lacibacsi | 3724 | 2007. november 29. 13:03 |
Nekem az FZS600 formára,motorkar.a/porlasztós,nincs komput./jobban tetszik,ha lecserélném csak a régi 1000-es jöhet számitásba, pl.amit itt is kinált v.ki pár hete.
|
pintati | 3723 | 2007. november 28. 22:12 |
Szasztok! Neken is S2-em van (7000km),nem akarom elkiabálni de tökéletes. Remélem nem lesznek olyan gondjaink ,mint Jezusomnak. Mindenhol emberek dolgoznak és követnek el bakikat , ezálltal okoznak egy" kis" kellemetlenséget nekünk. |
Jezusom | 3722 | 2007. november 28. 21:18 | Válasz erre: 3719 |
Hali! Illúziókat rombolnék! Nekem is S2 FZ6N-em (2007. 05. 25.) van, engem jól beszopatott a kicsike -a Szeptemberi felvonulás után- szégyenszemre ott hagyott a nagy körúton! Lelazúlt a fõtengely jeladó, és nem lehetett beindítani, sõt, betolni is csak egyszer lehetett, utána "se kép - se hang" ! Elég ciki volt feltolni a trélerre (az utána következõ tortúráról már nem is beszélve) és szervizbe vitetni 4200 Km-el. Ráadásul a Yamaha World-nél azt mondták, hogy volt már ilyen......... nem egyedi eset. Ettõl függetlenül, imádom, és nem szivesen válnék meg tõle! |
lacibacsi | 3720 | 2007. november 28. 21:03 | Válasz erre: 3718 |
A tesztoldal engem is érdekelne,hátha van FZS600-as is,csak a kopások végett.
|
LaciS2 | 3719 | 2007. november 28. 16:11 |
Nekem S2 -s van, és most volt 10.e szervizen. Én már napokkal elõbb olvastam az S2 tesztet és végre egy tárgyilagos véleményt olvastam. A motor hibátlan ,minden tekintetben. Biztos másnak is van a társaságban S2-se, kiváncsi lennék a véleményére !? Egyrõl tudok aki sokat megy vele pályán is , és általában gyors tempóban túrázik ! ( ugye GyuriS2 ) |
Verado | 3718 | 2007. november 28. 08:53 | Válasz erre: 3716 |
no akkor már csak meg kell találni hogy hol van az a teszt, valamit makogok dajcsúl
|
TeeJay | 3717 | 2007. november 27. 22:47 | Válasz erre: 3716 |
Ez nem kicsit furcsa. Ilyen hosszú tesztnek csak egy-két típusnál volna értelme. FJR, TDM? Esetleg valami cruiser... Persze nem szentírás, de azért sok mindent elárul, hogy milyen menetteljesítményt feltételeznek egy km számláló tervezésekor. Yamaha 99'999, Honda 199'999... |
Piro | 3716 | 2007. november 27. 22:28 | Válasz erre: 3715 |
Én úgy hallottam, hogy létezik valamilyen német (lehet hogy MotorRad) 100.000km-es tartós teszt. Hogy igaz-e, nem tudom, de nekem egy Yamaha kereskedõ mondta. Csak sajna németûl nem tudok.
|
krisztian.fz6 | 3715 | 2007. november 27. 22:00 | Válasz erre: 3712 |
Bár jobban örülnék, ha 50 ezernél, vagy 75 ezernél szednék szét a blokkot és akkor méricskélnénel. 25 ezer km az nem túl sok, fõleg ha túrázgattak a géppel.
|
Verado | 3714 | 2007. november 27. 10:46 |
Nekem ez a 17 e km et futott Bridgestone jól hangzik. Persze a Yamaha Hungária a saját maga által forgalmazott Road tech et nyomja nem hiába. A pilot roadom ban 12 e van és cserésre áll pedig nem vagyok egy gumiégetõs gyorsulos vakegér. Ha kapnék Brigestonet valahol lehet hogy vennék .
|
Eyesis | 3713 | 2007. november 27. 10:11 |
nektek is lomhabb a moci igy hidegben? :-) taliztam egy 1000es gepes nagydarab fickoval ment 50el a petofi hid fele, en leelozom ugy 80al, es tartom a sebesseget, a hidnal kanyarodott egy auto, gondoltam bemegyek a belso savba, hogy elengedjem, de nem volt egyszeru mert az 1000esnek hirtelen sietos lett es elore rombolt... ha motorost eloztok, Ti is mindig figyeljetek a visszapillantot... mert nem egy auto... es lehet szivere veszi, hogy leeloztek :-) haho :-) |
Piro | 3712 | 2007. november 27. 07:58 | Válasz erre: 3711 |
Tudom, hogy ezek alapján nem sok gond lehet a blokkal. Engem is ez nyugtat meg. Kár, hogy a teszt végéig tapasztaltakról nem sokat írtak a végösszefoglalásban.
|
krisztian.fz6 | 3711 | 2007. november 26. 22:41 | Válasz erre: 3709 |
Szinte hihetetlen, hogy a 25 ezer km alatt kopás sehol nem volt mérhetõ. A táblázat alapján minden azon a méreten volt mint amikor beszerelték a gyárba.
|
krisztian.fz6 | 3710 | 2007. november 26. 12:47 | Válasz erre: 3709 |
Köszi. Akkor nem kell megvennem az újságot. :-)) Jó gép a miénk, ezért nem adom el.
|
Piro | 3709 | 2007. november 26. 12:32 |
Megjelent az ehavi Motorrevû. Véget ért a Fazer S2 tartós tesztje. Végre lehetett már feltölteni a Kép.tár-ba, úgyhogy itt megfelelõ méretben olvashatjátok: Íme a linkek: http://img2.tar.hu/pinterrobert/img/32798528.jpg#3 http://img2.tar.hu/pinterrobert/img/32798529.jpg#3 http://img2.tar.hu/pinterrobert/img/32798530.jpg#3 |
Ferko | 3708 | 2007. november 25. 18:35 | Válasz erre: 3707 |
Igen én voltam. Nagyon szívesen. Apámhoz szaladtam le Csongrádra és annak idején két példányban nyomtattam ki. Gondoltam hátha örülsz egy példánynak. Jobb az ha csinálunk valamit a motoron, oda tesszük a leírást vagy az ábrát és nem kell emlékezetbõl dolgozunk és rohangászunk a számítógépet lesni. Örülök, hogy most már vannak jó táskáid is. Tavasszal egy közös Fazeres túrára most már mindenképpen el kell jönnöd. ))) Meg kell ismerned a csapatot. Szerintem jó csapat a Fazer csapat. Magam részérõl biztos vagyok benne, hogy akár milyen gépre váltok tavasszal tuti, hogy megyünk még eggyütt túrázni. |
Piro | 3707 | 2007. november 25. 17:22 |
lacibacsi | 3706 | 2007. november 25. 11:11 |
Helooo ,azt hiszem most már tényleg vége a jó idõnek!Tegnap kerültem a Hevesiekkel egy bõ 100km-t,ragyogó idõ volt,felpörgettem az adrenalinszintem és kiégettem a kipufogót is!Lehet téliesiteni,szervizelni,szobába állitani,nézegetni,idõnként üléspróbát venni!!...S várni jobb idõre...
|
Ferko | 3705 | 2007. november 25. 07:06 | Válasz erre: 3703 |
Nehogy azt mond, hogy a kereskedések nem szerveznek pl. Miskolcon vagy Debrecenben tesztnapokat. Az már nincs olyan messze tõled. Sokkal kissebb városokban is voltam már tesztnapokon. Békéscsaba, Kakasd,Szolnok stb...... Hát bizony nagyon sokszor jártam már én is úgy hogy nem igazán kívántam visszaülni a saját motoromra. Ennek pont ez a lényege a technikai fejlõdés. Engem ez rettenetesen lázba hoz és alig várom a tavaszt, hogy megízleljem a 2008- as változásokat. |
krisztian.fz6 | 3703 | 2007. november 24. 18:46 | Válasz erre: 3702 |
Az a baj, hogy pest 250 km-re van, egy körre meg azért felmenni luxus. És mi van, ha beleszeretek egy motorba?? He...??? :-)
|
Ferko | 3702 | 2007. november 24. 15:32 | Válasz erre: 3698 |
Vidéken is nagyobb városokban van lehetõség tesztelésre. Ha meg nem sikerül gyere fel Pestre amikor tesztnapok vannak. Sõt én még sokszor egyáltalán nem tesztnapon próbálgattam a motorokat. Hidd el nagyon jó dolog megismerni sokféle motort még ha nem is akarsz most cserélni, de tudod hol tart a világ motor fejlesztése. A leglényegesebb, hogy nem kell mások véleményére vagy sokszor elvakult újságírókra hagyatkoznod. Egészen más úgy cikket olvasnod ha te is kipróbáltad már azt a gépet és összehasonlítod a saját véleményeddel. Sokszor igen eltérõ. |
Ferko | 3701 | 2007. november 24. 15:24 | Válasz erre: 3696 |
Igazad lehet. Így adják el a nem fogyó kiegészítõket jó áron. Hiszen ki az aki több százezer forintért vesz ilyen oldal idomokat a gépére. |
krisztian.fz6 | 3699 | 2007. november 24. 12:00 |
Bár nekem lehet, hogy jobban megfelelne egy gyengébb motor mint egy vadabb.
|
krisztian.fz6 | 3698 | 2007. november 24. 11:46 | Válasz erre: 3694 |
nálunk sajna nincs lehetõség próbakörre, max egy simsont. Vidék.
|
TeeJay | 3697 | 2007. november 24. 09:48 |
Ja. Azt majd elfelejtettem: A GSR600-hoz csináltak egy ocsmány fejidomot, abból is lesz S változat: http://www.suzukigsr600s.co.uk/ |
TeeJay | 3696 | 2007. november 24. 09:38 | Válasz erre: 3694 |
A Dyno Power commanderjével (PCIII) ez a gond megoldható. A keverékképzést és a gyújtást beállíthatod az optimálisra. Persze ilyenkor a környezetvédelmi regulákat nagy ívben lesz@rod... FZ1-hez van elõre programozott is, nem kell fékpadi méréssel veszõdni. Van még egy un. whitebox nevû szerkezet, ami dinamikusan figyeli a szokásos értékeket, és az alapján után lehet állítani a programot. Számomra inkább az ára a nem elfogadható. 2.5M-t még adnék egy új fejlesztésû 0 km-es motorért, de 3-at? Hm... Egyébként ezzel a GT packkel a Yamaha csak a Suzukit próbálja másolni: a S-nak voltak/vannak ilyen jellegû akciói. Pl. a Bandit 1250-hez is kijött a S GT csomagja, bár anno a léghûtésesnél még a 650-esre is volt ilyen csomag. Ja és persze csak átverés az egész. Arról szól, hogy több kiegészítõt adnak el, kicsit kisebb profittal. |
polo | 3695 | 2007. november 24. 09:20 |
Jóóóó reggelt! Motorra fel! Szép idõ van! :))))) Én már indulok is! :D |
Ferko | 3694 | 2007. november 24. 07:38 | Válasz erre: 3690 |
Hát igen teljesen igazad van. Nekem a cikkbõl az jött le, hogy ez egy új FZ1 alapjaira épült túra gép. Este már nem volt idõm külföldi honlapokon bogarászni, mert akkor hamar rájötem volna az újságíró tájékozatlanságára. FZ1-et már többször kipróbáltam és nem igazán kényelmes a kormány- pedál- lábtaró elrendezés és amit lennt is írtam Krisztiánnak ahhoz képest, hogy ezres 5000 alatt szinte nem csinál semmit. Hasonlóan az FZ6- hoz csak egy ezres sport túra motornak kikiáltott gépnél ez már bûn. És ami hab a tortán a fékei sem az igaziak ahhoz képest, hogy azt regélték, hogy az R1 fékeit kapta meg. Valamit nagyon kispórolhattak, mert 2 éve próbáltam egy rövid kanyarra az R1-et hát azon aztán van olyan fék, hogy gyõztem rá vigyázni, mert a nagy élvezkedés miatt folyamatosan azon vettem észre magam, hogy csúszáshatáron fékezgetek. Úgyhogy most el vagyok keseredve, mert ha kicsit túrásították volna ezt a pár apróságot használhatóbbá téve a gépet lehet, hogy tavasszal ez lett volna a gépem. |
krisztian.fz6 | 3692 | 2007. november 24. 00:17 | Válasz erre: 3688 |
Ilyen burkolatos volt a yamaha szalonban is..szal nem nagy újdonság. lehet rá venni külön burkolatot. Ha burkolat nélkül 3 milla, azzal vagy 3,5???? Ferko, neked a blokkja különben sem jön be, azt mondtad hogy nyomatékszegény. |
TeeJay | 3690 | 2007. november 23. 20:48 | Válasz erre: 3688 |
Sorry Ferko, de ez csak egy túrázókit. 2.699 € szerelés nélkül. A német (...) Yamaha oldalán megtalálod. http://www.yamaha-motor.at/products/information/promotion/FZ1FazerGT_Promotion.jsp |
TeeJay | 3689 | 2007. november 23. 20:12 | Válasz erre: 3688 |
Szép, szép, de majd meglátjuk, hogy ez mennyire marketing és mennyire valóság. Az euros árnál meg nálunk jóval többet fognak kérni. :-/ |
Ferko | 3688 | 2007. november 23. 18:32 |
Embörök !!! Volt kinnt valaki Milánóban ? Látta már valaki élõben ? Ezt meg kellene néznem valahol. Lehet, hogy magukhoz tértek Japánban vagy meghallották a szidalmaimat. Vagy a konkurencia miatt tették, de lehet, hogy jó gépet csináltak. Remélem módosították az alsó fordulatszám tartomány nyomaték leadását és kialakítottak egy kényelmesebb üléspozíciót és akkor õ lesz a következõ gépem tavasszal. http://www.motorinfo.hu/news_new.php?nid=6929&cat=&mid=1003 |
MArnold | 3687 | 2007. november 23. 08:38 | Válasz erre: 3683 |
Ez biztos el akarja adni a gépet, azért írja, hogy nem akarja eladni most még. ☻ |
TeeJay | 3686 | 2007. november 23. 08:15 | Válasz erre: 3684 |
Múlt héten találtam egy videot a youtube-on. Srác megvette élete elsõ motorját: FZ6S - csinált egy videos motorelemzést. Széles mosollyal hallgattam a kommentárjait, nagyon vicces volt egy teljesen diletáns majom 'értékelését' hallgatni. Ja igen, alabamai rendszám volt rajta... Full redneck volt a gyerek. :D |
Ferko | 3684 | 2007. november 22. 19:36 | Válasz erre: 3683 |
Nem egy mûszaki zseni lehet. " Fojtó szelepet cseréltek " Szerinted tudja egyáltalán mi az ? |
TeeJay | 3683 | 2007. november 22. 15:25 |
http://totalbike.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=62413 Háááát. Érdekes ítélet... :D:D:D:D |
krisztian.fz6 | 3681 | 2007. november 21. 20:59 | Válasz erre: 3680 |
Te még az utolsó fazer találkozót is átaludtad! Vénember.
|
TeeJay | 3680 | 2007. november 21. 20:57 | Válasz erre: 3678 |
Sajna kimaradt. :( Minél hidegebb az idõ, annál többet alszok: a hétvégén is ez ment. (Lehet, hogy medve vagyok?! :D) |
Ferko | 3679 | 2007. november 21. 20:08 | Válasz erre: 3677 |
Hideg bizony. Ma délután 4 fok volt az MO-án mikor két motoros rendõrt láttam motorozni. Brrrrrrr............ Pedig a Yard nem áldoz szegényeknek normális ruhára. Minden tiszteletem nekik. |
Ferko | 3678 | 2007. november 21. 20:00 | Válasz erre: 3675 |
Épp most olvastam el. Tatán láttam élõben. GYÖNYÖRÛ..... Voltál hétvégén a veterán jármûvek kiállításán ? Nagyon szép volt és rendkívül kultrált és színvonalas kiállítás volt. A belépõ kicsit megütött, de mikor beléptem a csarnokba és megcsapott a régi anyagok illata és a látvány....... végem volt. Fél napot úgy eltöltöttem, hogy észre sem vettem. Megérte. |
TeeJay | 3674 | 2007. november 21. 08:59 | Válasz erre: 3673 |
En meg szabin vagyok es mindjart indulok motorozni... :) |
karu | 3672 | 2007. november 20. 17:00 | Válasz erre: 3667 |
Vizsgáld végig egy mágnessel és rájössz hogy hol rozsdamentes))))))
|
TeeJay | 3671 | 2007. november 20. 08:48 | Válasz erre: 3670 |
A dugás témával még téged is elõ lehetett csalogatni. :D :P |
TeeJay | 3669 | 2007. november 19. 22:24 | Válasz erre: 3668 |
Én meg vettem két 2T dugót a mosáshoz. Elvileg azokhoz kell, hogy ne száradjon rá az olaj a hengerfalra, kipuffba, etc. De katalizátoros 4T motort trombitáját nem célszerû (teljesen) lezárni. Egy lehetséges megoldás a páraelszívó krisztályból (ha máshonnan nem, de a pezsgõtabletták kupakjából össze lehet szedni) és egy szövetbõl egy 'dugó' kialakítása és azt beledugni. |
Ferko | 3668 | 2007. november 19. 21:48 | Válasz erre: 3666 |
Leömlõsorba víz ???? Az két dolog miatt lehet. 1. beindítottad majd nagyon rövd járatás után leállítottad. 2. Mosáskor a kipufogó csövön visszafojt a víz. Egy tipp. Én mindíg bedugom a kipufogó csöveket ha mosom a motort. Pezsgõ dugóra tekertem egy pár sor szigetelõ szalagot, hogy átmérõben jó legyen. A kipufogócsöveket soha ne zárjátok le tároláskor, mert a kipufogódob hidegebb idõben való motorozás után sosem tud rendesen kiszáradni ezért így a benne maradó elégetlen égéstermék, nedvesség csak a motoron keresztül ( szelepek, hengerfalak, dugattyúgyûrûk korodálhatnak ) a levegõszûrõn keresztül tud távozni. |
krisztian.fz6 | 3667 | 2007. november 19. 20:12 | Válasz erre: 3666 |
Vagy ne tudjon kiszáradni?? hadd legyen benne, rozsdamentes acélból van.
|
karu | 3666 | 2007. november 19. 19:15 |
Levettem a leömlõsortés volt benne vagy fél deci viz az okosok szerint be kell dugni a kipufogot hogy ne tudjon bemenni a pára.
|
krisztian.fz6 | 3665 | 2007. november 18. 17:54 | Válasz erre: 3664 |
Tudom, havonta egyszer szoktam járatni. Üresben, de jól felmelegítem. Ilyen hidegben valahogy már nincs kedvem motorozni, még egy karikát sem.
|
Ferko | 3664 | 2007. november 18. 17:27 | Válasz erre: 3663 |
Pedig a motornak nem ártana ha néha elmennél vele egy rövid karikára. 5 hónap állás nem tesz jót a hengerfalaknak, szelepfészkeknek, csapágyaknak stb... |
krisztian.fz6 | 3663 | 2007. november 18. 17:20 | Válasz erre: 3662 |
Márciusig már nem motorozom, valahogy most nem is hiányzik.
|
lacibacsi | 3662 | 2007. november 18. 17:03 | Válasz erre: 3658 |
Hello krisz. azt hittem ebben az idöben tréningezel a Nordkap-túrára!Javul az idõ u.h. ki az utakra,persze én is csak a sikvidéket javaslom!
|
Eyesis | 3661 | 2007. november 18. 14:11 | Válasz erre: 3660 |
de holnap lesz Erzsebet nap... :-) es holnap nem tudok hazamenni :-)
|
krisztian.fz6 | 3660 | 2007. november 18. 13:58 | Válasz erre: 3659 |
Ma Jenõ napja van........képben vagy azért hogy ki-kicsoda a családban??? :-)
|
Eyesis | 3659 | 2007. november 18. 13:25 | Válasz erre: 3658 |
na mondjuk most az eso is esik... de ugyanannyi motorral hazamenni full kenyelmesen, mint vonattal... es hat anyamat csak fel kene koszontenem nevnapja alkalmabol :-)
|
krisztian.fz6 | 3658 | 2007. november 18. 13:12 | Válasz erre: 3657 |
Óvatosan bele, bár én végeztem a motorozással.
|
Eyesis | 3657 | 2007. november 18. 12:42 |
skaccok... hany fokig lehet motorozni nyari gumikkal? (ha egyaltalan van teli gumi motorra :-) ) szoval, nem akarok 200al kanyarokban dongetni, de siman kozlekedni... 3 fok meg belefer? :-) haho |
kengyelfuto | 3656 | 2007. november 17. 09:28 | Válasz erre: 3648 |
Ez lesz hosszú idõ után az elsõ hogy az újságosstandoknál keresni fogom ezt a ....... ezt a lapot:)))
|
MArnold | 3654 | 2007. november 16. 12:59 | Válasz erre: 3651 |
Az jó lesz, biztos nagyon fog örülni neki. Ennyit megérdemel a fél éves munkájáért. ☺
|
polo | 3653 | 2007. november 16. 12:47 | Válasz erre: 3652 |
Én meg már bõ egy hónapja nem mentem. Lánccseréig már nem is fogok. :(((((( Ilyen idõben nincs is kedvem (legalábbis ezt próbálom meg bebeszélni magamnak).
|
MArnold | 3650 | 2007. november 16. 12:39 | Válasz erre: 3649 |
Hát hasidom nélkül ebben az idõben nem merek motorozni, még felfázik alulról szegény Fészi. ☻
|
polo | 3649 | 2007. november 16. 10:10 |
Jó reggelit mindenkinek! Tegnap végre megérkezett a várva várt hasidomom / hasidomunk! :))))))))))))) Ki az a bátor (akarom mondani elmerozzant) Fazeres aki még motorozik? |
Piro | 3648 | 2007. november 14. 16:25 |
A jövõ havi Superbike-ban lesz a 2007-es Fazer tartós-tesztje. Még a motort is szétszerelik.
|
Dzsini | 3646 | 2007. november 13. 15:37 | Válasz erre: 3594 |
Hay! Köszönöm a linkeket és az infót. Az Exup-hoz véletlenül sem nyúlnék, egy superbike tesztben (új vs. régi Fazer) olvastam, hogy: " a környezetvédelmi kütyü oltári könnyen kipattintható". Ebben írták a karburátor környékét...vhol.. Üdv! G. |
karu | 3645 | 2007. november 12. 14:30 | Válasz erre: 3642 |
Ez akkor volt amikor átszöktünk a Szlovákokhoz.
|
krisztian.fz6 | 3641 | 2007. november 11. 16:18 |
Téli logikai játék következik. Mi a furcsa ezen a képen!!
![]() |
JZL | 3640 | 2007. november 11. 07:09 | Válasz erre: 3639 |
Ezek szerintn te is meghaladod a 170 cm-s magasságot! Nekem is rángatja a huzat néha a fejem, fõleg, ha egyenesen ülök.
|
Dokypapa | 3639 | 2007. november 10. 09:32 |
Azt hittem csak nekem szokott mozogni a fejem a menetszéltõl ,hát most már látom ,nem vagyok egyedül. Tetszik a klipp ,bár régebbi vas . jó |
mexikana | 3636 | 2007. november 9. 23:01 | Válasz erre: 3633 |
már megint szemtelenkedsz?...))) gyönyörûûûûûû lehetett az a sárga babetta...! |
lacibacsi | 3635 | 2007. november 9. 20:34 |
Hát az én keresztanyámnak Panni robogója volt,de sem beinditani sem elindulni nem volt egyszerü igy az apám Danuviáján majd egy T5-tel folyt.Most a FAZER mellett egy ETS 250" Sport MZ"vár szebb idöre.
|
Ferko | 3634 | 2007. november 9. 18:23 | Válasz erre: 3627 |
Én 1979- ben az egyik rokonomtól kaptam az elsõ motoromat MZ Trophy 150- est, mert már ócskavasként akarták elvitetni és én meg elkértem. Gondolhatjátok milyen állapotban lehetett mikor tanyán a birka nyájhoz járkáló motorként volt használva, se rendszám semmi. Fél évig dolgoztam rajta mire gyári állapotba viszzaállítottam és gyönyörû lett. |
krisztian.fz6 | 3633 | 2007. november 9. 17:21 | Válasz erre: 3628 |
Az én nagymamámnak régebben egy sárga babettája volt........de nem kellett. Fazer túrán mindig rám kéne várni.
|
TeeJay | 3632 | 2007. november 9. 16:49 | Válasz erre: 3631 |
Nekem pár év múlva a motor(oka)t :) és a kulcs(oka)t is lakat alatt kell majd tartani: van két unokaöcsém, mindkettõ gyanus nekem...
|
polo | 3631 | 2007. november 9. 14:47 |
Én meg magamnak vettem. A családban senki nem motorozik rajtam kívül. :( Sokkal szívesebben látnának 4keréken közlekedni. De nem hagyom magam! :)
|
TeeJay | 3630 | 2007. november 9. 13:45 | Válasz erre: 3628 |
Ez volt a nap mondása... :D Kollegák furcsán néztek, amikor elkezdtem hangosan 'kacagni'. |
MArnold | 3629 | 2007. november 9. 13:05 |
Az elsõ motoromat meg a tíz éves érettségi találkozómra kaptam a szomszédoktól.
|
MArnold | 3628 | 2007. november 9. 12:55 | Válasz erre: 3625 |
Én is nagymamámtól vettem át kedvezményesen, mikor Õ ezrest vett magának.
|
karu | 3627 | 2007. november 9. 12:53 | Válasz erre: 3626 |
Meg a prémiumot meg a jutalmat is. Szerintem kevés embernek van ilyen rendes faterja mint neked. Én apámtól kaptam az elsõ motoromat egy 250 es JÁWÁT. |
krisztian.fz6 | 3626 | 2007. november 9. 12:42 | Válasz erre: 3625 |
be, persze, mivel hogy Õ adja a fizetésem....
|
karu | 3625 | 2007. november 9. 12:33 | Válasz erre: 3623 |
Szerintem neked is besegitett apuci nem szégyen az.
|