karu | 10648 | 2009. január 18. 17:30 | Válasz erre: 10647 |
No akkor várjuk kiváncsian a te általad javasolt bekötést.
|
triker | 10647 | 2009. január 18. 17:27 | Válasz erre: 10642 |
Na ez alapján biztos nem fog mûködni,itt valamit nagyon elnéztél.
|
Dynomen | 10645 | 2009. január 18. 17:17 |
Pffff! Nem semmi a szerelõ megoldotta! Érti mi a stájsz. Nem egyszerû a Yamaháknak a kábelezése, mert nem úgy mint a többi mocinál a jelek készen futnak be a mûszerfal kijelzõibe, ezért kicsit macerásabb a bekötés. |
karu | 10644 | 2009. január 18. 17:16 | Válasz erre: 10642 |
Ez az uj tipusu váltóvillámos GPT bekötése na ez szokott hülyeségeket kiirni. Én az eggyel régebbi tipust használom a piros kijelzõst ez mûködik nekem megbizhatóan már két éve. |
Ferko | 10643 | 2009. január 18. 17:14 | Válasz erre: 10633 |
Zsifi csak arra próbált reagálni, hogy alig van motor aminek szándékosan nem plusszos a km órája. A mai világban a GPS-ekkel ez pontosan bemérhetõ. Ráadásul a pontatlanságot lineálisan növelik. Minnél nagyobb a mutatott érték annál többet csal. Valóban hihetõ a 210-es végsebesség. Viszont milyen jól hangzik, hogy bakker megy az 245-öt is. Na erre utaznak a gyártók. Még mindíg vannak akiknek ez az adat fontos és így választanak motort. Én az FZ/6 al nem mentem 200km/h fölé, de még 170km/h fölé is talán 2x pedig 3 szezont nyomtam le vele. Én ilyen õrûltséget soha nem csinálnék mint a felvételen, hogy sötétben egy keskeny úton stb..... egyszerûen ez nem volt normális dolog. Szerintem. |
karu | 10640 | 2009. január 18. 17:09 | Válasz erre: 10638 |
Mondtam már hogy minket nem érdekelnek a BMWsek. Éted ha nem akkor sajnálom. |
karu | 10639 | 2009. január 18. 17:06 | Válasz erre: 10636 |
Nem izgul:) Adni kell neki egy kapcsolt pozitivot meg egy testet ez elõl a mûszerfalnál megoldható. A blokknál jobb oldali dekliböl jön ki két szál egy fekete és egy szürke a szürkére kell kötni a fordulatszám jelet. A sebességválto felett középen van a km óra jeladó errõl is két szál drot jön le itt a rozsaszinû drótra kell kötni. |
Zsifi | 10638 | 2009. január 18. 17:01 | Válasz erre: 10632 |
Senki nem mondta, hogy a fézer szar lenne.. Kategóriájában az egyik legjobb. Csak amikor valaki azzal érkezik, hogy egy 600-as túratalicska 240-el megy akkor azért izzik a biztosíték...)))) Mondom ezt úgy, hogy volt már pár motor a seggem alatt..nem a hallomásokból építkezem.. Nem kell mindjárt megsértõdni he..nem vagytok ti BMW-sek..)))))) |
Zsifi | 10637 | 2009. január 18. 16:58 | Válasz erre: 10636 |
Ha ezt a szerelõ nem tudja, akkor menekülj onnan. Egyébként a kiállással nem rendelkezõ (a rohadt suzukin van pl) motoroknál kell legyen két hurok ami a sebesség és fordszám kábel köré kell iktatni. Ezután kell legyen egy leírás a bekalibráláshoz.. |
Dynomen | 10636 | 2009. január 18. 16:41 |
Úgy tûnik nem értem el elég figyelmet :( Ha esetleg valaki netalántán rendelkezne bekötési rajzzal Fazer 6 s hez akkor nagyon hálás lennék!!!! PLS!!!! valaki segítsen!!!!! |
Dokypapa | 10633 | 2009. január 18. 15:59 | Válasz erre: 10631 |
mennyire rugalmatlan a vas ugye és szarul is gyorsul meg szarul pörög és akkor sem mehet 240-t nem és ha látod sem hiszed ,mert biztosan csal meg egyébként sem ,meg nemár,ez megy itt .
|
Dokypapa | 10632 | 2009. január 18. 15:56 | Válasz erre: 10631 |
a kételkedõknek mutathatsz bár mit ,bizonyíthasz bár hogyan ,õket úgy sem érdekli ,kilajsanyi én nem gyõzködöm magam én tudom ,hogy jól választottam ,van némi motor ismeretem ,volt már ettõl vadabb járgányom is (gsxr)de az más .
|
DeV | 10630 | 2009. január 18. 15:42 | Válasz erre: 10627 |
Persze, csak elõször nem gondoltam, hogy ennyivel többet mutat. Mondjuk ez trafinál jól jön:) Amikor kihoztam, kb. 20 km alatt letudtam a bejáratást és meg is néztem mennyi a vége. De most ne gyertek a bejáratási periódusokkal, a szerelõm, aki lassan 20 éve yamahákat szerel azt mondta, hogy nyugodtan megnézhetem, ez nem simson, és nem lesz semmi baja. De mindegy nem is érdekel, megy ameddig megy, azt kész. Én ilyen vagyok...:)
|
kilajsanyi | 10628 | 2009. január 18. 15:38 | Válasz erre: 10627 |
te gyõzködöd magad azzal, hogy valószínû nem szert vettél :)
|
Dokypapa | 10627 | 2009. január 18. 15:32 | Válasz erre: 10626 |
Természetesen itt az órán jelzett km(h--ra gondoltam én is ,hogy az reálisa mennyi ,hát a franc tudja ,viszont ha ez csal akkor csal a másik is,na mindegy ,jó kis szekér ez. ár /érték/tudás szint aránya igen kedvezõ és ne hasonlítgassuk már hozzá nem hasonlítható vasakhoz ha lehet. |
DeV | 10626 | 2009. január 18. 15:24 |
Nekem már mutatott 240-et az óra, pedig az enyémen kisebb a szélárnyék, de az szerintem is max 210-215 körül lehetett. 10-15%-ot biztos csal.
|
Dokypapa | 10625 | 2009. január 18. 15:02 | Válasz erre: 10624 |
mi az a pipamocsok ,ezt még nem hallottam .
|
kilajsanyi | 10624 | 2009. január 18. 14:49 | Válasz erre: 10622 |
"ne ríjá' bundás, majd bekenem az arcod pipamocsokkal"
|
Dokypapa | 10622 | 2009. január 18. 14:45 | Válasz erre: 10621 |
Jó ,legyen így ,ez sem zavar. Nekem attól még ez a vasam és ez is marad. Vagyunk egy páran akinek ez ""így is,"" jó. Azért vagyunk it a YAMAHA -FAZER topikban is.gut. |
Zsifi | 10621 | 2009. január 18. 14:39 | Válasz erre: 10620 |
kb 210 valódi vége...Aki mást mond az lódít.. Adok GPS-t...ha 210 fölé tekeri valaki akkor gratula.. Az, hogy az óra mit mutat kicsit lényegtelen... Mennyit forog max a 600-as?? |
Dokypapa | 10620 | 2009. január 18. 14:32 | Válasz erre: 10619 |
Sorry 2km/h ,,,,,jeh -and+ az óra csak jelzem 299 ig tudna mérni,ami ugye valjuk be fizikai képtelenség a Fazerrel,de eddig képes mérni. A gép pedig eggyes emberek szerint 240-245 -öt tud lépni bár mennyire is más a te tapasztalatod ,igaz ettõl többet már nem tud ,mindemellett hogy tök mindegy. Tudomásul kell venni,hogy a gép szíve egy sport motor blokja igaz butítva de nem elrontva,miért is rontanák el amit már egyszer jól csináltak,ennek megfelelõek az adatai is,tényleg szar a 600ccm és a 98 ló aránya,szerintem is . |
Dokypapa | 10618 | 2009. január 18. 14:19 | Válasz erre: 10617 |
1. Nem tudom miért ne tudna annyit ,az óra meg fõleg nem értem miért ne tudna addig mérni ,fura,mint ha nem ugyan arról beszélnénk,miért nem tud ez az óra 240 mérni. ???????? 2. A személlyeskedési szint távol áll tõllem de ha valaki szereti hát lelke rá. |
Macko | 10617 | 2009. január 18. 14:13 | Válasz erre: 10616 |
A 600-as óra szerint sem tud annyit. Nekem 231-232 volt a vége, Babu a 60 kilós kis testével 238-ig jutott. |
Dokypapa | 10616 | 2009. január 18. 14:07 |
Egyébként meg 240-nél már azért van valami szelecske ,igaz ezt az érzést a kerti kapákból át alakított vasakon nem kell keresni :-)))))))))))))
|
Dokypapa | 10614 | 2009. január 18. 14:04 |
Hát mert ez motor és nem kertikapának gyártott valami amit motornak is használnak :-)))))))))))))))))))))))))
|
Zsifi | 10613 | 2009. január 18. 14:02 | Válasz erre: 10611 |
De minek ez a hülye póz??????? Van ülés, azon ülni kell nem horpasztani..)) |
Zsifi | 10612 | 2009. január 18. 14:01 | Válasz erre: 10610 |
amikor elõre engedjük a fészereseket....))))))))
|
Dokypapa | 10611 | 2009. január 18. 14:01 |
Ez az állapot jellemzõ ,persze akkor amikor azt hiszed hogy motor van alattad ,csak hát ,így gurul el melletted egy Yamaha :-)))))
![]() |
Dokypapa | 10610 | 2009. január 18. 13:59 |
Látvány túra fazereseknél ,azaz te csak ezt láthatod ha nem fazered van :-))))))
![]() |
Macko | 10609 | 2009. január 18. 13:49 | Válasz erre: 10608 |
Tudtuk, mert rajta kívül mindenki ámátõr! :o)))
|
Macko | 10607 | 2009. január 18. 13:42 | Válasz erre: 10606 |
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
|
krisztian.fz6 | 10605 | 2009. január 18. 13:40 | Válasz erre: 10600 |
Csak az ámátõrök használnak fokozatkijelzõt!!
|
triker | 10604 | 2009. január 18. 13:31 | Válasz erre: 10595 |
Mit jelent az hogy"butaságokat ír ki",nekem behúzott kuplungnál nem tudja az aktuális fokozatot,de ez érthetõ,mivel a fordulatszám és sebesség adatokból számol,de kiengedett kuplungal nem lehet becsapni.
|
Zsifi | 10602 | 2009. január 18. 13:20 |
Egyáltalán nem felesleges. De van egy olyan megközelítés amiben minden felesleges extra... Minek a 1000ccm????? Minek a 350 kilós motor??Minek a szélvédõ?? Minek a gps?? Minek az önindító?? Pár ezer karaktert még lehetne errõl írni... |
triker | 10601 | 2009. január 18. 13:09 |
Nekem nem rég óta van GPT (új fajta) nagyon jól müködik,megéri a pénzét,most már soha sem akarok 7.-et kapcsolni.Természetesen nem ezt bámulom egész út alatt,de bármikor rátekintve infót nyujt,mint a fordulatszám mérõ,kilóméter óra,vízhõfok mérõ.Nagyobb(drágább)motorokon gyárilag van ijjen(felesleges?)extra.A WWW.sportmotor.hu-n december végén volt téma a bekötéssel eggyütt.
|
Oldi | 10600 | 2009. január 18. 12:40 |
A fokozatkijelzõrõl: csak nagyon csendesen, de mégis megkérdezném, akinek már régóta fent van, valóban használja is? Mikor, milyen gyakran bámulja? (Nemcsak egy nem sokat érõ (de gondolom elég drága) csillogó, de felesleges újabb kütyürõl van szó?) Ott a fordulaszámmérõ, meg a hangja, visszarugok 1-2-õt, ha sietek és kész...:-) |
Dynomen | 10598 | 2009. január 18. 11:54 |
CSAÁÁÁÁÁ MINDENKI NAGGYON GYORSAN KÉNE A SEGÍTSÉG!!! Valakie tudna küldeni nekem 1 bekötési rajzott FZ6/s rõl???? Kéne 1 hogy a szerelõ betudja kötni a fokozatkijelzõt! |
karu | 10596 | 2009. január 17. 23:47 | Válasz erre: 10595 |
Mint mondtam neked ajézusomé amit én kötöttem be ugyanazt csinálja mint a tied.
|
tiborr | 10595 | 2009. január 17. 23:42 |
Nekem az ujjabb van fent de néha butaságotír ki. Karu : véletlen nemtudsz valami megoldást rá hogy jól mûködjön? Lehet hogy ezt másképp kéne kötni mint a régebbit? |
karu | 10594 | 2009. január 17. 23:33 | Válasz erre: 10591 |
Nekem ez a fajta GPT van 3rom éve mûködik tökéletesn.
|
DeV | 10593 | 2009. január 17. 23:22 | Válasz erre: 10591 |
Zsifi ezt linkelte be a Varderos topikba: "http://www.pzracing.it/webUK/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=17&category_id=15&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1" Szerintem nála is érdeklõdhetsz. |
Jezusom | 10592 | 2009. január 17. 23:04 | Válasz erre: 10591 |
Nekem (FZ6N S2) a G.P.T. nem mûködik megfelelõen, bár ismerek olyan Fz6-os (nem S2) tulajokat, akiknek bevált! A másikról most hallok elõször! |
Dynomen | 10591 | 2009. január 17. 22:59 |
Sziasztok , a véleményeteket szeretném megkérdezni fokozat visszajelzõröl? G.P.T vagy Engear Starlane Indicator? Én spec. starlan-re szavazok, nincs valaki aki használ esetleg ilyet?! ![]() ![]() |
Jezusom | 10589 | 2009. január 17. 22:46 | Válasz erre: 10588 |
Én még sohasem toltam a gépemet járó motorral! Elég perverz, talán majd kipróbálom, ha jobb idõ lesz!
|
Jezusom | 10587 | 2009. január 17. 22:36 | Válasz erre: 10580 |
Alacsony fogyasztás, csökkentett károsanyag kibocsájtás, maximális kényelem, kifogástalan szélvédelem. Egyszóval, a motorostúrák non + ultrája! "http://img.beta.expressz.hu/02/62/af/96-orig.jpg" |
Dynomen | 10586 | 2009. január 17. 22:36 |
Sziasztok , a véleményeteket szeretném megkérdezni fokozat visszajelzõröl? G.P.T vagy Engear Starlane Indicator? Én spec. starlan-re szavazok, nincs valaki aki használ esetleg ilyet?! |
Macko | 10585 | 2009. január 17. 22:28 | Válasz erre: 10578 |
A gésa meg talán annyit sem forog. konstrukció kérdése, és semmi jelentõsége. Csak akkor, ha kellemetlen a hangja vagy a vibrációja. Ha nem, kit érdekel, mennyit forog?
|
Jezusom | 10584 | 2009. január 17. 22:28 | Válasz erre: 10580 |
A 78 lovas azért 78 ló, mert tele van fojtással! kizárt, hogy kevesebbet kajáljon ilyen "mostoha" körülmények között!
|
Jezusom | 10583 | 2009. január 17. 22:22 | Válasz erre: 10580 |
Most õszintén! ki a francot érdekli, hogy mennyit fogyaszt "lakott területen belül" !?! Ugye nem azt akarod mondani, hogy Te csak 50-el nyomulsz otthon? Egyébként, ha ez fontos: Honda Dio: 3,4 L / 100 Km ! |
TPBalaton | 10580 | 2009. január 17. 22:15 |
Ha lakotterületen kívül max 100-120-al,belül 50-nel mentek,4,5l elmegy a Fazer? A 78LE-s kevesebbet kajál mint a 98LE-s? |
TPBalaton | 10578 | 2009. január 17. 21:49 | Válasz erre: 10577 |
Igazad van! Képzeld,én meg sokallom a Transalp 3600,4000,4500-as fordulatát!:-))) |
Macko | 10577 | 2009. január 17. 21:46 | Válasz erre: 10576 |
Bocs, 600-as sornégynél nem sok az. Így pontosabb.
|
TPBalaton | 10573 | 2009. január 17. 21:41 | Válasz erre: 10571 |
Bocs!Most jöttem be motorozásból,és a bogarak még a szememben maradtak!!:-)))))))) Egyébként elég sokat forog! |
Macko | 10569 | 2009. január 17. 21:25 | Válasz erre: 10568 |
Viszont nincs. De nagyon jó korreláció van 6.-ban a kilométeróra és a forimérõ között: 4000-nél 80, 5000-nél 100, 6000-nél 120, 7000-nél 140, satöbbi. 7500-8000 között pont olyan kellemes volt autópályán. Ott már nem vibrált (7000-nél hagyta abba) és még nem fújt a szél. Mindig úgy közlekedtem az M5-ön. De szép idõszak volt... :o))) |
freemailpeter | 10565 | 2009. január 17. 21:08 |
ha valakit izagt a xenon beépitése, "http://www.xenonbolt.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=19&Itemid=41" |
pereiro | 10563 | 2009. január 17. 19:40 | Válasz erre: 10550 |
Szia! Enyém a motor, de ezt a többiek már írták! A két gumi típusa azonos (gyári BT020), csak a hátsó defektes lett és én nem igazán bízom a javított gumikban ezért vettem egy ugyanilyen használtat! Ebben kb. 13-14.000 lehet! Kaposvári vagyok! A Km az valós, csak egy szezont használtam, de abból is állt 2 hónapot! De szerintem a motor magáért beszél ha megnézed! Ha bármi kérdésed van írj nyugodtan! |
shancu | 10562 | 2009. január 17. 18:40 | Válasz erre: 10539 |
Szia! Ismerem a motort. Csak ajánlani tudom (a barátaimnak is ezt teszem, csak senki nem akar fazert venni). A moci 100%-os, a tulaj kb 60%-on használta és csak nyomatékból motorozott. Megbízható a tulaj (Pereiro). A hátsó gumi az lett cserélve, mivel kapott egy defektet és kapott egy kevesett futott ugyanolyan gumit jó áron |
Dokypapa | 10561 | 2009. január 17. 18:40 |
Ha már megszóllíttattam. Természetesen nem vagyok sértõdõs,nincs miért. Na meg ne viccelj már ,ezért nem fogok itt nyavicskolni ,felnõt ember vagyok már. :-))))) |
Ferko | 10560 | 2009. január 17. 18:31 |
Doky nem megsértõdni és mindenkinek küldeném. Na itt az unalmas téli délutánokon rábukkantam egy jó bejátszásra a nemrég itt vihart kavart helyes fékezésrõl. Kérlek benneteket nézzétek végig. Egy bizonyos sebességre felgyorsítva egy fíx pontról fékezve elõször csak hátsó fékkel, majd csak elsõ fékkel és a végén mindkét fékkel. Jól látszik mekkora a külömbség. "http://www.mtv.hu/videotar/?id=35101#" |
Dokypapa | 10559 | 2009. január 17. 17:44 |
vegyetek Yamahát ,azzal talán nem buktok sokat ,de ez sem biztos.
|
Ferko | 10558 | 2009. január 17. 12:24 | Válasz erre: 10557 |
Így igaz. A magyar használt piac, akár autó akár motor sajnos teljesen másképp mûködik és tényleg nagy szerencse kell, hogy ne verjenek át. A legjobb ha ismered a volt tulajt és akkor kissebb a rizikó. Az biztos, hogy én rengeteg pénzt bukok rajtuk így, de pont azért, mert sokat megyek sok pénz megmarad ill. visszajön. |
TeeJay | 10557 | 2009. január 17. 08:05 | Válasz erre: 10553 |
A német használt motor piacot ne hasonlítsd a magyarhoz...
|
freemailpeter | 10556 | 2009. január 17. 07:51 | Válasz erre: 10555 |
egy pár távolabbi képpel tudok szolgálni!
|
Oliver600 | 10555 | 2009. január 17. 07:33 |
Ez egy igencsak jó hír! "http://sportmotor.hu/motoros_hirek/motor/danuvia" "http://www.danuvia.hu/" |
Dokypapa | 10554 | 2009. január 16. 23:21 |
Hát igen Van ahol nem a másik átverése a cél ,de az nem magyar hon ,sajnos.
|
Oldi | 10553 | 2009. január 16. 22:53 |
Hali! Én majdnem féláron vettem annak idején az FJR-t 4 évesen tényleg 10 ezer km-rel... Németországban :-) Karcmentes, makulátlan (volt:-) Amikor rákérdeztem, hogy ha tudta már akkor, hogy el akarja adni, akkor miért csináltatta meg a 10 ezres nagyszervízt, új aksival, új h.gummával, (1300,-€) õszintén meglepõdve kérdésemen, - mert ezt a 10ezret-et én tettem meg vele, tehát ez kötelességem, - volt a válasz.... Újonnan csak vágyálom maradt volna a motor, így viszont maga a beteljesült, boldog, örök szerelem... |
freemailpeter | 10551 | 2009. január 16. 22:24 | Válasz erre: 10550 |
ha jol tudom itt a tulaj is, Pereiro néven:) lehet õt kéne megkérdezni,,, |
TPBalaton | 10550 | 2009. január 16. 22:09 | Válasz erre: 10548 |
Igen,az.Somogy megyei.Talán Kaposvár.Engem csak a hátsó gumi aggaszt.Más mint az elsõ.8000km-nél már?
|
freemailpeter | 10549 | 2009. január 16. 21:16 | Válasz erre: 10547 |
vannak olyan emberek akik megveszik az álmaik motorját, aztán csak a garázsban áll, én esetemben egy buszsofõré volt , akik rendeszeresen járt külföldre, õ azért adta el mert nem volt ideje motorozni, mert amikor itthon volt,akkor családjával akart lenni, aztán lehet ez kamu dumaa meg akármi, de motornak még uj szaga volt:) azota semmi bajom vele |