TeeJay | 5625 | 2008. április 15. 14:42 | Válasz erre: 5624 |
Ki kellene menni, csak még nem tudom mikor... Meg elég fos idõket mondanak mostanában. Te mikorra tervezed? Érdemes egész napra kimenni, mert nem drága és jól el lehet ütni ott az idõt (kút is van 5 km-re). Cimbi múlt héten volt kinn. "http://youtube.com/watch?v=n6WkPWMpVk0" |
polo | 5624 | 2008. április 15. 13:28 |
TeeJay! Emlegetted Kakucsot (még régebben), nem szervezel oda egy Fazeres delegációt? :) A szervezéssel kapcsolatban azért gondoltam rád mert te már jártál ott. Persze csak akkor ha van igény és kedv hozzá. Ha nincs akkor egyénileg megoldom. |
LaciS2 | 5623 | 2008. április 15. 10:52 |
Hoppá ! egy S2-es 2008-as színnel ! egykeréken ! Hány pontot adtak a pontozók ezért a megállásért !!! Mackó ez Te vagy , vagy a dublõröd. Különben gratulálok a produkcióhoz ! Van még több kép is ?....jöhet |
Dokypapa | 5621 | 2008. április 14. 21:51 | Válasz erre: 5618 |
Szia karu bocsi,ezt most tényleg nagyon sajnálom,pont Soltvadkerten voltam a családdal és autóval. Ha kecskemét fele jöttetek akkor még találkozhattunk is de ha az 51-en mentetek akkor tuti hogy nem . Basszus és pont most volt kikapcsolva a telóm ,pedig nem szoktam. Két számom van figyelj a 30-t használom a másik bent van a cégnél. ADATLAPOM |
karu | 5620 | 2008. április 14. 12:54 | Válasz erre: 5619 |
Igen Jézusom megvette a csávótol a bõr ruhát pont jó volt rá.
|
karu | 5618 | 2008. április 13. 22:55 |
Doky ma ott jártunk 17.30kor Érsekcsanádon probáltalak hivni a telódon de nem vetted fel. Kv életbe sajnálom hogy nem találkoztunk. 4db fazerrel voltunk!! minek neked mobil?? |
dhole | 5613 | 2008. április 12. 16:58 |
Helló,a segítségeteket kérném! A Totalbike Népítélet megkülönbözteti az FZS600 és az FZS600FAZER motorokat(1998-2002).Szeretném tudni mi a különbség a két motor között mert még a gugli sem adta meg a választ.Sem senki más. Ha van rá mód ide:dhole@freemail.hu Elõre is örök hála.. dhole |
TeeJay | 5612 | 2008. április 12. 15:15 | Válasz erre: 5611 |
Én lesikáltam a vasat, láncot ápoltam. Végre ez is megvan. :)
|
Dokypapa | 5611 | 2008. április 12. 10:15 |
Jó nagy csend volt az este ,nem tudom ma mi lesz ,esik az esõ,talán csak nem motoroztok .
|
TeeJay | 5606 | 2008. április 10. 13:07 | Válasz erre: 5605 |
Már megint milyen alkatrészre pályázol?! :-DDD
|
krisztian.fz6 | 5605 | 2008. április 10. 09:32 | Válasz erre: 5600 |
Ne hallgass az amatõr mazsolákra. :-) ha már megvan a gumi, próbáld ki. Kíváncsian várjuk a tapasztalataidat.
|
Macko | 5604 | 2008. április 9. 19:16 | Válasz erre: 5602 |
Ha viccvót az 5602, akkor az 5603 is sztornó. :o)
|
Macko | 5603 | 2008. április 9. 19:15 | Válasz erre: 5602 |
Azzal már kanyarodni úgysem lehet jól, közúti motorozásra nem alkalmas mert vagy egyenesen lehet vele menni vagy tök lapon, és a 190-essel szerintem szarul vezethetõ egy 600-as Fazer. Gondolom én. |
Macko | 5601 | 2008. április 9. 15:12 | Válasz erre: 5600 |
Hadd kérdezzem meg: szerinted az mire jó? Nem kötözködöm, érdekel a válasz nagyon! |
kilajsanyi | 5598 | 2008. április 8. 23:05 | Válasz erre: 5596 |
:) Tesztnapon mentem az FZ1-el, de az automata FJR jobban tetszett. Ha teheted próbáld ki azt is! |
dombi | 5596 | 2008. április 8. 22:00 |
Néztem a weblaojukat egyenlõre semmi infó a nyílt napról de a csajszi a telefoban kérdezte, hogy milyen motort próbálnék ki, de nem nagyon értett a motorokhoz, mert betûznöm kellett neki hogy ef zé 1 stb. :)
|
kilajsanyi | 5595 | 2008. április 8. 21:56 | Válasz erre: 5594 |
hali, nem tudod hol lehet megnézni, hogy milyen gépek lesznek. új tenere érdekelne, hogy milyen közelrõl. |
dombi | 5594 | 2008. április 8. 21:48 |
Sziasztok! Ma hívtak Yamaha Hungaria-tól, hogy április 15-én ingyenes tesztvezetés és nyíltnap lesz a Hungaroringen 10:00-17:00-ig. Saját motorral is lehet menni a ringen, ill kipróbálhatunk néhány masinát. Akinek van kedve meg ideje az menjen el. dombi |
Dokypapa | 5593 | 2008. április 8. 21:31 | Válasz erre: 5592 |
Szia karu ,mostanában nem gurgulázok ,túl vagyok 1 mütéten most pihizek,de bepótolom igérem
|
shancu | 5590 | 2008. április 8. 20:58 | Válasz erre: 5589 |
Szia Krisztián! Egy olyan kérdésem lenne hogy az oldaltáskához kell-e valamilyen rögzítõ? Hol érdemes venni jó és olcsó oldaltáskát? |
krisztian.fz6 | 5589 | 2008. április 8. 20:31 | Válasz erre: 5588 |
Én is vezettem mér MZ-t, nem nagy kunszt. Olyan mint egy simson, csak kicsit nagyobb.
|
TeeJay | 5587 | 2008. április 8. 12:57 | Válasz erre: 5584 |
MZ kupa 3. hely. Ahhoz képest mi csak utasok vagyunk... ;-) |
Eyesis | 5584 | 2008. április 7. 11:24 | Válasz erre: 5573 |
kozmax kicsit kemény :-) "Több mint elegendõ erõ van benne ahhoz, hogy egy igazán jót menjünk vele valamelyik pályán, vagy túrázzunk vele 2 utassal hegyen völgyön át." azért én nem mernék két utast vinni :-)
|
karu | 5579 | 2008. április 5. 20:14 | Válasz erre: 5577 |
Még nem láttam de akkor a tied is egy fostalicska.
|
krisztian.fz6 | 5577 | 2008. április 5. 16:50 |
Karu!!! Láttad milyen motort vett a Ferko?? A Te motorod ahhoz képest csak egy fostalicska.
|
Dokypapa | 5576 | 2008. április 4. 21:08 |
Mondhat bárki bármit, jó vas a Fazer,másnak más ,nekem most ez tetszik.
|
TeeJay | 5575 | 2008. április 4. 18:54 | Válasz erre: 5574 |
Az FZ6-t lehet fikázni (najó, minden motort...) nagyon sok megfontolásból, de én sem szivesen válnék meg tõle: nagyon a szívemhez nött a kicsike. ;-)
|
Cruel | 5574 | 2008. április 4. 18:42 | Válasz erre: 5573 |
Na arra a szûk tartományra vagyok kíváncsi. (nem kéne amúgy) Fazert nem adnám oda érte. :) |
TeeJay | 5573 | 2008. április 4. 18:02 | Válasz erre: 5570 |
Ja, csak kár, hogy igazából egy szûk tartományban használható az a motor. Csomagokat is elég nehezen tudták cimbik megoldani. Most télen kezdték a power commanderezést, jövõ télen meg teljesítménynövelés lesz. 'HD' koncepció az a motor: gyakorlatilag majdnem mindent át kell szerelni rajta, ha jó motort akarsz belõle faragni, vastag pénztárca kell hozzá. Egyedül a futómûve jó gyári állapotban, az meg az R1-bõl jött egy az egyben. :-))) Olvasnivaló: "http://mt01.hu/index.php?page=371" "http://mt01.hu/index.php?page=379" |
Rugesz | 5571 | 2008. április 4. 17:01 | Válasz erre: 5570 |
szar lehet neked, ha csak ez mozgatja a fantáziád :-))))))
|
Cruel | 5570 | 2008. április 4. 16:57 | Válasz erre: 5560 |
Nekem csak az MT-01 mozgatja a fantáziámat kipróbálás ügyileg: (150.1Nm 3750-es fordulatnál. (1670 cm3 V2)) |
Eyesis | 5569 | 2008. április 4. 12:54 |
FZS600 Fazer 1998-2003 110/70-ZR17 160/60-ZR17 FZ600 Fazer 2004> 120/70-ZR17 180/55-ZR17 jut eszembe :-) ha kell valakinek ez az ujravulkanizal d207es hatsó 180/55 marha jo allapotban van eleg hamar bekapta a szoget :-) szoval eleg jo aron átadhatom :-) asszem 16 vagy ilyesmi ara van... |
Eyesis | 5568 | 2008. április 4. 12:51 |
hat igazibol egy 220as kene ra :-D hehe :-) MArold, ha fizeted a felnit, en bepróbálom szívesen :-)szerintem beférne a gumi amugy.... |
MArnold | 5564 | 2008. április 4. 12:16 | Válasz erre: 5560 |
Kár, hogy nem mentél bele a 180-as projektbe, mert én is kíváncsi lettem volna rá, hogy fel lehet-e tenni.
|
Eyesis | 5563 | 2008. április 4. 12:13 | Válasz erre: 5561 |
akkor nem is próbálhatok ki semmit ? :-( milyen már ez :-( |
TeeJay | 5561 | 2008. április 4. 11:35 | Válasz erre: 5560 |
Ez az x. idõs a jogsid az adott kategóriára vonatkozik. Az oka nagyon egyszerû: bármilyen casco-t kötsz aláírod, hogy nem engeded át a jármû vezetését olyannak, akinek adott kategóriából nem rendelkezik legalább 3 éves papírral. (...) |
Eyesis | 5560 | 2008. április 4. 09:52 | Válasz erre: 5559 |
okéy, már intézkedtem a csere miatt :-) csak megint csúszik az "új" gumi egy hetet :-( vajon a 2év a jogsira vonatkozik, vagy konkretan a motoros jogsira? nekem 10eves a jogsim, de a motoros csak 2 :-( es az uj R6ost, a YFR1300at es az Fz1-st akarom kiprobalni :-) |
Eyesis | 5557 | 2008. április 4. 09:30 |
sziasztok, hatulra a 180/55os gumit fel tudom szereltetni? Fazer FZS600 1999es... elvileg 160/60 van most rajta... es veletlen rossz gumit kaptam.. kerdes kicserljem, vagy jo ez is? |
TeeJay | 5556 | 2008. április 3. 13:17 | Válasz erre: 5554 |
Most lesz nyílt hétvége a YW-ben. "http://yamahaworld.hu/hirek" |
Verado | 5554 | 2008. április 3. 10:27 | Válasz erre: 5553 |
köszi, majd kiderül, ugy is szándékomba állt a soroksári boltot megnézni.
|
pereiro | 5553 | 2008. április 2. 22:39 |
Sziasztok! Esetleg érdekelne valakit egy használt Givi V46-os topcase? A Givi PLX 351-es cikkszámú oldaldoboz tartóm is megvan még! Akit érdekel írjon! Üdv: Bálint |
Cruel | 5552 | 2008. április 2. 18:50 | Válasz erre: 5550 |
Nem tudom ,hogy hozzá hortad e de õ a harmatitól ment át oda..
|
Verado | 5550 | 2008. április 2. 15:32 |
Valoszinü hogy már sokan tudják de talán nem elegen . A Yamaha Motor Hungaria budaörsi telepén a motorszervizt a Harmati Yamaha biztosítja. A korábbi szervizesek szétszéledtek, eltüntek. Sajnálom mert 4 éve folyamatosan oda hortam a gépet és meg voltam elégedve velük. Nem tudjátok hova került az az egy két ember ?
|
TeeJay | 5549 | 2008. április 2. 11:10 | Válasz erre: 5547 |
Ja, vannak. Meg kell vennie a kereskedéseknek adott modelleket a YH diktátuma alapján . Legalábbis régenebben így volt. |
xtremist1000 | 5548 | 2008. április 2. 09:58 |
Nem tudom, máshol hogy van, de nálunk ha van tesztmotor, (Yamaha Karsai) azt jogsi felmutatása ellenében általában odaadjuk egy körre. Mondjuk ha látszik hogy nagyon nem érzi az érdeklõdõ a dolgot, akkor inkább lebeszéljük róla. De az emberek többségének meglepõen jól mûködik ilyenkor az önkritikája, és inkább maguktól nem válalják a fölösleges kockázatot. És persze szólunk, hogy a Casco-nak 30 % önrésze van. Aki jön próbálni motort, általában van saját motorja is. Meg ha nincs tesztmotor, gyakran összehozunk találkozót tulajdonosokkal. Az én FZ-1-emet is már vagy hárman próbálták-nézték.
|
Macko | 5547 | 2008. április 2. 08:22 | Válasz erre: 5546 |
Azért csak van a kereskedésekben tesztmotor! Vagy nincs? Wallisnál még a használt motorral is mehetsz egy karikát mielõtt megvennéd. Lehet, hogy más az árképzés, az igaz... :-)) |
krisztian.fz6 | 5546 | 2008. április 2. 08:20 | Válasz erre: 5542 |
És ha nincs nyílt nap hogyan lehet kipróbálni a gépet, mielõtt kiadnál érte 3 millát??? Sehogy???
|
TeeJay | 5542 | 2008. április 2. 07:33 | Válasz erre: 5536 |
Általában egy olyan motort ismeretlennek nem adnak úgy csak oda. YW nyílt napon is csak úgy vihetsz el egy nagy gépet, ha már van 3 éves jogsid és akor is mocis rendõr vezeti fel a csapatot, nem lehet 'állatkodni'.
|
Macko | 5540 | 2008. április 1. 20:53 | Válasz erre: 5538 |
Nekem nincs, csak belesodródtam. :o) Ottan publikáltál te is! Meg remélem, még fogsz is! |
xtremist1000 | 5539 | 2008. április 1. 20:40 |
Vagy ha van egy Yamaha kereskedésed, akkor is tesztelheted 6 hónapig amit csak akarsz.
|
Macko | 5537 | 2008. április 1. 15:54 | Válasz erre: 5536 |
Csinálsz egy motoros újságot, kicsit felfuttatod, aztán talán. :-)
|
Eyesis | 5536 | 2008. április 1. 15:26 | Válasz erre: 5535 |
és mit kell tennem, hogy tartos tesztelhessek mondjuk egy 1000es Fazert? :-)
|
Macko | 5535 | 2008. április 1. 14:44 |
Jaj, az egyik oktatómotort úgy fest, megkapjuk tartóstesztre egész szezonra! Úgyhogy a Fazeres évadnyitón biztosan ott lesz a bringa (reméljük!!!). :-)) |
Macko | 5534 | 2008. április 1. 14:43 | Válasz erre: 5530 |
Folyton ezekkel a BMW-s rendezvényekkel van a gond... :o) Jobbulást neked és motornak is! |
TeeJay | 5533 | 2008. április 1. 11:26 | Válasz erre: 5532 |
Ez a személyi sérüléses balesetekrõl egy statisztika. "http://www.police.hu/statisztika/kozbiztstat/balstat_07.html" |
Eyesis | 5532 | 2008. április 1. 09:15 |
2007-es statisztikája van valakinek arról, hogy azoknál a baleseteknél, ahol legalább az egyik fél motoros, hány százalékban volt a motoros a hibás? köszi |
Spapa | 5530 | 2008. március 31. 20:27 |
Köszi, köszi.. A BMW-klub tojáskeresõ versenyén indultam, és hát igyekeztem rendesen, mivel kis késésben voltam egy állomás kihagyás miatt. Az út se volt az igazi kicsit szemerkélt az esõ, olyan nagyon döntögetni se mertem. Pécsely és Aszófõ között vágtáztam felfelé egy huplis úton amely balkanyarban látszott eltünni.. De mivel túl gyorsan mentem talán nem is figyeltem 100%-osan, -laza láncom kerregését hallgattam a láncvédõn-. Aztán amikor fölértem már ott is voltam a padkán, ami nem is volt tán 30 cm se. Le is mentem egy kicsit a rézsüs domboldalon és próbáltam visszajönni, de valahogy elakadt a motor elcsúsztam, aztán a motor beelõzött a fejem fölött egy félfordulattal. Aztán kezdtem felmérni a károkat...... |
Spapa | 5527 | 2008. március 31. 15:23 |