15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Honda Transalp
Következő oldal

genier 15809 2010. november 6. 22:20  
.
    

tranyo 15808 2010. november 6. 11:08  
+
    

tranyo 15807 2010. november 6. 11:08  
-
    

Games 15806 2010. november 5. 22:33   Válasz erre: 15805
nekem van valahol 4 db rack szekreny kerekem, amibol ketto zarhato is. a 4db elbir 800kg-ot, ha kell szolj, de nem olcso! :)
    

ficsmester 15805 2010. november 5. 22:28   Válasz erre: 15778
Nagyon ötletes! Már holnap csinálom is az enyémet! Menyi terhelést birnak ezek a kerekek darabonként? Kell bele enyi kerék?
    

k2golden 15804 2010. november 5. 21:32   Válasz erre: 15796
Nekünk 220 kg összterheléssel elég volt a TA az Alpokban. De nem neveztünk be egyetlen gyorsulási versenyre sem... A lényeg, hogy mit vársz tõle.
    

genier 15803 2010. november 5. 20:34   Válasz erre: 15802
Én terep a csapattal.
    

TPBalaton 15802 2010. november 5. 20:11  
Már megint a pincében volt a topic!:-)
Ki merre gurul holnap?
    

BRUDER mester 15801 2010. november 5. 10:22   Válasz erre: 15800
http://www.youtube.com/watch?v=87Y0W00t53w&feature=related

Ezt meg gondoltam, csak úgy téli havas estékre.
    

BRUDER mester 15800 2010. november 5. 08:06   Válasz erre: 15798
Vagy, majd megjelennek a hirdetések, hogy alig használt feleséget kisebbre cserélnék, értékegyeztetéssel, stb. :-)
    

Bob&Bobek 15799 2010. november 5. 07:47   Válasz erre: 15781
Jó reggelt!

Szerintem szûken, de elég. Nálunk az "alapcsomag" 175 kg, az eddigi max. terhelés pedig 210 kiló volt. Éles visszafordítókban belsõ íven, hegynek fel néha azért kevés a kettes. :-) Amit meg a futómûben és szélvédelemben tud a TA, ahoz nagyjából elég a motor is.

    

pipers 15798 2010. november 4. 22:01   Válasz erre: 15797
:))
    

SvShrek 15797 2010. november 4. 21:36   Válasz erre: 15796
A Solbi Norbi megoldotta volna ezt a problémát:o)
    

pipers 15796 2010. november 4. 20:59   Válasz erre: 15793
Mi is túráztunk Erdélyben és felmálházva kevés volt a TA.
Igaz én 110 kg vagyok,+nej 60Kg+csomagok 40-45kg.

Ha valaki nem lépi át a gyárilag megadott 180 kg terhelhetõséget, akkor tökéletes és elég a gép.
    

Jani55 15795 2010. november 4. 19:57   Válasz erre: 15792
16 évig az íróasztalomon a "levélnehezék" ez az M40-es csavar volt... a mázsám alatt az irodai forgószék kerekei (5db) is szétmentek... ezért a túlméretezés. De valóban, az alapötlet onnan származik.
(két éve nincs transalpom, most találtam meg)
    

kanyar 15794 2010. november 4. 19:48   Válasz erre: 15778
Nagyon jó eszköz!!!!!
    

tranyo 15793 2010. november 4. 19:40  
Mi túráztunk 2 személlyel is (Alpok, Erdély) + 3 doboz.
Semmi gondunk nem volt.
    

Zsifi 15792 2010. november 4. 19:39   Válasz erre: 15778
Ezt nem is te csináltad, hanem elloptad a startrek forgatásáról..))
    

Jani55 15791 2010. november 4. 19:38   Válasz erre: 15778
Az emelõ elkelt, elvitték.

Köszönöm az érdeklõdéseteket, a dícséreteket, mindenki készítheti, koppinthatja... ha megengeditek, nem válaszolnék mindenkinek külön. Segítségül:
Csavar: HLF M40x200 (10mm-t kell levágni, súlycsökkentésül átm 22-re végig kifúrni) + anya
Kerekek: Szabványos irodai (forgó)szék önbeálló kerekei, 60 kg terhelhetõségû: 9db, + 9db M8x15 csavar
Az illeszkedõ méret a csavarfejen: átm 19mm, 89mm hosszon, a tengely: 300mm, átm 18,6mm
A többit, arányaiban mindenki megsaccolja... Sok sikert (egy vasárnap elkészül).

    

BRUDER mester 15790 2010. november 4. 19:02   Válasz erre: 15781
Nem kevés.

De anyát 60 kilóban maximáljuk, azéér biztos, ami biztos. :-)
    

BRUDER mester 15789 2010. november 4. 19:01   Válasz erre: 15783
Van. A középtámasz lukába passzol.

Nyilván ha meg van középtámasz, nincs hova gyugni, viszont akkor meg nincs is rá szükség.
    

BRUDER mester 15788 2010. november 4. 18:59   Válasz erre: 15783
Tudom. Vitz vót. :-)
    

SvShrek 15787 2010. november 4. 18:43   Válasz erre: 15786
Kurvára benéztem bocs:o)
Azonnal cserélned kell:o))))))))))))))))))))))))))))))
    

alexander 15786 2010. november 4. 18:15   Válasz erre: 15784
VS 1400, nem gsx, az intruder elõtt volt egy hatszázas transalpom, szerettem, de mostanában sokat túrázunk külföldre is
    

galmike 15785 2010. november 4. 18:06   Válasz erre: 15777
Köszi az ötletet meg a szaki elérhetõségét, rajta leszek az ügyön.Ha hallasz valamit vagy ráakadsz valahol légyszi jelezd nekem köszi
    

SvShrek 15784 2010. november 4. 17:46   Válasz erre: 15781
Hali!

A GSX-ednek, pont a fele, de megszokható. Lippiék is ilyennel veretik és nincs gond:o) Bár némi kompromisszumot kell kötnöd a gsx után.
    

Games 15783 2010. november 4. 17:46   Válasz erre: 15778
Ez jopofa. Bruder maister, az anyag tobbe van szerintem... :)
Amugy a transalpon van ott lyuk, amibe bele lehet fuzbni??
    

TPBalaton 15782 2010. november 4. 17:35   Válasz erre: 15781
Bob&Bobek szokott így sokat menni.
    

alexander 15781 2010. november 4. 17:28  
Szevasztok!
utassal, felpakolva nem kevés a 650-es transalp ereje???

    

Jani55 15780 2010. november 4. 16:39   Válasz erre: 15779
Ihaj! Uccu neki...
    

BRUDER mester 15779 2010. november 4. 15:48   Válasz erre: 15778
Ez jogvédett termék?

Csinálok egyet izibe.
    

Jani55 15778 2010. november 4. 15:38   Válasz erre: 15760
Mûködése: A felül (vízszintesen) látható tengelyt kihúzni. Ebben, az összetekert állapotában alá kell gurítani a kitámasztón levõ motornak. Bal kézzel a motort függõlegesen megtartani, jobb kézzel a tengelyt befûzni a kitámasztó felõli oldalról a váz erre a célra készített nyílásába, átnyomni az emelõ csavarfején és a túloldali váznyíláson. Ekkor a motor már nem tud eldõlni, tartja az átfûzött tengely. Jobbra forgatva az emelõ kerekes részét, az anyából a csavar emelkedik függõlegesen, emeli a motorvázat. Mérlegállás: az elsõ keréken kb 10 kg van, ezt könnyedén megemelve bármilyen irányban tolható a motor, nagyon stabilan tartja függõleges helyzetben, tehermentesítve a kerekeket. 2perc fel, 2perc le.


    

genier 15777 2010. november 4. 15:32   Válasz erre: 15775
Akár hibás CDI-t is vehetsz, az alábbi ember megcsinálja:

Kis János 30/851-2439 Kisújszállás.
Nekem is õ javította meg, darabonként 6k volt egy éve.
    

tranyo 15776 2010. november 4. 15:15   Válasz erre: 15775
Nincs mit!
Van neki?
    

galmike 15775 2010. november 4. 14:57   Válasz erre: 15769
Köszönöm a segítséget sokat segített. Sajnos transalpban nem tudom viszonozni a segítséget de ha Pécsen jársz vagy a közelben van dolgod egy Szalonra a vendégem vagy.
    

TPBalaton 15774 2010. november 4. 13:30   Válasz erre: 15773
Méé nem hiszed?:-)))))
    

BRUDER mester 15773 2010. november 4. 13:21   Válasz erre: 15771
Szerintem simán beadja nekünk, hogy ez is 25 órás volt. :-)
    

TPBalaton 15772 2010. november 4. 12:55   Válasz erre: 15771
Húú ázsiában aztán vannak furcsa népek!:-))))
    

Okta 15771 2010. november 4. 12:38   Válasz erre: 15770
És milyen volt az út Japánból?

:-DDD
    

TPBalaton 15770 2010. november 4. 12:28  
Most jöttem a Hondától,ott azt mondták a TA megy tovább!
Tehát nem akarják aszfaltosítani a Cross Runner-rel.
    

tranyo 15769 2010. november 4. 11:11   Válasz erre: 15768
Sajnos nem.
Bontókban kell szétnézni.
Pl. itt viszonylag sok TA alkatrész szokott lenni:
"Bakonymotor
Elérhetõségeink
Cím: 8417, Csetény, Rózsa út 20
Telefonszám: Troják Zoltán - 06-30-855-7633
Email: info@bakonymotor.com"


    

galmike 15768 2010. november 4. 11:03   Válasz erre: 15767
Köszi az infót.Nem tudsz valakinél megmaradt tartalék cdi-rõl,vagy használt esetleg javított is érdekelne.Mert a v1 hang nem olyan szép mint a v2 :)
    

tranyo 15767 2010. november 4. 08:54   Válasz erre: 15766
A két doboz kompatibilis egymással.
Valamelyiket biztos cserélték már.
Itthon a Hondán kívül szerintem nem kapsz újat.
    

galmike 15766 2010. november 4. 08:24   Válasz erre: 15765
Igen egyet mindenképp szeretnék venni az útra tarcsiba.Ha lehet inkább itthon szeretném megvenni úgy,hogy oda viszem a motort rádugom a cdi-t és ha ok jöhetnek a csúnya anyagiak.Kicsit félek mert a baloldali cdi mm9ci529-es volt/ez hányt be/ a jobboldali viszont ms8ci558 .Ezek szerint már mókolt volt a motor vagy ez normális
    

tranyo 15765 2010. november 4. 08:00   Válasz erre: 15764
Ha jól értem, újat szeretnél venni.
Nem tudom, mennyi a gyári Honda, de az e-bay-en kb. 120 EUR + postaköltség az ára:

http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1312&_nkw=transalp+600+cdi&_sacat=See-All-Categories

    

galmike 15764 2010. november 3. 23:53  
Sziasztok Transalposok Segítséget szeretnék kérni tõletek.Vettem egy xl600v-t és két nap után bedobta a cdi-s trükjét.Elmentem a Hondához ott olyan összeget mondtak,hogy abba belesápadtam.Most ott tartok,hogy egy szaki megpróbálja a forrasztós trükköt,de én mindenképp szeretnék egyet venni tartalékba mert" hosszú" útra szeretnék menni vele.Segítségetek elõre is köszi.
    

TPBalaton 15763 2010. november 3. 21:02   Válasz erre: 15762
XR-ben 6 éves a gyári akksi,100k és rengeteg indítózás után is tökéletes!
    

tranyo 15762 2010. november 3. 20:56  
Ma rádugtam az 5 és fél éves gyári Yuasa akkura az automata csepptöltõt. Kb. 10 perc után jelezte, hogy feltöltve.
Utoljára februárban töltöttem.

    

mizi 15761 2010. november 3. 17:48   Válasz erre: 15760
Hali,

esetleg képet tudnál róla feltenni vagy küldeni?
    

Jani55 15760 2010. november 3. 16:11  
Hali Transalposok!
Van egy erõs, orsós, önbeálló kerekekkel szerelt motoremelõm eladó. A váz alsó szemeihez kapcsolható, biztonságosan, egyensúlyban (közel mérlegállásban), nagyon stabilan tartja a motort (téli tárolásra, lánckarbantartáshoz, kerékszereléshez stb. tervezve), ezen bármilyen irányban tolható a motor szûk helyre is. 2 perc alatt egyedül, fel-leemelhetõ a motor. Saját gyártmány: egy tizesért (az önbeálló kerekek kerültek ennyibe).
    

TPBalaton 15759 2010. november 3. 13:07   Válasz erre: 15758
Szerintem a védelemmel,sérüléssel van - és + tapasztalat is.
    

Pat Bateman 15758 2010. november 3. 13:03   Válasz erre: 15756
Akkor most megkérdezek mindent, ami belém szorult: a sima mûanyag kézvédõ esésnél védi-e eléggé a karokat (nem az enyémet, fék+kuplung), vagy sokkal jobb a fémbetétes (az a kérdés, hogy a fém adta plusz merevség nem hajlítja-e el esetleg a kormányt - inkább a kézvédõ+kar törjön, mint a kormány ferdüljön)? Illetve befér a kézvédõ és a kormány közé még valamekkora kormányvégsúly (nagyon megszoktam a végsúlyt, szélesebb a kormányfogás).
    

tranyo 15757 2010. november 3. 12:58   Válasz erre: 15750
Ez ugyanolyan formájú, mint a Polisport, csak vastagabb anyagból készült.
    

TPBalaton 15756 2010. november 3. 12:56  
Én is a Polisportot néztem ki.Jövõ nyárra az lesz,mert tök mind1 milyen kesztyût veszek fel a gyári kézvédõ mögött +sül a kezem.
    

Pat Bateman 15755 2010. november 3. 12:52  
Tranyo, SvShrek! Köszi mindkettõtöknek! (Persze most már látom, hogy én bonyolítottam túl, ahelyett, hogy leugranék a bázismotorba, elmegyek messze kézvédõt venni :) )
    

tranyo 15754 2010. november 3. 12:00   Válasz erre: 15752
A belinkelt kézvédõ nálam a gyári kormányon van.
    

SvShrek 15753 2010. november 3. 11:43   Válasz erre: 15752
650-esen láttam polisport-ot (RMC) mindenféle átalakítás nélkül felmegy.
    

Pat Bateman 15752 2010. november 3. 11:31  
Tudom, hogy hülyének fogok tûnni, de nézegettem már sokat, és az a bajom, hogy a kézvédõket általában krossz-kormányra tervezik, a TA-é meg nem egyenes, ezért nem tudom rárakni. Vettem egyet a Wilkerben (kocsival voltam, ott meg azt mondták, hogy jó lesz az 650-esre), de az nem jó (egyenesre jó lenne), túl sok pénzt meg nem akarok kidobni feleslegesen...
Van valakinek felszerelve ilyen kézvédõje? köszi.
    

SvShrek 15751 2010. november 3. 09:05   Válasz erre: 15749
Esetleg nézz körbe az RMC-nél is. Mindenféle kézvédõt kaphatsz, jó áron.
    

tranyo 15750 2010. november 3. 08:58   Válasz erre: 15749

http://www.bazismotor.eu/170/196/197/

lásd: "KÉZVÉDÕ, UNIVERZÁLIS"
    

Pat Bateman 15749 2010. november 2. 21:43   Válasz erre: 15748
Mi a kézvédõ márkája, ill. hol lehet kapni?
    

TPBalaton 15748 2010. november 2. 21:28  
Tranyo!
Nem ismered ezt a motort?:-)))))))))
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_transalp_xl_650_v_csere_is_-4252525
    

TPBalaton 15747 2010. november 2. 21:06  
http://motor.honda.hu/hirek-kateg-modell_hirek-280
    

tranyo 15746 2010. november 2. 20:39   Válasz erre: 15740
Pl. mûanyag hegesztéssel s a heLYére lehet aplikálni.
    

poteka 15745 2010. november 2. 19:28   Válasz erre: 15743
Én valószínûleg egy csavar menetes részét levágnám, egy anyát rátekernék, rápöttyölném és formára köszörülném-reszelném, és máris elõállt a bütyök. Valahogy epokittal azt is maradásra lehet bírni, csak valahogy a fogadó részt is meg kell dolgozni.
    

SvShrek 15744 2010. november 2. 19:25   Válasz erre: 15736
Még a hátsó dobozomba is pakolhatna:o))))
    

poteka 15743 2010. november 2. 19:24   Válasz erre: 15741
Ha a letört darab megvan (benne a gumigyûrûben a fülben), akkor epokit megfogja, és utána fogja is az idomot. Ha nincs meg, akkor nehezebb ügy, kell valamit találni, ami formára hasonló.
Nekem megvolt a letört darab, és két éve bírja az epokitos megoldás, pedig azóta voltak mozgatva többször (akku kivétel-betétel, elektromos javítások, féklámpakapcsoló, tank levétele stb.).
    

TPBalaton 15742 2010. november 2. 18:38   Válasz erre: 15741
Bal felsõ nálam is törött.:-(
Pillragasztó nem tartja meg..-(
    

ficsmester 15741 2010. november 2. 18:36  
Nem tudtok valami okosságot arra hogyan lehet javítani az idomok belsejében azokat a mûanyag pöcköket amik a hején tartják az idomokat? Sajnos ugy vettem hogy 2 le van törve
    

ficsmester 15740 2010. november 2. 16:37   Válasz erre: 15715
Én is észrevettem még a szakadás elõtt hogy egyesével patognak a drotok és orvosoltuk, bowden javitó "dió" meg egy oldalvágó mindig van a táskában. A dt is szerette fogyasztani a kuplung bowdent
    

TPBalaton 15739 2010. november 2. 16:28   Válasz erre: 15737
Akkor mia fenének a "cross" kifejezés?
Tesója a tourerrõl már látszik az endurós beütés.:-)))
    

Zsifi 15738 2010. november 2. 15:35   Válasz erre: 15736
Persze...aztán egész úton ütögetné a hátamat..)))
    

genier 15737 2010. november 2. 15:21   Válasz erre: 15728
Ez tutira nem lesz a TA utódja..
Ez egy full aszfaltmotor
:-)))
    

danyila 15736 2010. november 2. 14:57  
http://www.youtube.com/watch?v=liAROlu1WFI&feature=related
Ki szorítana neki helyet a hátsó ülésen? :-)
    

TPBalaton 15735 2010. november 2. 13:49   Válasz erre: 15734
Hátsója VT250,elõl már 700-as vonalai is látszódnak.
Oldal szélvédelme jobb szerintem,ez pozitív is lehet.
Fejidom semmi.:-((
    

TPBalaton 15734 2010. november 2. 13:48   Válasz erre: 15733
Gondolom.:-)))
Cross runner és tourer.
De valszeg a Runner még nagyon csak koncepció.
Csak lesz legalább 19-es kereke elõl.
    

tranyo 15733 2010. november 2. 13:45   Válasz erre: 15732
Ez miért a TA utódja??
    

TPBalaton 15732 2010. november 2. 13:40   Válasz erre: 15731
Se kézvédõ,se kartervédõ...
Szomorú!:-((
Nem értem a Hondát!
A Tourer-Vara utódot jobban terepesre csinálták,mint a könnyebb terepen jobban mozgó Runner-TA utódot.:-)))
Vagy csinálna a Honda 1 terepesebb változatot?Vagy AT utódot?Ebben a vv-ban?
    

tranyo 15731 2010. november 2. 13:36   Válasz erre: 15728
Hát ez full aszfaltos!
    

TPBalaton 15730 2010. november 2. 12:33   Válasz erre: 15728
És nem könnyû gépnek néz ki!:-(
    

TPBalaton 15729 2010. november 2. 12:23   Válasz erre: 15728
És szerintem mintha Honda TDM lenne.:-))
    

TPBalaton 15728 2010. november 2. 12:21  
Ha ez lesz a TA utódja,akkor csak blokkban lesz elõrelépés.:-(
Szélvédelem felül itt is elspórolva.De 1 jó nagy ablakkal javítható.:-)
http://www.motorradonline.de/de/foto-shows/eicma-spezial/foto-show-honda-crossrunner/337968#13
    

BRUDER mester 15727 2010. november 2. 11:10   Válasz erre: 15726
úgy lesz.
    

Motomoto 15726 2010. november 2. 11:08   Válasz erre: 15725
Úgyis még csak most jönnek a hosszú, unalmas, csõhajlítgatásra, túratervezésre alkalmas téli esték. Azért dokumentáld majd néhány fényképpel a munkamenetet.
    

BRUDER mester 15725 2010. november 2. 10:49   Válasz erre: 15723
http://brushwoodtoys.co.uk/toyfarmbuildingsandaccessories.asp?ID=700&product=Farm%20House

Most ilyenekkel vagyok elfoglalva.
    

BRUDER mester 15724 2010. november 2. 10:43   Válasz erre: 15722
Csövek ottan hevernek a garázsban, csak meg köll hajtogatni.
Most a gyerekeknek csináltam gabonatárolót, meg egy áruházat. :-)
    

Motomoto 15723 2010. november 2. 10:34   Válasz erre: 15721
Mester, jut eszembe, hogy állsz a bukócsõ projekttel?
    

Motomoto 15722 2010. november 2. 10:27   Válasz erre: 15721
Nem gyalultam én semmit, csak egy jó alapos mosás volt szükségszerû :-)
Amúgy meg mit csinálnál az idomokkal? Most írtad, hogy elajándékozod a sárgát, ha kijön az utód.
    

BRUDER mester 15721 2010. november 2. 10:17   Válasz erre: 15720
Kössünk bótot!

Megveszem a 4 db sárga karosszériaelemedet 50....30.000 pénzéér, és csinálok neked helyette PVC-bõl, azt felrakhatod, annak nem számít, ha legyalulod.

Na? :-)
    

Motomoto 15720 2010. november 2. 09:55  
Úgy látom, sokan csábultak el a szép idõtõl és mentek a hét végén ki a természetbe. Én is kipróbáltam a 700-ast terepen, ez volt az elsõ alkalom. Állva motorozva egy kicsit lehetne kényelmesebb, nem tudom alacsonyabbaknak mennyire jön be? Azt sem tudom, mennyit számítana, ha ki lehetne kapcsolni az ABS-t, mindenesetre agyagos dagonyában nem érdemes rángatni az elsõ fékkart :-). Összességében nagyon tetszett a dolog.
    

TPBalaton 15719 2010. november 2. 09:48   Válasz erre: 15718
:-)
Csak a súlya a kérdés.
Valszeg rendesen leveszik a teljesítményét a blokknak.Átprogramozzák a motorelektrónikát.
Tutira 6 sebességes lesz.:-))
    

BRUDER mester 15718 2010. november 2. 09:40   Válasz erre: 15717
Akkor a Sárgát hozzávágom a tesómhoz. :-)
    

TPBalaton 15717 2010. november 2. 09:18  
Talán jön a 800-as viffer blokkos TA utód?
    

danyila 15716 2010. november 2. 08:25   Válasz erre: 15713
A rendszámot rutinosabb kollégák már beragasszák a helyére egy kis sziloplaszttal.
1. nem zörög
2. nem veszik el
3. nehéz lelopni
    

danyila 15715 2010. november 2. 08:20   Válasz erre: 15713
A kuplung bowdent én is néztem és megállapítottam, hogy pár szálas rojtozódás van rajta. Azt hiszem a héten kicserélem, mert terepen kuplung nélkül egyedül, nem túl biztató a jövõkép.
    

genier 15714 2010. november 1. 21:14   Válasz erre: 15713
Ez kész..:-))))
    

ficsmester 15713 2010. november 1. 19:20  
Mi tegnap mentünk és az érdekessége az volt hogy elszakadt a kuplung bowdenek, valószínüleg elkopott a kilométeróra spirál, elhagytam a rendszámom "ez utólag meglett" majd kifogyott a benzin mert tartalékon mentem végig miközben én azt hidtem hogy csak simán nyitva van... De egyébként qurva jóóó volt
    

danyila 15712 2010. november 1. 18:00   Válasz erre: 15711
Az UAZ oldala tele volt aggatva nyulakkal és fácánokkal.
    

TPBalaton 15711 2010. november 1. 17:55   Válasz erre: 15710
Úgy nézem,UAZ is járt itt elõtted!:-))))
Így van BRUDER?
Hol vagy?:-)
    

danyila 15710 2010. november 1. 17:44  
Ma megint mentem egy kört. Az érdekessége az volt, hogy a kb. 50 km-bõl 30km-en keresztül nem tudtam hol vagyok. Egy esetben átkeltem egy sártengeren meg egy szántóföldön, némi kukoricáson, majd egy tanya udvarán kötöttem ki, ahonnan vissza kellett fordulni, miközben 4 kutya akart a motorról leszedni több száz méteren keresztül. Szatymaz és Algyõ közt mentem. Csak az induló és a cél település a biztos.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22124
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők