18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk
Következő oldal

mexikana 3924 2007. december 17. 23:05   Válasz erre: 3923
Ne szenyozz már Te is...DDD
    

Cruel 3923 2007. december 17. 23:01   Válasz erre: 3922
Nézegesd bogárkám ! :)
    

mexikana 3922 2007. december 17. 22:55   Válasz erre: 3921
Most nagyon beszóltál ......mégegyszer végig nézem a topicokat hátha találok...)
    

krisztian.fz6 3921 2007. december 17. 22:50   Válasz erre: 3920
Az fazeres fórum, nem sárga-bogár fórum, olyan nincs is.
    

mexikana 3920 2007. december 17. 22:49   Válasz erre: 3918
Hol kell keresni?....)))
    

krisztian.fz6 3919 2007. december 17. 22:45   Válasz erre: 3917
Melegen kell mérni! Járattam a motort amíg be nem kapcsolt a hûtõventillátor, majd gyorsan lekapkodtam róla a tankot, légszûrõt, a gumiborítást, a hûtõt, gyertyákat, de óvatosan, meg ne égessenek, leugrasztottam a szelepdeklit hírtelen, amíg a motor forró, majd pár mp alatt végigméregettem a hézagokat. Majd néztem amíg ki nem hûl.

Szerinted???
    

karu 3918 2007. december 17. 22:40  
Nem sokan vették észre az uj fazeres fórumot(Krisztián intézkedj)
    

karu 3917 2007. december 17. 22:30   Válasz erre: 3915
Hidegen vagy melegen kell mérni?
    

karu 3916 2007. december 17. 22:27   Válasz erre: 3914
Azé mer csak.
    

krisztian.fz6 3915 2007. december 17. 22:27  
Tök jó, hogy még mindig nem kell babrálni a hézagokat, pedig azt hittem hozzá kell majd nyúlnom, de még mindig nem. Tavaly óta nem változtak szinte semmit.
    

Verado 3914 2007. december 17. 22:18  
mi a hézag itten? mé nem alusztok má !!!...:)
    

karu 3913 2007. december 17. 22:13   Válasz erre: 3910
Ugy látom nincs baj az nem számit ha kicsit nagyobb a hézag az lenne a baj ha kissebb lenne.
    

Raid 3912 2007. december 17. 21:49   Válasz erre: 3905
hello,
ott van a Várpalotai brancs is még... én úgysem vittem volna már a Fehérvári Yamahához a gépet szóval nekem nem nagy érvágás a dolog :]
    

Zsifi 3911 2007. december 17. 21:16   Válasz erre: 3910
Hááááát....ezt már tele ne nagyon tankoljad...)
    

krisztian.fz6 3910 2007. december 17. 19:39  
Lemaradt a kép.
    

krisztian.fz6 3909 2007. december 17. 19:28  
Lemértem ma a szelephézagokat.
    

TeeJay 3908 2007. december 17. 15:59   Válasz erre: 3907
Ez így van. De ennek több köze van a magyar piac jellemzõinek, mint a jelenleg vitatott döntésnek.

A gazdasági helyzetünk, a piac telítettsége nem bír el ennyi kereskedõt. Amíg 'cserélõdött' az állomány, amíg sok 'újrakezdõ' volt, addig el bírt(unk) tartani sokat, de ez a pillanat elõbb utóbb eljött volna a Y ilyetén döntése nélkül is.
Nem véletlen, hogy pl. UK-ban már a Suzuki is több éves 'klubszerzõdések' keretén belül értékesít motorokat, hogy biztosítsa a vásárlóközönségét hosszútávra. Pedig ha valamelyik cég áraira nem lehet panasz, akkor az a Suzuki...


    

Verado 3907 2007. december 17. 15:00   Válasz erre: 3906
persze hogy nem kell temetni, csak modjuk azokat akik kizárólag ebbõl élnek ha eddig az ilyenek el nem temették önmagukat. Tény és való ma kizárólag motorértékesítésbõl és szervizbõl ne lehet éves szintem több mint 15-20 M Ft készletet tartani, no meg értékesítõt, könyvelõt, 2-3 szervizest fizetni és megélni :(
Ahány szerviztulajdonos ismerek személyesen azoknak mind egyébb válalkozásokból támogatják a motorbizniszüket úgy hogy forrásaikat megosztják és megprobálnak hatékonyabban gazdálkodni.
    

TeeJay 3906 2007. december 17. 14:45   Válasz erre: 3905
Azért nem kell rögtön farkast kiálltani.

Kevéssé valószínû, hogy egy ilyen szintû döntés 2-3 héten belül kiskerig leér. Arról már ne is beszéljünk, hogy a magyar hálózat 100%-ban marad a Yamaha kezén (na igen, nem túl jelentékeny piac...).
A partnerek mindig is panaszkodnak a license díjra, azért mert 30-ból egy úgy dönt, hogy neki ez nem éri meg még nem kell temetni az egész hálózatot.

    

Alien 3905 2007. december 17. 14:28   Válasz erre: 3904
Sajna, nem csak lehet, de biztos ! A Yamaha Fehérvárnak visszavonták a kereskedõi jogát, a motorokat a napokban visszaviszik, alkatrészutánpótlás nincs, egy szerelõ ugyan még dolgozik, de valószínüleg már nem sokáig. Mégiscsak meg kellett volna csináltatnom a 10000-es szervízt, ameddig még lehetett volna. Azért kíváncsi vagyok, kapok-e tõlük, vagy a Yamaha Hungáriától értesítést, miszerint olyan változások következtek be, melyek az ügyfeleket is éríntik.
    

Verado 3904 2007. december 17. 13:38   Válasz erre: 3901
amit már érzünk ebbõl, vagyis a dealerek, hogy új elvárások vannak velük szemben és amit eddig befektettek a vállakozásukba az most szépen eluszhat. Jó példa erre a fehérvári yamahabolt ahol lehet hogy be is zárnak. Ezt probáltam egy korábbi hozzászolásomban hírül adni de Eyesis barátunk további részlettek is szolgált az én pletykaszinten hallott infomhoz. Egy a lényeg a japcsik többet szeretnének szakítani a piacból, jobban szeretnék csinálni az értékesítést, és akár magasabbra pozicionálni a terméküket ami természetesen járhat akár áremeléssel is csak ahoz most épitenek ki egy a korábbitól magasabb szolgáltatási szinvonalat amihez majd késöbb igazitani tudják az árakat.
Ez csak egy lehetséges ok-okozati fajtalankodás a sok közül de az ilyen piacon törvényszerü :)
üdv. V
    

TeeJay 3903 2007. december 17. 13:21   Válasz erre: 3901
Semmit.
Ausztriai árak +~30% = Y Hungária ár. Legalábbis alkatrész téren. Egyik MT-s srác csinált egy összehasonlítást, mert amortizálta a vasat és kellett néhány alkatrész.

    

TeeJay 3902 2007. december 17. 13:16   Válasz erre: 3900

1. matricák
http://www.foliavagas.hu/
http://www.motormatricak.hu/
2. index
nagyobb motoros boltokban tudsz venni, vagy rendelni olyat amilyet te akarsz az adott katalógusokból. Kell hozzá trafó is ha nincs az indexben eleve.
3. akku
nem illik teljesen lemeríteni, mert veszít a minõségébõl (tárolt áram), élettartamából
4. brigéciollal vigyázni
- több féle van, a Brigéciol 2000 a nyeró, a másik változat károsíthatja a fényezést
- elvileg nem tesz jót a guminak, de ha szakszerûen csinálod (bekenés, 10 perc áztatás és ALAPOS lemosás) nem gond

    

Eyesis 3901 2007. december 17. 12:53   Válasz erre: 3896
tök jó, és ebbõl mit fogunk érezni? http://www.yamaha-motor.co.jp/global/news/2007/11/29/img/pic_002.gif
    

Eyesis 3900 2007. december 17. 12:43  
lehet pár kérdésem? :-)

most festik a fejidomom, és kellene rá csináltatnom matricákat, vagy tudtok valahol olcsón matricát?

illetve az lenne még itt a nagy kérdés, hogy olyan mini ledes indexet, hogy tudok csinálni? :-)
mit kell hozzá vennem és milyet nem szabad, tudtok -e valahol ilyesmit akciósan?

tél: leszedtem az akksit, bevittem a lakásba, és elég ha feltöltöm most, vagy kell havonta vagy sûrübben újratölteni?

ha veszek brigéciolt a nagy letakarításhoz, figyelnem kell, hogy hova ne érjen? gondolom a gumi cuccokhoz nem jó, ha hozzáér...

köszi a sok segítséget :-)


    


TeeJay 3898 2007. december 15. 23:17   Válasz erre: 3897
Nekem is járt 20 percet ma. :D
Csak sajna az enyém hidegben áll kinn egy féltetõ alatt, és le van takarva. :(
Töltõm nincs, nem veszem ki az aksit, inkább jár 20 percet 2 hetente, végig tolom a váltót is oda vissza párszor.


    

krisztian.fz6 3897 2007. december 15. 20:19  
A Fazer-tali óta nem indítottam a motorom, és ma pöccre indult, de szép hangja volt.........:-)) Járattam jó sokáig. :-))
    

TeeJay 3896 2007. december 13. 12:39   Válasz erre: 3892
Ime.
http://www.yamaha-motor.co.jp/global/news/2007/11/29/ymme.html

    

TeeJay 3895 2007. december 13. 12:39   Válasz erre: 3893
Jól van, más a fõtengely csapágyazása. Nem ez volt a mondani valóm lényege.

Majd, ha a 3., 4. nagymotorukkal lesznek hosszútávon szerzett pozitív tapasztalatok, akkor racionális választás lesz. Addig a kockázati 'befektetés' kategória - nekem.




    

Piro 3894 2007. december 13. 11:27  
De jó megfogalmaztam.
    

Piro 3893 2007. december 13. 10:38  
Teejay!
A Hyo-nak, ugyanis nem SV650 koppincs! Teljesen más a fõtengelycsapágyazása is! Talán a túrán kifejtem neked, de most megyek, mert az asszony leveszi a fejem!
    

Verado 3892 2007. december 13. 10:14  
úgy hallottam, gondok vannak a Yamaha Hungáriánál, ezek állítólag nem teljesen újkeletüek de tény hogy a japánok leváltották az egész europai vezetést, ezt követte a magyar vezetés leváltása. Ennek az évnek nagy részében elsõ ember nélkül müködött a cég és mostanság új arculat kialakításon dolgoznak, , ujászervezik a dealer hálozatot , stb. Ha van valakinek konkrétabb idevágó híre ossza meg velünk . Üdv. V
    

TeeJay 3891 2007. december 13. 08:05   Válasz erre: 3890
Egyébként, meg minden motornak márkának megvannak a jellegzetes hibái, a Hondák az elektronikával szenvednek, a Yamaha nem tud egy normális váltót csinálni, a Kawák korrózióra érzékenyebbek, tömegmodell Suzuki kidolgozottsága etc. etc. etc.
    

TeeJay 3890 2007. december 13. 08:00   Válasz erre: 3889
Ok, akkor Hyosung, csak neked, csak most. :)

Hyo ugyanazért nem vennék, amiért nem vennék elsõ körben Subarut sem, ha tényleg beindítják a kétkerekû gyártást. Mert kiforratlan márka. Bár nominálisan kisebb összeget kérnek (nem fizetnek patenteket, nem japán munkaerõt kell megfizetni), de alapvetõen nem is ez a megkérdõjelezhetõ része a dolognak. Egy új gyártó egy technikailag sokat követelõ területen kockázatos, az az árban jelentkezõ különbség egy kockázati 'haszon'. Ennyi. A 'vacak' koreai autók most már elég megbízhatóak, spec. MO-ra egy koreai dízel jobb is mint egy német/francia dízel , mert igénytelenebbek, itt meg szar az üzemanyag... (motorok kapcsán hallottál már BMW-st kopogó hangra panaszkodni?)
Szóval még pár motor generációt legyártanak saját kútfõbõl is, nemcsak egy régi japán konstrukciót másolva, és ha anyagilag is biztosítottnak tûnik a cég jövõje sztem ez a kockázati tényezõ eltûnik, bár akkora már az árkülönbség nem lesz olyan számottevõ. Ennyi. :-)

Egyébként a GT650 esztétikája tényleg jó, két éve, amikor elõszõr láttam élõben, nekem is megtetszett.
    

Piro 3889 2007. december 12. 22:37  
Polo!
Én csupasz ököllel szoktam harcolni! :-) Na jó, nem bántalak. :-) Bocsánatot kérek tõled, hogy a szived csücskét ócsároltam. Arra, hogy a Kawa növelte az eladását, abban megintcsak a pénz a kulcsszó, a kulcstényezõ. Az ER-6, meg a Z750 elég olcsónak mondható a kategóriában, és még jól is néznek ki, csak... az Er-6-tal van gond rendesen: eszi az olajat, mint az állat, repedezik a váz... Errõl beszéltem, amikor az spórolásra gondoltam. Egyik barátomnak is egy 2005-ös Z750-je volt és 14-15ezer km után úgy csörgött a blokkja, hogy azt hitte az ember, hogy szétesik.
Valóban én írtam a Superbike-ba. Emlékszel, hogy mit??? Emlékszel arra, hogy mi volt a bajom a cikkel??? Elfogadtam, hogy nem tökéletesen a Fazer, valóban rezonál és ez engem is zavar, de egy nagypofájú "GSXR az isten-man" ne buzizzom már le bennünket, mert nekünk csak Fazerre tellet, vagy nekünk az felel meg, mert kényelmes, szép...blablabla.

Teejay!
Miért nem akarsz belemenni a Hyosung témába? Kíváncsi lennék!
    

polo 3888 2007. december 12. 22:01   Válasz erre: 3885
Te aztán képben vagy! :)
    

polo 3887 2007. december 12. 21:57   Válasz erre: 3883
Abban szerintem egyetértünk, hogy szinte alig van különbség azonos kategóriájú és ccm-û motorok között. Van aki a Suzukira, más a Hondára, itt a többség a Yamira esküszik. Csak nehezen nyelem le a békát ha egy olyan motort szapulnak ami nekem -egy kis túlzással- a szívem csücske. Ha jól emlékszem akkor te írtál(?) a Superbike magazinnak egy levelet, mert lehúzták az FZ6-ot. Akkor gondolom megérted az én háborgásomat is. :) Remélem nem jön közbe semmi és az évadnyitó túrán személyesen is megvitathatjuk a nézeteltéréseket. :) (boxkesztyût is hozzál ha nem tudnánk dûlõre jutni :D)


    

TeeJay 3886 2007. december 12. 21:25   Válasz erre: 3884
Ez majdnem minden motorról elmondható. Gyere évadnyitó túrára Te is! :-)

    

TeeJay 3885 2007. december 12. 21:12   Válasz erre: 3883
Piro!
Szerintem ne nagyon menj bele az árak kérdésbe: az elõzõ posztodban sem 'azonos' kategóriájú és idõzítésû árakat akartál összehasonlítani. Másképpen: a Yamaha nem véletlenül drágább a nagy átlagnál. Mint az köztudott, a Yamaha baromi rosszul pozicionálja a termékeit. Milyen érdekes, hogy idén két olyan akció is volt amikor 20-30%-kal olcsóbban lehetett 0 km-es Yamahát venni (nemcsak MO-n), annyira nem ment az eladás.

Nov. 29-én (?) írták alá azt az értékesítési szerzõdést a Mitsuival, amit írtam - fenn van a Yamaha global site-on, keresd meg (mondjuk ehhez motorok is kellnek majd). A lenti statisztikához tartozik, hogy Jan-Nov FO-ban bõ egy százalékkal esett a Y értékesítés a tavalyihoz képest (megint esett...), míg a Kawa több mint 8%-kal növelte azt. (Pár napja egy cimbi viccesen felvetette, hogy kiváncsi elveri-e a Kawa idén a Yamahát...)
A tavalyi európai összesített motoreladásokban a 250ccm-nél nagyobb motoroknál még az FZ6 volt az abszolut elsõ, utána a BMW 1200GS jött, aztán a kategória társak (GSR, ER6), amik ~10%-kal voltak kevésbé népszerûek.
Mint azt egyik cimbi írta valahol: a Yamaha a 80-as 90-es években megszerzett presztízsét éli fel most és láthathatóan hanyatlik.

A kisfészer nekem baromira bejött, mai napig imádom az esztétikáját, sokszínû profilját, barátságos, ugyanakkor nem lebecsülendõ menetteljesítményét. A mai új motor palettát elnézve ez az egyik olyan utolsó mohikán amiért pénzt adnék, bár ha most kellene Y-t vennem, nem S2-t (HG-t, ha úgy tetszik), hanem TDM-et vennék.

A 'husáng' meg egy külön történet abba bele sem akarok menni...
    

Piro 3884 2007. december 12. 20:04  
Ja..., és annyi barátot köszönhetek az elõzõ motoromnak, hogy azt semmi nem pótólhatja!
    

Piro 3883 2007. december 12. 20:02  
Tisztelt Polo!

Természetesen, nincs harag de én jópár tesztet olvastam a Z750-rõl és mentem is már vele, úgyhogy elhiheted, hogy tudom mirõl beszélek. A tesztekben is csak a blokkját értekelik feljebb, mint a hatkilósoknak, de a többi alulmarad, vagy azonos szinten van. Ha valami olcsóbb, ott spóroltak. A Yamaha nem véletlen drágább mindíg a nagy átlagnál..., komolyabb színvonalat képvisel, bár nem Honda. A vázra visszatérve: nem az a jó egy vázban, hogy merev és szilárd, és erre most jönnek rá a legtöbben (mármint motorgyárak). És leszögezem, hogy ez a vélemény nem az új Z-rõl szólt, hanem a 2006 elõttiekrõl.

Miért válsztottam a Fazer-t? Mert gyönyörû, megbízható, színvonalas és nekem a 600ccm-jével elég.

Arról, hogy mások véleményére mennyit adok: elárulom, hogy mi volt az elözõ motorom, és az elárul mindent. Szerintem sokan nem is ismeritek. Elég ismeretlen volt amikor megvettem, és volt vele gond, és mindíg b.sztattak vele. Piszkáltak a "Husángommal", de én olyan magasról letojtam õket, hogy az csak na.
Íme a népítéletem róla:http://totalbike.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=67600
    

polo 3882 2007. december 12. 14:44   Válasz erre: 3880
Kedves Piro!

Kicsit mintha túlzásokba estél volna. Ami nem is lenne baj, hiszen mindenki a maga lovát dícséri és ez egy Fazeres fórum. Nade! Nekem kinyílik a bicska a zsebemben amikor mindenféle közhelyeket olvasok. Ha már vetted a fáradságot, hogy ócsárolj egy másik típusú motort elõtte legalább utána olvashattál volna. Az általad ócsárolt régi Z csõváza az egy remek konstrukciójú acél diamond váz. Lehet, hogy nem olyan csilli-villi mint az FZ6 hegesztés nélküli öntött hídváza, de semmiképpen nem hívnám „elavult” technikának. Ha zavar, hogy más lenézi a 600-as motorod akkor miért ilyet vettél? :) Én magasról teszek arra, hogy ki mit gondol az én öreg vasamról. Nem foglalkozom vele. El kell fogadni, hogy vannak jobb motorok is. Ennyi. A Z750 nagyon jó kis motor, természetes -ahogy a TeeJay is írta- veri a 600-asokat. Az lenne az érdekes ha nem így lenne A kinézet pedig szubjektív dolog. Részemrõl ennyi, remélem nincs harag.

    

TeeJay 3881 2007. december 12. 11:52   Válasz erre: 3879
Az a +150 ccm nem lebecsülendõ, fõleg, hogy a különbség inkább löketben van: alul sokkal nyomatékosabb a Z. Álmodozok arról, milyen lenne egy FZ7S ... :)
Tesztek során a 600-asokkal teszik egy csoportba és általában meg is nyeri ezeket a teszteket, vagy csak a Hornet veri meg (persze az 1000-esekkel szemben alulmaradna). 2007-re volt modellfrissítés, szóval nem kell csodálkozni, hogy egy 'öreg' konstrukciónál többet értékesítettek belõle (amit a ráadásul a versenytársak -az egyik legfontosabb szegmensben- lehagytak).
A Z-vel szerintem egyetlen egy nagy probléma van: túrázásra kevésbé alkalmas - pakolhatósága megkérdõjelezhetõ. Az hogy csõvázas, önmagában még nem gond: nagyon jó, merev konstrukciókat lehet csinálni csõvázból is, ami költséghatékonyabb mint az öntött alu váz.

Információim szerint a Yamaha egyébként az idei negatív eredmények miatt megváltoztatta az értékesítési szervezetét és azzal a céggel írtak alá szerzõdést, ami a Toyotának is segített az értékesítésben.

    

Piro 3880 2007. december 12. 10:24   Válasz erre: 3879
Hogy mitõl jobb??? SEMMITÕL!!! Csak minden hülye el van ájilva attól, hogy "Õ" 750-essel jár, és nem egy "szutyok" hatszázassal ugyanannyi (kicsit kevesebb is) pénzért! Azzal már nem foglalkoznak, hogy a régi Z750 (pl. 2005-ös) egy elavult technikát felvonultató motor: csõváz, ...stb. Ellenben mi (FZ) aluvázat már lassan 4 éve nyomatjunk. Ha megnézzük azt, hogy 1,9M-ért veszel egy Z750-et, és 2,2M-ért egy FZ6S-t..., elgondolkodtató. Az 2007 Zé már valamivel "zsírabb", de szerintem ocsmány. A régi sokkal szebb volt. Én nem vagyok oda ezektõl a futurisztikus "szaroktól": Az én a legszebb motor a világon!!! :-) :-) :-) Na jó..., a tietek is!
    

LaciS2 3879 2007. december 12. 09:41  
Ez egy nagyon jó statisztika !
Továbbra is népszerû a motorunk !
De ez a Kawa 750 mitõl jobb ?
    

TeeJay 3878 2007. december 11. 21:47  
Franciao-i motoreladások Jan-Nov
http://mt01.hu/uploads/images/200711_plus125modcumul.gif

    

mexikana 3877 2007. december 11. 21:47   Válasz erre: 3876
mi az h, minek?.....telepakolod a tütüdet és fordulsz még 1-et....van még idö karácsonyig....))))
    

krisztian.fz6 3876 2007. december 11. 21:42   Válasz erre: 3875
Szia Kedves Mexikana!! Ja, holnap megyek haza...de minek..............
    

mexikana 3875 2007. december 11. 21:41   Válasz erre: 3873
Szia Krissz....elökerültél csillagom?.....))))már hiányoztál
    

krisztian.fz6 3874 2007. december 11. 21:38   Válasz erre: 3869
Ferko, Te brutalisan hasznaltad a nonfangot. En csak azert nem ajanlom mert csunya. Meg hallottam mar olyat is hogy elhagytak az oldal dobozt. Nonfangotm en se vennek.
    

krisztian.fz6 3873 2007. december 11. 21:37   Válasz erre: 3869
En az xj-n 45 ezer km-t cipeltem e feslo dobozomat, nem volt vele semmi gondom, mint az ujat ugy adtam el.

Ez a givi erosebbnek nez ki es dizajnosabb is.
    

TeeJay 3872 2007. december 11. 20:17  
Köszönöm az infokat. Nonfango storno. Csak most ajánlottak egy alig használtat, tartóval, 3 dobozzal baráti áron.

Jelenleg 2-t néztem, Givi és Krauser. Krauser: ahogy mondod, horror ár... De nekem nem sürgõs, 'hosszú' túrára áprilisnál, májusnál korábban nem megyek, szóval még beszélhetünk a konzoljaidról... :D


    

Ferko 3871 2007. december 11. 19:23   Válasz erre: 3870
Ja és a legfontosabb különbséget elfelejtettem.
Ha szeretsz túrázni ezeket a dobozokat hülyére pakolhatod.
    

Ferko 3870 2007. december 11. 19:20   Válasz erre: 3868
Ha tudsz még várni 2-3 hónapot akkor már tudni fogom milyen gépet tudok majd venni és lehet, hogy nem kell a következõ motoromra. Baráti áron megkapod a komplett rendszert csak át kell rakni.
Azért mondom ezt, mert az új ára horror volt.
Viszont semmi gond sincs velük most sem.
Szerintem örök élet meg egy pici.
    

Ferko 3869 2007. december 11. 19:12   Válasz erre: 3868
Nekem az elõzõ motoromon Nonfango rendszer volt.
Soha többet.
3 év alatt elkopott a felfogatás retesze. ( mindennapos használat, 50000 km )
Tönkrement a kulcsos zára.
Elkopott a fedelet tartó - záró mûanyag horog. Ahogy kopott egyre jobban nem zárt ezért már a végén be is ázott.
Az elsõ pár használat után elszakadtak a fedél tartó zsinórok. Miután kicseréltem erõsebbre késõbb a felfogatás szakadt ki. ( 2,0 mm-es lemezcsavar 2mm -es mûanyagba fogatva szerinted mennyit tart ? )
Pótféklámpa érintkezõi 4 hónap után elrozsdásodtak !!!!
Széthúzható vízzáró csatlakozással oldottam meg.
2 és után a doboz ahogy a platnira csatlakozik annak az aluöntvénye kiverõdött ( elkopott ) ezért a doboz állandóan zörgött.
Remélem ennyi elég volt.
Azt csinálsz amit akarsz, de én soha többet Nonfango.
Most nekem Krauser van és ugyanúgy 3 éves 50000 km-es mindennapos használat és megy a következõ motorra. Ezeket már láthattad a gépemen.





    

TeeJay 3868 2007. december 11. 17:20  
Kérdés: Nonfango dobozrendszerrel van valakinek tapasztalata?

Itt még senki nem értekezett róluk érdemben...

    

story 3867 2007. december 11. 14:56  
Sziasztok!Érdeklõdöm,hogy hol lehet "jutányosan"FZ6-ra hátsó boxot venni(háttámlásat,szín az ezüst).Köszi a tippeket elõre is.Story,Szombathely
    

Dokypapa 3866 2007. december 11. 10:54  
Ez tényleg jó ötlet,fõleg hogy az én sufnim /azaz garázsom / a hátsó szoba.Most éppen szoba motort játszunk ,.
Motorom szerelem.
    

mexikana 3865 2007. december 11. 07:10   Válasz erre: 3863
Luxussufni....))))))))))))))))
    

karu 3864 2007. december 10. 21:27   Válasz erre: 3859
Köszi ez valóban hiányzik a sufnibol valószinû hogy meg fogom lepni a kicsikémet tetszik nagyon.
    

Ferko 3863 2007. december 10. 19:43   Válasz erre: 3862
Azért küldtem neki, mert tényleg szép és Karu szereti a tiszta pedáns mûhelyt.
Sufni ??? Ez még akkor is erõs ha ott vicc jel ))))))
    

mexikana 3862 2007. december 10. 06:13   Válasz erre: 3859
szerintem is ilyen még nincs a "sufnijában".....)))))))))))
    

mackotestver 3861 2007. december 9. 23:28  
Szevasztok!! Fz 750-hez keresne egy cimbi service manualt,ha tudtok segiteni,légyszi dobjatok rám egy pü-t.Elõre is köszi.
    

Raid 3860 2007. december 9. 19:31   Válasz erre: 3858
motorparts.hu-n van... 50k vagy mennyi, a gyári meg olyan 80-90 aszem...
    

Ferko 3859 2007. december 9. 18:16  
Karu !
Találtam egy szép cuccot a szép motorodhoz a szép garázsodba.
http://www.motorinfo.hu/news_new.php?nid=6963&cat=&mid=1010
Kérd karácsonyra.
    

ZSIGA 3858 2007. december 9. 10:02  
Sziasztok!
fz6-ra keresnék hasidomot,
ha van infó megköszönöm
    

Ferko 3857 2007. december 8. 20:18   Válasz erre: 3852
Ne legyél kishitû. A Beta azért nem gagyi. A szerszám piacon az erõs középkategóriába tartozik.
Nekünk otthoni használatra a minõsége bõven megfelel viszont az ára miatt nehezen elérhetõ.
A cégnél a mûhelyben van a szerszámok csúcsa Facom is. Ott a mindennapos használat mellett már azért elõjön az élettartam - minõség - ár külömbség.



    

Ferko 3856 2007. december 8. 19:30   Válasz erre: 3850
Ha felénk jársz hozd el és azt is lemérjük.
    

Ferko 3855 2007. december 8. 19:28   Válasz erre: 3845
Látom szépen alakul a szerszám készlet.
Gratulálok az új szerzeményhez.

    

ZSIGA 3854 2007. december 8. 16:31  
Szia varadero
esetleg pirosban is van fz6-ra tankbõröd
    

karu 3853 2007. december 7. 22:58   Válasz erre: 3848
Mért nem kértél elõleget.
    

karu 3852 2007. december 7. 22:56   Válasz erre: 3850
Nekem is van nagy az is gagyi BETA.
    

karu 3851 2007. december 7. 22:54   Válasz erre: 3850
Látod azt a nyomatékkulcsot az biztos hogy pontos az nem gagyi.
Mivan sokat árultál már?
    

krisztian.fz6 3850 2007. december 7. 22:33   Válasz erre: 3845
Karu! Nincsennek valami jo szerszämaid!!!

Ferko! Lemertem a nagy nyomatekkulcsot, kb ^tiz Nm-t le kell vonni az adott ertekbol, ugy pontos, de inkäbb majd elviszem a nagyot is, megnezzuk ha arra jarok.
    

TeeJay 3849 2007. december 7. 22:20   Válasz erre: 3848
bah, felhivlak holnap. :)

    

Zsifi 3848 2007. december 7. 21:29  
Van egy kék tankbõr FZ6-ra 22-ért elvihetõ az is...vacsi új! Valaki rendelte és nem vitte el a nyomorult..(

üdv Zsifi
06-70-561-42-53
    

karu 3847 2007. december 7. 20:11  
Corsaro motorbolt ePesterzsébet Kossuth Lajos u
20 forint akciósan amúgy 30.
    

TeeJay 3846 2007. december 7. 20:06   Válasz erre: 3844
Gratula, nagyon gondos vagy! :)

Hol vetted a tankbõrt és mennyiért? (ha nem titok)
    

karu 3845 2007. december 7. 19:50  
Ferkonak))))
    

karu 3844 2007. december 7. 19:47  
Nó comment.
    

TeeJay 3843 2007. december 7. 12:51   Válasz erre: 3842
Az FZS1000-en egy mechanikus szamlalo van, ami eleg jol tartja az allapotat.
A mienk az mas teszta, a motor nem is megy a muszerfal nelkul... :-S


    

Ferko 3842 2007. december 7. 12:48   Válasz erre: 3840
Sajnos a digitális órák elektronika hibája miatt tudnak nullázódni, de csak akkor.
Vagy mondjuk szándékosan lett kiütve.
Nekem túl sok ennél a motornál a kétség. Váz újra fényezés minek ? Eleje új minek ?
Szerintem sérült volt.
Bocs, de én biztos nem venném meg.

    

TeeJay 3841 2007. december 7. 12:46   Válasz erre: 3840
Az eloeletet nem ismerem, de nekem az atepites eleve gyanus volt. A 0-as km ora meg ugye... (uj ora, uj eleje...).

    

MArnold 3840 2007. december 7. 11:58   Válasz erre: 3839
Igen már én is láttam korábban a hirdetést.

A srác azt írja, hogy nem volt törve, de az egész eleje ki van cserélve és a váz is le van fényezve. Állítólag bemutatómotor volt. Mondom, ha bemutatómotor volt, akkor biztos látta valaki, hogy mit mutattak be rajta.
Lehet, hogy SF bemutatókat tartottak vele?☺
Állítólag nagyon kevés kilométer van benne, de A KILOMÉTER ÓRÁJA NULLÁZODOTT VALAMI MÛSZAKI HIBA FOLYTÁN. Ilyet én nem tudok elképzelni.

    

TeeJay 3839 2007. december 7. 11:38   Válasz erre: 3838
Ez mar a nyaron elado volt.
Cimbi szolt, hogy elado, csak nem tetszett. :)

    

MArnold 3838 2007. december 7. 10:46  
Sziasztok!

Esetleg ismeri valaki ezt a motort? Vagy az elkészültérõl tud valamit? Debreceni.


    

polo 3837 2007. december 6. 21:24   Válasz erre: 3836
Csak ott dolgozom. :P Nem is fehérvári vagyok (már).
    

Raid 3836 2007. december 6. 20:38   Válasz erre: 3832
hát... valakinek jól megy, hogy a belvárosban lakik :)
    

Ferko 3835 2007. december 6. 18:43   Válasz erre: 3834
Szia Mexi !
Bocsi, de munka közben nem sok idõm van a neten lógni.
    

mexikana 3834 2007. december 6. 14:57   Válasz erre: 3833
Igazad van....de ha mégis valaki megvenné ,akkor az elsö pimaszkodás után reklamálnának és kérnék a pénzvisszafizetését...))))))))))))))))
Szia Ferko...!

    

Ferko 3833 2007. december 6. 14:31   Válasz erre: 3830
Nincs olyan szerencsénk, hogy meg vegye Õt valaki.
Nem kell Õ senkinek. )))
    

polo 3832 2007. december 6. 14:11  
Csak, hogy irígykedjetek, Fehérvárra ideért a Mikulás! Sõt! Egybõl három! :D Ezek szerint nagyon jó voltam az idén! :D
    

polo 3831 2007. december 6. 14:10   Válasz erre: 3829
Nekem jó tapasztalatom van a fehérváriakkal, velem idáig korrektek voltak.

A lényeg, hogy túl vagy a cserén! :)
    

mexikana 3830 2007. december 6. 13:58   Válasz erre: 3825
Hova mentél?.....a Világvégére?....mindent adjál el ,csak magadat ne...)))))))))))))
    

Raid 3829 2007. december 6. 13:50   Válasz erre: 3796
a festés más, csak hát bele keveredtem :)

Yamaha Hilcznél cseréltettem Kakasdon. Õket felhívtam mondták, hogy másnap vihetem is mert van nekik raktáron, levittem megcsinálták, kipróbáltam minden szuper, Yamaha Fehérvár meg ott rohad meg tõlem ahol van innentõl :]
    

TeeJay 3828 2007. december 6. 13:00   Válasz erre: 3827
Jé nekik két puttonyuk is van, és elõl hordják. :-D

    

Eyesis 3827 2007. december 6. 12:32  
Boldog Mikit :-)
    

fefe721 3826 2007. december 5. 22:09  
Hali!
Ha szépen kérem akkor valaki tudna nekem Yamaha FZS 600-ra (2002-es 1 dob) valami szebb hangot produkáló sportdobot mint a gyári zümmögõje. Nem fontos, hogy új legyen, de......

    

krisztian.fz6 3825 2007. december 5. 18:12   Válasz erre: 3819
Reggel 7-re kiertem, itt 8-kor vilägosodik.:-) 15 oräs ut.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118