15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Honda Transalp
Következő oldal

TPBalaton 15709 2010. november 1. 11:43  
Én is most számoltam át a gépjármû flottánkat:-),általában bõven kevesebb lesz jövõre vidéki lévén.
    

danyila 15708 2010. november 1. 11:24   Válasz erre: 15707
Hova alkudjak a 7ezer Ft-ból?
Az AEGON-nál jó esetben 82-rõl le tudunk menni 65-re. :-)
Milyen jó fejek engedtek 17 ezret.:-)
    

mistral1011 15707 2010. november 1. 10:59  
Van ismerõsöm a "biztosítós fronton", azt mondja, hogy alkudozzatok mint a piacon. Bemégy, hogy ennyiért adnak-e valamit - aztán ha az adott fiók meg van szorulva, "jóáron" is tudsz kötni!
(bár azért ez valahol szégyen az üzletre nézve. Mármint, hogy ez így (is) mehet. :-(
    

SvShrek 15706 2010. november 1. 09:31   Válasz erre: 15705
Köszi!
    

danyila 15705 2010. november 1. 09:20   Válasz erre: 15704
http://www.netrisk.hu/
Én itt számoltam.
    

SvShrek 15704 2010. november 1. 09:10  
Hol a tökömbe tudok számolni? Van valakinek egy linkje? Kettõt próbáltam, de baszik. Lehet aztán, hogy én vagyok a pöcs:o)
    

SvShrek 15703 2010. november 1. 09:03   Válasz erre: 15702
Kicsit vicces, hogy az AEGON-nál, több mint tízszer annyit fizetne az ember.
    

danyila 15702 2010. november 1. 08:58  
Megnéztem a jövõ évi kötelezõ biztstást.
Maradok az Unionnál.
Idei: 7948 Ft/év, jövõre ugyan itt 6966 Ft/év.

A következõ ajánlatok emelekedõ sorrendben.
Érthetetlen számomra ezek a szinte exponenciális emelkedések.

K&H Biztosító Zrt. 10 068 Ft
Groupama Garancia Biztosító Zrt. 13 608 Ft
Allianz Hungária Biztosító Zrt. 15 480 Ft
WABARD Biztosító Zrt. 16 872 Ft
Generali Providencia 17 101 Ft
Magyar Posta Biztosító Zrt. 17817 Ft
Genertel Biztosító Zrt. 22 048 Ft
ASTRA Biztosító 29 704 Ft
Uniqa Biztosító Zrt.43 760 Ft
SIGNAL Biztosító Zrt. 54 000 Ft
MKB Biztosító Zrt.62 376 Ft
AEGON Biztosító Zrt.82 380 Ft
    

SvShrek 15701 2010. november 1. 08:02   Válasz erre: 15700
Sajnos igazad van:o(
Nekünk május elején, lesz egy 9 napos Balkán, majd Erdély, stb...
Kis gondolkodás után, az a +2 nap oda, meg a 2 nap vissza, nem túl meggyõzõ. Szabadságilag sem, meg anyagilag sem. Pedig szívesen mennék.
De ha befigyel a lottó 5-ös........
    

danyila 15700 2010. november 1. 07:36   Válasz erre: 15699
Igen.
Júnis 24-tõl Albánia. Minimum 3000 km.
Hollandia oda vissza nettó 3200 km.
Egy hónapban két ilyen túra ?.... Ráadásul a román hosszú hétvége a TA találkozó elõtt lenne.
Nekem kimarad Hollandia jövõre ez szinte biztos.
    

SvShrek 15699 2010. november 1. 07:04   Válasz erre: 15695
Ide nagyon el kéne menni, csak már annyi mindent szerveztünk jövõre, hogy nem tudom, belefér-e a kasszába:o((( Megyünk pipázni:o))))))
    

SzCsaba 15698 2010. november 1. 05:48  
Köszi Danyila a gumi infót!!
Én is a Conti TKC-80-al szemezek. Meg kell nézni hogy hol a leg olcsóbb és persze van -e nekem való méretben.
    

pipers 15697 2010. október 31. 22:04   Válasz erre: 15694
Amikor eszedbe jut, 1-2 hetente forgass egy negyedfordulatot az elsõ keréken.
    

TPBalaton 15696 2010. október 31. 20:27   Válasz erre: 15695
No.
Hollandiában lesz jövõre?
Hú mennyi füves lesz ott:-))))
    

danyila 15695 2010. október 31. 20:21  
http://www.transalpclub.nl/itt2011/
    

sabodave1988 15694 2010. október 31. 20:21  
Sziasztok!

