15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Motorgumik! Ki mit ajánl, ki mire esküszik?
Következő oldal

Z.Tibor 2203 2014. január 23. 10:28  
Csak óvatosan a döntésekkel!Egyszer én is letettem a gépet csõig.........ketten segítettek felállítani...
    

Macko 2201 2014. január 8. 14:35   Válasz erre: 2200
Van olyan neve is. A második. :-)

Éppen gyakorolja a Spiegel-stílust...
    

Spapa 2200 2014. január 8. 12:48   Válasz erre: 2199
Csak nem a Zoli?
    

Bedouin 2199 2014. január 7. 17:22   Válasz erre: 2198
Ezkiez?
    

Macko 2198 2014. január 7. 16:23   Válasz erre: 2196
Csak nem erre a csávóra gondolsz? :-)

(Bár itt éppen nem ér le a csõ, de a tréning végére rendesen elkoptatta mind a két oldalon.)

    

papamaci54 2196 2014. január 6. 22:01   Válasz erre: 2193
Mackonak hihetsz: Metzeler
Õ ismer olyasvalakit, aki R 1200 GSA-nál Metzeler Tourance Next-tel leteszi a bukócsövet. Az pedig nem sportgumi.
    

ErErpower 2195 2013. december 30. 08:18  
"Na mit mondtam" ! ;-)
    

R1200ST 2194 2013. december 29. 17:20   Válasz erre: 2191
Ez a garnitúra váltásom kb. az 5. lesz.
Pilot road 1, utána PR2, utána PR3, aztán megint PR2. A PR3-al nem voltam annyira megelégedve, mint a PR2-vel. Csúszkált. Nem nagyon, de a Dolomitokban azért éreztem rendesen. Ezért inkánn a PR2-re váltottam anno.
Viszont azt vettem észre, hogy kb. 13.000 km-nél elveszíti azon tulajdonságát, mint elõtte megvolt neki. Már nem tapadt annyira.
Ezért gondolkodtam más márkákban, hogy azok hátha tovább bírják, vagy ha nem, akkor a cseréig is megmarad az a tulajdonsága, mint ami újkorában volt.
Viszont amit most írtatok a Dunlopról, elbizonytalanított. Lehet maradok a PR2-nél, mert az már azért bizonyított.
Azért köszönöm a válaszokat.

    

drfarago 2193 2013. december 29. 10:50   Válasz erre: 2191
Köszönöm,valami ilyesmi "dõlésre" gondoltam. Ugyan is érdekel mások tapasztalata,mert bár furcsán hangzik,de sokba kerülne a kísérletezés és mint írtam,nem tetszett igazán az állandó csúszkálás. Még egyszer nem sétálnék bele egy ugyan ilyen csapdába.
De majd most !!! :-)
    

drfarago 2192 2013. december 29. 10:46   Válasz erre: 2190
Sajnos igen.
    

Macko 2191 2013. december 29. 09:52   Válasz erre: 2188
Hogy a Dunlop csúszkált, azon nem vagyok meglepve. Más méretben szereztem csak vele saját tapasztalatot, de ott is sz@r volt.

Figyu. Próbálj ki egy Z8-at, és csak magadnak higgy. Az általában beválik. :-)
    

R1200ST 2190 2013. december 29. 09:19   Válasz erre: 2188
Dunlop Roadsmart 2-es?
    

ErErpower 2189 2013. december 28. 12:36   Válasz erre: 2188
Akkor ne végy ami volt eddig rajta, megvolt a tapasztalatod vele! ideje váltani ennyi... de minek is ennyit errõl betûzni... :)
    

drfarago 2188 2013. december 28. 12:25  
Ezen a motoron DUNLOP volt eddig,de nagyon nem voltam vele megelégedve, csúszkált alattam,nem kicsit. Nem szeretnék újra ilyen hibába esni,ezért vagyok kicsit"beleõrülve" a válogatásba,nincs kedvem egész évben"jégen"motorozni.
Gyakorlatilag ennyi a bajom.
    

zoligs 2187 2013. december 28. 11:36   Válasz erre: 2182
Te viszont jobban tudod mint a gyár , hogy mire is akarod használni a gumit . Amennyiben Erdélybe éles kavicsos ösvényekre, biztos nem a Metz. NEXT et veszed , egy osztrák kanyarvadászatra , egy Dolomitok túrára pedig igen . Amennyiben igény van erre is arra is , akkor 2K alatt lehet venni egy szett felnit , és csak a kereket cserélgeted igény szerint .
    

ErErpower 2186 2013. december 28. 11:34   Válasz erre: 2185
Igen irtam is lentebb, hogy a mi motorunkra szintén a Z8 is ajánlom! ;-)
    

Macko 2185 2013. december 28. 11:15   Válasz erre: 2182
A magam részérõl csak annyit tudok hozzátenni, hogy Metzelerben még nem csalódtam. Soha, semelyikben.
    

ErErpower 2184 2013. december 28. 11:13   Válasz erre: 2182
Mivel neked naked bike van, arra sport és túra gumi szegmens területén válasz amire használod! amit irtam lentebb azokat használtam és bátran javaslom kmter faló gumi! nagyon jók a Michelinek, nem tudom mit kell ezen vaciálni, bemégy veszel és kész! már csak menni kell vele nem kell annyira beleõrülni ezekbe :) nekem már a gyári gumi lefutott vászonra túra során...lassan rendelem a következõt ennyi én ennyire nem vaciálok rajta... :) az a lényeg fen legyen és tavasszal goo... :)
    


drfarago 2182 2013. december 28. 11:05  
Köszönöm a linket. Csak az a bajom ezekkel,hogy mindegyik gyártó halálra fényezi a saját termékét,mivel szerintük olyan forradalmian új dolgot csináltak,hogy a földön nincs párja. Nos,ebbõl a vakítás tengeren szeretnék picit jobban átlátni és próbáltam véleményeket gyûjteni,hátha tisztul egy kicsit a kép.
    

pandamaci 2181 2013. december 28. 10:42   Válasz erre: 2180
http://a5.hu/motor/turazoknak-keszult-michelin-pilot-road-4-gumiabroncs

:) :)
    

drfarago 2180 2013. december 28. 10:07  
Feladtam ! :-(
    

ErErpower 2179 2013. december 28. 08:54   Válasz erre: 2178
#2170
    

R1200ST 2178 2013. december 28. 08:24  
Véleményeteket kérném.
Két gumimárka közûl kellene választanom:
Michelin Pilot road 2, vagy Dunlop Roadsmart 2.

Melyik jobb?
    

drfarago 2177 2013. december 27. 22:24  
Köszönöm a sok segítséget,akkor már csak abban kérem a segítséget,hogy Metzeler vagy Michelin?

Köszönöm
    

KT 2176 2013. december 27. 20:18   Válasz erre: 2162
normál földutakra jo, mehetsz vele aszfalton is... olyan mint egy kombináltfogó, mindenhova jó, de sehol sem a legjobb !

a sarat nem szereti,
    

KT 2175 2013. december 27. 20:16   Válasz erre: 2163
földkörül aszfalton vagy terepen?
    

KT 2174 2013. december 27. 20:15   Válasz erre: 2168
turaenduro méretû gumik !
    

szappy 2173 2013. december 27. 12:45   Válasz erre: 2172
Pilot power a nyerõ!

    

drfarago 2172 2013. december 27. 12:08  
Köszönöm a segítséget,de,ha lehet,most még tanácstalanabb vagyok!! :-)
    

papi 2171 2013. december 26. 23:21  
Segítek, Pirelli Angel GT -ST :-))


    

ErErpower 2170 2013. december 26. 13:36   Válasz erre: 2169
Pilot road 2ct bátran ajánlom, de a Z8 is jó! a 3 mas pilot road esõs túrás gumi, ha szeret az ember esõbe nyomni!
    

drfarago 2169 2013. december 26. 12:36  
Egy kis segítségre lenne szükségem tõletek. Gumi vásárlást kaptam ajándékba karácsonyra,de én döntöm el milyet vegyek. Ami izgatja a fantáziámat,az a Metzeler Roadtec Z8 illetve Michelin Pilot Road 4.
Napi használatban van a motor,minden hétvégén túrázással kiegészítve.
95% aszfalt.
Tudtok segíteni merre "dõljek" ?
Köszönöm.
    

Bedouin 2168 2013. december 4. 19:18   Válasz erre: 2167
Igazi terep gumi lehet csak úgy, mint a Metzeler Tourance Next :)
Kár volt a két névért, mivel az Anakee és a Tourance is túra endúró gumiként rögzült a vásárlók emlékezetébe :(
    

ErErpower 2167 2013. december 4. 17:11  
De ez se rossz! MICHELIN Anakee III
    

csokabi 2166 2013. december 3. 08:59   Válasz erre: 2163
Ezen a videón pedig már vannak adatok is, bár hang az nincs:)
http://www.youtube.com/watch?v=9Qy82xJi9Lg
    

foxbed 2165 2013. december 2. 22:51   Válasz erre: 2164
1Laciapu-nak ment az elõzõ:))
    

foxbed 2164 2013. december 2. 22:50   Válasz erre: 2159
2.50-et szorozd meg 25.4-el,megkapod a miliméteres adatát,ami kerekitve 65mm.Innen adódóan 60/90-14 vagy 70/90-14-es méretre keress rá. Van neten ilyesmi.
A 70es tûnik jobbnak,ha befér...ez a gumi legszélesebb pontján mért adat.
Amúgy érdekes méret,nem egy tömeggumi:))...fõleg itthon.
    

ErErpower 2163 2013. december 2. 17:06   Válasz erre: 2162
Híres földkörül járó egyén! ha neki is jó akkor mértne ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=7cVg_llyWCc
    

BMW R100 2162 2013. december 1. 20:19  
Sziasztok
Volna egy kérdésem van egy BMW r100 GS / ParisDakar mocim vettem rá egy garnitúra Karoo3-t . De nem találtam magyar véleményeket róla . Tud valaki utólagosan megnyugtatni hogy nem csináltam rossz vételt.
Köszönöm
    

ErErpower 2161 2013. december 1. 18:27   Válasz erre: 2157
Erre Michelin Commander II re! ;-)
    

vkami 2160 2013. december 1. 17:37  
2.50-14(60/100-14)
    

1Laciapu 2159 2013. december 1. 17:27  
Meg tudná valaki mondani, hogy a 2.50-14 guminak mi a mm-es megfelelõ mérete? Tehát ?/?x14.
A guglit faggatom mióta, de nem jutottam elõrébb...
Az említett méretû utcai gumit keresem, lehetõleg itthon.
Köszi!
    

szalonka68 2158 2013. augusztus 24. 13:12   Válasz erre: 2157
Metzeler Maraton, az nagyon jó, sõt a legjobb. Már bizonyított is.
    

Sanyi1500 2157 2013. augusztus 24. 11:30  
Sziasztok!
Segítségetek kérem abban, hogy milyenre cseréljem a gumijaimat a VL1500-ön? Kinek mi vált be?
A gyári Bridgestone nem vált be, mert vizes úton nagyon bizonytalan.
A gumisok azt dicsérik amibõl sok van nekik.
Elsõsorban chopperesek, Intrudereserek véleménye lehet mérvadó.
Elõre is köszi a véleményeket.
    

alvaro84 2156 2013. augusztus 24. 07:30   Válasz erre: 2155
Szerintem pont azért, mert nem tehetik. Lehet akármilyen jó a 3 éves gumi, ha az istenadta nép nem akarja megvenni. Indokoltan vagy sem, de nem bíznak benne. És valahol ezt is meg lehet érteni, mert õk meg nem látták, mit csináltak azzal a gumival azalatt a 3 év alatt.

Volt egyébként nekünk 5-6 éves gyári gumi a Hyo-n, ami kész halálfélelem volt esõben. Persze ha már föl van szerelve és kapja a napot, esõt, hideget, meleget, az éppen nem az ideális tárolás...
    

classic 2155 2013. augusztus 23. 19:09   Válasz erre: 2150
Így akkor még kevésbé értem a 3 éves félárú új gumit. Miért nem adják, ha tehetik teljes áron?
    

Macko 2154 2013. augusztus 23. 18:16   Válasz erre: 2150
Volt nekem 8 éves gumim is, sõt mire elkopott, 9. Tapadt a végén is, kérdezzétek meg Jenit. :-) Nemzeti parkos 48-ason volt az utolsó 2300 kilométere. És még bütykös is volt.

Amúgy régen én is esküdtem az új gumira meg párban cserélésre - az is a helyes amúgy -, de egy ideje nem tartom magam az elveimhez. Ezen a téren legalábbis...
    

Bedouin 2153 2013. augusztus 23. 15:00   Válasz erre: 2152
"És a másik oldalról: rontanád a saját üzletedet a sokkal kisebb hasznú , de végülis vadonatúj gumikkal?"

Ne beszélj butaságokat!
Volt egyszer egy olasz motorom, újonnan vettem szalonból, de már akkor 6 éves volt rajta a gumi (Pirelli MT80) és bazi rossz volt, nem kopott semmit, de nem is tapadt!!!
Igen hamar lecseréltem ...
Egyébként te sem vennél azért romlott tejet a boltból, mert a kereskedõnek azt is el kell adnia - legalábbis remélem, hogy nem :)
    

Audimania 2152 2013. augusztus 23. 14:27   Válasz erre: 2149
Tedd a kezed a szívedre ... ha ott állna egymás mellett a polcon a vadonatúj és a jövõ héten lejáró gumi teljes áron, és a múlt héten lejárt dátumú gumi 20% engedménnyel, melyiket választanád?
És a másik oldalról: rontanád a saját üzletedet a sokkal kisebb hasznú , de végülis vadonatúj gumikkal? Mutyiországban miért ne mûködhetne a lejárt gumik veszteségként leselejtezése, és ezutáni értékesítése?
    

Spapa 2151 2013. augusztus 23. 12:41   Válasz erre: 2142
7 mm!
    

Bedouin 2150 2013. augusztus 23. 12:37   Válasz erre: 2149
Megfelelõ tárolás mellett (és ez fontos, bár erre rálátása nincs a vevõnek) 5 éven belül újként eladható az abroncs.
A lejárati idõnek van értelme, hisz a gumi öregszik.
Felelõs embereknek az ilyen gumik kereskedelemben való ott léte nem okoz problémát, egyszerûen nem veszi meg - még 3 forintért sem!
Akkor majd nem is jelennek meg ezek a termékek a piacon, bár ahogy mondani szokás: míg lószar van addig veréb is van.
Ne vedd magadra az utolsó mondatot!
    

classic 2149 2013. augusztus 23. 11:54  
Nincs rálátásom a kereskedõk eladási technikájára, de az nagyon zavar, hogy amikor még csak egy napja "járt le" az újkénti eladásban még új áron eladható gumi ideje, nem adják akciósan hanem várnak és feltûnnek a neten 2-3 éve lejárt új gumik olcsón. Kik ezek akik eladják, és honnan, hogyan szerzik be a gumikat? Miért nem adja direktbe a kereskedõ a lejáratkor olcsóbban? Legális ez az értékesítési forma? Miért kell 3 évet várni? Van-e értelme egyáltalán a lejárati idõnek?(egyébként biztos van csak legfeljebb több az annyi).
Mackó??????
    

alvaro84 2148 2013. augusztus 23. 11:04   Válasz erre: 2141
110/70-17-est vettem májusban, kopásjelzõ+3.6mm-t mértem középen. Tapasztalataim azt mutatják, hogy egy-két tized ide vagy oda meg se kottyan nekem tolómérõvel, szóval az 5mm nagyjából helyén kell legyen.
    

cizi 2147 2013. augusztus 22. 21:05   Válasz erre: 2145
Igen, köszönöm. A mostaninál mindenképp jobb, mert az már minimumon van. Én is az új gumira szavaznék, de sajnos most ez van...
    

kawa70 2146 2013. augusztus 22. 20:57   Válasz erre: 2145
Nem kell vizben motorozni :-))
    

Macko 2145 2013. augusztus 22. 20:56   Válasz erre: 2143
A félig kopott gumi fele akkora sebességnél fog felúszni a vízre, mint az új. És onnan csak rosszabb lesz.
Csak mondom. :-)
    

kawa550 2144 2013. augusztus 22. 20:52   Válasz erre: 2143
Az még elõl elmegy úgy 6-7.000-et.
    

cizi 2143 2013. augusztus 22. 20:40   Válasz erre: 2142
Csak azért kérdeztem, mert lenne egy 3mm-es és nem tudom mennyit bírna még. Úgy tudom a minimum 1,6mm.
    

kawa550 2142 2013. augusztus 22. 20:36   Válasz erre: 2141
Pont azt nem tom, de az általános az 5mm.
    

cizi 2141 2013. augusztus 22. 17:07  
Sziasztok ! Tudna valaki segíteni abban, hogy hány mm az új Pilot Road 2es elsõ gumi mintamélysége ?
    

Spapa 2140 2013. augusztus 22. 16:04   Válasz erre: 2139
Most már mindegy. Úgyis csak egy év múlva fog kelleni! Remélem! :-)
De, bevezetéskor nagyon nem voltak egy áron.
    


Spapa 2138 2013. augusztus 22. 15:40   Válasz erre: 2137
Inkább 10.000,- Ft azaz 1.000,- Ft! :-)
    

kawa550 2137 2013. augusztus 22. 15:15   Válasz erre: 2136
:)))) 1000Ft az árkülönbség a pr2-3 között, annyit azért megér, már csak a szebb minta miatt is!:)))
Diablot én sem szerettem, csak szárazon volt jó a tapadás de ott is sikerült még közúton is túlmelegednie.
És nem tom mennyire köztudott, de a sokak által istenített(én nem különösebben lelkesedtem érte) Metz Z6 a diablo strada testvérgumija.....
    

Spapa 2136 2013. augusztus 22. 14:52   Válasz erre: 2116
Nekem a Michlein Pilot Road2 vált be. Már a 3. garnitúrát használom. Vizesen a legjobb a tapadása, és szárazon is nagyon jó.
15-16 ezret simán elmegy.
Barátom (FJR-es) -aki szintén ilyent használt- tavaly váltott Michlein Pilot Road3-ra, de idén visszatért a 2-es hez. Nem éri meg az árkülönbség.
Pirellit meg az életben nem veszek! Volt Diabló Stradám, de nedves úton meg esõben minden irányban kiszámíthatatlanul csúszott. Én meg el. :-( El is adtam vagy 2000km után.
    

kawa550 2135 2013. augusztus 22. 12:34   Válasz erre: 2134
Ja, csak nem mind1 ki ül a hátán!:)))
Jó pár gésának volt már szüksége papírzsepire mikor tehénke kívülrõl kerülte õket mint a pocsolyát. ;-)
    

Macko 2134 2013. augusztus 22. 12:29   Válasz erre: 2133
A GSA mindenen gyors. Bütykös gumin is. ;-)
    

kawa550 2133 2013. augusztus 22. 12:01   Válasz erre: 2132
Nem tom, tehénke 230 kiló, apuci 100, anyuci 60 meg a 3 doboz konzollal megpakolva legyen még úgy 40-50, ennyinél még nem volt gond. Üresen meg csapatásnál az eddigi legjobb gumim a contiRA2. De 10-et sem bírt ki hátul, miközben az alig rosszabb PR3 már most is 14-nél tart és szerintem még simán kihúzom vele a szeptemberi faaker+ dolomitot.
A pirelli meg egyéb "márka" hívõknek meg mondanám, hogy a stotzingi szerpentinen, ami nekem hazai pálya, pirelli diablokon gurultam a tádéval és úgy kifújta az orromat egy ESA-s gésa sima conti road attackon(nem 2-es!), hogy csak néztem ki a fejembõl, pedig nem így szokott történni....:))
Szóval gyorsan kopik, de azon kívül a conti kiváló gumi.
    

Macko 2132 2013. augusztus 22. 11:49   Válasz erre: 2131
Érdekes... Amúgy a TDM azért jóval könnyebb, úgy 50 kilóval, nem? Meg lehet hogy köztünk is volt egy pici difi. A lenti jelenség nekem olyan 500 kiló feletti jármûtömegnél jelentkezett. Már akkor sem volt zavaró, ha nem volt cucc a dobozokban.
    

kawa550 2131 2013. augusztus 22. 11:44   Válasz erre: 2130
Bocs maci, de én nem 1x használtam a road attackot a gésánál semmivel sem könnyebb Tdm-en( szintén 150/70-17), gyakran 3 dobozzal és utassal megpakolva felettébb bátornak mondható gázkezeléssel, de soha nem cseklett nyeklett. Ha nem emelték volna fel pofátlanul a conti árát, nem kopna sokkal gyorsabban(de azt legalább kockásodás nélkül, egyenletesen) és nem csökkent volna tavaly óta a PR3 ára, akkor most is contit vennék, de sajnos gazdaságilag már nagyon nem éri meg, pedig a contival bátrabban lehetett kanyargászni mint a misivel.
    

Macko 2130 2013. augusztus 22. 08:42   Válasz erre: 2129
Pont Road Attackot vettem egyszer én is a Gésára. Azt a 150/70-17 hátsó méretben nagyon elsz@rták: semmi tartása nem volt az oldalfalnak, nyeklett-nyaklott az egész. Közel vezethetetlen volt két személlyel a motor. 180-asban sokkal jobb - de ott is minõségileg jobban vezethetõ egy megterhelt túramotor mondjuk egy Z6-tal.
    

kawa70 2129 2013. augusztus 22. 07:52   Válasz erre: 2126
Pedig nibcs azzal semmi baj, én többet is elhasznaltam gond nélkül. Bár az is igaz, nem egy kategóriájú gumit használunk és ott lehetnek gondok. A road attack-ot merem ajánlani a többirõl nem tudok sokat. A sport attack-ot már nem annyira tartom jónak, de nem is nagyon van rá szükségem arra a gumira.
    

night-rider 2128 2013. augusztus 22. 06:14   Válasz erre: 2116
contiba ,csak ékszijat veszek.én a vfr-re z8-as metzellert tennék
    

Macko 2127 2013. augusztus 22. 05:15   Válasz erre: 2120
Meg mostanában Pirelli. :-)
(Bár egy cég...)
    

Macko 2126 2013. augusztus 22. 05:14   Válasz erre: 2119
Bár a felsorolt kettõbõl szerintem is az a jobb - bár hosszan egyiket sem használtam. De nem vagyok egy Conti-hívõ - és akkor finoman fogalmaztam. :-)
    

Macko 2125 2013. augusztus 22. 05:12   Válasz erre: 2119
De lehet hogy õ is kövér és a feleségétõl ezt szokta hallani. ;-)
    

kawa550 2124 2013. augusztus 21. 21:53   Válasz erre: 2123
Semmilyent, merthogy soha nem használtam pilot road 2-õt.
Ha esetleg félreérthetõ volt amit írtam alább, akkor:
road2= Continental road attack2
pr3= Michelin pilot road 3

    

bedrock 2123 2013. augusztus 21. 20:12  
kawa550

A pr2 és pr3 között milyen különbséget tapasztalsz?
    

ztaki 2122 2013. augusztus 21. 19:54  
Szerintem a krossz guminál nincs jobb... ;)
http://takacsek.hu/images/stories/enduro/2013-08-18/cimg5726.jpg
    

kawa550 2121 2013. augusztus 21. 17:34   Válasz erre: 2116
A road2 (csak a 2!!) szárazon kicsivel tapadósabb és kezesebb, viszont lényegesen gyorsabban kopik (min 30-40%). És ezt nem tesztekbõl vagy hallomásból sikerült kideríteni, hanem 5db road2 és egy pr3 jelenlegi elkoptatása közben.
    

Bedouin 2120 2013. augusztus 21. 17:10  
Metzeler forever ... :))))))))))))))
    

ekowob 2119 2013. augusztus 21. 17:03   Válasz erre: 2118
Söt! Ezt így kijelenteni elég nagy butaság.
    

kawa70 2118 2013. augusztus 21. 15:20   Válasz erre: 2117
Nem feltétlenül..........
    

calypso 2117 2013. augusztus 21. 14:29  
CSAK IS A KÖVÉR EMBER az a legjobb!
    

bedrock 2116 2013. augusztus 21. 11:09  
Sziasztok,

Gumivásárlás elõtt állok. Michlein Pilot Road 3 és Continental Road Attack között vacillálok.

A jobb tapadás lenne a döntõ szempont.

Általánosságban is ez a fõ szempontom, a másodlagos az, hogy azért olyan 8-10e km ki kellene bírniuk.
    

pandamaci 2115 2013. július 25. 19:01   Válasz erre: 2114
Én 99%egyedül gurulok, talán a kisebb súly kevésbé pusztítja. Contit a Dragstarokon ha párba tették fel, 1 elsõ kb 2 hátsót szolgált ki.
Régi mintás michelin commander se volt rossz, annak jóval egyenletesebb volt a kopásképe, és egyszerre fogyott el ,de akkor sem hasonlitott autógumi profilra. Az irc hátsó viszont 20e felett durván kiszögletesedett, ezáltal nagyon sz.rul kanyarodott.
Ha ez nagyon korán elfogy, vagy michelin lesz ujra, vagy metzeler.
    

cujethu 2114 2013. július 25. 18:46   Válasz erre: 2113
Igen, H-s és igen, 2,5 bar-ral közlekedek.
Mondjuk többnyire két személlyel.
    

pandamaci 2113 2013. július 25. 16:18   Válasz erre: 2104
Mivel -mint irtam.nekem is ugyanilyenen gurul a motor.
6000km után nálam nem néz ki ugy hogy 10ezernél elfogyna,(közepe most kb 6,5mm) ezért kérdezném:
Az elõírt méretben a 77 H (súly-sebességre) tervezettet vetted, és az elõirt 2,5bar-ra fújod ?
J
ó, jó, puha silika összetételû gumi (ebben a tudatban is vettem) de 10 ezer km-nél azért többet várnék tõle..
    

ekowob 2112 2013. július 24. 20:39   Válasz erre: 2111
"Az is igaz, hogy a labanc polizei ok nélkül nem fog megállítani."

És az már elég ok ha mögötted áll a lámpánál és feltünik neki a gumi. Oszták/német rendõr 20€ alatt nem is köszön.
Mondjuk egy ilyen gumiért nem 20€ kell elökészíteni..
    

Nmiki 2111 2013. július 24. 07:40   Válasz erre: 2108
Igen, de szerencsére nem az én gépemmel történt. Az is igaz, hogy a labanc polizei ok nélkül nem fog megállítani. De ha már megállított, akkor ingyéé nem enged el.
    

cujethu 2110 2013. július 24. 04:42   Válasz erre: 2105
Köszi! Mindenképpen rád fogok hivatkozni az osztrák rendõrnél!
Már be is írtam a számod a telefonba, mint " telefonos segítség". :)
Csak aztán nehogy ismerje a rendõr is a Legyen ön is milliomost és a meg azt mondja "Vegyünk el kettõt!", a forgalmit és a rendszámot.
Mert a közönség segítségét most használtam el...

    

TPBalaton 2109 2013. július 23. 23:23   Válasz erre: 2107
Engem/minket a 20-30000km/6 év labanciai motorozás alatt még nem állított meg rendõr.
Ha nem mérnek be gyorshajtásért,vagy nem hangos a verda akkor nem foglalkoznak a motorossal.
    

TPBalaton 2108 2013. július 23. 23:22   Válasz erre: 2107
Ez tapasztalat?:-)))
    

Nmiki 2107 2013. július 23. 22:23  
Még ha el is tudod táncolni az osztrák rendõrnek, hogy szerinted még jó a gumid, akkor is nagy ívben lesajnálja a véleményedet. De szívesen kisegít, ha szerszám kell a rendszámod eltávolításához. Sõt, addig nem adja vissza a forgalmidat se, míg be nem mutatod neki a jármüvet, amivel elszállítod a motort.
    

Macko 2106 2013. július 23. 22:17   Válasz erre: 2104
Azt tegyük hozzá, hogy ami 30 ezret megy, az biztosan baromi szarul tapad...
    

Analog 2105 2013. július 23. 21:52  
Ajánlott ugyanolyan mintázatút feltenni elõre és hátra, mert azonos gumik elvileg azonos terhelést bírnak. Tekintettel az új hátsó és 50%-os elsõ kombóra az elsõ kereked lesz a szûk keresztmetszet. (Ha eddig nem csúszott meg esõben, most sem fog!) Azt azonban nem árt figyelembe venni, ha vizes úton motorozol, kicsit légy óvatosabb. Amúgy a képen látható gumival még kicsit lehet gurulni. Én a kopásjelzõre is hagyatkoznék, ha amúgy egyenletesen kopott a gumi. Középen -relatíve- kis felületen fekszik fel a gumi, így egyenesben ki tudja szorítani maga alól a víz nagy részét, ha nem versenyezni akarsz esõben. Kanyarban meg ugye még van minta adta bátorság. Szerintem a hátsóddal még megéri vitázni az osztrák rendõrrel is, ha félre akar állítani. Ha akadékoskodik, mond meg neki nyugodtan, én javasoltam, hogy ne cseréld le!!!
    

cujethu 2104 2013. július 23. 21:22   Válasz erre: 2103
Valamiért szívesebb vennék ugyanilyent abból a szempontból, hogy "párban" legyenek, de akkor az is ugyanilyen gyorsan el fog kopni.
Nálam ez nagyon keveset ment el (ez elõzõ garnitúrához képest (10.000 vs 30.000 km), ráadásul az ott egyszerre koptak el.
    

Macko 2103 2013. július 23. 21:20   Válasz erre: 2102
Ha teheted, ezt már cseréld le. Nagy esõben nagyon tréfás tud lenni, nem kell játszani vele, ha nem muszáj.

Nem kell ugyanolyan elõre és hátra, de utána számolj vele, hogy az elsõ gumid kopottabb és öregebb, ergo sokkal rosszabbul tapad, mint a hátsó. Ez fordítva kisebb baj, de így nagyon figyelembe kell venni.
    

cujethu 2102 2013. július 23. 21:09   Válasz erre: 2101
Képek:

    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők