Ferko | 10547 | 2009. január 16. 21:10 | Válasz erre: 10544 |
Ja azt nem tettem hozzá, hogy én évente beletolok 20000 km környékén ez azt jelenti 3-4 évesen már 60-80000 km van általában bennük. Ha használtan venném akkor már túl sok lenne a km mind eladáshoz mind pedig megtartáshoz. Én nem hiszek az ilyen évi 3-4000km-es használt motorokban bár neked lehet, hogy szerencséd volt és tényleg annyi van benne. Az biztos, hogy mindenki jól jár aki az én motoromat-autómat veszi meg. Én bizony megadok nekik mindent ami a hosszú élettartam titka. |
TPBalaton | 10546 | 2009. január 16. 20:53 | Válasz erre: 10545 |
2007.03 van odaírva.Ezekszerint szerintem is ok lenne kb 8000km.Engem csak a hátsó gumi nem eredeti és kopottabb állapota ejt gondolkodóba.
|
TeeJay | 10545 | 2009. január 16. 20:42 | Válasz erre: 10539 |
Mikori üzembehelyezés? Semmi különös nincs 8000km-ben egy 1.5 - 2 szezonos motorban. |
freemailpeter | 10544 | 2009. január 16. 20:41 |
hosszu táv az 3-4 év? :) mondjuk kinek mennyi én 3000 kmerrel vettem ,de nem bántam meg , az ilyen használt motorok a legjobbak:) |
krisztian.fz6 | 10543 | 2009. január 16. 20:26 | Válasz erre: 10542 |
Ferko, ilyenkor az a motorgyár jár jól, akitõl jó drágán vásárolsz, majd 3 év múlva az jár jól, aki tõled megveszi az újszerû gépet féláron. Így csak Te nem jársz jól, mert akkor adod el a motort, amikor az új árához képest a legtöbbet buktál rajta, és ilyen idõsen már keveset veszítene az értékébõl.
|
Ferko | 10542 | 2009. január 16. 19:40 |
Ezért mondom én azt, hogyha hosszabb távra tervezünk egy motort vagy egy autót akkor újat a legérdemesebb venni még ha hitelre akkor is. Nincs rizikó, nincs meglepetés. Igaz, hogy sokat bukok rajta, de akkor legalább gond nélkül tolhatom bele a km-t és mindíg cserélem 3-4 év után mielõtt még komolyabban rá kellene költeni. |
banier | 10541 | 2009. január 16. 19:31 |
A szervízkönyvben egyforma az aláírás és a pecsét ja és ugyan azzal a tollal írták ,, ja és 10-15 ezer km es motorok , uj láncszett, és a tulaj szerint a Pilot gumi jobb volt rajta , azért érdekes, mert akkor minimum a harmadik gumi van rajta ,,
|
DeV | 10540 | 2009. január 16. 17:40 | Válasz erre: 10528 |
Hidd el, hogy többen állíttatják vissza az órákat, mint hinnéd. És persze a szervízkönyv is hasonlóan egyszerû történet. Én április óta használom a motorom, akkor 0 km-es volt, most van benne kb. 25000, de ha akarnám, nyár elején eladhatnám 5000 km-rel. Persze, ha lenne rá vevõ:) De minél kevesebb a km, annál könnyebb eladni. Ha kicserélik a kopó dolgokat, akkor nagyon nehéz lebukni vele. Ha majdnem tutira akar menni az ember, akkot visz magával valakit, aki az órát tudja állítani és õ valszeg látja, hogy piszkálták-e korábban.De még õ sem biztos.
|
TPBalaton | 10539 | 2009. január 16. 15:31 |
Sziasztok! Az apróban van egy 2007-es Fazer S2 ABS 8000km-rel.Hátsó gumi nem egyezik meg az elsõvel és már kopott is.Hogy lehetne benne 8000km????????????? |
krisztian.fz6 | 10538 | 2009. január 16. 15:16 | Válasz erre: 10536 |
Dokypapa, már megint butaságokat írsz. Szerintem olvasd át még egyszer amit írtál, és gondolkodj el rajta!!!
|
kilajsanyi | 10537 | 2009. január 16. 14:55 | Válasz erre: 10530 |
F650GS volt, annak ellenére, hogy nem lett volna neki gond a nagyobb se. afrikai túrákra csekkolt be minden nyáron. járt amcsiba is rendszeresen úgy, hogy repülõvel vitték a motorját, nem pedig bérelt. |
Dokypapa | 10536 | 2009. január 16. 13:42 | Válasz erre: 10535 |
Ez egy nagyon hasznos összefoglaló volt ,így a szezon elõtt ezekbõl lehetne jó párat még elolvasni,mert jók és tényleges segítséget tudnak nyújtani. Bár sok minden evidens amit leírnak ,mégis ,hajlandóak vagyunkelfelejteni vagy rutinnak venni pár dolgot. Egy igazi túrára való felkészülés bizony nem az elindulás elõtti napra korlátozódik és sajnos tényleg az van hogy a honi mocisok ,köztük én is ,a 100 kilóméteres gurulást is túrának hívjuk ,nekünk sajnos néha már ez is túra,nem a kihívás értéke miatt ,hanem az idõ,költség stb-k miatt. Nan de lassan jön a jó idõ ,itt süt a nap ,jaj a szívem már is felmelegszik,. |
HGabi | 10534 | 2009. január 16. 12:35 |
Akit érdekel: Ma a Shox 50-60% kedvezménnyel kínál, bizonyos Yuasa akkumulátorokat. Az Fz6-ba YT12B-BS típus kellenne, de ez sajnos nem szerepel az akcióban! Gabi |
Dynomen | 10533 | 2009. január 16. 11:07 |
Undorító, egy hányinger indõ van Debrecenben!!!! :( Tavaj ilyenkor kb +7 fok volt és csont száraz!! Multhéten reméltem hogy megjön most is ez az idõ, de nem :( NYAARAAAT!!!!!!!!!!!!! |
TeeJay | 10530 | 2009. január 16. 08:36 | Válasz erre: 10528 |
BMW-je volt? Mert BMW/2 összegbõl egész nyáron motoroznék... :-DDD |
kilajsanyi | 10528 | 2009. január 16. 01:30 |
jópofa összesítés! egyébként azt gondolom, hogy a magyarországon vásárolt motorok nagyrészében tényleg annyi a kilóméter. ha megnézed, akkor már túrának hívják a 100 kilóméter körüli távokat is. Legtöbbször ide a szomszédba megy a magyar motoros ami igazán nem emészt fel sok kilómétert. Itthon a motorosok nagytöbbségének sajnos kevés a pénze igazán nagy és kilóméterzabáló túrákhoz meg talán csak pár százalékuk túrázik igazán. Inkább a rövid, hétvégi kaja és önfényképezõs túrák a jellemzõek. Németeknél, olaszoknál azért már más a téma. Német exfõnököm simán ráköltött egy túrára annyit, mint a motorjának az értékének a fele. |
zsoltee77 | 10527 | 2009. január 16. 01:06 |
Egyébként bele lehet kötni abba, hogy idõintervallumokat vizsgáltam, de ha csak pont 10, 15, 20 éves motorokat vizsgálok, akkor kicsi lesz a minta, de azért poénból megnéztem. 1989-1990 évjáratú motor van eladó 340db, ebbõl évi 4ekm-t mindössze 2db futott.... 0,5% 1994-1995 - " - 400db, 60ekm felett 8db van. :D 2% 1999-2000 - " - 900db, 40ekm felett 60db. :) 6,7% 2004-2005 - " - 1750db, 20ekm felett 340db 19,5% |
zsoltee77 | 10526 | 2009. január 16. 00:56 |
az óravisszatekerõs sztorihoz egy kis érdekesség. Szerintetek mi az átlagos éves futás a motoroknál? Szerintem átlagban számolhatunk évi 4-5 ezer kilivel. Én évente 20-25ekm-t motorozom, de nyilván nem ez az általános. Na a lényeg. Hasznaltauto.hu-n megnéztem poénból. Egy 10 éves motorban van átlag 40-50ekm legalább. Megnéztem, és 1990 utáni eladó motor van összesen kb 9600db. Ehhez képest ebbõl a 9600db maximum 19-20 éves motorból mindössze 160db futott 50ekm-nél többet. :D Vicces. Érdekes az a trend is, hogy maximum 5 éves motorból van majdnem 5000db eladó, és ebbõl 450 db futott 20000-nél többet, tehát 10% hozza papíron is minimum, amit megadtunk az elején. Tehát az arány 9-10%. Aztán hirtelen 5 év használat után letették a motort. :) 5 és 10 év közötti eladó motor van kb 3500db eladó, ebbõl mindössze 130db futott 40000-et. :))) Ez már nincs 4% sem. 10-15 éves motor van eladókb 1600db, ha követjük a gondolatmenetet, akkor nézzük meg, hogy mennyi futott többet 60000 kilinél. Megmondom, 24db. :D Ez azt jelenti, hogy 1,5%. :D A 15-20 éves motorok között az évi 4ekm-es futás 1% :)))) Persze az eredmény nem pontos, de a trend azt hiszem jól látszik. tulajdonképp, ha sarkítunk, akkor azt mondhatjuk, hogy a 10 évnél idõsebb motorok 85-90%-a vissza van tekerve. Érdekes, nem? |
Dokypapa | 10525 | 2009. január 16. 00:01 |
Amit autón meg lehet csinálni motoron miért ne lehetne ,nem a kerekek száma adja meg a megoldást... Ma ez a világ van ,ha használtat veszel ez benne van a pakliban,de a választás lehetõsége a tiéd. |
Oldi | 10524 | 2009. január 15. 23:39 | Válasz erre: 10522 |
Hááát. Nyilván nem erre az esetre mondom, de, a múltkor egy pár percet kellett várakoznom az Alig u-ban a Haudek mesternél, (régi tradicionális mérõmûszermester) - három motor km órát hoztak be "beállítani" az alatt a rövid idõ alatt... Nagyüzem sajnos. |
freemailpeter | 10522 | 2009. január 15. 22:05 |
ezt a visszapörgetést eddig ugy vettem észre inkább kocsiknál csinálják
|
Dokypapa | 10521 | 2009. január 15. 22:04 |
Az nem jó jel ha az órát pörgetgetik ,a fõnöki grémium ismét gyülést tart,kigyomláljuk a gyomot,vagy nem is tudom.
|
freemailpeter | 10520 | 2009. január 15. 22:04 | Válasz erre: 10518 |
vagy dunlop252 vagy bt020 bt az keményebb gumi, elviekben többet megy el, |
azul | 10519 | 2009. január 15. 22:01 | Válasz erre: 10514 |
Ránézésre úgy néz ki, hogy nem tekerték vissza az órát, tényleg csak ennyit ment. A gumi alkatrészek jó állapotban vannak, a féktárcsa nem vállasodott ki és szép hangja van üresjáratkor (sajna az ónos esõ miatt nem tudtam kipróbálni).
|
TPBalaton | 10518 | 2009. január 15. 22:01 |
A 07-es Fazer gyárilag milyen gumikkal van szerelve és mennyit bírnak??
|
azul | 10515 | 2009. január 15. 21:56 | Válasz erre: 10512 |
Konkrétan így nem kérdeztem rá, de ha jól vettem ki, csak az 1000-es szervízen. (Lehetséges ez?) Legközelebb holnap cserélik, a 10000-esen. |
krisztian.fz6 | 10514 | 2009. január 15. 21:54 | Válasz erre: 10511 |
Pont 10 ezer km-re tekerték vissza a km órát??
|
freemailpeter | 10512 | 2009. január 15. 21:50 | Válasz erre: 10511 |
az picsafüst:) nagygond nem lehet vele, olajcsere mikor volt benne?
|
freemailpeter | 10510 | 2009. január 15. 21:46 | Válasz erre: 10509 |
gondolom értenek ott a motorokhoz :D és pártatlanok mennyi kmer van benne? |
azul | 10509 | 2009. január 15. 21:44 | Válasz erre: 10508 |
OK! A Yamaha World-be megyünk felülvizsgálatot végezni.Az elég, nem?
|
freemailpeter | 10508 | 2009. január 15. 21:41 | Válasz erre: 10507 |
elõtte egy szakamberrel nézd meg!!! valami jo motor szerlõvel.,, érdemes, páran már pórul jártak
|
azul | 10507 | 2009. január 15. 21:37 |
Sziasztok! Szeretném a segítségetek kérni. Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek megér-e egy 2006-os, ezüst színû blokkos, idomos fz6 1,1 milliót? A moci jó állapotban van, és a tulaj is nagyon szimpatikus. Szóban már le is zsíroztuk az üzletet. |
Ferko | 10506 | 2009. január 15. 20:58 | Válasz erre: 10505 |
Szia Gabi ! Az akku gyártmánya GS és pontos tipusa GT 12B-4. 12 voltos és 10 amperórás. Nagyon fontos a akku pólusainak kiosztása. Úgy emlékszem( már régen volt ), hogy ha magad felé állnak a pólusok akkor bal oldalon van a + (pozitív) saru. Ez nem biztos valaki segítsen még neki ebben ! Csak teljesen zártrendszerû akkumulátort vegyél, mert nagyon nehezen lehet hozzáférni, hogy idõközönként desztilált vizet utántölts. Nem beszélve a sav kipárolgásáról ami korróziós károkat okoz. A zárt rendszerû akkumulátort arról ismered meg, hogy nincs kicsavarható cellazáró dugó a tetején. |
HGabi | 10505 | 2009. január 15. 19:57 |
Sziasztok, Holnap 60-70%-os aksi akció lesz a Shox-ban!!:-) Tudja valaki, hogy pontosan milyen aksi kell, egy 2004-es Fazerbe? Vennék egyet, olcsón!:-) Elõre is köszönöm, Gabi |
Dokypapa | 10504 | 2009. január 15. 15:38 |
juhéj,azaz gyapjú, nem semmi idõ van ,hétfõn szerettem volna egy 300-as kis kört menni a vassal ,de szerintem ez most kimarad ,fõleg az ultra slick gumim miatt na de már várja a gépem a guma és hát igen,pilotroad 2 lesz biza rájafeszegetve,jó lesz az neki. Csúszásmentes szép napot. |
TeeJay | 10501 | 2009. január 15. 13:44 | Válasz erre: 10500 |
Ezek a gyári típusszámok. Az RJ07 a 2004-2006 FZ6, a RJ14 a 2007- (S2 vagy HG) változatok. Egyébként gumi szempontjából mindegy. |
tiborr | 10500 | 2009. január 15. 11:30 |
Sziasztok, Lenne egy kérdésem, keresek gumit a Fz6-ra és az egyik oldalon azt is kérdezik milyen típus. Két lehetõség van RJ07 és RJ14. Ezt honnan tudom? Ezt most mi akar lenni? Amúgy az FZ6-NHG, 2007 -es. Nézegetem a könyvet, de ilyet nemláttam. Ja az oldal a : www.bridgestone.hu Ha valami nagyhülyeséget kérdeztem akkor nézzétek . Köszönöm. Köszönöm elõre is a segítséget. |
Dokypapa | 10499 | 2009. január 15. 00:11 |
Egyébként csak jelzem. sirály a v2motorbázis , oké minden. Keddtõl már állásban vagyok,köszönhetem ezt a motorozz.hu nak és egy mocis kolegának aki segített innen, /wadi/. |
Dokypapa | 10498 | 2009. január 15. 00:07 |
Hja krisztianfz6 van akinek van ennyi ideje ,hogy még filmet is nézzen ,hú nagyon gút .. |
krisztian.fz6 | 10497 | 2009. január 14. 20:11 |
"http://www.youtube.com/watch?v=V-D3c25_3l8" Ez a tegnapi, f@sza! :-) |
krisztian.fz6 | 10496 | 2009. január 14. 20:07 |
"http://www.youtube.com/watch?v=oIO8OI0JP50" Most néztem, JÓ! |
Jezusom | 10495 | 2009. január 14. 16:35 | Válasz erre: 10492 |
Hát ennyit a tetves T-comról. Stabil, és megbízható szolgáltató..... minden tekintetben!
|
fazeratti | 10492 | 2009. január 14. 11:27 | Válasz erre: 10489 |
Köszi hogy elküldted "mégegyszer",mert tegnap csak ültem a gép elõtt csorgó nyállal és semmi egész nap,ma meg jött két levél egyszerre...nem nagyon értem...na mindegy,örök hála!:))))
|
Macko | 10491 | 2009. január 14. 09:17 | Válasz erre: 10488 |
Ha valakinek kell, keressen meg skypeon (smacko64 a felhasználónevem), nagyon szívesen elküldöm. Gyors nettel fél órán belül átér. |
Jezusom | 10489 | 2009. január 14. 08:24 | Válasz erre: 10488 |
Itt van megint! Húzzál bele Oliver600, mert ha sokan letöltik akkor magától lejár a felhasználási ideje! "http://webmail.t-online.hu/hugemail/download.php?id=9459cdb0b5a892f0650161a6954b040b&lang=hu" |
Dynomen | 10487 | 2009. január 13. 22:59 | Válasz erre: 10486 |
Egyébként valóban érdekes!Ahogy beleolvastam elröhögtem magamon, ha egyébként anno 17 évesen ezt elolvastam volna akkor nem tartott volna 2 esésig a felismerés hogy megtanuljak elõször fékezni a gyorsasági 125 ösömön, pedig az is meg van 130 kiló száraztömegben,ehhez képest 2 szer felnyaltam az utat sajnos, mire erre rájöttem és pont ezaz fiatalon az ember nem tud tanulni és nem is akar még más hibájábol sem........ kell hozzá adott kor hogy erre az emberpalánta rájõjjön...(ez mondjuk relatív) de nem tartom a motorjogsi korlátozásmentes megszerzésének határát 21 év estén hülyeségnek, lehett hogy magasabbnak is kellene lennie annak ellenére hogy én pl.: most 21 vok :). Na meg így beleolvastam kb a 40.-ik oldalig és ezek amúgy teljesen nyilvánvaló dolgok, annak aki szeret motorozni és komolyan is veszi, viszont neki se rossz, mert mégjobban tudatosulnak benne a vezetéstechnikai apróságok, amik persze amennyire kis dolgoknak tünnek annyira lehetnek életmentõek. Jezusom! Köszi az "anyagot"!
|
Jezusom | 10486 | 2009. január 13. 21:50 |
Még egyszer, utoljára: "http://webmail.t-online.hu/hugemail/download.php?id=cc3aa455bc5f3683514e298c2c8f46e4&lang=hu"
|
kilajsanyi | 10485 | 2009. január 13. 20:31 |
"vezettem Busát kb 120 km ert mentem vele, ez eddigi leghátborzongatóbb élményem volt, r6, és egy gixer600 ast is , de mikor a fazert kipróbáltam" ...és horst fuchs eladta a tizenötezredik végyalut. |
TeeJay | 10484 | 2009. január 13. 17:42 | Válasz erre: 10471 |
Fiatal is vagyok, csak idén léptem krisztusi korba... :-DDD
|
Dokypapa | 10483 | 2009. január 13. 17:24 |
Hiába,nincs mit tenni,õ még nem volt megfertõzve és látjátok,érzésbõl rájött mi jó neki,és nem tévesztett. Hiába a vas az vas,a gipsz meg gipsz.:-)) |
Dynomen | 10482 | 2009. január 13. 17:24 | Válasz erre: 10481 |
Elég volt rá a 2008 -as év 2.-ik fele! Jól megfontoltam.
|
Dokypapa | 10480 | 2009. január 13. 17:18 | Válasz erre: 10479 |
Szépen szóllottál ,hagy így haladsz tovább a motoros társadalom eggyik fele a keblére ölel azaz a Yamahások a többi meg fanyalogni fog és be akarja majd bizonyítani ,hogy rosszul választottál ,te csak higgyél magadnak az írigyek meg had mondják a magukét :::::-----))))))))))))))
|
Dynomen | 10479 | 2009. január 13. 16:57 |
Sok gépet kipróbáltam a 125 ccm gyorsaságim mellett A-Z ig, vezettem Busát kb 120 km ert mentem vele, ez eddigi leghátborzongatóbb élményem volt, r6, és egy gixer600 ast is , de mikor a fazert kipróbáltam és mivel a yamahák küllemben mindig térdrekényszerítettek, na meg a turázás is nagyon elemem.... és találtam is 4000 km-rrel egy 2006- ost (bankilefogl..)(szegény elõzzõ tulaj :) ) , akkor megadtam magam neki. Meg jó lessz egy kicsit magasabra tenni a mércét. Így legalább nem kell megálnom 50kilóméterenként tankolni meg pihentetni a mocit :D
|
Dokypapa | 10477 | 2009. január 13. 16:49 | Válasz erre: 10473 |
Sõt és pláne ,na ezek szerint fiatalodik a csapat.:-) ha már mi öregszünk:-)) Jó választás volt ,soha ne feledd. Yamaha |
krisztian.fz6 | 10475 | 2009. január 13. 16:47 |
Bazdki, akkor légyszi mellõzd a tegezést! Este majd a Károly bácsitól kapsz egy kis útbaigazítást! Addig húzd meg magad!
|
Macko | 10474 | 2009. január 13. 16:47 | Válasz erre: 10473 |
Végül is jogos a hozzászólás, Krisztián, hiszen te már betöltötted a 24-et is! :-D
|
Dynomen | 10472 | 2009. január 13. 16:39 |
heh :D én sem vagyok olyan ma született bárány nyugi :), ne tom mennyi idõsek vagytok :) én pl 22 ik
|
freemailpeter | 10470 | 2009. január 13. 16:26 | Válasz erre: 10469 |
:) nem kell tõlük félni!! csak a szájuk nagy!! :))) |
TeeJay | 10469 | 2009. január 13. 16:24 | Válasz erre: 10468 |
Üdv a csapatban! Este az öregek széttépnek... :-DDD |
Dynomen | 10468 | 2009. január 13. 15:56 |
Üdv minden motorosnak, kiváltképp Fazeresek!!!125 ccm -es aprilliáról váltottam át végre FZ6/S -re (naggyon pöpec kis gép), csak sír a szemem mert kicsípte a hideg :( , de sebaj hamar nyarat!! |
Dokypapa | 10467 | 2009. január 13. 00:21 |
ebben a csomagolásban már lehet hogy tényleg fogyaszthatóbb.:-))
|
Dokypapa | 10465 | 2009. január 12. 21:04 |
hú krisz ez gyilkosos ,nem csípem ,jáj ,nem nekem való,.de biztosan jó
|
krisztian.fz6 | 10464 | 2009. január 12. 20:35 |
Butaságok olvasgatása helyett inkább nézzétek meg ezt: "http://www.youtube.com/watch?v=O92QxxgeCO8" Ma láttam, és üt!
|
Ferko | 10463 | 2009. január 12. 20:17 | Válasz erre: 10461 |
Így van egyetértek, az sem árt megint átolvasgatni.
|
TeeJay | 10461 | 2009. január 12. 20:15 |
Eleget beszéltünk a vezetéstechnikáról, majd ha jön a tavasz, gyakoroljon mindenki. Addig is tessék a KRESZ könyvet is elolvasni még1x, az sem árt... :-DDD
|
Dokypapa | 10460 | 2009. január 12. 15:46 |
Úgy látom mindenki elment szénért a bányába vagy éppen a szobába kerülgetik a poharakat ,,:-)))
|
fazeratti | 10457 | 2009. január 12. 08:53 | Válasz erre: 10456 |
fazim | 10456 | 2009. január 12. 02:05 |
Sziasztok. Jó lenne, ha a sok szabály szigorítás helyett az állam támogatná és szorgalmazná a technikásabb motoros oktatást és nem azon csámcsogna, hogy így a motorosok meg úgy. Kezdve a legalább 10 éve elavult nagy motor képzéssel. Amit ott el kell sajátítani és vizsga feladatként prezentálni kell , nos az nevetséges. Egy tesztpályán szerzett tapasztalattal ( gyakorlatok: kulcs, vasúti átjáró, szûkülõ szlalom, piskóta, holland kapu, lejtõs szlalom- aki volt képzésen tudja mik ezek ) neki lehet vágni az útnak is és akkor elmondhatná a jövendõ motoros, hogy nem csak az egyenesben technikás. Igaz, ha ez lenne az ára, hogy jogsit szerezzenek, akkor sokan vezetnének annélkül! Eleve az, hogy a motorosok nagy része, már a motor súlyával is túl vállalják magukat. Jó az a a kép, amit lejebb láthatunk - motoros rendõr mutatja a gyakorlatot és a többiek csinálják utánna - itt egy egyszerû motorkezelési feladatsor látható, amely nem akrobata mutatvány, de a motor feletti teljes uralom elsajátítását jelenti. Sokan legyinthetnek, hogy ilyeneket soha nem kell a forgalomban tenni, persze nem is fogunk mindkét lábunkkal a jobb v. a bal oldalon állni a lábtartón, de ezekkel a feladatokkal elsajátítjuk a teljes és precíz manõverezési kézséget. A feladatokat kizárólag zárt részen érdemes végezni és annyit bevállalni, amennyit meg merünk tenni. Elõtte érdemes bemelegíteni, mint egy kispályás foci elõtt, mert azért fizikai igénybevételt jelent! Bocs, ha hosszú volt, amit írtam, talán hasznos volt! Üdv és kellemes nyár idézést ezekben a fránya mínuszokban! |
Jezusom | 10454 | 2009. január 11. 20:37 |
Ha valakit érdekel a "Motorozás Mesterfokon" nyomjon egy e-mail címet, és szívesen elküldöm! Célom nem a szerzõi jogok megsértése, hanem a kiadvány nyújtotta ismeretek megosztása azokkal Akiket érdekel4
|
banier | 10453 | 2009. január 11. 20:33 |
Sziasztok . Sokat olvastam már vezetéstechnikai oktatásokról , szerettem volna tavalyelött és tavaly is elmenni de sajna nem volt idõm,, Május-junius körül nem írink ki egy túrát és közösen elmennénk egy ilyen tanfolyamra ,
|
Jezusom | 10452 | 2009. január 11. 20:27 | Válasz erre: 10440 |
A "Motorozás mesterfokon" címû kiadványt sokan fikázzák -a hozzáértõk semmiképpen nem ajánlják amatõröknek (szomorúan tapasztalom, hogy nekem nem való!), vagy kevés tapasztalattal rendelkezõ motorosoknak- mert versenyzõi technikát próbál csöpögtetni a hétköznapokba! Nekem tetszik, és ha alkalomadtán elcseszek valamit, mindig átolvasom..... hátha találok benne valami ide vonatkozó passzust. |
indián | 10451 | 2009. január 11. 20:24 | Válasz erre: 10449 |
Te Maci nem unod még a felesleges okításokat ! Okíts inkább minket , mert annak van eredménye , mint a mellékelt példák is mutatják ! :-))) ![]() |
Jezusom | 10450 | 2009. január 11. 20:20 | Válasz erre: 10449 |
Megimt csak igazat kell adnom Macko-nak: mert nem az a lényeg hogy milyen körülmények között következik be az esemény, ennél sokkal fontosabb hogy a jelenség által kiváltott reakció, ismert, és begyakorolt legyen!
|
Macko | 10449 | 2009. január 11. 19:30 | Válasz erre: 10448 |
Pontosan ezért mondom el minden tréningen: érdemes venni pl. kis színes mûanyag poharakat, megtölteni vízzel, és bójának használni. Kimenni 4-en 5-en barátok egy parkolóba, és elkezditek az ismert feladatokat gyakorolni. Mert a tréningek valóban csak arra jók, hogy aki akar, elinduljon a megfelelõ irányba. Sok gyakorlással azután a tanultak beidegzõdnek, és akkor már reflexbõl jól fogsz fékezni, jól fogod kezelni a motort, satöbbi. |
freemailpeter | 10448 | 2009. január 11. 16:08 | Válasz erre: 10447 |
az oké hogy ilyen tanpályákon belehet ezeket gyakroloni, biztos sokat ér, meg elõsegiti a fékezések hatásosságát,meg kanyartechika stb,,, de ezek azok a szituáciok amikor tudja az ember mit kell neki csinálni, az az tudatosan csinálja az egészet, de vannak olyan szituáciok, amikor pl:megilyed az ember, vad eléd ugrik, vagy valmi hang hatás, amikor szerintem a tanfolyamra járt emberek nagy része nem igy fog ragálni mint azt gyakorolta, mert ez nem tudatos, nem megszokott dolog, persze aki oktató ,aki mindennap ezzel foglalkozik, lehet hogy ilyen helyetekben is úrrá tud lenni a cselekedetein vay nem is tudom hogy mondjam, nekem volt egy szituácioóm szlovákiában, amikor egy õz hirtelen elém ugrott, gondolom ez sok mindekivel elõfurdúlt, de az ilyedség után közvetlen féket rántottam, amit tudok hogy nem jo ,mert megcsuszik az eleje,hanem terhelni kell folyamatosan, de még se igy tettem, hanem az ilyedségbõl kiinduloan féket rántottam nah az ilyenekre nem tudom hogy lehet felkészülni, hozzáteszem az õz olyan közel volt ha nem fordul vissza bele is megyek, de ezt biztos nem tudta volna senki kivédeni mert 80-90 tempomnál 2-3 méteren belül kellett volna megállnom, hogy elkerüljem |