DiabloCorsa | 1390 | 2009. szeptember 19. 07:10 |
Szezon végi kiárusítás! Raktáron lévõ motorgumik 30% engedménnyel kaphatók amíg a készlet tart. "http://www.pasztoy.hu/motor/specials.php" |
C1800Rider | 1389 | 2009. szeptember 16. 12:30 | Válasz erre: 1388 |
Sztem is a kikockulás (és ezáltal azért valahol a futásteljesítmény) a legfõbb indok a kétkomponensû gumik mellett. Bár nálam nem nagyon kockul el a gumi, pedig minden nap használom, de igyekszem hétvégén a lehetõ legkevesebbet egyenesen menni. :-) Néha még egyenes úton is szlalomozok vele ha nincs a közelemben senki. :-) Dûteni meg ennél jobban sztem kétkomponensûvel se merném, a cipõm oldala rendszeresen leér szûk fordulókban. :-) Néha a lábtartó is, de az elég messze van a földtõl.
|
CJKrisz | 1388 | 2009. szeptember 16. 09:21 | Válasz erre: 1385 |
A kétkomponensû gumi okossága szerintem nem is abban rejlik, hogy azzal mennyivel jobban lehet dönteni a motort, mert az oldala puhább. Bár pszichikailag biztos segít és a motoros jobban meri dönteni a gépét, mert tudja, hogy a gumi oldala puhább, ezért jobban tapad, viszont vélhetõen a sima, egykomponensûvel is ugyanúgy tudná dönteni. Én azt gondolom, hogy a kétkomponensû gumi azoknak a motorosoknak isteni adomány, akik nem csak túrázásra és kanyarvadászatra használják a motort, hanem javarészt mindennapi közlekedési eszközük. És az oldala olyankor nem nagyon kopik, egy idõ után szögletes lesz és ha egy túrára kerül a sor, akkor kanyarokban már nagyon bizonytalanul viselkedik a gép, amikor átbillen a gumi egyenesre kopott élén. De nem is kell kanyarogni hozzá, elég egy nyomvályús úton menni. Elõzéskor, vagy sávváltáskor nagyon bizonytalan a gép, amikor fel akar mászni a púpra. A kétkomponensû gumi középsõ része kicsit keményebb, mint az oldala, ezért az lassabban kopik, késõbb válik a gumi szögletessé. Véleményem szerint ezért okos a kétkomponensû gumi és mivel a fentieket mind tapasztaltam, ezért váltottam Michelin PR2-re. A TDM lábtartóját ugyan bátrabban karistolom kanyarokban, viszont ez valószínûleg ment volna az elõzõ egykomponensû Dunlop gumival is, csak azzal nem voltam annyira bátor. Nekem viszont a lényeg, hogy nem szögletesedik olyan ütemben, mint az elõzõ gumim. |
vadasz | 1387 | 2009. szeptember 15. 10:55 | Válasz erre: 1386 |
r17-nél a Z6 interactet is annak írják .... aztán mégsem az ! de ismétlem: lehet 10 komponensû is... ...3 év múlva meg majd inteligens-nek hívják, aztán utánna majd jön a nanotechnilógiával erõsített post-inteligens futófelület (mert ekkor már nem is guminak hívják majd) ettõl még nem kell berosálni.. minden stílushoz van majdnem minden gyártónak gumija, és a legtöbb teljesen jó is arra a célra amire gyártják.... .....ennyi. |
TPBalaton | 1386 | 2009. szeptember 15. 10:43 | Válasz erre: 1385 |
Valamelyik webáruházas oldalon írták 2komponensûnek. |
vadasz | 1385 | 2009. szeptember 14. 19:41 | Válasz erre: 1384 |
bt45 egykomponensû kis és közepes teljesítméyû motorokra való nagyon-nagoyn jól tapadó gumi. (305 köbcentis kawán elhasználtam 14000km alatt) ezt a komponensességet véleményem szerint erõsen túlbecsüli a tisztes társaság... ...általában a közúton közlekedõknek az útviszonyok és szennyezõdések okoznak instabilítást, ami miatt atán "tapadósabb gumi kell", de azonos körülméyek között az sem lesz jobb... ...csak olyan tartományban amit meg amúgy is alig használ ki néhány ember (nem elsõsorban dõlésszõgre gondoltam) |
TPBalaton | 1384 | 2009. szeptember 14. 17:09 |
Bridge BT45R 2komponensû vagy sima? Valakinek tapasztalata milyen? Kopásügyileg?? |
cujethu | 1378 | 2009. szeptember 9. 17:22 | Válasz erre: 1376 |
Az enyémben 25.000 van, de szerintem még nem csere-értett! Tudsz képet feltenni, hogy néznek ki? |
csetka | 1376 | 2009. szeptember 9. 15:57 |
18000 ebbõl 4000-et én tettem bele. Az Osztrák szerpentínek megviselték. Októberben lesz müszakis igy most kell rá venni. |
C1800Rider | 1374 | 2009. szeptember 9. 15:42 | Válasz erre: 1373 |
gyanítom nem a Night Dragon hanem a régebbi, sztem lassan kifutó MT66-os minta. Inkább közel ebben az árban nézd meg a Metz ME880-at. Daty-t kérdezheted is róla nyugodtan, neki az került fel a gépre és természetesen van fekete oldalfallal is nem kötelezõ fehéret venni a gépsasra.
|
surveyor | 1372 | 2009. szeptember 9. 14:36 | Válasz erre: 1364 |
Két ismerõsömnek van Motion, az eddigi tapasztalatok pozitívak. Az egyik motor 900-as Hornet, nyolcezer km után még kb 50% minta hátul, kockásodás minimális, a másik verda 1200-as Bandit, hétezer km, több mint 50% és nem kockás, pedig sokat megy egyenesen. Megcsúszásra nem panaszkodtak, igaz mindkettõn van kb 1cm majrécsík hátul. A Road Attacknál keményebb, de nem feltétlenül rosszabb.
|
Spapa | 1371 | 2009. szeptember 9. 14:23 | Válasz erre: 1370 |
Nekem van.:-( Diablo Strada-t ne vegyél, csúszik mind a rosseb! Fõleg esõben.:-) |
TPBalaton | 1369 | 2009. szeptember 9. 12:39 |
Conti Avenue gumin a profilmélység 1,5mm,a TWI-nél még van 0,6mm. Ez hogy lehet??:-)) |
C1800Rider | 1366 | 2009. szeptember 7. 20:42 |
Ma lekerültek a trévingek és felkerültek a Battlewingek. Van különbség. Még így is hogy a Battlewingek is két éveskék és használtak. Megszûnt a sodródásérzet, pontosan fordul a motor, bár kicsit ki van kockulva (majd a hétvégén lesz egy kis szerpentinezés az megoldja:-D ) de nagyon jó az eddigiekhez képest. A hátsó fékkel volt még gondom, vészfékezésnél igen pici láberõre azonnal blokkolt a kerék, most meleg gumival kifejezetten jól adagolható a hátsó fék, önmagában hátsó fékkel simán lehet lámpára gurulásnál erõsebbet fékezni,eddig simán blokkolt olyankor is. Szal asszem ha elkopik a hátsó (az elsõ még igen jó) kap egy új hátsót a jelenlegi elsõ oszt jónapot. :-)
|
C1800Rider | 1365 | 2009. szeptember 7. 20:39 | Válasz erre: 1362 |
Ha sok az egyenesmenet, az élettartam szempontjából valami kétkomponensût rakass, az nehezebben kockul el.
|
freemailpeter | 1363 | 2009. szeptember 7. 20:33 | Válasz erre: 1360 |
te Krumpli bácsi, ezek közül csipegess!! michelin pilotroad2, dunlop roadsmart, vagy Bridgestone bt021 180 vagy 190es van a szekeren? |
rosejblee | 1362 | 2009. szeptember 7. 20:32 | Válasz erre: 1361 |
Igen ez igaz,de nem is vagyok egy magyar Rossi de még Talmácsi se.Általában egyenesen közlekedem olykor kicsit ferdén:)
|
tsanyi | 1361 | 2009. szeptember 7. 20:27 | Válasz erre: 1360 |
Akkor kissé késõn érdeklõdsz, hogy az jó gumi-e? :)) A tesztek és külföldi fórumok szerint kissé gyenge gumi, de itthoni tapasztalatot még nem hallottam.
|
rosejblee | 1360 | 2009. szeptember 7. 20:11 | Válasz erre: 1359 |
Igaziból már lefoglaltam,de használtat nem szeretnék míg az eklézsia engedi,bár kezd tele lenni a szügyöm:)
|
tsanyi | 1359 | 2009. szeptember 7. 20:04 | Válasz erre: 1358 |
Rosszabb mint az Attack, ha már conti....PR2 nem jó?......vagy Z6? Mindenképp új?
|
rosejblee | 1358 | 2009. szeptember 7. 19:37 |
Mennyire jó az a ContiMotion gumi túrázóknak igen ajánlgatják,tudtok róla valamit.GSX-1400-re tenném.
|
tsanyi | 1357 | 2009. szeptember 7. 18:03 |
Conti Race Attack 160/60-120/70 párban vagy külön is eladók, egész jó állapotban. Ebben a méretben PR2 garnitúra is van lehetõleg egyben eladók. 180/55 és 120/70-es méretben többféle sport és túra gumi akciós szereléssel. "http://quickmoto.hu/"
|
sfxnorbi | 1356 | 2009. szeptember 7. 17:32 |
Sziasztok ! Van egy eladó klasz kis Bridgestone BT021R 190/50 4,3mm a közepe . ![]() ![]() |
tsanyi | 1355 | 2009. szeptember 6. 07:21 | Válasz erre: 1354 |
Na ja, de Neked nem is gond ha kanyarban megcsúszik, illetve erre kicsi az esély. A Mitas-t használja egy SV-s haver aki tett már fel Heidenau-t is és azt mondja nem annyira rossz, a Heide-nél sokkal jobb. De azért a gumi egy túramotoron amivel néha kanyargásznak is nem itt kezdõdik. Szerintem.
|
kemenyke | 1354 | 2009. szeptember 5. 22:35 |
�Remekül bevált Mitas H-07 gumiabroncsom, már több mint 30e-t futott 5. évesen, pedig egy Ural forgatta a negyed tonnájával nem csak aszfalt úton. Úgy tudom, hogy kb. max. 7 év egy abroncs élettartama. Ezek alapján hamarabb öregszik meg, mintsem lekopjan a TWI-ig. Az autómon Barumot használok. Ezek a csehek?? Csak tudnak v.mit.
|
bigyula | 1353 | 2009. szeptember 5. 18:54 | Válasz erre: 1321 |
�Volt szerencsém Continental road Attackot venni, de soha többé nem teszem. Kúszik egyenesben, 110-nél olyan érzésem volt, mintha lágy, defektes gumi lenne hátul. Elõl motorfékezésnél rázott.Soha többé nem lesz Contim.
|
Verado | 1352 | 2009. szeptember 5. 12:47 |
köszönöm a jó ötleteket, PR2-m nekem is volt a 600 Fazeren, fizettem is érte vagy 60 e Ft + a felrakást, és elmentem vele 12 e Km-t.A legtöbbet azomban a Macadam-mal mentem, olyan 14e km nél még ugy nézett ki mintha PR 7-8 e körül...ja és 45 e Ft vettem
|
CJKrisz | 1351 | 2009. szeptember 4. 15:29 | Válasz erre: 1350 |
Na, akkor meg nem is negatívum! :) Az elõzõ gumim Dunlop volt, na az azt csinálta, hogy amint elérte a csúszáshatárt, akkor azonnal megugrott. Nem sodródott, vagy kúszott, hanem ugrott egy nagyot, aztán az ember vagy reflexbõl megfogta, vagy eldobta a gépet. Egyszer volt ilyenem és úgy megijedtem a gumi reakciójától, hogy utána már nem is mertem annyira megdönteni a vasat, nem tudtam, hogy következõ alkalommal sikerül-e megfogni.
|
C1800Rider | 1350 | 2009. szeptember 4. 15:18 | Válasz erre: 1349 |
Szerintem direkt jó ha van egy kis jóindulatú csúszáshatár ami figyelmeztet hogy hellóka eddig és ne tovább,mert ha nem lenne csak az hogy mégy aztán egyszer csak minden átmenet nélkül leesel az útról az kellemetlenebb mint a kis kontrollálható sodródás.
|
CJKrisz | 1349 | 2009. szeptember 4. 14:22 | Válasz erre: 1345 |
C1800Rider | 1348 | 2009. szeptember 4. 13:49 | Válasz erre: 1345 |
Micheli Pilot Road2. Kétkomponensû gumi én még csak jót hallottam róla. középen nem kopik oldalt viszont jól fog.
|
vadasz | 1347 | 2009. szeptember 4. 13:47 | Válasz erre: 1345 |
metzeler Z6 (interact akár) - tovább bírja mint ezek, de nem sokkal (azonos hasnzálat mellett) nekem a Z6-os szettjeim eddig 7000, 9000, 16000 -et bírtak. (mindig elsõ hátsó cserével) |
Verado | 1346 | 2009. szeptember 4. 13:45 |
természetesen a lájtos az 5000 km volt igy 9000 nél néztek igy ki a gumik
|
Verado | 1345 | 2009. szeptember 4. 13:44 |
vadasz | 1344 | 2009. szeptember 4. 13:27 | Válasz erre: 1343 |
....úgy mondanám, hoyg mentün kegyütt is :D Linz-Pireneusok szakaszon |
freemailpeter | 1343 | 2009. szeptember 4. 13:23 | Válasz erre: 1342 |
jo tudni ezeket, mondjuk az én motorom 200kg körül csak, nem te indultál el idén Krisztiánfz6 al marokkóba?:) |
vadasz | 1342 | 2009. szeptember 4. 13:08 | Válasz erre: 1341 |
igaz, hgyo sokat nem mentem vele egyenesen, de 100 kiló csomag plussz én 100 kiló, plussz a motor 260 kiló val 16 ezer km után dobtam le a "C"-t elõttem egy simát lepörköltem 7000 alatt. "http://picasaweb.google.com/vadasz1250/Marokko#" A képeken látszik, hogy mit bírt a gumi szentem. Amúgy iylesztõen stabil. amíg a hátsó és az elsõ is sima Z6 volt az elsõ keréken mindig volt paracsík ( hátul nyilván nem) A "C"-s hátsógumi valahogy stabillá, de egyben érezhetõvé teszi az egészet... így az elsõ gumin is teljesen lekoptak az elefántok, sõt a TWI-is teljesen (!!!) (mindez elsõsorban utassal ) |
freemailpeter | 1341 | 2009. szeptember 4. 12:53 | Válasz erre: 1340 |
és konkrétan mit érzel? miben másabb? merevebb lenne a hátulja ezáltal? ugymond erõsitett gumi volna? hogy birja a terhelést:?
|
vadasz | 1340 | 2009. szeptember 4. 12:49 | Válasz erre: 1339 |
inkább kategóriára ( vagy típusokra ) Metzelernél konkrétan néhány közepesen nehéz vasra van hátra "C"-s elõírva, elõre normális ... a nagyon nehéz vasakra meg aztán még van egy másik jelölés hátra, és oda elõre is valami jelölt kell. Eddigi tapasztalatom alapján érdmees betartani... ...nem a gumi, hanem a motoros élettartama érdekében. ( bár az is hozzá tartozik ehhez, hogy a motorosok 95%-a a gumi teljesítményének a max 40%-át használja, így azért annyira mindegy miylen gumi meg márka megy egyáltalán, hogy az valami õrület :D ... ennek ellenére megy a szájkarate) |
freemailpeter | 1339 | 2009. szeptember 4. 12:46 | Válasz erre: 1338 |
a "c"jelölés kifejezetten egy motor tipusra van?
|
vadasz | 1338 | 2009. szeptember 4. 11:50 |
Én most Interact-ot hajtok a banditon... ...nem igazán fedeztem fel különbséget a sima Z6-al szemben ( viszont a "C"-s és a nem "C"-s között elég érezhetõ a "C"-s javára) fitásteljesítméyne nem lesz nagyobb mint a Z6-nak, sõt ha jól nézem jobban kopik. Mintázat teljesen ugyanaz. Nedves tapadása viszont jelentõset javiult ( hátsó kerék azért könnyen elkapar továbbra is, de szentem ez adja magát ennél a profilnál) |
Zsifi | 1337 | 2009. szeptember 4. 11:45 | Válasz erre: 1336 |
Nem hoznak magyarországra hivatalosan Z6-ból 110/80-19-et.. Volt pár 2 éves garnitúra azt szórták ki 2-3 hónapja.. |
DiabloCorsa | 1336 | 2009. szeptember 4. 11:05 | Válasz erre: 1335 |
"Z6 ból lehetetlen volt találni DL méretben" Itt nézted? "http://www.pasztoy.hu/motor/talalt.php?keywords=110%2F80r19+z6+or+150%2F70R17+z6&categories_id=&search_in_description=1&inc_subcat=1&manufacturers_id=&x=12&y=9" Nem. Pedig gyártják, mint ott látható és rendelhetõ. |
vadasz | 1335 | 2009. szeptember 4. 09:34 | Válasz erre: 1332 |
Z6 ból lehetetlen volt találni DL méterben , így Road Attack került rá... még nem ment vele a kolléga, de amint lesz viszajelzés a tetszésérõl szólok !
|
f1gp | 1334 | 2009. szeptember 4. 09:30 | Válasz erre: 1329 |
Lehet :-) Kb. egy éve vettem az XT-t újonnan, és ez volt a gyári gumi rajta. Ahogy megnéztem a gumiprofilt, a kicsi rádiusz (ahol megrepedt a gumi) is lehetett a repedés oka. A michelinen jóval nagyobb ez a rádiusz - remélem nem is fog ilyet produkálni... |
f1gp | 1333 | 2009. szeptember 4. 09:24 | Válasz erre: 1328 |
Egy héten 2x megnézem a guminyomást, ha nem lustulom el, a legnagyobb nyomásesés, amit korrigálnom kellett - 0,3(talán 0,4)bar volt.
|
C1800Rider | 1332 | 2009. szeptember 4. 08:51 | Válasz erre: 1331 |
Így van, akadnak utcai gumik a DL-re saját méretében is amik ha minden igaz ugyanannak a gyártónak az enduro gumijától örökölték a vázukat de az utcai mintát teszik rá az utcai gumikeverékbõl. Én legalábbis így hallottam. Igaz a választék nem annyira széles de azért kapható. A Michelin kiadhatná a PR2-t enduro változatban. :-)
|
PePe-VFR | 1331 | 2009. szeptember 4. 08:46 |
Én nem szívesen térek el a gyári méretektõl. DL méretben lehet kapni utcai gumikat is, pl. PilotRoad vagy Z6
|
sfxnorbi | 1330 | 2009. szeptember 4. 08:42 |
Lehet hogy kikéne próbálni a DL-eken az utcai vagy sport gumikat 150 es helyett 160 as ban
|
kilajsanyi | 1329 | 2009. szeptember 4. 08:16 | Válasz erre: 1322 |
Tourance EXP Varán ugyanúgy reped 7 ezer után, mint az XT-s srácnak alant és nekem is búg! Hol vetted? Lehet, hogy hétfõi gumit kaptunk? |
BIKE-R | 1328 | 2009. szeptember 4. 07:40 | Válasz erre: 1324 |
Milyen gyakran ellenõrizted a guminyomást? Nekem akkor kezdett a profil töve ennyire repedni,amikor alacsony guminyomással jártam. Elég volt 30 km-t menni aszfalton terepezés után 2 barral (2,8 helyett), rögtön megjelentek a repedések.
|
Macko | 1327 | 2009. szeptember 4. 06:16 | Válasz erre: 1323 |
Ettõl függetlenül az tény, hogy esõben nem egy nagy kaland ez a gumi, valóban csúszkál. Ezért nem kérdés számomra, hogy megint EXP-t veszek legközelebb. Persze anyagi okokból ezt a gumit még elhúzom, ameddig tudom. Aztán meg van még itthon egy szett szûk 2000-et futott KarooT-m, azt fel fogom tenni aszfalgumi gyanánt, és majd csak utána veszek újat. Biztos, hogy az már csak jövõre lesz esedékes.
|
Macko | 1326 | 2009. szeptember 4. 06:14 | Válasz erre: 1324 |
Ja, a középsõ mintákban nekem is nagyon helyes repedések vannak már mindenfelé!
|
Macko | 1325 | 2009. szeptember 4. 06:13 | Válasz erre: 1323 |
Szerintem az én Tuorancom elsõ felének a hibajelenségei egyediek lehetnek, én nem általánosítanék abból.
|
f1gp | 1324 | 2009. szeptember 4. 01:14 | Válasz erre: 1322 |
PePe-VFR | 1323 | 2009. szeptember 3. 23:20 | Válasz erre: 1322 |
Ha már a jó öreg Tourance -ba sem lehet megbízni akkor miben?? Nekem most meg aktuális "akkor most mit vegyek rá" kérdés :) |
Macko | 1322 | 2009. szeptember 3. 23:17 | Válasz erre: 1321 |
Nekem meg a mostani "hagyományos" Tourancom sz@r mióta csak fent van. Búg, kúszik, szitál, mindent más-más sebességnél. Alig várom, hogy elkopjon... |
PePe-VFR | 1321 | 2009. szeptember 3. 23:12 |
Sziasztok, sajnos én a Conti TrailAttack gumijával nagyon megjártam, kétszer is. A DL 1000 -en is szitált 60 és 80 között, kanyarban is. felni és minden rendben volt. Csak akkor szûnt meg a jelenség ha elõre hátra új gumit kapott. Garanciába cserélték a gumikat, kb fél év után. Aztán jött az 1150 GS. A sima Tourance elkopott, hát gondoltam dobjuk fel a contikat. Teljesen újak voltak és ezek is ugyanúgy ráztak mint eljöttem a gumistól, 3 000 km után már erõs fékezésnél is járt a kezemben a kormány. Jelzem a tourancokkal semmi baj nem volt, pedig azok 4 éves gumik voltak. Megpróbáltam mindent, kétszer centirozták ki a kerekeket, géppel is meg "simán" is, de nem szûnt meg. A jelenség megint csak akkor tûnt el ha elsõ hátsó gumit le cseréltem. Lehet hogy csak én vagyok ilyen szerencsétlen, hogy két garnitúrából kettõ rossz legyen?! Pedig egy jó kis guminak tartom és van akinek semmi problémája nincs vele. Nekem sajnos nincs vele szerencsém! :((( |
Macko | 1320 | 2009. szeptember 3. 23:09 | Válasz erre: 1319 |
Egyébként én is használtam egy szettet a Gésán. A K76-ot: "http://www.mofaker.hu/termek.php?termek_id=00542" Sokáig jó guminak tûnt, aztán kicsit túlterheltem Kakucson meg az Eringen, na onnan ijesztõen csúszkált. 8500 után le is cseréltem, pedig szerintem 15 körül kibírt volna. |
Macko | 1319 | 2009. szeptember 3. 23:08 | Válasz erre: 1318 |
Nevetni fogsz, Mauro most vett rá (DL650-re) Heidenaut. Kakucson volt alkalmam kipróbálni. Ott (amibõl nem szabad messzemenõket levonni) nagyon, de nagyon jó guminak tûnt. Ezt tette õ fel: "http://www.mofaker.hu/termek.php?termek_id=00541" |
C1800Rider | 1318 | 2009. szeptember 3. 22:38 | Válasz erre: 1317 |
Azért Heidenaut nem vennék rá. :-) Volt hozzá szerencsétlenségem a Majestymen. :-D A 21 lóereje kanyarban simán eltekerte és keresztben lehetett kanyarodni vele kis gyakorlás után. :-D
|
Macko | 1317 | 2009. szeptember 3. 22:31 | Válasz erre: 1316 |
Mondjuk hogy az csúszik, az nem egy nagy újdonság. Annál szerintem minden jobb lesz...
|
C1800Rider | 1316 | 2009. szeptember 3. 22:26 | Válasz erre: 1315 |
Bridge Tréving TW501/TW502. A DL gyári gumija.
|
C1800Rider | 1314 | 2009. szeptember 3. 22:23 | Válasz erre: 1308 |
Amennyiben a 240/55R16-os Bridge Exedra-ról van szó akkor az a C1800R gyári gumija. :-) És kizárólag azé.
|
C1800Rider | 1313 | 2009. szeptember 3. 22:21 | Válasz erre: 1310 |
A csúszkálásra nem a rugóstag és ezáltal a rugózás miatt meg-megcsúszkálásra gondoltam hanem viszonylag sima, egyenes burkolatú, folyamatos ívû kanyarban egy folyamatos kifelé kúszó érzésre. Mintha farolna vagy driftelne a gép. Persze nem, mert annyira azért nem kakas egy 650-es Strom, de az érzést ahhoz tudnám hasonlítani. Egy gyenge, folyamatos, kontrollálható csúszáshoz.
|
nagyHoHo | 1312 | 2009. szeptember 3. 22:06 | Válasz erre: 1309 |
Hát igen, tényleg nagyok azok a dobozok...:-))))
|
Macko | 1311 | 2009. szeptember 3. 22:06 | Válasz erre: 1304 |
Zsifinek volt PR a Varában és nem vált be. Azt a gumit én is megfigyeltem autópályán, feltûnõen nem ment egyenesen a hátsó. Én akkor inkább a Z6-ra szavaznék. Bár ebben a méretben arról sem hallottam még személyes tapasztalatot. Mindenesetre nekem legközelebb EXP lesz újra, az szerintem mindent visz! |
Macko | 1310 | 2009. szeptember 3. 22:03 | Válasz erre: 1306 |
A csúszkálást szerintem nem a gumi barázdái miatt érzed, hanem a rugóstagodnak kevés a csillapítása. Holnap lefotózom, milyenre van kopva a Tourance. És nem csúszkál semmit. Igaz, nem is gyári rugó van a motoromban... |
Macko | 1309 | 2009. szeptember 3. 21:59 | Válasz erre: 1302 |
Az én. Több ilyen hülye nincs, csak én. :o) Egyébként az oldaldobozokat leszedtem, mert azok már Kakucson is leértek... |
sfxnorbi | 1308 | 2009. szeptember 3. 21:29 |
ezt jó tudni mert intettek a 16 os hátsótól,pedig van egy 240 es 16 os bridgestone raktáron
|
C1800Rider | 1307 | 2009. szeptember 3. 21:19 | Válasz erre: 1305 |
Kösz de egyenlõre nem írtam még át a nicket és a motortípust így ami most van arra pont nem lenne jó a 250/40R18. Tán a lengõvilla nincs összesen 240 széles. :-) A C1800 gumimérete egyébként különbözik az M1800-étól, 240/55R16. Ez a méret eddig csak a Bridge kínálatában lelhetõ fel, nagyon hasonló (240/50R16) akad másnak is.
|
C1800Rider | 1306 | 2009. szeptember 3. 21:17 |
Trail gumikhoz még annyit: megszemléltem a saját trévingem mellett a használt BattleWing hátsót és egy másik DL Anakee-ját is. A széles árok forgásirány szerinti elsõ fele le van ívesre kopva (mintha elcsúszna rajta a gumi) a forgásirány szerinti következõ minta széle pedig éles és sokkal magasabb mint az elõzõ minta vége, ami mint írtam ívesre kopott. Utcai gumikat megszemlélve amiken a barázdák a gumi szélénél kevésbé szélesek, azok is mutatnak hasonló képet de sokkal kevésbé lehet észrevenni. Sztem a széléig ledûtve ezért lehet érezni pici csúszkálást, ugyanezt sztem egy szélén minta nélküli vagy keskeny mintás gumival kevésbé lehetne érezni.
|
sfxnorbi | 1305 | 2009. szeptember 3. 21:14 | Válasz erre: 1304 |
Legutóbb volt egy Avon Venom 250/40 R18 as hátsóm a közepén 4 mm volt 14000 ft-ért adtam el,aszem az a tiedre pont jó,és lehet lessz még
|
C1800Rider | 1304 | 2009. szeptember 3. 21:08 | Válasz erre: 1294 |
PR2 nincs az én méretemben max hátsó de az sem nem enduro karkasszal. :-) A sima PR van enduro kivitelbe az viszont nem 2CT. Két hátsó Road Attack futásteljesítménye azért már csak vetekszik egy PR2-ével nem? :-) Egyébként két olyan gumi van ami esélyes nálam perpill, pénztárcafüggõ lesz a dolog (mennyit bírok összeszedni) vagy Road Attack vagy Metz Z6. Ha mégis valami csodával határos módon trail gumit tennék fel akkor Conti Trail Attack lesz a kiválasztott. A Trail gumik egyébként nem tetszenek és szükségem sincs rá. A szélükön mind igen széles vízelvezetõ barázdát viselnek holott oda ledûtve a lehetõ legnagyobb felületnek kéne rendelkezésre állnia sztem. Bár ehhez annyira nem értek de a centi széles árok a gumi szélén nekem nem szimpatikus.
|
TPBalaton | 1303 | 2009. szeptember 3. 21:00 | Válasz erre: 1300 |
De rájöttem akkor mi a gond!:-))) A kerék hátuljánál az a lópofozó ér neki a keréknek!:-)))) Az különben mi??Mi célt szolgál?? |
sfxnorbi | 1302 | 2009. szeptember 3. 20:58 |
Van Pilot Road 2 is :D Tegnap láttam a hringen egy feldobozolt BMW -t,te voltál ? |
night-rider | 1300 | 2009. szeptember 3. 20:49 | Válasz erre: 1299 |
te ez nem transalp,hanem bmw gs adventure,azon nincs mit állitani max a hátsó rugóstagot.
|
TPBalaton | 1299 | 2009. szeptember 3. 20:45 | Válasz erre: 1298 |
Szerintem állítsd be a kereket,mert keresztbe áll és eléri a villát!:-))))))
|
Macko | 1298 | 2009. szeptember 3. 20:43 | Válasz erre: 1297 |
Tegnap a Hringen valóban kicsit lejjebb engedtem a hátsót. Az lehetett akkor a baj? :-)
|
Macko | 1295 | 2009. szeptember 3. 19:29 | Válasz erre: 1293 |
Nekem Tourance van fent, még a régi. Mindenki 15-20 ezer kilométeres futásteljesítményrõl beszél. Ma kiszámoltam, az enyémben van 9500. A közepe még elmegy, de a szélei gyakorlatilag rongyosak... Valamit rosszul csinálhatok? :o)
|
tsanyi | 1294 | 2009. szeptember 3. 19:26 | Válasz erre: 1293 |
Ha a road attack Neked jó akkor annál a PR2 még jobb és két komponensü. Garantáltan többet megy el mint a conti és a szélei nagyon jól tapadnak.....ezzel már sok tapasztalat van, igaz elég drága gumi, 75000 körül van egy pár.
|
C1800Rider | 1293 | 2009. szeptember 3. 18:10 | Válasz erre: 1289 |
Nem minden mocira van két komponensû gumi. Nekem a gyári trévingek 13e-t futottak és alig vannak megkockulva, egyszerûen elkoptak (sok szloták kirándulás kanyarokkal). Olcsónak épp nem olcsó a tréving se újonnan. Pont ezért filózok nagyon mi legyen a következõ (új ami azért el is fut 18e-t) és lehetõleg nem trail gumi azok valahogy nem szimpik. 2CT-ben max Dunlop Roadsmart de az igen horror áron van az közel annyi mint egy elsõ meg két hátsó Road Attack. Utóbbi variáció sztem még tovább is tart. :)
|
tsanyi | 1292 | 2009. szeptember 3. 17:59 | Válasz erre: 1291 |
Ráadásul némi gar. is van a gumira, ha rögtön ráz vagy valami hasonló gond elõjön szó nélkül vissza a pénz vagy másik gumi.
|