B_Jani | 16012 | 2010. november 23. 11:24 | Válasz erre: 16005 |
És ha még tudnák hogy, ezután kezdõdött a party. Bár az arról készült fotók szerintem jobban vannak õrizve mint a WTC 9.11. -es anyagai :-)
|
SvShrek | 16011 | 2010. november 23. 11:21 | Válasz erre: 16010 |
http://motorosturazas.hu/2010/02/18/alban-meg-a-balkan/ ehunni:o) |
danyila | 16010 | 2010. november 23. 11:19 | Válasz erre: 15946 |
Albán-Balkán túraleírás is van valahol? - a fotóit látom.
|
Lippi | 16009 | 2010. november 23. 11:19 | Válasz erre: 16003 |
Kuwaitban vállaltunk hasonlót csapattársaimmal amikor még túristát se nagyon engedtek be. Rendesen megnéztek minket, de nem volt semmi gáz belõle.
|
SvShrek | 16008 | 2010. november 23. 11:01 | Válasz erre: 16007 |
Valóban kemény:o)))))))))))))))))))))))))))
|
SvShrek | 16006 | 2010. november 23. 10:55 | Válasz erre: 16005 |
De csak azért, nehogy megijedjenek legközelebb, ha férfit látnak:o)
|
Zsifi | 16005 | 2010. november 23. 10:53 | Válasz erre: 16003 |
Öt ilyen test láttán a csajokat elrejtették...)))
|
Zsifi | 16001 | 2010. november 23. 10:49 | Válasz erre: 15997 |
Ez egy egyszerû induláskésleltetõ..))) Ezen alkalommal a lakat elgörbítette a féktárcsát és eltörte a fékkilincset..a kettõ együtt 160.000,- A késleltetés pedig a kiiktatás miatti idõeltólódás következménye..))) |
TPBalaton | 15998 | 2010. november 23. 10:47 | Válasz erre: 15997 |
Féktárcsa lakattal start.:-( Zsifi mit csinált rajta a lakat? |
danyila | 15996 | 2010. november 23. 10:41 |
http://motorosturazas.hu/nggallery/page-775/page-8/ Ez mi ? :-) |
Zsifi | 15995 | 2010. november 23. 10:38 | Válasz erre: 15987 |
Lényeg, hogy 10e ft 1000 km-ként... Amit kapsz ezért az simán megéri...persze ha nem végig a tengerparti fõúton botorkálsz.. |
Zsifi | 15994 | 2010. november 23. 10:36 | Válasz erre: 15986 |
Ispan | 15993 | 2010. november 23. 10:09 |
Bocsánat mennem kell Qrva hamis egy zongora..... majd jövök Sziasztok. |
Lippi | 15992 | 2010. november 23. 10:08 | Válasz erre: 15988 |
A szír határon mi volt? Nagyon nyögvenyelõsre sikerült?
|
Lippi | 15991 | 2010. november 23. 10:07 | Válasz erre: 15988 |
Titokban reménykedtem, hogy beírsz Ispán! :D |
Lippi | 15989 | 2010. november 23. 10:06 | Válasz erre: 15981 |
kérdés mekkora karikát akar az ember a törökökél, erre mondam, hogy itt lehet spórolni, lehet kicsit és lehet bazinagyot is. Értelem szerûen itt nem csak az általad említett +10-20.000 Ft benya többletköltség a befolyásoló tényezõ.
|
Ispan | 15988 | 2010. november 23. 10:06 | Válasz erre: 15973 |
Akkor Nektek szerencsétek volt. Mi a Carnéra 3X fizettünk 106 dollárt a háromszori ki-be lépésre.Igaz egyszer megúsztuk a 600 szir fontot. Viszont Libanonban,meg torkos borzot játszottak velünk. Szóval, ha valaki hosszú útra megy (nem a szomszéd faluba):-)))) az jobb, ha felkészül mindenre. Az akkori bosszúság ugyis megszépül, mire hazaértek..... |
SvShrek | 15987 | 2010. november 23. 10:05 | Válasz erre: 15981 |
Ez valóban nem nagy különbség, ha átmotorozol. Nálunk a tervezésnél azért kellett matekozni, mert a török részen, több, mint 3500km lett volna a menet.
|
Zsifi | 15985 | 2010. november 23. 09:59 | Válasz erre: 15984 |
2,5 dollár, csak ugye nyáron 230-240 volt a us many..))
|
Lippi | 15983 | 2010. november 23. 09:56 | Válasz erre: 15980 |
ha emlékeim nem csalnak, akkor valahol 500-550 Ft között rohangál a kis kedves...javitsatok ki ha tévedek.
|
Zsifi | 15982 | 2010. november 23. 09:55 | Válasz erre: 15980 |
Azért mert nem annyi..))) Amikor mi voltunk 570,- volt..))) |
Zsifi | 15981 | 2010. november 23. 09:54 |
Törökországon átmenni kb 100-120 liter benzin...az cca. 20-25.000 Ft plusz költséget jelent, mintha itthon motoroznál, sõt Olaszországhoz képest már csak 10.000,-el több.. Ha ez befolyásol valakit egy ilyen kaliberû túrán az azért elgondolkodtató..))) |
danyila | 15980 | 2010. november 23. 09:53 | Válasz erre: 15978 |
Az 500 Ft-os török benzinrõl fogalmam sem volt. |
Lippi | 15978 | 2010. november 23. 09:33 | Válasz erre: 15977 |
Biker, elhiheted, hogy nem azért akarok Szíriába elmenni, mert ott olcsó az üzemanyag és az a perverzióm, hogy ezért több ezer kilómétert motorozzak . :D Nagy túra, nagy költségekkel, ezzel mindenki tisztában van. Úgy vagyok vele, hamár Törökország akkor érdemes lejjebb menni, mert sanszos, hogy kétszer Törökországban nem fogok motorozni 500 Forintos benzinár mellett, max egy sokkal grandiózusabb túra keretében, ami nem hiszem, hogy egyhamar be fog következni. |
BIKE-R | 15977 | 2010. november 23. 09:18 | Válasz erre: 15975 |
Itt most nem az volt a kérdés, hogy mivel érdemes oda menni, hanem az, hogy Törökországból érdemes-e az "olcsó" szír üzemanyag reményében Szíriába bemenni...
|
SvShrek | 15975 | 2010. november 23. 09:11 | Válasz erre: 15973 |
Ha így számolod, akkor nem. Repülõvel jobban megéri. DE! Az ember (mi, Ti), azért motoroz(tok)unk, hogy motorral gyûjtsünk emlékeket, felfedezzünk, kalandozzunk. Na így, már megéri, csak gyûjteni kell rá:o)
|
Motomoto | 15974 | 2010. november 23. 09:11 | Válasz erre: 15971 |
Törökországban sajna még sosem voltam. Viszont Görögországban nagyon jókat motoroztunk, igaz csak bérelt motorokkal. Oda szívesen visszamennék egy hosszabb túrára. Valaki mostanában járt arrafelé?
|
BIKE-R | 15973 | 2010. november 23. 09:07 | Válasz erre: 15969 |
Szír vízum 11 000 HUF, motorra Carnet 88 USD (17000 HUF), be és kilépési díj 650 szír font alkalmanként (2x 2900 HUF. Szumma 33800 HUF. Az üzemanyag ára: 180 HUF/liter. Tehát belépéskor 180 liter szír üzemanyagnak megfelelõ lovét húznak le :((((((( Ez 6 literes fogyasztással 3000 km!!!!! Lehet rajta elmélkedni, hogy megéri e..... |
SvShrek | 15972 | 2010. november 23. 09:03 | Válasz erre: 15971 |
Ez így van. A foglalkozásomból adódóan, elég sok törökkel találkoztam már, de motoros ismeretség is van akivel tartjuk a kapcsolatot és tényleg mindig csal örültek a magyarnak:o) |
B_Jani | 15971 | 2010. november 23. 08:55 | Válasz erre: 15969 |
Törökország változatos, szélsõséges, nagyon szép, az emberek kedvesek és segítõkészek. Nem utolsó sorban azon kevés országok egyike, ahol nem kell titkolni, sõt akár büszke is lehet arra az ember, hogy magyar. Ezek összessége szerintem feledteti azt csúnya benzinárat és csak a szép emlékek maradnak ;-)
|
SvShrek | 15970 | 2010. november 23. 08:51 | Válasz erre: 15968 |
Nem fikázás, csak egy vélemény. Olvasd már el még egyszer:o) |
Lippi | 15969 | 2010. november 23. 08:49 | Válasz erre: 15963 |
Igen igen, igazad van, de én most csak kizárólag a benyára árára gondoltam, mert arról beszéltünk. Az útvonalat már megálmodtuk és hamár Törökország akkor érdemes tovább menni. Spórolni leginkább azon lehet, hogy mekkora a török karika. |
BIKE-R | 15968 | 2010. november 23. 08:45 | Válasz erre: 15966 |
Apa kezdõdik.... Indul a party, a fika party :(((( |
SvShrek | 15966 | 2010. november 23. 08:43 | Válasz erre: 15946 |
Zsifi! A téli estékre ez nagyon kevés:o(((( Isten ments, hogy megbántsalak, de az elõzõ leírásaid alapján, Tõled jobbat vártam volna. A túra, nagyon jó lehetett. A török benzinárak meghatározója, meg húrozza fel az édes anyját:o(((( A túra nagy részét ott nyomja le az ember, így erõsen matekozni kell. Ha pedig erõsen matekozol és visszafordítanak, már nem biztos, hogy hazaérsz. Na az a kaland:o))))) |
B_Jani | 15964 | 2010. november 23. 08:43 | Válasz erre: 15962 |
Amit nyersz a Szír benzinen, nagyjából bukod a határátlépés költségein. Törökországon meg úgyis át kell menni oda-vissza ha Szíriába mész. Önmagában Szíria, ha nem kimondottan a kereszténység gyökereinek emlékeit akarod meglátogatni, akkor nem egy nagy szám. Akkor érdemes odamenni, ha tovább akarsz menni mondjuk Libanon, vagy Jordánia felé.
|
BIKE-R | 15963 | 2010. november 23. 08:42 | Válasz erre: 15962 |
Na ja, csak nem ártana belekalkulálni a szír vízum + ki és belépés költségeit.
|
Lippi | 15962 | 2010. november 23. 08:34 | Válasz erre: 15960 |
régóta nézegetjük Törökországot, de a benya ára igencsak kedvünket szegi... :S viszont ha emlékeim nem csalnak, a szíreknél már jóval olcsóbb, ez ha nem is egészben de valamelyest ellensúlyozhatja a drága török benzint... |
Zsifi | 15961 | 2010. november 23. 08:03 | Válasz erre: 15959 |
Azért nem értettem, mert most is azt írod hogy lenne... De ez csak rád igaz...nekünk kaland volt...))) |
tranyo | 15960 | 2010. november 23. 08:01 | Válasz erre: 15959 |
Fõleg, hogy a törököknél 500+ HUF egy liter benya.
|
danyila | 15959 | 2010. november 23. 07:45 | Válasz erre: 15948 |
Grúzia és a Kaukázus már eleve jó célpont. Már régen nézegetem Törökországot és Grúziát. Csak az a baj, hogy mire eljut az ember Grúziába 3000 km-t kell menni. A Kaukázusban több napot motorozgatni, biztosan nagy kaland lenne. |
Zsifi | 15955 | 2010. november 22. 21:12 | Válasz erre: 15954 |
A gumi futásteljesítménye után ez a második kedvenc kérdésem..))))
|
TPBalaton | 15954 | 2010. november 22. 21:10 | Válasz erre: 15953 |
Az a tuti!! Csak azért,mert én is azt használom!! ------------- Mennyi km ment el a régi?? |
genier | 15952 | 2010. november 22. 21:06 | Válasz erre: 15951 |
Zsifi tudja, õ adta..:-))) Szerintem X-gyûrûs, 525-ös DID. |
TomRed | 15950 | 2010. november 22. 20:19 | Válasz erre: 15944 |
Szombat délután igen jó motoros idõ volt. Sajnos nem sokan számítottak erre, de én igen! http://www.deauville.hu/forum/viewtopic.php?f=15&t=128
|
genier | 15949 | 2010. november 22. 20:10 | Válasz erre: 15942 |
Nekem még megvan, ma ültem rajta..:-)) Holnap láncszett-csere, olajcsere, szûrõk, valamint felmennek a MITAS bütykösök télire. Lehet csapatni a hóban megint.. :-)) |
danyila | 15947 | 2010. november 22. 18:42 | Válasz erre: 15946 |
3000 km után Grúziában, a Kaukázusban kezdõdött volna a túra.... |
Zsifi | 15946 | 2010. november 22. 16:49 |
http://motorosturazas.hu/2010/11/19/torok-kave-feketevel-ii-resz/ Hogy legyen mit olvasni havas téli estéken..)) |
BRUDER mester | 15945 | 2010. november 22. 15:55 | Válasz erre: 15944 |
Én az enyimre gondoltam. Majd egyik nap megnézem. :-)
|
Motomoto | 15944 | 2010. november 22. 15:32 | Válasz erre: 15942 |
Ha az enyémre gondolsz, hát az még megvan :-) Szombat délután meg is járattam egy kicsit. Nem sok motorossal találkoztam. Végre egyszer egy szembejövõ kocsi mögött kibukkant egy neonzöld bukó. Integetek a kollégának, hát amint már nem takarja az autó, látom hogy valami világháborús, viharvert segédmotor. Még csak vissza sem intett. De mán megszoktam, úgyhogy nem haragszom rá. :-) És a tied, az a sárga, megvan még?? |
BRUDER mester | 15943 | 2010. november 22. 15:11 | Válasz erre: 15942 |
Meg termel valami savas izét, bár nem vagyok kemikálius, de valami ilyet magyaráztak.
|
BRUDER mester | 15942 | 2010. november 22. 15:10 | Válasz erre: 15941 |
Ja, azéér. Ki kéne tántorogni a garázsba. Lehet már nincsi s meg a motor. :-) |
Motomoto | 15941 | 2010. november 22. 15:07 | Válasz erre: 15940 |
Köszi a járatási tanácsot. Az olajcserét én kora tavaszra terveztem. Miért jobb a tél elején? Nagyon leülepedik a piszok?
|
pipers | 15940 | 2010. november 22. 14:10 | Válasz erre: 15932 |
Ezeknek normál leállás mellett kevés hasznuk van, és a katalizátor is biztos szereti, ha az olajjal telenyomott hengerekre ráindítja a motort tavasszal az ember. Szerintem, ha tudod, hogy hosszabb idõre >félév leállítod, akkor talán érdemes ilyennel törõdni. Egyébként full tankkal leállít, havonta legalább 1-2 olyan hosszú guriga, hogy alaposan átmelegedjen a motor. És az akksi igény szerinti töltése, vagy csepptöltése. Jó a középállvány, de én nem tehermentesítem az elsõ kereket, hanem kb. kéthetente fordítok rajta negyed fordulatot. Viszont téli leálláskor cserélek olajat-olajszûrõt. Álló helyben tényleg ne járasd, télen pláne. Téli menethez meg 5w-40-es olaj jobb mint a 10w-40. Mondjuk én nyáron is ezt használok. |
BRUDER mester | 15939 | 2010. november 22. 13:16 | Válasz erre: 15935 |
Az enyém kb. 2,5 évet porosodott ott. Tehát monnyuk olyan apróság is érdekel, hogy nyilván végét járt telóolaj van benne ebben a pillanatba? Az hát. |
BRUDER mester | 15938 | 2010. november 22. 13:13 | Válasz erre: 15933 |
"Télen is szokott lenni +5°. " Én is ebben bízok, mert a tél kedvéért nem fogom széjjelszerelni a fél motort. |
Okta | 15937 | 2010. november 22. 11:02 | Válasz erre: 15925 |
Szevasz Csaba, csak álnéven mersz Honda után érdeklõdni? :-DDDDDDDDDD ...még annyit hozzátennék, hogy nem csak a Transalpokon van önindító. :-P |
tranyo | 15935 | 2010. november 22. 10:29 | Válasz erre: 15932 |
Álló helyzetben nem érdemes járatni. Én pl. teli tankkal hagyom, de a karbiból leeresztem a benzint. Középállványon áll, textíllel letakarva egy olyan helyiségben, ahol 8 fok alá nem megy, és kész. At akkut szoktam egy aut. töltõvel kezelni. A márkakereskedésekben sokkal többet áll általában egy-egy motor, csak úgy... |
Motomoto | 15934 | 2010. november 22. 10:26 | Válasz erre: 15933 |
5 fok? Ne szerénykedj, láttam a képeket amik e jégen készültek :-)
|
TPBalaton | 15933 | 2010. november 22. 10:22 | Válasz erre: 15932 |
Mi is kb 3 hetente szoktunk gurulni pár kmt. Télen is szokott lenni +5°. |
Motomoto | 15932 | 2010. november 22. 10:10 | Válasz erre: 15930 |
Olvasgatom a használati útmutatót a téli tároláshoz. Ott is írják, hogy ne takarjuk le a motort mûanyag fóliával. Ezen kívül javasolják a tankot kiüríteni és korróziógátló anyaggal védeni a belsejét, valamint gyertyákat kivenni, és egy kis olajat önteni a hengerekbe, majd ronggyal bedugni a nyílásokat. Ja, és a kerekeket tehermentesíteni, meg akkut ki, havonta tölteni. Mi van akkor, ha én mindezt nem csinálom, hanem hetente megjáratom a motort álló helyben, vagy ha van rá mód, megyek egy karikát? |
ficsmester | 15931 | 2010. november 21. 08:18 | Válasz erre: 15930 |
De a ponyva jobb? Nekem csak sima teherautó ponyvám van, de aban van vastagab, vékonyab is. Az ajtót nem mértem de nagyon keskeny és nagyon nagy a káva is kb 80as a fal, és nem bírom bejátszani rajta. Bónuszként mega küszöb kb 60-70 centire van a földtõl "azaz kb 3 lépcsõfok" |
BRUDER mester | 15930 | 2010. november 20. 17:12 | Válasz erre: 15928 |
Fólia nem nyerõ, a vas rozsdál alatta, erre a pokróc a bónusz. Lakókocsisok is fóliával szokták megrohasztani a kárpitot, bútorokat. :-) |
Bob&Bobek | 15929 | 2010. november 20. 16:49 | Válasz erre: 15928 |
Mekkora az ajtód ficsmester? Nálam van egy 84 centis, ahol TA szinte beesik, a VL 800 Volusia meg éppen bepasszolt... Lehet, hogy csak a technikáddal van gond. :-) |
ficsmester | 15928 | 2010. november 20. 16:00 | Válasz erre: 15913 |
Na erre nem gondoltam, bár leszerelt kormányal nagyon szar lesz betolni. De a ponyva sem rosz ötlet. Most két plédel meg egy nagy foliával van letakarva de, azt vettem észre h a folia nem anyira jo mert bepárásodik alata nagyon. |
BIKE-R | 15926 | 2010. november 20. 09:15 | Válasz erre: 15923 |
Üdv Ares :) Transalp típusáttekintõ (németül): http://www.transalp.de/technik/modellgeschichte/ |
ares | 15923 | 2010. november 19. 19:01 |
Sziasztok! Tudna nekem valaki küldeni egy típustörténetet? Változtatások és az évjáratonkénti festések kellenének. |
TPBalaton | 15922 | 2010. november 19. 18:22 | Válasz erre: 15921 |
És 1 kicsit brutálabbul: http://www.youtube.com/watch?v=cb22eA-yWJI&feature=related |
TPBalaton | 15921 | 2010. november 19. 18:20 |
És 1 kis Leo Vince Sound: http://www.youtube.com/watch?v=KxtZKcU6mnU&feature=related |
TPBalaton | 15920 | 2010. november 19. 18:10 |
Nem tudom volt-e már: http://www.youtube.com/watch?v=qhb6kvs80V4 |
night-rider | 15918 | 2010. november 19. 15:44 |
heló fiúk! nem innét hivott valaki az elmult napokban 700-as ta ügyben,ugyanis a gyõri hondánál van egy eladó 1,2milla a végára,topcase,és sárga szinû magyar szervizkönyves.
|
mistral1011 | 15917 | 2010. november 19. 11:04 | Válasz erre: 15912 |
Eccerû: cseréld le a verdát - ajánlom a mûa kasztnis II-es vagy III-as Espace-t : az alváz is horganyzott -> semmi nem rozsdásodik rajta -> kiveszed a garázsból -> befér a helyébe a "drágaszág". Én így csinálom :-)
|
genier | 15916 | 2010. november 19. 10:45 | Válasz erre: 15912 |
Van. A TA már nem fér be a garázsba, ezért szintén egy féltetõ alatt áll, leponyvázva, a ponyva kötele rendesen lehúzva ( a szél károkat tud okozni, ha mozgatja a motoron a ponyvát. De egy telet simán állt ez alatt a féltetõ alatt, semmi baja nem lett úgy sem.. :-))) |
Lippi | 15915 | 2010. november 19. 10:45 | Válasz erre: 15914 |
:) hehe, abban szívesen segítek, nagy gyakorlatom van benne... Persze kérdésem azon a feltételezésen alapult, hogy téli tárolásra kell megoldást találni, napi használatra kicsit körülményes lenne a dolog... :) |