7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Motorgumik! Ki mit ajánl, ki mire esküszik?
Következő oldal

DiabloCorsa 1390 2009. szeptember 19. 07:10  
Szezon végi kiárusítás!

Raktáron lévõ motorgumik 30% engedménnyel kaphatók amíg a készlet tart.

"http://www.pasztoy.hu/motor/specials.php"
    

C1800Rider 1389 2009. szeptember 16. 12:30   Válasz erre: 1388
Sztem is a kikockulás (és ezáltal azért valahol a futásteljesítmény) a legfõbb indok a kétkomponensû gumik mellett. Bár nálam nem nagyon kockul el a gumi, pedig minden nap használom, de igyekszem hétvégén a lehetõ legkevesebbet egyenesen menni. :-) Néha még egyenes úton is szlalomozok vele ha nincs a közelemben senki. :-) Dûteni meg ennél jobban sztem kétkomponensûvel se merném, a cipõm oldala rendszeresen leér szûk fordulókban. :-) Néha a lábtartó is, de az elég messze van a földtõl.
    

CJKrisz 1388 2009. szeptember 16. 09:21   Válasz erre: 1385
A kétkomponensû gumi okossága szerintem nem is abban rejlik, hogy azzal mennyivel jobban lehet dönteni a motort, mert az oldala puhább. Bár pszichikailag biztos segít és a motoros jobban meri dönteni a gépét, mert tudja, hogy a gumi oldala puhább, ezért jobban tapad, viszont vélhetõen a sima, egykomponensûvel is ugyanúgy tudná dönteni. Én azt gondolom, hogy a kétkomponensû gumi azoknak a motorosoknak isteni adomány, akik nem csak túrázásra és kanyarvadászatra használják a motort, hanem javarészt mindennapi közlekedési eszközük. És az oldala olyankor nem nagyon kopik, egy idõ után szögletes lesz és ha egy túrára kerül a sor, akkor kanyarokban már nagyon bizonytalanul viselkedik a gép, amikor átbillen a gumi egyenesre kopott élén. De nem is kell kanyarogni hozzá, elég egy nyomvályús úton menni. Elõzéskor, vagy sávváltáskor nagyon bizonytalan a gép, amikor fel akar mászni a púpra. A kétkomponensû gumi középsõ része kicsit keményebb, mint az oldala, ezért az lassabban kopik, késõbb válik a gumi szögletessé.
Véleményem szerint ezért okos a kétkomponensû gumi és mivel a fentieket mind tapasztaltam, ezért váltottam Michelin PR2-re. A TDM lábtartóját ugyan bátrabban karistolom kanyarokban, viszont ez valószínûleg ment volna az elõzõ egykomponensû Dunlop gumival is, csak azzal nem voltam annyira bátor. Nekem viszont a lényeg, hogy nem szögletesedik olyan ütemben, mint az elõzõ gumim.
    

vadasz 1387 2009. szeptember 15. 10:55   Válasz erre: 1386
r17-nél a Z6 interactet is annak írják .... aztán mégsem az !


de ismétlem: lehet 10 komponensû is... ...3 év múlva meg majd inteligens-nek hívják, aztán utánna majd jön a nanotechnilógiával erõsített post-inteligens futófelület (mert ekkor már nem is guminak hívják majd)

ettõl még nem kell berosálni.. minden stílushoz van majdnem minden gyártónak gumija, és a legtöbb teljesen jó is arra a célra amire gyártják.... .....ennyi.
    

TPBalaton 1386 2009. szeptember 15. 10:43   Válasz erre: 1385
Valamelyik webáruházas oldalon írták 2komponensûnek.

    

vadasz 1385 2009. szeptember 14. 19:41   Válasz erre: 1384
bt45 egykomponensû

kis és közepes teljesítméyû motorokra való nagyon-nagoyn jól tapadó gumi. (305 köbcentis kawán elhasználtam 14000km alatt)

ezt a komponensességet véleményem szerint erõsen túlbecsüli a tisztes társaság... ...általában a közúton közlekedõknek az útviszonyok és szennyezõdések okoznak instabilítást, ami miatt atán "tapadósabb gumi kell", de azonos körülméyek között az sem lesz jobb... ...csak olyan tartományban amit meg amúgy is alig használ ki néhány ember (nem elsõsorban dõlésszõgre gondoltam)
    

TPBalaton 1384 2009. szeptember 14. 17:09  
Bridge BT45R 2komponensû vagy sima?
Valakinek tapasztalata milyen?
Kopásügyileg??
    

cujethu 1383 2009. szeptember 10. 20:47   Válasz erre: 1382
ok.
én is :)
    

csetka 1382 2009. szeptember 10. 20:47  
cujethu! küldtem pü-t
    

cujethu 1381 2009. szeptember 10. 18:20   Válasz erre: 1380
Ok. Köszi.
    

csetka 1380 2009. szeptember 9. 19:23  
cujethu! Holnap este teszek fel képet.
    

sfxnorbi 1379 2009. szeptember 9. 18:40   Válasz erre: 1378
tudok de sajna jövõ héten
    

cujethu 1378 2009. szeptember 9. 17:22   Válasz erre: 1376
Az enyémben 25.000 van, de szerintem még nem csere-értett!

Tudsz képet feltenni, hogy néznek ki?
    

sfxnorbi 1377 2009. szeptember 9. 17:05  
van egy 240 es R16-os hátsom ha valakit érdekel
    

csetka 1376 2009. szeptember 9. 15:57  
18000 ebbõl 4000-et én tettem bele. Az Osztrák szerpentínek megviselték. Októberben lesz müszakis igy most kell rá venni.

    

cujethu 1375 2009. szeptember 9. 15:53  
Csetka!

Mennyinél lett cserés a gyári?
    

C1800Rider 1374 2009. szeptember 9. 15:42   Válasz erre: 1373
gyanítom nem a Night Dragon hanem a régebbi, sztem lassan kifutó MT66-os minta. Inkább közel ebben az árban nézd meg a Metz ME880-at. Daty-t kérdezheted is róla nyugodtan, neki az került fel a gépre és természetesen van fekete oldalfallal is nem kötelezõ fehéret venni a gépsasra.
    

csetka 1373 2009. szeptember 9. 15:19  
Köszi! Intruderre szeretném. 107 euró

    

surveyor 1372 2009. szeptember 9. 14:36   Válasz erre: 1364
Két ismerõsömnek van Motion, az eddigi tapasztalatok pozitívak. Az egyik motor 900-as Hornet, nyolcezer km után még kb 50% minta hátul, kockásodás minimális, a másik verda 1200-as Bandit, hétezer km, több mint 50% és nem kockás, pedig sokat megy egyenesen. Megcsúszásra nem panaszkodtak, igaz mindkettõn van kb 1cm majrécsík hátul. A Road Attacknál keményebb, de nem feltétlenül rosszabb.
    

Spapa 1371 2009. szeptember 9. 14:23   Válasz erre: 1370
Nekem van.:-(
Diablo Strada-t ne vegyél, csúszik mind a rosseb! Fõleg esõben.:-)
    

csetka 1370 2009. szeptember 9. 13:48  
Pirelli gumikrol van valakinek tapasztalata?
    

TPBalaton 1369 2009. szeptember 9. 12:39  
Conti Avenue gumin a profilmélység 1,5mm,a TWI-nél még van 0,6mm.
Ez hogy lehet??:-))
    

sfxnorbi 1368 2009. szeptember 8. 16:51   Válasz erre: 1367
sztem 2008 as és 15 pííz
    

freemailpeter 1367 2009. szeptember 7. 20:45   Válasz erre: 1356
menniyért adod ill mikori gyártású?
    

C1800Rider 1366 2009. szeptember 7. 20:42  
Ma lekerültek a trévingek és felkerültek a Battlewingek. Van különbség. Még így is hogy a Battlewingek is két éveskék és használtak. Megszûnt a sodródásérzet, pontosan fordul a motor, bár kicsit ki van kockulva (majd a hétvégén lesz egy kis szerpentinezés az megoldja:-D ) de nagyon jó az eddigiekhez képest. A hátsó fékkel volt még gondom, vészfékezésnél igen pici láberõre azonnal blokkolt a kerék, most meleg gumival kifejezetten jól adagolható a hátsó fék, önmagában hátsó fékkel simán lehet lámpára gurulásnál erõsebbet fékezni,eddig simán blokkolt olyankor is. Szal asszem ha elkopik a hátsó (az elsõ még igen jó) kap egy új hátsót a jelenlegi elsõ oszt jónapot. :-)
    

C1800Rider 1365 2009. szeptember 7. 20:39   Válasz erre: 1362
Ha sok az egyenesmenet, az élettartam szempontjából valami kétkomponensût rakass, az nehezebben kockul el.
    

rosejblee 1364 2009. szeptember 7. 20:34   Válasz erre: 1363
190-es
    

freemailpeter 1363 2009. szeptember 7. 20:33   Válasz erre: 1360
te Krumpli bácsi, ezek közül csipegess!!
michelin pilotroad2, dunlop roadsmart, vagy Bridgestone bt021
180 vagy 190es van a szekeren?
    

rosejblee 1362 2009. szeptember 7. 20:32   Válasz erre: 1361
Igen ez igaz,de nem is vagyok egy magyar Rossi de még Talmácsi se.Általában egyenesen közlekedem olykor kicsit ferdén:)
    

tsanyi 1361 2009. szeptember 7. 20:27   Válasz erre: 1360
Akkor kissé késõn érdeklõdsz, hogy az jó gumi-e? :)) A tesztek és külföldi fórumok szerint kissé gyenge gumi, de itthoni tapasztalatot még nem hallottam.
    

rosejblee 1360 2009. szeptember 7. 20:11   Válasz erre: 1359
Igaziból már lefoglaltam,de használtat nem szeretnék míg az eklézsia engedi,bár kezd tele lenni a szügyöm:)
    

tsanyi 1359 2009. szeptember 7. 20:04   Válasz erre: 1358
Rosszabb mint az Attack, ha már conti....PR2 nem jó?......vagy Z6? Mindenképp új?
    

rosejblee 1358 2009. szeptember 7. 19:37  
Mennyire jó az a ContiMotion gumi túrázóknak igen ajánlgatják,tudtok róla valamit.GSX-1400-re tenném.
    

tsanyi 1357 2009. szeptember 7. 18:03  
Conti Race Attack 160/60-120/70 párban vagy külön is eladók, egész jó állapotban. Ebben a méretben PR2 garnitúra is van lehetõleg egyben eladók. 180/55 és 120/70-es méretben többféle sport és túra gumi akciós szereléssel. "http://quickmoto.hu/"
    

sfxnorbi 1356 2009. szeptember 7. 17:32  
Sziasztok !
Van egy eladó klasz kis Bridgestone BT021R 190/50 4,3mm a közepe .
    

tsanyi 1355 2009. szeptember 6. 07:21   Válasz erre: 1354
Na ja, de Neked nem is gond ha kanyarban megcsúszik, illetve erre kicsi az esély. A Mitas-t használja egy SV-s haver aki tett már fel Heidenau-t is és azt mondja nem annyira rossz, a Heide-nél sokkal jobb. De azért a gumi egy túramotoron amivel néha kanyargásznak is nem itt kezdõdik. Szerintem.
    

kemenyke 1354 2009. szeptember 5. 22:35  
�Remekül bevált Mitas H-07 gumiabroncsom, már több mint 30e-t futott 5. évesen, pedig egy Ural forgatta a negyed tonnájával nem csak aszfalt úton. Úgy tudom, hogy kb. max. 7 év egy abroncs élettartama. Ezek alapján hamarabb öregszik meg, mintsem lekopjan a TWI-ig. Az autómon Barumot használok. Ezek a csehek?? Csak tudnak v.mit.
    

bigyula 1353 2009. szeptember 5. 18:54   Válasz erre: 1321
�Volt szerencsém Continental road Attackot venni, de soha többé nem teszem. Kúszik egyenesben, 110-nél olyan érzésem volt, mintha lágy, defektes gumi lenne hátul. Elõl motorfékezésnél rázott.Soha többé nem lesz Contim.
    

Verado 1352 2009. szeptember 5. 12:47  
köszönöm a jó ötleteket, PR2-m nekem is volt a 600 Fazeren, fizettem is érte vagy 60 e Ft + a felrakást, és elmentem vele 12 e Km-t.A legtöbbet azomban a Macadam-mal mentem, olyan 14e km nél még ugy nézett ki mintha PR 7-8 e körül...ja és 45 e Ft vettem
    

CJKrisz 1351 2009. szeptember 4. 15:29   Válasz erre: 1350
Na, akkor meg nem is negatívum! :) Az elõzõ gumim Dunlop volt, na az azt csinálta, hogy amint elérte a csúszáshatárt, akkor azonnal megugrott. Nem sodródott, vagy kúszott, hanem ugrott egy nagyot, aztán az ember vagy reflexbõl megfogta, vagy eldobta a gépet. Egyszer volt ilyenem és úgy megijedtem a gumi reakciójától, hogy utána már nem is mertem annyira megdönteni a vasat, nem tudtam, hogy következõ alkalommal sikerül-e megfogni.
    

C1800Rider 1350 2009. szeptember 4. 15:18   Válasz erre: 1349
Szerintem direkt jó ha van egy kis jóindulatú csúszáshatár ami figyelmeztet hogy hellóka eddig és ne tovább,mert ha nem lenne csak az hogy mégy aztán egyszer csak minden átmenet nélkül leesel az útról az kellemetlenebb mint a kis kontrollálható sodródás.
    

CJKrisz 1349 2009. szeptember 4. 14:22   Válasz erre: 1345
Én is a Michelin PR2-t használom, kb. 3000 km-t mentem vele, ennek a nyoma sem látszik. Csak jót tudok mondani róla, nagyon jól betapad a kanyarokban és vizes úton is kiváló. Ahogy C1800 kolléga is írja, kétkomponensû, a közepe egy kicsit keményebb, lassan kopik, az oldala meg szinte ragad. Külföldi fórumokon is sok jót olvashatsz róla. Túramotorosok bõ 15e km-t szoktak vele menni, mire cserére szorul. Ami negatívum az az ára, illetve használatnál annyi, hogy lábtartó szikráztató kanyarokból kijövet ha nagyon téped a gázt, akkor a hátulja hajlamos egy kicsit bizonytalankodni. Nem csúszik meg hirtelen, hanem egyszerûen elkezd egy kicsit sodródni kifelé. Olyan mértékben, hogy nem is kell belenyúlni a dologba, magától megoldódik ahogy kezd egyenesbe állni a gép. Elõször ez furcsa, de a 3. ilyen után ráéreztem, hogy hol a határ, könnyen megszokható a dolog és már nem is foglalkozom vele igazán.
    

C1800Rider 1348 2009. szeptember 4. 13:49   Válasz erre: 1345
Micheli Pilot Road2. Kétkomponensû gumi én még csak jót hallottam róla. középen nem kopik oldalt viszont jól fog.
    

vadasz 1347 2009. szeptember 4. 13:47   Válasz erre: 1345
metzeler Z6 (interact akár) - tovább bírja mint ezek, de nem sokkal (azonos hasnzálat mellett)

nekem a Z6-os szettjeim eddig 7000, 9000, 16000 -et bírtak. (mindig elsõ hátsó cserével)
    

Verado 1346 2009. szeptember 4. 13:45  
természetesen a lájtos az 5000 km volt igy 9000 nél néztek igy ki a gumik
    

Verado 1345 2009. szeptember 4. 13:44  
Macko, a BMW1300GT én 5 km lájtos használat és 4000 km alpokban való kulturált kanyargás után 1 személyel és némi csomaggal az oldaldobozokban mint az alábbi képek is mutatják nagyon elfogyott a gyári Bridgestone igy Villachban hazafele tudtam egy jobbat venni u.a. márkából BT021F ami 12000 állitólag kibir.
Sima turázáshoz keményebbet , többetfutót tudtok ajánlani?
Méretek 120/70R17TL W és 180/55Z17TL W
    

vadasz 1344 2009. szeptember 4. 13:27   Válasz erre: 1343
....úgy mondanám, hoyg mentün kegyütt is :D

Linz-Pireneusok szakaszon
    

freemailpeter 1343 2009. szeptember 4. 13:23   Válasz erre: 1342
jo tudni ezeket, mondjuk az én motorom 200kg körül csak,
nem te indultál el idén Krisztiánfz6 al marokkóba?:)
    

vadasz 1342 2009. szeptember 4. 13:08   Válasz erre: 1341
igaz, hgyo sokat nem mentem vele egyenesen, de 100 kiló csomag plussz én 100 kiló, plussz a motor 260 kiló val 16 ezer km után dobtam le a "C"-t elõttem egy simát lepörköltem 7000 alatt.

"http://picasaweb.google.com/vadasz1250/Marokko#"

A képeken látszik, hogy mit bírt a gumi szentem.

Amúgy iylesztõen stabil. amíg a hátsó és az elsõ is sima Z6 volt az elsõ keréken mindig volt paracsík ( hátul nyilván nem) A "C"-s hátsógumi valahogy stabillá, de egyben érezhetõvé teszi az egészet... így az elsõ gumin is teljesen lekoptak az elefántok, sõt a TWI-is teljesen (!!!)

(mindez elsõsorban utassal )
    

freemailpeter 1341 2009. szeptember 4. 12:53   Válasz erre: 1340
és konkrétan mit érzel? miben másabb? merevebb lenne a hátulja ezáltal? ugymond erõsitett gumi volna? hogy birja a terhelést:?
    

vadasz 1340 2009. szeptember 4. 12:49   Válasz erre: 1339
inkább kategóriára ( vagy típusokra )

Metzelernél konkrétan néhány közepesen nehéz vasra van hátra "C"-s elõírva, elõre normális ... a nagyon nehéz vasakra meg aztán még van egy másik jelölés hátra, és oda elõre is valami jelölt kell.


Eddigi tapasztalatom alapján érdmees betartani... ...nem a gumi, hanem a motoros élettartama érdekében.

( bár az is hozzá tartozik ehhez, hogy a motorosok 95%-a a gumi teljesítményének a max 40%-át használja, így azért annyira mindegy miylen gumi meg márka megy egyáltalán, hogy az valami õrület :D ... ennek ellenére megy a szájkarate)
    

freemailpeter 1339 2009. szeptember 4. 12:46   Válasz erre: 1338
a "c"jelölés kifejezetten egy motor tipusra van?
    

vadasz 1338 2009. szeptember 4. 11:50  
Én most Interact-ot hajtok a banditon... ...nem igazán fedeztem fel különbséget a sima Z6-al szemben ( viszont a "C"-s és a nem "C"-s között elég érezhetõ a "C"-s javára)

fitásteljesítméyne nem lesz nagyobb mint a Z6-nak, sõt ha jól nézem jobban kopik. Mintázat teljesen ugyanaz.

Nedves tapadása viszont jelentõset javiult ( hátsó kerék azért könnyen elkapar továbbra is, de szentem ez adja magát ennél a profilnál)
    

Zsifi 1337 2009. szeptember 4. 11:45   Válasz erre: 1336
Nem hoznak magyarországra hivatalosan Z6-ból 110/80-19-et..
Volt pár 2 éves garnitúra azt szórták ki 2-3 hónapja..
    

DiabloCorsa 1336 2009. szeptember 4. 11:05   Válasz erre: 1335
"Z6 ból lehetetlen volt találni DL méretben"

Itt nézted? "http://www.pasztoy.hu/motor/talalt.php?keywords=110%2F80r19+z6+or+150%2F70R17+z6&categories_id=&search_in_description=1&inc_subcat=1&manufacturers_id=&x=12&y=9"
Nem.
Pedig gyártják, mint ott látható és rendelhetõ.
    

vadasz 1335 2009. szeptember 4. 09:34   Válasz erre: 1332
Z6 ból lehetetlen volt találni DL méterben , így Road Attack került rá... még nem ment vele a kolléga, de amint lesz viszajelzés a tetszésérõl szólok !
    

f1gp 1334 2009. szeptember 4. 09:30   Válasz erre: 1329
Lehet :-) Kb. egy éve vettem az XT-t újonnan, és ez volt a gyári gumi rajta.

Ahogy megnéztem a gumiprofilt, a kicsi rádiusz (ahol megrepedt a gumi) is lehetett a repedés oka. A michelinen jóval nagyobb ez a rádiusz - remélem nem is fog ilyet produkálni...
    

f1gp 1333 2009. szeptember 4. 09:24   Válasz erre: 1328
Egy héten 2x megnézem a guminyomást, ha nem lustulom el, a legnagyobb nyomásesés, amit korrigálnom kellett - 0,3(talán 0,4)bar volt.
    

C1800Rider 1332 2009. szeptember 4. 08:51   Válasz erre: 1331
Így van, akadnak utcai gumik a DL-re saját méretében is amik ha minden igaz ugyanannak a gyártónak az enduro gumijától örökölték a vázukat de az utcai mintát teszik rá az utcai gumikeverékbõl. Én legalábbis így hallottam. Igaz a választék nem annyira széles de azért kapható. A Michelin kiadhatná a PR2-t enduro változatban. :-)
    

PePe-VFR 1331 2009. szeptember 4. 08:46  
Én nem szívesen térek el a gyári méretektõl. DL méretben lehet kapni utcai gumikat is, pl. PilotRoad vagy Z6
    

sfxnorbi 1330 2009. szeptember 4. 08:42  
Lehet hogy kikéne próbálni a DL-eken az utcai vagy sport gumikat 150 es helyett 160 as ban
    

kilajsanyi 1329 2009. szeptember 4. 08:16   Válasz erre: 1322
Tourance EXP Varán ugyanúgy reped 7 ezer után, mint az XT-s srácnak alant és nekem is búg!

Hol vetted? Lehet, hogy hétfõi gumit kaptunk?
    

BIKE-R 1328 2009. szeptember 4. 07:40   Válasz erre: 1324
Milyen gyakran ellenõrizted a guminyomást? Nekem akkor kezdett a profil töve ennyire repedni,amikor alacsony guminyomással jártam. Elég volt 30 km-t menni aszfalton terepezés után 2 barral (2,8 helyett), rögtön megjelentek a repedések.
    

Macko 1327 2009. szeptember 4. 06:16   Válasz erre: 1323
Ettõl függetlenül az tény, hogy esõben nem egy nagy kaland ez a gumi, valóban csúszkál. Ezért nem kérdés számomra, hogy megint EXP-t veszek legközelebb. Persze anyagi okokból ezt a gumit még elhúzom, ameddig tudom. Aztán meg van még itthon egy szett szûk 2000-et futott KarooT-m, azt fel fogom tenni aszfalgumi gyanánt, és majd csak utána veszek újat. Biztos, hogy az már csak jövõre lesz esedékes.
    

Macko 1326 2009. szeptember 4. 06:14   Válasz erre: 1324
Ja, a középsõ mintákban nekem is nagyon helyes repedések vannak már mindenfelé!
    

Macko 1325 2009. szeptember 4. 06:13   Válasz erre: 1323
Szerintem az én Tuorancom elsõ felének a hibajelenségei egyediek lehetnek, én nem általánosítanék abból.
    

f1gp 1324 2009. szeptember 4. 01:14   Válasz erre: 1322
Nekem Yamaha XT660(R)-en volt "sima" Tourance (gyárilag), sokan dícsérik, de nekem hasoló tapasztalatom volt vele, mint Mackónak. Vizes úton rettenet volt, de a hátulja szárazon is csúszott mint az állat. Viszont cserébe nem kopott. A vége az volt, hogy a futófelület árkaiban elkezdett szétrepedni (lásd a képen).
Igaz én nem gyilkolom a gumikat, de 21500km-t mentem vele és párban cseréltem. Michelin Anakee lett helyette, jobban tapad -esõben még nem volt alkalmam kipróbálni, de állítólag abban az egyik legjobb.
Tourance EXP-et próbálnám még ki, arra mindenhonnan csak jót hallottam.
    

PePe-VFR 1323 2009. szeptember 3. 23:20   Válasz erre: 1322
Ha már a jó öreg Tourance -ba sem lehet megbízni akkor miben??
Nekem most meg aktuális "akkor most mit vegyek rá" kérdés :)
    

Macko 1322 2009. szeptember 3. 23:17   Válasz erre: 1321
Nekem meg a mostani "hagyományos" Tourancom sz@r mióta csak fent van. Búg, kúszik, szitál, mindent más-más sebességnél.
Alig várom, hogy elkopjon...
    

PePe-VFR 1321 2009. szeptember 3. 23:12  
Sziasztok,
sajnos én a Conti TrailAttack gumijával nagyon megjártam, kétszer is. A DL 1000 -en is szitált 60 és 80 között, kanyarban is. felni és minden rendben volt. Csak akkor szûnt meg a jelenség ha elõre hátra új gumit kapott. Garanciába cserélték a gumikat, kb fél év után. Aztán jött az 1150 GS. A sima Tourance elkopott, hát gondoltam dobjuk fel a contikat. Teljesen újak voltak és ezek is ugyanúgy ráztak mint eljöttem a gumistól, 3 000 km után már erõs fékezésnél is járt a kezemben a kormány. Jelzem a tourancokkal semmi baj nem volt, pedig azok 4 éves gumik voltak. Megpróbáltam mindent, kétszer centirozták ki a kerekeket, géppel is meg "simán" is, de nem szûnt meg. A jelenség megint csak akkor tûnt el ha elsõ hátsó gumit le cseréltem.
Lehet hogy csak én vagyok ilyen szerencsétlen, hogy két garnitúrából kettõ rossz legyen?!
Pedig egy jó kis guminak tartom és van akinek semmi problémája nincs vele.
Nekem sajnos nincs vele szerencsém! :(((
    

Macko 1320 2009. szeptember 3. 23:09   Válasz erre: 1319
Egyébként én is használtam egy szettet a Gésán. A K76-ot:

"http://www.mofaker.hu/termek.php?termek_id=00542"

Sokáig jó guminak tûnt, aztán kicsit túlterheltem Kakucson meg az Eringen, na onnan ijesztõen csúszkált. 8500 után le is cseréltem, pedig szerintem 15 körül kibírt volna.
    

Macko 1319 2009. szeptember 3. 23:08   Válasz erre: 1318
Nevetni fogsz, Mauro most vett rá (DL650-re) Heidenaut. Kakucson volt alkalmam kipróbálni.
Ott (amibõl nem szabad messzemenõket levonni) nagyon, de nagyon jó guminak tûnt.

Ezt tette õ fel:

"http://www.mofaker.hu/termek.php?termek_id=00541"

    

C1800Rider 1318 2009. szeptember 3. 22:38   Válasz erre: 1317
Azért Heidenaut nem vennék rá. :-) Volt hozzá szerencsétlenségem a Majestymen. :-D A 21 lóereje kanyarban simán eltekerte és keresztben lehetett kanyarodni vele kis gyakorlás után. :-D
    

Macko 1317 2009. szeptember 3. 22:31   Válasz erre: 1316
Mondjuk hogy az csúszik, az nem egy nagy újdonság. Annál szerintem minden jobb lesz...
    

C1800Rider 1316 2009. szeptember 3. 22:26   Válasz erre: 1315
Bridge Tréving TW501/TW502. A DL gyári gumija.
    

Macko 1315 2009. szeptember 3. 22:24   Válasz erre: 1313
És ezt milyen gumival csinálja?
    

C1800Rider 1314 2009. szeptember 3. 22:23   Válasz erre: 1308
Amennyiben a 240/55R16-os Bridge Exedra-ról van szó akkor az a C1800R gyári gumija. :-) És kizárólag azé.
    

C1800Rider 1313 2009. szeptember 3. 22:21   Válasz erre: 1310
A csúszkálásra nem a rugóstag és ezáltal a rugózás miatt meg-megcsúszkálásra gondoltam hanem viszonylag sima, egyenes burkolatú, folyamatos ívû kanyarban egy folyamatos kifelé kúszó érzésre. Mintha farolna vagy driftelne a gép. Persze nem, mert annyira azért nem kakas egy 650-es Strom, de az érzést ahhoz tudnám hasonlítani. Egy gyenge, folyamatos, kontrollálható csúszáshoz.
    

nagyHoHo 1312 2009. szeptember 3. 22:06   Válasz erre: 1309
Hát igen, tényleg nagyok azok a dobozok...:-))))
    

Macko 1311 2009. szeptember 3. 22:06   Válasz erre: 1304
Zsifinek volt PR a Varában és nem vált be. Azt a gumit én is megfigyeltem autópályán, feltûnõen nem ment egyenesen a hátsó.

Én akkor inkább a Z6-ra szavaznék. Bár ebben a méretben arról sem hallottam még személyes tapasztalatot.

Mindenesetre nekem legközelebb EXP lesz újra, az szerintem mindent visz!
    

Macko 1310 2009. szeptember 3. 22:03   Válasz erre: 1306
A csúszkálást szerintem nem a gumi barázdái miatt érzed, hanem a rugóstagodnak kevés a csillapítása.
Holnap lefotózom, milyenre van kopva a Tourance. És nem csúszkál semmit. Igaz, nem is gyári rugó van a motoromban...
    

Macko 1309 2009. szeptember 3. 21:59   Válasz erre: 1302
Az én. Több ilyen hülye nincs, csak én. :o)
Egyébként az oldaldobozokat leszedtem, mert azok már Kakucson is leértek...
    

sfxnorbi 1308 2009. szeptember 3. 21:29  
ezt jó tudni mert intettek a 16 os hátsótól,pedig van egy 240 es 16 os bridgestone raktáron
    

C1800Rider 1307 2009. szeptember 3. 21:19   Válasz erre: 1305
Kösz de egyenlõre nem írtam még át a nicket és a motortípust így ami most van arra pont nem lenne jó a 250/40R18. Tán a lengõvilla nincs összesen 240 széles. :-) A C1800 gumimérete egyébként különbözik az M1800-étól, 240/55R16. Ez a méret eddig csak a Bridge kínálatában lelhetõ fel, nagyon hasonló (240/50R16) akad másnak is.
    

C1800Rider 1306 2009. szeptember 3. 21:17  
Trail gumikhoz még annyit: megszemléltem a saját trévingem mellett a használt BattleWing hátsót és egy másik DL Anakee-ját is. A széles árok forgásirány szerinti elsõ fele le van ívesre kopva (mintha elcsúszna rajta a gumi) a forgásirány szerinti következõ minta széle pedig éles és sokkal magasabb mint az elõzõ minta vége, ami mint írtam ívesre kopott. Utcai gumikat megszemlélve amiken a barázdák a gumi szélénél kevésbé szélesek, azok is mutatnak hasonló képet de sokkal kevésbé lehet észrevenni. Sztem a széléig ledûtve ezért lehet érezni pici csúszkálást, ugyanezt sztem egy szélén minta nélküli vagy keskeny mintás gumival kevésbé lehetne érezni.
    

sfxnorbi 1305 2009. szeptember 3. 21:14   Válasz erre: 1304
Legutóbb volt egy Avon Venom 250/40 R18 as hátsóm a közepén 4 mm volt 14000 ft-ért adtam el,aszem az a tiedre pont jó,és lehet lessz még
    

C1800Rider 1304 2009. szeptember 3. 21:08   Válasz erre: 1294
PR2 nincs az én méretemben max hátsó de az sem nem enduro karkasszal. :-) A sima PR van enduro kivitelbe az viszont nem 2CT. Két hátsó Road Attack futásteljesítménye azért már csak vetekszik egy PR2-ével nem? :-) Egyébként két olyan gumi van ami esélyes nálam perpill, pénztárcafüggõ lesz a dolog (mennyit bírok összeszedni) vagy Road Attack vagy Metz Z6. Ha mégis valami csodával határos módon trail gumit tennék fel akkor Conti Trail Attack lesz a kiválasztott. A Trail gumik egyébként nem tetszenek és szükségem sincs rá. A szélükön mind igen széles vízelvezetõ barázdát viselnek holott oda ledûtve a lehetõ legnagyobb felületnek kéne rendelkezésre állnia sztem. Bár ehhez annyira nem értek de a centi széles árok a gumi szélén nekem nem szimpatikus.
    

TPBalaton 1303 2009. szeptember 3. 21:00   Válasz erre: 1300
De rájöttem akkor mi a gond!:-)))
A kerék hátuljánál az a lópofozó ér neki a keréknek!:-))))
Az különben mi??Mi célt szolgál??
    

sfxnorbi 1302 2009. szeptember 3. 20:58  
Van Pilot Road 2 is :D
Tegnap láttam a hringen egy feldobozolt BMW -t,te voltál ?
    

TPBalaton 1301 2009. szeptember 3. 20:56   Válasz erre: 1300
Nem néztem milyen a paripa.:-))
    

night-rider 1300 2009. szeptember 3. 20:49   Válasz erre: 1299
te ez nem transalp,hanem bmw gs adventure,azon nincs mit állitani max a hátsó rugóstagot.
    

TPBalaton 1299 2009. szeptember 3. 20:45   Válasz erre: 1298
Szerintem állítsd be a kereket,mert keresztbe áll és eléri a villát!:-))))))
    

Macko 1298 2009. szeptember 3. 20:43   Válasz erre: 1297
Tegnap a Hringen valóban kicsit lejjebb engedtem a hátsót. Az lehetett akkor a baj? :-)
    

ziksz4 1297 2009. szeptember 3. 20:35   Válasz erre: 1295
Lapos a gumid. :o))
    

tsanyi 1296 2009. szeptember 3. 19:43   Válasz erre: 1295
Nagyon! Vezess óvatosabban! :))))
    

Macko 1295 2009. szeptember 3. 19:29   Válasz erre: 1293
Nekem Tourance van fent, még a régi. Mindenki 15-20 ezer kilométeres futásteljesítményrõl beszél. Ma kiszámoltam, az enyémben van 9500. A közepe még elmegy, de a szélei gyakorlatilag rongyosak... Valamit rosszul csinálhatok? :o)
    

tsanyi 1294 2009. szeptember 3. 19:26   Válasz erre: 1293
Ha a road attack Neked jó akkor annál a PR2 még jobb és két komponensü. Garantáltan többet megy el mint a conti és a szélei nagyon jól tapadnak.....ezzel már sok tapasztalat van, igaz elég drága gumi, 75000 körül van egy pár.
    

C1800Rider 1293 2009. szeptember 3. 18:10   Válasz erre: 1289
Nem minden mocira van két komponensû gumi. Nekem a gyári trévingek 13e-t futottak és alig vannak megkockulva, egyszerûen elkoptak (sok szloták kirándulás kanyarokkal). Olcsónak épp nem olcsó a tréving se újonnan. Pont ezért filózok nagyon mi legyen a következõ (új ami azért el is fut 18e-t) és lehetõleg nem trail gumi azok valahogy nem szimpik. 2CT-ben max Dunlop Roadsmart de az igen horror áron van az közel annyi mint egy elsõ meg két hátsó Road Attack. Utóbbi variáció sztem még tovább is tart. :)
    

tsanyi 1292 2009. szeptember 3. 17:59   Válasz erre: 1291
Ráadásul némi gar. is van a gumira, ha rögtön ráz vagy valami hasonló gond elõjön szó nélkül vissza a pénz vagy másik gumi.
    

Szicsu600 1291 2009. szeptember 3. 17:56   Válasz erre: 1290
Igy teljesen rendben van.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők