9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Fazer segítsünk és ismerkedjünk
Következő oldal

Eyesis 5525 2008. március 31. 11:21  
szóval 3 ember lehet egyszerre egy mesterkurzuson? :-)
    

Raido 5524 2008. március 31. 09:42   Válasz erre: 5517
TJ Simson :D
    

karu 5523 2008. március 30. 21:11   Válasz erre: 5522
Mért jó neked ha csak a mama cseszeget :-))))))))))
    

Dokypapa 5522 2008. március 30. 20:31  
Ne csesztes már te is ,kaptam ithol eleget ,tiszta sár voltam ,az asszony is elõször a vasat nézte meg utánna meg jól lecseseszett ,de hogy nekem van e bajom azt nem kérdezte ,nyakig sár voltam.
    

karu 5521 2008. március 30. 20:28   Válasz erre: 5520
Doky remélem ma jobban odafigyeltél mint a mult héten.
    

Dokypapa 5520 2008. március 30. 20:10  
Jó nektek én ma is egyedül gurultam.
    

karu 5519 2008. március 30. 19:44   Válasz erre: 5518
Nem kettõ hanem négy.
    

Zsifi 5518 2008. március 30. 19:39   Válasz erre: 5516
Yamaha Fészer....kettõ is...))
    

TeeJay 5517 2008. március 30. 19:38   Válasz erre: 5516
OJ Simpson?

    

karu 5516 2008. március 30. 19:24  
Találós kérdés ki van a képen vele motoroztam ma.
    

Macko 5515 2008. március 29. 21:21   Válasz erre: 5513
Dehogynem. Csak hülyén néznék ki a Yamaha Mesterkurzuson a Bálnával... :-)))
Szóval szerintem mi csak akkor fogunk ezekre a motorokra ülni, ha alaptréninget tartunk. De majd elválik.
Ha ideadják, a fazeres évadnyitóra ezzel jövök valószínûleg. Erre utaltam asszem valamikor a túránál.
    

Zsifi 5514 2008. március 29. 21:21   Válasz erre: 5513
A tanulóknak igen. Csak mi nem mehetünk BMW-vel, meg Hondával...furi lenne

    

krisztian.fz6 5513 2008. március 29. 21:18   Válasz erre: 5510
akkor ott nem a saját motorral kell gyakorolni??
    

Dokypapa 5512 2008. március 29. 21:12  
Sziasztok Fazeresek,Yamahások,Motorosok ,,na ez a sorrend,, hihihi :-)))))
    

Dokypapa 5511 2008. március 29. 21:10  
Karu bácsi ,utólagosan is boldog szüli napot ,remélem már kipihented ,és kellemes hétvégét
    

Macko 5510 2008. március 29. 21:05   Válasz erre: 5507
Nem, ezek nem a mi motorjaink.
A Yamaha Mesterkurzus oktatómotorjai, 3 darab lesz összesen. 1 fejidomos és két meztelen. Kettõt vettünk át, mi most azért megyünk velük, mert a 17-i kezdésre mind a hármat be kell járatni.
Hogy utána mennyit lesz nálunk, az nem rajtunk múlik, mi a ranglétrának nem a legelején vagyunk. :-))

Egyébként S2-es mindegyik.
Ezek voltak kint a kiállításon, így a formaleválasztón kívül jól be is kenték szilikonnal a kerekeket.
Ma elindultunk az 5 km-es motorokkal a 811-es fehér aszfaltján, némi sárfelhordásoktól tarkítva. Jófejség volt! :-)
Aztán Kecskeméten elfogyott a szilikon némi csúszkálást követõen mindegyik gumiról. :-D
    

Zsifi 5509 2008. március 29. 21:00   Válasz erre: 5507
98 lovardásak...S2? az miaz?
    

Zsifi 5508 2008. március 29. 20:59   Válasz erre: 5506
Kell kérni a Yamahától egy csomó ilyen kopó alkatrészt...mint csavar vagy oldalsztender...))
    

krisztian.fz6 5507 2008. március 29. 20:59   Válasz erre: 5506
Miért van fazeretek?? Honnan?? Azzal jössz a fazertúrára? S2-es???? LE???
    

