Z.Tibor | 2203 | 2014. január 23. 10:28 |
Csak óvatosan a döntésekkel!Egyszer én is letettem a gépet csõig.........ketten segítettek felállítani...
|
Macko | 2201 | 2014. január 8. 14:35 | Válasz erre: 2200 |
Van olyan neve is. A második. :-) Éppen gyakorolja a Spiegel-stílust... |
Macko | 2198 | 2014. január 7. 16:23 | Válasz erre: 2196 |
Csak nem erre a csávóra gondolsz? :-) (Bár itt éppen nem ér le a csõ, de a tréning végére rendesen elkoptatta mind a két oldalon.) ![]() |
papamaci54 | 2196 | 2014. január 6. 22:01 | Válasz erre: 2193 |
Mackonak hihetsz: Metzeler Õ ismer olyasvalakit, aki R 1200 GSA-nál Metzeler Tourance Next-tel leteszi a bukócsövet. Az pedig nem sportgumi. |
R1200ST | 2194 | 2013. december 29. 17:20 | Válasz erre: 2191 |
Ez a garnitúra váltásom kb. az 5. lesz. Pilot road 1, utána PR2, utána PR3, aztán megint PR2. A PR3-al nem voltam annyira megelégedve, mint a PR2-vel. Csúszkált. Nem nagyon, de a Dolomitokban azért éreztem rendesen. Ezért inkánn a PR2-re váltottam anno. Viszont azt vettem észre, hogy kb. 13.000 km-nél elveszíti azon tulajdonságát, mint elõtte megvolt neki. Már nem tapadt annyira. Ezért gondolkodtam más márkákban, hogy azok hátha tovább bírják, vagy ha nem, akkor a cseréig is megmarad az a tulajdonsága, mint ami újkorában volt. Viszont amit most írtatok a Dunlopról, elbizonytalanított. Lehet maradok a PR2-nél, mert az már azért bizonyított. Azért köszönöm a válaszokat. |
drfarago | 2193 | 2013. december 29. 10:50 | Válasz erre: 2191 |
Köszönöm,valami ilyesmi "dõlésre" gondoltam. Ugyan is érdekel mások tapasztalata,mert bár furcsán hangzik,de sokba kerülne a kísérletezés és mint írtam,nem tetszett igazán az állandó csúszkálás. Még egyszer nem sétálnék bele egy ugyan ilyen csapdába. De majd most !!! :-) |
Macko | 2191 | 2013. december 29. 09:52 | Válasz erre: 2188 |
Hogy a Dunlop csúszkált, azon nem vagyok meglepve. Más méretben szereztem csak vele saját tapasztalatot, de ott is sz@r volt. Figyu. Próbálj ki egy Z8-at, és csak magadnak higgy. Az általában beválik. :-) |
ErErpower | 2189 | 2013. december 28. 12:36 | Válasz erre: 2188 |
Akkor ne végy ami volt eddig rajta, megvolt a tapasztalatod vele! ideje váltani ennyi... de minek is ennyit errõl betûzni... :)
|
drfarago | 2188 | 2013. december 28. 12:25 |
Ezen a motoron DUNLOP volt eddig,de nagyon nem voltam vele megelégedve, csúszkált alattam,nem kicsit. Nem szeretnék újra ilyen hibába esni,ezért vagyok kicsit"beleõrülve" a válogatásba,nincs kedvem egész évben"jégen"motorozni. Gyakorlatilag ennyi a bajom. |
zoligs | 2187 | 2013. december 28. 11:36 | Válasz erre: 2182 |
Te viszont jobban tudod mint a gyár , hogy mire is akarod használni a gumit . Amennyiben Erdélybe éles kavicsos ösvényekre, biztos nem a Metz. NEXT et veszed , egy osztrák kanyarvadászatra , egy Dolomitok túrára pedig igen . Amennyiben igény van erre is arra is , akkor 2K alatt lehet venni egy szett felnit , és csak a kereket cserélgeted igény szerint .
|
ErErpower | 2186 | 2013. december 28. 11:34 | Válasz erre: 2185 |
Igen irtam is lentebb, hogy a mi motorunkra szintén a Z8 is ajánlom! ;-)
|
Macko | 2185 | 2013. december 28. 11:15 | Válasz erre: 2182 |
A magam részérõl csak annyit tudok hozzátenni, hogy Metzelerben még nem csalódtam. Soha, semelyikben.
|
ErErpower | 2184 | 2013. december 28. 11:13 | Válasz erre: 2182 |
Mivel neked naked bike van, arra sport és túra gumi szegmens területén válasz amire használod! amit irtam lentebb azokat használtam és bátran javaslom kmter faló gumi! nagyon jók a Michelinek, nem tudom mit kell ezen vaciálni, bemégy veszel és kész! már csak menni kell vele nem kell annyira beleõrülni ezekbe :) nekem már a gyári gumi lefutott vászonra túra során...lassan rendelem a következõt ennyi én ennyire nem vaciálok rajta... :) az a lényeg fen legyen és tavasszal goo... :)
|
ErErpower | 2183 | 2013. december 28. 11:08 |
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/nagy_gumiteszt_3_abroncsvizsgalat
|
drfarago | 2182 | 2013. december 28. 11:05 |
Köszönöm a linket. Csak az a bajom ezekkel,hogy mindegyik gyártó halálra fényezi a saját termékét,mivel szerintük olyan forradalmian új dolgot csináltak,hogy a földön nincs párja. Nos,ebbõl a vakítás tengeren szeretnék picit jobban átlátni és próbáltam véleményeket gyûjteni,hátha tisztul egy kicsit a kép.
|
pandamaci | 2181 | 2013. december 28. 10:42 | Válasz erre: 2180 |
http://a5.hu/motor/turazoknak-keszult-michelin-pilot-road-4-gumiabroncs :) :) |
R1200ST | 2178 | 2013. december 28. 08:24 |
Véleményeteket kérném. Két gumimárka közûl kellene választanom: Michelin Pilot road 2, vagy Dunlop Roadsmart 2. Melyik jobb? |
drfarago | 2177 | 2013. december 27. 22:24 |
Köszönöm a sok segítséget,akkor már csak abban kérem a segítséget,hogy Metzeler vagy Michelin? Köszönöm |
KT | 2176 | 2013. december 27. 20:18 | Válasz erre: 2162 |
normál földutakra jo, mehetsz vele aszfalton is... olyan mint egy kombináltfogó, mindenhova jó, de sehol sem a legjobb ! a sarat nem szereti, |
drfarago | 2172 | 2013. december 27. 12:08 |
Köszönöm a segítséget,de,ha lehet,most még tanácstalanabb vagyok!! :-)
|
ErErpower | 2170 | 2013. december 26. 13:36 | Válasz erre: 2169 |
Pilot road 2ct bátran ajánlom, de a Z8 is jó! a 3 mas pilot road esõs túrás gumi, ha szeret az ember esõbe nyomni!
![]() |
drfarago | 2169 | 2013. december 26. 12:36 |
Egy kis segítségre lenne szükségem tõletek. Gumi vásárlást kaptam ajándékba karácsonyra,de én döntöm el milyet vegyek. Ami izgatja a fantáziámat,az a Metzeler Roadtec Z8 illetve Michelin Pilot Road 4. Napi használatban van a motor,minden hétvégén túrázással kiegészítve. 95% aszfalt. Tudtok segíteni merre "dõljek" ? Köszönöm. |
Bedouin | 2168 | 2013. december 4. 19:18 | Válasz erre: 2167 |
Igazi terep gumi lehet csak úgy, mint a Metzeler Tourance Next :) Kár volt a két névért, mivel az Anakee és a Tourance is túra endúró gumiként rögzült a vásárlók emlékezetébe :( |
csokabi | 2166 | 2013. december 3. 08:59 | Válasz erre: 2163 |
Ezen a videón pedig már vannak adatok is, bár hang az nincs:) http://www.youtube.com/watch?v=9Qy82xJi9Lg |
foxbed | 2164 | 2013. december 2. 22:50 | Válasz erre: 2159 |
2.50-et szorozd meg 25.4-el,megkapod a miliméteres adatát,ami kerekitve 65mm.Innen adódóan 60/90-14 vagy 70/90-14-es méretre keress rá. Van neten ilyesmi. A 70es tûnik jobbnak,ha befér...ez a gumi legszélesebb pontján mért adat. Amúgy érdekes méret,nem egy tömeggumi:))...fõleg itthon. |
ErErpower | 2163 | 2013. december 2. 17:06 | Válasz erre: 2162 |
Híres földkörül járó egyén! ha neki is jó akkor mértne ;-) http://www.youtube.com/watch?v=7cVg_llyWCc |
BMW R100 | 2162 | 2013. december 1. 20:19 |
Sziasztok Volna egy kérdésem van egy BMW r100 GS / ParisDakar mocim vettem rá egy garnitúra Karoo3-t . De nem találtam magyar véleményeket róla . Tud valaki utólagosan megnyugtatni hogy nem csináltam rossz vételt. Köszönöm |
1Laciapu | 2159 | 2013. december 1. 17:27 |
Meg tudná valaki mondani, hogy a 2.50-14 guminak mi a mm-es megfelelõ mérete? Tehát ?/?x14. A guglit faggatom mióta, de nem jutottam elõrébb... Az említett méretû utcai gumit keresem, lehetõleg itthon. Köszi! |
szalonka68 | 2158 | 2013. augusztus 24. 13:12 | Válasz erre: 2157 |
Metzeler Maraton, az nagyon jó, sõt a legjobb. Már bizonyított is.
|
Sanyi1500 | 2157 | 2013. augusztus 24. 11:30 |
Sziasztok! Segítségetek kérem abban, hogy milyenre cseréljem a gumijaimat a VL1500-ön? Kinek mi vált be? A gyári Bridgestone nem vált be, mert vizes úton nagyon bizonytalan. A gumisok azt dicsérik amibõl sok van nekik. Elsõsorban chopperesek, Intrudereserek véleménye lehet mérvadó. Elõre is köszi a véleményeket. |
alvaro84 | 2156 | 2013. augusztus 24. 07:30 | Válasz erre: 2155 |
Szerintem pont azért, mert nem tehetik. Lehet akármilyen jó a 3 éves gumi, ha az istenadta nép nem akarja megvenni. Indokoltan vagy sem, de nem bíznak benne. És valahol ezt is meg lehet érteni, mert õk meg nem látták, mit csináltak azzal a gumival azalatt a 3 év alatt. Volt egyébként nekünk 5-6 éves gyári gumi a Hyo-n, ami kész halálfélelem volt esõben. Persze ha már föl van szerelve és kapja a napot, esõt, hideget, meleget, az éppen nem az ideális tárolás... |
classic | 2155 | 2013. augusztus 23. 19:09 | Válasz erre: 2150 |
Így akkor még kevésbé értem a 3 éves félárú új gumit. Miért nem adják, ha tehetik teljes áron?
|
Macko | 2154 | 2013. augusztus 23. 18:16 | Válasz erre: 2150 |
Volt nekem 8 éves gumim is, sõt mire elkopott, 9. Tapadt a végén is, kérdezzétek meg Jenit. :-) Nemzeti parkos 48-ason volt az utolsó 2300 kilométere. És még bütykös is volt. Amúgy régen én is esküdtem az új gumira meg párban cserélésre - az is a helyes amúgy -, de egy ideje nem tartom magam az elveimhez. Ezen a téren legalábbis... |
Bedouin | 2153 | 2013. augusztus 23. 15:00 | Válasz erre: 2152 |
"És a másik oldalról: rontanád a saját üzletedet a sokkal kisebb hasznú , de végülis vadonatúj gumikkal?" Ne beszélj butaságokat! Volt egyszer egy olasz motorom, újonnan vettem szalonból, de már akkor 6 éves volt rajta a gumi (Pirelli MT80) és bazi rossz volt, nem kopott semmit, de nem is tapadt!!! Igen hamar lecseréltem ... Egyébként te sem vennél azért romlott tejet a boltból, mert a kereskedõnek azt is el kell adnia - legalábbis remélem, hogy nem :) |
Audimania | 2152 | 2013. augusztus 23. 14:27 | Válasz erre: 2149 |
Tedd a kezed a szívedre ... ha ott állna egymás mellett a polcon a vadonatúj és a jövõ héten lejáró gumi teljes áron, és a múlt héten lejárt dátumú gumi 20% engedménnyel, melyiket választanád? És a másik oldalról: rontanád a saját üzletedet a sokkal kisebb hasznú , de végülis vadonatúj gumikkal? Mutyiországban miért ne mûködhetne a lejárt gumik veszteségként leselejtezése, és ezutáni értékesítése? |
Bedouin | 2150 | 2013. augusztus 23. 12:37 | Válasz erre: 2149 |
Megfelelõ tárolás mellett (és ez fontos, bár erre rálátása nincs a vevõnek) 5 éven belül újként eladható az abroncs. A lejárati idõnek van értelme, hisz a gumi öregszik. Felelõs embereknek az ilyen gumik kereskedelemben való ott léte nem okoz problémát, egyszerûen nem veszi meg - még 3 forintért sem! Akkor majd nem is jelennek meg ezek a termékek a piacon, bár ahogy mondani szokás: míg lószar van addig veréb is van. Ne vedd magadra az utolsó mondatot! |
classic | 2149 | 2013. augusztus 23. 11:54 |
Nincs rálátásom a kereskedõk eladási technikájára, de az nagyon zavar, hogy amikor még csak egy napja "járt le" az újkénti eladásban még új áron eladható gumi ideje, nem adják akciósan hanem várnak és feltûnnek a neten 2-3 éve lejárt új gumik olcsón. Kik ezek akik eladják, és honnan, hogyan szerzik be a gumikat? Miért nem adja direktbe a kereskedõ a lejáratkor olcsóbban? Legális ez az értékesítési forma? Miért kell 3 évet várni? Van-e értelme egyáltalán a lejárati idõnek?(egyébként biztos van csak legfeljebb több az annyi). Mackó?????? |
alvaro84 | 2148 | 2013. augusztus 23. 11:04 | Válasz erre: 2141 |
110/70-17-est vettem májusban, kopásjelzõ+3.6mm-t mértem középen. Tapasztalataim azt mutatják, hogy egy-két tized ide vagy oda meg se kottyan nekem tolómérõvel, szóval az 5mm nagyjából helyén kell legyen.
|
cizi | 2147 | 2013. augusztus 22. 21:05 | Válasz erre: 2145 |
Igen, köszönöm. A mostaninál mindenképp jobb, mert az már minimumon van. Én is az új gumira szavaznék, de sajnos most ez van...
|
Macko | 2145 | 2013. augusztus 22. 20:56 | Válasz erre: 2143 |
A félig kopott gumi fele akkora sebességnél fog felúszni a vízre, mint az új. És onnan csak rosszabb lesz. Csak mondom. :-) |
cizi | 2143 | 2013. augusztus 22. 20:40 | Válasz erre: 2142 |
Csak azért kérdeztem, mert lenne egy 3mm-es és nem tudom mennyit bírna még. Úgy tudom a minimum 1,6mm.
|
cizi | 2141 | 2013. augusztus 22. 17:07 |
Sziasztok ! Tudna valaki segíteni abban, hogy hány mm az új Pilot Road 2es elsõ gumi mintamélysége ?
|
Spapa | 2140 | 2013. augusztus 22. 16:04 | Válasz erre: 2139 |
Most már mindegy. Úgyis csak egy év múlva fog kelleni! Remélem! :-) De, bevezetéskor nagyon nem voltak egy áron. |
kawa550 | 2139 | 2013. augusztus 22. 15:45 | Válasz erre: 2138 |
kawa550 | 2137 | 2013. augusztus 22. 15:15 | Válasz erre: 2136 |
:)))) 1000Ft az árkülönbség a pr2-3 között, annyit azért megér, már csak a szebb minta miatt is!:))) Diablot én sem szerettem, csak szárazon volt jó a tapadás de ott is sikerült még közúton is túlmelegednie. És nem tom mennyire köztudott, de a sokak által istenített(én nem különösebben lelkesedtem érte) Metz Z6 a diablo strada testvérgumija..... |
Spapa | 2136 | 2013. augusztus 22. 14:52 | Válasz erre: 2116 |
Nekem a Michlein Pilot Road2 vált be. Már a 3. garnitúrát használom. Vizesen a legjobb a tapadása, és szárazon is nagyon jó. 15-16 ezret simán elmegy. Barátom (FJR-es) -aki szintén ilyent használt- tavaly váltott Michlein Pilot Road3-ra, de idén visszatért a 2-es hez. Nem éri meg az árkülönbség. Pirellit meg az életben nem veszek! Volt Diabló Stradám, de nedves úton meg esõben minden irányban kiszámíthatatlanul csúszott. Én meg el. :-( El is adtam vagy 2000km után. |
kawa550 | 2135 | 2013. augusztus 22. 12:34 | Válasz erre: 2134 |
Ja, csak nem mind1 ki ül a hátán!:))) Jó pár gésának volt már szüksége papírzsepire mikor tehénke kívülrõl kerülte õket mint a pocsolyát. ;-) |
kawa550 | 2133 | 2013. augusztus 22. 12:01 | Válasz erre: 2132 |
Nem tom, tehénke 230 kiló, apuci 100, anyuci 60 meg a 3 doboz konzollal megpakolva legyen még úgy 40-50, ennyinél még nem volt gond. Üresen meg csapatásnál az eddigi legjobb gumim a contiRA2. De 10-et sem bírt ki hátul, miközben az alig rosszabb PR3 már most is 14-nél tart és szerintem még simán kihúzom vele a szeptemberi faaker+ dolomitot. A pirelli meg egyéb "márka" hívõknek meg mondanám, hogy a stotzingi szerpentinen, ami nekem hazai pálya, pirelli diablokon gurultam a tádéval és úgy kifújta az orromat egy ESA-s gésa sima conti road attackon(nem 2-es!), hogy csak néztem ki a fejembõl, pedig nem így szokott történni....:)) Szóval gyorsan kopik, de azon kívül a conti kiváló gumi. |
Macko | 2132 | 2013. augusztus 22. 11:49 | Válasz erre: 2131 |
Érdekes... Amúgy a TDM azért jóval könnyebb, úgy 50 kilóval, nem? Meg lehet hogy köztünk is volt egy pici difi. A lenti jelenség nekem olyan 500 kiló feletti jármûtömegnél jelentkezett. Már akkor sem volt zavaró, ha nem volt cucc a dobozokban.
|
kawa550 | 2131 | 2013. augusztus 22. 11:44 | Válasz erre: 2130 |
Bocs maci, de én nem 1x használtam a road attackot a gésánál semmivel sem könnyebb Tdm-en( szintén 150/70-17), gyakran 3 dobozzal és utassal megpakolva felettébb bátornak mondható gázkezeléssel, de soha nem cseklett nyeklett. Ha nem emelték volna fel pofátlanul a conti árát, nem kopna sokkal gyorsabban(de azt legalább kockásodás nélkül, egyenletesen) és nem csökkent volna tavaly óta a PR3 ára, akkor most is contit vennék, de sajnos gazdaságilag már nagyon nem éri meg, pedig a contival bátrabban lehetett kanyargászni mint a misivel.
|
Macko | 2130 | 2013. augusztus 22. 08:42 | Válasz erre: 2129 |
Pont Road Attackot vettem egyszer én is a Gésára. Azt a 150/70-17 hátsó méretben nagyon elsz@rták: semmi tartása nem volt az oldalfalnak, nyeklett-nyaklott az egész. Közel vezethetetlen volt két személlyel a motor. 180-asban sokkal jobb - de ott is minõségileg jobban vezethetõ egy megterhelt túramotor mondjuk egy Z6-tal.
|
kawa70 | 2129 | 2013. augusztus 22. 07:52 | Válasz erre: 2126 |
Pedig nibcs azzal semmi baj, én többet is elhasznaltam gond nélkül. Bár az is igaz, nem egy kategóriájú gumit használunk és ott lehetnek gondok. A road attack-ot merem ajánlani a többirõl nem tudok sokat. A sport attack-ot már nem annyira tartom jónak, de nem is nagyon van rá szükségem arra a gumira.
|
night-rider | 2128 | 2013. augusztus 22. 06:14 | Válasz erre: 2116 |
contiba ,csak ékszijat veszek.én a vfr-re z8-as metzellert tennék
|
Macko | 2126 | 2013. augusztus 22. 05:14 | Válasz erre: 2119 |
Bár a felsorolt kettõbõl szerintem is az a jobb - bár hosszan egyiket sem használtam. De nem vagyok egy Conti-hívõ - és akkor finoman fogalmaztam. :-)
|
Macko | 2125 | 2013. augusztus 22. 05:12 | Válasz erre: 2119 |
De lehet hogy õ is kövér és a feleségétõl ezt szokta hallani. ;-)
|
kawa550 | 2124 | 2013. augusztus 21. 21:53 | Válasz erre: 2123 |
Semmilyent, merthogy soha nem használtam pilot road 2-õt. Ha esetleg félreérthetõ volt amit írtam alább, akkor: road2= Continental road attack2 pr3= Michelin pilot road 3 |
ztaki | 2122 | 2013. augusztus 21. 19:54 |
Szerintem a krossz guminál nincs jobb... ;) http://takacsek.hu/images/stories/enduro/2013-08-18/cimg5726.jpg |
kawa550 | 2121 | 2013. augusztus 21. 17:34 | Válasz erre: 2116 |
A road2 (csak a 2!!) szárazon kicsivel tapadósabb és kezesebb, viszont lényegesen gyorsabban kopik (min 30-40%). És ezt nem tesztekbõl vagy hallomásból sikerült kideríteni, hanem 5db road2 és egy pr3 jelenlegi elkoptatása közben.
|
bedrock | 2116 | 2013. augusztus 21. 11:09 |
Sziasztok, Gumivásárlás elõtt állok. Michlein Pilot Road 3 és Continental Road Attack között vacillálok. A jobb tapadás lenne a döntõ szempont. Általánosságban is ez a fõ szempontom, a másodlagos az, hogy azért olyan 8-10e km ki kellene bírniuk. |
pandamaci | 2115 | 2013. július 25. 19:01 | Válasz erre: 2114 |
Én 99%egyedül gurulok, talán a kisebb súly kevésbé pusztítja. Contit a Dragstarokon ha párba tették fel, 1 elsõ kb 2 hátsót szolgált ki. Régi mintás michelin commander se volt rossz, annak jóval egyenletesebb volt a kopásképe, és egyszerre fogyott el ,de akkor sem hasonlitott autógumi profilra. Az irc hátsó viszont 20e felett durván kiszögletesedett, ezáltal nagyon sz.rul kanyarodott. Ha ez nagyon korán elfogy, vagy michelin lesz ujra, vagy metzeler. |
cujethu | 2114 | 2013. július 25. 18:46 | Válasz erre: 2113 |
Igen, H-s és igen, 2,5 bar-ral közlekedek. Mondjuk többnyire két személlyel. |
pandamaci | 2113 | 2013. július 25. 16:18 | Válasz erre: 2104 |
Mivel -mint irtam.nekem is ugyanilyenen gurul a motor. 6000km után nálam nem néz ki ugy hogy 10ezernél elfogyna,(közepe most kb 6,5mm) ezért kérdezném: Az elõírt méretben a 77 H (súly-sebességre) tervezettet vetted, és az elõirt 2,5bar-ra fújod ? J ó, jó, puha silika összetételû gumi (ebben a tudatban is vettem) de 10 ezer km-nél azért többet várnék tõle.. |
ekowob | 2112 | 2013. július 24. 20:39 | Válasz erre: 2111 |
"Az is igaz, hogy a labanc polizei ok nélkül nem fog megállítani." És az már elég ok ha mögötted áll a lámpánál és feltünik neki a gumi. Oszták/német rendõr 20€ alatt nem is köszön. Mondjuk egy ilyen gumiért nem 20€ kell elökészíteni.. |
Nmiki | 2111 | 2013. július 24. 07:40 | Válasz erre: 2108 |
Igen, de szerencsére nem az én gépemmel történt. Az is igaz, hogy a labanc polizei ok nélkül nem fog megállítani. De ha már megállított, akkor ingyéé nem enged el.
|
cujethu | 2110 | 2013. július 24. 04:42 | Válasz erre: 2105 |
Köszi! Mindenképpen rád fogok hivatkozni az osztrák rendõrnél! Már be is írtam a számod a telefonba, mint " telefonos segítség". :) Csak aztán nehogy ismerje a rendõr is a Legyen ön is milliomost és a meg azt mondja "Vegyünk el kettõt!", a forgalmit és a rendszámot. Mert a közönség segítségét most használtam el... |
TPBalaton | 2109 | 2013. július 23. 23:23 | Válasz erre: 2107 |
Engem/minket a 20-30000km/6 év labanciai motorozás alatt még nem állított meg rendõr. Ha nem mérnek be gyorshajtásért,vagy nem hangos a verda akkor nem foglalkoznak a motorossal. |
Nmiki | 2107 | 2013. július 23. 22:23 |
Még ha el is tudod táncolni az osztrák rendõrnek, hogy szerinted még jó a gumid, akkor is nagy ívben lesajnálja a véleményedet. De szívesen kisegít, ha szerszám kell a rendszámod eltávolításához. Sõt, addig nem adja vissza a forgalmidat se, míg be nem mutatod neki a jármüvet, amivel elszállítod a motort.
|
Macko | 2106 | 2013. július 23. 22:17 | Válasz erre: 2104 |
Azt tegyük hozzá, hogy ami 30 ezret megy, az biztosan baromi szarul tapad...
|
Analog | 2105 | 2013. július 23. 21:52 |
Ajánlott ugyanolyan mintázatút feltenni elõre és hátra, mert azonos gumik elvileg azonos terhelést bírnak. Tekintettel az új hátsó és 50%-os elsõ kombóra az elsõ kereked lesz a szûk keresztmetszet. (Ha eddig nem csúszott meg esõben, most sem fog!) Azt azonban nem árt figyelembe venni, ha vizes úton motorozol, kicsit légy óvatosabb. Amúgy a képen látható gumival még kicsit lehet gurulni. Én a kopásjelzõre is hagyatkoznék, ha amúgy egyenletesen kopott a gumi. Középen -relatíve- kis felületen fekszik fel a gumi, így egyenesben ki tudja szorítani maga alól a víz nagy részét, ha nem versenyezni akarsz esõben. Kanyarban meg ugye még van minta adta bátorság. Szerintem a hátsóddal még megéri vitázni az osztrák rendõrrel is, ha félre akar állítani. Ha akadékoskodik, mond meg neki nyugodtan, én javasoltam, hogy ne cseréld le!!!
|
cujethu | 2104 | 2013. július 23. 21:22 | Válasz erre: 2103 |
Valamiért szívesebb vennék ugyanilyent abból a szempontból, hogy "párban" legyenek, de akkor az is ugyanilyen gyorsan el fog kopni. Nálam ez nagyon keveset ment el (ez elõzõ garnitúrához képest (10.000 vs 30.000 km), ráadásul az ott egyszerre koptak el. |
Macko | 2103 | 2013. július 23. 21:20 | Válasz erre: 2102 |
Ha teheted, ezt már cseréld le. Nagy esõben nagyon tréfás tud lenni, nem kell játszani vele, ha nem muszáj. Nem kell ugyanolyan elõre és hátra, de utána számolj vele, hogy az elsõ gumid kopottabb és öregebb, ergo sokkal rosszabbul tapad, mint a hátsó. Ez fordítva kisebb baj, de így nagyon figyelembe kell venni. |