15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Honda Transalp
Következő oldal

ficsmester 15912 2010. november 19. 09:10  
Van olyan itt aki nem tudja zárt garázsban tárolni a motorját? Sajnos nekem nem fér be az autó mellé és csak egy féltetõs fészer alatt tudom tárolni. A Dt befért egy használaton kívüli szobába ami az udvaról nyílik de a TA nem fér be az ajtón :S

    

Kazi 15911 2010. november 18. 17:45   Válasz erre: 15909
:-)))
    

genier 15909 2010. november 18. 12:52  
Én eccer álltam - túl közel - egy KTM mellé, hát majdnem elektronikát kellett cseréljek, csak akkor indult be a TA, amikor eltoltam mellõle...
:-))
    

genier 15908 2010. november 18. 12:51   Válasz erre: 15905
Jaja,

még a végén valami baja lesz a motorjainknak...
:-))
    

Okta 15907 2010. november 18. 12:08   Válasz erre: 15905
Ötezeré' ilyet kapni. :-P

...de szerintem rá lehet ragasztani egy HRC logót... ;-)
    

TPBalaton 15906 2010. november 18. 11:56   Válasz erre: 15905
Kátéjemes:-))
-----------
Én rakok majd nyárra valami szellõsebbet.Talán spoileres lesz.
    

danyila 15905 2010. november 18. 11:05   Válasz erre: 15904
KI tesz fel a Hondájára KTM-es felirattal kézvédõt? :-)
    

Okta 15904 2010. november 18. 11:00  
Nemrég itt volt szó alubetétes kézvédõrõl. Találtam egy eladót olcsón: http://www.kepesmotor.hu/motor_kormany/p494266
    

ficsmester 15903 2010. november 16. 20:28   Válasz erre: 15901
Egyébként így van ahogy mondod! Amikor a komentet írtam még nem volt viszarakva a gyári, délután viszacserélétem és akor vettem észre hogy tényleg nem volt olyan nyomatékos a nyitottal alul de kb 2500-tól meg sokkal joban húzott a nyitottal. Ugyan ezt tapasztaltam a Dt-nél az Arrow végdobal
    

TPBalaton 15902 2010. november 16. 18:07  
Valakinek GoldFren betéttel tapasztalata?
    

SvShrek 15901 2010. november 16. 16:41   Válasz erre: 15900
Én azt figyeltem meg, ha egy motorra nyitott dobot teszel és nem nyúlsz a blokkhoz, akkor csak felül lesz erõsebb, de ez sem minden esetben igaz. Alsó tartományokban általában gyengébb, de nem kell 1500-on motorozni és király lesz:o) De ez nem is az a motor, amelyiken a teljesítmény netovábbja miatt raknánk dobot. Szebb hangja van (kinek a pap....).Egy ezresnél már érezhetõbb, de a "kicsiknél,, szerintem csak a hanghatás.
    

ficsmester 15900 2010. november 16. 16:15  
Egyébként a teljesítménye is jobb lett! Hamarab és joban elkezd húzni mint edig.
    

ficsmester 15899 2010. november 16. 14:36  
Szerintem ez aluminium, vagy nem?
    

SvShrek 15898 2010. november 16. 13:41   Válasz erre: 15896
Ha mindenképpen magyar dobot akarsz venni, akkor vegyél BÓDIS-t. Kicsit várni kell rá, de a legjobbak között van világszinten. Kapsz hozzá furulyát és TÜV papírt is. Szerintem gondolkodj inkább alu dobban. Egy ilyen motorra nem megy a titán vagy rozsdamentes (szerintem). Az alu igénytelen. 2 évente, vagy 30-40 ezrenként újra tömeted, aztán gyí tovább:o)
    

ficsmester 15897 2010. november 16. 13:32  
Itt egy videó a hangról. A minõsége kicsit gatya.
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/kipufogo/transalp-hang-teszt-77776
    

ficsmester 15896 2010. november 16. 13:26   Válasz erre: 15894
Hát akor lehet hogy még meggondolom, olcsó vétel lenne és szép állapotban van a dob ezért gondoltam hogy megveszem. Modjuk én külföldre nem igazán fogok járni a magyar makkok meg szerintem anyira nam baszogatnak ezért, bár nemtudom. A Raptor-ról vélemény? Martin?
    

SvShrek 15895 2010. november 16. 13:14   Válasz erre: 15886
Genier!
Ha láttál e-s MASTEK dobot, akkor az külön kérésre lett gravíroztatva. Sem engedélye nincs rá és minõséget sem tud gyártani. De aki már látott ilyet közelrõl, az tudja, hogy nem ezt kell venni:o)
    

SvShrek 15894 2010. november 16. 13:12   Válasz erre: 15883
Ez azért baj, mert a rend éber õrei seggbe kúrnak:o)
A MAstek egy hulladék. amennyiben szép hangú és jó minõségû dobot akarsz keress normális gyártónál. Ne ezen spórolj!
Leo, Akra, Shark, stb..ezek mindegyikéhez kapsz e betût is, meg TÜV igazolást is. Tõlem már kértek ilyen papírt az osztrákok, szerencsére van, mert sokba fájt volna.
    

pipers 15893 2010. november 16. 12:43   Válasz erre: 15892
Nekem ez a kedvencem:
http://www.youtube.com/watch?v=yPalej_W64s

    

danyila 15892 2010. november 16. 12:18  
http://www.youtube.com/watch?v=3Y1V1bjtHPQ&feature=related
Itt kezdõdik az értelmezése a motor hangnak.
Ha valamibõl ezt a minimumot nem lehet kihozni, akkor nem érdemes elkezdeni átalakítani. Ilyen-olyan dobokat felrakni.
Vagy legyen rendes hangja, vagy maradjon fent az eredeti kipufogója.
    

ficsmester 15891 2010. november 16. 11:19  
Hejbéli kolléga 650esén amikor meghallotam a Miv-et muzsikálni majd ki ugrott a szívem! :D De most ezt ahogy tegnap rádugtuk hát... Eszméletlen szép hangja lett tõle! Nem ordít, nem lett nagyon hangos, hanem mély és dübörgõs mint állat! Nagyon tetszik!!! Azt viszont én sem értem hogy miért nincs bene semilyen jelölés. Pedig biztos hogy a Mastek-ék álltal készített dob. Majd a gyártót megkérdezem. Erdetileg egy 650es Ktm-re készítették, aztán megvette egy kawasaki er5-õs srác de õ nem alakítatta át mert közben eladta a mocit, most pedig nállam van a dob, szinte alig volt használva
    

tranyo 15890 2010. november 16. 10:42   Válasz erre: 15883
Én nyugodtan használnám.
Ha nem durrog extrém módon, akkor nem okozhat bajt. Fõleg egy karbis motornál.
A 600-ason nekem is nyitott dob volt. Az alapjárati keverék-állító csavaron kellett egy kicsit dúsabbra állítani, és igen faxa lett!

A 600-ason nincs katalizátor sem. A gyári dobja is tök egyszerû, csak fojtás van benne.
A nyitottabb dobbal a kiáramló gázok sebessége lesz nagyobb, ami miatt elszegényedhet a keverék, ehhez kell a fenti beállítást eszközölni.

Asszem Niko használt évekig Mastek dobot a 650-esén, gond nélkül.
    

ficsmester 15889 2010. november 16. 10:40   Válasz erre: 15888
Igen! Ezzel is tisztában vagyok. Tavaszal viszem szerelõhöz átnézetni és majd elõte felrakatom a dobot.
    

pipers 15888 2010. november 16. 10:23   Válasz erre: 15887
A gyári dobhoz van a motor beállítva. Ha más dobot teszel fel, hozzá kell hangolni. Minõségi dobok felszerelése után ezt megteszi egy jó szervíz.
    

ficsmester 15887 2010. november 16. 09:44  
De nincs is nagy hangja! Csak szép! De már kaptam válasz levelet a gyártótól is, majd õ megmondja hogy eredeti-e vagy nem. Még nincs kifizetve, csak próbára van nálam, szóval bármikor viszaléphetek bár azt nem szívesen tenném mert szerelmes lettem a hangjába. Az meg hogy a mögöttem guruló mit gondol, hát... Maradjon le vagy elõzön meg :) Meg max ketten szoktunk meni, a havernak meg MIV van a 650-esen de én szeretek mögötte meni! Imádom a hangját!!!
    

genier 15886 2010. november 16. 09:38   Válasz erre: 15885
Megkérdezted a véleményemet,

én meg elmondtam..:-)))
Minõsítés nélkül, ki tudja, milyen anyagokból, zajterhelést okozva "jó hanggal" végiggurulni bárhol, szerintem taplóság.
(Azt mondjuk nem értem, hogyan lehet egy MAstek minõsítés nélkül, mikor temérdek "E"-jelû terméke van...)

Az ilyen dobot használóknak szoktam kívánni, hogy menjenek már maguk mögött egy egyszerû, 5-600 km-es túrát napon belül.
    

ficsmester 15885 2010. november 16. 09:32  
Ezt most nem értem. Kifejthetnéd bõveben.
    

genier 15884 2010. november 16. 09:28   Válasz erre: 15883
Ha a véleményemet kérdezed,

akkor én a Holdig rugdosnám azt a tahót, aki feltesz egy ilyet a motorjára.
    

ficsmester 15883 2010. november 16. 09:02  
Sziasztok! Mi a véleményetek az olyan dobokról amiben nincs semilyen minõsítés? Hozzájutottam egy Mastek dobhoz, rá is dugtam ugy proba ként és eszméletlen fasza hangja lett a gépnek csak, nincs bene semilyen jel sem E betû sem semi. Ez baj?
    

Okta 15882 2010. november 15. 22:40  
Sziasztok!
Tudom, hogy van köztetek olyan, aki terepre is gyakran merészkedik. ;-)

Ez a felhívás nemcsak nekik szól:

Jön a tél, azaz motorosok számára a tervezgetések idõszaka. Nekem is...

Ezért kérlek válaszoljatok, hogy lenne-e igény részetekrõl (személy szerint illetve azon társaság részérõl – márkaklub, motorostársaság, stb. – kiket ismertek/képviseltek) az alábbi programra.

Május vége felé gondoltam egy „nagyendurós” (600ccm+, 160kg+) találkozót összehozni. Helyszínnek a nagycenki enduropályát néztem ki. (Neten keressetek rá: elég sok kép- és videoanyag található róla, a határhoz való közelsége miatt az osztrákok is kedvelik. Pl: http://vimeo.com/11462637 )

A tulaj magyar (ez nem derül ki a weboldalukból ugyan: http://www.mx-enduro.at/de/home/ ), a pálya bérleti díja HUF1.000,-/kopf, a sátrazást tartalmazza a bérleti díj.
További képek itt: http://www.goonriders.at/streckenuebersicht/nagycenk.htm

Nem „Biges” rendezvény lenne, hanem márka- és típusfüggetlen off-roados találkozó.

Tehát az elsõ kérdésem az lenne, hogy egyáltalán lenne-e igényetek egy ilyesmi találkozóra?

Beszéltem Stefan Hesslerrel (http://www.hessler-motorsport.de/site/), hogy ha van rá igény, eljönne-e egy tréninget tartani. Bemásolom a válaszát:
„do you Know when your offroad Meeting is?
im pride that you ASK me for that
this Job is Not only for Money for me
so i think the Fuel costs for the Transporter ( Car) should Be enough
greets stefan“
Gondolom Dakar-ridert nem farag senkibõl két nap alatt, de szerintem hasznos dolgokat tudna nekünk mutatni/mondani...ilyen tréningeket szokott szervezni: http://www.youtube.com/view_play_list?p=887E793028427C09
(Egy bármilyen motoros oktatásért sok pénzeket szoktak elkérni. Az említett útiköltség kb. HUF60.000-80.000 ha jól számolom, ez mondjuk 20 fõre elosztva HUF4.000,- fejenként.)

A második kérdésem tehát, hogy a találkozó keretén belül lenne-e igény egy ilyen tréningre.

Kérlek jelezzetek vissza, hogy érdemes-e foglalkoznom egyáltalán az ötlettel.

Illetve ha van ötlet, javaslat vagy egyéb megjegyzésetek, azt is írjátok meg.
2010-ben május elég csapadékos volt. Kérdés, hogy mi az az idõjárás, ami még a nagy többségnek “belefér” - feltételezve, hogy 2011 májusi idõjárásról még semmit se tudunk.
Két lehetséges idõpont: május 28-29 és június 4-5 szerintem. A dátummal kapcsolatban is írjatok.
Ha bármilyen ötlet/vélemény/javaslat még van, írjátok meg azt is.
Köszi.
Üdv
Okta
drbig-club@freemail.hu

    

TPBalaton 15881 2010. november 15. 15:08  
You Tube-ra MP4 vidit is lehet felrakni?
    

TPBalaton 15880 2010. november 15. 12:19  
Tegnap voltam egy 450km-es karikán.
Dunaújváros,Hernád,Veresegyháza,Pilisborosjenõ.
Haza Bicske felé jöttem,mert arra érdekesebb.:-)
Volt olyan kanyar,hogy az ágak a tükrön és a sisakon csattogtak.:-)))
    

danyila 15879 2010. november 15. 09:42   Válasz erre: 15878
Ilyet a 650-esen nem tudunk használni, mert nekünk nincsenek csavarok a sapka galléron. Nem lehet rögzíteni oda semmit.
    

Motomoto 15878 2010. november 15. 09:19   Válasz erre: 15877
Ilyet használ valaki? Givi tanklock system:

http://www.givi.it/Communication-en/News-en/TANKLOCK-SYSTEM-VIDEO
    

k2golden 15877 2010. november 15. 08:49   Válasz erre: 15876
Nem tévé, térkép! :-))
Nem a takarással van gond, hanem a rögzítéssel. Ugyanis a 650-rõl megtartott tanktáskám mágneses.
    

BRUDER mester 15876 2010. november 15. 08:38   Válasz erre: 15875
Én nem használok, így nem takarja el a tévét.
    

k2golden 15875 2010. november 14. 20:29  
Egy kérdésem van a 700-as tulajokhoz:
Milyen tanktáskát használtok, illetve lehet használni a 700-as tankjára? Fõ szempont nálam a térkép használata, tárolása.

Köszi elõre is!
    

TomRed 15874 2010. november 13. 22:21   Válasz erre: 15871
Holnapra meleg rekord várható, megyek gyakorolni a Transalp vezetését.:) http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=3975&session_id=SESSION_ID
    

TPBalaton 15873 2010. november 13. 18:20   Válasz erre: 15872
Gondolom quaddal vagy robival.:-))
    

night-rider 15872 2010. november 13. 17:57   Válasz erre: 15871
én
    

TPBalaton 15871 2010. november 13. 17:54  
Valaki gurul még holnap??
    

k2golden 15870 2010. november 13. 09:30   Válasz erre: 15863
Hasznos, mert nem fagy ki az "érzés" az kezedbõl.
De hosszú távon egészségtelen, mivel nem érzed annyira, hogy kihûlnek a kisízületek, és elõsegíti késõbbiekben a reumatoid ízületgyulladást.
    

TPBalaton 15869 2010. november 13. 09:23   Válasz erre: 15867
Az nekem is jó lenne,csak tovább kéne menni még a Bükkben.
    

BRUDER mester 15868 2010. november 13. 08:40   Válasz erre: 15867
Ez pont egy akkutöltésnyi út lenne nekem innen, most, hogy már nem tekerek semerre sem.

De hát ugye a kannibálok. :-)
    

genier 15867 2010. november 12. 21:16   Válasz erre: 15862
Vasárnap megyünk,

Szécsény-Hollókõ-Parádsasvár-Eger.
    

genier 15866 2010. november 12. 21:16   Válasz erre: 15863
Nagyon jó dolog,
csak bíztatlak a beszerzésére. És Zsifi ára meg jó is..
    

Szicsu600 15865 2010. november 12. 20:04   Válasz erre: 15863
Addig nem nagyon éreztem a hiányát amjg nem volt. Az egyik legjobb extra motoron, Télen nyáron esõben és a hágókon is sokat jelent ha van ami a kesztyû alatt duruzsol.:)
    

Zsifi 15864 2010. november 12. 20:01   Válasz erre: 15863
nem melegít, hanem a véredet nem hagyja kihûlni és lelassulni...
Oxford/nálunk/23.900,-
Az Oxford gyártja a Honda gyári markolatfûtéseit.
    

ITI-Szan 15863 2010. november 12. 19:43  
Sziasztok!
A markolatfûtésrõl jut eszembe, annak van értelem?
Már mint értem, hogy melegít, de az újjaidat azért fújja a hideg szél.
Nem érzed, hogy hideg, de az izületeidnek azért nem tesz jót.
Vélemény?
Igazság szerint gondolkodom a megvételén....
Típus tipp? Bolt? Ár?
Köszi.
    

TPBalaton 15862 2010. november 12. 17:47  
Hétvégére kánikula várható!:-)
Ki merre gurul?
    

pipers 15861 2010. november 11. 22:41   Válasz erre: 15858
Szerintem ezért érdemes új mociba 5w-40-est rakni. Jobban ken hidegen.
    

genier 15860 2010. november 11. 21:09   Válasz erre: 15858
Az enyémben szerintem 100 fölött van, 6-7 dl/1000 km
    

TPBalaton 15859 2010. november 11. 20:28   Válasz erre: 15858
Hideg idõben monnyuk nehezebben tekeri magát amíg be nem melegszik a gép.:-)))
    

TPBalaton 15858 2010. november 11. 20:27   Válasz erre: 15857
Ja.
Van 1 XR125L-ünk 100260km-rel.
20W-50-est rakok én is bele,mert3dl/1000km a fogyasztása olajból.
Ha 10W-40-es Motult raknák bele,5dl simán lemenne a torkán!:-)))))
    

genier 15857 2010. november 11. 20:23   Válasz erre: 15856
Azt gondoltam, hogy - mivel csipegeti az olajat -, nem adok neki túl híg löttyöt, mégiscsak 17 évet, csillió km-rel..
:-)))
    

TPBalaton 15856 2010. november 11. 20:10   Válasz erre: 15855
Vagy nyáron töltsed bele!
    

TPBalaton 15855 2010. november 11. 19:56   Válasz erre: 15854
Azzal elmehetsz melegebb éghajlatra!!:-)))))))))
    

genier 15854 2010. november 11. 19:49  
Lett jó áron Motul 5100 15-50-es olajam.
beletöltsem a TA-a?
:-))
    

Lippi 15853 2010. november 10. 13:39   Válasz erre: 15852
Vállald el! Jó dolog, ott figyel a paripámon, elégedett vagyok vele, jó szolgálatot tett eddig.
    

BRUDER mester 15852 2010. november 10. 13:14   Válasz erre: 15850
Ezt most kaptam, hogyasszonygyahogy: 360 fokos fûtés. Ez azért kemény. Én még a szaunába sem merek bemenni, ez meg itt 360 fok. Durva, na. :-)

Gyõzd le a hideget az Oxford markolatfûtéssel!
A Dream kínálatában most megjelent a várva várt Oxford markolatfûtés, amely univerzálisan felszerelhetõ minden motortípusra! Fõbb jellemzõi:
- 360 fokos fûtés
- Akkumulátorvédelem
- 5 fokozatban állítható
Az Oxford markolatfûtés kedvezményes ára: 29 900 Ft !!!
    

BRUDER mester 15850 2010. november 10. 10:53   Válasz erre: 15849
Ma már csak szemerkél, abban az 1 méteres csíkban majd lefestjük a falat. :-)
    

Okta 15849 2010. november 10. 08:15   Válasz erre: 15848
Valakinek cserélgetni a vödröket, lavórokat...
;-)

Amúgy remélem nem nagy a kár.
    

Bob&Bobek 15848 2010. november 10. 07:33   Válasz erre: 15843
Megint bagoly üzemmód?:-)))
    

TPBalaton 15847 2010. november 9. 20:36   Válasz erre: 15846
Itt Siófokon mondták,a motoros vizsgán mindig esik az esõ!
Úgy is volt nálam a rutinon.
2 hete 1 ismerõs is esõben vizsgázott!:-))))
    

BRUDER mester 15846 2010. november 9. 20:30   Válasz erre: 15845
Épp az elébb dörgött.

Asszen nem vitzes lesz a mai iccaka. Nappaliból megyen a pallásfeljáró, és a falon szolíd vízcsíkok dizájnolódnak lefelé. Hát hurrá.
    

TPBalaton 15845 2010. november 9. 20:28   Válasz erre: 15844
Itt is szakad!
De általában a tetõcserekor mindig felhõszakadás van!:-)
    

BRUDER mester 15844 2010. november 9. 20:26   Válasz erre: 15842
Baccki, ittenik szakad.

Ami nem baj, csak éppen múlt héten lekapták a házrúú a tetõt. Máma az egyik fele fent lett, de délben el kezdett szakanni, erre ezek a suhamérok benyögték, hogy esõben nem szegelnek, oszt elmentek haza. Asszem készítek lavórokat.

Há mondok, ezek rosszabbak, mint a kommenisták.
    

BRUDER mester 15843 2010. november 9. 20:23   Válasz erre: 15842
Huhuhúúú!
    

TPBalaton 15842 2010. november 9. 19:54  
Már megint a pincében a topik!:-)
Vasárnapra megint hõséget igérnek!:-))
    

k2golden 15841 2010. november 9. 13:08   Válasz erre: 15840
:-)
Sóvidéki dombságból a Firtos-tetõ. Firtosváralja és Énlaka közötti útszakaról nézve.
    

Kazi 15840 2010. november 9. 12:55   Válasz erre: 15835
A pici angyalka meg otthon!
Hát igen erre jók a nagymamák! Melyik domb az ott az Õrangyal feje fölött?
    

Motomoto 15839 2010. november 9. 09:33   Válasz erre: 15838
Bõvebben?
    

BRUDER mester 15838 2010. november 9. 09:00   Válasz erre: 15837
"Ez a gyári nagyon sz.r a murván. "

Jó. Akkor mégsem én vagyok a bénakacsa. :-)
    

k2golden 15837 2010. november 8. 21:04   Válasz erre: 15836
Az eddigiekhez már túl sokat nem lehet hozzaadni. Tény, hogy ez már inkább utcai motor. Nagyon kényelmes, nagyon könnyû terelgetni, kanyarokban döntöhetni. Így "lájtosan" elmeneget, de komolyabb terepen már idegen. De ezt eddig is tudta mindenki.
Azért kiváncsi vagyok egy jobb gumival, mondjuk TKC80-nal, mit remekel. Ez a gyári nagyon sz.r a murván.
    

TPBalaton 15836 2010. november 8. 20:27   Válasz erre: 15835
Úgy könnyû!!:-)
Aztán mesélj az új géprõl még!!
    

k2golden 15835 2010. november 8. 19:46   Válasz erre: 15834
Látjátok? Mögöttem ül az õrangyalom...:-))
    

k2golden 15834 2010. november 8. 19:45   Válasz erre: 15820
Csak hogy én se maradjak le...:-)
Ez csak amolyan kellemes, lightos volt, ismerkedés az új TA-val.
    

genier 15833 2010. november 8. 19:03   Válasz erre: 15832
Úgy volt az élõben is..
:-)))
    

Motomoto 15832 2010. november 8. 17:09   Válasz erre: 15828
Aha :-)
És az ST? A képek alapján derekasan küzdötte le a dagonyákat.
    

TPBalaton 15831 2010. november 8. 15:39   Válasz erre: 15830
Bagoly üzemmód?:-)))
Mi újság?
Fejlesztések?:-)
    

BRUDER mester 15830 2010. november 8. 15:32   Válasz erre: 15829
Hu. Huhu.
    

TPBalaton 15829 2010. november 8. 14:58   Válasz erre: 15827
Csak,hogy tudjam mennyi a levegõ hõmérséklete...:-))
    

genier 15828 2010. november 8. 14:51   Válasz erre: 15823
Õ csak a talipontra jött el, hogy megnézhesse/kipróbálhassa az ST-t, de terepre már nem tartott velünk.
Megértettük...
:-))))
    

danyila 15827 2010. november 8. 14:44   Válasz erre: 15826
Az meg mire való?
    

TPBalaton 15826 2010. november 8. 12:43   Válasz erre: 15825
Ja az olajost.
De én a külsõ levegõ hõmérõre gondoltam.:-)
    

danyila 15825 2010. november 8. 12:36   Válasz erre: 15824
A nívópálca helyére.
    

TPBalaton 15824 2010. november 8. 11:48  
Hõmérõt hova raktátok a motoron?
    

Motomoto 15823 2010. november 8. 09:13   Válasz erre: 15821
Jó képek! Merre voltatok? A TDM hogy bírta a terepet?
    

danyila 15822 2010. november 7. 20:23   Válasz erre: 15820
Pontosabban az Atkai holtág.
Ez egy 110 hektáros U alakú holt Tisza. Régebben idejártam horgászni.
Ilyen idõben ideális, de ha esni kezd, azonnal menekülni kell, mert olyan agyagos sáros a talaj, hogy nem lehet kimenni. Legalább is autóval biztosan nem.
    

genier 15821 2010. november 7. 20:01   Válasz erre: 15816
Mi is mentünk egy rövid kört,
http://picasaweb.google.com/turabiker/20101106OFFROAD#

gyorsan vissza kell raknom a Mitas C02-ket a K60-ak helyett, mert katasztrófaközeli állapotok uralkodtak tapadásilag...
:-)))
    

regal 15820 2010. november 7. 19:06  
Vagyis ez
    

regal 15819 2010. november 7. 19:03  
Tisza holtág
    

regal 15818 2010. november 7. 18:55   Válasz erre: 15817
Nem cserél motort!
Jó neki a régi,ezt csak kipróbálta! Nem rossz annyi biztos.
    

tranyo 15817 2010. november 7. 18:35   Válasz erre: 15816
No, Józsi motort cserélt?

    


ficsmester 15814 2010. november 7. 18:08  
Köszönöm de kaptam kerekeket. Valószínû a hét végén ösze is dobjuk
    

Games 15813 2010. november 7. 16:13   Válasz erre: 15812
Ha a kerekrol jon a hajtas akkor az a muanyag eroatviteli gyuru ment tonkre. Visszaolvasva talalsz arat, asszem 5200, csak nem tudom brutto vagy netto. :) Megkeressem a rackszekreny kerekeket? :):)
    

ficsmester 15812 2010. november 7. 14:48  
Ha nem mér a kilóméter órám és szemel semit nem látok a spirálon akor mi lehet a probléma? Ugy kezdte hogy ugrált egy kicsit, aztán nagyon, aztán már nem is mért... A meghajtásnál lehet valami mert valami katogó hang jött onan, lehet valahol alkatrészt kapni hozzá?
Természetesen ez nem gátolt meg egy kis erdõjárásban
    

TPBalaton 15811 2010. november 6. 22:23  
Én meg Grazban voltam,de 1db fotót sem csináltam!:-)))
    

genier 15810 2010. november 6. 22:21  
No, enged hozzászólni, mi történt??
:-)))

    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22124
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők