C1800Rider | 1490 | 2010. január 3. 19:38 | Válasz erre: 1488 |
Persze hogy lehet ilyet használni! Annyi a feltétele hogy legyen egy jó életbiztosításod vagy félretéve pár százezer a temetésedre (8-10 gumiszett ára legalább) hogy ne taszajtsd váratlan kiadásokba a családot. És ne ballagáskor menj el mert akkor drága a virág, megdobja a költségeket...
|
Zsifi | 1489 | 2010. január 3. 19:21 | Válasz erre: 1488 |
Az EU-ban hivatalosan nem lehet motorkerékpár gumit javítani! Amelyik gumis ezt teszi az büntethetõ. Ha mégis akkor a munkalapon át kell venned, hogy max 50 km/h tempóig.. |
banier | 1488 | 2010. január 3. 19:18 |
Sziasztok .Szakszerûen megjavított gumival lehet még közlekedni, és néha 200 feletti sebbességel használni ?
|
Macko | 1486 | 2010. január 3. 19:17 | Válasz erre: 1485 |
Ezt a problémát nem tudom elképzelni... Nekem 3,5 éves a motorom (még nem egészen), és ha jól számolom, most a 8. garnitúra kopik éppen. :o))) |
Koriori | 1485 | 2010. január 3. 19:04 | Válasz erre: 1484 |
Pedig az nagyon jó a Peg-re! De figyelni kell, mex 3 év és kuka! Ha nem kopik el akkor is. Utána valahogy túlérik a gumi vagy mi de elkezd csúszni, elõször vizesen, majd szárazon is.
|
Pegaso650 | 1484 | 2010. január 3. 18:58 |
Az idén én is Metzeller Tourance-ra cseréltem a Pirelli MT80-at. Majd meglátjuk :) |
Koriori | 1483 | 2010. január 3. 18:55 | Válasz erre: 1480 |
Oszt most min gurulszszsz Gyulám? :-) Én mondtam már hogy a Metzeller tourance jó gumma a túraendurókra! Fel kell rakni oszt csá! Nem kell csereberélni, mert csak magadat szopatod. Meg kell szokni, hogy mit tud a gumi és aszerint motorozni! Cserélgetni a gumitípust a motorodon, olyan mint cserélgetni a barátnõket. Folyton találgatni, hogy mi a jó az új tyúknak. Én ezért használom UA típust és eddig viszonylag kevés (szerencsés) fikázással megúsztam, pedig túl van a csikó velem a 70ezer km-en.
|
MaxDamage | 1482 | 2010. január 3. 18:43 | Válasz erre: 1481 |
Hello ! Roadtec Z6-ot néztem, de sajna nincs 150/60-ban csak 150/70 ben és én ragaszkodom a /60-hoz. A Sportec tényleg nehezen melegszik ezért tettem a voksom a SportAtack-re. Nem tudom a kis 400-as bandit menyire tudná megmelegíteni felhasználás mint írtam light-os túrázás suliba járás. Nem vagyok az az agyig dõtõs típus. A SportAtack gyors kopását a kis teljesítmény ellenpontozza :) És végül is nem tudom mi az a MPR2. Ha írnál róla valami pontosabbat lehet ránéznék. Nem az árral van a gond inkább szeretnék egy jó és tartós gumit, hogy a motorozás teljes mértékben élvezhetõ legyen. Köszönettel István. |
HD-Matyi | 1481 | 2010. január 3. 16:52 | Válasz erre: 1478 |
Ha a 400 as banditra lenne: Egyik sem kell rá, de az M3 az tutira nem ! Nem fogod tudni bemelegíteni, ezesetben pedig csúszni fog, sokkal inkább mint bármely túragumi! Tegyél fel egy kétkomponensû utcait. Bár nemtudom mi a felhasználási cél. Mai modern utcai gumik 0-fokos aszfaltnál is peremig dönthetõek sok esetben, 10 fokosnál már gyakorlatilag szinte mindent megengednek, amit közúton képes vagy csinálni. Ahol gyengék: Pályán, túlmelegedés miatt. MPR2 arra a motorra jó lesz, meg leszel vele elégedve. Személy szerint Metzeler Interact Z6-ot ajánlanék, de azt úgysem raksz rá :D |
bigyula | 1480 | 2010. január 3. 16:23 | Válasz erre: 1475 |
Teljes mértékben egyetértek galoscsabussal, én Varaderón próbálkoztam a Conti Road Attackkal, ötezer és egy perec után a kukában landolt. Oldaltartása nulla, tapadása hidegen úgyszintén.Háromszázezerben volt a gép javítása.Ha a Conti Force ennél is szarabb, óvakodj tõle!
|
Oldi | 1479 | 2010. január 3. 16:22 | Válasz erre: 1477 |
Jaaaj, de jó, hogy ezt leírtad !!!! :-)) Idõnként ide kéne kopizni, hogy senki ne feledje! (A fejletlen kultúrájáról ismert nyugaton ezt nem is bízzák rá a motorosra: bé van 2-3 típus, nemcsak a méret, írva a passzusba, oszt annyi... Probléma megoldva. Mint Ausztriában, nov.1-tõl, márc 30-ig KÖTELEZÕ a téligumi minden szgk. ra.) |
MaxDamage | 1478 | 2010. január 3. 16:12 |
Hello ! Most nézegettem és nagyon megtetszett 2 gumi. A Continenal SportAtack és a Metzeller SportTech.Most a kettõ között hezitálok. Mindkettõrõl sok jót hallottam már. Nem tudom a metzeller teljesítményben is megéri-e azt a 30e HUF különbséget. Szerintetek? Köszöntettel István. |
C1800Rider | 1477 | 2010. január 3. 14:23 | Válasz erre: 1476 |
Tapadásra nem csak a fülön forduláshoz van szükség. Az se mindegy hogy az elõtted menõ bodzaszedõ brigád egy hónapos SEL mercijének a lökösétõl 20 centire vagy a hátsó ablakától 20 centire állsz meg. Durva különbségek tudnak kijönni két különbözõ gumival a féktávokban.
|
rosejblee | 1476 | 2010. január 3. 07:24 | Válasz erre: 1474 |
Én is olyat asználok most nagy panasz nem tudok felhozni rá,bár ezt nem kell komolyan venni de az én döntögetéseimhez jó lenne egy fakerék is.Ezt vettük az egyik haver srácnak is,na neki már néha a füle is leér,de õ sem panaszkodott rá.Túrázásra tökéletes,pályára meg menjenek a betegek:)
|
galoscsabus | 1475 | 2010. január 2. 09:33 | Válasz erre: 1474 |
Szia! A /60 kontra /70 részébe nem szólok bele, ha érdemes, akkor valaki majd megteszi :-) Conti Force: én XT660X-en és 900-as TDM-en használtam. Röviden: sokkal jobb gumik vannak nála, kicsivel több pénzért! A Road Attack-nél klasszisokkal szarabb!!! Ridegebb, tapadása fõleg hûvösebb idõben, vizes úton lényegesen kisebb. Az élettartama hosszabb, de ha emiatt gyûröd össze a gépet, akkor már lehet, hogy ez nem olyan sokat számít :-)) Ha nem tudsz rá sokat költeni, akkor maradj a RA-nél. |
MaxDamage | 1474 | 2010. január 2. 01:57 |
Hello ! Még új vagyok de kis segítségre lenne szükségem. A Kérdésem:Van egy Suzuki Bandit (GSF) 400-asom. Most F:120/70 ZR 17 R: 150/70 ZR 17 Continental RoadAtack gumim van de le vannak futva, Szezon elõtt újakat szeretnék rá venni. Mit ajánlotok? Hátra méretben inkább a 150/60 ZR 17-hez ragaszkodnék. Fõként túrázásra mindennapi közlekedésre használom. A ráadáskérdés: Kinéztem neten egy Continental ContiForce-ot 150/60 és 120/70 ZR 17-et de nem nagyon találtam róla semmit. Ha valaki használt már ilyet kérlek írjon róla véleményt. Válaszaitokat várom föként, hogy milyen márkájú, típusú gumikat ajánlotok és,hogy jó ötlet-e a 150/60 hátra. Elöre is köszönök mindent. Üdv István. |
C1800Rider | 1473 | 2009. december 19. 09:22 | Válasz erre: 1471 |
Ha ez így van és még van is belõle akkor a durva anyját annak a kolomnak aki telefonban azt mondta hogy már elfogyott!
|
freemailpeter | 1472 | 2009. december 18. 23:23 | Válasz erre: 1470 |
köszi szépen!! egyenlõre irtam nekik egy emailt, remélem arra válaszolnak, ha nem akkor szavadon foglak:)) |
Macko | 1471 | 2009. december 18. 23:16 | Válasz erre: 1469 |
Na, a Majernál a 110/70-19 és a 150/70-17 párban 41.
|
Macko | 1470 | 2009. december 18. 23:16 | Válasz erre: 1467 |
Megkérdezem neked, amit szeretnél, itt van a szomszédban szinte. Írd meg akár itt, akár priviben, és beszaladok valamikor. Nincs ott olyan teltház egyébként,bár lehet hogy éppen a napokban leesett hó miatt besûrûsödtek kicsit az autósok. |
Pegaso650 | 1469 | 2009. december 18. 17:53 |
Nekem a kékhold-nál sikerült vennem a pegazusra Metzeler Tourance-t 100/90-19 és 130/80-17 méretû gumikat a kettõ együtt 41.310.- pénz volt bruttó. "http://www.kekhold.hu/" ,de az alábbi olvasmányos lapot is ajánlom mindenkinek láncokról gumikról: www.lancszett.hu Egy csomó dolgot tanultam belõle :) |
galoscsabus | 1468 | 2009. december 18. 17:34 | Válasz erre: 1467 |
Mindenkinek vannak rossz napjai. Az övék lehet, hogy mára volt kiírva! :-))) |
freemailpeter | 1467 | 2009. december 18. 17:02 | Válasz erre: 1466 |
én délután hivtam õket, montak hogy januárba tudnak segiteni, aztán rámbaszták a telefont:)
|
Foga | 1465 | 2009. december 18. 16:52 | Válasz erre: 1462 |
Túra-Enduró, hogy pontosak legyünk. Szerintem direkt terepre menni öngyilkosság vele, mivel 198kg (asszem) az önsúlya. Terepre max 120-130kg és nincs is szükség 500cm3-re. (ez a magán véleményem, mondom ezt úgy hogy még sosem voltam rendesen terepen :) ) |
Macko | 1464 | 2009. december 17. 23:37 | Válasz erre: 1456 |
Tõled nem messze nagyon tudom ajánlani az érdi Majer Gumiszervizt. Messze a legolcsóbb árakon adnak gumikat és szerelnek is. Ne a honlapjukon levõ árakból indulj ki, minden esetben telefonon kérdezd meg, ami érdekel! Ez fontos! Az elérhetõségeiket megtalálod a "http://www.majergumi.hu/al.php?id=5" honlapon. |
TPBalaton | 1463 | 2009. december 17. 19:59 | Válasz erre: 1462 |
Igen az! De azt írta,csak úton megy,semmi terep! Ezért a legjobb tapadás érdekében jobb az aszfaltgumi. |
TPBalaton | 1461 | 2009. december 17. 19:30 | Válasz erre: 1460 |
Aszfalt és túra-enduró gumi között van különbség.:-)
|
stancy | 1460 | 2009. december 17. 19:25 | Válasz erre: 1459 |
és? a 80% aszfalt gumi, terep talán ha 3-4 db van
|
stancy | 1458 | 2009. december 17. 18:51 | Válasz erre: 1456 |
Ott a teszt, illetve összehasonlítás a #1434-ben pár hozzászólással lejjebb.
|
TPBalaton | 1457 | 2009. december 17. 17:14 | Válasz erre: 1456 |
Hali Az Én méretem is ua. ez.Én is csak aszfalton használom. Nekem hátul Conti Avenue van.15000km tudtunk elmenni túratempóban a kopásjelzõig.Határokat nem feszegettem,de semmi megcsúszásom nem volt.Vízes úton novban jártam szerpentínen./Rohonc-Léka/Nem vágtattam,de semmi csúszás sem volt.Szerintem függõleges helyzetben van gyengesége vízes úton,mivel középen nincs mintázat.2-3* volt gázadásnál kipörgés ilyenkor.Ennyi a gyengélye.-szerintem 18500-tól láttam.Pl. strauszgumi.hu Másik variáció a Bridgestone BT45R.Ez 2 komponensû,nagyon ok gumi a tesztek alapján.Én még nem próbáltam,de gondolkozok rajta 2010-re.Ez kicsit drágább,~23700huf Elõre is ue. a BT45F lehet.21-22000huf |
Foga | 1456 | 2009. december 17. 16:46 |
Sziasztok, Biztos ki lett már tárgyalva de nem árt ismételni. Én egy Kawa KLE500-as mocit hajtok. Lassan gumicserés lesz a kicsike. Mi jót és persze HOL vegyek? Ja olcsón kell természetesen. (tudom olyan nincs) Én 30-40-et szánnék rá. (lehet kevés lesz) Csak útnn megyek, semmi terep. Mivel most lesz elsõ cserés a gumi nincs összehasonlítási alapon. Jelenleg Michelin Sirac van rajta 130/80/R17 90/90/R21. HELP! |
Macko | 1455 | 2009. december 4. 11:59 | Válasz erre: 1446 |
Nem is a Touranceról beszéltem, hanem az EXP-rõl! Én most éppen a "régi" Tourance-szal járok aszfalton. Nem egy kiugróan rossz gumi, de legközelebb megint EXP-t veszek, az egészen biztos. |
TPBalaton | 1452 | 2009. december 4. 11:00 | Válasz erre: 1449 |
Pirelli MT60-nak is hasonló a mintázata,annak is van hangja rendesen.Engem nem zavar.
|
Zsifi | 1451 | 2009. december 4. 10:48 | Válasz erre: 1449 |
Van zaj, olyan, mintha villamoson ülnék...meg a vezetés is olyan 40 km/h alatt, mint aki garázslejárón megy le/fel az ember...de minden más kárpótol ezért..
|
galoscsabus | 1450 | 2009. december 4. 10:29 | Válasz erre: 1449 |
Aki a K60-nal 140 felett repeget, ott a zaj már nem a futómûtõl jön! :-))))))) |
danyila | 1449 | 2009. december 4. 10:18 | Válasz erre: 1447 |
Nem írsz a zajról. Nem zavar - vagy nem figyelsz oda rá?
|
TPBalaton | 1448 | 2009. december 4. 09:59 | Válasz erre: 1446 |
Az Escapet és a Tourancot nem szabad 1 lapon említeni mintázat alapján szerintem.A Conti sokkal harapósabb.Az ilyen gumik hajlamosak a lépcsõs vagy kagylós kopásra.A vízes csúszás tényleg nem ok nála.
|
Zsifi | 1447 | 2009. december 4. 09:52 | Válasz erre: 1446 |
A K60-al nekem is csak kiváló tapasztalataim vannak... Bár 8-9000 km után a dömperen már jelentkezik némi szitálás 140 feletti tempónál.. |
SZICSU | 1446 | 2009. december 4. 09:36 | Válasz erre: 1440 |
�Macko!A Tourance és a Contiescape 120/90-17-es és 90/90-21-es méretben ugyanúgy csúszott szárazon,vízen a Tourance sokkal jobb volt!A Contival 7000 km ment el a Dominator,a Metzellerrel 16-ot.A Conti elsõ 3000 km után farkasfogasra kopott a Tourance nem.Most k-60 van fent,3000 alatt lemet a fele,DE veri mind a kettõt tapadásban.Hangsúlyozom Dominatoron ebben a méretben!
|
danyila | 1445 | 2009. december 4. 09:28 | Válasz erre: 1440 |
Mackó, egy gumiteszt mindig tartalmaz szubjektív elemeket. Olyan hatalmas különbség nincs az azonos felhasználási célra készült abroncsok közt. Talán csak annyi, hogy amelyik jobban tapad az jobban is kopik. Én szeretek jóval a határokon belül motorozni és nem feszegetni azt, hogy akkor ezt a vizes kanyart még be tudom e venni ezzel a gumival vagy csak egy másikkal? Úgy közlekedem, hogy azt a kanyart még "tömör gumival" is be lehessen venni, ha valami gátló - veszélyt jelentõ körülmény - tényezõ merül fel. A döntögetõs élvezkedésnek nyáron meleg aszfalton van helye, ahol "érezni" a tapadást. Ha már esõ van vagy hideg, akkor vissza kell venni a tempóból. Elég szar volna megérezni, hogy bizony az elsõ kerekem gumija felúszott egy nyomvályúban összegyûlt víztócsán. A nyomvályúban levõ vízbe nem 140-nel kell belahajtani, ha nem csak 80-nal. Itt meg egyik sem fog felúszni (illetve van esély rá:-). Mostanában is szoktam ebbe a hideg 5-10 fokokban menni és eszembe nem jutna kipróbálni, hogy a száraz körforgalomban (pláne vizesben), hogy mennyire lehet dönteni. Nem érdekel, mert nagy az esélye a bukásnak. Majd nyáron forszírozom, amikor el jön az ideje. |
f1gp | 1444 | 2009. december 4. 08:59 | Válasz erre: 1442 |
Hát akkor nem annyira jó ezek szerint... Angol nyelvû fórumon már olvastam rossz véleményt a contiescapestõl, és ezért is kérdeztem. De hát ezért vn ez a fórum, hogy kiderüljenek a tapasztalatok :)
|
f1gp | 1443 | 2009. december 4. 08:55 | Válasz erre: 1441 |
Aha értem. Nem is vettem szentírásnak, a neten szerzett véleményeket fenntartással szoktam kezelni, mert sokszor nem tudja az ember a hozzá tartozó összes körülményt. Áltlában csak egy átlagot szoktam formálni a több helyrõl szerzett információból, és ha nagyon összveág (pl., hogy az anakee nem szar vizen), akkor adok neki alapot. Eddig ez "taktika" bejött nekem. De ettõl függetlenül szép munka a teszt és a dominator oldal is :)
|
Macko | 1442 | 2009. december 4. 08:23 | Válasz erre: 1439 |
Hogy milyen vizen a ConriEscape, arról kérdezd meg KovRob-ot. Õt segítettük ki a szalagkorlát alól... |
stancy | 1441 | 2009. december 4. 07:42 | Válasz erre: 1439 |
A teszteket próbáltam úgy összeszedni, hogy saját, illetve internetes adatokból. A contiescape netes tesztbõl származik. Azt azért hozzá teszem, hogy ugye a tapadás, valamint a kopás mértéke függ a motor típusától, súlyától, és súly elosztásától. A futás teljesítmény is függ a vezetõ stílusától, illetve 1 vagy 2 személlyel történõ használattól, és amit sokan elfelejtenek, a guminyomástól is. Szóval semmi nem szent írás ami ott van, csak azért csináltam hogy valami összehasonlítási alapja legyen annak aki semmit ne tud egy adott gumiról, csak a nevét hallotta. A cikk kb.1 éve készült. Azóta változhattak minták, és új típusok is világot láttak. vízen ami tuti nem jó, az a mitas összes gumija,és a kenda típusai, valamint a michelin sirac. üdv. Stancy |
Macko | 1440 | 2009. december 4. 06:44 | Válasz erre: 1436 |
Te Danyila! Itt ebben a tesztben (kizárólag a SZEMÉLYES tapasztalataimat felhasználva) iszonyatos eltévedések vannak!!!!! Kiemelek párat: - A Tourance EXP 3 csillag vizes aszfalton. Mindennél jobban tapad!!! Messze elveri még az Anakeet is, pedig az aztán a vizek királya volt addig. Ugyanannyit kap a Bridgestone Trail Wing, ami halálosan szar esõben, és négyet a ContiEscape, amivel már estek nagyon durván arcra elõttem a Tátrában. - A KarooT leírásánál a régi (vagy sima) Karoo képe szerepel. A két gumi teljesen más!!! (Mármint viselkedésében.) - A Heidenau K76 újonnan jó, azonban ahogy kopik, iszonyatos rémálommá változott, vizen gyakorlatilag egyenesen sem tudtam már vele stabilan menni 7-8000 km után (pedig élettartamban sokkal többet elbírt volna). Ugyan eltérõen viselkednek a gumik az egyes méretkategóriákban (pl. a ti méretetekben a Tourance jobban csúszik vizen, mint a 150/70-17-es méretben), de az összegzésbõl a Tourance EXP-t biztosan nem szabad kihagyni. Szerintem ma a legjobb gumi, ami kapható. Legfeljebb a gazdaságosság szól ellene. Bár éppen Nabs DL650-én láttam egy közel 20000 kilométert futott darabot, ami még nem is járt az élete legvégén!!! |
f1gp | 1439 | 2009. december 4. 03:04 | Válasz erre: 1434 |
A Cotinental ContiEscape-t a Dominator Klubból valaki véleménye alapján pontoztad, vagy saját tapasztalat, esetleg internetrõl? Csak mert ár-érték arányban az elég jó guminak tûnik aszfaltra, és és vizes körülmények között is elég jó pontszámot kapott.
|
f1gp | 1438 | 2009. december 4. 02:59 | Válasz erre: 1434 |
Gratulálok a gumiteszthez, nagyon jól összeszedted! Ahogy lejjebb említettem, a tourance-vel és az anakeeval van tapsztalatom, nagyjából egyezik az általad leírtakkal. 95%-ban aszfalton megyek, viszont szinte minden idõben, - kivéve a hó és a lefagyott út - és ezért tetszik az anakee (az árát leszámítva...), mert több tartalékot érzek benne a tourancehoz képest. Nekem a gyári tourance kb.22000km-t ment el, vagyis nem vagyok az a gumigyilkos motoros - ezért gondoltam, hogy nem gond a gyorsabban kopó/jobban tapadó gumi, mert nálam az "tovább" tart az átlagnál. |
danyila | 1436 | 2009. december 1. 19:05 | Válasz erre: 1430 |
Ez a K60 van fent hátul tavasz óta és a gumi utazási tulajdonságai jók. Aszfalton és murváson is egyaránt jó. Egy nagy baja van: HANGOS. Képtelen vagyok megszokni ezét lefogom venni. Elõtte a Mitas E-08as volt fent. Ugyan olyan jó volt mint a K-60 "http://www.mc-reifen.de/enduro/barum/e07-f-r.jpg" csak kevésbé volt zajos. |
stancy | 1434 | 2009. december 1. 12:07 | Válasz erre: 1433 |
Készitettem egy gumi tesztet, szerepel benne az anakee is, ebben is körül nézhetsz. "http://www.honda-dominator.hu/index.php/dominator/olvasnivalo/irasaink/68-milyen-gumit-vegyek-1resz"
|
f1gp | 1433 | 2009. december 1. 08:45 | Válasz erre: 1432 |
A sirac-ra én is elég sok panaszt hallottam, mind itthoni, mind külföldi fórumokon, azt ki is zártam elég gyorsan. Az anakeeval viszont nincs bajom - lehet, hogy van nála sokkal jobb gumi (ebben nincs túl nagy tapsztalatom), de a tourance-hez képest sokkal kiszámíthatóbb vizes úton. |
stancy | 1432 | 2009. december 1. 07:42 | Válasz erre: 1430 |
Az ár oka a marketing. Heidenau nem költ milliárdokat reklámra, míg a dunlop michelin stb igen. ráadásul a heidenau nem is tart fenn akkora apparátust. Ami levált futófelület, annak oka volt. Vagy túl alacsony nyomással használták, terhelték, vagy nagyon öreg volt a gumi, de lehetett gyári hibás is, ezt sem zárom ki. Az endurosok 80%-a k60-ast használ.. több ezerböl 1-et láttam ami úgy levált...talán a transalp topikba volt. a latyakban a K66-nak jobb a mintázata,(lamellás) a k60-nak csak ritka terep mintája van. De mivel nincs normális méretben 66-os, igy marad a 60-as. Nekem a sirac volt elõtte, az úgy csúszott mint ha állandóan vizen mennék, pedig csak aszfalton használtam akkor.. gyorsan ledobtam róla. Szerintem a michelin az nagyon nem jó gumikat csinál. legalább is ebben a méretben. |
Macko | 1431 | 2009. december 1. 05:50 | Válasz erre: 1427 |
Csak kérdem: a K60 mintázata nem jobb, ha latyak van? Én abból vennék téli keveréket szerintem. |
f1gp | 1430 | 2009. december 1. 01:52 | Válasz erre: 1427 |
Aha, köszi. Mondjuk a Michelin Anakee sem volt valami olcsó gumi, de ez azért már ingerküszöb feletti ár :) A K60-as Heidenaut elég sokan dícsérték és tényelg nagyon olcsó. Ha valóban olyan jó ahogy mondják, nem értem, miért ilyen olcsó, vagy a többi márka akarja csak megkopasztani a motorost? :) Valamilyik angol nyelvû fórumon (már nem emlékszem hol) láttam olyat, hogy levált a futófelület egy része... Valakinek van esetleg ilyen tapasztalata is ezzel a gumival (K60)? |
stancy | 1429 | 2009. november 30. 16:59 | Válasz erre: 1428 |
aunertöl.. de személyesen ismerem, és úgy lett ennyi. Nem az üzletébõl, hanem a nagykerbõl.
|
TPBalaton | 1428 | 2009. november 30. 16:37 | Válasz erre: 1427 |
Hali Sógoréknál honnan szereztél olyan jó áron gumát?? |
stancy | 1427 | 2009. november 30. 16:29 | Válasz erre: 1423 |
Csak akkor probáld ki ha emberi áron betudod szerezni. A normál ára 32-nél kezdõdik, mig a K60-as 13.. azért nem mindegy. Nekem is csak azért van ez, mert 15-ért megtudtam venni, igaz az osztrákoknál. Különben én is a K60-at nyúznám. A télire vissza térve. TKC 80-ból találtam téli keverékest, illetve K60-ból van téli keverékes és K66-ból kisebb méret. Valószínû K66-os lesz 130/70-17es méretben, ez a legnagyobb amiben kapható. Csak azért írom le, hátha mást is érdekel a téma. |
freemailpeter | 1424 | 2009. november 30. 07:15 | Válasz erre: 1422 |
te már csak tudod! :)) gondolom ott álltál végig mellette:)) |
f1gp | 1423 | 2009. november 30. 01:20 | Válasz erre: 1411 |
stancy, Köszi szépen a véleményt, legközelebb nem kizárt, hogy a Dunlopot próbálom ki! |
freemailpeter | 1420 | 2009. november 29. 19:29 | Válasz erre: 1419 |
én nem tudom mirõl beszélsz?!:)))))))))))))
|
rosejblee | 1419 | 2009. november 29. 18:35 | Válasz erre: 1418 |
Akkor minek alkudoztam neked feleslegesen?Miiiiiiiiii?:)
|
freemailpeter | 1418 | 2009. november 29. 15:26 | Válasz erre: 1417 |
ezek szerint nem, számomra az uj az azt jelenti hogy nem használt, jelen esetben szakszerûen tárolt ha egy zokni 5évig ott rohad a tesco polcán nem veszed meg , mert nem "uj"? igaz azon nincs dot szám:) lehet hülye hasonlat , nem sok köze van a kettõnek egymáshoz de ezek szerint te csak a pár hete készült zoknit vennéd meg:) én meg ugy vagyok vele, inkabb megveszem a 3-4 akár 5éves gumit, mint egy használtat, amirõl azt se tudom mifán terem,,, miért dobták le,,, |
frpeter | 1417 | 2009. november 29. 15:07 | Válasz erre: 1415 |
Gyanítom nem 2007 utáni gyártású... Az újról meg úgy látszik nem egyezik a véleményünk :)
|
stancy | 1416 | 2009. november 29. 12:31 | Válasz erre: 1414 |
Én nem is állítottam hogy nem jó a K60. hanem azt írtam, hogy semmivel nem tud többet mint a 604-esem. viszont az enyém nem kopik el 6000 km alatt.
|
freemailpeter | 1415 | 2009. november 29. 12:29 | Válasz erre: 1413 |
tessék, uj és 1es:"http://www.kepesmotor.hu/utcai_tura_gumi/p280165" |
genier | 1414 | 2009. november 29. 12:15 | Válasz erre: 1411 |
A Dunlop604-gyel mennyire vagy megelégedve? . Nagyon.. peremig dönthetõ, --- A K60 is..:-))) |
coky | 1412 | 2009. november 29. 11:27 | Válasz erre: 1239 |
�Sziasztok! Michelin Pilot Road1 120/70 zr 17r gumira lenne szükségem, újra gondoltam... Tudtok v.mi olcsó lelõhelyet? /coky@freemail.hu/ |
stancy | 1411 | 2009. november 28. 15:32 | Válasz erre: 1410 |
Nagyon.. peremig dönthetõ, illetve míg nem ér le a lábtartód, esõben hideg aszfalton sem csúszik. voltam vele sárban, terepen. köves sziklás talajon.. csak egy baja van. az ára.. én bátran ajánlom. |
f1gp | 1410 | 2009. november 28. 14:43 | Válasz erre: 1409 |
Nekm az XTR van - az ismerõseim, akiknek a szupermoto van, két gumit használnak fõleg - az egyik a Pirelli Diablo, a másik a Conti Road Attack - ezekkel vannak megelégedve. Nekem is a heidenaut ajánlgatták, de egyelõre ezzel a Michelinnel teljesen meg vagyok elégedve a mostani idõjárásban (fõleg vizes körülmények közt), remélem a hidegebb idõben sem veszít sokat a mostani tapadásból. Mondjuk az helyzetek felismerését és az óvatosságot egy gumi sem fogja pótolni :) A Dunlop604-gyel mennyire vagy megelégedve? Amikor gumicsere elõtt álltam, azt is nézegettem, de végül nem arra esett a választás. |
stancy | 1409 | 2009. november 28. 14:19 | Válasz erre: 1407 |
nekem sem csúszik még a dunlop 604. de lesz itt még minusz meg hó.. Heidenau néztem. K66 lenne jó. de nincs ebben a méretben, illetve nem találtam. K60 nem veszek mert az semmivel nem jobb mint a mostanim. Szupermoto gumi mennyire birja? |
Macko | 1408 | 2009. november 28. 07:55 | Válasz erre: 1406 |
A Heidenau portálján nézz szét! "http://www.mofaker.hu/?almenu1_id=126" |
f1gp | 1407 | 2009. november 28. 02:09 | Válasz erre: 1406 |
Nekem az XT-re Michelin Anakee van fent és ebben az idõjárásban is teljesen jó, bár még igazán hideg nem nagyon volt - nyirkos, vizes úton sokkal késõbb csúszik meg a gyári Metzeler Touarance-hoz képest. Tavaly azzal mentem végig a telet, sokkal rosszabb volt vizes hideg úton.
|
stancy | 1406 | 2009. november 28. 00:39 |
120- vagy 130 - 17-ben tudtok valami jó téli gumi? meg elsõ is kéne 90/90-21ben, aszfaltra.
|
kilajsanyi | 1405 | 2009. november 16. 20:46 | Válasz erre: 1404 |
"http://www.maxxis.com/MotorcycleATV/Street/Presa-Detour-MA-PD-Rear.aspx" |
tsanyi | 1403 | 2009. november 10. 16:46 | Válasz erre: 1402 |
Az egy Corsa3 garnitúra egész jó állapotban és a mûhelyemben "http://quickmoto.hu/" hétköznap 9.00-tól lehet megnézni. 1 telefon kéne mielõtt jön valaki.
|
HGabi | 1402 | 2009. november 10. 16:39 | Válasz erre: 1401 |
Szia, Szombaton a Citán említettél egy pár minimálisan használt gumit, Fz6-ra. Meg tudnád írni a pontos adatokat róla valamint, hogy mikor és hol lehetne megnézni esetleg megvenni?! Elõre is köszi, Gabi |
tsanyi | 1401 | 2009. november 10. 16:33 |
Sportec M1 120-180 és 120-190-es méretekben párban csak most 51500/pár áron kaphatóak.
|
sfxnorbi | 1400 | 2009. október 1. 18:39 |
Sziasztok ! Van egy párban eladó pirelli supercorsa sc 120/70,190/55 gumim.Ezeken kívûl van még michelin pilot road 2,pirelli supercorsa pro,continental race attack.De hozok kérésre is |
rocker70 | 1398 | 2009. szeptember 30. 20:31 |
Én két hete rakattam fel elõre-hátra a 600-as Hornetemre Continental ContiForce-ot, 600 km-t mentem vele eddig, de csak jókat tudok mondani róla. Remekültapad, imádja a kanyarokat. :)
|
GABO-81 | 1397 | 2009. szeptember 25. 17:09 |
Michelin Pilot Road 2, 160-as méretben keresek, jóárasítva :), ha valaki tud jelezze! Elõre is köszönöm! Gábor |
vadasz | 1396 | 2009. szeptember 23. 10:40 | Válasz erre: 1391 |
Lábtartó soha ne3 mlehet elég messze a földtõl :D Bár néhány motoron ha az ember kicsavarja kopóscsavart egész szép döntéseket lehet eszközölni...de sajnos nem a túrakategóriáról beszélünk. |
erdokerulo | 1395 | 2009. szeptember 23. 09:29 | Válasz erre: 1394 |
Nekem 600-as Banditám van, Pirelli Diablo "H" sebességindex-el, nyár elején vettem, és nagyon meg vagyok vele elégedve. Ha jól láttam, SV-650-re is jó. Persze, a gyári ajánlás az "W"-s indexû, ami azonban szerintem felesleges, mert 200 kmh-val se megy(ek) a paripa. Túrázásra, munkába járásra viszont szerintem kitûnõ, az ár-érték arányról ne is beszéljünk. Pásztóy/Diabló Corsa korrekt ár, korrekt tájékoztatás, mindenkinek csak ajánlani tudom. |
Lehel | 1394 | 2009. szeptember 22. 22:35 | Válasz erre: 1390 |
Most néztem az SV-re gumit.Azok az árak párban értendõk?Mert akkor én ott törzsvásárló leszek :))))) Pirelli amúgy jó motorgumiból? |
mahoni | 1393 | 2009. szeptember 22. 21:44 |
Van egy eladó gumija a haveromnak 180/55R17 Dunlop D 209 kb 80 %-os nagyon jó állapotban Õ párban cserélte egy VFR 800-asról! Nem öreg a gumi egyenletes mintával. Pest megyében 20-311-5991 |
C1800Rider | 1392 | 2009. szeptember 19. 07:32 | Válasz erre: 1391 |
Már akinek már amivel már ahol ugye. :-) A trévinggel ami nem volt álmaim netovábbja, már picivel azelõtt is megjelent a sodródásérzet hogy a lábtató leért volna, azzal nem akartam feszegetni és minden kanyarban szikraesõt húzni magam után mert mi van ha egyszer nem úgy jön ki és nem a lábtartó hányja a szikraesõt? A használt, két éves BattleWing-ekkel amik ki voltak és még egy picit mindig ki vannak kockulva, valamint az oldalán szinte érintetlen futófelület volt SZÕRÖKKEL!!! szintén nem nagyon feszegetem a határokat, de az biztos közvetlenül a lábtartókarcingatás elõtt sincs sodródásérzet. És az se mindegy hogy hol ugye, pályán vagy az osztrákok jó minõségû aszfaltján karcingatsz vagy a szûk, be nem látható nem annyira jó minõségû bükki utakon. :-)
|
Macko | 1391 | 2009. szeptember 19. 07:19 | Válasz erre: 1389 |
A DL lábtartója messze van a földtõl??? :o))))) Szegény folyton hányja a szikrákat... |