Lassan eltenném télire a motort, és meg vagyok kicsit lõve, hogy miként tehermentesítsem a gumikat. A hátsóval nincs is gond, miután emelõvel (gumibak) megoldom, de az elsõhoz nem jó se a fémbak(tüskés) se a görgõs emelõadapter.
Ti hogy szoktátok a tehermentesítést megoldani?

Üdv.
Dávid
    

mistral1011 15693 2010. október 31. 19:59   Válasz erre: 15691
Lajó!
Én is csapattam egyet tegnap, Ópusztaszer-Dóc-Tisza sokszögben - legközelebb összebeszélhetnénk indulás elõtt! A fiamat avattam be az eduroba - hát, túl jól sikerült, bekerült a mélyvízbe rendesen, olyan helyekre keveredtünk, hogy, hogy olyan nincs is... :-(
Ma vagy 20 kiló sarat mostam le a géprõl, a kis Cagiva még hátravan...
    

sanya33 15692 2010. október 31. 10:59   Válasz erre: 15687
köszönöm szépen mindkettõtöknek.
    

danyila 15691 2010. október 31. 09:17   Válasz erre: 15689
Azt hogy hol érdemes beszerzni, azt nem tudom.
Viszont én már sok gumit kipróbáltam.

Mitas E-o7
Heidenau K-60
Conti escape

És most tettem fel a Conti TKC-80-at.

Féltem ettõl a gumitól, mert aszfalton is szeretek menni. De már teljesen megnyugodtam. Aszfalton nem találok különbséget a fenti gumik tapadását illetõen. Kiváló lágy gumi még a mai hidegebb idõszakokban is jól dönthetõ.
Terepen viszont nagy a különbség. Tegnap voltam túratni Algyõn. megnéztem az épülõ M43-as hidat. Az odavezetõ út pedig sokszor lánctalpasok által sártengerré tett szakaszokon vezetett. És bizony most volt elõször, hogy nem ment ki az eleje és a hátulja oldalra. Homokban is sokkal jobb, kevésbé úszkál és csálingózik oldalra.
Úgy hogy azt hiszem 3-4 év motorozás után megtaláltam az igazit. Az igazi vegyes használatú gumit.
Regal kollégának már évek óta ez van és hiába mondta, nem váltottam. Az idei Albán túrán meggyõzött. Úgy döntögetett vele az aszfalton, hogy az escappel sem gyõztem utána menni sok esetben.
Már mentem vele vagy 150 km-et és még zajosnak sem mondanám. na jó, persze hangosabb - de nem botrányosan.
    

Pampusz 15690 2010. október 31. 09:14  
Üdv mindenkinek!

Önindító máneskapcsólót keresek, az enyím megpusztult.:(
96-os géprõl van szó, minden segítséget jótanácsot szivesen
veszek! Árpi.
    

SzCsaba 15689 2010. október 31. 09:01  
Kérdés!
Durvább gumit szeretnék fel tenni mint a Conti expe.Terepet kipróbálnám.Mit javasoltok és hol érdemes beszerezni.
700-as TA
Elõre is köszi a srgítséget.
Üdv.:Csaba
    

KzRider 15688 2010. október 30. 23:28  
Honda xl 700 Transalpra Givi oldaldoboz konzol szép állapotban eladó.Bõvebben az apróban.
    

pipers 15687 2010. október 30. 21:26   Válasz erre: 15685
No akkor majd én segítek: Nem. :)
    

k2golden 15686 2010. október 30. 19:26   Válasz erre: 15684
:-))
    

Zsifi 15685 2010. október 30. 15:09   Válasz erre: 15684
Kérdezett...válaszoltam.
Gondolom indokolni nem kell..

    

pipers 15684 2010. október 30. 15:06   Válasz erre: 15683
Miért nem segítesz? :)))
    

Zsifi 15683 2010. október 29. 21:36   Válasz erre: 15682
nem

    

sanya33 15682 2010. október 29. 20:55  
Sziasztok!

segítenétek abban, hogy az akumlátorsavat amit lehet venni a boltokban 1L kiszerelésben az kell higítani mielött feltöltöm vele az új aksit?
köszi
Sanyi

    

ficsmester 15681 2010. október 29. 18:04   Válasz erre: 15679
Köszönöm! Ebõl meértettem mindent. Lehet hogy kivonatom én is
    

BRUDER mester 15680 2010. október 29. 15:21   Válasz erre: 15677
Nem Zamek, szolárijumozok a fûrdõszobapilács alatt. :-)

Mikor motrozunk?
    

TomRed 15679 2010. október 28. 21:38   Válasz erre: 15673
Én már vontam ki motort a forgalomból télire. Az valóban úgy van, hogy a bónusz elveszik, ha 90 napnál nagyobb a megszakítás, viszont ilyenkor nem a díj nem fizetés miatt szûnik meg a biztosítás.
Most november végén mindkét motoromat ki fogom vonni ideiglenesen a forgalomból, de nem egyformán. Ugyanis a Transalpnak friss biztosítása van és az November 25-éig van befizetve, A0 kategóriában. Ennél tehát mindegy az idõtartam, április végéig lesz kivonva. Viszont a Deauville már kapott bónuszt, ezért ott már a három hónapos szabály érdekes. Tehát december, január, február lesz a kihagyás.
A kivonást az önkormányzatnál kell intézni, valami 2000 Ft költsége van jármûvenként. Meg kell mondani, mikorra akarom a visszakerülést, így az adott dátumra megtörténik automatikusan. Amúgy 6 hónap elteltével kerül vissza a forgalomba. A gépjármû adót szintén törlik automatikusan, majd a forgalomba visszahelyezéskor onnan számolják a következõt.
Viszont a KGFB-t le kell mondani a biztosítónál, a forgalmi másolat bemutatásával, ezért nem lesz "díj nem fizetéses" megszûnés. Azt nem tudom most, hogy faxon, e-mailben elfogadják-e vagy csak személyesen. Sajnos arra se emlékszem, hogy a megszûnés a következõ hó elsejétõl indul-e vagy a bemutatás napjától.
Viszont az nagyon fontos, hogy újra meg kell kötni a biztosítást a forgalomba visszakerüléskor, ez ugyanis nem következik be automatikusan! Volt olyan cimbora, akit a rendõr csípett meg emiatt, mivel azt hitte ez így megy...

Szerintem megéri az ügyezést, mivel 2000 Ft befizetés ellenében nem kell gépjármû adót és KGFB-t fizetni. A Casco-t nem tudom, mivel olyanom sose volt.

Bocs, ha kissé hosszú voltam.:)
    

mistral1011 15678 2010. október 28. 21:17   Válasz erre: 15670
Én kocsival csináltam, arra 2eFt volt és 6 hónapra IDEIGLENESEN kivonták a forgalomból, nem ketyegett se a KGFB, se a súlyadó. Amikor lejár auto visszakerül a forgalomba - hacsak nem vonod ki újra.
A rendszám is marad. A forgalmiba kaptam szép pöcsétet, hogy ezzel biza' nem illik közlekedni.
    

TPBalaton 15677 2010. október 28. 20:20  
BRUDER paprika betakarítás van?:-))))))
    

TPBalaton 15676 2010. október 28. 20:16   Válasz erre: 15675
Na azért!:-)))
    

bandi0 15675 2010. október 28. 20:15   Válasz erre: 15674
Azért eszembe szokott jutni a TA is néha. Nem véletlen olvasgatom ezt a fórumot is. :)
    

TPBalaton 15674 2010. október 28. 19:31   Válasz erre: 15673
Te meg ne a véstromon + a TDM-en agyaljá!!:-))
TA a tuti!!!
    

bandi0 15673 2010. október 28. 19:13   Válasz erre: 15670
Szia ficsmester! Ha csak símán nem fizeted be, akkor még rosszabbul jársz, mintha befizetnéd. A szerzõdésed díjnemfizetés miatt megszûnik, csak ugyanannál a biztosítónál tudod újrakötni + még valami napidíjas sarcot is be akarnak majd hajtani rajtad.
http://biztositaskotelezo.hu/kgfb-dijnemfizetes


    

TPBalaton 15672 2010. október 28. 18:59   Válasz erre: 15670
em tom tutira hogy van,de asszem min.9 hónap kell 1+bónusz kathoz.Tehát,attól függ melyikkel lehet többet nyerni.
    

TPBalaton 15671 2010. október 28. 18:51   Válasz erre: 15670
Kivonatni????:-))))))))
Akkor mivel motorozok a jégen??
    

ficsmester 15670 2010. október 28. 18:48  
Van itt olyan aki télire kivonatja a forgalomból a motorját? Mi van akor ha nem fizetem be a biztosításomat? Csak megszüntetik és kész nem? Aztán majd tavaszal kötök ujra valahol, vagy nem így van?
    

TPBalaton 15669 2010. október 28. 14:33   Válasz erre: 15668
Média star lettél!!:-))))
    

danyila 15668 2010. október 28. 14:12   Válasz erre: 15665
Õk utánunk voltak és tõlünk látták a zászlót. Hasonlóan is tartják a végén. :-)
    

danyila 15667 2010. október 28. 14:11   Válasz erre: 15665
Nekem is volt gyerekkoromba MZ-ém TS250/1.
A megszakító és ebbõl kifolyólag a gyertya volt a gyengéje.

A megszakítót és kondenzátort gyakran kellett cserélni, hogy ne hagyja ott az embert az út szélén.
Egyszer csináltam rajta henger fúrást 2 századra volt illesztve. Eleinte nem volt szabad 80-nál jobban menni, mert megszorult. Egyszer tört el az egyes fogaskerék és többször koptak el a léptetõ villák. Fõleg az 1-3-as. A hézagolás volt a titka állítólag, de hézagolhattam meg állítgathattam bár hogy, mindig megette. Minden télen szét volt szedve darabokra és képes voltam az ország másik felébe is elmenni egy egy léptetõvilláért. Szaggatta a láncot és ez aztán törte a hátsó bakelit láncburkolatot. Ezen tanultam egykerekezni. A mostani motorommal ilyet már nem tennék.
Az viszont biztos, hogy Albániáig nem lett volna jó. Valami hiba kijött volna rajta már 500 km után
    

TPBalaton 15666 2010. október 28. 11:02   Válasz erre: 15665
Én az 1000km/nap után kanyart nem akarok látni!:-)))
    

SvShrek 15665 2010. október 28. 10:56   Válasz erre: 15662
Ti Albán turisták összebeszéltetek, hogy mindenki hozzon egy zászlót? :o)))
Tényleg le a kalappal. Van egy öreg haverom (60 éves), aki bejárta Ázsia nagy részét MZ-vel, de akkor nem volt más. Õk alapból kemények voltak:o) De aki a mai világban nekiindul egy ilyen motornak nevezett, kétkerekû valamivel, azé minden tiszteletem. (hajbókolós smile:o) )
Nekem anno a leghosszabb túrám, 500km lehetett MZ-vel két nap alatt. Utána azt sem bántam, ha egy hétig nem látok motort:o)
    

TPBalaton 15664 2010. október 28. 10:47   Válasz erre: 15663
Most,hogy elkezdtem olvasni...:-))))))
    

TPBalaton 15663 2010. október 28. 10:43   Válasz erre: 15662
És nekik is van zászlójuk!:-))
MZ-knek sok hibájuk lenne?
Ha Simsonban újszerû alkatrészek vannak,azzal is lehet messzebbre menni aránylag.Csak türelem kérdése!:-))
    

danyila 15662 2010. október 28. 10:37  
http://www.mzclubhungary.com/index.php?option=com_content&task=view&id=565

Az ilyen elszánt és bátor embereket szeretem. Bátorság nem Albániához kellett, ha nem ahhoz, hogy egyáltalán nekivágjanak az útnak ezekkel a motrokkal.
    

DRZ400 15660 2010. október 26. 20:42  
Sziasztok!
Tud valaki 650-es transalpra eladó középsõ sztendert?
Egyszer régebben volt itt arról szó,hogy valaki le tudja gyártani!
    

TPBalaton 15659 2010. október 26. 18:17   Válasz erre: 15656
Na,van már világítás?:-)
    

tranyo 15658 2010. október 26. 17:32   Válasz erre: 15657
Kulcsnyílásnyi méretre kell reszelni (2 oldalon) a hatlap maradványát és akkor talán kicsavarható.
    

Okta 15657 2010. október 26. 16:44   Válasz erre: 15655
Hát jah, én is elbeszélgetnék szívesen a volt tulajjal, aki meghúzta a zárókupakot... :-)

Csillagkulcs sem a tuti, legtutibb a "hatlapfej" (pl. krova).

Szelepelés jó ötlet, van ismerõsöm, aki a Biget így megcsinálta.
    

BRUDER mester 15656 2010. október 26. 16:06   Válasz erre: 15647
Én máma otthol lehet, hogy viaszgyertyával fogok világítani, mert cseréltem izzót, de még így se nem jó.

A motorkerékpárban meg még nem láttam, de ott asszem gyújtógyertya vanik. Irídiumossal nem tom, hogy megyen-e.
    

danyila 15655 2010. október 26. 14:51   Válasz erre: 15654
De mért kell a záródugót úgy ráhúzni, hogy ne lehessen pár év múlva kicsavarni? Én eleve zsírral kentem be az O gyûrû miatt. A zsíros menet nem hinném, hogy belegyógyul az acélcsõbe. A mellett kiváló menet tömítõ is.

Az meg a másik, hogy itt villáskulccsal nem is szabad próbálkozni, eleve csillagkulcs. A villáskulcs lefordul és elnyalja az alumíniumot. Hogy fog utána kinézni? Még a szoros, nem kinyúlt csillagkulcs is nyomot hagy rajta.

Egyébként hamarosan indul egy projekt, amiben ezt a záródugót rozsdamentesre cserélem. Csak anyagot kell hozzá szerezzek elõször. Ezen az acél záródugon majd lesz egy szelep. Terepen fel fogom pumpálni pár tized bar-ra. Olcsóbb mint a progresszív rugó.
    

Okta 15654 2010. október 26. 14:05   Válasz erre: 15644
Zárdugó: csak minõségi hatlapfejû szerszámot használj, mert az alu meg az acél szeretnek összegyógyulni. Év elején én is nekiestem, de most van egy elnyalt fejû zárdugó az egyik teleszkópomon és benne a régi olaj...
:-)

Amúgy ahogy Danyila írta, még bent lazítsd meg a zárdugót - viszont mikor visszatolod a telókat még a kifli csavarok meghúzása elõtt csavard be amennyire bírod, mert ha nincs bent a zárdugó, megszorításkor eldeformálódhat a csõ.
    

mizi 15653 2010. október 25. 22:05   Válasz erre: 15652
Ja meg mindenki azt mondja hogy 2 évente kéne...
    

mizi 15652 2010. október 25. 22:04   Válasz erre: 15650
Ahogy nézem egyik kezelési könyv se írja elõ, hogy mikor kell cserélni. Az enyémben most van 67ezer, szerintem most lesz elõször cserélve.
    

TPBalaton 15651 2010. október 25. 21:41   Válasz erre: 15650
XR-en is 70k körül lett cserélve a szimmering+olaj,de semmi különbséget sem lehetett érezni.
    

tranyo 15650 2010. október 25. 21:39   Válasz erre: 15637
Érdekes, hogy a gyártók általában nem írják elõ a telóolaj cseréjét!!??

Szerintem átlagos használat mellett nem észrevehetõ a különbség.
A 600-asban kb. 75 ezernél cseréltettem olajat a márkaszervízben. Ezvolt az elsõ csere! Alapvetõen nem lehetett érezni a különbséget. Talán a vastagabb olaj miatt...
    

tranyo 15649 2010. október 25. 20:56   Válasz erre: 15648
...már mint, hogy a 700-asnál a két szárban nem azonos az olaj mennyisége.
    

tranyo 15648 2010. október 25. 20:51  
Ne az ûrmértékre hagyatkozzatok a teló-olaj cseréjénél, mert teljesen kifolyatni úgy sem tudjátok szétszedés nélkül.

Pontosabb a légkamra mérete:

a kiszerelt telószárat összenyomni (rugó nélkül!!), majd annyi olajat tölteni bele, hogy a folyadék 141 mm-re legyen a csõ felsõ peremétõl

Ez a gyári érték. Nem a pontos mm a lényeg, hanem, hogy a két szárban azonos mennyiség legyen.

Ez a 700-asra nem igaz, mert ott eltérõ az olaj mennyisége.
    

TPBalaton 15647 2010. október 25. 20:36  
Valaki próbált már irídiumos gyertyát?
    

TPBalaton 15646 2010. október 25. 20:34   Válasz erre: 15645
4 éves,46k,ideje már kicserélni talán.:-))
    

TPBalaton 15645 2010. október 25. 20:33   Válasz erre: 15644
Köszönöm az infót!!
Majd valahogy +csinálom.
    

danyila 15644 2010. október 25. 20:30   Válasz erre: 15640
A szárakat vedd ki - egyszerûbb.
És ne úgy ahogy a fimen. Mielõtt még a kifli szorítókat kilazítod, a felsõ záródugót lazítsd meg. És készre húzni legutoljára kell a helyén, miután a szárakat megszorítottad.
Így nem kell satuba fogni. A filmen nem említik, de alupofás a satu. Neked olyan úgy sem lesz otthon. A záródugókat betekerés elõtt zsírozd be, hogy be ne gyûrõdjön az O gyûrû.
Az olajszintet rugó nélkül mérd. A folyadékmélységet Tranyó megadja fejbõl. Én már nem emlékszem. Ilyen hosszban jelölj be egy pálcát mélységjelölönek. Így állítsd be a folyadékszintet.
    

mizi 15643 2010. október 25. 20:27   Válasz erre: 15639
Az enyém ki tudja mikor volt szétszedve, ha már szétszedjük kimosom alaposan...
    

TPBalaton 15642 2010. október 25. 20:24   Válasz erre: 15639
Na.Ez már jól hangzik!
    

mizi 15641 2010. október 25. 20:24   Válasz erre: 15635
Ezek pont 0,5 literesek. Azért vettem 3 db 0,5 litereset, hogy 0,4 liter maradjon rám. (2-szer 550 ccm kell a telókba ha jól tudom..) A többi gyártónak ahogy néztem mind literes kiszerelése van. Hétvégén cseréljük Faterral ha minden jól megy...
    

TPBalaton 15640 2010. október 25. 20:23   Válasz erre: 15638
Értem.TA fára felküt "fejjel lefelé" és olaj kifoly.:-))))))
    

danyila 15639 2010. október 25. 20:23   Válasz erre: 15637
Annyira nem kell szétszedni - sõt egyáltalán nem kell szétszedni, ha csak nem szivárgott.
    

danyila 15638 2010. október 25. 20:22   Válasz erre: 15636
Egyszerû - én egyszer vettem igénybe telefonos segítséget.
Azt jegyezd meg, hogy a km spirál hol futott. Én ezt szoptam be. Banális és nevetséges probléma, de nekem ezzel gyûlt meg a bajom. Nem is gondolná az ember. :-)
    

mizi 15637 2010. október 25. 20:20   Válasz erre: 15632
http://onroad.hu/cikk/teleszkop-szereles-motullal.html> Teleszkóp szerelés a Motullal </a>
    

TPBalaton 15636 2010. október 25. 20:18   Válasz erre: 15634
Még semmilyent.
Csak ha 1*û a csere,akkor én csinálom.Ha nem,Honda szerelõ.
Most télen gyertya csere,szinkron és talán teló.
    

danyila 15635 2010. október 25. 20:17   Válasz erre: 15634
A választás jó, csak nem lesz elég az egy liter.
Ezt én is megszoptam. A második literbõl meg maradni fog 8-9 deci.
    

mizi 15634 2010. október 25. 20:13   Válasz erre: 15632
Milyen olajat választottál telóba? Én most vettem ilyet bele: http://www.olajshop.hu/termekek/castrol/uj_mco/act_evo_x_tra_scooter_2t/0_5l/details
    

night-rider 15633 2010. október 25. 20:05   Válasz erre: 15632
2-3 óra
    

TPBalaton 15632 2010. október 25. 19:40  
Teló olajcsere mekkora attrakció?
Csak úgy nagyjából!
    

tranyo 15631 2010. október 25. 18:24   Válasz erre: 15628
Én a Lidl-ben vettem ilyet 3 éve.
    

ficsmester 15630 2010. október 25. 17:28   Válasz erre: 15628
Anyámnak is ilyen van kb 2 éve használja és még ugyan olyan.
    

Okta 15629 2010. október 25. 17:16   Válasz erre: 15573
Én úgy tudom, hogy az Aprilia Rotax blokk, az RC600 pedig saját Gilera (vezérmûszíjas.) Persze lehet, hogy rosszul tudom...

TKC: szerintem nem fog az olyan gyorsan kopni. Nekem még nem volt ugyan, de azért választják sokan, mert kevésbé kopik, mint a Karoo. Legalábbis az enyém elég rendesen elkopott, de igaz, hogy aszfalton is alacsony guminyomással járok, és valószínûleg ez sem tett jót neki. ;-)

Ja, egy év múlva vevõ vagyok a levett gumira! :-D
    


tranyo 15627 2010. október 25. 14:36  
Ez volt az útvonal:

    

TPBalaton 15626 2010. október 24. 20:56  
Szép helyek,szép teljesítmény!
    

tranyo 15625 2010. október 24. 20:55  
-
    

tranyo 15624 2010. október 24. 20:43  
11,5 km volt.
4 óra 50 perc alatt.
510 m szintkülönbség fel és le is.

    

tranyo 15623 2010. október 24. 20:34  
1629 méteren 4 fok volt, míg Belényesben 18.
    

TPBalaton 15622 2010. október 24. 20:33  
Túravezetõd is volt?:-)
Hány méteren voltatok?
    

tranyo 15621 2010. október 24. 20:32  
+
    

tranyo 15620 2010. október 24. 20:30  
:
    

tranyo 15619 2010. október 24. 20:25  
Csak biztosabb két lábon, mint két keréken:)
    

TPBalaton 15618 2010. október 24. 20:15   Válasz erre: 15615
Jól látom,hogy a Kab-hegy van a távolban?
    

k2golden 15617 2010. október 24. 20:09   Válasz erre: 15611
Ilyen a román ideiglenes rendszám. Addig hordom, amíg megkapom a véglegest.
    

TPBalaton 15616 2010. október 24. 19:52   Válasz erre: 15615
Ilyen közel lehet menni a tározóhoz?
    

somanova 15615 2010. október 24. 19:40  
N tippeljetek merre jártam!!:D
    

karel78 15614 2010. október 24. 15:59   Válasz erre: 15598
Üdv
Ellenõriztem amitt tranyo javasolt és az elsõ hengernél bejjebb volt tekerve mint 2 1/4 erre állítottam be de így sem indult be az egyes henger majd beszéltem egy szerelõvel és azt mondta amit te , hogy szinkrongond van.
Meg fogja nézni. :)
Köszi az ötletet
    

TPBalaton 15613 2010. október 24. 12:02   Válasz erre: 15609
Ok,Ok!!:-))))))))

    

danyila 15612 2010. október 24. 09:32  
Már két hete fent van a TKC gumi, de csak tegnap tudtam vele menni és kipróbálni. A környékbeli homokos utakon mentem egy pár órahosszát.
1. Azt hittem sokkal zajosabb lesz.
2. nagyon jó vele menni homokban. Úszkál ugyan jobbra balra, de ha odahúzok neki, ez megszûnik.
3. Aszfalton nagyon jól dönthetõ, csak érezni közben a bütykük daráló hangját. Amit még szokni kell. Ez a daráló hang egyenesben viszont nem jön elõ.
4. Sárban jobban tartja az egyenest, mint a K-60, vagy a Mitas E07-es. Jó az oldaltartása.
5. Ez egy puha anyagú gyorsan kopó gumi lesz. Ez viszont nem zavar, mert évente amúgy is mindig cseréltem.
    

danyila 15611 2010. október 24. 09:21   Válasz erre: 15600
Látom van fasza rendszámod. :-) Meddig kell ezt hordani ?
    

k2golden 15610 2010. október 24. 06:43   Válasz erre: 15609
Az elpattogást éreztem én is.
Az üléspozició nem tünt másnak mint a 650-esen, de a 700-ason van kormányemelõ. Talán miatta...
A kanyarvétellel nem éreztem amit írtál, de nagyon óvatosan mentem a hûvös aszfalt és az ismeretlen gumi miatt. Így nem is nevezhetõ tesztvezetésnek.:-)
    

tranyo 15609 2010. október 23. 22:34   Válasz erre: 15605
"tranyo (pü) #4721 2008-09-21 19:51:43

Ma hosszaban is teszteltem egy 700-as TA-t.
Benyomások:
A motor számottevõen nyomatékosabb lett, és közvetlenebbül reagál a gázadásra is.
A hátsó fék sokkal jobb hatásfokkal mûködik.
Az üléspozíció kissé elõredõlt.
Az idomok kisebbek, szélvédelem sokkal kisebb. A plexit biztos lehet magasítani, de a szélesebb idom akkor is hiányzik.
A futómû jóval feszesebb lett, rossz úton el-elpattog.
Kanyarban nehezebben áll rá az ívre. A 650-esnél rádõlök és zet a motor könnyen követi, nem kell a kormánnyal rádolgozni.
A 700-as nál a kormányon mindig éreztem egy ellentétes erõhatást, amivel meg kellett "küzdeni".

Összességében jó benyomást keltett, de jócskán vesztett a túraendurós fílingbõl!!"
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22124
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők