tsanyi | 1290 | 2009. szeptember 3. 17:50 | Válasz erre: 1289 |
Nem egészen....sportgumikról és erõs motorokról beszéltem, én a gyárival 6500-at mentem....ahhoz képest 14000-ért 5000km-t menni egy tapadósabb gumival nem rossz:)......volt road2 is használtan(most adtam el) azzal még vidáman 12-14000km-t elmegy bárki, 16000 volt az ára.
|
Szicsu600 | 1289 | 2009. szeptember 3. 17:37 |
"tartok ebben a méretben 15-16000-ért használt gumit amivel pl. legutóbb 5000-et elmentem. " Hát egy Road2-es ÚJ 42.000 ami ugye a plafon (van olcsóbb ÚJ gumi is) és 20.000 km-et kibír.Akkor a használt gumi DRÁGA, ha utána számolunk. |
tsanyi | 1288 | 2009. szeptember 3. 17:35 |
Továbbra is van eladó használt és új gumim akciós felszereléssel, mindenki eldönti maga, hogy új vagy használt. "http://quickmoto.hu/"
|
Szicsu600 | 1287 | 2009. szeptember 3. 17:29 | Válasz erre: 1286 |
Én új gumit veszek és beleverek 20.000 km-et.Így ki is használom az új gumit, igaz nem is használja utánam már senki.:D
|
rosejblee | 1286 | 2009. szeptember 3. 16:44 |
De aki új gumit vesz,az max3-5ezer km után dobálja le a vasáról mert az nem új.Aki meg használtat,az valószínû tudja hogy az már nem bírja az újkori futásteljesítményt,de ha nincs lé meg húzza az övet.Ezért kerül a használt gumizás folyamatosan többe,mert van annak ám járulékos költsége is.De ha olyann nagy heyekben állna otthon a lé,akkor én inkább gumizásnál motort cserélnék mert akkor a szervizeket,láncokat is megúszhatnám:)
|
gourman | 1285 | 2009. szeptember 3. 16:23 |
Ez a gumi kérdés pedig nagyon egyszerû dolog,én autóra vettem használt gumit,DE motorra nem veszek,mert az újat inkább megveszem, használom 12-16e.km-t,ha elkopik akkor spórolok egy másikra,de nem kockáztatok,ha a spórolás annyit jelent hogy éppen idény végére nem tudok motorra ülni akkor kibírom,tavaszra meglesz rá a lé,nem érdekel ha nem fogok 123millió km menni egy idénybe, mint egyeseknél ez divat,nekem ennyit ér a életem.....
|
vadasz | 1284 | 2009. szeptember 3. 12:25 |
Nekem az a véleményem a gumiról, hogy azért jó ha van a motoron!
|
sfxnorbi | 1283 | 2009. szeptember 3. 10:23 |
Jó kis eszme csere alakúlt ki pár használt gumin.A szarrágóság nem itt kezdõdik szerintem.Az hogy ki és hogy használta a gumit látszik rajta.Ha annyi lenne a fizum mint a németeknek engem sem érdekelne hogy menyibe kerûl egy új garnitúra.
|
C1800Rider | 1282 | 2009. szeptember 3. 10:04 | Válasz erre: 1278 |
Az hogy használt gumit veszel nem azt jelenti hogy nem vagy tisztában a következményekkel hanem azt hogy tisztában vagy a lehetõségekkel! Szerintem. Attól hogy 2M-s motorod van még nem biztos hogy hegyekben álla pénz a bankszámlán. Én úgy számoltam (felhasználói tapasztalatok alapján) hogy 16-17e-t elfut a gumim, az kb az idén tervezett futásteljesítmény. Mivel nem ál hegyekben (sõt inkább csak síkságszerû) a bankszámlámon fellelhetõ pénz, ezért minden kiadást ütemeznem kell, így választhattam. Vagy leteszem a mocit (napi közlekedési eszköz, más igen nehézkes volna) és majd jövõre amikor összekaparok egy új szettet akkor megint elõveszem, vagy veszek egy használtat ami még az idén kiszolgál (õsz jön a finom terelgetés ideje, viszont a profilmélység azért kell) és jövõ tavaszig (amikorra amúgy is tervezve volt a gumizás ÚJ gumival) kihúzom ezzel. Nem örömömben tettem, nem örülök neki hogy csak így sikerült megoldani, de kompromisszumos megoldás kellett, mert másmilyenre most nem van píííz a motort meg nem tudom letenni |
ronin006 | 1281 | 2009. szeptember 3. 09:57 | Válasz erre: 1279 |
Az én gépem jócskán elmúlt 10 éves. Remélem a késõbbiekben nem kényszerülök rá a használt gumira, és ezt õszintén ajánlom mindenkinek. Kedves Péter, mi ebben a kérdésben nem tudjuk egymást meggyõzni. Minden jót! |
C1800Rider | 1280 | 2009. szeptember 3. 09:54 | Válasz erre: 1279 |
Nálam például az elsõ kopottabb... Akad olyan sarka a mintázatnak ahol már az alapig el van kopva! Ugyanakkor a TWI bordácskákig még nem jutott el a kopás. A hátsó sincs teljesen lefutva de inkább cserélem mostanában elkezdett bizonytalankodni a fara.
|
freemailpeter | 1279 | 2009. szeptember 3. 09:43 | Válasz erre: 1278 |
a motor tulajok nagy része hitelre veszi a gépet, ha kitudná csengetni egyben, talán a gumira is lenne lóvé, valószinû ha egy gumis ért hozzá akkor a szál szakadt, lyukas vagy egyéb hibákat ki tudja szürni, én eddig csak uj gumit vettem a motoromra,de most vettem egy használtat, semmi probléma nincs vele, az ára meg krorrekt volt, jo lesz lefuttatni vele az elsõt,,, mert az hogy egy elsõ elbir 2 ujhátsót, hát ez szerintem annyira nem igaz, persze biztos van olyan gumi is ahol igaz, |
ronin006 | 1278 | 2009. szeptember 3. 09:32 |
Szerintem analógia. Azt azért hadd furcsáljam, ha 2-3 milliós gépek gazdái nem akarják felfogni, mit kockáztatnak a használt gumival. Egyébként érdektelen vagyok a gumibizniszben... |
freemailpeter | 1277 | 2009. szeptember 3. 09:20 | Válasz erre: 1276 |
egy 5.1es fékolaj 3000ft, nem nagyon lehet össze hasonlitani... aki számla nélkül veszi a gumit, az kb 50-60-70 ezerért kapja meg, aki meg számlával az meg 100ezer körül |
ronin006 | 1276 | 2009. szeptember 3. 09:15 |
A gumi a biztonságos motorozás alapeleme. Lehet végül is ismeretlen elõéletû, ismeretlen származású használtakat venni, de én kétszer is meggondolnám. Csak egy kérdés: venne valaki használt fékolajat? |
nagyHoHo | 1275 | 2009. szeptember 3. 08:04 |
Jó lehet, hogy ki lehet fogni, de lutri. Ha nem ismered aki használta, fogalmad nincs mit mûvelt vele. Nekem az autómon - utoljára - Pirelli gumik vannak, amelyikbõl az egyik szálszakadt, életveszélyes. Kívülrõl, belülrõl nem mondod meg róla. Most jó magyarosan tegyem fel a netre, hogy alig futott Pirelli gumi eladó? Mikor tudom, hogy életveszélyes... Nekem csak ennyi a bajom, hogy más vacak gumijára nem tudok garanciát adni és ölni sem akarok. Természetesen mindenkinek a pénztárcája szabja meg, hogy mit vehet meg, de én még mindenkit megpróbáltam róla lebeszélni. |
C1800Rider | 1274 | 2009. szeptember 2. 22:27 | Válasz erre: 1270 |
Nem feltétlen szarrágóság. Én most vettem egy szettet amit egy spanyol-portugál körútra elindult emberke dobott le a mocijáról mert nem volt benne biztos hogy ennyit még kibírna. Ezzel én még tökéletesen eljárogatok. A gyári gumi a vártnál hamarabb elkopott és most kvára nincs minimum 50 rugóm egy új szettre. A motor mindennapi közekedési eszköz nem tehetem hogy ne motorozzak. Jövõ tavasszal meg kap egy új szettet valami tartósabbat ami nem megy gatyára 13e km után. Még keresem a kiválasztottat. Addig meg amit vettem jobb mint ami rajta van. Még van vagy 3,5mm hús a hátsón, elöl még több. Akkor miért ne lehetne ilyet venni? Lefutott és használt az nem ugyanaz sztem.
