Cruel | 4524 | 2008. január 27. 20:23 | Válasz erre: 4522 |
Még nem figyeltem de nyitótúrán megszámolom neked.
|
Cruel | 4523 | 2008. január 27. 20:22 | Válasz erre: 4521 |
Szerintem ilyen tempónál kevesebbet fogyszat mint a tied. :)
|
karu | 4522 | 2008. január 27. 20:20 | Válasz erre: 4519 |
Jó akkor egyszerüsitek 1sec alatt hányszor nyitki?
|
Cruel | 4519 | 2008. január 27. 20:17 | Válasz erre: 4514 |
Ilyen fordolatnál visszafelé köpi a a tankba a benzint. :)
|
TeeJay | 4516 | 2008. január 27. 20:10 |
Mondjuk a fordulatszámbecslõ eleve 30-asával lépked, ennyi az érzékenysége. :-D
|
Cruel | 4515 | 2008. január 27. 20:08 |
Én szeretem mikor csendes a moci ,de a gyári dob már nekem is túlzás volt. (nem hallottam ,hogy jár a motor) De lehet csak a fülészetre kéne mennem. :) |
karu | 4514 | 2008. január 27. 20:07 | Válasz erre: 4511 |
És hányszor nyit a szivoszelep ennél a fordulatnál?
|
TeeJay | 4513 | 2008. január 27. 20:06 | Válasz erre: 4504 |
Krisztián, megint átvertek, az nem napszemüveg, hanem szemellenzõ. :-D
|
karu | 4512 | 2008. január 27. 20:04 |
Kérdésem a következö mért kell fikázni a sportdobokat hagy döntse el mindenki hogy mit rak a motorra persze amit a pénztárcája megenged. Lehetne itt sok mindent fikázni sisak,gumi,olaj fékcsö,csomagtartók,öltözék,extrák stb. |
Cruel | 4511 | 2008. január 27. 20:01 | Válasz erre: 4509 |
De lehet ha feldobom végre az új sárvádõt már csak 4900 fog 120 nál. :)
|
Raido | 4507 | 2008. január 27. 19:53 | Válasz erre: 4506 |
nekem 5158,5 száznál... hmmm... hát lehet a gördülési ellenállás a súlyom miatt :P
|
karu | 4506 | 2008. január 27. 19:47 | Válasz erre: 4504 |
�Az enyém 100nál 5158at forog nézd meg a kuplungodat lehet hogy csúszik!
|
krisztian.fz6 | 4504 | 2008. január 27. 19:34 | Válasz erre: 4502 |
És ezektõl megváltozik a motor áttétele????? Ne írogass már butaságokat. 100-nál 5160-at forog. |
TeeJay | 4502 | 2008. január 27. 19:02 | Válasz erre: 4501 |
Ezek a kifejezések: légellenállás, terhelés mondanak neked valamit? Ha nem, akkor szerelj ebbe http://mt01.hu/upload/59_ugl0a2h7i.jpg 50 ccm-es motort, aztán közlekedj vele... :-D |
krisztian.fz6 | 4501 | 2008. január 27. 19:00 | Válasz erre: 4499 |
Miért?? csomaggal más az áttétel???? :-))
|
Dokypapa | 4500 | 2008. január 27. 18:51 |
most már csak az idegesít hogy bent áll a szobáben és semmi ,csak nézem ,francba evvel a hideg idõvel már,bár én már idén bele tettem 500.-at
|
TeeJay | 4499 | 2008. január 27. 18:45 | Válasz erre: 4498 |
Egy személlyel, csomag nélkül 6000-nél van a 120. |
krisztian.fz6 | 4497 | 2008. január 27. 18:39 | Válasz erre: 4495 |
Felesleges pörgetni, mikor alulról is hogy húz. :-)
|
Dokypapa | 4496 | 2008. január 27. 18:39 |
ízlések és pofonok kinek a pap kinek a paplan ,én meg vagyok vele elégedve ,nekem bevált,elótte gsxr volt 4,1 kipuf nyitottan ,na azt hallotta a fél falu mikor elindultam ,volt benne valami elóre elkotrõdott mindenki az utrol ,ennél ez nem áll fent mert sokszor nem halják ,de ezt be kell kalkulálni ,két gáz fröccs és már tudják is hogy ott vagy
|
TeeJay | 4495 | 2008. január 27. 18:38 | Válasz erre: 4494 |
Olyan gyenge olajjal, ami neked van, bûn is lenne... :-P
|
krisztian.fz6 | 4494 | 2008. január 27. 18:34 | Válasz erre: 4493 |
Még nem próbáltam, de tavaly nem is pörgettem 9000-ig egyszer sem.
|
TeeJay | 4493 | 2008. január 27. 18:32 | Válasz erre: 4492 |
Gyári hang? 9000-nél beindítja az út szélén parkoló autók risztóját az is...
|
Dokypapa | 4492 | 2008. január 27. 18:30 |
Csak a hang élmény más és az érzet hogy a tié mégis csak más ,de nem adnék érte 100 ezret az tuti ,inkább jó gumi, olaj stb, jó a gyári hang én abba szerelmesedtem bele mikor megvettem és nem bántam meg még így utólag sem ,söt ,megmarad
|
TeeJay | 4491 | 2008. január 27. 18:10 | Válasz erre: 4490 |
Fenn ad pár lóerõt, de lenn elveszi a nyomatékot. Erre a motorra nem szerencsés.
|
krisztian.fz6 | 4490 | 2008. január 27. 18:02 | Válasz erre: 4489 |
még mindig job a gyári, nem értem mi a jó a hangos dobban??
|
Dokypapa | 4489 | 2008. január 27. 17:39 |
http://www.youtube.com/watch?v=Q3UYJzLhr9w&feature=related Sound design fazer |
Dokypapa | 4488 | 2008. január 26. 17:20 |
nekem rajta van a hátso lengõ karon ,,,motorom szerelem ,,, de még mennyire
|
TeeJay | 4487 | 2008. január 26. 13:48 | Válasz erre: 4486 |
Én nem tudom otthagyni a helyén egy túra után: mindig gyönyörködök benne és inkább elszívok mellette két cigit, csak ne kelljen elszakadni tõle. :-D
|
Ferko | 4486 | 2008. január 26. 12:57 | Válasz erre: 4485 |
Nem szégyellem, én is mindíg megsimogatom ha hazaérkezek valahonnan.
|
Spapa | 4485 | 2008. január 25. 23:02 |
Én csak picinyemnek hívom.:-) Amikor lemegyek a garázsba -gondolatban- megkérdezem, hogy: hogy vagyol...:-) Amikor egy motorozásból megjövünk és beállítom a fõhelyre a garázsba, a kedvesem is meg szokta simogatni.:-)))
|
MArnold | 4484 | 2008. január 24. 13:05 | Válasz erre: 4483 |
Na igen ilyenkor szokták mondani, hogy hosszú távú kapcsolatra tervezek a kicsikével, mert nagyon tetszik és szeretem is de lefeküdni nem akarok vele. :)
|
TeeJay | 4483 | 2008. január 24. 09:47 | Válasz erre: 4481 |
Gondolom alapvetõen mindenki úgy gondol rá, mint a motor, a motorom. Gondolkodástól függõen bevillan a külseje, hangja, etc. A 'lelke' van dolog folytatása a névadás, sztem.
|
krisztian.fz6 | 4482 | 2008. január 23. 22:26 | Válasz erre: 4481 |
nálam meg "motor". Ritkán "motorka", de ennek története van.
|
Ferko | 4481 | 2008. január 23. 20:58 | Válasz erre: 4478 |
Ez érdekes kérdés. Soktól hallom ,hogy valahogy becézgeti a motorját. Én nem, nálam csak egyszerûen Yamaha a neve. |
Jezusom | 4480 | 2008. január 22. 22:25 |
Ki az, aki nem hiszi, hogy a gépének lelke van???????? Nálam a 4 kerekûek is maradtak volna.......... a motorok pláne! Egyedül a citroen C3 javúlt meg aznap, amikor eladtam. Nyílván menni akart tõlem. Nem nagyon csipázta a tanulókocsi üzemmódot, pedig a lánykáim szerették |
krisztian.fz6 | 4479 | 2008. január 22. 21:36 | Válasz erre: 4477 |
Ferko, ha máskor nem is, de most igazat adok neked. Mikor vitték el az XJ-t megkönnyeztem, sõt, alig akarták megvenni, a nõ állandóan biccentett a férjének, hogy menjenek már, mert alig akart beindulni a motor. Pedig nem igazán volt elhanyagolva az xj. Finomam szólva.
|
Ferko | 4477 | 2008. január 22. 19:19 | Válasz erre: 4476 |
Ebben teljesen egyetértek veled. Én bizony sûrûn cserélgetem a motorjaimat legfeljebb 3 évig van meg, de hidd el mind hiányzik. Ahogy írod hozzánõ az emberhez és egyfajta kapcsolat alakul ki bennünk. Sok szép letekert km sok gyönyörû hely, sok vészhelyzet együtt megoldása, mert bizony ismerjük el a tudás mellé jó gép is kell, hogy az történjen amit te szeretnél. Én egyébként nevessetek ki hiszek a gép és ember egyfajta kapcsolatban. Nem egyszer voltam úgy hogy utolsó útján a vevõ felé nem úgy viselkedett ahogy szokott. Volt olyan is,hogy az eladás napján nem tudtam beindítani az egyik motoromat pedig semmi baja nem volt. Feljöttem ebédelni kb 1 óra múlva pöccre beindult. Mindíg könnyes szemmel búcsúzok el a gépeimtõl. Már most nagyon félek, hogy mi fog történni mikor majd viszem leadni a gépet. |
krisztian.fz6 | 4476 | 2008. január 22. 18:36 | Válasz erre: 4475 |
Eljön majd biztos, kb 20 év múlva, de most úgysem tudnék venni csak egy használtat, ( meg nem is akarok ), ami lehet újszerû is, de akkor spórolnom kellene rá, annyit most nem ér, inkább elkirándulgatom a megtakarított kis pénzecskémet. Ja, meg a motorozáson kívül még két hobbim is van, ezeket sem fogom hanyagolni. Mindenbõl egy kicsit. :-)) Szerencsére én mindig olyan motort választottam, ami tökéletesen megfelel, így nem sóvárgok semerre, mert akkor ezt már nem szeretném. Nehezen is tudnám most eladni, annyi km-en szolgált, mindig hazavitt, mikor majdnem beszánkáztunk a traktor alá, akkor sem hagyott cserben, túl sok kalandban vettem részt vele, túlságosan hozzámnõtt. Ami lehet bizonyos szempontból elõny is, és hátrány is. Adok neki még 2-3 évet, és majd meglátjuk, hisz újszerû még a gépsas. |
Ferko | 4475 | 2008. január 22. 18:11 | Válasz erre: 4473 |
Na ez így kezdõdik. 1,Ha de jó lehet neki.....bár nekem sose kéne...... 2, Azért kezd tetszeni nekem is........talán kipróbálnám...... 3, De jó lenne kipróbálni........talán elfogadnám........ 4, Kipróbáltam......... úristen nekem sose lesz ilyen....... 5, Na akkor hátha még egyszer az életben ..........sikerült !! Nálam az 1 ponttól az utolsóig 28 év motorozás és vágyakozás telt el. A múltkor láttad a fényképabumomat amiben az elsõ pár motorosévem volt. Láthattad, hogy miennyire sóvárogva fényképeztem 1980-ban a az akkori "nyugati " gépeket. BMW-ket, Honda Gold Vingeket stb... Szóval nálad is eljön majd ez, amikor vágysz a kényeztetõ kényelemre és luxusra. |
Macko | 4474 | 2008. január 22. 12:58 | Válasz erre: 4473 |
Megnéztem, kíváncsiságból. R1150R. Baromi szép és még annál is jobb... :o))) |
krisztian.fz6 | 4473 | 2008. január 22. 09:22 | Válasz erre: 4470 |
Bár azt a tipust, amilyen a kicsinek van, ( nem tudom mi a neve, nem ismerem a bmw tipusjelzéseket) az el tudnám viselni.....szoktam is mostanság nézegetni õket.... :-))
|
krisztian.fz6 | 4472 | 2008. január 22. 09:14 | Válasz erre: 4470 |
Mindig megnézegetem ezeket a nagy túramotorokat, mert érdekesek, szépek, de egy ilyen nagy lenne nekem. Méretben és súlyban is. ( fenttartásáról nem is beszélve :-)) ) Így egy ilyenen nem is gondolkodom, bár lehet, hogy 20 év múlva máshogy vélekedem...........
|
Ferko | 4471 | 2008. január 21. 20:00 | Válasz erre: 4467 |
Így igaz. CBF 1000-es volt a cél, de a titkos vágyam mindíg az RT volt ezt ti is tudjátok.
|
Ferko | 4470 | 2008. január 21. 19:58 | Válasz erre: 4468 |
BMW szervízt az sose árt útbaejteni hátha ti is kedvet kaptok.
|
krisztian.fz6 | 4468 | 2008. január 21. 12:08 | Válasz erre: 4467 |
Karunak kell szólni, hogy a fazer túra útvonalát változtassa meg, egy szlovák BMW szervízhez közel nézzen ki valami szerpentint, biztos ami biztos.
|
TeeJay | 4467 | 2008. január 21. 11:52 | Válasz erre: 4466 |
Ja, jól elszúrta a motorvásárlást, emlékszem a 'beszélgetésetekre'. :-D
|
krisztian.fz6 | 4466 | 2008. január 21. 11:48 | Válasz erre: 4465 |
ja, de a Ferko-nak már gagyi a yamaha. Mint mindig. :-))
|
TeeJay | 4465 | 2008. január 21. 11:22 | Válasz erre: 4464 |
Igazad van, mint mindig. :-D Igazából én az élettartam és az egy-két ujjas kezelhetõség miatt szereltettem fel. A fékkar 4-es állásában is ráhúztam a két másik ujjamra a kart amikor gumicsöves megoldás volt még rajta. :-/ .5-ös olaj végül nem ment bele. Egyébként nem csak a Yamaha spórolja el a dolgot. Gyakorlatilag az összes japót így szerelik. |
Ferko | 4464 | 2008. január 21. 10:32 |
Gyerekek mi ez a nagy balhé !!!!! Karu ! A fém fékcsõnek az a lényege, hogy nem tágul. Akármilyen hihetetlen próbálják a jármûgyártók abszolút minimalizálni a gumi fékcsövek hosszát, hogy elkerüljék a fékcsövek tágulását ezáltal nem lesz rugózóérzés a fékkaron és a nyomáspont is mindíg ugyan ott van. Be kell vallani, hogy a Yamaha spórolt ezen a dolgon. Rendkívül hosszú az elsõ gumi fékcsõ és ettõl bizony olyan a fék amilyen. Ezen sajnos nincs mit szépíteni. TeeJay ! Szerintem korrektül megoldották a fékcsõ rögzítésedet. És biztos vagyok abban is, hogy érezni a különbséget. A külömbség viszont nem fékhatásban jelenik meg hanem a nyomás felépülésnek idején. Magyarul lerövidül az idõ, így egybõl ott a fékhatás és bizony egy kemény helyzetben jól jöhet. Pályán pedig alapvetõ követelmény amikor számitanak fékezésenként a 100-ad másodpercek. Nálunk csak a fõutak száradtak fel, de az árnyékosabb mellékutak nem, úgyhogy mivel a fõutakig el kell jutni én nem koszoltam össze a gépemet. |
TeeJay | 4463 | 2008. január 20. 20:25 | Válasz erre: 4461 |
Só? Azóta már 3x esett az esõ és du-ra felszáradt... Múlt héten még nem is hoztam volna ki, de most már megvoltak a feltételei.
|
karu | 4461 | 2008. január 20. 20:22 | Válasz erre: 4456 |
Elment az eszed hogy ilyenkor motorozol még el sem tünt az utrol a só tõled már biztos nem vennék motort. Azt már meg sem merem kérdezni hogy milyen karbantartási munkákat végeztél el a tél folyamán. |
TeeJay | 4456 | 2008. január 20. 20:12 | Válasz erre: 4455 |
Tiszta volt, csak azóta már hosszú idõ eltelt. Meg egy mai motorozás. :-) Ja és Krisztián azt üzeni neked, hogy -idézem: 'Karu, mióta fém fékcsövem van, azóta nem forrik fel az olajam, elég csak kisújjal fékeznem, már blokkol is a kerék, sokkal jobb mint a repedõs gyári gumifékcsöved. Ilyen fékhatást sosem fogsz élvezni, mint én.' Gondolom unatkozik, a legközelebbi színház meg messze van... :-D |
karu | 4454 | 2008. január 20. 20:04 | Válasz erre: 4452 |
Arra lennek kiváncsi mihez van hozzá fogatva a csõ mert én ugy láttam semmihez .
|
karu | 4453 | 2008. január 20. 20:02 | Válasz erre: 4447 |
Most az egyszer igazad van Krisztián valóban nagyon koszos.
|
TeeJay | 4452 | 2008. január 20. 19:58 | Válasz erre: 4451 |
Majd ha lemostam... :-D Mondjuk az tényleg nem olyan mint a gyári: a Demo elõtt nézegettük is ezeket a megoldásokat. Van akinek jobbra, van akinek balra van levezetve a csõ, és onnan megy át a másik nyereghez. |
karu | 4451 | 2008. január 20. 19:55 | Válasz erre: 4446 |
Ez itt jó a teleszkopra a gyári két helyen van felfogatva a bal oldaon három felé agazik acsõ errõl tegyél fel képet.
|
TeeJay | 4450 | 2008. január 20. 19:54 | Válasz erre: 4448 |
Azt írtam felpuhul, nem azt, hogy elmegy. Arra meg magasabb forráspontú olaj a megoldás. |
karu | 4448 | 2008. január 20. 19:50 | Válasz erre: 4441 |
Olyan eset nincs amit meséltél nekem hogy a gumi fékcsõvel csak ugy elmegy afék. Ez csak akkor fordulhat elõ ha megforr a fékolaj akkor meg mindegy hogy milyen anyagbol van a csõ a gõz buborékok rugoznak leromlik a fékhatás ha kihül a rendszer ujbol tökéletes a fék. |
krisztian.fz6 | 4447 | 2008. január 20. 19:45 | Válasz erre: 4446 |
TeeJay, ez tákolmány, jól átvertek, és még ráadásul ronda, koszos. Ilyen nekem nem kéne.
|
karu | 4444 | 2008. január 20. 19:17 | Válasz erre: 4438 |
Mivel kábel bilinccsel vagy szigszalaggal fogassam oda a csövet a gyári helyére dobj már fel egy pár képet hogy a tieden hogy van rögzitve az nem korrekt hogy csak ugy a levegõben lóg.
|
TeeJay | 4441 | 2008. január 20. 19:12 | Válasz erre: 4440 |
Nem gyári valóban. De nem is repedezik be a csõ, nem puhul fel a fék. :-D
|
karu | 4440 | 2008. január 20. 19:10 | Válasz erre: 4438 |
Mi az a fém fékcsõ amit a te motorodon láttam annak köze nincs a gyári állapothoz mutass olyan csövet ami a gyárival azonosan felszerelhetõ amit nem kell tákolni.
|
Macko | 4439 | 2008. január 20. 18:43 | Válasz erre: 4437 |
Az RT-vel a bejáratás úgy 125-130-as max. tempót jelent.
|
Ferko | 4437 | 2008. január 20. 15:36 | Válasz erre: 4431 |
Karu, Krisztián ! Remélem, hogy addigra már meglesz. Elvileg április elején megjön, de mivel még nem rendeltem meg ezért még nincs visszaigazolva úgyhogy ez csak kb. Ha viszont elmegyek akkor még bejáratós lesz úgyhogy én csak óvatosan. |
karu | 4435 | 2008. január 20. 14:42 |
Alsó kép ez volt a gyári állapot,középsõ kép hajlitottam a tarton hogy ne feszüljön a csõ.
|
karu | 4434 | 2008. január 20. 14:37 |
karu | 4432 | 2008. január 20. 11:21 |
Ferkó nem baj hogy béjemvéd lesz ezért még nem fogunk kirugni. Jó lenne ha ápr 27.én már a birtokodban lenne. |
krisztian.fz6 | 4431 | 2008. január 20. 10:35 |
Gratula Ferko!!!!!!!!!!! Remélem ezzel már elmerészkedsz messzire is, nem csak mindig szomszédokhoz. Akkor már ezzel jössz a fazer talira???
|
goimo | 4430 | 2008. január 20. 10:10 |
Egy ilyen komoly motorral hónapokig úton lehet kényelemben az ember!
|
Piro | 4428 | 2008. január 20. 09:54 | Válasz erre: 4422 |
Nekem is szívem csücske a BMW, bár még nem mentem vele. A megjelenése..., fúúú
|
Ferko | 4426 | 2008. január 20. 08:36 | Válasz erre: 4424 |
Pontosan ezt éreztem én is amikor a kezem közé kaptam. Nagyon könnyen kezelhetõ volt, fordulékony stb.... |
Ferko | 4425 | 2008. január 20. 08:35 | Válasz erre: 4423 |
Na szépen néznénk ha engem mint törzsgyökeres Fazerest kirugnának innen. Ha meglesz a bömi bizony azért szeretnék ezzel a csapattal is néha elmenni ide oda.
|