18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk
Következő oldal

Macko 4424 2008. január 20. 08:28   Válasz erre: 4422
Egyébként az RT legnagyobb elõnye szerintem az, hogy külsejét erõsen megcáfoló módon lehet vele kerülgetni mindenkit a szerpentineken, és városban is szinte tökéletes motor!
Egyszer remélem majd nekem is...
    

Macko 4423 2008. január 20. 08:27   Válasz erre: 4422
De ez a fészeres banda jó fej és nem közösítik ki szegény béjemvéseket, úgyhogy nincs mitõl aggódnod! :o)))
    

Ferko 4422 2008. január 20. 08:14   Válasz erre: 4421
Szia Piro !
Az én szívem álma egy BMW 1200RT.
Hát õ a kiválasztott.
Két évvel ezelõtt voltam egy túrán egy jóbarátom a céges RT-ét oda adta és mentem kb 200 km.t és ebbõl kb 50 km esõben volt. Én akkor azt mondtam magamnak, hogy semmi mást nem kívánok az élettõl csak az életben egyszer legyen egy ilyen motorom. Iszonyatos ára van, de egy teljesen más világ.
Leírhatatlan az élmény.
Én mindíg a túra gépeket szerettem ez tényleg az.
Kényeztet mindenféle jóval.
Úgyhogy jövõ héten megrendekem, így kb áprilisban megjön.
Szerencsére a tavalyi árak szinte alig kb 1%-ot változtak és mivel 2008-tól az extrákat csomagokban lehet kapni és nem egyesével és mivel én nagyon teleraktam extrával így olcsóbban jövök ki mint tavaly.
Ráadásul a motoromat nagyon korrekten piaci áron beszámítják.
Szóval ez a helyzet.



    

Piro 4421 2008. január 20. 07:58   Válasz erre: 4420
Na és milen lesz az új gép Ferko???
    

Ferko 4420 2008. január 20. 07:34   Válasz erre: 4417
Mondjuk abban igazd van, hogy lehet, hogy a Honda így gondolkozik, hogy a lehetõ leg egyszerûbben lehessen a lánckereket le- felszerelni így nézve a honda a jobb, de azt hidd el, hogy egy 1,5-ös acéllemez alátét oldal és keresztirányban nem tart annyira mintha az a tengelyen egy anyával fel lenne húzva.
Ez azért fúrcsa, mert egy idõ után ha nincs a lánckerék a bordástengelyen megfelelõ nyomatékkal rögzítve akkor a bordástengelyen egy idõ után elkezd majd forgás irányban lógni majd az alátét kopik és azáltal már kerszben is billeg.
Abban igazad van, hogy a lánckeréken kizárólag forgatónyomaték ébred és abszolút nincs tengelyirányú és keresztirányú nyomaték, de a kopások miatt már bizony lesz.
Reméljük azonban, hogy a Honda mérnökei azért tudják a dolgukat és számoltak ezzel is és soha nem lesz gondod a kislánckerékkel.

Sajnos még a tavalyi benzin van benne. Itt Pesten iszonyatosan szar idõ van már 2 hónapja.
Nem volt száraz az út a hétvégeken már November óta. Mára is jó idõt mondott, de itt nálunk most, hogy felkeltem piszokul el van borulva és még vizes a tegnapi, tegnapelõtti esõtõl ( vizes ha ha ha ha sáros, mocskos, sós stb...végül is ez egy fõváros milyen legyen) úgyhogy a gépem tisztán csillogva villogva várja a jó idõt.
Meg az új gazdáját, szegény biztos nagyon szomorú nagyon megbecsültem vigyáztam rá..
Ugyanis tegnap voltam beszélgetni,alkudozni a kereskedésben az új motorra.











    

Macko 4419 2008. január 20. 00:03   Válasz erre: 4418
Szédítõ egy élmény lehetett! :o)))
    

krisztian.fz6 4418 2008. január 20. 00:00  
Karu tavalyi motorostúrája, megtett táv 1 hét alatt 4670 km. http://www.youtube.com/watch?v=EOX2EIRB2BY
    

danyila 4417 2008. január 19. 21:47   Válasz erre: 4416
Nem lóg ott semmi. Jól érted és a rajzon is jól látszik
A nút pont olyan széles mint az elfordított fogazott alátét. Az alátét pedig legalább 1,5 mm vastag és amikor leejtettem a hangján hallani lehetett, hogy edzett. A fogaskeréknek pedig nincs tengelyirányú terhelése. Ezért nem is tud kimozgósodni tengelyirányba. A Tiéd is egy megoldás, és a lemezalátétes is.
Én sem akarom a Hondát isteníteni, de nekem nincs szükségem nyomatékkulcsra, kalapácsra és hidegvágóra, ha láncot, vagy kereket akarok cserélni. :-)
- najól van ne "kritizáljunk", inkább arról mesélj van e még tavalyi benzin a tankodban. :-)
    

Ferko 4416 2008. január 19. 20:44   Válasz erre: 4415
Nem akarom a Yamahát isteníteni, de ha jól értettem amit leírtál a Yamaha megoldása azért szerintem tökéletesebb.
Ha jól értem akkor a Hondán a lánckereket egy nútban elfordított biztosító alátét tartja ami össze van csavarozva a fogaskerékkel.
Nálunk pedig egy anya aminek van egy lemezbiztosítása. Az anya lehúzási nyomatéka úgy emlékszem 120 Nm.
Kérdésem mi tatja szorosan a bordástengelyen a Hondánál a fogaskereket. Hiszen ha az alátét a nútban kicsit is kottyan onnantól kezdve a fogaskerékkel eggyütt lóg.
    

danyila 4415 2008. január 18. 21:23   Válasz erre: 4411
Egészen másképp van a Transalp elsõ fogaskerek felerõsítve. Nincs csonktengely anya.
Ott is bordéstengelyen van a lánckerék, de nincs anya. Egy ricnis alátát van aminek a ricnizése más ostású mint a tengelyé. Rátoljuk az alátétet. Elfordithjuk fél osztást, ekkor már az alátét nem jön le, merta ricni nem egyvonalban van és két kis 6-os csavrral magát az alátétet rögzitjük a fogeskerék oldalán.
    

Raido 4414 2008. január 18. 19:36  
nagyon penge az ülés Karu :)
mesélj róla kicsit (hogyér adják stb.)
    

TeeJay 4413 2008. január 18. 19:29  
Igen ez egy régi dolog, a bulletin is 2006-os, gondolom addigra már annyi panasz volt, hogy kellett...
Alapvetõen csak a régebbiekbõl érint egy kis sorozatot, de feltettem, hátha valaki szenved még vele: nem mindenki megy annyit mint ti.
    

krisztian.fz6 4412 2008. január 18. 19:24   Válasz erre: 4411
Ja, ezen már túl vagyok.
    

Ferko 4411 2008. január 18. 19:20   Válasz erre: 4410
Nem hanem amit emlegettem neked kb két éve, hogy ilyen visszahívás is van.
A megadott szériánál fel tud lazulni a lánc kerék anyája.
Ezért biztosító alátét cseréjét javasolja.
Én annak idején megnéztem rendben volt minden.
Azóta már lánc és fogaskerekek cseréje is volt.
    

krisztian.fz6 4410 2008. január 18. 19:07   Válasz erre: 4409
és?? ez mi?? hogy kell láncot cserélni??
    


krisztian.fz6 4408 2008. január 18. 18:59  
Azt az ülést hozhatták volna 2 nappal hamarabb!!!!!!!!!!!
    

Jezusom 4407 2008. január 18. 18:03   Válasz erre: 4404
Krisztián
Köszi!
Az árától dobtam egy hátast :)
    

karu 4406 2008. január 18. 17:58   Válasz erre: 4402
A matricákat a te hátso sárvédõdön lehet megcsodálni.
    

Jezusom 4405 2008. január 18. 17:56   Válasz erre: 4397
Karesz!
Kurva jól néz ki, és hasznosnak is látszik!
Ezen biztosan nem fogsz csúszkálni.
    

krisztian.fz6 4404 2008. január 18. 17:56   Válasz erre: 4403
http://www.motorparts.hu/index.php?site=8&pID=317 Jézusom, itt van.
    

Jezusom 4403 2008. január 18. 17:52   Válasz erre: 4392
Raido!
Ezt a hûtõtakarót hol találtad? Forgalmazzák ezt valahol?
    

krisztian.fz6 4402 2008. január 18. 17:37   Válasz erre: 4401
Miért, eddig mit csodáltatok rajta??? A matricákat????? :-))

Karu, az lesz most a gond, hogy ezeket az üléseket nem egy gagyi tátra elõtt kéne lefotóznod, hanem egy sokkal exkluzívabb helyen. Szerintem egy fjord elõtt szépen mutatna, mert mit ér a doboz és az ülés, ha nem használod. Bár, a sufniban is szépen mutat. :-))
    

goimo 4401 2008. január 18. 16:59  
Karu,ettõl a szezontól mégtöbb csodálója lessz a motorodnak!
    

Macko 4400 2008. január 18. 16:27   Válasz erre: 4398
Ha jól sejtem, ez egy új ülés, nem?
    

krisztian.fz6 4399 2008. január 18. 16:11   Válasz erre: 4396
Szép az!!
    

TeeJay 4398 2008. január 18. 16:09   Válasz erre: 4396
Ooooh. Ez gyönyörû!

Ha nem vagyok indiszkrét mennyiért vesztegetik az ilyet? Ez plussz bevonat, vagy az egész ülést át kell 'bõzõzni' ezzel?

    

Macko 4397 2008. január 18. 16:04   Válasz erre: 4396
Ez nagyon szép!!!
    

karu 4396 2008. január 18. 15:56  
Bagster
    

karu 4395 2008. január 18. 15:50   Válasz erre: 4394
Imi nagyon szépen megjavitották a vázadat nekem tetszik !
    

goimo 4394 2008. január 18. 15:01  
Az én perecem annyiból volt tré,hogy csupán az jobb oldali elsõindex és a b.gomba ütközött az autóval.
Így túl nagy erõ hatott rá.A bal oldalán csak csúszott,de az elsõ elemek így is sérültek.Kb.5-10 centin múlott hogy balra elkerüljem az elõttem besatuzó jármûvet.
    

TeeJay 4393 2008. január 18. 14:38   Válasz erre: 4392
...aztán rájött a Yamaha, hogy túl jó a gomba, kevés a javítandó alkatrész és következõ évtõl már egy rosszabb megoldást árultak... :-D

    

krisztian.fz6 4392 2008. január 18. 14:30   Válasz erre: 4391
Nekem letört a gomba a tartójáról, elszakadt a csavar ami tartotta. De elõtte egy csomó anyag lekopott róla.
    

Raido 4391 2008. január 18. 14:27   Válasz erre: 4390
hm... nyugodt lehetsz az én kerekeim még egy nyomon futnak :) csak elgondolkoztam azon, hogy miért nem a gomba "szára" van picit elgyongítve és akkor esetleg nem lenne törés a vázon... persze ez függ attól, hogy éppen hogy taknyol el az ember.

lehet ilyent kéne pakolni a gépre?

    

danyila 4390 2008. január 18. 13:59   Válasz erre: 4388
Nálunk a bukógomba nem értelmezhetõ pótalkatrész, Transalpra hajmaosak vagyunk bukócsövet rakni, az enyémen is van, mely harmincegykét ezer Ft. Ha dõl a motor és csúszik, akkor az elsõ oldalidomon csúszik bukócsõ hiányában. Elsõ oldalidomot oldalanként eredeti, színre fujva lehet kapni huszonezres nagyságrendû árban. A bukócsõ ennél drágább. Nem is tudom miért divat mifelénk a bukócsó ? Mert ha sérül azt is cserélni kell - mert hogy néz ki egy csúszás után a bukócsõ ? Ugyan olyan szarul mint a mûanyag oldalidom. Ráadásul el is görbül.

Ahogy elnézem ezt a vázsérülést, még lehetett javítani, de mi van ha már szerkezeti kárt is okoz a bukógomba. Az erõt a mi a burkolatra hatott volna, a gomba átadta a vázszerkezetnek. Ami ráadásul aluminium - ha jól sejtem. Ami ennek következtében elég nehezen javítható, ha görbül. A bukógomba persze olcsóbb mint a ti oldalidomotok, de én elgondolkodnék ezek után, hogy kockázatom e a váz épségét egy ennyire kiálló és vázdeformáció-törés veszélyt okozó alkatrész miatt. Szerintem örülj neki, hogy ott engedett (tört el) és nem volt olyan erõs a felerõsítés, hogy az erõt elnyelje a váz. Lehet, hogy azóta már nem egy nyomon futna két kereked.
    

Eyesis 4389 2008. január 18. 12:47   Válasz erre: 4384
JZL-en kivul kinek van még kék FZS-e? :-) amúg miert jó, hogy az egész tank bõr borítást kap? :-)

    

Raido 4388 2008. január 18. 12:34   Válasz erre: 4387
ööö és az mindenképpen így töri a vázat? :S
    

krisztian.fz6 4387 2008. január 18. 12:12   Válasz erre: 4386
az volt, LSL
    

Raido 4386 2008. január 18. 11:19   Válasz erre: 4368
milyen gombád volt fent ami így törte a vázat? ha jól látom most LSL van rajta..
    


polo 4384 2008. január 18. 11:05  
Akit esetleg érdekel tankbõr+tanktáska Fazerre (2003-04): http://cgi.ebay.de/tapis-reservoir-sacoche-bagster-pour-600-fazer-bleu_W0QQitemZ160199997614QQihZ006QQcategoryZ97160QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
    

polo 4383 2008. január 18. 09:05   Válasz erre: 4381
MArnold is a lábtartót kérdezte a sráctól. :) Úgy hallottam nem valami határozott az ember alkatrész árak ügyében. :D

Ma megyek Agárdra, majd megírom a tapasztalatokat.
    

Eyesis 4382 2008. január 18. 09:03  
szerencsére most nem kell róla semmi :-)

    

JZL 4381 2008. január 18. 07:51   Válasz erre: 4380
Jobb elsõ lábtartó, esetleg a tank, de azt is javítani kellene, tehát még gondolkodom rajta. A srácok viszont egyben szeretnék eladni, csak árakról fogalmuk sincs még, hiába beszéltem velük. A számot megkaptam, köszike!
    

polo 4380 2008. január 17. 15:32   Válasz erre: 4379
Neked mi kellene róla? :)

Elküldtem a festõ számát, megkaptad?
    

JZL 4379 2008. január 17. 13:05   Válasz erre: 4374
Köszike!!!
    

TeeJay 4378 2008. január 17. 11:08   Válasz erre: 4377
:-D
    

polo 4377 2008. január 17. 09:52   Válasz erre: 4376
Már vettem a JZL-tõl tavaly. Csak sajna nem jó, így marad a régi. Most a fényezõre várok, hogy végre elkészüljön a cuccaimmal, meg a láncszettre. Remélem legkésõbb a jövõ hét elején minden összeáll! :)
    

TeeJay 4376 2008. január 17. 09:24   Válasz erre: 4375
Utaskapaszkodó? Mintha azt kerestél volna. :-?
    

polo 4375 2008. január 17. 09:17   Válasz erre: 4374
Az én motoromhoz nem kell semmi! :P Azért köszi! :)
    

TeeJay 4374 2008. január 17. 08:54  
Polo, JZL, Eyesis:
http://www.sportmotor.hu/motoros_forum/yamaha/?cmd=showtopic&jp=730469#730469

    

TeeJay 4373 2008. január 17. 08:01   Válasz erre: 4367
Szerencse a szerencsétlenségben: addig úgy is csak hiánypótló motorozást lehet mûvelni.

    

JZL 4372 2008. január 17. 05:52   Válasz erre: 4368
Ezek szerint az évnyitón találkozunk!
    

krisztian.fz6 4371 2008. január 17. 03:49   Válasz erre: 4368
Jó lett!!!!!!!!!!!!!!
    

goimo 4370 2008. január 16. 18:36  
Szentesen készült,én nem volltam ott a szerlõm intézte
õ mindig velük javíttat.
    

Cruel 4369 2008. január 16. 18:32   Válasz erre: 4364
Szépen megcsinálták... :)
Ki volt a mester?
    

goimo 4368 2008. január 16. 17:43  
Máshogyan...
    

goimo 4367 2008. január 16. 17:38  
Az alkatrészek megrendelve,a váz is festés elõtt még 3-4 hét és
elkészül nomeg itt lessz a jóidõ is remélhetõleg!
    

goimo 4366 2008. január 16. 17:29  
Bocs a felbontásért
    

goimo 4365 2008. január 16. 17:28  
Emlékeztetõül...
    

goimo 4364 2008. január 16. 17:26  
Sziasztok!
Balasetes motoromon a váz javítása végbement.
    

Macko 4363 2008. január 16. 13:36   Válasz erre: 4362
A legszebb egyébként az egészben (és tényleg nem ragozom tovább, mert olyab rég volt, hogy már nem is érdemes), hogy két Honda Varaderoval mentem egy csapatban. Azért kértem egy tesztmotort a Honda Mo-tól, hogy egy tiszta Honda csapattal mehessünk és így írhassam meg. Gondoltam, ez nekik milyen jó lesz.
Ha az akkori saját DL650-emmel megyek, legnagyobb valószínûséggel simán végigmegyünk. :o)
A tanulságokat levontam...
    

TeeJay 4362 2008. január 16. 12:12   Válasz erre: 4359
Oké, értem én, hogy kölcsönmotor. Az más kérdés, hogy én nem szivesen a motoroznék sajátomon sem ilyenen állapotban, de kölcsönadni meg nem volna pofám.
A bosszankodásod -szerintem- jogos...

A dolog tanulsága: a VFR a jó döntés. :o)



    

Eyesis 4361 2008. január 16. 09:22  
skaccok, ha ledes indexeket akarok csinalni a 99es Fazeremre :-) akkor milyen tipusu ledeket kell vennem es mit kell meg hozza vennem?


    

Macko 4360 2008. január 16. 08:49   Válasz erre: 4358
Nem így volt egyik sem. :o)
Ld. eggyel lejjebb.
    

Macko 4359 2008. január 16. 08:48   Válasz erre: 4357
Úgy kaptam meg a motort, hogy tükörsima volt a közepe. Volt benne 7000 kilométer, csak hát ugye szétegykerekezték a "kedves" kollegák. :o(
A Honda Hungary nem tudta kicserélni, hiába kértem. Aztán amikor tréleren visszajött a motor (az én költségemre), a Maxx-ban mindjárt lett rá gumi. Ami pénteken is ott volt, amikor arra jártam a verseny elõtt.
Ja, a lánc állapotának az az oka, hogy egész éjjel esett az esõ. Mire elállt, és a két másik motorét lefújtuk, ezt már nem volt érdemes, mert csak a trélerre vártunk...
A mai napig rohadtul bosszant a dolog. Hiszen:
1. mások trehánysága miatt estünk ki a versenybõl
2. elsz@rtunk hiába egy csomó pénzt, és
3. alapvetõen simán eshettem is volna egy durvát egy defekt miatt.
    

Kalmiboy 4358 2008. január 16. 08:46   Válasz erre: 4357
Egy gondos gazda agyonkímélt masinája! Ezeket szokták úgy hirdetni, hogy megkímélt, rendszeresen szervizelt, stb. :D Sztem a muki ezt hajtotta mint állat, utána amikor offközeli volt a gumesz rántott egy elsõ féket és adj neki! Sose értem meg hogy ebben mi a jó! Fáj a szívem ha ilyet látok, de sztem másnak is az ide gyakran látogatók közül. A lánc meg! Oh! Amikor még bejöttek a ruszki górbeszarvú bringák! 1985-90 között! Emlékeztek rá? Akkor lehetett látni sok igénytelen faszit, akinek száraz volt a lánca és csak úgy nyiszogott amikor hajtott! Hát erre a képre nézve is önkéntelenül ez ugrott be!
    

TeeJay 4357 2008. január 16. 08:06   Válasz erre: 4356
A lánc is szép ápolt. :-/
A gummába meg ne is menjünk bele: soha nem fogom megérteni miért kell szövetig koptatni.
    

Macko 4356 2008. január 15. 22:01   Válasz erre: 4354
Az a bajom, hogy azzal a motorral nagyon keveset mentem. Úgy volt, hogy zsifi azzal jön a BMW 24 órásra, aztán elõszedte mégis a Varngyot. Én akkor még választhattam volna a VFR és a CBF1000 között, aminek ráadásul tövig volt kopva a hátsó gumija. Aztán a CBF mellett döntöttem, aminek is vasárnap reggelre elfogyott a gumija, és jól kiestünk...
De ezt már túl soxor elsírtam. :o(

    

krisztian.fz6 4355 2008. január 15. 21:51   Válasz erre: 4352
Igen, a nagyobb szélzajt én is észrevettem, de cserébe szélárnyékos a túraplexi, nem fájdul meg a nyakam autópályán, és kevesebb rajtam bogár
    

TeeJay 4354 2008. január 15. 21:47   Válasz erre: 4352
Igen, igen, mondj még ilyeneket! :-D

    

TeeJay 4353 2008. január 15. 21:46   Válasz erre: 4351
Ja, ld. 4343... :-P

A TDM-en is van ilyen a régebbi VFR-en is van ilyen.... :-D
    

Macko 4352 2008. január 15. 21:46   Válasz erre: 4351
Mindig próbálkoznak a tervezõk ilyen újdonságokkal, bár szinte egyik sem az.
Meg kell állapítani, hogy minden plexis motoron nagyobb a szélzaj, mint egy nakeden (úgy 130-140-es tempóig).
De a kisebb légterhelés miatt mégis ez a túramotorok egyik fontos kelléke.
Érdekes, én eddig egyetlen motoron ültem, ahol vastagon 200 felett sem kellett behúzni a nyakam, hasalni a tankon, csak ültem a 190 centimmel ugyanúgy, ahogy 40-nél. Ez pedig 2006-ban egy VFR volt... :o)
    

krisztian.fz6 4351 2008. január 15. 21:41  
Ja, mármint a rés a plexi alján???? A régebbi xj-ken is ilyen volt, az alul áramló levegõ eldobja a felül lévõ légörvényt....vagy hasonló
    

Macko 4350 2008. január 15. 21:38   Válasz erre: 4348
Mert így elvben kisebb a turbulencia.
A gyakorlatot persze nem tudom.
    

TeeJay 4349 2008. január 15. 21:38   Válasz erre: 4348
Ugyanakkora plexi nagyobb szélvédelmet ad.
    

krisztian.fz6 4348 2008. január 15. 21:34   Válasz erre: 4347
és miért jó ez a megoldás??? nekem tetszik, hogy az egész eleje egy nagy plexi.
    


krisztian.fz6 4346 2008. január 15. 21:25   Válasz erre: 4345
Milyen az???
    

TeeJay 4345 2008. január 15. 21:12   Válasz erre: 4344
Az újról azért a szélvédõ megoldás, na az kellene. :-/
    

krisztian.fz6 4344 2008. január 15. 20:47   Válasz erre: 4343
A réginek szebb a burkolata, az újnak szebb a hátsó lábtartója. :-))
    

TeeJay 4343 2008. január 15. 18:55   Válasz erre: 4342
Fõbb különbségek: mûszerfal, benne az ECU és az injektortérkép, hátsó lengõvilla, segédváz, utas lábtartó gumizott, ülés kapott egy csúszásgátló 'bõrõzést' (mûanyag, persze). Ja és az E3-as nagyobb katalizátor miatt a kiegyenlítõt átszerelték a blokk elejére. Más a fejidom is, a szélvédõ kapott egy légrést, így elvileg hatékonyabb.

'az elektronikán hangoltak valamit, így a középsõ tartományban is jobban húz a gép' = marketing.
Az FZ1-hez hasonlóan eléggé 'lyukas' lett a nyomatékgörbéje. Pedig már 2004-2006 is elég skizofrénre sikerült. :-D


    

shancu 4342 2008. január 15. 18:39  
mind a kettõ 98 lovas meg majdnem teljesen egyforma.
apró különbségek vannak meg azt hallottam hogy az elektronikán hangoltak valamit, így a középsõ tartományban is jobban húz a gép.
    

shancu 4341 2008. január 15. 18:37  
S2
    

TeeJay 4340 2008. január 15. 18:36   Válasz erre: 4339
2007 S2 vagy a fojtott?
    

shancu 4339 2008. január 15. 18:35   Válasz erre: 4337
igen bocs
rosszul írtam 2006 és 2007-es FZ6S fazer közötti különbség érdekelne.
azért köszi
    

TeeJay 4338 2008. január 15. 18:28   Válasz erre: 4337
Az VTR. ;-) Kissé kényelmetlen, de tökös.
Azért FZ6-ból van pár változat. 2004-2006 FZ6N/S, 2007- S2 N/S, meg a sima, fojtott N/S.

    

Macko 4337 2008. január 15. 18:12   Válasz erre: 4336
Gondolom SP1 és SP2? De az nem 2006-os.
Ez lehet egyfajta válasz:
    

TeeJay 4336 2008. január 15. 18:05   Válasz erre: 4335
Melyik 2 között?
    

shancu 4335 2008. január 15. 16:40  
Sziasztok!

Mondja már meg nekem valaki hogy mi az alapvetõ különbség a 2006 és 2006 FZ6 között.
Azt hallottam hogy a Motorrevüben volt március környékén valami összehasonlítás, deén azt nem találom sehol.
Elõre is köszi a segítséget.
    

Eyesis 4334 2008. január 15. 11:26   Válasz erre: 4333
:-P

    

TeeJay 4333 2008. január 15. 11:11   Válasz erre: 4332
Hááááááááát. Tudod mit?! Legyen NEKED igazad... :-D

    

Eyesis 4332 2008. január 15. 11:04   Válasz erre: 4331
de azota mar tisztaztak, hogy tenyleg indul, nem? :-)
    

TeeJay 4331 2008. január 15. 11:03   Válasz erre: 4330
Dzsá. Elõszõr csak fenntartásokkal kezeltem azt a hírt, de aztán kiderült, hogy csak hülyeség. Az a hír Spanyolországból dec. 29-rõl való. Az olyan mint az április 1. :-D
    

Eyesis 4330 2008. január 15. 11:00   Válasz erre: 4329
neeem neeem :-) motoGP :-))) 3 futamon indul Sumi, nem? :-) egyik a Német :-) es raadasul csak 700km :-)

    

TeeJay 4329 2008. január 15. 10:59   Válasz erre: 4328
Ah so, hogy te F1-rõl álmodozol. De az öreg már nem versenyzik. :-D

    

Eyesis 4328 2008. január 15. 10:50   Válasz erre: 4327
akár, de én Shumi miatt meni akarok a Német nagydijra :-d :-D

    

TeeJay 4327 2008. január 15. 10:47   Válasz erre: 4325
Hmmm... Szervezhetnénk fazeres Brno tripet. :D
    

Eyesis 4326 2008. január 15. 10:17  
http://www.sachsenring-circuit.com/ itt, mi, online :-( :-(

    

Eyesis 4325 2008. január 15. 10:03  
2008. július 13. - Német Nagydíj (Sachsenring) erre szeretnék jegyet venni, hol tudok? :-)
help :-)
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118