nagyHoHo | 980 | 2009. május 14. 21:39 | Válasz erre: 978 |
Kösz, volt. Egyébként -csak neked- odaadom próbáldd ki a motorom Contival és írj egy õszinte véleményt.
|
ambrust | 979 | 2009. május 14. 21:37 |
Sava nem feltétlen rossz, de attól függ mire és mit. Nekem a 100-as robeszon sava soft racing van utcai használatban. 5000km alatt szinte vászonig kopott, de többször mentette meg az életemet!!! |
Macko | 978 | 2009. május 14. 21:35 | Válasz erre: 973 |
Sanyi, 180/55 vagy 150/70, amirõl szó van. Nagyon nem mindegy! Egyébként ha egyszer felteszel mondjuk egy Z6-ot, és össze tudod vetni, akkor mondj véleményt. |
nagyHoHo | 977 | 2009. május 14. 21:33 | Válasz erre: 974 |
Nem, csak figyelek a nyomásra és a kanyarokat is szeretem. Inkább az hajigálja a gumit aki csak egyenesben húzza a gázt, de akkor nagyon...meg induláskor...és csodálkozik, hogy hamar kopik.:-) |
indián | 976 | 2009. május 14. 21:32 |
Na akkor ezt a témát ki is veséztük szerintem : HAJRÁ ROAD ATTACK ! :-))))
|
SanyiFZ6S | 975 | 2009. május 14. 21:25 |
Nekem is 11000 van a Road Attackban de van még benne négy-ötezer.Elmegy annyit mint a BT-20 csak sokkal jobban tapad
|
indián | 974 | 2009. május 14. 21:21 | Válasz erre: 973 |
Akkor ez jelentheti azt is , hogy rendkívül ÓVATOS DUHAJ VAGY ! :-))))
|
nagyHoHo | 973 | 2009. május 14. 21:18 | Válasz erre: 972 |
Nekem soha nem volt ilyen problémám, pedig az én motorom sem két kiló, ezt az oldalfal sztorit már hallottam valakitõl:-) szerintem hülyeség. Nekem az elsõben egyébként pont 16ezer van, a hátsóban 8-9 körül. Eddig semmi probléma. Majd ha cserélem felrakom a képet, hogy meddig jártam le. Bár, ha ennyit motorozom mint mostanában, akkor várni kell még néhány évet...:-)Ja, és a guminyomás is fontos, fõleg terhelve.
|
indián | 972 | 2009. május 14. 21:07 | Válasz erre: 971 |
Annyi a gond a Road Attack-al , hogy puhább az oldalfala mint annak a guminak amit én használok , és terhelt állapotban , mikor ketten megyünk megpakolva akkor instabilnak érzem tõle a gépet ! Amúgy a Road szerintem semelyik gépen nem megy el 16000 km-et , csak ha a motort felemelve pörgetjük a kilóméterórát ! :-)))
|
nagyHoHo | 969 | 2009. május 14. 21:00 | Válasz erre: 968 |
Azért minden motorhoz a megfelelõ gumit kell választani.
|
indián | 968 | 2009. május 14. 20:54 | Válasz erre: 964 |
Azt biztos téveszted valamivel , mert nekem is volt több garnitúra is , de 7-8000-nél többet még pályázás nélkül sem ment el a Road Attack !
|
hornetman | 965 | 2009. május 14. 14:34 |
Sziasztok!Honda Hornet 600-asra 180/55 ZR17-es méretû gumit keresnék!Ki milyet használt,melyik típus lenne jó túrázásra?Nem szándékozom ringezni!Inkább a hosszabb élettartam a cél!
|
cujethu | 963 | 2009. május 13. 19:29 | Válasz erre: 960 |
Nézzétek már meg! Az a mint nem kifelé vezeti a vizet. Legalábbis ellentetésnek néz ki...
|
R2 | 962 | 2009. május 13. 19:25 | Válasz erre: 955 |
Talán :-)"http://www.motorgumishop.hu/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1832"
|
tsanyi | 961 | 2009. május 13. 19:24 | Válasz erre: 958 |
Utánanéztem, tényleg szlovén, attól még akár jó is lehet....:))
|
cujethu | 959 | 2009. május 13. 19:07 | Válasz erre: 957 |
A D404F-nek nem olan a mintája, mintha forgásirányos lenne csak fordítva tennék fel ?
|
TPBalaton | 957 | 2009. május 13. 19:04 | Válasz erre: 955 |
Hali Transalpon volt D404F hátul,5300km alatt vége lett. Elsõ kerékre való,valszeg azért bírt csak annyit,mert elég puha gumi volt.Különben nagyon ok volt a tapadása. |
tsanyi | 956 | 2009. május 13. 19:03 | Válasz erre: 955 |
Sava gumival szállítják az EU-ba? Az nem cseh vagy szlovák gumi? Elõbb innen kiviszik(bár lehet, hogy a GZ-250-et az EU-ban gyártják mint a GS500-at anno) és utána visszahozzák vele? A héten megyek kereskedésbe és megnézem. A dunlop persze jobb lenne, de a 250-re szerintem jó a Sava is.
|
kisfeher74 | 955 | 2009. május 13. 18:47 |
Hali! Érdeklõdõm, hogy a gépen Sava CM2 van rajta, ezzel hoztam el a kereskedésbõl, azt mondták,hogy Európába ezzel szállítják. A gépkönyv pedig Dunlop 404-ir. Érdemes lenne-e cserélni. Valakinek véleménye a Dunlop-ról. A gép:Suzuki GZ-250 Marauder. Köszönöm.Laci. |
tsanyi | 954 | 2009. május 13. 16:21 | Válasz erre: 953 |
Van, ha teheted inkább ne. Mondjuk az biztos, hogy olcsóbb.
|
virigabi | 953 | 2009. május 13. 08:30 |
Sziasztok! Az egyik ismerõsöm ajánlott Heidenau gumit, viszonylag olcsón (kb. 30 ezer lenne az elsõ-hátsó). Valakinek van ezzel a árkával tapasztalata? |
Varadi01 | 952 | 2009. május 12. 21:11 |
HAli. Nekem Conti road attak van fent. Igaz a hátulját 6 ezer alatt leamortizáltam, de nem tudok rá panaszkodni. Bandit 1250. |
ambrust | 951 | 2009. május 12. 21:08 | Válasz erre: 946 |
A Z6 nekem nagyon bejött, hidegben is meglepõen jól teljesített. De néha ha kinyit az állatkert bizony volt már, hogy megcsúsztam vele... De persze ez azért is lehetett, mert motorozni még nem tudok :P |
csabu987 | 949 | 2009. május 12. 21:03 | Válasz erre: 946 |
Csak kérdés, hogy milyen Avon volt az ami ennyire hamar kopik. Ezt pl eléggé túraguminak néz ki, olyan traktorminta van rajta, hogy juj.... Olvastam olyat is hogy Avonnal több mint 20 ezret ment a kolléga.
|
kicsi | 948 | 2009. május 12. 20:47 | Válasz erre: 938 |
nekem az 1150 esen volt Road Attack, az árához képest tényleg jó, tartós gumi, én hidegben nem szerettem!
|
tsanyi | 946 | 2009. május 12. 20:12 | Válasz erre: 945 |
Ez tempótól és vérmérséklettõl függ. Volt akinek SV-n az Avon pillanatok alatt elfogyott. A Z6-ra és a PR2-re még senki nem mondott rosszat semmilyen szempontból. Persze van olcsóbb és az is jó csak ugye akkor több kompromisszumot kell kötni. Én is eléggé árérzékeny vagyok, de a gumira kénytelen vagyok költeni és ugyan a legolcsóbb áron, de a jobbat igyekszem megvenni.
|
csabu987 | 945 | 2009. május 12. 20:01 |
Én Avon Azzaro-t vettem amocimra hátra (180/55/ZR17) 24900.-ért újonnan és elégedett vagyok egyelõre vele, aztán hogy meddig tart ki, majd meglátom.
|
TPBalaton | 944 | 2009. május 12. 19:59 | Válasz erre: 943 |
A Pilot Sport nem ua. minta Pilot Sporty igaz??
|
tsanyi | 943 | 2009. május 12. 19:52 | Válasz erre: 942 |
Én a PR2 mellett vagyok, de jelen állípot szerint az elsõ nem rendelhetõ, majd csak 1 hónap múlva. Most Z6-ot tudok egész jó áron, felszerelve. És Pilot Sportot, de az ugye nem mindenkinek a szive csücske.:))
|
ambrust | 942 | 2009. május 12. 19:44 |
opsz, az elõzõ PÜ akart lenni :) de végülis itt is jó, mert másnak is hasznos lehet! |
ambrust | 941 | 2009. május 12. 19:43 | Válasz erre: 924 |
Hali! Érdekelne, hogy konkrétan mit ajánlanál! Egyelõre még tájékozódok csak, mert a pénztárcám nem szeretne egy rossz választást :) No meg persze az ár is érdekelne :) |
C1800Rider | 940 | 2009. május 12. 19:42 | Válasz erre: 939 |
A Conti szériából a Trail Attackról hallottam nem túl jókat az elsõ szériából. ContiTwist robeszabronccsal volt szerencsém megismerkedni, jól fogott de nagyon gyorsan lenullázódott.
|
tsanyi | 939 | 2009. május 12. 19:37 | Válasz erre: 936 |
A Conti jó gumi és olcsó is. Egy gond van vele, hogy az oldalán eléggé sérülékeny, sok garis hiba van vele. Nem szivesen árulják olyan helyen ahol a gart. komolyan veszik.
|
C1800Rider | 936 | 2009. május 12. 19:27 | Válasz erre: 935 |
Dunlop Sportmax Roadsmart. Ez 2ct gumi. A rendõrBMW-n Conti Road Attack volt. :-) Gondolom nem csak az ára miatt! :-)
|
kicsi | 935 | 2009. május 12. 19:21 | Válasz erre: 934 |
az ugye két komponensû? remélhetõleg jobb, mint a BT20-as volt(mee az nem nagyon nyerte meg a tetszésemet) |
tsanyi | 933 | 2009. május 10. 20:37 | Válasz erre: 927 |
Szerintem van, de legalábbis van olyan jó pl. a PR2. Azt is tudom viszonylag olcsón. Aki próbálta eddig nem mondott rosszat róla.(én is sokat mentem vele mindenféle körülmények között).
|
Stefi(Gyula) | 932 | 2009. május 10. 20:33 | Válasz erre: 930 |
Ez lett volna a következõ kérdésem.MotoGP,-miért?Köszönöm mindenkinek,sokat tanultam!
|
tranyo | 930 | 2009. május 10. 20:26 |
Viszont nagyobb bedöntéssel nagyobb kanyarsebességet lehet elérni. Lásd pl. a MotoGP gépeken is inkább szélesebb van.
|
Zsifi | 929 | 2009. május 10. 20:15 | Válasz erre: 928 |
A szélesebb gumival nagyobbat kell dönteni ugyan ahhoz a kanyarhoz. Nem elõny, hanem hátrány..
|
Stefi(Gyula) | 928 | 2009. május 10. 20:12 | Válasz erre: 926 |
Kõszi!Kis zavar van bennem,mert a szélesebb hátsó javítja a dönthetõséget!A motor egyenesfutása változik meg,mikor a gumi peremén eggyensúlyozunk!Kevésbé kell "beletolni"a kormányba,hogy a gép lefeküdjön.Nem vita!Kérdezem,mert látom értesz hozzá!
|
vadasz | 926 | 2009. május 10. 19:48 | Válasz erre: 925 |
minnél vékonyabb a gumi annál kanyarvadászabb a gép (nyilván bizonyos határokon belül).
|
Stefi(Gyula) | 925 | 2009. május 10. 19:27 | Válasz erre: 922 |
Köszönöm a korrekt választ Vadasz!GSX750F-re szeretném szerelni a continentál abroncsokat!Valami ilyet gondoltam én is a gumiméret megváltoztatásárol!Azt szerettem volna,hogy"kanyarvadászabb"legyen a gép!Ehez felnit is kéne cserélni!Marad a gyári méret!Köszönöm a segítséget!
|
tsanyi | 924 | 2009. május 10. 19:10 | Válasz erre: 923 |
Van és olcsón tudok is szerezni és felszerelni. Ha érdekel pü.-ben válaszolok.
|
ambrust | 923 | 2009. május 10. 19:03 |
Sajnos a 20 éves VFR-em ismét szervízre szorul... A baj hatalmas, gumit kell cserélni :) Jelenleg Z6 van rajta. Ez hidegben nagyon jól teljesített, de a közepe nem szerette az autópályát. Valami olyasmit szeretnék, ami jobban bírja az egyenes futást, de ha döntögetni van kedvem ott sem kell nagyon kompromisszumokat kötni. Van ilyen? |
vadasz | 922 | 2009. május 10. 18:51 | Válasz erre: 921 |
a Te motorodra az a gumi nem rossz választás. Gumiügyileg a tapasztalati érték pont az, aminek nem sok értelme van, mert mindenki máshgyan használja a motorját, másik motort használ, más a súlya, máshol lakik, így más utakon jár. Alapvetõen: kipróbálod, aztán ha tetszik akkor a következõnek is az lesz, ha nem, akkor nézel mást és meglátod. Mindegyik gumi valamiben jobb valamiben gyengébb, "A GUMI" nem létezik. Pár dolog a választékról: Metzeler Z6 valszeg tartósabb Michelin Pilot Road kb ugyanaz, a Pilot Road 2 valszeg jbban tetszene. és van még sok alternatíva.... ...mind drágább mint az általad válaszot gumi ( de csak picit) Vedd meg ha most azt választottad, a nagy márkák gumijai ritka kivétellel egy próbára érdemesek mindig. A méret: Az álltalad kérdezett méret nagyon extrém. Viszont nem úgy extrém ahogyan Te gondolod úgy érzem. A felni mérete adott, ezen a gyári méret feszül ki olyan ívben, hogy a motor motorozható legyen, egyenesfutás , bekormányozás, kanyarstabilítás rendben legyen. Ha felteszel egy széleseb gumit, akkor az ugyanarra a felnire kell hogy kifeszüljön, amitõl "hegyes lesz" ( felszerelve ugyanolyan széles mlesz mint a 150-es ) és képtelenség lesz motorozni a vassal. Egy mérettel szélesebbet vagy keskenyebbet néha tesznek fel emberek, mert a motorjuknak bizonyos tulajdonságait akarják változtatni. Példa erre néhány szupersportmotornál a 190-es helyett 180 ast, vagy néha fordítva ( ki mire használja ), de az iylenfajta változtatások akkor javaltak csak, ha spéci motorod van és neked meg spéci igényeid, de úgy vélem kérdésedbõl, hogy nem ez a helyzet. Remélem segítettem. Üdv. vadasz |
Stefi(Gyula) | 921 | 2009. május 10. 18:21 |
Szevasztok!Conti Road Attack Continentál gumiról véleményt szeretnék kérni,ha már valaki használt ijet!(Gyakorlati tapasztalatokra volnék kiváncsi!)Továbbá:150/70/17 helyett,-170/60/17 abroncsot szabad e szerelni?Vagyis:-két mérettel szélesebbet!Szerintetek ez tul extrém?
|
genier | 917 | 2009. május 8. 20:45 | Válasz erre: 913 |
Általános információ Modell Honda NT700V Deauville Évjárat 2007 Kategória Touring Motor és sebességváltó Motor típusa V2 Ütem 4 Teljesítmény 108.00 LE (78.8 kW)) @ 12500 1/perc --- Húúúú, ennek de örülnék!!! Sajna azonban csak 66 LE az egész... Így aztán nekem ez az adatbázis elég megbízhatatlannak tûnik. |
C1800Rider | 916 | 2009. május 7. 13:35 | Válasz erre: 915 |
Kinek legyen elfogadható az ár? :-) mennyit szánsz rá, új legyen vagy használt, egyéb kívánságok (milyen NE legyen)? |
R2 | 915 | 2009. május 7. 12:34 |
CCaCCtok 130}90-16 elsõ gumit keresnék elfogat6ó áron !!!!!!!!!!!!! KöCCe !!!
|
R2 | 914 | 2009. május 6. 21:15 |
CCaCCtok 130}90-16 elsõ gumit keresnék elfogat6ó áron !!!!!!!!!!!!! KöCCe !!!!!!!!
|
Jani55 | 913 | 2009. május 1. 09:43 | Válasz erre: 909 |
Ha már végképp nincs más lehetõség (és mert nem vagyunk benne biztosak, hogy elõírt méretû gumi van a gépünkön, gépkönyv sincs, ismerõsöktõl is eltérõ méreteket kapunk, stb.), a különféle motorkerékpár típusokra a gyárilag elõírt gumiméretek megtalálhatók pl itt: "http://www.motor-katalogus.hu/" |
tsanyi | 911 | 2009. május 1. 08:49 | Válasz erre: 909 |
Lehet, hogy normális gumis nem Teszi fel neked, de akkor keress egy hülyét aki nem kigúnyol hanem elmagyarázza a dolgot.
|
vadasz | 910 | 2009. május 1. 05:29 | Válasz erre: 909 |
Csak lábtartóig ne döntsed a motort, mer ott már nemlesz igazán gumi az úton.... .... de egyenesen menni tökéletes :D
|
zzrash | 909 | 2009. május 1. 02:05 |
Uraim, köszönöm a válaszaikat. Valóban nem azt kérdeztem, hogy a 16os gumi felmegy-e a 17es felnire, hanem a gumik szélességébõl adódó eltérés miatt felszerelhetõ-e. A 150/70 miatt nem aggódtam, tudom hogy felmegy, de kétségeim támadtak azzal kapcsolatban, hogy a gumi rá fog-e feszülni a felnire, ha ennyivel keskenyebb a jelölt részen. Nos valóban, a kérdés nem volt szakszerû, mivel nem értek hozzá, mint nyilván mindenhez senki sem, ezért kértem segítséget - ez volt az elsõ gumicserém. Azóta felkerült a gumi, semmi probléma nincs vele, most már tudom hogy fellehet rakni. Üdv. &rash |
C1800Rider | 908 | 2009. április 30. 22:26 | Válasz erre: 907 |
Aki ezt a kérdést helyesen fel tudja tenni (értsd felniszélesség nem mm-ben hanem collban és társai) annak a fejében már meg se fordul ez a kérdés mert tudja a választ vagy a gugliban is meg tudja nézni. :-) De ha már kérdeztek lehet rendesen is válaszolni sztem is. Fõleg hogy akkora marhaságot nem kérdezett (más szerint se úgy látom).
|
pandamaci | 907 | 2009. április 30. 18:44 | Válasz erre: 903 |
a gyerek olyan nagy baromságot azért nem kérdezett, ugyanis a hülyeség mellett a felni, és a gumi szélességét is megadta.. (más dolog ha,eccerûbben kérdez hogy pl zzr40ra hátra a 160/60zr17 helyett a 150/70x 17 jó lesz e:)))) |
C1800Rider | 906 | 2009. április 30. 16:58 | Válasz erre: 903 |
feltételezem annyira nem buta az emberünk hogy a 17-es felnire 16-os gumit akarjon tenni. Inkább az akart a kérdés lényege lenni hogy 4,5-5 coll széles (nem pontos az adat amit megadott, inkább az utóbbi) felnire feltehetõ-e a 150/70-es gumi. Szerintem ebben kért tanácsot. Hogy aztán a vezethetõséget és a többi gumimérettel kapcsolatos dolgot ez hogy fogja az adott motoron befolyásolni az más kérdés.
|
vadasz | 905 | 2009. április 30. 10:19 | Válasz erre: 903 |
Hát álltalában nem vagyok oda a gyönyörtõl a hozzászólásaidtol DC, de most le a kalappal :D :D :D Így is lehet :D |
DiabloCorsa | 903 | 2009. április 30. 08:28 | Válasz erre: 902 |
Ez egy igen buta hülye kérdés. Mintha azt kérdeznéd, hogy aki 195 centinél magasabb felvehet-e 58 bukósusakot. A gumi közepén van egy nagy lyuk. Oda való a felni. Ha a felni és gumi mérete azonos akkor felrakható, DE a guminak és felninek is van szélessége. Aztán, van egy motor amibe gondolom bele akarod majd rakni a felnit a gumival. Szóval, ha a 195 centi magas embernek a feje körbe 58 centi, akkor vehet 58-as bukót. Amit megmértél, olyan mintha a 195 centi ember 58-as bukót akar, de ehhez azt adja meg meg, hogy a lába 45-ös. Tudtál követni? Milyen széles a felni és milyen motorba akarod beszerelni majd a kereket? + ez csupa elvi kérdés, mert ha a gumistól hülyeséget kérsz, nem szereli össze. A normális gumis. |
zzrash | 902 | 2009. április 28. 17:10 |
Ispan | 901 | 2009. április 17. 18:18 | Válasz erre: 900 |
Valami ilyenre számítottam . Köszönöm a részletes leírást. Mivel maga a motor is gyakorlatilag egy öszvér ( külön külön semmiben nem nyújt kiemelkedõt), de összességében egy rendkívül praktikus,jól használható túramotor,hangsúlyozom túramotor,de nem jön zavarba ha elhagyom az aszfaltot. "A többiek országutisabb gumikkal voltak, de annyira nem éreztem, hogy hátrényba lennék... fõleg, hogy még az aszfaltos részek is elég hárdosak voltak a sok felszórt homoktól, aprókavicstól" Pont ettõl félnék hogy a "Lügybölésre megyünk augusztusban Francia Alpok és nem szeretnék lemaradni a többiektõl a gumi miatt. Arrafelé azért kevesebb a rossz minõségû út. |
ztaki | 900 | 2009. április 17. 18:00 | Válasz erre: 899 |
ispan: a lényeg: én ránézésre és a tesztek alapján is sokkal többet vátam ettõl a gumitól. Sima alföldi terepen semmivel sem nyújtott többet, mint egy hétköznapi utcai endurós gumi. Közúton nem rossz, de ha terepen nincsenek jó tulajdonságai, akkor minek vegyek ilyet? Szóval ez volt az elsõ észrevételem. De mivel elõtt fim-es mitas enduró gumi volt a motoron (ami ugye már-már korssz...), így hatalmas volt a terepen való különbség. Persze ezzel meg országutón lehet "normálisan" menni, ami a fim-rõl nagyon nem mondható el (azzal max. 120 és lehetõleg nincs hírtelen fékezés vagy kanyar...). Aztán a szerdai túrán (kb. 600 km) egészen jól viselkedett. A többiek országutisabb gumikkal voltak, de annyira nem éreztem, hogy hátrényba lennék... fõleg, hogy még az aszfaltos részek is elég hárdosak voltak a sok felszórt homoktól, aprókavicstól... Az elõttem lévõ kétszer is megcsúszott, nálam nem volt ilyen probléma. A terepes részeken meg határozottan tetszetõsen viselkedett. Szóval most kb. úgy érzem, hogy ez a gumi egy közepes telesítményt tud nyújtani aszfalton - vagyis nyugodtan lehet vele bármit csinálni, de nem kell a határokat feszíteni... Terepen meg az elboldogul kategória, de véletlen sem terepgumi, szóval ott meg tudatosan kell figyelni arra, hogy ne nagyon számíts a gumira, inkább abból indulj ki, hogy országuti gumival vagy és maximum egy kicsit egyszerûbb lesz a dolgod. De hangsúlyoznám: a fim-es endurós gumikkal nem összeérhetõ, túl sûrû a mintázat és szinte semmi oldaltartása nincs. Régebben próbáltam a karoo-t, az egy ici-picit többet nyújtott terepen, mondjuk tény, hogy az 1000 km is jobban látszott rajta. |
Ispan | 899 | 2009. április 17. 17:28 | Válasz erre: 898 |
Köszi Taki. Igazából megmondom õszintén a homoktól tartok. Megfogadva a tapasztalt terepezõk mondását mi szerint a homokban "húzni kell neki" hát én húztam is de úgy elment az eleje hogy egy boka zúzódással meg is úsztam az esetet,csak éppen ez afrikában a Rommel Útja kezdetén történt.és a csizmámat nem tudtam felhúzni két héten keresztül.Még jó hogy volt tornacipõ,és nem esett az esõ. Azért gondolnám hogy kipróbálommert lesz egy hosszabb tura ami elég rossz minõségi utakon megym meg különben is kiváncsi vagyok. Aztán lehet hogy benyalom... |
ztaki | 898 | 2009. április 17. 17:09 | Válasz erre: 896 |
én drz400-on épp most próbálgatom... Eddig kb. 1000 km-t tettem bele. Még nincs határozott képem róla. :)) Mindenesetre ami eddig tuti: - sima nagyon homokos úton: nagyon gáz. Az anakee-n jobb volt... - szerpentinen nem mertem vele nagyokat dönteni. Az anakee-vel lazán.. - sziklás, köves talajon egészen elfogadható. - hóban (ld. www.takacsek.hu/2009-04-14/) meglepõen jól teljesített. Szóval elsõkörben szabadulni szerettem volna, mert terepen semmi pluszt nem nyújtott... de kezdem megszokni - és mielõtt pálcát törnék felette - jól elkoptatom. :))) Eddig max. 150-nel használtam (ez a végsebességem) és sehol nem volt bizonytalan, jó az egyenes futása... kanyarban van egy kis nyúlósága, de nem feltûnõ. A fenti túrán hazafelé még erdélyben 80-nal majdnem belerohantam egy vonatba, mert el vagyok szokva a fénysorompó, sorompó, vonatkürt hiányától... szóval egyszercsak ott volt elõttem a vonat... kifejezetten jól viselkedett vészfékezéskor és meglepõen jó hatásfokkal lassított. Az 1000km meg sem látszik rajta. Mindenesetre én ez után azt hiszem, hogy a trialmax-ot fogom visszarakni... vagy ha még tovább szokom, akkor lehet, hogy õ marad. |
Ispan | 896 | 2009. április 17. 16:22 |
Sziasztok! Continental TKC 80 gumit szeretnék kipróbálni egy DL650 -en . Én arra lennék kiváncsi hogy aszfalton,nagyobb sebességnél kanyarokban hogy viselkedik. Ez lenne az ötödik garnítúra amit kipróbálok a Stromin. Nálam vezet az Anakee,Aztán a Tourance,majd a gyári. Ha nagyon visszavetné a kanyargászást és a sebességet(140-nél nem tervezek többet,) akkor maradnék a tourance-nál. Igazából többet megyek aszfalton de szeretek letérni róla, meg akkor tudok igazán összehasonlítani ha kipróbálom. Igaz az ha nagyobb sebességgel mondjuk autópályán megy az ember hamarabb kopik? Ne kíméljetek!!!! |
pandamaci | 895 | 2009. április 11. 21:26 |
"http://motorrad.suzuki.de/index.php?id=315" ha érdekel valakit, suzukira milyen gumikat hagytak jóvá a németek,itt megnézhetõ |
azimut | 894 | 2009. április 11. 21:01 |
�Köszi én is erre jutottam mostPilot Power van rajta ezzel nagyon meg vagyok elégedve Ha valaki felrakna egy pilot sportot amennyiért vettem megkapja |
Zsifi | 893 | 2009. április 11. 11:30 | Válasz erre: 889 |
A pilot Sport az nem lesz jó... Sajnos az a micselinnek talán az egyetlen gumija ami szar...ezt szó szerint lehet érteni. 1000 Gixeren nagyon kevés... Pilot Power.. |
azimut | 892 | 2009. április 11. 09:21 |
�igazad van, de közvetitõn keresztül vettem nem igazán ezt szerettem volna / az egy nem a legjobb hetem volt / nagyon megoszlanak róla a vélemények ezért keresek olyat aki már használta is Köszi |
azimut | 891 | 2009. április 11. 08:30 |
�igazad van, de közvetitõn keresztül vettem nem igazán ezt szerettem volna / az egy nem a legjobb hetem volt / nagyon megoszlanak róla a vélemények ezért keresek olyat aki már használta is |
freemailpeter | 890 | 2009. április 11. 08:01 | Válasz erre: 889 |
szia!! talán gumivétel elött kellett volna ezt a kérdést feltenned!! :) nem igazán a legjobbakat mondják rola. elég lassan melegszik fel, gyorsan vissza is hül, elégés csúszkálós, de nagy részt attol is függ milyen modon, stilusban motorozol, lehet te észre se fogod ezeket venni,, |
azimut | 889 | 2009. április 11. 01:01 |
Sziasztok! gsxr 1000 re vettem egy Micheelin Pilot sport gumit véleményeteket kérem erröl a márkárol!! Köszi |
DiabloCorsa | 888 | 2009. április 6. 07:16 | Válasz erre: 886 |
Árakat pedig találsz itt: "http://www.pasztoy.hu/motor/advanced_search_result.php?keywords=110%2F70-17+or+150%2F70-17&categories_id=&search_in_description=1&inc_subcat=1&manufacturers_id=&x=10&y=10"
|
DiabloCorsa | 887 | 2009. április 6. 07:13 | Válasz erre: 886 |
klimas! Más a barátság és más az üzlet. Rendes ember nem túrkál barátja zsebében. |
klimas | 886 | 2009. április 5. 16:39 |
Sziasztok! Yamaha XJ 900 Diversionra keresek gumikat.Valami baráti áron... Kösz. |
freemailpeter | 885 | 2009. április 5. 14:55 | Válasz erre: 884 |
elöször is Boldog névnapot, másodjára , cseréld ki a telo szimeringeket mert élet veszélyes!!:))) |
VincentWega | 884 | 2009. április 5. 08:03 |
Sziasztok! Ezres Fzr-em van, hátul Metzeller Racetec gumival. Nagyon puha, de szerintem simán kibírja a szezont és eszméletlenül tapad! Ajánlani tudom csak mindenkinek :) |
DiabloCorsa | 883 | 2009. április 3. 13:30 | Válasz erre: 882 |
Nem a terhelése más. Az megadott szám szerint azonos. A gyártók idõnként speciális igényt támasztanak a gumiabronccsal szemben. Ehhez a nagy szériában gyártott szabványos sebesség és terhelés jelzésû gumit kicsit módosítják. Azt nem tudjuk mennyiben és mit, de az ilyen gumik teherbírása nem változik. A BMW márka, mely nagyon erõlteti, hogy csak gyári alktrész vegyél, elõírja, hogy csak E jelû ( Pirelli esetében ) gumit tegyél rá. Gyakorlati különséget még senki nem mondott az ilyen esetben NEM az elõírt jelû gumi használata esetén. Bizonyára nagy részt marketing oka is van ennek, mert az ilyen gumit régebben csak a márkaszervízben lehett megvenni. Hivakoznak garancilás problémákra, ennek megvonására, ha nem az elõírt gumi van rajta. Bizonyára ez mûködik Németországban, én nem látom nagy jelentõségét. A BMW pont olyan jól elgurul olyan gumival, ami a Banditra is jó. Ha nem, javítsák ki a futómûvét. Szerintem. Az elmúlt 20 évben csak BMW tulaj kért speciáls gumi, senki más, pedig legalább 30 motorra van ilyen "elõrás" a GS500-tól felfelé. Ilyen "specko" gumi akkor is volt már, amikor még nem létezett acélradiál motorgumi, tehát semmi köze az acélövhöz. Pl. GS500 mérete 110/70-17, 130/70-17. Ilyenben méretebn nincs acélradiál gumi. Az persze nem árt tudni, hogy a 150/70ZR17 nem jó a nagy túra endúrokra, pedig pl. Conti esetén kevesebbe kerül, mint a 150/70R 17 V. A ZR jelû gumi kis súlyú motoron jó nagy sebsségre, a V jelû erõsebb oldalfallal, merevebb szekezettel biztonsággal viszi a nagy endurót, utassal és csomaggal is. A ZR jelû gumi ilyenkor szétmegy illetve erõssen billeg vele a motor. |
Zsifi | 882 | 2009. április 1. 06:29 | Válasz erre: 881 |
Más a terhelése, némely motorra nem elég a normál, ezekre fejlesztették ki a speckó változatokat. A Metzelernél ugyan így van Pl egy 1200 Banditra, XX,Hajabusa, FJR ezekre nem szabad csak C-t rakni, mert különben nincs garancia. A gyárak nem mondják el mitõl más,de többnyire az acélövvel variálnak.. |
oszitrek | 881 | 2009. április 1. 01:04 |
Valaki mondja el nekem, h miket takarnak a betük a gumi típus mögött. Mert ezekbõl én simát veszem, de ezek miben mások? ContiRoadAttack C ContiRoadAttack Z ContiSportAttack K |
TPBalaton | 880 | 2009. március 30. 13:20 | Válasz erre: 879 |
Méretet mondtunk a gumisnak,aztán ezt hozatta. Egyébként nem volt vele semmi gond,nagyon jót mentem Ausztriában a 69-esen vele!!!Nyáron volt,pont eléggé melegedett,nagyon jól tapadt.Csak a kopás.:-)) Esõben a szögletes mintázata miatt lehet gyengébb. |
vadasz | 879 | 2009. március 30. 13:05 |
hát figy.. egy dunlop elsõgumit ha teszel hátulra, annál bármi jobb lesz párban elõre elsõ, hátulra hátsó... ...ez biztos Meg hát Mackó stb-t ha megkérded az Anakee/Tourance - ról szentem el tudják mesélni, hogy azokkal milyen közúton... ...nehezen tudom elképzelni, hogy a TA-val olyasmit akarnál mûvelni, amit ezekkel nem lehet, és ha jól sejtem az általad írt 5300-nak a töübbszörösét el tudsz vele menni azzal a mocival... ...így nemigazán értem a dolgot. Gumiügyileg kis saját dolog: Szombaton már le lehetett kapargatni az elefántokat a Z6 oldaláról, tetszik ez a gumi, várom már az interact-ot, csak addig még a polcon lévõ M3-at el kell füstölnöm |