karu | 5523 | 2008. március 30. 21:11 | Válasz erre: 5522 |
Mért jó neked ha csak a mama cseszeget :-))))))))))
|
Dokypapa | 5522 | 2008. március 30. 20:31 |
Ne csesztes már te is ,kaptam ithol eleget ,tiszta sár voltam ,az asszony is elõször a vasat nézte meg utánna meg jól lecseseszett ,de hogy nekem van e bajom azt nem kérdezte ,nyakig sár voltam.
|
karu | 5521 | 2008. március 30. 20:28 | Válasz erre: 5520 |
Doky remélem ma jobban odafigyeltél mint a mult héten.
|
Macko | 5515 | 2008. március 29. 21:21 | Válasz erre: 5513 |
Dehogynem. Csak hülyén néznék ki a Yamaha Mesterkurzuson a Bálnával... :-))) Szóval szerintem mi csak akkor fogunk ezekre a motorokra ülni, ha alaptréninget tartunk. De majd elválik. Ha ideadják, a fazeres évadnyitóra ezzel jövök valószínûleg. Erre utaltam asszem valamikor a túránál. |
Zsifi | 5514 | 2008. március 29. 21:21 | Válasz erre: 5513 |
A tanulóknak igen. Csak mi nem mehetünk BMW-vel, meg Hondával...furi lenne |
krisztian.fz6 | 5513 | 2008. március 29. 21:18 | Válasz erre: 5510 |
akkor ott nem a saját motorral kell gyakorolni??
|
Dokypapa | 5512 | 2008. március 29. 21:12 |
Sziasztok Fazeresek,Yamahások,Motorosok ,,na ez a sorrend,, hihihi :-)))))
|
Dokypapa | 5511 | 2008. március 29. 21:10 |
Karu bácsi ,utólagosan is boldog szüli napot ,remélem már kipihented ,és kellemes hétvégét
|
Macko | 5510 | 2008. március 29. 21:05 | Válasz erre: 5507 |
Nem, ezek nem a mi motorjaink. A Yamaha Mesterkurzus oktatómotorjai, 3 darab lesz összesen. 1 fejidomos és két meztelen. Kettõt vettünk át, mi most azért megyünk velük, mert a 17-i kezdésre mind a hármat be kell járatni. Hogy utána mennyit lesz nálunk, az nem rajtunk múlik, mi a ranglétrának nem a legelején vagyunk. :-)) Egyébként S2-es mindegyik. Ezek voltak kint a kiállításon, így a formaleválasztón kívül jól be is kenték szilikonnal a kerekeket. Ma elindultunk az 5 km-es motorokkal a 811-es fehér aszfaltján, némi sárfelhordásoktól tarkítva. Jófejség volt! :-) Aztán Kecskeméten elfogyott a szilikon némi csúszkálást követõen mindegyik gumiról. :-D |
Zsifi | 5508 | 2008. március 29. 20:59 | Válasz erre: 5506 |
Kell kérni a Yamahától egy csomó ilyen kopó alkatrészt...mint csavar vagy oldalsztender...))
|
krisztian.fz6 | 5507 | 2008. március 29. 20:59 | Válasz erre: 5506 |
Miért van fazeretek?? Honnan?? Azzal jössz a fazertúrára? S2-es???? LE???
|
Macko | 5506 | 2008. március 29. 20:57 | Válasz erre: 5504 |
Majd le fogjuk az összes lábtartót nullázni! :-)))
|
krisztian.fz6 | 5505 | 2008. március 29. 20:54 | Válasz erre: 5501 |
Ilyen, akkor is megszûnik, ha megteszel vele 2-300 kmt autópályán. ha sokáig városban használod, akkor elõjön, de nem annyira erõsen, mint mikor új.
|
Macko | 5503 | 2008. március 29. 20:49 | Válasz erre: 5502 |
Mindegy, az idomos nem a mi motorunk lesz, jobb ha hozzá sem szokom! :-)
|
Zsifi | 5502 | 2008. március 29. 20:47 | Válasz erre: 5497 |
Te mondtad, hogy cseréjjünk...és nem adtad vissza...))) Nincs reklamálás!!!
|
Zsifi | 5501 | 2008. március 29. 20:46 | Válasz erre: 5498 |
A szomszédomnak volt ilyen...abban volt 20-on ezer km...meg ugyanolyan vibráció... Akkor sokezer múlva szûnik meg... Meg nem logikus...mitõl szünik meg?? |
krisztian.fz6 | 5498 | 2008. március 29. 20:08 | Válasz erre: 5497 |
vibráció elmúlik ha lesz benne pár 1000 km, ha bejáratódik
|
Macko | 5497 | 2008. március 29. 20:05 | Válasz erre: 5496 |
Ne negyképûsködj! 366 az csak! Szemben az én 372-mmel. :-))) Ráadásul te nagyobbrészt az idomoson terpeszkedtél! Szóval jó kis motor ez, kulturáltan meg (bár a 7000-es limitet becsületesen betartottuk), és Kecskeméten is egész szépen fog muzsikálni, ha hajtani is lehet majd. A futómû kellemes, jó kompromisszum. Viszont a 4000-6000 közötti vibráció egészen mellbevágó!!! Ebbõl meg is értettem, miért szeretitek! :-D Meg hogy miért mondjátok, olyan, mint egy villanymotor. Kicsit bizserget folyamatosan. :-) |
Zsifi | 5496 | 2008. március 29. 19:41 |
Szasztok fészerbrigád! Maki próbáltam az általatok imádott kvdarálót... Sikerült 0-ról 370-re feltornázni a km-t a mociban. Csak ne lenne ilyen alacsony... |
karu | 5488 | 2008. március 28. 23:18 | Válasz erre: 5487 |
Krisztián aludni ez parancs. Mackó ez rád is vonatkozik. |
krisztian.fz6 | 5487 | 2008. március 28. 23:11 | Válasz erre: 5486 |
Szét is esne. Vagy törne benne valami. De a fazert se huzatom ki addig. Eddig 3-szor forgattam 10ezerig, azt is autópályán 6.-ban, pár 100 méterig. Átlagban 4-5 ezer között váltok. Magasabb fordulatot csak 6.-ban tartok, az is kb 8000 fordulat huzamosabb ideig, max reggeltõl-estig.
|
Macko | 5486 | 2008. március 28. 23:06 | Válasz erre: 5484 |
A BMW-t az életben nem huzatod 14000-ig... :-DD Ja, utólag is boldog szülinap! |
krisztian.fz6 | 5485 | 2008. március 28. 23:04 | Válasz erre: 5484 |
De a japánoknál nincs precízebb motor, ezt mindenki tudja. Ez van!
|
karu | 5484 | 2008. március 28. 23:03 | Válasz erre: 5480 |
Na jó azért nehogy be rágj rám a BMW is jó motor.
|
karu | 5483 | 2008. március 28. 22:59 | Válasz erre: 5480 |
Ez nem fog széthullani még akkor sem ha az elsõ nap 14000rig huzatod akkor sem ez Japán motor nem Béjemvé:-)))))))
|
mexikana | 5482 | 2008. március 28. 21:53 | Válasz erre: 5481 |
20.45-re haza is értem.....) Elfelejtettem meghúzni a füledet....de gondolom h, nem bánod...))) Egészségedre....! ![]() |
karu | 5481 | 2008. március 28. 21:49 |
Köszi fiuk a szülinapi jó kivánságokat. Már eléggé besöröztem:-)))))) Mexi járt ma nálam. |
Macko | 5480 | 2008. március 28. 21:36 | Válasz erre: 5479 |
Remélem azért szét nem hullik holnap. :o) A fordulatszámra majd figyelünk. |
TeeJay | 5479 | 2008. március 28. 20:29 | Válasz erre: 5469 |
Papíron 1000-ig max 7000/m, 1600-ig max 9000/m, de inkább a váltóra koncentrálj, az a Yamahák tényleges lépfenéje (az olajzabálás csak a 2001-ig kiadott modellekre érvényes...). Elõfordulhat, hogy az életének elején a külsõ tolórúdon állítani kell, ezen a fórumon is volt aki ilyen gonddal küszködött az elsõ 1000 km-eKen, nekem is elõjött 7e km körül. Egyik barátnõmnek meg lesesett az AC pumpa tápvezetéke a csatlakozóról. |
Macko | 5478 | 2008. március 28. 20:03 | Válasz erre: 5474 |
Igazság szerint 8-kor KEZDENI kell. Azaz a résztvevõknek LEGKÉSÕBB 3/4 8-ra már a pályán kell lenni, nekünk meg inkább 7-re.
