TTné | 2303 | 2014. április 1. 17:14 | Válasz erre: 2302 |
Sziasztok! Pont én is olyan méretû gumira vadászom.:-D http://www.motonline.hu/termekek/motorgumik_onalloan/chopper-cruiser_motorgumik_onalloan/15_coll/180-70_hatso_gumi/bridgestone_exedra_max_180-70_-15_e-max_76h_s1t_tl Ez vehetõ fajta? :-) |
scopy | 2302 | 2014. április 1. 08:36 |
Szevasztok! Egy haverom kérését tolmácsolnám. (én elég esetlen vagyok a témában, ha tudtok, segítsetek legyetek szívesek) Infót pü-ben kérném, ha lehet. Vigyázzatok magatokra és ne bántsátok sokat Csokabi barátomat, aki többet ló itt nálatok, mint otthon! (bár néha jogos lenne, közben levadászta a 79.000. hszt.) Kerék elöl: 16 Gumi elöl: 150/80 H 16 Kerék hátul: 15 Gumi hátul: 180/70 H 15 A gyári bridgestone G703 illetve 702 Extensa , de jobban szeretnék rá fehér oldalfalú gumikat . Exedra pontosabban Természetesen Cruiser kategóriás gumi kell. Köszi. :-))) |
csokabi | 2301 | 2014. március 25. 20:00 | Válasz erre: 2300 |
Szia Gábor, köszönöm a választ. Ha csak egy hete van fent, akkor elvileg még a bejáratós fázisban vagy. Viszont, ha már most ennyire jók a tapasztalataid, akkor tényleg nagyon jó gumi lehet. Gondoltam is, hogy a Michelin összekapja magát a PR3-as visszafogott teljesítménye után. Érzékeny viselkedés alatt mit értesz? Az olajat semmi nem díjazza. A szitálás sok egyéb gondra is visszavezethetõ, érdemes lenne utána járni. Azt hogy érted, hogy nem erre a gépre találták ki? A szombati próbát hogyan gondoltad, jársz talán felém?:) Cs |
AlfGab | 2300 | 2014. március 25. 08:09 | Válasz erre: 2299 |
�K1100 Lt, eredetileg diagonál gumikkal. Egy hete van rajta. Bükkben tesztelve száraz úton, valami fenomenális. Jól tapad, érzékeny viselkedés, komfortos gumi. Durvább aszfalton kicsit hangosabb az elõdjénél. Vasárnap Siófok, visszafelé vizes úton. Nem volt bizonytalan, viszont az olajos útszakaszt már megérezte, de azt mi nem. Érdekesség, hogy a 110-es tempót nem szereti. Túl érzékeny lesz és szitál a vas. De ez lehet sok mindentõl, elvileg nem erre a gépre találták ki. Szombaton kipróbálhatod :)! Gábor |
csokabi | 2299 | 2014. március 25. 07:01 |
A misi PR4-et használóktól kérdezem, hogy milyenek az eddigi tapasztalatok az új keverékkel? Hogyan viselkedik az abroncs ebben a szeszélyes tavaszi idõjárásban? Hideg, nedves aszfalton hozza-e a beígért extra biztonságérzetet?
|
Kawakarika | 2298 | 2014. március 23. 18:00 | Válasz erre: 2297 |
Nekem elõl van Heidenau 64k.16ezret ment ,de van még benne bõven.Viszont ráz vele a kormány.A teleszkópjaim jók,mégis egyenetlenül,kagylósan kopik.Én nem vennék többet ilyet.Ja és 60ló:)))
|
jupi | 2297 | 2014. március 23. 17:43 |
Sziasztok, gumivásárlási tanácsot kérek. A Heidenau k 64, ll a Lasertec között vacillálok. (GS500F hátra) Eddig 3 hátsó Heidenaut használtam el, de mintha gyorsan kopna (hiába, a 44 ló :) ) Elõre is köszi a tanácsokat. |
Kawakarika | 2296 | 2014. március 22. 21:08 |
Tanácsot szeretnék kérni Tõletek.Gumivásárlás elõtt állok./Kawasaki GPZ500S/ Ezt a kettõt néztem ki,melyik lenne a jobb választás?http://www.r17.hu/200-michelin/4947-110/70-r-17-m/c-54h-pilot-street-radial-front-tl/tt-michelin-mo/ http://www.r17.hu/253-110/70-17-motorgumik/1178-110/70-17-54h-tl-arrowmax-gt501fj-dunlop-motorgumi/ |
keresztapi | 2295 | 2014. március 13. 21:29 | Válasz erre: 2292 |
Két csapat gumit vettem már tõlük és teljesen korrektek. Bár párban csak a motor kiállításon /Pesten/ tudtam venni tõluk és ott akkor elengedték az áfát. Debrecenben soha nem volt nekik párban.
|
tyson07 | 2294 | 2014. március 13. 14:33 |
Ár érték arányban nagyobb tömegû motorhoz most a pirelli Angel st v gt a legjobb véleményem szerint! Teszteltük esõben hóban is szlovákiában és ausztriában ja és XX-en! Két személlyel csomagokkal is jó kanyarstabilitása volt! |
classic | 2293 | 2014. március 13. 06:51 | Válasz erre: 2292 |
Náluk nincs Heidenau de egyébként rendes cég valóban.
|
Gary | 2292 | 2014. március 13. 06:18 | Válasz erre: 2290 |
Nem akarok másoknak reklámot, de az r17.hu és a kerekcsere.hu a legolcsóbb netes gumiáruház. Remélem segítettem. |
keresztapi | 2291 | 2014. március 12. 20:27 | Válasz erre: 2289 |
Köszönöm az infót! Én is olvasgattam, és arra döntöttem hogy maradok a mischelin-nél. köszi |
classic | 2290 | 2014. március 12. 18:44 | Válasz erre: 2288 |
olcsó? 005470 160/60-17 Köpeny M/C 69H K80 TL A termék ára: 31.020 Ft/db |
Macko | 2289 | 2014. március 12. 10:17 | Válasz erre: 2283 |
Nem általánosságban, hanem a konkrét típusról: nekem volt. Az egyetlen gumim volt, amit 8500 km után (amúgy szemre még félidõs sem volt) ingyé elajándékoztam. Amúgy az elején nagyon elégedett voltam vele, de miután párszor meg lett dolgozva versenypályán (Ering és Kakucs csak), annyira elkezdett csúszni, hogy nem tudtam tovább együtt élni vele. |
Gary | 2288 | 2014. március 12. 07:41 | Válasz erre: 2283 |
Hali! A Heidenau a Pneumant NDK utódja, így egy kicsit kemény és csúszkálós volt nekem. Olcsó de nem a legjobb választás. Üdv: Gary |
F2 | 2287 | 2014. március 11. 20:52 | Válasz erre: 2286 |
Hááát XX-el nem sikerült zavarba hozni, bár fékezési hibáról nem tudok nyilatkozni... Dual CBS-el Haya nem hibázott... Igaz, nélküle sem :):):)
|
TattooedAngel | 2286 | 2014. március 11. 00:37 | Válasz erre: 2282 |
A szélérõl tudom, hogy nem csúszik, de a közepe fékezéseknél több embernek is produkált érdekességeket. Csak azt nem tudtam eldönteni, hogy mindez fékezési hiba vagy a gumi problémás? Olyan is óvott tõle, akinek a motoros tudásában megbízom.
|
kovee | 2285 | 2014. március 10. 21:14 | Válasz erre: 2281 |
Hát én egy FJR-re tettem fel, és jobban tapad mint a PR2. Gondolom jobban kopik is, de majd kiderül.
|
F2 | 2282 | 2014. március 10. 19:35 | Válasz erre: 2281 |
Jó hírem van, a PR2 sem csúszik... ;) Haya barátom XX-en használja és minden helyzetben kitûnõen tapad a PR2. Én most PR3-at tettem fel újonnan X11-re, még nem nagyon mentem vele, de érezni, hogy ragad :) |
TattooedAngel | 2281 | 2014. március 10. 10:49 |
PR3-ról kinek mi a tapasztalata elöl? Valóban nem csúszik úgy, mint a PR2?
|
kissgabi | 2280 | 2014. február 27. 18:52 | Válasz erre: 2279 |
Fehér peremes motorgumit vennék honda vt 750-esre,(elõre hátra).Tel.:06205124549
|
krisztian.fz6 | 2274 | 2014. február 11. 19:44 | Válasz erre: 2273 |
Már több Macadam, és most a Pilot Road 1-es is. Bár azt elvileg 8 ezer km-rel vettem, és még én tettem bele 20-at.
|
alvaro84 | 2272 | 2014. február 11. 07:02 | Válasz erre: 2270 |
Nekem is a PR2 jött be jobban. Hideg, nedves idõben jobban viselkedik, mint a Z6.
|
Spapa | 2271 | 2014. február 11. 01:20 | Válasz erre: 2270 |
Egyértelmüen Pilot Road 2! Nagyobb futásteljesítmény, jobb tapadás vizes úton. Kanyarban nem mászik kifelé, meg se rezzen. Rinyacsíkom közelít a 0-hoz. :-)
|
krisztian.fz6 | 2270 | 2014. február 10. 22:13 |
Most akkor mi van? Jól járnék a Pilot Road 2-vel, vagy inkább a Z6-os?
|
karcsika | 2269 | 2014. február 8. 15:28 | Válasz erre: 2258 |
Agyonütsz a kijelentésért Mackó-kartács, de nekem a Anakin2 jobban bejött mint a 3. :-)
|
kawa550 | 2268 | 2014. február 7. 21:15 | Válasz erre: 2265 |
Hát, ha a z6 10.000-nél tükörradiál lett, a misiben meg most van 14 és még nincs szintben a kopásjelzõ, akkor az testvérek között is minimum 40%. Szerintem....:))))
|
Dokypapa | 2265 | 2014. február 6. 19:03 | Válasz erre: 2264 |
Van igazság abban amit írsz ,a Z6 hajlamos lehet vizes hideg úton megcsúszni , fõleg felfestésen, ezt elfogadom . Az általad jelzett PR3 nem is a Z6 tal mérhetõ össze , a Z8-al már igen,ár listában is így felel meg az összehasonlítás. 40% különbség ?? Nekem a Z6 megfelelt, a PR2 amivel össze hasonlítható , nem , nagyon nem és ezt egy csapat motoros bizonyíthatja, bennem maradt egy tüske én nem szavazok bizalmat többé Michelinnek , inkább Metzeler vagy Bridgestone. Persze ahány ház , annyi szokás , vezetési stílus és motorja na meg persze legfõképpen pénztárcája válogatja. Jelenleg talán ez a leg utóbbi a leg fontosabb tényezõ hazánkban. |
kawa550 | 2264 | 2014. február 6. 16:12 | Válasz erre: 2255 |
Csak hogy színesítsük a képet:)))))))))))) Misi Pr3 már most 40%-al múlja felül a Z6 futásteljesítményét hátsókeréken és még van benn 1-2000, és a Z6-al ellentétben ez nem indul meg vízen és útburkolati jeleken. Az én saját tapasztalaton alapuló véleményem szerint a Z6 a szegény rokon trabantja a lexus mellett ha a pr3 hoz hasonlítom. Elvisz az is ugyan oda, csak lassabban és kisebb biztonsággal. Tdm 850. |
Oldi | 2263 | 2014. február 6. 12:09 | Válasz erre: 2256 |
Akkor azért néztek rám oly furcsán...:-D Mindegy megkaptam, amennyiért akartam... |
mafurdki | 2261 | 2014. február 6. 11:04 |
A gyártók minden évben új fejlesztéssel állnak elõ, ami mint tudjuk tartósságban és tapadásban minimum 20-30%-al felülmúlja a tavalyi gumit. Kerek 30 évvel ezelõtt motoroztam olyan 175-ös Czetkával aminek a lábtartója 45 fokban fel volt hajlítva, nehogy elakadjon. Akkor most hogyan van ez? Jelenleg egy guminak ki kéne bírni 100 ezret az oldalán meg 100-at a közepén úgy, hogy közben ragad az aszfalthoz. Parasztvakítás az egész, szutykos úton úgy is eltaknyolsz.
|
Macko | 2258 | 2014. február 5. 15:37 | Válasz erre: 2257 |
Az Anakee3 a régi, "sima" Tourance-ot szerintem minden szempontból agyonüti. Azért köztük van egy néhány év... Ha össze akarod hasonlítani, akkor minimum az EXP-t, de inkább a Next-et kell nézned. |
SanyiFZ6S | 2257 | 2014. február 5. 15:34 |
Érdeklõdnék hogy a Michelin Anakee 3 csendesebb-e mint a Metzeler Tourance és más tulajdonságaik között mi a különbség?
|
Dokypapa | 2255 | 2014. február 5. 12:26 |
2005 Yamaha FZ6S motoron volt Pilott Road 2 gumim, , ismert dolog volt , hogy valami eszméletlen dolgot csinált ,itt ott megcsúszott , igen erõteljesen idegesítve, ez a Z6-al teljesen eltûnt.A Z6 -nak más a dönthetõsége ,vezetési karakterisztikája Nem nem lesz többet Michelin a motoromon , a BT az amit még preferálok , az tud 25000km-t Tehát Metzeller és Bridgestone. |
Oldi | 2254 | 2014. február 5. 00:26 | Válasz erre: 2247 |
Ha viszont a Mayernek Érden elárulod, hogy a Kékhold mennyiért adja akciósan a Z6-ot, a Pirellit is odaadja annyiért...:-) Egyébként szerintem se nem jobb, se nem rosszabb a Pirelli, mint a Z6... :-)
|
VVLaci | 2253 | 2014. február 4. 22:55 | Válasz erre: 2250 |
Spapa | 2251 | 2014. február 4. 18:13 | Válasz erre: 2249 |
Eddig már két ismerõsöm is visszatért a Pilot Road 3-asról a 2-esre. Vizen állítólag jobb, meg olcsóbb is. Én is a Pilot Road 2-est használom, nagy megelégedésre. :-)
|
csokabi | 2250 | 2014. február 4. 15:42 | Válasz erre: 2249 |
Hali! Még nem volt szerencsém használni a PR3-t, inkább csak hallottam felõle ezt meg azt. Jó guminak tartják az ismerõsök akik használják. Van belõle egy sima és egy trail verzió is. A trail jobban bírja a gyûrõdést, mint a sima. Kutyáék is tesztelik a simát a ZZR-en, errõl olvashatsz is a hegylakókon. Náluk elég jól bírja Ellenben az alacsony futásteljesítményre szolgálhat megerõsítésül, hogy a Michelin is úgy reklámozza az új PR4-et, hogy többet bír, mint az elõd. |
F2 | 2249 | 2014. február 3. 20:11 |
Én eddig Metzeler Z6-t használtam, nagyon meg voltam vele elégedve. Most úgy gondoltam következõ szezonban kipróbálom a Pilot Road 3-t. Szívesen venném a tapasztalatokat, ha használ(t) vki ilyet. Inkább túra (90%), néha erõsebb kanyarvadászat (10%). Elõre is köszönöm...
|
csokabi | 2248 | 2014. február 3. 19:03 | Válasz erre: 2247 |
Nekem CRA2 van jelenleg is a TáDén. Vegyesek az érzéseim a típussal kapcsolatban. Elõl több, mint 17000 km futott és nagyon jó volt. Hátul van már benne 6000 km körül, de ott néha voltak bizonytalan pillanatok vele. Szerintem 9-10000 km körül menne el, de nem fogom megvárni, párban váltok vagy Z8-ra vagy PR4-re. Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy hiányzott a felnirõl centrírozó súly. Nem könyvelem el rossz választásnak, de most kipróbálom más gyártó termékét is.
|
Macko | 2247 | 2014. február 3. 15:29 | Válasz erre: 2246 |
A Contit én nem szeretem, de a vele kapcsolatos problémáim a te tömegednél és teljesítményednél valószínûleg nem jelentkezik. Az oldalfala nem volt elég merev számomra. Számomra az egy fontos szempont (igazából minden guminál, mert nem mindegy, hogy néhány tized nyomásvesztést hogyan kezel le az abroncs), és a Metzelerek nagyjából verhetetlenek benne. Bár mostanában találkoztam több Pirellivel is, amik nagyon tetszettek. Csak azok újonnan elég acélos árban vannak ugye.
|
csokabi | 2246 | 2014. február 3. 14:48 | Válasz erre: 2245 |
Kösz a választ. Hasonló végeredményre jutok én is bárhonnan is közelítem meg a kérdést. Z6, Z8, CRA2 és PR4 sima verzió közül fogok választani valószínûleg.
|
Macko | 2245 | 2014. február 3. 14:15 | Válasz erre: 2244 |
Egy CBF500-ra véleményem szerint mindegyik neves mai túragumi megfelel. Sporttúra a profilja miatt nyilván nem ideális, személy szerint én pedig a Metzelerekben hiszek a legjobban. Ha kapsz Z6-ost abban nem hiszem, hogy csalódni fogsz, de egy Z8-ban sem hinném.
|
csokabi | 2244 | 2014. február 3. 12:01 | Válasz erre: 2243 |
Ezt a részét vágom. Nem is arról van szó, hogy mit lehetne ezzel a gumival csinálni. Csere lesz. DOT számot nem tudok mondani, mert nem a szomszédban van a motor. Egyébként két szezonnal ezelõtt lett véve és felrakatva a Dreamben. Inkább azokkal a paraméterekkel mondjál nekem valami okosat amit korábban már leírtam!
|
Macko | 2243 | 2014. február 3. 11:49 | Válasz erre: 2242 |
Ha elöregedett és kikeményedett az abroncs anyaga, nem kell sem nehéz motor, sem egy tehén, aki vezeti. Csúszkálni fog. Nézd meg, mikori gyártású a gumid!
|
csokabi | 2242 | 2014. február 3. 10:36 | Válasz erre: 2241 |
Kösz a választ. Ha egy 233 kg-os paciról és egy legalább 85 kg-os lovasáról lenne szó nem is lennék gondban. Sajnos azonban van legalább 60 kg különbség ami nem elhanyagolható. :) Egyébként hajlok ebbe az irányba csak várom olyanok véleményét is akik hasonló cipõben járnak és már rendelkeznek tapasztalattal. |
Zsida | 2241 | 2014. február 3. 10:15 |
Szia! Z6 nálam is jó volt. Ha még kapható, válaszd az Interact változatát. Szebben kopott, tovább lehetett használni. |
Dokypapa | 2240 | 2014. február 2. 23:59 | Válasz erre: 2239 |
Mert a Z4 gumid valami rohadalom régi lehet , Z6 és minden rendben lesz.
|
csokabi | 2239 | 2014. február 2. 12:56 |
Hali! Ki milyen gumit ajánlana egy 183 kg-os honda cbf 500 alá 60 kg-os pilótával? Jelenleg metzeler Z4 van rajta, de nagyon bizonytalan, erõsen csúszkálós gumi. |
ErErpower | 2237 | 2014. február 2. 09:46 |
Õ egy helyi bolondja majd elmondja! :-)))) http://www.youtube.com/watch?v=R1fppcDg8oA |
Bété | 2234 | 2014. február 1. 14:05 | Válasz erre: 2220 |
Szia, ha kétségeid vannak, fotó elküld a gyártónak...
|
Dokypapa | 2233 | 2014. február 1. 00:25 | Válasz erre: 2225 |
Lett volna egy igen korrekt megoldás , a Nagy üzlet részérõl is preferálható módon szerintem, azonnali csere és elnézés kérés. Sajnálom ,de ne a vevõ agyaljon azon , szart vett a pénzéért , átverték , vagy csak a gyártó hanyagsága, ha gyártó volt hanyag akkor is és ha szart vett volna akkor is, a korrekt megoldás a gumi azonnali cseréje és akkor nincs rossz szájíz és nincs negatív reklám , az meg szomorú , hogy ha leírja honnan vette még neki kell félni ,közröhej.
|
mafurdki | 2232 | 2014. január 31. 20:25 |
Ekowob kösz az ajánlatot, gyorsan lenyomok 20 ezret és felkereslek.
![]() |
mafurdki | 2231 | 2014. január 31. 20:19 |
Ja, elbukod a visszaszállítás költségét és onnantól 30 napjuk van a pénz visszaküldésére. Ez jó buli.
|
pandamaci | 2230 | 2014. január 31. 19:48 | Válasz erre: 2229 |
Internetes rendelés, csomagküldés- 7 nap alatt elállhatsz a vásárlástól, ha nem tetszik amit kapsz . Nem ??
|
gezasz | 2229 | 2014. január 31. 16:56 | Válasz erre: 2220 |
mafurdki Felettébb gyanús a második gumi DOT száma, õszintén ilyet még nem láttam . Mintha ráragasztották volna az eredetire. Azért nem 2013-t mert gondolom abból kopott nemigen van amit eldobtak. Ritka méretben nekem is küldött a Mayer gumi 4 éveset, de szerintem jól volt tárolva semmit nem vettem észre,hogy különösebben rossz lenne. Sajnos a csomagküldésnek ez a hátul ütõje, nem látjuk mit veszünk. |
ekowob | 2228 | 2014. január 31. 15:53 | Válasz erre: 2227 |
Még mindig azt mondom, hogy ha már manipulálta volna, akkor 2013-ra manipulálta volna. De legközelebb majd kérj tõlem is ajánlatot gumira. Nem lax olyan messze, eljöhetsz és megnézheted. Ha valamelyik szám nem teszik, akkor itt hagyod. :-)) |
mafurdki | 2227 | 2014. január 31. 12:44 |
Néhány gondolat a korábban feltöltött képhez: Természetesen nem állítottam, hogy az eladó manipulálta a gumit, azt bizonyítani sem tudnám, ha meg leírnám, hogy hol vettem még a végén beperelnének hitelrontásért, fõleg annak tudatában, hogy megírták, szerintük a gyárban ahogy esik úgy puffan módszerrel csinálják ezeket a jelöléseket. Azonban a tények a következõk: Minden gumi tele van belenyomott jelzésekkel, de érdekes módon pont ez dudorodik ki kb. 2 mm-t a felületbõl. Továbbá köztudott, hogy az emberek már ódzkodnak a 3-4 éves gumitól ezért ezekhez leárazva is hozzá lehet jutni. Ha mégse kelne el a termék vagy okos svindlerek felvásárolják és a neten hirdetik nagy mennyiségben, vagy a gyár visszaveszi. Azt nem tudom, hogy ilyen kis piacon mint a magyar az utóbbira mennyi az esély, de van egy sejtésem, hogy az eladatlan készletek sem a darálóban végzik. Aki úgy gondolja, hogy ezt a terméket nem érdemes manipulálni, attól megkérdezném, hogy a 128.-Ft-os elõhûtött csirkeaprólékról miért érdemes levakarni a dátumot? Egyébként a probléma gyökere meg ott van, hogy nem tudsz bemenni a boltba és levenni egyet a polcról, mert sok motorhoz csak megrendelésre vagy csomagküldéssel jutsz hozzá a gumihoz. |
Jumperman82 | 2226 | 2014. január 31. 09:29 | Válasz erre: 2218 |
Köszönöm szépen csokabi, pandamaci! Az az igazság, hogy én is így gondoltam, hogy feleslegesen nem szórakozik a rendõr. Ha a motor rendben van, és az ember nem állatkodik és ember számba veszi a rendõrt, akkor feleslegesen nem csesztetik. Abban is egyetértek, hogy nem a rendõrnek vesszük a gumit. Igazad van, ha az embernek futja egy motorra akkor ne 40 000 Ft-on múljon az élete. Köszönöm a megerõsítést! Jó idõt, széles utat, olcsó benzint! Üdv! |
galoscsabus | 2225 | 2014. január 31. 09:13 | Válasz erre: 2220 |
Nagyon nem tartom valószínûnek, hogy egy hivatalosan bejelentett kereskedõ (pláne az ország "legnagyobbja") ilyen faszság miatt börtönt és teljes hitelromlást kockáztatna. Mert elég lenne hozzá egy baleset, súlyos következményekkel. Egy vaterás álnév mögé simán el tudnék képzelni valami hasonló mahinálást, de az más téma. Egy kicsit túl van kombinálva ez az összeesküvés elmélet, azt hiszem :-) |
papi | 2223 | 2014. január 31. 07:31 |
Sziasztok! Én épp most cseréltem gumit és a régit lefényképeztem,nálam így néz ki a DOT ![]() |
ekowob | 2222 | 2014. január 30. 23:16 |
Szerintem meg ha "szarakodnának" vele, akkor nem 2012-es számot szarakodtak volna rá.
|
csokabi | 2221 | 2014. január 30. 22:13 | Válasz erre: 2220 |
Hát, ha a két gumi azonos méret lenne és egymás mellett állnának a polcon én biztos nem a másodikat venném meg. Nem is azért, mert öregebb , mint az elsõ a DOT szám szerint, hanem mert tényleg olyan mintha szórakoztak volna a besütéssel. Az elsõn minden karakter tiszta, éles kontúrral rendelkezik. A másodikon olyan a DOT szám környéke, mintha házilagosan megmelegítették volna. Az elõtte lévõ számsor 8-sa is más, mint a többi szám. Nem vagyok igazságügyi szakértõ, de örülök, hogy nem én fizettem ki a másodikat. A cég nevét pü-ben léci, gumi vásárlás elõtt állok én is meg pár cimbi is. Nekünk is van ritka méretünk.
|
mafurdki | 2220 | 2014. január 30. 21:40 |
pandamaci | 2219 | 2014. január 30. 16:53 | Válasz erre: 2217 |
Osztrák rendõr ok nélkül , b-szogatási célzattal nem állít meg. Miért állit meg? Gyorshajtás, ordító kipufogó, pl elõzõek ellenõrzése miatt motoros útra kitelepült ellenõrzési pontokon. Aztán + ha kopott a gumi, vagy egyéb komoly hiba= rendszám le. Nem kamu.Elviheted tréleren. lásd: mariazell és környéke Különben ne a rendõr kedvéért vegyél motorgumit. Viszont motorgumira korhatár-elõirásról nem tudok. |
csokabi | 2218 | 2014. január 30. 15:15 | Válasz erre: 2217 |
1,6 mm a minimális profilmélység az osziknál. A rendszám levétele pedig nem mendemonda. Természetesen normális motorost ne csesztetnek, de az említett dolgokat szigorúan veszik, ha kiszúrják. Osziknál lehet találkozni mikrofonos hangerõsség méréssel is, odáig vannak a sportdobokért:) Itt például simán leveszi a rendszámot míg nem fizeted ki a bírságot. Nem olyan hülyék, hogy Magyarországra küldözgessenek neked felszólításokat. http://www.oeamtc.at/?id=2500%2C1002001%2C%2C |
Jumperman82 | 2217 | 2014. január 30. 12:33 |
Üdv Mindenkinek! Egy kérdésem lenne az osztrák rendõrökkel kapcsolatban. Ott mi a szabály a gumira? Mi a minimális profilmélység és mi a maximális kor, ha van ilyen? Ok, ha megállít és bele akar kötni valamibe, akkor bele is fog. De akkor is, ott is van törvény, hogy pl guminál mibe köthet bele. Vannak mende- mondák, hogy a gumi miatt vették le a rendszámot, stb. De gondolom ott vagy az volt, hogy már látszódott a szövet, vagy gyorshajtás, vagy egykerekezés, vagy stb. Köszi! Üdv! |
zooli | 2216 | 2014. január 25. 17:46 | Válasz erre: 2215 |
Ne légy "habzsol-háp" jó lesz ott a 15 fok is.:)))
|
ErErpower | 2215 | 2014. január 25. 17:42 | Válasz erre: 2214 |
Mislen már fõn! van már csak 20 fok kell.... :-)))
|
ErErpower | 2213 | 2014. január 25. 15:09 | Válasz erre: 2212 |
Azért is mondtam hogy jó ez neked mert aszfalton mégy! :-))
|
zooli | 2212 | 2014. január 25. 14:03 | Válasz erre: 2210 |
Köszönöm walla és galocsabus! Mivel többet aszfalton megyek,ki fogom próbálni. |
galoscsabus | 2211 | 2014. január 25. 11:51 |
Mindazok ellenére, hogy teljesen meg vagyok elégedve az Anakee 3-assal, nyáron túra közben nem erre fogom cserélni, mielõtt átevezünk Marokkóba. Hajt a kíváncsiság és berendeltem egy garnitúra Karoo 3-ast a malágai honda szervizbe. A Varán, az eddig használt 6 féle gumi után ez lesz a hetedik :-) Jókat olvastam róla és szimpatikus is. Eleve szeretem a Metzeler gumijait, eddig akármelyiket használtam, feltûnõen jó volt az úttartásuk. Fõleg megterhelve, a forszírozottabb kanyarokban jött jól a szereléskor annyiszor elátkozott, kemény és stabil karkasz az oldalfalukban. Ha meg köves tájakra merészkedünk az Atlaszban és a Rifben, jól jöhet az a kis + anyagvastagság, hátha nehezebben kapunk defektet. |
walla | 2210 | 2014. január 25. 10:17 | Válasz erre: 2204 |
Hello Anakee 3, Kb 7000 futott eddig alattam nagy megelégedésemre. Mivel a motort mindennapos használatban tartom (ha nincs hó) így volt alkalma esõben, száraz, hideg idõben is bizonyítani, gyorsan melegszik jól tapad és a kanyaroktól sem retten meg. A fent leírtak egy DL 650 esetében érvényesek egy személlyel jobbára aszfalton használva, a terep adottságairól nem tudok nyilatkozni. Mindezek fényében én örülök, hogy erre esett a választás mikor cserélni kellet. |
Macko | 2209 | 2014. január 25. 10:06 | Válasz erre: 2205 |
Milyen király képek! Igazi Iron Butt jellegû motorozás! Jó sok kilométert kell megtenni rövid idõ alatt - a gumi széle meg nem kopik semmit. F@sság a köbön... :-(
|
colos | 2208 | 2014. január 25. 09:50 |
Sziasztok, mennyire lehet eltérni az elõírt mérettõl? Nekem TDM900-asom van, és szeretnék rá egy kissé endúrós gumit, de ezekben a méretekben nem nagyon van. 120/70 R18 elsõ és 160/06 R17 hátsó a méretek. meddig változtathatok rajta?? Köszi |
zooli | 2207 | 2014. január 23. 13:19 |
Köszi! Olvastam különbözõ külföldi teszteket,de igazán a Csaba véleménye nyom a latba. Ha csak nem a franciák gumizzák a Varát,hogy itt a fórumon is fényezze valaki a michelint.:))) |
galoscsabus | 2206 | 2014. január 23. 12:53 | Válasz erre: 2204 |
Tipp-topp gumi :-))) Nagyon jó véleménnyel vagyok róla. Száraz és vizes aszfalton nagyon barátságosan viselkedik, egyértelmû, jól kontrollálható, széles csúszáshatárral. Döngölt földön és murván mentünk vele, ott sem volt gáz. Mindezek mellett igen tartósnak mutatkozik. Ez a tapasztalat Varán, két személlyel, sok málhával született :-) |
ErErpower | 2205 | 2014. január 23. 12:37 | Válasz erre: 2204 |
Érdekes futó felületû gumi vedd meg nem fogsz benne csalódni, külföldi teszteket olvastam, jókat írnak róla úgyszintén az Anekee 2 röl is... :-) Pl. itt: http://hardtxrider.blogspot.hu/2013/07/michelin-anakee-3.html |