Macko | 4424 | 2008. január 20. 08:28 | Válasz erre: 4422 |
Egyébként az RT legnagyobb elõnye szerintem az, hogy külsejét erõsen megcáfoló módon lehet vele kerülgetni mindenkit a szerpentineken, és városban is szinte tökéletes motor! Egyszer remélem majd nekem is... |
Macko | 4423 | 2008. január 20. 08:27 | Válasz erre: 4422 |
De ez a fészeres banda jó fej és nem közösítik ki szegény béjemvéseket, úgyhogy nincs mitõl aggódnod! :o)))
|
Ferko | 4422 | 2008. január 20. 08:14 | Válasz erre: 4421 |
Szia Piro ! Az én szívem álma egy BMW 1200RT. Hát õ a kiválasztott. Két évvel ezelõtt voltam egy túrán egy jóbarátom a céges RT-ét oda adta és mentem kb 200 km.t és ebbõl kb 50 km esõben volt. Én akkor azt mondtam magamnak, hogy semmi mást nem kívánok az élettõl csak az életben egyszer legyen egy ilyen motorom. Iszonyatos ára van, de egy teljesen más világ. Leírhatatlan az élmény. Én mindíg a túra gépeket szerettem ez tényleg az. Kényeztet mindenféle jóval. Úgyhogy jövõ héten megrendekem, így kb áprilisban megjön. Szerencsére a tavalyi árak szinte alig kb 1%-ot változtak és mivel 2008-tól az extrákat csomagokban lehet kapni és nem egyesével és mivel én nagyon teleraktam extrával így olcsóbban jövök ki mint tavaly. Ráadásul a motoromat nagyon korrekten piaci áron beszámítják. Szóval ez a helyzet. |
Ferko | 4420 | 2008. január 20. 07:34 | Válasz erre: 4417 |
Mondjuk abban igazd van, hogy lehet, hogy a Honda így gondolkozik, hogy a lehetõ leg egyszerûbben lehessen a lánckereket le- felszerelni így nézve a honda a jobb, de azt hidd el, hogy egy 1,5-ös acéllemez alátét oldal és keresztirányban nem tart annyira mintha az a tengelyen egy anyával fel lenne húzva. Ez azért fúrcsa, mert egy idõ után ha nincs a lánckerék a bordástengelyen megfelelõ nyomatékkal rögzítve akkor a bordástengelyen egy idõ után elkezd majd forgás irányban lógni majd az alátét kopik és azáltal már kerszben is billeg. Abban igazad van, hogy a lánckeréken kizárólag forgatónyomaték ébred és abszolút nincs tengelyirányú és keresztirányú nyomaték, de a kopások miatt már bizony lesz. Reméljük azonban, hogy a Honda mérnökei azért tudják a dolgukat és számoltak ezzel is és soha nem lesz gondod a kislánckerékkel. Sajnos még a tavalyi benzin van benne. Itt Pesten iszonyatosan szar idõ van már 2 hónapja. Nem volt száraz az út a hétvégeken már November óta. Mára is jó idõt mondott, de itt nálunk most, hogy felkeltem piszokul el van borulva és még vizes a tegnapi, tegnapelõtti esõtõl ( vizes ha ha ha ha sáros, mocskos, sós stb...végül is ez egy fõváros milyen legyen) úgyhogy a gépem tisztán csillogva villogva várja a jó idõt. Meg az új gazdáját, szegény biztos nagyon szomorú nagyon megbecsültem vigyáztam rá.. Ugyanis tegnap voltam beszélgetni,alkudozni a kereskedésben az új motorra. |
krisztian.fz6 | 4418 | 2008. január 20. 00:00 |
Karu tavalyi motorostúrája, megtett táv 1 hét alatt 4670 km. http://www.youtube.com/watch?v=EOX2EIRB2BY
|
danyila | 4417 | 2008. január 19. 21:47 | Válasz erre: 4416 |
Nem lóg ott semmi. Jól érted és a rajzon is jól látszik A nút pont olyan széles mint az elfordított fogazott alátét. Az alátét pedig legalább 1,5 mm vastag és amikor leejtettem a hangján hallani lehetett, hogy edzett. A fogaskeréknek pedig nincs tengelyirányú terhelése. Ezért nem is tud kimozgósodni tengelyirányba. A Tiéd is egy megoldás, és a lemezalátétes is. Én sem akarom a Hondát isteníteni, de nekem nincs szükségem nyomatékkulcsra, kalapácsra és hidegvágóra, ha láncot, vagy kereket akarok cserélni. :-) - najól van ne "kritizáljunk", inkább arról mesélj van e még tavalyi benzin a tankodban. :-) |
Ferko | 4416 | 2008. január 19. 20:44 | Válasz erre: 4415 |
Nem akarom a Yamahát isteníteni, de ha jól értettem amit leírtál a Yamaha megoldása azért szerintem tökéletesebb. Ha jól értem akkor a Hondán a lánckereket egy nútban elfordított biztosító alátét tartja ami össze van csavarozva a fogaskerékkel. Nálunk pedig egy anya aminek van egy lemezbiztosítása. Az anya lehúzási nyomatéka úgy emlékszem 120 Nm. Kérdésem mi tatja szorosan a bordástengelyen a Hondánál a fogaskereket. Hiszen ha az alátét a nútban kicsit is kottyan onnantól kezdve a fogaskerékkel eggyütt lóg. |
danyila | 4415 | 2008. január 18. 21:23 | Válasz erre: 4411 |
Raido | 4414 | 2008. január 18. 19:36 |
nagyon penge az ülés Karu :) mesélj róla kicsit (hogyér adják stb.) |
TeeJay | 4413 | 2008. január 18. 19:29 |
Igen ez egy régi dolog, a bulletin is 2006-os, gondolom addigra már annyi panasz volt, hogy kellett... Alapvetõen csak a régebbiekbõl érint egy kis sorozatot, de feltettem, hátha valaki szenved még vele: nem mindenki megy annyit mint ti. |
Ferko | 4411 | 2008. január 18. 19:20 | Válasz erre: 4410 |
Nem hanem amit emlegettem neked kb két éve, hogy ilyen visszahívás is van. A megadott szériánál fel tud lazulni a lánc kerék anyája. Ezért biztosító alátét cseréjét javasolja. Én annak idején megnéztem rendben volt minden. Azóta már lánc és fogaskerekek cseréje is volt. |
krisztian.fz6 | 4410 | 2008. január 18. 19:07 | Válasz erre: 4409 |
és?? ez mi?? hogy kell láncot cserélni??
|
TeeJay | 4409 | 2008. január 18. 19:00 |
http://www.foc-u.co.uk/new/e107_images/newspost_images/techfz6.jpg |
karu | 4406 | 2008. január 18. 17:58 | Válasz erre: 4402 |
A matricákat a te hátso sárvédõdön lehet megcsodálni.
|
Jezusom | 4405 | 2008. január 18. 17:56 | Válasz erre: 4397 |
Karesz! Kurva jól néz ki, és hasznosnak is látszik! Ezen biztosan nem fogsz csúszkálni. |
krisztian.fz6 | 4404 | 2008. január 18. 17:56 | Válasz erre: 4403 |
http://www.motorparts.hu/index.php?site=8&pID=317 Jézusom, itt van.
|
Jezusom | 4403 | 2008. január 18. 17:52 | Válasz erre: 4392 |
Raido! Ezt a hûtõtakarót hol találtad? Forgalmazzák ezt valahol? |
krisztian.fz6 | 4402 | 2008. január 18. 17:37 | Válasz erre: 4401 |
Miért, eddig mit csodáltatok rajta??? A matricákat????? :-)) Karu, az lesz most a gond, hogy ezeket az üléseket nem egy gagyi tátra elõtt kéne lefotóznod, hanem egy sokkal exkluzívabb helyen. Szerintem egy fjord elõtt szépen mutatna, mert mit ér a doboz és az ülés, ha nem használod. Bár, a sufniban is szépen mutat. :-)) |
TeeJay | 4398 | 2008. január 18. 16:09 | Válasz erre: 4396 |
Ooooh. Ez gyönyörû! Ha nem vagyok indiszkrét mennyiért vesztegetik az ilyet? Ez plussz bevonat, vagy az egész ülést át kell 'bõzõzni' ezzel? |
karu | 4395 | 2008. január 18. 15:50 | Válasz erre: 4394 |
Imi nagyon szépen megjavitották a vázadat nekem tetszik !
|
goimo | 4394 | 2008. január 18. 15:01 |
Az én perecem annyiból volt tré,hogy csupán az jobb oldali elsõindex és a b.gomba ütközött az autóval. Így túl nagy erõ hatott rá.A bal oldalán csak csúszott,de az elsõ elemek így is sérültek.Kb.5-10 centin múlott hogy balra elkerüljem az elõttem besatuzó jármûvet. |
TeeJay | 4393 | 2008. január 18. 14:38 | Válasz erre: 4392 |
...aztán rájött a Yamaha, hogy túl jó a gomba, kevés a javítandó alkatrész és következõ évtõl már egy rosszabb megoldást árultak... :-D |
krisztian.fz6 | 4392 | 2008. január 18. 14:30 | Válasz erre: 4391 |
Nekem letört a gomba a tartójáról, elszakadt a csavar ami tartotta. De elõtte egy csomó anyag lekopott róla.
|
Raido | 4391 | 2008. január 18. 14:27 | Válasz erre: 4390 |
danyila | 4390 | 2008. január 18. 13:59 | Válasz erre: 4388 |
Nálunk a bukógomba nem értelmezhetõ pótalkatrész, Transalpra hajmaosak vagyunk bukócsövet rakni, az enyémen is van, mely harmincegykét ezer Ft. Ha dõl a motor és csúszik, akkor az elsõ oldalidomon csúszik bukócsõ hiányában. Elsõ oldalidomot oldalanként eredeti, színre fujva lehet kapni huszonezres nagyságrendû árban. A bukócsõ ennél drágább. Nem is tudom miért divat mifelénk a bukócsó ? Mert ha sérül azt is cserélni kell - mert hogy néz ki egy csúszás után a bukócsõ ? Ugyan olyan szarul mint a mûanyag oldalidom. Ráadásul el is görbül. Ahogy elnézem ezt a vázsérülést, még lehetett javítani, de mi van ha már szerkezeti kárt is okoz a bukógomba. Az erõt a mi a burkolatra hatott volna, a gomba átadta a vázszerkezetnek. Ami ráadásul aluminium - ha jól sejtem. Ami ennek következtében elég nehezen javítható, ha görbül. A bukógomba persze olcsóbb mint a ti oldalidomotok, de én elgondolkodnék ezek után, hogy kockázatom e a váz épségét egy ennyire kiálló és vázdeformáció-törés veszélyt okozó alkatrész miatt. Szerintem örülj neki, hogy ott engedett (tört el) és nem volt olyan erõs a felerõsítés, hogy az erõt elnyelje a váz. Lehet, hogy azóta már nem egy nyomon futna két kereked. |
Eyesis | 4389 | 2008. január 18. 12:47 | Válasz erre: 4384 |
JZL-en kivul kinek van még kék FZS-e? :-) amúg miert jó, hogy az egész tank bõr borítást kap? :-) |
Raido | 4386 | 2008. január 18. 11:19 | Válasz erre: 4368 |
milyen gombád volt fent ami így törte a vázat? ha jól látom most LSL van rajta..
|
polo | 4385 | 2008. január 18. 11:08 | Válasz erre: 4381 |
polo | 4384 | 2008. január 18. 11:05 |
Akit esetleg érdekel tankbõr+tanktáska Fazerre (2003-04): http://cgi.ebay.de/tapis-reservoir-sacoche-bagster-pour-600-fazer-bleu_W0QQitemZ160199997614QQihZ006QQcategoryZ97160QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
|
polo | 4383 | 2008. január 18. 09:05 | Válasz erre: 4381 |
MArnold is a lábtartót kérdezte a sráctól. :) Úgy hallottam nem valami határozott az ember alkatrész árak ügyében. :D Ma megyek Agárdra, majd megírom a tapasztalatokat. |
JZL | 4381 | 2008. január 18. 07:51 | Válasz erre: 4380 |
Jobb elsõ lábtartó, esetleg a tank, de azt is javítani kellene, tehát még gondolkodom rajta. A srácok viszont egyben szeretnék eladni, csak árakról fogalmuk sincs még, hiába beszéltem velük. A számot megkaptam, köszike!
|
polo | 4380 | 2008. január 17. 15:32 | Válasz erre: 4379 |
Neked mi kellene róla? :) Elküldtem a festõ számát, megkaptad? |
polo | 4377 | 2008. január 17. 09:52 | Válasz erre: 4376 |
Már vettem a JZL-tõl tavaly. Csak sajna nem jó, így marad a régi. Most a fényezõre várok, hogy végre elkészüljön a cuccaimmal, meg a láncszettre. Remélem legkésõbb a jövõ hét elején minden összeáll! :)
|
polo | 4375 | 2008. január 17. 09:17 | Válasz erre: 4374 |
Az én motoromhoz nem kell semmi! :P Azért köszi! :)
|
TeeJay | 4374 | 2008. január 17. 08:54 |
Polo, JZL, Eyesis: http://www.sportmotor.hu/motoros_forum/yamaha/?cmd=showtopic&jp=730469#730469 |
TeeJay | 4373 | 2008. január 17. 08:01 | Válasz erre: 4367 |
Szerencse a szerencsétlenségben: addig úgy is csak hiánypótló motorozást lehet mûvelni. |
goimo | 4370 | 2008. január 16. 18:36 |
Szentesen készült,én nem volltam ott a szerlõm intézte õ mindig velük javíttat. |
goimo | 4367 | 2008. január 16. 17:38 |
Az alkatrészek megrendelve,a váz is festés elõtt még 3-4 hét és elkészül nomeg itt lessz a jóidõ is remélhetõleg! ![]() ![]() |
Macko | 4363 | 2008. január 16. 13:36 | Válasz erre: 4362 |
A legszebb egyébként az egészben (és tényleg nem ragozom tovább, mert olyab rég volt, hogy már nem is érdemes), hogy két Honda Varaderoval mentem egy csapatban. Azért kértem egy tesztmotort a Honda Mo-tól, hogy egy tiszta Honda csapattal mehessünk és így írhassam meg. Gondoltam, ez nekik milyen jó lesz. Ha az akkori saját DL650-emmel megyek, legnagyobb valószínûséggel simán végigmegyünk. :o) A tanulságokat levontam... |
TeeJay | 4362 | 2008. január 16. 12:12 | Válasz erre: 4359 |
Oké, értem én, hogy kölcsönmotor. Az más kérdés, hogy én nem szivesen a motoroznék sajátomon sem ilyenen állapotban, de kölcsönadni meg nem volna pofám. A bosszankodásod -szerintem- jogos... A dolog tanulsága: a VFR a jó döntés. :o) |
Eyesis | 4361 | 2008. január 16. 09:22 |
skaccok, ha ledes indexeket akarok csinalni a 99es Fazeremre :-) akkor milyen tipusu ledeket kell vennem es mit kell meg hozza vennem? |
Macko | 4359 | 2008. január 16. 08:48 | Válasz erre: 4357 |
Úgy kaptam meg a motort, hogy tükörsima volt a közepe. Volt benne 7000 kilométer, csak hát ugye szétegykerekezték a "kedves" kollegák. :o( A Honda Hungary nem tudta kicserélni, hiába kértem. Aztán amikor tréleren visszajött a motor (az én költségemre), a Maxx-ban mindjárt lett rá gumi. Ami pénteken is ott volt, amikor arra jártam a verseny elõtt. Ja, a lánc állapotának az az oka, hogy egész éjjel esett az esõ. Mire elállt, és a két másik motorét lefújtuk, ezt már nem volt érdemes, mert csak a trélerre vártunk... A mai napig rohadtul bosszant a dolog. Hiszen: 1. mások trehánysága miatt estünk ki a versenybõl 2. elsz@rtunk hiába egy csomó pénzt, és 3. alapvetõen simán eshettem is volna egy durvát egy defekt miatt. |
Kalmiboy | 4358 | 2008. január 16. 08:46 | Válasz erre: 4357 |
Egy gondos gazda agyonkímélt masinája! Ezeket szokták úgy hirdetni, hogy megkímélt, rendszeresen szervizelt, stb. :D Sztem a muki ezt hajtotta mint állat, utána amikor offközeli volt a gumesz rántott egy elsõ féket és adj neki! Sose értem meg hogy ebben mi a jó! Fáj a szívem ha ilyet látok, de sztem másnak is az ide gyakran látogatók közül. A lánc meg! Oh! Amikor még bejöttek a ruszki górbeszarvú bringák! 1985-90 között! Emlékeztek rá? Akkor lehetett látni sok igénytelen faszit, akinek száraz volt a lánca és csak úgy nyiszogott amikor hajtott! Hát erre a képre nézve is önkéntelenül ez ugrott be!
|
TeeJay | 4357 | 2008. január 16. 08:06 | Válasz erre: 4356 |
A lánc is szép ápolt. :-/ A gummába meg ne is menjünk bele: soha nem fogom megérteni miért kell szövetig koptatni. |
Macko | 4356 | 2008. január 15. 22:01 | Válasz erre: 4354 |
krisztian.fz6 | 4355 | 2008. január 15. 21:51 | Válasz erre: 4352 |
Igen, a nagyobb szélzajt én is észrevettem, de cserébe szélárnyékos a túraplexi, nem fájdul meg a nyakam autópályán, és kevesebb rajtam bogár
|
TeeJay | 4353 | 2008. január 15. 21:46 | Válasz erre: 4351 |
Ja, ld. 4343... :-P A TDM-en is van ilyen a régebbi VFR-en is van ilyen.... :-D |
Macko | 4352 | 2008. január 15. 21:46 | Válasz erre: 4351 |
Mindig próbálkoznak a tervezõk ilyen újdonságokkal, bár szinte egyik sem az. Meg kell állapítani, hogy minden plexis motoron nagyobb a szélzaj, mint egy nakeden (úgy 130-140-es tempóig). De a kisebb légterhelés miatt mégis ez a túramotorok egyik fontos kelléke. Érdekes, én eddig egyetlen motoron ültem, ahol vastagon 200 felett sem kellett behúzni a nyakam, hasalni a tankon, csak ültem a 190 centimmel ugyanúgy, ahogy 40-nél. Ez pedig 2006-ban egy VFR volt... :o) |
krisztian.fz6 | 4351 | 2008. január 15. 21:41 |
Ja, mármint a rés a plexi alján???? A régebbi xj-ken is ilyen volt, az alul áramló levegõ eldobja a felül lévõ légörvényt....vagy hasonló
|
Macko | 4350 | 2008. január 15. 21:38 | Válasz erre: 4348 |
Mert így elvben kisebb a turbulencia. A gyakorlatot persze nem tudom. |
krisztian.fz6 | 4348 | 2008. január 15. 21:34 | Válasz erre: 4347 |
és miért jó ez a megoldás??? nekem tetszik, hogy az egész eleje egy nagy plexi.
|
TeeJay | 4347 | 2008. január 15. 21:31 | Válasz erre: 4346 |
http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2008-FZ6-Fazer-S2-ABS-detail-01_tcm26-207488.jpg
|
TeeJay | 4345 | 2008. január 15. 21:12 | Válasz erre: 4344 |
Az újról azért a szélvédõ megoldás, na az kellene. :-/
|
krisztian.fz6 | 4344 | 2008. január 15. 20:47 | Válasz erre: 4343 |
A réginek szebb a burkolata, az újnak szebb a hátsó lábtartója. :-))
|
TeeJay | 4343 | 2008. január 15. 18:55 | Válasz erre: 4342 |
Fõbb különbségek: mûszerfal, benne az ECU és az injektortérkép, hátsó lengõvilla, segédváz, utas lábtartó gumizott, ülés kapott egy csúszásgátló 'bõrõzést' (mûanyag, persze). Ja és az E3-as nagyobb katalizátor miatt a kiegyenlítõt átszerelték a blokk elejére. Más a fejidom is, a szélvédõ kapott egy légrést, így elvileg hatékonyabb. 'az elektronikán hangoltak valamit, így a középsõ tartományban is jobban húz a gép' = marketing. Az FZ1-hez hasonlóan eléggé 'lyukas' lett a nyomatékgörbéje. Pedig már 2004-2006 is elég skizofrénre sikerült. :-D |
shancu | 4342 | 2008. január 15. 18:39 |
mind a kettõ 98 lovas meg majdnem teljesen egyforma. apró különbségek vannak meg azt hallottam hogy az elektronikán hangoltak valamit, így a középsõ tartományban is jobban húz a gép. |
shancu | 4339 | 2008. január 15. 18:35 | Válasz erre: 4337 |
igen bocs rosszul írtam 2006 és 2007-es FZ6S fazer közötti különbség érdekelne. azért köszi |
TeeJay | 4338 | 2008. január 15. 18:28 | Válasz erre: 4337 |
Az VTR. ;-) Kissé kényelmetlen, de tökös. Azért FZ6-ból van pár változat. 2004-2006 FZ6N/S, 2007- S2 N/S, meg a sima, fojtott N/S. |
Macko | 4337 | 2008. január 15. 18:12 | Válasz erre: 4336 |
Gondolom SP1 és SP2? De az nem 2006-os. Ez lehet egyfajta válasz: ![]() ![]() |
shancu | 4335 | 2008. január 15. 16:40 |
Sziasztok! Mondja már meg nekem valaki hogy mi az alapvetõ különbség a 2006 és 2006 FZ6 között. Azt hallottam hogy a Motorrevüben volt március környékén valami összehasonlítás, deén azt nem találom sehol. Elõre is köszi a segítséget. |
TeeJay | 4333 | 2008. január 15. 11:11 | Válasz erre: 4332 |
Hááááááááát. Tudod mit?! Legyen NEKED igazad... :-D |
Eyesis | 4332 | 2008. január 15. 11:04 | Válasz erre: 4331 |
de azota mar tisztaztak, hogy tenyleg indul, nem? :-)
|
TeeJay | 4331 | 2008. január 15. 11:03 | Válasz erre: 4330 |
Dzsá. Elõszõr csak fenntartásokkal kezeltem azt a hírt, de aztán kiderült, hogy csak hülyeség. Az a hír Spanyolországból dec. 29-rõl való. Az olyan mint az április 1. :-D
|
Eyesis | 4330 | 2008. január 15. 11:00 | Válasz erre: 4329 |
neeem neeem :-) motoGP :-))) 3 futamon indul Sumi, nem? :-) egyik a Német :-) es raadasul csak 700km :-) |
TeeJay | 4329 | 2008. január 15. 10:59 | Válasz erre: 4328 |
Ah so, hogy te F1-rõl álmodozol. De az öreg már nem versenyzik. :-D |
Eyesis | 4328 | 2008. január 15. 10:50 | Válasz erre: 4327 |
akár, de én Shumi miatt meni akarok a Német nagydijra :-d :-D |
Eyesis | 4325 | 2008. január 15. 10:03 |
2008. július 13. - Német Nagydíj (Sachsenring) erre szeretnék jegyet venni, hol tudok? :-) help :-) |