karu | 5726 | 2008. április 27. 22:50 |
Ilyet más nem tud szervezni, profi vagyok, és az én motorom volt a legszebb a csapatban.
|
TeeJay | 5725 | 2008. április 27. 22:23 |
Képeim (szerkesztés nélkül). Mackó: neked is van 3 kép benne. "http://picasaweb.google.hu/JTomos/VadnyitFazerTRa" |
Koszti | 5724 | 2008. április 27. 21:49 |
Roppant jól éreztem magam, elfáradtam mint az állat, de ez az út.. még mindig izgalombe jövök a az 577-es kanyarokra gondolok. Köszönet a szervezõ-"k" nek.
![]() ![]() ![]() |
becki | 5722 | 2008. április 27. 21:26 |
Sziasztok! Végre én is géphez keveredtem. Jó volt a mai guriga, köszi mindenkinek! |
csonessz | 5721 | 2008. április 27. 21:21 |
En is koszonom mindenkineki szuper volt Remellem meg sok ilyen lessz
|
TeeJay | 5719 | 2008. április 27. 21:08 | Válasz erre: 5716 |
Akkor nem tévedtem, nekem 620+-nál állt meg a számolás. Köszönöm a segítséget! |
Macko | 5718 | 2008. április 27. 21:08 | Válasz erre: 5714 |
Nekem 652-t mutatott, de ebben maradt valami nagyon kevés, talán egy 20-30 a hét elejérõl.
|
Macko | 5717 | 2008. április 27. 21:06 | Válasz erre: 5715 |
Tomikám, pont ezt a sorrendet tartom én is! NEFÜRGYÉ LE!!! |
tomi_GS | 5715 | 2008. április 27. 20:57 |
Én is megérkeztem otthonmba. Bogarak maradtak a helyükön, még füröni sem fürödtem viszont a vacsin már túl vagyok. :)))) Nagyon szépen köszönöm ezt a remk túrát. Minden tökéletes volt : a szervezés, a csapat és az idõjárás is. Külon köszönet Karunak !! |
TeeJay | 5714 | 2008. április 27. 20:55 |
Nektek mennyi km jött össze? Félek, hogy valamit elszámoltam. :-/
|
Ferko | 5713 | 2008. április 27. 20:46 |
Sziasztok ! Megjöttem én is. Itt ülök a gé elõtt. Motor, sisak bogártalanítva és jó magam mefürödve. Karu ! Nagyon szépen köszi ezt a szép túrát. Kellemesen elfáradtam. Biztos nagyon sok munkád van a szervezésben. Csatlakoznék Mackó-hoz. PROFI volt. Köszönöm én is mindenkinek a korrekt egymásra figyelve motorozást. Jó csapat vagytok ! |
Macko | 5712 | 2008. április 27. 20:31 |
Húúú gyerekek, ez nagyon jó gurulás volt!!! Nem gyõzök gratulálni: 1. Karunak a szervezésért, útvonaltervezésért, vezetésért de még ennél is sokkal jobban 2. az egész társaságnak a parádés együtt motorozásért!!!!!! Hogy ennyi motor ilyen tempóban és ennyire kanyargós utakon ilyen remekül együtt mozogjon, arra rövid, ám intenzív motoros múltamban biztosan hiába is keresnék példát!!! Szóval SZUPERVOLT és nagyon köszi mindenkinek! |
TeeJay | 5711 | 2008. április 27. 20:27 |
Szép jó estét! Mindenki rendben hazaért?! Karu! Köszönöm a túra szervezését, mindenki másnak pedig a részvételt! |
ZSIGA | 5709 | 2008. április 26. 15:38 |
Sajnálom a holnapi túrát de sajna nem tudtam szabit intézni Széles utat. |
ZSIGA | 5708 | 2008. április 26. 15:36 |
Sziaszto. Most sierült feltennem a 190-es gumit. Tuti jó krisztianfz6 üzenem. más tartaléon ha indul a villogás 79 ilométert mentem el az fz6-tal ![]() |
karu | 5707 | 2008. április 26. 14:56 | Válasz erre: 5706 |
Szerintem az 577 esen motorozol eggyet és utána te visszafordulsz az még belefér.
|
Eyesis | 5706 | 2008. április 26. 12:26 |
sziasztok, kérdeztem a túrán is, de itt is megkérdezem, mert érdekel a válasz :-) ugynis nekem problémás a dolog... 7:30 jó korán van, de nem baj... nekem körülbelul 14-15 körül kellene Tatabányán lennem... kb meddig tudnék így együtt motorozni Veletek? |
Macko | 5705 | 2008. április 25. 22:00 | Válasz erre: 5704 |
Ezt én is akartam kérdezni, köszi hogy megtetted helyettem. Al1971, beszéld ezt meg priviben L11-el, mert elõbb-utóbb kigyalilják a reklámozós hsz-eidet. Ha már megbeszélted, akkor nem szóltam! |
karu | 5704 | 2008. április 25. 21:49 | Válasz erre: 5703 |
Most akkor te itt hirdetsz van erre engedéjed L11 tõl? Különben nekem is SBK dobom van alu 120000 ért vettem. Többen mondták hogy brutál a hangzása. Ha kicsavarozom belõle a hangtompítót akkor már simán hallás károsodást szenved aki mögöttem jön. Ja és akkor kurvára hintázik az alapjárat. |
Al1971 | 5703 | 2008. április 25. 20:37 |
Szóval LeoVine-t ajánlom mert formavilágában és az univerzális hangtompitó miatt ez a legjobb alternativa a stock exhaust cseréjekor.
|
shancu | 5701 | 2008. április 25. 14:46 | Válasz erre: 5700 |
Szia! Mennyi kincs így? Hol lehet egy kicsi infót szerezni róla? Melyiket érdemes feltenni? Elõre is köszi |
Dokypapa | 5698 | 2008. április 25. 11:18 |
Már csak egy kiadós zuhi tudna elbizonytalanítani, végre én is ott leszek. Remélem senkinek sem kell ezt a napot megbánni :-))))))))))
|
Kalmiboy | 5697 | 2008. április 25. 11:06 | Válasz erre: 5691 |
Igen ma délután 13-ra megyünk! Kipattant a szemem, és mindjárt indulok is! :)
|
pintati | 5695 | 2008. április 24. 23:01 |
Sziasztok! XVII. kerületiek és jönnétek az évadnyitóra ! Ha van kedvetek találkozhatunk 7.00-7.15 között a Szépréti cuki elõtt (Péceli út 89.). Kérem aki ide jönne írjon vissza. |
karu | 5694 | 2008. április 24. 20:35 | Válasz erre: 5690 |
Menjetek csak gyakoroljatok én nem kenem össze a motorom.
|
Macko | 5693 | 2008. április 24. 13:13 | Válasz erre: 5692 |
A honlapokon még nincs információ, de már kell hogy tudjanak róla, mert e hét hétfõn volta az elsõ 2 tréning, kimondottan a dealereknek, pontosan azért hogy minden kereskedésben legyen olyan ember, aki saját tapasztalattal rendelkezik és tudja, mirõl van szó. Szóval a Yamaha a Wenson Vezetéstechnikával közösen beindítja a Yamaha Mesterkurzust. Utcai motorok részére két külön tematikája lesz, egy alap- és egy haladó szintû. Mind a kettõben szerepet kapnak lassú- és tempósabb feladatok is, javasolt ebben a sorrendben elvégezni. Ezen felül külön tematika (és külön tréning) lesz a cruisereseknek és a robogósoknak (azok csak egy lépcsõsek, tekintve hogy számos feladat nem életszerû ezekre a kategóriákra, ami az utcai motorok vezetõi számára hasznos. Ami még fontos: a fél napos képzések ára (a Yamaha Hungaria dotálja) mindössze 10000 forint, helyszínük pedig az Euroring versenypályája. Érdeklõdjetek személyesen a kereskedésekben! |
Spapa | 5692 | 2008. április 24. 10:40 | Válasz erre: 5687 |
Komolyan. Tényleg nem tudok semmit.:-( A tatai yamaha honlapon se láttam ezzel kapcsolatos infot.
|
Kalmiboy | 5690 | 2008. április 24. 09:59 | Válasz erre: 5667 |
Beszéltem a haverral, és abban maradtunk, hogy délben indulunk Zuglóból Kakucsra. Ma felhívja az illetékest, és bejelent 4 fõt. Ha valakinek van kedve még jöhet. Eddig ketten vagyunk, mert mindenki melózik, vagy csak kifogásokat keresve lemondta! Az idõvel nem foglalkozom :)! Olyan lesz amilyen! Jöjjön aki akar! Jövök Szlovákiába is 27-én! A fõnököm addig keverte a lapot, amíg csak talált megoldást! Rendes a tag! Remélem nem jön közbe semmi! Tehát vasárnap én is megyek! Karu ha ráérsz holnap esetleg nem jössz ki Kakucsra? Tudom hogy már a hétvégére készítgeted a mocid, de azért hátha feláldoznád a tisztaságát :)! Egyébként a cimbi szerint 3000 Ft/fõ a pályahasználat 13.00-18.00-ig! Nem rossz!
|
Macko | 5685 | 2008. április 23. 19:10 |
Fiatalok, van már olyan, aki jelentkezett Yamahás tréningre márkakereskedésben? Azért érdekel, hogy elkezdõdtek-e a feltöltések. Május 5-én délután lesz az elsõ utcai alaptréning. |
Macko | 5684 | 2008. április 23. 15:44 | Válasz erre: 5681 |
Reménykedhetsz is, mert a koponyeg az utóbbi idõben nagyjából 80%-ban téved.
|
krisztian.fz6 | 5683 | 2008. április 23. 15:08 | Válasz erre: 5682 |
Hátha fog esni, legalább megnézhetjük egymás esõruháit. Kinek milyen van.
|
polo | 5682 | 2008. április 23. 13:12 | Válasz erre: 5681 |
Én meg az esõruhámat. :D Már 3 éve megvan, de rühellem cipelni ezért mindig megázok. Most viszem, így tuti nem fog esni. :P
|
krisztian.fz6 | 5681 | 2008. április 23. 12:30 | Válasz erre: 5680 |
:-( Pedig ki szerettem volna próbálni az új esõcsizmámat. Majd legközelebb. Azért reménykedem.
|
polo | 5679 | 2008. április 23. 11:02 |
Vasárnapra elvileg csapadékmentes idõt jósolnak. A szlovákoknál nem tudom mi a helyzet.
|
Dokypapa | 5678 | 2008. április 23. 09:38 |
Pocsék az idõ,na de hétvégén mire számíthatunk itt most ez a kérdés?????
|
TeeJay | 5677 | 2008. április 22. 09:12 | Válasz erre: 5675 |
Én is kb ott tartok. Már mint 1200 km... :-DDD És idén még én is csak Fazerrel... :-DDD |
TeeJay | 5676 | 2008. április 22. 09:11 | Válasz erre: 5669 |
Hátsó rugóstagot csavard fel. Én 95+szerkó vagyok, konstans 5-ös fokozaton használom a gyári 3-as helyett. Kiülni annyira nem szoktam, csak a vállamat teszem ki, de az is sokat számít - a súlypont így elõre lefele mozdul el.
|
Macko | 5675 | 2008. április 22. 07:07 | Válasz erre: 5673 |
Én meg 8000 fölött... Igaz, abból csak 1200 Fazerrel.
|
Macko | 5674 | 2008. április 22. 07:06 | Válasz erre: 5671 |
MOST már az összes dealernek kell tudni a Yamaha Mesterkurzus-ról, szerintem jelentkezz arra és gyere el! Ha elvégzed a két szintet, még a pályázás is jól fog menni! Arról nem beszélve, hogy nektek olcsóbb, mintha csak lemennétek motorozni az Eringre. Egyébként szerintem az, hogy "elfogy" a rugóstagok csillapítása kanyarban (magyarul kevés a húzófokozati csillapítás, ezért hintázik be), éppen így csinálja országúton is, ha nagyon forszírozod. Persze ott nem hasznos az egészségre a túlontúl lendületes kanyarvétel. :o) |
karu | 5673 | 2008. április 22. 00:10 | Válasz erre: 5672 |
Én már mentem az idén 3000km tert szedd össze magad kis csávó mert nem fog neked összejönni hogy körbemotorozz csak szólok elõre ne haragudj.
|
krisztian.fz6 | 5672 | 2008. április 21. 22:38 | Válasz erre: 5670 |
Február végén én is toltam 22 km-t. Fel-le a fõútcán 10x, majd az állomás felé, ki a benzinkúthoz majd haza. Lehet, a hétvégén kezdhetem az alapoknál. |
Raido | 5671 | 2008. április 21. 22:36 | Válasz erre: 5669 |
hát... én még sajna nem pályáztam a géppel... lehet az én 90+ kilóm (bõrben szintén :P) alatt is ilyen a gép? : na majd eccer ha lesz valami Fazeres (meg FZ6-N-es :P) pálya gurulás június fele amikor részt is tudok venni akkor meglátjuk :)
|
Raido | 5670 | 2008. április 21. 22:33 | Válasz erre: 5663 |
tegnap én is toltam egy Szekszárd-M9-Sükösd-Soltvadkert-Sükösd-Baja-Bátaszék-Bonyhád-Komló-Sikonda-Pécs-Bonyhád-Szekszárd kanyart... :) király volt... kedvencem a Bátaszék-Bonyhád (bár ratyi az út) meg a Bonyhád-Komló-Sikonda-Pécs szakaszok itt még az út is jó... :) ja... ma meg elvoltam egyet Szekszárd-Székesfehérvár-Dunaföldvár-Szekszárd kört... hát... no comment, hogy milyenek az utak :S |
Macko | 5669 | 2008. április 21. 21:39 | Válasz erre: 5662 |
Ma egész nap az Eringen mozogtam a Fazerrel, délutánra már kicsit bátrabban is. Azért kijött egy komoly tapasztalat még a futómûrõl. Amennyiben egyenesen ülök a motoron, azaz angol stílusban megyek, a (bõrruhástól!!!) 110+ kilóm alatt a tempósabb kanyarokban erõsen bepumpál a felfüggesztés. Elöl is és hátul is. Nem mondom, hogy vezethetetlen lesz tõle a motor, de nem kellemes. Ahogy kicsit kiülök a székbõl, azaz relatíve tehermentesítem a rugóstagokat és mélyebbre viszem a súlypontot, a jelenség megszûnik. Akkor már egészen jóindulatúan vezethetõ. Ja, és KURVAJÓL megy! :-DDD Csak forgatni kell, mint a disznót, de akkor haladós! Egész kezdünk összebarátkozni. :o) Mondhatjuk, hogy ma gyúrtam a Tátrára kicsit. :-) |
Jezusom | 5668 | 2008. április 21. 21:33 | Válasz erre: 5666 |
Sajna nekem nem jó -Pénteken (meg Kedden is!) vizsgáim vannak- pedig az jó buli volna. Késõn szóltál!
|
Kalmiboy | 5666 | 2008. április 21. 19:04 | Válasz erre: 5625 |
Nagyon príma kis videó! Jó a zene is! :) Jól motorozik a Banditos, de a 8. perc környékén valami elment a Bandit mellett mint a szél! Nagyon tetszett! Én Pénteken megyek egy-két cimborámmal. Karu, Jézusom ha ráértek ekkor 25-én Kakucs! Most hívott délután a haver, elvileg jó idõ is lesz!
|
shancu | 5665 | 2008. április 21. 16:40 | Válasz erre: 5663 |
Szia! Tegnap két menetben (családi elfoglaltság miatt) mentem a barátaimmal (mindenki a párjával) 280 km-t. Keszthely-Várvõlgy-Tapolca-Veszprém-Csopak-Balatonfüred-Keszthely és Keszthely-Sármellék-Zalavár(kis-balaton)-Zalakaros-Galambok(csapi tó,érdemes megnézni)-Zalakaros-Zalavár-Sármellék-Zalacsány-Kehidakustány-Karmacs-Keszthely Ma nem megyek, inkább lemosom a gépet mert sok rajta a bogár maszat. Meg amúgy nincs holnap pofám holnap odamenni forgalmi vizsgára "retkes" géppel, hátha megharagszik a vizsgabitzos. Remélem mindenki kihasználta a jóidõt a hétvégén. |
Dokypapa | 5664 | 2008. április 21. 10:19 |
No akkor ,azaz tegnap . Baja, Kecskemét ,Bugac,Kiskunfélegyháza, Ópusztaszer,Szeged,Baja. Szerintem tisztességes kör fõleg hogy párommal voltunk azaz kettesben . |
TeeJay | 5662 | 2008. április 20. 16:33 | Válasz erre: 5661 |
Mertél volna mást mondani itt... :-D Egyébként a futómûvel kapcs nagyon jó a meglátásod. Amikor még csak tervezés fázisban volt nekem a legnagyobb ellenérv a fixre belõtt villák voltak, de kellemes csalódás volt, jól kompenzálják a göröngyöket meg az esetleges vezetõi hibákat, nagyon barátságos a futómû. Bár nem egy GS, de azért nagyon jó. |
Macko | 5661 | 2008. április 20. 08:24 | Válasz erre: 5660 |
Nyilatkozzak? Jó. A BMW nem jobb vagy rosszabb, hanem nagyon MÁS. Az én testalkatomhoz jobban illik, ez tény. De a Fazer ezzel együtt nagyon tetszik. Inkább a Honda CBF600S-sel hasonlíthatnám össze, mert együtt voltak nálam és folyton váltogattam õket a héten. Szóval van amiben a Honda jobb (kicsit kényelmesebb, finomabban mûködik, picivel jobb a fék), mégis ha vennék, Fazert választanék asszem. Izgalmasabb motor, valahogy õszintébb. És amikor átlépi a 10, majd a 12 ezret a mûszer - na olyat nem tud a CBF! :o))) Szóval összességében olyan 1000 együtt töltött kilométer után nagyon tetszik a kis Fazer. Jól megy, jó vezetni, egészen jó a futómûve. Eleinte féltem, hogy pl. a nem állítható futómû miatt rossz lesz utassal. De nem az, tök jól vezethetõ két személlyel is. Budapest dzsungelében pedig egyenesen zseniális. Olyan könnyen megyek vele a dugóban, ahogy max. egy 50-es robesszel. Párszor behajtottam a tükröket is, akkor már a vállam a legszélesebb, csak ahhoz kell igazodni. :o) A Fazeres évadnyitó után (ott akarok sokat fotózni) pedig megy fel az elsõ nagyobb cikk az Onroadra. |
karu | 5660 | 2008. április 19. 23:14 | Válasz erre: 5645 |
Mackó na most akkor milyen egy fazer most már probálgatod egy idelye. El lehet vele motorozni vagy kuka. Jobb a béjemvé nyilatkozz már. |
karu | 5659 | 2008. április 19. 22:47 |
Kész van Jézusom motorja Xenon GPT Ledes indexek Hûtõ spoiler szuper lett a gép. |
TeeJay | 5656 | 2008. április 18. 07:53 | Válasz erre: 5655 |
Ez a különbség az otthoni 'szerelgetés' meg a profi szervíz között. Minimális technikai érzékkel megálldott ember is karban tudja tartani az ember a motorját (sõt a sajátjával gondosabb az ember) - ha szerszámok rendelkezésre állnak. Csak a ráfordított idõben van jelentõs különbség...
|
karu | 5655 | 2008. április 17. 22:53 | Válasz erre: 5652 |
A gyertyát kicserélték egy ora alatt?? Mert azt nem egyszerü. |
TeeJay | 5654 | 2008. április 17. 20:26 | Válasz erre: 5653 |
ööö nem emlékszem pontosan. Meg attól is függ, hol veszel alkatrészt, melyik szervízbe viszed (óradíj)... 25-30 kb.
|
TeeJay | 5652 | 2008. április 17. 17:43 | Válasz erre: 5651 |
Szervízkönyv szerint: - légszûrõ csere - gyertyacsere - olajcsere (ha követed a gyárilag elõírt ciklust) - szokásos ellenõrzések 1.5 munkaóra. Én olajat nem cseréltem, nekem megvolt 1 óra alatt. |
juhit | 5651 | 2008. április 17. 17:10 |
Senkinek nincs tapasztalata a 20 ezres szervízt illetõen? A #5644-esre várnék választ, mert lassan viszem a gépet szervízbe. |
polo | 5650 | 2008. április 17. 13:36 | Válasz erre: 5646 |
Találj ki valamit! :P Hétfõn (28.-a) nem megy gép északra? :D Én szombaton megyek tesztelni. :))))))))
|
Raido | 5648 | 2008. április 17. 12:57 | Válasz erre: 5647 |
szasz :) jövõ héten hét közben tekergés valaki? :D esetleg a nagy szezonnyitó elõtt betesztelni a gépeket... :) |
Raido | 5646 | 2008. április 16. 20:45 | Válasz erre: 5639 |
vasárnap kell jönnöm vissza sajnos... rohadtul nem örülök neki...
|
Macko | 5645 | 2008. április 16. 20:00 | Válasz erre: 5642 |
Nekem azt mondták a szervízben, most már ne fogjam vissza magam. El is jutottam 13000-ig. Jóvót! :o))) (Mondtam már, hogy tesztmotort soha? Pedig én nagyon vigyázok mindegyikre!) |
juhit | 5644 | 2008. április 16. 18:31 |
Sziasztok Már elég régóta olvasom a topicot, nagyon jó dolgokat írtok, sokat lehet tanulni belõlük. Most egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Egy 2004-es Fazer FZ6N -em van, és most készül a 20 000km-es szervízére. Azt szeretném kérdezni, hogy mostanában ez nagyjából mennyibe kerül (hátha valakinek van friss tapasztalata). És hogy ilyenkor pontosan mit végeznek (mit kell h végezzenek el) a motoron? Mire kell odafigyelni, esetleg megemlíteni a szervízben? Elõre is köszi a tippeket. Sziasztok |
TeeJay | 5643 | 2008. április 16. 16:06 | Válasz erre: 5640 |
Aham. Ezt azért mondd el a CBR125-ösöknek is. ;) Ott lógnak amikor csak lehet. |
Macko | 5641 | 2008. április 16. 15:30 |
Egyébként éppen most van 1000-es szervízen a tartósteszt Fazerünk. Jövõ vasárnap már lehet neki húúúúzni! :o) |
Macko | 5640 | 2008. április 16. 15:27 | Válasz erre: 5636 |
Kakucson semmilyen motorral nem kell váltani. Típusonként változik, hogy 1., 2. vagy 3. fokozat, és végigmész a pályán. Szerintem pont ez az egyik nagy gyengéje. Oktatásra is ez az egyik gyengéje. A fék nélküli motorozás, a gázfröccsös visszakapcsolás létfontosságú gyakorlatok mindenkinek, ott meg ezeket pont nem lehet gyakorolni. Én egyébként az 1250-es Banfival is 3.-ban mennék inkább, az biztos. |
TeeJay | 5639 | 2008. április 16. 15:06 | Válasz erre: 5637 |
Jövõ héten vasárnap Fazer túra, gyere arra! ;)
|
Raido | 5638 | 2008. április 16. 14:52 | Válasz erre: 5637 |
szóóóval május... ööö pf. 1 hetet leszek akkor itthon, de akkor is lakodalom lesz meg ilyen programok :S
|
Raido | 5637 | 2008. április 16. 14:47 | Válasz erre: 5626 |
na szóval... ha jövõ héten mentek akkor én is szívesen becsatlakoznék a dologba mivel otthon leszek, ha beférek szóljatok :$
|
TeeJay | 5636 | 2008. április 16. 09:58 | Válasz erre: 5634 |
Pari idén már 3000 körül jár, pedig hétvégén csak ritkán jut hozzá. :) Egyébként Fazerrel sem kell nagyon váltani... 3-as 'oszthali'. |
Macko | 5635 | 2008. április 15. 22:09 | Válasz erre: 5622 |
Ja, a képen Tóth Zoli látható. Babu kollega meg bemutatta a fékezést blokkoló elsõ kerékkel. Úgy 20 méter hosszan... Csak arról sajnos asszem nincs meg a videó. |
Macko | 5634 | 2008. április 15. 22:08 | Válasz erre: 5625 |
Egész jó videó. Mondjuk szét nem forgatta a Banditot, végig 4.-ben... A többi srácon mosolyogtam, össze-vissza meresztik a térdüket, közben úgy mennek, mint a csiga. Még a Bandit sem ment erõsen és sorban érte utol õket. Egyébként lemehetnénk valamikor, lehozom a tartósteszt-motort. Majd fotózunk legfeljebb, lesz kép mindenkirõl! De hétköznapra tegyük, én tömegben utálok pályázni. |
shancu | 5633 | 2008. április 15. 19:35 | Válasz erre: 5632 |
Szia! Nekem az átlag 5,5 (két személy, 130-150) Ha kb 160-170-es a tempó két személlyel (kb 180kg) akkor evett 6,2-t, de akkor "sportosan" vezettem. Egy személy 120-130 néha kihúzatva akkor evett 4,9l-t. |
Eyesis | 5632 | 2008. április 15. 16:28 | Válasz erre: 5631 |
nyélgázon nekem is kb 7litert eszik :-) akkor vegulis ez jo :-) csak rosszul hasznalom :-) nyélgázon kell mindig :-)
|
TeeJay | 5631 | 2008. április 15. 16:25 | Válasz erre: 5630 |
Én már tankoltam 16 litert is. Csak akkor 320 km-t mentem egyben. :-D 4.7 - 7L egyébként ez a két szélsõség. Az egyik gyáron egyenletes tempó hosszútávon, a másik koratavasszal nyélgázon. |
Eyesis | 5630 | 2008. április 15. 15:56 |
fogyasztasom: 190es temponal, 5-6ezres valtogatasoknal 6.6-ot eszik, max 140es temponal, de inkabb 50-70 3-4ezres valtogatasoknal 5.8at szlapal :-) hat ez nem eppen 4,5 :-) ez van :-) mar volt hogy 267kmet tettem meg es 15.55ot tankoltam utana :-) Tenyleg ezek az ujabb Fazerek... amik 2003 utan keszultek, mennyit esznek? :-) |
TeeJay | 5629 | 2008. április 15. 15:45 | Válasz erre: 5628 |
Majd kitalálják, ha itt az ideje... :-DDD Amíg nincs konkrét idõpont úgy sem érdemes különösebben okoskodni. :D |
polo | 5628 | 2008. április 15. 15:22 | Válasz erre: 5627 |
Na igen, ettõl féltem. Csúcsforgalomban egyébként sem szívesen tartanék fel senkit. Kíváncsi vagyok érdekel-e még valakit....
|
TeeJay | 5627 | 2008. április 15. 15:06 | Válasz erre: 5626 |
Jaja, hétvégén sokan vannak, SM, gokart, meg 'normál' motoros (pl. CBR 125 fórum a sportmotorrol... :) ). Tök élvezetes 20-20 percet várni a másik brigádra, fõleg, ha csak 2-3 gokartos van... |
polo | 5626 | 2008. április 15. 14:53 | Válasz erre: 5625 |
Májusban. :) Mikor érdemes kimenni? Hétvégén gondolom tele van a pálya. Nekem hétköznap is jó lenne, legfeljebb szabit veszek ki.
|