TPBalaton | 15709 | 2010. november 1. 11:43 |
Én is most számoltam át a gépjármû flottánkat:-),általában bõven kevesebb lesz jövõre vidéki lévén.
|
danyila | 15708 | 2010. november 1. 11:24 | Válasz erre: 15707 |
Hova alkudjak a 7ezer Ft-ból? Az AEGON-nál jó esetben 82-rõl le tudunk menni 65-re. :-) Milyen jó fejek engedtek 17 ezret.:-) |
mistral1011 | 15707 | 2010. november 1. 10:59 |
Van ismerõsöm a "biztosítós fronton", azt mondja, hogy alkudozzatok mint a piacon. Bemégy, hogy ennyiért adnak-e valamit - aztán ha az adott fiók meg van szorulva, "jóáron" is tudsz kötni! (bár azért ez valahol szégyen az üzletre nézve. Mármint, hogy ez így (is) mehet. :-( |
SvShrek | 15704 | 2010. november 1. 09:10 |
Hol a tökömbe tudok számolni? Van valakinek egy linkje? Kettõt próbáltam, de baszik. Lehet aztán, hogy én vagyok a pöcs:o)
|
SvShrek | 15703 | 2010. november 1. 09:03 | Válasz erre: 15702 |
Kicsit vicces, hogy az AEGON-nál, több mint tízszer annyit fizetne az ember.
|
danyila | 15702 | 2010. november 1. 08:58 |
Megnéztem a jövõ évi kötelezõ biztstást. Maradok az Unionnál. Idei: 7948 Ft/év, jövõre ugyan itt 6966 Ft/év. A következõ ajánlatok emelekedõ sorrendben. Érthetetlen számomra ezek a szinte exponenciális emelkedések. K&H Biztosító Zrt. 10 068 Ft Groupama Garancia Biztosító Zrt. 13 608 Ft Allianz Hungária Biztosító Zrt. 15 480 Ft WABARD Biztosító Zrt. 16 872 Ft Generali Providencia 17 101 Ft Magyar Posta Biztosító Zrt. 17817 Ft Genertel Biztosító Zrt. 22 048 Ft ASTRA Biztosító 29 704 Ft Uniqa Biztosító Zrt.43 760 Ft SIGNAL Biztosító Zrt. 54 000 Ft MKB Biztosító Zrt.62 376 Ft AEGON Biztosító Zrt.82 380 Ft |
SvShrek | 15701 | 2010. november 1. 08:02 | Válasz erre: 15700 |
Sajnos igazad van:o( Nekünk május elején, lesz egy 9 napos Balkán, majd Erdély, stb... Kis gondolkodás után, az a +2 nap oda, meg a 2 nap vissza, nem túl meggyõzõ. Szabadságilag sem, meg anyagilag sem. Pedig szívesen mennék. De ha befigyel a lottó 5-ös........ |
danyila | 15700 | 2010. november 1. 07:36 | Válasz erre: 15699 |
Igen. Júnis 24-tõl Albánia. Minimum 3000 km. Hollandia oda vissza nettó 3200 km. Egy hónapban két ilyen túra ?.... Ráadásul a román hosszú hétvége a TA találkozó elõtt lenne. Nekem kimarad Hollandia jövõre ez szinte biztos. |
SvShrek | 15699 | 2010. november 1. 07:04 | Válasz erre: 15695 |
Ide nagyon el kéne menni, csak már annyi mindent szerveztünk jövõre, hogy nem tudom, belefér-e a kasszába:o((( Megyünk pipázni:o))))))
|
SzCsaba | 15698 | 2010. november 1. 05:48 |
Köszi Danyila a gumi infót!! Én is a Conti TKC-80-al szemezek. Meg kell nézni hogy hol a leg olcsóbb és persze van -e nekem való méretben. |
pipers | 15697 | 2010. október 31. 22:04 | Válasz erre: 15694 |
Amikor eszedbe jut, 1-2 hetente forgass egy negyedfordulatot az elsõ keréken.
|
TPBalaton | 15696 | 2010. október 31. 20:27 | Válasz erre: 15695 |
No. Hollandiában lesz jövõre? Hú mennyi füves lesz ott:-)))) |
sabodave1988 | 15694 | 2010. október 31. 20:21 |
Sziasztok! Lassan eltenném télire a motort, és meg vagyok kicsit lõve, hogy miként tehermentesítsem a gumikat. A hátsóval nincs is gond, miután emelõvel (gumibak) megoldom, de az elsõhoz nem jó se a fémbak(tüskés) se a görgõs emelõadapter. Ti hogy szoktátok a tehermentesítést megoldani? Üdv. Dávid |
mistral1011 | 15693 | 2010. október 31. 19:59 | Válasz erre: 15691 |
Lajó! Én is csapattam egyet tegnap, Ópusztaszer-Dóc-Tisza sokszögben - legközelebb összebeszélhetnénk indulás elõtt! A fiamat avattam be az eduroba - hát, túl jól sikerült, bekerült a mélyvízbe rendesen, olyan helyekre keveredtünk, hogy, hogy olyan nincs is... :-( Ma vagy 20 kiló sarat mostam le a géprõl, a kis Cagiva még hátravan... |
danyila | 15691 | 2010. október 31. 09:17 | Válasz erre: 15689 |
Azt hogy hol érdemes beszerzni, azt nem tudom. Viszont én már sok gumit kipróbáltam. Mitas E-o7 Heidenau K-60 Conti escape És most tettem fel a Conti TKC-80-at. Féltem ettõl a gumitól, mert aszfalton is szeretek menni. De már teljesen megnyugodtam. Aszfalton nem találok különbséget a fenti gumik tapadását illetõen. Kiváló lágy gumi még a mai hidegebb idõszakokban is jól dönthetõ. Terepen viszont nagy a különbség. Tegnap voltam túratni Algyõn. megnéztem az épülõ M43-as hidat. Az odavezetõ út pedig sokszor lánctalpasok által sártengerré tett szakaszokon vezetett. És bizony most volt elõször, hogy nem ment ki az eleje és a hátulja oldalra. Homokban is sokkal jobb, kevésbé úszkál és csálingózik oldalra. Úgy hogy azt hiszem 3-4 év motorozás után megtaláltam az igazit. Az igazi vegyes használatú gumit. Regal kollégának már évek óta ez van és hiába mondta, nem váltottam. Az idei Albán túrán meggyõzött. Úgy döntögetett vele az aszfalton, hogy az escappel sem gyõztem utána menni sok esetben. Már mentem vele vagy 150 km-et és még zajosnak sem mondanám. na jó, persze hangosabb - de nem botrányosan. |
Pampusz | 15690 | 2010. október 31. 09:14 |
Üdv mindenkinek! Önindító máneskapcsólót keresek, az enyím megpusztult.:( 96-os géprõl van szó, minden segítséget jótanácsot szivesen veszek! Árpi. |
SzCsaba | 15689 | 2010. október 31. 09:01 |
Kérdés! Durvább gumit szeretnék fel tenni mint a Conti expe.Terepet kipróbálnám.Mit javasoltok és hol érdemes beszerezni. 700-as TA Elõre is köszi a srgítséget. Üdv.:Csaba |
KzRider | 15688 | 2010. október 30. 23:28 |
Honda xl 700 Transalpra Givi oldaldoboz konzol szép állapotban eladó.Bõvebben az apróban.
|
Zsifi | 15685 | 2010. október 30. 15:09 | Válasz erre: 15684 |
Kérdezett...válaszoltam. Gondolom indokolni nem kell.. |
sanya33 | 15682 | 2010. október 29. 20:55 |
Sziasztok! segítenétek abban, hogy az akumlátorsavat amit lehet venni a boltokban 1L kiszerelésben az kell higítani mielött feltöltöm vele az új aksit? köszi Sanyi |
ficsmester | 15681 | 2010. október 29. 18:04 | Válasz erre: 15679 |
Köszönöm! Ebõl meértettem mindent. Lehet hogy kivonatom én is
|
BRUDER mester | 15680 | 2010. október 29. 15:21 | Válasz erre: 15677 |
Nem Zamek, szolárijumozok a fûrdõszobapilács alatt. :-) Mikor motrozunk? |
TomRed | 15679 | 2010. október 28. 21:38 | Válasz erre: 15673 |
Én már vontam ki motort a forgalomból télire. Az valóban úgy van, hogy a bónusz elveszik, ha 90 napnál nagyobb a megszakítás, viszont ilyenkor nem a díj nem fizetés miatt szûnik meg a biztosítás. Most november végén mindkét motoromat ki fogom vonni ideiglenesen a forgalomból, de nem egyformán. Ugyanis a Transalpnak friss biztosítása van és az November 25-éig van befizetve, A0 kategóriában. Ennél tehát mindegy az idõtartam, április végéig lesz kivonva. Viszont a Deauville már kapott bónuszt, ezért ott már a három hónapos szabály érdekes. Tehát december, január, február lesz a kihagyás. A kivonást az önkormányzatnál kell intézni, valami 2000 Ft költsége van jármûvenként. Meg kell mondani, mikorra akarom a visszakerülést, így az adott dátumra megtörténik automatikusan. Amúgy 6 hónap elteltével kerül vissza a forgalomba. A gépjármû adót szintén törlik automatikusan, majd a forgalomba visszahelyezéskor onnan számolják a következõt. Viszont a KGFB-t le kell mondani a biztosítónál, a forgalmi másolat bemutatásával, ezért nem lesz "díj nem fizetéses" megszûnés. Azt nem tudom most, hogy faxon, e-mailben elfogadják-e vagy csak személyesen. Sajnos arra se emlékszem, hogy a megszûnés a következõ hó elsejétõl indul-e vagy a bemutatás napjától. Viszont az nagyon fontos, hogy újra meg kell kötni a biztosítást a forgalomba visszakerüléskor, ez ugyanis nem következik be automatikusan! Volt olyan cimbora, akit a rendõr csípett meg emiatt, mivel azt hitte ez így megy... Szerintem megéri az ügyezést, mivel 2000 Ft befizetés ellenében nem kell gépjármû adót és KGFB-t fizetni. A Casco-t nem tudom, mivel olyanom sose volt. Bocs, ha kissé hosszú voltam.:) |
mistral1011 | 15678 | 2010. október 28. 21:17 | Válasz erre: 15670 |
Én kocsival csináltam, arra 2eFt volt és 6 hónapra IDEIGLENESEN kivonták a forgalomból, nem ketyegett se a KGFB, se a súlyadó. Amikor lejár auto visszakerül a forgalomba - hacsak nem vonod ki újra. A rendszám is marad. A forgalmiba kaptam szép pöcsétet, hogy ezzel biza' nem illik közlekedni. |
bandi0 | 15675 | 2010. október 28. 20:15 | Válasz erre: 15674 |
Azért eszembe szokott jutni a TA is néha. Nem véletlen olvasgatom ezt a fórumot is. :)
|
TPBalaton | 15674 | 2010. október 28. 19:31 | Válasz erre: 15673 |
Te meg ne a véstromon + a TDM-en agyaljá!!:-)) TA a tuti!!! |
bandi0 | 15673 | 2010. október 28. 19:13 | Válasz erre: 15670 |
Szia ficsmester! Ha csak símán nem fizeted be, akkor még rosszabbul jársz, mintha befizetnéd. A szerzõdésed díjnemfizetés miatt megszûnik, csak ugyanannál a biztosítónál tudod újrakötni + még valami napidíjas sarcot is be akarnak majd hajtani rajtad. http://biztositaskotelezo.hu/kgfb-dijnemfizetes |
TPBalaton | 15672 | 2010. október 28. 18:59 | Válasz erre: 15670 |
em tom tutira hogy van,de asszem min.9 hónap kell 1+bónusz kathoz.Tehát,attól függ melyikkel lehet többet nyerni.
|
TPBalaton | 15671 | 2010. október 28. 18:51 | Válasz erre: 15670 |
Kivonatni????:-)))))))) Akkor mivel motorozok a jégen?? |
ficsmester | 15670 | 2010. október 28. 18:48 |
Van itt olyan aki télire kivonatja a forgalomból a motorját? Mi van akor ha nem fizetem be a biztosításomat? Csak megszüntetik és kész nem? Aztán majd tavaszal kötök ujra valahol, vagy nem így van?
|
danyila | 15668 | 2010. október 28. 14:12 | Válasz erre: 15665 |
Õk utánunk voltak és tõlünk látták a zászlót. Hasonlóan is tartják a végén. :-)
|
danyila | 15667 | 2010. október 28. 14:11 | Válasz erre: 15665 |
Nekem is volt gyerekkoromba MZ-ém TS250/1. A megszakító és ebbõl kifolyólag a gyertya volt a gyengéje. A megszakítót és kondenzátort gyakran kellett cserélni, hogy ne hagyja ott az embert az út szélén. Egyszer csináltam rajta henger fúrást 2 századra volt illesztve. Eleinte nem volt szabad 80-nál jobban menni, mert megszorult. Egyszer tört el az egyes fogaskerék és többször koptak el a léptetõ villák. Fõleg az 1-3-as. A hézagolás volt a titka állítólag, de hézagolhattam meg állítgathattam bár hogy, mindig megette. Minden télen szét volt szedve darabokra és képes voltam az ország másik felébe is elmenni egy egy léptetõvilláért. Szaggatta a láncot és ez aztán törte a hátsó bakelit láncburkolatot. Ezen tanultam egykerekezni. A mostani motorommal ilyet már nem tennék. Az viszont biztos, hogy Albániáig nem lett volna jó. Valami hiba kijött volna rajta már 500 km után |
TPBalaton | 15666 | 2010. október 28. 11:02 | Válasz erre: 15665 |
Én az 1000km/nap után kanyart nem akarok látni!:-)))
|
SvShrek | 15665 | 2010. október 28. 10:56 | Válasz erre: 15662 |
Ti Albán turisták összebeszéltetek, hogy mindenki hozzon egy zászlót? :o))) Tényleg le a kalappal. Van egy öreg haverom (60 éves), aki bejárta Ázsia nagy részét MZ-vel, de akkor nem volt más. Õk alapból kemények voltak:o) De aki a mai világban nekiindul egy ilyen motornak nevezett, kétkerekû valamivel, azé minden tiszteletem. (hajbókolós smile:o) ) Nekem anno a leghosszabb túrám, 500km lehetett MZ-vel két nap alatt. Utána azt sem bántam, ha egy hétig nem látok motort:o) |
TPBalaton | 15663 | 2010. október 28. 10:43 | Válasz erre: 15662 |
És nekik is van zászlójuk!:-)) MZ-knek sok hibájuk lenne? Ha Simsonban újszerû alkatrészek vannak,azzal is lehet messzebbre menni aránylag.Csak türelem kérdése!:-)) |
danyila | 15662 | 2010. október 28. 10:37 |
http://www.mzclubhungary.com/index.php?option=com_content&task=view&id=565 Az ilyen elszánt és bátor embereket szeretem. Bátorság nem Albániához kellett, ha nem ahhoz, hogy egyáltalán nekivágjanak az útnak ezekkel a motrokkal. |
DRZ400 | 15660 | 2010. október 26. 20:42 |
Sziasztok! Tud valaki 650-es transalpra eladó középsõ sztendert? Egyszer régebben volt itt arról szó,hogy valaki le tudja gyártani! |
tranyo | 15658 | 2010. október 26. 17:32 | Válasz erre: 15657 |
Kulcsnyílásnyi méretre kell reszelni (2 oldalon) a hatlap maradványát és akkor talán kicsavarható.
|
Okta | 15657 | 2010. október 26. 16:44 | Válasz erre: 15655 |
Hát jah, én is elbeszélgetnék szívesen a volt tulajjal, aki meghúzta a zárókupakot... :-) Csillagkulcs sem a tuti, legtutibb a "hatlapfej" (pl. krova). Szelepelés jó ötlet, van ismerõsöm, aki a Biget így megcsinálta. |
BRUDER mester | 15656 | 2010. október 26. 16:06 | Válasz erre: 15647 |
Én máma otthol lehet, hogy viaszgyertyával fogok világítani, mert cseréltem izzót, de még így se nem jó. A motorkerékpárban meg még nem láttam, de ott asszem gyújtógyertya vanik. Irídiumossal nem tom, hogy megyen-e. |
danyila | 15655 | 2010. október 26. 14:51 | Válasz erre: 15654 |
De mért kell a záródugót úgy ráhúzni, hogy ne lehessen pár év múlva kicsavarni? Én eleve zsírral kentem be az O gyûrû miatt. A zsíros menet nem hinném, hogy belegyógyul az acélcsõbe. A mellett kiváló menet tömítõ is. Az meg a másik, hogy itt villáskulccsal nem is szabad próbálkozni, eleve csillagkulcs. A villáskulcs lefordul és elnyalja az alumíniumot. Hogy fog utána kinézni? Még a szoros, nem kinyúlt csillagkulcs is nyomot hagy rajta. Egyébként hamarosan indul egy projekt, amiben ezt a záródugót rozsdamentesre cserélem. Csak anyagot kell hozzá szerezzek elõször. Ezen az acél záródugon majd lesz egy szelep. Terepen fel fogom pumpálni pár tized bar-ra. Olcsóbb mint a progresszív rugó. |
Okta | 15654 | 2010. október 26. 14:05 | Válasz erre: 15644 |
Zárdugó: csak minõségi hatlapfejû szerszámot használj, mert az alu meg az acél szeretnek összegyógyulni. Év elején én is nekiestem, de most van egy elnyalt fejû zárdugó az egyik teleszkópomon és benne a régi olaj... :-) Amúgy ahogy Danyila írta, még bent lazítsd meg a zárdugót - viszont mikor visszatolod a telókat még a kifli csavarok meghúzása elõtt csavard be amennyire bírod, mert ha nincs bent a zárdugó, megszorításkor eldeformálódhat a csõ. |
mizi | 15653 | 2010. október 25. 22:05 | Válasz erre: 15652 |
Ja meg mindenki azt mondja hogy 2 évente kéne...
|
mizi | 15652 | 2010. október 25. 22:04 | Válasz erre: 15650 |
Ahogy nézem egyik kezelési könyv se írja elõ, hogy mikor kell cserélni. Az enyémben most van 67ezer, szerintem most lesz elõször cserélve.
|
TPBalaton | 15651 | 2010. október 25. 21:41 | Válasz erre: 15650 |
XR-en is 70k körül lett cserélve a szimmering+olaj,de semmi különbséget sem lehetett érezni.
|
tranyo | 15650 | 2010. október 25. 21:39 | Válasz erre: 15637 |
Érdekes, hogy a gyártók általában nem írják elõ a telóolaj cseréjét!!?? Szerintem átlagos használat mellett nem észrevehetõ a különbség. A 600-asban kb. 75 ezernél cseréltettem olajat a márkaszervízben. Ezvolt az elsõ csere! Alapvetõen nem lehetett érezni a különbséget. Talán a vastagabb olaj miatt... |
tranyo | 15649 | 2010. október 25. 20:56 | Válasz erre: 15648 |
...már mint, hogy a 700-asnál a két szárban nem azonos az olaj mennyisége.
|
tranyo | 15648 | 2010. október 25. 20:51 |
Ne az ûrmértékre hagyatkozzatok a teló-olaj cseréjénél, mert teljesen kifolyatni úgy sem tudjátok szétszedés nélkül. Pontosabb a légkamra mérete: a kiszerelt telószárat összenyomni (rugó nélkül!!), majd annyi olajat tölteni bele, hogy a folyadék 141 mm-re legyen a csõ felsõ peremétõl Ez a gyári érték. Nem a pontos mm a lényeg, hanem, hogy a két szárban azonos mennyiség legyen. Ez a 700-asra nem igaz, mert ott eltérõ az olaj mennyisége. |
TPBalaton | 15646 | 2010. október 25. 20:34 | Válasz erre: 15645 |
4 éves,46k,ideje már kicserélni talán.:-))
|
TPBalaton | 15645 | 2010. október 25. 20:33 | Válasz erre: 15644 |
Köszönöm az infót!! Majd valahogy +csinálom. |
danyila | 15644 | 2010. október 25. 20:30 | Válasz erre: 15640 |
A szárakat vedd ki - egyszerûbb. És ne úgy ahogy a fimen. Mielõtt még a kifli szorítókat kilazítod, a felsõ záródugót lazítsd meg. És készre húzni legutoljára kell a helyén, miután a szárakat megszorítottad. Így nem kell satuba fogni. A filmen nem említik, de alupofás a satu. Neked olyan úgy sem lesz otthon. A záródugókat betekerés elõtt zsírozd be, hogy be ne gyûrõdjön az O gyûrû. Az olajszintet rugó nélkül mérd. A folyadékmélységet Tranyó megadja fejbõl. Én már nem emlékszem. Ilyen hosszban jelölj be egy pálcát mélységjelölönek. Így állítsd be a folyadékszintet. |
mizi | 15643 | 2010. október 25. 20:27 | Válasz erre: 15639 |
Az enyém ki tudja mikor volt szétszedve, ha már szétszedjük kimosom alaposan...
|
mizi | 15641 | 2010. október 25. 20:24 | Válasz erre: 15635 |
Ezek pont 0,5 literesek. Azért vettem 3 db 0,5 litereset, hogy 0,4 liter maradjon rám. (2-szer 550 ccm kell a telókba ha jól tudom..) A többi gyártónak ahogy néztem mind literes kiszerelése van. Hétvégén cseréljük Faterral ha minden jól megy...
|
TPBalaton | 15640 | 2010. október 25. 20:23 | Válasz erre: 15638 |
Értem.TA fára felküt "fejjel lefelé" és olaj kifoly.:-))))))
|
danyila | 15639 | 2010. október 25. 20:23 | Válasz erre: 15637 |
Annyira nem kell szétszedni - sõt egyáltalán nem kell szétszedni, ha csak nem szivárgott.
|
danyila | 15638 | 2010. október 25. 20:22 | Válasz erre: 15636 |
Egyszerû - én egyszer vettem igénybe telefonos segítséget. Azt jegyezd meg, hogy a km spirál hol futott. Én ezt szoptam be. Banális és nevetséges probléma, de nekem ezzel gyûlt meg a bajom. Nem is gondolná az ember. :-) |
mizi | 15637 | 2010. október 25. 20:20 | Válasz erre: 15632 |
http://onroad.hu/cikk/teleszkop-szereles-motullal.html> Teleszkóp szerelés a Motullal </a>
|
TPBalaton | 15636 | 2010. október 25. 20:18 | Válasz erre: 15634 |
Még semmilyent. Csak ha 1*û a csere,akkor én csinálom.Ha nem,Honda szerelõ. Most télen gyertya csere,szinkron és talán teló. |
danyila | 15635 | 2010. október 25. 20:17 | Válasz erre: 15634 |
A választás jó, csak nem lesz elég az egy liter. Ezt én is megszoptam. A második literbõl meg maradni fog 8-9 deci. |
mizi | 15634 | 2010. október 25. 20:13 | Válasz erre: 15632 |
Milyen olajat választottál telóba? Én most vettem ilyet bele: http://www.olajshop.hu/termekek/castrol/uj_mco/act_evo_x_tra_scooter_2t/0_5l/details
|
ficsmester | 15630 | 2010. október 25. 17:28 | Válasz erre: 15628 |
Anyámnak is ilyen van kb 2 éve használja és még ugyan olyan.
|
Okta | 15629 | 2010. október 25. 17:16 | Válasz erre: 15573 |
Én úgy tudom, hogy az Aprilia Rotax blokk, az RC600 pedig saját Gilera (vezérmûszíjas.) Persze lehet, hogy rosszul tudom... TKC: szerintem nem fog az olyan gyorsan kopni. Nekem még nem volt ugyan, de azért választják sokan, mert kevésbé kopik, mint a Karoo. Legalábbis az enyém elég rendesen elkopott, de igaz, hogy aszfalton is alacsony guminyomással járok, és valószínûleg ez sem tett jót neki. ;-) Ja, egy év múlva vevõ vagyok a levett gumira! :-D |
TPBalaton | 15628 | 2010. október 25. 15:00 |
Ez tök jó!: http://www.louis.de/_302e4c66c646a8c581abd51ac3ffde0052/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=610&wgr=107&list_total=10&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10002391 |
tranyo | 15624 | 2010. október 24. 20:43 |
11,5 km volt. 4 óra 50 perc alatt. 510 m szintkülönbség fel és le is. ![]() |
TPBalaton | 15618 | 2010. október 24. 20:15 | Válasz erre: 15615 |
Jól látom,hogy a Kab-hegy van a távolban?
|
k2golden | 15617 | 2010. október 24. 20:09 | Válasz erre: 15611 |
Ilyen a román ideiglenes rendszám. Addig hordom, amíg megkapom a véglegest.
|
karel78 | 15614 | 2010. október 24. 15:59 | Válasz erre: 15598 |
Üdv Ellenõriztem amitt tranyo javasolt és az elsõ hengernél bejjebb volt tekerve mint 2 1/4 erre állítottam be de így sem indult be az egyes henger majd beszéltem egy szerelõvel és azt mondta amit te , hogy szinkrongond van. Meg fogja nézni. :) Köszi az ötletet |
danyila | 15612 | 2010. október 24. 09:32 |
Már két hete fent van a TKC gumi, de csak tegnap tudtam vele menni és kipróbálni. A környékbeli homokos utakon mentem egy pár órahosszát. 1. Azt hittem sokkal zajosabb lesz. 2. nagyon jó vele menni homokban. Úszkál ugyan jobbra balra, de ha odahúzok neki, ez megszûnik. 3. Aszfalton nagyon jól dönthetõ, csak érezni közben a bütykük daráló hangját. Amit még szokni kell. Ez a daráló hang egyenesben viszont nem jön elõ. 4. Sárban jobban tartja az egyenest, mint a K-60, vagy a Mitas E07-es. Jó az oldaltartása. 5. Ez egy puha anyagú gyorsan kopó gumi lesz. Ez viszont nem zavar, mert évente amúgy is mindig cseréltem. |
danyila | 15611 | 2010. október 24. 09:21 | Válasz erre: 15600 |
Látom van fasza rendszámod. :-) Meddig kell ezt hordani ?
|
k2golden | 15610 | 2010. október 24. 06:43 | Válasz erre: 15609 |
Az elpattogást éreztem én is. Az üléspozició nem tünt másnak mint a 650-esen, de a 700-ason van kormányemelõ. Talán miatta... A kanyarvétellel nem éreztem amit írtál, de nagyon óvatosan mentem a hûvös aszfalt és az ismeretlen gumi miatt. Így nem is nevezhetõ tesztvezetésnek.:-) |
tranyo | 15609 | 2010. október 23. 22:34 | Válasz erre: 15605 |
"tranyo (pü) #4721 2008-09-21 19:51:43 Ma hosszaban is teszteltem egy 700-as TA-t. Benyomások: A motor számottevõen nyomatékosabb lett, és közvetlenebbül reagál a gázadásra is. A hátsó fék sokkal jobb hatásfokkal mûködik. Az üléspozíció kissé elõredõlt. Az idomok kisebbek, szélvédelem sokkal kisebb. A plexit biztos lehet magasítani, de a szélesebb idom akkor is hiányzik. A futómû jóval feszesebb lett, rossz úton el-elpattog. Kanyarban nehezebben áll rá az ívre. A 650-esnél rádõlök és zet a motor könnyen követi, nem kell a kormánnyal rádolgozni. A 700-as nál a kormányon mindig éreztem egy ellentétes erõhatást, amivel meg kellett "küzdeni". Összességében jó benyomást keltett, de jócskán vesztett a túraendurós fílingbõl!!" |