|
krisztian.fz6 | 5477 | 2008. március 28. 19:56 | Válasz erre: 5469 |
Én mentem az egyik hétvégén 300 km-t 70-80 körül, majd 300-at 90-100 között, majd 300-at 110-130 között , majd siettem vittem hétfõn olajcserére.
|
Zsifi | 5476 | 2008. március 28. 19:39 | Válasz erre: 5475 |
jó kérdés..))) De valszeg az Ócsai úton levõ MOL kúton, ami az M0-nál van.. |
Zsifi | 5474 | 2008. március 28. 19:35 | Válasz erre: 5473 |
elviekben bármi (akár 04.02. is..de inkább mielõbb, mert úgy nem biztosított ahelyed és nekünk is jobban kalkulálható a dolog. Mi 1/2 8-ra lemegyünk tehát fél 7 legkésõbb.. |
pintati | 5473 | 2008. március 28. 19:30 |
Mi az utolsó jelentkezési határidõ a 04.03 -i tréningre ? Mikor indultok ,hogy 8-ra lentlegyetek? |
Macko | 5472 | 2008. március 28. 19:21 | Válasz erre: 5470 |
Állítólag jövõ héten lesz egy dealeri konferencia direkt errõl. A baj az (szerintem), hogy az már gyakorlatilag április...
|
shancu | 5471 | 2008. március 28. 19:08 | Válasz erre: 5469 |
Szia! 1000 km-ig 7000 1/min, nekem ezt mondták a kereskedésbe. A szokásommal ellentétben ennek a müszernek elolvastam a kezelési útmutatóját és az írja még 1600 km-ig a 9000 1/min-t. |
pintati | 5470 | 2008. március 28. 19:07 |
Én 4000-5000 járattam.Alig vártam ,hogy túllegyek az elsõ ezren. Különben tudsz valamit a dilerekrõl, már tudnak felvilágosítást adni? |
Macko | 5469 | 2008. március 28. 18:57 |
Fiatalok, egy kis szakmai segítségre lenne szükségem. Átvettünk ma két 600-as Fazert, amelyek majd oktatómotorok lesznek a Yamaha Mesterkurzuson. Csont szüzek még. Mi a bejáratási fordulatszámuk? Elfelejtettük megkérdezni, de körültekintõen szeretnénk bejáratni õket. Ahogy illik. |
Raido | 5467 | 2008. március 28. 18:26 | Válasz erre: 5466 |
konzervet mindenkinek... Karu tud élni :D viva la 5x :D
|
karu | 5466 | 2008. március 28. 17:32 | Válasz erre: 5465 |
Te szenny arrol volt szó nem megyünk étterembe. Polot meghivom. Téged meg egy konzervre:-))))))) |
krisztian.fz6 | 5465 | 2008. március 28. 16:46 |
De jó!!!! A Fazertúrán az 5X tiszteletére mindenki a Karu vendége egy ebédre!!! Köszönjük Károly!!!! |
fazim | 5463 | 2008. március 28. 15:25 |
Vagy a "lássuk mit tud Krisztián". Jó lenne menni, feljegyeztem! Jó gurulást a 7végére, aki teheti! |
fazim | 5459 | 2008. március 28. 14:41 |
Hölgyek, Urak ma van Karu márkatársunk nagy napja!! Boldog Szülinapot KARU!!
|
MArnold | 5457 | 2008. március 28. 07:40 | Válasz erre: 5454 |
Gondoltam, hogy csak valami félreértés lehetet. Egy haverom mesélte, hogy valami gödöllõi Sony-s bulin kaszkadõrködtél egy piros XJ 400-al, de akkor biztos összekeverte vagy a motort, vagy a személyt.
|
Oliver600 | 5456 | 2008. március 27. 20:05 |
krisztian.fz6 | 5455 | 2008. március 27. 19:12 |
lecseréltem a telóolajat, olyan fekete volt, mint a használt motorolaj.
|
TeeJay | 5454 | 2008. március 27. 17:49 | Válasz erre: 5453 |
Nah, egy 600-ast próbáltam ki egyszer csak az íze kedvéért. |
Raido | 5452 | 2008. március 27. 12:20 | Válasz erre: 5451 |
reméljük sem pattogni sem csúszni nem fogsz.... nem vagyok kiváncsi inkább arra, hogy hogyan funkcionál a gomba :)
|
polo | 5451 | 2008. március 27. 11:43 | Válasz erre: 5450 |
Tegnap rendeltem meg, hétvégére készen lesz. :P Hétvégén nem érek rá, így csak jövõ héten tudom elhozni. :( Egyik ismerõsöm motorját szépen megvédte, engem meggyõzött (igaz csúszás volt, nem pattogott).
|
Elnok | 5450 | 2008. március 27. 11:34 | Válasz erre: 5447 |
�Ezt a markat allitolag evekkel elore meg kell rendelni, mert lassu az atfutas ;-)
|
TeeJay | 5449 | 2008. március 27. 11:30 | Válasz erre: 5446 |
Nekem megvédte. És csak az LSL gomba mûanyag betétjét kellene cserélni...
|
polo | 5448 | 2008. március 27. 11:24 | Válasz erre: 5446 |
Lehet, hogy jobb választás, viszont nekem nem tetszik a bukócsõ. Ízlések és pofonok.....remélem a bukógomba csak dísz marad a motoromon.
|
Elnok | 5446 | 2008. március 27. 11:11 |
Bocs, hogy belevau, de szerintem fazerre nem jo valasztas a bukogomba, mert esesnel nem vedi meg kellekeppen a mocit. En mindket fazeremre (kicsi, nagy) bukovasat szereltem es utolag (estem mindkettovel joparszor sajnos) nagyon jo dontesnek tartom.
|
Raido | 5441 | 2008. március 27. 10:07 | Válasz erre: 5440 |
hát... szerintem is teljesen jó ez a bukógomba :) mondjuk fazeren ha a henger a bukógomba szerepét tölti az már régen rossz :S
|
Macko | 5440 | 2008. március 27. 09:33 | Válasz erre: 5439 |
A henger leszakadásához 80 fölött kell elkaszálni a betonoszlopot. Ezt biztos forrásból tudom. :o) A szelepfedélre meg olyan védõ kell, ami az én motorom szériatartozéka, akkor igen hosszasan elcsúszkál állítólag gond nélkül. Remélem, ezt nem fogom letesztelni... Na offolást abbafejezem, bocs. |
krisztian.fz6 | 5439 | 2008. március 27. 08:45 | Válasz erre: 5437 |
Láttam én már letört szelepdeklit, megsérült szelepvezérlést boxeren, és csak egy csúszás volt. Sõt, hallottam már, hogy a henger leszakadt, bár azt csak hallottam.
|
MArnold | 5438 | 2008. március 27. 07:42 |
Jónak jó, de ha ez elhajlik, akkor már a motor hangja sem lesz tökéletes. :)
|
Macko | 5437 | 2008. március 27. 06:18 |
Akkor is ez a legjobb bukógomba! (Bocsi...csúnyán offtopic, de Krisztán megérdemli!!!) ![]() |
Raido | 5436 | 2008. március 26. 21:58 | Válasz erre: 5428 |
ha megakad a gomba akkor töri a vázat ha pörög a mûanyag ha nem.... legalábbis biztos ránt rajta egy rohadt nagyot és csak aztán törik és akkor meg bukta után úgysem védd
|
krisztian.fz6 | 5435 | 2008. március 26. 21:31 | Válasz erre: 5434 |
ha csúszik a motor az oldalán akkor gördül a gomba, nem fiksz, hogy a motor radírozza
|
Boston | 5433 | 2008. március 26. 20:45 |
Nekem LSL van. még látszik rajta a tavalyi csúszás nyoma, jól megvédte a gépet, csak a fejidom sérült.
|
krisztian.fz6 | 5432 | 2008. március 26. 20:45 | Válasz erre: 5430 |
kutyacsontot meg, de még tavaly, ott helyben készen volt, jobb, mint a gyári. Most a felsõ motorbakkot kellene, de még nem foglalkoztam vele.
|
krisztian.fz6 | 5429 | 2008. március 26. 20:34 | Válasz erre: 5428 |
az a jó gomba, amin a mûanyag pörög, nem fiksz
|
JZL | 5428 | 2008. március 26. 20:26 | Válasz erre: 5427 |
Csak nehogy az is olyan legyen, mint ami Goimo-nak szétszakította vázát!
|
Raido | 5427 | 2008. március 26. 20:21 | Válasz erre: 5423 |
a nagyon olcsó bukógomba... haveromnak van ilyen fent a gépen: http://bukogomba.uw.hu/ |
roli517 | 5426 | 2008. március 26. 14:27 | Válasz erre: 5424 |
Hali a Danger-bikes-nél van jó gomba. 20-ezer konzollal együtt. Üdv.
|