7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Motorgumik! Ki mit ajánl, ki mire esküszik?
Következő oldal

tsanyi 1290 2009. szeptember 3. 17:50   Válasz erre: 1289
Nem egészen....sportgumikról és erõs motorokról beszéltem, én a gyárival 6500-at mentem....ahhoz képest 14000-ért 5000km-t menni egy tapadósabb gumival nem rossz:)......volt road2 is használtan(most adtam el) azzal még vidáman 12-14000km-t elmegy bárki, 16000 volt az ára.
    

Szicsu600 1289 2009. szeptember 3. 17:37  
"tartok ebben a méretben 15-16000-ért használt gumit amivel pl. legutóbb 5000-et elmentem. "



Hát egy Road2-es ÚJ 42.000 ami ugye a plafon (van olcsóbb ÚJ gumi is) és 20.000 km-et kibír.Akkor a használt gumi DRÁGA, ha utána számolunk.
    

tsanyi 1288 2009. szeptember 3. 17:35  
Továbbra is van eladó használt és új gumim akciós felszereléssel, mindenki eldönti maga, hogy új vagy használt. "http://quickmoto.hu/"
    

Szicsu600 1287 2009. szeptember 3. 17:29   Válasz erre: 1286
Én új gumit veszek és beleverek 20.000 km-et.Így ki is használom az új gumit, igaz nem is használja utánam már senki.:D
    

rosejblee 1286 2009. szeptember 3. 16:44  
De aki új gumit vesz,az max3-5ezer km után dobálja le a vasáról mert az nem új.Aki meg használtat,az valószínû tudja hogy az már nem bírja az újkori futásteljesítményt,de ha nincs lé meg húzza az övet.Ezért kerül a használt gumizás folyamatosan többe,mert van annak ám járulékos költsége is.De ha olyann nagy heyekben állna otthon a lé,akkor én inkább gumizásnál motort cserélnék mert akkor a szervizeket,láncokat is megúszhatnám:)
    

gourman 1285 2009. szeptember 3. 16:23  
Ez a gumi kérdés pedig nagyon egyszerû dolog,én autóra vettem használt gumit,DE motorra nem veszek,mert az újat inkább megveszem, használom 12-16e.km-t,ha elkopik akkor spórolok egy másikra,de nem kockáztatok,ha a spórolás annyit jelent hogy éppen idény végére nem tudok motorra ülni akkor kibírom,tavaszra meglesz rá a lé,nem érdekel ha nem fogok 123millió km menni egy idénybe, mint egyeseknél ez divat,nekem ennyit ér a életem.....
    

vadasz 1284 2009. szeptember 3. 12:25  
Nekem az a véleményem a gumiról, hogy azért jó ha van a motoron!
    

sfxnorbi 1283 2009. szeptember 3. 10:23  
Jó kis eszme csere alakúlt ki pár használt gumin.A szarrágóság nem itt kezdõdik szerintem.Az hogy ki és hogy használta a gumit látszik rajta.Ha annyi lenne a fizum mint a németeknek engem sem érdekelne hogy menyibe kerûl egy új garnitúra.
    

C1800Rider 1282 2009. szeptember 3. 10:04   Válasz erre: 1278
Az hogy használt gumit veszel nem azt jelenti hogy nem vagy tisztában a következményekkel hanem azt hogy tisztában vagy a lehetõségekkel! Szerintem. Attól hogy 2M-s motorod van még nem biztos hogy hegyekben álla pénz a bankszámlán.
Én úgy számoltam (felhasználói tapasztalatok alapján) hogy 16-17e-t elfut a gumim, az kb az idén tervezett futásteljesítmény. Mivel nem ál hegyekben (sõt inkább csak síkságszerû) a bankszámlámon fellelhetõ pénz, ezért minden kiadást ütemeznem kell, így választhattam. Vagy leteszem a mocit (napi közlekedési eszköz, más igen nehézkes volna) és majd jövõre amikor összekaparok egy új szettet akkor megint elõveszem, vagy veszek egy használtat ami még az idén kiszolgál (õsz jön a finom terelgetés ideje, viszont a profilmélység azért kell) és jövõ tavaszig (amikorra amúgy is tervezve volt a gumizás ÚJ gumival) kihúzom ezzel. Nem örömömben tettem, nem örülök neki hogy csak így sikerült megoldani, de kompromisszumos megoldás kellett, mert másmilyenre most nem van píííz a motort meg nem tudom letenni
    

ronin006 1281 2009. szeptember 3. 09:57   Válasz erre: 1279
Az én gépem jócskán elmúlt 10 éves. Remélem a késõbbiekben nem kényszerülök rá a használt gumira, és ezt õszintén ajánlom mindenkinek.
Kedves Péter, mi ebben a kérdésben nem tudjuk egymást meggyõzni. Minden jót!
    