Macko 5506 2008. március 29. 20:57   Válasz erre: 5504
Majd le fogjuk az összes lábtartót nullázni! :-)))
    

krisztian.fz6 5505 2008. március 29. 20:54   Válasz erre: 5501
Ilyen, akkor is megszûnik, ha megteszel vele 2-300 kmt autópályán. ha sokáig városban használod, akkor elõjön, de nem annyira erõsen, mint mikor új.
    

Zsifi 5504 2008. március 29. 20:51   Válasz erre: 5503
Ezé köszörültem le??????
    

Macko 5503 2008. március 29. 20:49   Válasz erre: 5502
Mindegy, az idomos nem a mi motorunk lesz, jobb ha hozzá sem szokom! :-)
    

Zsifi 5502 2008. március 29. 20:47   Válasz erre: 5497
Te mondtad, hogy cseréjjünk...és nem adtad vissza...))) Nincs reklamálás!!!
    

Zsifi 5501 2008. március 29. 20:46   Válasz erre: 5498
A szomszédomnak volt ilyen...abban volt 20-on ezer km...meg ugyanolyan vibráció...
Akkor sokezer múlva szûnik meg...
Meg nem logikus...mitõl szünik meg??
    

GSXF600 5500 2008. március 29. 20:36   Válasz erre: 5485
Ez igaz!
    

Macko 5499 2008. március 29. 20:27   Válasz erre: 5498
Kiderül! :-)
    

krisztian.fz6 5498 2008. március 29. 20:08   Válasz erre: 5497
vibráció elmúlik ha lesz benne pár 1000 km, ha bejáratódik
    

Macko 5497 2008. március 29. 20:05   Válasz erre: 5496
Ne negyképûsködj! 366 az csak! Szemben az én 372-mmel. :-)))
Ráadásul te nagyobbrészt az idomoson terpeszkedtél!

Szóval jó kis motor ez, kulturáltan meg (bár a 7000-es limitet becsületesen betartottuk), és Kecskeméten is egész szépen fog muzsikálni, ha hajtani is lehet majd. A futómû kellemes, jó kompromisszum.
Viszont a 4000-6000 közötti vibráció egészen mellbevágó!!! Ebbõl meg is értettem, miért szeretitek! :-D
Meg hogy miért mondjátok, olyan, mint egy villanymotor. Kicsit bizserget folyamatosan. :-)
    

Zsifi 5496 2008. március 29. 19:41  
Szasztok fészerbrigád!

Maki próbáltam az általatok imádott kvdarálót...
Sikerült 0-ról 370-re feltornázni a km-t a mociban.
Csak ne lenne ilyen alacsony...
    

Shon 5495 2008. március 29. 16:32  
Köszönöm a bukógombás hozzászólásokat! Segített.
    

karu 5494 2008. március 29. 08:36   Válasz erre: 5493
Ezt a dobozos sörre értettem.
    

krisztian.fz6 5493 2008. március 28. 23:39   Válasz erre: 5491
...
    

Macko 5492 2008. március 28. 23:26   Válasz erre: 5490
Már nem tudok válaszolni, mert aluszok! :-)
    

karu 5491 2008. március 28. 23:25  
Én is alszom mert elég sok volt a borsodi.
    

karu 5490 2008. március 28. 23:23   Válasz erre: 5489
Ne elvtársazzál azt mondtam aludni.
    

Macko 5489 2008. március 28. 23:19   Válasz erre: 5488
Igenis, Fõmérnök Elvtárs! :-)
    

karu 5488 2008. március 28. 23:18   Válasz erre: 5487
Krisztián aludni ez parancs.
Mackó ez rád is vonatkozik.
    

krisztian.fz6 5487 2008. március 28. 23:11   Válasz erre: 5486
Szét is esne. Vagy törne benne valami. De a fazert se huzatom ki addig. Eddig 3-szor forgattam 10ezerig, azt is autópályán 6.-ban, pár 100 méterig. Átlagban 4-5 ezer között váltok. Magasabb fordulatot csak 6.-ban tartok, az is kb 8000 fordulat huzamosabb ideig, max reggeltõl-estig.
    

Macko 5486 2008. március 28. 23:06   Válasz erre: 5484
A BMW-t az életben nem huzatod 14000-ig... :-DD

Ja, utólag is boldog szülinap!
    

krisztian.fz6 5485 2008. március 28. 23:04   Válasz erre: 5484
De a japánoknál nincs precízebb motor, ezt mindenki tudja. Ez van!
    

karu 5484 2008. március 28. 23:03   Válasz erre: 5480
Na jó azért nehogy be rágj rám a BMW is jó motor.
    

karu 5483 2008. március 28. 22:59   Válasz erre: 5480
Ez nem fog széthullani még akkor sem ha az elsõ nap 14000rig huzatod akkor sem ez Japán motor nem Béjemvé:-)))))))
    

mexikana 5482 2008. március 28. 21:53   Válasz erre: 5481
20.45-re haza is értem.....)
Elfelejtettem meghúzni a füledet....de gondolom h, nem bánod...)))
Egészségedre....!
    

karu 5481 2008. március 28. 21:49  
Köszi fiuk a szülinapi jó kivánságokat.
Már eléggé besöröztem:-))))))
Mexi járt ma nálam.
    

Macko 5480 2008. március 28. 21:36   Válasz erre: 5479
Remélem azért szét nem hullik holnap. :o)
A fordulatszámra majd figyelünk.
    

TeeJay 5479 2008. március 28. 20:29   Válasz erre: 5469
Papíron 1000-ig max 7000/m, 1600-ig max 9000/m, de inkább a váltóra koncentrálj, az a Yamahák tényleges lépfenéje (az olajzabálás csak a 2001-ig kiadott modellekre érvényes...).
Elõfordulhat, hogy az életének elején a külsõ tolórúdon állítani kell, ezen a fórumon is volt aki ilyen gonddal küszködött az elsõ 1000 km-eKen, nekem is elõjött 7e km körül. Egyik barátnõmnek meg lesesett az AC pumpa tápvezetéke a csatlakozóról.
    

Macko 5478 2008. március 28. 20:03   Válasz erre: 5474
Igazság szerint 8-kor KEZDENI kell. Azaz a résztvevõknek LEGKÉSÕBB 3/4 8-ra már a pályán kell lenni, nekünk meg inkább 7-re.
    

krisztian.fz6 5477 2008. március 28. 19:56   Válasz erre: 5469
Én mentem az egyik hétvégén 300 km-t 70-80 körül, majd 300-at 90-100 között, majd 300-at 110-130 között , majd siettem vittem hétfõn olajcserére.
    

Zsifi 5476 2008. március 28. 19:39   Válasz erre: 5475
jó kérdés..)))
De valszeg az Ócsai úton levõ MOL kúton, ami az M0-nál van..
    

pintati 5475 2008. március 28. 19:37  
Hol találkoztok?
    

Zsifi 5474 2008. március 28. 19:35   Válasz erre: 5473
elviekben bármi (akár 04.02. is..de inkább mielõbb, mert úgy nem biztosított ahelyed és nekünk is jobban kalkulálható a dolog.
Mi 1/2 8-ra lemegyünk tehát fél 7 legkésõbb..
    

pintati 5473 2008. március 28. 19:30  
Mi az utolsó jelentkezési határidõ a 04.03 -i tréningre ?
Mikor indultok ,hogy 8-ra lentlegyetek?
    

Macko 5472 2008. március 28. 19:21   Válasz erre: 5470
Állítólag jövõ héten lesz egy dealeri konferencia direkt errõl. A baj az (szerintem), hogy az már gyakorlatilag április...
    

shancu 5471 2008. március 28. 19:08   Válasz erre: 5469
Szia!
1000 km-ig 7000 1/min, nekem ezt mondták a kereskedésbe.
A szokásommal ellentétben ennek a müszernek elolvastam a kezelési útmutatóját és az írja még 1600 km-ig a 9000 1/min-t.
    

pintati 5470 2008. március 28. 19:07  
Én 4000-5000 járattam.Alig vártam ,hogy túllegyek az elsõ ezren.
Különben tudsz valamit a dilerekrõl, már tudnak felvilágosítást adni?
    

Macko 5469 2008. március 28. 18:57  
Fiatalok, egy kis szakmai segítségre lenne szükségem. Átvettünk ma két 600-as Fazert, amelyek majd oktatómotorok lesznek a Yamaha Mesterkurzuson. Csont szüzek még.
Mi a bejáratási fordulatszámuk? Elfelejtettük megkérdezni, de körültekintõen szeretnénk bejáratni õket. Ahogy illik.
    

shancu 5468 2008. március 28. 18:49  
Boldog születésnapot Karu.
    

Raido 5467 2008. március 28. 18:26   Válasz erre: 5466
konzervet mindenkinek... Karu tud élni :D viva la 5x :D
    

karu 5466 2008. március 28. 17:32   Válasz erre: 5465
Te szenny arrol volt szó nem megyünk étterembe.
Polot meghivom.
Téged meg egy konzervre:-)))))))
    

krisztian.fz6 5465 2008. március 28. 16:46  
De jó!!!! A Fazertúrán az 5X tiszteletére mindenki a Karu vendége egy ebédre!!!

Köszönjük Károly!!!!
    

JZL 5464 2008. március 28. 15:26  
Boldog szülinapot Karu!
    

fazim 5463 2008. március 28. 15:25  
Vagy a "lássuk mit tud Krisztián". Jó lenne menni, feljegyeztem! Jó gurulást a 7végére, aki teheti!

    

fazim 5462 2008. március 28. 15:22  
üdv Boston, ez a Tátrás túra?

    

Boston 5461 2008. március 28. 15:11  
Fazim, a máj.10-11-re sem tudsz eljönni? (még nem jelentkeztél)
    

Boston 5460 2008. március 28. 15:06  
Ha ez így van, akkor isten éltessen sokáig, Karu!
    

fazim 5459 2008. március 28. 14:41  
Hölgyek, Urak ma van Karu márkatársunk nagy napja!! Boldog Szülinapot KARU!!
    

MArnold 5458 2008. március 28. 07:42   Válasz erre: 5457
Bocs, lehetett
    

MArnold 5457 2008. március 28. 07:40   Válasz erre: 5454
Gondoltam, hogy csak valami félreértés lehetet. Egy haverom mesélte, hogy valami gödöllõi Sony-s bulin kaszkadõrködtél egy piros XJ 400-al, de akkor biztos összekeverte vagy a motort, vagy a személyt.
    

Oliver600 5456 2008. március 27. 20:05  
Bukógomba kontra b. csõ témához:
Én nemrég rendeltem a Shox.hu -ról Givi bukócsövet. 23e körül volt az ára, 1500Ft a kiszállítás. Rendelés másnapján már szereltem is fel a motorra.
Elég korrekt az áru, nem egy összecsapott valami, szépek a hegesztések, szép a festés is (fekete).
Így utólag egyáltalán nem bántam meg, sõt elég masszívnak néz ki.
Küldök pár képet, beszéljenek azok:
    

krisztian.fz6 5455 2008. március 27. 19:12  
lecseréltem a telóolajat, olyan fekete volt, mint a használt motorolaj.
    

TeeJay 5454 2008. március 27. 17:49   Válasz erre: 5453
Nah, egy 600-ast próbáltam ki egyszer csak az íze kedvéért.

    

MArnold 5453 2008. március 27. 15:52   Válasz erre: 5449
TeeJay mentél Te már XJ 400-as motorral?
    

Raido 5452 2008. március 27. 12:20   Válasz erre: 5451
reméljük sem pattogni sem csúszni nem fogsz.... nem vagyok kiváncsi inkább arra, hogy hogyan funkcionál a gomba :)
    

polo 5451 2008. március 27. 11:43   Válasz erre: 5450
Tegnap rendeltem meg, hétvégére készen lesz. :P Hétvégén nem érek rá, így csak jövõ héten tudom elhozni. :( Egyik ismerõsöm motorját szépen megvédte, engem meggyõzött (igaz csúszás volt, nem pattogott).
    

Elnok 5450 2008. március 27. 11:34   Válasz erre: 5447
�Ezt a markat allitolag evekkel elore meg kell rendelni, mert lassu az atfutas ;-)
    

TeeJay 5449 2008. március 27. 11:30   Válasz erre: 5446
Nekem megvédte. És csak az LSL gomba mûanyag betétjét kellene cserélni...
    

polo 5448 2008. március 27. 11:24   Válasz erre: 5446
Lehet, hogy jobb választás, viszont nekem nem tetszik a bukócsõ. Ízlések és pofonok.....remélem a bukógomba csak dísz marad a motoromon.
    

polo 5447 2008. március 27. 11:20   Válasz erre: 5445
Tom-Tech féle.
    

Elnok 5446 2008. március 27. 11:11  
Bocs, hogy belevau, de szerintem fazerre nem jo valasztas a bukogomba, mert esesnel nem vedi meg kellekeppen a mocit. En mindket fazeremre (kicsi, nagy) bukovasat szereltem es utolag (estem mindkettovel joparszor sajnos) nagyon jo dontesnek tartom.
    

Raido 5445 2008. március 27. 11:07   Válasz erre: 5442
melyiket választottad?
    

polo 5444 2008. március 27. 11:04   Válasz erre: 5443
Piros kalaposat ugye? :D
    

TeeJay 5443 2008. március 27. 10:39  
Én tegnap gombapörköltet (is) ettem. :-DDD
    

polo 5442 2008. március 27. 10:24  
Én tegnap rendeltem meg a bukógombáimat.
    

Raido 5441 2008. március 27. 10:07   Válasz erre: 5440
hát... szerintem is teljesen jó ez a bukógomba :) mondjuk fazeren ha a henger a bukógomba szerepét tölti az már régen rossz :S
    

Macko 5440 2008. március 27. 09:33   Válasz erre: 5439
A henger leszakadásához 80 fölött kell elkaszálni a betonoszlopot. Ezt biztos forrásból tudom. :o)
A szelepfedélre meg olyan védõ kell, ami az én motorom szériatartozéka, akkor igen hosszasan elcsúszkál állítólag gond nélkül.
Remélem, ezt nem fogom letesztelni...
Na offolást abbafejezem, bocs.
    

krisztian.fz6 5439 2008. március 27. 08:45   Válasz erre: 5437
Láttam én már letört szelepdeklit, megsérült szelepvezérlést boxeren, és csak egy csúszás volt. Sõt, hallottam már, hogy a henger leszakadt, bár azt csak hallottam.
    

MArnold 5438 2008. március 27. 07:42  
Jónak jó, de ha ez elhajlik, akkor már a motor hangja sem lesz tökéletes. :)
    

Macko 5437 2008. március 27. 06:18  
Akkor is ez a legjobb bukógomba!
(Bocsi...csúnyán offtopic, de Krisztán megérdemli!!!)
    

Raido 5436 2008. március 26. 21:58   Válasz erre: 5428
ha megakad a gomba akkor töri a vázat ha pörög a mûanyag ha nem.... legalábbis biztos ránt rajta egy rohadt nagyot és csak aztán törik és akkor meg bukta után úgysem védd
    

krisztian.fz6 5435 2008. március 26. 21:31   Válasz erre: 5434
ha csúszik a motor az oldalán akkor gördül a gomba, nem fiksz, hogy a motor radírozza
    

karu 5434 2008. március 26. 21:27   Válasz erre: 5429
Mitöl pörögne mesélj már mert ezt nem értem.
    

Boston 5433 2008. március 26. 20:45  
Nekem LSL van. még látszik rajta a tavalyi csúszás nyoma, jól megvédte a gépet, csak a fejidom sérült.
    

krisztian.fz6 5432 2008. március 26. 20:45   Válasz erre: 5430
kutyacsontot meg, de még tavaly, ott helyben készen volt, jobb, mint a gyári. Most a felsõ motorbakkot kellene, de még nem foglalkoztam vele.
    

Kalmiboy 5431 2008. március 26. 20:43  
Doky örülök hogy rendben vagy!
    

JZL 5430 2008. március 26. 20:38   Válasz erre: 5429
mi van a kutyacsontoddal? Megcsináltattad?
    

krisztian.fz6 5429 2008. március 26. 20:34   Válasz erre: 5428
az a jó gomba, amin a mûanyag pörög, nem fiksz
    

JZL 5428 2008. március 26. 20:26   Válasz erre: 5427
Csak nehogy az is olyan legyen, mint ami Goimo-nak szétszakította vázát!
    

Raido 5427 2008. március 26. 20:21   Válasz erre: 5423
a nagyon olcsó bukógomba... haveromnak van ilyen fent a gépen:
http://bukogomba.uw.hu/
    

roli517 5426 2008. március 26. 14:27   Válasz erre: 5424
Hali a Danger-bikes-nél van jó gomba. 20-ezer konzollal együtt. Üdv.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118