyomott valamit a zárba?
    

Robi70 115834 2017. június 6. 19:48   Válasz erre: 115832
Nem feltétlenül, de eddig flottul ment minden. Nem kérdezősködtek feleslegesen bukócső, kormány kiemelő, doboztartó..... ügyben. Mee ezek mind házilagos (legalábbis nem E jeles) cuccok.
Ha a jan. 1-vel jött változások túlbonyolítják a dolgot, akkó felejtős. Megyek itt a környékben valahova.
    

abel92 115833 2017. június 6. 19:25  
Sziasztok!

Ma szedtem szét a féknyergeket. A betétek és a dugattyúk közötti lemezek ilyen egyszerűen leestek a betétekről. Pedig van nekik 3 kis hajlított fülecske amivel ráakadnak a betétekre.
Meghajlítgattam őket hogy egy picit passzosabbak legyenek. Ezeknek gyárilag ilyennek kéne lenniük?

üdv,
Marci
    

lajostrom 115832 2017. június 6. 19:16   Válasz erre: 115831
Muszály ott?
    

Robi70 115831 2017. június 6. 19:12  
Vizsgáztatott valaki mostanában NKH-nál. Esetleg konkrét tapasztalat Bp. Mozaik utcával kapcsolatban?
Gugli értékelésben összehordanak hetet-havat.
Holnap telefonálok időpontért, de az 1ik véleményformáló szerint ezt már nem is lehet. Csak személyes megjelenéssel adnak időpontot.
    

Robi70 115830 2017. június 6. 16:48   Válasz erre: 115829
Holnap már több időm lesz. Becsomagolom a képeket oszt jól elküldöm! Priviben dobhatnál emil címet.
A rudi meg Atié vót! Gondolom most veri a fejét a falba!:)))
    

kawa550 115829 2017. június 6. 15:16   Válasz erre: 115823
Azt erősen remélem kiscsávó! :))))))))
A képeket meg tolja mindenki ide nekem, hadd legyen mán nekünk is meg!
A túrórudit ki hagyta a hűtőben? Monnyuk már mind1, nem küldöm utána, az imént megettem.:))))))))))))
    

Robi70 115828 2017. június 6. 11:14   Válasz erre: 115824
Bittedánke Csanesz! Letöltöttem, ha lesz időm kipróbálom.
    

VVLaci 115827 2017. június 6. 11:04   Válasz erre: 115825
A csap mindenképp mozogni fog, a lemezen próbálj alakítani, hogy kissé feszüljön!
    

Tizedes 115826 2017. június 6. 11:03   Válasz erre: 115825
A féknyeregben alul és felül -ahol a fékbetétek támaszkodnak- kell lenni egy-egy "Z" alakú acéllemeznek. Ez azért van, mert a féknyereg alumínium ötvözetből van és a betétek gyorsan elkoptatnák. Valszeg vagy az egyik, vagy mindkét alátétlemez hiányzik. Ha a másik oldal jó, akkor vedd ki a betéteket és meglátod miről van szó! Ha ügyes vagy, tudsz is készíteni ugyan olyat. Mivel ez az alátét lemezke kiesni nem tud, valszeg még a betét cserénél eshetett ki.
    

abel92 115825 2017. június 6. 09:36   Válasz erre: 115806
Van valami ötlete valakinek erre a problémára?
    

csanesz 115824 2017. június 6. 08:46   Válasz erre: 115822
:)))
A nagy érdeklődésre való tekintettel ismét fent van és van hozzá egy kis leírás is.
    

Robi70 115823 2017. június 6. 08:31   Válasz erre: 115815
Majd jól kihasználjuk azt a bérletet!:)
    

Robi70 115822 2017. június 6. 08:29   Válasz erre: 115820
Az az ájgós pcs miújság engem is érdekel.
Ha újra felrakod, én is leszedném. Köcce!
    

SzVZoli 115821 2017. június 6. 04:42   Válasz erre: 115819
Szia !
Eddig úgy működött a nyitása hogy ,kulcs bele a zárba ,kicsit megnyomtam a sapka elejét hogy nefeszüljön anyira és fordítottam a kulcsot ,és már ki is nyílt semmiféle gond nélkül
    

csanesz 115820 2017. június 5. 22:12  
Dropboxról az igo -t leszedtem.
Később újra fent lesz...
    

Hr.Geiger 115819 2017. június 5. 22:08   Válasz erre: 115818
Szia!
Eddig hogyan nyitottad ki, ha tankolnod kellett?
    

SzVZoli 115818 2017. június 5. 21:52   Válasz erre: 115807
Hiába a nyomkodás is !
Egyébként a 3vd és a 4tx tanksapkája megegyezhet ?
    

SzVZoli 115817 2017. június 5. 21:52   Válasz erre: 115807
Hiába a nyomkodás is !
Egyébként a 3vd és a 4tx tanksapkája megegyezhet ?
    

kawa550 115816 2017. június 5. 21:49   Válasz erre: 115811
Nektek meg eddig is vót. :)))) Kiegészítő kacsahápogás opcióval.... :D
    

kawa550 115815 2017. június 5. 21:47   Válasz erre: 115808
Mostantól bérletetek van nálunk. :))))))
    

kdavid87 115814 2017. június 5. 21:29   Válasz erre: 115812

    

kdavid87 115813 2017. június 5. 21:29   Válasz erre: 115812

    

kdavid87 115812 2017. június 5. 21:28  
Sziasztok,
TDM 900-as motorkerékpáromról eladóvá vált a gyári plexije. Csatoltam pár képet. Amennyiben valakit érdekel kérem keressen fel vagy írjon nekem.
kiss.david.pici@gmail.com
06-20 413-9667
Üdv,
Dávid
    

lendvai 115811 2017. június 5. 21:24   Válasz erre: 115808
Jó kis hétvége volt bizony. Én már mennék is vissza. :-) De hát...hát...nahát...tehát... :-)
    

mati12 115810 2017. június 5. 21:18   Válasz erre: 115792
Már törölted is? Szerettem volna letölteni de a link már nem működik.
    

gergotdm 115809 2017. június 5. 21:06  
Szlovénia pár képben. Aki tud menjen el gyönyörű szerpentin paradicsom.
    

Robi70 115808 2017. június 5. 21:02   Válasz erre: 115789
Rafting kétkeréken.... jó is az!:)))
Szupi hétvége volt Főni! Kössz mindent!
Bő 1000km jött össze. De ami fontosabb a társaság és a közös gurulások.
    

Tomchy 115807 2017. június 5. 20:51   Válasz erre: 115797
Kulcs nekem is addig megy be, és kicsit le kell nyomnom a tanksapka kormány felőli felét, akkor nyílik.

Csanesz! Köszi az iGo-t! :)
    

abel92 115806 2017. június 5. 20:19  
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Tegnapi 500km-es túra után ma újból használtam a mocit egy kisebb körre. Viszont útközbe felfigyeltem egy érdekes hangra ami elölről jött. Leginkább lassú tempónál fékezés és és újra elinduláskor volt jelen ez a hang.
Elsőre a fék volt nekem gyanús de fékhatás szempontjából semmi gond nem volt. Komáim úgy tippelték hogy csapágyas lehet az első kerék.
Hazajövet szemügyre vettem az elejét. A fékeknek néztem utána ma. A féknyergeket leszedve sem tapasztaltam semmi furcsát. Viszont miután visszatettem őket észrevettem , hogy a csapszeg és a rögzítő lemez úgy lötyög mint a fene. Készítettem egy videót is róla amit itt tudtok megnézni:
https://www.youtube.com/watch?v=GcdKkwPNDlM&feature=youtu.be
A másik oldalon nem tapasztaltam ilyet. Volt már valakinek hasonló problémája? Nem tudom, hogy ez lehetett-e a hang forrása, de ha igen lövésem sincs hogy orvosolhatnám. Új féknyereg öntvény?!

ui.: másnak is súrlódik a tárcsa alapesetben is?

Üdv,
Marci
    

SzVZoli 115805 2017. június 5. 20:10  
Jah le is esett !
A "felnyíló rész alatt"
Hírtelen a zárat takaró kis füllentyűre gondoltam
de nem,az alatt van még 1 csavar amit pont nyitni akarok
    

SzVZoli 115804 2017. június 5. 20:07  
Szoktam olajozni ,most is adtam neki ,hátha
Húzogattam is ,minden irányba mozgattam de semmi!
Kawa azt mondod Hogy lenne még 1 csavar a felnyíló rész alatt
Megfogom nézni !
    

csanesz 115803 2017. június 5. 19:59   Válasz erre: 115802
Lehet, hogy csak a lamellák vannak beállva.
Én jól kib@ctam magammal, mert száraz zsírt nyomtam a slusszkapcsolóba, amivel a láncot szokták kenegetni.
Csakhogy ez megdermed és tőle beáll a lamella. Kis olajjal rendbejött.
A Repsol (narancs flakon) láncolaj viszont erre is jó. Vagy a WD40.
    

csanesz 115802 2017. június 5. 19:45   Válasz erre: 115801
Persze a lentebb írt olajozás sem elhanyagolható. Én telente 1 szer szoktam olajozni a zárakat mikor elteszem a gépet...
    

csanesz 115801 2017. június 5. 19:42   Válasz erre: 115797
A tanknál a kulcs mélysége pont jó!
Nyomd bele egy kicsit nagyobb erővel és úgy próbáld elfordítani.
Ha nem megy, akkor finoman feszítsed körkörösen miközben forgatnád. Többször húzd ki és dugd vissza és újra körkörösen...
    

kawa550 115800 2017. június 5. 19:04   Válasz erre: 115797
A felnyíló rész alatt is van egy csavar, azért nem jön ki. Nekem tegnapelőtt még kettő is volt, de idejött valaki hogy megveszi az összes maradék alkatrészemet egy kupacban, oszt azokat is odaadtam.
    

csokabi 115799 2017. június 5. 18:56   Válasz erre: 115797
Én valamilyen kampós végű dologgal próbálnám kipiszkálni a belekerült valamit. Kulcsból nem hiányzik darab?
    

kawa70 115798 2017. június 5. 18:52   Válasz erre: 115797
Én próbálkoznék wd40-nel, hátha ki vannak száradva a lamellák és nem mozdul valamelyik.
    

SzVZoli 115797 2017. június 5. 18:42  
Sziasztok !

Úgy gondoltam hogy csontra kiürítem a motorom tankját hogy kiderüljön a tényleges fogyasztása !
398 km ig tartott ki a nafta ,elégedett is vagyok !
Pont hazafelé tartva a házamtól 6-700 méterre fogyott ki,de vittem magammal egy kis naftát flakonba
Félre álltam hogy beleöntsem a benzint,nyitnám a tanksapkát de nem nyílik sehogy sem
Az imbusz csavarokat gyorsan ki is kaptam hátha kijön komplett ,de nem
Ki mit javasol hogy álljak neki a kinyitásnak ,erősen gyanús hogy fúrás ,de hátha van ötlet más is !
Viszont egy észrevétel ,a gyújtáskapcsolóba és az ülészárjába is mélyebbre megy a kulcs ,gondoltam rá hogy valami belekerülhetett ,kompresszorral próbálta ki fúvatni de semmi,
Lehet hogy csak ennyire menne bele ,sosem figyeltem meg ?!
Esetleg valakinek van elfekvőben egy felesleges tanksapkája ,vevő lennék rá ?
    

night-rider 115796 2017. június 5. 15:03   Válasz erre: 115793
a vizek városában)))
    

csanesz 115795 2017. június 5. 12:02   Válasz erre: 115793
Irigyelve vagytok!
Én itthon gürizek, hogy meglegyen a szükséges fizum 1 hónapra.Kiléptem a munkahelyemről 17 év után és 3 hétre közel 70 000 -et adtak. Jövőhéten kezdek egy másik melóhelyen dupla maniért. Végre rendes fizetésem lesz.
A vizsgáim is jól alakulnak...
    

Sander67 115794 2017. június 5. 11:53   Válasz erre: 115793
Amolyan Cash and Carry alapon, akciósan melyik vehető?
    

kawa550 115793 2017. június 5. 10:51  
Motorkereskedés nyílt Kópházán! :)))))))))
    

csanesz 115792 2017. június 5. 10:12   Válasz erre: 115791
Még egy darabig fent hagyom utána törlöm a tartalmat.
    

Sander67 115791 2017. június 5. 09:58   Válasz erre: 115787
Még egyszer köszönöm a jó tanácsot, és a progit, ami flottul működik.
    

dinnyemag 115790 2017. június 5. 09:48   Válasz erre: 115789
Flohmarkt? Jó a felhozatal...:-))))))
    

kawa550 115789 2017. június 5. 09:11  
Csendélet kétkeréken rafting után. :D
    

csanesz 115788 2017. június 4. 17:52   Válasz erre: 115787
Térképet cseréld le újabbra.
    

csanesz 115787 2017. június 4. 17:51   Válasz erre: 115785
Szal Dropbox
Fehaszn.név: senser@freestart.hu
Jelszó: csanesz

rar -ba van tömörítve.
    

csanesz 115786 2017. június 4. 17:32   Válasz erre: 115785
Oksa! Jelzem, ha fent van!
    

Sander67 115785 2017. június 4. 13:06   Válasz erre: 115784
Én megköszönöm, a terjesztést, mert jelentősen leegyszerűsödne az iGO-s útvonaltervezés, mivel a gps visuolatorral küszködtem eddig már eleget.
    

csanesz 115784 2017. június 4. 10:18   Válasz erre: 115783
Amúgy egy jótanács:
Ha Google -val tervezitek az útvonalat és IGO -ba konvertáljátok át, majd töltitek be. Szívás lesz a vége. Ugyanis az IGO nem frissít, olyan gyakran mappot, mint a Google. És olyan sűrűn kell rakni az "etapokat", hogy egyszerűbb az IGO PC változatát letölteni és azon megtervezni, amit a save/routes mappába betesz egy route001.dat file névvel és kiterjesztéssel. Majd egyszerűen csak bemásolod a navidba a gps-en a save/routes mappába, akkor az útvonal betöltése menüben látod az útvonalat. És nem lesz meglepi Erdélyben. Nekünk érdekes volt a tervezés, Mert Google -n tervezték meg és IGO -ba töltöttük be. Csakhogy, aki megtervezte lesérült így nem jött velünk. ...kár...
30km kemény off-road is belekerült köztünk egy Suzuki Burgmanossal együtt. 30km felhőtlen égbolt és árnyék nélkül tűző napsütésben 10km/h -val. És sehol egy pihenő.

Ha kell az IGO PC változat szóljatok!
Felteszem Dropboxra.
    

csanesz 115783 2017. június 4. 09:28   Válasz erre: 115782
Libegő? Az út legjavát azzal kihagyod!
Mikor én voltam jó 2 éve részben a libegő alatt gurultunk. Olyan útszakaszok voltak, hogy a növényzet teljesen ránőtt az útszélekre. Egyik oldalt egy hatalmas növényzettel benőtt merőleges hegyoldal a másik oldalt derékig érő növényzet és kb 50 méterrel beljebb több 10 méteres fák, felfutva rá az aljnövényzet. Olyan volt mintha a dzsungelben gurultunk volna. Lényegében egy völgyben gurultunk.
És ez csak egy útszakasz...
    

Robi70 115782 2017. június 3. 09:00  
Egy kis infó a Transfogarasra Transalpinára készülőknek:
https://hegylakok.hu/2017/05/juliusig-kell-varni-transzfogaras-turara
A jóhír, hogy libegővel fel lehet jutni a csúcsra.:)
    

Kawakarika 115781 2017. június 2. 22:37   Válasz erre: 115780
Ja,akkor 77000km volt benne.
    

Kawakarika 115780 2017. június 2. 22:35  
Áhoj Béla!
Ha esetleg bekukkantasz:2015.06.28.-án "szabadítottalak"meg a 4TX-től,azóta hűségesen szolgál.Ma váltott 6
számjegyűre(legalábbis óra szerint)
A hétvégén újabb 1000km vár rá....
Jó vétel volt!:)))
    

csanesz 115779 2017. június 2. 22:01   Válasz erre: 115775
Az 50 -es meleg oldal kicsit sok iil. fölös.
A 10w-40 teszi a dolgát.

Én is Motult használok. Szerelőm aszonta ezt szereti és nem lesz vele gondom. Motulnál a marketinges csóka meg szépen beszélt az olajról. Nem csak az a rád sózom, azt menj.

Mint mikor megkellet győznöm valakit, hogy miért vegyen új számítógépet a régi helyett - mert én fogok vele órákat sz@pni, ha belassul vagy beszarik.

Szal Motul lett és szépen fut a kicsike.
Jövőhéten megjáratom Balatonboglárig meg vissza Budapestig.
    

Bimmer1 115778 2017. június 2. 20:41   Válasz erre: 115770
Ajánlani tudom az országot. Nagyon élvezetes és látványos szerpentinjeik vannak.

És a közlekedési morál is kiváló. Példásan szabálykövetőek a helyiek.
    

Bimmer1 115777 2017. június 2. 20:38   Válasz erre: 115769
Igen!

De volt Isonzó völgye meg Vršič-hágó is. Meg számtalan más csodálatos útvonal.
    

Hitmanus 115776 2017. június 2. 11:58   Válasz erre: 115775
Szia!

Igazából mindegy milyen olaj, csak ne gagyi legyen.
Én használtam gyári Yamalube olajat..már egy ideje áttértem a Motulra..lehet majd kipróbálom az Eneos-t...Bár a Motullal sincsen semmi bajom, meg a bolti árnál olcsóbban jutok hozzá..

Szóval amiről nem hallottál rosszat, azt nyugodtan öntsed bele..

Üdv
    

abel92 115775 2017. június 2. 11:23  
Szia!

Na akkor végre megtaláltam azt akivel találkoztam! Te voltál az! Örülök ha tetszik!

Már csak annyi lenne a kérdésem feléd és a többiek felé hogy ki milyen olajat önt a TDM-ébe.
Most hívtam fel a motorom volt tulajdonosát, ő azt mondta Castrol 4T Racing 10W50-es olajat öntöttek bele mindig. Más mást mond! Most akkor mi a jó?

Üdv,
Marci
    

Hitmanus 115774 2017. június 2. 10:11   Válasz erre: 115761
Szép motor..élőben is mondtam a Shox előtt:)
    

Hitmanus 115773 2017. június 2. 09:58  
Sziasztok!

Eladó egy hátsó doboztartó konzol, fém Givi Monokey platnival TDM900-ra
Használt, de szép állapotú.

Ára 22.000 ft.

Tel:06305920178
    

csanesz 115771 2017. június 1. 16:49   Válasz erre: 115767
Kicsi a kép!
    

csokabi 115770 2017. június 1. 15:52   Válasz erre: 115768
Tényleg szép helyeken jártál. A fotókat elnézve nekem is mehetnékem támad.
    

Tomchy 115769 2017. június 1. 14:53   Válasz erre: 115768
Vintgár szurdok, Bledi-szoros?
Szép!
    

Bimmer1 115768 2017. június 1. 13:23  
Egy kis kedvcsináló Szlovéniához :)

Nagyon tudom ajánlani mindenkinek.
    

Gepida 115767 2017. május 31. 19:52   Válasz erre: 115766
Erről beszélsz?
    

csanesz 115766 2017. május 31. 19:22   Válasz erre: 115761
Van egy másik oldal ott is mi vagyunk (ott Ifj. Padavan vok): http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198831

..."a sötét oldal erősebb! Álj át a sötét oldalra ifjú Skywalker..."
    

csanesz 115765 2017. május 31. 19:18   Válasz erre: 115761
Csinos darab! :)
...és üdv a csapatban!
    

csanesz 115764 2017. május 31. 19:17   Válasz erre: 115761
abel92!
Nincs semmi gond, sajna nem én voltam.
Nekem 850 4TX van 2001 -es évjárat.
Egy jó ideje nem voltam már Kecskeméten.
    

Tomchy 115763 2017. május 31. 17:44   Válasz erre: 115761
Üdv itt!

Öröm látni régi alma materemből érkezett kollégákat a Tdm-esek közt! :D
Láncot pucolni Kawa mester készségét javaslom, nekem hasonló van, tök jó.
https://www.sportmotor.hu/album/IkuMs1qv6je
Olajat, szűrőt, benne O-gyűrűvel kapsz bármelyik motoros boltban is, én egyébként sok mindent innen rendelek:
https://motoralkatresz.eu/motorok/yamaha/900/TDM900_A_ABS/2002/

Tomchy
    

Kilos 115762 2017. május 31. 15:27   Válasz erre: 115705
Sziasztok! Igaz, hogy nem volt érdeklődő az Erdélyi 10-naposra, de megelőzendő, hogy valaki lessre fusson szólok, hogy a két üres hely elkelt!
    

abel92 115761 2017. május 31. 15:05  
Üdv Mindenkinek!

Újdonsült TDM 900 tulajdonosként köszönnék be hozzátok. A motorhoz május 1.-én jutottam hozzá. Azóta használom és teljes mértékben megvagyok vele elégedve eddig! :)
Ez egy 2002 év végi motor. Sötétkék/fekete színben pompázik. (Csatoltam képet de nem tudom hogy megjelenik).

Néhány apróságot szeretnék megcsinálni rajta mielőtt aktívan elkezdeném használni. Olajcsere, lánctisztítás szűrő és gyertya cserére gondoltam.
A szervizkönyvét olvastam, de nem minden volt számomra egyértelmű. Ha jól olvastam 3,9 L olajat kellene bele töltenem. Ehhez viszont szükségem lenne új szűrőre és a két O-gyűrűre, amihez tippeket kérnék, hogy melyik olajat érdemes önteni bele és a szűrőt az O-gyűrűkkel hol lehetne legjobb árban beszerezni. Továbbá a lánctisztításhoz szeretnék kérni javaslatokat, hogy végezzem a tisztítást és mivel érdemes befújni a továbbiakban. Egyenlőre ennyi jutott eszembe.

Köszönöm a segítségeteket előre is!

Magamról annyit, hogy kecskeméti vagyok. Ha esetleg van a környéken TDM tulajdonos szívesen találkoznék vele egy csevegésre, mocizásra.
(Nemrégiben összefutottam egy típustárssal itt Kecskeméten. A nick-nevét említette, de már pontosan nem emlékeztem rá, de ahogy itt szétnéztem "csanesz Úr" lehet akire én gondolok. Ha rosszul emlékeztem akkor elnézést!)

Üdv,
Marci
    

dinnyemag 115760 2017. május 30. 21:00  
...
    

dinnyemag 115759 2017. május 30. 20:59  
...
    

dinnyemag 115758 2017. május 30. 20:59  
...
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők