15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Motorgumik! Ki mit ajánl, ki mire esküszik?
Következő oldal

Draghubi 2403 2014. december 30. 22:14  
Utánanéztem a dolgoknak. Azt eddig is tudtam, hogy régen, mivel a motor nem szórakozás hanem közlekedési eszköz volt, így télen is használták.

    

ztaki 2402 2014. december 30. 19:52   Válasz erre: 2399
keress valami jó bütykös gumit... lehetõleg puhább anyagból és ggooooooo
    

Macko 2401 2014. december 30. 19:47   Válasz erre: 2399
Másodikra még hülyeség is. :-D
    

pandamaci 2400 2014. december 30. 19:01   Válasz erre: 2399
Te már erõsen bemelegítettél Szilveszterre ?? :)))

Ha nem mentél még szögletesre kopott gumival, legalább nézz meg egy autógumit, meg motorgumit egymás mellett ...

Hólánc , kitámasztó sítalp v ilyesmi nem kellene??

Nem is lehet szebb, mint egy 300kilós fényes vassal a hóban hemperegni :))
    

Draghubi 2399 2014. december 30. 18:53  
Mivel csak robogóra lehet téli gumit kapni, arra gondoltam, mi lenne ha autó gumit tennék fel. A hátsó kerekem mérete 170/80/15 szóval találnék közeli méretet.
Tudom, hogy elsõre õrült ötlet, de mit szóltok hozzá?
    

banier 2398 2014. november 30. 18:15   Válasz erre: 2396
Sziasztok. Kis fazeren a második pr2-öt fogyasztom. Nekem is nagyon bejött 18500at mentem vele ,esõben szárazon . pr2-pr4 szerintem is ez a jó választás.
    

freemailpeter 2397 2014. november 25. 20:16   Válasz erre: 2396
én pr4 re szavaznék!!
    

Spapa 2396 2014. november 25. 17:26  
Sziasztok!
Gumivásárláson gondolkodom én is, mert aktuális lesz. :-)
Már a 3. garnitúra PR2-est fogyasztom, nekem nagyon bejött az 1000-es Fazeren. Most kb 16ezer van benne.
Kollégám szintén PR2-õt vett a Z750-re és Neki csúszkál fõleg esõs idõben. Alig tudott jönni velem esõben, az enyém meg, meg se rezdült. Talán más a motor súlyeloszlása, és Õ is vagy 20kg-val könnyebb, és megpakolt hátsó dobozt sem hord.
Most, az olvasott ismertetõk alapján PR4-ben gondolkodom.
Talán jobb mint a PR3, amit az FJR-es barátom visszacserélt PR2-re.
    

kovee 2395 2014. november 23. 20:59  
Hát bakkert akkor lehet, hogy visszaváltok 2-es verzóra.
Már ha lehet még kapni újan.
    

kawa550 2394 2014. november 23. 20:55   Válasz erre: 2393
Enyém trail nem götö.:)
    

csokabi 2393 2014. november 23. 20:44   Válasz erre: 2392
Gugliztam egy kicsit és az fjr fórumon elõl 4,8 mm-re, hátul pedig 6,6 mm-re írták a gt veriót.
    

kawa550 2392 2014. november 23. 20:28   Válasz erre: 2391
Nem tom baccki, volt egy naptár a garázs falán, oda szoktam felragasztani a gumikról a matrica adatlapot és arra szoktam felírni a kezdeti mintamélységet, de garázsrendezésnél leszedtem és nem tom hová lett. De úgy emléxem hogy kevesebb volt minta contiké, azok meg ilyen 6-6.5 körül vannak.
    

csokabi 2391 2014. november 23. 20:22   Válasz erre: 2390
Mennyi volt eredetileg a profilmélység?
    

kawa550 2390 2014. november 23. 20:17   Válasz erre: 2387
Viselkedésben semmi különbség nincs, vakteszten szerintem nem lehet megkülönböztetni a pr3 pr4-et, kopás is hasonlónak tûnik, 6000km után 4mm a maradék minta.
    

kovee 2389 2014. november 23. 17:04   Válasz erre: 2388
Szia,

Esõben is atombiztos, sosem csúszott meg alattam az eltelt több, mint 10ezer km alatt. Viszont kicsit gyorsan kopik túra gumihoz képest.
Az én elvárásom 15-20ezer km/ gumi. A PR2 20ezer felett teljesített nálam.
Arra leszek még kíváncsi, hogy a PR3 az élete végéig megõrzi-e a képességét, vagy mikor kezd romlani. A PR2 a kopásjelzõ elérésekor drasztikusan romlott.
    

laller000 2388 2014. november 23. 16:31   Válasz erre: 2387
szia!

Nekem is aktuális lesz az xx-en milyenek a tapasztalatok a road3ról?
    

kovee 2387 2014. november 23. 15:12  
Sziasztok,

Bár a szezonnak vége, de jövõ tavasszal nekem idõszerû lesz a gumicsere.
Kérem, hogy aki Michelin Pilot Road 4-et használ, az ossza meg a véleményét. Most 3-as van fent, 13ezer km-t elmegy. A kérdés, hogy jobb-e a 4-es.
HA van más alternatíva, jöhet. A motor egy 290kg-os FJR.

Üdv!
    

klimas 2386 2014. november 19. 11:16  
Sziasztok!
Az öreg zongorámra XJ 900S Diversionra, keresek hátsó gumit , 150/70R17 a méret.
Nem vagyok vastag de spórolni sem akarok.
Kösz elõre is a tanácsokat.
    

Draghubi 2385 2014. november 19. 06:04  
Udv!
Nem konkretan az elozoekre reagalok csak en is leirom a tapasztalataimat.
Auto gumiban (Skoda Fabia Combi) a Barum Solaris es Polaris celnak tokeletesen megfelel nekem "csaladi auto uzemmodban". 150 ezer km-nel es lassan 9-10 evnel jarok ez volt rajta gyarilag es ezt is vettem ra csak azota 2-es es 3-as sorozatok jottek ki. Ceges auton sok km es sok autopalya nekem a Good Year Aqua nagyon bejott. Soha (!!!) nem csuszott meg vizes uton pedig rendszeresen feszegettem a hatarokat.
Motoron (Yamaha Drag Star 650) Mezeller Marathon van hat ezzel mar annyira nem vagyok megelegedve. Kmolyabb fekezesnel "jon mellem" a hatso kerek, kanyarban nem szabad vaganykodni mert gyorsan kicsuszas lesz belole de meg egy rendes gazadasnal is vigyaznom kell hogy ura maradjak a motornak. Vizes uton kimondottan katasztrofa.
Tudom hogy a mai motorgumiknal az anyagosszetetelben van a lenyeg de szerintem jol jonne egy kis minta is. Kulonben hova tud elmenni az uton levo viz, por, kavics?
Egyebkent gondolkodtam mar rajta mivel 15os a hatso kerek, probabol felteszek egy autogumit es megyek egy kort hogy mit reagal a moci.

Bocsi a szofosasert vonaton ulok es marhan raerek irogatni :))
    

kovee 2384 2014. november 18. 21:17   Válasz erre: 2383
Szia,

Itt egy kicsit félreérthetõ volt, mert kérdezték az autógumit, arra válaszoltam.
De ha már kérdezted, akkor én a te motorodra Metz. Egyébként motorban jó a Michelin is, de mivel a motorod nem nagy sebességû inkább nyomatékos és nehéz, ezért a Metz.
A bridgestone-t viszont motorban soha nem kedveltem, sem túraendúrón(V-strom), sem túrasporton(FJR), sem sportmotoron(VFR).
De azért ez csak az én véleményem.
Üdv!
    

kojak007 2383 2014. november 17. 15:52   Válasz erre: 2382
Tudnál valamit ajánlani helyette?metzeler me880?bridgestone exedra max?
    

kovee 2382 2014. november 17. 13:16   Válasz erre: 2375
Szia,

Csak addig volt jó gumi, míg az ADAC meg bele nem bukott a tesztmanipulálásba. Azóta a 7-8.helyen tanyázik.

Üdv!
    

kojak007 2381 2014. november 17. 12:14  
Sziasztok.valaki tud nyilatkozni a Michelin Commander2 gumiról?
    

dc 2380 2014. október 22. 16:19   Válasz erre: 2378
Azt gondolom az eddigi tapasztalataim alapján, hogy egyazon típus és méret is jelentõs eltéréseket mutathat viselkedésben a futómû- és jármûtípus függvényében.
Tény, hogy a Conti volt a jobb nevek közül nálam a leggyengébb minden tekintetben, több autón (bicajokon is). Erõsségét sem nyáriban, sem téliben nem tudtam megtalálni.
Montin próbáltam már komolyabb Michelint is.... felejtõs. Ugyanazon a terepen, egy hazánkban noname-nek számító gumival mentem másnap, ugyanolyan bicajon. Ég és föld volt, mondhatni.
Téliben a Misi is megszívatott már. Úgyhogy nálam ezek nagy valószínûséggel nem játszanak.

Mivel mindenkinek más az elvárása és mások a használat körülményei, igazságot nem lehet egyértelmûen tenni. Mindenki azt használja, amit jónak lát. Nincs általános legjobb választás szerintem. Inkább egyénre nézve legjobb választásban hiszek. Kinek mi a begyere.
    

Macko 2379 2014. október 22. 13:16   Válasz erre: 2376
Nándi, szerinted miért volt hahotázós-szmájli a mondat végén? ;-)
    

kilajsanyi 2378 2014. október 22. 12:26   Válasz erre: 2375
A Michelin Energy saver 14,15,16 colban szerintem egy kamu. Annál fosabb és drágább gumi nincs. Nem tudom, hogy a Michelin miért gyárja de nagyon szerintem kiskerben nem veszi meg senki azokat a szarokat, de pl gyáraknak p Suzuki,Hyundai elég sokat szállítottak be.
A ContiEcoContact3 nekem Golf-on elvan de semmi extra. Szépen egyenletesen kopik, nem túl zajos de csak egy hangyafasznyival jobb vizes úton, mint az Energy Saver.

Ami nekem Michelintõl tetszett az a Primacy HP és a Conti SportContact.

Véleményem szerint nagy a szórás márkán belül is. Én már nem merem kijelenteni, hogy a Michelin vagy a Conti szar vagy tán a Bridgestone. Vannak termékek amikkel nem foglalkoznak, szólnak a törököknek, hogy itt van a sütõminta, benne a logoval aztán gyártsátok. Meg van az amire odafigyelnek.

Változó a gumik megítélése, fõleg autóknál , mert ott az emberek gyakorlatilag leszarják, még jobban, mint a motorosok, mert vagy nincs pénz és megy fel a használt vagy nem tud vezetni még annyira sem, hogy a legszarabb gumival is a határokat feszegesse...
    

rollerka 2377 2014. október 22. 12:25  
Sziasztok. Nekem viszont bejött a Conti. (cagiva navigator)
Hátul trail-attack 150/70 17-es szerintem közelebb voltam vele a 25e-hez mint a 20-hot,hogy most le lettel cserélve,és még bírt volna pár ezret,elöl mivel nincs 18 collban trail-attack, koreai gyártású Road-attack volt fent,ami teljesen elfogyott a 25e alatt, de amúgy tök jó volt,stabil,nem csúszkált,tapadt ahol kell. (pedig a navin ki volt használba rendesen a szélesség :)
Most hátul maradtam az 1.generációs Trail-nél, elöl meg jött a RA.2. verziója,mindkettõ asszem német gyártás, ja és a kettõ kijött 60e-bõl a r17-en, rosszabb ne legyen,mint eddig ,és akkor elégedet leszek, széles ,száraz utat !

    

kilajsanyi 2376 2014. október 22. 12:19   Válasz erre: 2370
Szerintem a Trail Attack azért lehet gyenge, vagy tûnik gyengének, mert lehet,h a Road Attack vázát kapta más futófelülettel és a Vara meg a trail motorok plusz súlyát már nem bírja. Legalábbis nagy flegmán erre tudok következtetni a pár lentebb leírt véleménybõl.

@Macko : Nem terelem annyira szerintem, egyszerûen elfogy.
    

kawa550 2375 2014. október 22. 11:45  
Conti ecocontact 3 után tettem misi energy saver+-t a kocsira, mert a tesztek szerint a legjobb meg legtakarékosabb meg a legtartósabb. Szárazon tényleg jobb, meg sokkal halkabb, viszont esõben úgy csúszik hogy még a téli barum is jobb nála és azóta kb 1/2 literrel többet fogyaszt, annyira saveli az enyergit ez a szar. És már fél év után tisztán látszik hogy nem fog 80-at elfutni mint a conti. Sose veszek többet kocsira misit.
    

Macko 2374 2014. október 22. 10:16   Válasz erre: 2373
Én az autóra éppen ma rakattam fel a WinterContactokat. Messze a legdrágább, és évek óta minden teszten agyonveri az összes versenytársát. Ráadásul egy kollégám, aki a civilben a Hankooknál volt másfél évet azt használja a saját E46-osán és azt mondja, messze a legjobb ami eddig volt neki. Ráadásul nyáron is.
    

dc 2373 2014. október 22. 08:02   Válasz erre: 2372
Nem szorosan tartozik ide, de nekem autón sem jött be se téli, se nyári Conti. A kerékpáron egy városi túrát se bírt az új Conti gumi. Az elsõ ugratás után kirepedt az oldalfala és vihettem haza vállon.

Soha többet Conti, ingyen sem !!!!
    

kawa550 2372 2014. október 21. 22:27   Válasz erre: 2371
:))) Akkó' még nagyobb a rejtély, merthogy a tádé hátsó is 150-es....
    

Macko 2371 2014. október 21. 22:16   Válasz erre: 2370
Ezt csak a 150-es hátsó csinálja.
    

kawa550 2370 2014. október 21. 21:44  
Ekkora különbség lenne a vara meg a 17" méretû contik közt?
Nekem Yamaha Tdm-en volt conti CRA2, vagy 5db-ot elhasználtam, elõl még most is az van (igen, ez egy olyan tdm ami elõl is 17" épp kilajsanyinak köszönhetõen :)))) és igaz hogy vagy 40 kilóval könnyebb mint a vara, de azért utassal és 3 teli dobozzal nem olyan nagy az a különbség és soha nem volt ilyen problémám, a legjobb gumi kezességben és tapadásban, csak tényleg szélvész ahogy kopik, a misi PR3 60%-al többet ment el hátul mint a CRA kb ugyan azért az árért, és csak egy hajszállal rosszabb a tapadás mint a contival. És sajnos elõl sem bír többet 13-nál. De ilyen oldalfali gyengeséget meg kóválygást se a Z6/diablo strada/pr3-hoz képest nem tapasztaltam.
    

johnny 2369 2014. október 20. 16:27   Válasz erre: 2363
Csatlakozom. Conti RA volt a Varaderomon, nulla oldaltartás, gyors kopás, gyorsabb kanyarokban a motor hátulja úgy rázta, mint egy szamba-táncos. Tré egy gumi....
    

Macko 2368 2014. október 20. 15:56   Válasz erre: 2366
Mert eszetlenül cibálod a gázt, azér! :-D
    

Macko 2367 2014. október 20. 15:55   Válasz erre: 2364
Na és milyen a Conti, amikor a gumis leveszi kopottan? Mintha egy pöttyös gumilabdát tartanál a kezedben, annyi az anyag benne... Ott érti meg az ember, miért szar menni vele.

Nekünk különben nagyon szemléletesen dolgozott, mert egy erdélyi csillagtúrán használtuk. Amikor a szálláson maradtak az aludobozok belsõ táskái a holminkkal, akkor jó volt. Azokon a napokon, amikor a motyót is bedobtuk, vezethetetlen volt a motor. :-)
    

kilajsanyi 2366 2014. október 20. 14:33   Válasz erre: 2365
A 19ezer km nagyon fasza lenne de nekem Varán még semmi nem ment el 13k-nál többet.
    

Mosquito 2365 2014. október 20. 13:17   Válasz erre: 2356
19eKm után dobtam le az Anakee3-at. A hátsó még 2-3ekm-t elment volna. Most PR3 van fent 11eKm-nél már véres a torka a hátsó guminak,max 3-4eKm van benne. Viszont az elsõ gumi mondhatni újszerû. Lényeg,hogy jó gumi az Anakee3,hosszú futásteljesítmény mellett tapad is.
    

galoscsabus 2364 2014. október 20. 12:18   Válasz erre: 2363
A TDM-en a Conti Force Max viselkedett ugyan így.
Igaz egy személlyel nem volt probléma, de ha feldobtam mamát és "némi csomagot", akkor úgy mászkált a kanyarokban, mint ha defektes lett volna, hiába lõttem már 3-ra a hátsó kerékben a nyomást.
Aztán leváltotta a Z6-os a Metzelertõl és minden a helyére került :-)
    

Macko 2363 2014. október 20. 11:39   Válasz erre: 2362
Ja, nekem a Road Attack az eddigi legrosszabb gumim volt asszem. Rogyadozott a váza és olyan gyorsan kopott, hogy 6500 kilométer után kihajítottam a szemétbe.

Ja: viszont ez a Pirelli Scorpion Rally egyre jobban tetszik! :-)))
    

kilajsanyi 2362 2014. október 20. 10:28  
köszi Macko, galoscsabus.

Felcsapok rá 1 pár újat akkor az Anakee 3ból, kipróbálom.

Azért csak kiderül mitõl jó egy gumi. :)
Amúgy azért írtam, hogy keverék annyira nem számíthat, mert a Contim is tapadt, már amikor nem bóklászott el a puha váza miatt ( oldalfal ) kukutyinba.
    

csokabi 2361 2014. október 16. 17:03   Válasz erre: 2360
Sokat gurulsz az asszonnyal:))) Nekem a Z8 nem bírt volna ki 10000 km-t sem, ha nem zúzom le elõbb a gépet.
    

mocorgo 2360 2014. október 16. 16:34   Válasz erre: 2343
Horneten használom (Metzeler Sportec M5), eddig csak jót mondhatok róla. Alapvetõen túrázás, de néha egy kis csibészkedés is belefér. Kopásjelzõ szerint az utolsó 1 cm-en nincs használva, azaz béna vagyok:) Szárazon rendkívül jól tapad, vizes úton nem merek csibészkedni, így csak a fékút alapján tudom felmérni a gumi tapadóképességét. Szerintem egy sima túragumihoz mérten nagyon jó, igaz gyorsabban kopik. Kb. 10ezer km van benne, becsléseim szerint még 5ezret bír.
    

Macko 2359 2014. október 16. 13:31   Válasz erre: 2356
A tapadás az alapvetõen a keveréken múlik. A vezethetõség viszont nagyon nagy mértékben a vázszerkezeten. Ezért utálom a Contikat... Összehasonlítani nem lehet ívtartásban egy masszív karkaszú abronccsal.

Amúgy az eredeti kérdésedre visszatérve az Anakee3 és a Toerance Next között szerintem nagyon kevés az eltérés. Ott lehet nagyobb a difi, amikor kicsit le kell menni a beton mellé, ott szerintem nyer a Michelin. Ja, és nem mellesleg a 3-as Anakee sokkal merevebb szerkezet, mint elõdei voltak.
    

galoscsabus 2358 2014. október 16. 12:33   Válasz erre: 2356
A farokhosszabbítós dolog csak arra utalt, hogy túlélve egy frontális ütközést, már nem vagyok motivált semmi meggondolatlan baromságra :-)
A motort arra használjuk, amire tervezték: hosszú idõre messze menni, jókat kalandozni, utassal, sok csomaggal (ami pl. egy 3 hetes sátorozós túrához kell).
Laller hozzászólásához írhatnám azt is, hogy igen, nekem már lenyugodott a jobb csuklóm :-))))
Ennek ellenére az Anakee 3-as-t továbbra is egy nagyon jó guminak tartom.
Sem szárazon, sem vízen nem csúszott meg, pedig jártunk vele a sivatagban gõzölgõ aszfalton és esõs 0 fokban az Alpok kanyarjaiban is.
    

laller000 2357 2014. október 16. 12:00   Válasz erre: 2356
Így igaz ami tapad az kopik is persze függ azért a jobb csuklótól is!
    

kilajsanyi 2356 2014. október 15. 10:43   Válasz erre: 2355
Nem tudom, h jobban tapad-e ezért kérdeztem. Nem farokhosszabítás és lábtartó koptatásra kell a gumi viszont nálam minél nagyobb távolság megtétele arra utal, h nem kopik a gumi, ergo nem tapad vagy nem használják ki a gumit teljes mértékben.

Fõleg, hogy egyre inkább úgy látom, hogy a gumik tapadásáért nem feltétlenül csak a keverékösszetétel felel hanem a gumi váza is. Nem értek hozzá de a Trail Attacknál sem hiszem, hogy szarabb a keverék mint a Nextnél de egyszerûen kín volt úton tartani.

Amit írtál 17ekm-t az nekem gyanúsak sok, mint futásteljesímény. Köszi a választ, azért még körbejárom ezt az Anakee 3 témát.


    

galoscsabus 2355 2014. október 15. 10:26   Válasz erre: 2352
Trail Wing, Tourance, Trail Attack, Battle Wing, Karoo (na jó, ez csak agymenés volt, egy télen terepezgettem a bálnával, de soha többé :-) ).
Lehet, hogy kanyarban a Next jobban tapad, mint az Anakee 3.
De egy slick még annál is jobban :-)
Kérdés, hogy szükség van-e rá és annak mi az ára?
Amennyire a túráinkon mi megyünk, arra több, mint elég volt.
Nem érdekek már a farokhosszabbítás, a lábtartó koptatás.


    

galoscsabus 2354 2014. október 15. 10:21   Válasz erre: 2351
Nem próbálom :-)
Az Anakee mindent tudott, amit elvárok a motorom gumijától.
Nulla foktól 50 fok felettig, szárazon, vízen, ganyés mellékutakon, autópályán, szerpentinen.
Egyedül, utassal, agyig pakolva Egyaránt.
Mindezt 17 ezer kilométeren át.
Ezek után hülye lennék kísérletezni :-)
    

kilajsanyi 2353 2014. október 15. 09:42   Válasz erre: 2349
Ja, hát nagyrészt trail oldalról sokat nem adnak de én nem is nagyon használom terepen. Max rosszabb úton néha.

Nekem a NEXT szett 10-k ment el. Viszont azt végig tudta.
    

kilajsanyi 2352 2014. október 15. 09:02   Válasz erre: 2350
A Tourance EXP után jött a Trail Attack ami lehet, h nem rossz gumi de nem az EXP után...a NEXT után meg fõleg.
A Trail Attackot nehezebb volt ívre tenni és akkor is úgy viselkedett, mintha lapos lenne. Mindig kõre kellett fújni de úgy is kenõdött vagy legalábbis olyan érzés volt.Ha autósra akarnám fordítani a dolgot, azt mondanám, hogy ballonos gumi, billegõs oldalfallal. Autón ezt talán még komfortosnak is nevezném, de motoron nekem bizonytalan volt. Fura mert az eleje is ugyanilyen volt és a gumikat többnyire a hátsó gumikról ítélik meg. Itt az elsõ is puha volt.

Az EXP ehhez képest egy semleges viselkedésû, kiszámítható, gyors terhelésváltásra képes gumi a Trailhez viszonyítva.
Már amennyit a Vara futómûve elbír. Az EXP simán kiszolgálja, a Trail nem.

A NEXT brutál jó, ragad, pontos, nem billeg. Egyetlen dolgott vettem észre így a vége felé, hogy a fûrészfogasra kopik a hátulja, de most a télen ránézek a gyári hátsó telóra...vagy nem kéne vele pályázni vagy terelni neki ennyire :)


Neked mik voltak az Anakee elõtt, hogy ennyire tetszik és mitõl érzed jobbnak, mint az elõzõeket?


    

Macko 2351 2014. október 15. 04:34   Válasz erre: 2350
Fõleg amíg a Next-et ki nem próbálod... ;-)
    

galoscsabus 2350 2014. október 14. 19:31   Válasz erre: 2347
Volt már pár gumi a Varán.
Most kopik le róla az elsõ garnitura Anakee 3-as.
Tavasszal veszem a következõt ;-)
Nem kell ez után másik gumi amíg lesz belõle a piacon.
    

zooli 2349 2014. október 14. 13:38   Válasz erre: 2347
Szia!

Transalpra tavasszal tettem fel,11 ezer pár száz km után még bõven van a gumiból.Kiváló szárazon, vizesen.A teljes futó felületet ki lehet használni,viszont a terep felejtõs,persze száraz murva lejárt föld út ok de ott minden gumi elmegy.
    

oraculus 2348 2014. október 14. 12:02  
Sziasztok!
Kerüljétek a 1414 DOT-sorozatszámú Michelin Pilot Road 4 gumikat. Valószínûleg mind gyártási hibásak, az oldalfalán több helyen porózusos, szivárog a levegõ belõle.
A Yamaha TDM fórumban található 87514, 87521, 87523, 87524 hozzászólásokban olvasható és látható a részleteket.
    

kilajsanyi 2347 2014. október 14. 11:40  
sziasztok,

XL1000V-n eddig volt Tourance EXP-m, Conti Trail Attack-om most éppen egy szett Tourance NEXT fogy el. Anakee III-at próbálnám de sosem volt még Michelin a seggem alatt. Érdemes a NEXT után?

Köszi,
N
    

Kawakarika 2346 2014. október 12. 15:24  
Sziasztok!
Lassan cserére szorul a gumi a Kawa GPZ500-on.
Az elsõ kerékre ezt:
http://www.r17.hu/200-michelin/4947-110/70-r-17-m/c-54h-pilot-street-radial-front-tl/tt-michelin-mo/
a hátsóra ezt:
http://www.r17.hu/279-140/70-17-motorgumik/4949-140/70-r-17-m/c-66h-pilot-street-radial-rear-tl/tt-michelin-moto/
néztem ki.
Ha van valakinek tapasztalata /futásteljesítmény,stabilitás/errõl,kérem ossza meg velem!
De ha tud valaki jobbat ár/értékarányban az is érdekelne.
Hátul Bridgestone van,14ezer km-t futott,elõl Heidenau, elhagyta a 20ezret,de még van rajta mintázat bõven,de szeretnék egyforma típust elõre/hátra,ahogy "illik" .
Köszönöm!
    

kawa550 2345 2014. augusztus 27. 09:54  
Ha valakit érintene a dolog de még nem jutott el hozzá, az r17 cseréli a gumikat:

"Gyártói felhívás!

Visszahívási akciót rendelt el a Continental motorgumi gyártó. A program a 2007. és 2014. között gyártott Continental 120/70 ZR 17 és a 120/70 R 17 méretû abroncsokat érinti.

A visszahívást a gyártó a következõkkel magyarázza: a motorkerékpárok elsõ kerekein használt gumik esetében a futófelületükön és az övbetéteknél bekövetkezhetnek szerkezeti elváltozások, amik nyomásvesztést okozhatnak, ezért balesetveszélyesek

Bár piaci visszajelzések alapján a jelenség az említett abroncsoknak csak kis hányadánál fordul elõ, biztonsági okokból mégis visszahívásra kerülnek az abroncsok.



A program által érintett Continental 120/70 ZR 17 és 120/70 R 17 abroncsok a következõk:



Termékcsoport: 120/70ZR17 M/C (58W) TL ContiSportAttack

DOT-sorozatszám: CP8B B5MV 1008 – CP8B B5MV 2614

Cikkszám: 02442200000



Termékcsoport: 120/70ZR17 M/C (58W) TL ContiSportAttack 2

DOT-sorozatszám: CP8B B5M4 4811 – CP8B B5M4 2614

Cikkszám: 02440060000



Termékcsoport: 120/70R17 M/C 58H TL ContiAttack SM

DOT-sorozatszám: CP8B BXM9 1011 – CP8B BXM9 2614

Cikkszám: 02441130000



Termékcsoport: 120/70ZR17 M/C 58W TL ContiRaceAttack Comp. Soft

DOT-sorozatszám: CP8B B5M1 1907 – CP8B B5M1 2614

Cikkszám: 02442650000



Termékcsoport: 120/70ZR17 M/C 58W TL ContiRaceAttack Comp. Medium

DOT-sorozatszám: CP8B B5M1 2307 – CP8B B5M1 2614

Cikkszám: 02442660000



Termékcsoport: 120/70ZR17 M/C (58W) TL ContiRaceAttack Comp. Endurance

DOT-sorozatszám: CP8B 918B 3011 thru CP8B 918B 2614

Cikkszám: 02441510000



Termékcsoport: 120/70ZR17 M/C (58W) TL ContiRoadAttack 2 GTW

DOT-sorozatszám: CP8B 91E9 2513 thru CP8B 91E9 2614

Cikkszám: 02443290000"

    

kawa550 2344 2014. július 20. 12:07   Válasz erre: 2341
Ahogy nézem, ezek csodaáras beszerzési források csak addig léteznek míg nem kell valami konkrétumot is mondani róla....
    

Titi69 2343 2014. július 13. 20:03  
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata Metzeler M5-rõl,esetleg az M7RR-rõl Most az M3-as verzió van fent de kpl. cserés lesz. Meg voltam vele elégedve,szárazon nagyon jól tapadt. Vizesen nem feszegettem a határokat vele.
    

tyson07 2342 2014. július 13. 19:08   Válasz erre: 2340
Engem is érdekelne a forrás ha nem titok!
    

kawa550 2341 2014. július 13. 16:52   Válasz erre: 2340
Na azt a boltot elküldhetnéd priviben,mert lassan cserés az elsõ és én is 40 felett vettem a 17-nél.
    

Z.Tibor 2340 2014. július 13. 15:24  
Haly.Kicsit beolvastam ide...Nos én azt mondom,ki-hogy motorozik.Én a PR3-AT,4-et használom,nekem nagyon bevált.Lejjebb néztem az árat.Nem is értem miért ilyen helyeken vásároltok?Én a 180-ast 120.a 110-est 100euróért vettem.Valaki vett egy gumit kettõ áráért....Grat!
    

gezasz 2339 2014. július 13. 14:19  
Csak Michelin,pedig utálom a franciákat Trianon miatt.Egy Alpok túrát mentem végig elõl új PR3-mal. Ebbenvolt száraz, és nedves út megsem rezdült csak tapadt a kanyarokban. Szinte mindegy volt,hogy száraz vagy nedves az úttest semmi bizonytalanság a kanyarokban.Hátul Anakee 2 van nedves úton kanyarban forszirozott temponál némi bizonytalanságot tapasztaltam, de nem vészes.
    

tyson07 2338 2014. július 13. 13:59  
Teljesen igazad van közúton túlmelegszik hmm.
Michelin párti vok de annyian dicsérik a pirelli angelt h gondoltam vásárlás elõtt érdeklõdöm nem elfogultaktól is!
    

kawa550 2337 2014. július 13. 13:37   Válasz erre: 2335
Conti RA2-rõl váltottam PR3 trailra, a conti egy hangyányival sportosabb, kezesebb, de a PR3 60%-al többet ment el és így is nagyon jó a tapadása. Most PR4 van fenn, semmi különbséget nem érzek 3-hoz képest, reméljük igaz a reklám és még tovább fog tartani.
Pirellirõl letettem, miután a diablo simán kiesett alólam egy kanyarban, amit elõtte vagy 10x bevettem ugyan azzal a tempóval(osztrák szerpentinen mentünk oda-vissza többször). Azt mondják az okosok hogy valszeg csak túlmelegedett, de nekem egy gumi közúton ne melegedjen el egy 75le-s motoron.
    

F2 2336 2014. július 13. 13:31   Válasz erre: 2335
Én PR3-at használok x11-en. Nem tudok rosszat mondani szánt szándékkal sem, nedves úton is hibátlan... Csak ajánlani tudom.


    

tyson07 2335 2014. július 13. 12:24  
sziasztok!

Valaki használ pilot road3-4t?
Pirelli angel gt-t?
tapasztalatok érdekelnének!
    

szappy 2334 2014. május 21. 20:34   Válasz erre: 2333
Az egyenesfutûsa nagyon jó! nem érzékeny a hosszanti bordákra, elmegy a borda oldalán nem csúszik bele, gyorsan melegszik, esõben, havasesõben tátra nem volt gond lehetett jól haladni vele. majrécsík a szuzin minimális. Pedig nem egy kanyarvadász! A gumi profilja hegyesebb mint az általad emlitwett ezért a nagy motort könnyebb gyorsabb dönteni. Ha veszel nézdd meg a /55 öst is mert az is befér és magasabb 5%-al de ezért az ive meredekebb még kezesebb/gyorsabban döntjetõbb a motor. Ez sportgumi és ezért minden turánál jobban tapad, de jobban kopik ezért, de a mi motorunkon azért többet kibír mint a sporton mert a lõerõmegnyomaték nem nyírja ki annyira mint a 180 le motorokon. A fékezési tulakdonsága is jobb. Szóval ennyi!
Széles utat!

Még annyit, hogy a P3 egy szuper gumi mert nemcsak kétkomponensû hanem három zónás ami a mintázatát illeti
egyenesen szinte sima kicsit bedöntve már erõsen barázdált ami az esõben való kanyarodásnál JÓ tovább döntve amit csak szárazon csinál az éppeszû ember szintén sima jó tapadással!
    

ibituba 2333 2014. május 19. 16:49   Válasz erre: 2331
Szappy!
Azt azért elmondhatnád, hogy mi a döntõ momentum a power mellett. Neked biztosan nagyon bejött, hiszen már régóta ugyanazt használod. Jobb az egyenes futása? Kanyaroknál elfogy ezzel a gumival a "majrécsík"?
Nekem jelenleg Metzeller Z6.-os van, de nem vagyok elájulva tõle. Lehet vele túrázgatni, még esõben is elmegy, de ha egy kicsit csibészkedni szeretnél-na akkor már nem elég a teljesítménye.
    

ibituba 2332 2014. május 19. 11:29   Válasz erre: 2331
Köszönöm Lacikám!
Megszívlelem a tanácsodat.
    

szappy 2331 2014. május 18. 22:18   Válasz erre: 2325
Hello Ibituba!
Hamár michelin akkor inkább power pilot legyen! nekem is az van fent már 4 szett óta. PP 1 vagy 2ct esetleg 3 mind jóbb mint a road! 12 ezer kõrnyékén kell cserélni a hátsót4

    

tyson07 2330 2014. május 18. 09:53   Válasz erre: 2328
Igen néztem a jelzést és 3 is van nem csak GT hanem standard, és trail verzió is:)
    

tyson07 2329 2014. május 18. 09:52   Válasz erre: 2328
Az biztos, hogy a legjobb gumik egyike de azért a road 3 is nagyon penge!

Kutya barátom tesztelte a hegylakó.hu oldalon érdemes elolvasni és valóban nagyon jó gumi nem csak iromány!

Lenyomatom a road2 2ct-t aztán vagy road 3 v 4 gt lesz a következõ!
Bár ha közben nyerek a lottón vagy nagyon akciósan találok megveszem!
    

ibituba 2328 2014. május 18. 09:28   Válasz erre: 2327
Ez az ár hasonló az én forrásomhoz. Lehet, hogy nem vetted észre a
Michelin Pilot Road 4, " GT" jelzését. Ezt a tipust kapja a BMW R1200RT új motor gyárilag felszerelve. Ajánlatuk szerint a nagy, nehéz túramotorokra való. Nekem 80eFt.-ba kerül szerelés nélkül.
A jelenlegi kínálatból ez a legjobb gumi.
Szia: Gy.
    

tyson07 2327 2014. május 17. 19:12   Válasz erre: 2326
Szia Zizipapa!

Te kitõl vetted a michelin pilot road4 gumid mert nagyon nagy eltérés van árban a kereskedõk között!
Hol a legjobb ár?
én a revolutionnál láttam a road 4 t legolcsóbban ott 72ezer pénz a 120-180 méretû!
    

zizipapa 2326 2014. május 17. 13:18   Válasz erre: 2325
Szia Gyuszi Papi,tokéletes választás,van kik Istenítik,van kinek nem paszol.Szerintem nagyon JOOOO.Csodás az egyenesfutása,es kanyarban nagyon stabil.sokk sok élményteli kilométert fogsz vele megtenni.SZia
    

ibituba 2325 2014. május 17. 08:31   Válasz erre: 2323
Szia Zizi!
Michelin Pilot Road 4 GT gumikat akarok venni a GSX-1400.-ra.
Elsõ: 120/70R17 58W TL,
Hátsó: 190/50r17 73W TL.
Kérlek mondj nekem szakmai véleményt a választásomról.
Köszönettel: Gy.
    

manóbácsi 2324 2014. május 16. 08:19  
Gumimester !

    

zizipapa 2323 2014. május 15. 19:40  
Hogy az acél vázra kézzel vannak rácsévélve a gumi rétegek,ezzel tudják kivédeni perforàcot a rétegek közt.engem már többször hm..úgymond meg óvott a bajtol.
    

csokabi 2322 2014. május 15. 19:22   Válasz erre: 2321
A kézi gumigyártást hogyan kell elképzelni?
    

zizipapa 2321 2014. május 15. 19:10  
KI sportosan szeret vezetni és porgos a motorja annak ajanlom az Avon Ultra Storm2.Nagy Zizin elment 8ezret a GSR-en 16ezret.kézzel gyártott gumik.cca 10%drágább mint a tucat gumik.kicsit értek hozzá.-ez a munkám.
    

Bimmer1 2320 2014. május 12. 13:19  
Sziasztok!

Mi a véleményetek az R17 féle kiterjesztett garanciáról?

A 34000 ft -os elsõ guminál amit kinéztem kb 2000 ft lenne.

Megéri szerintetek igénybe venni? Valaki vett már így gumit?

Üdv,
B.
    

Draghubi 2319 2014. április 18. 22:03  
Koszi Pandamaci! Dragra keresem, de motorozni szeretnek vele.
Wow kawa550! Ez a link maga a kanaan! Koszi!!!
    

kawa550 2318 2014. április 18. 21:31   Válasz erre: 2316
Egyéb óhaj sóhaj autómintás gumi ügyben? :))))))))))
http://www.antiquetyres.com.au/tyre-brands/firestone-motorcycle
    

pandamaci 2317 2014. április 18. 21:20   Válasz erre: 2316
Ha dragstarra kérdeznéd, a felszerelhezõk közül talán a pirelli route mt66 nak mintázata hasonlitható egy autógumira (talán..)
A motorodra megfelelõ gumi mérete (pl 170/80x15, teherbírása pl77 és sebességhatára pl H - nagyon leszûkíti a választékot.
(Azaz lehet találsz 15collos ,,veteránmotor,, gumit neked tetszõ mintával, csak annak a többi paramétere nem lesz jó..Persze ha kiállítási darabot építgetsz, ez tökmindegy.)
    

Draghubi 2316 2014. április 18. 18:52  
Lenne egy kérdésem.
Nekem nagyon tetszenek chopperon az "autógumi mintára" hasonlító motorgumik. De ilyet nem találok sehol, azt sem tudom milyen márkák ezek. Tud valaki ebben segíteni?
    

Draghubi 2315 2014. április 18. 10:33  
Scopy!
Ezek uj vagy hasznalt gumik? Mi az elerhetosege ennek a Szel Tamasnak?
Elore is koszi.
    

scopy 2314 2014. április 17. 20:57  
Vettem utánvét két gumit Szél Tamástól Siófokról.

22.000 volt a pár. Gyorsan, pontosan, megbízhatóan mûködött a dolog, Tamás készséges volt. Cizi (TDM fórum) is jót mondott róla.

Szóval ajánlom mindenkinek.

(tudom, hogy ez nem a reklám helye, de talán nem rossz tudni)
    

scopy 2313 2014. április 10. 01:10  
köszönöm! :-)))
    

kicsi 2312 2014. április 9. 20:40   Válasz erre: 2311
Ezt én is megerõsíthetem.
Közeli ismerõsömnek is ilyen volt fenn a GS 500-on, és nagyon szerette.Futásteljesítményben sem maradt el a többitõl.
    

TattooedAngel 2311 2014. április 9. 18:50   Válasz erre: 2310
Sport Demon még a GS500-on volt, nem volt vele baj, elég jól melegedett és tapadt. Nagyobb motorokon nem tudom mennyire állja meg a helyét.
    

scopy 2310 2014. április 9. 11:27  
Szevasztok!

Van tapasztalata valakinek a

Pirelli sport demon

Pirelli scorpion trail

gumikkal kapcsolatban?

Yamaha TDM 850 (3VD) - re kellene...

Köszi!

    

tyson07 2309 2014. április 8. 20:05   Válasz erre: 2307
Köszi!
    

tyson07 2308 2014. április 8. 20:05   Válasz erre: 2306
köszönöm!
    

Lion 2307 2014. április 8. 15:11   Válasz erre: 2305
Igen a legolcsóbb, és nagyon korrekt :-),2éve veszem tõle a gumit. De ha michelin akkor csak pilot power3. A második szettet nyomon és asszem világbajnok .Elõtte volt road 2 és 3 is a különbség óriási. Sokkal sportosabb,de a hétköznapi utcai módban is tökéletes. nekem 10 ezret elment,persze rongyá kopott a végén.
És xx-re asszem nagyon komoly lenne.:-) !!


    

TattooedAngel 2306 2014. április 8. 09:58   Válasz erre: 2305
Tudtommal itt: http://www.revolutionmotor.hu/index.php/hu/home
    

tyson07 2305 2014. április 7. 20:56  
Ki tudja hol a legolcsóbb kis hazánkban a michelin pilot road 3 és 4?
120-180 ZR17 méretben?
Köszönöm a megtisztelõ válaszokat!
Széles utat!
    

scopy 2304 2014. április 3. 22:26  
A linked szerint vehetõ... de nem fehér falú. :-((

Végre egy hozzászólás! :-))))))))))))))))
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők