kovee | 2603 | 2015. június 28. 11:00 | Válasz erre: 2601 |
Ahogyan Al Bundy mondota: A jó nõk sört árulnak, a csúnya nõk teniszütõt. A jó nõk vetetik a sört, a csúnya nõk itatják a sört..... :D :D :D |
kovee | 2602 | 2015. június 28. 10:58 |
Kemény dolog ez az üzlet.... :-) Minden annyit ér, amennyiért megveszik... :-)))) |
Fido71 | 2601 | 2015. június 28. 08:27 | Válasz erre: 2600 |
Jó bornak nem kell cégér? ;) Szájhagyomány útján terjed... Az ismerõseim már mind onnan rendelnek. A tulaj is roppant korrekt! |
rimen | 2600 | 2015. június 27. 21:02 |
A tisztánlátás végett::: A Revolutionmotor olcsóbb és sokkal frissebb gumit vettem tõlük..... Amúgy meg érdekes,õk miért nem reklámozzák magukat????? |
Fido71 | 2599 | 2015. június 27. 13:51 | Válasz erre: 2598 |
Ha jól számolom, akkor árban pont egálban lesztek a mati által említett céggel /ott kedvezmény nélkül/. Az én méretemben legalábbis úgy volt a PR4-nél /2015.15 heti gyártás/. Nem rombolni akarom a bizniszt, csak a tisztánlátás végett... |
R17.hu | 2598 | 2015. június 27. 11:35 | Válasz erre: 2597 |
2 típusra fog kiterjedni. Lesz olyan garnitúra amibõl 10.000 Ft kedvezmény lesz. FRISS!!!!! DOT-os gumik, most vettük meg õket a gyártótól, nem készleten bent maradt gumikról van szó ;) Amennyiben ennyi kedvezmény sem elég..... :):) |
R17.hu | 2596 | 2015. június 26. 22:15 | Válasz erre: 2595 |
Nem ezért lesz akció, mert tele van a raktár. Ettõl teljesen függetlenül lesz akció. Csak azért, hogy a motoros társaknak jó legyen. Ha már itt tartunk van a raktárban gumi bõven, de el is viszik ;) A számok titkosak :) |
R17.hu | 2594 | 2015. június 26. 11:20 |
Hamarosan nagyszabású Dunlop és Pirelli akciót indítunk !! További részletek hamarosan, egyet dolgot viszont elárulhatunk. OLCSÓ lesz Figyeljétek az R17.hu oldalát ![]() |
kovee | 2592 | 2015. június 24. 13:08 | Válasz erre: 2591 |
Legalább tapad úgy mint a PR3? Max ha elkopik visszaváltok PR3-ra. esetleg PR2.
|
kawa550 | 2591 | 2015. június 24. 12:51 | Válasz erre: 2590 |
Van. A PR3 trail 15.000-et ment el a tdm-en hátul, sokkal többet mint elõtte bármi(conti/metz/pirelli) a mostani PR4 GT nem fog ennyit elmenni, ez már 9000-nél látszik, pedig a reklám szerint még többet is kéne neki.
|
kovee | 2590 | 2015. június 24. 12:25 |
Sziasztok, CSak infó: FJR1300-al PR3 szett most jár 16400km-nél, még van benne 1-2ezerkm. Megrendeltem a PR4 GT-t van fent valakinek ilyen? Mik a tapasztalatok? Üdv! |
Nagyigumi | 2588 | 2015. június 23. 15:42 | Válasz erre: 2585 |
Üdv Mivel mi Bridgestone pártiak vagyunk mi is a T30 vagy BT023-at ajánljuk. Ár érték arányban szerintem jó választás.
|
R17.hu | 2587 | 2015. június 22. 14:42 | Válasz erre: 2585 |
Road4 vagy egy RoadSmart2 tökéletes választás lehet. RadAttack már egy elég bajuszos gumi. Keress meg minket és találunk rá neked gumit. Van minden készleten ;) |
kareszxx | 2585 | 2015. június 20. 19:43 |
sziasztok,segitsegeteket kernem hogy egy honda xx -re mit ajanlotok,turazasra,eddig road attack-ot hasznaltam de nem igazan vagyok megelegedve,valaszotokat elore is koszonom.
|
varajani | 2584 | 2015. június 18. 09:48 | Válasz erre: 2583 |
Köszönjük a korrekt tájékoztatást! Nyilván nem akarunk magunknak bajt, balesetet, de néha szarrágóak vagyunk a gumicserénél:-) |
R17.hu | 2583 | 2015. június 18. 08:10 |
Nehéz kérdés ez a javított gumi dolog. Véleményünk és szerelõink tapasztalata szerint is a szakszerûen javított gumival, ami normálisan van javítva és kicsi volt a sérülés, ( normális javítás alatt értjük, hogy gumi leszedve, javító gomba belehúzva, és ragasztva ) semmi probléma nem adódhat a továbbiakban. Persze a kívülrõl "megkukacolt" gumi más kérdés. Azt mi nem javasoljuk és nem is javítunk ilyen formában.
|
varajani | 2582 | 2015. június 15. 18:31 | Válasz erre: 2577 |
"Embere válogatja, hogy ki mennyire kényes egy javított gumira" Kiskunmajsai, német holmikkal, gumikkal kereskedõhöz érkezett Hayabusaval a vevõ. Kínált neki használt, javított gumit, ragaszkodott az újhoz, mondván, Ö nem bízik a javítottban. Miután levették a használt gumit, látszott belül a folt. Mivel nem tudott róla, bátran hajtotta a motort. |
mafurdki | 2581 | 2015. június 15. 14:00 |
A Metzeler az EICMA-n bemutatta, az ON/OFF-ROAD Enduro gumiabroncsok, következõ motorgumi abroncsát a KAROO 3-at. Ezt az abroncsot, speciálisan nagyobb OFF-ROAD túrákra fejlesztették ki. Érdekes megközelítés, hogy attól ment tönkre, hogy gödörbe mentél. Rudo, visszatérve a kérdéseidre: 1. Igen járt már úgy (szakértõnk vissza is küldte a pénzt) 2. Igen elképzelhetõ, hogy szar a gumi. (az én metzelerem, amit made in Germany tudatban vásároltam és szintén kóválygott, mint az a bizonyos, szóval arra az volt vésve, hogy made in Brazil, amitõl ugyan még lehetne kiváló gyártmány, de az esély, hogy a szaki tegnap még cukornádat aratott, ugye jóval nagyobb, mint német kollégája esetében. |
pandamaci | 2580 | 2015. június 14. 22:39 | Válasz erre: 2579 |
Szálszakadásos a gumid. Vagy a szerelésnél szakadt el, vagy gödörbe csattant, vagy gyári hiba. Gyorsan cseréld ki. (persze ha a felnid hibátlan..) |
Rudo | 2579 | 2015. június 14. 21:45 |
Gumiszakik! Járt már valaki úgy,hogy akármennyire is próbálta szerelni a gumit mindig kóválygott? Magyarul: Zsír új karoo3 (belsõs,hátsó),felszereltettem,teljesen jó volt addig még nem motoroztam cimborákkal akik szóltak,hogy a hátsó gumimban egy kb 1cm-es jobbra-balra van.Érdekes mert érezni nem lehetett,de cseréltünk motort és tényleg. Gondoltam biztos nem pattant ki a peremre,de kint van,leszereltük-felszereltük,leszereltük,elforgattuk,felszereltük,de ugyanaz.Felbakoltuk és simán megforgatva is látszik. Elképzelhetõ,hogy szar a gumi? |
tsanyi | 2578 | 2015. június 10. 18:36 | Válasz erre: 2576 |
Ahogy Ispán írja, de ha magad meg kukacolod akkor ha jól sikerül simán elmész míg lekopik a gumi. Gumis könnyen lehet, hogy nem csinálja meg bár gombával ha a sérülés a közepe felé van és nem sértett szálat akkor megoldható, de nevet senki nem adna hozzá.
|
Ispan | 2577 | 2015. június 10. 18:26 | Válasz erre: 2576 |
Az. "igazi " gumisok azért nem javítják hivatalosan, mert bármi történik a gumival Õk lesznek a felelõsök.Akár egy halálesetet is a nyakukba varrhatnak .Az meg ugye nem lenne szerencsés. Te a saját felelõségedre megcsinálhatod, és nagyon sokszor nincs is semmi probléma,de ha mégis,akkor Te voltál a felelõs.... vagy a felelõtlen.? Én egyszer 5ezer km-t mentem egy csavarral. teljesen lekopott a feje, de csak az utsó 10 km-en kezdett ereszteni,és mit ad Isten pont egy gumisnál álltunk meg,közel az iráni határhoz. Mire elõvettem volna a javító készletet, már kész is volt.,és simán mentem vele még vagy 10ezret a cseréig. Embere válogatja, hogy ki mennyire kényes egy javított gumira. |
csokabi | 2576 | 2015. június 10. 17:38 | Válasz erre: 2575 |
Hali Gumiszaki, másik topikban téma volt a napokban egy elsõ gumiba kapott defekt amit nem volt hajlandó két gumis sem javítani. Lyuk volt, nem vágás. Errõl mi a szakmai véleményed? Tudom én is, hogy elsõ defektet nem ajánlatos gombázni sem, de zsír új, alig futott darabról beszélünk. |
R17.hu | 2575 | 2015. június 10. 10:53 |
Kedves fórum társak! A holnapi naptól az R17 csapata az Open Road Festen lesz jelen. Akik szintén részt vesznek az eseményen és kérdésük, észrevételük merül fel, bátran keressen minket. Dunlop színekben leszünk jelen, könnyen megtaláltok minket. Csomagfeladások tekintetében szives türelmeteket kérjük, igyekszünk minél hamarabb utol érni magunkat és feladni a rendelt abroncsokat. Emailban és telefonon továbbra is elértek minket. 1-2 napos késés elõfordulhat de igyekezni fogunk ;) |
R17.hu | 2574 | 2015. június 3. 11:57 |
A hegylakók motoros oldalán olvasható az elsõ hivatalos Nankang teszt! Érdemes rászánni azt a pár percet. Hamarosan a tesztelõink is megkapják a gumikat ;)
|
klimas | 2573 | 2015. május 30. 19:06 | Válasz erre: 2572 |
Kedves R17.hu! Nem akarom a múltat bolygatni, részemrõl lezártam a történetet..... |
R17.hu | 2572 | 2015. május 30. 12:37 | Válasz erre: 2568 |
Kedves Klimas! Írtál nekünk privát üzenetet, amire válaszoltunk is, itt fórumon nem biztos hogy napi szinten sikerül minden kérdésre válaszolni, rengeteg munkánk van. Amennyiben ténylegesen nem kaptál választ a kérdésedre, itt is személyes üzenetben, vagy az info@r17.hu mail címre írva megválaszoljuk kérdésed. |
gsmisi | 2570 | 2015. május 29. 21:01 | Válasz erre: 2569 |
Hát igen. Régi nagy igazság: Nem minden kukac passzol minden lyukban...
|
vlevi | 2569 | 2015. május 29. 18:37 | Válasz erre: 2566 |
Hidd el, örültem neki, mint majom a farkának, hogy lazapeti (és még sokan mások) segített :) Csak azért írtam, hogy aki kukacot használ, ne számítson feltétlenül arra, hogy 1-2 hét múlva csak felpattan a motorra, és megy vele. Természetesen lyuk mérettõl, formától is függõ lehet, hogy hatásos-e a kukacos defektjavítás, vagy sem. Énn egy elég nagydarab csavart szedtem össze, lehet, a kukac nem tudta teljesen kitölteni a rést. Más alakú csavarral, vagy szeggel más lehet a kukacos javítás végeredménye. |
klimas | 2568 | 2015. május 29. 17:39 | Válasz erre: 2564 |
Szerencsés vagy! Én még válaszra sem voltam méltó egy egyszerû(legalább is nekem) kérdésre.....((((((
|
OcsiÚr | 2567 | 2015. május 29. 12:51 | Válasz erre: 2566 |
Én Albániában "kukacoltam" tavaly szeptemberben, és idáig úgy jártam vele minden gond nélkül.
|
kawa550 | 2566 | 2015. május 29. 11:07 | Válasz erre: 2563 |
De mi ebben a sajnálatos? A gyártó is csak arra ajánlja és gyártja, hogy ne az út szélén vagy utánfutón végezd, hanem 10 perc alatt járóképes maradjon a gép. Ha napi 1 fújással hazaértél erdélybõl, akkor tökéletesen ellátta a feladatát a kukac nem?
|
R17.hu | 2565 | 2015. május 29. 09:28 | Válasz erre: 2564 |
Köszönjük a dicsérõ szavakat, reméljük pozitív élményekkel gazdagodsz és minden rendbe lesz az abroncsokkal. Várjuk majd a beszámolót ;)
|
Ispan | 2564 | 2015. május 28. 23:24 |
Egy kis beszámoló,az R17.hu ról. Elõre bocsájtom, hogy semmi rokoni, ismeretségi kapcsolatom nincs a céggel,nem vagyok beépített ember de a történet úgy gondolom,hogy megérdemel egy kis nyilvánosságot. Amikor meghirdetésre került az új gumi gyár textelési lehetõsége, jelentkeztem. Majd nem sokkal késõbb értesítettek, hogy ebben a méretben amit én használok mind a két motoromon Dl 650 Suzuki, és BMW 1200 Gs nem gyártanak, de felkeltettem az érdeklõdésüket, és Tesztelésre elküldenek egy vadi új Dunlop Trail Smart gumit, amit elõzetes kapcsolat felvétel után ma meg is kaptam,,így a holnapi 48 órás Felvidéki Várakat már ezzel abszolválom,és az idei nagy Brit -szigeteki túrámra is ezzel megyek. Kérésem volt, ha sikerül akkor még csütörtkön kellene nyélbe ütni a szerelést. 11 kor telefon a mûhelybõl, 13h kor már ment is a szerelés gondos pontos precíz munka. Valahogy így kellene mindennek klappolni! Ezért majd egy képes túrabeszámolót , fényképeket ,és egy textet kel csinálnom. Köszönöm a korrekt ügyintézést és a lehetõséget. |
vlevi | 2563 | 2015. május 28. 21:51 | Válasz erre: 2562 |
" mert a kukacos megoldás csak ideglenes" Sajnos ezt alá tudom támasztani. Erdélyben összeszedtem egy csavart, hiába kukacoltuk meg, folyamatosan fújni kellett bele, míg hazaértem. A napot kibírta, csak reggelente elég sokat kellet rajta pótolni, fél-egy bar körül. Ez volt augusztusban, hazajövetel után rögtön elvittem itthon gumishoz, augusztus vége óta nem kellett utánafújni. |
Nagyigumi | 2562 | 2015. május 28. 12:14 | Válasz erre: 2554 |
Üdv Mint gumiszerviz mi is a gombás javítást tudnánk ajánlani mert a kukacos megoldás csak ideglenes és persze érdemes belülrõl is rá figyelni a sérülésre :) Üdv Nagy-I Team |
Daty | 2559 | 2015. május 27. 13:14 | Válasz erre: 2554 |
Miért nem kérdezted meg tõlem?:-)) A Banditon anno 5.000 km után összeszedtem hátra egy szöget. Természetesen Juhászéknál Barcikán, és természetesen gombával javították, cseréig tökéletesen "mûködött". |
boxer | 2556 | 2015. május 27. 11:09 | Válasz erre: 2554 |
Vigye el gumishoz, vetesse le, majd talpas kukaccal (nem tudom, mi a pontos neve) javíttassa meg szakszerûen és használja tovább bátran!
|
kicsi | 2554 | 2015. május 27. 10:51 | Válasz erre: 2550 |
Egy szakmai kérdés: Ismerõs a múlt hétvégén összeszedett egy méretes szöget a hátsó gumijával, szerencséjére épp volt a közelben egy gumiszerelõ-mûhely, azonnal "megkukacolták" így tudta folytatni az útját. Kérdésem az, hogy egy nagyobb túra elõtt van-e valami teendõje? Foltoztassa be "rendesen" vagy netán dobja el, az egyébként zsírúj gumit, vagy nyugodtan nekivághat a túrának? |
kawa550 | 2552 | 2015. május 26. 20:47 | Válasz erre: 2546 |
Ma voltam a soproni yamahában, hát pont így álltak a bejárattól jobbra a szép új misi pr-ek, közel olyan magas stócban mint én. 195 vagyok.....
|
rimen | 2551 | 2015. május 26. 20:43 | Válasz erre: 2550 |
""Szakszerûen tárolt 2010-es gumival még túl nagy baj nem lehet!"" Én csak erre gondolatra reagáltam. |
rimen | 2549 | 2015. május 26. 20:36 | Válasz erre: 2546 |
Én nem tõlök rendeltem,és 4714 gyártásút kaptam ami nekem rendben van.
|
R17.hu | 2547 | 2015. május 26. 20:35 | Válasz erre: 2543 |
Nincs külön raktárban dolgozó emberünk, szóval épp sehogy se kell bírni. A irodánkban vannak bent gumik amit esetleg személyesen vesznek át, vagy kiállítani van bent stb. Már megszoktuk. Ruha viszont szépen átveszi... |
pandamaci | 2546 | 2015. május 26. 20:07 | Válasz erre: 2544 |
Én is rendeltem tõlük, mindig ,,friss,, volt az árú, hibátlan,és gyorsan jött. Bár teli áron zsír ujként a 4-5 éve õrizgetett azért csopperre sem kellene.. A tárolási kérdés nem b szogatás volt ,de uj gumikat legtobbszor csak 2méteres oszlopokban, egymásra rakva láttam.. http://www.autogumiker.com/upload/teljes_garancia/IMG_9992_1_%5B1%5D.jpg |
Draghubi | 2544 | 2015. május 26. 18:31 |
Ma megerkezett az uj Bridgestone hatso gumim! Ez gyors volt, koszi R17. Ja es DOT szam alapjan 2015-os.
|
csokabi | 2543 | 2015. május 26. 18:12 | Válasz erre: 2542 |
A szagot hogyan bírják a bent dolgozó kollégáid? Nekem csak egy órát volt a lakásban egy pár új gumi, de utána órákon át kellett szellõztetni!
|
R17.hu | 2542 | 2015. május 26. 18:01 |
Teljesen szigetelt raktárban vannak tárolva a gumik,amin annyi ablak van amennyi épp szükséges. Semmilyen egymásra fektetésrõl szó nincs, akkora a raktár, hogy erre nincs szükség ;) 4-5 éves gumink nincs. Ha van akkor az külön ár kategóriát képez. |
pandamaci | 2541 | 2015. május 26. 17:23 | Válasz erre: 2537 |
Nálatok a gumik hogyan vannak tárolva? Télen fûtött ,nyáron hûtött a raktár , és hány darab van egymásra fektetve ? A 4-5 éves DOT számu gumit ugye nem lista áron adjátok? |
kawa550 | 2540 | 2015. május 26. 15:18 | Válasz erre: 2539 |
Tekintve hogy mindenki rendes pénzzel fizet, nyilván a lehetõ legjobb és legfrissebb árút várja el a pénzéért, ha ugyan azon az áron kapom, akkor én is egy új gumit akarok, nem egy 5 éve szakszerûen tároltat. De ha az a 2010-es ugyan olyan típusú gumi mondjuk 10-15%al olcsóbb, akkor asszem simán megvenném, úgyis évente elkopik, nem lenne ideje megöregedni.
|
R17.hu | 2539 | 2015. május 26. 13:02 | Válasz erre: 2538 |
Így van, sose lesz benne igazság. Természetesen egy frissebb gumit mindenki nagyobb önbizalommal használ, és maga az a tudat, hogy nem régi az abroncs máris megnyugtatja, de egy ugyan olyan abroncs ami mondjuk 2-3 évvel öregebb, 99%-ban ugyan azt fogja és ugyan azt kell hogy nyújtsa a felhasználónak. Persze a sok éves gumi már ismét más dolog. |
R17.hu | 2537 | 2015. május 26. 12:11 |
Szakszerûen tárolt 2010-es gumival még túl nagy baj nem lehet! Hangsúlyozom szakszerûen tárolt gumival. Ami kint ázik és süti a nap porosodik stb, azt mi sem javasolnánk. 2010-es gumi még használható, kissé nehezebb lesz bekoptatni de utána majdnem tudnia kell azt amire kitalálták. Erre a gyártók is hivatkoznak. 2007-es abroncsot már mi se igazán javasoljuk használatra. Kicsit túl van lihegve a DOT téma mostanság. |
tsanyi | 2536 | 2015. május 24. 10:26 | Válasz erre: 2535 |
Nem akartam magamtól ilyesmit írni hisz ahogy írod mindenki ért hozzá, én sajnos nem ezért sokszor vásárolok öreg használt gumikat és hozzá nem értésemnek köszönhetõen sokáig motorozok velük sõt régebben nem átallottam akár 10 éves gumival is felmenni örömködni a Hringre. Ma már szerencsésnek mondhatom magam mert alig 7-8 évesek a gumik a motoromon.
|
kawa550 | 2535 | 2015. május 24. 10:15 |
Baccki, ennyi gumiprofesszor a világon nincs mint ami itt összejött!:)))))))) De vajon elfogadhatjuk-e tényként azt, amit az egyik legnagyobb gumigyártó, a goodyear luxemburgi fejlesztõközpontjának a vezetõje Jean-Pierre Jeusett mondott, aki talán többet ért a gumikhoz mint az itt jelenlévõ szakemberek? Akit érdekel a teljes cikk http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/03/gyarlatogatas_a_goodyear_fejlesztokozpontjaban/ Akit meg zavar az olvasás, annak itt a lényeg: "- Ha van egy téli gumija, amivel keveset jár, meddig használná? Tegyük fel, hogy van még bõven mintázata, csak már jó pár éves. Az öregedési problémára gondolok. - Nincs korra vonatkozó ajánlásunk. Nyugodtan megtarthatja a gumiját. - Ezek szerint a Goodyear gumiknál nincs öregedési probléma? - Nincs. Lehet, hogy kicsit felkeményedik, de ez nagyban függ a tárolástól. Szárazon, normális hõmérsékleten, sötét helyen kell tartani a gumit. A fény és az ózon megtámadja. - Az ózon? - Igen, olyan reakcióba lép a gumival, ami egy kis keményedést okoz. Nem megy tönkre, csak kicsit keményebb lesz. - Akár tíz-tizenöt évig is megtarthatom? - Igen. Bár tizenöt év múlva, ha még ugyanazzal az autóval jár, már négy generációval újabb gumik lesznek. Lehet, hogy nem rossz a gumija, de az új termék biztosan jobb lesz minden tekintetben. Pont, mint az autóknál." |
gezasz | 2534 | 2015. május 23. 20:19 | Válasz erre: 2533 |
Nyugis nem kanyarvadász embereknek az Alföldön hidd el megfelelõ. Öt éves gumi volt a motoromon fenn mikor megvettem, Pirelli Diablo Strada. Nyugodtan tudtam vele kanyarogni a hegyekben semmi gond nem volt.
|
sj66 | 2533 | 2015. május 23. 19:46 |
Ez ,már szinte bûncselekmény. Nem kereskedelem. 2007-2010-es "új"gumi?!? |
rimen | 2532 | 2015. május 23. 16:39 | Válasz erre: 2531 |
2007-2010-es gyártásu" ÚJ" gumikkal motorozzon az aki azokat árulja!!
|
banier | 2531 | 2015. május 23. 16:09 |
Sziasztok. Árulnak több oldalon is vadi új gumikat amik 2007 -2010 évjáratúak.. Ezek sosem voltak felszerelve még a címke is rajta. Használt gumi vagy régi de új. Kinek mi a tapasztalata.
|
rimen | 2530 | 2015. május 22. 20:52 |
Sziasztok! Ma megérkezett a Bridgestone Battlax T 30-as 120/70 ZR17 gumim.A jövõhéten szereltetem fel.Van valakinek tapasztalata ezzel a gumival??
|
R17.hu | 2529 | 2015. május 20. 11:30 | Válasz erre: 2528 |
Ahol többet lehet engedni ott több is van engedve, ezt több tényezõ határozza meg. Nem lehet engedni egy páros guminál 5000 Ft-ot. Így vannak beállítva az árak.
|
Draghubi | 2528 | 2015. május 20. 11:13 |
Hat nem is art egy kis ajandek mert a paros akciotok nem tul csabito. Kineztem a honlapon a Dunlop D404 gumit paros akcioban 67'990,- az ar, kulon-kulon megvasarolva pedig 68'606,- (39'350+29'256). A paros kedvezmeny tehat 616 forint. Meg a szallitasi koltseget sem fedezi...
|
R17.hu | 2527 | 2015. május 20. 09:58 |
Ajándék Pirelli napszemüveget adunk minden páros akcióban megvásárolt Pirelli gumihoz. Vegyétek, vigyétek ;)
|
pandamaci | 2526 | 2015. május 19. 20:55 | Válasz erre: 2524 |
Ez egy spec. csopper-cruiser hátsó méret..Kb 40eFt +-10% körül gondolkodhatsz- bármi is a márkaneve. S és H sebességhatár is közt van 1-2 ezer Ft különbség-ha valaki bevállalja. Esetleg ebay-rõl néha ugyanilyet találhatsz 100? eur körül +szállitás.. 20 ezerért (ami mondjuk olcsó lenne) semmilyen sincs ebben a méretben. |
rookie_78 | 2525 | 2015. május 18. 22:26 |
Üdvözlet! Aprilia Pegaso i.e. 650 motoromon 5 éves gumik vannak, kopás nem számottevõ.. Érdemes-kell e cserében gondolkodnom.? egyelõre nem vagyok nagy kanyarvadász tapadásban nem érzek hibát.. inkább nyomvályús uton éreztem némi instabilitást.. de ez nem meglepõ sztem Ha igen mit ajánlanátok? 99%-ban aszfalt ? 130/80 65H hátul 100/90 elöl a méret |
Draghubi | 2524 | 2015. május 18. 21:00 |
Nagy a csend olcso gumi temaban. Megjottek az uj gumik? Van 170/80/15 meret? Mennyibe kerul?
|
R17.hu | 2523 | 2015. május 12. 07:56 |
Itt van a ma reggelre ígért kis meglepetésünk, teljes egészében: Mai nap során érkezik hozzánk az elsõ magyarországi Nankang szállítmány és ezzel kezdetét veszi a hivatalos magyarországi tesztelés is. Olyan szaklapok és online felületek mellett, mint a Superbike vagy a Hegylakók, szeretnénk ha ti, mint utcai motorosok is beállnátok a tesztelõink sorába. Keressük tehát azt a 3 szerencsés motorost, aki résztvehet az R17.hu által szervezett Nankang tesztelésben egy-egy vadonatúj páros Nankang abronccsal, majd írásos formában be is számol a tapasztaltakról és elmondja személyes véleményét. Csattanóként még annyit, hogy fotóval együtt ez a vélemény meg is fog jelenni a Superbike Roadiac és Sportiac beszámolót tartalmazó júniusi lapszámában. Ha szeretnél te lenni az egyik szerencsés nincs más dolgod, mint elküldeni nekünk egy rövid kis bemutatkozó anyagot fotóval magadról, a motorodról, a motorozási szokásaidról, a túrákról melyeken résztvettél, vagy bármirõl, amit fontosnak tartasz tudatni velünk. Bemutatkozó anyagodat a henye@r17.hu e-mail címre várjuk. A levél címeként kérjük a következõt add meg: Jelentkezés Nankang tesztelésre |
R17.hu | 2522 | 2015. május 11. 21:34 |
Holnap reggelig kell várni a pontosabb infókra ;) Annyit elárulok, aki tesztelési lehetõséget "nyer" annak pénzbe nem fog kerülni |
Draghubi | 2521 | 2015. május 11. 21:13 |
Szerintem a tobbsegunk azt is boldogan bevallalna ha felaron kapna azt a gumit es cserebe dokumentalni kell a tapasztalatokat...
|
boxer | 2520 | 2015. május 11. 21:11 | Válasz erre: 2517 |
Az már nem nagy kunszt. Mondhatni csak pénzkérdés.
|
pandamaci | 2519 | 2015. május 11. 20:42 | Válasz erre: 2517 |
Na, erre már lenne értelme tesztgumit adni. Aztán ha utánna pénzért is veszel egy párat, az lesz a legjobb reklám :) |
Ispan | 2517 | 2015. május 11. 20:29 | Válasz erre: 2516 |
Tévedsz Boxer! Kis módosítással, 3 hét és 9000 km.... jun 13 indulás!
|
boxer | 2516 | 2015. május 11. 19:47 | Válasz erre: 2515 |
Ha pedig két hét alatt kell vele 10ezres túrát nyomni, akkor meg kb senki. :-) Az én tippem a megadott (semmi) feltételekre vonatkozott.
|
pandamaci | 2515 | 2015. május 11. 19:18 | Válasz erre: 2513 |
Teszt ? Mondjuk ha ha vállalni kell, hogy a tesztelésre kapott gumit ,,X,, (elég rövid belátható idõn belül ), ,változó körülmények között O-ra kell koptani, eredményeket elõre megadott szempontok szerint részletesen dokumentálni , akkor már nem is olyan vicces, és kb nem mindenki...
|
Draghubi | 2514 | 2015. május 11. 10:49 |
Hat igen. Kicsit "vicces" a kerdes... Mindenesetre en szivesen vallalom a chopper gumik teszteleset! ;))) |
boxer | 2513 | 2015. május 10. 22:30 | Válasz erre: 2511 |
Ki szeretne ingyen gumit tesztelni Nekünk?? Kb. mindenki. :-) |
R17.hu | 2511 | 2015. május 10. 20:49 |
Kedves Fórum társak. Jövõ héten egy kis "meglepetéssel" készülünk nektek. Egy kis ízelítõ, csak hogy fokozzuk a hangulatot. Ki szeretne ingyen gumit tesztelni Nekünk?? Bõvebb infó hamarosan ;) |
R17.hu | 2510 | 2015. május 10. 20:40 | Válasz erre: 2507 |
Egy kategória a két abroncs, bár a nedves tapadása valóban jobb a Road2-nek. Kicsit bajuszos abroncsok már ezek, bár mai napig rengeteg megy el belõle, nagyon sokan szeretik õket. |
f1gp | 2508 | 2015. május 8. 01:09 | Válasz erre: 2507 |
Szia! FZ6S-em volt: a BT023 száraz körülmények közt teljesen jól viselkedett, nedves úton viszont annál kevésbé. PR2-höz képest ebben jóval gyengébb. Nem tudom mennyit ment volna még el a kopáshatárig, mert a hátsó gumim 13-14e körül kapott egy defektet, aztán inkább az egészet cseréltem PR2-re. |
banier | 2507 | 2015. május 7. 21:48 |
Sziasztok. FZ6 motoromra Pilot Road 2 gumit szoktam venni, Most nem találok olcsón ,ezért a tesztek olvasása után gondoltam Bridgestone Bt023-as gumit vennék, Valakinek van tapasztalata e téren, mennyit fut el ? tapadás? stb .. a Pr2 nekem általában 18ezret fut. Köszi
|
boxer | 2506 | 2015. május 5. 21:21 | Válasz erre: 2504 |
Minden új guminál ugyanez a relámszöveg. Ha nem lcitálná felül tulajdonságaiban az elõdjét, meg a konkurenciát, akkor ki és miért választaná az újabbat? Nekem az 1150GS-en a Michelin PR4 Trail 11ezerkm alatt kopásjelzõig szaladt. Azóta még beletoltam egy ezrest, így most már tükörszoft a hátsó és csúszkál is. Az viszont tény, hogy amíg volt egészséges futófelület, addig nagyon jól teljesített vizen és szárazon is. Csak én is picit több futásteljesítményre vágyok. Meg egy picit több kompromisszumra a "terepképességet" illetõen. Úgyhogy nem ilyen lesz a következõ gumi a gépen. (Az elsõ gumi még elfutna érzésem szerint vagy 3ezret.) |
kawa550 | 2505 | 2015. május 5. 20:15 | Válasz erre: 2504 |
Ja, a teleshopos kés is elvág mindent könnyedén, a reklám meg a marketing már csak ilyen.:)))) Hiszem ha látom, vagy megbízható forrásból hallom hogy tényleg nõtt a futásteljesítmény. |
KToM | 2504 | 2015. május 5. 20:06 | Válasz erre: 2503 |
Köszi, nekem pont Trail Attack futásteljesítménye vert minden más általam használt gumit. Conti Road 2 EVO leírás szerint: multi-Grip technológia hosszabb futásteljesítményt és maximális tapadást eredményez szélsõséges manõvereknél, párosulva a hosszabb élettartammal a mélyebb profilmintának köszönhetõen. https://www.conti-online.com/www/motorcycle_de_en/general/technologies_en/multigrip_en.html |