15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Honda Transalp
Következő oldal

SvShrek 16013 2010. november 23. 11:28   Válasz erre: 16012
Mesélj, illetve mutasd:o))))
    

B_Jani 16012 2010. november 23. 11:24   Válasz erre: 16005
És ha még tudnák hogy, ezután kezdõdött a party. Bár az arról készült fotók szerintem jobban vannak õrizve mint a WTC 9.11. -es anyagai :-)
    

SvShrek 16011 2010. november 23. 11:21   Válasz erre: 16010
http://motorosturazas.hu/2010/02/18/alban-meg-a-balkan/
ehunni:o)
    

danyila 16010 2010. november 23. 11:19   Válasz erre: 15946
Albán-Balkán túraleírás is van valahol? - a fotóit látom.
    

Lippi 16009 2010. november 23. 11:19   Válasz erre: 16003
Kuwaitban vállaltunk hasonlót csapattársaimmal amikor még túristát se nagyon engedtek be. Rendesen megnéztek minket, de nem volt semmi gáz belõle.
    

SvShrek 16008 2010. november 23. 11:01   Válasz erre: 16007
Valóban kemény:o)))))))))))))))))))))))))))
    

Macko 16007 2010. november 23. 10:59   Válasz erre: 16003
Fõleg középen az a fehér pókhas! :-D
    

SvShrek 16006 2010. november 23. 10:55   Válasz erre: 16005
De csak azért, nehogy megijedjenek legközelebb, ha férfit látnak:o)
    

Zsifi 16005 2010. november 23. 10:53   Válasz erre: 16003
Öt ilyen test láttán a csajokat elrejtették...)))
    

TPBalaton 16004 2010. november 23. 10:52   Válasz erre: 16002
Nem,az +volt a 9. hónapjában!:-)
    

SvShrek 16003 2010. november 23. 10:52  
Ez egy kicsit erõs:o)
Mit szóltak a helyi erõk?
    

Zsifi 16002 2010. november 23. 10:49   Válasz erre: 16000
Ennyi kilométert mentél öt év alatt??
    

Zsifi 16001 2010. november 23. 10:49   Válasz erre: 15997
Ez egy egyszerû induláskésleltetõ..)))
Ezen alkalommal a lakat elgörbítette a féktárcsát és eltörte a fékkilincset..a kettõ együtt 160.000,-
A késleltetés pedig a kiiktatás miatti idõeltólódás következménye..)))
    

TPBalaton 16000 2010. november 23. 10:48  
16000:-))))
    

BIKE-R 15999 2010. november 23. 10:47   Válasz erre: 15997
Ez egy kiiktatott Vara elsõ fék :)
    

TPBalaton 15998 2010. november 23. 10:47   Válasz erre: 15997
Féktárcsa lakattal start.:-(
Zsifi mit csinált rajta a lakat?
    

danyila 15997 2010. november 23. 10:45  
Erre gondoltam.
    

danyila 15996 2010. november 23. 10:41  
http://motorosturazas.hu/nggallery/page-775/page-8/
Ez mi ? :-)
    

Zsifi 15995 2010. november 23. 10:38   Válasz erre: 15987
Lényeg, hogy 10e ft 1000 km-ként...
Amit kapsz ezért az simán megéri...persze ha nem végig a tengerparti fõúton botorkálsz..
    


Ispan 15993 2010. november 23. 10:09  
Bocsánat mennem kell Qrva hamis egy zongora..... majd jövök
Sziasztok.
    

Lippi 15992 2010. november 23. 10:08   Válasz erre: 15988
A szír határon mi volt? Nagyon nyögvenyelõsre sikerült?
    

Lippi 15991 2010. november 23. 10:07   Válasz erre: 15988
Titokban reménykedtem, hogy beírsz Ispán!
:D
    

Ispan 15990 2010. november 23. 10:07  
Megint nem köszöntem!
Szevasztok!!!
    

Lippi 15989 2010. november 23. 10:06   Válasz erre: 15981
kérdés mekkora karikát akar az ember a törökökél, erre mondam, hogy itt lehet spórolni, lehet kicsit és lehet bazinagyot is. Értelem szerûen itt nem csak az általad említett +10-20.000 Ft benya többletköltség a befolyásoló tényezõ.
    

Ispan 15988 2010. november 23. 10:06   Válasz erre: 15973
Akkor Nektek szerencsétek volt.
Mi a Carnéra 3X fizettünk 106 dollárt a háromszori ki-be lépésre.Igaz egyszer megúsztuk a 600 szir fontot.
Viszont Libanonban,meg torkos borzot játszottak velünk.
Szóval, ha valaki hosszú útra megy (nem a szomszéd faluba):-)))) az jobb, ha felkészül mindenre.
Az akkori bosszúság ugyis megszépül, mire hazaértek.....
    

SvShrek 15987 2010. november 23. 10:05   Válasz erre: 15981
Ez valóban nem nagy különbség, ha átmotorozol. Nálunk a tervezésnél azért kellett matekozni, mert a török részen, több, mint 3500km lett volna a menet.
    

danyila 15986 2010. november 23. 10:03  
Zsifi, van képtárad ? Több Grúz - Gaukázus fotót szeretnék.
    

Zsifi 15985 2010. november 23. 09:59   Válasz erre: 15984
2,5 dollár, csak ugye nyáron 230-240 volt a us many..))
    

Lippi 15984 2010. november 23. 09:56   Válasz erre: 15982
megelõztél, akkor még több is... :(
    

Lippi 15983 2010. november 23. 09:56   Válasz erre: 15980
ha emlékeim nem csalnak, akkor valahol 500-550 Ft között rohangál a kis kedves...javitsatok ki ha tévedek.
    

Zsifi 15982 2010. november 23. 09:55   Válasz erre: 15980
Azért mert nem annyi..)))
Amikor mi voltunk 570,- volt..)))
    

Zsifi 15981 2010. november 23. 09:54  
Törökországon átmenni kb 100-120 liter benzin...az cca. 20-25.000 Ft plusz költséget jelent, mintha itthon motoroznál, sõt Olaszországhoz képest már csak 10.000,-el több..
Ha ez befolyásol valakit egy ilyen kaliberû túrán az azért elgondolkodtató..)))
    

danyila 15980 2010. november 23. 09:53   Válasz erre: 15978
Az 500 Ft-os török benzinrõl fogalmam sem volt.



    

BIKE-R 15979 2010. november 23. 09:48   Válasz erre: 15978
:))))
    

Lippi 15978 2010. november 23. 09:33   Válasz erre: 15977
Biker, elhiheted, hogy nem azért akarok Szíriába elmenni, mert ott olcsó az üzemanyag és az a perverzióm, hogy ezért több ezer kilómétert motorozzak . :D

Nagy túra, nagy költségekkel, ezzel mindenki tisztában van. Úgy vagyok vele, hamár Törökország akkor érdemes lejjebb menni, mert sanszos, hogy kétszer Törökországban nem fogok motorozni 500 Forintos benzinár mellett, max egy sokkal grandiózusabb túra keretében, ami nem hiszem, hogy egyhamar be fog következni.
    

BIKE-R 15977 2010. november 23. 09:18   Válasz erre: 15975
Itt most nem az volt a kérdés, hogy mivel érdemes oda menni, hanem az, hogy Törökországból érdemes-e az "olcsó" szír üzemanyag reményében Szíriába bemenni...
    

SvShrek 15976 2010. november 23. 09:12   Válasz erre: 15974
Genier
    

SvShrek 15975 2010. november 23. 09:11   Válasz erre: 15973
Ha így számolod, akkor nem. Repülõvel jobban megéri. DE! Az ember (mi, Ti), azért motoroz(tok)unk, hogy motorral gyûjtsünk emlékeket, felfedezzünk, kalandozzunk. Na így, már megéri, csak gyûjteni kell rá:o)
    

Motomoto 15974 2010. november 23. 09:11   Válasz erre: 15971
Törökországban sajna még sosem voltam. Viszont Görögországban nagyon jókat motoroztunk, igaz csak bérelt motorokkal. Oda szívesen visszamennék egy hosszabb túrára. Valaki mostanában járt arrafelé?
    

BIKE-R 15973 2010. november 23. 09:07   Válasz erre: 15969
Szír vízum 11 000 HUF, motorra Carnet 88 USD (17000 HUF), be és kilépési díj 650 szír font alkalmanként (2x 2900 HUF. Szumma 33800 HUF. Az üzemanyag ára: 180 HUF/liter. Tehát belépéskor 180 liter szír üzemanyagnak megfelelõ lovét húznak le :((((((( Ez 6 literes fogyasztással 3000 km!!!!!

Lehet rajta elmélkedni, hogy megéri e.....
    

SvShrek 15972 2010. november 23. 09:03   Válasz erre: 15971
Ez így van. A foglalkozásomból adódóan, elég sok törökkel találkoztam már, de motoros ismeretség is van akivel tartjuk a kapcsolatot és tényleg mindig csal örültek a magyarnak:o)

    

B_Jani 15971 2010. november 23. 08:55   Válasz erre: 15969
Törökország változatos, szélsõséges, nagyon szép, az emberek kedvesek és segítõkészek. Nem utolsó sorban azon kevés országok egyike, ahol nem kell titkolni, sõt akár büszke is lehet arra az ember, hogy magyar. Ezek összessége szerintem feledteti azt csúnya benzinárat és csak a szép emlékek maradnak ;-)
    

SvShrek 15970 2010. november 23. 08:51   Válasz erre: 15968
Nem fikázás, csak egy vélemény.

Olvasd már el még egyszer:o)
    

Lippi 15969 2010. november 23. 08:49   Válasz erre: 15963
Igen igen, igazad van, de én most csak kizárólag a benyára árára gondoltam, mert arról beszéltünk. Az útvonalat már megálmodtuk és hamár Törökország akkor érdemes tovább menni. Spórolni leginkább azon lehet, hogy mekkora a török karika.

    

BIKE-R 15968 2010. november 23. 08:45   Válasz erre: 15966
Apa kezdõdik....

Indul a party, a fika party :((((
    

BIKE-R 15967 2010. november 23. 08:43   Válasz erre: 15965
:)
    

SvShrek 15966 2010. november 23. 08:43   Válasz erre: 15946
Zsifi!

A téli estékre ez nagyon kevés:o((((
Isten ments, hogy megbántsalak, de az elõzõ leírásaid alapján, Tõled jobbat vártam volna. A túra, nagyon jó lehetett.
A török benzinárak meghatározója, meg húrozza fel az édes anyját:o((((
A túra nagy részét ott nyomja le az ember, így erõsen matekozni kell. Ha pedig erõsen matekozol és visszafordítanak, már nem biztos, hogy hazaérsz. Na az a kaland:o)))))
    

B_Jani 15965 2010. november 23. 08:43   Válasz erre: 15963
Látom megelõztél :-)
    

B_Jani 15964 2010. november 23. 08:43   Válasz erre: 15962
Amit nyersz a Szír benzinen, nagyjából bukod a határátlépés költségein. Törökországon meg úgyis át kell menni oda-vissza ha Szíriába mész. Önmagában Szíria, ha nem kimondottan a kereszténység gyökereinek emlékeit akarod meglátogatni, akkor nem egy nagy szám. Akkor érdemes odamenni, ha tovább akarsz menni mondjuk Libanon, vagy Jordánia felé.
    

BIKE-R 15963 2010. november 23. 08:42   Válasz erre: 15962
Na ja, csak nem ártana belekalkulálni a szír vízum + ki és belépés költségeit.
    

Lippi 15962 2010. november 23. 08:34   Válasz erre: 15960
régóta nézegetjük Törökországot, de a benya ára igencsak kedvünket szegi... :S
viszont ha emlékeim nem csalnak, a szíreknél már jóval olcsóbb, ez ha nem is egészben de valamelyest ellensúlyozhatja a drága török benzint...
    

Zsifi 15961 2010. november 23. 08:03   Válasz erre: 15959
Azért nem értettem, mert most is azt írod hogy lenne...
De ez csak rád igaz...nekünk kaland volt...)))
    

tranyo 15960 2010. november 23. 08:01   Válasz erre: 15959
Fõleg, hogy a törököknél 500+ HUF egy liter benya.
    

danyila 15959 2010. november 23. 07:45   Válasz erre: 15948
Grúzia és a Kaukázus már eleve jó célpont. Már régen nézegetem Törökországot és Grúziát. Csak az a baj, hogy mire eljut az ember Grúziába 3000 km-t kell menni.
A Kaukázusban több napot motorozgatni, biztosan nagy kaland lenne.
    

TPBalaton 15958 2010. november 22. 21:18   Válasz erre: 15957
Téged a guta!:-)))))))
    

Zsifi 15957 2010. november 22. 21:17   Válasz erre: 15956
megütlek vazze...)))))))))))
    

TPBalaton 15956 2010. november 22. 21:14   Válasz erre: 15955
Neked is?:-)))))
    

Zsifi 15955 2010. november 22. 21:12   Válasz erre: 15954
A gumi futásteljesítménye után ez a második kedvenc kérdésem..))))
    

TPBalaton 15954 2010. november 22. 21:10   Válasz erre: 15953
Az a tuti!!
Csak azért,mert én is azt használom!!
-------------
Mennyi km ment el a régi??
    

Zsifi 15953 2010. november 22. 21:08   Válasz erre: 15952
Az lesz az...JT lánckarikákkal..
    

genier 15952 2010. november 22. 21:06   Válasz erre: 15951
Zsifi tudja, õ adta..:-)))
Szerintem X-gyûrûs, 525-ös DID.
    

TPBalaton 15951 2010. november 22. 20:23   Válasz erre: 15949
Milyen láncot raksz rá?
    

TomRed 15950 2010. november 22. 20:19   Válasz erre: 15944
Szombat délután igen jó motoros idõ volt. Sajnos nem sokan számítottak erre, de én igen! http://www.deauville.hu/forum/viewtopic.php?f=15&t=128
    

genier 15949 2010. november 22. 20:10   Válasz erre: 15942
Nekem még megvan, ma ültem rajta..:-))
Holnap láncszett-csere, olajcsere, szûrõk, valamint felmennek a MITAS bütykösök télire.
Lehet csapatni a hóban megint..
:-))
    

Zsifi 15948 2010. november 22. 19:46   Válasz erre: 15947
??
    

danyila 15947 2010. november 22. 18:42   Válasz erre: 15946
3000 km után Grúziában, a Kaukázusban kezdõdött volna a túra....

    

Zsifi 15946 2010. november 22. 16:49  
http://motorosturazas.hu/2010/11/19/torok-kave-feketevel-ii-resz/

Hogy legyen mit olvasni havas téli estéken..))
    

BRUDER mester 15945 2010. november 22. 15:55   Válasz erre: 15944
Én az enyimre gondoltam. Majd egyik nap megnézem. :-)
    

Motomoto 15944 2010. november 22. 15:32   Válasz erre: 15942
Ha az enyémre gondolsz, hát az még megvan :-) Szombat délután meg is járattam egy kicsit. Nem sok motorossal találkoztam. Végre egyszer egy szembejövõ kocsi mögött kibukkant egy neonzöld bukó. Integetek a kollégának, hát amint már nem takarja az autó, látom hogy valami világháborús, viharvert segédmotor. Még csak vissza sem intett. De mán megszoktam, úgyhogy nem haragszom rá. :-)
És a tied, az a sárga, megvan még??
    

BRUDER mester 15943 2010. november 22. 15:11   Válasz erre: 15942
Meg termel valami savas izét, bár nem vagyok kemikálius, de valami ilyet magyaráztak.
    

BRUDER mester 15942 2010. november 22. 15:10   Válasz erre: 15941
Ja, azéér.

Ki kéne tántorogni a garázsba. Lehet már nincsi s meg a motor. :-)
    

Motomoto 15941 2010. november 22. 15:07   Válasz erre: 15940
Köszi a járatási tanácsot. Az olajcserét én kora tavaszra terveztem. Miért jobb a tél elején? Nagyon leülepedik a piszok?
    

pipers 15940 2010. november 22. 14:10   Válasz erre: 15932
Ezeknek normál leállás mellett kevés hasznuk van, és a katalizátor is biztos szereti, ha az olajjal telenyomott hengerekre ráindítja a motort tavasszal az ember.
Szerintem, ha tudod, hogy hosszabb idõre >félév leállítod, akkor talán érdemes ilyennel törõdni. Egyébként full tankkal leállít, havonta legalább 1-2 olyan hosszú guriga, hogy alaposan átmelegedjen a motor. És az akksi igény szerinti töltése, vagy csepptöltése. Jó a középállvány, de én nem tehermentesítem az elsõ kereket, hanem kb. kéthetente fordítok rajta negyed fordulatot.
Viszont téli leálláskor cserélek olajat-olajszûrõt.

Álló helyben tényleg ne járasd, télen pláne. Téli menethez meg 5w-40-es olaj jobb mint a 10w-40. Mondjuk én nyáron is ezt használok.

    

BRUDER mester 15939 2010. november 22. 13:16   Válasz erre: 15935
Az enyém kb. 2,5 évet porosodott ott.

Tehát monnyuk olyan apróság is érdekel, hogy nyilván végét járt telóolaj van benne ebben a pillanatba? Az hát.
    

BRUDER mester 15938 2010. november 22. 13:13   Válasz erre: 15933
"Télen is szokott lenni +5°. "

Én is ebben bízok, mert a tél kedvéért nem fogom széjjelszerelni a fél motort.
    

Okta 15937 2010. november 22. 11:02   Válasz erre: 15925
Szevasz Csaba, csak álnéven mersz Honda után érdeklõdni?
:-DDDDDDDDDD

...még annyit hozzátennék, hogy nem csak a Transalpokon van önindító. :-P
    

Motomoto 15936 2010. november 22. 11:00   Válasz erre: 15934
e jégen = a jégen
    

tranyo 15935 2010. november 22. 10:29   Válasz erre: 15932
Álló helyzetben nem érdemes járatni.
Én pl. teli tankkal hagyom, de a karbiból leeresztem a benzint. Középállványon áll, textíllel letakarva egy olyan helyiségben, ahol 8 fok alá nem megy, és kész. At akkut szoktam egy aut. töltõvel kezelni.

A márkakereskedésekben sokkal többet áll általában egy-egy motor, csak úgy...
    

Motomoto 15934 2010. november 22. 10:26   Válasz erre: 15933
5 fok? Ne szerénykedj, láttam a képeket amik e jégen készültek :-)
    

TPBalaton 15933 2010. november 22. 10:22   Válasz erre: 15932
Mi is kb 3 hetente szoktunk gurulni pár kmt.
Télen is szokott lenni +5°.
    

Motomoto 15932 2010. november 22. 10:10   Válasz erre: 15930
Olvasgatom a használati útmutatót a téli tároláshoz. Ott is írják, hogy ne takarjuk le a motort mûanyag fóliával. Ezen kívül javasolják a tankot kiüríteni és korróziógátló anyaggal védeni a belsejét, valamint gyertyákat kivenni, és egy kis olajat önteni a hengerekbe, majd ronggyal bedugni a nyílásokat. Ja, és a kerekeket tehermentesíteni, meg akkut ki, havonta tölteni.
Mi van akkor, ha én mindezt nem csinálom, hanem hetente megjáratom a motort álló helyben, vagy ha van rá mód, megyek egy karikát?

    

ficsmester 15931 2010. november 21. 08:18   Válasz erre: 15930
De a ponyva jobb? Nekem csak sima teherautó ponyvám van, de aban van vastagab, vékonyab is.
Az ajtót nem mértem de nagyon keskeny és nagyon nagy a káva is kb 80as a fal, és nem bírom bejátszani rajta. Bónuszként mega küszöb kb 60-70 centire van a földtõl "azaz kb 3 lépcsõfok"
    

BRUDER mester 15930 2010. november 20. 17:12   Válasz erre: 15928
Fólia nem nyerõ, a vas rozsdál alatta, erre a pokróc a bónusz.
Lakókocsisok is fóliával szokták megrohasztani a kárpitot, bútorokat. :-)
    

Bob&Bobek 15929 2010. november 20. 16:49   Válasz erre: 15928
Mekkora az ajtód ficsmester?
Nálam van egy 84 centis, ahol TA szinte beesik, a VL 800 Volusia meg éppen bepasszolt... Lehet, hogy csak a technikáddal van gond. :-)

    

ficsmester 15928 2010. november 20. 16:00   Válasz erre: 15913
Na erre nem gondoltam, bár leszerelt kormányal nagyon szar lesz betolni.
De a ponyva sem rosz ötlet. Most két plédel meg egy nagy foliával van letakarva de, azt vettem észre h a folia nem anyira jo mert bepárásodik alata nagyon.
    

BIKE-R 15926 2010. november 20. 09:15   Válasz erre: 15923
Üdv Ares :)

Transalp típusáttekintõ (németül): http://www.transalp.de/technik/modellgeschichte/
    

ares 15925 2010. november 20. 07:57   Válasz erre: 15924
cs24@freemail.hu
Köszi!
    

Pampusz 15924 2010. november 19. 19:28   Válasz erre: 15923
Hova küldjem, címed?
    

ares 15923 2010. november 19. 19:01  
Sziasztok!
Tudna nekem valaki küldeni egy típustörténetet? Változtatások és az évjáratonkénti festések kellenének.
    

TPBalaton 15922 2010. november 19. 18:22   Válasz erre: 15921
És 1 kicsit brutálabbul:
http://www.youtube.com/watch?v=cb22eA-yWJI&feature=related
    

TPBalaton 15921 2010. november 19. 18:20  
És 1 kis Leo Vince Sound:
http://www.youtube.com/watch?v=KxtZKcU6mnU&feature=related
    

TPBalaton 15920 2010. november 19. 18:10  
Nem tudom volt-e már:
http://www.youtube.com/watch?v=qhb6kvs80V4
    

TPBalaton 15919 2010. november 19. 16:05   Válasz erre: 15918
És van benne 57000km?
    

night-rider 15918 2010. november 19. 15:44  
heló fiúk! nem innét hivott valaki az elmult napokban 700-as ta ügyben,ugyanis a gyõri hondánál van egy eladó 1,2milla a végára,topcase,és sárga szinû magyar szervizkönyves.
    

mistral1011 15917 2010. november 19. 11:04   Válasz erre: 15912
Eccerû: cseréld le a verdát - ajánlom a mûa kasztnis II-es vagy III-as Espace-t : az alváz is horganyzott -> semmi nem rozsdásodik rajta -> kiveszed a garázsból -> befér a helyébe a "drágaszág". Én így csinálom :-)
    

genier 15916 2010. november 19. 10:45   Válasz erre: 15912
Van.
A TA már nem fér be a garázsba, ezért szintén egy féltetõ alatt áll, leponyvázva, a ponyva kötele rendesen lehúzva ( a szél károkat tud okozni, ha mozgatja a motoron a ponyvát.
De egy telet simán állt ez alatt a féltetõ alatt, semmi baja nem lett úgy sem..
:-)))
    

Lippi 15915 2010. november 19. 10:45   Válasz erre: 15914
:) hehe, abban szívesen segítek, nagy gyakorlatom van benne...

Persze kérdésem azon a feltételezésen alapult, hogy téli tárolásra kell megoldást találni, napi használatra kicsit körülményes lenne a dolog... :)


    

Okta 15914 2010. november 19. 10:39   Válasz erre: 15913
...vagy kibontod a falat?...

:-)
    

Lippi 15913 2010. november 19. 10:03   Válasz erre: 15912
úgyse ha leszereled a kormányt?
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22124
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők