18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk
Következő oldal

Cruel 4524 2008. január 27. 20:23   Válasz erre: 4522
Még nem figyeltem de nyitótúrán megszámolom neked.
    

Cruel 4523 2008. január 27. 20:22   Válasz erre: 4521
Szerintem ilyen tempónál kevesebbet fogyszat mint a tied. :)
    

karu 4522 2008. január 27. 20:20   Válasz erre: 4519
Jó akkor egyszerüsitek 1sec alatt hányszor nyitki?
    

TeeJay 4521 2008. január 27. 20:20   Válasz erre: 4519
Te inkább olajkutat szerelj rá. :-D
    

Raido 4520 2008. január 27. 20:18   Válasz erre: 4516
hatvanasával mér nálam... tuti :)
    

Cruel 4519 2008. január 27. 20:17   Válasz erre: 4514
Ilyen fordolatnál visszafelé köpi a a tankba a benzint. :)
    

karu 4518 2008. január 27. 20:14   Válasz erre: 4516
Mirõl beszélsz kicsit részletesebben?
    

TeeJay 4517 2008. január 27. 20:11   Válasz erre: 4514
/4
    

TeeJay 4516 2008. január 27. 20:10  
Mondjuk a fordulatszámbecslõ eleve 30-asával lépked, ennyi az érzékenysége. :-D
    

Cruel 4515 2008. január 27. 20:08  
Én szeretem mikor csendes a moci ,de a gyári dob már nekem is túlzás volt. (nem hallottam ,hogy jár a motor)
De lehet csak a fülészetre kéne mennem. :)
    

karu 4514 2008. január 27. 20:07   Válasz erre: 4511
És hányszor nyit a szivoszelep ennél a fordulatnál?
    

TeeJay 4513 2008. január 27. 20:06   Válasz erre: 4504
Krisztián, megint átvertek, az nem napszemüveg, hanem szemellenzõ. :-D
    

karu 4512 2008. január 27. 20:04  
Kérdésem a következö mért kell fikázni a sportdobokat hagy döntse el mindenki hogy mit rak a motorra persze amit a pénztárcája megenged.
Lehetne itt sok mindent fikázni sisak,gumi,olaj fékcsö,csomagtartók,öltözék,extrák stb.
    

Cruel 4511 2008. január 27. 20:01   Válasz erre: 4509
De lehet ha feldobom végre az új sárvádõt már csak 4900 fog 120 nál. :)
    

Cruel 4510 2008. január 27. 19:59   Válasz erre: 4509
:)
    

Spapa 4509 2008. január 27. 19:58   Válasz erre: 4508
Ja. :-)
    

Cruel 4508 2008. január 27. 19:55  
5000 / 120
    

Raido 4507 2008. január 27. 19:53   Válasz erre: 4506
nekem 5158,5 száznál... hmmm... hát lehet a gördülési ellenállás a súlyom miatt :P
    

karu 4506 2008. január 27. 19:47   Válasz erre: 4504
�Az enyém 100nál 5158at forog nézd meg a kuplungodat lehet hogy csúszik!
    

JZL 4505 2008. január 27. 19:42   Válasz erre: 4504
Menet közben max a hátsó gumitok nyomásától!
    

krisztian.fz6 4504 2008. január 27. 19:34   Válasz erre: 4502
És ezektõl megváltozik a motor áttétele????? Ne írogass már butaságokat.

100-nál 5160-at forog.
    

Raido 4503 2008. január 27. 19:06   Válasz erre: 4499
szerintem 6250-nél van 120 :D
    

TeeJay 4502 2008. január 27. 19:02   Válasz erre: 4501
Ezek a kifejezések: légellenállás, terhelés mondanak neked valamit?
Ha nem, akkor szerelj ebbe http://mt01.hu/upload/59_ugl0a2h7i.jpg 50 ccm-es motort, aztán közlekedj vele... :-D
    

krisztian.fz6 4501 2008. január 27. 19:00   Válasz erre: 4499
Miért?? csomaggal más az áttétel???? :-))
    

Dokypapa 4500 2008. január 27. 18:51  
most már csak az idegesít hogy bent áll a szobáben és semmi ,csak nézem ,francba evvel a hideg idõvel már,bár én már idén bele tettem 500.-at
    

TeeJay 4499 2008. január 27. 18:45   Válasz erre: 4498
Egy személlyel, csomag nélkül 6000-nél van a 120.

    

Dokypapa 4498 2008. január 27. 18:42   Válasz erre: 4494
gyenge 120-130 -nál nem is pörög 9000-t
    

krisztian.fz6 4497 2008. január 27. 18:39   Válasz erre: 4495
Felesleges pörgetni, mikor alulról is hogy húz. :-)
    

Dokypapa 4496 2008. január 27. 18:39  
ízlések és pofonok kinek a pap kinek a paplan ,én meg vagyok vele elégedve ,nekem bevált,elótte gsxr volt 4,1 kipuf nyitottan ,na azt hallotta a fél falu mikor elindultam ,volt benne valami elóre elkotrõdott mindenki az utrol ,ennél ez nem áll fent mert sokszor nem halják ,de ezt be kell kalkulálni ,két gáz fröccs és már tudják is hogy ott vagy
    

TeeJay 4495 2008. január 27. 18:38   Válasz erre: 4494
Olyan gyenge olajjal, ami neked van, bûn is lenne... :-P
    

krisztian.fz6 4494 2008. január 27. 18:34   Válasz erre: 4493
Még nem próbáltam, de tavaly nem is pörgettem 9000-ig egyszer sem.
    

TeeJay 4493 2008. január 27. 18:32   Válasz erre: 4492
Gyári hang? 9000-nél beindítja az út szélén parkoló autók risztóját az is...
    

Dokypapa 4492 2008. január 27. 18:30  
Csak a hang élmény más és az érzet hogy a tié mégis csak más ,de nem adnék érte 100 ezret az tuti ,inkább jó gumi, olaj stb, jó a gyári hang én abba szerelmesedtem bele mikor megvettem és nem bántam meg még így utólag sem ,söt ,megmarad
    

TeeJay 4491 2008. január 27. 18:10   Válasz erre: 4490
Fenn ad pár lóerõt, de lenn elveszi a nyomatékot. Erre a motorra nem szerencsés.
    

krisztian.fz6 4490 2008. január 27. 18:02   Válasz erre: 4489
még mindig job a gyári, nem értem mi a jó a hangos dobban??
    

Dokypapa 4489 2008. január 27. 17:39  
http://www.youtube.com/watch?v=Q3UYJzLhr9w&feature=related
Sound design fazer
    

Dokypapa 4488 2008. január 26. 17:20  
nekem rajta van a hátso lengõ karon ,,,motorom szerelem ,,, de még mennyire
    

TeeJay 4487 2008. január 26. 13:48   Válasz erre: 4486
Én nem tudom otthagyni a helyén egy túra után: mindig gyönyörködök benne és inkább elszívok mellette két cigit, csak ne kelljen elszakadni tõle. :-D
    

Ferko 4486 2008. január 26. 12:57   Válasz erre: 4485
Nem szégyellem, én is mindíg megsimogatom ha hazaérkezek valahonnan.
    

Spapa 4485 2008. január 25. 23:02  
Én csak picinyemnek hívom.:-) Amikor lemegyek a garázsba -gondolatban- megkérdezem, hogy: hogy vagyol...:-) Amikor egy motorozásból megjövünk és beállítom a fõhelyre a garázsba, a kedvesem is meg szokta simogatni.:-)))
    

MArnold 4484 2008. január 24. 13:05   Válasz erre: 4483
Na igen ilyenkor szokták mondani, hogy hosszú távú kapcsolatra tervezek a kicsikével, mert nagyon tetszik és szeretem is de lefeküdni nem akarok vele. :)
    

TeeJay 4483 2008. január 24. 09:47   Válasz erre: 4481
Gondolom alapvetõen mindenki úgy gondol rá, mint a motor, a motorom. Gondolkodástól függõen bevillan a külseje, hangja, etc. A 'lelke' van dolog folytatása a névadás, sztem.
    

krisztian.fz6 4482 2008. január 23. 22:26   Válasz erre: 4481
nálam meg "motor". Ritkán "motorka", de ennek története van.
    

Ferko 4481 2008. január 23. 20:58   Válasz erre: 4478
Ez érdekes kérdés.
Soktól hallom ,hogy valahogy becézgeti a motorját.
Én nem, nálam csak egyszerûen Yamaha a neve.
    

Jezusom 4480 2008. január 22. 22:25  
Ki az, aki nem hiszi, hogy a gépének lelke van????????
Nálam a 4 kerekûek is maradtak volna.......... a motorok pláne!
Egyedül a citroen C3 javúlt meg aznap, amikor eladtam. Nyílván menni akart tõlem. Nem nagyon csipázta a tanulókocsi üzemmódot, pedig a lánykáim szerették
    

krisztian.fz6 4479 2008. január 22. 21:36   Válasz erre: 4477
Ferko, ha máskor nem is, de most igazat adok neked. Mikor vitték el az XJ-t megkönnyeztem, sõt, alig akarták megvenni, a nõ állandóan biccentett a férjének, hogy menjenek már, mert alig akart beindulni a motor. Pedig nem igazán volt elhanyagolva az xj. Finomam szólva.
    

TeeJay 4478 2008. január 22. 20:56   Válasz erre: 4477
Nevet adtál nekik?
    

Ferko 4477 2008. január 22. 19:19   Válasz erre: 4476
Ebben teljesen egyetértek veled.
Én bizony sûrûn cserélgetem a motorjaimat legfeljebb 3 évig van meg, de hidd el mind hiányzik.
Ahogy írod hozzánõ az emberhez és egyfajta kapcsolat alakul ki bennünk. Sok szép letekert km sok gyönyörû hely, sok vészhelyzet együtt megoldása, mert bizony ismerjük el a tudás mellé jó gép is kell, hogy az történjen amit te szeretnél.
Én egyébként nevessetek ki hiszek a gép és ember egyfajta kapcsolatban.
Nem egyszer voltam úgy hogy utolsó útján a vevõ felé nem úgy viselkedett ahogy szokott.
Volt olyan is,hogy az eladás napján nem tudtam beindítani az egyik motoromat pedig semmi baja nem volt.
Feljöttem ebédelni kb 1 óra múlva pöccre beindult.
Mindíg könnyes szemmel búcsúzok el a gépeimtõl.
Már most nagyon félek, hogy mi fog történni mikor majd viszem leadni a gépet.

    

krisztian.fz6 4476 2008. január 22. 18:36   Válasz erre: 4475
Eljön majd biztos, kb 20 év múlva, de most úgysem tudnék venni csak egy használtat, ( meg nem is akarok ), ami lehet újszerû is, de akkor spórolnom kellene rá, annyit most nem ér, inkább elkirándulgatom a megtakarított kis pénzecskémet. Ja, meg a motorozáson kívül még két hobbim is van, ezeket sem fogom hanyagolni. Mindenbõl egy kicsit. :-))
Szerencsére én mindig olyan motort választottam, ami tökéletesen megfelel, így nem sóvárgok semerre, mert akkor ezt már nem szeretném. Nehezen is tudnám most eladni, annyi km-en szolgált, mindig hazavitt, mikor majdnem beszánkáztunk a traktor alá, akkor sem hagyott cserben, túl sok kalandban vettem részt vele, túlságosan hozzámnõtt. Ami lehet bizonyos szempontból elõny is, és hátrány is. Adok neki még 2-3 évet, és majd meglátjuk, hisz újszerû még a gépsas.

    

Ferko 4475 2008. január 22. 18:11   Válasz erre: 4473
Na ez így kezdõdik.
1,Ha de jó lehet neki.....bár nekem sose kéne......
2, Azért kezd tetszeni nekem is........talán kipróbálnám......
3, De jó lenne kipróbálni........talán elfogadnám........
4, Kipróbáltam......... úristen nekem sose lesz ilyen.......
5, Na akkor hátha még egyszer az életben ..........sikerült !!

Nálam az 1 ponttól az utolsóig 28 év motorozás és vágyakozás telt el.
A múltkor láttad a fényképabumomat amiben az elsõ pár motorosévem volt.
Láthattad, hogy miennyire sóvárogva fényképeztem 1980-ban a az akkori "nyugati " gépeket. BMW-ket, Honda Gold Vingeket stb...
Szóval nálad is eljön majd ez, amikor vágysz a kényeztetõ kényelemre és luxusra.


    

Macko 4474 2008. január 22. 12:58   Válasz erre: 4473
Megnéztem, kíváncsiságból.
R1150R.
Baromi szép és még annál is jobb... :o)))
    

krisztian.fz6 4473 2008. január 22. 09:22   Válasz erre: 4470
Bár azt a tipust, amilyen a kicsinek van, ( nem tudom mi a neve, nem ismerem a bmw tipusjelzéseket) az el tudnám viselni.....szoktam is mostanság nézegetni õket.... :-))
    

krisztian.fz6 4472 2008. január 22. 09:14   Válasz erre: 4470
Mindig megnézegetem ezeket a nagy túramotorokat, mert érdekesek, szépek, de egy ilyen nagy lenne nekem. Méretben és súlyban is. ( fenttartásáról nem is beszélve :-)) ) Így egy ilyenen nem is gondolkodom, bár lehet, hogy 20 év múlva máshogy vélekedem...........
    

Ferko 4471 2008. január 21. 20:00   Válasz erre: 4467
Így igaz. CBF 1000-es volt a cél, de a titkos vágyam mindíg az RT volt ezt ti is tudjátok.
    

Ferko 4470 2008. január 21. 19:58   Válasz erre: 4468
BMW szervízt az sose árt útbaejteni hátha ti is kedvet kaptok.
    

krisztian.fz6 4469 2008. január 21. 12:08   Válasz erre: 4467
Nem lehet mindenki tökéletes.....
    

krisztian.fz6 4468 2008. január 21. 12:08   Válasz erre: 4467
Karunak kell szólni, hogy a fazer túra útvonalát változtassa meg, egy szlovák BMW szervízhez közel nézzen ki valami szerpentint, biztos ami biztos.
    

TeeJay 4467 2008. január 21. 11:52   Válasz erre: 4466
Ja, jól elszúrta a motorvásárlást, emlékszem a 'beszélgetésetekre'. :-D
    

krisztian.fz6 4466 2008. január 21. 11:48   Válasz erre: 4465
ja, de a Ferko-nak már gagyi a yamaha. Mint mindig. :-))
    

TeeJay 4465 2008. január 21. 11:22   Válasz erre: 4464
Igazad van, mint mindig. :-D
Igazából én az élettartam és az egy-két ujjas kezelhetõség miatt szereltettem fel. A fékkar 4-es állásában is ráhúztam a két másik ujjamra a kart amikor gumicsöves megoldás volt még rajta. :-/ .5-ös olaj végül nem ment bele.

Egyébként nem csak a Yamaha spórolja el a dolgot. Gyakorlatilag az összes japót így szerelik.


    

Ferko 4464 2008. január 21. 10:32  
Gyerekek mi ez a nagy balhé !!!!!
Karu !
A fém fékcsõnek az a lényege, hogy nem tágul.
Akármilyen hihetetlen próbálják a jármûgyártók abszolút minimalizálni a gumi fékcsövek hosszát, hogy elkerüljék a fékcsövek tágulását ezáltal nem lesz rugózóérzés a fékkaron és a nyomáspont is mindíg ugyan ott van.
Be kell vallani, hogy a Yamaha spórolt ezen a dolgon. Rendkívül hosszú az elsõ gumi fékcsõ és ettõl bizony olyan a fék amilyen. Ezen sajnos nincs mit szépíteni.

TeeJay !
Szerintem korrektül megoldották a fékcsõ rögzítésedet.
És biztos vagyok abban is, hogy érezni a különbséget.
A külömbség viszont nem fékhatásban jelenik meg hanem a nyomás felépülésnek idején.
Magyarul lerövidül az idõ, így egybõl ott a fékhatás és bizony egy kemény helyzetben jól jöhet.
Pályán pedig alapvetõ követelmény amikor számitanak fékezésenként a 100-ad másodpercek.

Nálunk csak a fõutak száradtak fel, de az árnyékosabb mellékutak nem, úgyhogy mivel a fõutakig el kell jutni én nem koszoltam össze a gépemet.
    

TeeJay 4463 2008. január 20. 20:25   Válasz erre: 4461
Só? Azóta már 3x esett az esõ és du-ra felszáradt... Múlt héten még nem is hoztam volna ki, de most már megvoltak a feltételei.
    

karu 4462 2008. január 20. 20:25   Válasz erre: 4460
Ne menekülj válaszolj ha kérdeznek.
    

karu 4461 2008. január 20. 20:22   Válasz erre: 4456
Elment az eszed hogy ilyenkor motorozol még el sem tünt az utrol a só tõled már biztos nem vennék motort.
Azt már meg sem merem kérdezni hogy milyen karbantartási munkákat végeztél el a tél folyamán.
    

TeeJay 4460 2008. január 20. 20:22  
További jó mókázást sráciok! Megyek megnézem a MotoGP A-Z dvd-t.
    

krisztian.fz6 4459 2008. január 20. 20:19   Válasz erre: 4456
nem tudom, mirõl beszél......
    

TeeJay 4458 2008. január 20. 20:17   Válasz erre: 4457
ld. #4449
    

krisztian.fz6 4457 2008. január 20. 20:12   Válasz erre: 4456
Kabbe!!!! :-))
    

TeeJay 4456 2008. január 20. 20:12   Válasz erre: 4455
Tiszta volt, csak azóta már hosszú idõ eltelt. Meg egy mai motorozás. :-)

Ja és Krisztián azt üzeni neked, hogy -idézem:
'Karu, mióta fém fékcsövem van, azóta nem forrik fel az olajam, elég csak kisújjal fékeznem, már blokkol is a kerék, sokkal jobb mint a repedõs gyári gumifékcsöved. Ilyen fékhatást sosem fogsz élvezni, mint én.'
Gondolom unatkozik, a legközelebbi színház meg messze van... :-D

    

karu 4455 2008. január 20. 20:07   Válasz erre: 4452
Mért koszosan raktad le a motort?
    

karu 4454 2008. január 20. 20:04   Válasz erre: 4452
Arra lennek kiváncsi mihez van hozzá fogatva a csõ mert én ugy láttam semmihez .
    

karu 4453 2008. január 20. 20:02   Válasz erre: 4447
Most az egyszer igazad van Krisztián valóban nagyon koszos.
    

TeeJay 4452 2008. január 20. 19:58   Válasz erre: 4451
Majd ha lemostam... :-D

Mondjuk az tényleg nem olyan mint a gyári: a Demo elõtt nézegettük is ezeket a megoldásokat. Van akinek jobbra, van akinek balra van levezetve a csõ, és onnan megy át a másik nyereghez.
    

karu 4451 2008. január 20. 19:55   Válasz erre: 4446
Ez itt jó a teleszkopra a gyári két helyen van felfogatva a bal oldaon három felé agazik acsõ errõl tegyél fel képet.
    

TeeJay 4450 2008. január 20. 19:54   Válasz erre: 4448
Azt írtam felpuhul, nem azt, hogy elmegy. Arra meg magasabb forráspontú olaj a megoldás.

    

TeeJay 4449 2008. január 20. 19:50   Válasz erre: 4447
:-D
    

karu 4448 2008. január 20. 19:50   Válasz erre: 4441
Olyan eset nincs amit meséltél nekem hogy a gumi fékcsõvel csak ugy elmegy afék.
Ez csak akkor fordulhat elõ ha megforr a fékolaj akkor meg mindegy hogy milyen anyagbol van a csõ a gõz buborékok rugoznak leromlik a fékhatás ha kihül a rendszer ujbol tökéletes a fék.
    

krisztian.fz6 4447 2008. január 20. 19:45   Válasz erre: 4446
TeeJay, ez tákolmány, jól átvertek, és még ráadásul ronda, koszos. Ilyen nekem nem kéne.
    

TeeJay 4446 2008. január 20. 19:30   Válasz erre: 4444
Így jóváhagyod? :-D
    

krisztian.fz6 4445 2008. január 20. 19:17   Válasz erre: 4443
mondom, ronda!!!!
    

karu 4444 2008. január 20. 19:17   Válasz erre: 4438
Mivel kábel bilinccsel vagy szigszalaggal fogassam oda a csövet a gyári helyére dobj már fel egy pár képet hogy a tieden hogy van rögzitve az nem korrekt hogy csak ugy a levegõben lóg.
    

TeeJay 4443 2008. január 20. 19:16   Válasz erre: 4442
szubjektív
    

krisztian.fz6 4442 2008. január 20. 19:14   Válasz erre: 4441
csak ronda
    

TeeJay 4441 2008. január 20. 19:12   Válasz erre: 4440
Nem gyári valóban. De nem is repedezik be a csõ, nem puhul fel a fék. :-D
    

karu 4440 2008. január 20. 19:10   Válasz erre: 4438
Mi az a fém fékcsõ amit a te motorodon láttam annak köze nincs a gyári állapothoz mutass olyan csövet ami a gyárival azonosan felszerelhetõ amit nem kell tákolni.
    

Macko 4439 2008. január 20. 18:43   Válasz erre: 4437
Az RT-vel a bejáratás úgy 125-130-as max. tempót jelent.
    

TeeJay 4438 2008. január 20. 16:27   Válasz erre: 4434
Fém fékcsõ?
    

Ferko 4437 2008. január 20. 15:36   Válasz erre: 4431
Karu, Krisztián !
Remélem, hogy addigra már meglesz.
Elvileg április elején megjön, de mivel még nem rendeltem meg ezért még nincs visszaigazolva úgyhogy ez csak kb.
Ha viszont elmegyek akkor még bejáratós lesz úgyhogy én csak óvatosan.
    

Ferko 4436 2008. január 20. 15:32   Válasz erre: 4429
Piro !
Igen õ az.
Csak kék színû lesz.
    

karu 4435 2008. január 20. 14:42  
Alsó kép ez volt a gyári állapot,középsõ kép hajlitottam a tarton hogy ne feszüljön a csõ.
    

karu 4434 2008. január 20. 14:37  
Javasolom hogy mindenki nézze meg a az elsõ fékcsövet mert ugy nézem az enyém cserére érett ssjnos nem jól ált a tartó konzólja én hajlitottam most rajta hogy ne legyen benne törés ha gyárilag igy ált volna szerintem nem repedt volna be a fékcsõ.
    

Macko 4433 2008. január 20. 11:41   Válasz erre: 4429
Esetleg ez?

:o)))

    

karu 4432 2008. január 20. 11:21  
Ferkó nem baj hogy béjemvéd lesz ezért még nem fogunk kirugni.
Jó lenne ha ápr 27.én már a birtokodban lenne.
    

krisztian.fz6 4431 2008. január 20. 10:35  
Gratula Ferko!!!!!!!!!!! Remélem ezzel már elmerészkedsz messzire is, nem csak mindig szomszédokhoz. Akkor már ezzel jössz a fazer talira???
    

goimo 4430 2008. január 20. 10:10  
Egy ilyen komoly motorral hónapokig úton lehet kényelemben az ember!
    

Piro 4429 2008. január 20. 10:08  
Na, errõl beszéltem. Gyönyörû!
    

Piro 4428 2008. január 20. 09:54   Válasz erre: 4422
Nekem is szívem csücske a BMW, bár még nem mentem vele. A megjelenése..., fúúú
    

TeeJay 4427 2008. január 20. 09:45   Válasz erre: 4418
Már megint nem férsz a bõrödbe? :-P
    

Ferko 4426 2008. január 20. 08:36   Válasz erre: 4424
Pontosan ezt éreztem én is amikor a kezem közé kaptam.
Nagyon könnyen kezelhetõ volt, fordulékony stb....
    

Ferko 4425 2008. január 20. 08:35   Válasz erre: 4423
Na szépen néznénk ha engem mint törzsgyökeres Fazerest kirugnának innen. Ha meglesz a bömi bizony azért szeretnék ezzel a csapattal is néha elmenni ide oda.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118