15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Motorgumik! Ki mit ajánl, ki mire esküszik?
Következő oldal

kawa550 2503 2015. május 5. 18:58   Válasz erre: 2502
Hallottam olyant ismerõstõl, hogy nagy nehéz motoron az oldalfal gyengesége miatt kanyarban kóvályog a conti road2, én 5db-ot használtam el, de nem találkoztam ilyesmivel, pedig az én motorom (yamaha tdm850) se egy tollpihe, 230kg+3doboz+utas az átlagos terhelés, 90%-ban hegyekben, a síkságot nem szeressük. A conti szerintem egy kiváló gumi, kezességre, tapadásra, dönthetõségre jobb mint bármi amit eddig használtam (Z6,Diablo strada,PR3,PR4), de olyan pofátlanul gyorsan kopik, és már az ára is úgy megközelítette vagy épp meg is haladta a konkurenciát, hogy manapság már inkább a misi, még ha egy hajszállal rosszabb is. Számokban: conti hátul 10.000, szövet kilátszott, Pr3 15.000 a kopásjelzõig. Ez biz testvérek közt is +50% futásteljesítmény. De ha nyernék a lottón, csak contit vennék, úgy 6-7.000-enként egy újat.:))))))
    

KToM 2502 2015. május 5. 16:02  
Hello


BMW R1200GS-re (2005) Tourance és Conti Trail Attack után kipróbálnék valami mást, mivel szinte alig van terephasználatban,gondolkodom pld Conti Road Attack-on.
Használt már valaki GS-en? És nem GS-en? Tapasztalatok?


http://www.kekhold.hu/?page=webshop/shop_detail&id=4193

Elõre is köszi,
TOM-KToM
    

S.Csaba 2501 2015. április 30. 09:49   Válasz erre: 2500
Köszönöm!
    

R17.hu 2500 2015. április 30. 09:40   Válasz erre: 2499
Szia!

DRZ 400-at gyári SM szettel 1207017 és 1407017 vagy 1506017-es mérettel szerelték. Ilyen méretben prémium márkából sajni mi nem forgalmazunk olyan gumit ami vegyes használatra is alkalmas lenne. Amit említettél K60-as abroncsot, feltételezem a Heidenau K60-ra gondoltál, ezt sajnos nálunk nem elérhetõ.

Continak van elsõ méretben enduro gumija TKC80 ez agresszívabb minta, TrailAttack2 pedig inkább már aszfaltosabb. Viszont 1506017 ben nem lesz ilyen gumi.
    

S.Csaba 2499 2015. április 29. 16:28  
Sziasztok!
Kérdés R17-hez: lányom egy DRZ 400SM motort használ. Jó lenne a gyári felnikre olyan gumi, amivel földutakon is biztonsággal lehet motorozni (K60, vagy hasonló). Nem akarom az enduró szettet betenni a motorba, mert úgy túl magas lesz. Lenne valami javaslatotok?
Köszönöm.
    

klimas 2498 2015. április 29. 10:53   Válasz erre: 2497
Küldtem pü-t
    

R17.hu 2497 2015. április 29. 10:36  
Kivel találkozunk Május 1-én Kunmadarason??
Mi ott leszünk, keressetek bátran minket ;)
    

R17.hu 2496 2015. április 28. 11:39   Válasz erre: 2494
Az a baj, hogy ebben a méretben kimondottan chopperre szánt gumit nem is forgalmazunk prémium márkából, így elég nehezen tudok neked segíteni. Annyira nem chopper méret, hogy az hihetetlen :)
    

boxer 2495 2015. április 24. 20:22   Válasz erre: 2494
Ha csak az egyiket akarod cserélni és nem feltétel az azonos típus a két gumit illetõen, akkor széles a választék.
    

klimas 2494 2015. április 24. 18:09   Válasz erre: 2493
Elöl Continental, hátul Avon , igazából ezt kell cserélni.
    

R17.hu 2493 2015. április 24. 08:07   Válasz erre: 2492
Nem egyszerû történet. Jelenleg milyen gumi van a gépen?
    

klimas 2492 2015. április 22. 14:18   Válasz erre: 2491
Szia! Igen, ezek a gyári méretek !
    

R17.hu 2491 2015. április 22. 08:15   Válasz erre: 2485
120/70 17 és 150/70 17?
Elviekben ezek a gyári méretei a motornak.
Elsõ méretben létezik Me880, a hátsóra kérlek írd meg a gyári méretét, katalógus nekem ezt hozta, ez jellemzõen pedig enduro/trail méret.


    

R17.hu 2490 2015. április 22. 08:10   Válasz erre: 2487
Az Me880-ra pedig nem szokott panasz lenni, sõt mondhatni hogy az egyik legnépszerûbb chopper abroncs, szerintünk, ott más problémák lesznek. Guminyomás, abroncs kora, esetleg futott km-er ami benne van. Ezeket feltétlen ellenõrizd már le, amennyiben minden paraméter megfelelõ, nem kellene, hogy ilyen problémák elõforduljanak.

Várjuk a válaszod és ha minden rendben, keresünk rá valami megoldást ;)
    

kojak007 2489 2015. április 21. 16:25  
A fórumtársaim nagy része a metzeler me880 gumit javasolta az 1.5 intruderre. Az egyik klubtársam most vett Michelin c2 gumikat a 800-as trudira most mg dicséri. Ha megõrzi jó tulajdonsásait a 2 szeres futásteljesítmény alatt akkor szuper választás.ha..
    

pandamaci 2488 2015. április 21. 16:03   Válasz erre: 2487
(650es dragstaron a metzeler 880at szerintem csak qrvanagy esõben és kifényesedett fehéraszfalton tudod megcsúsztatni-fõleg ha használtan beszerzett, 7-8 stb éves üvegkemény gumiról beszélünk..)
    

Draghubi 2487 2015. április 21. 08:52  
Koszi az infokat Pandamaci!

R17.hu!
A mocim egy Yamaha xvs 650 A Drag Star 2003 evjarat.
A konyve elso kereknek 130/90-16 M/C 67S tipusu gumit ir, javasolja a Bridgestone G703 vagy Dunlop D404F gumikat.
Hatso kerek: 170/80-15 M/C 77S (Bridgestone G702, Dunlop D404G).
Most Metzeler ME880 Marathon van fent de nekem nem jon be mert fekezeskor es gazadasra is csuszik.
Szivem szerint klasszikus auto mintas gumit vennek de ilyet csak Amerikaban talaltam onnan meg huzos a szallitasi koltseg. Pirelli Route mintaja tetszik de senkivel sem sikerult beszelnem akinek van rola tapasztalata.
    

pandamaci 2486 2015. április 20. 20:13   Válasz erre: 2483
A commander 2 reklámokban szereplõ dupla futásteljesítménye erõsen érdekelne..
Csopper-cruiser elsõ gumikon nem ritka a 25e km -vagy több-gurulás. Akkor ez mit tud , 50 et ? :))
    

klimas 2485 2015. április 20. 19:58   Válasz erre: 2484
Szia! ´96-s XJ 900 Diversionra mit ajánlanál ?
    

R17.hu 2484 2015. április 20. 19:53   Válasz erre: 2480
Milyen motorra kellene? Írd meg a pontos típust, esetleg még gyári méreteket is és segítünk a választásban ;)
    

R17.hu 2483 2015. április 20. 19:52   Válasz erre: 2481
Tavaly dobta a Michelin piacra, teljesen új fejlesztés, csakis pozitív visszajelzéseket hallunk a felhasználóktól, nem a legolcsóbb ez tény. Az egyik legminõségibb chopper abroncs, mindenképp megéri az árát. Nézz szét nálunk, most van rá Michelin akció is!
    

pandamaci 2482 2015. április 20. 16:34   Válasz erre: 2480
http://www.reifentest.com/motorradreifen/index.html
Itt sok motorgumi teszt van-csak tudnod kell mit keresel PL.:dunlop d404..
Ha új gumira gondolsz,Dragstar, vagy más hasonszõrû motorra az általad felsoroltakból bármelyik jó, ugyanis ott elõbb szikrázik (döntésnél leér valami), minthogy a gumi csúszáshatárát elérd..A sorba a conti milestone cm1-cm2-t betenném. Most egy pár 67 ? eFt. Puhább mint amiket írtál, ezért esõben ,hidegben bátrabban lehet vele menni. Cserébe gyorsabban kopik, fõleg a hátsó.
Dunlop d404hez hozzátenném: 25ezer km nél még az elsõn elég jól van minta, de ha ekkorra már 6-7éves a gumi (csopperen nem lehetetlen) akkora kemény mint a bakelit,azaz a vizet nem nagyon szereti..
    

kojak007 2481 2015. április 20. 15:06  
Hali. Valaki tud valamit a reklámokon kívül a Michelin commander 2 gumikról? Üdv.
    

Draghubi 2480 2015. április 20. 14:08  
Ha esetleg tud valaki osszehasonlito tesztet chopper gumikrol, megkoszonnem ha kuldene egy linket. A motorom kezikonyve Bridgestonet es Dunlopot ajanl, most Metzeler van fent en meg a Pirelli Route-t neztem ki. Jo lenne valami segitseg a valasztashoz...
    

Nmiki 2479 2015. április 19. 12:33   Válasz erre: 2476
Igazad van, nem télen vásott le, bár elég sokan használtam télen is a motort. Azért nem rendeltem meg télen, mert a legközelebbi motorszerviz, ahol ki és visszaszerelik a kereket is, tõlem 52km, évek óta rajtuk keresztül veszem, velük szereltetem a gumit. Valamint õk is csak szezonban tartanak nyitva szombaton, én pedig munkám jellegébõl adódóan szinte csak szombat-vasárnap vagyok itthon.
    

Nmiki 2478 2015. április 19. 12:24   Válasz erre: 2477
A 150/70 13-asra kellett várnom. Elsõ gumi volt folyamatosan, de egyben akartam rendelni, mivel még csak a hátsó futott le nullára, az elsõ még bírt volna 2-3 ezret.
    

R17.hu 2477 2015. április 18. 19:12   Válasz erre: 2475
Milyen Bridgestone robogó gumi volt? Csak kíváncsiságból, mert azért az egy hónapos váró lista igen-igen ritka nálunk. Amennyiben SC1 akkor abból folyamatos a készlet utánpótlásunk! Legnépszerûbb nagy robogó gumi, viszik mint a cukrot. Ha szeretnéd elárulok egy titkot, több Bridgestone gumink volt raktáron mint a Bridgestone Hungáriának ;) talán ezért kellett várnod, mert ott sem volt kapacitás.
    

Hr.Geiger 2476 2015. április 18. 15:47   Válasz erre: 2475
Miért nem rendelted meg a gummákat már novemberben? Biztos nem a téli szünetben koptak el, hogy cserélni kelljenek, nem?
:-))
    

Nmiki 2475 2015. április 18. 15:30   Válasz erre: 2473
Tapasztalataim szerint a robogós kategória nálatok (is) mostohagyerek. Évrõl évre többet kell várni tavasszal a gumikra. Idén több mint 1 hónapot vártam, mire hozzájutottam a gyári ( Bridgestone ) gumikhoz. Nem tudnátok kicsit korábban beszerezni ezeket a gumikat? Idén már február végétõl lehetett motorozni, de a gumikat csak 2 hete kaptam meg tõletek.
    

nferro 2474 2015. április 18. 13:03  
Én is az R17-nél vettem a PR3 hátsó gumit, igaz mintha a fogamat húzták volna, mert a meglévõ ugyanolyan 80%-os gumimat kivágta valami. Ez persze nem az Õ problémájuk, csak ez a helyzet. Nekem a 3 év mechanikai sérülésre vonatkozó cseregarancia a szimpatikus. remélem nem kell élesben tesztelni, de az elõzõ eset után szerintem simán megéri az árát. A PR3 nekem már esõben, hidegben bizonyított, bár a technikás egyeneseinkben annyira nem kellett fektetni a gépet.:)))
Amúgy a jelenlét tényleg pozitív.
    

R17.hu 2473 2015. április 18. 12:06   Válasz erre: 2472
Ez teljesen normális, ami van készleten másnapra tõlünk is a megrendelõnél van ;)
    

laller000 2472 2015. április 18. 12:01   Válasz erre: 2469
Én a revolution-nál rendeltem michelint nagyon jó áron és 3nap mva nálam volt pedig húsvét is közbe esett!
    

R17.hu 2471 2015. április 18. 11:58   Válasz erre: 2469
Errõl kétlem, hogy mi tehetnénk, nekünk is ugyan ekkora probléma...tegnap kellett volna, hogy érkezzen, nem jött, sõt ma sem.
Ez a szállító hibája, nekünk idõben le vannak adva az elõrendelések ( több hónapra ) Európa szinten baj van a Michelinnel, egyszerûen nem gyõzik a gyártást.

Ne haragudj, amint jön és le van adva a rendelésed máris küldjük! Más is vár sajnos
    

Kovacspeter 2470 2015. április 17. 22:29   Válasz erre: 2462
Ebben sok igazság van...
    

cxkopi 2469 2015. április 17. 21:52  
Az r17 tolja magát rendesen, a pr3110/80-18as meg 4. napja mondják, hogy ma jön, de, csak nincs a kamionon.
Türelem pr3 at terem, kivárom.
    

kawa550 2468 2015. április 17. 20:33   Válasz erre: 2467
Várjon még kolléga, had próbálják ki mások a tádésok elõtt, gyanusan sok a nem vennék még1x ilyent vélemény a tesztgumin, sok emberkétõl kapott kevés csillagot a gumikopásra.
    

Hr.Geiger 2467 2015. április 17. 19:39   Válasz erre: 2464
Oszt hogyé adjátok, mennyi lesz a bevezetõ akcijós ár? :-)
Ne kerteljünk, pénzbõl ért a magyar...
:-)))

Én már korábban írtam árakat, mondjuk beárazhatnád a TDM méreteket, ha nem gáz!
:-)
    

R17.hu 2466 2015. április 17. 14:18   Válasz erre: 2465
Videó alapján nem rossza tempó, persze a többi körülményt nem ismerjük, ezért fogjuk saját magunk is tesztelni, hogy valós képet tudjunk festeni az új termékrõl. Mi is kíváncsian várjuk.
    

kawa550 2465 2015. április 17. 13:07   Válasz erre: 2464
Nem úgy tûnik mintha bármi különösebb gond lenne azzal a gumival, szemmel láthatóan hidegben megy a csapatás.:)))
https://www.youtube.com/watch?v=F_iIxlSS4Vw
    

R17.hu 2464 2015. április 17. 12:09  
Na szóval Nankang kínálat Sport/túra kategóriában
Nankang Roadiac
110/70R17 120/60R17 120/70R17 méretek. 110/80R18 120/70R18
150/70R17 160/60R17 170/60R17 180/55R17 190/50R17 méretek és 160/60R18

Nankang Sportiac:
110/70R17 120/60R17 120/70R17
150/70R17 16060R17 180/55R17 19050R17 190/55R17

Jellemzõ méretek, kategórián belül szinte teljes a lefedettség. Minden méret elérhetõ lesz nálunk.
    

piratson 2463 2015. április 16. 00:44  
Mellesleg miért kell egyszerre venni elõre-hátra a gumit, mikor soha nem kopik egyszerre. A nagy dög erõs - nyomatékos - gépemen a hátsó másfélszer olyan gyorsan fogyott, mint az elsõ. A mostani "rolleremen" ez pont fordítva vagyon.
Tavaly õsszel cseréltem az elsõt, most nyár elején a hátsót fogom, aztán megint jön az elsõ ............ és így tovább. Így egy adott beszerzésnél fele "mértékben" kell a bukszámba nyúlni, és mégis új, megfelelõ minõségû gumi van a gépemen.
    

kawa550 2462 2015. április 15. 21:36  
Mi tagadás, azt én sem értem, mikor valaki nem tud a motorja értékének huszadrészéért egy új gumit venni. Az én 24 éves motoromon ott feszülnek a misi pr4-ek, az áruk kb a motorom értékének 25%-a. A barátnõmnek 2 éve vettünk egy kis gpz-t olcsón, patent állapotban. Az csak itthon az elsõ lemosásánál tûnt fel hogy a rajt lévõ, hibátlannak tûnõ 3-4mm-es mintamélységû gumi 10 éves. És ez a 10 év nem egy hûvös raktárban felbakolva fénytõl védve telt el hanem utcán. Még aznap este ment az emil 17-nek hogy kell egy pár gumi, ami kb a motor vételárának 30%-a. Lehet mondani hogy könnyen pofázik akinek telik rá, én meg erre azt mondom hogy a 2 motorunk nem ér 5 kilót, de legalább marad gumira/fékre/karbantartásra pénz. Akinek nem marad, az túl hosszút nyújtózkodott vásárláskor. El kell adni, venni olyant amit megengedhet magának, a maradékból meg lehet gumit meg benzint venni.
    

R17.hu 2461 2015. április 15. 21:03   Válasz erre: 2457
Reméljük mindenki számára pozitívan hat a jelenlétünk.

Nem feltétlen csak az új termékek népszerûsítése és reklámozása a cél, próbálunk segíteni mindenben, legyen az technikai dolog, rendeléssel kapcsolatos kérdések, és bármi ami hozzánk illetve az abroncsokhoz köthetõ.

Új dolgok, érdekességek. Rendezvényekkel kapcsolatos infók.

Egyébként a sportmotor.hu motorgumi fórumjában is jelen vagyunk. Aki esetleg még tud olyan oldalt ahol aktív motorgumival kapcsolatos topik mûködik az legyen kedves megírni ide vagy üzenetben, mert most indult ez a része a R17.hu-nak és minden új infó hasznukra válik ;)
    

R17.hu 2460 2015. április 15. 20:57   Válasz erre: 2456
Persze persze világos. Aki eddig se vette meg, ezután se fogja megvenni, ezzel tisztában vagyunk. Akinek meg mindegy és tényleg számít a pénz, de mégis új gumit akar venni, az vásárolni fogja a terméket.

Találkoztunk már olyannak aki M. PilotRoad4-et húzta le, de olyan szinten, hogy csak pislogtunk az irodában. Az ilyen felhasználónak úgy sem lesz jó semmi.

Azt is próbáljuk elérni, hogy sokan ne a bizonytalan "jó állapotú 90% os használt" gumit vegyék, harmad áron, hanem az újat, nyilván egy picikét többért, de az biztosabb választás legyen. Majd látjuk, hogy alakul, mi bevállaltuk ;)
    

truck33 2459 2015. április 15. 20:47  
Sziasztok!érdeklodnek honda gl instate 1984 kiadásu motora milyen gumit javasoltok elso hatso erdekel meg perssze az is hogy hol lehet jo aron hozza jutni!elore is koszonom a segitseget!
    

Hr.Geiger 2458 2015. április 15. 20:41   Válasz erre: 2452
Most viccelsz ugye?
110-130 EUR környékén már válogathatsz a Drag-ra vadi új hátsó gumik közül. (pl. Dunlop, Bridgestone, Michelin )
Tapasztalatból írom, mert a sógorom Dragstar 1100-esére is én intéztem a beszerzést.
:-)
Ne mondd, hogy egy "csili-vili csoperre" a turkálóból kell gumit venni, mert besírok...
:-)
    

csokabi 2457 2015. április 15. 20:25   Válasz erre: 2455
Ez nagyon pozitív, hogy így bevállaltátok az aktív párbeszédet a fórumon. Gondolom az új termék bevezetésének szól, de ettõl függetlenül remélem, hogy tartósan megmarad a kommunikáció.
    

pandamaci 2456 2015. április 15. 20:24   Válasz erre: 2455
Azért gondolom, mert az olcsó (ismeretlen nevû) autógumit se a sportkocsikra veszik. Darabra megvan , nyugsijas üzemmódban gurul rajta a papa vagy mama, azt sem tudja, mi a gyártmánya..Amire használja, arra jó.
Van sportmotoros, meg aki a határait feszegetve motorozik, néha az ismert nevû jó gumikat is leköpködi..
Mint emlitettem, pl csopperre 2/3áron (amig annyi volt!) a heidenaut is sokan bevállalták, semmi gond nem volt vele, a michelinnel sem kellett megállni soha ,hogy bevárjuk:))
    

R17.hu 2455 2015. április 15. 20:12   Válasz erre: 2454
Miért gondolod ezt? :)

Tesztek alapján a sport túrájuk BT023 szint. ( persze ez csak teszt amit nem mi végeztünk, de mi is kiderítjük, mit is tud valójában )
BT023 pedig mai napig rengeteget adunk el. Pedig az se mai fejlesztésû gumi. Lesz hosszú távú tesztünk is róla!

Sport gumit pedig visszük pályára is stb. Nyugi megvallatjuk mielõtt igazán piacra kerül. Nem csak mi személyesen, hanem profi versenyzõk is. Nem bízzuk a véletlenre.


    

pandamaci 2454 2015. április 15. 20:06   Válasz erre: 2453
(szerintem pont ez a kategória az, aki nem fogja bevállalni..)
    

R17.hu 2453 2015. április 15. 19:56   Válasz erre: 2452
Épp állítjuk össze a rendelést, aztán már tõlük függ....
Méreteket holnap írok Neked.
Egyelõre 2 típusuk létezik, sport és sport túra kategóriában.


    

Draghubi 2452 2015. április 15. 15:31  
Es mikor lesz ilyen gumi? Milyen meretek lesznek?
Nekem Dragra 10-15e egy 10 eves hasznalt gumi, 40tol kezdodik az uj. Ha 20-30 kozott lesz ez, mar rendelem is.
    

tsanyi 2451 2015. április 15. 08:47   Válasz erre: 2450
Az árkülönbségnél 10-20% nem számít sokat, a tgk-nál a kínai guma ára a fele vagy még kevesebb a nevesebb márkákhoz képest és így éri meg, ha csak 10-20% lenne az eltérés akkor senki nem venné.
    

R17.hu 2450 2015. április 15. 08:16   Válasz erre: 2447
Nálunk nem ennyibe fog kerülni, megnyugtatlak :)
    

R17.hu 2449 2015. április 15. 08:15   Válasz erre: 2445
Természetes, hogy van elõítéleted.
Senki nem mondta egyébként, hogy Michelin minõséget kell elvárni fele annyi pénzért :)

Egyébként a túra gumijukat BT023 al hasonlították össze hivatalos Motorrad teszten és pár pont volt a differencia. Majd látjuk mit mutat.
    

pandamaci 2448 2015. április 14. 21:15   Válasz erre: 2442
Biciklire vettem C.S.T márkájú, általam addig sohasem látott kínai gumit. 3 dolog szólt mellette: normális kinézet, gusztustalanul olcsó ár, na meg nem volt más..Azóta eltelt pár év, nem repedezik, nem üt, nem fogyott el, teljesen megfelel arra a célra. Másik bringa is ugyanilyet kapott..

Motorra azért ,,névtelen,, (értsd:ismeretlen) gumit nem mertem eddig bevállalni,pedig nagyon nyugisan megyek. Majd ha már bizonyított valakinél :)
Még hozzáteszem, szerintem motorgumi esetében -10-20% ár (ismert márkákhoz viszonyítva) senkit sem fog meghatni. Mióta a Heidenau nem 2/3 áron van, az sem kell senkinek..
    

Hr.Geiger 2447 2015. április 14. 21:10  
Kicsit kutakodtam az árakat figyelve, hááát..., nem tudom Ti mennyiért fogjátok dobni, de a következõ ajánlatot találtam pl.a saját gépemre:
NANKANG WF-1 ROADIAC
Elsõ: 110/80-ZR18 58W Ár: 34.776.-Ft
Hátsó: 150/70 - ZR17 69W Ár: 38 418 Ft.
Ez tokkal vonóval 73.194.- Ft vazzzeee!

Ennyi pénzért már elérhetõ a Dunlop Roadsmart II ( 70.432 *), a Pirelli Angel ( 71.658* ) , a Metzeler Z6 ( 70.630* ); vagy a Michelin PR3 ( 71.940* ) Ha ezeket sokallja valaki, akkor ott a Bridgestone BT23 ( 64 000* ) vagy a Conti Roadattack ( 67.991* ).

Ilyen választék mellett ki az, aki a " no name gumiért" nyúl, ráadásul még drágábbért????


* az árak januári árak, tõletek. :-)
    

Hr.Geiger 2446 2015. április 14. 20:49   Válasz erre: 2442
Jó a kérdésed! Hosszú utat kell bejárniuk a tajvaniaknak, míg megvetik a lábukat itt Európában! A logójukat elnézve elõször azt hittem, kínai a cucc, de aztán ráguglizva láttam, hogy csak majdnem.
Addig, amíg nem bizonyított, szerintem nehéz lesz meggyõzni bárkit is, hogy tegye kockára a testi épségét vagy a technikát pusztán anyagi megfontolásból. Itt nem autó abroncsokról beszélünk, hanem egy nyomon haladó jármûvekrõl...
A koreai ismertebb márkák ( pl. Kumho, Hankook ) is azután lettek elfogadottabb márkák mifelénk, miután bevásárolták magukat olyan versenysorozatokba, mint pl. a Porsche szuperkupa. Tolták az emberek arcába a reklámokat, aztán lassan elhitték, hogy azért annyira mégsem rossz a portéka.
Sokan még az echte német Heidenaut is lesajnálják, ez a Nankang meg egy tök ismeretlen cucc.
Szóval, sok sikert a kezdetekhez, adjatok el belõle sokat! A használt, sérült gumiknál talán jobban jár mindenki, ha ilyenre szavaz. ( de õk eddig is vehettek volna új Mitas-t, vagy Sava-t, de nem tették..., vajon miért ? )
Üzletileg jó húzás, ha van alternatíva azoknak is, akik csak az árcédulát nézik. A többit meg majd eldönti a piac.


    

gezasz 2445 2015. április 14. 20:34   Válasz erre: 2442
Lám Kína ide is betört, és szeretne egy szeletet a motoros piacból is.
Vannak elõítéleteim. Lehet, hogy amennyibe kerül annyit sem ér. Valahogy nekem a Michelin a gumi, vagy ami még bizonyított a Bridgestone. Nem hiszem, hogy ezen minõséget tudja hozni félpénzért
    

cujethu 2444 2015. április 14. 20:30   Válasz erre: 2442
Kép?
Típusok?
    

tsanyi 2443 2015. április 14. 20:29   Válasz erre: 2442
Régóta kínai gumikat használok a kamionon és ugyan van amiben gyengébbek mint a márkásak, de még pl. sosem robbant szét az ismerõsi körben a márkásakkal ellentétben no meg jóval olcsóbb, nem kopik annyival gyorsabban mint amennyivel kevesebbe kerül, ha a motorguma is ilyen lesz akkor uccu.
    

R17.hu 2442 2015. április 14. 19:58   Válasz erre: 2440
Hankook? Nem, teljesen más. Mi is tesztelni fogjuk és nem fogjuk sajnálni az õszinte vélemény nyilvánítást. Versenyzõk átlag emberek szakértõk kezeibe adjuk, meg fogják gyötörni páran. Hosszú távú teszt stb. Nekünk már vannak hivatalos teszt eredményeink a gumiról. Lassan érkezik a készlet is ;)

Az új márka NANKANG.

Ne legyetek elõítélettel, róla, elsõ látásra kézben fogva stb nem rossz, fõleg annyiért amennyibe kerülni fog. Ti hogy látjátok?
    

Dokypapa 2441 2015. április 13. 22:42   Válasz erre: 2439
A lényeg a minõség , nem mindenki ragaszkodik egy márkához , ha a minõség megfelelõ , nem csúszkál az úton akkor bármi jöhet. Nem a név a lényeg.
    

Audimania 2440 2015. április 13. 21:48   Válasz erre: 2439
Van egy olcsóbb gumimárka, amelyik pl. a Forma-1 alatt is hirdeti magát. Biztosan ismerõs a szövegük: "Bízd magad az abroncsaidra, és válj eggyé az úttal." Namost ennek nálam a motoros nézõpontból való értelmezése alapján ... nem szeretnék eggyé válni az úttal :) Remélem, nem ez az a márka ...
    

R17.hu 2439 2015. április 13. 20:42  
Ti örülnétek egy új olcsóbb gumimárkának a piacon?
Nemsokára indul nálunk egy teljesen új márka forgalmazása. Megfizethetõ és olcsóbb alternatívaként fogjuk kínálni azon felhasználók számára, akik kisebb kerettel rendelkeznek, de ennek ellenére mégis új abroncs vásárlása mellett döntenek használt gumik helyett.

Bõvebb infó hamarosan ;)
    

R17.hu 2438 2015. április 11. 08:19   Válasz erre: 2435
Az ingyen gumival bajban leszünk, az még a dolgozóknak sem jár :)

De ha maradsz további hûséges vásárlónk, majd nézünk egyszer hozzá valami pólót/sapkát ilyesmit.
    

R17.hu 2437 2015. április 11. 08:16   Válasz erre: 2434
Használd egészséggel :)

A csomagolási technikánk ezen a héten elég vicces volt. Elromlott a pántológépünk, valami zûr keletkezett az agyában, és várjuk hogy küldje vissza a szervíz :) így maradt a jó öreg ragasztószalag.
    

F2 2436 2015. április 10. 18:08   Válasz erre: 2435
Valljuk be, ez nem sok :) Még pár ilyen 3 kilós kört le kell szaladni biztos, olyan 10-t :):):)
    

kawa550 2435 2015. április 10. 17:52   Válasz erre: 2426
Hamár idetalált az r17:
Mikor lesz olyan akcijjó, hogy ha valaki már több mint 3 kilót(igen, 300.000ft-ot!) hagyott nálatok gumikért, akkor az kap végre egyet ingyen?:)))))))))))))
    

turazo45 2434 2015. április 10. 17:50  
Sziasztok !Tegnapelõtt rendeltem,tegnap érkezett. Még ki sem hûlt.
    

R17.hu 2433 2015. április 10. 14:54  
Tömlõs gumival lehet csak "hirtelen" durr-defektet kapni, mert ott a nyomásvesztés gyorsan bekövetkezik, kvázi pár pillanat alatt leereszt az abroncs.

Tömlõ nélkülivel is lehet naqy defektet összeszedni, de ahhoz általában nagyon nagy külsõ behatás szükséges. pl hirtelen bekövetkezõ szakadás a gumin stb. Szög ütötte lyuk még nem vészes, gyors nyomásvesztés nem fog bekövetkezni, lassan leeresztõ kerék okozta viselkedés zavart meg hamar észre vesz egy jó driver.

DOT-os téma megint más tészta. 2-3 éves szakszerûen tárolt gumi 100% újnak számít.
    

Audimania 2432 2015. április 10. 09:29   Válasz erre: 2430
Draghubi!
A külsõ gumi szövetszálakkal keresztbe-kasul megerõsített, vagyis egy kisebb (néha nagyobb) sérülés nem okoz rajta repedést, szétszakadást (útépítésnél szögletesen felmart burkolatra szaladtam, a felni pereme meghajlott, a gumi kibírta). A "tubeless" (tömlõ/belsõ nélküli) típus kialakítása olyan, hogy nem engedi ki a levegõt, és a peremén körben "feltapad" a felnire, így tartja meg a nyomást.

A tömlõt tartalmazónál elvileg csak a belsõ a nyomásálló (légtömör), a külsõ "csak" a helyén tartja, nomeg a tapadásért felel :)
A belsõ azonban csak egy relatíve vékony falú, nagy, kör alakú lufi. Arról pedig gondolom van tapasztalatod, mit okoz, ha egy lufi találkozik egy icipici kis tüskével :)
    

boxer 2431 2015. április 9. 19:05   Válasz erre: 2430
Durrdefektet!
A tömlõ nélkülivel meg szszszszszdefektet. :-)
    

Draghubi 2430 2015. április 9. 15:23  
Gezaz!
Tomlo alatt a belsore gondolsz? Miert lehet azzal konnyebben defektet kapni?
    

Draghubi 2429 2015. április 9. 15:21  
En is hajtottam vagy 10 evig egy 350-es Jawat es nem emlekszem hogy valaha is cserelem volna rajta gumit :)))
    

galoscsabus 2428 2015. április 9. 15:11   Válasz erre: 2427
Azért van olyan nagy különbség közöttük, mert a Pneumant már újkorában sem tapadt...csak nem csúszott annyira, mint mikor 2 évesen átment bakelitbe :-))))

De nem is szerencsés egy lapon emlegetni a két dolgot, mert az MZ jó ha volt 120-150 kg, egy Dragstar meg kb. 300.
    

gezasz 2427 2015. április 9. 12:55   Válasz erre: 2424
Durrdefektet tömlõs gumival lehet kapni. A Dragstaron valószínüleg az van.A tömlõ nélkülivel még egy szöggel a gumiban is el lehet járkálni szinte gond nélkül ha nem veszed észre. Kis repedezettség nem gond, de valószínüleg ott már a gumi is kõ kemény lehet. Azt már nem díjaznám a motoromon kanyarban. Nem kell két évente gumit venni. Nekem volt 4 éves új gumim, ilyet küldtek. Dunlop elsõ volt , gond nélkül használtam kb 3 évet, akkor kopott el. Sokan elfelejtik az öregebbek közül, hogy mi annak idején az MZ-vel milyen gumikkal jártunk és nem volt gond a sok éves gumi sem. Az volt a lényeg, hogy legyen rajta minta a rendõrnek. Ma meg a legszarabb gumi is nagyságrendekkel jobb mint az anno Pneumant. Most meg ha már két éves akkor az nem tapad. Érdekes.
    

R17.hu 2426 2015. április 9. 11:24  
Sziasztok!

Bizonyára sokaknak ismerõsen hangzik az R17.hu név. Mai naptól kezdve itt a fórumon is elérhetõek vagyunk, igyekszünk a felmerülõ kérdésekre válaszolni, tanácsokat adni.
Technikai kérdésekben, gumi ajánlásokban is szívesen állunk a rendelkezésetekre.
    

piratson 2425 2015. április 5. 20:09   Válasz erre: 2424
Mikori a gumid?

Mindenesetre ha már anyagában megváltozik az abroncs (elkezd repedezni), én lecserélném. Lehet, hogy még sokat kibírna gond nélkül, lehet hogy a következõ úton szétposszan.
    

Draghubi 2424 2015. április 5. 19:00  
Lenne egy hülye kérdésem.
Tavaszi beüzemelés során észrevettem, hogy apró repedések keletkeztek a hátsó gumi oldalfalán.
Mennyire gáz ez, meddig lehet még használni, baleset veszélyes-e, esetleg durrdefektet kaphatok?
Tudom vegyek 2 évente új gumit és akkor nem lesz ilyen.
De egyrészt most csak használt gumira lenne pénzem, másrészt ha ez nem annyira vész és el lehet vele még járkálni akkor OK, mert a profilmélység még bõven megfelelõ.
Elõre is köszi a válaszokat!
    

kawa550 2423 2015. január 12. 10:19   Válasz erre: 2421
A conti road attack 2-re írtam, nem a misire.
    

kawa70 2422 2015. január 12. 08:00   Válasz erre: 2419
A radial gumi csak nagy terhelesnel illetve nagy sebessegnel jobb mint a diagonal. A te leendo motorodon nem fogsz kulonbseget tapasztalni ha csak ebbõl a szempontbol nézed. A radial eseteben ugy vannak a szálak elhelyezve a gumiban hogy nagy fordulat (kerék) esetén se torzuljon a gumi. Kvázi esõ idõjárás szempontjából mindegy hogy radial vagy diagonal.

    

krisztian.fz6 2421 2015. január 12. 00:56   Válasz erre: 2418
Az én pilot road 2-esem 8000 km alatt nem kopott 1 mm-t sem.
    

kawa70 2420 2015. január 11. 23:24   Válasz erre: 2419
A radial gumi csak nagy terhelesnel illetve nagy sebessegnel jobb mint a diagonal. A te leendo motorodon nem fogsz kulonbseget tapasztalni ha csak ebbõl a szempontbol nézed. A radial eseteben ugy vannak a szálak elhelyezve a gumiban hogy nagy fordulat (kerék) esetén se torzuljon a gumi. Kvázi esõ idõjárás szempontjából mindegy hogy radial vagy diagonal.

    

KawaÉvi 2419 2015. január 11. 21:32  
Sziasztok! Érdeklõdnék, hogy a Michelin Pilot Street volt-e valakinek, és mi volt a tapasztalata vele különféle idõjárási (esõ és/vagy meleg nyári idõ) és útviszonyok (kátyús utak, kanyarok) között? A véleményezõ válaszában térjen ki rá, hogy radiál vagy diagonál gumit használt.
Köszönettel!
    

kawa550 2418 2015. január 11. 20:18   Válasz erre: 2417
A road2 nagyon jó kis gumi, de annyira nem amennyire gyorsan kopik. Ugyan annyiért a misi PR3 60%-al többet fut.
    

prasch 2417 2015. január 11. 13:07  
Brigestone T30-al, vagy contiroad attack2-vel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?

    

nomád76 2416 2015. január 7. 20:43  
Sziasztok!Olyant kérdeznék tõletek, hogy a K60-as gumihoz képest a TKC 80 és a karoo 3 mennyire tartós?
    

asofia 2415 2015. január 4. 19:33  
Sziasztok! Van egy használt eladó 2011-es Bridgestone BT015 elsõ gumim. Ára 5000 Ft. 600-as Hornetrõl került le, kopásjelzõig 1,5 mm van még. Veszprémben átvehetõ.
    

pandamaci 2414 2015. január 3. 20:23   Válasz erre: 2412
Motorodban különben tömlõs, vagy anélküli kerék van?
    

freemailpeter 2413 2015. január 3. 18:38   Válasz erre: 2412
hajtsd meg a szelepet, ha repedt vagy erõsebben jön a levegõ akkor a szelepgumi megöregedett....
    

DilisDoki 2412 2015. január 3. 16:43  
Sziasztok. Jobb fórumot nem láttam, ahol aktivitás lenne, szóval itt kérdezek.

A motorom hátsó kereke ereszt. Lassan,1-2 nap alatt enged le. Már megtaláltam a probléma forrását. A szelep aljánál ereszt egy kicsit. Teljesen a tövénél. Nem tudom, hogy ez esetben a felnivel van e gond, vagy a szelep cseréje megoldaná a problémámat. Valakinek ötlet vagy tapasztalat hasonló esettel?

Köszi.
Doki
    

Draghubi 2411 2015. január 1. 18:22  
Nem hinném, hogy a képeken látható hátsó kerekekkel könnyebb motorozni mint egy hátra felszerelt autógumival...


    

Draghubi 2410 2014. december 30. 22:36  
Õ a kedvencem. Nem töltögeti a meleg lakásban az aksit. Inkább megy egy kört az udvaron.

https://www.youtube.com/watch?v=2GFgfg-2bBM
    

Draghubi 2409 2014. december 30. 22:31  
A jutyub is a barátod, sok "õrültet" találtam!

https://www.youtube.com/watch?v=gGFKLcpN31k
    

HoGo 2408 2014. december 30. 22:26  
Sziasztok, próbálkozok még itt is, hátha. Valakinek eladó terepgumi hátra, lc4-re? (140/80-18)
    

Draghubi 2407 2014. december 30. 22:20  
Pedig mint kiderült (gugli a barátod) még motorra való hólánc is kapható!


    

Draghubi 2406 2014. december 30. 22:19  
Ma már puhányok vagyunk. Csak szép melegben motorozunk.
Tisztelet a kivételnek!
Bár õket általában hülyének nézik (a puhányok).
    

Draghubi 2405 2014. december 30. 22:16  
Sõt még túráztak is télen!

    

Draghubi 2404 2014. december 30. 22:15  
És igen! tettek rá sítalpat is!
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők