Games | 15806 | 2010. november 5. 22:33 | Válasz erre: 15805 |
nekem van valahol 4 db rack szekreny kerekem, amibol ketto zarhato is. a 4db elbir 800kg-ot, ha kell szolj, de nem olcso! :)
|
ficsmester | 15805 | 2010. november 5. 22:28 | Válasz erre: 15778 |
Nagyon ötletes! Már holnap csinálom is az enyémet! Menyi terhelést birnak ezek a kerekek darabonként? Kell bele enyi kerék?
|
k2golden | 15804 | 2010. november 5. 21:32 | Válasz erre: 15796 |
Nekünk 220 kg összterheléssel elég volt a TA az Alpokban. De nem neveztünk be egyetlen gyorsulási versenyre sem... A lényeg, hogy mit vársz tõle.
|
TPBalaton | 15802 | 2010. november 5. 20:11 |
Már megint a pincében volt a topic!:-) Ki merre gurul holnap? |
BRUDER mester | 15801 | 2010. november 5. 10:22 | Válasz erre: 15800 |
http://www.youtube.com/watch?v=87Y0W00t53w&feature=related Ezt meg gondoltam, csak úgy téli havas estékre. |
BRUDER mester | 15800 | 2010. november 5. 08:06 | Válasz erre: 15798 |
Vagy, majd megjelennek a hirdetések, hogy alig használt feleséget kisebbre cserélnék, értékegyeztetéssel, stb. :-)
|
Bob&Bobek | 15799 | 2010. november 5. 07:47 | Válasz erre: 15781 |
Jó reggelt! Szerintem szûken, de elég. Nálunk az "alapcsomag" 175 kg, az eddigi max. terhelés pedig 210 kiló volt. Éles visszafordítókban belsõ íven, hegynek fel néha azért kevés a kettes. :-) Amit meg a futómûben és szélvédelemben tud a TA, ahoz nagyjából elég a motor is. |
SvShrek | 15797 | 2010. november 4. 21:36 | Válasz erre: 15796 |
A Solbi Norbi megoldotta volna ezt a problémát:o)
|
pipers | 15796 | 2010. november 4. 20:59 | Válasz erre: 15793 |
Mi is túráztunk Erdélyben és felmálházva kevés volt a TA. Igaz én 110 kg vagyok,+nej 60Kg+csomagok 40-45kg. Ha valaki nem lépi át a gyárilag megadott 180 kg terhelhetõséget, akkor tökéletes és elég a gép. |
Jani55 | 15795 | 2010. november 4. 19:57 | Válasz erre: 15792 |
16 évig az íróasztalomon a "levélnehezék" ez az M40-es csavar volt... a mázsám alatt az irodai forgószék kerekei (5db) is szétmentek... ezért a túlméretezés. De valóban, az alapötlet onnan származik. (két éve nincs transalpom, most találtam meg) |
tranyo | 15793 | 2010. november 4. 19:40 |
Mi túráztunk 2 személlyel is (Alpok, Erdély) + 3 doboz. Semmi gondunk nem volt. |
Zsifi | 15792 | 2010. november 4. 19:39 | Válasz erre: 15778 |
Ezt nem is te csináltad, hanem elloptad a startrek forgatásáról..))
|
Jani55 | 15791 | 2010. november 4. 19:38 | Válasz erre: 15778 |
Az emelõ elkelt, elvitték. Köszönöm az érdeklõdéseteket, a dícséreteket, mindenki készítheti, koppinthatja... ha megengeditek, nem válaszolnék mindenkinek külön. Segítségül: Csavar: HLF M40x200 (10mm-t kell levágni, súlycsökkentésül átm 22-re végig kifúrni) + anya Kerekek: Szabványos irodai (forgó)szék önbeálló kerekei, 60 kg terhelhetõségû: 9db, + 9db M8x15 csavar Az illeszkedõ méret a csavarfejen: átm 19mm, 89mm hosszon, a tengely: 300mm, átm 18,6mm A többit, arányaiban mindenki megsaccolja... Sok sikert (egy vasárnap elkészül). |
BRUDER mester | 15790 | 2010. november 4. 19:02 | Válasz erre: 15781 |
Nem kevés. De anyát 60 kilóban maximáljuk, azéér biztos, ami biztos. :-) |
BRUDER mester | 15789 | 2010. november 4. 19:01 | Válasz erre: 15783 |
Van. A középtámasz lukába passzol. Nyilván ha meg van középtámasz, nincs hova gyugni, viszont akkor meg nincs is rá szükség. |
SvShrek | 15787 | 2010. november 4. 18:43 | Válasz erre: 15786 |
Kurvára benéztem bocs:o) Azonnal cserélned kell:o)))))))))))))))))))))))))))))) |
alexander | 15786 | 2010. november 4. 18:15 | Válasz erre: 15784 |
VS 1400, nem gsx, az intruder elõtt volt egy hatszázas transalpom, szerettem, de mostanában sokat túrázunk külföldre is
|
galmike | 15785 | 2010. november 4. 18:06 | Válasz erre: 15777 |
Köszi az ötletet meg a szaki elérhetõségét, rajta leszek az ügyön.Ha hallasz valamit vagy ráakadsz valahol légyszi jelezd nekem köszi
|
SvShrek | 15784 | 2010. november 4. 17:46 | Válasz erre: 15781 |
Hali! A GSX-ednek, pont a fele, de megszokható. Lippiék is ilyennel veretik és nincs gond:o) Bár némi kompromisszumot kell kötnöd a gsx után. |
Games | 15783 | 2010. november 4. 17:46 | Válasz erre: 15778 |
Ez jopofa. Bruder maister, az anyag tobbe van szerintem... :) Amugy a transalpon van ott lyuk, amibe bele lehet fuzbni?? |
alexander | 15781 | 2010. november 4. 17:28 |
Szevasztok! utassal, felpakolva nem kevés a 650-es transalp ereje??? |
BRUDER mester | 15779 | 2010. november 4. 15:48 | Válasz erre: 15778 |
Ez jogvédett termék? Csinálok egyet izibe. |
Jani55 | 15778 | 2010. november 4. 15:38 | Válasz erre: 15760 |
genier | 15777 | 2010. november 4. 15:32 | Válasz erre: 15775 |
Akár hibás CDI-t is vehetsz, az alábbi ember megcsinálja: Kis János 30/851-2439 Kisújszállás. Nekem is õ javította meg, darabonként 6k volt egy éve. |
galmike | 15775 | 2010. november 4. 14:57 | Válasz erre: 15769 |
Köszönöm a segítséget sokat segített. Sajnos transalpban nem tudom viszonozni a segítséget de ha Pécsen jársz vagy a közelben van dolgod egy Szalonra a vendégem vagy.
|
BRUDER mester | 15773 | 2010. november 4. 13:21 | Válasz erre: 15771 |
Szerintem simán beadja nekünk, hogy ez is 25 órás volt. :-)
|
TPBalaton | 15772 | 2010. november 4. 12:55 | Válasz erre: 15771 |
Húú ázsiában aztán vannak furcsa népek!:-))))
|
TPBalaton | 15770 | 2010. november 4. 12:28 |
Most jöttem a Hondától,ott azt mondták a TA megy tovább! Tehát nem akarják aszfaltosítani a Cross Runner-rel. |
tranyo | 15769 | 2010. november 4. 11:11 | Válasz erre: 15768 |
Sajnos nem. Bontókban kell szétnézni. Pl. itt viszonylag sok TA alkatrész szokott lenni: "Bakonymotor Elérhetõségeink Cím: 8417, Csetény, Rózsa út 20 Telefonszám: Troják Zoltán - 06-30-855-7633 Email: info@bakonymotor.com" |
galmike | 15768 | 2010. november 4. 11:03 | Válasz erre: 15767 |
Köszi az infót.Nem tudsz valakinél megmaradt tartalék cdi-rõl,vagy használt esetleg javított is érdekelne.Mert a v1 hang nem olyan szép mint a v2 :)
|
tranyo | 15767 | 2010. november 4. 08:54 | Válasz erre: 15766 |
A két doboz kompatibilis egymással. Valamelyiket biztos cserélték már. Itthon a Hondán kívül szerintem nem kapsz újat. |
galmike | 15766 | 2010. november 4. 08:24 | Válasz erre: 15765 |
Igen egyet mindenképp szeretnék venni az útra tarcsiba.Ha lehet inkább itthon szeretném megvenni úgy,hogy oda viszem a motort rádugom a cdi-t és ha ok jöhetnek a csúnya anyagiak.Kicsit félek mert a baloldali cdi mm9ci529-es volt/ez hányt be/ a jobboldali viszont ms8ci558 .Ezek szerint már mókolt volt a motor vagy ez normális
|
tranyo | 15765 | 2010. november 4. 08:00 | Válasz erre: 15764 |
Ha jól értem, újat szeretnél venni. Nem tudom, mennyi a gyári Honda, de az e-bay-en kb. 120 EUR + postaköltség az ára: http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1312&_nkw=transalp+600+cdi&_sacat=See-All-Categories |
galmike | 15764 | 2010. november 3. 23:53 |
Sziasztok Transalposok Segítséget szeretnék kérni tõletek.Vettem egy xl600v-t és két nap után bedobta a cdi-s trükjét.Elmentem a Hondához ott olyan összeget mondtak,hogy abba belesápadtam.Most ott tartok,hogy egy szaki megpróbálja a forrasztós trükköt,de én mindenképp szeretnék egyet venni tartalékba mert" hosszú" útra szeretnék menni vele.Segítségetek elõre is köszi.
|
TPBalaton | 15763 | 2010. november 3. 21:02 | Válasz erre: 15762 |
XR-ben 6 éves a gyári akksi,100k és rengeteg indítózás után is tökéletes!
|
tranyo | 15762 | 2010. november 3. 20:56 |
Ma rádugtam az 5 és fél éves gyári Yuasa akkura az automata csepptöltõt. Kb. 10 perc után jelezte, hogy feltöltve. Utoljára februárban töltöttem. |
mizi | 15761 | 2010. november 3. 17:48 | Válasz erre: 15760 |
Hali, esetleg képet tudnál róla feltenni vagy küldeni? |
Jani55 | 15760 | 2010. november 3. 16:11 |
Hali Transalposok! Van egy erõs, orsós, önbeálló kerekekkel szerelt motoremelõm eladó. A váz alsó szemeihez kapcsolható, biztonságosan, egyensúlyban (közel mérlegállásban), nagyon stabilan tartja a motort (téli tárolásra, lánckarbantartáshoz, kerékszereléshez stb. tervezve), ezen bármilyen irányban tolható a motor szûk helyre is. 2 perc alatt egyedül, fel-leemelhetõ a motor. Saját gyártmány: egy tizesért (az önbeálló kerekek kerültek ennyibe). |
TPBalaton | 15759 | 2010. november 3. 13:07 | Válasz erre: 15758 |
Szerintem a védelemmel,sérüléssel van - és + tapasztalat is.
|
Pat Bateman | 15758 | 2010. november 3. 13:03 | Válasz erre: 15756 |
Akkor most megkérdezek mindent, ami belém szorult: a sima mûanyag kézvédõ esésnél védi-e eléggé a karokat (nem az enyémet, fék+kuplung), vagy sokkal jobb a fémbetétes (az a kérdés, hogy a fém adta plusz merevség nem hajlítja-e el esetleg a kormányt - inkább a kézvédõ+kar törjön, mint a kormány ferdüljön)? Illetve befér a kézvédõ és a kormány közé még valamekkora kormányvégsúly (nagyon megszoktam a végsúlyt, szélesebb a kormányfogás).
|
tranyo | 15757 | 2010. november 3. 12:58 | Válasz erre: 15750 |
Ez ugyanolyan formájú, mint a Polisport, csak vastagabb anyagból készült.
|
TPBalaton | 15756 | 2010. november 3. 12:56 |
Én is a Polisportot néztem ki.Jövõ nyárra az lesz,mert tök mind1 milyen kesztyût veszek fel a gyári kézvédõ mögött +sül a kezem.
|
Pat Bateman | 15755 | 2010. november 3. 12:52 |
Tranyo, SvShrek! Köszi mindkettõtöknek! (Persze most már látom, hogy én bonyolítottam túl, ahelyett, hogy leugranék a bázismotorba, elmegyek messze kézvédõt venni :) )
|
tranyo | 15754 | 2010. november 3. 12:00 | Válasz erre: 15752 |
A belinkelt kézvédõ nálam a gyári kormányon van.
|
SvShrek | 15753 | 2010. november 3. 11:43 | Válasz erre: 15752 |
650-esen láttam polisport-ot (RMC) mindenféle átalakítás nélkül felmegy.
|
Pat Bateman | 15752 | 2010. november 3. 11:31 |
Tudom, hogy hülyének fogok tûnni, de nézegettem már sokat, és az a bajom, hogy a kézvédõket általában krossz-kormányra tervezik, a TA-é meg nem egyenes, ezért nem tudom rárakni. Vettem egyet a Wilkerben (kocsival voltam, ott meg azt mondták, hogy jó lesz az 650-esre), de az nem jó (egyenesre jó lenne), túl sok pénzt meg nem akarok kidobni feleslegesen... Van valakinek felszerelve ilyen kézvédõje? köszi. |
SvShrek | 15751 | 2010. november 3. 09:05 | Válasz erre: 15749 |
Esetleg nézz körbe az RMC-nél is. Mindenféle kézvédõt kaphatsz, jó áron.
|
tranyo | 15750 | 2010. november 3. 08:58 | Válasz erre: 15749 |
http://www.bazismotor.eu/170/196/197/ lásd: "KÉZVÉDÕ, UNIVERZÁLIS" |
Pat Bateman | 15749 | 2010. november 2. 21:43 | Válasz erre: 15748 |
Mi a kézvédõ márkája, ill. hol lehet kapni?
|
TPBalaton | 15748 | 2010. november 2. 21:28 |
Tranyo! Nem ismered ezt a motort?:-))))))))) http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_transalp_xl_650_v_csere_is_-4252525 |
tranyo | 15746 | 2010. november 2. 20:39 | Válasz erre: 15740 |
Pl. mûanyag hegesztéssel s a heLYére lehet aplikálni.
|
poteka | 15745 | 2010. november 2. 19:28 | Válasz erre: 15743 |
Én valószínûleg egy csavar menetes részét levágnám, egy anyát rátekernék, rápöttyölném és formára köszörülném-reszelném, és máris elõállt a bütyök. Valahogy epokittal azt is maradásra lehet bírni, csak valahogy a fogadó részt is meg kell dolgozni.
|
poteka | 15743 | 2010. november 2. 19:24 | Válasz erre: 15741 |
Ha a letört darab megvan (benne a gumigyûrûben a fülben), akkor epokit megfogja, és utána fogja is az idomot. Ha nincs meg, akkor nehezebb ügy, kell valamit találni, ami formára hasonló. Nekem megvolt a letört darab, és két éve bírja az epokitos megoldás, pedig azóta voltak mozgatva többször (akku kivétel-betétel, elektromos javítások, féklámpakapcsoló, tank levétele stb.). |
TPBalaton | 15742 | 2010. november 2. 18:38 | Válasz erre: 15741 |
Bal felsõ nálam is törött.:-( Pillragasztó nem tartja meg..-( |
ficsmester | 15741 | 2010. november 2. 18:36 |
Nem tudtok valami okosságot arra hogyan lehet javítani az idomok belsejében azokat a mûanyag pöcköket amik a hején tartják az idomokat? Sajnos ugy vettem hogy 2 le van törve
|
ficsmester | 15740 | 2010. november 2. 16:37 | Válasz erre: 15715 |
Én is észrevettem még a szakadás elõtt hogy egyesével patognak a drotok és orvosoltuk, bowden javitó "dió" meg egy oldalvágó mindig van a táskában. A dt is szerette fogyasztani a kuplung bowdent
|
TPBalaton | 15739 | 2010. november 2. 16:28 | Válasz erre: 15737 |
Akkor mia fenének a "cross" kifejezés? Tesója a tourerrõl már látszik az endurós beütés.:-))) |
Zsifi | 15738 | 2010. november 2. 15:35 | Válasz erre: 15736 |
Persze...aztán egész úton ütögetné a hátamat..)))
|
genier | 15737 | 2010. november 2. 15:21 | Válasz erre: 15728 |
Ez tutira nem lesz a TA utódja.. Ez egy full aszfaltmotor :-))) |
danyila | 15736 | 2010. november 2. 14:57 |
http://www.youtube.com/watch?v=liAROlu1WFI&feature=related Ki szorítana neki helyet a hátsó ülésen? :-) |
TPBalaton | 15735 | 2010. november 2. 13:49 | Válasz erre: 15734 |
Hátsója VT250,elõl már 700-as vonalai is látszódnak. Oldal szélvédelme jobb szerintem,ez pozitív is lehet. Fejidom semmi.:-(( |
TPBalaton | 15734 | 2010. november 2. 13:48 | Válasz erre: 15733 |
Gondolom.:-))) Cross runner és tourer. De valszeg a Runner még nagyon csak koncepció. Csak lesz legalább 19-es kereke elõl. ![]() |
TPBalaton | 15732 | 2010. november 2. 13:40 | Válasz erre: 15731 |
Se kézvédõ,se kartervédõ... Szomorú!:-(( Nem értem a Hondát! A Tourer-Vara utódot jobban terepesre csinálták,mint a könnyebb terepen jobban mozgó Runner-TA utódot.:-))) Vagy csinálna a Honda 1 terepesebb változatot?Vagy AT utódot?Ebben a vv-ban? |
TPBalaton | 15728 | 2010. november 2. 12:21 |
Ha ez lesz a TA utódja,akkor csak blokkban lesz elõrelépés.:-( Szélvédelem felül itt is elspórolva.De 1 jó nagy ablakkal javítható.:-) http://www.motorradonline.de/de/foto-shows/eicma-spezial/foto-show-honda-crossrunner/337968#13 |
Motomoto | 15726 | 2010. november 2. 11:08 | Válasz erre: 15725 |
Úgyis még csak most jönnek a hosszú, unalmas, csõhajlítgatásra, túratervezésre alkalmas téli esték. Azért dokumentáld majd néhány fényképpel a munkamenetet.
|
BRUDER mester | 15725 | 2010. november 2. 10:49 | Válasz erre: 15723 |
http://brushwoodtoys.co.uk/toyfarmbuildingsandaccessories.asp?ID=700&product=Farm%20House Most ilyenekkel vagyok elfoglalva. |
BRUDER mester | 15724 | 2010. november 2. 10:43 | Válasz erre: 15722 |
Csövek ottan hevernek a garázsban, csak meg köll hajtogatni. Most a gyerekeknek csináltam gabonatárolót, meg egy áruházat. :-) |
Motomoto | 15723 | 2010. november 2. 10:34 | Válasz erre: 15721 |
Mester, jut eszembe, hogy állsz a bukócsõ projekttel?
|
Motomoto | 15722 | 2010. november 2. 10:27 | Válasz erre: 15721 |
Nem gyalultam én semmit, csak egy jó alapos mosás volt szükségszerû :-) Amúgy meg mit csinálnál az idomokkal? Most írtad, hogy elajándékozod a sárgát, ha kijön az utód. |
BRUDER mester | 15721 | 2010. november 2. 10:17 | Válasz erre: 15720 |
Kössünk bótot! Megveszem a 4 db sárga karosszériaelemedet 50....30.000 pénzéér, és csinálok neked helyette PVC-bõl, azt felrakhatod, annak nem számít, ha legyalulod. Na? :-) |
Motomoto | 15720 | 2010. november 2. 09:55 |
Úgy látom, sokan csábultak el a szép idõtõl és mentek a hét végén ki a természetbe. Én is kipróbáltam a 700-ast terepen, ez volt az elsõ alkalom. Állva motorozva egy kicsit lehetne kényelmesebb, nem tudom alacsonyabbaknak mennyire jön be? Azt sem tudom, mennyit számítana, ha ki lehetne kapcsolni az ABS-t, mindenesetre agyagos dagonyában nem érdemes rángatni az elsõ fékkart :-). Összességében nagyon tetszett a dolog.
|
TPBalaton | 15719 | 2010. november 2. 09:48 | Válasz erre: 15718 |
:-) Csak a súlya a kérdés. Valszeg rendesen leveszik a teljesítményét a blokknak.Átprogramozzák a motorelektrónikát. Tutira 6 sebességes lesz.:-)) |
BRUDER mester | 15718 | 2010. november 2. 09:40 | Válasz erre: 15717 |
Akkor a Sárgát hozzávágom a tesómhoz. :-)
|
danyila | 15716 | 2010. november 2. 08:25 | Válasz erre: 15713 |
A rendszámot rutinosabb kollégák már beragasszák a helyére egy kis sziloplaszttal. 1. nem zörög 2. nem veszik el 3. nehéz lelopni |
danyila | 15715 | 2010. november 2. 08:20 | Válasz erre: 15713 |
A kuplung bowdent én is néztem és megállapítottam, hogy pár szálas rojtozódás van rajta. Azt hiszem a héten kicserélem, mert terepen kuplung nélkül egyedül, nem túl biztató a jövõkép.
|
ficsmester | 15713 | 2010. november 1. 19:20 |
danyila | 15712 | 2010. november 1. 18:00 | Válasz erre: 15711 |
Az UAZ oldala tele volt aggatva nyulakkal és fácánokkal.
|
TPBalaton | 15711 | 2010. november 1. 17:55 | Válasz erre: 15710 |
Úgy nézem,UAZ is járt itt elõtted!:-)))) Így van BRUDER? Hol vagy?:-) |
danyila | 15710 | 2010. november 1. 17:44 |