C1800Rider 1280 2009. szeptember 3. 09:54   Válasz erre: 1279
Nálam például az elsõ kopottabb... Akad olyan sarka a mintázatnak ahol már az alapig el van kopva! Ugyanakkor a TWI bordácskákig még nem jutott el a kopás. A hátsó sincs teljesen lefutva de inkább cserélem mostanában elkezdett bizonytalankodni a fara.
    

freemailpeter 1279 2009. szeptember 3. 09:43   Válasz erre: 1278
a motor tulajok nagy része hitelre veszi a gépet, ha kitudná csengetni egyben, talán a gumira is lenne lóvé,
valószinû ha egy gumis ért hozzá akkor a szál szakadt, lyukas vagy egyéb hibákat ki tudja szürni,
én eddig csak uj gumit vettem a motoromra,de most vettem egy használtat, semmi probléma nincs vele, az ára meg krorrekt volt, jo lesz lefuttatni vele az elsõt,,,
mert az hogy egy elsõ elbir 2 ujhátsót, hát ez szerintem annyira nem igaz, persze biztos van olyan gumi is ahol igaz,
    

ronin006 1278 2009. szeptember 3. 09:32  
Szerintem analógia.
Azt azért hadd furcsáljam, ha 2-3 milliós gépek gazdái nem akarják felfogni, mit kockáztatnak a használt gumival.
Egyébként érdektelen vagyok a gumibizniszben...
    

freemailpeter 1277 2009. szeptember 3. 09:20   Válasz erre: 1276
egy 5.1es fékolaj 3000ft, nem nagyon lehet össze hasonlitani...
aki számla nélkül veszi a gumit, az kb 50-60-70 ezerért kapja meg, aki meg számlával az meg 100ezer körül
    

ronin006 1276 2009. szeptember 3. 09:15  
A gumi a biztonságos motorozás alapeleme. Lehet végül is ismeretlen elõéletû, ismeretlen származású használtakat venni, de én kétszer is meggondolnám.
Csak egy kérdés: venne valaki használt fékolajat?
    

nagyHoHo 1275 2009. szeptember 3. 08:04  
Jó lehet, hogy ki lehet fogni, de lutri. Ha nem ismered aki használta, fogalmad nincs mit mûvelt vele. Nekem az autómon - utoljára - Pirelli gumik vannak, amelyikbõl az egyik szálszakadt, életveszélyes. Kívülrõl, belülrõl nem mondod meg róla. Most jó magyarosan tegyem fel a netre, hogy alig futott Pirelli gumi eladó? Mikor tudom, hogy életveszélyes...
Nekem csak ennyi a bajom, hogy más vacak gumijára nem tudok garanciát adni és ölni sem akarok. Természetesen mindenkinek a pénztárcája szabja meg, hogy mit vehet meg, de én még mindenkit megpróbáltam róla lebeszélni.
    

C1800Rider 1274 2009. szeptember 2. 22:27   Válasz erre: 1270
Nem feltétlen szarrágóság. Én most vettem egy szettet amit egy spanyol-portugál körútra elindult emberke dobott le a mocijáról mert nem volt benne biztos hogy ennyit még kibírna. Ezzel én még tökéletesen eljárogatok. A gyári gumi a vártnál hamarabb elkopott és most kvára nincs minimum 50 rugóm egy új szettre. A motor mindennapi közekedési eszköz nem tehetem hogy ne motorozzak. Jövõ tavasszal meg kap egy új szettet valami tartósabbat ami nem megy gatyára 13e km után. Még keresem a kiválasztottat. Addig meg amit vettem jobb mint ami rajta van. Még van vagy 3,5mm hús a hátsón, elöl még több. Akkor miért ne lehetne ilyet venni? Lefutott és használt az nem ugyanaz sztem.
    

tsanyi 1273 2009. szeptember 2. 21:46  
Használt gumit árulok és többnyire keresik és én is azzal járok egy ideje......kézzel centírozunk mert van ugyan gépünk is hozzá adapterrel, de mégis megbízhatóbb a kézi és a gépi után néha jönnek mert úgy ráz és kiderül az egyszerûbb eszköz néha jobb. Szégyellem magam mert nincs pénzem 6-7 ezrenként egy új hátsóra ami az én gépemre még beszer áron is 50 rugó felett van......tartok ebben a méretben 15-16000-ért használt gumit amivel pl. legutóbb 5000-et elmentem. Természetesen van új gumi is garanciával-számlával aki igényli, de nem nézem le azt aki esetleg motorozni szeretne, de kevesebb a pénze mert azt azért be kell látni, hogy egy motor gumi garnitúráért amibõl egy idényben 2-õt is elhasznál egy átlag motoros sok a 60-80000huf. Hozzám ezután is lehet jönni használt gumiért és ígérem tökéletes kiszolgálást fog kapni az is akin csak 2000huf-t keresek........
    

nagyHoHo 1272 2009. szeptember 2. 21:33   Válasz erre: 1271
Használt autógumit is keresnek fõleg kopasz Audisok, BMW-sek. Már elõre röhögök, mert tudom mit akarnak. Persze króm 19-es vadi új felnije az van, de 235 v. 255-ös gumira már nincs pénze. Ha megkérdezem, hogy ilyen autó mellett nincs pénzed egy újra? -akkor az a válasz, hogy: "El akarom adni és nem akarok már költeni rá...":-)))
    

kilajsanyi 1271 2009. szeptember 2. 21:15   Válasz erre: 1270
Igen, csak amit mondasz az nem a valóság. Hány menõ sportmotoros csávó vett má tõlem használt gumit. Leszarják. Ha egy gumin van még minimális minta, az már nekik kincs.
Sportmotorosoknál ( tisztelet a kívételeknek ) akkor szar egy gumi, ha kilóg a bele, nem akkor amikor kopott.
Slicket meg imádják, mer' tapad, minda állat.

Amiket sfxnorbi ajánl azok viszont jók lehetnek még pályázni is akár. Ha ûzném a pályázós sportot és limitált lenne a pénzmag biztos vennék használt gumit.

A magánvéleményem, hogy egy márkás de használt gumi - esetleg egy törött motorról - még mindig jobb választás, mint egy bóvli tajvani gumi tízér'.


    

nagyHoHo 1270 2009. szeptember 2. 20:30   Válasz erre: 1269
Mi ez, turi ? :-)))
Mi nem szerelünk használt gumit, nem is fogunk, viszont állandóan keresik nálunk. Szerintem jó nagy felelõtlenség, ami szar az szar, amit valaki ledob azt nem azért teszi, mert annyi pénze van, hogy sportból gumit vásárol. Aki annyira szarrágó, hogy nem veszi meg az új gumit a motorjára, az ne is motorozzon.
    

sfxnorbi 1269 2009. szeptember 2. 09:42  
Sziasztok ! Van pár használt gumim eladóban.
Michelin Pilot Power 2CT 180/55 - 13000 ft
Michelin Pilot Road 2 180/55 - 13000 ft
Bridgestone BT002R PRO TYPE 3 180/55 - 13000 ft
Bridgestone BT003R Type 2 190/55 - 13000 ft
Bridgestone BT016R Hypersport 180/55 - 10000 ft
Continental Race Attack 120/70,160/60 - 22000 ft
Continental Race Attack 190/55 - 10000 ft
Pirelli Superbike 120/70,190/55 - 22000 ft
Dunlop GP Racer Slick 120/70,180/55 - 22000 ft
Postai utánvéttel is elküldöm,kb.2000 ft
    

nagyHoHo 1268 2009. szeptember 1. 22:47   Válasz erre: 1265
Conti TrailAttack: 50.000,- a garnitúra és 5000, - ért az elsõ-hátsót ki-be szereljük, centírozzuk. Mi nem kézzel csináljuk, ezért nem ingyen :-) a Haweka szett meg drága...
    

kovi0074 1267 2009. szeptember 1. 21:35  
Köszi jól hangzik!
    

DiabloCorsa 1266 2009. augusztus 31. 09:06   Válasz erre: 1265
Ilyet: "http://www.pasztoy.hu/motor/productk_info.php?productsk_id=2986"

Pirelli ST90 pár 57000+szerelés
    

kovi0074 1265 2009. augusztus 30. 12:56  
Sziasztok! Suzuki dl650-re milyen gumit ajánlotok?
    

tsanyi 1264 2009. augusztus 27. 17:50   Válasz erre: 1263
És újabb használt, jó gumik érkeztek.
    

tsanyi 1263 2009. augusztus 26. 20:13  
Most jut eszembe.....robogó gumik is vannak.
    

Spider 1262 2009. augusztus 26. 17:47   Válasz erre: 1261
Na az milyen gumi lehet?
    

tsanyi 1260 2009. augusztus 26. 17:25  
Van néhány újabb 180/55 és 120/70-es használt gumim. Gumiszerelés-centírozás olcsón.
    

tsanyi 1259 2009. augusztus 25. 22:41   Válasz erre: 1258
Persze, az a céges számom is.... másképp pedig: quickmoto.hu
    

freemailpeter 1258 2009. augusztus 25. 22:04   Válasz erre: 1257
oké, az adatlapodon lévõ számon hivlak majd !! ha igy jo?
    

tsanyi 1257 2009. augusztus 25. 21:53   Válasz erre: 1256
Ilyesmire nem, csak akkor ha 3 után jössz.....
    

freemailpeter 1256 2009. augusztus 25. 21:51   Válasz erre: 1255
oké köszönöm !! héten szerintem elmegyek!!
elõre be kell jelentkezni?
    

tsanyi 1255 2009. augusztus 25. 21:44   Válasz erre: 1254
gyere be, ingyen megcsináljuk, ha jó fizetsz ha akarsz, de max 500-at.....
    

freemailpeter 1254 2009. augusztus 25. 21:42   Válasz erre: 1253
menniybe kerül egy ilyen centirozás, hátsómat kéne,
szerintem most rosszul van centirozva géppel volt,
    

tsanyi 1253 2009. augusztus 25. 21:40   Válasz erre: 1252
mindkettõ........de a kézit használjuk mert megbízhatóbb:)))
    

freemailpeter 1252 2009. augusztus 25. 21:31   Válasz erre: 1251
szia!

kézi centirozotok van? vagy gépi??
üdv
    

tsanyi 1251 2009. augusztus 25. 19:07   Válasz erre: 1249
Nem az marha drága bár szerintem is a legjobb túragumi, ez használt, de épp ma vitték el most Pilot Power és D209RR van jó állapotú viszont folyamatosan van újabb használt gumi és persze új gumit is forgalmazunk, pl Road2 most 73000/pár (hogy meddig nem tudom)
    

Szicsu600 1250 2009. augusztus 25. 18:24   Válasz erre: 1242
Csak azt teszek fel most is, nagyon jó!:)
    

Szicsu600 1249 2009. augusztus 25. 18:23  
tsanyi!

180/55-ös road 2 új ?
    

MadBob 1247 2009. augusztus 25. 14:05  
Sziasztok! 180/70R15 helyett fel lehet tenni a 170/80R15-öt? Ha igen akkor a menettulajdonságok miben és mennyire változhatnak? Egy Suzuki C1500-ról lenne szó.
    

night-rider 1244 2009. augusztus 18. 16:29   Válasz erre: 1242
az biztos jó mivel kétkomponensû,az egyik havernak tettünk a paneurópenre 6000km-nél szinte nem látszik kopás pedig dubrovnikban volt és pálya oda-vissza,a másik cimbi nem tudta kivárni a pilot road 2. 75000ft lett volna párban,és vett dunlopot 65000ft -ért az 1000fézerre 5000km-nél már lefittyent a hátgsó gumi.akkor melyik volt a drága?
    

vadasz 1243 2009. augusztus 18. 11:51  
ME Roadtec Interact van e fennt valakinek? Elsõsorban a Z6-al való összahasonlítás tapasztalati értékei érdekelnének.

Ezt a gumit rendeltem 3 zacc Z6 után úgy éreztem, hogy megpróbálok valami mást...
    

ErErpower 1242 2009. augusztus 18. 08:25  
Michelin pilot road 2CT! nagyon jó!
    

Oldi 1241 2009. augusztus 14. 02:08   Válasz erre: 1240
Na, errõl beszélek mindig nyuszómuszó.....:-)
    

fazim 1240 2009. augusztus 14. 01:14   Válasz erre: 1218
Dunlop D220 is olyasmi körül jár, de még ezt a szezont kiszolgálja! Yamaha FZS1000-n használom. Csütörtöki tapasztalatom 495 km túrázás után; FJR1300ra szerelt Metzeler Roadtec Z6, prímán viselkedett és tökéletesen bejáratódott, ugyanis elõtte lett "bele rakva" 80 km. A kerekek kaptak rendesen a Mátrában, aztán az M3on. Megérkezés után jujjj, de finom melegek voltak. A Fazeremre hátra is ilyet tennék fel, ha lekopik a D220, mert elõl a fenti gumi van és ahhoz a párja dukálna! Amúgy mindenki érjen haza a most jövõ és az összes 7végén is! Üdv.
    

Balazs74 1239 2009. augusztus 13. 18:20  
Sziasztok,

ha van valakinek 190/60-17 vagy 190/55-17 es tura-sport-cruiser abroncsa,vevo vagyok ra.
    

tsanyi 1238 2009. augusztus 13. 18:10  
van pár újabb használtgumim.....ha valakit érdekel keressen meg.....
    

tsanyi 1237 2009. augusztus 11. 20:57   Válasz erre: 1236
ez a kettõ konkrétan 15000/db és 1000-ért centrírozva felszerelem...tényleg jók, de van más is....
    

freemailpeter 1236 2009. augusztus 11. 20:49   Válasz erre: 1235
menynibe kerül ?
    

tsanyi 1235 2009. augusztus 11. 20:31   Válasz erre: 1234
Több is van, de a legjobb kettõ Dunlop 209R és Pilot Power, ezeknek mély a mintájuk és pályázva sem voltak(igaz az nem hátrány). Fel is szerelem a mûhelyünkben: "http://quickmoto.hu/"


    

goimo 1234 2009. augusztus 11. 20:27  
Melyik modell a 180/55?
    

tsanyi 1233 2009. augusztus 11. 20:25  
Van néhány jó használt gumim 120/70-180/55 garnitúrák és külön 180/55-ös is. 1 garni 120/60-160/60 is de az túra gumi.
    

Daty 1232 2009. július 30. 22:33   Válasz erre: 1231
Szia Kedves Péter!

Elnézésedet kérem, de nem a te kifejezett bosszantásodra írtam ki ennyiszer, és ha megfigyelted, folyamatosan csökkenõ árral írtam ki!

Sõt!

Csak úgy leírom, hogy ha valakit érdekel a két új gyári gumi (M80, C800) akkor odaadom 40.000 Ft-ért!

Széles utat!

Daty
    

freemailpeter 1231 2009. július 26. 17:06   Válasz erre: 1230
hányszor akarod még beirni?
    

Daty 1230 2009. július 26. 16:09  
A tudomásomra jutott árak tükrében az eladó gyári IRC GS23-as gumik (Suzuki Intruder M800-ra és C800-ra) ára ismét és szerintem végleges szintre módosult.
A kettõért 45.000 Ft-ot kérek.

Méretek:

130/90-16
170/80-15

Széles utat!

Daty

    

erdokerulo 1227 2009. július 22. 11:27  
ABS vs. nincs ABS: rossz, kopott gumik esetében - akár autó, akár motor - nem segít, ahogy Diablo is írta, blokkolásgátló a neve. Viszont ha nem laza szerkezetû talajon fékezünk, akkor szerintem is rövidebb fékutat produkál, mint anélkül. Arról nem is beszélve, hogy blokkoló kerékkel nem lehet kikerülni. Tehát ha kanyarban vészfékezel, és blokkol a kerék, akkor ha nem engeded fel - azaz pumpálod - a féket, akkor irány az árok. Az ABS egyetlen "hátránya", ha valaki - mondjuk a ma 40-es korosztály és az idõsebbek - még nem ABS-es kocsin tanultak. Mert ha ABS-es kocsin pumpálsz - megszokásból, rutinból - akkor valóban hosszabb lesz a fékút, mint ha tövig nyomnád - ez utóbbi esetben ui. az elektronia "pumpál" helyetted. Blokkoló kerékkel mi fékez? Egyedül a csúszás emészt föl mozgási energiát. Ez pedig nem kevesebb, mint a csúszás nélkül felemészthetõ energia?
    

DiabloCorsa 1226 2009. július 22. 09:36   Válasz erre: 1225
Személyes tapsztalat nincs, de sok-sok leszerelt szövethibás, dudoros Vee Rubber gumit tudnék mutatni.
    

TattooedAngel 1225 2009. július 21. 18:00  
A Vee Rubber nevû gumikról tud valaki valamit, esetleg van velük valami tapasztalat?
    

C1800Rider 1224 2009. július 21. 16:48   Válasz erre: 1220
Tulképp egy kiskerekû MAN-re is lehetne kapni személyautó méretû abroncsot csak akkor nem lenne reális a 7,5T-s autó alatt megnyekkenõ gumit fikázni. Nem oda és nem arra a célta készült a D404. Ahogy a DL-re se lehet felrakni a ZR jelölésû Michelin Pilot Roadot vagy a ZR jelölésû Z6-os Metzelert, pedig méretben létezik odaillõ ZR-es is! Oda R-es való, csak azt lehet rá feltenni (más a karkassz és a a MPR esetében a mintamélység)
    

pandamaci 1223 2009. július 21. 16:39   Válasz erre: 1222
pont igy van, erre találták ki.
:)
Komolyabbra véve : az F es jelölésû gumi az elsõ gumi, motorokon az elsõkerék meg nemigazán hajtott általában. Ebbõl kifolyólag az F es gumikát nemigen tervezték vonóerõ átadására, igy nem véletlen hogy elkopott, de jó hogy elõbb szét nem robbant.
    

TPBalaton 1222 2009. július 21. 16:15   Válasz erre: 1221
Elõl jó lehet nyugdíjasoknak.:-)
    

pandamaci 1221 2009. július 21. 15:57   Válasz erre: 1220
hd-kon elol meg gyárilag ez van és kb 25 ezer felett bír. Na akkor szr vagy nem? -döntse el mindenki maga
    

TPBalaton 1220 2009. július 21. 15:54   Válasz erre: 1219
Transalp méretében szinte csak ez volt.Valszeg azért volt rövid életû,mert f-es volt,tehát elsõ gumi.Nekem hátul volt.De akkor sem szabadott volna 5300km alatt elkopnia!
Csak aszfalton használtam!!
    

pandamaci 1219 2009. július 21. 15:45   Válasz erre: 1218
Még valakit mielõtt félrevezetnénk, azért pontosítsunk: nem te irtad ide hogy endurora tetted hátra a csopper elsõ gumit???

    

TPBalaton 1218 2009. július 21. 15:20   Válasz erre: 1213
Dunlop d404f 5300km bírt ki...
    

Daty 1217 2009. július 21. 14:49  
Köszönöm szépen mindenkinek a tippeket, ötleteket!
Úgy néz ki a Pásztóynál megtaláltam Metzeler-ben amit kerestem.:-)

Széles utat!

Daty
    

Gabe37 1216 2009. július 21. 14:42  
Ma megkapta Vara az elefántos Torance-t, elõre is, hátra is. Eddig is ez volt, jó volt, maradt is. Mayer Érden találtam a legjobb árakat az összes típusra, amiben gondolkodtam. A weboldaluk viszont nem mükszik most.
    

cujethu 1215 2009. július 21. 12:53   Válasz erre: 1214
Ott nem írnak véleményt a gumikról!
vagy igen?
    

spengi 1214 2009. július 21. 12:52  
Nézzetek rá az r17.hu-ra. Motorgumi webáruház.
    

pandamaci 1213 2009. július 21. 11:59   Válasz erre: 1210
dunlop d404, michelin commander, pirelli route ezeket láttam hogy bírják..
    

pandamaci 1212 2009. július 21. 11:57   Válasz erre: 1210
a contiban autógumik közt sok volt a hibás, dudoros, ez tart vissza tõle semmi más.
    

pandamaci 1211 2009. július 21. 11:57   Válasz erre: 1208
Ha 3 éves korában lesz rajta rendes minta, csak azért nem fogom kicserélni, mert 3 éves. Ezen a tapadást nem lehet ugy érzékelni mint egy sportmotoron. Oldala nincs elöregedve ,nem napon áll. Nem dudoros, nem szakadt, szög sincs bent.Nézem rendszeresen.Kopásjelzõ alá viszont nem koptatom, nemcsak a kiálló drótok undorítóan balesetveszélyesek,de a kis minta miatt sem szeretném esõben eldobni a vasat, ugyanis nemcsak napsütésben a pláza körül megyek.
    

cujethu 1210 2009. július 21. 11:52   Válasz erre: 1209
Ismerõsök közötti nincs valaki, aki Conti Milestone-t használt?
Én arra tervezem a cserét...
    

pandamaci 1209 2009. július 21. 11:51   Válasz erre: 1205
Michelin körömmel nyomkodva is puhább,ebbõl adódóan annyit nem fog elfutni. A hátsónak talán gömbölyûbb a profilja.Az irc amikora végefelé kezdett kiszögletesedni, nagyon szarul kanyarodott.
Talán az irc esõben jobb volt,nagyobb vizfelhõt is nyomott ki oldalra.
    

cujethu 1208 2009. július 21. 11:49   Válasz erre: 1206
Akkor cseréled, ha a gumi 3 éves lesz, vagy ha lefut?
    

cujethu 1207 2009. július 21. 11:48   Válasz erre: 1206
Eddig a gyári IRC és a Commander volt rajta?
    

pandamaci 1206 2009. július 21. 11:46   Válasz erre: 1202
Ha a michelin lefut, vagy ugyanez,vagy még pirelli, esetleg dunlop lehet a következõ.Ugyanennyiért, vagy 1-2 Ft tal ocsóbban irc se kell. Kérdés akkor párban mit kapok lényegesen jobb áron.Itt a Tapadás különbséget nemigen lehet érzékelni, mert elõbb szikrázik a lábtartó mint egy kicsit is megcsússzon. Viszont esõben és km futásban vannak különbségek.
    

cujethu 1205 2009. július 21. 11:36   Válasz erre: 1204
A Commander mintára nagyon hasonlít az IRC-re!
Anyagban milyen?
    

pandamaci 1204 2009. július 21. 11:35   Válasz erre: 1202
ámerikában én is találtam vagy 80-100 dollárért, csakhát az ott volt..Na ezért lett michelin commander.
    

pandamaci 1203 2009. július 21. 11:33   Válasz erre: 1194
persze én sem interneten rendelném, inkább rendes motorgumisnál vedd meg aki fel is teszi...Aztán baj esetén nincs hogy túltároltat kapsz, gumihiba szerelési hiba egymásra mutogatás.
    

C1800Rider 1202 2009. július 21. 11:28   Válasz erre: 1200
Amennyiben csak egyféle IRC GS23 létezik akkor van olcsón, max idehaza szarnak rá hogy behozzák. Néccsak: "http://cgi.ebay.com/ebaymotors/IRC-GS23-OEM-170%2F80-15-TUBE-TYPE-REAR-TIRE-%23116358_W0QQitemZ130319279881QQcmdZViewItemQQimsxZ20090718?IMSfp=TL0907181310001r8867"
Az 54e-s ár már nem is nevetséges hanem siralmas.
    

DiabloCorsa 1201 2009. július 21. 11:21   Válasz erre: 1194
Fehér oldalfalu gumit itt nézd meg: "http://www.pasztoy.hu/motor/index.php?cPath=3_2926"
    

pandamaci 1200 2009. július 21. 11:13   Válasz erre: 1199
Én kerestem sokáig,tök ugyanez nincs ,csak hasonló.Olcsón (max 25?Ft) én is megvettem volna, de 54!! ezerért a suzukitól nem kellett a hátsó...
    

C1800Rider 1199 2009. július 21. 10:55   Válasz erre: 1198
USA e-bayen 130 dollár környékén adják a hátsó IRC gummát, elsõ is biztos fellelhetõ. Az annyira azért nem vészes ár. :-) Biztos idehaza is felkajtatható nem túl drágán. Igaz ennyiért már Metz vagy a pufibabás márka is megkapható.
    

pandamaci 1198 2009. július 21. 10:33   Válasz erre: 1194
"http://motorgumishop.hu/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=64"
van többféle tipus is fehér csíkosban.(nekem conti nem kellene)
Tiéd ,ha még igaz irc gs23 mal jön ki,de nézd meg rajta.Ugyanez az irc csak suzuki alkatrészként kapható, csillagászati áron.Már ha valaki ugyanilyet akar. Kemény mint a bakelit, de sokáig tart.Szárazban ezzel a géppel nem tudsz ugy menni hogy megcsusszon ugyhogy erre jó.Esõben viszont kopottan is jó.
    

kisfeher74 1197 2009. július 20. 22:27   Válasz erre: 1194
Szervusz! próbáld meg a Gumilap.hu, vagy r17.hu.
Mind a kettõ gumik forgalmazásával foglalkozik.
Üdv.
Laci.

    

Zsifi 1196 2009. július 20. 22:17   Válasz erre: 1194
Asszem a Dunlopnak van,meg a Continak.
    

C1800Rider 1195 2009. július 20. 22:16   Válasz erre: 1194
Nem a Fazeresbe nem írkálok. :-D
    

Daty 1194 2009. július 20. 22:13  
Sziasztok!

Tudna valaki ajánlani pár linket, ahol fehér falú gumikat lehet kapni az M800-as méreteiben?

Elõre is köszi!

Széles utat!

Daty

Ui: Rider, te mindenhol ott vagy??:-))
    

C1800Rider 1193 2009. július 20. 22:00   Válasz erre: 1192
És még akkor is elõfordulhat hogy stresszhelyzetben mégis hiba csúszik a számításokba. Amikor nyomás alatt van az ember sokkal könnyebben elkottázza a dolgokat. Pszichésen nem mindegy hogy egy simán fellökhetõ bójasor elõtt tûnik rövidnek a féktáv vagy egy teherautó emelõhátfala mögött végzõdik a fékút.
    

Macko 1192 2009. július 20. 21:52   Válasz erre: 1190
A 0,1 s a körülbelüli reakcióidõd vészhelyzetben.
Egyébként motorral a helyes féktechnikát rengeteget kell gyakorolni biztonságos körülmények között, hogy valós kritikus helyzetben ne rontsd el.
    

pandamaci 1191 2009. július 20. 21:02   Válasz erre: 1189
a kérdés, hogy a tudást, ott , azonnal, elsõre sikerül e használnod-mivel nem biztos hogy van mégegy próbalehetõséged..
    

Gabe37 1190 2009. július 20. 20:58   Válasz erre: 1186
Moci volt. Ami a lényeg, hogy hirtelen helyzetben lehetek még sokkal ügyesebb is. A becsült 0,1 sec alatt én fel nem építettem a progresszív fékezést.
    

C1800Rider 1189 2009. július 20. 20:57   Válasz erre: 1187
Azt ha egy az út színével közel megegyezõ porréteg van vaahol a fékúton senki nem tud úgy kivédeni ahogy kéne. Az ABS csak elkerreg rajta, ABS nélkül meg sutty elsõ kerék ki (hacsak nem fejlesztette tökélyre valaki a blokkoló elsõ kerékkel fékezést) és kezdõdik a tudósítás az újságokban hogy nem adott elsõbbséget a mellékútról kikanyarodó nyergesvontató, az anyagi kár jelentõs, személyi sérülés a nyergesen nem történt blablabla.
    

Macko 1188 2009. július 20. 20:53   Válasz erre: 1187
Pedig így van. Kérdezd csak meg Diablot. :o)))
    

gourman 1187 2009. július 20. 20:48  
De szerintem az ABS-t nem lehet csak úgy egy mozdulattal leminõsiteni,hiszen a közúton annyi minden lehet az út felületén(por,vizfolt,olaj,akármi),és akkor lehet hogy az ABS gyors reagálása többet ér mint egy ÁTLAGOS(direkt írtam nagy betûvel,hiszen nem mindenki fektet nagy hangsúlyt a fékezés gyakorlására)motoros fékezési tudása.
Nem hiszem hogy motortervezõ mérnökök állhatatos munkája mit se ér.......
    

Macko 1186 2009. július 20. 20:43   Válasz erre: 1185
Bocsánat, ha autóval voltál, akkor mindez sztornó.
Autónál a helyes technika a hirtelen, rúgásszerû fékezés, azzal tudod a leggyorsabban felépíteni a fékhatást. Akár ABS-es, akár nem.
Ott az eltérés csak abban az esetben van, ha irányítani akarod az autót.
    

Macko 1185 2009. július 20. 20:41   Válasz erre: 1184
Nem jól alkalmaztad. A motoron a helyes féktechnika minden esetben (aszfalton) a progresszív fékezés. Ami annyit tesz, hogy egy folyamatos mozdulattal préseled össze a féket, azaz adsz idõt a teleszkópoknak felkeményedni, a guminak szétterülni és ezzel együtt felmelegedni. Ez tizedmásodpercek alatt történik, éppen mire te eljutsz a teljes fékerõig.
Ez nem változik ABS-es motor esetén sem.
Az eltérés annyi, hogy amikor eléred a teljes fékerõt, onnan az ABS-es féket teljes erõbõl húzod a megállásig. A simánál, amikor megcsúszik az elsõ kerék, éppen csak annyit kell engedni a féken, hogy megszûnjön a blokkolás, és újra növelni a fékerõt. Teljesen elengedni azért nem szabad, mert eléred a kiindulási állapotot, és kezdheted az egész progresszív fékezési folyamatot elõröl.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők