TeeJay | 3824 | 2007. december 5. 15:39 | Válasz erre: 3823 |
Sajnos ez a típus méltánytalanul el lett hanyagolva fejlesztésileg. A 98-01 változat a feszszabtól eltekintve baromi jó: elég drága is a korához képest. 6-8 éves, 20-30e km-esekért is 1.3-1.5M-t kérnek. :-S |
Verado | 3823 | 2007. december 5. 10:54 |
nem vagyok jogász, de még ügyvéd sem, csak mint mondottam körbejártam a témát magam is , bár nagyon tetszik a motor lemondtam róla. Egy másik dolog a bukógomba , hát azt sincs hova rárakni és ha netán eldöl vagy elcsúszol vele igen csak a zsebed mélyére kell nyúlni mert pótolandó idom van rajta bõven. Krisztiánnak a véleményével is egyetértek mert az a "honda" hátsodoboz formaterve kiritikán aluli egy ilyen tetszetõs motorhoz. |
TeeJay | 3822 | 2007. december 4. 19:33 | Válasz erre: 3820 |
Egészen véletlenül nem jogász vagy? Azt írtad elõszõr, hogy csutkakormány, erre mondtam, hogy nem az, eleve kiemelõkön ül a markolat - ezért nincs a kiegészítõk között sem... De ha nem akarod, nem fogod megérteni. :-P |
Verado | 3821 | 2007. december 4. 19:01 |
ja és a kényelemrõl csak annyit, egyáltalán nem szubjektív dolog, van ideális testartás motorozáshoz is például egy GS 1200 as vagy egy Harley E-Glide, netán egy JFR nagyon hasonló testtartást tesznek lehetõvé, attól mert valakinek valami kényelmesnek tünik az nem jelenti hogy az is és hogy ez mennyire igaz azt az idõ mondja majd meg meg a hátgerinc :)
|
Verado | 3820 | 2007. december 4. 18:55 |
TeeJay ez egy nagyon jó promo, de én még mindég nem látom azt a kormánykiemelõt ... |
mexikana | 3819 | 2007. december 4. 17:39 | Válasz erre: 3818 |
HIÁNYOZNI FOGSZ.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....(((((((((((((((((igyekezz vissza....ki fog helyetted szurkapiszkálódni?....)))
|
krisztian.fz6 | 3818 | 2007. december 4. 15:40 | Válasz erre: 3817 |
Leléptem egy hétre, megyek karácsonyi vásárba, holnap délelõtt ott kell lennem. Csasztok! |
krisztian.fz6 | 3816 | 2007. december 4. 14:28 | Válasz erre: 3815 |
De jól néz ki az oldalsó dobozokkal. De aki azt a 80-as évekbeli felsõ dobozt kitalálta rá az se volt normális. Ja, meg az oldalsó hûtõket, egy csúszásnál milyen olcsó lehet azt is cserélni. |
TeeJay | 3815 | 2007. december 4. 13:27 | Válasz erre: 3812 |
Akkor megint: a kényelem szubjektív. A kiemelõ, ami pár centivel a felsõ villahíd felé emeli a markolatokat pedig alapfelszereltség. Itt vannak a kiegészítõ felszerelések: http://www.honda.co.uk/mcstatic/en/product/accessoriesPDF/2007Range/VFR800.pdf |
Ferko | 3814 | 2007. december 4. 11:33 | Válasz erre: 3808 |
Ezért szervezte a tavaszi elsõ túra indulását a kapujából.
|
mexikana | 3813 | 2007. december 4. 11:15 | Válasz erre: 3808 |
nekem már nem kell vigyorbogyó......)))))))))))))))))))))
|
Verado | 3812 | 2007. december 4. 10:39 | Válasz erre: 3795 |
Hondáékkal beszélgettem errõl a kiemelõízérõl, alapból nincsen rajta. Ha õk hülyék ehez akkor igy jártam. Magam 180 cm és 80 kg vagyok de a VFR ülésgeometriája olyan hogy a két karommal tartom a felsõtestem sulyának nagy részét ez nem egy kényelmes törzstartás , ehez képest a Fazer en majdnem egyenes derékkal ülünk. |
polo | 3811 | 2007. december 3. 22:11 |
Lassan annyi fórum lesz, hogy már nem is lehet követni. Nem baj, legalább nem unatkozom a munkahelyemen. :D
|
krisztian.fz6 | 3810 | 2007. december 3. 21:04 | Válasz erre: 3808 |
Ja, a fazer fórum meg érden van??? Az lehet.
|
TeeJay | 3809 | 2007. december 3. 21:03 | Válasz erre: 3808 |
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Ezen jót nevettem. |
karu | 3806 | 2007. december 3. 21:00 | Válasz erre: 3802 |
Ezmost a Fazer TVN uj verzioja?Csak azért kérdezem mertaTVN en eltünt a forum.
|
TeeJay | 3805 | 2007. december 3. 20:44 | Válasz erre: 3804 |
Orwelli fordulattal élve: minden motoros egyenlõ, de egyes motorosok egyenlõbbek... :-DDD :-P |
krisztian.fz6 | 3804 | 2007. december 3. 20:31 | Válasz erre: 3803 |
az meg hogy lehet? Nekem még nem jött meg a jelszó e-mail.
|
krisztian.fz6 | 3802 | 2007. december 3. 20:13 |
http://www.fazer.tvn.hu/rumof/index.php Szóljatok mindenkinek!!!
|
karu | 3801 | 2007. december 3. 19:41 | Válasz erre: 3800 |
Néha én is tudok jó fotót csinálni ha odafigyelek.
|
karu | 3799 | 2007. december 3. 19:15 |
A fokozatjelzõvel kapcsolatban az összes rally pilótának ott vigyorog a müszerfal közepén és nem hiszem hogy õk pancserok.
|
karu | 3798 | 2007. december 3. 19:09 |
Ugy látom nem sokára kiirhatjuk VFR topik))))) Biztos hgy jó gép az is de én személy szerint maradok a Yamahánál. ![]() |
polo | 3796 | 2007. december 3. 17:54 | Válasz erre: 3794 |
:) A forma ugyanaz, a szín is hasonló, csak a másikra vettek oldalidomot. :D Hol cserélik ki a TPS-t? Melyik szervíz mellett döntöttél? |
TeeJay | 3795 | 2007. december 3. 17:13 | Válasz erre: 3792 |
Azt a 'csutkakormányt' eleve kiemelõvel teszik a VFR-re, nagyban függ a te méreteidtõl, hogy kényelmes-e vagy sem (a gyári változat). mindenesetre mindent át lehet szerelni... Nekem a kormánnyal nincs bajom: viszont a magasított szélvédõ számomra evidens. Üléspoziciója sem rossz, nem kell a menetszél a kényelmes haladáshoz. A sok száz km-hez meg annyit, hogy Kozmaxszal és a többiekkel ált. 5-800km/nap megyünk túrákon és nem miatta szoktunk megállni... |
Raid | 3794 | 2007. december 3. 17:04 | Válasz erre: 3791 |
arra gondoltam :) csak eszembe jutott, hogy Te is a környéken motorozol és ilyesmi a Te paripád is... de csak hasonlítanak én meg benéztem :S
|
TeeJay | 3793 | 2007. december 3. 16:46 | Válasz erre: 3789 |
Hát igen. Kevés olyan motor van ami 6-9 évesen õrzi újkori értékének ~2/3-adát... Baromi jól eltalált darab. Viszont MO-n kevés jó állapotú, relatív kevés km-es (nem visszatekert...) van. Ami van az is drága, vagy nem adják el. |
Verado | 3792 | 2007. december 3. 15:16 |
én is nézegettem ezt a típust de az ülés rajta abszolut sportos, azokkal a kormánycsutkákkal nem lehet kényelmesen több száz km turázni egy nap, Allítolag van hozzá valami kormánykiemelõ de az sem segit , nekem emiatt sajnos nem kell , bár egyébb esztétikai és teljesítmény adatok miatt nagyon tetszuk.
|
polo | 3791 | 2007. december 3. 15:02 | Válasz erre: 3790 |
Szia! Nem az enyém, szerintem erre gondolsz: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1357424&command=ugras&screenwidth=1280 Elég régóta hírdetik, már nagyon levitték az árát. Múltkor én is megnézegettem. :)
|
Raid | 3790 | 2007. december 3. 14:13 | Válasz erre: 3771 |
Polo a Te motorod van kint Fehérváron a Yamahánál? Multkor jártam náluk :]
|
Piro | 3789 | 2007. december 3. 14:04 |
TeeJay | 3787 | 2007. december 3. 11:43 | Válasz erre: 3786 |
És tudod mekkora a csomagtartója?! Túrázásnál nagyon is jól jön...
|
krisztian.fz6 | 3786 | 2007. december 3. 10:54 | Válasz erre: 3778 |
Ez a szép, a vörös. Az a szín sem tetszik amit Teejay belinkelt, a jubileumi fényezéses. A sárgának meg olyan a hátulja mint egy 92-es CBR 900-asnak. Vaskos.
|
TeeJay | 3785 | 2007. december 3. 10:04 | Válasz erre: 3782 |
'Régimódi' lol. Szebb mint a mostani motorok legtöbbje. :-P Ami aggaszt az inkább a mûanyag kora. 1998-2001, legjobb esetben is 6 éves. Öreg plasztik, könnyen pattan, vagy mállik. |
TeeJay | 3784 | 2007. december 3. 10:01 | Válasz erre: 3783 |
Az egyik kollega akit mondtak Tbányán van, a másik Debrecenben. :D |
Eyesis | 3783 | 2007. december 3. 09:41 | Válasz erre: 3780 |
olyan furcsa a vilag nem? egy kis orszag meg kisebb falujanak egyszeru de nagyszeru szereloi siman tudnak olyat amit egy nagy motorgyar nem :-)
|
krisztian.fz6 | 3782 | 2007. december 3. 09:00 | Válasz erre: 3780 |
Ennek a sárgának elég bumfordi a hátulja, kicsit már régimódi.
|
TeeJay | 3781 | 2007. december 3. 08:18 | Válasz erre: 3780 |
Nagyobb kép: http://vfrworld.com/photos/data/503/bike_pics_004.JPG http://vfrworld.com/photos/data/503/IMG_1648.JPG |
TeeJay | 3780 | 2007. december 3. 08:15 | Válasz erre: 3778 |
Ennek csak az esztétikája tetszik. 2007-ben árulták egy jubileumi fényezéssel (persze csak az USA-ban...). http://logo.cafepress.com/4/4488313.3964554.jpg Az RC46/2 VTEC rendszerétõl nekem nem jött be. A régi Bandit változó szelepvezérlése jobb mint a VFR-é. Egy ilyennel odaállsz szelepvezérlésre, alapból 8 órát mondanak rá. Spec. célszerszám kell hozzá. (Ja és a Suzuki most valami 3 állású elektromotor vezérelt 'VTEC'-et fejleszt.) Nekem alapvetõen az RC46/1 tetszik, abból is a sárga (persze alapvetõen azt az amiknak csinálták, de a franciáknál, ill. a németeknél is van sok). http://vfrworld.com/photos/data/500/My_VFR_0022.jpg Persze mint minden Hondának ennek is gond van az elektronikus rendszerével: a generátor és a feszszab nem bírja egymást, a gyári feszszab megsül elég hamar, de van egy-két mesterember az országban, aki gyárt hozzá olyat, amit nem kell cserélni... :) |
Eyesis | 3778 | 2007. december 3. 07:58 | Válasz erre: 3777 |
Eyesis | 3777 | 2007. december 3. 07:55 | Válasz erre: 3772 |
hat egyik harom alma is ez volt, de aztan valahogy most megsem VFRen ucsorog :-)
|
polo | 3776 | 2007. december 2. 21:57 |
JZL! Nincsen véletlenül 4 db gumidugód ami takarja a kapszkodó csavarjait? Vagy ötlet, hogy honnan tudnék olyat szerezni?
|
polo | 3775 | 2007. december 2. 21:55 | Válasz erre: 3773 |
Na jó de õ június óta! Éppen Alsóörsre indultunk megnézni a felvonulást amikor Veszprémben a lámpánál elfüstölt a technika. Kicsit sem volt égõ. Én kilõttem, õ meg ottragadt.
|
polo | 3774 | 2007. december 2. 21:53 | Válasz erre: 3772 |
Te még jobb helyzetben vagy. A Fazerem még nem olyan öreg, hogy párszázezerért elvigyék, viszont nem is fiatal, ezért nem kell senkinek. A végén elszáll az agyam aztán én is belevágok egy másikba. :D A VFR-el mik a terveid? Két túramotorod lenne, vagy pályáznál vele? Jövõre Kakucson találkozunk. :))))
|
TeeJay | 3773 | 2007. december 2. 21:46 | Válasz erre: 3771 |
Ja és üdvözlöm Macsekot. :) Mond meg neki, hogy ne eméssze magát, most úgy is mindenki szerel, javítgat, tuningol. :D
|
TeeJay | 3772 | 2007. december 2. 21:45 | Válasz erre: 3771 |
Nem árulom, pont ma járt le a hirdetésem. Felesleges. Már így is annyit bukok rajta, hogy akkor inkább használom. Beletolok még 40e-t azt hali. 2-3 év és veszek valamit, addigra talán lesz épeszû új motor. A kínálat mostanában nagyon tré. Ha meg úgy alakul tavasszal megveszem a VFR-t amirõl álmodozok.
|
polo | 3771 | 2007. december 2. 21:40 | Válasz erre: 3767 |
Szió! Még mindig nem jött meg az alkatrész a motrjához. :( Múlt héten kölcsönadtam neki a motoromat egy körre, mert már kezd megzizzenni. Ezen mondjuk nem csodálkozom. Jól belecsapott a lecsóba. Szombaton voltak megnézni a motoromat, de a hölgy megrettent a méretétõl. :( Erre nem tudok mit mondani. Amúgy pang a piac, nem sok esélyt látok rá, hogy elmenjen a tél folyamán, de próbálkozom, ugyanis képben van egy másik. Szerintem lecsúszok róla. Röviden ennyi. Veled mizu? Árulod vagy marad a motor? |
pintati | 3768 | 2007. december 2. 21:34 | Válasz erre: 3766 |
Mi benne vagyunk ,a ringen meg még nem voltam.
|
TeeJay | 3767 | 2007. december 2. 21:32 | Válasz erre: 3762 |
Szia Dia! Mi a pálya? Matska vasam 1ben van már? |
TeeJay | 3766 | 2007. december 2. 21:31 | Válasz erre: 3763 |
Használd a 'Válasz erre' gombot. Egyébként a guriga jó ötlet, de el kell menni messze, mert a környéken van 3 jó kanyar (Pécel Isaszeg között) és kb. ennyi. :-/ Viszont amint kicsit melegebb lesz, húzok Kakucsra. Imádom azt a pályát. :D |
polo | 3764 | 2007. december 2. 21:24 | Válasz erre: 3763 |
Ha a kérdés nekem szólt akkor passz, még régebben találtam az ebay-en, csak lementettem a képet. Ha jól emlékszem akkor 16e Ft-nak megfelelõ összeget kértek érte.
|
polo | 3762 | 2007. december 2. 21:20 |
FZS-re nagyon dekoratív fokozatkijelzõt lehet kapni. Nekem legalábbis tetszik.
![]() ![]() |
pintati | 3761 | 2007. december 2. 21:09 |
TeeJay Tavasszal gurulhatnánk délutánonként ,ha nem veszed tolakodásnak. Szerintem elég közel lakunk egymáshoz,a zdobrotkával szoktam gurulni ,de jobb ha többen vagyunk. |
krisztian.fz6 | 3760 | 2007. december 2. 21:04 | Válasz erre: 3757 |
Ezzel én se vagyok mindig tisztában. Mikor most mentünk Karuval akkor volt fura, hogy mentem 140-esl és a motor már vagy 8-9000-ret forgott. Pedig rég indultunk el. 5.-ben volt.
|
pintati | 3757 | 2007. december 2. 20:55 |
Ezzel nincs is gond ,de ha 6.-ba ha vagyok nem kellene megnéznem hogy nincs tovább. |
krisztian.fz6 | 3756 | 2007. december 2. 20:53 | Válasz erre: 3755 |
Ez így van. Meg elég ha rápillantasz a ford. mérõre és látod is hogy 6.-ban van vagy még csak 5-ben.
|
TeeJay | 3755 | 2007. december 2. 20:47 | Válasz erre: 3754 |
Szerintem rövid idõ alatt meg lehet annyira ismeri ezt a motort, hogy a hangjából, sebességbõl, gázreakcióból te magad megmondod, hogy melyik fokozatban vagy, nem kell hozzá mûszer.
|
TeeJay | 3753 | 2007. december 2. 20:42 | Válasz erre: 3751 |
Havernak volt ilyen FZS1000-en. Azt mondta a semmitõl jobb, de nem az igazi: be kell tanítani, mint az már lent kiderült, de ennek a számítgatós mondszernek van egy kisebb hátránya: ha trükközöl (kuplunggal játszol) hülyeséget mutat. |
krisztian.fz6 | 3752 | 2007. december 2. 20:41 | Válasz erre: 3750 |
Ja-ja, áll a vírgács itthon. :-)) Neked nem áll???.))
|
pintati | 3751 | 2007. december 2. 20:38 |
Köszi Piro! Már utána néztem amit ajánlott a Krisztián ,Õ is ezt írta. Neked van vele tapasztalatod?(jó vagy nem ér semmit?) |
TeeJay | 3750 | 2007. december 2. 20:38 | Válasz erre: 3749 |
Te járkálsz velük, te hoztad a hírt... (gyanus vagy te nekem, fogadjunk, hogy áll egy virgács otthon... :D) |
TeeJay | 3748 | 2007. december 2. 20:36 | Válasz erre: 3735 |
Tudod mi egy évben max. egyszer kapunk virgácsot, mert esetleg rosszak voltunk, de õk egy életre virgácsra vannak ítélve, ez sok mindent elmond.. :) Egyébként is, vegyenek egy motort és azután legyenek ilyen viccesek. :P |
krisztian.fz6 | 3744 | 2007. december 2. 20:25 | Válasz erre: 3743 |
Valahogy úgy, hogy kiírja hogy egyesbe kell menned, majd kettesben akkor felváltasz, majd hármas jön és váltasz, így betanítod.
|
krisztian.fz6 | 3742 | 2007. december 2. 20:22 | Válasz erre: 3741 |
Mentem a motorjával, csak akkor mûködik a kütyü mikor gurul a gép, a km óra és a fordulatszám különbségbõl számolja ki hogy hanyadik fokozatban van.
|
pintati | 3741 | 2007. december 2. 20:20 |
Nem (olyan élményre gondolta:) ) hanem ,hogy van-e tapasztalatod,de akkor nincsen. Különben köszi az infót. |
krisztian.fz6 | 3740 | 2007. december 2. 20:14 | Válasz erre: 3739 |
Hát nekem még élményem nem volt vele. Talán a Karunak biztos volt vele "olyan" élménye amire Te gondolsz, nekem még nem mesélt róla szerencsére. A fazer portálon írt róla egy cikket, hogy kell bekötni, nem bonyolult, de elküldi neked a pontos bekötési rajzot biztos. Otthon is megoldható. |
pintati | 3739 | 2007. december 2. 20:11 |
Köszi A élemenyed milyen a mûszerrõl? Szervízbe kell vinni a beszereléshez? |
krisztian.fz6 | 3738 | 2007. december 2. 20:09 | Válasz erre: 3737 |
Szia! Olyan van neki, amit a motorline-ben forgalmaznak, talán gipro, nem tudom, olyan, amilyet a motorline-ben forgalmaznak. Nekünk elég rossz lehet felszerelni a burkolat miatt, csak a burkolaton fér el, de akkor azt is le kell szedni mikor a burkolatot. |
pintati | 3737 | 2007. december 2. 20:07 |
Szia Krisztián Te tudsz nekem az elõzõ kérdésemmel kapcsolatba segíteni? |
pintati | 3736 | 2007. december 2. 20:03 |
Szia Karu Az évadzáró túrán mutattad a sebesség fokozat kijelzõd. Kérdezném , hogy milyen tipus ,mert csak a Gipro-t találtam. Azt írják ,hogy csak Suzukihoz és Kawasakihoz jó.(igaz????) |
krisztian.fz6 | 3735 | 2007. december 2. 20:03 |
Rossz hírt kell közölnöm!! Ezt az üzenetet ma este kaptam el a Viragosok fórumán, ez nekünk szólt!!! Egy kicsi nevû ember emlegetett így minket, valahogy revansot kellene vennünk!! kicsi (pü) #35057 19:59:36 Elõzmeny:35055 jjó, csak már alig férek ide a géphez, már majdnem akkora,a pocakom mint a pohos Fézereseknek:) |
TeeJay | 3734 | 2007. december 2. 12:38 | Válasz erre: 3733 |
Bár nem tökéletes megoldás, de át lehet engedni fordító oldalakon. http://translate.google.com/translate_t http://babelfish.altavista.com |
Ferko | 3733 | 2007. december 2. 06:39 | Válasz erre: 3732 |
Természetesen magamrészérõl a tesztnél és leírás alatt csak a hozzászólások csillagos jelöléseit és pár szót értek. Az Olasz nyelv számomra kinai. ( sajnos ) |
Ferko | 3732 | 2007. december 2. 06:30 | Válasz erre: 3731 |
Nagyon jó lapot találtál. Magam részérõl teljesen egyetértek a tesztel és a leírásokkal a BT 020 és a Pirelli Diablo Strada esetében. Itt mindenki kedvére mazsolázhat és válaszhat kinek mire van jobban szüksége. Köszi. |
TeeJay | 3731 | 2007. december 1. 20:56 |
Gumiválasztáshoz. http://gommarolo.altervista.org/index.php?lang=en |
TeeJay | 3730 | 2007. december 1. 19:50 | Válasz erre: 3728 |
http://www.bazismotor.hu/index.php?k0=170&k1=227&kategid=231# A leglesõ. |
Piro | 3729 | 2007. december 1. 08:27 |
De jó, ezzel a linkkel nyitja meg az össze oldalt. A lényeg: Bázismotor.hu - Motorkiegészítõk, tuning - Szélvédõk, borítások - Egyéb motorborítások Én már sokszor rendeltem tõlük akciós terméket. Megbízható cég, bár néha (rajtuk kívülálló ok - Louis - miatt) lassúak. |
Piro | 3728 | 2007. december 1. 08:21 | Válasz erre: 3727 |
BUGSPOILER *BODYSTYLE* 10007168 BUGSPOILER *BODYSTYLE*FZ 6 FAZER 04- UNLACKIERT 55.760,- Ft. http://www.bazismotor.hu/index.php?k0=170&k1=173&kategid=176#ide |
karu | 3727 | 2007. november 29. 23:32 | Válasz erre: 3725 |
A teli ára a yamaha kereskedõknél 90000 ft körül van.
|
pintati | 3726 | 2007. november 29. 18:54 |
Szia LaciS2! Kérdésedre válaszolva; A hasidom gyári , már így vettem. Azthiszem kb.30000 volt, pontosan nem tudom mert belealkudtam. Az biztos ,hogy ez a régebbi Fazer-re is jó.(Nem módosították). |
LaciS2 | 3725 | 2007. november 29. 13:53 |
Szia pintati ! Érdekelne a hasidom ? Gyári ? így vetted, vagy utólag lett felszerelve, milyen ára van. Úgy tudom valamit módosítottak így az elõzõ tipus nem jó rá. Én a hûtõrács takaróval jártam úgy ,hogy felszerelés közben ( Y.W -ben ) derült ki ,hogy az S2-re 2-3 cm-rel kisebb kell !! |