|
tsanyi | 1273 | 2009. szeptember 2. 21:46 |
Használt gumit árulok és többnyire keresik és én is azzal járok egy ideje......kézzel centírozunk mert van ugyan gépünk is hozzá adapterrel, de mégis megbízhatóbb a kézi és a gépi után néha jönnek mert úgy ráz és kiderül az egyszerûbb eszköz néha jobb. Szégyellem magam mert nincs pénzem 6-7 ezrenként egy új hátsóra ami az én gépemre még beszer áron is 50 rugó felett van......tartok ebben a méretben 15-16000-ért használt gumit amivel pl. legutóbb 5000-et elmentem. Természetesen van új gumi is garanciával-számlával aki igényli, de nem nézem le azt aki esetleg motorozni szeretne, de kevesebb a pénze mert azt azért be kell látni, hogy egy motor gumi garnitúráért amibõl egy idényben 2-õt is elhasznál egy átlag motoros sok a 60-80000huf. Hozzám ezután is lehet jönni használt gumiért és ígérem tökéletes kiszolgálást fog kapni az is akin csak 2000huf-t keresek........
|
nagyHoHo | 1272 | 2009. szeptember 2. 21:33 | Válasz erre: 1271 |
Használt autógumit is keresnek fõleg kopasz Audisok, BMW-sek. Már elõre röhögök, mert tudom mit akarnak. Persze króm 19-es vadi új felnije az van, de 235 v. 255-ös gumira már nincs pénze. Ha megkérdezem, hogy ilyen autó mellett nincs pénzed egy újra? -akkor az a válasz, hogy: "El akarom adni és nem akarok már költeni rá...":-)))
|
kilajsanyi | 1271 | 2009. szeptember 2. 21:15 | Válasz erre: 1270 |
Igen, csak amit mondasz az nem a valóság. Hány menõ sportmotoros csávó vett má tõlem használt gumit. Leszarják. Ha egy gumin van még minimális minta, az már nekik kincs. Sportmotorosoknál ( tisztelet a kívételeknek ) akkor szar egy gumi, ha kilóg a bele, nem akkor amikor kopott. Slicket meg imádják, mer' tapad, minda állat. Amiket sfxnorbi ajánl azok viszont jók lehetnek még pályázni is akár. Ha ûzném a pályázós sportot és limitált lenne a pénzmag biztos vennék használt gumit. A magánvéleményem, hogy egy márkás de használt gumi - esetleg egy törött motorról - még mindig jobb választás, mint egy bóvli tajvani gumi tízér'. |
nagyHoHo | 1270 | 2009. szeptember 2. 20:30 | Válasz erre: 1269 |
Mi ez, turi ? :-))) Mi nem szerelünk használt gumit, nem is fogunk, viszont állandóan keresik nálunk. Szerintem jó nagy felelõtlenség, ami szar az szar, amit valaki ledob azt nem azért teszi, mert annyi pénze van, hogy sportból gumit vásárol. Aki annyira szarrágó, hogy nem veszi meg az új gumit a motorjára, az ne is motorozzon. |
sfxnorbi | 1269 | 2009. szeptember 2. 09:42 |
Sziasztok ! Van pár használt gumim eladóban. Michelin Pilot Power 2CT 180/55 - 13000 ft Michelin Pilot Road 2 180/55 - 13000 ft Bridgestone BT002R PRO TYPE 3 180/55 - 13000 ft Bridgestone BT003R Type 2 190/55 - 13000 ft Bridgestone BT016R Hypersport 180/55 - 10000 ft Continental Race Attack 120/70,160/60 - 22000 ft Continental Race Attack 190/55 - 10000 ft Pirelli Superbike 120/70,190/55 - 22000 ft Dunlop GP Racer Slick 120/70,180/55 - 22000 ft Postai utánvéttel is elküldöm,kb.2000 ft |
nagyHoHo | 1268 | 2009. szeptember 1. 22:47 | Válasz erre: 1265 |
Conti TrailAttack: 50.000,- a garnitúra és 5000, - ért az elsõ-hátsót ki-be szereljük, centírozzuk. Mi nem kézzel csináljuk, ezért nem ingyen :-) a Haweka szett meg drága...
|
DiabloCorsa | 1266 | 2009. augusztus 31. 09:06 | Válasz erre: 1265 |
Ilyet: "http://www.pasztoy.hu/motor/productk_info.php?productsk_id=2986" Pirelli ST90 pár 57000+szerelés |
tsanyi | 1260 | 2009. augusztus 26. 17:25 |
Van néhány újabb 180/55 és 120/70-es használt gumim. Gumiszerelés-centírozás olcsón.
|
tsanyi | 1259 | 2009. augusztus 25. 22:41 | Válasz erre: 1258 |
Persze, az a céges számom is.... másképp pedig: quickmoto.hu
|
freemailpeter | 1258 | 2009. augusztus 25. 22:04 | Válasz erre: 1257 |
oké, az adatlapodon lévõ számon hivlak majd !! ha igy jo?
|
tsanyi | 1257 | 2009. augusztus 25. 21:53 | Válasz erre: 1256 |
Ilyesmire nem, csak akkor ha 3 után jössz.....
|
freemailpeter | 1256 | 2009. augusztus 25. 21:51 | Válasz erre: 1255 |
oké köszönöm !! héten szerintem elmegyek!! elõre be kell jelentkezni? |
tsanyi | 1255 | 2009. augusztus 25. 21:44 | Válasz erre: 1254 |
gyere be, ingyen megcsináljuk, ha jó fizetsz ha akarsz, de max 500-at.....
|
freemailpeter | 1254 | 2009. augusztus 25. 21:42 | Válasz erre: 1253 |
menniybe kerül egy ilyen centirozás, hátsómat kéne, szerintem most rosszul van centirozva géppel volt, |
tsanyi | 1253 | 2009. augusztus 25. 21:40 | Válasz erre: 1252 |
mindkettõ........de a kézit használjuk mert megbízhatóbb:)))
|
freemailpeter | 1252 | 2009. augusztus 25. 21:31 | Válasz erre: 1251 |
szia! kézi centirozotok van? vagy gépi?? üdv |
tsanyi | 1251 | 2009. augusztus 25. 19:07 | Válasz erre: 1249 |
Nem az marha drága bár szerintem is a legjobb túragumi, ez használt, de épp ma vitték el most Pilot Power és D209RR van jó állapotú viszont folyamatosan van újabb használt gumi és persze új gumit is forgalmazunk, pl Road2 most 73000/pár (hogy meddig nem tudom)
|
Szicsu600 | 1250 | 2009. augusztus 25. 18:24 | Válasz erre: 1242 |
Csak azt teszek fel most is, nagyon jó!:)
|
MadBob | 1247 | 2009. augusztus 25. 14:05 |
Sziasztok! 180/70R15 helyett fel lehet tenni a 170/80R15-öt? Ha igen akkor a menettulajdonságok miben és mennyire változhatnak? Egy Suzuki C1500-ról lenne szó.
|
night-rider | 1244 | 2009. augusztus 18. 16:29 | Válasz erre: 1242 |
az biztos jó mivel kétkomponensû,az egyik havernak tettünk a paneurópenre 6000km-nél szinte nem látszik kopás pedig dubrovnikban volt és pálya oda-vissza,a másik cimbi nem tudta kivárni a pilot road 2. 75000ft lett volna párban,és vett dunlopot 65000ft -ért az 1000fézerre 5000km-nél már lefittyent a hátgsó gumi.akkor melyik volt a drága?
|
vadasz | 1243 | 2009. augusztus 18. 11:51 |
ME Roadtec Interact van e fennt valakinek? Elsõsorban a Z6-al való összahasonlítás tapasztalati értékei érdekelnének. Ezt a gumit rendeltem 3 zacc Z6 után úgy éreztem, hogy megpróbálok valami mást... |
fazim | 1240 | 2009. augusztus 14. 01:14 | Válasz erre: 1218 |
Dunlop D220 is olyasmi körül jár, de még ezt a szezont kiszolgálja! Yamaha FZS1000-n használom. Csütörtöki tapasztalatom 495 km túrázás után; FJR1300ra szerelt Metzeler Roadtec Z6, prímán viselkedett és tökéletesen bejáratódott, ugyanis elõtte lett "bele rakva" 80 km. A kerekek kaptak rendesen a Mátrában, aztán az M3on. Megérkezés után jujjj, de finom melegek voltak. A Fazeremre hátra is ilyet tennék fel, ha lekopik a D220, mert elõl a fenti gumi van és ahhoz a párja dukálna! Amúgy mindenki érjen haza a most jövõ és az összes 7végén is! Üdv.
|
Balazs74 | 1239 | 2009. augusztus 13. 18:20 |
Sziasztok, ha van valakinek 190/60-17 vagy 190/55-17 es tura-sport-cruiser abroncsa,vevo vagyok ra. |
tsanyi | 1238 | 2009. augusztus 13. 18:10 |
van pár újabb használtgumim.....ha valakit érdekel keressen meg.....
|
tsanyi | 1237 | 2009. augusztus 11. 20:57 | Válasz erre: 1236 |
ez a kettõ konkrétan 15000/db és 1000-ért centrírozva felszerelem...tényleg jók, de van más is....
|
tsanyi | 1235 | 2009. augusztus 11. 20:31 | Válasz erre: 1234 |
Több is van, de a legjobb kettõ Dunlop 209R és Pilot Power, ezeknek mély a mintájuk és pályázva sem voltak(igaz az nem hátrány). Fel is szerelem a mûhelyünkben: "http://quickmoto.hu/" |
tsanyi | 1233 | 2009. augusztus 11. 20:25 |
Van néhány jó használt gumim 120/70-180/55 garnitúrák és külön 180/55-ös is. 1 garni 120/60-160/60 is de az túra gumi.
|
Daty | 1232 | 2009. július 30. 22:33 | Válasz erre: 1231 |
Szia Kedves Péter! Elnézésedet kérem, de nem a te kifejezett bosszantásodra írtam ki ennyiszer, és ha megfigyelted, folyamatosan csökkenõ árral írtam ki! Sõt! Csak úgy leírom, hogy ha valakit érdekel a két új gyári gumi (M80, C800) akkor odaadom 40.000 Ft-ért! Széles utat! Daty |
Daty | 1230 | 2009. július 26. 16:09 |
A tudomásomra jutott árak tükrében az eladó gyári IRC GS23-as gumik (Suzuki Intruder M800-ra és C800-ra) ára ismét és szerintem végleges szintre módosult. A kettõért 45.000 Ft-ot kérek. Méretek: 130/90-16 170/80-15 Széles utat! Daty |
erdokerulo | 1227 | 2009. július 22. 11:27 |
ABS vs. nincs ABS: rossz, kopott gumik esetében - akár autó, akár motor - nem segít, ahogy Diablo is írta, blokkolásgátló a neve. Viszont ha nem laza szerkezetû talajon fékezünk, akkor szerintem is rövidebb fékutat produkál, mint anélkül. Arról nem is beszélve, hogy blokkoló kerékkel nem lehet kikerülni. Tehát ha kanyarban vészfékezel, és blokkol a kerék, akkor ha nem engeded fel - azaz pumpálod - a féket, akkor irány az árok. Az ABS egyetlen "hátránya", ha valaki - mondjuk a ma 40-es korosztály és az idõsebbek - még nem ABS-es kocsin tanultak. Mert ha ABS-es kocsin pumpálsz - megszokásból, rutinból - akkor valóban hosszabb lesz a fékút, mint ha tövig nyomnád - ez utóbbi esetben ui. az elektronia "pumpál" helyetted. Blokkoló kerékkel mi fékez? Egyedül a csúszás emészt föl mozgási energiát. Ez pedig nem kevesebb, mint a csúszás nélkül felemészthetõ energia?
|
DiabloCorsa | 1226 | 2009. július 22. 09:36 | Válasz erre: 1225 |
Személyes tapsztalat nincs, de sok-sok leszerelt szövethibás, dudoros Vee Rubber gumit tudnék mutatni.
|
TattooedAngel | 1225 | 2009. július 21. 18:00 |
A Vee Rubber nevû gumikról tud valaki valamit, esetleg van velük valami tapasztalat?
|
C1800Rider | 1224 | 2009. július 21. 16:48 | Válasz erre: 1220 |
Tulképp egy kiskerekû MAN-re is lehetne kapni személyautó méretû abroncsot csak akkor nem lenne reális a 7,5T-s autó alatt megnyekkenõ gumit fikázni. Nem oda és nem arra a célta készült a D404. Ahogy a DL-re se lehet felrakni a ZR jelölésû Michelin Pilot Roadot vagy a ZR jelölésû Z6-os Metzelert, pedig méretben létezik odaillõ ZR-es is! Oda R-es való, csak azt lehet rá feltenni (más a karkassz és a a MPR esetében a mintamélység)
|
pandamaci | 1223 | 2009. július 21. 16:39 | Válasz erre: 1222 |
pont igy van, erre találták ki. :) Komolyabbra véve : az F es jelölésû gumi az elsõ gumi, motorokon az elsõkerék meg nemigazán hajtott általában. Ebbõl kifolyólag az F es gumikát nemigen tervezték vonóerõ átadására, igy nem véletlen hogy elkopott, de jó hogy elõbb szét nem robbant. |
pandamaci | 1221 | 2009. július 21. 15:57 | Válasz erre: 1220 |
hd-kon elol meg gyárilag ez van és kb 25 ezer felett bír. Na akkor szr vagy nem? -döntse el mindenki maga
|
TPBalaton | 1220 | 2009. július 21. 15:54 | Válasz erre: 1219 |
Transalp méretében szinte csak ez volt.Valszeg azért volt rövid életû,mert f-es volt,tehát elsõ gumi.Nekem hátul volt.De akkor sem szabadott volna 5300km alatt elkopnia! Csak aszfalton használtam!! |
pandamaci | 1219 | 2009. július 21. 15:45 | Válasz erre: 1218 |
Még valakit mielõtt félrevezetnénk, azért pontosítsunk: nem te irtad ide hogy endurora tetted hátra a csopper elsõ gumit??? |
Daty | 1217 | 2009. július 21. 14:49 |
Köszönöm szépen mindenkinek a tippeket, ötleteket! Úgy néz ki a Pásztóynál megtaláltam Metzeler-ben amit kerestem.:-) Széles utat! Daty |
Gabe37 | 1216 | 2009. július 21. 14:42 |
Ma megkapta Vara az elefántos Torance-t, elõre is, hátra is. Eddig is ez volt, jó volt, maradt is. Mayer Érden találtam a legjobb árakat az összes típusra, amiben gondolkodtam. A weboldaluk viszont nem mükszik most.
|
pandamaci | 1213 | 2009. július 21. 11:59 | Válasz erre: 1210 |
dunlop d404, michelin commander, pirelli route ezeket láttam hogy bírják..
|
pandamaci | 1212 | 2009. július 21. 11:57 | Válasz erre: 1210 |
a contiban autógumik közt sok volt a hibás, dudoros, ez tart vissza tõle semmi más.
|
pandamaci | 1211 | 2009. július 21. 11:57 | Válasz erre: 1208 |
Ha 3 éves korában lesz rajta rendes minta, csak azért nem fogom kicserélni, mert 3 éves. Ezen a tapadást nem lehet ugy érzékelni mint egy sportmotoron. Oldala nincs elöregedve ,nem napon áll. Nem dudoros, nem szakadt, szög sincs bent.Nézem rendszeresen.Kopásjelzõ alá viszont nem koptatom, nemcsak a kiálló drótok undorítóan balesetveszélyesek,de a kis minta miatt sem szeretném esõben eldobni a vasat, ugyanis nemcsak napsütésben a pláza körül megyek.
|
cujethu | 1210 | 2009. július 21. 11:52 | Válasz erre: 1209 |
Ismerõsök közötti nincs valaki, aki Conti Milestone-t használt? Én arra tervezem a cserét... |
pandamaci | 1209 | 2009. július 21. 11:51 | Válasz erre: 1205 |
Michelin körömmel nyomkodva is puhább,ebbõl adódóan annyit nem fog elfutni. A hátsónak talán gömbölyûbb a profilja.Az irc amikora végefelé kezdett kiszögletesedni, nagyon szarul kanyarodott. Talán az irc esõben jobb volt,nagyobb vizfelhõt is nyomott ki oldalra. |
cujethu | 1208 | 2009. július 21. 11:49 | Válasz erre: 1206 |
Akkor cseréled, ha a gumi 3 éves lesz, vagy ha lefut?
|
pandamaci | 1206 | 2009. július 21. 11:46 | Válasz erre: 1202 |
Ha a michelin lefut, vagy ugyanez,vagy még pirelli, esetleg dunlop lehet a következõ.Ugyanennyiért, vagy 1-2 Ft tal ocsóbban irc se kell. Kérdés akkor párban mit kapok lényegesen jobb áron.Itt a Tapadás különbséget nemigen lehet érzékelni, mert elõbb szikrázik a lábtartó mint egy kicsit is megcsússzon. Viszont esõben és km futásban vannak különbségek.
|
cujethu | 1205 | 2009. július 21. 11:36 | Válasz erre: 1204 |
A Commander mintára nagyon hasonlít az IRC-re! Anyagban milyen? |
pandamaci | 1204 | 2009. július 21. 11:35 | Válasz erre: 1202 |
ámerikában én is találtam vagy 80-100 dollárért, csakhát az ott volt..Na ezért lett michelin commander.
|
pandamaci | 1203 | 2009. július 21. 11:33 | Válasz erre: 1194 |
persze én sem interneten rendelném, inkább rendes motorgumisnál vedd meg aki fel is teszi...Aztán baj esetén nincs hogy túltároltat kapsz, gumihiba szerelési hiba egymásra mutogatás.
|
C1800Rider | 1202 | 2009. július 21. 11:28 | Válasz erre: 1200 |
Amennyiben csak egyféle IRC GS23 létezik akkor van olcsón, max idehaza szarnak rá hogy behozzák. Néccsak: "http://cgi.ebay.com/ebaymotors/IRC-GS23-OEM-170%2F80-15-TUBE-TYPE-REAR-TIRE-%23116358_W0QQitemZ130319279881QQcmdZViewItemQQimsxZ20090718?IMSfp=TL0907181310001r8867" Az 54e-s ár már nem is nevetséges hanem siralmas. |
DiabloCorsa | 1201 | 2009. július 21. 11:21 | Válasz erre: 1194 |
Fehér oldalfalu gumit itt nézd meg: "http://www.pasztoy.hu/motor/index.php?cPath=3_2926"
|
pandamaci | 1200 | 2009. július 21. 11:13 | Válasz erre: 1199 |
Én kerestem sokáig,tök ugyanez nincs ,csak hasonló.Olcsón (max 25?Ft) én is megvettem volna, de 54!! ezerért a suzukitól nem kellett a hátsó...
|
C1800Rider | 1199 | 2009. július 21. 10:55 | Válasz erre: 1198 |
USA e-bayen 130 dollár környékén adják a hátsó IRC gummát, elsõ is biztos fellelhetõ. Az annyira azért nem vészes ár. :-) Biztos idehaza is felkajtatható nem túl drágán. Igaz ennyiért már Metz vagy a pufibabás márka is megkapható.
|
pandamaci | 1198 | 2009. július 21. 10:33 | Válasz erre: 1194 |
"http://motorgumishop.hu/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=64" van többféle tipus is fehér csíkosban.(nekem conti nem kellene) Tiéd ,ha még igaz irc gs23 mal jön ki,de nézd meg rajta.Ugyanez az irc csak suzuki alkatrészként kapható, csillagászati áron.Már ha valaki ugyanilyet akar. Kemény mint a bakelit, de sokáig tart.Szárazban ezzel a géppel nem tudsz ugy menni hogy megcsusszon ugyhogy erre jó.Esõben viszont kopottan is jó. |
kisfeher74 | 1197 | 2009. július 20. 22:27 | Válasz erre: 1194 |
Szervusz! próbáld meg a Gumilap.hu, vagy r17.hu. Mind a kettõ gumik forgalmazásával foglalkozik. Üdv. Laci. |
Daty | 1194 | 2009. július 20. 22:13 |
Sziasztok! Tudna valaki ajánlani pár linket, ahol fehér falú gumikat lehet kapni az M800-as méreteiben? Elõre is köszi! Széles utat! Daty Ui: Rider, te mindenhol ott vagy??:-)) |
C1800Rider | 1193 | 2009. július 20. 22:00 | Válasz erre: 1192 |
És még akkor is elõfordulhat hogy stresszhelyzetben mégis hiba csúszik a számításokba. Amikor nyomás alatt van az ember sokkal könnyebben elkottázza a dolgokat. Pszichésen nem mindegy hogy egy simán fellökhetõ bójasor elõtt tûnik rövidnek a féktáv vagy egy teherautó emelõhátfala mögött végzõdik a fékút.
|
Macko | 1192 | 2009. július 20. 21:52 | Válasz erre: 1190 |
A 0,1 s a körülbelüli reakcióidõd vészhelyzetben. Egyébként motorral a helyes féktechnikát rengeteget kell gyakorolni biztonságos körülmények között, hogy valós kritikus helyzetben ne rontsd el. |
pandamaci | 1191 | 2009. július 20. 21:02 | Válasz erre: 1189 |
a kérdés, hogy a tudást, ott , azonnal, elsõre sikerül e használnod-mivel nem biztos hogy van mégegy próbalehetõséged..
|
Gabe37 | 1190 | 2009. július 20. 20:58 | Válasz erre: 1186 |
Moci volt. Ami a lényeg, hogy hirtelen helyzetben lehetek még sokkal ügyesebb is. A becsült 0,1 sec alatt én fel nem építettem a progresszív fékezést.
|
C1800Rider | 1189 | 2009. július 20. 20:57 | Válasz erre: 1187 |
Azt ha egy az út színével közel megegyezõ porréteg van vaahol a fékúton senki nem tud úgy kivédeni ahogy kéne. Az ABS csak elkerreg rajta, ABS nélkül meg sutty elsõ kerék ki (hacsak nem fejlesztette tökélyre valaki a blokkoló elsõ kerékkel fékezést) és kezdõdik a tudósítás az újságokban hogy nem adott elsõbbséget a mellékútról kikanyarodó nyergesvontató, az anyagi kár jelentõs, személyi sérülés a nyergesen nem történt blablabla.
|
gourman | 1187 | 2009. július 20. 20:48 |
De szerintem az ABS-t nem lehet csak úgy egy mozdulattal leminõsiteni,hiszen a közúton annyi minden lehet az út felületén(por,vizfolt,olaj,akármi),és akkor lehet hogy az ABS gyors reagálása többet ér mint egy ÁTLAGOS(direkt írtam nagy betûvel,hiszen nem mindenki fektet nagy hangsúlyt a fékezés gyakorlására)motoros fékezési tudása. Nem hiszem hogy motortervezõ mérnökök állhatatos munkája mit se ér....... |
Macko | 1186 | 2009. július 20. 20:43 | Válasz erre: 1185 |
Bocsánat, ha autóval voltál, akkor mindez sztornó. Autónál a helyes technika a hirtelen, rúgásszerû fékezés, azzal tudod a leggyorsabban felépíteni a fékhatást. Akár ABS-es, akár nem. Ott az eltérés csak abban az esetben van, ha irányítani akarod az autót. |
Macko | 1185 | 2009. július 20. 20:41 | Válasz erre: 1184 |
Nem jól alkalmaztad. A motoron a helyes féktechnika minden esetben (aszfalton) a progresszív fékezés. Ami annyit tesz, hogy egy folyamatos mozdulattal préseled össze a féket, azaz adsz idõt a teleszkópoknak felkeményedni, a guminak szétterülni és ezzel együtt felmelegedni. Ez tizedmásodpercek alatt történik, éppen mire te eljutsz a teljes fékerõig. Ez nem változik ABS-es motor esetén sem. Az eltérés annyi, hogy amikor eléred a teljes fékerõt, onnan az ABS-es féket teljes erõbõl húzod a megállásig. A simánál, amikor megcsúszik az elsõ kerék, éppen csak annyit kell engedni a féken, hogy megszûnjön a blokkolás, és újra növelni a fékerõt. Teljesen elengedni azért nem szabad, mert eléred a kiindulási állapotot, és kezdheted az egész progresszív fékezési folyamatot elõröl. |