Fido71 | 115858 | 2017. június 8. 17:08 |
Irtam ide én is, de eltűnt. Együtt cseréljük a szettet, külön semmit. Kedden voltam épp lánc-szett cserén. Nincs nittelőm, így kénytelen voltam. 37ezret bírt a gyári szettem. A km jeladó műanyagházánál a három imbuszcsavar szépen körbeforgott /a műanyagházba öntött dióval együtt/, ki kellett fúrni. Nem volt egyszerű, mert az imbuszok 8X keménységű anyagok. Most ilyen biliacél csavart tettem be 3 db, azt könnyebb lesz fúrni. Kilos Laci bácsival értekeztem, Ő is ugyanígy járt, mint én. Neki még bírja a szett 50ezer felett jár vele már... Nem tudom, hogy én mit csinálok rosszul. Nem kaparok, nem egykerekezek... :( |
kawa550 | 115857 | 2017. június 8. 16:33 | Válasz erre: 115854 |
Én csak kérdem: minek kell száraz zsír meg műszerolaj keverékkel 2x játszani, nem egyszerűbb meg talán jobb is odavaló láncsprét használni? A lánckerék meg szerintem pont addig tart amíg a lánc, se előbb, se később nem szoktam cserélni egyiket sem, hanem egyszerre és együtt. Egyrészt egy melóval meg egy kosszal megvan, másrészt nem egészséges a kopott lánckerékkel az új láncot hamar összebaxni. A DID lánc megfelelő méretezéssel még ilyen kényszeres állandóan fújkálás nélkül is, csak úgy normál karbantartva, időnként lepucolva, motormosás után újrafújva is elmegy a tádén 35-40.000-et. Ehhez egy első/hátsó JT lánckerék 10.000Ft. Ha nem cseréled az elsőt a lánccal, azzal spórolsz úgy 3000ft-ot kb 4 év alatt. Nem ér annyit a dolog. Az RK lánc viszont -bár papíron ugyan olyan specifikációjú volt- csak 20-at bírt ki. |
Hitmanus | 115856 | 2017. június 8. 13:09 |
Sziasztok! Eladó egy Kappa 48-as hátsó doboz. Gyakorlatilag teljesen új. Háromszor volt a motoron kb. Karc és hiba mentes.. Ára:30.000 ft. 06305920178 |
csanesz | 115854 | 2017. június 8. 10:31 | Válasz erre: 115853 |
Nem tudom mennyit mennek a lánckerekek, míg csere érett nem lesz. Én 24 000 -et tettem eddig bele. Mióta megvan nekem a gép még nem volt cserélve. Elvileg gyári. Rendszeresen kenem. De a legutóbb kényszer megoldásból motorolajjal kentem. Szerintem hamar lecsapta magáról. A hátsó lánckerék olajos volt az első viszont csont száraz. Ez volt a bibi. És a balatoni guriga is tett rá egy lapáttal. Általában Valvoline száraz zsírt és kicsit később Repsol olajat nyomok rá. Ezzel a száraz zsírt némiképp feloldom és a beleragadt szutykot szépen kimossa. A Repsol egy sima egyszerű műszerolaj, ami olyan híg, hogy sok mindenre használható. Nem romlik meg, gyantásodik be. |
csanesz | 115851 | 2017. június 7. 17:27 | Válasz erre: 115850 |
:) Meg a csavarok amiket összeszedtem... :))) Aszem a hajtó lánckerék lesz a ludas. Lassan tekerem a kereket és a laza oldalon (alul) megemeli a láncot. Kicsit mintha bütykös lenne a foga és éles a rádiusz pereme ahova a láncszem beül. Ez kopásra utal mélységében és oldalirányban is. Ha jól elmélkedem 4cm a lánc játéka? Kapott egy kis olajat, mert furán száraz volt. Most megyek próbálni. Ha nem lesz kattogás ez a bibi. |
csokabi | 115850 | 2017. június 7. 16:55 | Válasz erre: 115849 |
Szerintem csak a kikeményedett hátsó gumid bütykeit hallod az aszfalton kopogni...:)
|
csanesz | 115849 | 2017. június 7. 14:12 |
Szakikhoz szólnék: 4TX -nél 1 -es fokozatban emelkedőn indulás, max 10-15 -tel megyek és roppanó, időnként koppanó gangot hallani többnyire hátulról, olyan 0,5mp időközönként csak emelkedőn. 2 -ben is néha hallani, ha picit alacsonyabb fordulaton váltok 1 -ből 2 -be. Én lánc-lánckerék kapcsolatra tippelek. Ötletek, tippek? |
csokabi | 115848 | 2017. június 7. 08:07 | Válasz erre: 115847 |
Majd elfelejtettem! Az ajánlat keddig él, utána utazom és nem szeretném csak úgy magammal cipelni azt a darab vasat.
|
csokabi | 115847 | 2017. június 7. 07:46 |
Sziasztok 900tulajok! Lesz egy eladó sw-motech középszenderem eladó. Irányár 45000ft, alkudni kötelező! Jövő hét második felében Pesten leszek, aztán a Balcsi mellett. ![]() |
SzVZoli | 115846 | 2017. június 6. 22:06 | Válasz erre: 115835 |
Ugyan az a kulcs ,ugyanaz asapka ! Gondoltam rá én is hogy nem-e jófej volt valaki és belerakott valamit ! Azért is kérdeztem hogy a kulcs meddig is kellene hogy belemenjen (sosem figyeltem meg annyira ) De egyébként kompreszoral kifúvattam a zárat hátha többmimden lenne benne mint kellene |
lajostrom | 115845 | 2017. június 6. 20:53 | Válasz erre: 115840 |
Kôzelítessz! Ma mi nem változik? Én s a nyugodt, anyagilag érdekelt vizsgaùzletet preferálnám.
|
kawa550 | 115842 | 2017. június 6. 20:28 | Válasz erre: 115841 |
Az volt ott a baj, hogy nem a tűszelepen ment be a benzin, és túltöltöttem, azért is spriccelt a levegő fúvókán. :)))))) https://www.youtube.com/watch?v=20XsaHpRQC8 |
Robi70 | 115841 | 2017. június 6. 20:26 | Válasz erre: 115838 |
Tacsihoz + gratula! Most akkó má üzemképesen foglalja a helyet a garázsban?!:))) Sakkó vasárnap reggel mitől pöfögött 5-7 mp-et? A karbiba csepegtetett féktisztótól? |
Robi70 | 115840 | 2017. június 6. 20:22 | Válasz erre: 115837 |
Természetesen nem az árkülönbségről van szó, hanem az 1xű-ségről. Eddig nem bonyolították túl. Arra voltam kíváncsi, hogy ez változott-e?
|
Robi70 | 115839 | 2017. június 6. 20:18 | Válasz erre: 115836 |
Nekem 2 éve még a dudálás is elmaradt. Fékpad, világítás, fényképezés. Slussssz!
|
kawa550 | 115838 | 2017. június 6. 20:13 | Válasz erre: 115830 |
Azt mondtam már, hogy az imént mentem egy kört a faluban a tacsival? Rájöttem, hogy sokat segít a működésben, ha a benzint az ember a benzincsövön keresztül juttatja be a karbiba, nem pedig a karbi szellőzőcsövén, ami ugyan úgy néz ki, csak 2 centivel arrébb van.....:))))))))))))))))
|
kawa550 | 115837 | 2017. június 6. 20:10 | Válasz erre: 115834 |
Vidd a francba valami kis műhelybe, még ha többe is kerül 2-3000ft-al. Azok ilyesmivel 100% hogy nem kötözködnek, ha lámpák meg a fék rendben, akkor minden mást leszarnak, az az érdekük hogy legközelebb is hozzájuk menj. Lehet hgy az nkh-nál is 98%, de ha te vagy az a 2, akkor megszívtad, és az többe lesz mint 3000. Én a kiskawászt most csináltattam egy hónapja, 9 rugó volt, aznap vihettem, 10 perc volt.
|
Hr.Geiger | 115836 | 2017. június 6. 20:02 | Válasz erre: 115834 |
Hello Robi! Én tavaly márciusban vittem a Tádét az NKH-hoz, fehér indexburákkal, home made bukócsővel, átalakított nyereggel - de semmi nem érdekelte őket. Lefékezték padon, csekkolták a világítást ill. bónuszként - mivel korábban ezt hiányoltam - dudálhattam is egyet! :-)))))))) Most áprilisban voltam a Divi-t forgalomba helyeztetni, akkor is a fenti procedúra volt, az elmaradhatatlan dudálással... :-)))) |
Hr.Geiger | 115835 | 2017. június 6. 19:58 | Válasz erre: 115821 |
Szia! Bingo, vagyis elméletileg semmi nem változott a rendszerben: ua. a kulcs, ua. a tanksapka, most mégsem nyílik..., nem lehet, hogy valaki " játszásiból" belenyomott valamit a zárba? |
Robi70 | 115834 | 2017. június 6. 19:48 | Válasz erre: 115832 |
Nem feltétlenül, de eddig flottul ment minden. Nem kérdezősködtek feleslegesen bukócső, kormány kiemelő, doboztartó..... ügyben. Mee ezek mind házilagos (legalábbis nem E jeles) cuccok. Ha a jan. 1-vel jött változások túlbonyolítják a dolgot, akkó felejtős. Megyek itt a környékben valahova. |
abel92 | 115833 | 2017. június 6. 19:25 |
Robi70 | 115831 | 2017. június 6. 19:12 |
Vizsgáztatott valaki mostanában NKH-nál. Esetleg konkrét tapasztalat Bp. Mozaik utcával kapcsolatban? Gugli értékelésben összehordanak hetet-havat. Holnap telefonálok időpontért, de az 1ik véleményformáló szerint ezt már nem is lehet. Csak személyes megjelenéssel adnak időpontot. |
Robi70 | 115830 | 2017. június 6. 16:48 | Válasz erre: 115829 |
Holnap már több időm lesz. Becsomagolom a képeket oszt jól elküldöm! Priviben dobhatnál emil címet. A rudi meg Atié vót! Gondolom most veri a fejét a falba!:))) |
kawa550 | 115829 | 2017. június 6. 15:16 | Válasz erre: 115823 |
Azt erősen remélem kiscsávó! :)))))))) A képeket meg tolja mindenki ide nekem, hadd legyen mán nekünk is meg! A túrórudit ki hagyta a hűtőben? Monnyuk már mind1, nem küldöm utána, az imént megettem.:)))))))))))) |
Robi70 | 115828 | 2017. június 6. 11:14 | Válasz erre: 115824 |
Bittedánke Csanesz! Letöltöttem, ha lesz időm kipróbálom.
|
VVLaci | 115827 | 2017. június 6. 11:04 | Válasz erre: 115825 |
A csap mindenképp mozogni fog, a lemezen próbálj alakítani, hogy kissé feszüljön!
|
Tizedes | 115826 | 2017. június 6. 11:03 | Válasz erre: 115825 |
A féknyeregben alul és felül -ahol a fékbetétek támaszkodnak- kell lenni egy-egy "Z" alakú acéllemeznek. Ez azért van, mert a féknyereg alumínium ötvözetből van és a betétek gyorsan elkoptatnák. Valszeg vagy az egyik, vagy mindkét alátétlemez hiányzik. Ha a másik oldal jó, akkor vedd ki a betéteket és meglátod miről van szó! Ha ügyes vagy, tudsz is készíteni ugyan olyat. Mivel ez az alátét lemezke kiesni nem tud, valszeg még a betét cserénél eshetett ki.
|
abel92 | 115825 | 2017. június 6. 09:36 | Válasz erre: 115806 |
Van valami ötlete valakinek erre a problémára?
|
csanesz | 115824 | 2017. június 6. 08:46 | Válasz erre: 115822 |
:))) A nagy érdeklődésre való tekintettel ismét fent van és van hozzá egy kis leírás is. |
Robi70 | 115822 | 2017. június 6. 08:29 | Válasz erre: 115820 |
Az az ájgós pcs miújság engem is érdekel. Ha újra felrakod, én is leszedném. Köcce! |
SzVZoli | 115821 | 2017. június 6. 04:42 | Válasz erre: 115819 |
Szia ! Eddig úgy működött a nyitása hogy ,kulcs bele a zárba ,kicsit megnyomtam a sapka elejét hogy nefeszüljön anyira és fordítottam a kulcsot ,és már ki is nyílt semmiféle gond nélkül |
Hr.Geiger | 115819 | 2017. június 5. 22:08 | Válasz erre: 115818 |
Szia! Eddig hogyan nyitottad ki, ha tankolnod kellett? |
SzVZoli | 115818 | 2017. június 5. 21:52 | Válasz erre: 115807 |
Hiába a nyomkodás is ! Egyébként a 3vd és a 4tx tanksapkája megegyezhet ? |
SzVZoli | 115817 | 2017. június 5. 21:52 | Válasz erre: 115807 |
Hiába a nyomkodás is ! Egyébként a 3vd és a 4tx tanksapkája megegyezhet ? |
kawa550 | 115816 | 2017. június 5. 21:49 | Válasz erre: 115811 |
Nektek meg eddig is vót. :)))) Kiegészítő kacsahápogás opcióval.... :D
![]() |
kdavid87 | 115812 | 2017. június 5. 21:28 |
Sziasztok, TDM 900-as motorkerékpáromról eladóvá vált a gyári plexije. Csatoltam pár képet. Amennyiben valakit érdekel kérem keressen fel vagy írjon nekem. kiss.david.pici@gmail.com 06-20 413-9667 Üdv, Dávid ![]() |
lendvai | 115811 | 2017. június 5. 21:24 | Válasz erre: 115808 |
Jó kis hétvége volt bizony. Én már mennék is vissza. :-) De hát...hát...nahát...tehát... :-)
|
mati12 | 115810 | 2017. június 5. 21:18 | Válasz erre: 115792 |
Már törölted is? Szerettem volna letölteni de a link már nem működik.
|
gergotdm | 115809 | 2017. június 5. 21:06 |
Szlovénia pár képben. Aki tud menjen el gyönyörű szerpentin paradicsom.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Robi70 | 115808 | 2017. június 5. 21:02 | Válasz erre: 115789 |
Rafting kétkeréken.... jó is az!:))) Szupi hétvége volt Főni! Kössz mindent! Bő 1000km jött össze. De ami fontosabb a társaság és a közös gurulások. |
Tomchy | 115807 | 2017. június 5. 20:51 | Válasz erre: 115797 |
Kulcs nekem is addig megy be, és kicsit le kell nyomnom a tanksapka kormány felőli felét, akkor nyílik. Csanesz! Köszi az iGo-t! :) |
abel92 | 115806 | 2017. június 5. 20:19 |
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni! Tegnapi 500km-es túra után ma újból használtam a mocit egy kisebb körre. Viszont útközbe felfigyeltem egy érdekes hangra ami elölről jött. Leginkább lassú tempónál fékezés és és újra elinduláskor volt jelen ez a hang. Elsőre a fék volt nekem gyanús de fékhatás szempontjából semmi gond nem volt. Komáim úgy tippelték hogy csapágyas lehet az első kerék. Hazajövet szemügyre vettem az elejét. A fékeknek néztem utána ma. A féknyergeket leszedve sem tapasztaltam semmi furcsát. Viszont miután visszatettem őket észrevettem , hogy a csapszeg és a rögzítő lemez úgy lötyög mint a fene. Készítettem egy videót is róla amit itt tudtok megnézni: https://www.youtube.com/watch?v=GcdKkwPNDlM&feature=youtu.be A másik oldalon nem tapasztaltam ilyet. Volt már valakinek hasonló problémája? Nem tudom, hogy ez lehetett-e a hang forrása, de ha igen lövésem sincs hogy orvosolhatnám. Új féknyereg öntvény?! ui.: másnak is súrlódik a tárcsa alapesetben is? Üdv, Marci |
SzVZoli | 115805 | 2017. június 5. 20:10 |
Jah le is esett ! A "felnyíló rész alatt" Hírtelen a zárat takaró kis füllentyűre gondoltam de nem,az alatt van még 1 csavar amit pont nyitni akarok |
SzVZoli | 115804 | 2017. június 5. 20:07 |
Szoktam olajozni ,most is adtam neki ,hátha Húzogattam is ,minden irányba mozgattam de semmi! Kawa azt mondod Hogy lenne még 1 csavar a felnyíló rész alatt Megfogom nézni ! |
csanesz | 115803 | 2017. június 5. 19:59 | Válasz erre: 115802 |
Lehet, hogy csak a lamellák vannak beállva. Én jól kib@ctam magammal, mert száraz zsírt nyomtam a slusszkapcsolóba, amivel a láncot szokták kenegetni. Csakhogy ez megdermed és tőle beáll a lamella. Kis olajjal rendbejött. A Repsol (narancs flakon) láncolaj viszont erre is jó. Vagy a WD40. |
csanesz | 115802 | 2017. június 5. 19:45 | Válasz erre: 115801 |
Persze a lentebb írt olajozás sem elhanyagolható. Én telente 1 szer szoktam olajozni a zárakat mikor elteszem a gépet...
|
csanesz | 115801 | 2017. június 5. 19:42 | Válasz erre: 115797 |
A tanknál a kulcs mélysége pont jó! Nyomd bele egy kicsit nagyobb erővel és úgy próbáld elfordítani. Ha nem megy, akkor finoman feszítsed körkörösen miközben forgatnád. Többször húzd ki és dugd vissza és újra körkörösen... |
kawa550 | 115800 | 2017. június 5. 19:04 | Válasz erre: 115797 |
A felnyíló rész alatt is van egy csavar, azért nem jön ki. Nekem tegnapelőtt még kettő is volt, de idejött valaki hogy megveszi az összes maradék alkatrészemet egy kupacban, oszt azokat is odaadtam.
|
csokabi | 115799 | 2017. június 5. 18:56 | Válasz erre: 115797 |
Én valamilyen kampós végű dologgal próbálnám kipiszkálni a belekerült valamit. Kulcsból nem hiányzik darab?
|
kawa70 | 115798 | 2017. június 5. 18:52 | Válasz erre: 115797 |
Én próbálkoznék wd40-nel, hátha ki vannak száradva a lamellák és nem mozdul valamelyik.
|
SzVZoli | 115797 | 2017. június 5. 18:42 |
csanesz | 115795 | 2017. június 5. 12:02 | Válasz erre: 115793 |
Irigyelve vagytok! Én itthon gürizek, hogy meglegyen a szükséges fizum 1 hónapra.Kiléptem a munkahelyemről 17 év után és 3 hétre közel 70 000 -et adtak. Jövőhéten kezdek egy másik melóhelyen dupla maniért. Végre rendes fizetésem lesz. A vizsgáim is jól alakulnak... |
Sander67 | 115794 | 2017. június 5. 11:53 | Válasz erre: 115793 |
Amolyan Cash and Carry alapon, akciósan melyik vehető?
|
csanesz | 115792 | 2017. június 5. 10:12 | Válasz erre: 115791 |
Még egy darabig fent hagyom utána törlöm a tartalmat.
|
Sander67 | 115791 | 2017. június 5. 09:58 | Válasz erre: 115787 |
Még egyszer köszönöm a jó tanácsot, és a progit, ami flottul működik.
|
csanesz | 115787 | 2017. június 4. 17:51 | Válasz erre: 115785 |
Szal Dropbox Fehaszn.név: senser@freestart.hu Jelszó: csanesz rar -ba van tömörítve. |
Sander67 | 115785 | 2017. június 4. 13:06 | Válasz erre: 115784 |
Én megköszönöm, a terjesztést, mert jelentősen leegyszerűsödne az iGO-s útvonaltervezés, mivel a gps visuolatorral küszködtem eddig már eleget.
|
csanesz | 115784 | 2017. június 4. 10:18 | Válasz erre: 115783 |
Amúgy egy jótanács: Ha Google -val tervezitek az útvonalat és IGO -ba konvertáljátok át, majd töltitek be. Szívás lesz a vége. Ugyanis az IGO nem frissít, olyan gyakran mappot, mint a Google. És olyan sűrűn kell rakni az "etapokat", hogy egyszerűbb az IGO PC változatát letölteni és azon megtervezni, amit a save/routes mappába betesz egy route001.dat file névvel és kiterjesztéssel. Majd egyszerűen csak bemásolod a navidba a gps-en a save/routes mappába, akkor az útvonal betöltése menüben látod az útvonalat. És nem lesz meglepi Erdélyben. Nekünk érdekes volt a tervezés, Mert Google -n tervezték meg és IGO -ba töltöttük be. Csakhogy, aki megtervezte lesérült így nem jött velünk. ...kár... 30km kemény off-road is belekerült köztünk egy Suzuki Burgmanossal együtt. 30km felhőtlen égbolt és árnyék nélkül tűző napsütésben 10km/h -val. És sehol egy pihenő. Ha kell az IGO PC változat szóljatok! Felteszem Dropboxra. |
csanesz | 115783 | 2017. június 4. 09:28 | Válasz erre: 115782 |
Libegő? Az út legjavát azzal kihagyod! Mikor én voltam jó 2 éve részben a libegő alatt gurultunk. Olyan útszakaszok voltak, hogy a növényzet teljesen ránőtt az útszélekre. Egyik oldalt egy hatalmas növényzettel benőtt merőleges hegyoldal a másik oldalt derékig érő növényzet és kb 50 méterrel beljebb több 10 méteres fák, felfutva rá az aljnövényzet. Olyan volt mintha a dzsungelben gurultunk volna. Lényegében egy völgyben gurultunk. És ez csak egy útszakasz... |
Robi70 | 115782 | 2017. június 3. 09:00 |
Egy kis infó a Transfogarasra Transalpinára készülőknek: https://hegylakok.hu/2017/05/juliusig-kell-varni-transzfogaras-turara A jóhír, hogy libegővel fel lehet jutni a csúcsra.:) |
Kawakarika | 115780 | 2017. június 2. 22:35 |
csanesz | 115779 | 2017. június 2. 22:01 | Válasz erre: 115775 |
Az 50 -es meleg oldal kicsit sok iil. fölös. A 10w-40 teszi a dolgát. Én is Motult használok. Szerelőm aszonta ezt szereti és nem lesz vele gondom. Motulnál a marketinges csóka meg szépen beszélt az olajról. Nem csak az a rád sózom, azt menj. Mint mikor megkellet győznöm valakit, hogy miért vegyen új számítógépet a régi helyett - mert én fogok vele órákat sz@pni, ha belassul vagy beszarik. Szal Motul lett és szépen fut a kicsike. Jövőhéten megjáratom Balatonboglárig meg vissza Budapestig. |
Bimmer1 | 115778 | 2017. június 2. 20:41 | Válasz erre: 115770 |
Ajánlani tudom az országot. Nagyon élvezetes és látványos szerpentinjeik vannak. És a közlekedési morál is kiváló. Példásan szabálykövetőek a helyiek. |
Bimmer1 | 115777 | 2017. június 2. 20:38 | Válasz erre: 115769 |
Igen! De volt Isonzó völgye meg Vršič-hágó is. Meg számtalan más csodálatos útvonal. |
Hitmanus | 115776 | 2017. június 2. 11:58 | Válasz erre: 115775 |
Szia! Igazából mindegy milyen olaj, csak ne gagyi legyen. Én használtam gyári Yamalube olajat..már egy ideje áttértem a Motulra..lehet majd kipróbálom az Eneos-t...Bár a Motullal sincsen semmi bajom, meg a bolti árnál olcsóbban jutok hozzá.. Szóval amiről nem hallottál rosszat, azt nyugodtan öntsed bele.. Üdv |
abel92 | 115775 | 2017. június 2. 11:23 |
Szia! Na akkor végre megtaláltam azt akivel találkoztam! Te voltál az! Örülök ha tetszik! Már csak annyi lenne a kérdésem feléd és a többiek felé hogy ki milyen olajat önt a TDM-ébe. Most hívtam fel a motorom volt tulajdonosát, ő azt mondta Castrol 4T Racing 10W50-es olajat öntöttek bele mindig. Más mást mond! Most akkor mi a jó? Üdv, Marci |
Hitmanus | 115774 | 2017. június 2. 10:11 | Válasz erre: 115761 |
Szép motor..élőben is mondtam a Shox előtt:)
|
Hitmanus | 115773 | 2017. június 2. 09:58 |
Sziasztok! Eladó egy hátsó doboztartó konzol, fém Givi Monokey platnival TDM900-ra Használt, de szép állapotú. Ára 22.000 ft. Tel:06305920178 ![]() ![]() ![]() |
csokabi | 115770 | 2017. június 1. 15:52 | Válasz erre: 115768 |
Tényleg szép helyeken jártál. A fotókat elnézve nekem is mehetnékem támad.
|
Bimmer1 | 115768 | 2017. június 1. 13:23 |
Egy kis kedvcsináló Szlovéniához :) Nagyon tudom ajánlani mindenkinek. ![]() ![]() ![]() ![]() |
csanesz | 115766 | 2017. május 31. 19:22 | Válasz erre: 115761 |
Van egy másik oldal ott is mi vagyunk (ott Ifj. Padavan vok): http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198831 ..."a sötét oldal erősebb! Álj át a sötét oldalra ifjú Skywalker..." |
csanesz | 115764 | 2017. május 31. 19:17 | Válasz erre: 115761 |
abel92! Nincs semmi gond, sajna nem én voltam. Nekem 850 4TX van 2001 -es évjárat. Egy jó ideje nem voltam már Kecskeméten. |
Tomchy | 115763 | 2017. május 31. 17:44 | Válasz erre: 115761 |
Üdv itt! Öröm látni régi alma materemből érkezett kollégákat a Tdm-esek közt! :D Láncot pucolni Kawa mester készségét javaslom, nekem hasonló van, tök jó. https://www.sportmotor.hu/album/IkuMs1qv6je Olajat, szűrőt, benne O-gyűrűvel kapsz bármelyik motoros boltban is, én egyébként sok mindent innen rendelek: https://motoralkatresz.eu/motorok/yamaha/900/TDM900_A_ABS/2002/ Tomchy |
Kilos | 115762 | 2017. május 31. 15:27 | Válasz erre: 115705 |
Sziasztok! Igaz, hogy nem volt érdeklődő az Erdélyi 10-naposra, de megelőzendő, hogy valaki lessre fusson szólok, hogy a két üres hely elkelt!
|
abel92 | 115761 | 2017. május 31. 15:05 |